[3D] Contest v17: Frozen Worlds - Nature Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.803 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 20:00
Oeh, die van banaan en dark_blue zien er errug netjes uit. Vooral Dark_blue heeft een errug lekkere sfeer geschept :)

Ik kan me er wederom niet van weerhouden, om toch weer met die onderwerpen bezig te houden. Dat wildlife lijkt me op zich wel leuk, maar dan niet een paar olifanten en een giraf, maar meer een redelijk extreem beest wat niet perse hoeft te bestaan en waar je wat creativiteit in kwijt kunt...

animatie ? Tjah, ik ben er nooit echt een grote tegenstander tegengeweest, maar het legt wel een drempel. Misschien dat wanneer je niet wil animeren je ook gewoon een plaatje in kan sturen??

Misschien post ik zodadelijk nog wat ideeën :)
Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 15:57:
Kwam er trouwens net pas achter dat de meeste mensen voor de kleine versie ipv de resize optie daadwerkelijk een linkje geven naar een kleiner formaat plaatje, waarom eigenlijk? Is dat voor de bandbreedte ofzo? Kan ik me wel iets bij voorstellen bij nader inzien, maar goed, daar doe ik nu dus niet aan he :)

Moge de beste winnen.
Ik doe het omdat ik er zo'n verschrikkelijke hekel aan heb wanneer andere mensen resizen... Bij een beetje langzame computer wordt alles dan errug traag... En daarnaast is het minder mooi, en verspilde bandbreedte. Dus als het kan altijd gewoon even in photoshop resizen...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Hmmm...Animatie...Denk eigenlijk dat dat niet van de grond komt, is gewoon zoooo veel werk... Dan kan je daar beter een Animatie Contest van maken naast de 3D contest ofzo :?

Verder...tja...uhm..

Wildlife op zich wel vet onderwerp...
BruteForce klinkt ook erg interessant...
Ik weet het verder eigenlijk niet

* Roa is een beetje inspiratieloos vanwege een groot filmproject op school dat dus de hele tijd door z'n hoofd zoemt..

Ojah, ik resize voor omdat iedereen dat deed, dacht dat het moest :? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Roa op 07-01-2004 18:07 ]

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Topicstarter
Oh ja, zet wel ff je nick bij je mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Nog wat ideetjes:
- Stilleven
- Back in time
- Favoriete filmscene (I'll be back 8) )

Ik vind natuur direct na deze contest ook niet het beste idee. (Die 8 weken waren trouwens ook niet zo'n goed idee. Ik was daar zelf 8 weken geleden ook voor 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iets met animatie lijkt mij wel leuk, daar werk ik eigenlijk bijna nooit mee, maar daarom juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53023

Misschien is het een leuk idee om niet voor een animatie zelf te gaan, maar alleen 1 frame van een (eventuele) animatie?

Dus dat je een bepaalde actie moet uitbeelden ofzo?
(ipv dat alles stilstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Anoniem: 53023 schreef op 07 januari 2004 @ 18:51:
Misschien is het een leuk idee om niet voor een animatie zelf te gaan, maar alleen 1 frame van een (eventuele) animatie?

Dus dat je een bepaalde actie moet uitbeelden ofzo?
(ipv dat alles stilstaat)
lijkt inderdaad een beetje op wat ik in gedachten had:

"Scene uit je favoriete cartoon" of wel een still uit een tekelfilm ofwel een plaatje uit een stripboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik heb m'n lijst eindelijk klaar en ga em zometeen opsturen naar die aap.

Vond het echt heel erg moeilijk om goede keuzes te maken en het is niet leuk om sommige finals naar beneden te duwen, maar goed.. kan helaas niet alles op de 1e, 2e of 3e plaats zetten :)
floriske.nl schreef op 07 januari 2004 @ 19:00:
lijkt inderdaad een beetje op wat ik in gedachten had:

"Scene uit je favoriete cartoon" of wel een still uit een tekelfilm ofwel een plaatje uit een stripboek
Leuk onderwerp ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 18:24:
Oh ja, zet wel ff je nick bij je mailtje :)
Ojah, dat was ik dus (ralfieuit.....@hotmail) :P Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Senzu, ff je mail checken :)
Eerst nog een keertje de startpost (over de puntentelling) goed doorlezen mensen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

Mensen mensen , wat hebben jullie het mij moeilijk gemaakt om punten weg te geven :( , ze zijn allemaal zo goed ...... pfffffffff
Maar goed, heb het zo eerlijk ( hoop ik ) gedaan :)

Allen succes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RCA:
Hopla, aan het bier gezeten ofzo? :9 Heheh, je mailtje was nog erger weet je dat? B)

--

Stand van zaken: Ik moet er nog eh... ff kijken... nog vier. Maar er is al een duidelijke lijn te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL bier ? is witte wijn ook goed :)
Ja dat kan ik nu wel gebruiken , maar helemaal geen bier in huis , Sniff :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 07-01-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 20:55:
Stand van zaken: Ik moet er nog eh... ff kijken... nog vier. Maar er is al een duidelijke lijn te zien...
Is het een duidelijke lijn in een bepaalde kleur? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 20:55:
RCA:
Hopla, aan het bier gezeten ofzo? :9 Heheh, je mailtje was nog erger weet je dat? B)

--

[idolsmode]
Nog 4,
4 gebruikers voordat ik weeeeet,
dat ik niet meer angst-zweet.
Ben ik wel goed genoeg,
of maken ze me in.
Nog 4 mailtjes wachten,
in de koude nachten!

(op nog 3 minuten van telekids ;) )
[/idolsmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heeft al 2 hele kratten bier naar binnnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hé jeugdsentiment, al vond dat liedje niet zo tof altijd op het einde (die dus :P).

Mijn *kuch* tweede meel *kuch* is overigens verstuurd. :)

Maare, wordt ik nu gek of heeft die Rare Aap helemaal geen WIP's of wat dan ook maar gepost :D

Been benieuwd naar de uitslag, want het is wel vaker voorgekomen dat die totaal anders was dan mijn eigen uitslag :D

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
En wat te denken van Het midden-oosten, of iets met perzië ofzo?? Lijkt mij op zich wel leuk
jvo schreef op 07 januari 2004 @ 18:26:
Nog wat ideetjes:
- Stilleven <--- uhm.....
- Back in time <-- wat bedoel je hier mee, geschiedenis???
- Favoriete filmscene (I'll be back 8) )<---- te moeilijk, en niet origineel, te veel verschillende dingen.

Ik vind natuur direct na deze contest ook niet het beste idee. (Die 8 weken waren trouwens ook niet zo'n goed idee. Ik was daar zelf 8 weken geleden ook voor 8)7)
film op zich lijkt me dan nog wel leuk...

Of is er soms nog steeds animo voor een texture-contest of iets soortgelijks?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RCA: Ah, ok, zolang er maar alcohol in zit he. En idd, als je een telekids nummer als idol numer gaat zingen dan moet je al redelijk heen zijn, maar dat mag ook wel als ik zo zijn scores bekijk... >:)

jvo: Ik zeg niks, maarreh... hmm, het is wel een kleur die past bij deze contest. ;)

Senzu: Neen, ik heb niks gemaakt, had het lekker druk dit blok, dus ja, ach. Maar moet dat dan? :)

Goed, met deel II van senzuboon :X erbij wil ik graag nog die van erikk19, mercarra en dark blue ontvangen EDIT: en jaguar_e, vergeet ik je toch alweer |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 77157 op 07-01-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
inquestos schreef op 07 januari 2004 @ 21:49:
En wat te denken van Het midden-oosten, of iets met perzië ofzo?? Lijkt mij op zich wel leuk

<snip>
_/-\o_

En een texture contest, hmm, het lijkt me wel heel interessant om het een keer mee te maken, maar dan moet het natuurlijk wel een hele korte zijn. Pak een bol en maak daar de leukste texture op die je kan verzinnen, weekje a een/twee. Natuurlijk wel een hele beschrijving van hoe je hem gemaakt hebt, en geen bestaande maps e.d.
Ik zal zo eens wat proberen te verzinnen als ik me tussen de scores en schoolwerk uitgeworsteld krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 21:49:
RCA: Ah, ok, zolang er maar alcohol in zit he. En idd, als je een telekids nummer als idol numer gaat zingen dan moet je al redelijk heen zijn, maar dat mag ook wel als ik zo zijn scores bekijk... >:)
Dat was ik...met het zingen...het drinken was RCA....of bedoel je mijn scores? :P
Goed, met deel II van senzuboon :X erbij wil ik graag nog die van erikk19, mercarra en dark blue ontvangen EDIT: en jaguar_e, vergeet ik je toch alweer |:(
HURRY UP ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat weet ik, maar RCA had het erover dat jij twee kratten naar binnen geworpen had, en ik had het ook over jouw scores ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Senzuboon schreef op 07 januari 2004 @ 21:27:
Been benieuwd naar de uitslag, want het is wel vaker voorgekomen dat die totaal anders was dan mijn eigen uitslag :D
Tja, dat krijg je als je geen smaakt heb he ;) (No flame intended)
- Stilleven <--- uhm.....
- Back in time <-- wat bedoel je hier mee, geschiedenis???
- Favoriete filmscene (I'll be back )<---- te moeilijk, en niet origineel, te veel verschillende dingen.
- Bij het stilleven denk ik aan een fruitschaal waar je goed met textures aan de gang kan gaan.
- Met back in time bedoel ik inderdaad geschiedenis. Een scene uit het verleden. (Oude western of iets dergelijks.)
- Ja, heb je denk ik wel gelijk in. Is behoorlijk pittig en kan erg uiteenlopen. (Ik bedoel trouwens wel een still, niet je favoriete scene van 3 minuten ofzo.)

Texture contest of midden-oosten lijkt me ook wel leuk. Misschien een 1001 nacht idee?

