Het Grote Gamecube topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.353 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Kheb nu bij Baby Park 1:15:023... goede 3e plaats dus... moet alleen nog ff wachtwoord krijgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:09
johnnyv.nl schreef op 16 november 2003 @ 12:48:
[...]

Ik heb alleen baby park nog niet echt geprobeerd, heb jij de staff ghost al ingehaald :? (is imho toch niet echt een spoiler)
Ik heb nu dus ook die staff ghost. Gister heel lang geprobeerd hem in te halen enzo, en het is mogelijk (mits goed gebruik makend van mini-turbo's ed). Alleen moet je elke bocht dan foutloos maken en dat is echt vet moeilijk; je maakt zo een keer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
D³, heb je dat filmpje nog waar je iemand in F-Zero GX echt héél snel ziet gaan? (Niet f0_drift of f0timetrial), niet in Mute City, maar in een ander wereldje. Je ziet hem overal door heen jumpen etc, ik ben hem namelijk kwijt en kan hem niet vinden met de Movie Search functie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Nou ik heb gister mijn 72 cm Sony breedbeeld binnengehad, en meteen die avond ff wat vrienden gebeld, die kont-rollers meenamen + 1x mario kart.

ik vond de SP en grand prox echt totale poep :R

De multiplayer daarintegen vond ik erg vet :D met ale die bommetjes enzo.

mario kart koop ik dus wel later een keertje (als het goedkoper is)
nu gaan eerst F-zero GX en Viewtifull joe voor.

Ohja, met een 72cm breedbeeld merk je best wel dat je een RGB kabel nodig hebt :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Die staff ghost is niet in te halen voor mij. Het lukt me wel om sneller te starten, maar hij haalt me met gemak in.
Hij gebruikt de hele tijd mini turbo's, ook op rechte stukken. Als ik dat probeer glij ik uit de baan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Anoniem: 86074 schreef op 16 november 2003 @ 10:43:
[...]

Wat betreft de CPU cheating, ben ik helemaal mee eens. Ikzelf zit me de pl***** te werken om al die extra's te unlocken terwijl je eigenlijk gewoon geluk moet hebben, omdat de keuze van je kart niet uitmaakt. Al kies je de snelste die er is, al is de langzaamste je voornaamste tegenstander, hij haalt je zo in. Dus enige taktiek in het kiezen is redelijk onzinning. Da's wel jammer. Maakt het allemaal niet meteen een baggergame of zo, maar wel een goed minpunt.

Ik wilde dit spel en F-Zero voornamelijk voor de multiplayer splitscreen, maar wil wel alle banen unlocken en bij MK eigenlijk zelfs alle extra's. Wordt je behoorlijk moeilijk gemaakt. Kijk bij Single Player van Unreal Tournament 2003 tegen de computer is ook niet voor iedereen weggelegd op hogere levels, omdat AI voor de computer in dit geval betekent 'ik zie door muren en schiet altijd raak .... en hard ook', maar je kunt hem verslaan door zijn eigen kracht tegen hem te gebruiken (de voorspelbaarheid).
En ik dacht maar dat we probeerden de AI menselijker/onvoorspelbaarder te maken |:(
Dat wil dus niet zeggen dat Mario Kart niet te winnen is, zeker niet voor een aantal geadvanceerdere gamers. Maar voor mensen zoals ik, die eigenlijk net komen kijken bij dit type console racen, en ik kan het best aardig moet ik zeggen, is het ongelofelijk irritant dat als je weet dat een een wedstrijd verliest, die andere ALTIJD nummer 1 is, geen variatie in de uitslag dus. Dat mag van mij zeker als grootste kritiek punt gegeven worden.
Precies, dit bedoel ik dus. Dat dit op de SNES niet anders kon kan ik nog begrijpen, maar dat er niet wat variatie in kan is onbegrijpelijk. Als je dan ook nog wordt ingehaald als je een klein foutje maakt, doordat de NPC vlak achter je blijft kleven, is de frustratie compleet.
Daarom ben ik er zelf voor dat zoals in sommige games die ik ook ken, Panzer Dragoon Orta, je alles unlockt inderdaad door het te winnen, maar met de tijd mee, voor mensen die de ultieme moeilijkheidsgraad niet behalen, toch alles unlockt wordt, ik dacht na 20 uur speeltijd, dat alles unlocked is. Cheat Codes is ook altij mooi meegenomen, uiteindelijk speel ik graag games tegen de CPU als het een echte Single Player game is, niet een soort aangepaste Time Attack om je extra's binnen te halen.
Goed idee, maar het is wel vatbaar voor "corruptie". Dit is ook het geval bij SSB:M waar je Mewtwo unlockt na (ik dacht) 750 VS matches, of 20 uur VS match play time. Gewoon als je een film gaat kijken, met 4 players het ding aan laten staan, dan telt de tijd namelijk ook 4x...
Ik kraak het spel niet af hoor, want alles zit goed in elkaar, zeker voor de multiplayer, goeie banen, goeie graphics, goeie karts, toppertje, ik heb alleen mijn bedenkingen bij de Grandprix. Voor sommigen misschien makkelijk, het gaat me niet om makkelijk OF moeilijk, maar dat het realisme er niet heleMAAL uitgehaald wordt, geef alles kart gewoon de eigenschappen die ze in het boekje hebben, want deze uitslagen van GPs zijn niet te verkopen.
Eerst noem je minpunten waardoor het spel niet hoger zou mogen halen dan een 7.5, dan zeg je dat het een topgame is die goed inelkaar steekt :?
Dit soort dingen trouwens vind ik geen reden om te zeggen dat het spel niet af is, net als de andere games die je noemt, ze waren af, want ze zijn zoals ze bedoeld waren, ik heb niet echt verder vreselijke dingen kunnen vinden. Vraag maar aan PC gamers (of Xbox gamers :)) hoe een niet afgemaakt spel eruit ziet, die krijgen ze constant voor hun kiezen. Ik denk alleen dat de gameindustrie ervan leert, en er gaan toch zeker veel langere wachttijden tot nieuwe games worden, alles wordt geavanceerder, gaat wel meteen meer werk in zitten gok ik zo.
Uit Zelda is wel degelijk een heel stuk geschrapt (paar dungeons) omdat ze het snel af wilden hebben. Ik denk niet dat de originele planning was. Zelfs uit OOT zijn een paar kerkers geschrapt, dus die is ook niet 'zoals het bedoeld was', maar dat betekent niet dat het automatisch een kutgame is. Als de gameplay echter kunstmatig wordt opgerekt, zoals bij het zoeken naar de stukjes van de triforce, dan wordt het storend en dus een minpunt.
Dat is hier ook het geval, zie het niet kunnen selecteren van characters bij LAN. Waar de karts in handen van de console allemaal algemene eigenschappen krijgen (was al zo op de SNES), maakt het in LAN modus wél wat uit.
jOzh schreef op 16 november 2003 @ 11:11:
[...]

Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Bij F-Zero kun je echt wel een baan met een aantal seconden voorsprong winnen, als je echt foutloos rijdt. Tja, de cpu weet precies waar de boosters zijn en zullen die weinig missen, dat wel inderdaad maar valsspelen heb ik ze niet zien doen. De einduitslag staat ook niet van te voren vast.
Ja, als je echt foutloos rijdt. Eén foutje en je wordt aan alle kanten voorbij geraced, omdat je niet de enorme voorsprong hebt die je zou moeten hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 16-11-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op 16 november 2003 @ 13:33:
D³, heb je dat filmpje nog waar je iemand in F-Zero GX echt héél snel ziet gaan? (Niet f0_drift of f0timetrial), niet in Mute City, maar in een ander wereldje. Je ziet hem overal door heen jumpen etc, ik ben hem namelijk kwijt en kan hem niet vinden met de Movie Search functie :)
Je bedoelt serialgaps.wmv?
Die heb ik ff voor je naar m'n eigen FTP'tje geupload :) *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Klopt, maar ik had ook gezegd dat ik het spel voornamelijk voor splitscreen gekocht had. Ik beoordeel het spel dus goed op kwaliteit banen, cars, characters, graphics en sound, maar vind de grandprix gewoon een grote onzin .... time attack en battlemode vind ik bijvoorbeeld ook erg leuk. Maar ik heb inderdaad het meest gezegd over wat me irriteerde aan de grandprix mode, maar dat is nu eenmaal zo als iets je echt irriteert. Ik wilde gewoon multiplayer spelen, maar het liefst wel een redelijk manier voor iemand die meestal niet door die storymode of grandprix mode van een multiplayer spel heen wil werken, want ga me niet vertellen dat dit soort games en party games bouwen op hun storymode? Dat is uiteindelijk qua gameplezier het minst interesant, vandaar dat het zo irritant is dat je je erdoorheen moet worstelen en dan nog op zo'n irritante manier!

EDIT: D3, zou je misschien dat password kunnen mailen naar LKS_Farting_Bob@hotmail.com? Zelfde pass voor F-Zero?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 16-11-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 16 november 2003 @ 13:44:
[...]
damn.. die gaat hard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Weer meer nieuws over de Zelda bonus disc :)

Je kan 'm nu ook krijgen door voor 10 december 2 van de volgende 3 spellen te kopen en registreren: Mario Kart, 1080 en Mario Party 5. Goed nieuws voor iedereen die al een cube heeft en geen 4500 sterren kan opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765 schreef op 16 november 2003 @ 13:54:

Je kan 'm nu ook krijgen door voor 10 december 2 van de volgende 3 spellen te kopen en registreren: Mario Kart, 1080 en Mario Party 5. Goed nieuws voor iedereen die al een cube heeft en geen 4500 sterren kan opbrengen.
moet ik eerst maar eens mij Mario Kart registreren.. en dan koop ik 1080 wel denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anoniem: 34169 schreef op 16 november 2003 @ 13:44:
[...]
Ja, die :). Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765 schreef op 16 november 2003 @ 13:54:

Nieuws? Dit kwam op nintendo.nl samen met de info over de sterren. Waarom is dit ineens nieuws vandaag en dat andere al een paar dagen terug? Het nieuws is net zo oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Ik heb nu de tijd 1.14.195 op baby park :D toch een mooie 3e plaats
Nieuw record:
1:13:096 :D
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/woei3.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 16-11-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]

Nieuws? Dit kwam op nintendo.nl samen met de info over de sterren. Waarom is dit ineens nieuws vandaag en dat andere al een paar dagen terug? Het nieuws is net zo oud.
Nee, is eigenlijk geen nieuws lamstraal :P Shame on you! ;)
np :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 16-11-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik wil 1080 ook nog wel hebben. Dus dan hebbik alsnog die Bonus disc. Bennik erg blij mee!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051 schreef op 16 november 2003 @ 14:07:
Ik heb nu de tijd 1.14.195 op baby park :D toch een mooie 3e plaats
Nieuw record:
1:13:096 :D
[afbeelding]
wat is je 'taktiek'.. ik begin met een superstart... dan maak ik de bochten vrij snel, van buiten naar binnnen. Altijd met een blauw flammeke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674 schreef op 16 november 2003 @ 14:29:
[...]

wat is je 'taktiek'.. ik begin met een superstart... dan maak ik de bochten vrij snel, van buiten naar binnnen. Altijd met een blauw flammeke...
Ik maak een snelle start, en dan die bochten ook van buiten naar binnen nemen, en dan zo dicht mogelijk bij de rand, maar ik gebruik geen blauw vlammetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051 schreef op 16 november 2003 @ 14:34:
[...]

Ik maak een snelle start, en dan die bochten ook van buiten naar binnen nemen, en dan zo dicht mogelijk bij de rand, maar ik gebruik geen blauw vlammetje
niet?? damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/woei4.jpg

:D 1:12:706

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 16-11-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-06 20:59
Als je adsl hebt kun je dat gewoon dit in de gamecube pluggen, en dan zonder moeite online spelen en zonder andere kosten? Dit kan dus iig al niet met kabel als ik het goed begrepen heb...

Ik krijg nog 100euro binnen dus ik denk dat ik die double dash pack koop voor 138 euro, geen geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051 schreef op 16 november 2003 @ 14:55:
[[url=800.600http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/woei4.jpg]afbeelding[/url]]

:D 1:12:706
wat een nicht :P Ik heb nu 1:14:559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674 schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
[...]

wat een nicht :P Ik heb nu 1:14:559
Probeer het eens zonder het blauwe vlammetje, mischien gaat dat een stuk sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051 schreef op 16 november 2003 @ 14:59:
[...]

Probeer het eens zonder het blauwe vlammetje, mischien gaat dat een stuk sneller
geprobeerd, maar lukt niet echt.. voordat je een bocht begint, zit je dan helemaal in de buitenkant?? Ik meestal in het midden, en dan helemaal naar de binnenkant van de bocht... heb nu 1:14:052... wordt al steeds sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Ik wil niet lullig doen hoop dat Nintendo dat ook niet doet! Je kunt dus de bonus disc krijgen door 2 van deze 3 games te registreren! Mariokart, 1080, marioparty 5.

Nou Mariokart heb ik al, geen probleem niet? Maar ik had er 400 sterren bij ook al had ik alleen het spel gekocht en hij geeft ook de bundel aan bij geregistreerde producten! stel dat ze dat nou niet rekenen als gekocht spel omdat het als bundel staat!! Nou ben ik helenaal niet blij meer met mijn 400 sterren! Ben ik mooi gepakt want ik ga zeer zeker ook 1080 halen! En kreeg ik ook mooi de bonus disc!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 89542 op 16-11-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SCIxX schreef op 16 november 2003 @ 14:56:
Als je adsl hebt kun je dat gewoon dit in de gamecube pluggen, en dan zonder moeite online spelen en zonder andere kosten? Dit kan dus iig al niet met kabel als ik het goed begrepen heb...

Ik krijg nog 100euro binnen dus ik denk dat ik die double dash pack koop voor 138 euro, geen geld!
De cube kan nog niet online :) Er zijn wel een aantal fanatiekelingen die zelf een programma in elkaar hebben geknutseld, maar dat staat nog in de kinderschoenen. Je kan wel over LAN spelen met maximaal 16 spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 86074 schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]

Eh, in dat bericht dat ik eerst hier zette stond alleen maar dat je die disc kreeg als je 4500 sterren had, dat je 'm bij het registreren van 2 spellen krijgt is hier nieuw. In amerika hadden ze het al aangekondigd maar in europa nog niet.
:P

Edit: dat over die 4500 sterren had ik niet van nintendo.nl maar van de britse nintendo site, stond er al eerder dan dit bericht op nintendo.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 16-11-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 10:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zow,drie avonden intensief mariokart en ik kan de volgende zaken concluderen, single player is leuk, snel en mooi maar het inderdaad ook op bepaalde banen een gokpartij. De IA is irritant snel en ik kan gewoon geen snelle starts (hoe de fuck werkt dat in deze MK :P). Overigens had SMK ook een cheatende CPU hoor, als jij de nr1 van de baan scheurde, dan ging deze in een noodgang naar de goede positie toe (maar niet voorbij jou, alleen ten opzichte van de andere spelers). Het is geen realistische game, maar dat wisten we al.

Ook het gemis van muntjes, de niet zo strakke slide (we kennen allemaal de "tegenstuur-L" combinatie wel waarmee je je kart voor een bocht in een ultra slip kon meppen op de snes wel :)) waarmee je je controller naar links en rechts moet rukken :P. Nee de GP mode is zeker wel leuk, maar echt HEEL erg moeilijk op een frustrerende manier. Niet zoals op de snes waarbij je (ook frustrerend overigens :P) aan alle kanten voorbij gereden wordt, tenzij je heel strak rijdt :). Ook zitten er naar mijn smaak veel te veel item-vraagtekens op de baan, één per ronde per kart vind ik altijd wel genoeg, laat het verder maar op racen aankomen en niet op zo zwaar op de items.

De GP-mode is wel (veel) beter dan de N64 versie, veel sneller, veel mooier, veel en veel betere banen :).

Multiplayer is daarnaast echt GE NI AAL *D. Bomb Battle is echt koning (vrijdag tot 3:00 zitten doen), 2p Vs zonder items is ook een supervinding en samen gefrustreerd grandprix'en is ook erg leuk. Het sleutelwoord is: Niet zo'n overdaad aan items :). Dit is iets wat je weer avonden en avonden vol kan houden, juist omdat de 2p Vs mode zonder items bestaat! Dat betekent dus ook 4P zonder items en dat is echt precies hetgene waar ik me toen ik 14 was avonden en avonden mee vermaakt heb! 2P Versus :).

Al met al een prima spel dus, niet de klasse van SMK en dat komt met name door de niet zo heel goede (maar wel leuke) 1p Grand Prix. Een overdaad aan itempjes (en in mindere mate CPU cheating) zorgt er daarvoor voor dat het een totale chaos is soms en het resultaat voor een behoorlijk deel van geluk afhangt (al moet je ook gewoon strak sturen), maar de battle, 2+P GP de Vs mode zonder items (_O_) en time trail, de graphics, de banen en de gameplay maken het heel erg goed. Het spel krijgt van mij een 8,5 (SMK een 9,5, MK64 een 6,5)

De Time Trial mode is ook goed, ik ben vanmiddag met m'n broertje bezig geweest op BabyPark (leuk dat mensen hier ook dat circuit doen :))

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/JvS/MKDD1.jpg

Die lap is van mijn broertje en die verbreekt (as we type) het record eventjes naar 13:431 :(. Die lap is wel de snelste lap van iedereen *D.
edit: en nu ik weer naar 13:390, dat record gaan we vandaag nog pakken :P.

Even iets anders (moderator mode dan maar even aan), Jan, je valt me echt ontzetten negatief op. Je loopt me hier een partij ongefundeerd en overdreven te z**ken, daar word je helemaal gek van. Dat er minpunten aan de game zit klopt, maar je loopt hier nu zoveel mogelijk af te zeiken en het lijkt alsof je je best doet dat echt op een zwaar irritante, overdreven trollerige en ongefundeerde manier toe doen em alles aan te grijpen om de game af te zeiken. ("nintendo dumpt een game" als blijkft dat iets wat niet ondersteund wordt inderdaad niet kan), zou je daar alsjeblieft mee willen nokken? Je kan over minpunten van een game ook normaal praten en normaal dingen zeggen. :(

[ Voor 11% gewijzigd door JvS op 16-11-2003 17:21 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

1:11:163 nu bij Baby Park >:)

proof

Ik gebruik trouwens wel dat blauwe vlammetje.

edit:
Ik had bijna de staff ghost ingehaald!

[ Voor 18% gewijzigd door Percival op 16-11-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Percival schreef op 16 november 2003 @ 17:28:
1:12:466 nu bij Baby Park >:)

proof

Laat ik het dan maar vragen , wat is "het blauwe vlammetje"?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

KunDun schreef op 16 november 2003 @ 17:31:
[...]

Laat ik het dan maar vragen , wat is "het blauwe vlammetje"?? :P
De power slide.. Staat in de handleiding op pagina 8, staat daar heel ingewikkeld uitgelegd (ik snapte er eerst geen snars van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proof

edit:
damn 8)7 krijg je de Staff ghost vanaf 12 sec?? Ik zit nog steeds rond de 14.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

uhm mensen er is toch een eigen Mario kart DD topic? willen jullie aub die gebruiken, en niet dit topic ermee vervuilen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

TheEvilCuber schreef op 16 november 2003 @ 18:21:
uhm mensen er is toch een eigen Mario kart DD topic? willen jullie aub die gebruiken, en niet dit topic ermee vervuilen.
Dit klinkt misschien stom maar.... ik kan geen Mario kart DD topic vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 34169 schreef op 16 november 2003 @ 16:18:
[...]
De cube kan nog niet online :) Er zijn wel een aantal fanatiekelingen die zelf een programma in elkaar hebben geknutseld, maar dat staat nog in de kinderschoenen. Je kan wel over LAN spelen met maximaal 16 spelers :)
Waar is deze dan nuttig voor .. ?

http://www.dixons.nl/Stor...FGameCube&prid=0007037141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs

proof

edit:
Damn, wou net zo een foto gaan maken met 1:11.987, maar jij bent nog sneller. :'(

Heb wel snelste lap van iedereen hier (denk ik). 9.541 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
JvS schreef op 16 november 2003 @ 16:49:
Zow,drie avonden intensief mariokart en ik kan de volgende zaken concluderen, single player is leuk, snel en mooi maar het inderdaad ook op bepaalde banen een gokpartij. De IA is irritant snel en ik kan gewoon geen snelle starts (hoe de fuck werkt dat in deze MK :P). Overigens had SMK ook een cheatende CPU hoor, als jij de nr1 van de baan scheurde, dan ging deze in een noodgang naar de goede positie toe (maar niet voorbij jou, alleen ten opzichte van de andere spelers). Het is geen realistische game, maar dat wisten we al.
Snelle start doe je op het moment dat ie op groen springt. Een goeie indicatie vind ik altijd als ik naar Lakitu's handje kijk... zodra ie naar beneden is, drukken (iets erna, niet precies op dat moment).
Ook het gemis van muntjes, de niet zo strakke slide (we kennen allemaal de "tegenstuur-L" combinatie wel waarmee je je kart voor een bocht in een ultra slip kon meppen op de snes wel :)) waarmee je je controller naar links en rechts moet rukken :P. Nee de GP mode is zeker wel leuk, maar echt HEEL erg moeilijk op een frustrerende manier. Niet zoals op de snes waarbij je (ook frustrerend overigens :P) aan alle kanten voorbij gereden wordt, tenzij je heel strak rijdt :). Ook zitten er naar mijn smaak veel te veel item-vraagtekens op de baan, één per ronde per kart vind ik altijd wel genoeg, laat het verder maar op racen aankomen en niet op zo zwaar op de items.

De GP-mode is wel (veel) beter dan de N64 versie, veel sneller, veel mooier, veel en veel betere banen :).
Ik vind deze GP-mode de beste van allemaal, zelfs beter dan die van SMK. Bij SMK werd ik zoooo gefrustreerd steeds en het was ook niet zo leuk met z'n tweeen als bij deze game vind ik. Ook met z'n 4en het spel spelen in GP-mode is erg kicken, elkaar beetje meppen is gewoon superveel fun.
Multiplayer is daarnaast echt GE NI AAL *D. Bomb Battle is echt koning (vrijdag tot 3:00 zitten doen), 2p Vs zonder items is ook een supervinding en samen gefrustreerd grandprix'en is ook erg leuk. Het sleutelwoord is: Niet zo'n overdaad aan items :). Dit is iets wat je weer avonden en avonden vol kan houden, juist omdat de 2p Vs mode zonder items bestaat! Dat betekent dus ook 4P zonder items en dat is echt precies hetgene waar ik me toen ik 14 was avonden en avonden mee vermaakt heb! 2P Versus :).

Al met al een prima spel dus, niet de klasse van SMK en dat komt met name door de niet zo heel goede (maar wel leuke) 1p Grand Prix. Een overdaad aan itempjes (en in mindere mate CPU cheating) zorgt er daarvoor voor dat het een totale chaos is soms en het resultaat voor een behoorlijk deel van geluk afhangt (al moet je ook gewoon strak sturen), maar de battle, 2+P GP de Vs mode zonder items (_O_) en time trail, de graphics, de banen en de gameplay maken het heel erg goed. Het spel krijgt van mij een 8,5 (SMK een 9,5, MK64 een 6,5)
Ik vind multiplayer bij deze game het minste van alle (afgezien van GP multiplayer). Bij SMK en MK64 was het ballon-battlen gewoon de meeste fun van alles. Hierbij heb ik paar potjes ballon-battle gedaan en toen maar weer gekapt en overgestapt naar GP. Al die battle-modes zuigen gewoon big time bij deze game, sorry dat ik het zeg. Ook de levels zijn geen fuck aan. Bij MK64 was dit gewoonweg het beste; blockfort en die andere level met meerdere verdiepingen... dat waren levels die je 1000 keer kon spelen en nog niet saai waren, omdat je zoveel kanten op kon. Alle levels hier zijn beetje plat en saai. Alleen die extra Luigi-level is dan nog een beetje leuk, maar ook die haalt het niet bij de oude MK64-levels.
2P versus (gewoon tegen elkaar, zonder items) heb ik overigens nog niet geprobeerd, dat lijkt me wel erg kicken. Soort time trial, maar dan met z'n 2en... binnenkort maar eens proberen. :)

Edit:
Daarmee kan je dus je GameCube's connecten. :) Lijkt me echt supervet; 16 speles, 8 karts (dus 8 teams van 2) en dus met al je maten 1 grote Grand Prix houden. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Thijs op 16-11-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 34169 schreef op 16 november 2003 @ 16:18:
[...]
Phantasy Star Onlin moet je niet vergeten! topgame imo (100 uur gepseeld, savefile corrupt :( )

ook handig voor minder legale zaken ;)
Percival schreef op 16 november 2003 @ 18:32:
[...]

[rml][ Gamecube] Mariokart is al helemaal af, screenshots[/rml] ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 16 november 2003 @ 18:54:
[...]

Phantasy Star Onlin moet je niet vergeten! topgame imo (100 uur gepseeld, savefile corrupt :( )

ook handig voor minder illegale zaken ;)

[...]

[rml][ Gamecube] Mariokart is al helemaal af, screenshots[/rml] ;)
9 mei 8)7

Heb phantasy star ook, maar valt me erg tegen, is meer rondwandelen en schieten imho

Wel handig voor de minder legale actvitieiten, kan nu bijv. m'n savegames op de pc bewaren :) (voor de zekerheid)

Snap overigens ook niet hoe het staff-lid bij luigi circuit het voor elkaar krijgt om in een rechte lijn mini-turbo's te krijgen...

[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 16-11-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe haal je in godesnaam 1:11??? Ikzelf heb 1:17:450 gehaald, waar ik op zich al redelijk 'trots' op was, ik weet best nog wel 1:16 te halen, maar daarna wordt het moeilijk.

Ik rij ietsjes van het middenstuk af en ga aan beide kanten op twee punten naar links en maak een slide bocht (naar links moet zowieso, omdat ik anders kans maak tegen die achtbaan op te vliegen.

Als ik van dat blauwe vlammetje gebruik maak, schiet ik wel mooi naar links en schiet ik er geen drol mee op, doe je dit op het laatste moment of zo?

Voor die Luigi baan heb ik 1:31:826 gehaald, ook niet bijzonder of zo, maar die kan ik nog redelijk verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op 16 november 2003 @ 19:01:
Hoe haal je in godesnaam 1:11??? Ikzelf heb 1:17:450 gehaald, waar ik op zich al redelijk 'trots' op was, ik weet best nog wel 1:16 te halen, maar daarna wordt het moeilijk.

Ik rij ietsjes van het middenstuk af en ga aan beide kanten op twee punten naar links en maak een slide bocht (naar links moet zowieso, omdat ik anders kans maak tegen die achtbaan op te vliegen.

Als ik van dat blauwe vlammetje gebruik maak, schiet ik wel mooi naar links en schiet ik er geen drol mee op, doe je dit op het laatste moment of zo?

Voor die Luigi baan heb ik 1:31:826 gehaald, ook niet bijzonder of zo, maar die kan ik nog redelijk verbeteren.
-Volgens mij kun je nieteens de achtbaan raken
-Je moet ver voor de bocht je draai/slip al inzetten, zodat je met je neus langs de rand gaat
-De mini-turbo moet je dus zo toepassen en pas loslaten als je weer rechtuit gaat
-Je moet wel de koopa king of een andere snelle bak kiezen

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 16-11-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Al dat ge MK:DD :( F-Zero GX is veel vetter :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 16 november 2003 @ 19:09:
idd :P
raced beter.. sneller, mooier.

alleen geen MP modes (niet ala MKDD)
maarja ik speel toch bijna alleen alleen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op 16 november 2003 @ 19:03:
[...]

-Volgens mij kun je nieteens de achtbaan raken
-Je moet ver voor de bocht je draai/slip al inzetten, zodat je met je neus langs de rand gaat
-De mini-turbo moet je dus zo toepassen en pas loslaten als je weer rechtuit gaat
-Je moet wel de koopa king of een andere snelle bak kiezen
Achtbaan - dacht ik ook, maar rij maar eens dicht bij het middenstuk .... dat kwam ik daar tegen .... dat kwam ik tegen met proberen de juiste hoek te kiezen en het moment van inschietn

Ik rij met Koopa King in ieder geval, da's de snelste, acceleratie maakt niet uit (je wordt niet afgeremd, en als dat wel zo zou zijn, ben je toch al sneller dan een kart met een betere acceleratie.

Thnx, ik dacht dat ik inderdaad op dat punt moest boosten, dat wordt alleen ff oefen, ik ben daar nog niet zo bedreven in, maar ik kon niets anders verzinnen dan dat die boost de extra tijd eraf kon halen. Nu alleen nog die bohct perfect nemen .... en dan 14 keer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Man oow man ik heb echt in tijden niet zo'n lol gehad tnx to Mario Kart DD. Mn vriendin is zelfs nog verslaafder dan ik :D

GP op 150CC is uberfrustrerend maar het _is_ haalbaar, dus we gaan door tot het bittere eind :)

btw Bowsers Castle heerscht hard. Vooral dus stuk dat je af kunt snijden als je op die vuurbal schietende bowser af rijdt en dan rechtdoor jumped..

Wooohooo mn vriendin heeft na een hele middag doorbikkelen goud gehaald op 150CC mushroom cup :D

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switch schreef op 16 november 2003 @ 19:09:
Beide inderdaad toch ander soort games, dus ook niet helemaal te vergelijken. F-zero is snelheid, terwijl bij MK:DD de multiplayer leuker is. Ik vind beide erg kick. MK had leuker nog beter geweest als de normale max snelheid gelijk was aan de turbo snelheid, ik hou ook wel van snelheid. In die Baby baan is het wel lekker met Time Attack, maar in andere banen heb ik zoiets van 'gas geven', maar de Splitscreen fun is echt super!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 16 november 2003 @ 19:17:Wooohooo mn vriendin heeft na een hele middag doorbikkelen goud gehaald op 150CC mushroom cup :D
Wij hadden hem bijna, 10 meter voor het einde gooit die irritante Wario een schild op onze donder! GRRRR!

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 16-11-2003 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Thijs schreef op 16 november 2003 @ 18:46:
[...]

Daarmee kan je dus je GameCube's connecten. :) Lijkt me echt supervet; 16 speles, 8 karts (dus 8 teams van 2) en dus met al je maten 1 grote Grand Prix houden. :D
Met de Nintendo GameCube Broadband Adapter kan je online spelen op hoge snelheid.
Ook dit accessoire laat zich heel gemakkelijk aansluiten.
Steek simpelweg de adapter in de seriële uitgang van de Nintendo GameCube en verbindt de adapter met een breedbandaansluiting voor directe toegang tot online gameplay via de kabel of ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

SCIxX schreef op 16 november 2003 @ 19:22:
[...]

Met de Nintendo GameCube Broadband Adapter kan je online spelen op hoge snelheid.
Ook dit accessoire laat zich heel gemakkelijk aansluiten.
Steek simpelweg de adapter in de seriële uitgang van de Nintendo GameCube en verbindt de adapter met een breedbandaansluiting voor directe toegang tot online gameplay via de kabel of ADSL
PSO dus. verder niks ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 16:02

rajackar

Blood Minister

FF nog een vraagje, bij onze MK:DD zaten geen sterren en een handleiding in het noors en engels. Heeft iedereen dit of hebben wij een probleem?

Ik ga me nog niet wagen aan al die tijden van jullie. Ben nu vooral heel veel bezig met MP battle >:)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb MKDD nog niet veel kunnen spelen en heb nog niet echt een mening. Als ik een keer een goede sessie heb gepakt kom ik wel met mijn mening.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
ZBD PAL cover

Afbeeldingslocatie: http://i5.ebayimg.com/01/i/00/e9/ff/cf_1.JPG
Thijs schreef op 16 november 2003 @ 18:46:
GP met zoveel man kan volgens mij niet. Maar met 2 karts (4 man) max toch?

//edit

MKDD warppipe mt zn 3en online gespeeld, niet echt veel nieuwe info.

[ Voor 24% gewijzigd door Dyxtra op 16-11-2003 19:52 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd niet veel nieuws. Wel jammer hoor dat je niet je eigen players kan selecteren tijdens LAN. Wel een gemiste kans want zo'n optie hoort er eigenlijk gewoon in te zitten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Percival schreef op 16 november 2003 @ 18:32:
[...]

Dit topic is dan ook super onhandig, ik snap eigenlijk niet waarom jullie alles in één topic willen hebben, het moet namelijk helemaal niet van de policy ofzo (niet per spel 10.000 topics, maar dit is het andere uiterste). Het is veel overzichtelijker als er per spelletje of een onderwerp (competitie in een spelletje) een eigen topic is :).

Dus, een MK:DD is er al (sterker nog, door mij gestart), dus misschien is het wel een idee om daar lekker door te gaan over de records en discussie? (ik ben zowiezo tegen dit soort "pleur alles maar bij elkaar" topics, als ik meningen over een GC game wil weten, kan ik het op GoT nooit terugvinden, ja alleen 23 grote topics met hier en daar een post over die game :{.

Laten we het mariokart gebrabbel dus verder doen in dit topic of een nieuw topic starten! :).
[rml][ Gamecube] Mariokart is al helemaal af, screenshots[/rml]/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

JvS schreef op 16 november 2003 @ 19:58:
[...]

Dit topic is dan ook super onhandig, ik snap eigenlijk niet waarom jullie alles in één topic willen hebben, het moet namelijk helemaal niet van de policy ofzo (niet per spel 10.000 topics, maar dit is het andere uiterste). Het is veel overzichtelijker als er per spelletje of een onderwerp (competitie in een spelletje) een eigen topic is :).

Dus, een MK:DD is er al (sterker nog, door mij gestart), dus misschien is het wel een idee om daar lekker door te gaan over de records en discussie? (ik ben zowiezo tegen dit soort "pleur alles maar bij elkaar" topics, als ik meningen over een GC game wil weten, kan ik het op GoT nooit terugvinden, ja alleen 23 grote topics met hier en daar een post over die game :{.

Laten we het mariokart gebrabbel dus verder doen in dit topic of een nieuw topic starten! :).
[rml][ Gamecube] Mariokart is al helemaal af, screenshots[/rml]/
offtopic:
Ik ben het helemaal met je eens JvS, alles in 1 topic pleuren is zeker onhandig. Maar ik heb al heel vaak gezien dat iemand een nieuw topic opent en meteen een reply krijgt met "Post nou in de game cube topic!!!", een link naar de betreffende topic en dan boem! slotje. Het hoeft wel niet verplicht te zijn van de policy, maar in ieder geval lijkt het daar wel erg veel op.

Zullen we maar liever een nieuw topic te openen?

[ Voor 6% gewijzigd door Percival op 16-11-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Alvast plannen voor ene nieuw HGCT topic is ook wel handig, voor dat we weer zonder zitten :'( :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Misschien dat ik me eraan waag. Maar dan word het niet eerder als morgenmiddag dus heb dan wel gedult! :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:34

SD5k

>4&X

rajackar schreef op 16 november 2003 @ 19:42:
FF nog een vraagje, bij onze MK:DD zaten geen sterren en een handleiding in het noors en engels. Heeft iedereen dit of hebben wij een probleem?

Ik ga me nog niet wagen aan al die tijden van jullie. Ben nu vooral heel veel bezig met MP battle >:)
Mail Nintendo gewoon even, dan krijg je je sterren. Je hebt een UK versie.

Overgens snap ik nogsteeds niet waarom jullie Baby park zo leuk vinden.. net als in F-Zero, zat ook iedereen steeds Split Oval te rijden.
Een beetje uitdagende banen met bochten enzo zijn toch veel leuker?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-06 19:09
Ja mijn idee, ik zelf zie meer uitdaging in iets als Yoshi Circuit ... misschien wat om op een wat complexere baan ook een compo te starten?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TAG_Speedy schreef op 16 november 2003 @ 20:37:
Ja mijn idee, ik zelf zie meer uitdaging in iets als Yoshi Circuit ... misschien wat om op een wat complexere baan ook een compo te starten?
Je kan gewoon zels banen toevoegen aan de compo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 16 november 2003 @ 20:37:
Goed plan! Die boot lijkt me ook wel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-06 19:09
Ok, eerste (niet scherpe) tijd staat, get some :P

Moet zeggen, Mario Kart is weer is een spel dat me voor het eerst sinds tijden langer dan een uur aan een console vasthoudt. Heerlijk, en dan vooral die time trails (dat speelde ik ook alleen nog maar op de GBA). En via die compo page blijft het helemaal spannend.

aan de modjes, een nieuw time trail/mario kart topic openen misschien een goed idee aangezien elk ander cube berichtje nu overspoelt wordt door MKDD

[ Voor 82% gewijzigd door Speedy op 16-11-2003 20:55 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Zullen we maar liever een nieuw topic te openen?
Graag zelfs :)

Als men het hier liever niet wilt hebben, waarom dan geen groot topic openen? Ik weet niet precies hoe het vroeger zat, maar voor zover ik weet is er nooit een policy geweest dat het niet mocht... maargoed, dat is nu niet zo belangrijk.

Zou degene die het MK:DD wil openen even contact willen opnemen met een van de SP mods (of gewoon mailen naar spmods@tweakers.net, voor ons allemaal), zodat we straks niet met 10 MK:DD topics zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan toch gewoon een topic starten of doorgaan in het mariokart topic dat al bestaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

2 modders, 2 meningen, laten we er geen moddergevecht van maken!! (HAHA LACHUH! 8)7 )

Kunnen jullie misschien ook meteen ruzie maken over wie het volgende GC Topic gaat maken, want dan kan de nieuwe TS nu alvast aan het werk om een mooie opening te maken voor deeltje 38 :).

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik wil de taak best op me nemen! Maar zoals ik al zei verwacht het nieuwe topic dan zo rond 16:00 a 16:30 morgen dus als jullie aub zoveel gedult kunnen opbrengen graag dan beloof ik dat ik er wat moois van zal maken. :) (tenminste proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 16 november 2003 @ 21:49:
Ik wil de taak best op me nemen! Maar zoals ik al zei verwacht het nieuwe topic dan zo rond 16:00 a 16:30 morgen dus als jullie aub zoveel gedult kunnen opbrengen graag dan beloof ik dat ik er wat moois van zal maken. :) (tenminste proberen).
Mijn zegen heb je :)

Voor alle cube-n00bers (:)): Bij Nedgame kost de officiele RGB kabel 19,99euro.. das meer dan 10euro goedkoper dan in de meeste winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JvS schreef op 16 november 2003 @ 21:17:
Je kan toch gewoon een topic starten of doorgaan in het mariokart topic dat al bestaat? :)
Inderdad, maar liever een nieuw topic :)

Het gebeurd vaker dat pre-release date topics vervangen worden door een nieuwe, omdat de startpost dan gevuld kan worden met informatie die toen nog niet bekend was. In dit geval kan je daar ook gelijk de compo aankondigen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-11-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Thelema schreef op 16 november 2003 @ 21:52:
[...]

Voor alle cube-n00bers (:)): Bij Nedgame kost de officiele RGB kabel 19,99euro.. das meer dan 10euro goedkoper dan in de meeste winkels.
Bij de mediamarkt is die 9euro heb ik gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

schnumi schreef op 16 november 2003 @ 21:49:
no offense verder hoor, maar wat een toestanden worden er hier van gemaakt :?. Gewoon een topicje starten over mariokarttijden en discussie en er niet een "het grote" van willen maken en je bent klaar, je hoeft helemaal geen liters info in de startpost te hebben als je topic zelf gewoon alle info bevat. Ik vind dat "ik mag het topic starten" cultuurtje echt HEEL erg raar hoor :?. Ik snap ook niet waarom alle topics "het grote" moeten heten eerlijk gezegd, met dit topic voorop in onoverzichtelijkheid ("het grote spielerij topic" is nog maar een stapje verder).

Ok duidelijk, nou als er dingen over mariokart zijn: Mariokart: Double Dash; Discussie en Time-trail competitie

Ik zou het trouwens heel erg waarderen dat het hele GameCube gebeuren op een normale wel terugvindbare manier gepost wordt. Dat wil zeggen: Per spel gewoon een centraal verwachting/discussietopic en eventueel losse zaken in losse topics en niet zo overdreven centraal een "groot gamecube topic" waarin je dus geen enkele nuttige info over ervaringen en meningen van specifieke spellen kan vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 16-11-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:06
JvS schreef op 16 november 2003 @ 22:06:
[...]

no offense verder hoor, maar wat een toestanden worden er hier van gemaakt :?. Gewoon een topicje starten over mariokarttijden en discussie en er niet een "het grote" van willen maken en je bent klaar, je hoeft helemaal geen liters info in de startpost te hebben als je topic zelf gewoon alle info bevat. Ik vind dat "ik mag het topic starten" cultuurtje echt HEEL erg raar hoor :?. Ik snap ook niet waarom alle topics "het grote" moeten heten eerlijk gezegd, met dit topic voorop in onoverzichtelijkheid ("het grote spielerij topic" is nog maar een stapje verder).
Volgens mij heeft schnumi het over deel 38 van het grote gamecube topic en niet over een nieuw mariokart topic wat hij wil openen.

[ Voor 4% gewijzigd door Grote Smurf op 16-11-2003 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik begrijp je afkeer van "grote" topics wel een beetje. Ik denk zelf dat deze "grote" topics gewoon in de smaak vallen bij geïnteresseerden juist doordat het een losse verzameling is van nieuwtjes en gebruikerservaringen. Voor veel van de besproken onderwerpen is het openen van een nieuw topic echt niet interessant.

Toch denk ik dat een topic als dit gewoon erg leuk blijft om te volgen, en steeds genoeg nieuwtjes en discussies bevat om zijn bestaansrecht aan te ontlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik had het idd over een nieuw cube topic. Ik heb het nog nooit gedaan en zou het graag een keertje willen doen vandaar. Ben trouwens al een heel eindje op weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Twee Dee schreef op 16 november 2003 @ 22:45:
[...]

Ik begrijp je afkeer van "grote" topics wel een beetje. Ik denk zelf dat deze "grote" topics gewoon in de smaak vallen bij geïnteresseerden juist doordat het een losse verzameling is van nieuwtjes en gebruikerservaringen. Voor veel van de besproken onderwerpen is het openen van een nieuw topic echt niet interessant.

Toch denk ik dat een topic als dit gewoon erg leuk blijft om te volgen, en steeds genoeg nieuwtjes en discussies bevat om zijn bestaansrecht aan te ontlenen.
Jamaar in deze vorm gaat het helemaal nergens over. Dit is overigens al vaak zat in LA en in crewfora besproken en het is ook helemaal niet verplicht, maar ik wil jullie er zelf toch ook even op wijzen dat je als GameCube bezitter gewoon helemaal niets aan GoT hebt om dingen op te zoeken over games... Ik ga tegenwoordig maar op andere forums zoeken als ik meningen over spelletjes wil weten, want hier komt ik alleen maar vlarden info tegen in allemaal "grote" topcis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zullen we deze discussie nu eindigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:18

jOzh

Sweet dude!

JvS schreef op 16 november 2003 @ 23:08:
*Anti-groot topic betoog*
Wat belet je om zelf een topic over een game te starten als je daar meningen over wil horen? Terr geeft al aan dat het wat hem betreft geen probleem is om losse topics voor losse games te starten, maar blijkbaar ben je een van de weinigen die dit wil aangezien iedereen vrijwillig in HGGCT post...

[edit]oh, ik zie net dat er een paar posts verwijderd zijn, had ik nog niet gezien voor ik deze post maakte. Excuses en delete at will :P

[ Voor 15% gewijzigd door jOzh op 16-11-2003 23:17 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals, laten we stoppen met deze discussie hier. Dit heeft niets meer met de Gamecube te maken.

JvS: Je weet het LA topic over dit probleem te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
rajackar schreef op 16 november 2003 @ 19:42:

Heb hier sterren + NL boekje...
D³ schreef op 16 november 2003 @ 19:46:
[...]
GP met zoveel man kan volgens mij niet. Maar met 2 karts (4 man) max toch?
Wel dus als je die breedband adapter hebt. Volgens het boekje kan je dan met 16 spelers in co-op mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/edit: nieuw topic zag ik...

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 24674 op 16-11-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Hey, waarom heb ik nog niemand over Goblin Commander gehoord?

Zie de officiele website en het artikel op Gamezone.

Ik, als voormalig Warcraft II verslaafde, heb natuurlijk hoge verwachtingen van dit spel. De screenies zien er weer übercool uit en men heeft blijkbaar veel aandacht besteed aan de console-gameplay, dus ik verwacht daar eigenlijk weinig problemen.

Releasedatum: medio december 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 16:02

rajackar

Blood Minister

ben ik btw een complete randdebiel of staat het mail adres van nintendo nederland niet op de site van nintendo?

Wil ze namelijk graag ff mailen over de MK:DD versie die ik heb. Is namelijk niet de nederlandse.

[edit]

oops, ik ben een randdebiel :X

[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 17-11-2003 09:44 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Arrrghh schijt mario kart, ik moet goud hebben op 100cc star cup en iedere keer is het in de laatste race zo dat de nr2 computer op elk moment turbo boosts krijgt en me altijd net 5 cm voor de finish neer maait met iets, het is onderhand gewoon een spelletje dom geluk hebben.

En 1 groot gemist vind ik dat je niet individuele races overnieuw kunt doen zoals in alle voorgaande mario kart games waardoor ik die hele cup weer moet doen , wordt er schijt ziek van. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-06 06:21
heb wario world aan de praat gekregen. Best leuk spelletje maar ik vraag me af of het zijn € 55.- waard is :(

Werkt wel goed zo want dan bepaal ik vantevoren of ik het het geld waard vind.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
harley schreef op 17 november 2003 @ 11:49:
heb wario world aan de praat gekregen. Best leuk spelletje maar ik vraag me af of het zijn € 55.- waard is :(

Werkt wel goed zo want dan bepaal ik vantevoren of ik het het geld waard vind.
Volgens mij heb jij phantasy star online en een BBA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-06 06:21
}) ;) >:) :P :o :*) 8)

Euhm jeps Ikargua, MK:DD & Starfox zijn ook binnen
Wario World werkt
Ikargua werkt
MK:DD heb ik nog de verkeerde loader voor
en starfox hangt waarschijnlijk wegens de geheugenkaart. Maar ben nu de UPT kabel ff naar de slaapkamer aan het trekken zodat ik weer op mijn eigen TV kan spelen :D

Ow vanavond ook ff Billy the hatcher proberen want die lijkt me wel erg leuk !

[ Voor 13% gewijzigd door harley op 17-11-2003 11:58 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
harley schreef op 17 november 2003 @ 11:57:
}) ;) >:) :P :o :*) 8)

Euhm jeps Ikargua, MK:DD & Starfox zijn ook binnen
Wario World werkt
Ikargua werkt
MK:DD heb ik nog de verkeerde loader voor
en starfox hangt waarschijnlijk wegens de geheugenkaart. Maar ben nu de UPT kabel ff naar de slaapkamer aan het trekken zodat ik weer op mijn eigen TV kan spelen :D

Ow vanavond ook ff Billy the hatcher proberen want die lijkt me wel erg leuk !
Alleen jammer dat het
A niet geaccepteerd wordt op GOT om het hierover te hebbem en
B het geluid bij alle spellen fucked up is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347

Jezus ik kom maar niet voorbij die laatste 100cc cup. Eindig altijd 4e en die klote computer weet mij altijd vlak voordat ik hoger wil eindigen van de baan te meppen ... best wel frustrerend dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 10:47

NoTimeRemains

I know

omfg wordt HGGT nu ineens het mario kart en kopien topic? :(

maar goed ... :|

dat goblin commander daar heb ik eigenlijk nog maar vrij weinig over gehoord heb er wel wat over gelezen maar das ook minimaal ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

johnnyv.nl schreef op 17 november 2003 @ 12:01:
[...]

Alleen jammer dat het
A niet geaccepteerd wordt op GOT om het hierover te hebbem en
B het geluid bij alle spellen fucked up is :)
A = ja mag het wel over het spelen van de spellen hebben
B = is allang niet meer (nu is ACL 1.4)

Ik heb gister viewtifull joe ff verder gespeeld, leuk spel, ik ga hem nog wel eens kopen als hij goedkoper is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik wil nogmaals een keertje iets vragen over de Action Replay (zit nog steeds te twijfelen of het me de moeite waard is).

Ik ben niet van plan de AR te gebruiken voor cheats (boring) maar meer om dingen te unlocken die bijvoorbeeld alleen met GBA te unlocken zijn, aangezien ik geen GBA heb, en niet van plan ben er binnenkort een te kopen.

Oke, mijn vraag dus. Stel dat ik de AR gebruik om Metroid Fusion (geloof ik) te unlocken in Metroid Prime. Blijft mijn savegame dan zodanig gewijzigd dat ik nooit meer de AR hiervoor hoef te gebruiken, of moet ik elke keer weer de AR gebruiken om dit opnieuw te unlocken??
(Mijn vraag is natuurlijk niet alleen voor MP, maar eigenlijk voor elke "unlockable" binnen een game.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Twee Dee schreef op 17 november 2003 @ 12:20:
Ik wil nogmaals een keertje iets vragen over de Action Replay (zit nog steeds te twijfelen of het me de moeite waard is).

Ik ben niet van plan de AR te gebruiken voor cheats (boring) maar meer om dingen te unlocken die bijvoorbeeld alleen met GBA te unlocken zijn, aangezien ik geen GBA heb, en niet van plan ben er binnenkort een te kopen.

Oke, mijn vraag dus. Stel dat ik de AR gebruik om Metroid Fusion (geloof ik) te unlocken in Metroid Prime. Blijft mijn savegame dan zodanig gewijzigd dat ik nooit meer de AR hiervoor hoef te gebruiken, of moet ik elke keer weer de AR gebruiken om dit opnieuw te unlocken??
(Mijn vraag is natuurlijk niet alleen voor MP, maar eigenlijk voor elke "unlockable" binnen een game.)
Je kan Metroid (1) unlocken door Metroid Fusion met Metroid Prime te linken dmv een GBA plus kabel. Als ik Metroid (1) wil spelen moet ik elke keer die GBA weer aansluiten, dus zal jij die AR ook steeds moeten gebruiken. Van andere spellen weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Thelema schreef op 16 november 2003 @ 21:52:
[...]

Merk je echt veel verschil met zo'n RGB kabel? Want als wij met z'n 4en Mario Karten is het beeld toch wat moeilijker te zien (grote breedbeeldtv), en ik had het idee dat een RGB kabel wel zou kunnen helpen.. ik hoop vooral wat strakkere scheidingen tussen de kleuren te krijgen (nu zie je overal van die blurry overloopjes). Maar ik wil liever eerst even bevestiging van iemand voordat ik geld uit ga geven aan zo'n kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bigs schreef op 17 november 2003 @ 12:42:
[...]

Merk je echt veel verschil met zo'n RGB kabel? Want als wij met z'n 4en Mario Karten is het beeld toch wat moeilijker te zien (grote breedbeeldtv), en ik had het idee dat een RGB kabel wel zou kunnen helpen.. ik hoop vooral wat strakkere scheidingen tussen de kleuren te krijgen (nu zie je overal van die blurry overloopjes). Maar ik wil liever eerst even bevestiging van iemand voordat ik geld uit ga geven aan zo'n kabel :)
Dat helpt echt veel ja, zeker in het geval zoals jij het beschrijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 86074 schreef op 16 november 2003 @ 07:07:
[...]

Ik had dat gehoord, begreep ik hieruit dat het alleen voor 2003 geldt??? Dus in 2004 komt het gewoon wel op de GCN (en X-doos)? Ik laat die titels anders wel langs me heen gaan, dat zijn echt typische GCN titels .... misschien andere PAL-imports, ik dacht dat ze in Australie of zo ook PAL hadden???
Laten we het maar hopen dat het zo gaat.

Alstijd dat gelul, alleen geld telt nu nog maar. :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
TheEvilCuber schreef op 16 november 2003 @ 13:36:
mario kart koop ik dus wel later een keertje (als het goedkoper is)
nu gaan eerst F-zero GX en Viewtifull joe voor.

Ohja, met een 72cm breedbeeld merk je best wel dat je een RGB kabel nodig hebt :P
Ik wil ook VJ, maar ik kan hem nergens vinden.
In geen een winkel... :(

Edit:

Heeft iemand die zelda bonus disc van MK:DD ergens al los kunnen kopen.
Ik dacht dat je hem bij Nedgame ofzo toch kon bestellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 17-11-2003 13:11 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan iemand wat filmpjes vinden van 1 van de 2 naruto games?
er zijn er nu al 2.

1 is er al uit, deel 2 komt 4 december.

ze komen alleen in japan, dus ik ga deel 2 importen via lik-sang, maar ik zoek dus wat filmpjes.
maar ik zit hier op school, en daar hebben ze een beveiliging tegen alles met de naam ''game'' erin (dus gamfaqs, gamerankings enzo)
zou iemand ff kunnnen helpen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 17-11-2003 13:26 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Vanitas schreef op 17 november 2003 @ 13:05:
Heeft iemand die zelda bonus disc van MK:DD ergens al los kunnen kopen.
Ik dacht dat je hem bij Nedgame ofzo toch kon bestellen.
Volgens mij zijn alle verhalen over losse verkoop wat voorbarig geweest - op het moment is'ie geloof ik niet los te krijgen. De enige manieren zijn:

- voor 4500 punten vanaf 1 december in de sterrencatalogus
- als je op nintendo.nl 2 van de volgende 3 games registreert: MK:DD, Mario Party 5, 1080 Avalanche
- in een MK:DD GC pakket

Zelf vind ik 4500 punten wat veel en denk ik niet dat ik MP5 (ik heb deel 4 al) of 1080 Avalanche wil kopen voor die disk. Dus misschien het MK:DD pakket als ik de GC die erin zit tactisch van de hand kan doen :-)

Veel moeite ga ik er ook niet voor doen - aanvankelijk was ik heel enthousiast maar ik denk niet dat het me veel uitmaakt of ik'em krijg. Op The Wind Waker na (en daarvan is toch alleen een demo) heb ik al die games ooit al zitten uitkauwen. Desnoods haal ik mijn NES van zolder :)

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenB op 17-11-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik ben blij dat ik die disc kan krijgen door MKDD en 1080 te registreren.
Nu op jacht naar een Metroid Prime nameplate en tshirt in de sterrencatalogus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 14-06 21:24

TdV

Ik ga mario kart en party5 toch kopen dus...mijn dag is weer goed (was ie al maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Thelema schreef op 17 november 2003 @ 12:37:
[...]

Je kan Metroid (1) unlocken door Metroid Fusion met Metroid Prime te linken dmv een GBA plus kabel. Als ik Metroid (1) wil spelen moet ik elke keer die GBA weer aansluiten, dus zal jij die AR ook steeds moeten gebruiken. Van andere spellen weet ik het niet.
Ik heb geen GBA, ik heb gewoon de savegame van een maat overgezet naar mijn memcard, en dan werkt het gewoon. Heb je geen GBA voor nodig hoor...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.