[Cartoon Sequence 2B] Life on Zenox pt. 2: The Invasion

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.613 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

XangadiX is dit topic misschien vergeten...?
* XangadiX loopt ook weer eens binnen dus

ik heb echt geen idee waar we zijn :P
waar kan ik alle stripjes onder mekaar vinden?

[ Voor 42% gewijzigd door XangadiX op 05-01-2004 23:27 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben bang dat dat wordt surf en kijkwerk wordt.. want k zie ook dat de stripsite niet echt meer is geüpdatete... hope you don't mind... wel beter dat je binnen kwam wandelen, want ik kon je e-mail adres nie vinden...

/me ezchaoz vraagt zich eigenlijk stilletjes af waar darkx en banshee zijn.... snik.. k voel me zo verdomd, alleeeeeeeeen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:56

BaRF

bijna kerst

kriiiijjjjgggg toch allemaaaaaaaaaal de kleeeeeeeeere

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
  • Laatst online: 02-09 23:37
Welkom back, wakker geworden van t nieuwjaarsfeessie :+
http://crew.tweakers.net/cartoon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Rapzar schreef op 05 januari 2004 @ 23:50:
Welkom back, wakker geworden van t nieuwjaarsfeessie :+
http://crew.tweakers.net/cartoon/
Nog niet echt wakker zeker ;)
Ondertussen zijn we op GOT echt al een heel stuk verder, zoals hierboven al opgemerkt ....

Weet nog steeds niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

O-)

PICS!!!!11 :+

* ongeduldig wordt enzo

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Sorry mensen, ik ben een beetje ziekjes de afgelopen tijd en heb niet veel tijd gehad om mee te denken... :'( Ik hoop snel terug te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX zal toch echt verstek moeten laten gaan

next :X

[ Voor 12% gewijzigd door XangadiX op 08-01-2004 22:25 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cHeMMiE schreef op 08 januari 2004 @ 21:06:
O-)

PICS!!!!11 :+

* ongeduldig wordt enzo
ik denk dat ik maar eens een staatsgreep ga doen :P chemmie, je wens voor plaatjes wordt vervult.. en uit de handen van uzelf :) Xangadix laat afweten.. ( snik, en wel beertjes maken... :( ) ..

do your thing, work your magic, go with the flow en eeuh.. veel succes!

/me ezchaoz heeft chemmie bij deze ook meteen gemaild ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
sho dan, je bent al weer bijna aan de beurt Lex_v_h :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

ezchaoz: got your mail.

Zal waarschijnlijk zondag pas tijd hebben, maar dan komen ze ook :)

Ik hou jullie in spanning :P

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ja wel beertjes en geen zenoxianen... :(
boe voor xangabeer ;)

Good luck Chemmie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Rapzar schreef op 09 januari 2004 @ 00:58:
sho dan, je bent al weer bijna aan de beurt Lex_v_h :+
OK, standing by ;)
Maarrehh... als ik het zo zie moet er inderdaad haast een derde ronde komen. Dit gaat niet af komen in twee afleveringen of zo, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Lex_van_H schreef op 09 januari 2004 @ 23:36:
[...]

OK, standing by ;)
Maarrehh... als ik het zo zie moet er inderdaad haast een derde ronde komen. Dit gaat niet af komen in twee afleveringen of zo, toch?
Ik kan er natuurlijk stiekem een eind aan breien nu >:)

:+

Ik ben net klaar met van alles en nog wat doen, maar heb nu echt geen puf meer om aan de plaatjes te werken.
Morgen moet ik de hele dag werken dus het wordt toch echt zondag pas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

sait (eindelijk weer) bijgewerkt! \o/

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik ben in ieder geval van mening dat een derde ronde een must is. Het verhaal loopt nu (soms wat onduidelijk misschien maar boeie), als je dat nu afkapt met 2 of 3 afleveringen en je er een einde aan breit, sterven nyx en kwok een vroege dood als je het mij vraagt.

Ik ben dan ook voor een derde ronde.
@crisp, thanks for the update! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

crisp schreef op 10 januari 2004 @ 00:13:
sait (eindelijk weer) bijgewerkt! o/
Tussen BarF en BaN5Hee zaten nog 2 pix van Senzuboon. In het forum zijn die helaas inmiddels kruisjes. Senzuboon? Capo's?
edit:
Wacht, ik heb ze zelf toevallig ergens gesaved:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/10_seq_2_1.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/11_seq_2_2.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Lex_van_H op 11-01-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

O, was ik iets te rigoreus met deleten? :X

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

BaN5Hee schreef op 09 januari 2004 @ 16:31:
Ja wel beertjes en geen zenoxianen... :(
boe voor xangabeer ;)
Met moet prioriteiten stellen ;)
Ik ben in ieder geval van mening dat een derde ronde een must is. Het verhaal loopt nu (soms wat onduidelijk misschien maar boeie), als je dat nu afkapt met 2 of 3 afleveringen en je er een einde aan breit, sterven nyx en kwok een vroege dood als je het mij vraagt.
ik ben van mening dat het hele verhaal met deze twee aliens op een site moet met een einde want het is werkelijk niet meer te begrijpen voor iemand die deze thread niet volgt.

Misschien vind iedereen me nu wel een boefje ofzo, maar ik vind toch dat het gezegd moet worden;
Er is namelijk nog maar een heel klein publiek over die de strip daadwerkelijk leest. Natuurlijk kan men dan nog wel doorgaan voor jezelf ofzo en het op die manier leuk proberen te houden, maar ik denk dat het beter is de ervaringen van deze sequence te pakken en een nieuwe sequence opzetten en een verse start maken.
Ik vind het niveau van tekeningen en van de stijlen in zijn algemeenheid eerlijk gezegd te hoog om maar door te bikkelen in een onsamenhangend los verhaal; wat deze sequence aan het worden is.

Ik denk eerlijk gezegd dat we al veel te lang door zijn gegaan op dit thema en nu bezig zijn met een eindeloze herhaal oefening en dat we allemaal een stuk meer plezier zouden beleven aan een nieuw thema met nieuwe figuren.

Het is aan de capo's, of eenieder die zich opwerpt een nieuwe sequence te maken om te besluiten of er misschien een plot-outline moet komen of dat de regels anders moeten om meer continuiteit vol te houden.

Dat is ook de reden dat ik liever tijd inruim voor iets anders dan voor deze sequence, ik heb eerlijk gezegd gewoon geen zin om me door de strip heen te worstelen, uit te zoeken waar het eigenlijk nog over gaat en er iets aan toe te voegen.

Ik bedoel er echt geen enkele flame mee, want de stijl en het enthousiasme hier is geweldig, en we hebben zeker in het deel voor 'de invasie' een zeer degelijke strip gemaakt, maar ik denk dat het net zo is als in een relatie. Op een gegeven moment moet je stoppen en verder gaan met iets nieuws.

just my two cents...

[ Voor 84% gewijzigd door XangadiX op 11-01-2004 18:49 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

just your 2 cents?! :+ ( das bijna een muntenzak vol man..)

maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld, en vind dat je op een aantal punten wel gelijk hebt. Het is naar mijn mening ook wel goed te merken dat de sequence niet meer door veel mensen gechecked wordt... het raakt een beetje in de vergetenheid.. de meeste mensen die tekenen en aan de beurt geweest zijn die kijken pas weer naar een tijdje om te checken wie er aan de beurt zijn en wat er weer voor nieuws bij gekomen is..

of et idd slim is om een hele nieuwe 3e ronde te maken, dat weet k niet.. maar ik ben wel zeker van mening dat er een einde getekend moet worden.. hoe, door wie en op welke manier weet ik nog niet precies.. Op dit moment is DarkX druk met van alles en nog wat geloof ik, dus die zal ook niet veel in de topic aanwezig zijn.. ik las dat Ban5hee weer beter was en die post nu ook alweer met regelmaat in het topic.. ik denk ( bij deze meteen een vergaderingetje a la msn plannen?!) dat we met zijn 3en is moeten kijken wat voor oplossing we kunnen neerleggen.. vooralsnog zijn Chemmie en Lex_van_H nog aan de beurt, en ook deze moeten ook echt lekker hun gang gaan..

Als er andere deelnemers zijn die ideeën hebben over het einde van deze sequence, dan mogen ze die van mij posten ( maar hou het dan wel ontopic en start geen megadiscussies over 1 klein onderwerpje.. ;) vinden de modjes denk k nie leuk..)

Ik ben er dus iig zeker mee eens dat er een einde moet komen, en of en hoe en wanneer en door wie er een nieuwe sequence gestart wordt, dat is in de toekomst dan wel te merken.. maar om de volgende te starten terwijl deze nog nie helemaal af is zou wel zonde zijn... :9

enne, even aan het einde.. ik snap dat je bericht niet als flame bedoeld is.. is ook niet zo opgevat, you was very clear :D, bij deze..

/me ezchaoz vraagt zich eigenlijk af om chemmie al bezig is?! plaatjes..plaatjes...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:54:
...vooralsnog zijn Chemmie en Lex_van_H nog aan de beurt, en ook deze moeten ook echt lekker hun gang gaan..
Whoo, ik ben net geweest! Was een geintje van Rapzar dat ik zo al weer aan de beurt zou zijn omdat na mij iedereen dreigde af te vallen of zo...
Maar het zou wel een idee zijn om er een einde aan te breien. Als aanstichter DarkX zelfs de interesse al heeft verloren wordt het wel moeizaam. Hij heeft destijds zelf CS1 naar het einde getekend, toch?
Misschien maar een soort mini-3de ronde doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX heeft niet echt de interesse verloren, zo bedoelde ik het niet ( om dat even uit de weg te ruimen ;) ) maar zat en zit volgens mij in een verhuizing.. en lekker is da.. wordt ik gewoon geflest.. als capo zijnde .... niemand heeft meer respect voor de autoriteit :d..

lex_van_H is idd geweest, na chemmie is het officieel de beurt aan Dark Blue.. een minironde zou iid wel een optie zijn.. dan kan iedereen die nog actief bezig is een laatste bijdrage doen en een einde maken.. want het is al met al toch een leuk boekje strax..

om DarkX nu weer een compleet einde te laten schrijven is ook weer nét iets teveel ;) .. chemmie en dark blue weten nu iig wel dat ze iets dichter naar een einde kunnen gaan tekenen.. afronden hoeft niet, maar dan weet je dat vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
XangadiX schreef op 11 januari 2004 @ 18:42:
ik ben van mening dat het hele verhaal met deze twee aliens op een site moet met een einde want het is werkelijk niet meer te begrijpen voor iemand die deze thread niet volgt.

[...]

Dat is ook de reden dat ik liever tijd inruim voor iets anders dan voor deze sequence, ik heb eerlijk gezegd gewoon geen zin om me door de strip heen te worstelen, uit te zoeken waar het eigenlijk nog over gaat en er iets aan toe te voegen.
van daar ook dat ik dit al een keer voorstelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marty schreef op 11 januari 2004 @ 23:04:
van daar ook dat ik dit al een keer voorstelde :)
ja, dat snap ik.. was ik btw ook al vergeten.. maar je ziet zelf dat het moeilijk is om dit bij te blijven werken, aangezien er volgens mij niemand echt is die fulltime bezig kan zijn.. we mogen Crisp al alle nodige props geven dat die site er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Opzich moet dat wel te doen zijn toch, als je het gewoon bij de tekenaars zelf neer legt. Je laat ze bij iedere post even in het kort hun verhaaltje aan een tekst-versie toevoegen, waarbij ze heel duidelijk in hun bedoelingen zijn, waarom de wending, de open eindes, etc. Da's voor iemand die de plaatjes zelf getekend heeft 2 minuten werk lijkt me.
En dan moet je eventueel alleen nog met enige regelmaat een soort samenvatting bijwerken van het geheel. Zo'n samenvatting hoef je slechts eens per 3 cartoonisten te updaten denk ik. 2 capo's + dictator is al 3 personen, dan hoef je dat zelf slechts 1x per 9 cartoonisten te doen. Lijkt me wel haalbaar :)
En anders wil ik me ook wel beschikbaar stellen voor het samenvatten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Nou hier is een plaatje, helaas ben ik (nog steeds) druk bezig met andere dingen.

Veel inspiratie had ik ook niet.
Was eigenlijk de bedoeling dat de mysterieuze figuur de menigte toe ging spreken over de whereabouts van de Gof-y-moq.

Misschien kennen we deze persoon zelfs ;)

Ach, het is beter dan niks denken we maar :/

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/farmer-mailbox/Pics/GoT_CS2/Ep2_Plaatje1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 14-09 19:07
/me BELANGRIJK
Voor de geintereseerde. Er is nu een WEL compleet overzicht beschikbaar :P

www.wastedspace.nl/13

Jah het is super basic maar t werkt t blijft tenminste up to date :+

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 12-01-2004 00:52 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
XangadiX schreef:
[...]
...hele verhaal ...niet meer te begrijpen voor iemand die deze thread niet volgt.
...Er is namelijk nog maar een heel klein publiek over ...
Ik vind dat nogal meevallen. Als je de strip van begin tot 'eind' leest is t best een logisch verhaal. Als je iedere week 1 plaatje uit een 'echte' strip leest weet je ook niet waar t over gaat. We zitten hier ook niet om een groot publiek te vermaken, maar
juist voor de mensen die de thread wel volgen.

Ik heb geen stats, maar ik kijk iig iedere dag ff. T gaat best oke, alleen de 48-uur regel zou weer ingevoerd moeten worden, ..na 24 uur nix in de thread laten horen, jammer,next... Hoeveel rondes t allemaal duurt is toch ook niet van belang, maar t is wel een goed idee de lijst van deelnemers even op t kuisen zodat we niet zo vaak zitten wachten op mensen met goede bedoelingen, maar geen tijd.
Dus die 'mini-3de ronde' is eigenlijk wat de 2de ronde al had moeten zijn. Voor mij mag er dan ook een mini-4de/5de ronde komen, als er maar iedere 48 uur een prent bij komt (of tot er nog maar 1 tekenaar over is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lord_Mithril schreef op 12 januari 2004 @ 00:51:
/me BELANGRIJK
Voor de geintereseerde. Er is nu een WEL compleet overzicht beschikbaar :P

www.wastedspace.nl/13

Jah het is super basic maar t werkt t blijft tenminste up to date :+
Zit je mijn werk nu gewoon dubbel te doen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
crisp schreef op 12 januari 2004 @ 11:53:
[...]

Zit je mijn werk nu gewoon dubbel te doen?
half :+
Nee die van jou was niet echt meer up to date en een paar gasten hier hadden het erover dat mensen niet meer wisten waar ze waren enzo, dus heb ik dit ff in elkaar gedraaid :)
maar als je het erg vind haal ik t zo weer weg hoor :)

nu al weer overbodig zien ik.. (of ikl was gister te wazig.. :X)

[ Voor 16% gewijzigd door LordMithril op 12-01-2004 11:57 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb afgelopen vrijdag al alles up to date gemaakt, en gisteren nog even die plaatjes van Senzuboon toegevoegd; alleen dat plaatje van cHeMMiE staat er nog niet bij ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
crisp schreef op 12 januari 2004 @ 11:57:
Ik heb afgelopen vrijdag al alles up to date gemaakt, en gisteren nog even die plaatjes van Senzuboon toegevoegd; alleen dat plaatje van cHeMMiE staat er nog niet bij ;)
ach dan hebben ze nu 2 plaatsen om het te zien :)
Weer een groter publiek, ondanks zn simpelheid trekt mn site toch nog veel bezoekers..
of iemand moet bezwaar er tegen hebben dan zijn ze zo weer weg.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik neem bij deze aan dat Chemmie het bij deze inzending houdt, en dat betekend dat Dark Blue nu de kans krijgt om te tekenen. Die mail ik dan ook meteen bij deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Ja ezchaoz ik hou het hierbij :'(

Ik had graag nog een plaatje toegevoegd, maar het lukt gewoon niet.

In ieder geval succes voor DB dan maar.

Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik zeg maar zo... één plaatje is beter dan geen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me om het even duidelijk te maken is deze message lekker in het rood :D...

Aangezien het aantal mensen dat tekent voor de sequence drastisch is gezakt, maar we toch het verhaal naar een einde willen tekenen, is het mijn vraag of iedereen ( die ook in de lijst staat, of heeft gestaan in het eerste deel van Zenox) die mee wil helpen aan de laatste tekeningen, mij een email wil sturen.

mijn email is te vinden op de startpagina van dit topic en MSN adres is te vinden in mijn profile.. hou er rekening mee dat je tijd moet hebben om te tekenen, want we willen uiteraard wel weer in tempo een einde gaan maken..

hoe dit precies gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk, zodra de lijst bekend is heb ik overlegt met Ban5hee ( DarkX is niet echt aanspreekbaar volgens mij.. :( ) gaan we dit naar een einde knallen!!

ik zal binnen een paar dagen aangeven wanneer de deadline sluit... ( binnen 2 dagen dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Bans: je hebt meel.

Is mijn plaatje btw opgeslagen? Ik heb vanmiddag mijn webspace getrashed ivm grote schoonmaak :Y)

Ik zal hem zsm weer terug editten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo chemmie.. je plaatje is nog niet in de site meegenomen.. duz please edit em idd weer back.. good to hear dat je gemaild hebt..

/me ezchaoz vergat Ban5hee aan te geven, ook hij is te mailen wanneer je nog mee wilt doen aan het topic.. ook zijn email is bekend op de 1ste pag , me is ashamed of himself O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
cHeMMiE schreef op 15 januari 2004 @ 22:13:
Bans: je hebt meel.

Is mijn plaatje btw opgeslagen? Ik heb vanmiddag mijn webspace getrashed ivm grote schoonmaak :Y)

Ik zal hem zsm weer terug editten :P
Afbeeldingslocatie: http://www.wastedspace.nl/13/images/094.jpg
;)
zoals ik al eerder zij.. ik mirror dit hele zooitje ook tegenwoordig :P
verzamelde ze toch al :)

* LordMithril schopt ook meteen ff de gene die nu moet tekenen onder zijn/haar hol

[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 17-01-2004 00:24 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 17 januari 2004 @ 00:22:
/me schopt ook meteen ff de gene die nu moet tekenen onder zijn/haar hol
op dit moment is er niemand aan het tekenen omdat dark blue geen respons gaf.. we zijn een aantal mensen aan het verzamelen waarmee we dit topic tot een einde gaan tekenen. ik wil mensen tot zondag 12.00 uur geven om je naam nog door te mailen, en dan gaan we aan de slag..voor de mensen die al hebben ingeschreven, jullie namen staan genoteerd, en jullie krijgen zsm mail over et verdere verloop. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Lord_Mithril schreef op 17 januari 2004 @ 00:22:
[...]

Mijn plaatje
;)
zoals ik al eerder zij.. ik mirror dit hele zooitje ook tegenwoordig :P
verzamelde ze toch al :)

* chemmie schopt ook meteen ff de gene die nu moet tekenen onder zijn/haar hol
Ik zou net gaan editten :P

Scheelt mij weer werk dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rashmatash schreef op 19 november 2003 @ 01:52:
Zo hier eindelijk een fanart van mij! Het mokje is niet echt duidelijk te zien, maar ja... 't is dus een mok.
[afbeelding]

Ik hoop dat jullie 't leuk vinden.
sorry voor deze reactie, maar hoe en waarmee heb je deze tekening gemaakt?
ik vind 'm namelijk pr8ig

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 11:52
Scarecrow schreef op 17 januari 2004 @ 17:58:
[...]

sorry voor deze reactie, maar hoe en waarmee heb je deze tekening gemaakt?
ik vind 'm namelijk pr8ig
Dankje :) Ik heb 'm gewoon in photoshop gemaakt m.b.v mijn wacom. Het is dus eigenlijk alleen maar met een kwast verfen en dan smudge tool gebruiken om bijvoorbeeld dat vuureffect te krijgen. Voor de rest beetje standard dingen zolas kleuren aanpassen enzo.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, ik hoop niet dat mensen me meteen een zeikerd zullen vinden, maar:

Als jullie een nieuwe sequence opstarten, kan dan meteen dan verschrikkelijke woord "capo" geschrapt worden waarmee ieder de strip-leiders/bazen mee aanduidt?

Ik moet telkens toch aan foute Joden in WOII denken namelijk, sorry.

En waar staat het eigenlijk voor? :? CArtoonPOlitie?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
foute joden? Ik denk dat dat geen goede uitspraak van je is, kerel

En volgens mij bedoel je de duitse gestapo, dat is iets heel anders dan capo.
Maar goed, vind het zowieso een hele rare vergelijking die je daar maakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

BaN5Hee schreef op 18 januari 2004 @ 11:22:

En volgens mij bedoel je de duitse gestapo, dat is iets heel anders dan capo.
Maar goed, vind het zowieso een hele rare vergelijking die je daar maakt |:(
Ik denk dat hij de mensen bedoeld die een beetje probeerden vriendjes te zijn met de duitsers om zo een iets betere behandeling te krijgen.

edit: zie bijvoorbeeld http://www.go2war2.nl/artikel/948
Op, naar en van het werk heersten de capo’s. Zij waren het hoofd van een arbeidsgroep. Deze bevoorrechte banen vielen meestal toe aan de Grüne. In ruil voor hun medewerking en trouw kregen ze meer en beter eten, sigaretten en ontsnapten ze (meestal) aan de martelingen en pesterijen van de SS. Om het baantje te behouden, ranselden ze er duchtig op los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

BaN5Hee schreef op 18 januari 2004 @ 11:22:
Zie BarF:
En ik vind het niet zo leuk dat je me zo trollerig te woord staat over iets waar je niets eens iets vanaf weet, zeker nadat ik het zo subtiel heb proberen te brengen/vragen.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik dat die hele sequence een beetje op zijn eind loopt, het tempo is enorm traag. Ook zijn er zo te zien maar een stuk of 5 tekenaars over. Misschien beter stoppen op het hoogtepunt dan dit eindeloos laten voortslepen? Of zet een eigen site op waar je dit voortzet. De 1e sequence was great, de tweede ook, maar deze part 2b en misschien nog een vervolg is imho toch een beetje over de top. Het hele verhaal snap ik geen snars meer van, de plaatjes zijn wel okee, maar daar moet je wel een engelengeduld voor hebben om iets nieuws te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op 17 januari 2004 @ 21:29:
Hmm, ik hoop niet dat mensen me meteen een zeikerd zullen vinden, maar:

Als jullie een nieuwe sequence opstarten, kan dan meteen dan verschrikkelijke woord "capo" geschrapt worden waarmee ieder de strip-leiders/bazen mee aanduidt?

Ik moet telkens toch aan foute Joden in WOII denken namelijk, sorry.

En waar staat het eigenlijk voor? :? CArtoonPOlitie?
Dat jij de vergelijking maakt met de WOII moet je zelf weten maar das niet onze schuld,
Capo komt eerder van het CapoRegime af, wat weer te maken heeft met hoe de Maffia zijn families indeelde.

Alhoewel de italianen het woord Capo wel voor Kampwachter uit de WOII gebruiken. maar dit is een NL forum dus daar hebben we niks mee te maken.

en een afkorting van CartoonPolitie is helemaal niet zover gezocht.
(dit is geen flame,troll of wat dan ook btw. gewoon informatie)

[ontopic]

Hopelijk een snel, mooi en duidelijk einde van deze sequence. het verdiend het :)

en waar is de ""GodFather" (om ff in de capo sfeer te blijven :*) ) van dit topic? DarkX? wel een beetje raar dat ie niks meer laat horen, maar wellicht heeft ie een goede reden. Hopelijk laat ie nog is wat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke.. klachten op het woord capo.. capo is idd de afkorting van CArtoon POlitie.. van die WW dingen wisten wij verder ook niets af, dus dat is ook nieuw.. als dit als storend ervaren wordt kunnen we daar natuurlijk altijd wat anders voor verzinnen..

offtopic:
darkx... wish i knew.. hoor weinig tot niets meer... vandaar dat Ban5hee en ik het overnemen :P

Oke.. om te starten de lijst met tekenaars die een einde gaan maken aan dit verhaal. De volgorde van de lijst is nog niet vast op volgorde, dit is alleen een opsomming. ( toelating is echter wel gesloten..) De manier waarop we dit tekenen wordt nog bepaald. De tekenaars ontvangen hierover een e-mail. Daarna zal worden aangegeven door wie en in welke volgorde getekend wordt. Dus rapzar.. nog eventjes geduld ;) misschien mag jij em wel afmaken ipv starten :+

het CS2 EHBO team

Rapzar
Ban5hee
ezchaoz
Senzuboon
Chemmie
Lex_van_H
Rashmatash*
* doet mee als de tijd het toelaat

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
zo, mn wacompen geslepen, de olieverf op de tablet.. ik ben er klaar voor :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rapzar op 20-01-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Doe jullie best! :) Ik zou graag meedoen, maar kep écht geen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 21:12:
.....De tekenaars ontvangen hierover een e-mail.....
Zijn die al verstuurt?
(Heeft iemand die al ontvangen)

Edit: OKeoke, ik heb m :) . eens nadenken hoe dit afloopt

[ Voor 14% gewijzigd door Rapzar op 20-01-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The cArtoon-Team
We welcome back:

1.Rapzar
2.Ezchaoz
3.Senzuboon
4.Chemmie
5.Lex_van_H
6.Rashmatash
7.Ban5hee

De tekenaars zijn gemaild, het papier ligt klaar, de wacoms zijn ready... let's end this sequence kickass style! Rapzar... you're up!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 18:26 . Reden: mooi maken :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

jaaaaaaaaaah waar blijven die tekeningen? :+
hmz... ik dacht dat de tijd al lang om was, maar xie dat het net middernacht geweest is...
* zeekoe maar gauw :z doen

[ Voor 57% gewijzigd door zeekoe op 22-01-2004 00:10 ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Nou, ik vrees dat t wel een uurtje of 12 wordt, tegen dat ik t af heb,... maar ik doe mn best.
(ik krijg die rotte monniks-pij niet uit mn pen, tnx chemmie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rapzar schreef op 22 januari 2004 @ 16:38:
Nou, ik vrees dat t wel een uurtje of 12 wordt, tegen dat ik t af heb,... maar ik doe mn best.
sjit, als jij tegen twaalven post :) dan zit ik te wachten.. can't wait 2 see waar ikke verder mag strax...!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Rapzar schreef op 22 januari 2004 @ 16:38:
Graag gedaan :+

Ik ben er ook veel langer mee bezig geweest dan me lief was eigenlijk.

Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
klaar, nou nog ff wachten op goedkeuring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018
Heehoo :) De chaos is een beetje terug te dringen op het moment, denk dat ik na mijn verjaardag (komende zaterdag) wel tijd kan vinden om iig alles door te spitten wat ik maar half gevolgd heb. Capo taken liggen nog ff bij bans en ez, of ze moeten het niet aankunnen dan help ik wel :)

De uiteindelijke afronding in pdf e.d. doe ik wel an sich, mocht men mij nog verdere taken willen toedelen vind ik het ook wel prima, ik hoor het wel. Bij deze wil ik trouwens wel zeggen dat ik voor de volgende sequence het leiderschap over wil dragen, uiteraard kunnen ze me wel bereiken voor hints/tips over het starten hiervan :) Be right back ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hela! Ik doe ook nog mee! :w

enneh DarkX als je nog een kaartje wilt... blaas je adres ff door msn en je krijgt er een :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
geduld op :X ...hoop dat jullie ze leuk vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/rapzar98.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/rapzar99.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.poolside-productions.com/images/rapzar100.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
hahah, je staat op m'n teen! Mooie plaatjes rappie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rapzar schreef op 23 januari 2004 @ 00:40:
geduld op :X ...hoop dat jullie ze leuk vinden.
lol, jouw mailtje is dus binnengekomen nadat ik voor de laatste keer mn mail checkte en dus mn bed inging :) .. anyways, good work! ik ga maar eens gauw mijn pen en papier opzoeken... 48 hours eh?! there we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
Ezchaos mailde mij net:
..ik probeer een klein beetje een goed verloop te maken op je plaatjes.. heb net de hele strip weer gelezen..als ik het goed zie heeft nyx de mok inzich ( in zn onderste helft toch?!)...kun je me dan een klein beetje uitleggen wat jouw gedachtengang was met die germanixanen, want k raak anders het verhaal niet goed...
En ik heb geantwoord:
-De Germanixianen hebben de Artilianen bedrogen (dat zat al in de strip, maar nu weten de artilianen t ook). wellicht gaat de invasie dus gewoon door, maar nu zonder leiding van de germanixianen.

Total-out-war met 3+1 partijen:
1: Zenox ( ZNTPT-leger olv Nexus-labs)
2: Germanix (spionen olv theqoc)
3: Artilian (groot invasie-leger olv mistery-man in pij)
4: Nyx en Kwok

-Nexus heeft (volgens die schreeuwer in zn mantel) de echte mok (dat is aan jou of je dat overneemt, of dat ie zich vergist). Ik denk dat nexus m heeft, en een copy als decoy heeft gebakken.
edit:
de andere 3 partijen hebben m duidelijk niet, en om nou nog een 5de partij te verzinnen lijkt me geen goed idee, maar misschien hadden de Artilianen m al heel de tijd zonder t te weten (op de plek waar pennen en 2de sokken naar toe gaan)

-De mok in Nyx ingewanden was bedoeld als de copy, maar nu zie ik in de strook van Rashmatash dat die de ruimte ingeslingert wordt....foutje, sorry en bedankt voor t oplossen :)
Ik denk dat t vervolg van t verhaal iig nog moet bevatten:
-de oorlog, of een rede waarom die niet plaats vind.
-wie de mok heeft, en wat die nou eigenlijk doet (mogelijk krijgen Nyx en Kwok m als overwinnaar, en gebruiken ze hem)
-hoe Nyx en Kwok weer achter de tv belanden om de 836ste herhaling van Quarkonz te zien :+

[ Voor 8% gewijzigd door Rapzar op 23-01-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rapzar schreef op 23 januari 2004 @ 14:15:
-hoe Nyx en Kwok weer achter de tv belanden om de 836ste herhaling van Quarkonz te zien :+
dat lijkt me een vet einde :D

maar wat ik me net verder bedacht, op een gegeven moment wordt de mok de ruimte ingeslingerd.. kabeng... daarna wordt de mok teruggestuurd door de lost and found service, misschien is daar wel een omwisseling geweest zodat alle partijen ( behalve nexus) dachten dan nyx en kwok de echte hadden.... dan is is dus alsnog fake :) en dat betekent dus dat ik lekker verder ga met jouw idee en die fake mok!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke.. mijn toevoeging dan..

1.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2c/CS2_3_1.gif

2.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2c/CS2_3_2.gif

3.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2c/CS2_3_3.gif

* nog even ter verduidelijking dus.. de mok binnen Nyx' ingewanden is dus de neppe he :P

/me ezchaoz stuurt Senzuboon mail :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Woei, is dat prinsesjes badeendje? :)

Ownee, die heeft die evil variant. Toch heb ik die in een usericon gezien :)

[ Voor 52% gewijzigd door DarkX op 24-01-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 24 januari 2004 @ 15:15:
Woei, is dat prinsesjes badeendje? :)

Ownee, die heeft die evil variant. Toch heb ik die in een usericon gezien :)
hij zal voor winxp en msn gebruikers ook nog wel bekend voorkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hoe komt ie nou weer aan die eendjes? :D :?:D

/me met tekenen begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 15:19:
[...]

hij zal voor winxp en msn gebruikers ook nog wel bekend voorkomen :D
Ow. Nja, heb geen msn (trillian _o_), en in winxp gebruik ik uiteraard zelfgetekende prullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me nog even voor de duidelijkheid, want ik kreeg net een mailtje van Dark Blue. Er is een nieuw schema gemaakt, waarmee we de strip en dus deze sequence beeindigen. Er was lange sprake van tekenaars die niet meer het topic checkten, of reageerden op mail of calls... vandaar deze actie.. ga dus niet tekenen als je niet op deze lijst staat ( bovenaan deze pagina).. maar mail mij of Ban5hee

thnxz, anders raken we echt het overzicht kwijt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Senzuboon schreef op 24 januari 2004 @ 15:25:
Hoe komt ie nou weer aan die eendjes? :D :?:D

/me met tekenen begint
Heeft ie nog overgehouden van toen Nyx als Santa Jihad verkleed was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Nou daar zijn ze dan. Ze zijn inmiddels ook naar de Capo's gestuurd. :)

Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/sequence3_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/sequence3_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/sequence3_3.jpg

wat is zo'n mantel irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
wow good work!!!
je houdt t lekker spannend! :D

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
slippery when wett :D
leuk joh, gaat goed zo he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd :) leuke aanvulling!! bij deze stuur ik dus meteen een mail naar de volgende... dit behoeft geen verdere aanmerkingen :D nice one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Hé, het gaat vlotjes, goed zo _/-\o_
Helaas snap ik er ondertussen weer geen #$% meer van 8)7
De hele explosieve actie van Nyx had toch plaats op het ruimteschip van TheQoc?
Hoe weet die gast in die mantel op de Ariliaanse vloot dan dat die mok kapotvalt? O wacht, hij is telepatisch, dat heb je met die mantelgasten :z
En hoe zat het nou met die weggeslingerde mok die ineens in Nyx zit? O wacht, dat is gewoon nog een kopie :z
OK, no problems 8)7
Maar welke mok werd nou weggeslingerd? Had TheQoc die mok? Waarom dan nog Kwok kidnappen? Had Nyx hem bij zich? Niet handig om de mok waar alles om draait mee te nemen bij zo'n kamikaze-actie?
Toch nog wat problems :( Wie legt het even uit allemaal?

[ Voor 3% gewijzigd door Lex_van_H op 26-01-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hmmm ja daar zeg je wat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lex_van_H schreef op 26 januari 2004 @ 23:46:
Hé, het gaat vlotjes, goed zo _/-\o_
Helaas snap ik er ondertussen weer geen #$% meer van 8)7
De hele explosieve actie van Nyx had toch plaats op het ruimteschip van TheQoc?
Hoe weet die gast in die mantel op de Ariliaanse vloot dan dat die mok kapotvalt? O wacht, hij is telepatisch, dat heb je met die mantelgasten :z
dat van die mantelgast vond ik eigenlijk best wel aannemelijk... dat ie dat "voelt"
En hoe zat het nou met die weggeslingerde mok die ineens in Nyx zit? O wacht, dat is gewoon nog een kopie :z
OK, no problems 8)7
Maar welke mok werd nou weggeslingerd?
de echte mok is weggeslingerd door de ruimte, tenminste, daar gingen we vanuit ( zie pag 15 van het topic hiero.. staat ook nog een stukje over..)
Had TheQoc die mok? Waarom dan nog Kwok kidnappen? Had Nyx hem bij zich? Niet handig om de mok waar alles om draait mee te nemen bij zo'n kamikaze-actie?
Toch nog wat problems :( Wie legt het even uit allemaal?
wow, met dit laatste heb k het ook even moeilijk eigenlijk :+ wie verlost ons met een heldere blik?! dan ga ik het ook nog een paar keer kritisch langslezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Ieuw, ik zie net pas ez's mailtje.

* chemmie vlug aan het werkt gaat enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jongens ik heb een toepasselijk plaatje gevonden :

Afbeeldingslocatie: http://www.derailment.org/upload/mars.jpg

Nyx en zijn zoontje :D :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie

chemmie

Badger!

Nyx met lange wimpers :+

* chemmie eventjes pauze.
2 schetsjes af ( 1 bijna final )

Genoeg gerust.
Verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Hmmm, er gebeurt niets hier. Wat is er loos? Of snapt niemand de plot meer na mijn moeilijke vragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dit was even snel een dipje.. chemmie kwam al tekenend in wat problemen met tijd en ideeën die hij niet helemaal kon uitwerken.. vandaar dat hij me vanochtend mailde met 1 plaatje en de woorden dat hij het niet ging halen om de andere af te maken... bij deze post ik dat plaatje en mail ik de volgende..

chemmie's plaatje
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/schoots/cs2c/grr.jpg

/me lex_van_h, you're up!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

No offense, maar dit ene plaatje gooit alles wel even nog verder in de war, want 5 plaatjes geleden stond deze zelfde gast nog voor de menigte te brullen dat TheQoc een kopie had en dat de echte mok wel bij Nexus moest wezen :(
Ik wil wel verder, maar moet ik nou in Ghorberts naam heen met de plot :X :?
edit:
hmmm, na enig brainstormen toch wat bedacht, schetsjes liggen bij capo's

[ Voor 14% gewijzigd door Lex_van_H op 31-01-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapzar
benieuwd hoe je dat dan opgelost hebt (ik was t wel eens met je opmerking)... ik wacht in spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verhaal was na die opmerking idd een beetje raar aan het verlopen, maar de manier waarop het opgelost gaat worden is eigenlijk best wel oke :) .. de schetsen hebben dus per direct toestemming :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

OK, even doorgepakt en hier zijn ze dan: de pix :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/LvH_CS2_3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/LvH_CS2_3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.van.heereveld/temp/LvH_CS2_3_3.jpg

Het gaat nog niet echt heel hard richting einde... Daar had ik ook nog wel een melig ideetje voor, maar dat kreeg ik niet aan de vorige pix geplakt. Na ja, dan maar succes voor de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de plot-logic-bender-beam :) damn' where can i get those things :+

/me mailt next on the list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 20:36:
de plot-logic-bender-beam :) damn' where can i get those things :+
...duh, ACME Corp. natuurlijk... ;)
Of Nexus Labs, die bouwen ze in licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
Aight, ziet er goed uit, ik ga alvast beginnen aan het samenrapen en DTP-en van de pdf if nobody minds :) Even iets anders: Ik weet dat PatrickPietens en IndigoDelFuego nickchanges hebben ondergaan, zijn er nog meer die mij ontschoten zijn? Wil wel up to date zijn natuurlijk :)

Alvast omdat we richting einde lopen: Jammer is wel dat we het niet volgehouden hebben (imo) om een 100% samenhangend verhaal van begin tot eind te hebben. Het is al een totale verademing tov deel I, maar het kan best wel beter. Het nieuwe topic (als daar nog behoefte aan is) ga ik verder niet leiden/lijden, maar wil evt wel meedenken over de opzet, en ik denk dat het nu belangrijk is dat er wat ideeen naar voren komen (en evt een nieuwe leider :P). Persoonlijk zou ik een prewritten script het liefst ontwijken, maar ik ben ff out of ideas hoe je het dan op kan lossen buiten strengere controle, wat ook niet echt alles is. Enige idee wat ik wel nog had om de vrijheid van de cartoonist iets meer te vergroten op grafisch gebied was om 'bandjes' te tekenen ipv plaatjes. Dus ipv dat je 1 tot 3 plaatjes krijgt van 300x300 pixels, krijg je 1 plaatje van 900x300 pixels, die je zelf kan indelen in 1, 2, 3, 4 of weet ik veel hoeveel plaatjes. Soms kom je er in 3 plaatjes net niet uit qua tekst en heb je liever 4 plaatjes, soms wil je een wat groter landschap laten zien (bijv rapzars 1e 2 plaatjes van laatste inzending hadden dan een enorm panorama kunnen worden) of heb je iets minder tijd. In 'echte' strips zie je ook dat de plaatjesgrote niet statisch is, waarom zou dat hier wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
ok, zeer leuk gedaan. Ik ben nou aan de beurt en ik heb een paar leuke ideeën, maar ten eerste kan ik maandag pas beginnen, dus plaatjes worden woensdag geleverd, sorry bijdeze. en ten tweede waar zit dat Jedifiguur met zijn leger en waar zitten nyxundkwok met theqock? dat is mij niet helemaal duidelijk.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_van_H
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

rashmatash schreef op 01 februari 2004 @ 01:22:
ok, zeer leuk gedaan. Ik ben nou aan de beurt en ik heb een paar leuke ideeën, maar ten eerste kan ik maandag pas beginnen, dus plaatjes worden woensdag geleverd, sorry bijdeze. en ten tweede waar zit dat Jedifiguur met zijn leger en waar zitten nyxundkwok met theqock? dat is mij niet helemaal duidelijk.
Volgens mij zit het zo:
'Jedi' is de ayatollah of zo van de Arilianen en zit op hun invasievloot die op het punt staat Zenox aan te vallen. Ze willen de heilige koffiemok (Gof-y-mog in het Ariliaans) terug.
TheQoc zit op zijn eigen ruimteschip (van de Germanixiaanse intelligence). Hij wilde de Arilianen onder de invloed van een parasiet brengen en dan de invasie gebruiken om namens Germanix de mok in te pikken. Op dit moment is hij echter een beetje in de war, denk ik (wie niet?)
Nyx en Kwok staan op het punt van het Germanixiaanse schip te ontsnappen.
O ja, Zenox (eigenlijk Nexus Labs, dat de Zenoxiaanse economie en politiek domineert en er eigen leger op na houdt, de ZNTPT) gaat de Gof-y-mog inzetten. Wat kan je eigenlijk met dat ding?
Hmmm, zo verder? Of weet iemand het beter? Met die plot-logic-bender-beam kan natuurlijk veel >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Lex_van_H op 01-02-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

Persoonlijk zou ik een prewritten script het liefst ontwijken, maar ik ben ff out of ideas hoe je het dan op kan lossen buiten strengere controle, wat ook niet echt alles is.
prewritten script kan idd veel creativiteit eruit halen denk ik, maar als je iemand zo gek kunt krijgen dattie zo'n script schrijft, dan kan hij misschien in (hele) grote lijnen het verhaal uitdenken zodat mensen als ik niet te veel rare dingen gaan doen :X
aan de andere kant, als de grote lijnen van tevoren waren uitgezet, dan had je waarschijnlijk de coffe mug niet gehad, wat nu wel een essentieel onderdeel van het verhaal is geworden...
suc6 met nadenken/brainstormen/whatever iig :)

[ Voor 6% gewijzigd door zeekoe op 02-02-2004 15:21 ]

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Echo, echo, echo

begint af te zakken en het is woensdag :D

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij i shet anders donderdag hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashmatash
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 13:48:
Bij mij i shet anders donderdag hoor :D
heel erg sorry mensen, ik blijf 't druk hebben, maar ze komen er zeer binnenkort aan. dus heb geduld aub.

[RashMatash]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Geen probleem.

Ik ben vanaf nu naar centerparcs btw, tot dinsdag!
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste