Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Stuk beter nog dan de vorige keer (wat al goed was hoor
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
volgende contest ga ik me ook maar voor aanmelden. Alleen maar mee lurken is leuk maar meedoen is leuker.
[ Voor 4% gewijzigd door Hugo op 20-11-2003 18:00 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
http://www.98funfiles.com/members/funfiles/ACFURmxbt.mpg
Ga zo door
[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 20-11-2003 18:33 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja, Nyx heeft een tijdje een relatie gehad met die kerel, blijkbaar kannie het nog steeds niet hebben dat Nyx 't heeft uitgemaakt.
geweeeldigprinsesje schreef op 20 november 2003 @ 17:53:
Owkee, hier zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Nou zijn die Arilianen ineens toch zelf de grote aggressors en heeft Germanix VI er ineens niks meer mee te maken, laat staan Germanix intelligence en die parasieten die die arme (duh) Arilianen hadden bezeten......
Pfff... laten we het maar houden op een uitdaging voor de volgende in de rij
Weet nog steeds niks.....
Bedankt voor de complimenten allemaal, en tsja, Nyx en Kwok zijn ook cute, dus ze kunnen ook niet anders getekend worden, en Ghorbert rocks!
Verwijderd
Ik vind het verhaal ook nergens meer over gaan, iedereen is zijn eigen ding aan het doen zonder dat er ook maar een duidelijke lijn in het verhaal zit. We springen van planeet naar planeet, van plotwending naar plotwending. Ik vind de individuele ideeen wel heel cool, maar denk ook eens aan het geheel.
DarkX, er moet echt iets veranderen anders gaat dit vehraal nergens meer heen.
Ralph, wat doe jij in dit topic? Weg! ga naar je flash related topics toe * LOL *

Je kan natuurlijk ook te erg gaan zeuren, maar da´s mijn mening.
Eigenlijk he... eigenlijk is de verklaring van die muts (die dus eigenlijk niet geheel klopt, en de foute badguys aanwijst) het bewijs dat die muts evil is en voor Germanix werkt!
Ofzo
We kunnen ook wel jou verhaaltje gaan aanpassen (uiteindelijk hoeft alleen de tekst dan aangepast te worden, plaatjes zijn prima), maar ik weet niet of dat wel wenselijk is?
Iemand een mening hierover?
Ik denk dat we prinsesjes post ongewijzigd kunnen laten, qua verhaal kunnen we er nog een logische draai aan geven, maar misschien is het verstandiger dat we even met Xangadix overleggen welke kant hij op wilt gaan.
Overigens vind ik het verder wel goed gaan hoor...maar het zou in princiepe wel met ietsje minder wendingen kunnen ja.
* DarkX heeft ook net eindelijk inspiratie om een eigen vervolgstrip/webcomic te starten, gaat denk ik ook wat tijd kosten zo gauw ik er aan begin
[ Voor 32% gewijzigd door DarkX op 21-11-2003 18:06 ]
Tot mijn spijt moet ik mijn beurt voorbij laten gaan want hoewel ik me rot gezocht heb naar tijd om even een cartoon te maken, ben ik er inmiddels achter dat ik die niet ga vinden. Ik zit met een videomontage waar ik ongeveer 10-15 uur per dag in steek omdat ie de 27e af moet en ik kan het er gewoon niet bij hebben.
Wel heb ik hier de schetsen voor mijn ding, maar nadat ik die af had kwam ik erachter dat het niet consistent met het verhaal was. Ik wilde Nyx laten vragen waar de'echte mok' dan was, om vervolgens over te schakelen naar een donker kasteel vanwaar de echte mok gejat werdt en we weer verder konden met het verhaal en alsnog een invasie laten plaatsvinden, helaas dat kan dus niet...
anyway hier de schetsen bij elkaar gesoept:

