Verwijderd
Legaal niet helemaal, maat van mij heeft hem orgineel gekocht en ik heb hem geleend....Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 21:39:
Beantwoord de vraag nog niet of je hem überhaupt al draaiend heb gehad op win2k3 en het is een vrij nieuw OS en in principe niet bedoeld voor spellen en je verbaast je dan als er een spel is die het niet doet ? Had je toch rekening mee moeten houden bij aankoop, mocht je hem al legaal hebben
En mocht je hem wel draaiend hebben gehad, lees de faq ofzo met bijbehorende links. Om nou alles op te ratelen wat toch wel in de faq staat...
maar nu doet ie het...me broertje had mijn grafische kaart vervangen voor zijne...een 32Mbv geforce II MX
dCY schreef op 26 december 2003 @ 10:46:
[...]
LOL
Ik las niet verder..!! hahahahah
dat verklaart een hoop
thx!!
Ik denk dat bij EA en Dice iedereen vrij heeft vanwege de kerst.
Ik gok op volgende week vrijdag...
Morgen is zeker het nieuwtje.
Btw ik weet niet of ze daar wel een 2e kerstdag hebben...
ze zijn nog zat van de eerste kerstdagHidde schreef op 26 december 2003 @ 21:13:
Btw ik weet niet of ze daar wel een 2e kerstdag hebben...
Verwijderd
Als je nou eens de community update leest, zul je iig weten dat het dit jaar niet meer wordt...Hidde schreef op 26 december 2003 @ 20:59:
He waar blijft 1.6?
Ja sorry was te blij dat ik daar overheen heb gelezen dat het tijdens de feestdagen niet meer werd.Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 21:29:
[...]
Als je nou eens de community update leest, zul je iig weten dat het dit jaar niet meer wordt...

Ze gooien allemaal lekkere filters over die screens....
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
-- Altijd blijven prutsen --
Yup....en dat dat ding ook nog eens door meerdere personen bedient moet worden. Doe je dat niet, dat er dan ook niet gevuurd kan worden. Kan natuurlijk niet, maar het lijkt me wel cool.FoggyFreek schreef op 27 december 2003 @ 20:36:
Wat zou het toch gaaf zijn dat je bij een map dan alleen het objective kan halen als een gebouw kapot geschoten wordt door dat artillery wapen. Dus dat je dat ding ook echt MOET gebruiken en eromheen gaat vechten. Dat lijkt me werelds!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
eentje moet richten, andere vuurt...jagermeister1 schreef op 28 december 2003 @ 01:43:
[...]
Yup....en dat dat ding ook nog eens door meerdere personen bedient moet worden. Doe je dat niet, dat er dan ook niet gevuurd kan worden. Kan natuurlijk niet, maar het lijkt me wel cool.
Ok, je kan ook hoppen in je eentje, maar toch
Darn.. werkt niet
Met BF tracks kan je nu een plaatje maken met je scores...
maar helaas... werkt niet helemaal top dus
Darn... werkt alleen voor top 10000 spelers... nog ff wat beter spelen dus
[ Voor 66% gewijzigd door IWriteCode op 28-12-2003 19:25 ]
Less = more
Verwijderd
Werk bij mij uitstekendJamal schreef op 28 december 2003 @ 19:23:
[afbeelding]
Darn.. werkt niet
Met BF tracks kan je nu een plaatje maken met je scores...
maar helaas... werkt niet helemaal top dus
Darn... werkt alleen voor top 10000 spelers... nog ff wat beter spelen dus
Pas deze maand begonnen... dus al m'n gerotzooi uit m'n eerste potjes zit nu nog bij m'n score... volgende maand marcheer ik ook de top 10.000 in...
Zit er nu net niet aan... maar ja... moet nogal wat slechte potjes compenseren
Less = more
Verwijderd
Ja beetje aan de lage kant, maar ben er nog mee bezig om het hoger te krijgen.Epitome schreef op 29 december 2003 @ 01:39:
[...]
Lighteye, wat ben jij veel beter dan de rest van [GoT]!!
Een KDR van 13 op Market Garden is wel heel apart...
Hier zijn mijn specs:
[afbeelding]
er is een verschil tussen skilled en uber raper+addictEpitome schreef op 29 december 2003 @ 01:39:
[...]
Lighteye, wat ben jij veel beter dan de rest van [GoT]!!
Een KDR van 13 op Market Garden is wel heel apart...
Hier zijn mijn specs:
[afbeelding]
le zit nogal vaak op pubs, de rest niet maar samen is de clan nog altijd top
mijn picje
bijna 1.6 patch kheb er al zin in. lekker met punkbuster spelen
fh mod wordt ook zeer vetter kzie hier boven de is2

dat 'ding' is te sterk in een battle, in bg42 kan hij een kingtiger gewoon 'ff' slopen

[This space is for rent]
Ik weet hoe dat voeltHidde schreef op 29 december 2003 @ 12:34:
En voten wordt 10x zo toegankelijk, overal ben ik de enige die KAN voten... ><
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ga maar eens trainen met de B-17 danEen KDR van 13 op Market Garden is wel heel apart...
Dan moet je nog domme Axis hebben, die niet weten hoe flak werkt!

en waar ze bezet zijn komen de planes vaak niet over maar blijven dan aan de allies kant van de brug

lamen en alleen op score gaan en je kan ook met hart en ziel je in het spel storten en het je niet uitmaken hoe vaak je dood gaat als je team maar wint.
Lighteye speelt richting de lame manier, lekker ergens gaan liggen en zo veel mogelijk kills maken voor de stats.
Nofi Lighteye, maar tis wel zo
Zelf zit ik er tussen in...
- P3-600
- 512MB SDR
- GF2MX 64MB of GF2GTS 32MB (Beide geOCt naar 225/380)
Ik probeer dit soepel te laten lopen met Desert Combat (0.6). Dit gaat op zich nog wel met de MX als ik alles uit/laag zet en de view distance op 50%. Maar dan zie je dus maar iets van 10M en dat schiet niet op in straaljagers/heli's. Met 75% zie je aardig wat, maar dat gaat het erg schokken met af en toe een mega schok van 5 sec ofzo
Met de GTS loopt is het een en al schok, 32MB is schijnbaar echt te weinig.
Call of duty trek ie trouwens wel, dus BF1942 zoe geen probleem moeten zijn
Voor CS bestaan er bv. low poly models. Bestaan deze dingen ook voor Desert Combat? Of een andere manier om het wat soepeler te laten lopen?
Op m'n main-pc (Tbred@2350Mhz/512MB PC3200/TI4200 64MB) haal ik met alles vol op 1024x768 wel constant zo'n 40-50fps. Alleen af en toe een schok van 2 sec ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door iets op 29-12-2003 15:48 ]
tvw
COD veroorzaakt minder belasting door de relatief kleine maps etc.ShotGun schreef op 29 december 2003 @ 15:46:
Call of duty trek ie trouwens wel, dus BF1942 zoe geen probleem moeten zijn. (CoD ziet er toch wel wat mooier uit).
heb je welles gekeken naar de grote van de mappen van bf42
gekeken naar aantal (echte) spelers dat speeld
veel voertuigen
ik geloof wel dat je mx kaartje bf42 niet trekt
het is veels te zwaar. mx is tegenwoordig nix

koop een ati radeon oid. relatief lekker snel voor weinig geld
[This space is for rent]
Edit:
Waar ik ECHT maar dan ook ECHT van baal zijn die mappen van DesertCombat. Hadden ze die niet wat kleiner kunnen maken!!!
Voorbeeld: Urban siege had makkelijk de helft kleiner gekunt maar nee hoor ze maken gelijk maar een ubermap mischien is dat wel vet, okee het ID is vet maar online dus niet, omdat het praktisch niet haalbaar is met de huidige crappy engine die battlefield nu heeft, zelfde geldt voor Searig alhoewel ik daar al veel minder last mee heb die map is nog wel goed.
Specs:
AMD 2400+
ATI 9500 128MB OC 330/320
512DDR PC2700
Zelfs mensen met een 9800pro hebben last van die drops ik hoop dat ze in de volgende versie nog wat aan de performance gaan doen want zo v*****k je een goed spel/mod
[ Voor 80% gewijzigd door b3ta op 29-12-2003 16:47 ]
ooit van het desert combat topic gehoort hier? dit ligt niet aan BF; dit ligt aan de makers van die mod.. en als je je er zo aan stoort dan speel je dat level toch niet imho?b3ta schreef op 29 december 2003 @ 16:38:
Hahahahahah ik moest ff lachen toen ik las dat CoD zwaarder was dan BF maar ach ik neem het je niet kwalijk hoor (zal wel een typ foutje van je zijn)
Edit:
Waar ik ECHT maar dan ook ECHT van baal zijn die mappen van DesertCombat. Hadden ze die niet wat kleiner kunnen maken!!!Vooral bij die nieuwe mappen heb je FPS drops van hier tot Tokio... om schijt ziek van te worden.
Voorbeeld: Urban siege had makkelijk de helft kleiner gekunt maar nee hoor ze maken gelijk maar een ubermap mischien is dat wel vet, okee het ID is vet maar online dus niet, omdat het praktisch niet haalbaar is met de huidige crappy engine die battlefield nu heeft, zelfde geldt voor Searig alhoewel ik daar al veel minder last mee heb die map is nog wel goed.
Specs:
AMD 2400+
ATI 9500 128MB OC 330/320
512DDR PC2700
Zelfs mensen met een 9800pro hebben last van die drops ik hoop dat ze in de volgende versie nog wat aan de performance gaan doen want zo v*****k je een goed spel/mod
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Ik heb namelijk alleen last op bepaalde servers vooral Boomtown, en op servers als Gameserver.net totaal niet. En bij maps als Sea Rigs heb ik totaal nergens last van.
Spec's:
XP2200
1024 DDR
9800 NON-PRO
Misschien heb ik het fout maar het viel mij op in Urban Siege dat als ze met dart vliegdekschip gaan varen het hele spel op z'n bek gaat. Ik weet nie of dit ook geld voor Sea Rigs
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
't is m'n tweede sys, voor lannen. WC3, CS en de meeste andere meuk gaat er allemaal perfect mee, alleen dat DC nietPoweRoy schreef op 29 december 2003 @ 16:17:
COD zwaarder dan bf1942
heb je welles gekeken naar de grote van de mappen van bf42
gekeken naar aantal (echte) spelers dat speeld
veel voertuigen
ik geloof wel dat je mx kaartje bf42 niet trekt
het is veels te zwaar. mx is tegenwoordig nix
koop een ati radeon oid. relatief lekker snel voor weinig geld
Is er dan geen .ini file oid waar ik de reso naar 400x300 of 320x240 kan zetten? Het hoeft er echt niet mooi uit te zien, als het maar speelbaar is.
[google=resolution 320x240 "desert combat"] en [google=resolution 400x320 "desert combat"] komt niet veel nuttigs uit.
tvw
ik merk zelf dat voor de MODs (vooral DC) 512MB RAM niet meer genoeg is.
DC bvb swapt bij mij als een gek, en dit kost erg veel performance
als ik kijk bij clanm88 die 1GB ram hebben, zie ik dat die nergens last van hebben, en ook dat de map bij hun in 5-10 sec laden... bij mij duurt dat eerder 5 min
Misschien moet je eens probeeren de CD te mounten ipv. gewoon in de CD-Player te hebben tijdens het spelen...RocketKoen schreef op 29 december 2003 @ 21:50:
en ook dat de map bij hun in 5-10 sec laden... bij mij duurt dat eerder 5 min
Ik mount die van mij en ik ben altijd 1 van de eerste 5 in een nieuwe map...
Als het de CD al mount dan

Verwijderd
tut tut tut tut, duidelijk geen verstand van...Snow_King schreef op 29 december 2003 @ 15:33:
Je kan op 2 manieren spelen.
lamen en alleen op score gaan en je kan ook met hart en ziel je in het spel storten en het je niet uitmaken hoe vaak je dood gaat als je team maar wint.
Lighteye speelt richting de lame manier, lekker ergens gaan liggen en zo veel mogelijk kills maken voor de stats.
Nofi Lighteye, maar tis wel zo
Zelf zit ik er tussen in...
kijk eens naar me kdr: veel nme's d00d is goed voor het team toch?
belangrijker nog kijk naar me ftpm (flags taken per minute): hoe hoger hoe meer vlaggen ik gepakt heb voor het team.
En waarom ik zo'n hoge score op Market Garden heb is omdat ik die map leuk vind en onderhand van binnen en buiten wel ken. Overigens bij BotB ook wel.
Bij Market Garden is het simpel, als je een beetje goed bent dan
1. je gaat alleen voor je kdr en probeerd de B17 te pakken bij start en dan zit je goed, alhoewel ik nog nooit of weinig mensen hebben gezien die een b17 de lucht in weten te houden zoals ik (ja een beetje opschepperig maar het is nou éénmaal zo
2. Dit is hoe ik de laatste tijd speel en waar je veel punten mee kan halen. Speel op OMG als allied, spawn bij start als engineer (para) en probeer een tank te pakken bij kerk en je hebt al 2 punten. Daarna proberen het midden te pakken (kijk op je minimap of er niet al friendlys zijn) als er wel friendlys zijn in het midden haal jij die vlag niet meer en kun je beter direct naar arnhem bridge rijden.
Die is meestal al ingenomen, maar op een public heb je die zo wel weer terug en dan is het een beetje hopen op een sterke axis team die regelmatig aanvalt en je kunt steeds met je tank op en neer pendelen tussen stonebridge en arnhem bridge. Ondertussen zul je best vervelen enzo
BotB is meer een strategie om je minimap in de gaten te houden, zodra ik 1 of meer friendly tanks bij een vijandelijk vlag zie race ik daar ook snel heen omdat de kans groot is dat we die vlag toch wel pakken
/edit: en over dat liggen: heet ook wel campen d8 ik, nou laat ik je zeggen dat campen nooit werkt in geen enkel online spel tenzij je met een team samenwerkt ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 01:34 ]
Dat campen niet werkt is totaal bullshit
Verwijderd

http://www.gengamers.com/html/battlefield_vietnam.html
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
die screens heeft EA op 19 december vrijgegeven....
Heb zelf een keer per ongeluk 2 TK's gehad dus jah ik sta op de server -2 naja ik dacht gaat nix worden dus ik ga uit de server kijk ik bij Bftracks ben ik gewoon in punten gestegenBor_de_Wollef schreef op 30 december 2003 @ 11:23:
Die stats zeggen me geen drol eigenlijk. Ik heb vaak genoeg gezien dat clanmembers met een eigen server gewoon wat spelen tegen 1 of 2 tegenstanders en wat bots op het allermakkelijkst. Dan schieten je stats omhoog hoor. Die stats betekenen dus geen fluit.
offtopic:
Dat campen niet werkt is totaal bullshit

En idd de meeste die in de top 250 staan spelen allemaal op eigen clanservers.
hé lighteye?Niels99 schreef op 30 december 2003 @ 14:09:
En idd de meeste die in de top 250 staan spelen allemaal op eigen clanservers.
Ik heb net even m'n GF4TI in dat sysje gestopt (P3-600/512MB SD) en het loopt dan idd wat soepeler. Maar zodra ik met bv. een heli boven een basis met veel objecten (mannetjes/tanks/gebouwen) ga vliegen dropt de fps dramatisch naar zo'n 7 fpsShotGun schreef op 29 december 2003 @ 20:27:
't is m'n tweede sys, voor lannen. WC3, CS en de meeste andere meuk gaat er allemaal perfect mee, alleen dat DC niet. Ik kan wel sparen voor een 2e hands 8500, maar dan weet ik nog steeds niet zeker of ik het wel goed kan spelen.
Nu die GF2MX in m'n main sys zit ziet windows er opeens heel vaag uit (brakke filters
Blijkbaar heeft de BF1942 engine meer baat bij een snellere proc/geheugen dan een snelle vga.
Kan ik beter sparen voor een elcheapo ECS mobo en een duron ipv. een sneller vga
[ Voor 5% gewijzigd door iets op 30-12-2003 14:24 ]
tvw
DC is nogal een stuk zwaarder.
ik denk niet dat je het ooit fatsoenlijk kunt spelen op je P3

Less = more
Verwijderd
Anyway dat is gewoon een soep, dr zijn geen submarines op gazala
//edit: ow w8
http://www.vandale.nl/opz...nboek/?zoekwoord=delirium
de·li·ri·um (het ~, -ria/~s)
1 bewustzijnsverlaging veroorzaakt door een organisch defect, vaak gepaard gaand met het optreden van wanen of hallucinaties
2 delirium tremens
de·li·ri·um tre·mens (het ~)
1 delirium als gevolg van overmatig alcoholgebruik of van het plotseling stoppen met drinken
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 13:06 ]
een delirium is vrij vertaald een waanidee , iemand zegt :nmy submarine spotted, je clanm8 heeft dus een sub erin gesoept, vandaar je delerium
* Snow_King denkt Jamal minder BF moet gaan spelen
[13:02] <Lighteye> ???
[13:02] <Lighteye> ik een delirium heb/had
[13:02] <Lighteye> wtf is dat
[13:02] <Snow_King> ?
[13:03] <PoweRoy>

[13:03] <PoweRoy> mooi gefotosoept
[13:04] <Snow_King> www.vandale.nl
[13:05] <Snow_King> http://www.vandale.nl/opz...nboek/?zoekwoord=delirium
[13:05] <PoweRoy> delirium is waanzin
[13:05] <Snow_King> bewustzijnsverlaging veroorzaakt door een organisch defect, vaak gepaard gaand met het optreden van wanen of hallucinaties
[13:05] <PoweRoy> ziet wat er eignelijk niet is
[13:05] <Snow_King>
[13:06] <SNEAK> Roytjuh in "Battlefield 1942 topic deel XIII"
[13:06] <SNEAK>
een goeie morge
idd mooi gefotosoept
[This space is for rent]
[This space is for rent]
[ Voor 9% gewijzigd door IWriteCode op 31-12-2003 13:15 . Reden: url van onze site gemaakt ]
Less = more
wel een leuke screen (mits je de uitleg weet
eXperience WWII (beta 2.4)

Mirror, verzorgt voor de army of GoT clan:
Mod install
Mappack
En onze server zal de mod ook een tijdje draaien:
Army of GoT XWWII|49ms|213.201.218.85:14567
en de mod zelf ownd , veel meer realisme dan FH of welke andere mod dan ook
Jammer alleen dat er bijna geen snelle servers voor zijn.Roytjuh schreef op 02 januari 2004 @ 12:50:
als je 2.3.6 nog installed heb eerst UNINSTALLEN, dan eerst de mod, daarna de mappack
en de mod zelf ownd , veel meer realisme dan FH of welke andere mod dan ook
Gisteren heb ik voor het eerst battlegroup gespeeld, leuke mod maar de models zien er gewoonweg niet uit. Daar is nog wat werk te doen
ik heb toen 2.3.6 nog gespeeld werd met retail patch 1.45 gewoon op us servers zitten spelen zonder lag problemen whatsoever, ondanks een ping van 120 zeer goed te doen en ook gewoon eerste kunnen worden
op aog server wordt mappack zo naar geupped of is al klaar
net op een duitse server zitten spelen en het was
jammer dat tuut helemaal iets anders had gedaan met de tanks daaro
caen is zeeeeer mooie map en hill112 is te donker. zit zelfs een plane in maar daar kan je nix mee
[This space is for rent]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb onlangs niet echt een officiele aankondiging gelezen.Hidde schreef op 02 januari 2004 @ 17:03:
He vanavond toch 1.6?
Ik denk eerlijk gezegt dat die 1.6 patch pas volgende week ofzo komt, die mensen die daar werken hebben ook nog een levenHidde schreef op 02 januari 2004 @ 17:03:
He vanavond toch 1.6?
En over dat XWWII, heerlijke mod beste release die ik heb gespeeld, dit is imho wel de beste realisme mod op het moment
Hier en daar al veel bugjes tegengekomen, maar dat doet de gameplay er zeker niet onder. Aan de mensen die nog twijfelen om deze mod te spelen, speel het nou maar het zal je zeker wel bevallen
Right for all the wrong reasons.
Even antwoord op mijn eigen vraag: ja, de muziek is weer hersteld!
[ Voor 28% gewijzigd door RMYuma op 02-01-2004 22:03 ]
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Dat gaat ff sneller met 300KB/s dan die op hun website staan
Nu natuurlijk de vraag.... heb je die nou nog steeds nodig bij deze mod..?
Verwijderd
Nee, heb je niet meer nodig. Staat in release notes.HuggyB schreef op 02 januari 2004 @ 23:54:
Een goede reden waarom ik XWWII niet zou willen spelen: Ik heb geen Road To Rome.
Nu natuurlijk de vraag.... heb je die nou nog steeds nodig bij deze mod..?
Maar deze mod is echt de ergste mod die ik tot nu toe heb gespeeld...
super slecht geluiden... grafisch zwaar KUT met uitroeptekens..
nee.. bij bij mij scoort het echt slecht...
van mij mogen ze deze mod discontinue-en..
laters!
[ Voor 4% gewijzigd door dCY op 03-01-2004 01:14 ]
als alles zo slecht is volgens jou zou ik je systeem is nalopen/vervangen, geluiden zijn goed en textures mooi hierdCY schreef op 03 januari 2004 @ 01:12:
Ik zeg niet snel dat iets niet leuk is...
Maar deze mod is echt de ergste mod die ik tot nu toe heb gespeeld...
super slecht geluiden... grafisch zwaar KUT met uitroeptekens..
nee.. bij bij mij scoort het echt slecht...
van mij mogen ze deze mod discontinue-en..
laters!
Hier ziet het er ook niet echt super mooi uit. Dat heb ik ook met battlegroup helaas.Roytjuh schreef op 03 januari 2004 @ 03:04:
[...]
als alles zo slecht is volgens jou zou ik je systeem is nalopen/vervangen, geluiden zijn goed en textures mooi hier
- beste topicstart
- beste gametopic
1e en 2e.. netjes mensen
[ Voor 3% gewijzigd door py.mosjuh op 03-01-2004 11:39 ]
daar staan vrij veel mods met updates, een gepatchte versie is er niet.
Verwijderd
Is een kort stukje aan preview van Vietnam op The Box.
WMP 9
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 18:10 ]
zal GameKings wel zijn dan
* RocketKoen gaat kijken
foekVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 18:10:
http://www.bfmaps.nl/ligh...w_(Dutch)_by_Lighteye.rar
Is een kort stukje aan preview van Vietnam op The Box.
WMP 9

kheb de wmp9 codecs geinstalled maar nog steeds geen beeld wel geluid
geen zin om wmp9 player te installen
[This space is for rent]

Alvast bedankt!
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Loopt wel ergens een draadje op GoT waar je dit soort vragen kunt stellen, probleem is dat je dan wel een sample oid moet posten d8 ikHyp3rman schreef op 04 januari 2004 @ 14:41:
Ik heb een vraag. Een tijdje geleden is hier een filmpje geplaatst over de mod Eve of destruction. In dat filmpje zie je een of andere clan spelen. Maar daar gaat het niet om. Het eerste gedeelte zie je spelen met zo'n River Patrol Boat. Kan iemand me vertellen hoe die muziek die dan draait heet? Bij het tweede gedeelt zie je een helikopter en zie je een groepje spelers lopen in van die rijst velden. Hoe heet die muziek die daarbij speelt?
Anyway zou iig al wel helpen als je vertelt hoe dat filmpje precies heet.
Dit topic is gesloten.