[Cartoon Sequence 2B] Life on Zenox pt. 2: The Invasion

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.607 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Owkee, hier zijn ze:

Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/inet/p6_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/inet/p6_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/inet/p6_6.jpg

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Zoals ik al meelde: toppertje! (ooow wat een fout woord :))

Stuk beter nog dan de vorige keer (wat al goed was hoor :P), zit echt vooruitgang in! Ik vind het steeds grappig om te zien dat jou Nyx' en Kwok zoveel schattiger zijn dan die van de andere tekenaars, zonder dat je er eigenlijk iets aan veranderd :) Je stijl is gewoon cute :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Hey da's handig zo krijgt het verhaal weer een hele goede wending. Goed gedaan. (applausje voor jezelf)

offtopic:
volgende contest ga ik me ook maar voor aanmelden. Alleen maar mee lurken is leuk maar meedoen is leuker.

[ Voor 4% gewijzigd door Hugo op 20-11-2003 18:00 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jongens om aan te geven dat jullie goed bezig zijn en ik op dit topic "oppas" heb ik effe de volgende "look-a-like" waarschuwing :

http://www.98funfiles.com/members/funfiles/ACFURmxbt.mpg

:Y) ;)

Ga zo door :) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 20-11-2003 18:33 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
omg die is zo oud! :P

Ja, Nyx heeft een tijdje een relatie gehad met die kerel, blijkbaar kannie het nog steeds niet hebben dat Nyx 't heeft uitgemaakt.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

geweeeldig :D (En zo snel :P) toch weer leuk dat Onze Lieve Ghorbert weer geprezen wordt :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Mooie plaatjes hoor, maar ondertussen begrijp ik er geen *$# meer van :X
Nou zijn die Arilianen ineens toch zelf de grote aggressors en heeft Germanix VI er ineens niks meer mee te maken, laat staan Germanix intelligence en die parasieten die die arme (duh) Arilianen hadden bezeten......
Pfff... laten we het maar houden op een uitdaging voor de volgende in de rij :P

Weet nog steeds niks.....

• DarkX
Dat moet idd wel iemand zien te knopen :) Misschien hebben de germanixanen wel ook belangen bij die mok, en gebruiken ze de behoefte van de arilianen om em te verkrijgen door die parasiet alleen bij toppositiet in te zetten (de groptr bijv) :)

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Hmz, sorry dat ik voor nog meer verwarring heb gezorgd... Ik hoopte dat het verhaal weer een beetje een plot kreeg...maar blijkbaar roept het nog meer vragen op.

Bedankt voor de complimenten allemaal, en tsja, Nyx en Kwok zijn ook cute, dus ze kunnen ook niet anders getekend worden, en Ghorbert rocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hehe, ELKE cartoonist zorgt voor meer verwarring :) Maar als we elkaar er zo steeds op wijzen is er een kans dat het volgbaar blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om een of ander hoor jongens, maar ik snap er geen flikker meer van. Misschien is het handig dat er ook collectief word besloten wat de verhaallijn is/word, want nu gaat het te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Agree with B-top.

Ik vind het verhaal ook nergens meer over gaan, iedereen is zijn eigen ding aan het doen zonder dat er ook maar een duidelijke lijn in het verhaal zit. We springen van planeet naar planeet, van plotwending naar plotwending. Ik vind de individuele ideeen wel heel cool, maar denk ook eens aan het geheel.

DarkX, er moet echt iets veranderen anders gaat dit vehraal nergens meer heen.

offtopic:
Ralph, wat doe jij in dit topic? Weg! ga naar je flash related topics toe * LOL * ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Het gaat nog, maar er MOET nu uitgelegd gaan worden hoe het aan elkaar hangt. Germanix moet (met of zonder theqoc) erbij betrokken worden, anders valt het nogal uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Sorry hoor, maar VOOR prinsesje´s post liep het verhaal bergafwaarts. Ik vind de uitleg van prinsesje juist verhelderend! Als de volgende cartoonist dit verder doorpakt is er helemaal niets aan de hand. 8)7

Je kan natuurlijk ook te erg gaan zeuren, maar da´s mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Prinsesjes post is ook niet slecht, ik kraak haar toch ook nergens specifiek af? Maar er is weer een andere badguy (nu weer arilia), en Germanix is totaal genegeerd, en die moeten er toch weer ingeweven worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
...dude.... ik zeg toch nergens dat JIJ haar afkraakt? Ik zeg dat ik het verhaal over het algemeen (zonder iemand aan te wijzen) bergafwaarts ging en dat prinsesje de boel juist weer op het begin van het goede spoor heeft gezet. Als dan twee mensen dan gaan zeggen dat ze er niets meer van snappen, dan heb ik zoiets van: dat had je beter 2 inzendingen eerder kunnen zeggen, dan dat je het nu zegt terwijl iemand juist het verhaal de goede kant weer op trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Hehe, je post stond onder de mijne, ik ging er vanuit dat je het tegen mij had :) Maar ik kan me best wel in lex' post vinden, dat het beetje verwarrend is dat Arilia nu weer de boosdoener is.

Eigenlijk he... eigenlijk is de verklaring van die muts (die dus eigenlijk niet geheel klopt, en de foute badguys aanwijst) het bewijs dat die muts evil is en voor Germanix werkt! >:)

Ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Owkee... misschien is het handiger als ik mijn laatste plaatje intrek/hermaak? Ik begreep zelf geen fuck meer van het verhaal, en het leek me vrij nutteloos er nog drie plaatjes zonder uitleg of richting aan toe te voegen - het leek mij logisch, en ik hoopte dat de volgende Germanix er weer in zou weven (de baliedame ex machina is waarschijnlijk nog niet klaar met haar verhaal/Nyx en Kwok zullen nog wel meer vragen hebben/Theqoc regenereert zichzelf/Theqoc heeft a la de Vorta in DS9 nog wat kloons in reserve/Germanix is de aartsvijand van Arilia/etc.), maar als het allemaal nergens naartoe leidt en niemand het meer snapt, dan is het misschien maar beter om mijn bijdrage te herzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Ach, het is nog oplosbaar, en je hebt gelijk dat uitleg belangrijk was. Uiteindelijk hoopte ik met mijn stripje daar ook al een aanzet toe te geven, alleen werd degene die het verhaal tot nu toe een beetje uitgelegd had gelijk neergemaaid. Jij doet een tweede poging om het uit te leggen, wat erg goed is, maar je pakt het verhaal een beetje maf op door Germanix (die toegegeven hadden de boesdoeners te zijn, en Arilia te gebruiken) totaal te negeren, daar moet dus wel een verklaring voor komen imo, anders gaat het wel erg hak op de tak.

We kunnen ook wel jou verhaaltje gaan aanpassen (uiteindelijk hoeft alleen de tekst dan aangepast te worden, plaatjes zijn prima), maar ik weet niet of dat wel wenselijk is?

Iemand een mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Niet om iemand af te kraken, maar vanaf het moment dat thecoq neergemaaid werd heb ik geroepen dat ik het een beetje vaag vond (weliswaar per mail...)
Ik denk dat we prinsesjes post ongewijzigd kunnen laten, qua verhaal kunnen we er nog een logische draai aan geven, maar misschien is het verstandiger dat we even met Xangadix overleggen welke kant hij op wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
wat misschien een idee is, is om een soort samenvatting bij te houden, waarbij puntsgewijs alle (belangrijke) gebeurtenissen worden opgesomd en duidelijk (met een kleurtje ofzo) alle 'open vertakkingen' worden aangegeven (dus dingen die vaag zijn gelaten en nog uitleg behoeven). Als dat dan per stripje geupdate wordt (als dat nodig is) blijft iedereen een goed overzicht houden. Dan kan iedere cartonist in zijn beurt dat weer ff doorlezen en heb je meer kans dat het een eenheid blijft en er niet weer een wendig komt.

Overigens vind ik het verder wel goed gaan hoor...maar het zou in princiepe wel met ietsje minder wendingen kunnen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Goed punt Marty, dit mag wat mij betreft meegenomen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Tja, er staat een samenvatting bovenin dit topic, en er zitten maar drie strips achter ofzo :) Maar ik wil wel een uitgebreide colourcoded samenvatting maken van de hele strip, als daar vraag naar is. Gaat denk ik wel even duren :)

* DarkX heeft ook net eindelijk inspiratie om een eigen vervolgstrip/webcomic te starten, gaat denk ik ook wat tijd kosten zo gauw ik er aan begin :) Als ik dat al doe :)

[ Voor 32% gewijzigd door DarkX op 21-11-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

beste iedereen,

Tot mijn spijt moet ik mijn beurt voorbij laten gaan want hoewel ik me rot gezocht heb naar tijd om even een cartoon te maken, ben ik er inmiddels achter dat ik die niet ga vinden. Ik zit met een videomontage waar ik ongeveer 10-15 uur per dag in steek omdat ie de 27e af moet en ik kan het er gewoon niet bij hebben.

Wel heb ik hier de schetsen voor mijn ding, maar nadat ik die af had kwam ik erachter dat het niet consistent met het verhaal was. Ik wilde Nyx laten vragen waar de'echte mok' dan was, om vervolgens over te schakelen naar een donker kasteel vanwaar de echte mok gejat werdt en we weer verder konden met het verhaal en alsnog een invasie laten plaatsvinden, helaas dat kan dus niet...

anyway hier de schetsen bij elkaar gesoept:
Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/download/cartoon_verstek.jpg

Inkleuren zou me minstens een uur of 3 kosten (zoniet meer) en die tijd kan ik helaas niet opbrengen voor de 27e.

Dus met gepast excuus en heel veel succes voor de volgende.

En zoals ook al het bovenstaande blijkt, het verhaal is verdomt ondoorzichtig geworden :-/

edit: als ik verschoven kan worden tot NA de 27e is het natuurlijk ook een groot feest B)

[ Voor 11% gewijzigd door XangadiX op 21-11-2003 19:14 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Om de gemoederen een beetje te sussen ;), een WIP-je van de centerfold van de Zenoxian Playboy:
Afbeeldingslocatie: http://www.prinsesje.tomaatnet.nl/inet/pin-up.jpg
Ze is nog niet helemaal af (ze hangt wat triestig in het luchtledige), en ik blijf bij mijn eerdere observatie: het is een onmogelijk wezen om te tekenen....(en die hand hangt daar alleen omdat ik geen vingers kan tekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

prinsesje schreef op 21 november 2003 @ 23:19:
Om de gemoederen een beetje te sussen ;), een WIP-je van de centerfold van de Zenoxian Playboy:
[afbeelding]
Ze is nog niet helemaal af (ze hangt wat triestig in het luchtledige), en ik blijf bij mijn eerdere observatie: het is een onmogelijk wezen om te tekenen....(en die hand hangt daar alleen omdat ik geen vingers kan tekenen)
:9~

_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Geil :9

Maarem, 1 dingetje: Je mond mag iets meer geintegreerd worden met d'r eh.. buik. Beetje schaduw oid eromheen, bijv dat 'gleufje' boven je mond ofzo. Het lijkt er een beetje opgeplakt zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Tsja, daar heb je zoiets... Hoe integreer je een mond in een buik? (je hebt volledig gelijk overigens, die mond klopt niet) Dat 'gleufje' kan daar helemaal niet komen, want dan zou haar neus ook op haar buik moeten zitten! Waar zit haar neus eigenlijk, of doen ze daar op Zenox niet aan? (ik merk een groot gebrek aan neuzen in de strip op)

De eerste die die vreselijke baliedame om zeep helpt in de cartoon, krijgt een :> en een koekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
:X Die opmerking deed me beetje aan een foute Clash cover van een tijdje terug denken, Ben je... of wil je een koekje :)

Maar je kunt dat gleufje wel doen, gewoon daar een subtiel deukje in de buik maken dat taps wegloopt. Gewoon de huid rond de mond de vorm van de mond laten volgen zegmaar. Of misschien loopt het naar een hoog zittende navel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Maar ehm, dat gleufje is er toch voor om...erm...snot niet in je mond te laten lopen? Wat zou de evolutionaire meerwaarde zijn van een gleufje, zonder de mogelijkheid tot snot-afvoering? (Geen neus = geen snot) Of denk ik nou gewoon weer veel te ver en moet ik mij gewoon beperken tot het tekenen van de baliedame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Whehehe, weet ik veel, ben geen bioloog :)

Maar het is sowieso noodzakelijk omdat je mond anders niet past. Je lip loopt daar iets lager (zegmaar dat puntje in het midden wat dames nogal eens accentueren met lipstick :P), dus die huid moet daar ook net anders zitten :) Misschien iets met de tuitmogelijkheden van de lippen? De ophanging van de trompetspieren (bestaan echt :P)? Weet ik veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Trompetspieren, daar ga ik voor.... :)

* prinsesje haalt haar tekentablet maar weer te voorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Die hebben als functie dat je je lippen kunt tuiten, erg belangrijk voor een playmate :> :P

Het kan sowieso geen kwaad es te denken hoe de spieren lopen, dan kun je het misschien wat logischer aan elkaar knopen :)

* DarkX vraagt zich wel af waar die borsten nu aan hangen, zo boven de schouders :) Maar dat is vlot's fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

ik zie dat in mijn schets de mond doorgekoppelt zit aan het borstbeen, dus dan komt ie zeg maar uit bij het middenrif, dan kun je het borstbeen zelf gebruiken als 'gootje' zeg maar :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
offtopic:
@XangadiX, wat een geweldige pong op je website ... HULDE! Vond je weblog ook interessant btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
ah, ik ben dus nu... eerst ff checken, kan dit kloppen:

-De Arilianen zijn op zoek naar hun Mok, die de sleutel is tot een grote macht.
Ze vallen planeet na planeet aan om het verloren artifact te hervinden. Nu is Zenox aan de beurt.

-Nexus ziet dit niet zo zitten, en bedenkt een plan. Ze zetten een handlanger op de plaats van de Groptr, en sturen 2 nitwits de ruimte in met een copy van de mok, zodat hun valse Groptr de Arilianen daar achter-aan stuurt.

-De Germanixianen hebben echter ook wel trek in een sleutel tot grote macht, en infecteren de Groptr (zonder te weten dat dit een stro-man is) met t virus van qwertz. Zo is de Ariliaanse wet, als je hun leider ombrengt, neem je zijn plaats in.

-De bali-juf van Nexus heeft echter telepathische (en telekinetische zien we later) krachten, en waarschuwd Nyx in een halicunatie dat er iets te gebeuren staat.

-bij terugkomst ondekken Nyx en Kwok dat hun planeet bezet is door de Germanixianen/arilianen (met 1 agent minder verlies je geen invasie) en moeten nu op zoek naar de echte mok, om met diens krachten Zenox te bevrijden.

Zo klopt t verhaal wel weer ongeveer denk ik. Als iedereen zich hier zo'n beetje in kan vinden, probeer ik t zo in t volgende strookje te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

jeuzus, dat had ik er niet uit gehaald hoor

telekenetische krachten?
en die baliejuffrouw heeft dus geen baas?
en ik dacht dat de invasie al begonnen was...
ik bedoel ze hebben 3 lui neergeslagen, maar een planeet veroveren doe je wel met wat meer mensen hoor. Doen ze bij startrek ook altijd fout, dan gaan ze naar een planeet naar EEN plek in EEN stad en van daaruit de wereld redden. Dus ze landen in lutjewinkel in Noord holland en van daaruit gaan ze de wereldredden. Er zijn toch nog honderduizendmiljoen andere soldaten geland?

of niet?

nah, zal wel aan mij liggen ;)

[ Voor 115% gewijzigd door XangadiX op 22-11-2003 17:55 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
telekenetische krachten?
in het laatste plaatje van Vlot zweeft de Mok net boven haar hand, dus ik dacht dat zij wel die Mok tegen iedereens koppen liet aanvliegen (de kopie zelf heeft vast niet zoveel krachten)
uh, ik weet niet of ze geen baas heeft (juffrouw jannie, kun jij vanmiddag even het universum redden?) vast wel
ja, de invasie is toch begonnen in mijn uitleg..

idd 1 agent meer of minder maakt niet uit, dus de invasie gaat gewoon door, de slechterikken bestaan nog, en Nyx en Kwok hebben een doel in t leven gevonden, is toch goed zo?

[ Voor 37% gewijzigd door Rapzar op 22-11-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

"1 agent meer of minder maakt niet uit"
Regel 1 in 'enge films': De Badguy is nooit in één keer dood...

(met een stomme Q, anyone? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door BaRF op 22-11-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
XangadiX schreef op 22 november 2003 @ 17:51:
jeuzus, dat had ik er niet uit gehaald hoor

telekenetische krachten?
ik bedoel ze hebben 3 lui neergeslagen, maar een planeet veroveren doe je wel met wat meer mensen hoor. Doen ze bij startrek ook altijd fout, dan gaan ze naar een planeet naar EEN plek in EEN stad en van daaruit de wereld redden. Dus ze landen in lutjewinkel in Noord holland en van daaruit gaan ze de wereldredden. Er zijn toch nog honderduizendmiljoen andere soldaten geland?

of niet?

nah, zal wel aan mij liggen ;)
*proest* Daar heb je wel gelijk in, dan gaan ze de wereld redden, komen ze met 6 man waarvan 5 topofficieren, met een aantal handwapens, en redden ze de wereld :)

An sich heeft het Star Trek spel Elite Force daarin wel gelijk: de startrek schepen bevatten totaal geen militairen met juiste bewaping en bepantsering e.d. Elk schip moet gewoon een dik Hazard Team hebben van 80 man ofzo met personal shields, Phaser guns, mobile Photon Torpedoes en weet ik wat, en DIE stuur je de rottigheid in. Dan nog heb je tig schepen in orbit nodig om een planeet te controleren :)

Mgoe, Ik wil best even zelf naar die samenvatting kijken, zal daarbij wel wat mensen polsen wat het beste uitkomt. Vanaaf gaat dat denk ik niet meer lukken. Ik zal kijken :)

En idd, badguys gaan nooit in 1x dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik vind weer tijd om eventjes te reageren :)

Xangadix: _/-\o_ whoa, jammer man dat je niet hebt meegedaan! echt vette schetsen (vooral natuurlijk de baliejuffrouw :))

en ik snapte ook geen drol meer van t verhaal, maar nu na de alles-op-een-rijtje-zetting van rapzar klopt t wel weer :)

gaat zoo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Hmmm, op het eerste gezicht zag ik de samenvatting van Rapzar niet helemaal zitten, maar bij nader inzien is het toch wel een aardig verhaal.
Alleen zitten we met die mok met 'magische krachten' :r Kan daar een 'echte' verklaring voor komen? Ben een 'harde SF' fanaat, dus verloren mokken worden gewoon door ACME teruggehyperspaced, niks magie ;)
Verders is die baliedame natuurlijk helemaal geen baliedame, maar de big boss van Nexus die zelf deze belangrijke zaak regelt. Of gewoon een CIA agent die undercover bij Nexus de invasie ff voorkomt. Whatever. No problemo :z

[ Voor 11% gewijzigd door Lex_van_H op 22-11-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

nouja magie, misschien een sterk staaltje nano-technologie :P Ik ken heeeel wat mensen die met behulp van een computer een kopie van een foto maken ook een soort "magie" vinden :+ En nee, het zijn niet alleen oudjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 22:10:
zo, ik vind weer tijd om eventjes te reageren :)

Xangadix: _/-\o_ whoa, jammer man dat je niet hebt meegedaan! echt vette schetsen (vooral natuurlijk de baliejuffrouw :))
ik ben achteruit geschoven (in ieder gaval) tot na mijn deadline van donderdag ;)
dus ik kom er nog wel in (hoop ik)

[ Voor 3% gewijzigd door XangadiX op 23-11-2003 10:12 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
@darkX: An sich is je nieuwe stopwoordje of niet, in elke post van je vind ik het terug ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XangadiX: kun je asjebliieeef die baliedame-schets, ja die lompe vette, uitwerken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

ja dat kan ik, en nee niet voor donderdag :p

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje fanart:

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~helmjcvd/images/bergenNK.jpg

ik was eigenlijk eerst bezig met dat berglandschap, maar ik vond het een beetje leeg staan...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Heej... Elmo heeft er een oog bij :P
Ik vind m precies op Elmo lijken :)
Kewl plaatje verder trouwens.

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
nou, t is nog niet goedgekeurd, maar hier dus de onofficiele volgende strook:

Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Rapzar70.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Rapzar71.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/Rapzar72.jpg

nou ezchaoz, je zult t er mee moeten doen...
(het idee van de sexy balie-juf is een beetje gejat van Xangadix, tanx mate ;)
en voor de echte voelspriet-o-fielen onder ons:
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/voelspr70b.jpg

edit:
AHRG, waarom zie je typo's altijd pas als je gepost hebt. En waarom flatten ik altijd tevroeg mn tekening...moment

[ Voor 15% gewijzigd door Rapzar op 25-11-2003 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het verhaal wordt steeds iets vloeiender alhoewel je steeds harder moet nadenken :D

maar je sexy baliejuf heeft wel een beetje mannelijke armen , magoed ik zou het niet beter kunnen dus bijdeze een dikke pluim !! :+

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 13:03 . Reden: type-O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote en edit knopje verwisseld :X :X

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rapzar schreef op 24 november 2003 @ 23:57:
nou, t is nog niet goedgekeurd, maar hier dus de onofficiele volgende strook:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

nou ezchaoz, je zult t er mee moeten doen...
(het idee van de sexy balie-juf is een beetje gejat van Xangadix, tanx mate ;)
en voor de echte voelspriet-o-fielen onder ons:
[afbeelding]

edit:
AHRG, waarom zie je typo's altijd pas als je gepost hebt. En waarom flatten ik altijd tevroeg mn tekening...moment
damn, is ik nu alweer aan de beurt.. had niet eens gedacht dat dit al zo snel zou gaan..nou, ik weet wat me te doen staat.. strax even lekker trainen, en dan met mijn zatte hoofd ( eventjes een good message, bier is slecht voor je :P) aan het tekenen... ik hoop ze morgenavond online te hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Damn, ik heb echt fuckin weinig tijd momenteel. :( Zal soon tijd bijkopen bij de aldi ofzo :P

Maar rapzar> Ziet er wel erg stoer uit _o_, en best aardig opgelost zover nog mogelijk :)

Nog een dingetje: De groptr was niet de enige besmette Ariliaan (Theqoc meldt nl dat de legermacht onder invloed van die parasiet op ons af kwam, dus iig de kapiteins van de schepen oid zijn besmet). Maar dat weet die nexus helpdesk muts misschien niet, dus dat kan nog als verassing voor nexus bespaard worden dat Germanix dieper geinfiltreerd is als ze dachten :)

Punten voor volgende tekenaars om eventueel te verwerken (dit zijn slechts ideetjes die logisch uit het verhaal komen):

Wie zijn de leiders achter Nexus, Germanix en Arilia? Wat is Germanix' doel? Wat wil Nexus?

Ow, en ontvoert men Kwok? Het voordeel aan kwok ontvoeren en vastzetten is dat je de hoofdslechterik de standaard "Je bent vastgebonden dus ik leg je mijn hele plan uit zodat je dadelijk kunt ontsnappen en me tegenhouden" speech kan houden die in onbegrijpelijke avonturen als deze (en de gemiddelde James Bond film) altijd erg verhelderend werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

btw, ik heb de saait ook weer bijgewerkt :) \o/

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

DarkX schreef op 25 november 2003 @ 23:06:

Ow, en ontvoert men Kwok? Het voordeel aan kwok ontvoeren en vastzetten is dat je de hoofdslechterik de standaard "Je bent vastgebonden dus ik leg je mijn hele plan uit zodat je dadelijk kunt ontsnappen en me tegenhouden" speech kan houden die in onbegrijpelijke avonturen als deze (en de gemiddelde James Bond film) altijd erg verhelderend werkt :)
jaa kwok ontvoeren kwok ontvoeren :D ik zie idd al meteen zon typisch james bond stuk voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Kwok ontvoeren? Kwok is lief! Ontvoer Nyx maar!

@ Rapzar: erg leuke plaatjes, sowieso al die manier waarop je Kwok tekent!

[ Voor 46% gewijzigd door prinsesje op 26-11-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Paar probleempjes: Beest heeft kwok vast, niet Nyx. En daarbij is kwok zo dom, die vind Nyx nooit meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

nou dat wordt dan dus spannend :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Goed gedaan lui, plot is weer geheel op de rails en op het eerste gezicht zitten alle losse eindjes zelfs vast :)

@ Rapzar: leuk! Kwok die zo terzijde van de actie met z'n duffe kop niks van al die uitleg snapt en dan toch weer de spil in het verhaal dreigt te worden...
Detail: 'ik heb je nog proberen waarschuwen' klinkt wat Vlaams (no offense). Moet dat niet zijn 'ik heb nog geprobeerd je te waarschuwen...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Nah, ik had het niet als vlaams bestempeld, maar het woordje "te" mist idd wel :)

"Ik heb je nog proberen TE waarschuwen" dus :)

Die voltooide vorm bekt juist weer minder prettig imo, lijkt meer schrijftaal als spreektaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
tanx voor de comments iedereen.
@Lex: ik ben ook een beetje vlaams, dus dat klopt wel :)
maar ik vind ook dat je in textballonnen beter spreek-taal als schrijf-taal kunt zetten (behalve als je echt een heel zwaar fries/vlowms/limbu'gs accent hebt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om maar ff over taal te lullen; het is ontzettend kut als mensen (tegenwoordig erg populair) het woord 'worden' weglaten. Hij moet nog geschminkt, dat document moet nog gekopieerd; dit moet geformatteerd :X :X :X

als we eens zouden zorgen dat dit soort ongelofelijk irritante contaminaties (of is het gewoon luiheid) gewoon de kop in werden gedrukt? oja, ontopic: vette plaaT maaT :D

Verwijderd

:D om maar eventjes te kijken of er nog mensen wakker zijn... plaatje 2 is bijna af... :P om 1 uur hoop ik ze online te gooien.. maar blijf niet wakker.. t kan best later worden ;)

• DarkX
Aapopfiest> Eh? Waar had worden moeten staan dan? Of is dat gewoone een offtopic opmerking :?

Trouwens, volgens mij is dat geen contaminatie, contaminatie is het door elkaar halen van woorden en uitdrukkingen (dat kost duur e.d.) :)

Verwijderd

nouw, daar zijn ze dan... was precies om 1.00 klaar :) doet ie goed... maar bij deze... ezchaoz' toevoegingen :

1.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2b/cs2b_ezchaoz_1.jpg

2.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2b/cs2b_ezchaoz_2.jpg

3.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2b/cs2b_ezchaoz_3.jpg

lol, en nu zie ik wazig... k ga lekker slapen.. next!! :P

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07 20:53

BetuweKees

Flipje uit Tiel

aight
enige is dat die balievrouw geen hoofd heeft toch? voor zover ik in andere platen zie beginnen die oogsprieten thv schouders..
die gereincarneerde agent doet me trouwens sterk denken aan die quentin tarentino zombie in 'from dusk till dawn' (vette film btw)

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Hmmjah, volgens Vlot's originele ontwerp zitten de schouders van de baliedame onder haar borsten, en ontspruiten haar ogen ergens op een mysterieuze plaats onder haar kapsel :) Maar ja, artists interpretation lijkt me...Maakt toch ook niet heel veel uit? De Nyxjes en Kwokjes varieren ook behoorlijk in uitvoering, dat is juist wel erg leuk.

Leuke wending, ezchaos! Arme Kwok...

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
DarkX schreef op 26 november 2003 @ 17:54:
Nah, ik had het niet als vlaams bestempeld, maar het woordje "te" mist idd wel :)

"Ik heb je nog proberen TE waarschuwen" dus :)

Die voltooide vorm bekt juist weer minder prettig imo, lijkt meer schrijftaal als spreektaal.
Als we het toch over taalgebruik hebben.... iets wat je consequent fout doet is als gebruiken waar het dan moet zijn.
Zodra je een vergelijking maakt waarbij iets beter, groter, gevaarlijker, geiler, mooier, etc... of meer is, dan gebruik je dan. Stel je iets gelijk aan elkaar, dan gebruik je als (het is net zo goed spreektaal als schrijftaal. Spreektaal is even mooi als schrijftaal, etc)
>:)

• Rapzar
hihi, N -hartje-> B
Nyx loves baliejuf..LOL

Verwijderd

BetuweKees schreef op 27 november 2003 @ 01:16:
aight
enige is dat die balievrouw geen hoofd heeft toch? voor zover ik in andere platen zie beginnen die oogsprieten thv schouders..
hmmz, naja laten we er maar op laten dat het laat was toen ik haar tekende, en heb er eigenlijk niet eens meer op gelet :D .. maar al met al steun ik op de artistieke vrijheid.. lol..

• DarkX
marty schreef op 27 november 2003 @ 02:44:
[...]

Als we het toch over taalgebruik hebben.... iets wat je consequent fout doet is als gebruiken waar het dan moet zijn.
Zodra je een vergelijking maakt waarbij iets beter, groter, gevaarlijker, geiler, mooier, etc... of meer is, dan gebruik je dan. Stel je iets gelijk aan elkaar, dan gebruik je als (het is net zo goed spreektaal als schrijftaal. Spreektaal is even mooi als schrijftaal, etc)
>:)
Stomme is nou net dat ik dat om een of andere reden op internet vaak fout doe, terwijl ik in mijn spreken er altijd op let en die fout veel minder maak dan op GoT of @ ICQ/MSN :) Ik heb geen idee wat daar de verklaring voor is :)

• FlashAddict
Shit! Ik zie dat ik aan de beurt ben. Heb eigenlijk geen tijd op dit moment, en eigenlijk zie ik de komende tijd ook geen gaatje verschijnen. Schrap mij maar van de lijst! sorry

Verwijderd

FlashAddict schreef op 27 november 2003 @ 10:56:
Shit! Ik zie dat ik aan de beurt ben. Heb eigenlijk geen tijd op dit moment, en eigenlijk zie ik de komende tijd ook geen gaatje verschijnen. Schrap mij maar van de lijst! sorry
Verrek ben ik nu al? :X
Ik heb het nu ook druk, maar ik zal eens kijken of ik vrijdagmiddag wat tijd over heb.

• Rapzar
XangadiX schreef op 21 november 2003 @ 19:10:
...Tot mijn spijt moet ik mijn beurt voorbij laten gaan...
...edit: als ik verschoven kan worden tot NA de 27e is het natuurlijk ook een groot feest B)...
FlashAddict schreef op 27 november 2003 @ 10:56:Shit! Ik zie dat ik aan de beurt ben. Heb eigenlijk geen tijd ...
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:34:...Ik heb het nu ook druk, maar ik zal eens kijken of ik vrijdagmiddag wat tijd over heb...
Kan XangadiX dan nu niet ipv flashAddict? dan kan Muzzi16 gewoon in zijn 'geplande' 48uur.
we kwamen net weer een beetje op tempo na een slappe periode, als nou iedereen het ff snel tussendoor moet gaan doen, wordt t verhaal er ook niet beter op vrees ik

[ Voor 13% gewijzigd door Rapzar op 27-11-2003 17:07 ]

• Bansoon
Om even in de feest sfeer te komen...

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/seq2/sinterzenox.jpg

Het inkleuren heb ik even snel gedaan, vandaar dat 't niet super eruit ziet.

• XangadiX

XangadiX

nee sorry, ik zit nog echt vol, darkX vroeg het ook al op msn, maar het is gewoon te druk :/

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De plaatjes zijn af, ik wacht nu op een mail van de Capo's. :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik zal ook maar weer even wat van me laten horen. :P

Het verhaal gaat een goeie kant op moet ik zeggen. Wel onverwacht, maar wel een mooie wending. Ik zie trouwens ook dat ik weer bijna aan de beurt ben.

That reminds me, ik heb nog wat on afgemaakte fanart :D Moet ik ook maar ff afmaken :)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

aargh ik ben al na muzzi :P

hey muz kun je me maybe al een klein tipje van de sluier mailen, want het ís een drukke periode, en als ik alvast kan beginnen met mn plaatjes komt het vast beter uit de verf :P

[ Voor 80% gewijzigd door BaRF op 29-11-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Muzzi> Ik heb een samenvatting van wat je zou tekenen ontvangen (wat er best wel prima uitzag, hoewel het laatste frame wel ERG breed interpreteerbaar is), maar nog geen plaatjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 29 november 2003 @ 22:32:
Muzzi> Ik heb een samenvatting van wat je zou tekenen ontvangen (wat er best wel prima uitzag, hoewel het laatste frame wel ERG breed interpreteerbaar is), maar nog geen plaatjes. :)
>:) You've got mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Niemand snapt m'n "zwarte piet kwok" en "staf van sinterklaas-nyx" plaatje?
Of issie gewoon niet grappig...? Laten we het daar maar op houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ik snap niet waarom de onderkant ontbreekt, laat ik het daar op houden
verder issie wel melig :)
dat nyx 'de staf' was had ik wel door hoor :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Mjah, ik heb hem een beetje te vluchtig gemaakt. De onderkant ontbreekt omdat ik eerst aan 't schetsen was, toen heb ik hem niet afgemaakt maar meteen ingekleurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

poste poste poste! ik wil mn plaatjes maken want ik heb een geweldig idee :D
nu maar hopen dat muzzi me niet voor is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik wordt ongeduldig. Ik krijg geen antwoord meer van de Capo's.

Alleen van Ezchaos kreeg ik een mail dat ie het zo wel goed vondt.
Banshee vondt het tweede plaatje alleen een beetje vaag waarna ik hem terugmailde maar geen antwoord kreeg.
En DarkX heb ik ook al de hele zooi gemaild maar hij is er niet, ik krijg iig geen antwoord.

Ik vind het wel goed zo, ik post om 14.09 tenzij ik nadrukkelijk een bericht van de Capo's krijg dat ik niet mag posten.

Ik heb van BaRF begrepen dat hij het ook druk heeft dus.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
??? Denk je dat ik elke minuten mijn mail check ofzo ???

Heb wel wat beters te doen op m'n vrije dag. Zoals ik al zei vind ik de plaatjes prima, vind alleen het verhaal een ietwat vreemde (vlugge) wending krijgen door het tweede plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 30 november 2003 @ 13:45:
??? Denk je dat ik elke minuten mijn mail check ofzo ???

Heb wel wat beters te doen op m'n vrije dag. Zoals ik al zei vind ik de plaatjes prima, vind alleen het verhaal een ietwat vreemde (vlugge) wending krijgen door het tweede plaatje.
He, het was niet gemeen bedoeld. Ok 2 van de 3 Capo's zegt ja dus hier zijn ze.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/muzzi79.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/Muzzi80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/cartoon/Muzzi81.jpg

(plaatje2) * ZNTPT: Zenoxian Nexus Transport Protection Team

korte toelichting ZNTPT:

Als je met je Nexus transportvoertuig alleen door de ruimte reist, en je plotseling
aangevallen zou worden door laten we zeggen Germanixianen of Arilianen die je schip leeg willen roven. Nou dan zijn dit de mensen die je belt. De missie van deze zwaargetrainde moordmachines is dan ook het beschermen van de interstellaire handelsroutes van Nexus, en niet het beschermen van Kwok.

Ik heb het ZNTPT geïntroduceerd omdat het verhaal zo weer op gang komt na de verhelderende uitleg van de baliejuf, en omdat er ook een tegenstander is van het gigantische Ariliaanse leger dat steeds dichter op Zenox afkomt.

Oh ja, je zit misschien te denken waar is het leger van Zenox? Daar heb ik wat verklaringen voor bedacht:
Waarschijnlijk:
- Het leger van Zenox weet nog niet dat half Arilia eraan komt.
Zeer onwaarschijnlijk:
- Zenox is al eeuwen een veilige en vredelievende planeet, daarom werd het leger enkele eeuwen geleden afgeschaft.

En de nu de volgende

:X Hopelijk gaat Nyx flink Ariliaanse kont schoppen.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

geweldig :) Bij dat laatste plaatje hoorde ik automatisch het intro stukje van Eye of The Tiger van Survivor in mn hoofd _o_ (Rocky anyone?)

ik moet nu nog heel even opzitten en pootjes geven (tis tenslotte mn verjaardagsfeest) en dan vanavond aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 30 november 2003 @ 14:08:
geweldig :) Bij dat laatste plaatje hoorde ik automatisch het intro stukje van Eye of The Tiger van Survivor in mn hoofd _o_ (Rocky anyone?)

ik moet nu nog heel even opzitten en pootjes geven (tis tenslotte mn verjaardagsfeest) en dan vanavond aan de slag :)
:) Gefeliciteerd met je verjaardag!

Bij het laatste plaatje moest ik denken aan het liedje:
George Thorogood - Bad to the bone
BaRF schreef op 30 november 2003 @ 11:47:
poste poste poste! ik wil mn plaatjes maken want ik heb een geweldig idee :D
nu maar hopen dat muzzi me niet voor is geweest ;)
Ben ik je voor geweest? Zo ja, wat was het dan?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:14:
[...]

Ben ik je voor geweest? Zo ja, wat was het dan?
nee je bent er nog niet aan toe gekomen (dát zou pas een snelle wending zijn :P)

maar het komt nu dus wel in mijn plaatjes terecht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
helaas ben ik een tijdje (onterecht eigenlijk) gebanned geweest, anders had ik mezelf wel ingeschreven voor dit tweede deel... :(

props to all... echt geweldig

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 13:47:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(plaatje2) * ZNTPT: Zenoxian Nexus Transport Protection Team

<SNIP>

:X Hopelijk gaat Nyx flink Ariliaanse kont schoppen.
Een beetje voorspelbaar... Maar voorspelbaar is goed _/-\o_

* LuCarD mist alleen wat details op het tweede plaatje... ( zegt de persoon die niet kan tekenen )

Misschien kan je de uniformen van die gastjes nog uit werken logo'tje, zakje, camouflage (:?) of iets....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

ik ben voor de invoering van nieuwe emoticons :) Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.teune/nyx.gif
edit:
hmz... ziet er niet heel overtuigend uit denk ik, maar het gaat om het idee :)

[ Voor 31% gewijzigd door zeekoe op 01-12-2003 17:03 ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
wahahah! omg zeekoe! geweldig! ben benieuwd naar je Kwok!

sorry dat ik hem zo schaamteloos van je gepikt heb, ik zal zsm m'n eigen proberen te maken Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/seq2/nyx.gif

[ Voor 59% gewijzigd door Bansoon op 01-12-2003 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
cool, en die van jou beweegt zelfsAfbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/smile.gif
Dat valt nog niet mee, 3 ogen in 15 pixels te proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

En wat vind men van deze? :)

Afbeeldingslocatie: http://stemosoft.illusion7.nl/got/nyx.bmp

(Sorry dat et een BMP is met witte achtergrond, maar ik zit hier op school onder WinNT 4.0 met Paint te pixelpushen en deze versie slaat geen GIF op :P )

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

--MeAngry-- schreef op 02 december 2003 @ 11:36:
En wat vind men van deze? :)

[afbeelding]

(Sorry dat et een BMP is met witte achtergrond, maar ik zit hier op school onder WinNT 4.0 met Paint te pixelpushen en deze versie slaat geen GIF op :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17049/full.gif

Nu ook in Gif Formaat.... Hij is stoer... :)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Rapzar schreef op 01 december 2003 @ 23:45:
cool, en die van jou beweegt zelfs[afbeelding]
Dat valt nog niet mee, 3 ogen in 15 pixels te proppen
225 pixels ;)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste