* XangadiX loopt ook weer eens binnen dusXangadiX is dit topic misschien vergeten...?
ik heb echt geen idee waar we zijn
waar kan ik alle stripjes onder mekaar vinden?
[ Voor 42% gewijzigd door XangadiX op 05-01-2004 23:27 ]
Stoer; Marduq
Verwijderd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nog niet echt wakker zekerRapzar schreef op 05 januari 2004 @ 23:50:
Welkom back, wakker geworden van t nieuwjaarsfeessie![]()
http://crew.tweakers.net/cartoon/
Weet nog steeds niks.....
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Verwijderd
ik denk dat ik maar eens een staatsgreep ga doen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 23:15 ]
And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
OK, standing by
Ik kan er natuurlijk stiekem een eind aan breien nuLex_van_H schreef op 09 januari 2004 @ 23:36:
[...]
OK, standing by![]()
Maarrehh... als ik het zo zie moet er inderdaad haast een derde ronde komen. Dit gaat niet af komen in twee afleveringen of zo, toch?
Intentionally left blank
Tussen BarF en BaN5Hee zaten nog 2 pix van Senzuboon. In het forum zijn die helaas inmiddels kruisjes. Senzuboon? Capo's?
[ Voor 26% gewijzigd door Lex_van_H op 11-01-2004 18:08 ]
Met moet prioriteiten stellenBaN5Hee schreef op 09 januari 2004 @ 16:31:
Ja wel beertjes en geen zenoxianen...
boe voor xangabeer
ik ben van mening dat het hele verhaal met deze twee aliens op een site moet met een einde want het is werkelijk niet meer te begrijpen voor iemand die deze thread niet volgt.Ik ben in ieder geval van mening dat een derde ronde een must is. Het verhaal loopt nu (soms wat onduidelijk misschien maar boeie), als je dat nu afkapt met 2 of 3 afleveringen en je er een einde aan breit, sterven nyx en kwok een vroege dood als je het mij vraagt.
[ Voor 84% gewijzigd door XangadiX op 11-01-2004 18:49 ]
Stoer; Marduq
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 19:56 ]
Whoo, ik ben net geweest! Was een geintje van Rapzar dat ik zo al weer aan de beurt zou zijn omdat na mij iedereen dreigde af te vallen of zo...Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:54:
...vooralsnog zijn Chemmie en Lex_van_H nog aan de beurt, en ook deze moeten ook echt lekker hun gang gaan..
Verwijderd
van daar ook dat ik dit al een keer voorsteldeXangadiX schreef op 11 januari 2004 @ 18:42:
ik ben van mening dat het hele verhaal met deze twee aliens op een site moet met een einde want het is werkelijk niet meer te begrijpen voor iemand die deze thread niet volgt.
[...]
Dat is ook de reden dat ik liever tijd inruim voor iets anders dan voor deze sequence, ik heb eerlijk gezegd gewoon geen zin om me door de strip heen te worstelen, uit te zoeken waar het eigenlijk nog over gaat en er iets aan toe te voegen.
Verwijderd
ja, dat snap ik.. was ik btw ook al vergeten.. maar je ziet zelf dat het moeilijk is om dit bij te blijven werken, aangezien er volgens mij niemand echt is die fulltime bezig kan zijn.. we mogen Crisp al alle nodige props geven dat die site er is
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 12-01-2004 00:52 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik vind dat nogal meevallen. Als je de strip van begin tot 'eind' leest is t best een logisch verhaal. Als je iedere week 1 plaatje uit een 'echte' strip leest weet je ook niet waar t over gaat. We zitten hier ook niet om een groot publiek te vermaken, maarXangadiX schreef:
[...]
...hele verhaal ...niet meer te begrijpen voor iemand die deze thread niet volgt.
...Er is namelijk nog maar een heel klein publiek over ...
Zit je mijn werk nu gewoon dubbel te doen?Lord_Mithril schreef op 12 januari 2004 @ 00:51:
/me BELANGRIJK
Voor de geintereseerde. Er is nu een WEL compleet overzicht beschikbaar
www.wastedspace.nl/13
Jah het is super basic maar t werkt t blijft tenminste up to date
Intentionally left blank
half
[ Voor 16% gewijzigd door LordMithril op 12-01-2004 11:57 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Intentionally left blank
ach dan hebben ze nu 2 plaatsen om het te ziencrisp schreef op 12 januari 2004 @ 11:57:
Ik heb afgelopen vrijdag al alles up to date gemaakt, en gisteren nog even die plaatjes van Senzuboon toegevoegd; alleen dat plaatje van cHeMMiE staat er nog niet bij
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
cHeMMiE schreef op 15 januari 2004 @ 22:13:
Bans: je hebt meel.
Is mijn plaatje btw opgeslagen? Ik heb vanmiddag mijn webspace getrashed ivm grote schoonmaak
Ik zal hem zsm weer terug editten
[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 17-01-2004 00:24 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
op dit moment is er niemand aan het tekenen omdat dark blue geen respons gaf.. we zijn een aantal mensen aan het verzamelen waarmee we dit topic tot een einde gaan tekenen. ik wil mensen tot zondag 12.00 uur geven om je naam nog door te mailen, en dan gaan we aan de slag..voor de mensen die al hebben ingeschreven, jullie namen staan genoteerd, en jullie krijgen zsm mail over et verdere verloop.Lord_Mithril schreef op 17 januari 2004 @ 00:22:
/me schopt ook meteen ff de gene die nu moet tekenen onder zijn/haar hol
Ik zou net gaan edittenLord_Mithril schreef op 17 januari 2004 @ 00:22:
[...]
Mijn plaatje
zoals ik al eerder zij.. ik mirror dit hele zooitje ook tegenwoordig
verzamelde ze toch al
* chemmie schopt ook meteen ff de gene die nu moet tekenen onder zijn/haar hol
sorry voor deze reactie, maar hoe en waarmee heb je deze tekening gemaakt?rashmatash schreef op 19 november 2003 @ 01:52:
Zo hier eindelijk een fanart van mij! Het mokje is niet echt duidelijk te zien, maar ja... 't is dus een mok.
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie 't leuk vinden.
DankjeScarecrow schreef op 17 januari 2004 @ 17:58:
[...]
sorry voor deze reactie, maar hoe en waarmee heb je deze tekening gemaakt?
ik vind 'm namelijk pr8ig
[RashMatash]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik denk dat hij de mensen bedoeld die een beetje probeerden vriendjes te zijn met de duitsers om zo een iets betere behandeling te krijgen.BaN5Hee schreef op 18 januari 2004 @ 11:22:
foute joden? Ik denk dat dat geen goede uitspraak van je is, kerel
En volgens mij bedoel je de duitse gestapo, dat is iets heel anders dan capo.
Maar goed, vind het zowieso een hele rare vergelijking die je daar maakt
Op, naar en van het werk heersten de capo’s. Zij waren het hoofd van een arbeidsgroep. Deze bevoorrechte banen vielen meestal toe aan de Grüne. In ruil voor hun medewerking en trouw kregen ze meer en beter eten, sigaretten en ontsnapten ze (meestal) aan de martelingen en pesterijen van de SS. Om het baantje te behouden, ranselden ze er duchtig op los.
Zie BarF:BaN5Hee schreef op 18 januari 2004 @ 11:22:
foute joden? Ik denk dat dat geen goede uitspraak van je is, kerel
En ik vind het niet zo leuk dat je me zo trollerig te woord staat over iets waar je niets eens iets vanaf weet, zeker nadat ik het zo subtiel heb proberen te brengen/vragen.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Verwijderd
Dat jij de vergelijking maakt met de WOII moet je zelf weten maar das niet onze schuld,Twhomp schreef op 17 januari 2004 @ 21:29:
Hmm, ik hoop niet dat mensen me meteen een zeikerd zullen vinden, maar:
Als jullie een nieuwe sequence opstarten, kan dan meteen dan verschrikkelijke woord "capo" geschrapt worden waarmee ieder de strip-leiders/bazen mee aanduidt?
Ik moet telkens toch aan foute Joden in WOII denken namelijk, sorry.
En waar staat het eigenlijk voor?CArtoonPOlitie?
Verwijderd
het CS2 EHBO team |
Rapzar Ban5hee ezchaoz Senzuboon Chemmie Lex_van_H Rashmatash* * doet mee als de tijd het toelaat |
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 11:51 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Rapzar op 20-01-2004 16:27 ]
Zijn die al verstuurt?Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 21:12:
.....De tekenaars ontvangen hierover een e-mail.....
[ Voor 14% gewijzigd door Rapzar op 20-01-2004 22:10 ]
Verwijderd
The cArtoon-Team We welcome back: |
1.Rapzar 2.Ezchaoz 3.Senzuboon 4.Chemmie 5.Lex_van_H 6.Rashmatash 7.Ban5hee |
De tekenaars zijn gemaild, het papier ligt klaar, de wacoms zijn ready... let's end this sequence kickass style! Rapzar... you're up! |
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 18:26 . Reden: mooi maken :P ]
[ Voor 57% gewijzigd door zeekoe op 22-01-2004 00:10 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd
sjit, als jij tegen twaalven postRapzar schreef op 22 januari 2004 @ 16:38:
Nou, ik vrees dat t wel een uurtje of 12 wordt, tegen dat ik t af heb,... maar ik doe mn best.
(ik krijg die rotte monniks-pij niet uit mn pen, tnx chemmie)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 18:45 ]
Graag gedaanRapzar schreef op 22 januari 2004 @ 16:38:
Nou, ik vrees dat t wel een uurtje of 12 wordt, tegen dat ik t af heb,... maar ik doe mn best.
(ik krijg die rotte monniks-pij niet uit mn pen, tnx chemmie)
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
lol, jouw mailtje is dus binnengekomen nadat ik voor de laatste keer mn mail checkte en dus mn bed inging
En ik heb geantwoord:..ik probeer een klein beetje een goed verloop te maken op je plaatjes.. heb net de hele strip weer gelezen..als ik het goed zie heeft nyx de mok inzich ( in zn onderste helft toch?!)...kun je me dan een klein beetje uitleggen wat jouw gedachtengang was met die germanixanen, want k raak anders het verhaal niet goed...
Ik denk dat t vervolg van t verhaal iig nog moet bevatten:-De Germanixianen hebben de Artilianen bedrogen (dat zat al in de strip, maar nu weten de artilianen t ook). wellicht gaat de invasie dus gewoon door, maar nu zonder leiding van de germanixianen.
Total-out-war met 3+1 partijen:
1: Zenox ( ZNTPT-leger olv Nexus-labs)
2: Germanix (spionen olv theqoc)
3: Artilian (groot invasie-leger olv mistery-man in pij)
4: Nyx en Kwok
-Nexus heeft (volgens die schreeuwer in zn mantel) de echte mok (dat is aan jou of je dat overneemt, of dat ie zich vergist). Ik denk dat nexus m heeft, en een copy als decoy heeft gebakken.edit:
de andere 3 partijen hebben m duidelijk niet, en om nou nog een 5de partij te verzinnen lijkt me geen goed idee, maar misschien hadden de Artilianen m al heel de tijd zonder t te weten (op de plek waar pennen en 2de sokken naar toe gaan)
-De mok in Nyx ingewanden was bedoeld als de copy, maar nu zie ik in de strook van Rashmatash dat die de ruimte ingeslingert wordt....foutje, sorry en bedankt voor t oplossen
[ Voor 8% gewijzigd door Rapzar op 23-01-2004 14:20 ]
Verwijderd
dat lijkt me een vet eindeRapzar schreef op 23 januari 2004 @ 14:15:
-hoe Nyx en Kwok weer achter de tv belanden om de 836ste herhaling van Quarkonz te zien
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 15:58 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 15:15 ]
[ Voor 52% gewijzigd door DarkX op 24-01-2004 15:16 ]
Verwijderd
hij zal voor winxp en msn gebruikers ook nog wel bekend voorkomenDarkX schreef op 24 januari 2004 @ 15:15:
Woei, is dat prinsesjes badeendje?
Ownee, die heeft die evil variant. Toch heb ik die in een usericon gezien
Ow. Nja, heb geen msn (trillianVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 15:19:
[...]
hij zal voor winxp en msn gebruikers ook nog wel bekend voorkomen
Verwijderd
Heeft ie nog overgehouden van toen Nyx als Santa Jihad verkleed wasSenzuboon schreef op 24 januari 2004 @ 15:25:
Hoe komt ie nou weer aan die eendjes?:?
/me met tekenen begint
met een hamer past alles
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Lex_van_H op 26-01-2004 23:47 ]
Verwijderd
dat van die mantelgast vond ik eigenlijk best wel aannemelijk... dat ie dat "voelt"Lex_van_H schreef op 26 januari 2004 @ 23:46:
Hé, het gaat vlotjes, goed zo![]()
Helaas snap ik er ondertussen weer geen #$% meer van![]()
De hele explosieve actie van Nyx had toch plaats op het ruimteschip van TheQoc?
Hoe weet die gast in die mantel op de Ariliaanse vloot dan dat die mok kapotvalt? O wacht, hij is telepatisch, dat heb je met die mantelgasten
de echte mok is weggeslingerd door de ruimte, tenminste, daar gingen we vanuit ( zie pag 15 van het topic hiero.. staat ook nog een stukje over..)En hoe zat het nou met die weggeslingerde mok die ineens in Nyx zit? O wacht, dat is gewoon nog een kopie![]()
OK, no problems![]()
Maar welke mok werd nou weggeslingerd?
wow, met dit laatste heb k het ook even moeilijk eigenlijkHad TheQoc die mok? Waarom dan nog Kwok kidnappen? Had Nyx hem bij zich? Niet handig om de mok waar alles om draait mee te nemen bij zo'n kamikaze-actie?
Toch nog wat problemsWie legt het even uit allemaal?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 14:25 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Lex_van_H op 31-01-2004 00:05 ]
Verwijderd
...duh, ACME Corp. natuurlijk...Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 20:36:
de plot-logic-bender-beamdamn' where can i get those things
[RashMatash]
Volgens mij zit het zo:rashmatash schreef op 01 februari 2004 @ 01:22:
ok, zeer leuk gedaan. Ik ben nou aan de beurt en ik heb een paar leuke ideeën, maar ten eerste kan ik maandag pas beginnen, dus plaatjes worden woensdag geleverd, sorry bijdeze. en ten tweede waar zit dat Jedifiguur met zijn leger en waar zitten nyxundkwok met theqock? dat is mij niet helemaal duidelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Lex_van_H op 01-02-2004 17:38 ]
prewritten script kan idd veel creativiteit eruit halen denk ik, maar als je iemand zo gek kunt krijgen dattie zo'n script schrijft, dan kan hij misschien in (hele) grote lijnen het verhaal uitdenken zodat mensen als ik niet te veel rare dingen gaan doenPersoonlijk zou ik een prewritten script het liefst ontwijken, maar ik ben ff out of ideas hoe je het dan op kan lossen buiten strengere controle, wat ook niet echt alles is.
[ Voor 6% gewijzigd door zeekoe op 02-02-2004 15:21 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
heel erg sorry mensen, ik blijf 't druk hebben, maar ze komen er zeer binnenkort aan. dus heb geduld aub.
[RashMatash]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq