[PC-CDROM] Championship Manager 2003-2004

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Goed, ik heb een plannetje: Wie wil er evt. meedoen aan een network game? Dat lijkt me opzich ubertof :) Heb geen idee hoe t precies werkt maar als er beetje animo voor is kunnen we natuurlijk zoiets proberen op poten te zetten.

Ik moet nu vliegen, naar werk enzo!

Ik lees de reacties wel vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er wel zin in om een netwerk te spelen. Wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:36

Sherlock

No Shit

Het lijkt me wel leuk, maar ik ben bang dat ik er niet genoeg tijd voor heb :(

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
lijkt mij ook leuk, moet alleen weten wanneer er gespeeld wordt. Voor mij zal (helaas) s'avonds alleen gaan.

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32
Sherlock schreef op 07 februari 2004 @ 19:52:
Het lijkt me wel leuk, maar ik ben bang dat ik er niet genoeg tijd voor heb :(
Same here.. Ik speel te onregelmatig, om me daar nu met volle overgave op te storten.... Idee is wel TOP ;)

Heeft iemand dat ooit gedaan ??? netwerk game? Zo ja? Hoe werkt dat?? Net als je bijvoorbeeld 2 managers zou hebben? in 1 game ??? Dat je op elkaar moet wachten??

[ Voor 4% gewijzigd door Loft op 07-02-2004 20:16 ]

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
-=Feest=-

De 1e overwinning van TOP op europeesch nivo is binnen!!!! _/-\o_
Welliswaar in het qualificatie tournooi naar de EUFA cup toe, thuis tegen Avenir Beggen, maar de 1-0 is binnen. Zo meteen naar de uitwedstrijd, en dan zullen we zien waar we echt staan.

Het is inmiddels een leuke mengelmoes aan spelers geworden, 1 speler van het oorspronkelijke elftal over.. :X De rest zijn aankopen die in de zomerstop overkwamen voor niets, of een klein bedrag (groot voor TOP).

Ik vind het team niet helemaal klaar voor de start van de competitie... Maarja.. we gaan er weer voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels 01-01-2004 geweest en Niedzielan komt dan eindelijk na lang wachten naar Eindhoven.

Hij maakt zijn debuut in Eindhoven op 03-01-2004 en scoort in de 58' de openingstreffer tegen RBC. 1-0. Uiteindelijk werd het 2-0. Kezman scoorde het 2e doelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

network games zijn wel leuk, maar gaan redelijk traag omdat je op elkaar moet wachten tijdens het spelen van wedstrijden als je andere dagen hebt. (zo was het tenmiste in de oude CM versies). Ik zou in principe wel mee willen spelen, maar ik ben ook iemand die onregelmatig speelt.
De manier om dat op te lossen is door een soort regeling te maken met managers die zichzelf op holiday zetten, maar dat kan weer een negatief effect hebben of de resultaten van de club die diegene managed.

Ik wil trouwens met mijn eigen spel mijn team nog verder vernederlandiseren, heb al een aantal nederlandse spelers en ga als er een speler weggaat vooral kijken naar nederlands talent als opvolging. Heb nu net nog Marijn Mulders gekocht, is pas 20 en DMC, kan mooi davids over een jaar of 2/3 opvolgen :)
Ik wil vooral mijn spitsen nog vervangen, ze doen het wel goed, maar ik vind het niet leuk dat ik die spelers eigenlijk standaard bij ieder zijn team zie, ook al heb ik ze zelf gescout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net voor de transfermark sluit Alexander Farnerud gekocht van Londskron. Koste me €2.100.000 maar een perfecte opvolger van mijn Rommedahl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 07 februari 2004 @ 16:15:
Goed, ik heb een plannetje: Wie wil er evt. meedoen aan een network game? Dat lijkt me opzich ubertof :) Heb geen idee hoe t precies werkt maar als er beetje animo voor is kunnen we natuurlijk zoiets proberen op poten te zetten.

Ik moet nu vliegen, naar werk enzo!

Ik lees de reacties wel vanavond.
Lijkt me leuk plan, al weet ik niet of jij nog met mij wil spelen na mijn gezeik :o

Zou ik jammer vinden, want speel zelf ook al maanden netwerk met een vriend en dat is echt veel leuker dan in je eentje. We speelden eerst met z'n 2-en in één competitie, maar later bijv. een in England en ander in Spanje: en dan wie het eerst een Europese finale haalde >:) (leukst is natuurlijk finale tegen elkaar!)

Alleen net als de andere zeggen: iedereen heeft andere tijden waarop die kan.
Daar valt natuurlijk wel wat in te overleggen, kortom lijkt me een leuk idee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Weer even een vraagje: Ik speel momenteel met Excelsior, sta eerste in de Gouden Gids divisie, sta in de halve finale van de beker en mijn finances zijn 'okay'. Nu kreeg ik net een board confidence update en daarin stond "the Excelsior board are unsatisfied with your performance as a manager." Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

[ Voor 5% gewijzigd door ilyc op 08-02-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Ajax - PSV 2-1 _/-\o_

Heb nu die Editor nu gebruikt. Best leuk programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Mja het is idd een struikelblok dat we allemaal niet echt regelmatig spelen :) En Ziggy, je mag best meedoen hoor, doe ik niet moeilijk over.

Maar goed, het organiseren van zoiets heb ik ook nog nooit gedaan dus ik zou niet weten wat ik allemaal zou moeten regelen, mja ok, de teams .... maar verde weet ik t ook niet echt :)

Nouja: om te beginnen kan iedereen wel aangeven welke competitie ze preffen en welk team ze willen hebben . Probleem is wel dat ik dus graag met een GG divisie clubske wil, genaamd de Graafschap :)

[ Voor 24% gewijzigd door Japser op 08-02-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Halleluja praise the lord _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 08 februari 2004 @ 14:33:
Mja het is idd een struikelblok dat we allemaal niet echt regelmatig spelen :) En Ziggy, je mag best meedoen hoor, doe ik niet moeilijk over.

Maar goed, het organiseren van zoiets heb ik ook nog nooit gedaan dus ik zou niet weten wat ik allemaal zou moeten regelen, mja ok, de teams .... maar verde weet ik t ook niet echt :)

Nouja: om te beginnen kan iedereen wel aangeven welke competitie ze preffen en welk team ze willen hebben . Probleem is wel dat ik dus graag met een GG divisie clubske wil, genaamd de Graafschap :)
Ik wil dan wel met vitesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Kheb trouwens een vraagje, want als ik met een large database alleen de nederlandse competitie opstart (niet full detail) dan zijn mijn spelers (ajax) toch altijd minder goed dan dat als ik bijv alleen de spaanse competitie opstart en ik met real madrid ga spelen. Want als ik dan kijk hoe ajax is, dan zijn ze een stuk beter. Waar ligt dit aan, is het oplosbaar, en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 08 februari 2004 @ 18:21:
Kheb trouwens een vraagje, want als ik met een large database alleen de nederlandse competitie opstart (niet full detail) dan zijn mijn spelers (ajax) toch altijd minder goed dan dat als ik bijv alleen de spaanse competitie opstart en ik met real madrid ga spelen. Want als ik dan kijk hoe ajax is, dan zijn ze een stuk beter. Waar ligt dit aan, is het oplosbaar, en zo ja, hoe?
Dat heb je sowieso (tenminste ik) wel vaker bij deze versie, en toch ook wel de oudere versies. Alleen vind ik het bij deze versie wel heel erg opvallend. De ene keer dat je een spel laadt zijn spelers veel beter of minder dan de andere keer dat je het spel laadt. Erg irritant idd :(

Oplossing: editor? alleen weet ik niet of het dan meteen vast staat. Bij 01/02 gebruikte ik ook wel is editor, maar ook dan verschilde het nog wel is hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met cm 01/02 wel is hier op got meegedaan aan een netwerk spelletje. Je hebt natuurlijk een goede server nodig die er altijd is als je gaat cm-en. Gewoon niet te veel competities doen anders wordtie zo traag als dikke stront, das ook niet echt wat we willen :).
Maar je meot natuurlijk rekening met elkaar houden, bijv afspreken wanneer je met z'n allen gaat scouten of training instellen. Je kan bijv. wanneer de andere een wedstrijd speelt al veel doen. Gaat iedereen maar scouten wanneer die wilt ben je echt een jaar bezig met 1 seizoen ;).
Maar als het zo ver komt, count me in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1948.jpg
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat Twente heeft dit seizoen.

PSV -- Twente 7-0
Twente - RBC 1--6
Twente - AZ 1--8
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1962.jpg
^ :/

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/1961.jpg
^Let op de doelsaldo van Twente (11 mee en 43 tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, heb ondertussen heel wat nederlandse spelers naar Heerenveen gehaald. Geoffrey Knijnenburg had ik al gehaald van ADO, en dat blijkt echt een toppertje te zijn op rechtshalf. Ik zit er zelfs al over te denken om hem op te roepen voor het Nederlands elftal. (Ook goed voor zijn waarde natuurlijk) Het Nederlands elftal was trouwens (uiteraard) nog uitgeschakeld voor het WK, maar ik ben niet ontslagen. Ik heb in mijn twee wedstrijden dan ook voor meer dan de helft van de punten gezorgd :X

Verder heb ik vooral bij de reserves van Feyenoord en Ajax lopen shoppen: van Feyenoord heb ik Mels van Driel, Dion Dickhoff en Ferne Snoyl gehaald. Van Ajax heb ik Robin Kieft kunnen overnemen. Marijn Mulders had ik ook al gehaald, die speelde bij een spaanse club (weet alleen niet meer welke). Ralf de Haan zat bij NEC op de bank, maar zijn stats waren goed dus die is ook gekomen. Ik kan nu een volledig nederlands elftal op de been brengen.

Eén keer heb ik het geprobeerd (toen had ik overigens die drie van Feyenoord nog niet binnen) en op de keeper (Saja) en de linkshalf (Okkonen) na was het allemaal nederlands:

GK: Saja
DL: Zonneveld (is beter als ML)
DR: Sergio Zijler
DC: David Mendes da Silva
DC: Tieme Klompe
ML: Okkonen
DMC: Marijn Mulders
MR: Geoffrey Knijnenburg
FL: Timon van Leeuwen
SC: Robin Kieft
FR: Ralf de Haan

Dit was de debuutwedstrijd van de Haan, en hij scoorde er meteen twee. Kieft speelde minder sterk (2e wedstrijd pas) maar ook hij scoorde er 2. Eindstand 4-0.

De meeste wedstrijden speel ik nu met een "gemengd" elftal, omdat de nederlanders er nog lang niet allemaal aan toe zijn. Tevens wil ik al te veel onrust voorkomen, als de sterren van de afgelopen twee jaar opeens buiten de boot vallen. Ik heb liever dat ze opvallen door goed te splen en dat ik ze dan kan verkopen.

Eén van mijn RB's, Daniel, is net verkocht aan Atalanta. Ik ben wel "fan" van de jongen, maar hij is geen Nederlander en daar gaat het vanaf nu om. Totaal 6 miljoen binnen, verspreid over 12 maanden, en een 50% sell-on clause. Die jongen gaat het maken, dus tenzij Atalanta een echte topclub wordt zal ik er nog wel iets beter van worden. (Ik had ook een bod van 9 miljoen gehad, maar dat heb ik naast me neergelegd)

Verder is Molina voor 1 miljoen verhuurd aan Marseille, met een future fee van 3 miljoen. Die zie ik volgend seizoen dus (zeer waarschijnlijk) ook niet terug. Hij was bij mij altijd erg sterk aan de rechterkant, maar daar speelt Knijnenburg dus steeds de sterren van de hemel :)

In de competitie gaat het geweldig, nog steeds maar twee keer gelijkgespeeld en nu ongeveer 20 wedstrijden gespeeld. Wat ik echter wel vreemd vind is dat ik schijnbaar moeiteloos mijn hele elftal om kan gooien, en dan nog steeds win. (zie mijn verhaald over al die nederlanders)

In de CL durf ik dat trouwens (nog) niet aan, ik heb net in de achtste finale 0-0 gespeeld tegen Olympiakos. Overigens heeft Olympiakos 3 normale spelers, en verder zijn het van die grijze. Nou, als ik spelers met zulke stats zou hebben dan zou ik ook geen spelers meer kopen! ;) Echt vrijwel alles zit boven de 15, ik zal eens kijken of ik er vanavond een screenie van kan maken. Nu maar wachten op de return, en dan toeslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Even kleine update, tegen het einde van het seizoen.
Fixtures, nog een behoorlijk zwaar programma voor de boeg,maar ik heb wel redelijk wat vertrouwen in de breedheid van mijn selectie.
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2012.jpg

De stand in de competitie, gaat de goede kant op :)
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook die logo's in CM ;( Kan iemand mij helpen waar ik die kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Die zitten in het CM superpack (geen officiële uitgave van EIDOS of SI).

Het is hier te downloaden, maar probeer het niet met een 56k modempje, want dan ben je nog wel een maandje bezig. Het bestand is ongeveer 200MB, en het installeren duurt ook wel even. Wel gaaf deuntje van Blur ertussendoor :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

ik heb et spel net geinstalleerd :D
heb paar jaar geleden een half jaar cm3 gespeeld, met man utd tot 2018 ofzo :D
ga is kijken of deze versie ook zo verslavend is..
btw wel handig veel talentjes van cm3 zitten er nu ook nog in en niet altijd bij grote clubs :>:>:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Sherlock schreef op 11 februari 2004 @ 08:34:
Die zitten in het CM superpack (geen officële uitgave van EIDOS of SI).

Het is hier te downloaden, maar probeer het niet met een 56k modempje, want dan ben je nog wel een maandje bezig. Het bestand is ongeveer 200MB, en het installeren duurt ook wel even. Wel gaaf deuntje van Blur ertussendoor :) Succes!
oe! Dat gaan we iig downloaden. Kun je dat zomaar installeren? Ik bedoel tijdens een lopend seizoen?
Of moet dat perse aan het begin van het spel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Kan gewoon tijdens je seizoen, geen probleem

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Maakt het installeren van al die plaatjes het spel of het opstarten ervan niet ontzettend traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja, het maakt het opstarten behoorlijk veel trager. Gelukkig heb je er in het spel zelf vrij weinig last van (ook niet bij het laden of opslaan van een spel) dus moet je je pc maar gewoon lang aan laten staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Sherlock schreef op 11 februari 2004 @ 15:38:
Ja, het maakt het opstarten behoorlijk veel trager. Gelukkig heb je er in het spel zelf vrij weinig last van (ook niet bij het laden of opslaan van een spel) dus moet je je pc maar gewoon lang aan laten staan :P
:) Spel staat hier continue aan op een "reserve" PC dus dat moet geen probleem zijn. Opstarten is dus NOG trager... :/
Neemt het meer geheugen in beslag :?

Met wat voor PC draaien jullie trouwens dit spel ?? Het spel is altijd al traag geweest.. vroeger met de 1e CM series.. nu ook... Spel wordt niet sneller, maar kan gewoon meer op een snellere PC...

Zelf daar ik nu een PIII 700 MHz, met 384 MB RAM, 10 leagues, en gaat redelijk oke.. Maar wle met een schone Win2k, en bijna niets anders op de PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Oh ja, dan kan ik het me nog goed voorstellen! Ik draai het hier op een XP1700+ met 512 MB, wel iets minder leagues geloof ik, maar dat kan ik nu niet bekijken.

Ik vind het eigenlijk op deze pc al zo traag gaan dat ik al (heel lang eigenlijk) aan het kijken ben naar een upgrade. Helaas heb ik daar voorlopig geen geld voor, ga binnenkort lekker op wintersport en na de zomer ook nog eens trouwen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Athlon 900MHz en meestal maar 2 leagues 512 mb Sdram

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

ik heb cerci en adu in me team, ze zijn alleen niet protected, keb wel minimum release fee erop zitten van 15miljoen.
kunnen ze nou nog zomaar weggehaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
als ze niet protected zijn kan een ieder ze zomaar weghalen, maar je krijgt wel een vergoeding (hoe hoog verschilt per keer en waar het op wordt gebaseerd weet ik niet)

Neway, ik speel op een 2800+ met 512 mb ddr rm alle leagues van 1 and met full database. Soms speel ik met medium database en dan doe ik meestal van engeland, nederland, duitsland, spanje en italie alle competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
-=The TOP saga continues=-

Moeilijk moeilijk allemaal. Met TOP de HCE in, en ook nog europa....
De 1e echte wedstrijd ging, was een europeesche...
De 1e competitie wedstrijd ging ook nog... Thuis tegen VVV-Venlo, ook net gepromoveerd... Gewonnen zelfs..

Toch moeilijk om dat vol te houden.. De aankopen die gedaan had, waren voor een deel leuk, en zelfs beter dan sommige spelers die voor mij de 1e dividie gewonnen hadden... Maar HCE is toch anders :/

De aankopen deden het slecht... :/ Van Ousmane Sanou, had ik veel meer verwacht.... Mijn spectaculaire aankoop voor 2,1 mln (1/3 van budget ongeveer) was Kakalov, volslagen waardeloos... Nouja.. JA!!! deed geen donder...
tot de winterstop wat het ploeteren en ploeteren en sprokkelen.
De aanval, die zo lekker liep in de 1e divisie, had het ineens zeer moeilijk. De ballen wilden er amper in.... De verdediging had het zo mogelijk nog moeilijker..... De ballen vlogen erin.... In mijn doel wel te verstaan.... 5-0, 7-0 .... 1-5.... alles was kennelijk mogelijk. Zelfs mijn geprezen Sander van Gessel kon er niets aan doen...

De 1e europeesche confrontatie over 2 wedstrijden ging nog net.... Tegen de 2e club moesten we eerst uit..... 4-0 verloren.... Klote seizoen.. nu al over, was de eerste reactie..... Maar gelukkig was er ook voor de winterstop nog een lichtpuntje... 5-0 thuis gewonnen... Nooit verwacht, toch gedaan.... Er was hoop... De rest van de wedstrijden, zowel europeesch als in de HCE, waren doffe ellende.... Enkel een paar puntjes. Het is dat RKC het totaal verprutste, anders had TOP laatste gestaan.....

Maar er is altijd hoop... Spelers die elders geen plezier meer hadden, spelers die nog geen club gevonden hadden voor dit seizoen. Een paar oudere verdedigers kwamen naar TOP... Een paar verdedigers die nog enkele jaren te gaan hadden kwamen naar TOP. Een aantal middenvelders bracht versterking en een paar nieuwe aanvallers.... Ja echt....
10 nieuwe basisspelers

Vlak na de winterstop was de vorm een stuk beter dankzij de nieuwe spelers
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2033.jpg

Maarja de start in het seizoen was zo slecht dat de positie in de ranglijst niet veel beter werd.... Nog niet ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2034.jpg

De beste aankoop gedaan in alle tijden is afkomstig van Emmen: Junquiera, M.
Hij begon zijn draait te vinden en het team ook
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2035.jpg

Zelf op de ranglijst ging TOP omhoog
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2036.jpg

Door mijn nieuwe superspits, mijn andere aankopen... stond er een totaal ander elftal... allemaal speler voor weinig kunnen halen, of zelfs gratis... Maar ze zorgden weer voor een winnende elftal...
Dat resulteerde in een leuke eindstand. Aan het begin van het seizoen op beter gehoopt, maar na de desastreuze start was dit een mooi prestatie...
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2037.jpg

Het team zoals het er nu voor staat. Deels nog een voetballer van vorig seizoen en een paar van de 1e aankopen.... Maar grotendeels nieuw.
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2038.jpg

De afgelegde weg..... Leuke start met de overwinning.. maar al gauw een 17e plaats.... Na de winterstop, werd het echt leuk ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2039.jpg

De beste wedstrijd was de 1 na laatste. Een strakke 1-4 uitoverwinning bij ajax dat op dat moment nog titel kansen had, maar door deze nederlaag niet meer ;) >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2040.jpg

Een enerverend seizoen... Lastig, maar wel leuk voor de verandering... Europa ligt ook totaal overhoop met zeeeer vele ontslagen bij topclubs.
Ook in de HCE enkele wisselingen.. Feyenoord, Heerenveen zijn daarvan de belangrijkste.....

Doelstelling voor volgend seizoen is met TOP europeesch voetbal halen.... En voor mezelf indien mogelijk een andere club... De carriere moet mogelijk zijn ;) Al blijft TOP ook leuk nog...
Andere doelstelling is een deel van de spelers verkopen die niets meer toevoegen.... een paar zijn er weg, maar niet veel.....
Wel een leuke aanvaler verkocht aan Deportivo... Die daar prompt scoort.. :/
Maar goed... er moeten er meer weg.. salarissen omlaag en minder flutspelers ;)

* Loft gaat aankopen doen voor volgend seizoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stiffener > Schitterende jaarverslag _/-\o_ . Bedankt voor je moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 23:23:
Stiffener > Schitterende jaarverslag _/-\o_ . Bedankt voor je moeite!
Thx... Leuk om te doen, leuk om te lezen. 8)

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Yo Stiffmeister, gaaf verhaaltje hoor! Ennuh, die spits die je aan depor verkocht had, was dat Kakalov? die doet het gewedlig bij mij namelijk, het is alleen jammer dat hij zijn been had gebroken, en er daardoor een aantal maanden niet bij kon zijn
En die rechtsback, Daniel, is dat dé Daniel van Bahia?

Ik hoop binnenkort tijd te hebben om weer eens een paar wedstrijden te spelen, dan kan ik ook proberen om eens een verhaaltje in elkaar te draaien. We doen nog op alle fronten mee, dus het moet mogelijk zijn om voor de tweede keer achter elkaar de treble te winnen. Of tellen de europese supercup en de wereldbeker ook mee? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Sherlock op 12-02-2004 09:19 ]

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

hoe kan je die speler dan protecten? pas als ze 18 zijn?

• Sherlock

Sherlock

No Shit

PnD schreef op 12 februari 2004 @ 11:07:
hoe kan je die speler dan protecten? pas als ze 18 zijn?
Nope, vanaf 17. Als je ze dan een contract aanbied is het geen jeugdcontract meer (die zijn standaard unprotected) en is hij vanzelf beschermd. (Leuk trouwens, dat nederlands en engels door elkaar) Dat duurt dat 2 of 3 jaar (weet ik ff niet meer uit mijn hoofd) en begint opnieuw als ze een nieuw contract tekenen. Je hebt er dus niet altijd wat aan om iemand voor 5 jaar vast te leggen, als hij na 3 jaar weg wil en geen nieuw contract tekent dan is hij verkrijgbaar voor een vergoeding.

Verwijderd

Ik heb hem ook geinstalleerd maar ik kan nu wel een pakje peuken wegroken voordat het spel klaar is met laden :'( .

• Loft
Sherlock schreef op 12 februari 2004 @ 08:29:
Yo Stiffmeister, gaaf verhaaltje hoor! Ennuh, die spits die je aan depor verkocht had, was dat Kakalov? die doet het gewedlig bij mij namelijk, het is alleen jammer dat hij zijn been had gebroken, en er daardoor een aantal maanden niet bij kon zijn
En die rechtsback, Daniel, is dat dé Daniel van Bahia?

Ik hoop binnenkort tijd te hebben om weer eens een paar wedstrijden te spelen, dan kan ik ook proberen om eens een verhaaltje in elkaar te draaien. We doen nog op alle fronten mee, dus het moet mogelijk zijn om voor de tweede keer achter elkaar de treble te winnen. Of tellen de europese supercup en de wereldbeker ook mee? 8)
De spits die ik verkocht had was David Kobylik, van Sigma Olomouc. Tjech
Zag er redelijk uit, kon ik voor weinig overnemen, maar deed verder niet zoveel, terwijl zijn historie uitwees dat hij 10 doelpunten maakte in dik 20 wedstrijden... Forward (R/L/C), flexibel, maar in mijn team bleek het niks...
Daniel is inderdaad van Bahia. Kon ik gratis in de winterstop overnemen en doet het erg goed met ik zeggen. Die blijft nog wel een seizoen, 22 jaar pas.

Kakalov had ik een gok gewaagd om ook te halen, maar die presteert geen ene donder. Die speelt nu ook in de reserves... Wellicht dat hij daar beter wordt en uiteindelijk nog naar het 1e komt.. Voorlopig presteert hij niets. :/

Daniel Cruz van Ajax overgenomen doet het goed, al was hij lang geblesseerd. Grujic was transfervrij, en doet het ook super in de verdediging, als is hij wel 33. Victor Salas van Sevilla overgenomen, op AM RC, doet het ook aardig, en spitsen duo Drulic en Junquiera. Drulic komt van Zaragoza voor 725k, 28 jaar, maar zorgt voor een stuk "volwassenheid" in het team. In het begin waren het allemaal jonkies, maar dat blijkt niet super te werken.... Dus minimaal 1 oudere, ervaren speler per linie is eigenlijk wel wenselijk....
Junquiera, had ik al gezien bij Emmen toen Emmen en TOP allebei nog 1e divisie speelden. goede speler, maar kon in toen niet betalen... Gekocht in de winterstop voor 1.6 mln van Emmen en nu al 3.6 mln waard. En schopte er in 16 wedstrijden (helft van seizoen) 22 !!! in. + 3 assists.

Dat waren de besten....

[ Voor 6% gewijzigd door Loft op 12-02-2004 12:46 ]

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja, die Junquiera heb ik in CM4 al eens gehaald, volgens mij heeft hij wat random stats, want hij is niet altijd zo goed. Maar als je mazzel hebt is het een echte killer :)

Daniel is echt een topper, en hij wordt alleen maar beter, zorg dus dat je hem zo lang mogelijk vastlegt!
Kakalov blijf ik geweldig vinden, maar dat kan ook met zijn pot. ability te maken hebben, volgens mij is die -2. Dus de ene keer kan het 200 zijn en de andere keer 160 ofzo, dat scheelt nogal! In mijn spel doet hij het echt goed, dus hij mag nog wel even blijven totdat ik een nederlandse vervanger en een goed bod voor hem heb :P

• Loft
De specs van Kakalov.... :/
Leuk maar niet bijzonder

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2043.jpg

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Aha, ik zie het al. Bij mij zijn jumping en heading veel hoger, en fysieke aspecten zijn in dit spel wel heel erg belangrijk! Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Jude Emeka Ugali (italiaan) die heel veel hoge stats bij fysiek heeft, en redelijke finishing. Die deed het bij mij gewoon echt goed, terwijl zijn stats op mentaal en technisch vlak erg laag waren.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

ik ben nu een half jaartje met psv bezig, me geld is wel op, maar zodra er een fatsoenlijk bod komt op rommedahl ofzo verkoop ik hem wel..

nog niks verloren behalve 1 gelijkspel tegen kiev uit

Afbeeldingslocatie: http://www.hildenbrant.demon.nl/cm4/lucky.JPG
http://www.hildenbrant.demon.nl/cm4/lucky.JPG
aangekocht: adu, thomposon, cerci (topscorer), billy jones (crewe)
en in de winterstop komt castillo van baracumange (amc) want de jong, en adu zijn daar (nog) niet optimaal bezig

ik speel 4-4-2 en 2-3-2-1-2

[ Voor 5% gewijzigd door PnD op 12-02-2004 16:23 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Vos

AFCA

net geinstalleerd, spel opnieuw opstarten, duurt stuk langer
maar ik zie geen verandering?

ik zie wel foto's bij spelers, maar geen logo's bij clubs of competities...

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 12-02-2004 18:37 ]

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

kga morgen maar met RBC Roosendaal beginnen (woon in rdaal :))
met psv was beetje saai, won alles behalve CL finale..
in competitie 1 x gelijkgespeeld

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Kakalov bij mij, hij is eigenlijk ook niet zo goed in het koppen :X
Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2048.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Vos schreef op 12 februari 2004 @ 18:22:
[...]

net geinstalleerd, spel opnieuw opstarten, duurt stuk langer
maar ik zie geen verandering?

ik zie wel foto's bij spelers, maar geen logo's bij clubs of competities...
hmm, dat is vreemd. Heb je het wel in dezelfde dir geinstalleerd als waar Championship Manager is geinstalleerd? Ik heb de mappen van het superpack achteraf nog moeten kopiëren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Sherlock schreef op 12 februari 2004 @ 23:28:
Kakalov bij mij, hij is eigenlijk ook niet zo goed in het koppen :X
[afbeelding]
Grappig....
Zelfde leeftijd, allebei 21 jaar :)

Maar bij is Technical ongeveer 1 tot 2 punten hoger per item. en Mental is zeeeer veel hoger. soms wel 4 tot 5 punten.
Nouja.. ik heb hem verkocht aan Inter voor 5,5 mln + een enkele fee als hij gaat scoren daar. Ik had denk ik meer kunnen vragen, omdat hij daar nu al 5,75 waard is. Maarja dan loopt je ook het risico dat ze ineens afhaken... Nu heb ik geld en kan andere speler halen... Kakalov deed bij mij helaas niet zo veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Over de training....

Ik heb het idee dat deze aardig realistisch is, over wat de spelers doen... Welke effecte dat heeft. Maar hij totaal niet realistisch over de aantallen uren.
Standaard staat deze ingesteld dat de spelers zaterdag en zondag vrij zijn van training en ook op woensdag, donderdag en vrijdag in de afternoon.

Het 1e wat ik zo ongeveer veranderd is dat ze altijd trainen, zowel early morning, late morning als ook de afternoon. En ook op de vrije dagen. Tevens bij managers options instellen dat ze ook trainen op de matchday.
De meeste spelers gaan iig voorruit, en ik heb het idee dat het ze beter maakt. Maar wat ik wel gek vind, is dat niemand er over klaagt. Lijkt me niet superrealistisch, maar kennelijk wel mogelijk.
Wel zorgen dat de physical aspecten goed genoeg zijn ;) anders zijn ze vaak geblesseerd en raken ze te moe.

Iemand opmerkingen / ideeën hoe hij/zij :) dat invult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Sherlock schreef op 13 februari 2004 @ 09:34:
[...]
hmm, dat is vreemd. Heb je het wel in dezelfde dir geinstalleerd als waar Championship Manager is geinstalleerd? Ik heb de mappen van het superpack achteraf nog moeten kopiëren namelijk.
Ik heb nog wat verplaatst en zie nu al meer, zie alle clublogo's. Nu nog de (inter)nationale competitie logo's :) ik zie die van de CL, uefa cup, etc. wel al.
Ik pluis ff verder :)
De Spaanse en Engelse competitie logo's zie ik wel. Zitten de NL competitie logo's er wel bij in?

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 13-02-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja, bij mij zaten die er gewoon bij. Heb je de nederlandse competitie wel actief staan? (Ik weet niet of het uitmaakt hoor, ik gok ook gewoon maar wat)

Zie je de logo's van de clubs al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb Spanje, Italie, Engeland en Nederland actief. Zie de comp.logo's van Spanje en Engeland. De club logo's zie ik allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
M'n tweede seizoen met Excelsior verloopt voorspoedig, ik heb de tweede ronde van de UEFA CUP behaald, nadat ik PSV vorig jaar versloeg in de finale van de Amstel Cup, sta eerste in de Eredivisie en dat met een team zonder echte sterren. Leuk detail is dat Holman vorig seizoen in 45 wedstrijden exact 40 keer wist te scoren!

Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/56858142.gif
Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/54453843.gif
Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/28002797.gif

Het is even wennen na Ultimate Soccer Manager, maar CM ontpopt zich als een geweldig spel!

[ Voor 14% gewijzigd door ilyc op 14-02-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
ilyc schreef op 14 februari 2004 @ 15:11:
M'n tweede seizoen met Excelsior verloopt voorspoedig, ik heb de tweede ronde van de UEFA CUP behaald, nadat ik PSV vorig jaar versloeg in de finale van de Amstel Cup, sta eerste in de Eredivisie en dat met een team zonder echte sterren. Leuk detail is dat Holman vorig seizoen in 45 wedstrijden exact 40 keer wist te scoren!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is even wennen na Ultimate Soccer Manager, maar CM ontpopt zich als een geweldig spel!
Ik mag deze pictures niet zien... Forbidden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

geen probleem hier met de pictures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik denk, ik stel mijn 2 reserve spitsen Sonck en Cerci op in de basis, mogen ze laten zien wat ze kunnen. Schoppen er samen ff 6 in :).
Nu mogen Zlaten en Todorov in de volgende partij weerwoord gaan geven :p

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/cm0304.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Zo, mijn derde seizoen bij Heerenveen zit erop. Ik heb de rest van het seizoen lekker door kunnen voetballen, weinig blessures en slechts enkele schorsingen gehad. Vijf wedstrijden voor het einde van de competitie was ik al kampioen, en nog steeds omgeslagen, met slechts twee gelijke spelen. Tot die ene wedstrijd in Den Haag... Jawel, het was zo'n wedstrijd die je niet mocht winnen, kans na kans werd om zeep geholpen door spitsen die er al meer dan 30 in hebben liggen, en je zit gewoon te wachten op die ene counter... die uiteindelijk ook kwam. Degradant ADO wint met 1-0 van kampioen Heerenveen. Daar gaat mijn ongeslagen status dit seizoen.

Halverwege het seizoen ben ik trouwens overgestapt van 4-3-3 naar 4-4-2, daar heb ik wel succes mee gehad, maar ik behaal niet meer de monsterscores van vroeger. Dus voor komend seizoen gaan we de 4-3-3 versie gewoon wat verder tweaken.

Naast de competitie was er nog de beker, waar Cambuur (!) me opwachtte in de finale. De finale was doodsaai, en ik won hem met 2-0. Je kon wel merken dat het seizoen tegen het einde begon te lopen.

Vier dagen later was er het hoogtepunt van het seizoen; de CL finale op Old Trafford tegen Newcastle. Newcastle had een behoorlijk sterk team, met sterren als Jenas, Dyer, Parker, Tuncay en Anelka. In het begin van de eerste helft stond ik behoorlijk onder druk, maar Saja speelde een berepot, waardoor het 0-0 bleef. Uit het niets scoorde Oskarsson opeens de 1-0 voor mij, waarna Newcastle nog verder aanzette. We konden het uitzingen tot de rust, mede dankzij Tieme Klompe die ongeveer elk kopduel heeft gewonnen.
In de tweede helft eenzelfde beeld: Newcastle valt aan. Nu had ik echter de mazzel dat Newcastle nog maar 45 minuten had om op 1-1 te komen, en daardoor risico's ging nemen. Zo kreeg ik een aantal kansen op de 2-0, die allemaal niet benut werden. Tussen de 70e en de 80e minuut gebeurde er niks, dus ik had goede hoop op het vasthouden van de 1-0. Totdat Craig Bellamy ineens voor Saja verscheen, de schrik sloeg me om het hart, het zou toch niet he... Bellamy schoot, de bal vliegt voorbij Saja, en wat wel een minuut leek, maar een fractie van een seconde later was vliegt de bal ook nog eens langs de paal, aan de goede kant voor mij! Nu kan het toch niet meer misgaan? Jawel, want in de derde minuut van de blessuetijd komt Scott Parker nog eens opzetten, passeert twee man en haalt verwoestend uit: redding door Saja! Nadat de corner is weggekopt door Klompe blaast de scheids af en heeft Heerenveen de CL-titel geprolongeerd!

Na deze wedstrijd kreeg ik (uiteraard) allerlei berichten dat we zo fantastisch zijn en dat iedereen zo blij is en al dat soort gein. Best leuk om te lezen hoor :)

Voor komend seizoen kom Stephan Appiah gratis naar Heerenveen, verder zal er vrij weinig veranderen, alhoewel Diego Olivera boos is omdat ik hem een keer heb gewisseld. Als er een bieder komt is hij weg. Dan krijgt Zijler maar een jaar eerder een basisplaats dan eigenlijk gepland is ;)

Het afgelopen seizoen heb ik overigens alles gewonnen wat er te winnen viel: JC-schaal, Europese Super Cup, Wereldbeker, HC-eredivisie, Amstel Cup en dus de Champions League.

Het komende seizoen staat dus in het teken van het inpassen van de Nederlanders en de jeugd (al dan niet Nederlands) dus als er clubs komen die spelers willen hebben dan wil ik wel verkopen. Zowel de reserves als de under-18's zijn trouwens kampioen geworden in hun klasse. In de under-18's heb ik twee Zweden (ja, het blijft Heerenveen he) lopen waar ik erg hoge verwachtingen van heb. De ene is een spits, Lars Mattson, en de andere is een verdediger, Fredrik Söderlund (geloof ik). Vooral Mattson lijkt me erg goed te gaan worden, heeft hele hoge stats in het fysieke gedeelte (op zijn 17e) en lijkt me klaar om af en toe in te gaan vallen. Hopelijk kan hij uitgeleend worden, dat zou het beste zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vorige week begonnen met CM 03-04.

Met Inter aan de slag gegaan om deze op zich goede ploeg uit het slop te halen. Bedoeling is om een goed jong team neer te zetten met veel talenten die nog wel een jaar of wat meekunnen.

Heb Todorov, Kakalov, Cerci, Kieft gehaald voor de spitsposities, zij mogen meespelen met de grote Vieri om zo de kneepjes van het vak te leren. Moet zeggen dat vooral Cerci (loopt 1 op 1 met 23 wedstrijden, 23 goals) het goed oppikt. Toen Vieri 2 maanden uitgeschakeld was heb ik Todorov naast Cerci (nog maar 16 jaar) gezet en die doet het ook erg leuk :Y) Kieft en Kakalov komen vooralsnog niet in aanmerking voor een basisplaats, die mogen nog wat doorgroeien en af en toe een keer invallen.

Daarnaast heb ik Mexes gehaald voor € 4,7 mln. Deze jonge sterverdediger doet het vanaf dag 1 supergoed naast Cannavaro. Na de winterstop heb ik ook nog de la Cuesta gehaald voor het bedrag van € 1,5 mln. Staat vanaf zijn komst naar Inter in de basis en doet het ook zeer goed _/-\o_

Volgend seizoen komt Daniel van Bahia naar Inter om klaar te worden gestoomd om Javier Zanetti op te volgen als rechter verdediger.

Alleen het middenveld geeft me behoorlijke zorgen;

Op links heb ik Mohammed Kallon staan die het op zich redelijk doet maar te weinig scoort en te veel schiet terwijl ie dat van mij niet mag!

Op rechts Andy van der Meyde, doet het op zich wel aardig maar ik mag hem niet (t is en blijft toch een ajakkesied, en dat kan natuurlijk niet als Utrechter zijnde :/ ) Dus ik wil hem weg hebben en een topper halen voor deze positie. De enige die daar vooralsnog voor in aanmerking komt is Joaquin van Betis, maar die gozer is behoorlijk duur: € 29,5 mln! En dat heb ik dus niet meer, heb maar € 23,5 mln over voor transfers.

Middenveld: Karagounis en Emre.... Emre doet het goed, hij heeft een vrije rol van me gekregen en moet het spel maken, dat gaat wel aardig. Karagounis kan op zich aardig ballen maar hij is ook te egoistich, veel schieten, weinig scoren.

In de competitie heb ik het erg zwaar, Juventus is oppermachtig |:( Ze hebben nu al een voorsprong van 11 punten, na 19 wedstrijden. Ik sta 4e samen met Lazio. Milan is 2e en Parma (!!) staat 3e. Parma is ook erg goed, vooral de spitsen schoppen er veeeeel in. Maar ja wat wil je als ze Adriano hebben en dan ook nog eens Robinho gratis! hebben gehaald.

In de beker ben ik in de kwartfinale uitgeschakeld door Parma. Nou vindt ik de beker niet echt boeiend maar het was een van de weinige prijzen die ik had kunnen pakken dit seizoen want kampioen wordt ik sowieso niet :/

In de Champions league gaat het raar genoeg wel goed. Eerste groepswedstrijden makkelijk overleefd. 2 keer Ajakkes afgedroogd, 1 x met 6-0 en nog een keer met 5-3 :D Moet nu in de 8e finales tegen Celtic, geen makkelijke tegenstander.

Al met al is het wel weer een verslavend spel. Maar het is weer zo verdomde moeilijk om een beetje een goed team neer te zetten en goede tactieken te bedenken.

Doelstelling volgend seizoen: (als ik er dan nog zit :X )

Kampioen Serie A.
Goed meedraaien in de CL.
Beker maakt me niet zoveel uit.

Versterkingen:

Hopelijk Joaquin van Betis,
Daniel van Bahia (komt),
Hopelijk Renato (DMC),
Misschien nog een topper voor de positie AMC of vervanging van Kallon.

Hebben jullie nog leuke spelers voor de posities AMC, DMC, AMR, AML???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

AMC: Van der Vaart
DMC: Galasek
AMR: Sneijder
AML: Beerkleef
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 09:53:
Hebben jullie nog leuke spelers voor de posities AMC, DMC, AMR, AML???
Leuk om te lezen!!! Blijkt dat een Top team zelf ook best moeilijk kan zijn....
Ik speel zelf met TOP, maar zie in alle grote voetballanden de trainers eruitvliegen bij de grote clubs... (ik speel nu om een carriere op te bouwen ;)

Leuke spelers voor AMC, DMC, AMR, AML

MC => Ballack, tja duitser ;) Maar gewoon erg goed, scoort redelijk veel voor die positie, veel assist, soort van AMC, maar in de stats MC, wel erg goed.

AML => Robben(PSV) natuurlijk, ontwikkelt zich er goed. Gronkjaer, wil wel eens op de bank belanden bij Chelsea en kun je goedkoop halen AM RL, Cristiano Ronaldo van Man Utd, is ook ERG goed op de flanken F RLC, maar op die positie kan ook Kallon van jezelf spelen, Emre is trouwens ook erg goed op links. Alex van Cruzeiro is ook een erg goede speler... Vergelijkbaar met Emre. AMLC

DMC ben ik zelf erg gecharmeerd van Gatusso van Milan en van Jenas(erg jong maar goed) van Newcastle
Andere leuke/goede optie is Perrotta van Chievo (in begin)

AMR ... moeilijk... Beckham halen :? Van der Meijde kan daar ook spelen. Totti is erg goed, maar amper te halen. En natuurlijk Joaquin ;) Maar ook Kallon kan daar goed spelen. Diouf en Murphy, beide van Liverpool kunnen daar ook goed spelen....

Ik denk dat je naar goed spelers moet zoeken die bij hun eigen club weinig aan spelen toe komen....

Succes!!

Op naar de titel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op 16 februari 2004 @ 10:12:
AMC: Van der Vaart
DMC: Galasek
AMR: Sneijder
AML: Beerkleef
:P
Hé!! :( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Que? Oh ja, je was niet zo gecharmeerd van de toekomstige kampioen he? ;)

Nou vooruit dan maar, iets serieuzer:
AMC: Diego (Santos)
AML: Robben, Kewell, Zonneveld eventueel als backup
AMR: Toledo, Dyer
DMC: Fredy William Thompson, John Welsh, Jermaine Jenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Sherlock schreef op 16 februari 2004 @ 10:46:
[...]

Que? Oh ja, je was niet zo gecharmeerd van de toekomstige kampioen he? ;)

Nou vooruit dan maar, iets serieuzer:
AMC: Diego (Santos)
AML: Robben, Kewell, Zonneveld eventueel als backup
AMR: Toledo, Dyer
DMC: Fredy William Thompson, John Welsh, Jermaine Jenas
Damn! Die Dyer is inderdaad een erg goed speler... Was ik zomaar vergeten :7
Leuk rijtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Tsja, als je zo'n middenveld hebt dan ben je op zijn minst op de helft van de scudetto! Als je dan ziet wat je voorin al hebt lopen: Vieri, Cerci en Todorov, dan hoef je alleen nog maar wat verdedigers te halen. Oh wacht, die had je ook al he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op 16 februari 2004 @ 11:59:
Tsja, als je zo'n middenveld hebt dan ben je op zijn minst op de helft van de scudetto! Als je dan ziet wat je voorin al hebt lopen: Vieri, Cerci en Todorov, dan hoef je alleen nog maar wat verdedigers te halen. Oh wacht, die had je ook al he ;)
Zal vanavond als ik thuis ben eens kijken naar de namen die jij noemde.
Diego had ik al in het vizier, maar de club waar ie voor speelt weigert hem te laten gaan, zelfs als ik € 18 mln offer. Maar die gast is wel supergoed dus ik ga maar wat hoger bieden.

En ik heb inderdaad een erg goede aanval en zeer sterke verdediging maar het middenveld is niet van hetzelfde niveau als de aanv. en verd. dus dan loopt dat ook niet helemaal lekker he :Y) Over de verdediging ben ik echt supertevreden, maar wat wil je als je de la Cuesta - Mexes - Cannavaro - Zanetti hebt staan 8)

Nog wat vragen trouwens:

- Hoe kon je er ook alweer voor zorgen dat je scout de tegenstander analyseert en dit meldt voor een wedstrijd?

- Waarom mag je in deze versie maar 1 non-EU speler per seizoen contracteren?

- Hoe zit het met dat co-ownership?

- Wat is de optie zonal marking? Is dat beter als je dat aanvinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 12:11:

Nog wat vragen trouwens:

- Hoe kon je er ook alweer voor zorgen dat je scout de tegenstander analyseert en dit meldt voor een wedstrijd?
Ga naar player/staff search, en dan naar scouts. Selecteer dan de gewenste scout en assign to next opposition

- Waarom mag je in deze versie maar 1 non-EU speler per seizoen contracteren?
Zo is de regel in Italië als ik het goed heb

- Hoe zit het met dat co-ownership?
In Italië kunnen twee clubs samen een speler "beheren". Je kunt dus bieden voor een hele of voor een halve speler :P

- Wat is de optie zonal marking? Is dat beter als je dat aanvinkt?
Je hebt zonal marking en man marking; oftewel verdedigen in de zone en mandekking. Ik vind de opties in CM 03/04 nogal tegenvallen, althans de werking ervan. De DC's laten veel te veel ruimte open, en daarom speel ik altijd mandekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer even begonnen met Cambuur. Bij gebrek aan goede spelers, meteen een nieuwe spits aangetrokken: Robin Kieft uit de Ajax jeugd. Scoorde het eerste Seizoen in de Gouden Gids divisie zo'n beetje één op één.

Omdat Cambuur zo'n laag transferbudget had, kon ik me nauwelijks versterking in de verdediging veroorloven. Dus ik moest het doen met treurige spelers die zichzelf geen verdedigers mogen noemen. Ze winnen geen enkel kopduel en van mandekking hebben ze nog nooit gehoord. Daarom heb ik toch nog maar even Nick Paymans goedkoop uit de NEC reserves gehaald. Niet bepaald het achtste wereldwonder, maar voor de GG Divisie redelijk... :/

Het eerste seizoen met veel pijn en moeite 5e geworden, waardoor ik nacompetitie mocht spelen. Ik piekte op het juiste moment en was met nog één wedstrijd te gaan al gepromoveerd tegen AZ, Heracles en AGOVV 8). In de competitie waren zij overigens superieur.

Eindelijk terug in de eredivisie! Dus weer wat meer geld, dacht ik... Een schamele 140k mocht ik uitgeven. Direct maar even een nieuwe spits, Kenneth Cicillia gratis van Sparta gehaald. Van Feyenoord heb ik Dion Dickhoff gekocht. Omdat ik nog steeds geen vertrouwen had in mijn "verdedigers", trok ik ook nog een paar gratis jongelui aan: In den Eng en Kawarmala.

Na de eerste seizoenshelft wisselvallig te gespeeld te hebben, sta ik nu zesde. Stiekem hoop ik op Europees voetbal. In maart komt jonge spits Tim Janssen die ik gratis bij PSV heb weggeplukt.

Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 12:29:
Eindelijk terug in de eredivisie! Dus weer wat meer geld, dacht ik... Een schamele 140k mocht ik uitgeven. Direct maar even een nieuwe spits, Kenneth Cicillia gratis van Sparta gehaald. Van Feyenoord heb ik Dion Dickhoff gekocht. Omdat ik nog steeds geen vertrouwen had in mijn "verdedigers", trok ik ook nog een paar gratis jongelui aan: In den Eng en Kawarmala.

Na de eerste seizoenshelft wisselvallig te gespeeld te hebben, sta ik nu zesde. Stiekem hoop ik op Europees voetbal. In maart komt jonge spits Tim Janssen die ik gratis bij PSV heb weggeplukt.

Wordt vervolgd...
HCE geeft net wat meer speelruimte, financiaal gezien dan... Speler willen vaak ook sneller komen dan naar een 1e divisie club, maar het blijft aan modderen met tranfser en wages gelden... :/
Meeste voordelen die ik heb geboekt zijn met transfervrije spelers en met een paar verkopen, van basisspelers. Dat laatste is soms vervelend, maar daardoor krijg je wel geld binnen.

Junquiera van emmen, is een goede, maar hangt wel af van het spel dat je opstart. * Loft is er happy mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die kleine clubjes is het altijd een verschrikking om spelers te halen. Maar natuurlijk wel een uitdaging. Ik ga er van uit dat ik na een tijdje in de eredivisie wel een groter budget krijg.

Bij clubs als Heerenveen vind ik het dan ook wat te simpel worden. Daar had ik op een gegeven moment een budget van 7 miljoen. Dan kun je alle standaard talenten wel halen.

Om uit te proberen hoe moeilijk je het jezelf echt kunt maken heb ik het ook even geprobeerd met Forest Green... Daar is totaal geen lol aan te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

AM-L/C: Montolivo
DM-C: Thompson, Vargas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een mogelijkeheid om spelers te halen naar Engeland want vaak krijg ik dat ze geen vergunning krijgen maar zijn er niet een soort trucjes waardoor het toch lukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik weet wel een paar trucjes, maar garantie heb je nooit.

*Minimaal "Important first team player"
*Flink salaris geven, minimaal 15,000 per week

En uiteraard appeal'en als het wordt afgewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 15:40:
Weet iemand nog een mogelijkeheid om spelers te halen naar Engeland want vaak krijg ik dat ze geen vergunning krijgen maar zijn er niet een soort trucjes waardoor het toch lukt? :)
Wat Sherlock zegt....

Maar ook moeten de spelers van waarde zijn voor jouw team. Als jij een matige/redelijke speler naar een Conference league / 3rd division haalt is iets anders dan dezelfde speler naar Man Utd.

Het blijft moeilijk inschatten, maar je kunt ook deels afgaan op je scouts ;) Laat de speler scouten, en dan krijg je die info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Heeft iemand dit al t horen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.jordis.nl/pics/board.jpg

En wat is jullie salaris zoal bij de verschillende clubs?
Ik heb een 8 jarig contract bij Leeds voor 180.000 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Speedy_J schreef op 16 februari 2004 @ 17:08:

[afbeelding]

:) Dat is aardig wat :)
Ik heb wel bij Man Utd een keer manager geweest voor 90.000, maar nog niet voor dergelijke bedragen.

Ben momenteel manager bij TOP, inmiddels natuurlijk in de HCE ;) voor 1500 in de week met een 3 jarig contract. Dus ik sta aan het begin van een grandioze carriere natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

[afbeelding]

Jep, kheb hetzelfde bij Ajax (absolutely thrilled) nu in seizoen 2010-2011, krijg echter 'slechts' €150.000 per maand...

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu bij de Spurs en verdien 160,000 per maand maar ik ben ook al trainer geweest bij TOP en Manchester :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 19:52:
Ik speel nu bij de Spurs en verdien 160,000 per maand maar ik ben ook al trainer geweest bij TOP en Manchester :)
oe! nog een TOP ganger :D
Van TOP naar Manchester :? Leuke overgang... :)
In welk jaar ben je bij TOP weg gegaan ??

* Loft is met 3e seizoen bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
ff een vraagje, want wat gebeurt er eigenlijk als je contract afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

dan krijg je automatisch een nieuw contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

[afbeelding]
Nee, zover ben ik nog lang niet. Ze zijn nog wel delighted, maar ik krijg maar 30.000 per week :( Niet zo gek natuurlijk, als je bedenkt dat de bestbetaalde speler 35.000 per week krijgt.

Gisteren nog iets vreemds meegemaakt:
Mijn derde keeper (José de Jesus Corona) stond in de belangstelling van Ajax en PSV. Omdat zowel Ajax als PSV al goede keepers hebben vond ik het niet zo erg om hem te verkopen, maar geld had ik niet echt nodig. Dus toen Ajax vroeg wat ik ervoor wilde hebben heb ik om Giorgio Beerkleef gevraagd. Bij PSV hetzelfde, alleen dan Tim Janssen. PSV ging niet akkoord (logisch, die Janssen was veel meer waard) maar Ajax wel. Ik dus contract aanbieden aan Beerkleef, Ajax aan Corona. Ik heb Beerkleef een vrij goed contract gegeven (iets meer dan gevraagd) en ik kreeg het bericht dat Corona er al uit was met Ajax. Het volgende bericht wat ik las: Giorgio Beerkleef heeft een nieuw contract getekend bij Ajax. De deal met Corona gaat dus niet door!

Wat ik dus nogal vreemd vind: Ajax wil Corona hebben, gaat akkoord met de spelersruil, maar biedt daarna wel een nieuw contract aan. 8)7

Overigens ben ik toch weer terug naar 4-3-3, dat speelt gewoon het leukst. JC-schaal gewonnen van NEC, alhoewel ik na 5 minuten al een verdediger moest missen na 2x geel. (Andrew Grassie, 20-jarige Papoe)

Eerste competitiewedstrijd tegen RBC: na 6 minuten 2x geel voor Klompe. Ik kom wel op 1-0, maar kan de kansen verder niet afmaken. 10 minuten voor tijd komt RBC op gelijke hoogte, en dat blijft het :( Nu al puntverlies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, gisteren mijn eerste seizoen met Inter gehad. Al met al een heeeel erg zwaar seizoen :|

Uiteindelijk 3e geworden in de serie A met 1 punt achterstand op de nummer 2 AC Milan en 14 (!) punten achterstand op het (bijna >:) ) ongenaakbare Juventus. Juve won bijna alles, op 1 wedstrijd na, die verloren ze van mij met 2-1 _/-\o_ Dat maakte mijn seizoen toch nog een beetje goed.

De beker was een fiasco, kwartfinale door Parma uitgeschakeld. Boeie.

Champions League heb ik zeer aardig gedaan! De halve finale gehaald waarin ik met 4-1 en 5-1 werd afgedroogd door Arsenal, de latere winnaar.

Financieel gezien was het wel een topjaar! Kreeg zomaar even € 20.000.000,- aan tv-geld voor het meedoen aan de CL :o Daarnaast natuurlijk nog een aantal miljoenen aan prijzengeld voor het winnen van wedstrijden en het bereiken van de halve finale :*) Aan het begin van het seizoen nog eventjes € 16.000.000,- tv-geld voor het nieuwe seizoen Serie A en ik zat er weer warmpjes bij.

Let nu goed op! Totale winst dit seizoen was ruim € 45.000.000,- Banksaldo van ruim € 70.000.000,- Wat krijg ik aan transfergeld voor het nieuwe seizoen?!?! : € 13.500.000,- 8)7 |:( 8)7 |:( Ik heb de game maar even gesaved en de board om meer transfergeld gevraagd, zij weigerden dit en toen heb ik een ultimatum gesteld...... de volgende dag was ik ontslagen :+ Maar heb de game gesaved dus ga vanavond verder, verkoop wel een paar spelers :/

Vieri, Cerci, Todorov en Kallon hebben een goed seizoen gedraaid, allemaal gemiddeld een 8!
De la Cuesta en Mexes zijn 2 toppers gebleken in de verdediging die ik voor een prikkie heb kunnen halen.

Dit seizoen komen Carvalho, Daniel en Trifonov naar Inter (als het allemaal goed gaat) en wil ik Diego en Renato gaan halen om mijn team naar de Serie A overwining te leiden :+

To be continued ............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk topic, vooral vanwege de uitgebreide seizoenbeschrijvingen!
Ik speel momenteel afwisselend 4 verschillende spellen:
Het verst ben ik met Go Ahead (ik woon in Deventer, dus dat blijft trekken),
daarnaast speel ik twee keer met Ajax (op verschillende PC's) en een keer met Twente (met name vanwege de veelbelovende voorhoede, in combinatie met de uitdaging om Twente weer naar de top te brengen).

Ik heb net mijn eerste seizoen met Go Ahead afgerond, tweede geworden in de competitie (achter Heracles), maar daarna overtuigend de nacompetitie gewonnen ;) .
Ik moet wel zeggen dat het spel realistisch is, want ook ik heb bij Go Ahead met grote geldproblemen te maken. Gemiddeld krijgen de spelers wiens contract afloopt de helft aan salaris aangeboden. Lang niet iedereen verlengt zijn contract dus. Ik had dus ook geen transferbudget (nou ja, 20.000 euro of zo), en moest het dus hebben van transfervrije spelers, en andere koopjes. Transfervrij heb ik Temile (aanvallende middenvelder), Sergio de Windt, en een iraanse keeper (Fanaee) aangetrokken. Met name Temile en de Windt hebben het goed gedaan.
Tussentijds wel Brack, Marbus en Yildirim verkocht. Dat gaf ruimte om wat aankopen te doen: Oskarsson (welbekend hier denk ik), Rustenburg (helaas al snel 7 maanden uitgeschakeld), Pavlovic (middenvelder) en Macedo (ervaren, maar zeer wisselvallige braziliaanse spits).
Van de eigen spelers overtuigen de volgende: Jelmer Possemis (centrale verdediger), Jordy Grobbee (topscorer met 15 doelpunten), en Jochem de Weerdt.

Nu maar eens kijken of ik wat meer geld te besteden heb, want ik heb wel enige versterking nodig om het in de HCE te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit seizoen komen Carvalho, Daniel en Trifonov naar Inter (als het allemaal goed gaat) en wil ik Diego en Renato gaan halen om mijn team naar de Serie A overwining te leiden :+

To be continued ............
Al die spelers zullen niet gaan lukken.
De regel in Italië is 1 non-EU speler per jaar. Jij heb er nu al 5 op je verlanglijstje staan.

Meteen door met mijn vraag. Ik ben te lui om alles door te lezen, maar spelen jullie wel eens een online game met anderen? Want offline is het namelijk vrij gemakkelijk om met ieder gouden gids team na 3 jaar kampioen te zijn in de eredivisie.
Ik vind de ultieme uitdaging toch in een online-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op 16 februari 2004 @ 21:07:
[...]

oe! nog een TOP ganger :D
Van TOP naar Manchester :? Leuke overgang... :)
In welk jaar ben je bij TOP weg gegaan ??

/me is met 3e seizoen bezig :P
Ik was met TOP in 1x gepromoveert en was toen dat seizoen daarna 2de geworden. De 2 seizoenen daarop werd ik eerste en stond in de finale van de CL, maar toen werd ik ontslagen omdat ik me intresse toonde in verschillende jobs :) en toen kon ik trainer worden bij manchester dat heb ik een jaar gedaan ( alles gewonnen) en nu ben ik trainer bij de Spurs :)

Maar iik denk dat binnenkort opnieuw begin met een hele slechte club :P

Komt er trouwens nog die online competitie?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 15:14:
[...]

Ik was met TOP in 1x gepromoveert en was toen dat seizoen daarna 2de geworden. De 2 seizoenen daarop werd ik eerste en stond in de finale van de CL, maar toen werd ik ontslagen omdat ik me intresse toonde in verschillende jobs :) en toen kon ik trainer worden bij manchester dat heb ik een jaar gedaan ( alles gewonnen) en nu ben ik trainer bij de Spurs :)

Maar iik denk dat binnenkort opnieuw begin met een hele slechte club :P

Komt er trouwens nog die online competitie?
Leuke overgang ;) TOP naar Man Utd, al is het via ontslag.

De online competitie laat ik aan me voorbij gaan... Druk met afstuderen, maar ook in de avonduren andere verplichtingen.... Komt de komende maanden niet goed uit... :/ Lijkt me wel een keer leuk :Y)

* Loft speelt gewoon door met TOP voorlopig. Alhoewel nu een dipje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een stomme fout gemaakt :P, ik was opnieuw begonnen met SW Essen in de Duiste regionale divisie Noord en had veel nieuwe spelers gehaald maar nu blijkt dat je minimaal 2 duitse spelers onder de 21 en 6 duitse spelers onder de 24 moet spelen, dus nu kunnen mijn goede spelers niet spelen en kan ik met moeite een elftal opstellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op het moment English Premier League, English Third Division of ik speel met Ajax.

Het leuke aan de English Premier League is dat er meer tegenstanders zijn van kwaliteit. Maar het leukst is dan toch om online te spelen.

Ben nu met een online game bezig met Southampton.
Eerste seizoen halve finale UEFA cup en 3de geworden in the League en daarnaast de League Cup gewonnen.

Tweede seizoen winnaar van de English Premier League, verloren finale Champions League en verloren finale FA Cup.

We zijn nu 10 wedstrijden derde seizoen in en sta nu 2de achter Man Utd.

Maar het zou wel eens leuk zijn om een Nederlandse competitie online te spelen.
Dit is de 2de keer dat ik reply en ik ben te lui om 20 pagina's door te lezen :)
Sinds ik jullie hier net over hoorde praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren verder gespeeld: 2e seizoen Inter....

van der Meyde en Recoba verkocht, leverde me € 40.000.000,- op. Eindelijk van die Ajakkecied af _/-\o_

Daniel, Trifonov gehaald, Daniel bevalt goed, heeft de plek van Zanetti (rechts achter) overgenomen :) En...... Renato gehaald!!! Woei, die gast is goed :*)

Nieuwe tactics ingesteld: 4-1-3-2, werkt supergoed.
Oefenwedstrijden tegen:

Arsenal: 3-1
Real Madrid: 4-0
Bayern Munchen: 4-1
Barcelona: 6-0
Ajakkes: 5-1 :+
Juventus: 3-1
Dussss..... >:)

Heb zeer veel vertrouwen in het nieuwe seizoen! Nu wil ik Robben nog halen om of AML of AMC te gaan spelen, zal me alleen wel een flinke zak geld gaan kosten...

Eventueel nog de optie om Diego te gaan lenen als Robben me teveel gaat kosten. Dan geef ik wel een fee van € 2.000.000,- ofzo! Werkt altijd. Zo heb ik ook Toledo en Roncatto geleend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 13:53:
Met die kleine clubjes is het altijd een verschrikking om spelers te halen. Maar natuurlijk wel een uitdaging. Ik ga er van uit dat ik na een tijdje in de eredivisie wel een groter budget krijg.

Bij clubs als Heerenveen vind ik het dan ook wat te simpel worden. Daar had ik op een gegeven moment een budget van 7 miljoen. Dan kun je alle standaard talenten wel halen.

Om uit te proberen hoe moeilijk je het jezelf echt kunt maken heb ik het ook even geprobeerd met Forest Green... Daar is totaal geen lol aan te beleven.
Third Division of Conference is de ultieme uitdaging. Op zoek gaan naar koopjes en aflopende contracten. Prachtig mooi. Het is wel moeilijk en het is zeker doorzetten, maar als je dan na 4/5 jaar in de Premier League zit denk je toch bij jezelf, goh ik heb het toch wel goed gedaan :) _/-\o_ to myself ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 13:16:
[...]

Third Division of Conference is de ultieme uitdaging. Op zoek gaan naar koopjes en aflopende contracten. Prachtig mooi. Het is wel moeilijk en het is zeker doorzetten, maar als je dan na 4/5 jaar in de Premier League zit denk je toch bij jezelf, goh ik heb het toch wel goed gedaan :) _/-\o_ to myself ;)
Ik heb niet zo lang geprobeerd. Ik raakte al vrij snel gefrustreerd... Het eerste seizoen is volgens mij altijd het lastigst. Als ik uitgespeeld ben met Cambuur, ga ik misschien weer eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een irc kanaal waar iedereen joined of zo?
Zo niet, misschien een idee :)
Misschien makkelijker om dan een online game aan de gang te krijgen.
#cm0304 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 12:33:
Gisteren verder gespeeld: 2e seizoen Inter....

van der Meyde en Recoba verkocht, leverde me € 40.000.000,- op. Eindelijk van die Ajakkecied af _/-\o_

Daniel, Trifonov gehaald, Daniel bevalt goed, heeft de plek van Zanetti (rechts achter) overgenomen :) En...... Renato gehaald!!! Woei, die gast is goed :*)

Nieuwe tactics ingesteld: 4-1-3-2, werkt supergoed.
Oefenwedstrijden tegen:

Arsenal: 3-1
Real Madrid: 4-0
Bayern Munchen: 4-1
Barcelona: 6-0
Ajakkes: 5-1 :+
Juventus: 3-1
Dussss..... >:)

Heb zeer veel vertrouwen in het nieuwe seizoen! Nu wil ik Robben nog halen om of AML of AMC te gaan spelen, zal me alleen wel een flinke zak geld gaan kosten...

Eventueel nog de optie om Diego te gaan lenen als Robben me teveel gaat kosten. Dan geef ik wel een fee van € 2.000.000,- ofzo! Werkt altijd. Zo heb ik ook Toledo en Roncatto geleend ;)
Het zit je wel diep of niet met Ajax? Kan dat niet eens stoppen? Word er beetje moe van in dit topic.....en het is ook al eens eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ja ik was bezig met een opzetje, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe en waar ik moet beginnen, temeer omdat we met mensen te maken hebben die in verschillende Divisie's spelen...en het is natuurlijk toch t leukst om je eigen favo team te managen. (ps: de Graafschap is reserved by me :) )

Anyway, ik vind het een goed plan om es een irc chan te openen om iedereen eens de kans te geven om ideeen te spuien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Vos schreef op 18 februari 2004 @ 16:26:
[...]
Het zit je wel diep of niet met Ajax? Kan dat niet eens stoppen? Word er beetje moe van in dit topic.....en het is ook al eens eerder gezegd.
Ik wilde er eigenlijk niks van zeggen, maar nu je het toch doet sluit ik me hier volledig bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op 18 februari 2004 @ 16:27:
Ja ik was bezig met een opzetje, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe en waar ik moet beginnen, temeer omdat we met mensen te maken hebben die in verschillende Divisie's spelen...en het is natuurlijk toch t leukst om je eigen favo team te managen. (ps: de Graafschap is reserved by me :) )

Anyway, ik vind het een goed plan om es een irc chan te openen om iedereen eens de kans te geven om ideeen te spuien.
ok ik zit er al ;)
irc://irc.tweakers.net/cm0304

En jah, dat je Ajax geen goede club vind hoef je zo niet te uiten. Ik ga het toch ook niet over Feyeneurd hebben de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, was echt niet bedoeld om jullie te fokken O+ Zal het voortaan gewoon bij Ajax houden. Zijn we nu weer vriendjes? :>
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste