[This space is for rent]
ik heb ook audigy2 + 5.1 speakers, en ik gebruik gewoon mn speakers + de mic van mn headset.
crystal clear (wel qualiteit headset dan he, sennheiser m@b 40)
Thx maar wat is |=|5 en welke heb je gekocht?PoweRoy schreef op 07 december 2003 @ 21:51:
enigste probleem die je dna hebt met 5.1 + mic is omgevings geluid.
ik had dit eerst gedaan en dat was erg slecht. ik frag altijd met hard geluid
op l=l5 nieuwe koptelefoon gekcoht waar een mic aanvast zat. als ik thuis ben doe ik dat ding om me nek en dan gewoon 5.1 aan. de mic die op koptelefoon zit is erg goed.
In jouw oplossing hoor je dus de TS messages gewoon over 5.1 ?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
l=l5 is een lanparty, LanisLife 5Help!!!! schreef op 07 december 2003 @ 21:58:
[...]
Thx maar wat is |=|5 en welke heb je gekocht?
wat wel aan te raden is een toets gebruiken om TS te activeren als je praat, als ie reageerd op geluid werkt et bagger namelijk (whisper)
[ Voor 20% gewijzigd door SNEAK-NL op 07-12-2003 22:34 ]
Ik begrijp alleen niet dat iedereen hier zo lovend is over TS: de geluidskwaliteit vind ik persoonlijk nou niet echt om over naar huis te schrijven....Snow_King schreef op 08 december 2003 @ 00:27:
ik heb over mijn 5.1 speakers (Creative Audigy kaart) BF lopen en via een headset op mijn OB AC'97 mijn TS.
Misschien voor de liefhebber handig om de naam Ventrillo hier eens te laten vallen (of misschien kennen jullie die al, maar zijn er problemen/issues mee, dan hoor ik die uiteraard graag!)
Ik wacht de e.v.t reacties wel af.....
de kwaliteit van TS is volgens mij gewoon instelbaar op de server (hoeveelheid bandbreedte). "onze" AoG TS server heeft altijd een goeie kwaliteit imho..slash24 schreef op 08 december 2003 @ 13:02:
Ik begrijp alleen niet dat iedereen hier zo lovend is over TS: de geluidskwaliteit vind ik persoonlijk nou niet echt om over naar huis te schrijven....
Misschien voor de liefhebber handig om de naam Ventrillo hier eens te laten vallen (of misschien kennen jullie die al, maar zijn er problemen/issues mee, dan hoor ik die uiteraard graag!)
Ik wacht de e.v.t reacties wel af.....
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Ach ja, ieder zijn ding, maakt allemaal nix uit!
[offtopic]Wij van IWA zien jullie vanavond wel
lan is life 5 jaHelp!!!! schreef op 07 december 2003 @ 21:58:
[...]
Thx maar wat is |=|5 en welke heb je gekocht?
ik hoor dus mijn ts message idd over 5.1
[This space is for rent]
Maar ik vind Frans Bauer zelfs op een onbetaalbaar Infinity systeem nog nergens naar klinken.
Ik houd niet zo van die muziek.
[flame]maar ik woon dan ook in een huis
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
-3 TrollA-Tray schreef op 08 december 2003 @ 17:10:
Ik vond mijn KRS One er beter over klinken.
Maar ik vind Frans Bauer zelfs op een onbetaalbaar Infinity systeem nog nergens naar klinken.
Ik houd niet zo van die muziek.
[flame]maar ik woon dan ook in een huis[/flame]
Btw, iets wat ik wel erg zielig vind dat mensen nu nog aan een nieuwe mod beginnen en dat sommige mensen ook echt nog denken dat ze DC, FH of EoD kunnen verslaan
BG42 en operation anubis vind ik toc ook wel leuk eigenlijk, XWWII niet te vergeten
voor elk wat wils iig
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zet ik deze wel aan hoor ik het uit alle 4 de boxen komen. Maar wat is nou dat veschil als je die hardware acc aanvinkt, is de kwaliteid beter..?
[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 08-12-2003 19:05 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Eindelijk!You might like to know that the chat lag is gone in 1.6.
Zeker goed nieuws maar ben nog blijer met PunKbuster !!Snow_King schreef op 08 december 2003 @ 22:35:
Uit een zeer betrouwbare bron bij DICE
[...]
Eindelijk!
Weet iemand btw wanneer 1.6 ongeveer uitkomt? 1week maand?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dat zou wel zeer handig zijnSnow_King schreef op 08 december 2003 @ 22:35:
[...]
Eindelijk!
Nog niks over gehoort of wat dan ook, ik gok zelf half januarie aangezien je dadelijk ook nog die feestdagen hebt, kmag aannemen dat die daar bij DICE er niet continu mee bezig zijnHelp!!!! schreef op 08 december 2003 @ 22:58:
[...]
Zeker goed nieuws maar ben nog blijer met PunKbuster !!
Weet iemand btw wanneer 1.6 ongeveer uitkomt? 1week maand?
Right for all the wrong reasons.
Waar heb je dat vandaan?! Geweldig!Snow_King schreef op 08 december 2003 @ 22:35:
[...]
Eindelijk!
-- Altijd blijven prutsen --
ik vond dit als mede-admin een ergerlijk ding, omdat je de situaties op de server niet goed kan volgen, en het adminnen bemoeilijkt werdt. ik ben echt blij dat die chatlag is opgelost, en dan ook nog punkbuster, en dat maakt het feestje compleet
Verwijderd
http://pc.ign.com/articles/445/445328p1.html?fromint=1
Filmpjes:
http://streamingmovies.ig...name_120803_01_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig...name_120803_02_wmvlow.wmv
Rechtermuisknop, opslaan als
Daar zegt een medewerker van DICE dat!
Vette pics Lighteye
Verwijderd
Filmpjes zeggen spring 2004 dus is het weer wat uitgesteld helaas... dimensionplus.nl zegt nog steeds 30 jan. 2004
Ik denk dat het kopen het wel waard wordt
Tis geen uitbreiding.... maar een los 'nieuw' spelBizzarro schreef op 09 december 2003 @ 08:47:
ziet er nice uit, zou dit dan de eerste uitbreiding worden die het geld waard is
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Mar Vietnam lijkt me zeker vet, een hitte zoekende raket! Dat beloofd wat voor mods als DC ofzo, als zei overstappen op Vietnam
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Waarschijnlijk wel. Is er al een release datum genoemd?Snow_King schreef op 09 december 2003 @ 11:07:
vast wel, tis vietnam dus het zal er heus wel in zitten
Damn, gave pics zijn dat zeg. En die filmpjes mogen er ook wel wezen, Kort maar Krachtig.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 08:43:
Battlefield Vietnam hands-on
http://pc.ign.com/articles/445/445328p1.html?fromint=1
* whyz kan niet wachten op een demo
Ik kan niet wachten op de retail
ja, ik weet ook dat t een stand alone is, maar het borduurt voort op het origineel, dus vind ik het een uitbreiding ok.Lief_Adje schreef op 09 december 2003 @ 09:17:
[...]
Tis geen uitbreiding.... maar een los 'nieuw' spel
wat ik niet weet, is of er nou ook een nieuwe engine enzo inzit
ik hoop het niet eigelijk, want op een 64 man server heeft mijn pc best moeite om alles goed op het scherm te toveren.
ik wil bfv ook gewoon zo spelen zoals ik retail doe
De engine die er nu is zal alleen een update krijgen, maar ik denk niet dat de systeemeisen veel zwaarder zullen worden, anders is het online ook bijna niet te spelen zoals je zelf ook al zegt. Dus zelf denk ik dat dice daar wel deels rekening mee zal houden. En anders is het tijd voor een systeem upgrade als BFV komtBizzarro schreef op 09 december 2003 @ 12:43:
[...]
ja, ik weet ook dat t een stand alone is, maar het borduurt voort op het origineel, dus vind ik het een uitbreiding ok.![]()
wat ik niet weet, is of er nou ook een nieuwe engine enzo inzit, ik bedoel, het origineel is niet meer state of the art kwa graphics (nog steeds mooi hor).
ik hoop het niet eigelijk, want op een 64 man server heeft mijn pc best moeite om alles goed op het scherm te toveren.
Battlefield vanilla bedoel je, retail is bfv straks ook.Bizzarro schreef op 09 december 2003 @ 12:43:
[...]
jup maar dat is bfv, en niet bf.Bor_de_Wollef schreef op 09 december 2003 @ 13:24:
[...]
Battlefield vanilla bedoel je, retail is bfv straks ook.
en stop nu eens met dat bijdehand zijn allemaal, kan erg irriterend werken gewoon
Verwijderd
Het wordt tijd dat ik in de zomer een nieuwe pc ga kopen met een ahtlon 64
Ik speel Bf1942 nog steeds op een 800mhz en redaon 9500pro kaart,512 geheugen
Weet iemand hoe veel spelers online gemmideld kan spelen1 op mijn proc1
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 17:27 ]
toch?
Niet per definitie.
Door slim gebruik van textures kan het juist mooier worden.
Maar normaal gesproken zou het idd blokkeriger zijn maar dat is dus met bumpmapping te verbergen.
Inderdaad, bump mapping is een techniek die eigenlijk veel vaker gebruikt zou moeten worden. Het levert visueel mooie plaatjes, maar niet ten koste van je rekenkracht, want het aantal polygonen dat je nodig hebt, daalt drastisch; en bump mapping wordt door de huidige grafische kaarten volledig hardwarematig gedaan.
Download maar eens wat bump mapping demo's en je zult versteld staan.
[beetje off-topic]
| Specs Aurora24 | My music |
Het ouwe BF had nog wel eens z'n restricities met de engine. Ik hoop dat BF:V wat flexibeler is.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
http://www.gamespy.com/pr...3/bfvietnampc/index.shtml
Vietnam lijkt me zeker goed!
Maar je kan ook twee personen kiezen voor elke class en je hebt ook weer subclasses in die class! wicked!
Dus je kan als neger lopen met je M16, maar ook als blanke, echt gaaf gedaan.
Alleen wat weer jammer is, er werd ook gezegd dat er geen demo komt, dat wordt dus eerst maar een grote demo downloaden....
Kspeel de laaste tijd eigelijk alleen maar de FH mod dies echt gaaaaf, veel beter dan het std BF
Ze hebben btw ook een compleet nieuwe besturing voor de heli's gemaakt en niet zoals met DC een vliegtuig besturing gebruikt, Je kunt met de heli''s dingen oppikken door een kabel te laten zakken, en de objecten ook weer los te laten, dus kunnen we nu ook met tanks gaan gooien
[ Voor 47% gewijzigd door Lief Adje op 11-12-2003 09:56 ]
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Even een tankje zwieren richting de enemy, lol!Lief_Adje schreef op 11 december 2003 @ 09:50:
Je kunt met de heli''s dingen oppikken door een kabel te laten zakken, en de objecten ook weer los te laten, dus kunnen we nu ook met tanks gaan gooien
Althans, ik neem aan dat het ding wel gaat zwieren als je met je chopper heen en weer beweegt.
Yep, toen ik dat hoorde dacht ik gelijk "nee he.." Dat wordt helemaal niets. NepperdenepnepLief_Adje schreef op 11 december 2003 @ 09:50:
Je kunt met de heli''s dingen oppikken door een kabel te laten zakken, en de objecten ook weer los te laten, dus kunnen we nu ook met tanks gaan gooien
rofl: zie nu al iemand voor me in de main base van de amerikanen die daar met een heuy en een tank eronder de spawn plek onveilig maakt
en dan ergens boven het water hangen en em laten vallen
je moet zelf eerst aardig goed mikken en dan gaat de raket achter je aars aan.
Verder zit punkbuster ook al vanaf het eerste moment in BF:V
Wanneer was de release date ook alweer (Nederland)?
Toch wel berucht die ene keer frans bauer laten horenSnow_King schreef op 08 december 2003 @ 14:54:
TeamSpeak is gewoon goed, de oude 16.4Kbit GSM codec of de nieuwe Speex 25.9 kbit codecs doen het erg goed, zelfs Frans Bauer klinkt er goed over!
.
Verwijderd
Screenshots + 2 movies
http://gathering.tweakers...message/19445438#19445438
Previews:
subsim.com
ign.com
gamespy.com
Interview TWL
Features/facts:
Die ik tot dusver in de bovenstaande previews ben tegengekomen, het is een alpha build en dus zijn onderstaande features/facts niet 100% zeker he
Speler specifiek:
- Boobytraps.
- Vier klassen aan soldaten beschikbaar te weten: infantry, engineer, heavy weapons
support en sniper. De medic was niet in de alpha build beschikbaar.
- Elke klasse heeft 2 subklassen zoals bijvoorbeeld: je bent een engineer met mortars of een engineer met mijnen.
- Je hebt keuzes uit verschillende soorten uniformen.
- Hittezoekende raketten.
Vehicles:
- Helikopters die verschillende vehicles aan een ketting mee kunnen nemen.
- Jeeps, tanks, boten en vliegtuigen.
- Er zal geen submarine in Vietnam zitten.
- Tanks zullen wel voorkomen in Vietnam maar door de omgeving zullen ze veelal niet echt nuttig zijn/worden.
Gameplay:
- Dice zal het moeilijker gaan maken om de vijand te zien d.m.v. de 'tags' maar willen er wel rekening mee houden dat het geen snipers 'heaven' gaat worden.
- Een hit indicator die verteld vanaf welke kant je beschoten wordt.
- Er zal een 'stopwatch' in beeld komen als je in de buurt bij een vlag bent die verteld hoe lang het nog duurt voordat een vlag veroverd is. Hoe meer teammates in het vlaggebied zijn, des te sneller dat de stopwatch zal lopen.
- Wapen recoil zal anders/realistischer zijn maar niet irritant.
- Als je geraakt wordt in een tank VS tank gevecht zal je opnieuw op je doel moeten richten.
- Omgeving van de maps: jungle, city, rivierbedden.
- Er zullen meer ‘verborgen’ gebieden zijn in Vietnam zoals op Gazala (Battlefield 1942) de verborgen vliegveld.
- Het zal veel infantry based zijn, veel gebieden zul je alleen te voet kunnen bereiken.
- De minimap zal een waarschuwing laten zien als er een vlag wordt veroverd.
Engine:
- Er zal geen regen in Vietnam zitten, ze hebben lichten en fog aangepast/toegevoegd omdat weerseffecten als regen niet bepaald succesvol zijn gebleken tot nu toe in de tests.
- Punkbuster zal in Vietnam zitten.
- De ‘physics code’ en de netwerk code zijn vrijwel hetzelfde als die van Battlefield 1942.
- De rendering en de sound engine is helemaal nieuw.
Overige:
- De release versie zal ongeveer 14 tot 15 maps bevatten.
- In de alpha build zat 'bloed' in gebouwd.
- Er wordt gekeken naar serverinstellingen als 'sniper only'.
- EA heeft verschillende muziek tracks ‘licensed’ die je kan horen in elke vehicle en je kunt switchen van track wat ook de andere mensen om je heen zullen horen. Je kunt ook je eigen mp3’s draaien maar als de mensen in je omgeving dan bij je in de buurt komen zullen ze de default muziek horen.
- Er zijn nog geen minimum systeem eisen bekend maar er is wel verteld dat het soepel hoort te draaien op een 1.8 ghz processor.
- Er zal waarschijnlijk géén demo released worden.
- Het zal nog makkelijker editten worden voor de mod/map makers.
Releasedates:
De officiële filmpjes van EA (zie voor links bovenaan deze reply) vertellen spring 2004. In de lente dus. Verder:
www.dimensionplus.nl beloofd een release op 30 januari 2004 (deze releasedate is niet geloofwaardig meer vind ik).
amazon.co.uk beloofd een release op 26 maart 2004 wat naar mijn idee wat dichter in de buurt komt
Op vergelijk.nl kun je meestal wel snel een makkelijk overzichtje krijgen
- 12 dec. interview link toegevoegd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 10:04 ]
Ik denk dat ik Battlefield Vietnam ook wel origineel ga kopen want battlefield origineel ben ik ook nog steeds veel aan het spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 12-12-2003 11:33 ]
Wat is trouwens de laatste Patch van BF, want ik heb het een tijd niet gespeeld. Ik heb nu weer een ADSL aansluiting en wil weer een poging wagen.
Need for speed underground en call of duty,
ben ik weer mijn lievelingsspel gaan spelen Battlefield1942 !!!
na een weekje spelen, wilde ik het spel opnieuw opstarten, maar hij kon de cd niet herkennen, tot mijn grote verbazing zat er een scheur in mijn cd, nou weet ik van de vorige topics dat ik dit kan opsturen, maar ik kan nergens meer terugvinden hoe wat en waar, mijn vraag is dan ook:
Kan ik mijn cd nog terugsturen ??
of kan ik van de mensen hier van got een cd overkopen die toch niet meer battlefield spelen, secret weapons ook misschien ??,
waar kan ik hem dan terugsturen ? Welk adres ?
en hoeveel gaat dat koste ?
Sorry, ik weet dat deze vraag al eens is voorbij gekomen maar ik kan hem gewoon nergens meer terugvinden
Was best makkelijk te vindenDaDude schreef op 12 december 2003 @ 13:04:
Kan ik mijn cd nog terugsturen ??
of kan ik van de mensen hier van got een cd overkopen die toch niet meer battlefield spelen, secret weapons ook misschien ??,
waar kan ik hem dan terugsturen ? Welk adres ?
en hoeveel gaat dat koste ?
Sorry, ik weet dat deze vraag al eens is voorbij gekomen maar ik kan hem gewoon nergens meer terugvinden
http://www.eagames.nl/dynpage.asp?page_id=222
[ Voor 43% gewijzigd door whyz op 12-12-2003 13:08 ]
Damn, ik ga em echt wel kopen!
dat ik daar niet aan gedacht hebprimemaximuz schreef op 12 december 2003 @ 13:06:
[...]
Was best makkelijk te vinden![]()
http://www.eagames.nl/dynpage.asp?page_id=222
Verwijderd
het is dus zo dat als ik nu over het land vlieg of loop dat ik een framerate heb van +- 15. maar zodra ik wordt gekilled schiet ie omhoog naar 90. ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn want dit heb ik nog nooit gehad
Video: GeForce 4 TI 4200
Drivers: eerst de nieuwste ForceWare drivers en nu draai ik de 45.23 omega drivers. ( deze heb ik ook al eerder gebruikt maar toen zonder problemen)
Videokaart OC: 600/300 heb ook al geprobeert terug te klokken. hielp ook niets
Resolutie waarin ik speel is 1024*768 met alles op high & 100%. dit werkte eerst ok 1280*1024 ofzo zonder problemen. heb geprobeert dingen down te tunen maar dat hielp ook niets
versie bf1942: 1.5
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 17:49 ]
Ik heb de laatste tijd last van hoekige randen in battlefield. Het ziet er zo opeens een stuk minder mooi uit terwijl ik geen videodrivers heb geupdate oid. Iemand anders die hier ook last van heeft?
Welke bestanden moet je trouwens backuppen om de configuratie te saven (keys etc)? Ik moet windows weer eens opnieuw installeren namelijk en wil niet alle keys opnieuw configgen.
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 14-12-2003 18:03 ]
Verwijderd
Ik heb hem op een aparte partitie geïnstalleerd. Na een herinstall van Windows installeer ik gewoon BF opnieuw in dezelfde dir en de instellingen blijven behouden.Bor_de_Wollef schreef op 14 december 2003 @ 18:01:
...
Welke bestanden moet je trouwens backuppen om de configuratie te saven (keys etc)? Ik moet windows weer eens opnieuw installeren namelijk en wil niet alle keys opnieuw configgen.
Evt kun je de BF dir eerst zippen en na de herinstallatie weer uitpakken over de verse install heen.
Kijk ook eens in deze dir: " \Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings"
Verwijderd
Het spel start naar behoren en ik kan ook gewoon spelen. Alleen als er een nieuwe map wordt geladen dan sluit ie zichzelf (netjes, at wel
Is dit omdat ik een Image draai of moet ik nog iets anders instellen?
Kheb de progjes gebruikt die in het voorbeeld werden gebruikt door 'py_mosjuh'
dus of je image is niet goed (cloneCD werkt iig) of je clonedrive (i prefer daemon tools) is niet goed ingesteld
welke programma's gebruik je?
(disclamer, dit is niet illegaal, om online te spelen heb je een orginele key nodig, dus ik ga er vanuit dat defied het spel heeft)
Verwijderd
Lightmaps heb ik wel uit maar zie het nut er niet van in om env. mapping en shadows uit te zetten.Snow_King schreef op 15 december 2003 @ 15:01:
ik speel btw met lightmaps, shadows en env mapping uit
Lightmaps - logisch maakt gebouwen te donker om in te kunnen zien.
Env. maps - is o.a. voor het glas wat je in vehicles zoals jeeps ziet, scheelt misschien 1 fps ofzo als je dat uitzet, op de gok
Shadows - zou je uit kunnen zetten om meer fps te krijgen (al zal dat niet veel zijn) maar omdat de refractor 2 engine de leuke 'bug' heeft om ook shadows door gebouwen heen te laten zien lijkt het me alleen maar in het voordeel
Verder heb ik de maptransparantie op 100% en gebruik dan ingame de M-toets om een volledig overzicht te krijgen, enige kennis van de map is dan wel vereist
En tot slot een rode crosshair en speel op 1024x768x32@100hz en dit allemaal is goed voor een plekje 202 bij bftracks bij moment van schrijven
Hoe heb je dat ooit gedaan!?
Maarja, mijn potje was voorbij doordat we alle vlaggen waren verloren.....
[ Voor 46% gewijzigd door Snow_King op 15-12-2003 17:06 ]
staat in zn siggy....Bor_de_Wollef schreef op 15 december 2003 @ 16:20:
Wat voor GPU heb je in de PC Lighteye?
ASUS Geforce 4 V8460 Ultra/TD (Ti 4600 dus)
Verwijderd
RocketKoen schreef op 15 december 2003 @ 17:01:
[...]
staat in zn siggy....
ASUS Geforce 4 V8460 Ultra/TD (Ti 4600 dus)
Verwijderd
Hij doet het perfect! Thanks voor de reacties!
PS: ik speel BF op 1024 nog wat met 32 BIT res. Hoger scheelt weinig qua beeld vind ik.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 19:52 ]
Ik kan het spel ook zo redelijk soepel draaien... maar ik heb het toch op 1024x768 staan op 100Hz. Draait het allemaal net wat beter... en hoe meer frames je pakt.. hoe beter het spel het doet.dCY schreef op 16 december 2003 @ 07:54:
Ik speel het op 1600x1200 32Bit @ 85Hz.
Alles op 100% en alles loopt nog soepel ook!
Less = more
Ik heb een Geforce-4 MX 64MB DDR (V8170) Vrij nieuwe Drivers geprobeerd (Detonator/omega/ Destroyer)
Iemand een gouden tip om op te letten voor een hoge Famerate?
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon2107 op 16-12-2003 13:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is niet bekend of Vietnam FF ondersteund, goede vraag
Verwijderd
Origineel of 1 van de uitbreidingen?
Zelf heb ik alleen nog origineel en maybe install ik hem weer is
Battlefield retail wordt nog steeds het meest gespeeld!
force feedback 2 is wel goed, maar moeilijk aan te komenBor_de_Wollef schreef op 16 december 2003 @ 14:03:
Ik heb besloten toch een joystick te kopen voor het vliegen, ook met het oog op de richting waar bf vietnam heen gaat. Ik kan de logitech force feedback goedkoop krijgen, maar is dat wat voor battlefield? Ik begrijp dat battlefield geen ff ondersteund. Kun je die stick niet ook zonder FF gebruiken? En zal ff wel in vietnam worden ondersteund?
ik heb nu de wingman extreme PRO, en die is ook erg fijn
Dit topic is gesloten.
![]()