[ Voor 60% gewijzigd door jvo op 07-01-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

jvo schreef op 07 januari 2004 @ 22:30:
[...]

[...]

- Bij het stilleven denk ik aan een fruitschaal waar je goed met textures aan de gang kan gaan.
- Met back in time bedoel ik inderdaad geschiedenis. Een scene uit het verleden. (Oude western of iets dergelijks.)
- Ja, heb je denk ik wel gelijk in. Is behoorlijk pittig en kan erg uiteenlopen. (Ik bedoel trouwens wel een still, niet je favoriete scene van 3 minuten ofzo.)

Texture contest of midden-oosten lijkt me ook wel leuk. Misschien een 1001 nacht idee?
Dat midden oosten daar ga ik ook wel voor ja :D
Zoals jullie merken heb ik liever een contest waarin je landschappen mag prakken dan abstracte of fictieve figuurtjes en vormen... ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
scores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 21:55:
[...]

_/-\o_

En een texture contest, hmm, het lijkt me wel heel interessant om het een keer mee te maken, maar dan moet het natuurlijk wel een hele korte zijn. Pak een bol en maak daar de leukste texture op die je kan verzinnen, weekje a een/twee. Natuurlijk wel een hele beschrijving van hoe je hem gemaakt hebt, en geen bestaande maps e.d.
Ik zal zo eens wat proberen te verzinnen als ik me tussen de scores en schoolwerk uitgeworsteld krijg...
Hm, idee:

• topic starter maakt een (kleine) scene (met alleen vertex/face data, geen texture spul)
• topic starter post een link naar het bestand in zijn/haar openingspost (3DS kan iedereen wel importeren in zijn/haar 3d pakket, anders Wavefront (ie. OBJ))
opdracht: maak zelf textures (kiezen uit 2d, 3d of procedureel?), stel zelf de belichting in en verander verder _niets_ aan de scene (en voeg ook niets toe).

Lijkt me best leuk om te zien wat voor verschillende renders daar uit zouden komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 22:12:
Dat weet ik, maar RCA had het erover dat jij twee kratten naar binnen geworpen had, en ik had het ook over jouw scores ja :)
Ach ja, ik vind et sowieso erg moeilijk om scores te geven nu, omdat ik ze allemaal wel vet vind, natuurlijk blinker er een paar uit, maar ach.. We zien wel :)

\edit
Anoniem: 53023 schreef op 07 januari 2004 @ 22:47:
[...]

Hm, idee:

• topic starter maakt een (kleine) scene (met alleen vertex/face data, geen texture spul)
• topic starter post een link naar het bestand in zijn/haar openingspost (3DS kan iedereen wel importeren in zijn/haar 3d pakket, anders Wavefront (ie. OBJ))
opdracht: maak zelf textures (kiezen uit 2d, 3d of procedureel?), stel zelf de belichting in en verander verder _niets_ aan de scene (en voeg ook niets toe).

Lijkt me best leuk om te zien wat voor verschillende renders daar uit zouden komen :)
Hmm, lijkt me erg leuk plan.... Maar wat voor vorm/scene moet er gemaakt worden, en dan moet de TS dat wel willen (dus winnaar van deze contest.. :P)

[ Voor 51% gewijzigd door Roa op 07-01-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Neenee, ik bedoel de score die jij gekregen hebt, heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 22:49:
Neenee, ik bedoel de score die jij gekregen hebt, heh :)
Lama hangen, ik ga maar naar bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

jvo schreef op 07 januari 2004 @ 22:30:
[...]

Oppassen he, ik kan nog altijd mijn scores opnieuw insturen :P

Anywayz, dat idee van dikkebanaan lijkt mij ook wel interessant. Wel interessant hoe ieder zijn eigen draai ergens aan kan geven :)

[ Voor 22% gewijzigd door Senzuboon op 07-01-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roa schreef op 07 januari 2004 @ 22:48:
Hmm, lijkt me erg leuk plan.... Maar wat voor vorm/scene moet er gemaakt worden, en dan moet de TS dat wel willen (dus winnaar van deze contest.. :P)
Fruitschaal of zo :)

Als het (de vormen) maar makkelijk genoeg is om te texturen (om zoveel mogelijk mensen mee te kunnen laten doen)
(dus niet dat de ts aankomt met een model van batman en z'n batauto in de batgrot met 100 computers erin waarbij iedere stroomdraad apart een texture moet krijgen, of zo)

Maar eerst eens zien wie de winnaar is :)
(waarschijnlijk gaan we dus weer fijn landschappen, of iets wat daar op lijkt, maken :P)

Over landschappen gesproken, ik zat net screenshots van Far Cry te bekijken en het lijkt me ook wel eens leuk om een tropisch eiland te maken, om alvast in de zomerse sferen te komen in deze donkere dagen na de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

hm... die standaard scene texturen klinkt wel prima.

