met een hamer past alles
geheh ja, het lukt mij nooit in 1 keer goed.Rataplan schreef op 13 maart 2004 @ 15:19:
[...]
Als je dan toch gaat corrigeren: "destroy" schrijf je zonder i![]()
edit:
Ook een beetje een lurkpost, dit - het valt niet mee om deze sequence te volgen
[RashMatash]
is trouwens kewl plaatje
edit:
http://www.cs.rice.edu/~ssiyer/minstrels/poems/257.html
Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
[ Voor 76% gewijzigd door zeekoe op 18-03-2004 11:48 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Zo ja, dan wil ik Rashmatash wel helpen om de zaak toch af te hechten...
@ Rashmatash: misschien even afstemmen dan?
Weet nog steeds niks.....
nou ja ik vind 't prima. we kunnen onze ideeën mailen waarin het einde van het verhaal duidelijk wordt, zodat we weten hoe het precies af gaat lopen. dan kunnen we gaan tekenen.Lex_van_H schreef op 20 maart 2004 @ 14:10:
Zijn de capo's hier nu allemaal verdwenen![]()
Zo ja, dan wil ik Rashmatash wel helpen om de zaak toch af te hechten...
@ Rashmatash: misschien even afstemmen dan?
[RashMatash]
Verwijderd

ik zie dat rashmatash zich voorop gesteld heeft om het geheel te eindigen.. aangezien ik een nieuwe tentamenweek inga en moet leren zal ik weer weinig tijd hebben.. dus ik zou bijna zeggen dat jullie je ding moeten doen en em af moeten maken...
mijn excuses voor het niet verder kunnen gaan, maar kan et niet combineren nu..
Ik ga zo Sequence III openen!!!
ohnee, wacht het is 1 april
[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 01-04-2004 20:59 . Reden: mooha ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Enne, het is ondertussen 2 april en dit is dus geen grap
* zeekoe wacht met smart
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
ehhh, plot is uitgewerkt, maar we blijken allebei toch wat weinig tijd te hebben voor tekenen... maar het zal komen... ooit... pic voor pic.... echt... beloofd....zeekoe schreef op 11 april 2004 @ 13:36:
lex> had je de zomertijd niet goed staanof zijn jullie nog steeds bezig?
* zeekoe wacht met smart
Kunnen we binnenkort een teaser verwachten?Lex_van_H schreef op 11 april 2004 @ 21:57:
[...]
ehhh, plot is uitgewerkt, maar we blijken allebei toch wat weinig tijd te hebben voor tekenen... maar het zal komen... ooit... pic voor pic.... echt... beloofd....

behalve een leeg vel dan
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hier 2 sneak spyshots van het storyboard als bewijs dat er iets is.

De bal ligt bij Rashmatash.......... kom op Rash!
Lekker warmhoudertje zonder inhoudt, jullie lijken wel pro's
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Rashmatash heeft de aanzet gegeven, maar hij heeft absoluut geen tijd om verder te gaan, dus doet ondergetekende dat in z'n uppie.
Voor de geschiedenis tot nu toe, zie:
W&G Cartoon Sequence 2 - Life on Zenox
Ik begin met het laatste plaatje daarvan, plus het 'aanzetplaatje' (beide van Rasmatash) en het eerste plaatje van het vervolg van mezelf.

Keep your eyes peeled for more (ik ben al een eind gevorderd, echt)

Dus wat er niet meer online staat van deze of de vorige sequence is weg. Kweet niet psies hoeveel dat is.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Pfff, da's zwaar balenDarkX schreef op 26 mei 2004 @ 19:01:
Hmz, was met de pdf bezig, maar mijn HD is gecrashd, 60gig data kwijt
Dus wat er niet meer online staat van deze of de vorige sequence is weg. Kweet niet psies hoeveel dat is.
Gelukkig staat deze sequence verder geheel op de tweakers crewspace waar ik hierboven heen link
Verwijderd
dude, wat vet dat je doorblijft gaan met die sequence!! .. over 2 weken ben ik weer klaar met school.. als je dan nog niet klaar bent, en je mocht nog hulp nodig hebben.. holla maar via de mail...Lex_van_H schreef op 26 mei 2004 @ 19:40:
[...]
Pfff, da's zwaar balen![]()
Gelukkig staat deze sequence verder geheel op de tweakers crewspace waar ik hierboven heen link
succes man!
De volgende pix al, mooi voor het lange weekend:

Revenge of the mug
* nero355 is bijna vergeten dat dit Topic bestaatXangadiX schreef op 29 mei 2004 @ 00:28:
lauwe shit ouwe!
waar staat de rest van de sequence ookweer?
* XangadiX is dus een beetje de URL vergeten
Tof dat jullie doorgaan
Gaat DarkX nog een pootje uitsteken of doet die niks meer ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En Xangadix heeft hierboven (terecht natuurlijk, want heel mooie) plaatjes gekeken en niet goed gelezen, want daar had ik het al neergezetXangadiX schreef op 29 mei 2004 @ 00:28:
lauwe shit ouwe!
waar staat de rest van de sequence ookweer?
* XangadiX is dus een beetje de URL vergeten
Nog maar een keer dan:
Voor de geschiedenis tot nu toe, zie:
W&G Cartoon Sequence 2 - Life on Zenox
Stoer; Marduq
Intentionally left blank
Ben momenteel vrij druk met m'n systeem te herstellen, heb sinds gisteren pas weer photoshop en nog geen illustrator. Maar verder eh... ik wou nog een pdf maken, ga ik binnenkort maar weer eens opnieuw aan beginnen, en eventueel een cover met jullie goeddunken.nero355 schreef op 29 mei 2004 @ 00:33:
[...]
* nero355 is bijna vergeten dat dit Topic bestaatHad de hoop al opgegeven maar TADAA hij is er weer
Zijn Favo Stripverhaal
Tof dat jullie doorgaan![]()
Gaat DarkX nog een pootje uitsteken of doet die niks meer ??
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

The mug rests, logic is returned to the known universe
Tja, TheQoc is duidelijk even van slagVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 19:31:
LOL, huh! Wah?
krijgen we een bietje een zachte g accent.. wah is da nou?

Oeh... Lijkt me redelijk zwaar kloten... * zeekoe moet misschien ook maar eens hard aan het backuppen...DarkX schreef op 26 mei 2004 @ 19:01:
Hmz, was met de pdf bezig, maar mijn HD is gecrashd, 60gig data kwijt
Lex: keep up the good work
[ Voor 8% gewijzigd door zeekoe op 04-06-2004 21:42 . Reden: de : w smile stond niet in het lijstje, dank aan nero :) ]
Gelukkig welzeekoe schreef op 04 juni 2004 @ 21:35:
JJajaajaja! Jullie leven nog!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Eindelijk gerechtigheid voor de Arilianen na alle manipulaties door de Germanixiaanse geheime dienst met hun virus en vreemde mantelgasten die uit het niets opdoken...
Verder zal het wel lekker vaag
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

TheQoc komt bij zijn positieven
NEXT!!!
Tesla Model Y RWD (2024)
Meer, meer!
Btw, Lex, doe jij nu alles alleen?
Yep... en mooi dat er waardering voor is
Ben al een heel eind gevorderd. Er volgen nog twee afleveringen van drie pix (ruwe versies al klaar) Booooh, hisss, niet meer
Dan zijn de plot-eindjes wel zo'n beetje afgehecht

Iedereen gaat zijns weegs en/of komt weer lekker thuis
Verwijderd
lol.. bij het laatste plaatje moest ik effe denken aan die Kanis & Gunnik reclame... maargoe.. vet man.. nog 1 serie dus en er mag een pdf gebakken worden?! ... VET!Lex_van_H schreef op 12 juni 2004 @ 23:31:
NEXT
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen gaat zijns weegs en/of komt weer lekker thuis
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Nee doe maar niet......... dan stopt hij er weer mee en dan gaat DarkX het weer afmakenTrinsec schreef op 13 juni 2004 @ 00:17:
Hey Lex, je moet eens je eigen comic series oprichten, je humor is wel grappig zo.
Hij is weer vet trouwens..... vooral het eerste plaatje met "Luki" liedje
Is toch lucky luke? Misschien luki in het nederlands.nero355 schreef op 13 juni 2004 @ 16:05:
[...]
Nee doe maar niet......... dan stopt hij er weer mee en dan gaat DarkX het weer afmaken![]()
Hij is weer vet trouwens..... vooral het eerste plaatje met "Luki" liedje(zo heet die Cowboy toch
)
Ja die ja : Lucky Luke

Nou oke dan, NADAT hij klaar is met deze sequence?nero355 schreef op 13 juni 2004 @ 16:05:
Nee doe maar niet......... dan stopt hij er weer mee en dan gaat DarkX het weer afmaken![]()
Hij is weer vet trouwens..... vooral het eerste plaatje met "Luki" liedje(zo heet die Cowboy toch
)
Al eerder beantwoordt, maar het is dus Lucky Luke. OOK in het Nederlands is de naam hetzelfde. (Kan het weten, heb de albums bijna compleet
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Aha, u is een kennerTrinsec schreef op 13 juni 2004 @ 19:11:
[...]
... Ik vind het i.i.g. wel leuk om zijn stijl en verhalen te lezen.
Oeps, bovenstaande opmerking sloeg hier opAl eerder beantwoordt, maar het is dus Lucky Luke. OOK in het Nederlands is de naam hetzelfde. (Kan het weten, heb de albums bijna compleet)
Meerdere kenners hier, altijd fijn als de mensen zo'n geintje herkennen (heb zelfs even research gedaan naar de exacte titel van dit lied, want Morris laat Luke niet altijd precies hetzelfde zingen)
Maarreh, met echte regelmaat een stripserie produceren is me wat te veel gevraagd. Met een volgende sequence doe ik graag mee. Nu nog de laatste pix hiervoor klaarklooien en dan is het weer even mooi geweest. Heb ook nog andere (tijdrovende) hobbies
[ Voor 7% gewijzigd door Lex_van_H op 14-06-2004 22:17 ]

Het leven herneemt zijn normale loop voor onze favoriete couch potatoes, THE END
Hé DarkX, maak je de PDF? Mag je ook een cover maken
Geweldig! Eindelijk gerechtigheid, ik wist wel dat die baliedame niet te vertrouwen wasLex_van_H breide op 17 juni 2004 @ 20:48 een mooi einde aan de sequence
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Ze had ook zo'n raar hoofdprinsesje schreef op 17 juni 2004 @ 21:55:
[...]
Geweldig! Eindelijk gerechtigheid, ik wist wel dat die baliedame niet te vertrouwen was
Hij is leuk
Maar hoe moet het nu verder... een sequenceloos bestaan op GoT...
Verwijderd
wie weet.. wie stapt er naar voren?! .. ik zou best als deelnemer wel weer willen tekenen.. misschien dat het deze keer weer vanwege de zomervakantie goed en in 1 keer lukt.. zoals het eerste sequence..zeekoe schreef op 20 juni 2004 @ 15:02:
Stoer! Pee-dee-ef
Maar hoe moet het nu verder... een sequenceloos bestaan op GoT...
dusse... wie wil

Het verhaal over een egel die door een ongelukkig ongeval per ongeluk terecht is gekomen op de top van een atoombomontploffingspaddestoel en daardoor in de ruimte is beland.
Hmmz... niet heel realistisch zeker
[ Voor 0% gewijzigd door zeekoe op 21-06-2004 22:59 . Reden: en ik ben niet stoned. nooit geweest ook. ]
Hmm..... dat wordt een stoned verhaalzeekoe schreef op 21 juni 2004 @ 18:45:
Egel in outer space
[afbeelding]
Het verhaal over een egel die door een ongelukkig ongeval per ongeluk terecht is gekomen op de top van een atoombomontploffingspaddestoel en daardoor in de ruimte is beland.
Hmmz... niet heel realistisch zeker
Vooral die tekeningen zo te zien
Leuk dat het nu eindelijk goed met onze helden is afgelopen.
Moet ik dit ook nog doen... was nou toch bezig

* TafkaT heeft ook wel zin in een "Paint Cartoon Sequence", kan ik tenminste ook meedoen
Die heb ik gewoon in PSP gemaakt hoorTafkaT schreef op 25 juni 2004 @ 20:55:
[...]
* TafkaT heeft ook wel zin in een "Paint Cartoon Sequence", kan ik tenminste ook meedoen
[rml]DarkX in "[ Game project] Pumpkins (DHTML Lemmings(..."[/rml]
Zoiets?
Ligt alleen beetje stil tegenwoordig...
[ Voor 9% gewijzigd door zeekoe op 26-06-2004 18:08 ]
Mag inderdaad ook is weer uit de slaap komenzeekoe schreef op 26 juni 2004 @ 18:07:
[...]
[rml]DarkX in "[ Game project] Pumpkins (DHTML Lemmings(..."[/rml]
Zoiets?
Ligt alleen beetje stil tegenwoordig...
[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 26-06-2004 21:46 ]
Niks daarvan, DarkX moet eerst die pdf maken
*KUCH* Dat Project is van Crisp *KUCH*
/EDIT : OK jij je zin
[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 27-06-2004 16:13 ]
Sure, maar DarkX mag gewoon ook niet bijbeunen in andere projecten voor die PDF af is
/edit 1
Ehhh, hmmm, ok dan, ik denk dat ik wel kans zie dit PDFen ook over te nemen.
It's a dirty job but someone has got to do it

/edit 2
Done, ik laat DarkX er nog ff naar kijken en dan zien jullie hem wel verschijnen.
[ Voor 36% gewijzigd door Lex_van_H op 01-07-2004 09:35 . Reden: toevoegingen ]

Ik ben ervan overtuigd dat hij op de crewspace kan, maar anders heb ik nog genoeg ruimte (en bandbreedte) beschikbaar!Lex_van_H schreef op 06 juli 2004 @ 22:56:
OK, de PDF ligt bij crisp in de mail met het verzoek om een plekje op crewspace (mijn account gaat die traffic niet trekken straks). Het wachten is op bevestiging waar hij te halen zal zijn.
[afbeelding]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Met volle plezier alles nog een keer lezen lijkt me echt CooL : de herrinneringen
Verwijderd
uhuh, dat gaat zeker leuk zijn! en denk niet dat het nog erg lang gaat duren voor ie er isnero355 schreef op 07 juli 2004 @ 15:00:
* nero355 wacht ook
Met volle plezier alles nog een keer lezen lijkt me echt CooL : de herrinneringen
bjornbrala at gamersinc punt nl
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
en done
[ Voor 78% gewijzigd door crisp op 08-07-2004 22:14 ]
Intentionally left blank
Ha, goed werk, je hebt de online versie meteen ook afgemaaktcrisp schreef op 08 juli 2004 @ 21:35:
ben bezig
en donehttp://crew.tweakers.net/cartoon/ - met linkje naar PDF (6.7MB)
Tja, die PDF kreeg ik niet kleiner zonder de plaatjes zwaar te vernaggelen...
Als je de strip zo compleet leest komt het verhaal toch aardig uit de verf (vind ik). De geplande strakke regie door de capo's werkte in het begin goed, maar is ergens onderweg behoorlijk losgelaten. No offense, de sequence dreigde anders helemaal dood te lopen. Toch is het spul weer op de rails geholpen door creatieve ingrepen van een aantal deelnemers. En zo hoort het
Heb ik trouwens iets gemist tijdens "The Making Of"
Verwijderd
iddLex_van_H schreef op 09 juli 2004 @ 00:18:
[...]
Als je de strip zo compleet leest komt het verhaal toch aardig uit de verf (vind ik). De geplande strakke regie door de capo's werkte in het begin goed, maar is ergens onderweg behoorlijk losgelaten. No offense, de sequence dreigde anders helemaal dood te lopen. Toch is het spul weer op de rails geholpen door creatieve ingrepen van een aantal deelnemers. En zo hoort het
..... nu es bedenken of er ooit iets nieuws komt... of krijgen we strax de GoT Battle.. waarin tekenaars in poules tegen elkaar battelen
ik heb vakantie.. i'm up for sumpin new beebie
zoiets?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 18:44:
..... nu es bedenken of er ooit iets nieuws komt... of krijgen we strax de GoT Battle.. waarin tekenaars in poules tegen elkaar battelen..

ok, nu ben je (m/v) dus dood en mag je (m/v) verder vechten
[ Voor 4% gewijzigd door zeekoe op 13-07-2004 21:41 ]
Verwijderd
sick little fellazeekoe schreef op 13 juli 2004 @ 21:06:
[...]
zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ok, nu ben je (m/v) dus dood en mag je (m/v) verder vechten

Ref:

Verwijderd
wie heeft hem toestemming gegeven in Doom3 te spelen?!... I say we cut his payment!!Lex_van_H schreef op 21 juli 2004 @ 23:30:
Tjé, daar meen ik toch echt onze veelogige vriend TheQoc te herkennen, midden-achter in deze preview pic van Doom3 (afgezien van de wat rode belichting)
[afbeelding]
Ref:
[afbeelding]
Toch weer leuk om een oude bekende tegen te komen.
Niet?
[Specs]
Je was niet de eersteSiGNe schreef op 25 juli 2004 @ 01:05:
Kijk eens wie ik tegenkwam op http://www.freedosgames.tk/ , Nyx!!!
Toch weer leuk om een oude bekende tegen te komen.

(fanart van senzuboon, ik ben te lui om alle pagina's door te bladeren om de post weer op te zoeken)
En ja, wanneer komt de volgende sequence ?
[ Voor 4% gewijzigd door zeekoe op 27-07-2004 23:07 ]
Verwijderd
misschien is het ook wel leuk om de term cartoon sequence anders te gaan benaderen.. bijvoorbeeld een cartoon sequence op een als het ware lange ( digitale graffiti muur) waar ieder een bepaald stukje op de muur krijgt naast elkaar om een heel simpel verhaaltje uit te beelden.. ( beetje grottekeningen idee... van heel vroeger.. toen mensjes nog wegrenden voor halve dino's etc..)
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt er dan 1 groot frame van maken, of meerdere frames...
(ik zoek ff een plaatje van wat ik bedoel)
dit dus, maar dan op een hele pagina (je mag dus zelf de indeling bepalen):

[ Voor 26% gewijzigd door -Sander1981- op 29-07-2004 21:40 . Reden: plaatje gevonden ]
I don't have a solution; but I do admire the problem.

je moet wat als je tentamenweek hebt
het is trouwens ook alweer een jaar geleden ofzo dat CS2 gestart is (zegt * zeekoe stil hintend (is dat een woord?))
[ Voor 42% gewijzigd door zeekoe op 27-10-2004 17:50 ]
deel 3?

Hmmm, ik wil wel (graag) tekenen, maar al dat gedoe eromheen....
Lijkt me ook wel leuk... maar dan moet je zulke brede beeldschermen hebbenVerwijderd schreef op woensdag 28 juli 2004 @ 16:00:
misschien is het ook wel leuk om de term cartoon sequence anders te gaan benaderen.. bijvoorbeeld een cartoon sequence op een als het ware lange ( digitale graffiti muur) waar ieder een bepaald stukje op de muur krijgt naast elkaar om een heel simpel verhaaltje uit te beelden.. ( beetje grottekeningen idee... van heel vroeger.. toen mensjes nog wegrenden voor halve dino's etc..)
oh, nu heb ik zomaar het topic weer omhooggekickt

Is er nog wat animo om iets van een sequence-achtig ding te doen?
En kan dat niet ook zonder gedoe eromheen (of wordt het dan een te erge zooi?)
Ja, idd... En dan wel een bepaalde thema kiezen... Dus het wordt een lange straat, waar iedereen wat mag tekenen of een grotVerwijderd schreef op woensdag 28 juli 2004 @ 16:00:
Nee hoor... Een overflow in een mooie div doet wonderen in hedendaagse browserszeekoe schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:36:
[...]
Lijkt me ook wel leuk... maar dan moet je zulke brede beeldschermen hebben
oh, nu heb ik zomaar het topic weer omhooggekickt![]()
Is er nog wat animo om iets van een sequence-achtig ding te doen?
En kan dat niet ook zonder gedoe eromheen (of wordt het dan een te erge zooi?)
Ik wil me trouwens best naar voren schuiven voor de organisatie (mocht niemand dat willen doen)
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 13-11-2004 19:40 ]