Battlefield 1942 topic deel XIII

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Help!!!

Kan ineens niet meer online met Battlefield, want "CD-key in use"!

Niemand heeft mijn key, dus ik snap er niets van. Ik heb BF1942 al bijna vanaf het begin. Ik heb hem toen gewoon legaal gekocht!

Ik wacht morgen nog even af, maar als ik dan nog niet online kan, wat kan ik dan doen? Moet ik dan contact met EA opnemen?

[ Voor 3% gewijzigd door RMYuma op 19-01-2004 00:16 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Misschien heeft iemand anders jouw CD key gegenereerd. Als jij speelt, kan hij het niet, en als hij speelt kan jij dat niet.

In principe, als je lekker vaak online bent zal die andere knakker wel weer een andere key genereren. Zoals die van mij bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

The_Prince_of_Mu schreef op 18 januari 2004 @ 23:52:
Help!!!

Kan ineens niet meer online met Battlefield, want "CD-key in use"!

Niemand heeft mijn key, dus ik snap er niets van. Ik heb BF1942 al bijna vanaf het begin. Ik heb hem toen gewoon legaal gekocht!

Ik wacht morgen nog even af, maar als ik dan nog niet online kan, wat kan ik dan doen? Moet ik dan contact met EA opnemen?
Het kan ook komen door een gare server, dat je dan ergens al gedisconnect bent maar dat de server dat niet helemaal door heeft gekregen, en dat je in de tussentijd al weer naar een andere server bent gaan connecten. Mij ook wel eens gebeurt, je schrikt namelijk toch wel ff als je "CD-Key in Use" in beeld ziet :(.

Deze link is eigenlijk alleen voor kapotte cd's etc. maar ik gooi em er wel neer. Who Knows :)
http://www.eagames.nl/dynpage.asp?page_id=222

En mocht het dan toch zo zijn dat je je key niet meer goed kan gebruiken bel EA nederland anders is ff en vraag ze hoe het geregeld kan worden.
http://www.eagames.nl/dynpage.asp?page_id=27

Suc-6

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Er stond in een van de andere topics een plaatje met een aantal cheats enabled... Heeft iemand een link naar dat plaatje? Of andere plaatjes met voorbeelden van hoe je scherm er uit ziet met cheats aan?

Nee, ik ga zelf niet lopen cheaten... maar ben gewoon erg benieuwd hoe het er uit ziet...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
zo raar zien de cheats er niet uit.
radarhack zie je nmy stipjes op je minimap (net als je normaal je team ziet)
nametag hack zie je nmy nametags over het hele scherm
noresperationhack blijft je snipervision op 1 plek staan, ipv een beetje beweging.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

boogerhack ;) (zoomhack dus.. )
Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~rhett/bla.jpg

idem, gele dingen zijn mn kogels (en check de map)
Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~rhett/1.jpg

no fog
Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~rhett/4.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door YoG op 20-01-2004 16:40 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

YoG is een cheater :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Dit is met behulp van het meest bekende Cheat tooltje...

[Dit is gedaan op in een single-player game]

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/T7LK7S9053/128

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/GW733886H3/128

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/YWH95HL341/128

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/5EB1K2LI4B/128

De fotos (clickbaar) leggen zichzelf wel uit denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 16:00

SNEAK-NL

galloooooooooooo

:( nog even de linkjes erbij en we kunnen stoppen met spelen tot 1.6 er is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ban iedereen met een Finding Nemo wallpaper!!!1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Roytjuh schreef op 20 januari 2004 @ 17:59:
:( nog even de linkjes erbij en we kunnen stoppen met spelen tot 1.6 er is :(
Ja duhhh.., en waarom denk je dat ik de namen verwijdert heb....... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Iemand dit al eens tegengekomen?
Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/armyofgot/ScreenShot2.jpg
:+
*Alleen aanwezig bij de allied carrier
*Lcv heeft geen moving objects(machinegun/hatch)
digital8 schreef op 20 januari 2004 @ 18:07:
[...]

Uh waarom de naam op het eerste plaatje dan, van de ingame screens?
Iets te verbergen :P

[ Voor 43% gewijzigd door whyz op 20-01-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Yep, regelmatig eigenlijk. Vooral op DC servers.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
primemaximuz schreef op 20 januari 2004 @ 18:10:

Uh waarom de naam op het eerste plaatje dan, van de ingame screens?
Iets te verbergen :P
Omdat dat mijn naam is (en je weet nooit waar dit soort screenshots terecht komen) 'k moest ff een bot wegwerken anders kon ik geen screenie maken....
HuggyB schreef op 20 januari 2004 @ 18:03:
Ban iedereen met een Finding Nemo wallpaper!!!1 :P
hehehe met me labtop game ik toch niet.., :P

Online game naam [NL] - digital8 - [NL] en ja ik zet die cheats aan als ik weereens door iemand vanaf de andere kant van de map gesniped o.i.d. wordt om die persoon dan uit te schakelen en dan gaat de cheat weer uit...

'k hoop wel dat de anticheat van 1.6 een beetje werkt want als je die cheats aanzet dan zie je pas hoeveel andere hem ook gebruiken, eergister bijna de helft van de spelers in een 30 player server waaren aan 't cheaten...... :/

[ Voor 3% gewijzigd door digital8 op 20-01-2004 18:19 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

digital8 schreef op 20 januari 2004 @ 18:07:
[...]

Omdat je aan het cheaten was ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 16:00

SNEAK-NL

galloooooooooooo

digital8 schreef op 20 januari 2004 @ 18:17:
[...]
online game naam [NL] - digital8 - [NL] en ja ik zet die cheats aan als ik weereens door iemand vanaf de andere kant van de map gesniped o.i.d. wordt om die persoon dan uit te schakelen en dan gaat de cheat weer uit...

'k hoop wel dat de anticheat van 1.6 een beetje werkt want als je die cheats aanzet dan zie je pas hoeveel andere hem ook gebruiken, eergister bijna de helft van de spelers in een 30 player server waaren aan 't cheaten...... :/
dat je dan zelf ook 'ff' een cheat aan gooit maakt je geen haar beter als de 'regular' cheater IMHO

en over PB, ik hoop ook dat het echt werkt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het niet over cheats hebben (en al helemaal geen screens), is alleen maar 'reclame' :( mensen zoeken het nu toch wel uit waar ze het kunnen krijgen omdat ze nu zeker weten aan de screens dat het bestaat en dat hun zoektocht resultaat gaat opleveren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Met stip op #1 in de lijst van slechtste admins ooit: de ]]NfC[[ clan! Bannen en kicken iedereen die beter is dan hen. Wat een lame noobs zeg! Hun hele forum van hun site staat vol met dit soort verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 18:49:
Je moet het niet over cheats hebben (en al helemaal geen screens), is alleen maar 'reclame' :( mensen zoeken het nu toch wel uit waar ze het kunnen krijgen omdat ze nu zeker weten aan de screens dat het bestaat en dat hun zoektocht resultaat gaat opleveren... :/
whatever man, iedereen weet dat die dingen bestaan.. een shotje meer of minder zal dan weinig uitmaken

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot 1.6 uitkomt!

Frequently asked Questions about PunkBuster for Battlefield 1942
De PunkBuster FAQ staat al klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:44:
Ik kan niet wachten tot 1.6 uitkomt!

Frequently asked Questions about PunkBuster for Battlefield 1942
De PunkBuster FAQ staat al klaar!
Lijkt me heerlijk om van al het 'gespuis' op de servers verlost te zijn. Maaruh... wat doet Punkbuster nou precies?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 20 januari 2004 @ 21:07:
[...]
Lijkt me heerlijk om van al het 'gespuis' op de servers verlost te zijn. Maaruh... wat doet Punkbuster nou precies?
Major Features in PunkBuster™
(some editions of PunkBuster™ do not have all of these features)
  • Real-time scanning of memory by PB Client on players' computers searching for known hacks/cheats
  • Throttled two-tiered background auto-update system using multiple Internet Master Servers to provide end-user security ensuring that no false or corrupted updates can be installed on players' computers
  • Frequent status reports (highly encrypted) are sent to the PB Server by all players and the PB Server raises a violation when necessary which causes the offending player to be removed from the game and all other players are informed of the violation
  • PB Admins can also manually remove players from the game for a specified number of minutes or permanently ban if desired
  • PB Servers can optionally be configured to randomly check player settings looking for known exploits of the game engine
  • PB Admins can request actual screenshot samples from specific players and/or can configure the PB Server to randomly grab screenshot samples from players during gameplay
  • An optional "bad name" facility is provided so that PB Admins can prevent players from using offensive player names containing unwanted profanity or racial slurs
  • Search functions are provided for PB Admins who wish to search player's keybindings and scripts for anything that may be known to exploit the game
  • The PunkBuster™ Player Power facility can be configured to allow players to self-administer game servers when the Server Administrator is not present entirely without the need for passwords
  • PB Servers have an optional built-in mini http web server interface that allows the game server to be remotely administered via a web browser from anywhere over the Internet

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:57 . Reden: bron: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Thanks _/-\o_
The PunkBuster™ Player Power facility can be configured to allow players to self-administer game servers when the Server Administrator is not present entirely without the need for passwords
Betekend dit weer zo'n niet werkend voting systeem? Hoop dat er maar 3 votes nodig zijn ( en dat de admins dat ook zo instellen) om een player te bannen ofzo, want soms moeten er 20 man een vote uitbrengen. Wat dus nooit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jagermeister1 schreef op 20 januari 2004 @ 22:33:
Thanks _/-\o_

[...]
Betekend dit weer zo'n niet werkend voting systeem? Hoop dat er maar 3 votes nodig zijn ( en dat de admins dat ook zo instellen) om een player te bannen ofzo, want soms moeten er 20 man een vote uitbrengen. Wat dus nooit gebeurt.
betekend dat Dice en PB samen hebben gewerkt om het nieuwe map vote systeem (zie oude screens) ook te gebruiken voor kick votes
zeer goed nieuws

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Dat gaat nu toch allemaal werken via het scorescherm (TAB). Dan wordt het in elk geval een stuk eenvoudiger om iemand te kicken. Dan zullen ook meer mensen het doen denk ik...
Maar het verlagen van het aantal users dat nodig is lijkt me ook erg handig... maar 3 is wel erg weinig... dan kan je met 3 clan members al mensen gaan lopen kicken... (niet goed)...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Jamal schreef op 21 januari 2004 @ 07:58:

Maar het verlagen van het aantal users dat nodig is lijkt me ook erg handig... maar 3 is wel erg weinig... dan kan je met 3 clan members al mensen gaan lopen kicken... (niet goed)...
Mee eens, dat gebeurt nu al regelmatig namelijk zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Online game naam [NL] - digital8 - [NL] en ja ik zet die cheats aan als ik weereens door iemand vanaf de andere kant van de map gesniped o.i.d. wordt om die persoon dan uit te schakelen en dan gaat de cheat weer uit...
En hoe weet jij dat iemand aan de andere kant van een map ligt? ;)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jamal schreef op 21 januari 2004 @ 09:33:
[...]
En hoe weet jij dat iemand aan de andere kant van een map ligt? ;)
dat zei hij al, dan zet ie zelf ff cheats aan :r

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

dat zei hij al, dan zet ie zelf ff cheats aan :r
Nee, dat zei hij dus niet... hij verdedigde zichzelf met:
en ja ik zet die cheats aan als ik weereens door iemand vanaf de andere kant van de map gesniped o.i.d. wordt om die persoon dan uit te schakelen en dan gaat de cheat weer uit
Maar dat kan je dus niet weten... tenzij je de cheats al hebt aan staan idd.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Als je aan het cheaten bent , verneuk je gelijk alle game plezier van het spel.
Ik heb nooit 1 seconden ge-cheat.. ik weet niet eens waar je de cheats kan downloaden (ik wil het niet eens weten!).
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op 21 januari 2004 @ 10:16:
Als je aan het cheaten bent , verneuk je gelijk alle game plezier van het spel.
Ik heb nooit 1 seconden ge-cheat.. ik weet niet eens waar je de cheats kan downloaden (ik wil het niet eens weten!).
:r
Geheel mee eens! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik ook. Overigens irriteer ik me echt nog steeds mateloos aan planecampers (maak me hier af en toe ook schuldig aan, aangezien sommige maps te groot zijn om te voet of per slome tank af te leggen :| ) Helemaal vervelend zijn die mannetjes die dan maar wat gaan klooien op en rond het vliegveld. Bijvoorbeeld: Rondjes crossen met een jeep.... granaatjes tossen.....op je schieten......steekbewegingen maken.... met de radio spammen.

Ik hoop dat hier eens een oplossing voor gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

als je van vliegen houdt moet je coral sea spelen :) genoeg vliegtuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Erwin_F schreef op 21 januari 2004 @ 11:24:
als je van vliegen houdt moet je coral sea spelen :) genoeg vliegtuigen :)
Mja...dan vind ik er geen drol meer aan. Te veel vliegtuigen. Ik vind vliegen leuk als er op de grond van alles gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Helemaal mee eens :r maar ik was toch wel benieuwd wat de impact van een cheat is op de gameplay VOOR DE CHEATER! Daarom hebben we gisteren eens in een private servertje een testje gedaan en zelf eens een cheat aangezet.... DAT is echt LAME!!! Het hele plezier is er vanaf voor jezelf als je cheat! wij waren het iig na 5 minuten al beu en zijn daarna lekker zonder cheats gaan gamen. Nu ik dit gezien heb begrijp ik al helemaal niet meer wat er aan is om te cheaten, het enige wat ik kan zeggen is: DICE en EA, schiet op met die patch want nu ik DIT gezien heb weet ik pas hoe ERG het gesteld is met de verliezen in gameplay!

Trouwens, van die cheat zul je op mijn PC nix meer terugvinden, heb alles meteen weggegooid na deze test. Voor mij NOOIT meer cheats in deze coole game (en ook niet in andere games btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

jagermeister1 schreef op 21 januari 2004 @ 11:25:
[...]

Mja...dan vind ik er geen drol meer aan. Te veel vliegtuigen. Ik vind vliegen leuk als er op de grond van alles gebeurt.
Maar is zoiets wel goed uit te balanceren..? Ik denk dat je zon probleem altijd wel blijft houden... plane campers... en ik ben het met je eens dat het leuker is als er op de grond van alles gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Erwin_F schreef op 22 januari 2004 @ 13:42:
[...]

Maar is zoiets wel goed uit te balanceren..? Ik denk dat je zon probleem altijd wel blijft houden... plane campers... en ik ben het met je eens dat het leuker is als er op de grond van alles gebeurt. :)
Of het in Battlefield te realiseren is weet ik niet, maar je zou kunnen denken aan een zone waarin je niet lang mag blijven staan. Alhoewel dat bij de verdediging van je vliegveld wel weer een nadeel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

slash24 schreef op 22 januari 2004 @ 13:12:
[...]
Trouwens, van die cheat zul je op mijn PC nix meer terugvinden, heb alles meteen weggegooid na deze test. Voor mij NOOIT meer cheats in deze coole game (en ook niet in andere games btw)
En dat is maar goed ook, want anders loop je dikke kans dat je door punkbuster van de gehele bf community uitgesloten wordt :Y)

prachtig spul :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

En dat is maar goed ook, want anders loop je dikke kans dat je door punkbuster van de gehele bf community uitgesloten wordt :Y)

prachtig spul :>
Dat valt wel mee volgens mij... volgens mij wordt je gebanned terwijl je die software draait. Het lijkt me niet dat ze je harddisk mogen checken of daar spullen staan.
En een wereldwijde ban... krijg je volgens mij pas als je punkbuster gaat hacken... niet aan te raden dus! :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

pb check de bf directory op cvars (wat dat dan ook moge zijn), en als er andere cvars als normaal in je bf folder staan, is t ban. Tenminste, zo ging het bij SOF2, dus ik neem aan ook bij bf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Naar alle waarschijnlijkheid morgen dus nog geen 1.6 patch :|
http://www.gamemarshal.com/news/item.php?&viewnews=1284
Splank yoe EA/DICE

EDIT:
Ik kwam net nog wat leuks tegen op de BF vietnam site
1/22/04
Interview the Battlefield Vietnam Team

Here’s a unique opportunity for you to send in questions for an upcoming Battlefield Vietnam interview. This interview will get posted in a couple of weeks and questions sent in from the community will be used.

Sound fun? Great, then send in your questions now and in a couple of weeks we’ll post the full interview right here on the official Battlefield Vietnam web site.

EAComMike

[ Voor 77% gewijzigd door whyz op 22-01-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Alweer een vrijdag voorbij. Weer geen patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

waarom verrast mij dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt anders een grote patch met een hoop nieuwe features. Als ze in de testperiode een nieuwe bug ontdekken die belangrijk genoeg is om te maken dan kost dat weer een testperiode.

En ik vind het wel best zo dat ze het toch goed willen hebben in plaats van dat ze het overhaast uitbrengen.

Enige zekerheid die je hebt in het leven is btw dat je d00d gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

The only thing constant in live is change...

Gelezen op de Camel Full Flavor pakjes (helaas uit de handel :'()

Maargoed, ik ben eigenlijk wel benieuwt naar die 2 nieuwe maps. De screens zien er leuk uit, ben benieuwt of die helicopter de gameplay niet verneukt, aangezien het weer van 'straaljager' niveau is. Speel trouwens voorlopig nog niet online, dus die maps zijn voor mij het belangrijkst :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Niet online? Single player vind ik BF echt helemaal niets aan. De ai van die bots is zo slecht (jammer genoeg)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 13:06:
Enige zekerheid die je hebt in het leven is btw dat je d00d gaat :P
En dat je belasting moet betalen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin_F schreef op 22 januari 2004 @ 13:42:
Zul je altijd zien als het leuk begint te worden in een big game , allemaal op een hoopje staat te knallen , en dat er weer zon stomme piloot :7 bijzit die er een bom op gooit..wat doen die assaults dan nog ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Wat is RBN clan een lame zooi zeg..!!

Ik zit kom op de GoT server.. wordt ik door al die clan members eruit ge-vote omdat ik iemand ben die niet in hun clannetje zit.. :r

pfff.. lame actie.. ik wordt zonder iets te vragen eruit gekicked...
Al hebben zij mij even gevraagd om weg te gaan omdat zij willen trainen was al goed geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dCY schreef op 25 januari 2004 @ 20:53:
Wat is RBN clan een lame zooi zeg..!!

Ik zit kom op de GoT server.. wordt ik door al die clan members eruit ge-vote omdat ik iemand ben die niet in hun clannetje zit.. :r

pfff.. lame actie.. ik wordt zonder iets te vragen eruit gekicked...
Al hebben zij mij even gevraagd om weg te gaan omdat zij willen trainen was al goed geweest..
kom volgende keer naar #armyofgot op tweakers IRC
dan vliegen ze er allemaal af :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield Vietnam Video:

High quality (22,35 MB)
http://www.bfmaps.nl/~lig...vx_412_Dutch_language.rar

Low quality (6,02 MB)
http://www.bfmaps.nl/~lig...12_Dutch_language_low.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Cool _/-\o_

Al is het wel weer meer van hetzelfde... Maar 1942 smaakte al naar meer dus deze ga ik zeker aanschaffen. :)

Edit: Misschien begint het nu serieus tijd te worden voor een officieel BF Vietnam topic...

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 26-01-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik hoorde dat ene Lighteye wat filmpjes ge-submit had.
Maar je hebt zeker gewoon dat Gammo gebeuren opgenomen heh? Ik heb dat inderdaad gezien... vond het niet zo heel erg boeiend. Farcry intrigeert mij veel meer... beetje hetzelfde verhaal. Jeeps met geweren, bootjes, guerilla gevechten in de jungle. Maar dan veel mooier.
We zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

HuggyB schreef op 26 januari 2004 @ 21:12:
Ik hoorde dat ene Lighteye wat filmpjes ge-submit had.
Maar je hebt zeker gewoon dat Gammo gebeuren opgenomen heh? Ik heb dat inderdaad gezien... vond het niet zo heel erg boeiend. Farcry intrigeert mij veel meer... beetje hetzelfde verhaal. Jeeps met geweren, bootjes, guerilla gevechten in de jungle. Maar dan veel mooier.
We zien wel.
is van gammo zo te zien ja :P
maar ik vond het een uber vet filmpje _O_ alleen die mg kreeg ik dc feelings bij :X
jammer dat farcry niet goed is voor teamverband :D
iig bespreek farcry maar in het farcry topic , hier is bf het ultime spel :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PoweRoy schreef op 26 januari 2004 @ 22:04:
[...]

is van gammo zo te zien ja :P
maar ik vond het een uber vet filmpje _O_ alleen die mg kreeg ik dc feelings bij :X
jammer dat farcry niet goed is voor teamverband :D
iig bespreek farcry maar in het farcry topic , hier is bf het ultime spel :)
cough, MG34 any1 :)
(xww2)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ligt het nou aan mij of zijn die models (bots) in BF Vietnam echt verrot lelijk?

Mijns insziens is dit meer een mod van het origineel of zie ik dit totaal verkeerd? Niet dat ik het dan meteen niets meer vind ofzo, maar ik had toch wel (nog) betere graphics verwacht. Bovendien had ik het leuk gevonden als er meer physics werden toegepast zodat je omgeving (en de models) wat minder statisch overkomt.

De formule van BF is natuurlijk goud, maar wat ze nu doen is infeite al gedaan in de vele mods die in de loop der tijd zijn verschenen. Het enige verschil zit hem IMHO in het feit dat deze mod nu wel af is en geen beta.

Zijn er nog wezenlijke dingen veranderd....behalve dan dat je nu tanks en jeeps per chinook kunt transporteren en als passagier van een jeep of heli nu kunt schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 04-09 11:03
jagermeister1 schreef op 27 januari 2004 @ 01:00:
Ligt het nou aan mij of zijn die models (bots) in BF Vietnam echt verrot lelijk?

Mijns insziens is dit meer een mod van het origineel of zie ik dit totaal verkeerd? Niet dat ik het dan meteen niets meer vind ofzo, maar ik had toch wel (nog) betere graphics verwacht. Bovendien had ik het leuk gevonden als er meer physics werden toegepast zodat je omgeving (en de models) wat minder statisch overkomt.

De formule van BF is natuurlijk goud, maar wat ze nu doen is infeite al gedaan in de vele mods die in de loop der tijd zijn verschenen. Het enige verschil zit hem IMHO in het feit dat deze mod nu wel af is en geen beta.

Zijn er nog wezenlijke dingen veranderd....behalve dan dat je nu tanks en jeeps per chinook kunt transporteren en als passagier van een jeep of heli nu kunt schieten?
verandering gaan wij oook pas zien als ie uit is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugsBunny1942
  • Laatst online: 06-06 16:40
Ik vind dat topic Battlefield 1942 niet voor Battlefield Vietnam gebruikt moet worden. Kennelijk valt er niets nieuws meer over BF1942 te vertellen en gaat men eindeloos l..llen over BF Vietnam. Gewoon wachten tot releasedatum en dan weer "zinvol" schrijven.
p.s. ik ben nog steeds BF1942-fan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BugsBunny1942 schreef op 27 januari 2004 @ 09:19:
Ik vind dat topic Battlefield 1942 niet voor Battlefield Vietnam gebruikt moet worden. Kennelijk valt er niets nieuws meer over BF1942 te vertellen en gaat men eindeloos l..llen over BF Vietnam. Gewoon wachten tot releasedatum en dan weer "zinvol" schrijven.
p.s. ik ben nog steeds BF1942-fan. :)
:) volgens mij ben je zelfs speciaal geregd om in Battlefield topic(s) te kunnen posten :D

Aan de ene kant heb ik zoiets van, voor Vietnam een nieuw topic maar aan de andere kant zou het wel grappig zijn als we met deze huidige Battlefield topics de Flight Simulator topics gaan inhalen. En dat zijn er nogal wat :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Battlefield Vietnam is een andere game -> dus een ander topic imho. Is er trouwens al een release date vrij gegeven?

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat vrijdag as de patch wel eens gereleased kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 12:05:
[...]

:) volgens mij ben je zelfs speciaal geregd om in Battlefield topic(s) te kunnen posten :D

Aan de ene kant heb ik zoiets van, voor Vietnam een nieuw topic maar aan de andere kant zou het wel grappig zijn als we met deze huidige Battlefield topics de Flight Simulator topics gaan inhalen. En dat zijn er nogal wat :+ :o
Wel lachen ja... alleen je krijgt op een gegeven moment dat alles door elkaar heen gaat lopen en dan is er bijna geen overzicht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben niet voor een nieuw topic, gewoon BF Vietnam en BF1942 in één topic houden. Is het meest overzcihtelijk en hardware problemen of tweaks zullen toch wel grotendeels hetzelfde zijn.

En trouwens, wat er zo nieuw is aan BF Vietnam? Nou, ten eerste zijn er echt véél nieuwe wapens, officiele support (Dus het 'team' houdt niet opeens mee op) en de nieuwe setting, levels, wapens, vehicles etc. zijn het wat mij betreft allemaal waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Wat wordt dat een mooi spel dat vietnam
''Met luidruchtige muziek over de slagvelden''
''Groot verschil tussen de legers''
enz enz enz

offtopic:
als je bf vietnam gaat kopen heb je dan bf 1942 nodig om um te spelen????? of niet?

Oja, ik vind wel dat er een nieuw topic moet worden gemaakt, dit is weer een hale andere game :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik zelf vind het ook wel slim om er een eigen topic aan te geven omdat het net als Desert Combat een compleet nieuw spel is geworden met andere eigenschappen als BF. Gewoon om het overzichtelijk te houden :)

[ Voor 11% gewijzigd door b3ta op 27-01-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dan opzich wel een nieuw topic maken over Vietnam :) zal ik vanavond eerst ff contact opnemen met SP mod moet eerst weg voor een afspraak. En als de SP mod het al goed vind duurt het nog wel een hele tijd, moet natuurlijk wel veel info in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:08:
Ik wil dan opzich wel een nieuw topic maken over Vietnam :) zal ik vanavond eerst ff contact opnemen met SP mod moet eerst weg voor een afspraak. En als de SP mod het al goed vind duurt het nog wel een hele tijd, moet natuurlijk wel veel info in :P
Goe plan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waar lees je dat dan? Ik lees alleen maar iets over de eerste release candidate van de 1.6 linux server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Bor_de_Wollef schreef op 27 januari 2004 @ 12:11:
Battlefield Vietnam is een andere game -> dus een ander topic imho. Is er trouwens al een release date vrij gegeven?

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat vrijdag as de patch wel eens gereleased kan worden.
26 maart staat er overal, dus nog 2 maandjes :D
Hopelijk eind van februari de demo!

Beter kom de patch vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 30 januari 2004 @ 14:12:
[...]

Waar lees je dat dan? Ik lees alleen maar iets over de eerste release candidate van de 1.6 linux server.
Dat is altijd zo, als de Linux server komt, dan komt de patch de zelfde avond :)

Army of GoT (www.armyofgot.nl) |25ms|213.201.218.85:14567
Wij draaien al 1.6

[ Voor 12% gewijzigd door Snow_King op 30-01-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

alleen spelen kunnen we nog niet :P

en die 266mb vanavond binnenlepelen zal ook nog wel weer dik lang gaan duren omdat iedereen m wil natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Precies :p

Alsjeblieft breedband Gotters, zet even een file server op! Bij de Farcry demo zat ik alsnog overal te bedelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik denk dat bfmaps.nl wel weer met een linkje komt, just be patient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
BFmaps is alleen traag :P
zit helemaal in de states, westkust

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ach ja, beter als een FTP van EA waar je om 20.30 met 5kb met moeite wat vandaan kan halen i guess? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

BFmaps komt zeker met een linkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:24

Lief Adje

Love is in the air

Snow_King schreef op 30 januari 2004 @ 15:07:
BFmaps komt zeker met een linkje ;)
hoelang nog :? :P

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Aaaaargh!! het wachten!! ik... kan... er... niet ... meer... tegen...!!!!

When does the hurting stop?!?!?!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen we de "hoe lang nog" posts achterwege laten voordat dit topic op slot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

he Army of Got, is het normaal dat ik jullie index te zien krijg als ik deze link volg?

http://gameserver.armyofgot.nl/

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bfmaps.nl/~lig...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe

INCREMENTAL ALLEEN ALS JE AL 1.5 HEBT!

EA server ftp://largedownloads.ea.c...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe

152 MB

//edit: hij staat niet meer gelist bij ea ftp, waarschijnlijk te vroeg laten zien :P de full zal zo ook wel komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 18:48:
http://www.bfmaps.nl/~lig...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe

INCREMENTAL ALLEEN ALS JE AL 1.5 HEBT!

EA server ftp://largedownloads.ea.c...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe

152 MB

//edit: hij staat niet meer gelist bij ea ftp, waarschijnlijk te vroeg laten zien :P de full zal zo ook wel komen.
ea ftp doet ut best (500kb/sec)

Nu nog hopen dat er genoeg 1.6 serevrs zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Had ik maar snellere download :P
120 Kb vind ik echt de max van mij en echt SUPER BEDANKT BFMAPS.NL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

bfmaps.nl voor koning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA ftp is down met 1.6 patch >:) ze hebben het te vroeg laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

* Lief Adje is downing

SUPA actie bpmaps.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

ftp://largedownloads.ea.c...ld_1942_patch_v1.6.19.exe (267MB)

daar is de Full :D

[ Voor 4% gewijzigd door Lief Adje op 30-01-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Komt anders erg snel binnen... 15 Min ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Zo de update is nu binnen, ff snel installeren :)
de full is ook al op 49% :D

heeft iemand al een lijst met de updates van 1.5 > 1.6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fri Jan 30 19:23:04 2004 RETR pub/patches/battlefield_1942_patch_v1.5-v1.6.19.exe
Fri Jan 30 19:23:04 2004 550 No such file.
Fri Jan 30 19:23:04 2004 Fout opgetreden!

hehehe ea heeft hem al van hun ftp afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Ik ga nu op de AFG op dus mensen kom ook :) tis d'r veelste rustig :/
213.201.218.85:14567
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 19:23:
Fri Jan 30 19:23:04 2004 RETR pub/patches/battlefield_1942_patch_v1.5-v1.6.19.exe
Fri Jan 30 19:23:04 2004 550 No such file.
Fri Jan 30 19:23:04 2004 Fout opgetreden!

hehehe ea heeft hem al van hun ftp afgehaald
Ik down h'm nog :?

wel traag 50KB/s

[ Voor 70% gewijzigd door Lief Adje op 30-01-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 11-09 11:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Aaargh, de EA servers kom ik niet meer op, zijn namelijk grijs in de lijsten, dus ze worden gepatched nu neem ik aan.

Hmmmm, beetje jammer dat we zelf de patch nog niet hebben :(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bfmaps.nl is een beetje slashdotted denk ik :X

Anyway je kunt het proberen:
Incremental (alleen als je 1.5 al hebt): http://www.bfmaps.nl/~lig...42_patch_v1.5-v1.6.19.exe 145 MB

FULL: http://www.bfmaps.nl/~lig...ld_1942_patch_v1.6.19.exe 266 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm bfmaps.nl werkt niet echt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dam kan niet downloaden van de oficeel ea site :'( maar ergens anders proberen
zelfs met download acclerator

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 19:50:
dam kan niet downloaden van de oficeel ea site :'( maar ergens anders proberen
zelfs met download acclerator
Als je wat hebt laat je het wel ff horen he? ;)

edit:
Tussendoor ram ik nog wat op f5 en kijk ook rond

[ Voor 13% gewijzigd door Thunderman_303 op 30-01-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Op fileplanet is ie nu ook verkrijgbaar, wel een beetje druk alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

266mb voor de full install en 145mb voor 1.5to1.6 :*)

Naja, ik download het morgenvroeg wel, de meeste servers moeten toch nog omgezet worden.

edit: naja schijnt toch 100mb minder te zijn :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

145 voor de update :o

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Ben wel blij met 1.6. Eigenlijk op zoek naar de full (kan ik da andere van de computer afpleuren).

Het Empires mod team kan die debugger goed gebruiken. Toppie :).

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.