[Cartoon Sequence 2B] Life on Zenox pt. 2: The Invasion

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.611 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rashmatash schreef op 05 februari 2004 @ 16:59:
[...]

heel erg sorry mensen, ik blijf 't druk hebben, maar ze komen er zeer binnenkort aan. dus heb geduld aub.
Geduld is een schone zaak zegt men :)

Ik heb alleen weinig geduld. T'is geen verwijt hoor, maar ik ben verslaafd aan deze strip en begin nu "cold turkey" symtonen te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmm ik hoop echt dat er ook spoedig een vervolg gaat komen, want ik wil dan zeer zeker mee gaan werken, heb deze gevolgd van begin tot einde en vindt 't echt geweldig!

props

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duurt nu idd wel een beetje lang, maar ik zal zometeen een mailtje sturen naar Rash of ie al klaar is, want okee... anders gaan we een beetje erg tegen de deadline regels in... aangezien Ban5hee een lang weekend met zn kont in Center Parcs zit, ga ik wel proberen iemand te ritselen die daartussen wat wil tekenen... heb nog wel wat mensen achter de hand geloof ik... so stay tuned...

/me gaat rashmatash pesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 11:52
okee, ik ben er mee bezig, schetsjes zijn klaar. ik hoop ze vandaag of morgen af te krijgen.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
hey mensen, bedankt voor 't wachten. Uiteindelijk heb ik helaas niet genoeg tijd kunnen vrijmaken. dus hier heeft u slechts 1 tekening van mij. Iets andere stijl dan jullie gewend zijn van mij :) Dit ernstige falen maakt 't ook jammer genoeg niet echt makkelijker voor de volgende tekenaar die het verhaal af moet sluiten. Dus veel succes.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/images/cs2_4.jpg

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
rashmatash schreef op 08 februari 2004 @ 23:42:
hey mensen, bedankt voor 't wachten. Uiteindelijk heb ik helaas niet genoeg tijd kunnen vrijmaken. dus hier heeft u slechts 1 tekening van mij. Iets andere stijl dan jullie gewend zijn van mij :) Dit ernstige falen maakt 't ook jammer genoeg niet echt makkelijker voor de volgende tekenaar die het verhaal af moet sluiten. Dus veel succes.

[afbeelding]
wel erg spawn die cape

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

rashmatash schreef op 08 februari 2004 @ 23:42:

[afbeelding]
Ehhh, mooi plaatje, daar niks van, maar wat is er nou onacceptabel voor die mantelgast? En het was al erg genoeg dat ie ineens opdook (een homo sapiens die de ayatollah is van de Arilianen?), maar nu blijkt ie ook nog serieus magische krachten te hebben..... Laat iemand maar gauw dat plot-logic-bender-beam kanon opblazen, want dit wordt al weer erg verwarrend 8)7

Weet nog steeds niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Phusebox schreef op 09 februari 2004 @ 15:37:
[...]

wel erg spawn die cape
Heel goed gezien.

@Lex: Ja hij vindt het onacceptabel dat er geen koffie meer gedronken kan worden, of nee eh..enz. en natuurlijk dat nexus zijn plot-logic-bender-beam op hem heeft gericht.

en hij schiet zijn kame-ha-me-ha straal inderdaad richting jou plot-logic-bender-beam. dus 't is aan de volgende tekenaar om te bepalen wat sterker is en wat er gebeurt als er een wint ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rashmatash op 09-02-2004 17:52 ]

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

riiight... :D begint hier wel 1 of andere monty python film te lijken ofzo met al die wazige plotwendingen :) en tóch kom ik elke dag kijken, puur voor de fun der verassing wat er nú weer bedacht is :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

rashmatash schreef op 09 februari 2004 @ 17:50:
[...]
@Lex: Ja hij vindt het onacceptabel dat er geen koffie meer gedronken kan worden, of nee eh..enz. en natuurlijk dat nexus zijn plot-logic-bender-beam op hem heeft gericht.
eh, nee, wacht even, maar, oh ja, natuurlijk ;)
en hij schiet zijn kame-ha-me-ha straal inderdaad richting jou plot-logic-bender-beam. dus 't is aan de volgende tekenaar om te bepalen wat sterker is en wat er gebeurt als er een wint ;)
Ok, cool ...
Laten we hopen dat BaN5Hee met een frisse kijk op de zaken (en voorzien van voldoende koffie) van z'n Centerparcs uitstapje terugkeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wegens onverwachte drukte ben ik waarschijnlijk deze week even niet in de gelegenheid de boel bij te houden... Ban5hee is weer terug, want heb em online gezien... zal em zo snel mogelijk vragen of ie hier weer op wil duiken om de boel af te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Uh oooh ik ben gespot! shit!

Ik weet niet of ik in 3 plaatjes de boel kan afsluiten. Ik moet me even verdiepen in het totale verhaal en dan ga ik een verhaallijn maken. Ik heb het deze week een beetje druk met m´n werk, maar ik wil voor vrijdag een conceptje afhebben die ik dan samen met Berrie (Ezchaoz) bekijk. Ik wil dan in het weekend de tekeningen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

*ping* weekend :Y)

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat het einde nu net vertraagd moet lopen is echt jammer, maar helaas niet anders... ik heb opeens een belangrijk project waarin ik voor school een animatie moet maken en dus weinig tijd, hoor ik dat Ban5hee een aantal goeie ideeën heeft, maar met zn tokus ziek op de bank ligt.. het is dus even wachten geblazen nog op het einde tot hij beter is...

vinf het nogmaals echt jammer dat het zo moest lopen... maar het is even niet anders... ;(

Verwijderd

tis al donderdag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:12

crisp

Devver

Pixelated

site bijgewerkt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

blij dat je het kunt bijhouden!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Slecht nieuws. Ik kom er voorlopig niet aan toe, vorige week was ik ziek en heden moet ik hard leren voor m'n examen... Sorry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( hè, verdikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 23 februari 2004 @ 10:38:
Slecht nieuws. Ik kom er voorlopig niet aan toe, vorige week was ik ziek en heden moet ik hard leren voor m'n examen... Sorry :'(
bans, wanneer je online bent, holler @ me.. want ik wil eigenlijk wel een einde maken aan de sequence... gaan we es kijken hoe we dit nu weer oplossen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ai, cs-father DarkX, why have you deserted your children (Nyx & Kwok) :?

Ehhh, misschien zijn er nog vrijwilligers (like me) te vinden die mee willen helpen (hoewel we die ronde eigenlijk al hebben gehad :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
tja, misschien kunnen we met de 6 (?) mensen die nog mee doen, een eind verzinnen/afspreken, en t in ~6 plaatjes proberen proppen plannen.
Kunnen we ieder nog 1 plaatje doen, maar dan simultaan ipv na elkaar (risky, maar weer eens wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik heb wel een concept waarmee ik het verhaal in een plaatje of 3 kan laten afsluiten. Voordat ik ziek (weekje griep, ziek klinkt te ernstig) werd heb ik dat concept bedacht. Maar ja, toen lag ik een week plat en daarna moest ik voor m´n examen leren... Vanavond zal ik Berrie ff contacteren op MSN (bij deze Berrie :P) over de afloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom ook nog eens langs fietsen, ik zal dit topic nog eens bookmarken en nog eens een potlood terhand nemen!

of laat nyx in 1 plaatje wakker schrikken op de bank terwijl de 638e aflevering van ehh dinges net voorbij is 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

836ste herhaling van de Quarkons :)
is idd wel een idee, maar wel errug flauw...

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

• Bansoon
:S

ok... dat was dus m´n concept, da´s nu dus niet origineel of spannend meer. Want nu is ´t al genoemd... leuk... :S

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Hmpfff, als het moet heb ik ook nog wel een concept, maar dat zal ik hier maar niet posten, want dan kan dat dus ook niet meer :P

Verwijderd

Lex_van_H schreef op 26 februari 2004 @ 18:27:
Hmpfff, als het moet heb ik ook nog wel een concept, maar dat zal ik hier maar niet posten, want dan kan dat dus ook niet meer :P
mail je idee anders ff naar ons door.. gaan we kijken hoe we dat inplannen...