1 scene en het enige wat je mag doen is de material-editor gebruiken om deze te verfraaien.
Belichting ook erbij is natuurlijk wel goed voor een mooier resultaat, maar zal voor sommige mensen ook weer problemen opleveren vrees ik :'(
*** denkt aan zichzelf *** (ach, standaard skylight en concentreren op materials kan ook he)

mag je dan wel allerlei maps in photosoep bijvoorbeeld maken?

hm.. of een dubbele contest >:)
eerst een onderwerp (bijv. midden oosten of zo) en dan met de mesh van de winnaar (na het slopen van de materials) een week extra texturen met z'n allen :9

hm... volgens mij ben ik een beetje door aan het slaan

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849

Dat klinkt allemaal wel goed :)
Kan niet wachten om te beginnen met een volgende contest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K schreef op 07 januari 2004 @ 23:16:
mag je dan wel allerlei maps in photosoep bijvoorbeeld maken?
Ja, of je moet ze in Paint willen maken.. ? 8)7
hm.. of een dubbele contest >:)
eerst een onderwerp (bijv. midden oosten of zo) en dan met de mesh van de winnaar (na het slopen van de materials) een week extra texturen met z'n allen :9

hm... volgens mij ben ik een beetje door aan het slaan
Iets zegt me dat een midden ossten contest niet voor een 'kleine' scene gaat zorgen 8)7

Denk dat zo'n texture contest wel max. 2 weken of zo zou moeten duren.. liefst 1 week.

* Anoniem: 53023 zelf zou waarschijnlijk kiezen voor cartoon/actie, tropisch eiland of midden oosten (genoeg inspiratie met die heren Hussein en Bin Laden)
(begint er op te lijken dat de laatste de meeste stemmen heeft)

offtopic:
Hgrmpfl, ik zie net dat FreePgs down is.. denk ik eindelijk eens een goede vervanger voor (ook offline) picserver te hebben gevonden... :(

Als ie over een paar uur nog steeds down is pleur ik m'n render wel ergens anders neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Anoniem: 53023 schreef op 08 januari 2004 @ 02:24:
Iets zegt me dat een midden ossten contest niet voor een 'kleine' scene gaat zorgen 8)7

Denk dat zo'n texture contest wel max. 2 weken of zo zou moeten duren.. liefst 1 week.

* Anoniem: 53023 zelf zou waarschijnlijk kiezen voor cartoon/actie, tropisch eiland of midden oosten (genoeg inspiratie met die heren Hussein en Bin Laden)
(begint er op te lijken dat de laatste de meeste stemmen heeft)
"I will work!" "The GLA underground" "Oh, that was a lot of work.." "Can I have some shoes?" "Quad Cannon" :P

* geez haalt zijn inspiratie van generals :P GLA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Mail verzonden

Ik vind de tot nu toen geopperde onderwerpen allemaal wel leuk
nog wat ideen

wind/storm
Tijd

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tijd is ook wel een goede. Maar het oude M.O./Perzie vind ik persoonlijk wat sterker.

Nog twee mailtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86949

Ik vat niet waarom deze bagger onderwerpen besproken worden, maak iets creatiefs. Eige invulling bv monsters, robot, fantasy, good and evil of weetik veel wat

Maar de onderwerpen die ik nu lees zijn vergelijkmaar met dit soort shit:

- Maak een hele mooie baksteen of stoeptegel
- Maak een berg faeces

Wat ik dus duidelijk probeer te maken, is dat deze het gros deze onderwerpen niet echt de bom vinden ofzo. Kijk eens naar v13, mensen hebben zelfs concept art gemaakt.

Dus laat die hommelachtige onderwerpen weg, en pak iets stoers!

Engelen, Duivels, laat je fantasie eens werken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86949 schreef op 08 januari 2004 @ 14:14:
Ik vat niet waarom deze bagger onderwerpen besproken worden, maak iets creatiefs. Eige invulling bv monsters, robot, fantasy, good and evil of weetik veel wat

Maak een hele mooie baksteen of stoeptegel
Het zal je nog verbazen hoeveel verschillende stoeptegels je dan krijgt :P
En misschien is die stoeptegel eigenlijk wel een vermomde aliën die er op uit is om de hele mensheid uit te roeien?

Dat kan je op vele manieren uitbeelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Die onderwerpen zijn allemaal al op e.o.a. manier geweest:
• v3: Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis
• v6: Fantasy
• v8: Misdaad
• v12: Man and machine
• v14: Horror

Maar ik snap je punt. :)

Een korte texture-contest lijkt me wel leerzaam voor veel mensen, aangezien het gros hier (inclusief ikzelf) procedurals gebruikt voor z'n textures. Of iig een keer een apart topic met de opdracht "klus een zo leuk/echt/origineel/raar mogelijke texture op een bol" (zo'n topic is ook op CGTalk geweest, geloof ik, zaten leuke resultaten tussen.

Voor de lengte van de contest zou ik gewoon weer 3 weken ofzo nemen.

"Bullet-time" lijkt mij wel een leuk onderwerp. :)

En een levensechte stoeptegel maken is nog niet eens zo makkelijk. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 08-01-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 13:59
@ Dark Blue
[compliment modus]

:9 Dark Blue, Mag ik deze afbeelding gebruiken op mijn bureaublad?

[/compliment modus]

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos

Maar de onderwerpen die ik nu lees zijn vergelijkmaar met dit soort shit:

- Maak een hele mooie baksteen of stoeptegel
- Maak een berg faeces

Wat ik dus duidelijk probeer te maken, is dat deze het gros deze onderwerpen niet echt de bom vinden ofzo. Kijk eens naar v13, mensen hebben zelfs concept art gemaakt.

Dus laat die hommelachtige onderwerpen weg, en pak iets stoers!

Engelen, Duivels, laat je fantasie eens werken!!
]
Nou, nou, ik wil niet veel zeggen, maar je moet eerst maar eens naar jezelf kijken, want die ideeën van jou zijn al helemaal bagger. :/

Tjah, in principe heb je gelijk. Als iemand begint over een fruitschaal, of een stilleven, dan begrijp ik je reactie wel. Maar er worden hier wel degelijk goede ideeën genoemd. Een texture-contest, tjah, ben er niet 100% voor, hoewel ik het toch tot twee keer toe naar voren heb gebracht. Maar het is misschien weer eens iets anders, en het hoeft niet zo lang te duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458 schreef op 08 januari 2004 @ 14:34:
Een korte texture-contest lijkt me wel leerzaam voor veel mensen, aangezien het gros hier (inclusief ikzelf) procedurals gebruikt voor z'n textures.
Hm, zonder procedurals is het meer iets voor een 2D contest dus dan kan je het eigenlijk niet echt een 3D contest noemen..
(2.5D contest? :+)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 53023 op 08-01-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Ik heb persoonlijk het hele monster, robot, sf gebeuren wel gehad. Ik zie er meer lol in om een zo realistisch mogelijke scene te maken. Daarom sta ik bijvoorbeeld ook nog steeds achter het idee om een fruitschaal te materialiseren.

Bullet-time vind ik ook erg leuk klinken.
offtopic:
Ik vind het overigens niet gepast om het hele topic niks van je te laten horen en vervolgens het idee van een ander bagger te noemen.
Anoniem: 53023 schreef op 08 januari 2004 @ 15:06:
Hm, zonder procedurals is het meer iets voor een 2D contest dus dan kan je het eigenlijk niet echt een 3D contest noemen..
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat er meer valt te halen uit de materiaaleigenschappen dan alleen de kleurwaardes. Dus het is minstens 2.5D.

[ Voor 23% gewijzigd door jvo op 08-01-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat is met mis met zoiets als Perzië of Tijd of iets degelijks, Morgoth? Dat zijn beide onderwerpen waar je veel mee kunt qua ontwerpen en iig origineler dan die jij zojuist opgenoemd hebt.

Maar goed, ik stel voor om de volgende contest eerst een week of een/anderhalf een texture 'contest' te doen waarbij je de meest interessante of mooie texture moet maken, gewoon voor de lol. Daar kunnen best mooie dingen uit komen. En dan wel texturen op een bol of een ander simpel object. Na afloop beschrijft iedereen even hoe die zijn ontwerp gemaakt heeft zodat de anderen er ook nog iets aan hebben. Daarna de langere contest, drie of vier weken. Ik stem voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

Texture contest lijkt me echt ontzettend boring... ik zal dan igg niet mee doen.
Meestal vind ik texturen het ergste om te doen. En om er dan een hele contest om heen te bouwen. Denk dat iedereen dan al snel zal afhaken.
Alhoewel het wel goed is om een keer iets anders te doen dan alleen modeleren.

Maja zoals ik al zie lijkt animatie me wel geschikt, het kost mischien veel tijd, maar het is ook meteen veel vetter(vind ik dan). Het is mischien een idee om 2 verschillende contesten te houden(als er genoeg aanmeldingen voor zijn dan). Een puur voor animatie. Andere voor still's modeleren/texturen enzo..(is maar een idee :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Experimenteer jij nooit met textures om te kijken wat voor bizarre dingen er nu weer uit komen, zo iets bedoel ik, lijkt mij niet echt saai :)
En twee contests, met de karige hoeveelheid mensen van de vorige lijkt mij dat niet het beste idee, maar goed, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 01-05 15:44
Anoniem: 80198 schreef op 08 januari 2004 @ 16:03:
Texture contest lijkt me echt ontzettend boring... ik zal dan igg niet mee doen.
Meestal vind ik texturen het ergste om te doen. En om er dan een hele contest om heen te bouwen. Denk dat iedereen dan al snel zal afhaken.
Alhoewel het wel goed is om een keer iets anders te doen dan alleen modeleren.

Maja zoals ik al zie lijkt animatie me wel geschikt, het kost mischien veel tijd, maar het is ook meteen veel vetter(vind ik dan). Het is mischien een idee om 2 verschillende contesten te houden(als er genoeg aanmeldingen voor zijn dan). Een puur voor animatie. Andere voor still's modeleren/texturen enzo..(is maar een idee :7 )
Aanmeldingen is een beetje 't probleem. Bij de grootste contest hier deden er rond de 20 man mee (moest ik nog een excel sheet van maken :X) en nu zijn 't er hier 10, wat me trouwens nog meevalt voor een contest van deze tijdsduur :). Had 't veel slechter verwacht.

Maar 2 contests is teveel om 't spannend te houden denk ik. Net als 1tje specifiek voor animatie, die is er weleens geweest en dat was nou niet zo'n doorslaand succes :P.

Texture contest is dan wel weer aardig, maar dat is weer zo 3D-loos.

En eigenlijk weet ik niet wat 't beste dan WEL zou zijn, maar daar komen de mensen van deze contest dan wel weer aan uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja okee, misschien moet je het een materials-contest noemen. Dus ook, bump, displace, evt procedural, mooie belichting erop. Wordt toch heel erg 3D lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

offtopic:
@LiToKi: Je site lijkt plat te liggen.

Een animatie wedasrtijd lijkt mij ook wel gaaf, zeker nu ik laatst bones en de skin modifier heb ontdekt. Ik zou daar graag meer over willen weten, en een animatie contest lijkt me dan wle het vetst om te gebruiken daarvoor.

Bij nader inzien zie ik ook niet echt veel in een texture wedstrijd. Ik vind eigenlijk dat ik het modellen eerst beter onder de knie wil krijgen. Want ik heb het idee dat ik nog niet echt efficient met mijn mesh omspring :P

Als we een 'normale' contest zouden houden, denk ik dat ik dan ook voor het Midden-Oosten ga. Daar is ook veel mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Idee voor contest:

1) Oertijd

2) Nieuw nuttig en modern gebruiksvoorwerp. (Kan je al eens over nadenken!)

3) Uitgestorven (onbestaande? ;) diersoort. + reden hoe het is gebeurd (pluspunten voor een goed verhaal)

4) Nachtmerrie renderen

5) Er worden lukraak wat woorden door de winnaar opgegeven, niet zo breed als 'plant', 'kruk' en 'vingerkootje' maar iets fijnzinnigers, en met die x-aantal woorden moet er iets rond worden gemaakt. Dit kan dus héél uiteenlopend worden met leuke en tof gevonden resultaten.

6) Modelleer iets dat je altijd al als kind wilde hebben/zijn.

7) We denken terug aan het afgelopen jaar, welk beeld is jou het meeste bijgebleven, kan je dit weergeven (?)

8 ) Als je morgen een cadeautje krijgt op je verjaardag waarvan je weet van gatver wat een gortig ****** is me dat ! (Iets wat je absoluut NIET wil krijgen van iemand). Breng dan al die kwaad, angst, furie en afstoot terug in je creatuur.
Organish en niet-organische creaties.

Van 1 t.e.m 8 kan er iemand waarschijnlijk nog wel ideetjes opdoen hoop ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Mizitras op 08-01-2004 16:28 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oeh, die kan wel eens erg leuk/eng en vooral erg vreemd worden _/-\o_
(Tim Burton achtige dingen enzo.. :9)

btw. Zijn de mailtjes er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Neen :/
Het wachten is op Erikk19 en Dark Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Wachten op Dark Blue! Dat hoeven 'we' (ik deed niet mee) nou nooit! :+ :>

offtopic:
m'n website is niet down, .TK zal wel weer eens down zijn... website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het spijt mij :) ik moet nu eerst ff eten.. en dan gaak wel ff mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Anoniem: 53023 schreef op 08 januari 2004 @ 16:53:
[...]

Oeh, die kan wel eens erg leuk/eng en vooral erg vreemd worden _/-\o_
(Tim Burton achtige dingen enzo.. :9)
Die lijkt me ook wel leuk. En in oertijd zie ik ook wel iets. De rest spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Nachtmerrie, ja, cool })

De grote vraag is lijkt mij of er wel of niet eerst een texture-contest komt. Ik ben er voor als het niet om alleen een bol gaat. Ik zou er graag iets meer een doel in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, mijn mailtje naar RareAap is nu ook verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel even een avond van tevoren 3 verschillende horror films kijken zodat je alles door elkaar krijgt in de nachtmerrie die daarop volgt :P
(ik sta er iedere keer weer van te kijken wat dat grijze spul in m'n hoofd weer tevoorschijn weet te toveren in de nachtelijke uurtjes, veel nachtmerries zijn gewoon geniaal!!)
De grote vraag is lijkt mij of er wel of niet eerst een texture-contest komt. Ik ben er voor als het niet om alleen een bol gaat. Ik zou er graag iets meer een doel in zien.
Tot nu toe zijn de reacties nou niet echt bepaald enthousiast over een texture contest :)

Ik zit zelf een beetje met gemengde gevoelens.. modelleren en zo is eigenlijk toch wel leuker om te doen.
(maar ik wil graag goed om leren gaan met textures (2D, geen procedureel spul) dus ik zou toch mee doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849 schreef op 08 januari 2004 @ 17:19:
Ok, mijn mailtje naar RareAap is nu ook verzonden :)
Snel gegeten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whehe, ik dacht laat ik m'n lijstje nog maar ff afmaken voordat ik ga eten :)
maargoed, dan gaak nu echt etuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh.. :{

*F5*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 13 september 2003 @ 17:11 in het 14e contest topic:
omg! ik moet nog stemmen! :o
Doe ik straks even :* sorry sorry
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, dus het wachten is nu alleen nog op hem? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, excuses.. dat wist ik niet.. Respect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Als jullie denken dat ik mijn nachtmerrie ga modelleren, dan heb je het mooi MIS :(

maar ik kan er natuurlijk wel 1 verzinnen >:)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Anoniem: 53023 schreef op 08 januari 2004 @ 15:06:
Nouja, ik bedoelde eigenlijk ook niet helemaal zonder procedurals. Een bump of displacement map van een noise map geeft vaak een leuk effect. Maar het accent zou dan moeten liggen op het omzeilen van die dingen, zeg maar. :)

Overigens zou ik zelf niet meedoen aan een texture contest, maar goed.

Een animatiecontest lijkt mij geen goed idee, aangezien het veel meer werk is dan alleen een model bouwen en veel mensen bij de gewone contests al tijd tekort komen (zelfs bij deze, die ruim 2x zolang duurde).

Dus mij lijkt het het beste om weer een gewone contest van 3 weken te houden over M.O./1001nacht of tijd (bullet-, oer, danwel algemeen) ofzo.

Just my 2 cents though. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1001 nachten lijkt me ook erg leuk ja.. :)

Animatie hoeft trouwens niet zo heel erg moeilijk te zijn qua modelleren.. ik heb hier een boek liggen van George Maestri ("Digital Character Animation 2, Volume 1"), en die doet het met een jutezak :)
(mooi boek btw)

Maar voorlopig moeten we nog even wachten op dat donker blauwe mailtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

donkerblauwe mailtje vliegt door de even zo donkerblauwe nacht... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
woei :)
Zal het even bij elkaar optellen dames en heren! Een ogenblikje geduld alstublieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duimen dus maar :)

eng hoor :X , hehehhehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JUISTEM. Eeeen *poef* daar gaat de layout!

Afbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/Originaliteit17.png

Afbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/Uitwerking17.png

Afbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/Totaal17.png

Nou dat moge duidelijk zijn :) Hoezee
Gefeliciteerd Dark Blue!

En Roa... ach Roa... arme Roa... :P

Mooi gedaan iedereen. :Y)

Hey, en ik had nog wel zo'n mooi verloopje gemaakt van de donkere naar de lichte forumkleur... zal wel aan die png liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

Anoniem: 77157 schreef op 08 januari 2004 @ 21:44:
En Roa... ach Roa... arme Roa... :P
Ach jah...khad al zo'n flauw vermoeden met m'n modderstorm O-)

Dark Blue, congratz :>

Ojah, RareAap,

Dank voor de vette tabellen enzo, kan ik mooi gebruiken in m'n verslag ;)

Damn, ik blij vergeten en editen...

Mag ik van iedereen de finals gebruiken voor een CKV verslag? Als het niet mag geef het even aan.

[ Voor 46% gewijzigd door Roa op 08-01-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:03
Gefeliciteerd Dark Blue. Ik had de tweede plek al verwacht. Jij had ook meer sfeer is je plaat dan ik, dus het is terecht. Kies een goed onderwerp voor de volgende contest!

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Dark Blue :D

Wanneer gaat de volgende contest van start? :P
Kan ik weer verder oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

mercarra schreef op 08 januari 2004 @ 21:53:
Gefeliciteerd Dark Blue. Ik had de tweede plek al verwacht. Jij had ook meer sfeer is je plaat dan ik, dus het is terecht. Kies een goed onderwerp voor de volgende contest!
Ja, Dark Blue, gefeliciteerd. Mooie plaat. (Komt er nog een overdagrender?)
En Mercarra, ook gefeliciteerd. (En alle anderen natuurlijk ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 21:23
nou kan het aan mij liggen hoor maar die optelling voor het totaal klopt toch niet helemaal (veranderd de stand verder niet van) maar voor bijvoorbeeld dark blue 142 en voor Roa 11 en niet 10, das lekker nog ff een puntje erbij kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Chainsaw: Gij durft te twijfelen aan mijn eeuwig grote wiskundeknobbel? Lees dan de startpost bij kopje puntentelling eens door zou ik zo zeggen :)

Roa: no problemo

En moge het '1001 nacht' worden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehehe goh :) toch nog 7 :+

had verwacht helemaal onder op te staan , nou ja . ging mij vooral om de lol er van
en dat hebben we toch gehad .........
en ik ging voor orginaliteit, en een aantal waren het er mee eens :+

hopelijk heb ik bij 100 en 1 nachten meer tijd en geluk ,

Van harte DB :) .. tis zwaar verdiend

no problemo 2 hier van uit ......... gebruik wat je wilt
dat deden anderen bij het post je 3d maar weer toch ook al :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 08-01-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Woeiwoeiwoeiwoeiwoei!!!!

Thnx jullie allemaal!!! :* :w

Ik heb al een geschikt onderwerp maar ik houd het nog even voor me. Morgen om half negen heb ik een rijles, en daarna zal ik een mailtje meppen naar een mod om het nieuwe topic te open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Congratz aan Dark Blue; degene zonder 'professioneel' pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Gefeliciteerd Dark Blue. En de rest: volgende keer beter :)

Ben benieuwd wat Dark Blue voor ons in haar hoge hoed heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa

Roa

LiToKi schreef op 08 januari 2004 @ 22:34:
Ookal heb je nog zo'n 'professioneel' pakket, je moet er wel mee om kunnen gaan ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dankjewel LiToKi, ik ben nu serieus niet aan het hielen likken maar om zo'n compliment van jou te krijgen vind ik wel leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Proficiat Dark Blue! Terechte winst :) Je hebt jezelf duidelijk overtroffen. Prachtig :)

Maar, welk onderwerp wordt het? Aan jou de keus lijkt me..
Tijd/midden oosten/1001 nachten (<- wat zou dat eigenlijk moeten zijn, of is dat gewoon wat ik al zei Perzië met een mooie naam)

Als 1001 nachten een naam is voor het oude perzië dan ben ik daar natuurlijk ook voor in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4?? Ik had lager verwacht :D minstens 5 of 6 of zo..
(vooral omdat het helemaal niet af is en originaliteit ergens onder het vriespunt ligt)

Geeft me iig een goede reden om de volgende keer 3 dubbel dik m'n best te doen.
(ik begin nu alles een beetje beter onder de knie te krijgen, volgende keer ga ik voor de 3e plaats proberen :))

@Roa: Ik had het al eerder gezegt, doe ermee wat je wil :)
Dat is voor mij een van de redenen geweest om haar op 1 te zetten in m'n top 8.. echt ongelofelijk wat ze allemaal uit zo'n landschaprenderpakketje weet te persen :)
(een andere reden is natuurlijk de ongelofelijke sfeer _/-\o_)

Gefeliciteerd, Dark Blue! Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif

---

Enne, nog een vote voor 1001 nachten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, 1001 nachten speelt zich toch af in Perzië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hou op met speculeren!!!!!! :(

zo nou heb ik gewonnen en nou ga ik hier ff de lakens uitdelen ook >:) *pakt zweepje

Het onderwerp staat al vast, ik post het morgen - als dat mag van de mods. Ik weet dat jullie staan te trappelen maar nog ff geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Dark Blue, wijzig je ondertitel (2nd! Thnx stemmers!) eens :)

Het wordt toch niet weer zoiets onverwachts als dat Eten&Drinken he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
das dus over 35 minuten? :D

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 08 januari 2004 @ 23:20:
Hou op met speculeren!!!!!! :(

zo nou heb ik gewonnen en nou ga ik hier ff de lakens uitdelen ook >:) *pakt zweepje
Is dat een hint voor het onderwerp van de volgende contest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 53023 schreef op 09 januari 2004 @ 01:24:
[...]

Is dat een hint voor het onderwerp van de volgende contest? :P
Ha, ik geloof dat ik weet waar je aan denkt ;)
Dan zou ik mezelf uitsluiten want ik mag geen Poser gebruiken - ik kan verder zelf geen complexe organische vormen, laat staan mensen maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

** rommel rommel **
Hoor in de verte Trom geroffel :)

Ladies & gents , the next contest will be .............

** '' grisssss '' Dark blue opent de envelope ** :)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 09-01-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze weet het wel spannend te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

die rijles duurt inderdaad langer dan verwacht :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Helaas vorige contest was beter gegaan
Maar ach ik moet toegeven het is maar een aardig plaatje meer niet
Alhoewel ik toch had verwacht iets hoger te eindigen.
Ik wacht ook in spanning af op het volgende onderwerp

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jah ik ben er... zit ff met de sleepdienst aan de telefoon... en moet zo even verzekering terugbellen over schade aan andermans auto :X ... en weet iemand toevallig wat je rechten zijn bij een dodelijke aanrijding (met meerdere slachtoffers?) Hoe krijg je bloedvlekken van je bumper, en gaan flarden mensenvlees die onder de auto zijn blijven hangen stinken na een paar weken? Iemand? :? :X

:P Geintje, niks van dit alles. Ik probeer even contact te krijgen met een mod, maar ik geloof dat ze allemaal nogal uitslapen of hard aan het werk zijn. Ik wil er toch wel eentje ff officieel vragen of ik mag starten...

Anders open ik het topic gewoon (wil het onderwerp nu wel bekend maken :P ) en dan kan het vanmiddag dicht gaan tot ? het officieel mag beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 11:15

Pelle

🚴‍♂️

Dark Blue mailt mij een nieuwe topicstart, en dan zeg ik straks iets van 'go' en dan doet zei het topic plaatsen. Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 11:15

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.