Inkleuren zou me minstens een uur of 3 kosten (zoniet meer) en die tijd kan ik helaas niet opbrengen voor de 27e.
Dus met gepast excuus en heel veel succes voor de volgende.
En zoals ook al het bovenstaande blijkt, het verhaal is verdomt ondoorzichtig geworden :-/
edit: als ik verschoven kan worden tot NA de 27e is het natuurlijk ook een groot feest
[ Voor 11% gewijzigd door XangadiX op 21-11-2003 19:14 ]
Stoer; Marduq

Ze is nog niet helemaal af (ze hangt wat triestig in het luchtledige), en ik blijf bij mijn eerdere observatie: het is een onmogelijk wezen om te tekenen....(en die hand hangt daar alleen omdat ik geen vingers kan tekenen)
prinsesje schreef op 21 november 2003 @ 23:19:
Om de gemoederen een beetje te sussen, een WIP-je van de centerfold van de Zenoxian Playboy:
[afbeelding]
Ze is nog niet helemaal af (ze hangt wat triestig in het luchtledige), en ik blijf bij mijn eerdere observatie: het is een onmogelijk wezen om te tekenen....(en die hand hangt daar alleen omdat ik geen vingers kan tekenen)
Maarem, 1 dingetje: Je mond mag iets meer geintegreerd worden met d'r eh.. buik. Beetje schaduw oid eromheen, bijv dat 'gleufje' boven je mond ofzo. Het lijkt er een beetje opgeplakt zo
De eerste die die vreselijke baliedame om zeep helpt in de cartoon, krijgt een

Maar je kunt dat gleufje wel doen, gewoon daar een subtiel deukje in de buik maken dat taps wegloopt. Gewoon de huid rond de mond de vorm van de mond laten volgen zegmaar. Of misschien loopt het naar een hoog zittende navel?
Maar het is sowieso noodzakelijk omdat je mond anders niet past. Je lip loopt daar iets lager (zegmaar dat puntje in het midden wat dames nogal eens accentueren met lipstick
* prinsesje haalt haar tekentablet maar weer te voorschijn
Het kan sowieso geen kwaad es te denken hoe de spieren lopen, dan kun je het misschien wat logischer aan elkaar knopen
* DarkX vraagt zich wel af waar die borsten nu aan hangen, zo boven de schouders
Stoer; Marduq
@XangadiX, wat een geweldige pong op je website ... HULDE! Vond je weblog ook interessant btw.
-De Arilianen zijn op zoek naar hun Mok, die de sleutel is tot een grote macht.
Ze vallen planeet na planeet aan om het verloren artifact te hervinden. Nu is Zenox aan de beurt.
-Nexus ziet dit niet zo zitten, en bedenkt een plan. Ze zetten een handlanger op de plaats van de Groptr, en sturen 2 nitwits de ruimte in met een copy van de mok, zodat hun valse Groptr de Arilianen daar achter-aan stuurt.
-De Germanixianen hebben echter ook wel trek in een sleutel tot grote macht, en infecteren de Groptr (zonder te weten dat dit een stro-man is) met t virus van qwertz. Zo is de Ariliaanse wet, als je hun leider ombrengt, neem je zijn plaats in.
-De bali-juf van Nexus heeft echter telepathische (en telekinetische zien we later) krachten, en waarschuwd Nyx in een halicunatie dat er iets te gebeuren staat.
-bij terugkomst ondekken Nyx en Kwok dat hun planeet bezet is door de Germanixianen/arilianen (met 1 agent minder verlies je geen invasie) en moeten nu op zoek naar de echte mok, om met diens krachten Zenox te bevrijden.
Zo klopt t verhaal wel weer ongeveer denk ik. Als iedereen zich hier zo'n beetje in kan vinden, probeer ik t zo in t volgende strookje te proppen.
telekenetische krachten?
en die baliejuffrouw heeft dus geen baas?
en ik dacht dat de invasie al begonnen was...
ik bedoel ze hebben 3 lui neergeslagen, maar een planeet veroveren doe je wel met wat meer mensen hoor. Doen ze bij startrek ook altijd fout, dan gaan ze naar een planeet naar EEN plek in EEN stad en van daaruit de wereld redden. Dus ze landen in lutjewinkel in Noord holland en van daaruit gaan ze de wereldredden. Er zijn toch nog honderduizendmiljoen andere soldaten geland?
of niet?
nah, zal wel aan mij liggen
[ Voor 115% gewijzigd door XangadiX op 22-11-2003 17:55 ]
Stoer; Marduq
in het laatste plaatje van Vlot zweeft de Mok net boven haar hand, dus ik dacht dat zij wel die Mok tegen iedereens koppen liet aanvliegen (de kopie zelf heeft vast niet zoveel krachten)telekenetische krachten?
uh, ik weet niet of ze geen baas heeft (juffrouw jannie, kun jij vanmiddag even het universum redden?) vast welen die baliejuffrouw heeft dus geen baas?
ja, de invasie is toch begonnen in mijn uitleg..en ik dacht dat de invasie al begonnen was...
idd 1 agent meer of minder maakt niet uit, dus de invasie gaat gewoon door, de slechterikken bestaan nog, en Nyx en Kwok hebben een doel in t leven gevonden, is toch goed zo?
[ Voor 37% gewijzigd door Rapzar op 22-11-2003 18:04 ]
Regel 1 in 'enge films': De Badguy is nooit in één keer dood..."1 agent meer of minder maakt niet uit"
(met een stomme Q, anyone?
[ Voor 24% gewijzigd door BaRF op 22-11-2003 18:35 ]
*proest* Daar heb je wel gelijk in, dan gaan ze de wereld redden, komen ze met 6 man waarvan 5 topofficieren, met een aantal handwapens, en redden ze de wereldXangadiX schreef op 22 november 2003 @ 17:51:
jeuzus, dat had ik er niet uit gehaald hoor
telekenetische krachten?
en die baliejuffrouw heeft dus geen baas?
en ik dacht dat de invasie al begonnen was...
ik bedoel ze hebben 3 lui neergeslagen, maar een planeet veroveren doe je wel met wat meer mensen hoor. Doen ze bij startrek ook altijd fout, dan gaan ze naar een planeet naar EEN plek in EEN stad en van daaruit de wereld redden. Dus ze landen in lutjewinkel in Noord holland en van daaruit gaan ze de wereldredden. Er zijn toch nog honderduizendmiljoen andere soldaten geland?
of niet?
nah, zal wel aan mij liggen
An sich heeft het Star Trek spel Elite Force daarin wel gelijk: de startrek schepen bevatten totaal geen militairen met juiste bewaping en bepantsering e.d. Elk schip moet gewoon een dik Hazard Team hebben van 80 man ofzo met personal shields, Phaser guns, mobile Photon Torpedoes en weet ik wat, en DIE stuur je de rottigheid in. Dan nog heb je tig schepen in orbit nodig om een planeet te controleren
Mgoe, Ik wil best even zelf naar die samenvatting kijken, zal daarbij wel wat mensen polsen wat het beste uitkomt. Vanaaf gaat dat denk ik niet meer lukken. Ik zal kijken
En idd, badguys gaan nooit in 1x dood
Verwijderd
Xangadix:
en ik snapte ook geen drol meer van t verhaal, maar nu na de alles-op-een-rijtje-zetting van rapzar klopt t wel weer
gaat zoo door!
Alleen zitten we met die mok met 'magische krachten'

Verders is die baliedame natuurlijk helemaal geen baliedame, maar de big boss van Nexus die zelf deze belangrijke zaak regelt. Of gewoon een CIA agent die undercover bij Nexus de invasie ff voorkomt. Whatever. No problemo

[ Voor 11% gewijzigd door Lex_van_H op 22-11-2003 23:54 ]
ik ben achteruit geschoven (in ieder gaval) tot na mijn deadline van donderdagVerwijderd schreef op 22 november 2003 @ 22:10:
zo, ik vind weer tijd om eventjes te reageren
Xangadix:whoa, jammer man dat je niet hebt meegedaan! echt vette schetsen (vooral natuurlijk de baliejuffrouw
)
dus ik kom er nog wel in (hoop ik)
[ Voor 3% gewijzigd door XangadiX op 23-11-2003 10:12 ]
Stoer; Marduq
Stoer; Marduq
Verwijderd

ik was eigenlijk eerst bezig met dat berglandschap, maar ik vond het een beetje leeg staan...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 19:30 ]
Ik vind m precies op Elmo lijken
Kewl plaatje verder trouwens.
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

nou ezchaoz, je zult t er mee moeten doen...
(het idee van de sexy balie-juf is een beetje gejat van Xangadix, tanx mate
en voor de echte voelspriet-o-fielen onder ons:

AHRG, waarom zie je typo's altijd pas als je gepost hebt. En waarom flatten ik altijd tevroeg mn tekening...moment
[ Voor 15% gewijzigd door Rapzar op 25-11-2003 02:22 ]
Verwijderd
maar je sexy baliejuf heeft wel een beetje mannelijke armen , magoed ik zou het niet beter kunnen dus bijdeze een dikke pluim !!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 13:03 . Reden: type-O ]
Verwijderd
damn, is ik nu alweer aan de beurt.. had niet eens gedacht dat dit al zo snel zou gaan..nou, ik weet wat me te doen staat.. strax even lekker trainen, en dan met mijn zatte hoofd ( eventjes een good message, bier is slecht voor jeRapzar schreef op 24 november 2003 @ 23:57:
nou, t is nog niet goedgekeurd, maar hier dus de onofficiele volgende strook:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ezchaoz, je zult t er mee moeten doen...
(het idee van de sexy balie-juf is een beetje gejat van Xangadix, tanx mate
en voor de echte voelspriet-o-fielen onder ons:
[afbeelding]
edit:
AHRG, waarom zie je typo's altijd pas als je gepost hebt. En waarom flatten ik altijd tevroeg mn tekening...moment
Maar rapzar> Ziet er wel erg stoer uit
Nog een dingetje: De groptr was niet de enige besmette Ariliaan (Theqoc meldt nl dat de legermacht onder invloed van die parasiet op ons af kwam, dus iig de kapiteins van de schepen oid zijn besmet). Maar dat weet die nexus helpdesk muts misschien niet, dus dat kan nog als verassing voor nexus bespaard worden dat Germanix dieper geinfiltreerd is als ze dachten
Punten voor volgende tekenaars om eventueel te verwerken (dit zijn slechts ideetjes die logisch uit het verhaal komen):
Wie zijn de leiders achter Nexus, Germanix en Arilia? Wat is Germanix' doel? Wat wil Nexus?
Ow, en ontvoert men Kwok? Het voordeel aan kwok ontvoeren en vastzetten is dat je de hoofdslechterik de standaard "Je bent vastgebonden dus ik leg je mijn hele plan uit zodat je dadelijk kunt ontsnappen en me tegenhouden" speech kan houden die in onbegrijpelijke avonturen als deze (en de gemiddelde James Bond film) altijd erg verhelderend werkt
Intentionally left blank
jaa kwok ontvoeren kwok ontvoerenDarkX schreef op 25 november 2003 @ 23:06:
Ow, en ontvoert men Kwok? Het voordeel aan kwok ontvoeren en vastzetten is dat je de hoofdslechterik de standaard "Je bent vastgebonden dus ik leg je mijn hele plan uit zodat je dadelijk kunt ontsnappen en me tegenhouden" speech kan houden die in onbegrijpelijke avonturen als deze (en de gemiddelde James Bond film) altijd erg verhelderend werkt
@ Rapzar: erg leuke plaatjes, sowieso al die manier waarop je Kwok tekent!
[ Voor 46% gewijzigd door prinsesje op 26-11-2003 00:34 ]
Stoer; Marduq
@ Rapzar: leuk! Kwok die zo terzijde van de actie met z'n duffe kop niks van al die uitleg snapt en dan toch weer de spil in het verhaal dreigt te worden...
Detail: 'ik heb je nog proberen waarschuwen' klinkt wat Vlaams (no offense). Moet dat niet zijn 'ik heb nog geprobeerd je te waarschuwen...'
"Ik heb je nog proberen TE waarschuwen" dus
Die voltooide vorm bekt juist weer minder prettig imo, lijkt meer schrijftaal als spreektaal.
@Lex: ik ben ook een beetje vlaams, dus dat klopt wel
maar ik vind ook dat je in textballonnen beter spreek-taal als schrijf-taal kunt zetten (behalve als je echt een heel zwaar fries/vlowms/limbu'gs accent hebt natuurlijk)
Verwijderd

als we eens zouden zorgen dat dit soort ongelofelijk irritante contaminaties (of is het gewoon luiheid) gewoon de kop in werden gedrukt? oja, ontopic: vette plaaT maaT
Verwijderd
Trouwens, volgens mij is dat geen contaminatie, contaminatie is het door elkaar halen van woorden en uitdrukkingen (dat kost duur e.d.)
Verwijderd
1.

2.

3.

lol, en nu zie ik wazig... k ga lekker slapen.. next!!
enige is dat die balievrouw geen hoofd heeft toch? voor zover ik in andere platen zie beginnen die oogsprieten thv schouders..
die gereincarneerde agent doet me trouwens sterk denken aan die quentin tarentino zombie in 'from dusk till dawn' (vette film btw)
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Leuke wending, ezchaos! Arme Kwok...
Als we het toch over taalgebruik hebben.... iets wat je consequent fout doet is als gebruiken waar het dan moet zijn.DarkX schreef op 26 november 2003 @ 17:54:
Nah, ik had het niet als vlaams bestempeld, maar het woordje "te" mist idd wel
"Ik heb je nog proberen TE waarschuwen" dus![]()
Die voltooide vorm bekt juist weer minder prettig imo, lijkt meer schrijftaal als spreektaal.
Zodra je een vergelijking maakt waarbij iets beter, groter, gevaarlijker, geiler, mooier, etc... of meer is, dan gebruik je dan. Stel je iets gelijk aan elkaar, dan gebruik je als (het is net zo goed spreektaal als schrijftaal. Spreektaal is even mooi als schrijftaal, etc)
Nyx loves baliejuf..LOL
Verwijderd
hmmz, naja laten we er maar op laten dat het laat was toen ik haar tekende, en heb er eigenlijk niet eens meer op geletBetuweKees schreef op 27 november 2003 @ 01:16:
aight
enige is dat die balievrouw geen hoofd heeft toch? voor zover ik in andere platen zie beginnen die oogsprieten thv schouders..
Stomme is nou net dat ik dat om een of andere reden op internet vaak fout doe, terwijl ik in mijn spreken er altijd op let en die fout veel minder maak dan op GoT of @ ICQ/MSNmarty schreef op 27 november 2003 @ 02:44:
[...]
Als we het toch over taalgebruik hebben.... iets wat je consequent fout doet is als gebruiken waar het dan moet zijn.
Zodra je een vergelijking maakt waarbij iets beter, groter, gevaarlijker, geiler, mooier, etc... of meer is, dan gebruik je dan. Stel je iets gelijk aan elkaar, dan gebruik je als (het is net zo goed spreektaal als schrijftaal. Spreektaal is even mooi als schrijftaal, etc)
Verwijderd
Verrek ben ik nu al?FlashAddict schreef op 27 november 2003 @ 10:56:
Shit! Ik zie dat ik aan de beurt ben. Heb eigenlijk geen tijd op dit moment, en eigenlijk zie ik de komende tijd ook geen gaatje verschijnen. Schrap mij maar van de lijst! sorry

Ik heb het nu ook druk, maar ik zal eens kijken of ik vrijdagmiddag wat tijd over heb.
XangadiX schreef op 21 november 2003 @ 19:10:
...Tot mijn spijt moet ik mijn beurt voorbij laten gaan...
...edit: als ik verschoven kan worden tot NA de 27e is het natuurlijk ook een groot feest...
FlashAddict schreef op 27 november 2003 @ 10:56:Shit! Ik zie dat ik aan de beurt ben. Heb eigenlijk geen tijd ...
Kan XangadiX dan nu niet ipv flashAddict? dan kan Muzzi16 gewoon in zijn 'geplande' 48uur.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:34:...Ik heb het nu ook druk, maar ik zal eens kijken of ik vrijdagmiddag wat tijd over heb...
we kwamen net weer een beetje op tempo na een slappe periode, als nou iedereen het ff snel tussendoor moet gaan doen, wordt t verhaal er ook niet beter op vrees ik
[ Voor 13% gewijzigd door Rapzar op 27-11-2003 17:07 ]

Het inkleuren heb ik even snel gedaan, vandaar dat 't niet super eruit ziet.

Stoer; Marduq
Verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 13:09 ]
Het verhaal gaat een goeie kant op moet ik zeggen. Wel onverwacht, maar wel een mooie wending. Ik zie trouwens ook dat ik weer bijna aan de beurt ben.
That reminds me, ik heb nog wat on afgemaakte fanart
hey muz kun je me maybe al een klein tipje van de sluier mailen, want het ís een drukke periode, en als ik alvast kan beginnen met mn plaatjes komt het vast beter uit de verf
[ Voor 80% gewijzigd door BaRF op 29-11-2003 20:13 ]
Verwijderd
DarkX schreef op 29 november 2003 @ 22:32:
Muzzi> Ik heb een samenvatting van wat je zou tekenen ontvangen (wat er best wel prima uitzag, hoewel het laatste frame wel ERG breed interpreteerbaar is), maar nog geen plaatjes.
Of issie gewoon niet grappig...? Laten we het daar maar op houden
verder issie wel melig
dat nyx 'de staf' was had ik wel door hoor
met een hamer past alles
nu maar hopen dat muzzi me niet voor is geweest
Verwijderd
Alleen van Ezchaos kreeg ik een mail dat ie het zo wel goed vondt.
Banshee vondt het tweede plaatje alleen een beetje vaag waarna ik hem terugmailde maar geen antwoord kreeg.
En DarkX heb ik ook al de hele zooi gemaild maar hij is er niet, ik krijg iig geen antwoord.
Ik vind het wel goed zo, ik post om 14.09 tenzij ik nadrukkelijk een bericht van de Capo's krijg dat ik niet mag posten.
Ik heb van BaRF begrepen dat hij het ook druk heeft dus.
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 13:26 ]
Heb wel wat beters te doen op m'n vrije dag. Zoals ik al zei vind ik de plaatjes prima, vind alleen het verhaal een ietwat vreemde (vlugge) wending krijgen door het tweede plaatje.
Verwijderd
He, het was niet gemeen bedoeld. Ok 2 van de 3 Capo's zegt ja dus hier zijn ze.BaN5Hee schreef op 30 november 2003 @ 13:45:
??? Denk je dat ik elke minuten mijn mail check ofzo ???
Heb wel wat beters te doen op m'n vrije dag. Zoals ik al zei vind ik de plaatjes prima, vind alleen het verhaal een ietwat vreemde (vlugge) wending krijgen door het tweede plaatje.

(plaatje2) * ZNTPT: Zenoxian Nexus Transport Protection Team
korte toelichting ZNTPT:
Als je met je Nexus transportvoertuig alleen door de ruimte reist, en je plotseling
aangevallen zou worden door laten we zeggen Germanixianen of Arilianen die je schip leeg willen roven. Nou dan zijn dit de mensen die je belt. De missie van deze zwaargetrainde moordmachines is dan ook het beschermen van de interstellaire handelsroutes van Nexus, en niet het beschermen van Kwok.
Ik heb het ZNTPT geïntroduceerd omdat het verhaal zo weer op gang komt na de verhelderende uitleg van de baliejuf, en omdat er ook een tegenstander is van het gigantische Ariliaanse leger dat steeds dichter op Zenox afkomt.
Oh ja, je zit misschien te denken waar is het leger van Zenox? Daar heb ik wat verklaringen voor bedacht:
Waarschijnlijk:
- Het leger van Zenox weet nog niet dat half Arilia eraan komt.
Zeer onwaarschijnlijk:
- Zenox is al eeuwen een veilige en vredelievende planeet, daarom werd het leger enkele eeuwen geleden afgeschaft.
En de nu de volgende

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 21:39 ]
ik moet nu nog heel even opzitten en pootjes geven (tis tenslotte mn verjaardagsfeest) en dan vanavond aan de slag
Verwijderd
BaRF schreef op 30 november 2003 @ 14:08:
geweldigBij dat laatste plaatje hoorde ik automatisch het intro stukje van Eye of The Tiger van Survivor in mn hoofd
(Rocky anyone?)
ik moet nu nog heel even opzitten en pootjes geven (tis tenslotte mn verjaardagsfeest) en dan vanavond aan de slag
Bij het laatste plaatje moest ik denken aan het liedje:
George Thorogood - Bad to the bone
Ben ik je voor geweest? Zo ja, wat was het dan?BaRF schreef op 30 november 2003 @ 11:47:
poste poste poste! ik wil mn plaatjes maken want ik heb een geweldig idee
nu maar hopen dat muzzi me niet voor is geweest
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 14:29 ]
nee je bent er nog niet aan toe gekomen (dát zou pas een snelle wending zijnVerwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:14:
[...]
Ben ik je voor geweest? Zo ja, wat was het dan?
maar het komt nu dus wel in mijn plaatjes terecht
props to all... echt geweldig
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Een beetje voorspelbaar... Maar voorspelbaar is goedVerwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:47:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(plaatje2) * ZNTPT: Zenoxian Nexus Transport Protection Team
<SNIP>
Hopelijk gaat Nyx flink Ariliaanse kont schoppen.
* LuCarD mist alleen wat details op het tweede plaatje... ( zegt de persoon die niet kan tekenen )
Misschien kan je de uniformen van die gastjes nog uit werken logo'tje, zakje, camouflage (
Programmer - an organism that turns coffee into software.

hmz... ziet er niet heel overtuigend uit denk ik, maar het gaat om het idee
[ Voor 31% gewijzigd door zeekoe op 01-12-2003 17:03 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
sorry dat ik hem zo schaamteloos van je gepikt heb, ik zal zsm m'n eigen proberen te maken

[ Voor 59% gewijzigd door Bansoon op 01-12-2003 20:14 ]

Dat valt nog niet mee, 3 ogen in 15 pixels te proppen

(Sorry dat et een BMP is met witte achtergrond, maar ik zit hier op school onder WinNT 4.0 met Paint te pixelpushen en deze versie slaat geen GIF op
Tesla Model Y RWD (2024)
--MeAngry-- schreef op 02 december 2003 @ 11:36:
En wat vind men van deze?
[afbeelding]
(Sorry dat et een BMP is met witte achtergrond, maar ik zit hier op school onder WinNT 4.0 met Paint te pixelpushen en deze versie slaat geen GIF op)

Nu ook in Gif Formaat.... Hij is stoer...
Programmer - an organism that turns coffee into software.
225 pixelsRapzar schreef op 01 december 2003 @ 23:45:
cool, en die van jou beweegt zelfs[afbeelding]
Dat valt nog niet mee, 3 ogen in 15 pixels te proppen