Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
@Haay: Geen idee wat ik zoek in een spel, vindt tactical shooters gaaf en ze boeien mij gewoon als ze mij vasthouden (ja das een cirkel-redenering...).
@Lighteye: Als ik naar jouw screens kijk ziet het er inderdaad veel en veel beter uit!!! Wat voor settings/systeem gebruik jij???
@Snow_King: Die mods lijken mij ook echt gaaf!!! Dat zie ik ook echt als een van de voordelen van dit spel...
Ach... Misschien moet ik gewoon niet zo miemelen... En gewoon dat spel kopen!!! Maar toch 45 euro voor die Deluxe set das toch 100 oude guldens voor een spel wat ik misschien al na een maandje of twee in de kast gooi, omdat ik iets anders leuk(er)s heb gevonden...
Of moet ik gewoon voor de BF: Vietnam gaan!!!
Mods of Retail, maakt niet uit, allemaal gaaf!
ikzelf zal voornamelijk 1942 en zijn mods blijven spelen, vietnam weet ik niet eens of ik em ga kopen. komt omdat ik een slechte fps-er ben
ik heb liever iets van een tank/plane.boot om me heen, ben ik veel handiger mee
Anoniem: 26235
hoogste settings, systeem zie sigAJ1815 schreef op 05 februari 2004 @ 21:47:
@Lighteye: Als ik naar jouw screens kijk ziet het er inderdaad veel en veel beter uit!!! Wat voor settings/systeem gebruik jij???
Sinds 1.6 is Battlefield echt een 'volwassen' game geworden vind ik persoonlijk. Je kunt deze versie totaal niet meer vergelijken met de demo, anders download je ff een minder legale versie (wel met 1.6 patch) en probeer dat eens (en requesten mag hier niet he
Ik weet niet hoe ruim je in het geld zit
//edit: ow ja en www.vergelijk.nl kun je ff battlefield intikken bij pc games en voila
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 05-02-2004 22:05 ]
Anoniem: 41187
Ik wil dit als beltoon , het intro muziekje vind ik zelf zo bruut.
Zou dit graag als beltoon willen hebben, maar lukt me niet echt.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen
http://www.radgametools.com/ have phunAnoniem: 41187 schreef op 05 februari 2004 @ 23:45:
Heeft iemand het deuntje van Bf op mp3.
Ik wil dit als beltoon , het intro muziekje vind ik zelf zo bruut.
Zou dit graag als beltoon willen hebben, maar lukt me niet echt.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen
Iemand een idee om hem weer werkend te krijgen? Of misschien een andere beheers tool die je ook remote kan gebruiken?
Alvast bedankt
er is een nieuwe versie uit, kijk maar op de site van blackbagopsSonic- schreef op 06 februari 2004 @ 08:23:
Na de 1.6 update werkt mijn Battlefield 1942 Server Manager niet meer![]()
Iemand een idee om hem weer werkend te krijgen? Of misschien een andere beheers tool die je ook remote kan gebruiken?
Alvast bedankt
Thanks! Ik dacht dat ze niet meer verder gingen met die manager.....RocketKoen schreef op 06 februari 2004 @ 11:22:
[...]
er is een nieuwe versie uit, kijk maar op de site van blackbagops
Hij werkt perfect bedankt!
Ik weet niet of je beschikking/toegang tot een credit-card hebt, maar anders kun je overwegen BF1942 Deluxe Edition bij Play.com te kopen. Kost daar £26.99 inclusief verzending. Dat is omgerekend €39, wat toch weer €6 oftewel 13 oude guldens scheelt...AJ1815 schreef op 05 februari 2004 @ 21:47:
Ach... Misschien moet ik gewoon niet zo miemelen... En gewoon dat spel kopen!!! Maar toch 45 euro voor die Deluxe set das toch 100 oude guldens voor een spel wat ik misschien al na een maandje of twee in de kast gooi, omdat ik iets anders leuk(er)s heb gevonden...
Anoniem: 52352
Heeft iemand overigens een link naar de scoreboard fix van DC ik kan hem op de site niet vinden.
Sorry vergeet dees maar ander topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 52352 op 06-02-2004 17:24 ]
Dit is echt iets voor het Desert Combat topic, en daar staat de fix dacht ik ook in vermeldAnoniem: 52352 schreef op 06 februari 2004 @ 17:14:
Nu net na 5-en en nog geen DC 0.7, helaas.
Heeft iemand overigens een link naar de scoreboard fix van DC ik kan hem op de site niet vinden.
Right for all the wrong reasons.
Anoniem: 88911

Als ik 1024x768 aan heb staan in BF1942 ...laad hij de missie gewoon niet.
Als ik hem op 800x600 moet zetten , hoor ik een enorme piep uit me computer komen , en ik vind 800x600 zowiezo niet fijn

Voor de info : Mijn pc staat ingesteld op 1024x768 x 32 , ook in BF1942.
V1.6 is geinstaleerd
Anyway download dit: http://www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe en zet die file in je punkbuster map en run hem, tijdje draaien en het update punkbuster.
Goede nieuws is dat mensen nu sowieso gekicked worden (1-10 min. duurt dat) als ze de eerste (publieke) cheat gebruiken die uit kwam voor 1.6, slechte nieuws is dat je nog niet gebanned wordt als ik de verhalen mag geloven.
Gebanned worden gaat volgens mij ook niet gebeuren las ik op usenet. Dat betekend dat je mensen bij een valse positive ook banned namelijk en dat schijnt nog wel eens voor te komen (maw punkbuster denkt dat je cheat terwijl dit niet zo is).Anoniem: 26235 schreef op 07 februari 2004 @ 13:25:
Ik had net een kick omdat ik een time out kreeg bij het updaten van PunkBuster net als meer clanleden overigens en dat zal misschien wel meer mensen overkomen
Anyway download dit: http://www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe en zet die file in je punkbuster map en run hem, tijdje draaien en het update punkbuster.
Goede nieuws is dat mensen nu sowieso gekicked worden (1-10 min. duurt dat) als ze de eerste (publieke) cheat gebruiken die uit kwam voor 1.6, slechte nieuws is dat je nog niet gebanned wordt als ik de verhalen mag geloven.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 90242
Dit is het topic Anoniem: 90242 in "BF 1942 loopt vast bij ingame browser."
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 90242 op 07-02-2004 17:00 ]
ik kan in de log niks vinden van een kick in ieder geval via de servermanager.
Als jij je post ff edit met je spelersnaam dan edit ik deze ook ff of ik wat heb kunnen vindenBor_de_Wollef schreef op 07 februari 2004 @ 18:59:
Bij een punkbuster kick krijg je dat toch in de log op de client te zien?
Sinds gisteren ofzo kicked punkbuster vaak omdat mensen soms een time-out krijgen bij het proberen te updaten van zichzelf (oplossing staat in een post hierboven van mij).
Andere redenen/instellingen van onze server van kicken:
1. cheats gebruiken

2. -5 score
3. na 180 seconden een 'badname' niet veranderen
4. bij 4 of minder karakters als naam.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 07-02-2004 20:28 ]
Ik heb dus een nieuwe install van WindowsXP en een nieuwe install van Battlefield gedaan. Niets helpt. Ik kan mijn key overigens niet vinden in mijn registry. Vroeger stond hij er wel volgensmij maar kan dat misschien door patch 1.6 komen dat je key daar niet meer te vinden is?
Kan iemand misschien een screenshots van zijn regedit laten zien (key ff wegpainten natuurlijk) zodat ik hem opnieuw kan toevoegen. Misschien helpt dit, andere suggesties ook welkom!
waarde is je cd-key zonder streepjes en zie tech support wat je moet doen als je cd-key kwijt bent of gestolen is...
best wel lol eigenlijk een Battlefield EN Windows re-install omdat iets niet werkt

lol, thx voor je reply maar...Anoniem: 26235 schreef op 07 februari 2004 @ 23:38:
HLM/software/Electronic Arts/EA Games/Battlefield 1942/ergc
waarde is je cd-key zonder streepjes en zie tech support wat je moet doen als je cd-key kwijt bent of gestolen is...
best wel lol eigenlijk een Battlefield EN Windows re-install omdat iets niet werktverw8 je meer bij gamer.nl ofzo
check mijn geschiedenis bij GoT, na 3 jaar hier op GoT en bijna 5000 posts... Zo debiel ben ik echt niet.
Ik heb een reinstal gedaan vanwege mijn nieuwe config:
Asus A7N8X-E Deluxe 2.0
AMD XP 2800+
Corsair 2x 256MB - DDR400/PC3200 - CL2-3-3-6
En daarom installeer ik BF opnieuw omdat mijn regkeys van BF dus weg zijn... maar... nu krijg ik dus precies het zelfde.
Maar ik kan die key dus niet vinden. Je antwoord heb ik ook al in de search terug gevonden maar daar heb ik geen fuck aan want als ik die key niet zie... weet ik ook niet wat ik aan moet maken.
Hier check zelf maar:

- Geen key te vinden...

Download anders dit reg bestandje eens en zet je key erin met notepad en dubbelklik erop: http://lighteye.armyofgot...ten_met_notepad_eerst.reg
ennuh ik ken je wel van naam hoor
Whoei, werkt. Thx.Anoniem: 26235 schreef op 08 februari 2004 @ 00:27:
[afbeelding]
Download anders dit reg bestandje eens en zet je key erin met notepad en dubbelklik erop: http://lighteye.armyofgot...ten_met_notepad_eerst.reg
ennuh ik ken je wel van naam hoor
Iedereen riep altijd onder ergc enzo, maar daar had ik niet zoveel aan. Onder standaardwaarde dus. Mooi, weet ik dat ook weer.
[ Voor 15% gewijzigd door Novah op 08-02-2004 00:37 ]
Anoniem: 22651
Hoe kan ik de logs van een server (.zxml) bekijken?
een txt-editor levert het zelfde op als wanneer je een executable bekijkt
Zelf een progsel ervoor schrijvenAnoniem: 22651 schreef op 11 februari 2004 @ 18:45:
misschien al vaker gevraagd maar ik vind t niet in de faq terug en ook niet met search.
Hoe kan ik de logs van een server (.zxml) bekijken?
een txt-editor levert het zelfde op als wanneer je een executable bekijkt
Kan me herinneren dat er ooit een Nederlander was dacht ik die een GUI eromheen had gebouwd, in de tijd van 1.45 ofzo, maar weet de naam en verdere gegevens niet meer van

maar best wel ruk gedaan eigenlijk
ik admin een BF public op internet en een clan heeft zich nogal misdragen.. deze kan ik nu niet bannen omdat ze zo lomp zijn geweest om naar xml te gaan loggen ipv gewoon een TXT ??
je hebt nodig een lijst IP's of een lijst key-hashes.Anoniem: 22651 schreef op 11 februari 2004 @ 19:21:
mjah ik heb ze ondertussen al van zxml >> xml gekregen en ben erachter dat je die meuk in excell kan openen
maar best wel ruk gedaan eigenlijk
ik admin een BF public op internet en een clan heeft zich nogal misdragen.. deze kan ik nu niet bannen omdat ze zo lomp zijn geweest om naar xml te gaan loggen ipv gewoon een TXT ??
als je die niet hebt, kun je altijd nog hun clantag in de bannednames.con zetten. dan worden ze na 180 sec gekickt...
Is handiger als je het in de pbsv.cfg zetRocketKoen schreef op 11 februari 2004 @ 20:10:
[...]
je hebt nodig een lijst IP's of een lijst key-hashes.
als je die niet hebt, kun je altijd nog hun clantag in de bannednames.con zetten. dan worden ze na 180 sec gekickt...
Anoniem: 105731

En dat motor rijden is cool!
die waren er alBor_de_Wollef schreef op 12 februari 2004 @ 15:12:
Het valt me op dat sinds de introductie van 1.6 steeds meer clanservers er vreemde onnozele regels op nahouden. Zonet zag ik een met de regel dat je geen anti tank wapens mocht gebruiken en je alleen in gecapturde basissen mocht blijven. Zucht...

zo was laatst ook een persoon op onze clanserver die zei dat we geen tanks mochten gebruiken in stalingrad
zwaai zwaai voor de gasten die denken dat et koel is

[This space is for rent]
Zit die er nieuw bij ofzo? Nooit gezien zoiets.. is dat "Vanilla" BF ? Als het zo is, waar kan ik dat ding vinden?
- Chattexten zijn erg slecht leesbaar
- Console is gewoon ONleesbaar
- Als ik me screenshots bekijk staan er allemaal horizontale rode strepen doorheen
hardware:
- Shuttle SN41G2
- AMD XP3000+
- 1024MB DDR333
- Hercules 9700 Pro met de laatste Catalyst drivers
ik heb al geprobeerd met de instellingen te spelen van zowel D3D als OpenGL maar ik krijg dit probleem zosnel niet verholpen
FSAA (Full Screen Anti-Aliasing) uitzetten?Anoniem: 22651 schreef op 12 februari 2004 @ 17:12:
- Chattexten zijn erg slecht leesbaar
- Console is gewoon ONleesbaar
- Als ik me screenshots bekijk staan er allemaal horizontale rode strepen doorheen

Wasteland heet de mod, opzich allemaal wel grappig in elkaar gestoken, voor de collectie mods zeggen we dan maar
[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 12-02-2004 17:35 ]
Right for all the wrong reasons.
opzich leuk gedaan, maar wel buggy nog, bijna alles zweeft
Soms heb ik het gevoel dat jij een beetje een zeikerd bent.Bor_de_Wollef schreef op 12 februari 2004 @ 15:12:
Het valt me op dat sinds de introductie van 1.6 steeds meer clanservers er vreemde onnozele regels op nahouden. Zonet zag ik een met de regel dat je geen anti tank wapens mocht gebruiken en je alleen in gecapturde basissen mocht blijven. Zucht...
Het is nooit goed, geen enkele server is goed en niemand kan goed adminnen, alleen jij kan dat het beste vind je zelf.
Jij weet hoe alles moet en hoe andere het fout doen......
Ik had ff een vraag: ik nu ook battlefield aleen in het pools

Is er een mogelijkheid om de taal te veranderen of een language pack ofso.
Of moet ik maar een cursus pools gaan volgen
Cons:::BB4E
HuggyB schreef op 12 februari 2004 @ 15:37:
Een motor?????
Zit die er nieuw bij ofzo? Nooit gezien zoiets.. is dat "Vanilla" BF ? Als het zo is, waar kan ik dat ding vinden?

ping van 390 ofzo
daar vind ik ingame geen optie voor en op me videokaart staat alles al op best performance (Ati Catalyst) echter kan ik antialiasing alleen maar op 2x (dus niet uit) zetten.
Als je de checkbox voor "Application Preference" aanvinkt dan kiest het spel er voor om de anti-aliasing wel of niet te gebruiken. Omdat BF1942 geen optie heeft om AA wel of niet te gebruiken betekent dat dus dat het in BF1942 niet gebruikt wordt. En dat is wat je wilt.Anoniem: 22651 schreef op 13 februari 2004 @ 21:30:
daar vind ik ingame geen optie voor en op me videokaart staat alles al op best performance (Ati Catalyst) echter kan ik antialiasing alleen maar op 2x (dus niet uit) zetten.
Heb zelf ook een Radeon (9700 Pro) en als ik AA en AF aanzet, dan zijn de teksten in BF1942 vrijwel onleesbaar. Helaas, want grafisch ziet het er dan wel stukken mooier uit...
Edit: Ik heb wel een 9800 PRO.
[ Voor 11% gewijzigd door Upke dupke op 14-02-2004 12:54 ]
Anoniem: 102735
Ikheb ook een R9700 Pro en heb precies hetzelfde......Heb zelf ook een Radeon (9700 Pro) en als ik AA en AF aanzet, dan zijn de teksten in BF1942 vrijwel onleesbaar. Helaas, want grafisch ziet het er dan wel stukken mooier uit...
Ik ben helemaal geen zeikerd, zeikerd. Er zijn absoluut goede servers bij maar ook hele slechte. Goede admins zijn er ook alleen zijn die jammer genoeg dun gezaaid blijkt het (vooral op de publics). Daarbij admin ik zelf niet dus kan ik het zelfs absoluut niet. Ik zou ook geen game admin willen zijn want dan ben je meer met anderen bezig dan met de game. En zeg nou zelf, de dingen die ik beschreef zijn toch ook belachelijk? Bovendien zijn dat problemen die zich bij elke online game voorkomen. Er zijn gewoon slechte uitzonderingen. Back ontopic graag.Snow_King schreef op 12 februari 2004 @ 18:52:
[...]
Soms heb ik het gevoel dat jij een beetje een zeikerd bent.
Het is nooit goed, geen enkele server is goed en niemand kan goed adminnen, alleen jij kan dat het beste vind je zelf.
Jij weet hoe alles moet en hoe andere het fout doen......
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 14-02-2004 17:33 ]
Nou vroeg ik mij af of iemand mij kan vertellen wat een public BF 1942 server aan datatraffic genereert (ivm co-locating). Is 20.000 MB per maand voldoende voor een 32 speler server?
En kan er dan ook nog een kleine teamspeak server bij of vreet dat ook bandbreedte / datatraffic?
Less = more
Moet er wel bijzeggen dat we toen nog aan het testen waren met de punkbuster screens, zonder dat halen we wel 5 GB ongeveer per dag als ie vol zit van 1800 tot 0200 uur.
Zijn ruwe cijfers he, alhoewel ze niet veel rooskleuriger zullen worden als je het precies gaat uitrekenen denk ik
79.1 GB expected voor deze maand voor onze server btw

Laten we zo zeggen: er is nu een 50 GB per maand limiet en die joegen we er binnen 4 dagen doorheen.
EA geeft aan: 30-80 kbitps/per speler.
32 * 55 kbitps/ps gemiddeld = 1760 kbitps
Bij ons zat hij redelijk continu vol (bij bepaalde versie kreeg je private slots, wat een redding was dat voor admins), dus 28 dagen * 24 uur * 60 minuten * 60 seconden =
1760*28*24*60*60= 4257792000 bit
gedeeld door 9 (internet
Dus wij hadden zo'n 1/3 tot 1/2 TB per maand dataverkeer
Maar als hij niet continu vol zit, dan scheelt dat behoorlijk.
PS: Er was een reden waarom hij continu vol zat, dus het klopt wel
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
TS trekt dus niet zo veel, het is vooral het spel zelf dat veel trekt, let er ook op dat er naarmate er meer spelers op de server zitten er ook meer verkeer per speler gevraagd wordt, omdat die van meer spelers info moet ontvangen.
dat is 56.25MB/uur
32 speler server trekt dus 1.76GB/uur dat ie vol zit
dat klopt ongeveer wel met wat ik van snow_king hoor over onze clanserver.
Wauw, dan trekt BF dus eigenlijk eerder 80 dan 30 kbps, had een tussenwaarde verwacht. Nou, save to say: je hebt een flinke uploadquota nodigRocketKoen schreef op 15 februari 2004 @ 00:26:
ik zuig 8KB/s up en 8KB/s down volgens mn DU meter tijdens een potje BF.
dat is 56.25MB/uur
32 speler server trekt dus 1.76GB/uur dat ie vol zit
dat klopt ongeveer wel met wat ik van snow_king hoor over onze clanserver.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Less = more
Wij hosten bij Subhosting Internet en hebben er goede ervaring mee.
Onze server is een P4 2.4Ghz met 1GB Ram.
Deze server draait:
• TeamSpeak
• 24 mans Battlefield server
• Army of GoT website
Doet hij allemaal vlekkeloos, dus die Dual Xeon moet dat ook best aan kunnen.
Die hosting ziet er inderdaad welSnow_King schreef op 15 februari 2004 @ 01:53:
Neem 80GB en je hebt genoeg, anders is dataverkeer achteraf 50 cent per GB
Wij hosten bij Subhosting Internet en hebben er goede ervaring mee.
Onze server is een P4 2.4Ghz met 1GB Ram.
Deze server draait:
• TeamSpeak
• 24 mans Battlefield server
• Army of GoT website
Doet hij allemaal vlekkeloos, dus die Dual Xeon moet dat ook best aan kunnen.
Bedankt voor de info allemaal...
[ Voor 5% gewijzigd door IWriteCode op 15-02-2004 02:16 ]
Less = more
En als ik bf1942 deluxe koop, zitten daar misschien meerdere serials bij? (vanwege de add-on).
[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 15-02-2004 14:10 ]
Je kan niet tegelijk online met dezelfde serial.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 15-02-2004 14:26 ]
je kunt secret weapons niet installeren zonder BFH3llsing schreef op 15 februari 2004 @ 14:23:
En als iemand nu alleen BF installed en de ander dezelfde Bf maar met secret weapons en ze gaan market garden spelen via netwerk.. ben je dan ook de lul ?
gewoon 2x kopen dus...
Edit: Ik heb vandaag de 4.09 soundstorm drivers geinstalleerd. Normaal heb ik die van realtek, maar die gaven altijd ruis bij spellen. Nu is dat gelukkig wel. Alleen nu geeft Battlefield 42 in het optie scherm weer dat ik -1 sound channels heb. Ook als er een auto of vliegtuig langs komt begint het geluid ernstig te kraken. Weet iemand iets?
Ik heb onboard sound. Ik heb een Nforce 2 400 chipset (GA-7N400-L1 van gigabyte) o, en een 5.1 spieker set up.
[ Voor 64% gewijzigd door Upke dupke op 15-02-2004 20:48 ]
wat zijn de rest van de specsUpke dupke schreef op 15 februari 2004 @ 17:53:
GRRRR. Wat is dit frustrerend. Forgotten hope is zo'n mooie en goede mod. Maar waarom lagt alles als de tering met die mod? Waarom. ARGH!
Edit: Ik heb vandaag de 4.09 soundstorm drivers geinstalleerd. Normaal heb ik die van realtek, maar die gaven altijd ruis bij spellen. Nu is dat gelukkig wel. Alleen nu geeft Battlefield 42 in het optie scherm weer dat ik -1 sound channels heb. Ook als er een auto of vliegtuig langs komt begint het geluid ernstig te kraken. Weet iemand iets?
Ik heb onboard sound. Ik heb een Nforce 2 400 chipset (GA-7N400-L1 van gigabyte) o, en een 5.1 spieker set up.
ik denk dat de soundstorm fouten geeft maar dat zou normaal wel moetne werken
ik weet neit wat je bedoeld met realtek drivers want de soundstorm is altijd van nvidia
[This space is for rent]
Wie bied zich aan voor het nieuwe BF topic?
Anoniem: 54235
dat even terzijde..maar ik vind punkbuster dus raar.....gisteren zat ik ff op BF server maar nog steeds cheaters..die herken je dan goed aan de meeste TK
Ik heb al meerdere mensen gekicked zien worden vanwege het gebruiken van cheats
Voorbeeldje (KLIK)

Ik merk juist dat heel veel cheaters weg zijn, je wordt tenminste niet meer in de uithoeken van de map gevonden.....
* Snow_King is erg blij met punkbuster
[ Voor 10% gewijzigd door Snow_King op 16-02-2004 15:25 ]
Het is ook prettig om te lezen dat er actief nieuwe cheats gedetect worden en de clients geupdate. zie: http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf1942.php
Natuurlijk zijn de cheats er eerder dan de countermeasures maar volgensmij helpt het heel aardig. Ook het schrikeffect is daar debet aan.
Waar ik wel wat bang voor ben is dat ik nietsvermoedend ergens een ini filetje wat aanpas, denk aan bijv renderer allowallrefreshrates naar 1 zetten, en dat dat dan leidt tot dit:
"As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse."
Ik bedoel ik heb verder helemaal geen verstand van cheats en mijn voorbeeld zal wel niet tot deze permanente ban leiden maar toch.
[ Voor 47% gewijzigd door Help!!!! op 16-02-2004 17:02 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mensen die gepakt worden met cheaten worden toch geblokt door alle servers die PB hebben?Snow_King schreef op 16 februari 2004 @ 15:23:
Nee, cheaten is nu eigenlijk niet meer mogelijk.
Ik heb al meerdere mensen gekicked zien worden vanwege het gebruiken van cheats
Voorbeeldje (KLIK)
[afbeelding]
Ik merk juist dat heel veel cheaters weg zijn, je wordt tenminste niet meer in de uithoeken van de map gevonden.....
* Snow_King is erg blij met punkbuster
Btw ik zie niks wat er mis is met die gast op de screenshot. :P]
edit :
Aha die tekst, ik dacht dat je doelde op diegene waar je op aimde.
[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 16-02-2004 17:00 ]
Zie mijn quote in post hierboven. Volgensmij wordt je gekickt als je cheat en geband als je een cheat gebruikt die tevens probeert de werking van PB te ondermijnen of te veranderen.Hidde schreef op 16 februari 2004 @ 17:00:
[...]
Mensen die gepakt worden met cheaten worden toch geblokt door alle servers die PB hebben?
Btw ik zie niks wat er mis is met die gast op de screenshot. :P]
edit :
Aha die tekst, ik dacht dat je doelde op diegene waar je op aimde.
Op zich een goede maatregel, maar wat als je ten onrechte geband wordt? Dan ben je dus goed de zak want je kunt alleen nog maar op non PB enabled servers gamen.
[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 16-02-2004 17:05 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Cons:::BB4E
Anoniem: 77857
Met Punkbuster is dit spel helemaal geweldig.. dit worden weer paar maanden BF spelen!
LOL cheaters gaan TkenAnoniem: 54235 schreef op 16 februari 2004 @ 15:18:
ben ik nu de enige of zie ik het nut van punkbuster niet in..meestal zijn die gassies die cheats gebruiken zo slecht dat je ze zelfs met een sniper recht door hun kloten schiet op het moment dat hun op hun cheat map kijken om te zien waar vijand is....
dat even terzijde..maar ik vind punkbuster dus raar.....gisteren zat ik ff op BF server maar nog steeds cheaters..die herken je dan goed aan de meeste TK
cheaters herken je door als je in de middle of nowhere ineens neer geschoten wordt van een afstand en hij j enooit hefet kunnen zien.
PB is zeer fijn (zie pic van snow
[This space is for rent]
Er zijn geen specifieke Nvidia sound drivers. Alleen de algemene chipset drivers. Daar zitten die sound drivers dan weer in. Maar dan krijg ik geen controle panel.PoweRoy schreef op 16 februari 2004 @ 11:01:
[...]
wat zijn de rest van de specs
ik denk dat de soundstorm fouten geeft maar dat zou normaal wel moetne werken
ik weet neit wat je bedoeld met realtek drivers want de soundstorm is altijd van nvidiawww.nvidia.com download die es ff
Dat is ook vreemd. De meuk tracker zegt (bij deze sound drivers) dat mijn moederbord soundstorm compatible is. Maar op de Nvidia site staat weer van niet. Terwijl op de moederbord doos weer van wel staat. Dat is de reden waarom ik altijd Realtek (AC 650) drivers geinstalleerd heb.
Mijn verdere specs.
AMD 2200+
Radeon 9800 PRO
GA-7N400-L1 (of iets dergelijks) van gigabyte Nforce 2 400 Er zit iniedergeval een AC'97 ALC 650 sound chip op.
Ik snap er ook weinig van.
En nee ik ga niet terug naar die andere drivers want dan ruist alles.
Nogmaals, de cheaters worden niet gebanned. Daarnaast ownen de cheaters qua score echt wel ssj)gohan, dat heeft echt niet met tken etc te maken...PoweRoy schreef op 16 februari 2004 @ 17:41:
[...]
LOL cheaters gaan Tkenwaarom zou je dan gaan cheaten
cheaters herken je door als je in de middle of nowhere ineens neer geschoten wordt van een afstand en hij j enooit hefet kunnen zien.
PB is zeer fijn (zie pic van snow) vele cheaters worden gebanned en als er iets vreemd wordt ontdekte door PB krijg je alleen een kick GEEN ban
Ik post blijkbaar voor jan L..Bor_de_Wollef schreef op 16 februari 2004 @ 18:48:
[...]
Nogmaals, de cheaters worden niet gebanned. Daarnaast ownen de cheaters qua score echt wel ssj)gohan, dat heeft echt niet met tken etc te maken...
Direct gequote van evenbalance:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf1942.php
"As a friendly notice to the BF1942 community, this news post is made about the topic of permanent PB bans. As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse. It is in direct violation of PunkBuster's license agreement to attempt to use PunkBuster software in a manner not consistent with PunkBuster's design and purpose. This is an issue we take very seriously and for which we do not give extra chances. If you are an honest player or admin, DO NOT attempt to test cheats that interfere with PB on public PB enabled servers. Regardless of what the punks say on their various websites, none of their hacks are undetectable by PunkBuster. If you are caught with one of the hacks that interferes with PB and your GUID is permanently banned from all PB Servers, we will not remove your GUID from the ban list even if you were "testing" or even if another member of your family got caught when using your computer. You will still be able to play the game on and/or host servers that have PunkBuster disabled."
In het NL: Indien gedetecteerd wordt dat je een cheat gebruikt die de werking van any PB function dwarsboomt wordt je PERMANENT geband van alle PB enabled servers.
Hier leidt ik uit af dat je voor cheats die de werking van PB niet dwarsbomen alleen gekickt wordt.
Maw onder bepaalde omstandigheden kun je wel degelijk permanent geband worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 16-02-2004 18:55 ]
PC Specs
Je post niet voor jan l, maar dit was al zo lang bekend. Je wordt gebanned voor het aanpassen / hacken van PB, niet voor de cheat zelf. Bovendien schijnen er dus wel cheats in omloop te zijn die niet door PB worden gedetect (op zich wel logisch, is het zelfde verhaal als virussen en virusscanners).Help!!!! schreef op 16 februari 2004 @ 18:54:
[...]
Ik post blijkbaar voor jan L..
Direct gequote van evenbalance:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf1942.php
"As a friendly notice to the BF1942 community, this news post is made about the topic of permanent PB bans. As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse. It is in direct violation of PunkBuster's license agreement to attempt to use PunkBuster software in a manner not consistent with PunkBuster's design and purpose. This is an issue we take very seriously and for which we do not give extra chances. If you are an honest player or admin, DO NOT attempt to test cheats that interfere with PB on public PB enabled servers. Regardless of what the punks say on their various websites, none of their hacks are undetectable by PunkBuster. If you are caught with one of the hacks that interferes with PB and your GUID is permanently banned from all PB Servers, we will not remove your GUID from the ban list even if you were "testing" or even if another member of your family got caught when using your computer. You will still be able to play the game on and/or host servers that have PunkBuster disabled."
In het NL: Indien gedetecteerd wordt dat je een cheat gebruikt die de werking van any PB function dwarsboomt wordt je PERMANENT geband van alle PB enabled servers.
Hier leidt ik uit af dat je voor cheats die de werking van PB niet dwarsbomen alleen gekickt wordt.
Maw onder bepaalde omstandigheden kun je wel degelijk permanent geband worden.
gelukkig maarBor_de_Wollef schreef op 16 februari 2004 @ 19:10:
[...]
Je post niet voor jan l, maar dit was al zo lang bekend. Je wordt gebanned voor het aanpassen / hacken van PB, niet voor de cheat zelf. Bovendien schijnen er dus wel cheats in omloop te zijn die niet door PB worden gedetect (op zich wel logisch, is het zelfde verhaal als virussen en virusscanners).
btw hoe weet je nu of een cheat PB dwarsboomt. volgens mij blijft het risky business.
PC Specs
Mensen wagen het niet om te gaan cheaten!
Tsja, 't ergste wat je kan overkomen is een kick.. niet echt riskySnow_King schreef op 16 februari 2004 @ 20:23:
en die risky business is juist goed.
Mensen wagen het niet om te gaan cheaten!
Maarja, tijdens een clanwar staat het niet echt leuk als je wordt gekicked en iedereen krijgt een mooie melding waarom je werd gekickedYoG schreef op 16 februari 2004 @ 20:30:
[...]
Tsja, 't ergste wat je kan overkomen is een kick.. niet echt risky
Anoniem: 12316
Allereerst bedankt voor de hulp met die anti-aliasing settings, ergerde me daar al een tijdje aan
ik draai alweer een tijdje een BF1942 public op xs4all
http://games.xs4all.nl/
en ik probeer het niveau qua gameplay een beetje hoger te krijgen (momenteel joinen er haast alleen maar n00bs die je moet uitleggen hoe ze in een tank stappen e/d
dus de 'iets betere' spelers zijn meer als welkom
De XS4ALL BF1942 Public
serverinfo: http://bftracks.net/appl/bft/Live/server/104608
26 players
FF OFF (ook op voertuigen en splash damage)
Heeft aangestaan maar wat ik ook aanzet word meteen misbruikt en dus blijft FF uit
mapcycle:

Een aantal maps die er eerder al uit waren zitten er nu weer in omdat deze in de 1.6 patch qua gameplay zijn aangepast. Opmerkingen en/of suggesties zijn van harte welkom.
Omaha beach removed ivm server-crashes
bf1942-1.xs4all.nl
194.109.69.60:14567 / 194.109.69.60:14567:23000 / 194.109.69.60:23000
Nu hebben wij ook meer mensen die kunnen adminnen alhoewel dat niet echt nodig is. Met BFSM kon je al instellen dat er automagisch gekickt wordt bij een X minscore, maar wij hebben het nu zo ingesteld dat je door Punkbuster gekickt wordt bij een score van -5 of lager
Ook hebben we badnames ingesteld met Punkbuster zoals Player en Hitler enzo, en je moet minimaal 4 karakters in je naam hebben. Klinkt een beetje kinderachtig maar het helpt denk ik wel omdat meestal de lamers altijd ff testen tot hoever ze kunnen gaan en om ze bij voorbaat al te weren scheelt al een hoop denk ik.
Ow en wat ook erg gewaardeerd wordt is dat wij elke vorm van voten UIT hebben staan
//offtopic: ben al bezig met een nieuw topic, kan nog wel een uurtje of 2 duren
De cheaters testen dat eerst echt wel uit hoor...Snow_King schreef op 16 februari 2004 @ 21:25:
[...]
Maarja, tijdens een clanwar staat het niet echt leuk als je wordt gekicked en iedereen krijgt een mooie melding waarom je werd gekicked
Als FF uit staat join ik zowiezo niet. Dat haalt gewoon een stuk fun uit het spel, je moet gewoon beter opletten. Mensen kunnen daar best mee om gaan is mijn ervaring, en de tkers kun je altijd kicken / bannen.FF OFF (ook op voertuigen en splash damage)
Heeft aangestaan maar wat ik ook aanzet word meteen misbruikt en dus blijft FF uit
[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 17-02-2004 10:09 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.