Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is ie zwaar genoeg en ook goed te gebruiken in non ff games?Snow_King schreef op 16 december 2003 @ 17:50:
Ik vlieg met de Wingman Force 3D, aanrader!
Verwijderd
Mijn stem:
Best mod: Forgotten Hope
Best new mod: Evo of Destruction
Movie: Hero
Uiteraard allemaal wat met Battlefield 1942 te maken heeft
Tis een beetje een gevoelige post aangezien dit misschien opsom reacties opleverd maar ja een verhaaltje erbij zal wat minder 'opsommig' overkomen hoop ik
Ik heb ook de LT wm sf 3d ff.Bor_de_Wollef schreef op 16 december 2003 @ 18:55:
[...]
Is ie zwaar genoeg en ook goed te gebruiken in non ff games?
Deze joystick is heerlijk, zwaar genoeg en absoluut te gebruiken bij andere non ff games.
Het vliegen wordt zo een stuk eenvoudiger en nauwkeuriger.
Door deze joystick ben ik hopeloos verslaafd aan BF&DC.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
ik speel nu nog met toetsenbord, maar mt die heli's bak ik er dan echt niks van..
tot groot ongenoegen van de teammates,
rechtdoor vliegen lukt nog wel
maar een bocht gaat altijd hopeloos fout gevolgt door een spin die beneden eindigt.
daarnaast als je met een straaljager (DC) helemaal naar boven vliegt raak ik ook vaak in een spin, is er nog een maneir darauit te komen? uit de spin dan, niet uit ht vliegtuig..
jep
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Daar komt ie... de gouden tip... rappapa... rappapa...Iemand een gouden tip om op te letten voor een hoge Famerate?
En nieuwe videokaart
Ghe ghe.. krijg ik nu een beloning?
En over die joysticks... ik heb met een gewone logitech proberen te vliegen... maar dat werkt voor geen meter... ben ook zwaar aan het overwegen om die Logitech Force 3D aan te schaffen... maar ja.. dat zou dus alleen zijn voor het vliegen in bf1942...
Maar goed... ghe ghe.. dat is ook de enige reden dat ik m'n pc geupgrade heb
Less = more
Die droom had ik vannacht ookpy.mosjuh schreef op 17 december 2003 @ 10:40:
vliegen doe ik nog steeds met het keyboard. en ik roeleer jullie er allemaal uit
Een nieuwe VGA-kaart komt eraan Ik zat te denken aan een FX5600 256MB ofzo. Dit is een redelijke goede kaart voor zijn prijs.
koop een Radeon 9800se in duitsland via www.radeon-shop.de voor 250 euri en je kan um gegarandeerd overclocken naar een 9800pro (en die is momenteel met de 9800xt de snelste kaart op de markt). heb ik ook gedaan.. nog paar daagjes en dan issie hier!Falcon2107 schreef op 17 december 2003 @ 11:39:
Dus 60 Fps is Ok, voor een MX kaart? Dit is natuurlijk het optimale, zo'n beetje. Af en toe flinke drops naar 20. En dit minder.
Een nieuwe VGA-kaart komt eraan Ik zat te denken aan een FX5600 256MB ofzo. Dit is een redelijke goede kaart voor zijn prijs.
[ Voor 15% gewijzigd door Falcon2107 op 17-12-2003 12:23 ]
Ga eens wat reviews lezen en let op de uitslagen van de verschillende benchmarksFalcon2107 schreef op 17 december 2003 @ 12:21:
Een radeon? Kan iemand me dan ook eindelijk vertellen, welke kaart beter is(radeon of G-Force). Volgens mij is dit persoonlijk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ik zou van de GF FX serie afblijven....Falcon2107 schreef op 17 december 2003 @ 11:39:
Dus 60 Fps is Ok, voor een MX kaart? Dit is natuurlijk het optimale, zo'n beetje. Af en toe flinke drops naar 20. En dit minder.
de Ati Radeon 9600 Pro is sneller, goedkoper en bij benchmarks komt ie er uit als de kaart met de beste prijs/snelheid verhouding
Ik zit hier nog met een Radeon 8500Pro 64MB, echt een top kaart!
Ik heb die OC versie van Gigabyte, std loopt hij op 275/275, ik heb hem op 325/325 lopen
Tja, de GF FX serie is eigenlijk gewoon een opgeschroefde Ti 4800 volgens mij

Mijn zegen gaat naar ATi
Terug naar inhoudelijke dingen over BF zelf dan maar ?
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
BF Voice control!
Een heel leuk admin proggie, je moet eerst even het programma aan je stem laten wennen.
Maar je zegt dan: "kickplayer 16" en het proggie kickt player 16
Supertof!
Verwijderd
LOL!Snow_King schreef op 17 december 2003 @ 21:55:
Ja, ik heb me wat leuks ontdekt!
BF Voice control!
Een heel leuk admin proggie, je moet eerst even het programma aan je stem laten wennen.
Maar je zegt dan: "kickplayer 16" en het proggie kickt player 16
Supertof!
Kun jeje dan wel een beetje inhouden met gamen?
"DIE player 10!!!!" en hup player 10 valt om
"You will die ALL!!!" en het werd rustig op het slagveld......
Noem je dat progje dan ook "The voice of God"?
in BF1.5 kan een admin geen players killen, maar in 1.6 wel, dus het kan dan best zijn dat als ik op dreef ben de mensen bij bosjes neer vallen
Ik heb zelf deze kaart en die draait uitstekend op 1024x768 met alles high! Dus geen reden om deze kaart niet aan te schaffen...Een nieuwe VGA-kaart komt eraan Ik zat te denken aan een FX5600 256MB ofzo. Dit is een redelijke goede kaart voor zijn prijs.
(Zie ook http://www.tweakers.net/gallery/12341/sys voor mijn schitterende systeempje
AmenTerug naar inhoudelijke dingen over BF zelf dan maar ?
[ Voor 38% gewijzigd door IWriteCode op 18-12-2003 09:56 ]
Less = more
Kan dat in 1.6 wel? Daar gaat echt gigantisch veel misbruik van gemaakt worden door lame admins. Slechte functie. Ik zie niet in waar je dat voor zou willen / moeten gebruiken behalve voor lame dingen.Snow_King schreef op 18 december 2003 @ 09:28:
Nah, ik noem het niet de voice of god, maar ut lijkt er wel op
in BF1.5 kan een admin geen players killen, maar in 1.6 wel, dus het kan dan best zijn dat als ik op dreef ben de mensen bij bosjes neer vallen
Jah, dat doe ik op mijn oude radeon 8500 pro ook gewoon hoor. Niets bijzonders en ik had van een 5600 wel heel wat meer verwacht.Ik heb zelf deze kaart en die draait uitstekend op 1024x768 met alles high! Dus geen reden om deze kaart niet aan te schaffen...
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 18-12-2003 10:06 ]
Meer dan uitstekend is nie echt nodig lijkt me.. maar goed.. allemaal off-topic geblabla...Jah, dat doe ik op mijn oude radeon 8500 pro ook gewoon hoor. Niets bijzonders en ik had van een 5600 wel heel wat meer verwacht.
En om maar weer terug op het topic te komen
De B17 is nogal zwaar ongebalanceerd... althans... ik score er altijd goeie punten mee
Less = more
1) als je een server niet bevalt dan zoek je toch een ander?Bor_de_Wollef schreef op 18 december 2003 @ 10:05:
Kan dat in 1.6 wel? Daar gaat echt gigantisch veel misbruik van gemaakt worden door lame admins. Slechte functie. Ik zie niet in waar je dat voor zou willen / moeten gebruiken behalve voor lame dingen.
2) als er 1 speler is die het level nog in "leven" houdt door ergens idle te staan doe je dan gewoon kill en klaar (meteen een kick is ook zo drastisch als hij/zij daarvoor wel leuk meespeelde)
Als jij hele tijd goed vliegt.. en de admin wilt een vliegtuig hebben.. dan krijg je dat gezeik.. "*hop* zo die is dood, nu heb ik lekker een vliegtuig lalalalalaa."
Of dat andere mensen goede vriendjes zijn met de admin.. die gaan namelijk zeiken bij de admin.. Want ja.. jij hebt iedere keer die tank of vliegtuig.
Als het een goede admin is zou het wel relaxed zijn.. om die kut TK'ers te killen.
[ Voor 3% gewijzigd door dCY op 18-12-2003 10:42 ]
&dCY schreef op 18 december 2003 @ 10:39:
b.v.
Als jij hele tijd goed vliegt.. en de admin wilt een vliegtuig hebben.. dan krijg je dat gezeik.. "*hop* zo die is dood, nu heb ik lekker een vliegtuig lalalalalaa."
Of dat andere mensen goede vriendjes zijn met de admin.. die gaan namelijk zeiekn bij de admin.. Want ja.. jij hebt iedere keer die tank of vliegtuig.
Als het een goede admin is zou het wel relaxed zijn.. om die kut TK'ers te killen.
1) als je een server niet bevalt dan zoek je toch een ander?
Less = more
Speel je vaak op publics? Er zijn echt zo veel lame admins in de wereld die echt van deze functie gebruik zullen makenals jij beter bent dan hen. Daarvoor wordt je nu ook al vaak gekicked. Dit soort functies zijn totaal overbodig. Iemand die staat te campen kun je toch ook via de chat waarschuwen? Een kick daarna is niet zo erg imho. De persoon in kwestie kan immers gewoon weer op de server.py.mosjuh schreef op 18 december 2003 @ 10:23:
[...]
1) als je een server niet bevalt dan zoek je toch een ander?
2) als er 1 speler is die het level nog in "leven" houdt door ergens idle te staan doe je dan gewoon kill en klaar (meteen een kick is ook zo drastisch als hij/zij daarvoor wel leuk meespeelde)
Persoonlijk kom ik maar erg weinig goede admins tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 18-12-2003 10:42 ]
of onthoud je alleen de slechten?Bor_de_Wollef schreef op 18 december 2003 @ 10:41:
Persoonlijk kom ik maar erg weinig goede admins tegen.
Nee hoor, een goede admin herken ik wel. Jammer dat er zo veel slechte admins zijn. Veel kicken spelers die beter zijn dan hen (je bent gelijk een cheater en krijgt een kick of ban) of luisteren te veel naar klagers, kicken tkers die op -40 staan niet etc.
Maar daar in tegen ben ik zeker ook wel goede tegen gekomen.
bv. op de GoT server of NWG sever heb ik geen kwaad woord over.
ik wel hoor
Er zijn er meer, me too.
endCY schreef op 18 december 2003 @ 12:08:
Want..??

en nu WEER ontopic?
[ Voor 10% gewijzigd door py.mosjuh op 18-12-2003 12:37 ]
laat me raden, jij speelt veel DC?dCY schreef op 18 december 2003 @ 10:39:
b.v.
Of dat andere mensen goede vriendjes zijn met de admin.. die gaan namelijk zeiken bij de admin.. Want ja.. jij hebt iedere keer die tank of vliegtuig.
We zullen zo eerlijk mogelijk adminnen, in 1.6 is de chatlag er uit dus kunnen we weer gerust over de chat iets vragen aan elkaar en zeker weten dat het aankomt
Verder, ja, helaas er zijn een hoop lame-admins

Kicken ze je omdat je de plane eerder hebt
Daarom speel ik eigenlijk alleen op onze eigen server.
Ik speel eigenlijk alleen maar op de EAUK servers... heb je wel veel lame gasten... maar dat is helaas niet anders..Daarom speel ik eigenlijk alleen op onze eigen server.
Less = more
Het is gewoon zo vet om tegen je computer te lullen: "kickplayer five" en "verify/cancel" en huppakee, je ziet iemand gekicked worden. Echt cool met die stemherkenning, hoef je als ik "ff snel" iemand wil kicken ofzo, maar ik zit net in een vliegtuig niet meer halsbrekende toeren uit te halen om het zo snel mogelijk in de console te typen, maar ik zeg het gewoon, erg machtig.
Voor iemand die een server heeft en wil testen:
http://www.codesmart.se/d...age=products/bfvoxcontrol
Have phun!
Je moet de screens naar een jpg converten met een tool zoals Irfanview ofzo, dan werkt het goed
dat heet checkerboards, betekent meestal dat je je videokaart iets te ver hebt overgeclocked, dit hoeft ingame niet tot problemen te lijden, maar met de screens krijg je blokkies, ik heb er ook last van.Bor_de_Wollef schreef op 19 december 2003 @ 14:25:
Bij mij zien de screenshots er heel raar uit. Alles wat in game transparant is worden als ik de screenshots bekijk blokjes met grijstinten. Iemand die mij kan uitleggen hoe dit kan?
Verwijderd

Alles clickable behalve logo
Komen uit de Fansitekit die ik vanmiddag op de ftp van EA zag staan
Download 8,5 MB online over 10 min. ongeveer
Ik heb twee keer Forgotten Hope (1 shot, 1 kill owns ...) en BF Weenie movie. Die is zo goed, het was een van de eerste filmpjes van BF1942 en ik mag 'm nog steeds graag bekijken.Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:01:
http://www.fileplanet.com/features/bestof2003/
Mijn stem:
Best mod: Forgotten Hope
Best new mod: Evo of Destruction
Movie: Hero
Uiteraard allemaal wat met Battlefield 1942 te maken heeft
Tis een beetje een gevoelige post aangezien dit misschien opsom reacties opleverd maar ja een verhaaltje erbij zal wat minder 'opsommig' overkomen hoop ik
Mijn videokaart is niet overclocked.Bizzarro schreef op 19 december 2003 @ 14:56:
[...]
dat heet checkerboards, betekent meestal dat je je videokaart iets te ver hebt overgeclocked, dit hoeft ingame niet tot problemen te lijden, maar met de screens krijg je blokkies, ik heb er ook last van.
Verwijderd
Weer leuk nieuws12/19/03 - Community Update
Attention Soldiers!
We're going to talk about a couple of things in todays update. First the upcoming 1.6 patch and then the Battlefield 1942 Map Making Contest. So without further ado...
1.6 Update
Battlefield Command has busted butts to get the 1.6 patch done as quickly as possible. Our sincere hope was to release it before the December holidays. Unfortunately, our commitment to releasing clean patches means that we cannot release the patch in its current state. We still need some time to clear up a few glitches. So, you at least have something to look forward to in January when you've finished playing with all the toys and goodies you've received over the holidays!
Here's a short-list of some of the features you can look forward to:
1. Punkbuster support
2. New in-game GUI for map and kick-voting
3. New game server allows hosting of different mods, maps and modes in the same server rotation
4. Chat lag fixed
5. Russian Ilyyushin IL-2 added to Kursk and Kharkov
6. New Battlefield 1942 map
7. New Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII map
In the meantime, here are some screenshots of what you can expect...and yes, we will be getting coal in our stockings for teasing you with these so early....enjoy!
Liberation of Caen Screenshots
Raid on Aghelia Screenshots
Map Making Contest
Today is the last day to submit your map for the official Battlefield 1942 Muliplayer Map Making Contest. For more information on the deadline, visit the contest page and follow the links.
That about does it for today. Have a safe holiday and we'll see you in early January.
Happy Holidays from EA & DICE!
Ik heb het idee dat het er eerder beter uit zag.
Ik draai op 1024x768 @ 85 Hz en 32 bits color.
Ziet battlefield er bij jullie ook zo (slecht) uit op deze resolutie? Kijk vooral naar de bunker en de stam van de boom.
[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 20-12-2003 00:05 ]
als je de trapjes bedoelt: zet AA aan.
Dat is wel heel erg cool! Zal AoG dan ook meerdere mods achter elkaar draaien?3. New game server allows hosting of different mods, maps and modes in the same server rotation
| Specs Aurora24 | My music |
wel erg tof dat ze ook een nieuwe map voor SW uitbrengen, heb ik toch t gevoel niet compleet genaaid te zijn
w0000t, 1000e post
[ Voor 8% gewijzigd door Bizzarro op 20-12-2003 10:04 ]
misschien wel, maarja wij blijven een retail clan en tja, daar moeten we op blijven trainen.The_Prince_of_Mu schreef op 20 december 2003 @ 00:46:
[...]
Dat is wel heel erg cool! Zal AoG dan ook meerdere mods achter elkaar draaien?
Maar dat neemt niet weg dat we niet eens even een keer XWWII of FH er door heen zullen gooien
w00t, 4028e post
[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 20-12-2003 12:37 ]
Helaas alleen nog te downloaden op FilePlanet
http://www.desertcombat.com/?page=downloads
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Het zal wel niet lang duren voordat de full version beschikbaar komt ipv deze patch.Niels99 schreef op 20 december 2003 @ 13:21:
Desert Combat 0.6 is uit 236MB is de update
Mirror: http://www.aixgaming.com/...ert_combat_0.6f_patch.exe
Ps; Deze schiet niet echt op..
[ Voor 72% gewijzigd door Falcon op 20-12-2003 13:46 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Wat moeten we met 0.5L

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Als je .5 niet hebt kun je ook niet upgraden naar .6f he.....Niels99 schreef op 20 december 2003 @ 14:07:
[...]
Wat moeten we met 0.5Lhet gaat hier over 0.6F hoor
Verwijderd
Probeer eens de map bocage in single player als allied.
De twee zware tanks vooraan de basis ontploffen elke paar seconden vlak nadat ze gerespawnen zijn.
foutje?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 01:19 ]
Als ik BF1942 probeer te installeren en geeft ie op 30% (bij intro.bik) een error (dat ie het niet kan vinden) en dan kapt ie ermee.
Dan ga ik een image van een vriend overpompen en gebruiken en dan doet ie het wel, tenminste afgelopen keren, maar nu heeft ie hem niet meer
Hoe kan ik dit nu voorkomen ?
Koop ik braaf een game omdat ie het zo goed vind online, moet ik nog images downen om te kunnen installeren

301SQN
Dat lijkt me duidelijk aan je CD/DVD-speler liggen. Hij leest de CD niet omdat misschien de lens vies is (of iets dergelijks), of omdat de CD beschadigd is, maar aangezien je hem net hebt gekocht (?) lijkt dat laatste onwaarschijnlijk.geforceddq schreef op 21 december 2003 @ 23:53:
Ik zit een beetje met een probleempje;
Als ik BF1942 probeer te installeren en geeft ie op 30% (bij intro.bik) een error (dat ie het niet kan vinden) en dan kapt ie ermee.
Hoe kan ik dit nu voorkomen ?
vetVerwijderd schreef op 21 december 2003 @ 16:26:
Check dit, nieuwe screenies van 1.6 patch
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Naja, het is niet net nieuw gekocht maar vorig jaar (kerstCorteX schreef op 22 december 2003 @ 00:08:
[...]
Dat lijkt me duidelijk aan je CD/DVD-speler liggen. Hij leest de CD niet omdat misschien de lens vies is (of iets dergelijks), of omdat de CD beschadigd is, maar aangezien je hem net hebt gekocht (?) lijkt dat laatste onwaarschijnlijk.
De CD is niet zichtbaar beschadigd en zowel mijn brander als mijn dvd-speler pakt hem niet. Het is btw wel altijd op hetzelfde punt.
Naja, het zal wel aan me kabels liggen dan ofzo ?
Het is een rounded cable
Mobo + CPU is in tussentijd vervangen, Windows ook.
dan maar een image downen
[ Voor 12% gewijzigd door GeforceDDQ op 22-12-2003 00:54 ]
301SQN
De map wake draaide... Ik wou naar het vleigveld rijden, rij ik onderweg per ongeluk iemand over. Ik zei nog sorry, maar werd gelijk gekickt... Stond ook nog boven aan.. Nu kan ik niet meer op mijn favo server spelen.
Why
[ Voor 4% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-12-2003 00:51 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Omdat je iemand ondersteboven heb gereden natuurlijk_VooDooMen_ schreef op 22 december 2003 @ 00:50:
Ik zat net op de GoT server, maar werd gekickt...
De map wake draaide... Ik wou naar het vleigveld rijden, rij ik onderweg per ongeluk iemand over. Ik zei nog sorry, maar werd gelijk gekickt... Stond ook nog boven aan.. Nu kan ik niet meer op mijn favo server spelen.
Why
Neh, maybe is het scriptje ofzo dan ? Ik weet het echt niet maar met CS had je dan een script die je auto kickte als je een tk maakte.
..., verkeerde knopje eigenlijk
Tjah dan kan ik alleen een mod bedenken die het toevallig zag en je berichtje nog niet gelezen had. Leek het alsof het express ging ?Door _VooDooMen_ - Monday 22 December 2003 00:57
quote:
geforceddq schreef op 22 december 2003 @ 00:56:
[...]
Omdat je iemand ondersteboven heb gereden natuurlijk
Neh, maybe is het scriptje ofzo dan ? Ik weet het echt niet maar met CS had je dan een script die je auto kickte als je een tk maakte.
Ja zat met een clan maatje van me op de server, maar die werd niet gekickt na een tk...? En ik stond zeer zeker niet in de min...
[ Voor 39% gewijzigd door GeforceDDQ op 22-12-2003 01:01 ]
301SQN
Zat met een clan maatje van me op de server, maar die werd niet gekickt na een tk...? En ik stond zeer zeker niet in de min...geforceddq schreef op 22 december 2003 @ 00:56:
[...]
Omdat je iemand ondersteboven heb gereden natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door _VooDooMen_ op 22-12-2003 01:05 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
irc.tweakers.net #armyofgot, kunnen we dit even bespreken
In de openingspost staat dat dynabite hem vanaf 30 januari verkoopt, maar ik heb nog niets officieels gezien
[ Voor 37% gewijzigd door greatgonzo op 22-12-2003 08:46 ]
nog over dat akkefietje van dat kicken, ik zit te "spelen" met dat voice controll, en soms geeft de mijne de meest rare commandos door, ook als ik niks zeg, ben nog bezig met configgen enzo, zag je voordat je gekicked werdt een servermessage in t geel met "kickplayer # [verify] or [cancel]", dan is t door dat progje gekomen, maar die banned je niet, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk.
als je veel op de serv komt en je maakt veel tk's (bij toeval of niet), wordt je gebanned, ik weet niet hoe het precies werkt, maar helemaal waterdicht is het niet, de verhoudingen worden niet echt goed nagekeken. Maar kom ff op IRC van ons, dan kan ik je unbannen van de serv.
Verwijderd
CPU: AMD athlon XP 2500+ @ 1,87GHZ
Geheugen: 512 DDR-PC2700 ( samsung ofzow Ken da?)
GPU: ATI radeo 9800 Pro
Heb ik wel vaker last van gehad, welke catalyst driver gebruik je ?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:45:
Ik krijg BF niet meer opgestart, hij gaa wel naar een zwartscherm amar daarna knaltn ie terug naar desktop
301SQN
heb je allow-refreshrates aan staan in je config files?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:45:
Ik krijg BF niet meer opgestart, hij gaa wel naar een zwartscherm amar daarna knaltn ie terug naar desktop
Verwijderd
Draait nou een beetje met Windows 2003 Server?Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:45:
nieuwste catalystVerwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:35:
alles geprobeerd maar nog steeds niet.....ik heb een image van mijn orginele cd gebruikt en die start op tot: EA Games Challenge Everything dinges..en daarna klapt die terug
alles afsluiten wat draaid behalve wat nodig is
bf helemaal geuninstalled en daarna weer geinstalled
naar sounddrivers gekeken
verder weet ik het niet
btw windows 2003 klinkt niet ecth als een game os
[This space is for rent]
Zou idd niet verstandig zijn om Win2K of XP te draaien, heb je uberhaupt BF wel goed draaiend gehad op Win2003.PoweRoy schreef op 22 december 2003 @ 16:45:
[...]
nieuwste catalystevt andere catalyst draaien
alles afsluiten wat draaid behalve wat nodig is
bf helemaal geuninstalled en daarna weer geinstalled
naar sounddrivers gekeken
verder weet ik het niet
btw windows 2003 klinkt niet ecth als een game osmaybe daardoor
Verwijderd
Need For Speed Underground (EA Games)
The Sims (EA Games
max Payne
F1 98-02 ( ofzow moet ik ff kijken geen zin in atm)
zonder probs allemaal..en het probleem is...ik heb voor de rest geen andere OS-en...en ik ga geen win xp kopen voor 1 spel...
Verwijderd

En mocht je hem wel draaiend hebben gehad, lees de faq ofzo met bijbehorende links. Om nou alles op te ratelen wat toch wel in de faq staat...
Verwijderd
Screenshots die ik nog niet eerder heb gezien, overigens is de lay-out van de screens wel ietwat gejat van FH
Ook 3 wallpapers, helaas maar 800x600 en 1024 x768
done, je kan natuurlijk een nieuw BF:V topic openenVerwijderd schreef op 24 december 2003 @ 11:56:
http://www.eagames.com/of...field/vietnam/us/home.jsp Officiële Vietnam site onlinetipje voor de startpost
Screenshots die ik nog niet eerder heb gezien, overigens is de lay-out van de screens wel ietwat gejat van FH
Ook 3 wallpapers, helaas maar 800x600 en 1024 x768we leven niet meer in de 90'er jaren ofzo...
Hier wat screens
Battlegroup42 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Zeer goede mod, vooral de geluiden van die planes, echt geil gewoon. Als die motoren starten! Zet je speakers eens hard als een Spitfire over komt blazen, net echt.
Afijn, hier de download links.
Download als eerste http://www.bfmaps.nl/~snow_king/battlegroup090.exe (456MB)
Dan als tweede http://www.bfmaps.nl/~sno...legroup090to095Client.zip (134MB)
En gamen! Geweldig
Onze server van Army of GoT draait deze mod nu: 213.201.218.85:14567
http://download.com.com/3000-7450-10242473.html?tag=lst-0-8
Battlefield 1942 - Christmas on the Battlefield mod
Nothing says "Merry Christmas" better to your enemies than a brightly-colored gernade in the face. There's one for each team! Collect them all! Ho Ho Ho! Not only that, but the countries of Japan, USA, Britain, Germany, and Russia are feeling festive and have decided to put up decorations. They've each gotten a new Christmas flag.
Lol!
en jij hoort ze zeker vaak vliegen of nietSnow_King schreef op 24 december 2003 @ 13:24:
Zeer goede mod, vooral de geluiden van die planes, echt geil gewoon. Als die motoren starten! Zet je speakers eens hard als een Spitfire over komt blazen, net echt.
Verwijderd
Vind de Forgotten Hope mod wel leuker/beter , maar BG is ook leukSnow_King schreef op 24 december 2003 @ 13:24:
Een mod die maar weinig mensen kennen en spelen, maar toch zeker goed is: Battlegroup42!
Hier wat screens
(veel screens)
Afijn, hier de download links.
Download als eerste http://www.bfmaps.nl/~snow_king/battlegroup090.exe (456MB)
Dan als tweede http://www.bfmaps.nl/~sno...legroup090to095Client.zip (134MB)
En gamen! Geweldig![]()
Onze server van Army of GoT draait deze mod nu: 213.201.218.85:14567
Dan moet je eens hier kijken: http://www.innerempire.com/bfpirates/index.htmlVerwijderd schreef op 24 december 2003 @ 17:05:
[...]
Vind de Forgotten Hope mod wel leuker/beter , maar BG is ook leuk, alhoewel vind ik dat die mods wel op elkaar gaan beginnen te lijken met tanks/planes etc..
| Specs Aurora24 | My music |
Mods speel ik ook altijd maar voor een tijdje, FH heb ik denk ik een week gespeeld, vond het geen leuke gameplay hebben, DC speel ik alleen maar als er gasten van GoT bijzijn, anders een te grote kans op gelame.
Retail blijft voor mij favoriet nummero uno!
als je repairs nodig heb krijg je die en bij een TK word er zelfs altijd xcuus gemaakt
al met al heb ik veel plezier aan dat soort mods
[ Voor 4% gewijzigd door SNEAK-NL op 24-12-2003 18:05 ]
Verwijderd
Nah maybe een rename in de toekomst voor deze topicspy.mosjuh schreef op 24 december 2003 @ 12:23:
[...]
done, je kan natuurlijk een nieuw BF:V topic openen
patch .9 naar .95 erover zettendCY schreef op 24 december 2003 @ 17:15:
Wat moet je doen als heel BF eruit knalt tijdens het laden met de BG mod..??
[This space is for rent]
Dit topic is gesloten.