komt er ineens een hand langsvliegen *pats* tegen de muur, dikke bloedstrepen op de muurFoggyFreek schreef op 27 november 2003 @ 19:31:
Mehehe, tot op zeker hoogte natuurlijk he. niet meteen in ledematen sprekenhaha
Verwijderd
Dat is Duitsland, daar willen ze je laten geloven dat men groen bloed heeftprimemaximuz schreef op 27 november 2003 @ 19:25:
[...]
ROFL![]()
Mocht dat er ooit inkomen, zal het wel weer verboden worden in nederland ofzo, of je krijgt van die gare zombie versies
Havok 2 kan physics toekennen aan ledematen van corpses nadat ze gescheide zijn van het romp 
In Duitsland spreken David Hasselhoff en KIT deutsch dus daar kan je alles wel gaan geloven
In Duitsland spreken David Hasselhoff en KIT deutsch dus daar kan je alles wel gaan geloven
Ragdoll had men inderdaad als optie in kunnen bouwen, en met een optie enabled of disabled kunnen laten zetten. Jammer dat dit niet is gebeurd. Verder ben ik toch wel erg benieuwd naar de praktijkwaarde van het vervoeren van vehicles middels een helicopter. Lijkt me wel een coole ervaring! 
Het is KITT (Knight Industries Two Thousand), niet KIT.
[/off topic]
[off topic]HuggyB schreef op 27 november 2003 @ 20:29:In Duitsland spreken David Hasselhoff en KIT deutsch dus daar kan je alles wel gaan geloven
Het is KITT (Knight Industries Two Thousand), niet KIT.
[/off topic]
| Specs Aurora24 | My music |
geeft een hele nieuwe dimensie aan 'requesting pickup!'
-- Altijd blijven prutsen --
shit zeg.. beetje offtopic dit maar goed; ik post altijd hier dus waarom dit niet: mijn hdd is net gecrasht en ik realiseer me net dat daar ook mijn BF cd images op staan.. nu maar hopen dat de cd's niet kapot gaan in de cd-rom speler
en beetje nutteloos om dat soort zut te gaan backuppen of niet dan
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
offtopic:
De engelstalige KITT had de stem van de docent Mr. Feeny uit de comedy Boy Meets World.
De engelstalige KITT had de stem van de docent Mr. Feeny uit de comedy Boy Meets World.
Verwijderd
Jaja ik heb weer een nieuwe map gemaakt voor Battlefield
dankzij @sloom die er een week uitlag
en kwam vandaag toevallig erachter dat EA ook een mapping contest heeft uitgeschreven
Dit vermeld ik ff omdat er 2 problemen zijn met de map:
1. Van de EA contest mag je niet de vlaggen veranderen.
2. Het veranderen van de vlaggen is sowieso niet 100% goed mogelijk zonder er een mod van te maken.
Wel erg jammer want dit was een ww2 setting puur met de Nederlanders en de Duitsers ( www.grebbeberg.nl ) maar ik vervang de Nederlands nu met de Britten.
Anyway ik ben van plan om a.s. zaterdag of zondag een public test te houden voor meer info zie http://forum.armyofgot.nl...&topicstart=0&perpage=999
Voor screenshots zie: http://lighteye.armyofgot.nl/Grebbeberg/
1. Van de EA contest mag je niet de vlaggen veranderen.
2. Het veranderen van de vlaggen is sowieso niet 100% goed mogelijk zonder er een mod van te maken.
Wel erg jammer want dit was een ww2 setting puur met de Nederlanders en de Duitsers ( www.grebbeberg.nl ) maar ik vervang de Nederlands nu met de Britten.
Anyway ik ben van plan om a.s. zaterdag of zondag een public test te houden voor meer info zie http://forum.armyofgot.nl...&topicstart=0&perpage=999
Voor screenshots zie: http://lighteye.armyofgot.nl/Grebbeberg/
Misschien vertel ik hier iets dat al bekend was, maar ik zag vandaag in de winkel "Battlefield Deluxe" liggen. Ik had verwacht dat ie in een mooie doos te krijgen was maar dat valt dus effe tegen. Tis gewoon een standaard cd doosje 
Of zijn er misschien ook andere uitvoeringen te koop?
Of zijn er misschien ook andere uitvoeringen te koop?
Was te verwachten, tegenwoordig zitten (bijna) alle games in DVD verpakking!

ik vind dat zandzakken gebeuren toch niet helemaal "wauwie" zeg:

verder erg netjes hoor

verder erg netjes hoor
[ Voor 11% gewijzigd door py.mosjuh op 28-11-2003 10:22 ]
Verwijderd
LE, heb je misschien ook een screenie zodat je de hele map ziet (plattegrondje als het ware)
edit:
lama al gevonden
lama al gevonden
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 11:59 ]
Verwijderd
Juist dit soort commentaar wil ik, gewoon aan alles wat men niet mooi vind zeg maar of waar men zich aan irriteert, ben namelijk graag een pefectionistpy.mosjuh schreef op 28 november 2003 @ 10:22:
ik vind dat zandzakken gebeuren toch niet helemaal "wauwie" zeg:
[afbeelding]
verder erg netjes hoor
Heb btw net textureground en ingamemap final af
Verwijderd
Hoe gaat de gameplay eruit zien? Dat wil zeggen aantal vlaggen, wie heeft de vlaggen bij aanvang in bezit, wanneer starten de tickets te bleeden, wie heeft welke wapens, is er een bias in de richting van allies of axis.
En komt er ook een FH versie? Dan kan je namelijk wel Nederlandse vlag erin zetten! Zou zeer tof zijn!
En komt er ook een FH versie? Dan kan je namelijk wel Nederlandse vlag erin zetten! Zou zeer tof zijn!
Verwijderd
Ik ben geen ster in Engels kwa schrijven dus er kunnen nogal wat fouten inzitten moet nog ff iemand vinden die het na wil lopenVerwijderd schreef op 28 november 2003 @ 13:04:
Hoe gaat de gameplay eruit zien? Dat wil zeggen aantal vlaggen, wie heeft de vlaggen bij aanvang in bezit, wanneer starten de tickets te bleeden, wie heeft welke wapens, is er een bias in de richting van allies of axis.
Anyway ff snel getypt toen de textureground aan het renderen was: http://lighteye.armyofgot.nl/Grebbeberg/readme.txt
Verwijderd
//edit: ik ga zelf geen mod er verder van maken oid, ik ga de versie die ik voor morgen geplanned heb nog wat verder afzwakken kwa features om er zeker van te zijn dat het door ea geaccepteerd wordt en daarna neem ik contact op met xwwii en fh en diegene die het eerst reageerd mag mijn map hebbenVerwijderd schreef op 28 november 2003 @ 13:23:
[...]
Ik ben geen ster in Engels kwa schrijven dus er kunnen nogal wat fouten inzitten moet nog ff iemand vinden die het na wil lopen![]()
Anyway ff snel getypt toen de textureground aan het renderen was: http://lighteye.armyofgot.nl/Grebbeberg/readme.txt
//edit: ow zag ik nu pas

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 14:08 ]
Ik denk dat XWWII best wel interesse zal hebben in de map, vooral omdat we daar wat insiders hebben.
* Snow_King zou het leuker vinden als de map in XWWII te vinden is dan in FH
Ik vind me nu toch wat!!!

Bekijk de rood omcirkelde dingen eens, wat zien we bij de server options? punkbuster 1 of 0!
Dit kan misschien wel eens betekenen dat in 1.6 punkbuster zit ingebouwd!
* Snow_King zou het leuker vinden als de map in XWWII te vinden is dan in FH
Ik vind me nu toch wat!!!

Bekijk de rood omcirkelde dingen eens, wat zien we bij de server options? punkbuster 1 of 0!
Dit kan misschien wel eens betekenen dat in 1.6 punkbuster zit ingebouwd!
[ Voor 50% gewijzigd door Snow_King op 28-11-2003 16:26 ]
waarom zijn er al servers die dan 1.6 hebben ofzo
* Bizzarro snapt tot nu toe nog niet helemaal
kan toch niet voor 1 map maar punkbuster inbouwen ofzo?
coooooool ! dat zijn allemaal EA lui.. gaaf zeg!
-- Altijd blijven prutsen --
Ik ga Evenbalance even mailen. De makers van Punkubuster.
Even kijken wat zij ervan te zeggen hebben.
Even kijken wat zij ervan te zeggen hebben.
dat is de test server van EA, je ziet ook allemaal EA dudes op die server, ze zijn dus de 1.6 patch en maybe nieuwe map aan het testen met punkbusterBizzarro schreef op 28 november 2003 @ 17:03:
waarom zijn er al servers die dan 1.6 hebben ofzo![]()
vind net nog een betere screen

En wat zien we nog meer?

content_check ?
official_stats ?
Punkbuster staat er weer niet bij, maar 1.6 beloofd dus wat
[ Voor 42% gewijzigd door Snow_King op 29-11-2003 01:19 ]
Content_check, punkbuster, ik vind het best 
Street Wars klinkt wel goed overigens. Geen plaatjes bij de officiele site.
Street Wars klinkt wel goed overigens. Geen plaatjes bij de officiele site.
Verwijderd
http://forum.armyofgot.nl...&topicstart=0&perpage=999 als mensen nog mee willen spelen op mijn nieuwe map hij draait nu op de AoG server
grappig, die link uit je sig (bf zonder cd).... even een nocd crackje installeren en je bent ook klaar. ook niks illegaals aan aangezien je het origineel hebt.
Verwijderd
Een modified exe is altijd illegaalunfor schreef op 29 november 2003 @ 18:50:
grappig, die link uit je sig (bf zonder cd).... even een nocd crackje installeren en je bent ook klaar. ook niks illegaals aan aangezien je het origineel hebt.
en geeft ook nog vaker problemen ook....
een image geeft NOOIT problemen
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Nooit gehoord van "all is fair in love and war" ?!TK's, exploit abusers, basecampers, spawncampers: Wie zegt dat oorlog eerlijk is?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
dit is een spelletje, tenzij je natuurlijk naast BF geen leven hebt (aka cheater bent)Bor_de_Wollef schreef op 29 november 2003 @ 19:19:
[...]
Nooit gehoord van "all is fair in love and war" ?!
volgens mij snapte jullie mijn post met die ASE screens niet of wel?
* Snow_King was net nog even wat aan het rondneuzen op de Cheat sites en kwam tegen:
De maker van de 1.5 "trainer", heeft zijn site plat gegooid en gaat nu 180 graden de andere kant op, hij is bezig met het maken van een anti-cheat tool!
Lijkt er op dat echt van alle kanten tegen de cheaters wordt gevochten, hiep hoi!
* Snow_King was net nog even wat aan het rondneuzen op de Cheat sites en kwam tegen:
De maker van de 1.5 "trainer", heeft zijn site plat gegooid en gaat nu 180 graden de andere kant op, hij is bezig met het maken van een anti-cheat tool!
Lijkt er op dat echt van alle kanten tegen de cheaters wordt gevochten, hiep hoi!
[ Voor 71% gewijzigd door Snow_King op 30-11-2003 01:36 ]
Een cheater die een anti cheat gaat maken kan nooit goed zijn
Haha, of toch wel maar we zien wel...

Ik doelde op zijn sig.RocketKoen schreef op 29 november 2003 @ 19:53:
[...]
dit is een spelletje, tenzij je natuurlijk naast BF geen leven hebt (aka cheater bent)
Ik heb nu zo'n vaage zwart doorzichte balk in het midden van mijn scherm als ik battlefield doe. Maar ga ik een potje desertcombat doen, dan is die balk weer verdwenen..?
Wat kan ik hier aan doen, had al wel gehoord dat hij vanzelf weg zou gaan maar dat is bij mij nog niet gebeurd...
Wat kan ik hier aan doen, had al wel gehoord dat hij vanzelf weg zou gaan maar dat is bij mij nog niet gebeurd...
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
tja, dat is een rare bug, wat het is?
jah ik heb dat ook
... en hij gaat niet weg
iemand idee ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
als we een idee hadden gehad hadden we die wel gepost
Is dat alleen bij Radeon mensen? Ik heb er namelijk ook een tijdje last van gehad.
Ik zou zeggen, probeerd de Omega drivers eens.
Ik zou zeggen, probeerd de Omega drivers eens.
Verwijderd
Verwijderd in "Battlefield 1942 topic deel XIII"_VooDooMen_ schreef op 30 november 2003 @ 22:01:
Ik heb nu zo'n vaage zwart doorzichte balk in het midden van mijn scherm als ik battlefield doe. Maar ga ik een potje desertcombat doen, dan is die balk weer verdwenen..?
Probleem opgelost door oudere drivers te gebruiken...misschien hetzelfde bij jou?
ik draai zelf Catalyst 3.7 en heb het nooit
Ook ik gebruik Catalyst 3.7 naar volle tevredenheid. Zo zie je maar: updaten is niet altijd de juiste weg... 
@py.mosjuh hieronder: Je hebt gelijk: laten we ons focussen op BF1942 zelf.
@py.mosjuh hieronder: Je hebt gelijk: laten we ons focussen op BF1942 zelf.
[ Voor 28% gewijzigd door RMYuma op 01-12-2003 17:56 ]
| Specs Aurora24 | My music |
3.8 hier en ook nog nooit last gehad
nav een van jou postsThe_Prince_of_Mu schreef op 01 december 2003 @ 16:42:
Ook ik gebruik Catalyst 3.7 naar volle tevredenheid. Zo zie je maar: updaten is niet altijd de juiste weg...
kappen nou met dat gezeur over drivers: gebruik 3.7 en het werkt basta
* py.mosjuh is benieuwd naar LE's voortgang
Verwijderd
Dat ASE werkt ook voor geen meter bij mij.
Zodra hij bezig gaat met 'pinging xxxx stale servers' gaat hij niet echt snel verder en knalt internet er daarna uit, wat het na een kort tijdje (minuutje) weer doet.
de 'xxxx' zijn getallen.
Iemand ?
Zodra hij bezig gaat met 'pinging xxxx stale servers' gaat hij niet echt snel verder en knalt internet er daarna uit, wat het na een kort tijdje (minuutje) weer doet.
de 'xxxx' zijn getallen.
Iemand ?
is al een aantal keren vaker langs gekomen (heb ik ook gehad). zet het aantal connecties dat ASE probeert op te zetten eens lager in de opties...
ja, zoals py zegt, zet het aantal connecties wat lager.

Dat zijn mijn settings

Dat zijn mijn settings
Options -> tabblad Network.. doe ik altijd autodetect, werkt hier prima.. wel natuurlijk alle andere programmas uitzetten die gebruik maken van inet
Kep trouwens een nwe favo server
RattusNorvegicus.net | 128.39.95.237:14567
Is altijd veel teamplay te vinden, veel mensen die gebruik maken van de quickchat.. en de keren dat ik er op zat is er altijd een admin te vinden.
Zitten wel veel SW maps tussen..
Kep trouwens een nwe favo server
RattusNorvegicus.net | 128.39.95.237:14567
Is altijd veel teamplay te vinden, veel mensen die gebruik maken van de quickchat.. en de keren dat ik er op zat is er altijd een admin te vinden.
Zitten wel veel SW maps tussen..
[ Voor 72% gewijzigd door YoG op 01-12-2003 18:23 ]
XS4ALL is ook opgericht door een hacker, en is nu naar mijn mening een van de betere ISP in NL, wat ik hier dus mee bedoel, is dat diegene (Die cheatprog programmeur) wel weet waar de zwakheid van bf zit, en het dus ook (Maybe?) beter kan oplossenBi0Hazard schreef op 30 november 2003 @ 08:40:
Een cheater die een anti cheat gaat maken kan nooit goed zijn![]()
.
Verwijderd
Wat ik ook probeer, ASE weigert me een mooi lijstje met servers te presenteren.
Jammer, leek me wel een makkelijk programma.
het is een heel goed en makkelijk programma, als je nu even verder probeerd werkt het misschien wel! Dan heb je heel veel profijt!
Probeer dan een andere scanner, helemaal linksbovenin bij Eye servers heb ik de keus uit 3 verschillende scannersVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:35:
Sinds kort speel ik dus weer eens af en toe BF42 maar nu kijk ik in de spectator view bijna scheel...deze staat niet op invert. 
Ik heb de topics hier en daar nagelopen en ik heb moeite dingen terug te vinden...
Ik weet dat 't in 1 van de grote BF42 topics staat omdat ik deze info hier oorspronkelijk vandaan had, maar ben vergeten deze topic te bookmarken
Ergens in een bestand moest ik de waardes van 0 naar -0 en van 1 naar -1 wijzigen maar welk bestand en waar ?
Ik heb de topics hier en daar nagelopen en ik heb moeite dingen terug te vinden...
Ik weet dat 't in 1 van de grote BF42 topics staat omdat ik deze info hier oorspronkelijk vandaan had, maar ben vergeten deze topic te bookmarken

Ergens in een bestand moest ik de waardes van 0 naar -0 en van 1 naar -1 wijzigen maar welk bestand en waar ?
pffff, daar vraag je wat, moet je eens rondkijken in de .con files
Verwijderd
Dat probleem had ik ook moet je ff naar X:/ase dir./default.plr gaan (openen met notepad oid).Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:19:
Ik heb even gezocht, maar kan het niet vinden.
Iemand die even voor me kan kijken ?
Nu moet je 'iets' op 1 zetten weet alleen niet meer wat precies

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| [General] ScannerAddress="194.251.249.103:27243" PingerAddress="194.251.249.103:27243" DistId=1 ConfigSaved=1 DeleteServers=1 ScannerGetList=1 ScannerGetInfo=1 ScannerLetFilter=1 UsePinger=1 PingDecay=10 ScanDecay=120 UIThreadPriority=0 PLThreshold=100 ExpandModifiers=1 ServerDoubleclick=1 MinimizeToSysTray=1 ImmuneFavorites=1 FindMaps=1 CopyFmt="{hostname}|{ping}ms|{address}|{map}|{players}" RefreshWindow=0 ShowModIcons=1 IgnoreServerColors=0 SortBuddiesToTop=0 SortFavoritesToTop=0 FavoriteFolders=8 DontSaveServerRules=0 DontSaveServerInfo=0 |
Snap de vraag niet echtThuggy schreef op 01 december 2003 @ 19:26:
Sinds kort speel ik dus weer eens af en toe BF42 maar nu kijk ik in de spectator view bijna scheel...deze staat niet op invert.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 19:54 ]
je kan ook proberen om het aantal servers dattie scant te beperken tot bijvoorbeeld alleen de benelux of nederland.. zelf speel ik meestal op nl-se servers of zweedse servers.. gerichter zoeken gaat ook sneller dus.. give it a tryVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:35:
even wat reclame maken voor het GoT topic voor de GoT 2003 verkiezing (weet niet helemaal of dat mag maar goed: is wel ontopic aangezien het over het topic gaat
)..
dit topic is genomineerd voor:
- Beste topicstart (mede dankzij LE natuurlijk)
- Beste gametopic (mede dankzij jullie allemaal!)
stemt allen (natuurlijk ook op de rest van de GoT verkiezing 2003 stemmen)!
dit topic is genomineerd voor:
- Beste topicstart (mede dankzij LE natuurlijk)
- Beste gametopic (mede dankzij jullie allemaal!)
stemt allen (natuurlijk ook op de rest van de GoT verkiezing 2003 stemmen)!
* Snow_King had vanmiddag al gestemt
Bedankt Lighteye , ik geef toe dat me formulering nou niet echt geweldig is maar je begrijpt me precies. 
Nou heb ik , als ik de .con file open in kladblok , 't probleem dat ik in dit .con bestand geen "enter aanslagen" aantref met als resultaat dat alle settings achter elkaar staan zonder enig overzicht.
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_GIMouseLookX IDFMouse IDAxis_-0 -0
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_GIMouseLookY IDFMouse IDAxis_-1 -0
Nu heb ik dit gevonden en de waardes gewijzigd naar bovenstaand resultaat maar nu beweegt mijn muis dus alleen nog maar diagonaal?
Ik kom er dus ff niet uit.
Edit:
Lighteye, zoals ik al zei speel ik sinds kort weer en heb ik vorige winter de hele winter met spec view inverted gespeeld dus ik weet wel zeker dat 't kan. En zoals ook al aangegeven was stond die mogelijkheid dit te doen in 1 van de BF topics...
En wiskunde is voor mij geen hobby en toch ook alweer 13 jaar geleden dus excuseer mij dat ik dit dus niet op niveau houd.
Nou heb ik , als ik de .con file open in kladblok , 't probleem dat ik in dit .con bestand geen "enter aanslagen" aantref met als resultaat dat alle settings achter elkaar staan zonder enig overzicht.
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_GIMouseLookX IDFMouse IDAxis_-0 -0
ControlMap.addAxisToAxisMapping c_GIMouseLookY IDFMouse IDAxis_-1 -0
Nu heb ik dit gevonden en de waardes gewijzigd naar bovenstaand resultaat maar nu beweegt mijn muis dus alleen nog maar diagonaal?
Ik kom er dus ff niet uit.

Edit:
Lighteye, zoals ik al zei speel ik sinds kort weer en heb ik vorige winter de hele winter met spec view inverted gespeeld dus ik weet wel zeker dat 't kan. En zoals ook al aangegeven was stond die mogelijkheid dit te doen in 1 van de BF topics...
En wiskunde is voor mij geen hobby en toch ook alweer 13 jaar geleden dus excuseer mij dat ik dit dus niet op niveau houd.
[ Voor 25% gewijzigd door Thuggy op 01-12-2003 22:30 ]
Verwijderd
LOL kijk naar lookX en naar lookY je hebt toch hoop ik wel een beeeetje wiskunde gehad om te kunnen begrijpen wat er nu fout is
zoals ik al zei je kunt denk ik niet en de spectator view en de ingame use van de muis veranderen...
//edit: je kunt .con files ook openen met wordpad dan moet je het wel 'goed' kunnen zien
//edit: je kunt .con files ook openen met wordpad dan moet je het wel 'goed' kunnen zien
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 21:49 ]
Verwijderd
Punkbuster officieel aangekondigd 
Meer info over wat punkbuster is: http://www.punkbuster.com/index.php?page=info.php
BronPunkbuster™ Confirmed
In response to the #1 request from the community, DICE & EA are proud to announce the inclusion of anti-cheat measures in the next patch for Battlefield 1942. The Battlefield team is committed to providing an exploit-free gaming environment for members of our community. Our goal is to have measures in place which address both current and future cheats. As such, after researching existing anti-cheat programs, we've determined that Punkbuster™ suits our purposes perfectly. We'll keep everyone updated as to our progress. For now, we have successfully integrated Punkbuster into the upcoming 1.6 patch and we're in the process of testing it.
EAComMike and the rest of the Battlefield team...
Meer info over wat punkbuster is: http://www.punkbuster.com/index.php?page=info.php
Oh ja, had nog een mailtje gehad van het Punkbuster team:
From: Tony Ray <tony@evenbalance.com>
----------------------------------------------------------------
Hello,
All I can say is to please watch our website over the next few
days/weeks for an official announcement. We cannot comment on games
for which there have been no official announcements.
thanks,
Tony
Nou ja, nog een keer mailen dan?
Denk toch niet dat hij dan wel wat boeiends te melden heeft.
From: Tony Ray <tony@evenbalance.com>
----------------------------------------------------------------
Hello,
All I can say is to please watch our website over the next few
days/weeks for an official announcement. We cannot comment on games
for which there have been no official announcements.
thanks,
Tony
Nou ja, nog een keer mailen dan?
Denk toch niet dat hij dan wel wat boeiends te melden heeft.
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 23:14:
Punkbuster officieel aangekondigd![]()
[...]
Bron
Right for all the wrong reasons.
Beeeter!! Ik hoop dat ie er snel is!!!
Want ik wordt gek van al die gasten die roepen dat ik aan het heaten ben als ik weer eens een mega kills heb.!
Want ik wordt gek van al die gasten die roepen dat ik aan het heaten ben als ik weer eens een mega kills heb.!
Good job soldiers!
w00t w00t, cheat vrij gamen!
w00t w00t, cheat vrij gamen!
Zeker goed dat Punkbuster!
Alleen heb ik begrepen dat je ook onvoorwaardelijk globally geband kan worden van alle PB servers. Dit lijkt me nou niet zo fijn. Stel je cheat nooit (moi) maar je install is corrupt geraakt of je hebt bijv. render.allowallrefreshrate aangepast oid. dan wordt je straks vooraltijd geband terwijl je niks met opzet of met de intentie te cheaten gedaan hebt.
Weet iemand hier meer over?
Edit:
Ik heb iig al iets gevonden op de PB site. Het gaat weliswaar over America's Army maar volgensmij geldt het ook voor de andere games:
As a friendly notice to the AA community, this news post is made about the topic of permanent PB bans. As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse. It is in direct violation of PunkBuster's license agreement to attempt to use PunkBuster software in a manner not consistent with PunkBuster's design and purpose. This is an issue we take very seriously and for which we do not give extra chances. If you are an honest player or admin, DO NOT attempt to test cheats that interfere with PB on public PB enabled servers. Regardless of what the punks say on their various websites, none of their hacks are undetectable by PunkBuster. If you are caught with one of the hacks that interferes with PB and your GUID is permanently banned from all PB Servers, we will not remove your GUID from the ban list even if you were "testing" or even if another member of your family got caught when using your computer. You will still be able to play the game on and/or host servers that have PunkBuster disabled. This policy has been in effect since January of this year. However, we are extending a grace period to the AA community through Wednesday, August 27th. After that point, all violations on PB servers related to tampering with PB's normal functionality will subject the PB GUID in question to permanent ban from all PB Servers without recourse.
Het lijkt er dus op dat je je echt bezig moet houden met het serieuzere werk voordat je geband wordt.
voor modified files geldt het volgende bij AA:
Version 1.053 of the PB Server for AA:O has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. Notice: The AA distribution comes with a program called cleaner (cleaner.exe in win32) in the system folder where the game is installed that can be used to reset all *.u files back to original state. Players who get kicked by PunkBuster for a file mismatch should run cleaner to correct the problem with their files. If you get kicked and want to find out if PunkBuster kicked you (and why), check the armyops.log file in the system folder where the game is installed, after the KICK Notification message from the game, if PB kicked you, there will be additional text explaining why.
Anyway zal blij zijn als 1.6 er is. Je hebt er dan toch een beter gevoel bij als iemand hoge scores haalt.
Alleen heb ik begrepen dat je ook onvoorwaardelijk globally geband kan worden van alle PB servers. Dit lijkt me nou niet zo fijn. Stel je cheat nooit (moi) maar je install is corrupt geraakt of je hebt bijv. render.allowallrefreshrate aangepast oid. dan wordt je straks vooraltijd geband terwijl je niks met opzet of met de intentie te cheaten gedaan hebt.
Weet iemand hier meer over?
Edit:
Ik heb iig al iets gevonden op de PB site. Het gaat weliswaar over America's Army maar volgensmij geldt het ook voor de andere games:
As a friendly notice to the AA community, this news post is made about the topic of permanent PB bans. As with other games that are supported by PB, if a player is caught by PB with a hack or cheat that directly modifies PB or interferes with any PB function (including the ability to take accurate screenshots), that player's PB GUID will be immediately subject to permanent ban from ALL PB enabled servers without recourse. It is in direct violation of PunkBuster's license agreement to attempt to use PunkBuster software in a manner not consistent with PunkBuster's design and purpose. This is an issue we take very seriously and for which we do not give extra chances. If you are an honest player or admin, DO NOT attempt to test cheats that interfere with PB on public PB enabled servers. Regardless of what the punks say on their various websites, none of their hacks are undetectable by PunkBuster. If you are caught with one of the hacks that interferes with PB and your GUID is permanently banned from all PB Servers, we will not remove your GUID from the ban list even if you were "testing" or even if another member of your family got caught when using your computer. You will still be able to play the game on and/or host servers that have PunkBuster disabled. This policy has been in effect since January of this year. However, we are extending a grace period to the AA community through Wednesday, August 27th. After that point, all violations on PB servers related to tampering with PB's normal functionality will subject the PB GUID in question to permanent ban from all PB Servers without recourse.
Het lijkt er dus op dat je je echt bezig moet houden met het serieuzere werk voordat je geband wordt.
voor modified files geldt het volgende bij AA:
Version 1.053 of the PB Server for AA:O has been released to our PB Master Servers for auto-update and to our website download page. Notice: The AA distribution comes with a program called cleaner (cleaner.exe in win32) in the system folder where the game is installed that can be used to reset all *.u files back to original state. Players who get kicked by PunkBuster for a file mismatch should run cleaner to correct the problem with their files. If you get kicked and want to find out if PunkBuster kicked you (and why), check the armyops.log file in the system folder where the game is installed, after the KICK Notification message from the game, if PB kicked you, there will be additional text explaining why.
Anyway zal blij zijn als 1.6 er is. Je hebt er dan toch een beter gevoel bij als iemand hoge scores haalt.
[ Voor 87% gewijzigd door Help!!!! op 02-12-2003 10:14 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Zoals zoveel al zeggen zal punkbuster de echte cheater niet weren en voor cheat schrijvers zal het een uitdaging blijven ze te omzijlen, maar de casual cheater en de mensen met een minder sterk hart zullen het voortaan wel laten denk ikHelp!!!! schreef op 02 december 2003 @ 09:53:
Zeker goed dat Punkbuster!
Anyway vooral dat laatste wel een goed punt, als je een beetje meer zekerheid hebt dat men niet/nauwelijks kan cheaten dan krijgen de goede clans/spelers ook wat meer respect van mij uit
Ik verlies liever keihard van een clan als ik zeker weet dat cheaten niet mogelijk is dan zoals het nu gaat en telkens gefrustreerd weer naar bed toe gaan

had je mee moeten gaan naar de LAN, dan had je 3 top clans aan het werk kunnen zien, live
en zonder cheats
en zonder cheats
Ik vind dat een Team speak server ook een soort cheaten is!
Je hebt toch een teamspeak chat optie in BF.
Vooral als het een publieke server is.. bij clanserver kan ik begrijpen als het gebruiken.
.
Vooral als het een publieke server is.. bij clanserver kan ik begrijpen als het gebruiken.
er zit geen teamspeak in BF... jij hebt teveel CS gespeelddCY schreef op 02 december 2003 @ 11:58:
Vooral als het een publieke server is.. bij clanserver kan ik begrijpen als het gebruiken..
Ben ik het niet mee eens, als je het op een public gebruikt ist ook 1 doel, en dat is sneller communiceren. Andere gamertjes kenne ook zo een TS server starten en gebruiken, ik vind er niks mis meedCY schreef op 02 december 2003 @ 11:58:
Vooral als het een publieke server is.. bij clanserver kan ik begrijpen als het gebruiken..
Right for all the wrong reasons.
jij bent toch deCoy[NL] of nie?
iig, wat is er mis met TeamSpeak, we zitten wel vaker gewoon met TeamSpeak samen te klesten, ookal is de ene Axis en de ander Allied, het is geen cheaten, want je moet nog steeds met skill spelen.
En met die Chat-lag van BF is het onmogelijk om te gaan typen
iig, wat is er mis met TeamSpeak, we zitten wel vaker gewoon met TeamSpeak samen te klesten, ookal is de ene Axis en de ander Allied, het is geen cheaten, want je moet nog steeds met skill spelen.
En met die Chat-lag van BF is het onmogelijk om te gaan typen
Ja ik ben dECoY [NL]
Maare.. ik had het over de text-based teamspeak.
Enne.. Over de TS ik heb het dan over van die gasten die bij elkaar in de team zitten op een publieke server. Ik heb het al meerdere keren meegemaakt..
Enne.. Over de TS ik heb het dan over van die gasten die bij elkaar in de team zitten op een publieke server. Ik heb het al meerdere keren meegemaakt..
stel je voor: je ben t de airfield op iwo jima aan het verdedigen, je wordt geniepig neergeknald en je spawntijd is nog 30 seconden. je probeert je teamm8 te waarschuwen:dCY schreef op 02 december 2003 @ 12:29:
Ja ik ben dECoY [NL]![]()
scenario dECoY[NL] (zonder ts):
*drukt "l"
*begint te typen: "er zit een nme achter de hangar met de tanks, hij is onderweg naar de tanks!"
*duurt 10 seconden voor je teamm8 het door heeft en erop reageert
*de nme heeft zich bedacht en loopt terug
*drukt "l"
*begint te typen: "hij draait zich om, ga de andere kant langs!"
*duurt 10 seconden voor je teamm8 het door heeft en erop reageert
*weg spawn...
scenario py.mosjuh (met ts):
*roept over TS group (ctrl toets bijv) airfield "nme achter hangar onderweg naar tanks"
*roept over TS group (ctrl toets bijv) airfield "nme loopt nu terug: ga ander kant langs".
mag jij oordelen
Lol, ik heb je vaak zien spelen, maar nog nooit iemand gehoord die jou voor cheater uitmaakte.dCY schreef op 02 december 2003 @ 09:11:
Beeeter!! Ik hoop dat ie er snel is!!!
Ik vind dat je zowiezo niet hoorbaar voor de spelende players moet kunnen ts-en als je dood bent
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 02-12-2003 13:17 ]
Nee niet op de GoT server!!Bor_de_Wollef schreef op 02 december 2003 @ 13:15:
[...]
Lol, ik heb je vaak zien spelen, maar nog nooit iemand gehoord die jou voor cheater uitmaakte.
Ik vind dat je zowiezo niet hoorbaar voor de spelende players moet kunnen ts-en als je dood bent
Wie heeft het over de GoT server?
Mwah.. ik zit bij een heel kleine clan... hebben geen 'eigen' server... team speak voegt juist heel veel pret en plezier toe aan het spel... lekker schreeuwen met z'n allen... niets mis mee.dCY schreef op 02 december 2003 @ 11:58:
En typen schiet idd niet op... en dan is het inderdaad maar de vraag of het gelezen wordt...
Less = more
Zijn jullie clanbase geregged Jamal?
Misschien leuk om een keer een friendly te spelen tegen Army of GoT?
Misschien leuk om een keer een friendly te spelen tegen Army of GoT?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
friendly? wij zijn niet vriendelijk 
Maaruh, heeft iemand al een release dat voor de 1.6 patch gelezen?
Ik gok zelf eind december
Maaruh, heeft iemand al een release dat voor de 1.6 patch gelezen?
Ik gok zelf eind december
Verwijderd
Dat werkte!py.mosjuh schreef op 01 december 2003 @ 20:05:
[...]
je kan ook proberen om het aantal servers dattie scant te beperken tot bijvoorbeeld alleen de benelux of nederland.. zelf speel ik meestal op nl-se servers of zweedse servers.. gerichter zoeken gaat ook sneller dus.. give it a try
Dankje
Gisteravond even op de GoT server gespeeld, en heb me best vermaakt
Draaien RtR en SW ook op de server ?
nee, want we zijn gewoon addict van BF retail, maar ik heb wel een handje van eens Husky (RtR) er op te zetten, is namelijk wel vet!
Moeten het eens bespreken, maar mensen, bespreek dit nu op ons forum reg je 1x en je kan daar alles bespreken!
Het is niet de bedoeling hier op GoT dat je het steeds over onze clan hebt ipv Battlefield waar dit topic over gaat!
Moeten het eens bespreken, maar mensen, bespreek dit nu op ons forum reg je 1x en je kan daar alles bespreken!
Het is niet de bedoeling hier op GoT dat je het steeds over onze clan hebt ipv Battlefield waar dit topic over gaat!
Verwijderd
Ik zag dat de nieuwe Nvidia drivers uit zijn..
meuktracker: nVidia Detonator XP 53.03
GeForce FX 5950 Ultra and GeForce4 Ti 4400, Windows XP: Rendering corruption in Battlefield 1942 Desert Combat.
GeForce4 MX 440 and GeForce4 Ti 4400, Windows XP: Blue-screen crash during Battlefield 1942 Desert Combat.
Gezien de problemen met BF in de vorige versie detonator (heb een Ti4200) wacht ik nog ff op resultaten.. dus.. iemand ervaringen met een geforce 4 ?
Mn gevoel zegt dat het nu goed zit maarre..
Ik heb na die rotzooi met de vorige gedraaid op 45.23 en dat ging uiteraard wel lekker, is dr veel performance verschil tussen deze nieuwe en 45.23 ?
Geloof dr zelf niet zo in.. maja.. je weet het niet
GeForce FX 5950 Ultra and GeForce4 Ti 4400, Windows XP: Rendering corruption in Battlefield 1942 Desert Combat.
GeForce4 MX 440 and GeForce4 Ti 4400, Windows XP: Blue-screen crash during Battlefield 1942 Desert Combat.
Gezien de problemen met BF in de vorige versie detonator (heb een Ti4200) wacht ik nog ff op resultaten.. dus.. iemand ervaringen met een geforce 4 ?
Ik heb na die rotzooi met de vorige gedraaid op 45.23 en dat ging uiteraard wel lekker, is dr veel performance verschil tussen deze nieuwe en 45.23 ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 22:47 ]
Verwijderd
Net een hele mooie battle gehad op Operation Market Garden
vooral spannend op het eind, Allies hadden 20 punten nog ofzo en wij maar 10 ongeveer, het ging op een gegeven moment zo snel dat we ff niet wisten wie er gewonnen had maar axis dus met net 2 punten verschil
(van de 1100 tickets ofzo)
Die nr 1 van de Allies was btw een gast met de B17, lukt ook wel met 64 man

Klik
Die nr 1 van de Allies was btw een gast met de B17, lukt ook wel met 64 man

Klik
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 09:39 ]
64 man ruled, ik heb laatst ook ff met de B17 gevlogen op Operation Market Garden had toch mooi een score van 35 - 35 - 1 
Het is helemaal mooi als je als Axis de B17 jat, want de allies hebben helemaal _geen_ luchtafweer geschut, behalve hun MG's dan
Het is helemaal mooi als je als Axis de B17 jat, want de allies hebben helemaal _geen_ luchtafweer geschut, behalve hun MG's dan
beetje jammer dat mijn pc dat niet zo goed trekt.. ligt waarschijnlijk aan mijn GeForce 2 gt 64 mb kaartje.. Ga binnenkort een 9800se kopen waarschijnlijk dus ik zal jullie dan op de hoogte stellen...
Verwijderd
Allies, Geen luchtafweer??Snow_King schreef op 04 december 2003 @ 10:14:
64 man ruled, ik heb laatst ook ff met de B17 gevlogen op Operation Market Garden had toch mooi een score van 35 - 35 - 1
Bij de basis staan 2 AA guns, dan bij het spawn point bij d brug ook 1 en ook bij het spawnpoint als je de brug over gaat en dan links.
En misschien als ze ook het spawnpoint dicht bij de axis base hebben gecaptured, daar staat er ook nog 1.
Allies hebben bijna altijd 3 aa guns en als het goed gaat 5.
Edit:
Vergeet alles wat ik gezegd heb, zat aan Bocage te denken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 14:42 ]
Zijn er trouwens goede servers die ook public gamespeak draaien?
ik draai de 53,03 beta drivers en ik heb een ti4400, nog geen problemen mee gehad, bij geen enkel spelVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:47:
Ik zag dat de nieuwe Nvidia drivers uit zijn..
64 man door elkaar heen te blaten? nee dank jeBor_de_Wollef schreef op 04 december 2003 @ 15:09:
Zijn er trouwens goede servers die ook public gamespeak draaien?
Daar heb je gelijk in, maar de 64 mans servers beperkt in aantal en overdag is geen enkele server vol namelijk.unfor schreef op 04 december 2003 @ 16:02:
[...]
64 man door elkaar heen te blaten? nee dank jeheb bij halflife destijds ook meteen die voicecomm uitgezet.
Aangezien ik niet echt van plan was om de 12 voorgaande delen door te lezen en de search helaas geen positieve resultaten bood hierbij mijn vraag:
Ik heb in mn PC een audigy 2 + onboard sound. Tot nu toe wisselde ik de groene stekker van mn speakerset telkens met die van mn headset en moest ik in mn audigy instellen dat ik een headset had aangesloten voordat ik BF opstartte. Dit is uiteraard veel werk en ik bedacht me onlangs dat dit veel gemakkelijker kon als ik BF over mn onboard sound kon laten lopen (zonder mn audigy uit te hoeven schakelen in SYSTEEM). Iemand enig idee waar ik kan instellen welke geluidskaart BF moet gebruiken?
Ik heb in mn PC een audigy 2 + onboard sound. Tot nu toe wisselde ik de groene stekker van mn speakerset telkens met die van mn headset en moest ik in mn audigy instellen dat ik een headset had aangesloten voordat ik BF opstartte. Dit is uiteraard veel werk en ik bedacht me onlangs dat dit veel gemakkelijker kon als ik BF over mn onboard sound kon laten lopen (zonder mn audigy uit te hoeven schakelen in SYSTEEM). Iemand enig idee waar ik kan instellen welke geluidskaart BF moet gebruiken?
kan niet in BF edwin.
misschien een of ander 3rd party windhoos programma, maar ik ken er geen
misschien een of ander 3rd party windhoos programma, maar ik ken er geen
gewoon je Onboard als Primairy soundcard zetten!
maar weet wel, je FPS gaat erg omlaag door een AC'97 kaart
---Snow_King schreef op 06 december 2003 @ 00:36:
gewoon je Onboard als Primairy soundcard zetten!
never mind...
[ Voor 11% gewijzigd door EdwinB op 06-12-2003 00:57 ]
of je plugt (net als ik) je headset in je speaker set...
ja, maar zijn speakers staan op 5.1, dus over je koptelefoon hoor je niet alles...
en dat had ik op de lan=life lan :X:XSnow_King schreef op 06 december 2003 @ 16:14:
ja, maar zijn speakers staan op 5.1, dus over je koptelefoon hoor je niet alles...
anyway speel nooit met ac97 chipset zooi om spellen te spelen. het heeft GEEN hardware acceleration(zoals velen hebben gezegd)
ik speel nu al 2 jaar met een live! kaart en ik ben er hardstikke blij mee, wil wel liever een audigy2
een live! kaartje kost hedendaags ook niet veel +-40euro ofzo
[This space is for rent]
lezen SK... pluggen IN de speaker set.. bij mijn set bijv zit er een headset plug-in bij waar je um zonder problemen kan inpluggen. dan hoor je gewoon alles hoor..Snow_King schreef op 06 december 2003 @ 16:14:
FF over teamspeak icm BF:
Nu heb ik nul, nul ervaring met TS dus misschien is het volgende wel kolder maar toch.
Stel je hebt een Audigy 2 icm een megaworks 5.1 geluidsset en je wilt TS gaan gebruiken. Nu begrijpen jullie wel dat het geluid in BF met bovenstaande set vrij vet is.
Daarom lijkt het me niks om die 5.1 uit te zetten en een koptelefoon met mic zoals bijvoorbeeld de Logitech USB 30 http://www.logitech.com/i...ountryid=22&languageid=13 te gaan gebruiken.
Kun je ook een losse mic http://www.logitech.com/i...ountryid=22&languageid=13 kopen en deze gebruiken icm met 5.1 of werkt dat niet?
Of werkt het zo dat je die koptelefoon+mic op hebt en dat je het gamegeluid van BF over de 5.1 hoort en de TS chat hoort over de koptelefoon??
Nu heb ik nul, nul ervaring met TS dus misschien is het volgende wel kolder maar toch.
Stel je hebt een Audigy 2 icm een megaworks 5.1 geluidsset en je wilt TS gaan gebruiken. Nu begrijpen jullie wel dat het geluid in BF met bovenstaande set vrij vet is.
Daarom lijkt het me niks om die 5.1 uit te zetten en een koptelefoon met mic zoals bijvoorbeeld de Logitech USB 30 http://www.logitech.com/i...ountryid=22&languageid=13 te gaan gebruiken.
Kun je ook een losse mic http://www.logitech.com/i...ountryid=22&languageid=13 kopen en deze gebruiken icm met 5.1 of werkt dat niet?
Of werkt het zo dat je die koptelefoon+mic op hebt en dat je het gamegeluid van BF over de 5.1 hoort en de TS chat hoort over de koptelefoon??
[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 07-12-2003 20:12 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit topic is gesloten.