[Cartoon Sequence 2B] Life on Zenox pt. 2: The Invasion

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.603 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14356/full.jpg

Welcome back for this exciting second episode of Life On Zenox!

Life On Zenox, de tweede Cartoon Sequence, kent nu een bijdrage van alle deelnemende cartoonisten, maar het verhaal was nog lang niet af! Daarom krijgt de strip nu een second cycle, waarin alle cartoonisten uit de eerste strip nogmaals aan bod komen om de avonturen van Nyx en Kwok verder te vertellen.

Weet je niet waar dit over gaat? Lees de Tweakers.net frontpage feature!

De Regels
Lees ze nog eens goed door

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Afbeeldingen mogen van ongeveer alle disciplines gebruik maken (gebruik van o.a. potlood, verf, wacom en 3d programma zijn allemaal toegestaan). Probeer je eigen stijl te bewaren, maar houdt alles herkenbaar en duidelijk. Lever een verzorgd eindproduct af.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Wil je als oudgediende weer meedoen? Stuur een mailtje naar rschreurs@home.nl, of contact mij @ ICQ of MSN! (Geld niet voor degene die op de lijst al als bevestigd staan).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Per keer is het toegestaan om 1 tot 3 plaatjes te posten. Het is dus niet VERPLICHT om 3 plaatjes te posten, zit je wat krapper in tijd dan mag je gerust 1 of 2 plaatjes posten.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Probeer er zoveel mogelijk een logisch verhaal van te maken. Hoewel het voor jezelf leuker is om zoveel mogelijk grappen en plotwendingen in je korte stripje te verwerken is het voor het geheel van de strip niet zo prettig. Lees wat er al gebeurd is, bedenk dan waar het verhaal volgens jou heengaat, en schrijf daar naar toe. Net als in een goede film wordt naar een goede plotwending toegewerkt, en niet spontaan het roer omgegooid. Onderdruk je ego even ten bate van het verhaal ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Nieuwe karakters toevoegen mag uiteraard, maar met mate. Probeer het star trek "weird alien of the day" effect een beetje te vermijden. Zorg ervoor dat je bestaande karakters uit het verhaal zo herkenbaar mogelijk overneemt. Artistieke vrijheid is mooi, maar maak van een schele gorilla met een bandana niet ineens een eenogige slang met sproeten :) Zorg er ook voor dat je karakters origineel zijn, en niet 'geleend' zijn van andere strips/tv/film/anders, dat verhoogt de originaliteit van de strip in het geheel.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif De afbeelding(en) moet(en) 300x300 pixels groot zijn, dan zijn ze goed samen te vatten op de site. Stuur je plaatjes naar [url=mailto:rschreurs@home.nl;berrieschoots@hccnet.nl;aurik.fj@multiweb.nl;cj.aurik@das.nl?subject=CS_inzending]Capos[/url]. Hierna zullen de capo's ASAP bekijken of de strip in de verhaallijn past, waarna de volgende op de lijst een e-mail krijgt dat hij aan de beurt is. Wanneer je een snelle beoordeling wilt kun je voordat je aan de tekening begint een schets of script sturen zodat we de continuiteit alvast kunnen beoordelen. Is deze goed, en zijn je tekeningen van dezelfde kwaliteit als je inschrijving, dan kan hij in principe zo geplaatst worden. Word je strip niet goedgekeurd krijg je eenmalig nog een kans.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Wanneer je een e-mail ontvangt dat je aan de beurt bent heb je 24 uur de tijd om hierop te reageren, anders gaat de beurt door naar de volgende. Je hebt tot 48 uur nadat je de mail ontvangen hebt de tijd om iets in te leveren, anders gaat de beurt eveneens door naar de volgende. Mocht je uitstel nodig hebben, meld dit tijdig, het liefst in je eerste e-mail.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/2483seq2/arrow.gif Om de tijd te doden tot je aan de beurt bent is er in het vorige topic een geinige traditie ontstaan die wat mij betreft gewoon doorgevoerd wordt. Met de karakters zoals ze zich in de strip ontwikkelen kan er fanart worden ingeleverd, bijvoorbeeld parodien op filmposters, gameboxes of cdcovers. Mochten er meer suggesties zijn of nieuwe ideeen, ik hoor ze graag. Deze zijn ook op de site te zien.

Cartoon Sequence Rules v2.30. Regels kunnen aan wijzigingen onderheven zijn. Evt. commentaar of suggesties kunnen in het topic gemeld worden, of gemailed naar [url=mailto:rschreurs@home.nl?subject=CS_comment]rschreurs@home.nl[/url]

Deelnamelijst (bold is bevestigd)

01 DarkX
02 ChiMero
03 Vlot
04 prinsesje

05 alienfruit
06 Rapzar
07 ezchaoz
08 FlashAddict
09 Muzzi16
10 BaRF
11 Senzuboon

12 IndigoDelFuego
13 BaN5Hee
14 Jellyshock
15 AapOpFiets
16 RashMatash
17 Lex_van_H
18 XangadiX

19 inquestos
20 cHeMMie
21 Dark Blue

Last week on Life on Zenox:

Tijdens een saaie regenachtige avond besluiten onze helden Kwok en Nyx op avontuur te gaan. Via het obscure bedrijf Nexus Labs huren ze een ruimteschip, de Nexus 5000, en trekken ze het weide universum in. Door hun eigen onhandigheid raakt de scheepscomputer, de Holo-Splock, overspannen. Hij stelt een collision course met de planeet Blaap in, die alleen af te breken is met een koffiemok. De enige koffiemok verdwijnt echter door een raam de ruimte in.

Ze ontsnappen met een reddingscapsule, maar worden door een Ariliaanse sterrenkruiser opgepikt. Deze verdoofd Nyx, en gooit beide in een cel. Door de verdoving krijgt Nyx visioenen van redding, die niet nader verklaard worden. Ze krijgen een audientie bij de Groptr, die vervolgend veranderd naar een soort Superariliaan, als gevolg van een Qwertz parasiet van Germanix IV. Net op het moment dat de Groptr onze helden wil aanvallen, valt Nyx' koffiemok met een noodvaart op zijn hoofd. Deze bleek teruggezonden te zijn door ACME lost & found. Voordat Nyx & Kwok willen vertrekken heeft de Groptr (waarbij de werking van de parasiet door zijn verwondingen afgezwakt was) nog enkele laatste woorden voor hun. Hij blijkt een undercover agent van Nexus Labs te zijn, en hij waarschuwt Nyx en Kwok voor een invasie van Arilianen op Zenox, waarbij de koffiemok blijkt de sleutel tot de overwinning zou zijn. Vastberaden rennen de helden naar de nooduitgang, waar ze een Remote Control Coffee Delivery raket vinden...

Op of aanmerkingen op deze samenvatting? Meld ze in het topic of naar rschreurs@home.nl :)

En nu verder:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14453/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14452/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14450/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door DarkX op 25-11-2003 23:18 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Hij's fijn. TheQoc :*

DX: Is het niet een beter plan om eerst af te wachten wie er nog actief mee gaan doen met de 2e cycle voor je de nieuwe inschrijvingen beperkt tot 5 mensen?
Maarja, de lijst moet ook weer niet té lang worden.
Laat ook maar staan zo, ik klets uit me nek :P

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Mochten er meer nodig zijn, dan worden het er toch meer :? Zie het probleem niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

oi, ik doe weer gewoon mee :)

edit: woei, ik sta in de header pic O+

[ Voor 44% gewijzigd door XangadiX op 07-11-2003 00:07 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wordt er van deel 1 ook een .pdf gebakken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Whhahah geweldix DX!! _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Ik heb me weer eens aangemeld:D Erg cool DarkX ... Ik zou pas die PDF gaan maken als het complete verhaal af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

WOEI, ik ben blij dat mijn ideetje over Qwertz parasieten van Germanix VI zo'n enthousiast vervolg krijgt :*)
Vuige truc van de Germanixianen om Nyx en Kwok met een fake coffee delivery vehicle te kidnappen. Hun zwakke plek is overduidelijk bekend in de hele galaxis ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Lex_van_H op 07-11-2003 10:46 . Reden: typo ]

Weet nog steeds niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Germanixanen zijn sowieso smeerlappen, beetje de arme Arilianen laten vechten :(

Maar de PDF maak ik pas als het hele verhaal af is, lijkt me logischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Woei, part deux. Nieuwe kansen. Ben wel benieuwd nu hoe het helemaal af gaat lopen.

Mooie doorstart weer :)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 11:52
leuk gedaan Darkie ;) moet ik trouwens nog een keer mailen dat ik nogsteeds meedoe?

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Je staat toch al bevestigd :? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik al beginnen ?

*edit*
/me is aan het schetsen

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hmmm. Eigenlijk wel vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08-09 21:43
Let but :P

[ Voor 91% gewijzigd door InZane op 07-11-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik heb zo'n id dat die 'CH' daar moet staan... :/

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Waar gaan die laatste twee posts over :? Let but :? Volgens mij stond daar eerst iets anders :)

En ja, die ch in sherlock is om het wat alienesque over te laten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, als capo had ik al de sneakpeak voor de plaatjes van darkx.. maar moet toch nog even kwijt dat ze errug fijn zijn :) kan zelf eigenlijk niet wachten om weer te gaan tekenen... en lol, dat duurt nie zo lang... yeah, dit wordt weer fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 22:53:
lol, als capo had ik al de sneakpeak voor de plaatjes van darkx.. maar moet toch nog even kwijt dat ze errug fijn zijn :) kan zelf eigenlijk niet wachten om weer te gaan tekenen... en lol, dat duurt nie zo lang... yeah, dit wordt weer fun :)
puh, ik ben gewoon goede vriendjes met DarkX en ik kreeg ze ook, daar hoef je geen capo voor te zijn hoor :P :w
plaag plaag >:)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik post hier even om aan te geven dat ik waarschijnlijk niet meer mee zal doen. Zet maar een dikke streep door m'n naam, maar haal 'm nog niet weg, voor het geval dat. :/

BTW: Darkx, leuk getekend, maar je springt wel heel erg van de "hak op de tak". Als de rest de strip niet teveel mag sturen, mag jij dat dan opeens wel ofzo :? , ik zie hier talloze scenes, en vele plaatjes in 'één (pic1). Als je zo graag wilt sturen als "leider", doe dat dan in wat meer plaatjes, blijft het allemaal toch nog een beetje duidelijk :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revolutie!

en ik doe ook weer mee, heb me alleen afzijdig gehouden omdat ik te lam was om al mn fanart-schetsen in te scannen... hmm... ik kan er wel ff foto's van maken da gaat wat sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 08 november 2003 @ 01:41:
BTW: Darkx, leuk getekend, maar je springt wel heel erg van de "hak op de tak". Als de rest de strip niet teveel mag sturen, mag jij dat dan opeens wel ofzo :? , ik zie hier talloze scenes, en vele plaatjes in 'één (pic1). Als je zo graag wilt sturen als "leider", doe dat dan in wat meer plaatjes, blijft het allemaal toch nog een beetje duidelijk :)
Ik zie anders maar 3 scenes, evenveel als iedereen mag, ook gaat het duidelijk verder waar het geeindigd is, dus hoe bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Dat "meer plaatjes in een", is dat zo onduidelijk? Het is gewoon om "reis op klevende koffiebus" wat duidelijker te maken, ik had dat ook in 1 plaatje kunnen doen (was eerste schets), maar dit geeft meer sfeer en duidelijkheid. Ik had ook 3 cels kunnen vullen met "en ze kleefde aan het ding en vlogen daarmee naar zenox", maar dat leek me saai en voegt in z'n geheel niks aan de strip toe. Laatste optie was om het textueel te doen, zoals ook in veel strips gebeurd, maar visueel leek mij sterker.

Maar dat combineren van actie in 1 plaatje doe ik al in de eerste strip, dat jullie dat verder niet veel overnemen kan ik verder niks aan doen. Nergens wordt aangegeven dat het niet de bedoeling is :) Maar van de hak op de tak :? Ze vliegen naar zenox en worden gearresteerd door die Germanixaanse dude. Vind het zelf wel meevallen, maar ik ben natuurlijk ook niet feilloos :) Mijn capo's vonden ze wel okay, ik kan jullie niet allemaal interviewen :) Mijn excuses als het onduidelijk is.

Sterker nog: ik heb feitelijk geen nieuwe elementen aan het verhaal toegevoegd. Ariliaanse Invasie was er al, beinvloeding door parasiet was er al, Germanix IV als boosdoener was al genoemd, koffieding was er al, de mok was er al, zenox was er al. Ik heb alleen Germanix IV een gezicht in de persoon van Theqoc en zijn henchmen gegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door DarkX op 08-11-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

DarkX schreef op 08 november 2003 @ 14:18:
Sterker nog: ik heb feitelijk geen nieuwe elementen aan het verhaal toegevoegd. Ariliaanse Invasie was er al, beinvloeding door parasiet was er al, Germanix IV als boosdoener was al genoemd, koffieding was er al, de mok was er al, zenox was er al. Ik heb alleen Germanix IV een gezicht in de persoon van Theqoc en zijn henchmen gegeven.
WAAH, Germanix IV is de uiterst vreedzame 4de planeet van de ster Germanix, vooral niet te verwarren met de oorlogzuchtige buren van Germanix VI :X
De andere planeten in het Germanix stelsel (I, II, III en V) zijn overigens niet bewoond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Lex_van_H schreef op 08 november 2003 @ 17:31:
[...]
De andere planeten in het Germanix stelsel (I, II, III en V) zijn overigens niet bewoond ;)
...or at least that's what they want you to believe... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
woosah DarkX, had de eerste 2 al in m'n mail gezien maar ze zijn super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo's kan ik een reactie krijgen op mn inzending ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 10:24:
Capo's kan ik een reactie krijgen op mn inzending ? ;)
mijn mail naar de anderen is al onderweg... ik hoop dat ze snel een kick geven, zodra ik meer weet heb je per direct mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Sorry voor m'n late reactie, had m'n mailbox eerder moeten bekijken. Maar ik vind 't een prima concept, en Ez ook, volgens mij. Van Dx weet ik 't nog niet.
Heb het net aan 'm gevraagd op msn maar hij's afwezig.

Maar ja, in principe heb je al de capo meerderheid, dusseh... vlammen met die hap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Ik neem aan dat ik niet meer mee mag doen?
Dat kon nog wel eens een verstandige keus zijn... ;)
Wel vind ik dat het nu eindelijk eens duidelijk moet zijn hoe kleine nyxjes ter wereld komen:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.teune/nyxbaby1.gif Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.teune/nyxbaby2.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.teune/nyxbaby3.gif Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.teune/nyxbaby4.gif

hmm misschien moet ik eens wat meer achtergronden in mijn plaatjes zetten...

[ Voor 10% gewijzigd door zeekoe op 10-11-2003 11:12 . Reden: layout verkloot ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeekoe schreef op 10 november 2003 @ 11:09:
Ik neem aan dat ik niet meer mee mag doen?
Dat kon nog wel eens een verstandige keus zijn... ;)
Wel vind ik dat het nu eindelijk eens duidelijk moet zijn hoe kleine nyxjes ter wereld komen:
[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

hmm misschien moet ik eens wat meer achtergronden in mijn plaatjes zetten...
Hahahaha. Die kleine Nyx, heel grappig zeekoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hoe de hell kom je er op :D _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*ondertussen nog*

Misschien een leuk idee om weer Pontus Madson, of dit keer die andere tekenaar van Little Gamers te mailen? Of Greg Dean (van reallifecomics.com)? Of vraag de mensen van DevArt?
Weer een 'beroemdheid' in de internet-strip wereld erin zou misschien wel leuk zijn, toch?

*just my 2 cents*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oooww wat cute! O+ (kon niet uitblijven, echt een uitspraak voor een vrouw)
Betekent dat, dat als Kwok ook vrouwelijk zou zijn / is dus drielingen kan krijgen? B)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

denk het wel...
maar aliens zijn natuurlijk net zo als slakken enzo, af en toe man en dan weer vrouw :)
* zeekoe denkt... hoe zou een kruising tussen nyx en kwok er uitzien... is dat een mens? :P

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven de inzendingen? Ik zit al 2 dagen op het puntje van mijn stoel te wachten op het mailtje dat ik kan beginnen, maar er gebeurt gewoon helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 15:47:
Waar blijven de inzendingen? Ik zit al 2 dagen op het puntje van mijn stoel te wachten op het mailtje dat ik kan beginnen, maar er gebeurt gewoon helemaal niks
Same here :X Is het wachten op de 'go' van oppercapo DarkX of op ChiMero?
Is DarkX soms gekidnapt door de Germanixaanse geheime dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Euh, met mij is niks aan de hand, Chim heeft al lang een go mailtje gehad hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

DarkX schreef op 12 november 2003 @ 15:44:
Euh, met mij is niks aan de hand, Chim heeft al lang een go mailtje gehad hoor :?
Misschien is hij ziek, Internet loos ( daar word men over het algemeen wel ziek van )

Dus kunnen jullie het niet namens hem online zetten?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Euh, hij heeft Go op z'n schetsen gehad, niet op z'n finals. Die heb ik ook niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

DarkX schreef op 12 november 2003 @ 16:16:
Euh, hij heeft Go op z'n schetsen gehad, niet op z'n finals. Die heb ik ook niet gezien.
Ooh op die fiets... Nee wacht dan nog maar even.

Is het misschien mogelijk om ook de schetsen te zien? Van de vorige tekeningen... Het is namelijk leuk om te zien hoe die tekeningen tot stand komen..

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Ow hm. Die heb ik verder niet bewaard ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is truly sorry

ik ben net weer up and running. Heb een kleine hd crash gehad :(
ff nieuwe hd gehaald. met permissie wil ik graag alsnog mn schetsen ( die ik gode zij dank in mn hotmail box had staan) uitwerken.

geef hierbij ook permissie om mn schetsen neer te gooien ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
<bleeh>

[ Voor 100% gewijzigd door DarkX op 12-11-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Go yur gang :) Bijdeweg: zo aan het begin van het topicje maakt het niet zoveel uit, het kwam me zelf ook wel goed uit, maar het zou wel prettig zijn als we daarna toch weer beetje up to speed kwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is druk bezig om de achterstand in te halen.

Als bewijs, en voor hen die niet kunnen wachten ;), is hier vast nr1:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vinkegerard/final-2.1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vinkegerard/final-2.2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vinkegerard/final-2.3.jpg

enjoy.

* typo :( ik ga m zo snel mogelijk fixen.. alleen ben al mn fonts kwijt door crash :'( dus het duurt miss ff..

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 20:58:
/me is druk bezig om de achterstand in te halen.

Als bewijs, en voor hen die niet kunnen wachten ;), is hier vast nr1:

[afbeelding]

De rest voeg ik toe zodra ik klaar ben.
Yo Chimero, het is toch: "vertrouw" i.p.v vetrouw? Of heb je dat extra gedaan?

:) Leuk gedaan trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ze staan er alle 3 nu :)

de beurt is aan de volgende

Verwijderd

That would be me me! Maar ik nog niks gekregen toch? of doet me box raar? Is niet erg, deadline week, dus morgen toch al meer tijd.

(he langer mail duurt, hoe langen i kkan w8en :)

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

als ze die mok toch niet hadden...
gave stijl trouwens, dat hoekige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals de vraag: Is het niet de bedoeling dat ik een mail krijg? Of heb ik die al gehad? En waarom is het hier zo dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Excuzes-moi, heb niet echt veel tijd gehad om me hier mee te bemoeien de laatste dagen, ivm een combi van weg zijn en ziek zijn. Maar waarom de andere capo's niet in mijn plaats gereageerd hebben weet ik niet?

Ga maar kriebelen iig, je krijgt je 48hrs vanaf deze post, lukt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook al iets bekend over de nieuwe aanmeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou wel moeten lukken! Dan ga ik nu aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Er zijn 2 inzendingen geweest, beide hebben een mailtje gehad zover ik weet, en beide zijn afgewezen, beetje jammer.

Goofz> ow, * DarkX checked het na. Mijn mail servert heeft nog wat hikjes, dus zal wel resenden als je al een mail gehad hebt.

[ Voor 107% gewijzigd door DarkX op 14-11-2003 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh , ik had ingestuurd maar niks gehad :/

maar goed zal wel afgewezen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat is er nu precies gebeurd in de laatste 3 plaatjes? Ik snap het niet helemaal ben ik bang...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Mok vliegt uit Nyx' handen, en schakelt 2 bots uit. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het eindresultaat minder duidelijk vind dan het script wat we goedgekeurd hebben, maar ik wil nu doorgaan :) Schiet niet op anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het lijkt erop alsof "de MOK" de robotten uitgeschakeld. Could be wrong though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik moest ook even goed kijken voordat ik het door had, de stijl is wel erg goed gedaan. Alleen het laatste plaatje snap ik echt niet....waarom gaan ze van aaahhoeehhooohh?? Of is dat juist de cliff-hanger en moet de volgende dat maar oplossen? :?

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En helaas ben ik de volgende :) Maar heb we leen id, hoop dat het een beetje klopt, maar moet het eerst ff uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Nja, dat aaahoeeeheeeh is dus een van die dingen die ik erg onduidelijk uitgewerkt vind. Maar je moet het een beetje zien als de uitspraken die men wel eens om zich heen hoort bij het bekijken van vuurwerk :)

Hier originele scripsel van chim:
plaatje 2.1 Onze 2 vrienden staan voor een dillema ze vetrouwen die gast niet, en weten niet wat te doen.
( de mok begint te stralen)
plaatje 2.2 De mok vliegt uit zichzelf ( magic powers ) tegen de kop van de robots aan, uitgeschakeld
plaatje 2.3 twee stomverbaasde "oooooh" gezichten van onze vrienden (
ooooeh...

Maar zoals ik zeg: ik had eigenlijk wel graag wat andere plaatjes gezien, omdat het script an sich wel goed is, maar dan loopt het topic helemaaaal vast. Misschien dat wanneer chim een keertje tijd over heeft dat hij wat dingetjes kan verduidelijken ofzo? Zolang hij zich aan datzelfde script houdt moet dat geen gevolgen binnen de strip opleveren :) Nee, dat wordt geen regel, maar bij uitzondering moet dat wel kunnen.

[ Voor 28% gewijzigd door DarkX op 14-11-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mijn deadline een dag uitgesteld kunnen worden, dat ik bijvoorbeeld maandag voor 19.00 klaar moet zijn? Ik haal het niet, onverwacht het hele weekend weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Tja. Okay dan, anders duurt het nog langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, het is wel jammer dat het nu zo stil is hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:59:
Sorry hoor, het is wel jammer dat het nu zo stil is hier...
tja we wachten allen in spanning af :)
we kunnen natuurlijk wel offtopic hier gaan lullen maar dan krijgen we de modjes op onze kop en das ook niet leuk ;)

btw DarkX, bedankt voor die uitleg :D ik had al zo'n flauw vermoeden dat die mok de robots disablede maar dacht dat ie gewoon gegooid werd..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Lord_Mithril schreef op 16 november 2003 @ 17:23:
[...]
btw DarkX, bedankt voor die uitleg :D ik had al zo'n flauw vermoeden dat die mok de robots disablede maar dacht dat ie gewoon gegooid werd..
Hmm, dat laatste dacht ik ook. Betoverde mokken, pfff what else will we get? The Force of zo? Dacht dat dit serieuze SF was hiero ;)
Maar ja, iedereen mag de gang van zaken zo interpreteren als hij zelf wil, of zoals hij zelf nodig acht om er een vervolg aan te kunnen breien :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Nja, de mokken moeten toch of magisch of nanotechnisch oid zijn, anders zou er geen leger achterna gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ach, in de bieb vallen sf-boeken onder de fantasy dus alles kan zeg maar :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe

zeekoe

zeekoe

woei! tis stil hier :)
hoe zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

we mogen van de ubersturmbahncapo's niks zeggen als het niet over de sequentie gaat, en eigenlijk alleen als je iets positiefs te zeggen hebt over de vorige post.
:X

Het wachten is op de post.

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wachten is op Vlot :)

dacht dat zn deadline gister was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
Misschien is het niet helemaal geplaatst sinds iedereen alleen maar dingen over de geposte plaatjes mag zeggen, maar ik vind het tempo waarmee nu getekend word toch echt dramatisch laag. Ik merk dit ook aan mezelf, ik check het topic niet meer zovaak omdat het gewoon niet echt boeiend meer is...

Ik hoop dat er wat meer tempo in de sequence komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

wordt ook weinig fan art gepost, komt waarschijnlijk ook daardoor :/

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
mja, was ik aan het schetsen over het tochtje van de mok, wordtie ineens terug bezorgd :P
was er net te laat mee 8)7

edit: niet dat t met mijn tekenkunsten nou zulke geweldige fanart geworden zou zijn :P

[ Voor 28% gewijzigd door Punksmurf op 18-11-2003 19:25 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ok, beetje fanart dan in de maak:

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalgrey.com/gfx/3d/nyx1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Koel, 3d nyx :) * DarkX vind dat er best meer 3d cartoon werk mag komen :)

Mgoe, vertraging zit bij vlot. Heeft ie gezegd, maar hij maakt het steeds langer, zuigt nogal :( Maar hij heeft het nu haast af, maar kan morgen pas uploaden oid. Als er morgen niets staat wordt ik boos denk ik :)

Btw, ubersturmbahncapo's :? :P Beetje overdreven. Dit soort termen wens ik niet meer te horen anders stuur ik de Germanixaanse Intelligence op jullie af :(

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15867/full.gif

btw, negatieve comments e.d. mogen ook gewoon? Zie het probleem niet zo. Alleen moet een topic niet vollopen met offtopic geblaat, vinden modjes niet leuk en ben er zelf ook niet zo dol op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Zo hier eindelijk een fanart van mij! Het mokje is niet echt duidelijk te zien, maar ja... 't is dus een mok.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/images/nyxundkwokmok.jpg

Ik hoop dat jullie 't leuk vinden.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, mochten ze niet goed zijn, haal ik ze wel weer weg, anders is dit dus mijn inzending:

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/bons900/cs22a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/bons900/cs22b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/bons900/cs22c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
Rofl :D
ook leuk al die oogjes achter die bril :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
@rashmatash: mooi!! echt mooi!

@Vlot: theqoc ziet er redelijk dood uit nu.... ik weet niet of het je bedoeling was dat hij nu dood is, maar hij is pas net geintroduceerd en volgens mij had hij nog meer te vertellen, maar dat kan ook aan mijn perspectief liggen. (/me kijkt capo ezchaoz en herr dictator DarkX aan).
(ik vind je inzending wel mooi getekend overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Hij's mooi hoor Vlot, maar nou moet ik die vreselijke baliedame weer tekenen!!!

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
ik ben bang dat DarkX niet blij is dat zijn personage nu alweer de strip verlaat.(als ik al zijn fanart zie, en zijn avatar :P ). Anywayz, zelf vind ik het ook wel jammer, alle badguys verdwijnen namelijk nogal snel uit de strip. Ik zou wel graag een badguy willen zien die onze twee helden het de hele tijd door moeilijk maken, en die niet meteen de pijp uit gaat. ** Zoiets als Coyote die de hele tijd de lul is maar wel telkens weer terugkeert **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hehehe, ik blijf rustig tekenen. Het maakt me niet zoveel uit dat MIJN beest gekilled is, maar wat FlashAddict al zegt: Elke keer wordt de badguy in 1 strip ofzo uitgeschakeld, terwijl ik toch hoopte om een beetje een Nemesis neer te zetten. Want hoewel de eerste cartoon sequence nog best wel veel slechtere punten had dan deze, had het toch wel als sterk punt de constante strijd tussen DarkX en Stick, en dat mis ik hier wel een beetje.

Maar ik vind de strip an sich prima, dus misschien kunnen volgende cartoonisten er een oplossing voor verzinnen :) We kennen natuurlijk de powers van een Germanixaan ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

ghe ghe ghe, ach, hij kan vast wel weer gresurrect worden en wie zit er eigenlijk ACHTER die invasie?! >:)

als je de term capo wil bezigen dan zul je toch ook tegen andere, versterkende termen daarvan moeten kunnen, mein herr, en ik laat me alleen door modjes vertellen wat ik wel en niet mag tikken hier; via de mail welteverstaan

[ Voor 60% gewijzigd door XangadiX op 19-11-2003 22:01 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
@ XangadiX.. een beetje common sense is ook nooit weg natuurlijk ;)
maar verder heb je imho gelijk

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hehe, ik gooi er dan ook een schepje bovenop door mijn ubergestapobladieblarol waar te maken met mijn eigen geheime agent :P Note the smile and the sarcasm dude. Enige waar ik me verder mee bemoei (met bans en ez) zijn de inzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
nja de 'dit soort termen wens ik niet meer te horen' laat je (waarschijnlijk :P ) niet van je meest vriendelijke kant zien ;)

k kan me voorstellen dat je t niet zo'n leuke opmerking vond, maar je zou het als een 'hint' op kunnen vatten dat men toch blijkbaar vindt dat jullie capo's dit topic te strak regeren... ik heb er zelf niet zo'n moeite mee maar anderen blijkbaar wel

trek er lering uit zou ik zeggen :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Zoals ik zeg, note the sarcasm. Hij noemt me ubersturmnogwat, en daarom overdrijf ik dat met die zwaar overdreven dictatoriale opmerking gevolgd door een opmerking dat ik Thecoq op jullie afstuur. Sorry dat het sarcasme minder over kwam als het bedoeld was, maar come on, jullie namen die opmerking hopelijk niet serieus? :)

Mijn excuses voor de onduidelijkheid als die er was, maar die opmerking was dus puur sarcastisch bedoelt :) * DarkX voelt zich nooit snel aangevallen :). Ironie en sarcasme komt op internet jammergenoeg niet altijd zo goed over als irl, ik zal proberen geen sarcastische opmerkingen meer te maken :P

Maar even serieus, 'regeer' ik dit topic zo streng dan :? Mocht dat zo zijn: zeg me dan gewoon wat ik fout doe oid, en kom dan niet met vage hints aanzetten, daar kan ik weinig mee. Ik probeer dit ding een beetje in goeie banen te leiden, maar wanneer men het er niet mee eens is mag iemand anders dat doen hoor. * DarkX wil gewoon dat het topic doorgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
nou, deze opm kwam idd niet echt sarcastisch over nee.. natuurlijk wel dat je je germanixe agent erop af zou sturen :P
het is idd zo dat alles wat minder goed overkomt, dat kan soms erg frustrerend zijn... gelukkig zijn er smileys, maar soms zet je (je = algemeen) die net ff verkeerd in...

zoals ik zei, ik heb er niet zo'n moeite mee, maar als er amper 1 zin half offtopic staat staat men er al bovenop bij wijze van, dat is iets wat maar weinig voorkomt hier op GoT.

ik heb zelf toch wel het idee dat er zo ondertussen redelijk goed is aangegeven wat je 'fout' zou doen, zelfs ík heb het door hé :P ik wil het geen vage hints meer noemen ;) edit: jullie zijn gewoon te streng, dus

succes, en probeer misschien een wat betere balans te vinden tussen het goede en het kwade in dit verder fantastische topic :)

[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 19-11-2003 23:35 ]

met een hamer past alles

• rashmatash
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.khatami-10/images/langetenen.jpg

[RashMatash]

• DarkX
Tja. Ik zal me voortaan hier wel op de achtergrond houden, en sarcasme achterwege laten, ik had niet het idee dat ik zo liep te bitchen op ontopic lullen enzo. Ik heb het vorige topic net even nagelezen, en er staan zover ik kan vinden exact twee reacties waar ik oproep om minder offtopic te reageren. De eerste keer was nadat crisp er een modbreak over geplaatst had, waarna ik een reactie eronder plaatste met een uitbreiding hierop, de tweede keer was toen de discussie rond zeekoe nogal lang werd en het me nodig leek om het topic even op het spoor te zetten.

Mij lijkt dit persoonlijk geen excessief gebeuk tegen offtopic gedrag, maar blijkbaar is het al teveel.

Wel ben ik streng geweest op de continuiteit van het verhaal, en dat was wel bewust, het heeft nu als gevolg dat deze strip een stuk hogere kwaliteit heeft als de vorige. Mocht dat storen hoor ik het ook graag, maar daar heb ik vnl positieve reacties op gehoord.

* DarkX wil echt dat het gewoon prettig verloopt, maar dan wil ik wel argumenten natuurlijk :)

En tja, sorry nog voor die sarcastische opmerking, mijn soort humor wordt blijkbaar niet opgepikt, ik laat het wel achterwege :) En verder: lighten up dudes :P Hecht eens niet zo'n enorme waarde aan een opmerking van mij, its just a game :)

[ Voor 6% gewijzigd door DarkX op 20-11-2003 02:02 ]

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Maar, uhmz, lieve capo's, mag ik beginnen of krijg ik nog een mailtje?

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
[stangmode] ....mag ik beginnen???....AAHHRRG, je had al 2x klaar kunnen zijn 8)7 . tekenen jij, ptssh [/stangmode]
leuk, die fan-art, en je ZEGT nix offtopic ;)
* Rapzar geeft DarkX een bemoedigend klopje op de schouder, 'je doet t fantastisch hoor, we zeiken gewoon graag'

[ Voor 44% gewijzigd door Rapzar op 20-11-2003 03:21 ]

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX geeft darkX een dikke knuffol en besprenkeld hem met bleomblaadjes als hulde. Ik zal mijn overwerkte, overkoffiede en overdreven opmerkingen verder achter wege laten :>

NEway, prinsesje doe lekker snel beginnen, des te eerder kan ik weer aan de slag. Ik heb er namelijk zin an :)

[ Voor 17% gewijzigd door XangadiX op 20-11-2003 04:01 ]

Stoer; Marduq

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik doe verder niet aan de cartoon mee, maar volg het spul al wel vanaf de vorige editie en ik wou alleen ff zeggen dat ik absoluut niet vind dat DarkX (of de capo's) te streng zijn. Dit topic en de strip gaat juist onwijs goed zo en ik vrees dat als je de boel gaat verslappen dat je dan weer uitmond in wat er bij de vorige editie allemaal fout ging (te veel wendingen, etc.)
Dus wat mij betreft: ga zo door!

• DarkX
Prinsesje> rustig beginnen hoor :) Ik dacht, jij hebt al gezien dat je aan de beurt bent en gezien dat ik hem goedkeurde, laat dat mailtje maar hangen :)

Xang> Gheh, het maakt me an sich niet zo uit, en ik nam jou opmerkingen meestal toch al vrij sarcastisch op, maar als andere dan mee gaan bemoeien moet ik me toch ff afvragen of er niet echt iets aan de hand is :) * DarkX wil nie achteraf te horen krijgen dat ik de hele tijd loop te zieken oid :) Maar als iedereen weer happy is gaan we gewoon verder :P

• Bansoon
/me schuift naar voren

Vanaf nu zal ik gaan zeiken hier, daarmee zal ik DarkX ontlasten van zijn toch al zware functie. En nu iedereen ophouden met zeuren! :P

@fred: waar blijven die tekeningen? :9 O-)

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Heej zeg, ik doe mijn best ;) Ik heb er al twee af, kweenie of ik de derde nog haal voordat ik weg moet, maar ik doe mijn best. Op z'n laatst zijn ze morgenochtend klaar, is dat goed?

• DarkX
Doe je best ;)

Ik zie wel iets verschijnen op z'n tijd :) Als het iets sneller is als vlot zou ik het wel fijn vinden :)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste