Toon posts:

[PC-CDROM] Championship Manager 2003-2004

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.657 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 17:45:
Sorry hoor, was echt niet bedoeld om jullie te fokken O+ Zal het voortaan gewoon bij Ajax houden. Zijn we nu weer vriendjes? :>
Nou een beetje. Als je het irc kanaal joined zijn we goede vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG! :D Ik ben opnieuw begonnen met SW Essen en ik heb nog nooit zo geweldig gespeeld, ik win elke wedstrijd met grote cijfers.

grootste overwinning:
http://members.chello.nl/k.vegting/wow.JPG
stand:
http://members.chello.nl/k.vegting/wow2.JPG
uitslagen:
http://members.chello.nl/k.vegting/wow4.JPG

En ik heb pas 11 wedstrijden gespeeld!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 13:07

Vos

AFCA

Ik zit nu in mijn tweede seizoen met Ajax. Ben net de groupspoule van de CL doorgekomen met een verlies uit bij Inter met 2-1, maar thuis even recht getrokken door ze met 3-0 te verslaan :) . Eerste in de poule met 15 punten, voor Inter (13p), Benfica (5p) en Maccabi Tel-Aviv (1p). Nu moet ik binnenkort naar Stamford Bridge op visite bij de kampioen van vorig jaar, Chelsea. Wordt erg moeilijk.
Vorig jaar verloor ik in de kwart-finale van Bayern Muchen via een lange strafschoppen serie, wil dit toch eigenlijk wel evenaren.

In de beker draait het goed. In de beker net geloot voor de halve finales. Moet 'uit' tegen Ajax 2 :D. PSV krijgt de "Superboeren" op bezoek.
Wordt dus waarschijnlijk weer een Ajax-PSV.
Uit bij Groningen gaf ik in de 4e ronde bijna een 3-0 voorsprong weg. Ze kwamen terug tot 3-3 waarna Trabelsi in de verlenging de 3-4 maakte.
Ik (en Ajax 2) heb echt iedere wedstrijd uit moeten spelen....fraude bij de KNVB? ;)

In de competitie sta ik ongeslagen en zonder puntverlies :o bovenaan na 20 wedstrijden, 62 doelpunten voor en 8 tegen.
Kan ik de lijst van vorig seizoen ook nog zien eigenlijk?

Heb recentelijk Sikora verkocht voor 6,500,000 hij zat toch enkel in het reserve team. En per einde v/h seizoen gaat O'Brien voor 8,000,000 naar Murcia. Best leuk bedrag voor een overbodige speler. Heb voor het nieuwe seizoen (nog) niet ingekocht. Ik denk niet dat nodig is. Misschien nog een goede AMR...maar kan niet echt een leuke vinden.

Mijn beste speler is Todorov, zie de stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/todorov.jpg

Verwijderd

Gisteren weer gespeeld met mijn SuperInter _/-\o_ Denk dat ik dit seizoen de treble ga pakken als ik zo doorga! Alle oefenwedstrijden gewonnen zoals ik al zei in mijn vorige post..... en na 5 wedstrijden in de Serie A fier bovenaan met 15 punten en 22 goals voor 1 tegen 8) Competitie begon lekker met uitwedstrijden tegen Parma, Juventus, Lazio! Maar wel alledrie dik gewonnen :Y)

En ook nog even Robben gecontracteerd voor het lieve bedrag van € 39.500.000,- Kan oplopen tot € 45.000.000,- voor de additional fees :Y) Hij komt 1 januari Inter nog sterker maken en......... Diego komt gratis naar SuperInter volgend seizoen _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Aaargh ik kan die Todorov niet meer zien :r , bah hoe kan je het nog leuk vinden....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 16:10 ]

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 16:09:
Aaargh ik kan die Todorov niet meer zien :r , bah hoe kan je het nog leuk vinden....
Leuke toevoeging aan dit topic ;) . Ik heb Todorov zelf 'ontdekt' en speur niet op internet naar spelers. Dus ik weet niet waar jij op doelt...

Verwijderd

is het niet een idee om een online game te houden met allemaal Nederlanders?
Het beste is om gewoon af te spreken op irc.
Ik heb een channel gemaakt op irc.tweakers.net genaamd #cm0304

Dus join ff als je zin heb. We zijn al met zijn 3'n :D

Verwijderd

Dit is op het moment mijn meest waardevolle speler op het moment.
Hij is 23 miljoen POND waard op het moment.
Dit is met een online spelletje dat ik speel.
Gekocht voor 500k pond.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 16:46 ]

Verwijderd

Vos schreef op 19 februari 2004 @ 17:08:
[...]

Leuke toevoeging aan dit topic ;) . Ik heb Todorov zelf 'ontdekt' en speur niet op internet naar spelers. Dus ik weet niet waar jij op doelt...
Al die 'succes' verhalen met ajax is een leuke toevoeging aan dit topic :X Begin is met een slechte club en probeer dan maar is die resultaten te behalen, dan is het leuk om die verhalen te lezen... En over Todorov, iedereen post hier z'n geweldige stats en aangezien ik dit topic bij houd begint dat nu wel aardig te vervelen ja :O

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:05

Sherlock

No Shit

@ Cow-god:
CM scout en CM search??

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook alle Braziliaanse clubs gaan bekijken, maar dat is mij een beetje teveel werk :D

Als je nou met player/staff search in alle spelers kan zoeken, bespaart een hoop moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ja dat is wel zo, maar het haalt wel één van de leukste onderdelen uit het spel: het ontdekken van spelers. Maar goed, ik vertel je nu precies hetzelfde als wat de helft van de anderen tegen mij zeggen als ik Roncatto en To****v opstel ;)

Oftewel: lekker niks van aantrekken, en het spel spelen zoals je het zelf leuk vindt.

Even iets heel anders: Heerenveen
Het is nog steeds mijn werkgever, ook in het vierde seizoen. Na het eerste gelijkspel tegen RBC had ik iets lastigere tegenstanders met Ajax, PSV en Feyenoord achter elkaar. Nu had ik tussendoor nog een ontmoeting met Schalke 04 voor de europese supercup. In tegenstelling tot de wedstrijd tegen RBC werd er nu niemand voortijdig uit het veld gestuurd, en heb ik alle wedstrijden betrekkelijk eenvoudig (Feyenoord - Heerenveen: 0 - 6) gewonnen. De wedstrijd die hierop volgde was tegen Zwolle, en deze hadden net met 5-0 (!) van NEC gewonnen. NEC werd in het vorige seizoen tweede, en is lange tijd mijn enige concurrent geweest voor de titel.

De wedstrijd tegen Zwolle begon ook nog eens met een handicap: Todorov was geblesseerd, dus Rungratsamee begon in de basis. Na 5 minuten was het ook Rungratsamee die de score opende. Toen Kakalov ook nog eens de 2-0 scoorde vlak voor de pauze was het gedaan met de Zwolse ambities. Via invaller van Leeuwen, Stephan Appiah ( _/-\o_ ) en nogmaals Kakalov werd het ook 5-0, maar dan voor de Friezen.

Sergio Zijler heeft eindelijk eens een rijtje aardige tot goede wedstrijden gespeeld, dus die heeft voorlopig de positie van rechtsback veroverd. Niet zo gek ook, want ik heb Diego Olivera aan Leverkusen verkocht. Kreeg er niet meteen veel geld voor, maar wel 40% bij de volgende verkoop en 1,5 miljoen de komende 24 maanden. Tip: Bij het kopen in één keer betalen, bij het verkopen in termijnen laten betalen. Op deze manier verzeker je jezelf van een constante bron van inkomsten

De vernederlandsing wil nog niet helemaal goed lukken: toen ik Andrew Grassie zag, was ik erg onder de indruk en heb ik hem maar meteen gekocht. Hij doet het ook erg goed, maar hij houdt wel Dickhoff, van Driel en Mendes Da Silva uit de basis. Hetzelfde geldt voor Appiah. Thomas Prager (uit de eigen jeugd) is ondertussen Knijnenburg voorbij gegaan qua stats, maar speelt nog iets minder goed. Deze twee wisselen elkaar dus ook af op rechts. Prager is een Oostenrijker, die ook al een interland achter zijn naam heeft staan, dus ik kan hem ook niet oproepen voor het Nederlands elftal :(

Over het Nederlands elftal gesproken: oefeninterland tegen Roemenië met 2-0 gewonnen. Ik laat (uiteraard >:) ) veel spelers uit mijn eigen selectie debuteren. Zo is Klompe echt helemaal blij na zijn eerste Cap, en laat aan iedereen weten dat hij zijn constante spel te danken heeft aan zijn manager. Ik dus :)

Verder maken Timon van Leeuwen, Geoffrey Knijnenburg en Mike Zonneveld hun debuut. Ook Demouge, nog steeds van NEC, laat ik debuteren. Oude garde als Hasselbaink en Overmars verdwijnen uit de selectie.
Opstelling Oranje:
GK: Westerveld (zal binnen een jaar Stekelenburg worden)
DL: Bouma
DR: De Jong (Zijler)
DC: Hofland (Klompe)
DC: Stam
ML: Van der Vaart (Zonneveld)
MR: Knijnenburg
DMC: Van Bommel
FL: Robben (Van Leeuwen)
FR: Demouge (Makaay)
SC: Van Nistelrooy

Deze opstelling bezorgde me een 6-0 overwinning op Andorra (wow!) en een zeer matige 1-0 overwinning op Armenië. De 1-0 werd al in de 6e minuut gescoord, dus ik hoopte op een aardige uitslag, maar 1-0 was toch wel iets te min.
De volgende wedstrijd is thuis (de andere wedstrijden waren allebei uitwedstrijden) tegen Polen. Polen is waarschijnlijk mijn voornaamste concurrent in de aanloop naar het EK. Ook 6 punten uit 2 wedstrijden, alleen tegen betere tegenstanders dan ik.

/geouwehoer over een spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom speel ik ook online spelletjes. Nu moet ik het met de informatie doen die ik al heb en verder zoeken. Binnenkort mijn scouts maar weer eens op pad sturen. Zoals je kan zien zit ik in het 3de seizoen met dat spelletje. Het wordt tijd om eens belovende regens te vinden :)

Mijn basis elf is op het moment zo.
----------------Cech-----------------------
-Kenton--Hall--Barry--Higgingbotham
---------------Ponzio----------------------
-Toledo----Montenegro----Morgan
---l--------------l-----------------l-------
--V------Toró--V--Makaay----V----

Subs :
Sereni(GK)
Kah(D/DM RC)
Kristjansson(FC)
Luque(SC)
John de Jong(AM/F LC)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Wat heb je dan met Beattie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkocht voor 15 mil pond :)
Daar heb ik Cech, Ponzio en een kneus voor terug gehaald.
Ben dat jaar wel kampioen geworden , finale CL en finale FA cup ;)

Zit jij al op irc?
Het is gezellig hoor ;) irc://irc.tweakers.net/cm0304
kunnen we misschien potje online spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaan jullie trouwens volgend seizoen kopen??
Football Manager 2005 gemaakt door sigames in samenwerking met SEGA
of Championship Manager gemaakt door Eidos?

Ik ga Football Manager 2005 kopen. Sigames is de maker van CM03/04. Ze hebben ook het recht over de engine en de database. Ze hebben alleen de naam niet meer. Maar voor de rest is het dus gewoon cm03/04 met bugfixes en een geupdate database.

Eidos moet een hele nieuwe engine gaan bouwen, en daar heb ik geen vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Idd, je moet het eigenlijk gewoon zien als ware FM2k5 is CM04-05, en daarnaast komt er iemand anders met een nieuw managerspel. Dan blijf ik natuurlijk trouw aan cm04-05 (=FM2k5), en zal ik daarnaast "die nieuwe" eens bekijken of het wat is. Net zoals met TCM het geval is geweest. Het gaat mij niet om de naam, maar om de game.

Met MOHAA is het bevoorbeeld ook zo, het originele MOHAA spel vond ik heel erg leuk, en als daarna blijkt dat dat team weggaat (uit elkaar), maar het overgrote deel samenblijft en een nieuw spel ontwikkelt (CoD), dan volg ik aandachtig CoD, want dat is de opvolger. Daarnaast komen er dan nog gewoon nieuwe spellen uit (MOHPA & MoV: Vietnam), maar ondanks de naam, zijn de spellen voor mij gewoon onbekend. (Ik blijf ze echter wel volgen omdat ik het genre erg leuk vind :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:32:
Zit jij al op irc?
Het is gezellig hoor ;) irc://irc.tweakers.net/cm0304
kunnen we misschien potje online spelen :D
Nope, heb nog niet eens een IRC client geinstalleerd * Sherlock =nepnerd
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:50:
Ik ga ook voor Football Manager 2005, maar ik zal de demo van de nieuwe CM ook wel even downloaden. Tenzij ze op hetzelfde moment uitkomen, dan heb ik het veel te druk met FM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 13:48
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:20:
[...]

Al die 'succes' verhalen met ajax is een leuke toevoeging aan dit topic :X Begin is met een slechte club en probeer dan maar is die resultaten te behalen, dan is het leuk om die verhalen te lezen... En over Todorov, iedereen post hier z'n geweldige stats en aangezien ik dit topic bij houd begint dat nu wel aardig te vervelen ja :O
Het gaat helemaal niet geweldig met mij TOP.... (nouja, oke, maar kan beter)
Statistisch redelijke oke.... Maar de ene keer win ik uit met 1-2 bij Ajax.... Leuk natuurlijk met een team in verdere opbouw, maar de andere keren kom ik niet verder dan 1-1 bij Roda dat 17e staat. Kortom, de ploeg, kan en wil wel, maar is erg wisselvallig..

Rare is ook dat in mijn 1e seizoen bij TOP ik met bijna alleen de standaard speler de finale van de beker haal (met enige makkelijke tegenstanders), 2e seizoen gng tot de helft van de beker goed (inmiddels HCE) en nu het in de HCE oke gaat, werd ik in de 1e ronde van de beker er al uit geknikkert...
Ik ga me zinnen nu zetten op europeesch voetbal halen en me team versterken. Als de kans erin zit naar een grotere club, want het was allemaal begonnen om de carriere ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 12:50:

Ik ga Football Manager 2005 kopen. Sigames is de maker van CM03/04. Ze hebben ook het recht over de engine en de database. Ze hebben alleen de naam niet meer. Maar voor de rest is het dus gewoon cm03/04 met bugfixes en een geupdate database.

Eidos moet een hele nieuwe engine gaan bouwen, en daar heb ik geen vertrouwen in :)
Eigenlijk kan ik volstaan met: Idem.
Dat van die nieuwe engine is inderdaad wel grappig, maar ik heb meer vertrouwen in datgene wat er al is en verder uitgebouwd gaat worden. FM2k5 dus....
Wellicht dat ik die andere wel eens bekijk ;) ergens, maar mijn gevoel nu geeft duidelijk een voorkeur richting FM2k5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou dus graag met mensen een online game willen starten
De Nederlandse competitie en dan allemaal een team uit de eerste divisie.
Spelen op 2 avonden in de week en als mensen kunnen misschien overdag in het weekend.
Dinsdag en Woensdag doordeweeks is een optie
van 19:30 tot 23:00 of zo.

Is er interesse voor zo een game?
Zo ja dan zal ik wat duidelijkere regels verschaffen op irc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Helaas:
Sherlock schreef op 07 februari 2004 @ 19:52:
Het lijkt me wel leuk, maar ik ben bang dat ik er niet genoeg tijd voor heb :(
De enige tijden waarop ik het speel is zaterdag als ik terug kom van de voetbal en zondag af en toe, als mijn vriendin iets anders te doen heeft. De minuten die ik er doordeweeks mee bezig ben zijn helaas te verwaarlozen...
Af en toe best lastig kiezen: voetballen op het veld of op je pc >:)

Wat me trouwens wel leuk lijkt, is een combinatie hiervan. Vervang een willekeurige GG-divisie club door een GoT-team. En dan dat iedereen hier een positie op mag geven & zijn stats. Bijvoorbeeld dat je 4 items op mag geven die 20 zijn, 4 van 15 en 4 van 10. De rest wordt dan @ random gekozen. ( -1 )

Als iemand zin heeft om dat op te zetten dan zal ik dat wel gaan spelen :)

edit:
Anders zal ik er eens naar kijken als ik terug ben van vakantie

[ Voor 5% gewijzigd door Sherlock op 20-02-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal veel tijd kosten en ook moet je een vrij grote file dan gaan uploaden naar een ftp. Iets waar ik geen zin in heb :)

Ik hou het wel bij de standaard database op het moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook alle spelers op een free laten en dan zien waar ze heen gaan ;)

Maar ik wil best wel mijn stats toevoegen als iemand ff een mooi voorbeeld maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Naam: Sherlock Springer
positie: GK

20:
Handling
Reflexes
Command of the Area
One on ones

15:
Rushing out
Aerial ability
Passing
Strength

10:
Agility
Balance
Positioning
Decisions

Ik heb er overigens expres geen hidden stats bij gezet, het lijkt me leuker als deze ook random zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-10 12:44

Japser

Jeej!

ej ik heb niet voor niets een mooi topique over FM 2005 geopend schatjes :* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naam: Tom Koeiengod
positie: SC
Geboortedatum : 13-06-1984

20:
Finishing
Pace
Acceleration
Dribbling

15:
Strength
Jumping
Heading
Off the ball

10:
Bravery
Tackling
Marking
Crossing

En geven we alle spelers een potentie van -2 of -1?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Allemaal -2 lijkt me iets te veel van het goede :) Dan ben je binnen drie jaar CL winnaar! -1 is al ik het goed heb van 120 - 200, maar het zou ook kunnen zijn dat het van 120 - 160 is.

Als je een potential van 0 invult is het toch helemaal random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we dan een potentie van -1 doen.
120-200 is toch een goed gemiddelde?

Laat me maar wat weten als je 16 spelers heb of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Naam: Ivo Smit
positie: DC

20:
Tackling
Heading
Marking
Set Pieces

15:
Pace
Strength
Passing
Work Rate

10:
Agility
Balance
Determination
Decisions

Leuk idee

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, wat maakt het allemaal ook uit.
Ik doe het gewoon!
Ik maak de spelers wel aan :)

ik weet toch van mezelf dat ik het anders toch ga doen :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Naam: Benoît Wiersma (die î doe je met alt 140 :D )
positie: SC
geboortedatum: 23-01-1987
geboorteplaats: rotterdam

20:
finishing
pace
stamina
strength

15:
acceleration
positioning
anticipation
heading

10:
passing
teamwork
aggression
jumping

idd leuk id, maar ga je ons toevoegen aan de database? dus dat je die strax online gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat klopt :)
Ik hoop dat alles een beetje goed eruit komt te zien en dat iedereen tevreden is :)

Ik moet er een team uitgooien zodat GoT in de first division kan.
Sinds AGOVV er net in zit, zal ik hun doen. Sinds ik niet weet hoe ik de league limit naar 20 moet doen. Dus is 19 de max. AGOVV eruit, GoT erin.
Ik hoop dat niemand dit TE erg vind :D

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle spelers die stats hebben gegeven aangemaakt. De Club zit al in de gouden gids divisie. Een totaal van 4 spelers. Ik denk niet dat we dan kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Leuke optie!!!

Ik zet het voorloping neer als onderstaand. Vandaag komen een paar vrienden langs, dus wellicht dat ik morgen een beetje bijstel ;) Moet natuurlijk een gebalanseerd geheel worden.... :9

De overige waarden worden random, maar welke scores worden dat ongeveer ??? Moet ik denken aan 1-5 of eerder 12-17 bijvoorbeeld ?? Heeft iemand daar ervaring mee ?
Martin Beijering
Geboorteplaatst.... Doe maar: Delft ;)
25-05-1973

Positie: M LC (Ja ik ben in echt ook linksbenig ;) :)

20:
Passing
Creativity
Influence
Teamwork

15:
Work rate
Long shots
Technique
Determination

10:
Crossing
Jumping
Long Throws
Heading

[ Voor 6% gewijzigd door Loft op 20-02-2004 19:30 . Reden: maar 4opties per item ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 19:22:
Ik heb alle spelers die stats hebben gegeven aangemaakt. De Club zit al in de gouden gids divisie. Een totaal van 4 spelers. Ik denk niet dat we dan kunnen spelen ;)
Je hebt nu net een links/midden middenvelder erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
IK ben twee benig btw, maar mijn volgende vraag is: welke database gebruik om te editen? De originele, of bijv. de nieuwste van cmsorted.net? En geef je iedereen in het spel ook nog zijn forumnickname? :7

[ Voor 19% gewijzigd door Benotti op 20-02-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 20 februari 2004 @ 19:49:
IK ben twee benig btw, maar mijn volgende vraag is: welke database gebruik om te editen? De originele, of bijv. de nieuwste van cmsorted.net? En geef je iedereen in het spel ook nog zijn forumnickname? :7
ik gebruik gewoon de originele database. En dat van zijn forumnickname is een goed idee.
Moet ik iedereen 18 maken of gewoon realistische leeftijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
realistische leeftijden zijn denk ik het best (als mensen die opgeven), tenzij er teveel <12 en >40 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener is namelijk al 30 :p
beetje stom als hij na 3 jaar al stopt.
Afspreken dat je maximaal 25 bent?

En ik kan iedereen zijn geboortedatum opzoeken in jullie profile ;)
28 december 1979 iemand geloof ik?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renger Vegting
Geboorteplaats: Naarden
01-01-1988
Positie: FRC

20:
Finishing
dribbling
Pace
Acceleration

15:
long shots
Technique
heading
crossing

10:

team work
Long Throws
Bravery
strength

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Gaaf om te zien dat mijn idee zo goed wordt opgepakt! EN bedankt cow-god, voor het opzetten van de database! Mijn geboorteplaats is trouwens Middelburg en ik ben stijf rechts. (helaas)

Gebruik je trouwens de bijgeleverde ditor, of die van nygreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Lijkt me ook erg leuk om mijzelf er terug in te zien :)

Stefan Arentsen
21-04-85
Zwolle
AM/FC

20:

Long Shots
Finishing
Pace
Acceleration

15:

Jumping
Dribbling
Passing
Creativity

10:

Crossing
Determination
Influence
Heading

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op 21 februari 2004 @ 10:49:
Gaaf om te zien dat mijn idee zo goed wordt opgepakt! EN bedankt cow-god, voor het opzetten van de database! Mijn geboorteplaats is trouwens Middelburg en ik ben stijf rechts. (helaas)

Gebruik je trouwens de bijgeleverde ditor, of die van nygreen?
Gewoon de bijgeleverde editor.
Die geboorteplaats heb ik op het moment bij iedereen behalve mijzelf open moeten laten. Net zoals de left en right foot. Ik zal zo ff diegene die stats hebben aangegeven aanmaken en dan ga ik een keertje kijken hoe het eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:48:
Stiffener is namelijk al 30 :p
beetje stom als hij na 3 jaar al stopt.
Afspreken dat je maximaal 25 bent?

En ik kan iedereen zijn geboortedatum opzoeken in jullie profile ;)
28 december 1979 iemand geloof ik?
8)

Sorry, blijf graag spelletjes spelen ;)

Is het een idee om iedereeen dezelfde leeftijd te geven ? Ik vind het wel een goede opmerking dat ouderen :X ander binnen een paar jaar stoppen... Zou leuk zijn om iedereen zeker 10 jaar te kunnen volgen, toch :?

Tis maar een idee ;)

Zet bij anders maar 25-05-1983 neer ;) Lijkt me realistischer met de rest ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Loft op 21-02-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op 21 februari 2004 @ 12:31:
[...]

8)

Sorry, blijf graag spelletjes spelen ;)

Is het een idee om iedereeen dezelfde leeftijd te geven ? Ik vind het wel een goede opmerking dat ouderen :X ander binnen een paar jaar stoppen... Zou leuk zijn om iedereen zeker 10 jaar te kunnen volgen, toch :?

Tis maar een idee ;)
Ik heb je 25 gemaakt ;)
Tot hier heb ik het bijgehouden, dat zijn nu dus 7 spelers.
Nog 11 te gaan en dan hebben we een compleet team + 7 reserves.

Join anders irc voor suggesties. irc://irc.tweakers.net/cm0304

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had iedereen een potentie gegeven van 0, maar dit is wel heel zielig.
Schumi's huidige ability is 12 en zijn potentie is 16.
Is wel heel erg extreem lijkt mij :D
Dus ik ga iedereen in -1 veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 12:47:
ik had iedereen een potentie gegeven van 0, maar dit is wel heel zielig.
Schumi's huidige ability is 12 en zijn potentie is 16.
.
Ik geeft toe, ik ben niet de nieuwe Van Der Vaart, maar zo erg is het nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 12:33:
[...]

Ik heb je 25 gemaakt ;)
Tot hier heb ik het bijgehouden, dat zijn nu dus 7 spelers.
Nog 11 te gaan en dan hebben we een compleet team + 7 reserves.

Join anders irc voor suggesties. irc://irc.tweakers.net/cm0304
:P top ;) Wordt ik wel speler/manager naderhand ;)
IRC staat nog niet geinstalled hier.... en ik ben er zo vandoor.. Wellicht morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Oh wacht ja, geboortedatum is 19-08-1979 (ook al oud he ;) )

Ik ben erg benieuwd naar hoe het eruit ziet! En heb je geen problemen met de editor? Op het forum van sigames hadden nogal veel mensen er problemen mee, die gebruiken nu (bijna) allemaal die van nygreen.net.

Overigens zie ik dat iedereen de meesten hun echte naam invullen, laat ik dat ook maar doen dan:
Jerry Holmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog nooit problemen gehad met de editor.
Alles werkt gewoon zoals het hoort.
Heb net het spel opgestart met potentie -1.
Het ziet er allemaal wat beter uit nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:48:
ik heb nog nooit problemen gehad met de editor.
Alles werkt gewoon zoals het hoort.
Heb net het spel opgestart met potentie -1.
Het ziet er allemaal wat beter uit nu :)
Wat is beter ;)
Heb je alvast een voorproefje ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:20:
[...]

Waar slaat dat nou weer op...laat iedereen lekker zelf bepalen wat ie doet? Dan lees je het maar niet als je het niet interessant vind |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ben benieuwd hoe het hostingprobleem opgelost gaat worden :)
Zo'n database hakt er best in qua grootte.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het gerar'd toch wel minimaal 50 mb moet wezen.
Gelukkig heb ik een plek in Amerika waar ik het naar toe kan uploaden.

Dus zodra we genoeg mensen hebben, ga ik het uploaden zodat iedereen hem kan downloaden.

EDIT : ik heb hem net een oefen-rar gemaakt. Het zal net boven de 25 MB uitkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57

Sebastiaan

....

Sebastiaan Knoester
05-11-1982
positie: D/DM / LC

20:
Tackling
Stength
Passing
Positioning

15:
Crossing
Marking
Pace
Acceleration

10:
Jumping
Dribbling
Off the ball
Technique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, sebastiaan ff toegevoegd.
Ook ben ik op zoek gegaan naar onze Henk.
Die heb ik gevonden en ik heb hem de club ID gegeven en in de juiste plek gezet. Nu kijken of hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Speel je trouwens nou met de nicks? (Aangezien je iedere speler een nickname geven kan) Of met de echte namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen heeft zijn echte naam en zijn forum nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Klinkt veelbelovend, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 15:24

PnD

like in Pinda ^_^

hmm een bod van 45 miljoen + 5 spelers o.a. figo, roberto carlos :p
zit al wel in 2006 dus het zijn oudjes, dus maar rejected :x

edit: op Robben

[ Voor 7% gewijzigd door PnD op 22-02-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand zin heb om eens een online game te spelen met mij.
Haast je naar irc://irc.tweakers.net/cm0304 of MSN mij op mijn e-mail in profile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst en vooral, ik lees zeer regelmatig dit topic door en de lange verhalen over de avonturen van sommige onder jullie , zijn uitemrate fijn om lezen , keep up the good work ! _/-\o_

anderzijds begin ik me nu toch aan iets te ergeren;
ik speel dus met anderlecht ( 4 keerop rij titel en steeds tweede ronde van champions league ) en telkens ik een speler koop met waarde x verminder zijn waarde naar ongeveer de helft als hij eenmaal in mijn bezit is . Anderzijds verkoop ik aruna met waarde 3.7 miljoen euro aan newcastle en wanneer hij eenmaal daar is , is hij opeens 9 miljoen waard 8)7
is dit een bug , og gewoon omdat ik een "kleinere " ploeg ben .... ( komt trouwens ook voor met kleinere namen dan newcastle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit komt omdat je in de Belgische league speelt.
Zoals met Ajax komen spelers zelden boven de 10 miljoen pond uit met hun waarde. Dit komt door de reputatie van de league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die krijg je niet omhoog of zo?
of misschien door es de championsleague en zo te winnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeg ik toch. Nee.
ALs je hoge value's wil hebben moet je italie, spanje of Engeland spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 18:49:
en die krijg je niet omhoog of zo?
of misschien door es de championsleague en zo te winnen ...
Dan kun je de verkoopwaarde wel omhoog krijgen, maar niet de actuele waarde van de speler...
Als Robben een paar jaar bij PSV blijft en verder ontwikkelt, kun je hem echt voor een groot bedrag verkopen 40 + mln euro.
Terwijl zijn waarde bij PSV meestal niet boven de 13,25 mln (euro) uitkomt. Ik speel nu met TOP, maar hiervoor een tijdje met PSV en daar had ik Kezman, Robben, Van Bommel, Rommendahl en Bouma op een gegeven moment op 13,25 mln staan. Lijkt of dat de max is.
Zal voor meerdere clubs zijn, uit de kleinere landen.

Engeland, Spanje, Italië en Duitsland zijn volgens mij de landenm waarin een speler het meest waard kan worden.. Ook in die volgorde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kan je spelers ook verbieden een interland te spelen? Ik speel 4-4-2 met 2 centrale DMC's die nu allebei een interland hebben terwijl ik een kwart-finale wedstrijd heb in de Champions League :/ . Het zijn voor mij bepalende spelers, net zoals Maxwell die voor Brazilië moet opdraven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet als het officiële wedstrijden zijn. Alleen met friendly's kan dat.
Jij speelt waarschijnlijk met 2 afrikaanse verdedigende middenvelders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op 22 februari 2004 @ 19:54:
[...]

Dan kun je de verkoopwaarde wel omhoog krijgen, maar niet de actuele waarde van de speler...
Als Robben een paar jaar bij PSV blijft en verder ontwikkelt, kun je hem echt voor een groot bedrag verkopen 40 + mln euro.
Terwijl zijn waarde bij PSV meestal niet boven de 13,25 mln (euro) uitkomt. Ik speel nu met TOP, maar hiervoor een tijdje met PSV en daar had ik Kezman, Robben, Van Bommel, Rommendahl en Bouma op een gegeven moment op 13,25 mln staan. Lijkt of dat de max is.
Zal voor meerdere clubs zijn, uit de kleinere landen.

Engeland, Spanje, Italië en Duitsland zijn volgens mij de landenm waarin een speler het meest waard kan worden.. Ook in die volgorde ;)
alhoewel dit wel kut lijkt is het wel realistisch. In Nederland worden spelers nou eenmaal niet veel waard. Er word volgens mij in het echt van dit soort bedragen betaalt. Ken er niks aan doen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een online game begonnen met Cow-God en het is erg leuk om te doen, het duurt wel wat langer maar je hebt wel meer compitie we spelen nu in de GGD als iemand mee wilt doen moet die ff naar het cm0304 mirc channel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Hya.. Ik heb een vraagje over de stats van jezelf, als manager.

Momenteel heb ik als manager van TOP het volgende staan:
code:
1
2
3
4
5
6
Ability to handle pressure: 14
Ambition:                   15
Loyalty:                    19
Media Handling:             14
Professionalism:            11
Temperament:                15

Waarom is Professionalism zo laag :? En hoe zou je dat kunnen verbeteren ?
In de manual staat niets :/
Ik vind trouwens dat mijn Reputation wel wat hoger mag, met degelijke stats :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je intresse getoond in spelers dan gaat prof na beneden volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:02:
Euh. Ja ik heb meerdere speler aangetrokken, sommige gekocht, anderen free. En ben continue op zoek naar versterking. Lijkt me logisch :? :?

Niet dat zoveel boeit ;) Maarja... We zien wel, vond verschil tussen 19 en 11 erg groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal straks ff een screenshot nemen van mijn reputatie tijdens de online game van mij.
Dat is na 2 1/2 seizoen.
Ik weet het niet uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tis echt gaaf online met CM 03/04 :P Samen met Poghi en Cow.

Sta wel 17e met sparta maar ben net tijdens het seizoen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
Ability to handle pressure 14
Ambition                   14
Loyalty                    20
Media Handling             20
Proffesionalism            18
Temparement                20

Dat zijn dus mijn stats
Mijn reputatie is Very Good

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom ik achter mijn stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 00:02:
niet als het officiële wedstrijden zijn. Alleen met friendly's kan dat.
Jij speelt waarschijnlijk met 2 afrikaanse verdedigende middenvelders?
Vargas (Columbia) en Thompson (Guatamala)....dus Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse spelers kunnen hiermee problemen geven....

Ik won de desbetreffende wedstrijd zonder hen nog wel, 3-1 :), maar dan kan ik hier enigzins rekening mee houden.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens een goed topic op niveau gevonden waar het wel en wee van je 'eigen' team worden besproken...

Even een korte inleiding: verslaafd aan Championship Manager sinds Cm2 (Italie, Nederland en Belgie), waar de wedstrijden veel sneller afgespeeld werdena ls je met de Nederlandse cd het spel installeerde, om vervolegns met de Franse cd het spel af te spelen.

maargoed, even tot de kern komend. Waar Cm 2001/2002 is mijn ogen nog steeds de beste cm aller tijden is, kan CM 2003/2004 mij ook bekoren. de verslaving is in ieder geval net zo hevig als toen bij de Cm2001/2002 versie.

Ben nu bezig met mijn negende seizoen met Heerenveen, en qua prestaties gaat het best redelijk. Ben zes keer landskampioen geworden, 2 keer Amstel Cup gewonnen, 5 keer de super Cup. Europees ben ik twee keer tweede geworden in de CL, twee keer Uefa Cup gewonnen en een keer de Europese Uefa Cup.

Maar wat mij wel tegen de borst stoot, is dat Heerenveen geen groeipotentieel heeft. Ik leid dat af uit het feit dat ze nooit het stadion kunnen uitbreiden, daar de omwonenden altijd bezwaar hebben. Is er hier iemand die het wel is gelukt om bij Heernveen (of bij een soortgelijke club waar dat probleem ook speelt) het stadion uit te breiden?

En nog iets wat mij (negatief) bezighoudt, Mijn hele 'cmcarriere''heb ik al last van dat ik mooeilijk van club naar club kan overstappen. Ligt het aan mijn naam? Ligt het aan het feit dat ik een Nederlander ben?
Het is voor mij een raadsel. Alle theorien heb ik er al los op gelaten, maar het antwoord blijf ik schuldig. Is hetd an misschien beter om bij de club ontslag te nemen en dan te applyen bij andeer clubs? Het is toch van de gekke dat ik (repuatie: superb, en dat al een aantal seizoenen lang) na tientallen keren aanmelden, niet de overstap kan maken na een serie b club? Nog meer mensen hier last van?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:36:
hoe kom ik achter mijn stats?
druk op Staff en dan op jouw naam
Daar staat het :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik heb overal 20, behalve de ability to handle pressure, die is 19, hoe krijg ik die ook naar 20? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
JohnnyBravo schreef op 23 februari 2004 @ 22:22:
Ik heb overal 20, behalve de ability to handle pressure, die is 19, hoe krijg ik die ook naar 20? :)
Dan moet je echt goed zijn ;)
Maaruh sorry, nee geen idee. Ik ben al blij met mijn stats @ TOP ;)
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:24: Is hetd an misschien beter om bij de club ontslag te nemen en dan te applyen bij andeer clubs? Het is toch van de gekke dat ik (repuatie: superb, en dat al een aantal seizoenen lang) na tientallen keren aanmelden, niet de overstap kan maken na een serie b club? Nog meer mensen hier last van?

:)
Ik krijg dat idee soms ook. Dat kleinere clubs minder potentieel hebben. Sowieso in de hidden stats can CM02/03 meen ik of cm4
Daarin kon je instellen wat de europeesche waardering was van je club, maar ook van de plaats waar de club is.(+de waardering daarvan) Dat laatste verandert nooit tijdens het spelen, maar heeft wel invloed om de mogelijkheid om sommige spelers aan te trekken. Ik denk dat er zo nog een paar stats (hidden) die daar een rol in spelen.

Ik heb een jaar (1,5 misschien) geleden een hele serie met Bury (toen 3e divisie engeland) gespeeld. Begonnen bij een vaag clubje in de conference, overgestapt naar middenmotor Bury @ divisie 3 en die in ~4 seizoenen naar de prem. ship. geloodsd. En na verloop van tijd daar ook veel gewonnen. Echter sommige spelers weigerden te komen naar mijn club. Stadion was inmidels wel veel uitgebreid, en zo nog een paar dingen. Maar sommige spelers gaven gewoon aan: I dont wan't to play for Bury (oid)
Daarna de overstap naar Liverpool gemaakt, die was afgezakt naar 1e divisie, en vervolgens die club een stuk beter gemaakt. Daar wilden de spelers wel komen, ondanks dat ik in mijn 1e seizoen daar geen prem. ship speelde.

Kortom.. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen...
Wellicht in de hidden stats rommelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Loft op 24-02-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

28 december 1979 That's my birthday !!!

Het valt me op dat iedereen graag spits wil zijn. Leuk en aardig, maar moet ik dan in mijn eentje achterin gaan staan?

Komt er nog een screenshotje aan met het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben 8 man, niet echt een elftal heh ;)

Oh en met echt voetbal sta ik ook spits, dus ik heb recht van spreken ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Dan proberen we het even anders:

Oproep !!!

Wil jij ook graag in Fc GoT opgenomen worden in Cm03/04? cow-god is bezig om een eigen GoT elftal te maken, met alllemaal bestaande GoT-ters. Join the club, leuker kan toch niet?

Wat is er nodig?
We gaan natuurlijk een compleet elftal maken, met daarbij minimaal 7 wissels. Inmiddels zijn er 8 mensen die zich aangemeld hebben. Niet iedereen kan op dezelfde positie staan, daarom hebben we de volgende spelers nog nodig:
cow-god....vul maar aan.

GK Sherlock Springer, 19 Augustus 1979, Middelburg, Rechts
DC Ivo Smit, 28-12-1979, Hellevoetsluis, Rechts
D/DM LC Sebastiaan Knoester, 5 november 1982, Den Haag, Links
MLC Martin Beijering, 25 Mei 1978, Delft, Links
AM/F L Jeffrey Willems, 18 April 1984, Rotterdam, Links
AM/F C Stefan Arentsen, 21 April 1985, Zwolle, Rechts
FRC Renger Vegting, 1 Januari 1988, Naarden, Rechts
SC Benoît Wiersma, 23 Januari 1987, .. , Rechts/Links
SC Tom Bloemberg, 13 Juni 1984, Amsterdam, Rechts

Hoe kan ik me aanmelden?
Schrijf je naam op dit forum, met daarbij de gewenste positie, geboortedatum en links of rechtsvoetig. Verder moet je 4 skills kiezen van 20, 4 van 15 en 4 van 10. De rechts wordt random gedaan.

Wat bereik ik er mee?
Nog niet zo veel, maar zoals ik heb gelezen zal de database file geshared worden, zodat een ieder met FC GoT kan spelen. Kan het nog leuker? FC GoT zal spelen in de eerste divisie, en aan ons om je omhoog te spelen..

MELD JE DUS AAN!!!

[ Voor 24% gewijzigd door hoedjevanpapier op 24-02-2004 16:46 . Reden: speler erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schijf mij maar bij.

Jeffrey Willems. 18-04-1984 te Rotterdam... AM/F L, linksbenig.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuke verzinsel :)

FC GoT, maakt jullie kapot,

Is het misschien niet handiger om een Topic van te openen? Met clublogo, en al die leuke dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hebben we op het moment
GK Sherlock Springer, 19 Augustus 1979, Middelburg, Rechts
DC Ivo Smit, 28-12-1979, Hellevoetsluis, Rechts
D/DM LC Sebastiaan Knoester, 5 november 1982, Den Haag, Links
MLC Martin Beijering, 25 Mei 1978, Delft, Links
AM/F L Jeffrey Willems, 18 April 1984, Rotterdam, Links
AM/F C Stefan Arentsen, 21 April 1985, Zwolle, Rechts
FRC Renger Vegting, 1 Januari 1988, Naarden, Rechts
SC Benoît Wiersma, 23 Januari 1987, .. , Rechts/Links
SC Tom Bloemberg, 13 Juni 1984, Amsterdam, Rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 16:19:
Leuke verzinsel :)

FC GoT, maakt jullie kapot,

Is het misschien niet handiger om een Topic van te openen? Met clublogo, en al die leuke dingen?
De club heet Gathering of Tweakers en het clublogo is Henk.
De club is in Amsterdam en we spelen Eerste divisie in plaats van AGOVV.
En het is CM gerelateerd dus laten we het lekker hier houden, sinds de CM fanaten hier komen en die moeten in het team komen.

Edit :

Hier 2 screenies van het team tot nu toe
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~cow-god/cm18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~cow-god/cm19.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god, wat zie ik nu toch allemaal weer :X

De meesten waren bezig met ver-nederlandisering en sommige posten eindelijk is, naar MIJN mening, leuke verhalen: zoals de stiffmeister die het ZONDER dé talenten deed. Toppunt van dit topic vind ik nog altijd takemenow met zijn inter.

Dan speel je bij Inter, kwalitatief prima elftal, goede jeugd, en je speelt in Italie (genoeg Italiaanse talenten) en wat doe je dan? Dan haal je alsnog todorov, kakalov, trifonov! Bovendien koop je spelers als robben, mexes, etc. Ik weet het, heb het al zo vaak gezegd en iedereen heef zijn eigen voorkeur: maar is het dan niet leuk om er een italiaans efltal van te maken? Das toch juist een uitdaging... :?

Doe het dan als bijv Sherlock, Japser. Die beginnen bij een 'klein' clubje en leiden dat naar vele Europese Titels (al is het met dé talenten), dat vind ik dan nog knap :7 Maar jij wint niet eens de titel met Inter + dé talenten :D :D

Maargoed, zoals ik al zei vele waren bezig met de ver-nederlandisering en men had plannen om een netwerk te starten, dat is idd veel leuker als gewoon. Ik heb al meerdere malen netwerk gespeeld en dat heeft gewoon iets extra's. Maar wat doet men hier 8)7 --> ze gaan een compleet elftal met spelers maken, genoemd naar hun zelf: en alsof dat nog niet overdreven genoeg is: mag men ook nog ff voorkeuren geven waarvoor het 20,15,10 wil hebben...

Ik dacht even iets te weeg hebben gebracht met de ver-nederlandisering, maar helaas. Maargoed voordat ik allemaal boze reacties krijg, iedereen heef zijn eigen voorkeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat is er mis met een eigen team?
Ik heb zo vaak in de editor gekloot. Ik heb wel iets van 6 databases ondertussen.
Voor online gamen gewoon de standaard en daarnaast nog allemaal andere databases met mezelf erin en een heel nieuw team of zo. Dat vind ik leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:13:
Mijn god, wat zie ik nu toch allemaal weer :X

De meesten waren bezig met ver-nederlandisering en sommige posten eindelijk is, naar MIJN mening, leuke verhalen: zoals de stiffmeister die het ZONDER dé talenten deed. Toppunt van dit topic vind ik nog altijd takemenow met zijn inter.

Dan speel je bij Inter, kwalitatief prima elftal, goede jeugd, en je speelt in Italie (genoeg Italiaanse talenten) en wat doe je dan? Dan haal je alsnog todorov, kakalov, trifonov! Bovendien koop je spelers als robben, mexes, etc. Ik weet het, heb het al zo vaak gezegd en iedereen heef zijn eigen voorkeur: maar is het dan niet leuk om er een italiaans efltal van te maken? Das toch juist een uitdaging... :?

Doe het dan als bijv Sherlock, Japser. Die beginnen bij een 'klein' clubje en leiden dat naar vele Europese Titels (al is het met dé talenten), dat vind ik dan nog knap :7 Maar jij wint niet eens de titel met Inter + dé talenten :D :D

Maargoed, zoals ik al zei vele waren bezig met de ver-nederlandisering en men had plannen om een netwerk te starten, dat is idd veel leuker als gewoon. Ik heb al meerdere malen netwerk gespeeld en dat heeft gewoon iets extra's. Maar wat doet men hier 8)7 --> ze gaan een compleet elftal met spelers maken, genoemd naar hun zelf: en alsof dat nog niet overdreven genoeg is: mag men ook nog ff voorkeuren geven waarvoor het 20,15,10 wil hebben...

Ik dacht even iets te weeg hebben gebracht met de ver-nederlandisering, maar helaas. Maargoed voordat ik allemaal boze reacties krijg, iedereen heef zijn eigen voorkeuren ;)
Zoals je zelf al zegt: iedereen moet lekker doen wat ie leuk vind! Als ik het zo leuk vind doe ik het lekker zo, who gives a fuck :+ Dat jij het anders doet moet je ook helemaal zelf weten hoor.... Enne, ik heb inmiddels de SeriE A, beker en CL binnen hoor :Y) Ga volgende potje met een club uit de lower divisions spelen, kijken of ik dat ook kan.

Maar je hebt wel een punt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 13:22

oscarvdb

and like that...

Is het het waard om deze nog aan te schaffen, aangezien het seizoen bijna afgelopen is? Wanneer is de releasedate van 2004-2005?

Ik heb het een en ander meegekregen over een verandering in naam van de series, afspraken met SEGA en dergelijke, heeft iemand daar meer info over?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe versie wordt waarschijnlijk rond november gereleased :)

En er is een thread over Football Manager 2005
Moet je die maar zoeken want zo gaat het heten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 13:22

oscarvdb

and like that...

Ah ok. En wat gaat er dan trouwens gebeuren met de huidige Football Manager reeks?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

heh, ik ben al gelijk wanted.
Welke club wil me kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 03:01

Faure

Ja!

abc

[ Voor 100% gewijzigd door Faure op 28-12-2008 16:42 ]

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:02:
alleen als je interesse declared in spelers die onbereikbaar zijn voor je. Als het een speler is die hallbaar is dab is het juist positief voor je media handling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee, als aanvallende rechterverdediger:
Peter Wessels, Deventer, 1 maart 1978 (broodnodige routine :P )
Rechtsbenig
D/DM R

20:
Tackling
Passing
Positioning
Acceleration

15:
Crossing
Marking
Pace
Technique