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:58:
[...]

mail je idee anders ff naar ons door.. gaan we kijken hoe we dat inplannen...
You've got mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em binnen, en moet zeggen dat k em nog effe een paar keer moet overlezen ;).. dan stuur ik joris mn reactie en hoop ik dat hij er etzelfde over denkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:03:
[...]
ik heb em binnen, en moet zeggen dat k em nog effe een paar keer moet overlezen ;).. dan stuur ik joris mn reactie en hoop ik dat hij er etzelfde over denkt..
Tja, het is natuurlijk niet echt nodig al die plot-eindjes in een plaatje af te hechten...
ik werd al typend misschien een beetje over-enthousiast ;)

Ondertussen dan maar even wat fan-art :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/cs2merch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
die koffiemok is echt tof! maar je stripje is nog niej veel hier =$

ik mag natuurlijk eigenlijk niet zeiken omdat ik zelf ook ni echt wat bijdraag ofzo, maar ik wacht nog steeds trouw :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Punksmurf schreef op 04 maart 2004 @ 23:02:
.... maar je stripje is nog niej veel hier =$
Are you talking to me? Huh?
Maar even serieus: ik ben gewoon samen met de rest van de wereld in afwachting van het fantastische einde dat onze [stroopsmeer]geliefde capo's[/stroopsmeer] aan het produceren zijn. Moet wel super worden gezien de tijd die het kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

hmm steektie zn middelvinger op? :)
wel kewl ding trouwens, wanneer begint de productie? :)
* zeekoe ook met smart...

[ Voor 21% gewijzigd door zeekoe op 06-03-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

zeekoe schreef op 06 maart 2004 @ 17:18:
hmm steektie zn middelvinger op? :)
Hmm, was bedoeld als z'n wijsvinger (zo van: attentie, let even op mij, oid), maar technisch gezien is het idd ook z'n middelvinger. Nyx heeft nl. een duim en twee vingers (iig op mij plaatjes) ;)
wel kewl ding trouwens, wanneer begint de productie? :)
Mokken zulen wel te krijgen zijn bij ACME....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Lex_van_H schreef op 05 maart 2004 @ 09:41:
[...]

Are you talking to me? Huh
uh ja, ik dacht dat jij verder zou gaan ..
Lex_van_H schreef op 26 februari 2004 @ 18:27:
blijkbaar niet dus :P
nm, dan was het @diegene die het volgende plaatje in elkaar gaat zetten :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
hey mensen,

ik zie dat er zo nooit een einde komt aan de avonturen van nixundkwok. daarom heb ik besloten om in mijn vrije tijd stripjes te gaan tekenen waarin ik een einde brei aan dit verhaal. echter, aangezien ik weinig hiervan heb, komen de plaatjes een voor een met voorbehoud van verschijningsinterval. als u hier niet mee eens bent, heeft u pech. beschouw in dat geval mijn werk als fan art.

hier is mijn volgende werk:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/images/cs2_4_2.jpg

hasta luego.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ik mis het woordje 'all' maar wel een geweldig idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
BaRF schreef op 13 maart 2004 @ 09:08:
ik mis het woordje 'all' maar wel een geweldig idee :P
he ja!! in mijn schetsen stond ie der nog bij, maar bi het uitwerken ben ik het vergeten :? |:( 8)7

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je dan toch gaat corrigeren: "destroy" schrijf je zonder i :P :>
edit:
Ook een beetje een lurkpost, dit - het valt niet mee om deze sequence te volgen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 13-03-2004 15:32 . Reden: typo ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ben benieuwd naar de rest rashmatash!! fantastisch tekenwerk, alleen maak je me nieuwsgierig naar waar je heen wilt met het verhaal! :D

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Rataplan schreef op 13 maart 2004 @ 15:19:
[...]
Als je dan toch gaat corrigeren: "destroy" schrijf je zonder i :P :>
edit:
Ook een beetje een lurkpost, dit - het valt niet mee om deze sequence te volgen :)
geheh ja, het lukt mij nooit in 1 keer goed.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

[zeik-modus]tis one mug to rule them all ;) (of doen mugs dat anders :))[/zeik-modus]
is trouwens kewl plaatje :)

edit:
http://www.cs.rice.edu/~ssiyer/minstrels/poems/257.html
Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.

[ Voor 76% gewijzigd door zeekoe op 18-03-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Zijn de capo's hier nu allemaal verdwenen :'(
Zo ja, dan wil ik Rashmatash wel helpen om de zaak toch af te hechten...
@ Rashmatash: misschien even afstemmen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Lex_van_H schreef op 20 maart 2004 @ 14:10:
Zijn de capo's hier nu allemaal verdwenen :'(
Zo ja, dan wil ik Rashmatash wel helpen om de zaak toch af te hechten...
@ Rashmatash: misschien even afstemmen dan?
nou ja ik vind 't prima. we kunnen onze ideeën mailen waarin het einde van het verhaal duidelijk wordt, zodat we weten hoe het precies af gaat lopen. dan kunnen we gaan tekenen.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdwenen... neej, dis de eerste keer sinds een fucking maand ofzo dat ik de tijd heb om me weer eens ergens anders mee bezig te houden |:( .. school neemt teveel tijd op waardoor ik niet echt de kans had om fora te bezoeken.. en dus ook niet kon deelnemen aan de vooruitgang van de sequence..

ik zie dat rashmatash zich voorop gesteld heeft om het geheel te eindigen.. aangezien ik een nieuwe tentamenweek inga en moet leren zal ik weer weinig tijd hebben.. dus ik zou bijna zeggen dat jullie je ding moeten doen en em af moeten maken...

mijn excuses voor het niet verder kunnen gaan, maar kan et niet combineren nu.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

uhm mag ik concluderen dat de plaatjes van rashmatash de slotplaatjes zijn? :) Ik vind ze geslaagd genoeg hoor _o_

Ik ga zo Sequence III openen!!!

ohnee, wacht het is 1 april ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 01-04-2004 20:59 . Reden: mooha ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ok, ik heb wat met Rashmatash gemaild en we zijn het aardig eens over de plot tot het einde. In principe zijn we van plan om de plaatjes te gaan maken, maar het kan wel even duren allemaal.
Enne, het is ondertussen 2 april en dit is dus geen grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

lex> had je de zomertijd niet goed staan ;) of zijn jullie nog steeds bezig?
* zeekoe wacht met smart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

zeekoe schreef op 11 april 2004 @ 13:36:
lex> had je de zomertijd niet goed staan ;) of zijn jullie nog steeds bezig?
* zeekoe wacht met smart :)
ehhh, plot is uitgewerkt, maar we blijken allebei toch wat weinig tijd te hebben voor tekenen... maar het zal komen... ooit... pic voor pic.... echt... beloofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lex_van_H schreef op 11 april 2004 @ 21:57:
[...]

ehhh, plot is uitgewerkt, maar we blijken allebei toch wat weinig tijd te hebben voor tekenen... maar het zal komen... ooit... pic voor pic.... echt... beloofd....
Kunnen we binnenkort een teaser verwachten? O-)

behalve een leeg vel dan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

* KICK *

Hier 2 sneak spyshots van het storyboard als bewijs dat er iets is.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/sneak2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/sneak1.jpg

De bal ligt bij Rashmatash.......... kom op Rash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

it's alive.... ALIIIIVE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Zie je maar weer, geduld is een schone zaak ;)

Lekker warmhoudertje zonder inhoudt, jullie lijken wel pro's :p

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ok, het gaat verder!
Rashmatash heeft de aanzet gegeven, maar hij heeft absoluut geen tijd om verder te gaan, dus doet ondergetekende dat in z'n uppie.

Voor de geschiedenis tot nu toe, zie:
W&G Cartoon Sequence 2 - Life on Zenox

Ik begin met het laatste plaatje daarvan, plus het 'aanzetplaatje' (beide van Rasmatash) en het eerste plaatje van het vervolg van mezelf.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/rashmatash115.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/images/cs2_4_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_1.jpg

Keep your eyes peeled for more (ik ben al een eind gevorderd, echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Hmz, was met de pdf bezig, maar mijn HD is gecrashd, 60gig data kwijt :/

Dus wat er niet meer online staat van deze of de vorige sequence is weg. Kweet niet psies hoeveel dat is.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

DarkX schreef op 26 mei 2004 @ 19:01:

Dus wat er niet meer online staat van deze of de vorige sequence is weg. Kweet niet psies hoeveel dat is.
Pfff, da's zwaar balen :(
Gelukkig staat deze sequence verder geheel op de tweakers crewspace waar ik hierboven heen link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lex_van_H schreef op 26 mei 2004 @ 19:40:
[...]

Pfff, da's zwaar balen :(
Gelukkig staat deze sequence verder geheel op de tweakers crewspace waar ik hierboven heen link :)
dude, wat vet dat je doorblijft gaan met die sequence!! .. over 2 weken ben ik weer klaar met school.. als je dan nog niet klaar bent, en je mocht nog hulp nodig hebben.. holla maar via de mail...

succes man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Hmmm, al respons van twee (voormalige) capo's. Gaat goed :P

De volgende pix al, mooi voor het lange weekend:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_4.jpg

Revenge of the mug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

lauwe shit ouwe!
waar staat de rest van de sequence ookweer?

* XangadiX is dus een beetje de URL vergeten 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door XangadiX op 29-05-2004 00:29 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

XangadiX schreef op 29 mei 2004 @ 00:28:
lauwe shit ouwe!

* nero355 is bijna vergeten dat dit Topic bestaat :P Had de hoop al opgegeven maar TADAA hij is er weer O+ Zijn Favo Stripverhaal :D

Tof dat jullie doorgaan d:)b _/-\o_

Gaat DarkX nog een pootje uitsteken of doet die niks meer ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

XangadiX schreef op 29 mei 2004 @ 00:28:
lauwe shit ouwe!

En Xangadix heeft hierboven (terecht natuurlijk, want heel mooie) plaatjes gekeken en niet goed gelezen, want daar had ik het al neergezet ;)
Nog maar een keer dan:

Voor de geschiedenis tot nu toe, zie:
W&G Cartoon Sequence 2 - Life on Zenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX had wel gelezen maar dat is pas half af; ik vroeg me af of iemand de hele serie inclusief de 'one mug to rule them all'-saga all online had staan :p

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:12

crisp

Devver

Pixelated

ik zal die laatste paar plaatjes er dit weekend ook even bijzetten; gelukkig was ik wel aardig bij :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
nero355 schreef op 29 mei 2004 @ 00:33:
[...]

* nero355 is bijna vergeten dat dit Topic bestaat :P Had de hoop al opgegeven maar TADAA hij is er weer O+ Zijn Favo Stripverhaal :D

Tof dat jullie doorgaan d:)b _/-\o_

Gaat DarkX nog een pootje uitsteken of doet die niks meer ??
Ben momenteel vrij druk met m'n systeem te herstellen, heb sinds gisteren pas weer photoshop en nog geen illustrator. Maar verder eh... ik wou nog een pdf maken, ga ik binnenkort maar weer eens opnieuw aan beginnen, en eventueel een cover met jullie goeddunken.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

De volgende... (weet niet of ik dit tempo vol kan houden)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_7.jpg

The mug rests, logic is returned to the known universe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, huh! Wah?

krijgen we een bietje een zachte g accent.. wah is da nou? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 19:31:
LOL, huh! Wah?

krijgen we een bietje een zachte g accent.. wah is da nou? :9
Tja, TheQoc is duidelijk even van slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

JJajaajaja! Jullie leven nog! :w !! :D
DarkX schreef op 26 mei 2004 @ 19:01:
Oeh... Lijkt me redelijk zwaar kloten... * zeekoe moet misschien ook maar eens hard aan het backuppen...

Lex: keep up the good work :)

[ Voor 8% gewijzigd door zeekoe op 04-06-2004 21:42 . Reden: de : w smile stond niet in het lijstje, dank aan nero :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

zeekoe schreef op 04 juni 2004 @ 21:35:
JJajaajaja! Jullie leven nog!
Gelukkig wel :D En ehh......... er is zoiets als de : w smilie hier ;) => :w

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

De volgende...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_10.jpg

Eindelijk gerechtigheid voor de Arilianen na alle manipulaties door de Germanixiaanse geheime dienst met hun virus en vreemde mantelgasten die uit het niets opdoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

"Je staat op mijn teen" :D

Verder zal het wel lekker vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Hej, dit topic was er ook nog :) "Mooi, inpakken en wegwezen met dat ding"... lol :P

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

En hier zijn we al weer... (veel zin in tekenen gehad plus een Wacom te leen :9 )

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_13.jpg

TheQoc komt bij zijn positieven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Grappig :D Zie ze ook echt stuiteren hier :+

NEXT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Netjes! _/-\o_ Eindelijk weer leven in dit topic, en wel met klasse ook! :D

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Woei!!
Meer, meer!
Btw, Lex, doe jij nu alles alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

zeekoe schreef op 10 juni 2004 @ 23:57:
Woei!!
Meer, meer!
Btw, Lex, doe jij nu alles alleen?
Yep... en mooi dat er waardering voor is :P
Ben al een heel eind gevorderd. Er volgen nog twee afleveringen van drie pix (ruwe versies al klaar) Booooh, hisss, niet meer :( Nee 8)
Dan zijn de plot-eindjes wel zo'n beetje afgehecht :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

NEXT

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_16.jpg

Iedereen gaat zijns weegs en/of komt weer lekker thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lex_van_H schreef op 12 juni 2004 @ 23:31:
NEXT

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Iedereen gaat zijns weegs en/of komt weer lekker thuis :)
lol.. bij het laatste plaatje moest ik effe denken aan die Kanis & Gunnik reclame... maargoe.. vet man.. nog 1 serie dus en er mag een pdf gebakken worden?! ... VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hey Lex, je moet eens je eigen comic series oprichten, je humor is wel grappig zo. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Trinsec schreef op 13 juni 2004 @ 00:17:
Hey Lex, je moet eens je eigen comic series oprichten, je humor is wel grappig zo. :)
Nee doe maar niet......... dan stopt hij er weer mee en dan gaat DarkX het weer afmaken :+ >:)

Hij is weer vet trouwens..... vooral het eerste plaatje met "Luki" liedje :D (zo heet die Cowboy toch :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:33
nero355 schreef op 13 juni 2004 @ 16:05:
[...]

Nee doe maar niet......... dan stopt hij er weer mee en dan gaat DarkX het weer afmaken :+ >:)

Hij is weer vet trouwens..... vooral het eerste plaatje met "Luki" liedje :D (zo heet die Cowboy toch :? )
Is toch lucky luke? Misschien luki in het nederlands. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

MADG0BLIN schreef op 13 juni 2004 @ 16:30:
Is toch lucky luke? Misschien luki in het nederlands. :P
Ja die ja : Lucky Luke

Afbeeldingslocatie: http://www.ovronnaz.ch/lucky/album1a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

nero355 schreef op 13 juni 2004 @ 16:05:

Nou oke dan, NADAT hij klaar is met deze sequence? :) Ik vind het i.i.g. wel leuk om zijn stijl en verhalen te lezen.

Al eerder beantwoordt, maar het is dus Lucky Luke. OOK in het Nederlands is de naam hetzelfde. (Kan het weten, heb de albums bijna compleet :P)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Trinsec schreef op 13 juni 2004 @ 19:11:
[...]

... Ik vind het i.i.g. wel leuk om zijn stijl en verhalen te lezen.
Aha, u is een kenner :)
Al eerder beantwoordt, maar het is dus Lucky Luke. OOK in het Nederlands is de naam hetzelfde. (Kan het weten, heb de albums bijna compleet :P)
Oeps, bovenstaande opmerking sloeg hier op >:)

Meerdere kenners hier, altijd fijn als de mensen zo'n geintje herkennen (heb zelfs even research gedaan naar de exacte titel van dit lied, want Morris laat Luke niet altijd precies hetzelfde zingen)

Maarreh, met echte regelmaat een stripserie produceren is me wat te veel gevraagd. Met een volgende sequence doe ik graag mee. Nu nog de laatste pix hiervoor klaarklooien en dan is het weer even mooi geweest. Heb ook nog andere (tijdrovende) hobbies :P

[ Voor 7% gewijzigd door Lex_van_H op 14-06-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

OK, this is it, tussen al het voetbal door :P the last pix :7

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/CS2_fin_19.jpg

Het leven herneemt zijn normale loop voor onze favoriete couch potatoes, THE END

Hé DarkX, maak je de PDF? Mag je ook een cover maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Lex_van_H breide op 17 juni 2004 @ 20:48 een mooi einde aan de sequence
Geweldig! Eindelijk gerechtigheid, ik wist wel dat die baliedame niet te vertrouwen was :)

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

prinsesje schreef op 17 juni 2004 @ 21:55:
[...]

Geweldig! Eindelijk gerechtigheid, ik wist wel dat die baliedame niet te vertrouwen was :)
Ze had ook zo'n raar hoofd :+

Hij is leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 13:13
_/-\o_ _/-\o_

echt super man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Stoer! Pee-dee-ef :)

Maar hoe moet het nu verder... een sequenceloos bestaan op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeekoe schreef op 20 juni 2004 @ 15:02:
Stoer! Pee-dee-ef :)

Maar hoe moet het nu verder... een sequenceloos bestaan op GoT...
wie weet.. wie stapt er naar voren?! .. ik zou best als deelnemer wel weer willen tekenen.. misschien dat het deze keer weer vanwege de zomervakantie goed en in 1 keer lukt.. zoals het eerste sequence..

dusse... wie wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

als we nou een nieuwe sequence beginnen met een LIMIET van 15 plaatjes, dát moet te halen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Eerst die PDF zien, dan doe ik weer mee aan een nieuwe sequence ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

Egel in outer space

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.teune/egel.gif

Het verhaal over een egel die door een ongelukkig ongeval per ongeluk terecht is gekomen op de top van een atoombomontploffingspaddestoel en daardoor in de ruimte is beland.
Hmmz... niet heel realistisch zeker :P

[ Voor 0% gewijzigd door zeekoe op 21-06-2004 22:59 . Reden: en ik ben niet stoned. nooit geweest ook. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

zeekoe schreef op 21 juni 2004 @ 18:45:
Egel in outer space

[afbeelding]

Het verhaal over een egel die door een ongelukkig ongeval per ongeluk terecht is gekomen op de top van een atoombomontploffingspaddestoel en daardoor in de ruimte is beland.
Hmmz... niet heel realistisch zeker :P
Hmm..... dat wordt een stoned verhaal :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

nero355 schreef op 21 juni 2004 @ 22:26:
[...]

Hmm..... dat wordt een stoned verhaal :D :7
Vooral die tekeningen zo te zien :D

Leuk dat het nu eindelijk goed met onze helden is afgelopen. :) Mijn complimenten voor de mensen die er nog energie in gestoken hebben. :)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Ehhhhh, DarkX, hoe zit het met de ambitie en mogelijkheden om die PDF te maken?
Moet ik dit ook nog doen... was nou toch bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Jee, was dit topic ook weer even vergeten. Maar Lex_van_H wat een afronding van het verhaal! Ziet er erg goed uit, leuk afronding zo !
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste