Het Grote Gamecube topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 19:30

Nitai

Live the life you love.

Thelema schreef op 14 november 2003 @ 13:58:
In de US komt Final Fantasy Crystal Chronicals op 9 februari uit, en als je hem pre-ordert krijg je er gratis een GBA-GC Link Cable bij.

edit:
Mijn pre-order is geplaatst! :)
Nu verder met MKDD
Waar te bestellen? :?

@Harley, je gaat de boel toch niet belazeren man...misschien werkt het wel, maar het nut ervan ontgaat me...

[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 14-11-2003 14:40 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
harley schreef op 14 november 2003 @ 14:37:
ff wilde gedachtenspinsel van mij he

er zijn genoeg mensen hier die een bepaald spel al gerigistreerd hebben voor de sterren. Andere hebben deze spellen niet en andere hebben deze weer tweedehands gekocht. Zoals ikzelf aan Super Smash Brothers Melee ben gekomen. Hier zaten geen vipcodes meer bij. Als iemand die het toch al geregistreerd heeft zijn kassabon nou eens inscanned dan mail ik die naar nintendo en krijg ik toch mijn VIP sterren voor het spel wat ik heb :)

Vice versa natuurlijk ook :
Lijkt me niet: Als jij dat spel 2e hands koopt dan weet je dat dat zonder sterren is en daar betaal je dan dus voor. Dat mensen voor hetzelfde spel meerdere keren sterren gaan lopen incasseren lijkt me niet echt netjes tegenover Nintendo, zeker omdat we het hier over tastbare hardware hebben en ze niet alleen een screensavertje onthandig maakt.
Het zou prima kunnen denk ik maar ik denk niet dat je dat kunt maken...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Precies, zo verneuk je het systeem nou door te frauderen waardoor andere, wel eerlijke spaarders, de dupe ervan worden.

SNik, ik wil naar huis, hopelijk ligt MKDD al op de mat....*zucht* work work work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
Het was ook maar een wilde gedachtenspinsel van mij.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Luigi Circuit: 1.30:977

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/proof/ThelemaLuigiCircuitPAL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/LuigiCircuitPAL.png
GOT MKDD Competitie

[ Voor 30% gewijzigd door SD5k op 14-11-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:04
FF Mario Kart gespeeld zonet en wat is het HEERLIJK..
echt ff wat droge humor na het 'serieuze' f-zero..
ook battle mode met die bommen ownt gigantisch hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Thelema schreef op 14 november 2003 @ 15:45:
Volgens mij klopt er hier nog iets niet D3, "GOT MKDD GX Competitie"?? :P
Oeps, wat residu van de f0gx compo. Puntentelling is ook een beetje vernaggeld zag ik, kan ook niets aan jullie overlaten :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Van de site van Dimension Plus:

Wavebird -platinum- n.n.b. 25 november 2003

Weet iemand hier iets meer van? Want als ie goedkoper wordt wacht ik nog graag even tot 25 november :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op 04 november 2003 @ 23:26:
[...]

Grappig ik wou ik net ook over die FAQ klagen. Een hoop mensen denken nu dat ze progresive aankunnen.
Maar dan moet je wel EN een amerikaanse GC hebben EN de amerikaanse versie van het spel. Tja en dan zullen een hoop mensen met een nederlandse GC zich het ongeluk zoeken, waarom het maar niet werkt.
Alhoewel er nog weinig leden zullen zijn met projectors, dat ik er nou een heb :-)

Dus misschien kan de FAQ aangepast worden?
Waarom?
Als ik bv. een projector het interlaced signaal voedt kan die er zelf progressive van maken.
Pal of geen Pal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kNarf schreef op 14 november 2003 @ 17:53:

Weet iemand hier iets meer van? Want als ie goedkoper wordt wacht ik nog graag even tot 25 november :9
Waarschijnlijk weet Dimension Plus er het meest van, stuur ze eens een mailtje...

Net maar ff Nintendo gemailed:
Al weken probeer ik een BreedBandAdapter (BBA) aan te schaffen voor mijn
GameCube. Maar nergens kan ik de BBA vinden, aangezien hij al weken niet
leverbaar is. Ik vind dit uiterst merkwaardig omdat er (veel) reclame wordt
gemaakt voor bijvoorbeeld de LAN mogelijkheden van Mario Kart Double Dash, in veel reclame-materiaal van Nintendo wordt de BBA duidelijk aangeprezen, en
zelfs op de zijkant van de GameCube doos is er een afbeelding van te vinden.

Nu is vandaag Mario Kart Double Dash uitgekomen, die ik meteen gekocht heb, die dus gebruik maakt van de BBA, 'tot 16spelers' zegt de microsite. 1 Van de
redenen om Mario Kart te kopen. Helaas is dit dus niet mogelijk zonder de BBA.

Ik snap uiteraard dat de BBA's uit de handel zijn gehaald vanwege het 'Phantasy Online incident'.

Graag zou ik willen weten wanneer de BBA's weer overal beschikbaar komen, en Nintendo zijn woorden waar kan maken met o.a. Mario Kart.

Met vriendelijke groet,
Laat het antwoord wel weten. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Aikon op 14-11-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Tsja, ik heb mezelf over laten halen om een NGC aan te schaffen. Heb vandaag de GC MK:DD Pack aangeschaft, een extra controller, memory card, en twee games (Metroid Prime en FIFA 2004). Overigens had ik al een Xbox, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat de GC ook erg goede gevoelens opwekt ;)

Denk dat ik binnenkort ook eens een broadband adapter ga aanschaffen (Intertoys had ze liggen toevallig), en nog eens een meuk games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Welke Intertoys en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Aikon schreef op 14 november 2003 @ 19:02:
Welke Intertoys en voor welke prijs?
Okay, Intertoys in Venlo. Maar als ik nu denk kan het ook zijn dat het toch bij Dixons in Venlo was. Iniedergeval lag de prijs dacht ik rond de 35 euri. Was er al over na aan het denken om dat ding er ook direct bij te pakken, maar ik wacht toch maar effe af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heb er vorige week 1 gezien bij de intertoys in Den Haag, maar ik weet niet of die er nog ligt. Net trouwens Mario Kart gekocht, en wil hem op de zaak gaan spelen met iemand van de avonddienst, maar ze zijn in de keuken (waar de tv staat) aan het borrelen. Nog nooit heb ik zo gewild dat iedereen ging opzouten op vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op dat het modem er ook op lijkt, een medewerker van intertoys kwam er al mee aanlopen als zijnde een bb adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

kNarf schreef op 14 november 2003 @ 17:53:

Dan zal de Platinum Wavebird waarschijnlijk ook in europe worden verkocht binnenkort, ik heb er een maar ik vind de normale uitvoering toch een stuk mooier dan die "goedkope plastic look".

Ik ben wel hard op zoek naar een BBA, aangezien ik echt van plan ben om van die LAN functie gebruik te maken.
Zou ook geweldig zijn als we met GoT / Gamecube Party een grote Cube Party kunnen organiseren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:50
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 21:08:
[...]

Zou ik hem mogen hebben? :) zie profile voor mail!
Check je mail.. :Y)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik probeer net mijn gamecube op mijn tv aan te sluiten in de slaapkamer (via scart), en ik krijg maar geen beeld. Het oranje powerlampje in de gamecube is aan (er is power), het schijfje laadt (er is geen probleem met het spel), en op de andere tv doet hij het wel :?

Maar op mijn Sony Kv21m3d krijg ik geen beeld. Ik heb de frequentiebanden al doorzocht, zonder resultaat. Ik heb nog nooit eerder de scart kabel gebruikt op deze tv.

Hoe kan ik uitvinden of de scart kabel niet goed werkt, en waaraan kan het anders liggen :? Ik wil soul calibur vanuit mijn bed kunnen spelen :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik denk dat je het niet begrijpt of je begrijpt het echt niet en daarom mijn uitleg:

Scart gaat niet via frequenties maar heeft een eigen "kanaal", gebruik eens het knopje waar een pijltje in een vakje gaat om dat kanaal op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
Justice schreef op 14 november 2003 @ 21:02:
Ik probeer net mijn gamecube op mijn tv aan te sluiten in de slaapkamer (via scart), en ik krijg maar geen beeld. Het oranje powerlampje in de gamecube is aan (er is power), het schijfje laadt (er is geen probleem met het spel), en op de andere tv doet hij het wel :?

Maar op mijn Sony Kv21m3d krijg ik geen beeld. Ik heb de frequentiebanden al doorzocht, zonder resultaat. Ik heb nog nooit eerder de scart kabel gebruikt op deze tv.

Hoe kan ik uitvinden of de scart kabel niet goed werkt, en waaraan kan het anders liggen :? Ik wil soul calibur vanuit mijn bed kunnen spelen :)
Zitten er meer scart aansluitingen op?
Zit er geen knop op voor externe (oid) input, is meestal een knop met een schermpje met een pijl eruit of een TV/AV knop?
Probeer anders of kanaal 0 niet is bedoelt als scart kanaal.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Zo, er zijn ook weer een paar nieuwe pics van Metal Gear Solid: Twin Snakes

Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_58.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_55.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_54.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_53.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_51.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_50.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_47.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_48.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_46.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_38.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gon.nu/media/metal_gear_solid_twin_snakes_gc/metal_gear_solid_twin_snakes_gc_i_37.jpg

Op de dvdbox site staat dat het spel pas in maart uit is :/
Ze hadden nog wel gezegt dat hij dit jaar kwam...

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Nou heb MK:DD nu ook , en ziet er leuk uit en speelt geweldig !
Het is alleen nog wel erg makkelijk , mushroom cup op 50cc gelijk
gehaald met alleen maar overwinningen . Volgende cup ook op
waluigi ? na.... daar werd ik met moeite tweede .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, log ik een weekje niet in, zijn we 750 posts verder :/ Niet doen he jongens ;)
Ik was MK:DD helemaal vergeten... Zit er nou wel of niet een bonusdisc bij trouwens, want ik heb geen zin al die pagina's door te spitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, alleen bij het pakket met cube, komt waarschijnlijk wel in de sterren catalogus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 21:35:
Nee, alleen bij het pakket met cube, komt waarschijnlijk wel in de sterren catalogus.
Hmmm, minder :/ Naja, ik krijg m toch pas over een kleine maand (6 december om precies te zijn :)), dus dat maakt me niet zoveel uit... Hij is wel vet maak ik op uit het grote aantal reacties, of niet? Is ie weer zo makkelijk als MK64 of valt het mee (of juist tegen, tis maar hoe je het bekijkt...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Mja inderdaad begreep ik dus niet hoe scart werkte en zat het inderdaad op het externe knopje :) Excuses.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 21:42:
[...]
Hmmm, minder :/ Naja, ik krijg m toch pas over een kleine maand (6 december om precies te zijn :)), dus dat maakt me niet zoveel uit... Hij is wel vet maak ik op uit het grote aantal reacties, of niet? Is ie weer zo makkelijk als MK64 of valt het mee (of juist tegen, tis maar hoe je het bekijkt...)?
Ik vind hem leuker, en ECHT makkelijk is ie niet hoor..

50cc mag dan een eitje zijn, 100cc is alweer iets pittiger, en 150cc is toch een flinke uitdaging (niet in F-Zero GX begrippen, maar toch). Wat ik wel jammer vind is dat 150cc vaak voor een groot deel van geluk met items enzo afhangt, maar als je hem in co-op doet maakt het het weer een stuk leuker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Elroy schreef op 14 november 2003 @ 21:28:
Zo, er zijn ook weer een paar nieuwe pics van Metal Gear Solid: Twin Snakes
<KWIJL> _/-\o_
Op de dvdbox site staat dat het spel pas in maart uit is :/
Ze hadden nog wel gezegt dat hij dit jaar kwam...
_/-\o_ nu nog een perfect dark remake en ik kan in vrede sterven O+
en dat meen ik >bijna< serieus
Metal Gear Solid.... wow.. echt onbeschrijvelijk wat voor een game dat was _/-\o_
het was niet eens de gameplay, maar dat verhaal :*)

(of heb ik dit nou al 10x eerder gezegd? :X)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 14 november 2003 @ 21:48:
[...]

_/-o_ nu nog een perfect dark remake en ik kan in vrede sterven O+
en dat meen ik >bijna< serieus
Metal Gear Solid.... wow.. echt onbeschrijvelijk wat voor een game dat was _/-o_
het was niet eens de gameplay, maar dat verhaal :*)

(of heb ik dit nou al 10x eerder gezegd? :X)
Waarschijnlijk wel :X
maar toch, /me agrees with TheEvilCuber :)
Hmmm, volgens gamerankings toch niet zo brilliant als iedereen gehoopt had... De IGN review kan wat mij betreft trouwens wel meteen de prullenbak in:
The Facts

* Based on the hit-selling Mario Kart 64
Hoezo dom :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Metal Gear Solid: TTT moet echt een geweldig spel worden, zeker aangezien ik de originele MGS nooit heb gespeeld buiten die paar korte keren bij een vriend, dus ik ken niks van het verhaal :9

Ik zag trouwens net een MKDD review op Cubezone.nl, in de hele review hebben ze op alles wel een beetje commentaar. Maar in de conclusie wordt het compleet de hemel in geprezen en krijgt een een 9.3. Vind ik toch een beetje raar.
Ik zou het spel een 9.0 geven overgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:23

NoTimeRemains

I know

-FF:CC
-MGS:TTS
-PoP:TSoT

gepreorderd ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Waar kan ik nu het beste PAL games online bestellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 14 november 2003 @ 22:17:
Waar kan ik nu het beste PAL games online bestellen?
Ik zou zeggen Play.com... Maar ik zou het eigenlijk ook niet weten, aangezien ik geen cc heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik zal het kort houden, mariokart heerst :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 10:00

jOzh

Sweet dude!

Ik twijfel nog steeds... 'k Moet eigenlijk eerst de derde cup van F-Zero (ben ff de naam kwijt) nog halen op alle drie de moeilijkheidsgraden, dan Viewtiful Joe uitspelen (zit 'vast' in chapter 5) en Soul Calibur 2 ligt hier ook nog, amper gespeeld...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

jOzh schreef op 14 november 2003 @ 22:43:
Ik twijfel nog steeds... 'k Moet eigenlijk eerst de derde cup van F-Zero (ben ff de naam kwijt) nog halen op alle drie de moeilijkheidsgraden, dan Viewtiful Joe uitspelen (zit 'vast' in chapter 5) en Soul Calibur 2 ligt hier ook nog, amper gespeeld...
Speel die 3e cup van F-Zero eerst maar eens op Normal uit, dan kom je er achter dat er nog een 4e moeilijkheidsgraad is.. namelijk Master :)

En zet maar ns in een anti-sloilerbalkje (zie openingspost) waar je precies vastzit in Viewtiful Joe, dan wordt je vastwel geholpen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 22:19:
[...]
Ik zou zeggen Play.com... Maar ik zou het eigenlijk ook niet weten, aangezien ik geen cc heb :)
bestellen er mensen daar?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 14 november 2003 @ 22:43:
Same here, maar dan zonder Viewtifull Joe, met Sim City 4 bijna verslaving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 14 november 2003 @ 23:16:
[...]

bestellen er mensen daar?
Voor PAL spellen kan je het beste per spel kijken waar die goedkoop is. Player's Choice spellen zijn bij Media Markt Utrecht 25 euro, Bart Smit, Intertoys en Free Record Shop hebben ook altijd wel wat aanbiedingen. Play.com heeft nu Resident Evil Zero in de aanbieding oa, heb ik daar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Pewwy schreef op 14 november 2003 @ 19:23:
Heb er vorige week 1 gezien bij de intertoys in Den Haag, maar ik weet niet of die er nog ligt. Net trouwens Mario Kart gekocht, en wil hem op de zaak gaan spelen met iemand van de avonddienst, maar ze zijn in de keuken (waar de tv staat) aan het borrelen. Nog nooit heb ik zo gewild dat iedereen ging opzouten op vrijdag :)
Not possible, ik ben langs geweest een paar keer, ze hadden ehm niet, die ene die daaro achter het glas zo schuins ligt, is een modem adapter....just so you know :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Zouden mensen mss samen willen bestellen? bij een online sjop?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thelema schreef op 14 november 2003 @ 22:46:
Speel die 3e cup van F-Zero eerst maar eens op Normal uit, dan kom je er achter dat er nog een 4e moeilijkheidsgraad is.. namelijk Master :)
Ja, ik wist dat er na expert nog een master difficulty was, ik leg de lat alleen niet zo hoog :P Damn wat ben ik lang met de 2e cup op expert bezig geweest... Zo frustrerend en toch moet en zal je em halen. Ik had me zelf als doel gesteld eerst die te halen voor ik aan de 3e cup zou beginnen.
En zet maar ns in een anti-sloilerbalkje (zie openingspost) waar je precies vastzit in Viewtiful Joe, dan wordt je vastwel geholpen hier.
Mwoah, denk dat het me wel gaat lukken hoor, moet gewoon nog een paar keer proberen. En anders horen (lezen) jullie het wel hier :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Nitai schreef op 14 november 2003 @ 23:58:
[...]

Not possible, ik ben langs geweest een paar keer, ze hadden ehm niet, die ene die daaro achter het glas zo schuins ligt, is een modem adapter....just so you know :Y)
Definately wel, er stond er 1 achter de modem adapter toen ik er was.

Anyways, iedereen was op tijd weg bij de borrel, dus we hebben nog effe Mario Kart gespeeld. Ik moet zeggen dat hij me zeker niet tegenvalt, maar ik heb MK 64 ook nooit gespeeld. Voor mij het geld waard. Heb ook meteen Resident Evil maar meegepikt voor 18 Euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 22-09 21:41

admiral866

The King Personality Disorder

Nou ik ga zo ff verder met viewtiful Joe :)
Verder kreeg ik de melding van dvdboxoffice dat mario party 5 geshipped is.
Dus bij deze in de aanbieding Mario Party 4 -- USA. Eigenlijk geen idee wat het moet kosten, ruilen ook best. Let wel het is dus een usa/ntsc versie.
Wat ruilen betreft heb ik niet ergens echt voorkeur voor, kom maar met wat leuks :) Mag zowel pal als ntsc zijn (zolang het maar engels is) heb freeloader :)

[ Voor 7% gewijzigd door admiral866 op 15-11-2003 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Pewwy schreef op 15 november 2003 @ 01:33:
[...]
Definately wel, er stond er 1 achter de modem adapter toen ik er was.
heheh definitely niet :) die doos daarachter zat ook een modem adapter, trust me, ik heb het die jonge onzekere jongen helemaal laten uitpakken om zeker te weten...mwehheeheheheheh

by the way, net de Special Cup gehaald in 100cc....vet man :) lange mooie tracks, rainbow road is f-zero achtig :D

[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 15-11-2003 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond ook de extra Cup weten te unlocken. Helaas zonder mijn reguliere partner, die had hoofdpijn. Ik moet zeggen, je moet wel iedere keer nummer 1 worden, want er zit geen variatie in de tegenstanders. Ik bedoel, elke keer is er een die alles wint als jij dat niet doet. Ze zullen ook nooit eens een keer tweede worden of zo. Daarnaast moet je veel geluk hebben met pickups.

Wat ik wel vreemd vind is dat als je een car als die van Wario tegen je hebt, hij ineens gelijk een debiel optrekt, terwijl dat kreng echt wel even op moet komen. Als ik er zelf in rijdt, rijdt hij in ieder geval niet zoals 'ie rijdt wanneer ik hem tegen heb. Lijkt dat nu zo, dat ze de 'winnaar' een soort extra boost geven? Vreemd is dat er staat dat sommige cars sneller rijden, maar uiteindelijk als ik een timeattack doe, rijdt de car van Mario dacht ik iets van 56 max, en die van Wario 57 .... da's niet echt een groot verschil, terwijl in de Grandprix het verschil juist wel erg groot is. Erg vreemd, misschien lijkt het zo. Toch, als ik Wario tegen heb en hem uitschakel, dan haalt 'ie me in 2-3 seconden weer in, terwijl 'ie erg langzaam op hoort te trekken, ik blijf het vreemd vinden. Daarnaast zag ik dat zij wel slip attacks maken als ik alleen speel, dat kan ik dan namelijk niet, da's alleen voor coop .... en ook die speciale boost die je samen met je medecoureur moet maken .... zet dat dan uit zou ik zeggen.

Ik heb wel mijn perfecte wagentje gevonden, en rijders .... die groene baby-car die je unlockt (ik dacht ik Cup 2 op 50cc), ik kies baby Mario en dat schildpadje met die vleugels. Goeie unique pickups, vooral die drie schilden! Maar het karretje zelf rijdt ook perfect, je kunt je een foutje permiteren, want hij trekt rap op.

Die nieuwe banen zijn inderdaad erg cool, zal wel ff duren voor ik die op 100cc heb gespeeld, en 150cc gaat wel even duren ook. Geluksfactor is erg hoog, volgens mij moet ik ik 150cc ook meer naar achteren schieten zodat ik minder in mijn rug geraakt word .... en misschien minder voorspelbaar rijden, beetje slingeren soms.

Die banen zijn wel erg moeilijk, die nieuwe dan. Wel erg mooi, maar het gaat wel even duren voordat ik die foutloos rij, ik vlieg snel uit de bocht. Niet alleen die laatste doet me aan F-Zero denken, ook die Wariobaan .... wel mijn favoriete baan overigens .... beetje Mute City achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb goed nieuws en slecht nieuws over de Zelda bonus disc.
Eerst de goeie maar, hij komt 1 december in de sterrencatalogus te staan.
Hij gaat alleen wel 4500 sterren kosten!

http://www.nintendo-europ...39-4a97-a833-80662e27b913

ik heb er wel zoveel, maar ben bang dat lang niet iedereen dat hier heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 08:09:

Ik heb er 5900 >:)
Maar voor 4500 sterren zeg ik nee bedankt, ik wacht wel tot er iets in komt waar je wél echt wat aan hebt, want al die games heb ik toch al origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop Mario Party 5 wel :) Die werkt ook!

En ik heb net besloten mijn Xbox en PS2 weg te doen, beetje uit de hand gelopen hobby, ook nog een PC. Het is letterlijk een verslaving geworden. Het is een moeilijke beslissing, aangezien mijn favoriete game ooit op PS2 zit (Devil May Cry) en ik Ninja Gaiden (op de Xbox) echt hoog in de verlanglijst heb staan .... daarnaast zijn een aantal andere games moeilijk om afstand van te doen (o.a. Panzer Dragoon Orta), maar ach, het zijn maar games en ik wil ff wat 'game-rust', ik volg die gamesites echt een beetje TE veel, ik kan moeilijk keuzes maken, koop best veel .... en het is echt wat ik zei .... en uit de hand gelopen hobby EN een verslaving .... nu hoop ik een ding .... dat Starcraft Ghost OP ZEKER op de Gamecube komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Yeah, ik ga 1080 zowieso kopen, en MKDD heb ik al.. dus dat komt wel goed met die bonusdisc!
* SD5k z'n dag is helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope aangezien ik toen over ben gestapt van een PAL cube naar een US cube en ik dus op 3000 ben blijven hangen. ;(

btw: de IGN review van NFS: Underground is online. :) Krijgt een 8.9!

review NFS: Underground

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 15-11-2003 10:38 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 07:32:Wat ik wel vreemd vind is dat als je een car als die van Wario tegen je hebt, hij ineens gelijk een debiel optrekt, terwijl dat kreng echt wel even op moet komen.
Als je goed drukt op het laatste signaal van de stoplicht, dan krijg je deze boost ook, en hij is vrij krachtig. Het is wel oneerlijk dat de CPU deze boost altijd heeft....

Anyway, heb de tijd verbeterd van Baby Park (YEEHA!)

Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Baby Park: 1.17:898

Proof

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BabyParkPAL.png
GOT MKDD Competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 15 november 2003 @ 10:44:
[...]

Als je goed drukt op het laatste signaal van de stoplicht, dan krijg je deze boost ook, en hij is vrij krachtig. Het is wel oneerlijk dat de CPU deze boost altijd heeft....

Anyway, heb de tijd verbeterd van Baby Park (YEEHA!)

Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Baby Park: 1.17:898

Proof

[afbeelding]
GOT MKDD Competitie
Ik bedoel niet alleen de boost, want als ik tegelijkertijd boost, haalt 'ie me ook in, maar dat is ook met een andere Kart (als die mijn officiele tegenstander is, zelfs al issie officieel langzamer).

Maar wat ik voornamelijk bedoel, is als ik Wario omgooi, haalt ;ie me al weer snel in, terwijl ik op topsnelheid rij en hij 'officieel' slecht accelereert. Als ik in Wario's kart rij en wordt geraakt, duurt het lang genoeg eer ik weer op gang ben.

Maar liggen die max snelheden nu echt maar zo kort van elkaar af? Wario max iets van 57 op Time Attack en Mario 56, Babies 55, da's niet echt een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Dit klinkt als MarioKart 64-taferelen :(
Nu ga ik toch twijfelen of ik een GC wil.

[ Voor 3% gewijzigd door Ultra op 15-11-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 10:53:
[...]

Ik bedoel niet alleen de boost, want als ik tegelijkertijd boost, haalt 'ie me ook in, maar dat is ook met een andere Kart (als die mijn officiele tegenstander is, zelfs al issie officieel langzamer).

Maar wat ik voornamelijk bedoel, is als ik Wario omgooi, haalt ;ie me al weer snel in, terwijl ik op topsnelheid rij en hij 'officieel' slecht accelereert. Als ik in Wario's kart rij en wordt geraakt, duurt het lang genoeg eer ik weer op gang ben.

Maar liggen die max snelheden nu echt maar zo kort van elkaar af? Wario max iets van 57 op Time Attack en Mario 56, Babies 55, da's niet echt een groot verschil.
Denk het niet... als ik rij met die mini-Mario's enzo dan komt die Bowser/Wario echt superhard voorbij scheuren, scheelt echt extreem veel vind ik. Net zoals het extreem veel scheelt met accelereren. :p Denk dat die mph-meter gewoon fucked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 07:32:
Die nieuwe banen zijn inderdaad erg cool, zal wel ff duren voor ik die op 100cc heb gespeeld, en 150cc gaat wel even duren ook. Geluksfactor is erg hoog, volgens mij moet ik ik 150cc ook meer naar achteren schieten zodat ik minder in mijn rug geraakt word .... en misschien minder voorspelbaar rijden, beetje slingeren soms.

Die banen zijn wel erg moeilijk, die nieuwe dan. Wel erg mooi, maar het gaat wel even duren voordat ik die foutloos rij, ik vlieg snel uit de bocht. Niet alleen die laatste doet me aan F-Zero denken, ook die Wariobaan .... wel mijn favoriete baan overigens .... beetje Mute City achtig.
Moeilijk?? Ik heb het spel nu net 2 dagen ofzo en ik heb nu alles gehaald, behalve de All Cup Tour op 100cc en 150cc (nog niet geprobeerd, 16 tracks in 1 keer moet je ff tijd voor hebben ;)). Vond het echt een eitje. Vanmiddag ga ik waarschijnlijk met 4 vrienden spelen, daar zit de echte lol in volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ben toch wel blij met Mario Kart DD, weer een heerlijke topper van Nintendo erbij. En aangezien ik MK64 nooit heb gehad is het voor mij toch een behoorlijke verandering vergeleken bij SMK.

Maar dingen als Baby Park vind ik echt helemaal niks, wat een fucking saai circuit is dat. De banen van de Special Cup zijn dan wel weer heerlijk, en bij de andere cups zitten natuurlijk ook wel wat leuke.

Hoe unlock je Toad trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Thelema schreef op 15 november 2003 @ 18:59:
Maar dingen als Baby Park vind ik echt helemaal niks, wat een fucking saai circuit is
:D
Je weet niet wat je zegt man, moet je die eens op 9 tracks spelen met z'n 4'en. Is echt wel stoer hoor.

Maar in een 'serieuze' cup in je eentje vind ik het ook wat minder. Ook omdat je de eerste keer 1e wordt, volgende keer 8e, hangt er maar net vanaf (hoeveel geluk je hebt).

Toad: alles op 100cc ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
EXTRA! EXTRA! MKDD LAN zuigt!
quote: DropFrame
Mario Kart DD LAN play is UTTER RUBBISH.

Me, JohnTV, MrSingh, DCharlie, and twelve(!) others gathered at DCharlie's house to play some Mario Kart DD LAN. It just so happens that said house is equipped for four TVs and we have a router to plug everything in to. With MUCH pre-planning we managed to have four Gamecubes (easy to bring w/ the handle, of course), four BB adapters (very hard to get four of these at once), sixteen controllers, and SIXTEEN PEOPLE ready for RED HOTT LAN ACTION.

We decided to play a quick game against another two Cubes (before all four were wired up), and JohnTV and I teamed up and raced against another Kart on the same screen, and the other folks in the other room. Pretty OK, good decent fun, though we wondered just why in the hell we couldn't choose our karts or characters and why, just why, following the race, we were dumped back to a title screen without any kind of ranking.

Then all sixteen of us were ready. However, when the race started, on our screen were two identical split screen showing the race that was going on. We had no control, couldn't even change the camera angles. Of course we were like "WTF? Are we doing something wrong?"

NO, SILLY RABBITS! I went downstairs to see if anyone else was having any luck. The two folks downstairs were running in split screen mode too, BUT HALF THE SCREEN WAS TOTALLY BLACK ON BOTH TVs. Of course, half the people were holding controllers doing nothing.

So, okay, maybe it's a max of eight players and four karts on the track at the absolute max, and we were retards to figure that 16 players could play. But jeebus, what a complete confusing mess the entire setup is. We played two more races and uninspired battle maps until one of our party members eloquently stated "If you homos don't turn off that shit and play something else, I'm kicking you all in the nuts."

I was wondering if anyone else with lovely 4-GC setups had any luck or enjoyment out of this. The whole haphazard character assignment and COMPLETELY HALF-ASS IMPLEMENTATION put us into a rage that something so promising would be completely skimped over.

Sorry to rant, but come on! 4 GCs, 4 BBAs, 16 controllers, 16 peeps -- expectations were high.
quote: johntv
I can totally vouch for this. Mario Kart over LAN absolutely sucks and Nintendo should be ashamed for not even being able to come up with a competent setup for simple LAN play when everyone else is blowing this game's doors off in terms of options AND are totally online. Pathetic.

Doubt we'll ever attempt to play again. Still having far more fun with 16-player Halo.

EDIT: BTW, the regular battle maps are kinda ass. Talk about uninspired. I haven't seen any of the unlockable ones yet, but the default ones get a big thumbs down. Very disappointing.
D00MED

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier het warp pipe nog geprobeert?
Lijkt me wel lachuh om is een keer met iedereen te battlelen >:)

Eerst zou ik die lan zelf willen zien en zelf proberen. Beetje vage review.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mja, battlen valt imo wel tegen (kheb nog maar met 4 man gespeeld op 1 tv) maar het gewone multiplayer vs en co-op is wel heel koel, zeker nadat je de Special Cup unlocked hebt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 15 november 2003 @ 18:59:
Ben toch wel blij met Mario Kart DD, weer een heerlijke topper van Nintendo erbij. En aangezien ik MK64 nooit heb gehad is het voor mij toch een behoorlijke verandering vergeleken bij SMK.

Maar dingen als Baby Park vind ik echt helemaal niks, wat een fucking saai circuit is dat. De banen van de Special Cup zijn dan wel weer heerlijk, en bij de andere cups zitten natuurlijk ook wel wat leuke.

Hoe unlock je Toad trouwens?
Saai misschien, maar wel verdomde moeilijk. Het ziet en lijkt simpel, maar is moelijk wat betreft alle troep die je onderweg tegenkomt. Het is goed om te oefenen met bochten.

Ik had trouwens een foutje gemaakt, ff het boekje iets beter bekeken en had eroverheen gelezen. Je kunt wel sliden en die mini-boost creeeren, wel erg pittig .... en die slip attack doet íe automatisch als je ergens dicht genoeg langs rijdt. Ik had bijna GV******* die 150 CC Cup 1 gewonnen, gooit die Wario net vlak voor het eind iets op onze kanus! Grrrr. En die baan heb ik toch al veel moeite mee :). Maar die eerste 3 hebben we al een paar keer gewonnen, nu nog 3 keer achter elkaar :).

Die unlocks weet ik ook nog niet allemaal, zal wel een van de laatste Cups van 150 cc zijn dat je extra characters unlockt. Ik weet alleen nog niet of ons dat gaat lukken hoor, die laatste 4 banen zowieso. Toch blijf ik met de lichte cars rijden, vooral de speed ** acceleration **** versies, de groene turtle car rijdt nog fijner dan de groene baby car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 15 november 2003 @ 19:34:
Mja, battlen valt imo wel tegen (kheb nog maar met 4 man gespeeld op 1 tv) maar het gewone multiplayer vs en co-op is wel heel koel, zeker nadat je de Special Cup unlocked hebt :)
Ik vond het wel lachen eigenlijk, battle mode. Ik ken Mario Kart SNES en Mario Kart 64 niet, dus mij zegt het niet als ze zeggen dat het kleinere maps zijn voor battle. Ik vind ze juist kickuh zo klein, vooral die bommen gooien is erg strak!!! (BOB-bomb :) .... alleen mijn 'bombs' hebben een special attack!!!).

Ik heb trouwens besloten toch mijn Xbox en PS2 niet weg te doen, maar ik ga wel heel veel games wegdoen. Ik kan van sommige games geen afstand doen, maar ik heb me voorgenomen nog maar 2 gametypes te kopen, action games a la Devil May Cry en RPGs, geen platformers en FPS games meer. Gerichter kopen en verder natuurlijk meer op Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

D³ schreef op 15 november 2003 @ 19:28:
EXTRA! EXTRA! MKDD LAN zuigt!
D00MED
Ah, gaming-age...
tja 't is toch wel duidelijk genoeg gemaakt dat Nintendo 8 (acht) player lan ondersteunt en tot nu toe heb ik nog niets gehoord over een 16 player lan. dus ik denk dat ze gewoon 'n beetje te hard van stapel zijn gelopen :)

of zie ik over het hoofd dat de 16player optie er wel in zou moeten zitten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Teh suck .. Ik schaf MK dus echt niet meer aan nu. Ik wacht wel op Kirby's Air Ride, als 'ie hier nog uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-09 14:46
RSP schreef op 15 november 2003 @ 20:04:
[...]

Ah, gaming-age...
tja 't is toch wel duidelijk genoeg gemaakt dat Nintendo 8 (acht) player lan ondersteunt en tot nu toe heb ik nog niets gehoord over een 16 player lan. dus ik denk dat ze gewoon 'n beetje te hard van stapel zijn gelopen :)

of zie ik over het hoofd dat de 16player optie er wel in zou moeten zitten? :X
In het boekje staat letterlijk:
Netwerk met Hub
Gebruik verschillende tv's om een multiplayer-
wedstrijd te spelen met
maximaal 16 spelers
( 8coureurs en 8 bijrijders).
Alleen kan je op deze manier maar met maximaal 2 spelers per cube spelen(volgens mij), 1 rijder en 1 bijrijder dus je hebt 8 cubes en 8 tv's nodig dan.
op de andere manier met 4 spelers per cube kan je maar maximaal 2 cubes verbinden.
Dat is wat ik eruit begrijp 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door volder op 15-11-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel, gewoon weer een grote titel die niet helemaal af is op de markt gedumped :/ Sorry, maar zo heb ik er ook geen zin meer in :'( :'(
Ik ga maar een Xbox aan de goedheiligman vragen, in plaats van MK:DD en SSX 3 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's absoluut niet waar Janneman, dit product is af en ziet er aan alle kanten af uit!

Sommigen zeggen dat het makkelijk is, maar het zal dan verschil zijn in het 'kunnen'. Ik ben hier niet de beste in, dus ik kan nog wel eventjes oefenen. Ik blijf het apart vinden dat bepaalde cars iedere keer alleen winnen als ze tegen jou racen, kies je andere karakters, dan wijzigt dat ook weer. Ik had liever gehad dat het iets moeilijk was, maar dat ze allemaal even goed reden, dat zou echter geweest zijn en zou het me minder storen dat is verloor, nu weet ik van te voren wie er wint als ik dat niet doe en ik ben niet herderziend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 21:49:
Het zal wel, gewoon weer een grote titel die niet helemaal af is op de markt gedumped :/ Sorry, maar zo heb ik er ook geen zin meer in :'( :'(
Ik ga maar een Xbox aan de goedheiligman vragen, in plaats van MK:DD en SSX 3 :|
Misschien leren lezen in het boekje staat nergens dat de manier waarop hun met 16 spelers wilde lannen ook ondersteund wordt. Dus wat is er gedumped.......
Maar zeg jij je MKDD maar lekker om deze rede af, net of je zo vaak met 16 man gaat lannen, want voor de rest zit deze game echt wel superstrak in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
HIValicious schreef op 14 november 2003 @ 22:08:
-FF:CC
-MGS:TTS
-PoP:TSoT

gepreorderd ...
PoP toch wel op de cube??

Weet iemand eigenlijk hoe je met Timesplitters 2 meer van die mini-games kan krijgen??
Die je kan spelen op dat radartje, met de y-toets.

Ik heb alleen de derde, maar de andere niet, lunar lander oid.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op 15 november 2003 @ 22:53:
[...]

PoP toch wel op de cube??

Weet iemand eigenlijk hoe je met Timesplitters 2 meer van die mini-games kan krijgen??
Die je kan spelen op dat radartje, met de y-toets.

Ik heb alleen de derde, maar de andere niet, lunar lander oid.
POP:Sands Of time is voor de PS2 in europa 2003 exlusive net als Beyond good & evil.

Sony heeft daar flink wat centjes voor neergeteld. In de US komen Beyond good & Evil en POP dus wel gewoon in 2003 uit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

grrrrrr frkkn MK:DD heeft me al bijna een controller gekost |:( Aan de ene kant is het echt een supervette game het ziet er goed uit en het speelt lekker oftewel het is een echte Nintendo game... Alleen het enige probleem zit hem erin dat het af en toe gewoon echt frustrerend moeilijk is en het lijkt alsof alles in het spel ervoor gemaakt is om jou tegen te werken.. Bijvoorbeeld je tegenstanders zijn altijd sneller weg dan jij tenzij je het voor elkaar krijgt om bij de start een boost te doen dan ben je even snel.. maar dan ben je er nog niet.. ten eerste is er de overdosis aan bananen (en dan vooral die supersized van donkey kong) echt super irritant!
Maar dan de schildjes je kent ze wel de rode en de groene.. je schiet een groene weg die zijn doel niet raakt en 5 van de 10 keer krijg ik het dan gewoon voorelkaar om via de kanten mezelf te raken (ik heb hier gewoon al races door verloren :'() het lijkt soms wel alsof het schildje zijn koers aanpast om niet de vijand maar om mij te raken!
En dan misschien wel het grootste punt van irritatie men neme Mario en Luigi twee lichte characters en stoppen deze is een wagentje van gemiddelde snelheid.. en men neme zwaargewicht Donkey Kong en die andere aap (weet ik veel hoe die heet) stoppen deze in een enorm lompe boomstam die superzwaar is en enorm langzaam accelereerd maar een hoge topsnelheid heeft vervolgens gaan we racen en wat blijkt die apen zijn gewoon even snel al dan niet sneller dan mij (met uiteraard Mario en Luigi)... Ik rij dan gewoon wel op de eerste plaats maar ik heb wel wat moeite om die 2 achter me te houden... Maar dan draaien we het om ik ga nu met Donkey Kong rijden en Mario en Luigi behoren tot mijn tegenstanders... resultaat: Wario en die andere gast (Waluigi ofzoiets) rijden om de eerste plek Mario en Luigi ergens daarachter en ik heb met Donkey Kong gewoon de zwaarste moeite om het allemaal maar bij te houden omdat het nou niet bepaald snel gaat, terwijl ik eigenlijk gewoon ergens vooraan zou moeten zitten :?
Vind je het gek dat ik dan ga zitten flippen en met me controller wil gaan smijten!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 22-09 21:41

admiral866

The King Personality Disorder

erg jammer die cpu cheat praktijken. Dat vond ik bij de N64 versie echt super ugly :( En aangezien ik eens in een interview gelezen had dat dat niet meer, of iig minder, zou voorkomen in de cube versie had ik veel hoop op mk:dd!!. Maar nee helaas weer zo'n cheat computer :(

Jammer, maar helaas dus. Ik krijg mijn mk volgende week binnen, dus dan zal het blijken. Gelukkig heb ik dan soon een personal-because-its-my-birthday-cube-party gepland dat ik dan even multiplayeren kan :).

Verder vind ik het nice dat m'n phantasy star online vandaag is binnengekomen :D.
Soon eens even wario world uitproberen, die net binnen is is gedruppeld ;)

Trouwens wel een erg grote letdown van mariokart 16 player hoor. Ik d8 echt dat nintendo wat tofs had neergezet, maar helaas. En dus ook wel begrijpelijk dat die bba's niet echt veel te koop zijn. Ze zijn immers alleen realistisch bruikbaar voor het spelen van gedownloadde rar's en gcm's. De echte reden, waarvoor ze gemaakt zijn, blijkt dus gewoon te sucken. ... :|
jammer....

edit:
hmm best ok post voor 17 bier eh? ;)
Ik ga nog wel een keer een cube-party bij mij thuis houden als me ouders weer es weg zijn :) (en ik niet vrijdach nacht en zondag hoef te werken)

[ Voor 13% gewijzigd door admiral866 op 16-11-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even MK:DD gespeeld met 5 mensen op 2 cubes (en 2 TV's)!
Echt vet gewoon!! Vooral co-op.. dat lijkt misschien niet zo leuk, maar is echt lachen als je bij elkaar zit. Lekker schreeuwen naar elkaar:"nu wissellen 1..2..3.. JAAA , druk dan!!!.. nee je moet op de Z drukken, niet op X"
En dan moet je opeens weer sturen terwijl je lekker achterop zat :)

Alleen duurde het connecten van 2 cubes wel belachelijk lang, ik pakte meteen de handleiding erbij om te kijken of we het wel goed deden. Maar schijnt normaal te zijn.
Top game dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 15 november 2003 @ 23:13:
[...]

POP:Sands Of time is voor de PS2 in europa 2003 exlusive net als Beyond good & evil.

Sony heeft daar flink wat centjes voor neergeteld. In de US komen Beyond good & Evil en POP dus wel gewoon in 2003 uit. :)
Ik had dat gehoord, begreep ik hieruit dat het alleen voor 2003 geldt??? Dus in 2004 komt het gewoon wel op de GCN (en X-doos)? Ik laat die titels anders wel langs me heen gaan, dat zijn echt typische GCN titels .... misschien andere PAL-imports, ik dacht dat ze in Australie of zo ook PAL hadden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op 15 november 2003 @ 22:03:
[...]

Misschien leren lezen in het boekje staat nergens dat de manier waarop hun met 16 spelers wilde lannen ook ondersteund wordt. Dus wat is er gedumped.......
Maar zeg jij je MKDD maar lekker om deze rede af, net of je zo vaak met 16 man gaat lannen, want voor de rest zit deze game echt wel superstrak in elkaar.
Euhm je quote zelf net de manual :? Waarin staat dat LAN tot 16 spelers ondersteund wordt, verder werkte het met 8 spelers ook al niet helemaal lekker (geen chars selectren, geen ranking na het einde) en zo zullen er vast wel meer zaken zijn.

Als ik dan ook van het "CPU-cheating" fenomeen hoor wat ook in F-Zero de boel aardig verziekt, heb ik helemaal iets van 'mag ik een teiltje'...
Nee, nee, nee, nee. Nintendo denkt dat het toch wel verkoopt en pleurt het dus maar op de markt. Zelda was ook niet af en daar hebben ook talrijke mensen over gezeurd. Toch verkocht de game sneller dan Nintendo ze aan kon leveren...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 07:07:
[...]

Ik had dat gehoord, begreep ik hieruit dat het alleen voor 2003 geldt??? Dus in 2004 komt het gewoon wel op de GCN (en X-doos)? Ik laat die titels anders wel langs me heen gaan, dat zijn echt typische GCN titels .... misschien andere PAL-imports, ik dacht dat ze in Australie of zo ook PAL hadden???
Yep geld dus alleen voor 2003. :) In 2004 komen BG & E en POP: Sands Of Time ook op de cube en Xbox uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze het boekje niet hebben gelezen maar er staan duidelijke bschrijvingen in en plaatjes wat je allemaal kan met LAN Zo zie ik een plaatje met 8 cubes en 8 tv's over een LAN met 8 spelers allemaal fullscreen en een plaatje met 2 cubes en 8 spelers en 2 tv's splitscreen en wat hun hebben gedaan weet ik niet? Zelf heb ik het nog niet getest maar erg druk maak ik me er niet over met warppipe of xlink heb je toch altijd fullscreen neem ik aan, nooit wat over die roubles van jun gehoord met de jap versie. Ik zit er ook niet op te wachten op 16 lui op mijn kamer te hebben en zo veel tv's ;)

En ik ga dit ook niet zomaar geloven voordat ik het zelf heb gezien op een video-tje van hun of zelf heb getest mischien haden hun het netwerk wel fout!

Verder vindt ik 8 spelers al genoeg en dat eindeloze gedram over deze game ben ik ook zat ik heb al lol als ik met 4 vrienden splitscreem doe op een cube, dus dat lan is altijd welkom!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 09:59:
[...]Als ik dan ook van het "CPU-cheating" fenomeen hoor wat ook in F-Zero de boel aardig verziekt, heb ik helemaal iets van 'mag ik een teiltje'...
Nee, nee, nee, nee. Nintendo denkt dat het toch wel verkoopt en pleurt het dus maar op de markt. Zelda was ook niet af en daar hebben ook talrijke mensen over gezeurd. Toch verkocht de game sneller dan Nintendo ze aan kon leveren...
Wat betreft de CPU cheating, ben ik helemaal mee eens. Ikzelf zit me de pl***** te werken om al die extra's te unlocken terwijl je eigenlijk gewoon geluk moet hebben, omdat de keuze van je kart niet uitmaakt. Al kies je de snelste die er is, al is de langzaamste je voornaamste tegenstander, hij haalt je zo in. Dus enige taktiek in het kiezen is redelijk onzinning. Da's wel jammer. Maakt het allemaal niet meteen een baggergame of zo, maar wel een goed minpunt.

Ik wilde dit spel en F-Zero voornamelijk voor de multiplayer splitscreen, maar wil wel alle banen unlocken en bij MK eigenlijk zelfs alle extra's. Wordt je behoorlijk moeilijk gemaakt. Kijk bij Single Player van Unreal Tournament 2003 tegen de computer is ook niet voor iedereen weggelegd op hogere levels, omdat AI voor de computer in dit geval betekent 'ik zie door muren en schiet altijd raak .... en hard ook', maar je kunt hem verslaan door zijn eigen kracht tegen hem te gebruiken (de voorspelbaarheid).

Dat wil dus niet zeggen dat Mario Kart niet te winnen is, zeker niet voor een aantal geadvanceerdere gamers. Maar voor mensen zoals ik, die eigenlijk net komen kijken bij dit type console racen, en ik kan het best aardig moet ik zeggen, is het ongelofelijk irritant dat als je weet dat een een wedstrijd verliest, die andere ALTIJD nummer 1 is, geen variatie in de uitslag dus. Dat mag van mij zeker als grootste kritiek punt gegeven worden.

Daarom ben ik er zelf voor dat zoals in sommige games die ik ook ken, Panzer Dragoon Orta, je alles unlockt inderdaad door het te winnen, maar met de tijd mee, voor mensen die de ultieme moeilijkheidsgraad niet behalen, toch alles unlockt wordt, ik dacht na 20 uur speeltijd, dat alles unlocked is. Cheat Codes is ook altij mooi meegenomen, uiteindelijk speel ik graag games tegen de CPU als het een echte Single Player game is, niet een soort aangepaste Time Attack om je extra's binnen te halen.

Ik kraak het spel niet af hoor, want alles zit goed in elkaar, zeker voor de multiplayer, goeie banen, goeie graphics, goeie karts, toppertje, ik heb alleen mijn bedenkingen bij de Grandprix. Voor sommigen misschien makkelijk, het gaat me niet om makkelijk OF moeilijk, maar dat het realisme er niet heleMAAL uitgehaald wordt, geef alles kart gewoon de eigenschappen die ze in het boekje hebben, want deze uitslagen van GPs zijn niet te verkopen.

Dit soort dingen trouwens vind ik geen reden om te zeggen dat het spel niet af is, net als de andere games die je noemt, ze waren af, want ze zijn zoals ze bedoeld waren, ik heb niet echt verder vreselijke dingen kunnen vinden. Vraag maar aan PC gamers (of Xbox gamers :)) hoe een niet afgemaakt spel eruit ziet, die krijgen ze constant voor hun kiezen. Ik denk alleen dat de gameindustrie ervan leert, en er gaan toch zeker veel langere wachttijden tot nieuwe games worden, alles wordt geavanceerder, gaat wel meteen meer werk in zitten gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maar het klopt trouwens wel dat je niet je eigen spelers kan kiezen tijdens een LAN. Dat is dus wel een zwaar minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 09:22
Jammer.... nu ik hier weer verhalen lees over CPU cheating hoef ik MK:DD al niet meer.
Mario Kart op de SNES vond ik geweldig, tot nu toe nog de beste Mario Kart die ik gespeeld heb. Echt alles gehaald, en in elke GP kon ik (door lang en veel oefenen) makkelijk van de CPU winnen. Ik liep elke keer zowat een rondje in op de nummer 1. Kijk... dat geeft een heerlijk gevoel, je bent beter en dat blijkt ook uit je tijd en voorsprong. :*)

Mijn verwachtingen waren dan ook hoog toen ik Mario Kart 64 voor de N64 kocht. Maar ondanks de mooie graphics en het oude Mario Kart gevoel werd het toch een domper. Waarom? Omdat, hoe goed je ook reed in de snelste kart, je "eeuwig zelfde tegenstander" je altijd bij kon houden. Dat vind ik gewoon ronduit frustrerend want het KAN helemaal niet... Ga ik harder rijden, bochten meer en meer snijden, hij rijdt vrolijk even snel terwijl ie lekker op het midden van de baan blijft rijden. Dat heeft eigenlijk de hele game verpest en ik ben bang dat het voor mij ook bij MK:DD hele gefrustreerde momenten gaat opleveren.

Dus ondanks dat ik een week geleden nog vastberaden was heb ik nu alsnog besloten de game NIET te kopen :/

ik heb 2 weken terug trouwens F-Zero GX gekocht. Heeft last van hetzelfde probleem. Echt ZONDE van zo'n mooie game. Het had perfect kunnen zijn...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk nu echt dat die gasten het verkeerd hebben gedaan of niet goed gelezen, heb ff het boekje er op na geslagen! In de opties van LAN play:

SCREEN DIVISION: gesplits scherm - niet beschikbaar met meer dan 4 cubes!
en

Om met meer dan 8 spelers te spelen , moet je CO-OP play selecteren. In deze stand bestuurt 1 speler de kart, terwijl de 2de speler de bijrijder voor zijn rekening neemt!

Wat ik van hun lees is dat ze allemaal 16 man dus een kart wilde en hebben ze geoon gp of versus gedaan ja logisch dat dan shermen zwart beeld hebben of replay laat zien doet ie ook als je met 3 spelers op een cube game-ed :)

Je kun dus nooit meer dan 8 cubes hooken verder is 8 cubes keer 4 controller ports 32! zij haden 16 spelers dus 4 cubes, zie optie splitscreen niet kiesbaar en als ze dan ook nog is geen co-op kiezen tja dan vult de cube zelf wel wat in in de andere schermen :) meer dan 8 spelers alleen in co-op

En met hoeveel man kan bijvoorbeeld een HALO op de xbox?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

DenMan schreef op 16 november 2003 @ 11:04:
ik heb 2 weken terug trouwens F-Zero GX gekocht. Heeft last van hetzelfde probleem. Echt ZONDE van zo'n mooie game. Het had perfect kunnen zijn...
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Bij F-Zero kun je echt wel een baan met een aantal seconden voorsprong winnen, als je echt foutloos rijdt. Tja, de cpu weet precies waar de boosters zijn en zullen die weinig missen, dat wel inderdaad maar valsspelen heb ik ze niet zien doen. De einduitslag staat ook niet van te voren vast.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 09:22
jOzh schreef op 16 november 2003 @ 11:11:
[...]

Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Bij F-Zero kun je echt wel een baan met een aantal seconden voorsprong winnen, als je echt foutloos rijdt. Tja, de cpu weet precies waar de boosters zijn en zullen die weinig missen, dat wel inderdaad maar valsspelen heb ik ze niet zien doen. De einduitslag staat ook niet van te voren vast.
Ja da's waar. Bij F-Zero heb je tenminste geen vaste belager. Er is elke keer iemand anders die wint of runner-up is. Maar dat vind ik ook niet zo erg bij Mario Kart. Er mag er best 1 zijn die steeds de betere is van het stel. Maar ik vind het gewoon vervelend dat ze, wat je ook probeert, hoe goed je ook rijdt... ze altijd blijven plakken achter je.

Mensen geven ook het argument dat de makers dat gedaan hebben voor de spanning. Nou... ik noem het geen spanning. Ik noem het liever anders: frustrerend en irritant! :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zelda Bonus Disc impressies & screens

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031115_screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031115_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031115_screen007.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031115_screen009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031115_screen011.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031114_screen013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031114_screen020.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/919239_20031114_screen024.jpg
DenMan schreef op 16 november 2003 @ 11:04:
Mario Kart op de SNES vond ik geweldig, tot nu toe nog de beste Mario Kart die ik gespeeld heb. Echt alles gehaald, en in elke GP kon ik (door lang en veel oefenen) makkelijk van de CPU winnen. Ik liep elke keer zowat een rondje in op de nummer 1. Kijk... dat geeft een heerlijk gevoel, je bent beter en dat blijkt ook uit je tijd en voorsprong. :*)
Idd in SMK kon je de CPU echt gewoon vernederen ;) Volgens mij kon je ze zelfs 2x lappen als je echt hard reed :)
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 11:08:
Ik denk nu echt dat die gasten het verkeerd hebben gedaan of niet goed gelezen, heb ff het boekje er op na geslagen! In de opties van LAN play:
Zij wilden 4 cubes en dan 4 player splitscreen per scherm = 16 man, wat dus niet kan. Snap niet hoe het logisch is dat het niet kan :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Mario Kart nu bijna helemaal uitgespeeld.. op 50cc, 100cc en 150cc nu alle cups helemaal uitgespeeld (ook de All Tour Cup)... nu alleen de mirrormode nog... WAT EEN VET SPEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van welke forum komt dat Engelse mariokart LAN stuk eigenlijk? Wil wel ff met ze lullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik zie niks :'(
Kan ook aan mijn pc liggen, de site van gamespot doet altijd vaag bij mij...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Weer een nieuw record op luigi circuit, 1.28.553.

Even een vraagje over de time trial en iets roods (lichte spoiler maar verpest verder niks):

Weet iemand al wat de rode ghost inhoudt die je bij deze baan in time trial onder de 1.28.* krijgt :? Hij heeft als afkorting op de kaart 'SG', het zijn mario en luigi op de mario kart en ze gebruiken continu turbo's (net of ze oneindige paddestoelen hebben) en mini-turbo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44
Waaah heiligschennis! ik ben erachter waarom een van me controllers kapot is..

kabeltje is kaput :'( lijkt net of een muis oid er aan heeft lopen knagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Leejow(saait) schreef op 16 november 2003 @ 12:08:

Wees blij dat het het kabeltje is, kun je makkelijk fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Leejow(saait) schreef op 16 november 2003 @ 12:08:

Hail to the Wave Bird!! :P
Neej, das flauw... Hmm, je zou kunnen proberen om een stukje kaas in je kamer te leggen, kom je er snel genoeg achter of je last van ongedierte hebt...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
jOzh schreef op 16 november 2003 @ 12:10:
[...]

Hail to the Wave Bird!! :P
Neej, das flauw... Hmm, je zou kunnen proberen om een stukje kaas in je kamer te leggen, kom je er snel genoeg achter of je last van ongedierte hebt...
Of je krijgt het er juist door ;) Iemand nog een antwoord op mijn vraag :?

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 16-11-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
johnnyv.nl schreef op 16 november 2003 @ 12:03:
Weer een nieuw record op luigi circuit, 1.28.553.

Even een vraagje over de time trial en iets roods (lichte spoiler maar verpest verder niks):

Weet iemand al wat de rode ghost inhoudt die je bij deze baan in time trial onder de 1.28.* krijgt :? Hij heeft als afkorting op de kaart 'SG', het zijn mario en luigi op de mario kart en ze gebruiken continu turbo's (net of ze oneindige paddestoelen hebben) en mini-turbo's...

Das een staff ghost(sg), die unlock je door lager dan 1:29:00 te rijden( op babypark 1:14) das een tijd die door een van de makers van het spel is gereden en hij heeft ook maar 2 turbo's en hij haalt inderdaad onwijs veel miniturbo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
volder schreef op 16 november 2003 @ 12:22:
[...]

Das een staff ghost(sg), die unlock je door lager dan 1:29:00 te rijden( op babypark 1:14) das een tijd die door een van de makers van het spel is gereden en hij heeft ook maar 2 turbo's en hij haalt inderdaad onwijs veel miniturbo's
Thxx :) Wel vreemd, hij kwam bij mij pas onder de 1.28.700 ofzo... Ik haal 'm iig nooit in ;)

edit:

Damn you percival, elke keer als ik m'n record verbeter en de 1e plaats inneem, pak jij 'm na 5 minuten weer terug _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 16-11-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

even een ander vraagje tussen al het MK:DD geweld :)

Weet iemand wat er gebeurd is met de release van RE:CVX?
Hij stond een week geleden nog op 15 nov. en nu is het onbekend. (ja rajackar moet het weer over RE hebben ;))

en o ja,

MK:DD is supervet _/-\o_

en alle zuurpruimen steken het maar lekker in hun reet :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door rajackar op 16-11-2003 12:30 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart hierdoor niet kopen, ik ben wel blij dat ik hem gekocht heb. Zoals ik al zei, ik heb hem, net als F-Zero, voornamelijk voor de splitscreen.

Bij Time Trial, waarom geven ze je eigenlijk 2 paddo's (:)) en daarna ik het uit met de pret? Om de start te compenseren?

Damn, als ik 150cc gehaald heb, moet ik dan ook nog alles 4 de cups op all 3 snelheden halen en de baan omgekeerd spelen? En dan weer extra's unlocken? Damn.

Je moet nog veel doen voor multiplayer fun, da's gelukkig anders bij PC, als je een MP game koopt, kun je gewoon meteen genieten. Zeker als de SP game verziekt is een geen flapdrol voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

johnnyv.nl schreef op 16 november 2003 @ 12:25:
[...]

edit:

Damn you perciaval, elke keer als ik m'n record verbeter en de 1e plaats inneem, pak jij 'm na 5 minuten weer terug _/-o_
Sorry :)

Ik sta nu weer 2 keer op nummer 1 :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/LuigiCircuitPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BabyParkPAL.png
GOT MKDD Competitie

edit:
oh nu niet meer zie ik net

[ Voor 6% gewijzigd door Percival op 16-11-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik heb alleen baby park nog niet echt geprobeerd, heb jij de staff ghost al ingehaald :? (is imho toch niet echt een spoiler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Staff ghost rijdt volgens mij een hoge 1:25 lage 1:26 dus dan moeten we nog ff om die te pakken :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.