Battlefield 1942 topic deel XIII

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.249 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister na een paar maanden niet gespeeld te hebben BF toch maar weer een keer geinstalleerd. Weet gelijk weer waarom dit spel me (als een van de zeer weinige spellen) zo lang heeft beziggehouden.. Alles is gewoon mogelijk in dit spel!

Met Punkbuster is dit spel helemaal geweldig.. dit worden weer paar maanden BF spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 15:18:
ben ik nu de enige of zie ik het nut van punkbuster niet in..meestal zijn die gassies die cheats gebruiken zo slecht dat je ze zelfs met een sniper recht door hun kloten schiet op het moment dat hun op hun cheat map kijken om te zien waar vijand is....

dat even terzijde..maar ik vind punkbuster dus raar.....gisteren zat ik ff op BF server maar nog steeds cheaters..die herken je dan goed aan de meeste TK
LOL cheaters gaan Tken :S waarom zou je dan gaan cheaten :?
cheaters herken je door als je in de middle of nowhere ineens neer geschoten wordt van een afstand en hij j enooit hefet kunnen zien.

PB is zeer fijn (zie pic van snow :P) vele cheaters worden gebanned en als er iets vreemd wordt ontdekte door PB krijg je alleen een kick GEEN ban ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

PoweRoy schreef op 16 februari 2004 @ 11:01:
[...]

wat zijn de rest van de specs :?
ik denk dat de soundstorm fouten geeft maar dat zou normaal wel moetne werken :S
ik weet neit wat je bedoeld met realtek drivers want de soundstorm is altijd van nvidia :P www.nvidia.com download die es ff :)
Er zijn geen specifieke Nvidia sound drivers. Alleen de algemene chipset drivers. Daar zitten die sound drivers dan weer in. Maar dan krijg ik geen controle panel.

Dat is ook vreemd. De meuk tracker zegt (bij deze sound drivers) dat mijn moederbord soundstorm compatible is. Maar op de Nvidia site staat weer van niet. Terwijl op de moederbord doos weer van wel staat. Dat is de reden waarom ik altijd Realtek (AC 650) drivers geinstalleerd heb.

Mijn verdere specs.

AMD 2200+
Radeon 9800 PRO
GA-7N400-L1 (of iets dergelijks) van gigabyte Nforce 2 400 Er zit iniedergeval een AC'97 ALC 650 sound chip op.

Ik snap er ook weinig van.

En nee ik ga niet terug naar die andere drivers want dan ruist alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:03

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

PoweRoy schreef op 16 februari 2004 @ 17:41:
[...]

LOL cheaters gaan Tken :S waarom zou je dan gaan cheaten :?
cheaters herken je door als je in de middle of nowhere ineens neer geschoten wordt van een afstand en hij j enooit hefet kunnen zien.

PB is zeer fijn (zie pic van snow :P) vele cheaters worden gebanned en als er iets vreemd wordt ontdekte door PB krijg je alleen een kick GEEN ban ;)
Nogmaals, de cheaters worden niet gebanned. Daarnaast ownen de cheaters qua score echt wel ssj)gohan, dat heeft echt niet met tken etc te maken...

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor_de_Wollef schreef op 16 februari 2004 @ 18:48:
[...]

Nogmaals, de cheaters worden niet gebanned. Daarnaast ownen de cheaters qua score echt wel ssj)gohan, dat heeft echt niet met tken etc te maken...
Ik post blijkbaar voor jan L..

Direct gequote van evenbalance:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf1942.php

"As a friendly notice to the BF1942 community, this news post is made about the topic of permanent PB bans. As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse. It is in direct violation of PunkBuster's license agreement to attempt to use PunkBuster software in a manner not consistent with PunkBuster's design and purpose. This is an issue we take very seriously and for which we do not give extra chances. If you are an honest player or admin, DO NOT attempt to test cheats that interfere with PB on public PB enabled servers. Regardless of what the punks say on their various websites, none of their hacks are undetectable by PunkBuster. If you are caught with one of the hacks that interferes with PB and your GUID is permanently banned from all PB Servers, we will not remove your GUID from the ban list even if you were "testing" or even if another member of your family got caught when using your computer. You will still be able to play the game on and/or host servers that have PunkBuster disabled."

In het NL: Indien gedetecteerd wordt dat je een cheat gebruikt die de werking van any PB function dwarsboomt wordt je PERMANENT geband van alle PB enabled servers.

Hier leidt ik uit af dat je voor cheats die de werking van PB niet dwarsbomen alleen gekickt wordt.

Maw onder bepaalde omstandigheden kun je wel degelijk permanent geband worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 16-02-2004 18:55 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Help!!!! schreef op 16 februari 2004 @ 18:54:
[...]

Ik post blijkbaar voor jan L..

Direct gequote van evenbalance:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf1942.php

"As a friendly notice to the BF1942 community, this news post is made about the topic of permanent PB bans. As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse. It is in direct violation of PunkBuster's license agreement to attempt to use PunkBuster software in a manner not consistent with PunkBuster's design and purpose. This is an issue we take very seriously and for which we do not give extra chances. If you are an honest player or admin, DO NOT attempt to test cheats that interfere with PB on public PB enabled servers. Regardless of what the punks say on their various websites, none of their hacks are undetectable by PunkBuster. If you are caught with one of the hacks that interferes with PB and your GUID is permanently banned from all PB Servers, we will not remove your GUID from the ban list even if you were "testing" or even if another member of your family got caught when using your computer. You will still be able to play the game on and/or host servers that have PunkBuster disabled."

In het NL: Indien gedetecteerd wordt dat je een cheat gebruikt die de werking van any PB function dwarsboomt wordt je PERMANENT geband van alle PB enabled servers.

Hier leidt ik uit af dat je voor cheats die de werking van PB niet dwarsbomen alleen gekickt wordt.

Maw onder bepaalde omstandigheden kun je wel degelijk permanent geband worden.
Je post niet voor jan l, maar dit was al zo lang bekend. Je wordt gebanned voor het aanpassen / hacken van PB, niet voor de cheat zelf. Bovendien schijnen er dus wel cheats in omloop te zijn die niet door PB worden gedetect (op zich wel logisch, is het zelfde verhaal als virussen en virusscanners).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor_de_Wollef schreef op 16 februari 2004 @ 19:10:
[...]

Je post niet voor jan l, maar dit was al zo lang bekend. Je wordt gebanned voor het aanpassen / hacken van PB, niet voor de cheat zelf. Bovendien schijnen er dus wel cheats in omloop te zijn die niet door PB worden gedetect (op zich wel logisch, is het zelfde verhaal als virussen en virusscanners).
gelukkig maar ;)

btw hoe weet je nu of een cheat PB dwarsboomt. volgens mij blijft het risky business.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:53

Snow_King

Konijn is stoer!

en die risky business is juist goed.

Mensen wagen het niet om te gaan cheaten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Snow_King schreef op 16 februari 2004 @ 20:23:
en die risky business is juist goed.

Mensen wagen het niet om te gaan cheaten! :)
Tsja, 't ergste wat je kan overkomen is een kick.. niet echt risky

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je PB zelf probeert te hacken/omzeilen wordt je gewoon gebanned van het PB netwerk d8 ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

YoG schreef op 16 februari 2004 @ 20:30:
[...]

Tsja, 't ergste wat je kan overkomen is een kick.. niet echt risky
Maarja, tijdens een clanwar staat het niet echt leuk als je wordt gekicked en iedereen krijgt een mooie melding waarom je werd gekicked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn alweer over de 1000 posts heen. Zou degene die het nieuwe topic wilt maken dat melden bij een mod zodat we geen 2 deel XIV's krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik ving zo stiekemweg op IRC op dat Lighteye bezig was met XIV..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allen,

Allereerst bedankt voor de hulp met die anti-aliasing settings, ergerde me daar al een tijdje aan :)

ik draai alweer een tijdje een BF1942 public op xs4all
http://games.xs4all.nl/

en ik probeer het niveau qua gameplay een beetje hoger te krijgen (momenteel joinen er haast alleen maar n00bs die je moet uitleggen hoe ze in een tank stappen e/d

dus de 'iets betere' spelers zijn meer als welkom :)

De XS4ALL BF1942 Public
serverinfo: http://bftracks.net/appl/bft/Live/server/104608

26 players
FF OFF (ook op voertuigen en splash damage)
Heeft aangestaan maar wat ik ook aanzet word meteen misbruikt en dus blijft FF uit

mapcycle:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~schaap2k/xs4allsite/xs4allcycle.jpg
Een aantal maps die er eerder al uit waren zitten er nu weer in omdat deze in de 1.6 patch qua gameplay zijn aangepast. Opmerkingen en/of suggesties zijn van harte welkom.
Omaha beach removed ivm server-crashes

bf1942-1.xs4all.nl
194.109.69.60:14567 / 194.109.69.60:14567:23000 / 194.109.69.60:23000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben op onze ArmyofGoT server FF gewoon AAN staan en dat gaat altijd wel goed.

Nu hebben wij ook meer mensen die kunnen adminnen alhoewel dat niet echt nodig is. Met BFSM kon je al instellen dat er automagisch gekickt wordt bij een X minscore, maar wij hebben het nu zo ingesteld dat je door Punkbuster gekickt wordt bij een score van -5 of lager :)

Ook hebben we badnames ingesteld met Punkbuster zoals Player en Hitler enzo, en je moet minimaal 4 karakters in je naam hebben. Klinkt een beetje kinderachtig maar het helpt denk ik wel omdat meestal de lamers altijd ff testen tot hoever ze kunnen gaan en om ze bij voorbaat al te weren scheelt al een hoop denk ik.

Ow en wat ook erg gewaardeerd wordt is dat wij elke vorm van voten UIT hebben staan :)

//offtopic: ben al bezig met een nieuw topic, kan nog wel een uurtje of 2 duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snow_King schreef op 16 februari 2004 @ 21:25:
[...]

Maarja, tijdens een clanwar staat het niet echt leuk als je wordt gekicked en iedereen krijgt een mooie melding waarom je werd gekicked ;)
De cheaters testen dat eerst echt wel uit hoor...
FF OFF (ook op voertuigen en splash damage)
Heeft aangestaan maar wat ik ook aanzet word meteen misbruikt en dus blijft FF uit
Als FF uit staat join ik zowiezo niet. Dat haalt gewoon een stuk fun uit het spel, je moet gewoon beter opletten. Mensen kunnen daar best mee om gaan is mijn ervaring, en de tkers kun je altijd kicken / bannen.

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 17-02-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.