Lol gewoon shareaza gebruiken en dan op een Bit torrent druken linkt hij na shareaza bij mij en nu download hij lekker rustig
Ach, zelfs al heb ik hem... al die servers moeten nog worden ge-update. En ASE.
Er zijn al redelijk wat 1.6 servers. Wat ASE betreft..HuggyB schreef op 30 januari 2004 @ 21:09:
Ach, zelfs al heb ik hem... al die servers moeten nog worden ge-update. En ASE.
Battlefield 1942 -> Version -> Other aanvinken
offtopic:
Bij mij is ie bijna binnen. Moet nu een feestje vieren, dus morgen ga ik hem zeker ff testen
Bij mij is ie bijna binnen. Moet nu een feestje vieren, dus morgen ga ik hem zeker ff testen
Ben benieuwd naar die nieuwe map en naar wat Punkbuster kan verbeteren
[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 30-01-2004 21:23 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
aangezien ik hem nog niet zo staan, hier de changelog voor de 1.6 client
1/30/04 - Community Update - 1.6 Patch Now Available
PATCH CONTENTS
ADMINS TAKE NOTICE
The 1.6 patch radically changes the format for the maplist.con file. The 1.6 README has all the necessary details, but note that your current maplists will not work when you update to the 1.6 patch.
New Map - Liberation of Caen
Liberation of Caen is a new map for BF1942 owners. It includes a whole new army, the Canadians. The army includes the Sexton SPA and the Lynx scout car, as well as new skins, flags, voice overs, and a new Assault rifle and the Johnson M1941 LMG. The Germans in this map are also equipped with a new scout vehicle, the Kettenkrad.
New Map - Raid on Agheila
Raid on Agheila is a new map playable for owners of the Secret Weapons of WWII expansion pack. This exciting map adds a bevy of new vehicles, including mobile spawn points, stationary rocket launchers, a new tank, new self-propelled artillery, and the Flettner, an experimental helicopter.
Modifications to Existing Maps
The Russian dive bomber, Ilyushin IL-2, has replaced one of the Yak 9 fighters in Kursk and Kharkov.
Battle of Britain can now be played using Objective Mode. Secret Weapons of WWII expansion pack is NOT required to play Battle of Britain in this mode.
Invasion of the Philippines has been slightly revised. The Japanese Destroyer has been rotated to face North, giving the Japanese a better chance at the start. The out of bounds area has been pushed back, and ticket bleeds have been slightly reduced.
Client Specific Changes/Bug Fixes
Added support for Punkbuster anti-cheat software
Visit www.evenbalance.com for more information.
In-game HUD Player and Map Voting Interface Via Scoreboard
To access the new scoreboard features either enter the spawn interface and click the Scoreboard button, or press TAB. (NB- clicking the right mouse button while holding down TAB will give you a cursor- clicking on the 'lock' button will lock the scoreboard onscreen.)
Features of the new scoreboard:
Add buddies.
Vote to kick players.
Vote to kick a player on your team (only your team can vote).
Vote for maps.
All players can be seen through scrolling the score list.
Integrated vote dialog to respond to vote requests.
Added two new key bindings map to Yes and No for the vote response dialog (default: Yes: 7 and No:.
Added a new key binding for quick access to the map vote dialog (default: INSERT).
Please note that if you already have these keys bound in your custom profile you will need to assign these functions to other keys or use for them to work.
Improved Server Browser
Support for favorite servers as a separate list accessible from the filters pane. NOTE: The favorite servers list must be refreshed manually to reflect the latest information from these servers.
Added button to place server in favorites list.
Much better filters and updated performance.
Added new filter buttons:
Populated only.
Favorites.
Pure Servers (Content Check).
PunkBuster only
Server Information pane will now detail which mods are present in the server rotation - Fixed the "Add server" button in the in-game server browser- now works for servers that use the standard GameSpy BF1942 ports.
Added button which takes you to the server rental service website.
Added LEGEND button (looks like question mark). This details what the main icons represent in the Server Browser Interface.
Other Fixes / Changes
The game.listPlayers command shows the cd key hash of the local player.
Slightly improved loading speed of maps.
Fixed sinking destroyer bug.
Changed APC exit point to minimize certain exploits.
Fixed an exploit involving damage to Aircraft Carriers.
Fixed crash bug when a dead bot was thrown through a window or door.
Als je nu eens zinnig zou patsen... Download je de full versie? Geef die torrent dan eens, kan ik ook bittorrenten.Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 20:51:
Lol gewoon shareaza gebruiken en dan op een Bit torrent druken linkt hij na shareaza bij mij en nu download hij lekker rustig
Ik heb de full nu geinstalled maar moet helaas vanavond stappen dus kan pas morgen proberen.
Vraag me wel af of ik, nu met PB installed, mijn oude settingsdirectory ongestraft kan kopieren.
Heb nl. niet zoveel zin om al die controls opnieuw in te gaan stellen. Of wordt ik dan ineens geband ofzo?
Vraag me wel af of ik, nu met PB installed, mijn oude settingsdirectory ongestraft kan kopieren.
Heb nl. niet zoveel zin om al die controls opnieuw in te gaan stellen. Of wordt ik dan ineens geband ofzo?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Gaaf dat er een nieuwe map voor secret weapons bij zit
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja das wel mooi, ze beschouwen SW niet zoals een addon die lever je af en kijk je nooit meer na om.Bor_de_Wollef schreef op 30 januari 2004 @ 22:43:
Gaaf dat er een nieuwe map voor secret weapons bij zit
Nee netjes een nieuwe map echt tof
Oh ja, dat doe ik altijd. Ben er even niet bij.PoLo schreef op 30 januari 2004 @ 21:13:
[...]
Er zijn al redelijk wat 1.6 servers. Wat ASE betreft..
Battlefield 1942 -> Version -> Other aanvinken

Wat ik me nu wel afvraag waar die debugger is die ze voor de mod makers hebben beloofd.
Die ontbreekt in het 1.6 lijstje.
Vote systeem is wel handig
.
Vote systeem is wel handig
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
die debugger zit niet bij de client, maar bij de SDK neem ik aanL3TUC3 schreef op 31 januari 2004 @ 00:19:
Wat ik me nu wel afvraag waar die debugger is die ze voor de mod makers hebben beloofd.
Vote systeem is wel handig.
clanm8 en hoofd mapper van xww2, TuuT heeft zn mod al door dat ding gedraait als ik het goed heb
Ik was in de veronderstelling dat dit bij de 1.6 release zou komen?
Het Empires team zit te snakken naar de debugger.
Punkbuster staat standaard gewoon aan heh? Ik hoef geen speciale handelingen uit te voeren?
Je moet hem wel eerst aanvinken in de serverbrowser, anders doet ie het niet.
Ja, maar dan filtert hij toch alleen Punkbuster servers? Of geef ik dan aan dat ik met Punkbuster speel?
Want dan zal ik toch echt even moeten wachten totdat ASE update. Tenzij ik het in BF aan kan vinken om dan vervolgens mij ASE een server te selecteren.
Wat doe ik moeilijk, ik zie wel
Want dan zal ik toch echt even moeten wachten totdat ASE update. Tenzij ik het in BF aan kan vinken om dan vervolgens mij ASE een server te selecteren.
Wat doe ik moeilijk, ik zie wel
mail iemand van dice.. die draaien de debugger wel voor jeL3TUC3 schreef op 31 januari 2004 @ 00:34:
Ik was in de veronderstelling dat dit bij de 1.6 release zou komen?
Na de installatie van de 1.6 patch full version heb ik last van sound problemen 
Verder zie ik dat het voten nog niet echt goed werkt. Iedereen drukt maar op ja zonder te lezen wie of wat gevote wordt ommaar zo snel mogelijk dat window uit het scherm te krijgen (tenminste op de laatste 4 servers waar ik op zat). Op de overige servers was voting disabled -> krijg je dat weer.
Werkt DC eigenlijk nog wel goed? Ik krijg na de 1.6 install daar ook rare problemen mee (zowel normale bf vliegtuigen als de dc vliegtuigen in 1 game).
Verder zie ik dat het voten nog niet echt goed werkt. Iedereen drukt maar op ja zonder te lezen wie of wat gevote wordt ommaar zo snel mogelijk dat window uit het scherm te krijgen (tenminste op de laatste 4 servers waar ik op zat). Op de overige servers was voting disabled -> krijg je dat weer.
Werkt DC eigenlijk nog wel goed? Ik krijg na de 1.6 install daar ook rare problemen mee (zowel normale bf vliegtuigen als de dc vliegtuigen in 1 game).
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 31-01-2004 11:29 ]
Inmiddels is er een score board fix voor DC uitgebracht zo te zien.
De BFmaps mirror is weer up indien je hem nog moet halen
ftp://ftp.bfmaps.nl/patch...ld_1942_patch_v1.6.19.exe
ftp://ftp.bfmaps.nl/patch...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe
ftp://ftp.bfmaps.nl/patch...ld_1942_patch_v1.6.19.exe
ftp://ftp.bfmaps.nl/patch...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe
de incremental deed het hier niet goed, die gaat ervanuit dat je BF op je c schijf hebt lijkt het, de full instaleerde zonder problemen hier
vreemd iets
vreemd iets
Liberation of Caen... leuke map zo te zien
Heb het maar ff gespeeld, maar het zag er goed uit igg. Die andere map komt trouwens wel voor tussen de normale servers binnen ASE (none aangevinkt, dus geen RtR of SW), maar als ik een game start dan zegt ie "Map not Found". Als deze map alleen voor SW bestemd is, wat doet ie dan binnen ASE op de verkeerde plek?
Ik heb het trouwens over "Raid on agheila"
Vindt het van Caen een beetje weak dat die nieuwe Axis-motor geen geluid heeft (as in: motorgeluiden). Het is gewoon helemaal stil en je kan een beetje toeteren
Maar voor de rest is het wel grappig ja
.

Verwijderd
Hey mensen ik heb een probleem ik kan de 1.5> 1.6 patch installeren
be mij zegt hij dan battlefield not found komt dit dat ik fresh instal heb gedaan xp en 98
(duel boot, 98 voor spelletjes daar draaid Bf1942 veel beter bij mij
)
en me D schijf niet heb geformateerd zo dat ik BF niet opnieuw hoefte installeren, zo dat ik alleen de cd key hoef in te vullen.
ik moet zeker ergens in de rigister klooien of niet!
be mij zegt hij dan battlefield not found komt dit dat ik fresh instal heb gedaan xp en 98
(duel boot, 98 voor spelletjes daar draaid Bf1942 veel beter bij mij
en me D schijf niet heb geformateerd zo dat ik BF niet opnieuw hoefte installeren, zo dat ik alleen de cd key hoef in te vullen.
de patch lees de locatie van BF uit uit je register. als je een reinstall hebt gedaan staat BF niet meer in je register, dus moet je opnieuw installen.Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 14:32:
Hey mensen ik heb een probleem ik kan de 1.5> 1.6 patch installeren
(duel boot, 98 voor spelletjes daar draaid Bf1942 veel beter bij mij)
de full patch zazl btw ook niet werken, gewoon BF ff opnieuw installeren
Verwijderd
Ik wist het wel lol ,kan ik het in me rigister bij typen of anders moet ik de full patch downloaden
om ik heb de 1.5 al weggedonderd om weetje ik heb geen zin om 1.5 uur te wachten
ik had gisteren de hele dag met 5 kb zitten downloaden
en dat met een nog acculurator
en dat met een nog acculurator
Verwijderd
Ik heb net de 1.5 > 1.6 patch geinstalleerd. Nu begreep ik dat er twee nieuwe maps zouden zijn, voor BF914 origineel en Secret Weapons. Maar ik zie geen nieuwe maps! Zijn die voor Single play niet beschikbaar...? Hoe kom ik bij die nieuwe maps? Ik zag tijdens het installeren wel Raid of Agheila (of zo) voorbijkomen, maar die zie ik dus niet in het spel zelf...
???
???
een cursus nederlands zou anders wel nuttig zijnVerwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 15:31:
Lol ik heb de 1.5 patch gevonden Fjuu hoef ik niet te downloaden de full 1.6
De nieuwe maps zitten er wel in hoor.....Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 15:12:
Ik heb net de 1.5 > 1.6 patch geinstalleerd. Nu begreep ik dat er twee nieuwe maps zouden zijn, voor BF914 origineel en Secret Weapons. Maar ik zie geen nieuwe maps! Zijn die voor Single play niet beschikbaar...? Hoe kom ik bij die nieuwe maps? Ik zag tijdens het installeren wel Raid of Agheila (of zo) voorbijkomen, maar die zie ik dus niet in het spel zelf...
???
Liberation of Caen en Raid of Agheila
Welke kun je nou alleen spelen als je SW ook hebt?RocketKoen schreef op 31 januari 2004 @ 15:36:
De nieuwe maps zitten er wel in hoor.....
Liberation of Caen en Raid of Agheila
Verwijderd
jagermeister1 schreef op 31 januari 2004 @ 15:55:
[...]
Welke kun je nou alleen spelen als je SW ook hebt?
readme's zijn er niet voor de sier...========
Patch 1.6
========
NEW CONTENT
Liberation of Caen is a new map for BF1942 owners. It includes a whole new
army, the Canadians. The army includes the Sexton SPA and the Lynx scout car,
as well as new skins, flags, voice overs, and a new Assault rifle, the Johnson
M1941 LMG. The Germans in this map are also equipped with a new scout vehicle,
the Kettenkrad.
Raid on Agheila is a new map playable only by owners of the Secret Weapons of
WWII expansion pack. This exciting map adds a bevy of new vehicles, including
mobile spawn points, stationary rocket launchers, a new tank, new
self-propelled artillery, and the Flettner, an experimental helicopter.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 16:02 ]
Raid of Agheila is niet singleplayer te spelen ook al heb je SW legaal, je kan wel ff een eigen servertje maken om ff te kijken hoe de map in elkaar zit.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met de audio sinds de 1.6 patch? Alles klinkt hier zo dof / mat nu.
Wat voor geluidskaart heb je dan?Bor_de_Wollef schreef op 31 januari 2004 @ 17:46:
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met de audio sinds de 1.6 patch? Alles klinkt hier zo dof / mat nu.
ik niet, wel zijn er paar andere geluiden (of bijgekomen) zoals geluid van tank shell die langsraast
het geluid van de motor in cean doet t ook niet bij mij, maar dat schijnt bij iedereen zo te zijn
het geluid van de motor in cean doet t ook niet bij mij, maar dat schijnt bij iedereen zo te zijn
Dat klopt, maar ASE geeft hem weer indien 'none' geselecteerd terwijl dit alleen zou moeten indien 'Secret Weapons' geselecteerd staat. Vandaar mijn vraag dus...Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 16:02:
readme's zijn er niet voor de sier...
Bij mij wel... dus niet bij iedereenBizzarro schreef op 31 januari 2004 @ 18:32:
[ Voor 33% gewijzigd door jagermeister op 31-01-2004 19:04 ]
Evil!Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 17:31:
[afbeelding]
En Hidde heeft de eer om mijn eerste knife kill te ontvangen met 1.6![]()
Nieuwe raket geluiden zijn inderdaad wel leuk en die motor maakt hier ook geen geluid. Ik vind die zinnetjes van die Canadezen trouwens ook wel leuk. Voten is alleen zwaar irritant, zal wel snel disabled worden op de meeste servers.
Die doet het hier nou juist wel weerBizzarro schreef op 31 januari 2004 @ 18:32:
Lolz man...Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 17:31:
[afbeelding]
En Hidde heeft de eer om mijn eerste knife kill te ontvangen met 1.6![]()
Ik zo schieten op iemand die daar ligt
ik opeens dood
Wist echt niet dat er iemand achter me stond
1.6 is zeker geslaagd echt nice, ik ben weer BF aant spelen
Hoort die motor wel geluid te hebben dan
Nou, dan doet 'ie het bij mij dus niet
.
Nou, dan doet 'ie het bij mij dus niet
Staat bij jullie op het overgrote deel van de public servers het vote gedeelte ook uit? Zo heeft het niet veel zin ..
best nep imho...
alle admin zeiken dat niemand weet hoe er gevote moet worden.
dan bouwt dice een GUI in, en dan disablen ze het
alle admin zeiken dat niemand weet hoe er gevote moet worden.
dan bouwt dice een GUI in, en dan disablen ze het
Verwijderd
OMG geen enkele DC-server is up to date.... En degenen die 1.6 draaien zijn leeg...
"Failed to connect to server"

lijkt me dat de versie van DC die jij hebt niet werkt met BF 1.6Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 22:20:
OMG geen enkele DC-server is up to date.... En degenen die 1.6 draaien zijn leeg...
ik hoop dat DC snel patched, dan kunnen alle noobs daar weer heen

Ik speel vaak (99% van de tijd) op de EA servers, alleen nu kom ik erachter dat na de 1.6 patch ik slechts 4 of 5 servers te zien krijg (geselecteerd op EAUK wel te verstaan).
Als ik nu de game instel op custom game -->BF 1942 (dus zonder BF:RTR of BF:SW) dan krijg ik er veel meer te zien, en deze zijn ook allemaal 1.6 compatible.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem, of ligt het aan mijn instellingen?
Als ik nu de game instel op custom game -->BF 1942 (dus zonder BF:RTR of BF:SW) dan krijg ik er veel meer te zien, en deze zijn ook allemaal 1.6 compatible.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem, of ligt het aan mijn instellingen?
In mijn ASE krijg ik, nadat hij eerst 3000+ stale servers pinged een lijst van voornamelijk v1.2 servers!
En vervolgens heb ik de maximum aantal connections in WinRoute op m'n server-PC bereikt en heb ik op mijn PC geen Internetverbinding meer! Heb ASE al vrij lang niet meer gebruikt (en ik heb er nog wel een licentie voor gekocht!) dus staan er blijkbaar nog heel veel oude servers in, die hij allemaal nog gaat afpingen ofzo.
Zo, alle servers eruit gedonderd. Eens opnieuw scannen, zien of hij nu wel binnen de 4000 connections blijft!

Zo, alle servers eruit gedonderd. Eens opnieuw scannen, zien of hij nu wel binnen de 4000 connections blijft!
zet voor de lol eens wat filters aan, bvb versie "other" (omdat 1.6 er nog niet bijstaat), location "europe" en not full en not empty.Haay schreef op 01 februari 2004 @ 01:16:
In mijn ASE krijg ik, nadat hij eerst 3000+ stale servers pinged een lijst van voornamelijk v1.2 servers!![]()
![]()
![]()
En vervolgens heb ik de maximum aantal connections in WinRoute op m'n server-PC bereikt en heb ik op mijn PC geen Internetverbinding meer! Heb ASE al vrij lang niet meer gebruikt (en ik heb er nog wel een licentie voor gekocht!) dus staan er blijkbaar nog heel veel oude servers in, die hij allemaal nog gaat afpingen ofzo.
dan hou je nog ongeveer 300 servers over om te pingen
Heb het al opgelost. Oude servers weggooien, en filteren op "other", Europe, no password, not full, not empty werkte welRocketKoen schreef op 01 februari 2004 @ 01:44:
Zet voor de lol eens wat filters aan, bvb versie "other" (omdat 1.6 er nog niet bijstaat), location "europe" en not full en not empty.
dan hou je nog ongeveer 300 servers over om te pingen
Beste mensen,
Zit met een twijfel... Ik doe eigenlijk nooit echt aan games kopen, omdat:
a de lol er snel afgaat
b het dan zonde van je geld is
Alleen multi-playeren is dan niet mogelijk, daarom speel ik maar America's Army: kost niets, maar is wel mooi en gaaf.
Heb me nu een beetje verdiept in BF1942 en al zijn mods. Dit lijkt mij echt een superspel en wil het eigenlijk wel gaan kopen alleen hoop ik dan wel dat ik het voorlopig kan blijven spelen. Is dat nog wel zo nu BF Vietnam nu ook uitkomt???
Is dat mijn geld nog wel waard of kan ik beter voor BF Vietnam gaan???
Graag jullie advies en argumenten!!!
a de lol er snel afgaat
Alleen multi-playeren is dan niet mogelijk, daarom speel ik maar America's Army: kost niets, maar is wel mooi en gaaf.
Heb me nu een beetje verdiept in BF1942 en al zijn mods. Dit lijkt mij echt een superspel en wil het eigenlijk wel gaan kopen alleen hoop ik dan wel dat ik het voorlopig kan blijven spelen. Is dat nog wel zo nu BF Vietnam nu ook uitkomt???
Verwijderd
IK zelf speel al battlefield1942 een halfjaar en ik denk niet dat ik het spel snel ergens laat liggen in een donkere hoekje,
ik ga ze gewoon alle bij spelen dubbel zoveel lol
.en een lekkere afwisseling om vietnam heeft ook een veel andere speelstijl.
ik ga ze gewoon alle bij spelen dubbel zoveel lol
Maar denk je dat BF1942 de houdbaarheid van CounterStrike gaat krijgen/heeft???
Ik koop alleen de spellen waarvan ik weet dat het top spellen zijn. Battlefield komt bij mij zeker in dat rijtje. Dus ik zou zeggen... ren naar de winkel en kopen!! Wel de deluxe versie, heb je road to rome er bij!AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 13:40:
Beste mensen,
a de lol er snel afgaat
Less = more
Ik denk dat je aan bf zeker nog heeeeel veel plezier gaat krijgen. Zeker als je de deluxe versie koopt die toch een stuk goedkoper is. Ik heb de game nu een jaar en speel hem echt heel veel. Ik denk dat een heel groot deel battlefield vietnam zal gaan kopen maar bijna iedereen zal BF vanilla ook wel blijven spelen omdat BF Vietnam toch een heel ander karakter heeft.
Road to Rome en Secret Weapons heb ik ook gewoon de Iso's... Heb ik daar dan ook de officiele keys van nodig om online te spelen???
Of heb ik alleen de key van BF nodig??? En wat is het voordeel van Road to Rome erbij hebben???
Of heb ik alleen de key van BF nodig??? En wat is het voordeel van Road to Rome erbij hebben???
Verwijderd
Kan om de community is zeer groot van Battlefield1942 al bij Bftacks worden er zo'n 60.000 geristeerd en dat alleen bij Europa, en er zijn nog veele groote mods en kleine mods in ontwikkelingAJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 13:56:
Maar denk je dat BF1942 de houdbaarheid van CounterStrike gaat krijgen/heeft???
In de laaste half jaar heb ik alleen de community zien groeien en een vriend van mij gaat deze week ook kopen hijzelf heeft hem illigaal hij zegt zelf het is het wel waard om je centen voor neer leggen voor multiplayer dan (singelplayer brak)
Je hebt de originele keys nodig om online te spelen.AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 14:14:
Road to Rome en Secret Weapons heb ik ook gewoon de Iso's... Heb ik daar dan ook de officiele keys van nodig om online te spelen???
Ok dus de originele key van Road to Rome nodig om die ook te kunnen spelen, maar wat kan je daar extra mee en gebruik je dat dan ook echt vaak???
Verwijderd
Startpost gelezen?AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 14:31:
Ok dus de originele key van Road to Rome nodig om die ook te kunnen spelen, maar wat kan je daar extra mee en gebruik je dat dan ook echt vaak???
Je kan de uitbreiding dan on-line spelen (dus veel extra maps). Zelf speel ik niet zo vaak de uitbreidings maps, hou het bij 'good old bf1942!'AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 14:31:
Less = more
Dat is dus mijn vraag: ik snap best dat je extra vehicles en maps krijgt, maar speel je die ook vaak??? Of worden de basisspel maps gewoon het meest gespeeld online??? En is die uitbreiding maar een beetje voor de leuk...
Battlefield 1942 is net zo duur als de deluxe. Dus ik zou gewoon de deluxe pakken.AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 15:43:
Dat is dus mijn vraag: ik snap best dat je extra vehicles en maps krijgt, maar speel je die ook vaak??? Of worden de basisspel maps gewoon het meest gespeeld online??? En is die uitbreiding maar een beetje voor de leuk...
Less = more
Ok duidelijk, ik houd al op met zeuren!!! Jullie kunnen mij de komende week verwachten op de verschillende servers... Waar spelen de meeste GoT-ers???
En welke Mods zijn zeker aan te raden??? Desert Combat lijkt mij echt gaaf en Eve of Destruction lijkt mij ook wel wat... Een beetje de pre-qual van BF Vietnam...
Andere aanraders??? Het gaat mij vooral om de grote mods die door veel mensen gespeeld worden...
Verder nog andere tips voor een echte noob??? Leuke links ofzo???
En welke Mods zijn zeker aan te raden??? Desert Combat lijkt mij echt gaaf en Eve of Destruction lijkt mij ook wel wat... Een beetje de pre-qual van BF Vietnam...
Andere aanraders??? Het gaat mij vooral om de grote mods die door veel mensen gespeeld worden...
Verder nog andere tips voor een echte noob??? Leuke links ofzo???
Army of GoT (www.armyofgot.nl)|31ms|213.201.218.85:14567AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 16:02:
Ok duidelijk, ik houd al op met zeuren!!! Jullie kunnen mij de komende week verwachten op de verschillende servers... Waar spelen de meeste GoT-ers???
Op de GoT-server natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door CorteX op 01-02-2004 16:23 ]
Yup... nu met punkbuster is het juist minder nodig... en is het SUPER easy gemaakt... van mij had het wel iets lastiger gemogenOp de GoT-server natuurlijk.Waar voten gelukkig disabled is, dat begint echt irritant te worden.
Friendly fire staat nu trouwens aan op de EAUK servers... dat je het maar weet...
Less = more
Dat voten werkt gewoon totaal niet zo. Niemand die ook maar leest waarvoor er gevote wordt. Op de meeste servers is het zelfs al uitgezet zodat je helemaal niet meer kunt voten, ook niet op de oude manier. Erg handig. Deze patch verprutst meer dan dat ie goed maakt (op punkbuster na dan) als je het mij vraagt. Nu kun je helemaal niemand meer uitvoten

Met punkbuster is het voten helemaal niet minder nodig. Er wordt nog steeds gelamed en ge-tked.
Met punkbuster is het voten helemaal niet minder nodig. Er wordt nog steeds gelamed en ge-tked.
Eigenlijk nooit op de GoT server. Daar heb ik in het begin slechte ervaringen mee gehad (zie dit en vorig topic). Die laat ik sinds dien links liggen eigenlijk.Waar spelen de meeste GoT-ers???
Op de GoT-server natuurlijk.
[ Voor 95% gewijzigd door Bor op 01-02-2004 17:13 ]
in het vorige topic had army of got nog helemaal geen public serverBor_de_Wollef schreef op 01 februari 2004 @ 16:48:
Eigenlijk nooit op de GoT server. Daar heb ik in het begin slechte ervaringen mee gehad (zie dit en vorig topic). Die laat ik sinds dien links liggen eigenlijk.
Dan bedoel ik alleen dit topic. Ik had geen zin om het op te gaan zoeken.RocketKoen schreef op 01 februari 2004 @ 17:37:
[...]
in het vorige topic had army of got nog helemaal geen public server
Verwijderd
got server een boomtown liggen er allebij uit nu
, iemand anders nog leuke 1.6 servers???
Verwijderd
peepz ik heb net na een lange tijd niet gespeeld te hebben de 1.6 patch en 0.6f DC erover heen geknalt..
Maar nu zie ik GEEN servers meer in mn list verschijnen!
waar ligt dit aan of heb ik ergens overheen gelezen?
Maar nu zie ik GEEN servers meer in mn list verschijnen!
waar ligt dit aan of heb ik ergens overheen gelezen?
Gebruik je ASE of de interne browser? Voor de interne browser is nog geen update dacht ik. ASE kun je doen door other te kiezen als DC versie.
offtopic:
Peepz? -> normaal nederlands graag
Peepz? -> normaal nederlands graag
Inderdaad.Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 20:28:
Meneer de Wollef (normaal nederlands?) bedoel je met ASE the all seeing eye?
Verwijderd
zelfs in ASE nul komma nul. 
waar gaat dit over, ik kan me niet voorstellen dat er nog geeneen server 1.6 heeft draaien...
waar gaat dit over, ik kan me niet voorstellen dat er nog geeneen server 1.6 heeft draaien...
Er zijn echt zat BF 1.6 servers.
En als je Desert Combat wilt spelen, tja dan zal je echt 1.5 moeten gebruiken.
Je kunt ook het topic lezen... :Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 20:35:
zelfs in ASE nul komma nul.
Heb het al opgelost. Oude servers weggooien, en filteren op "other", Europe, no password, not full, not empty werkte wel Bedankt anyway.
Verwijderd
je zou me ook eerst netjes kunnen wijzen op het vorige ipv. me te schofferen 
Ja dat heb ik al geprobeerd voordat ik de eerste keer postte, en nee het werkt niet.
Ja dat heb ik al geprobeerd voordat ik de eerste keer postte, en nee het werkt niet.
ik zie helemaal niets, niet in DC (ook niet toen ik 1.5 nog draaide) en niet in gewoon BFHuggyB schreef op 01 februari 2004 @ 20:41:
Er zijn echt zat BF 1.6 servers.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 20:47 ]
Verwijderd
ga jij ff in de HK de grapjas uithangen...AJ1815 schreef op 01 februari 2004 @ 21:15:
dan ben je geband... Helaas...
OK stats:
ik heb net de oude install geheel verwijderd en,
1 BF1942 (origineel) geinstalled
2 Daar de 1.5 patch overheen gedraaid
3 DC 0.5 full geinstalleerd
voorheen werkte dit perfect maar ik krijg nu geen servers te zien, niet in BF en niet in DC. Ik heb geen firewalls draaien.
Ik heb de 0.6f DC patch nog geinstalleerd (tot een maand geleden goed mee gespeeld) maar wederom, in beide geen servers. Ook de 1.6 BF patch brengt geen resultaat. Ik ben radeloos, iemand nog ideeën?
ps. het valt me wel op dat als ik bijvoorbeeld non-password only aanvink, de pc even lijkt vast te lopen, en daarna, 10sec, weer verdergaat. Wederom zonder servers...
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 21:41 ]
ionize:
toevallig een firewall aanstaan?
gemerkt dat patch 1.6 uit is, en jij nog 1.5 installeerd?
toevallig cheats gebruikt
Verwijderd
De eerste 2 vragen worden beantwoord in het stukje tekst boven je (lezenRocketKoen schreef op 01 februari 2004 @ 23:36:
ionize:
Die 1.5 draai ik specifiek omdat DC 0.6f daar goed op draait en er plenty servers zouden moeten zijn..
cheats? nope... cheats r 4 lameasses..
ik heb net gekeken...
er zijn 61 europese actieve DC servers....
dan zit er nog maar 1 ding op:
er zijn 61 europese actieve DC servers....
dan zit er nog maar 1 ding op:

Beetje jammer, die Battlefield 1.6 linux versie is nogal buggy, steeds crashes e.d.
Met 1.5 hadden we bijna nooit crashes
Met 1.5 hadden we bijna nooit crashes
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik én servers met DC maps én servers met SW maps én servers met RTR maps tegenkom in ASE terwijl ik 'None' aangevinkt heb? Bloed irritant is dit.
Komt doordat ASE nog niet is ge-update voor de 1.6 patch
Ah..dus een update zal dit verhelpen. Afwachten dan maar he
1 ergenis van mij in de 1.6 is de scorebord.. als je aan het vliegen bent en je rukt die scorebord open is je muis gelijk inverted.
Normaal kon je lekker als je aan het opstijgen bent na een kill.. Nu moet je er hele tijd bij nadenken dan je niet naar achter gaat met je muis wil je opstijgen, maar naar beneden...
Ik heb het al een paar keer gehad dat ik te pletter vloog door die grap.
Normaal kon je lekker als je aan het opstijgen bent na een kill.. Nu moet je er hele tijd bij nadenken dan je niet naar achter gaat met je muis wil je opstijgen, maar naar beneden...
Nou zo te horen binnenkort 1.61. 
en ze hebben wel erg lang over het testen gedaan en nog zitten er fouten in... woej.
en ze hebben wel erg lang over het testen gedaan en nog zitten er fouten in... woej.
[ Voor 58% gewijzigd door Hidde op 02-02-2004 17:10 ]
Laten we het hopen. Van mij mag dat votingsysteem ook wel wat minder imposant aanwezig zijn. Nu zit het venstertje af en toe gigantisch in de weg.Hidde schreef op 02 februari 2004 @ 17:09:
Nou zo te horen binnenkort 1.61.
Huh? Als ik op Tab druk werkt alles hier nog net zo als daarvoor. Ik heb ook geen problemen met ASE en onze public server van m'n clan draait al twee dagen zonder te crashen (draait op Linux). Ik verwacht dus geen 1.61 binnenkort en als die wel komt, mag idd dat voten wel ff wat minder fanatiek aanwezig zijn.dCY schreef op 02 februari 2004 @ 17:07:
1 ergenis van mij in de 1.6 is de scorebord.. als je aan het vliegen bent en je rukt die scorebord open is je muis gelijk inverted.
Als ik jou was zou ik je instellingen maar eens nalopen.
Snow_King: Misschien moet je een reinstall proberen?
[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 02-02-2004 18:02 ]
Inderdaad, net zoals de messages van Punkbuster dat ie de informatie heeft ontvangen en dus up-to-date is (of kun je dat wegfilteren, ben het nog niet tegengekomen)jagermeister1 schreef op 02 februari 2004 @ 17:38:
[...]
Laten we het hopen. Van mij mag dat votingsysteem ook wel wat minder imposant aanwezig zijn. Nu zit het venstertje af en toe gigantisch in de weg.
Dat is zeker irritant ja. Al met al toch wel een verbetering, alleen jammer van die onvolkomendheden.Thunderman_303 schreef op 02 februari 2004 @ 17:58:
[...]
Inderdaad, net zoals de messages van Punkbuster dat ie de informatie heeft ontvangen en dus up-to-date is (of kun je dat wegfilteren, ben het nog niet tegengekomen)
Die nieuwe map "Liberation of Caen" vind ik echt super! Meer van zulke maps zijn wat mij betreft welkom.
Re-install onder Linux heeft weinig zin.CorteX schreef op 02 februari 2004 @ 17:57:
[...]
Huh? Als ik op Tab druk werkt alles hier nog net zo als daarvoor. Ik heb ook geen problemen met ASE en onze public server van m'n clan draait al twee dagen zonder te crashen (draait op Linux). Ik verwacht dus geen 1.61 binnenkort en als die wel komt, mag idd dat voten wel ff wat minder fanatiek aanwezig zijn.
Als ik jou was zou ik je instellingen maar eens nalopen.
Snow_King: Misschien moet je een reinstall proberen?
Is vaak een conflict ergens in de kernel met de BF server welke alleen naar boven komt met bepaalde hardware.
Maar, er komt vaak zat een update voor de Linux server, dus dat zit wel goed
Oh, ik heb geen verstand van Linux.Snow_King schreef op 02 februari 2004 @ 19:13:
Re-install onder Linux heeft weinig zin.
Is vaak een conflict ergens in de kernel met de BF server welke alleen naar boven komt met bepaalde hardware.
Ik vind nog steeds heerlijk dat die chatlag er niet meer is. Als je nu wordt neergeschoten kun je tenminste ff een flink potje schelden op die persoon en volgens mij wordt er ook iets beter samengewerkt (niet veel, maar ik merk het wel een beetje). Voor de rest heeft PunkBuster weinig veranderd voor mij, ik zag al niet veel 'verdachte spelers' en nu nog steeds niet. Ik ben wel benieuwd of nu idd topclans gaan zakken in de rankings.
Verwijderd
Over dat samenwerken: dat zal wel komen doordat mensen minder cheaten, kunnen/durfen cheatenCorteX schreef op 03 februari 2004 @ 15:29:
[...]
Oh, ik heb geen verstand van Linux.
Ik vind nog steeds heerlijk dat die chatlag er niet meer is. Als je nu wordt neergeschoten kun je tenminste ff een flink potje schelden op die persoon en volgens mij wordt er ook iets beter samengewerkt (niet veel, maar ik merk het wel een beetje). Voor de rest heeft PunkBuster weinig veranderd voor mij, ik zag al niet veel 'verdachte spelers' en nu nog steeds niet. Ik ben wel benieuwd of nu idd topclans gaan zakken in de rankings.
Onze server neemt ook random screens van players maar heb tot nu toe nog geen enkele verdachte screen gezien
Ik ben eigenlijk ooit maar 1 keer een cheater tegengekomen en dat was in het prille begin van BF. Of anderen zijn me nooit opgevallen misschien.
Verwijderd
Whehe ooit weleens omaha beach gespeelt voor 1.6?
Doe dat nu eens met 1.6 en je ziet dat de Amerikanen nu ineens veel meer kansen krijgen om te winnen
Zelfde geldt voor Market Garden maar dan de Axis
Doe dat nu eens met 1.6 en je ziet dat de Amerikanen nu ineens veel meer kansen krijgen om te winnen
Zelfde geldt voor Market Garden maar dan de Axis
Dit topic is gesloten.