Oeh, die van banaan en dark_blue zien er errug netjes uit. Vooral Dark_blue heeft een errug lekkere sfeer geschept 
Ik kan me er wederom niet van weerhouden, om toch weer met die onderwerpen bezig te houden. Dat wildlife lijkt me op zich wel leuk, maar dan niet een paar olifanten en een giraf, maar meer een redelijk extreem beest wat niet perse hoeft te bestaan en waar je wat creativiteit in kwijt kunt...
animatie ? Tjah, ik ben er nooit echt een grote tegenstander tegengeweest, maar het legt wel een drempel. Misschien dat wanneer je niet wil animeren je ook gewoon een plaatje in kan sturen??
Misschien post ik zodadelijk nog wat ideeën
Ik kan me er wederom niet van weerhouden, om toch weer met die onderwerpen bezig te houden. Dat wildlife lijkt me op zich wel leuk, maar dan niet een paar olifanten en een giraf, maar meer een redelijk extreem beest wat niet perse hoeft te bestaan en waar je wat creativiteit in kwijt kunt...
animatie ? Tjah, ik ben er nooit echt een grote tegenstander tegengeweest, maar het legt wel een drempel. Misschien dat wanneer je niet wil animeren je ook gewoon een plaatje in kan sturen??
Misschien post ik zodadelijk nog wat ideeën
Ik doe het omdat ik er zo'n verschrikkelijke hekel aan heb wanneer andere mensen resizen... Bij een beetje langzame computer wordt alles dan errug traag... En daarnaast is het minder mooi, en verspilde bandbreedte. Dus als het kan altijd gewoon even in photoshop resizen...Anoniem: 77157 schreef op 07 januari 2004 @ 15:57:
Kwam er trouwens net pas achter dat de meeste mensen voor de kleine versie ipv de resize optie daadwerkelijk een linkje geven naar een kleiner formaat plaatje, waarom eigenlijk? Is dat voor de bandbreedte ofzo? Kan ik me wel iets bij voorstellen bij nader inzien, maar goed, daar doe ik nu dus niet aan he
Moge de beste winnen.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58