Het Grote Gamecube topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.426 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 5577

tjempjun schreef op 13 november 2003 @ 16:46:

Daarbij komt ook het imago-probleem dat Nintendo nogsteeds heeft. Hoeveel jongere mensen (rond de 14 ofzo) willen geweldadigere spellen ipv een loodgieter met een rood mutsje en een waterkanon? Ook al is de gameplay nog zo geweldig, ze willen geen felle kleuren en 'knuffel'-achtige hoofdpersonen. Het lijkt wel of het tegenwoordig niet meer 'cool' is om een game te spelen zonder dat er bloed en geweld ofzo in voorkomt.
Dat had ik nu net van de week, ik stond in een gameshop een demo van f-zero gx te spelen staan er een 3 tal jochies te kijken hoe ik het spel speel.

Zegt er een "goh kan je je tegenstander nog opblazen of kapot schieten ? "
Ik: Nee je raced alleen maar
Jochies onder elkaar: he dat is niks aan gta3/true crime etc.. is dan veeeeel leuker.

Oh wat ik die kut kinderen een rotschop willen verkopen zeg bah dom gezemel dat een spel niet leuk is als je niet alles en iedereen dood kunt maken :(

Anoniem: 75177

yes, dat is de nintendo spirit _/-\o_ :D

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Maar je kan die lui wel killen 8) Dat vindt ik juist aardig stoer om in GX zo attack te doen zodat er een doodskoppie op me scherm komt te staan :)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Krijg onderhand het idee dat ik óf de enige hier ben die met MK : DD bezig is, óf iedereen is verslaafd en zit te spelen :)

Anoniem: 81784

..3 games vandaag binnengekregen MK:DD Rebel Strike en Viewtifull Joe... ik krijg zeker serieus te weinig slaap de komende tijd :)

Echter een klein detail, ik krijg om de een of andere reden Mario Kart niet geregistreerd bij nintendovip.com
Zegt dat de code niet klopt terwijl ik toch gekrassed heb en niemand anders de code kan hebben..
Vreemd.
Iemand een idee?

*hint? omdat hij pas officieel de 14e uitkomt?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 81784 op 13-11-2003 17:28 ]

• Koffiezuiper
Yup, je moet even wachten tot de officiele release dag :) Morgen dus.

Koffiezuiper schreef op 13 november 2003 @ 17:27:
Yup, je moet even wachten tot de officiele release dag :) Morgen dus.
Ik zag het al op de site van nintendo toen ging er een belletje rinkelen :D
Overigens wat is Joe een onwijs koele game zeg..pfew en dan heb je die andere ook nog liggen 8)7
Bravo voor het kapitalisme!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

50cc alle 4 de cups goud, 100cc special cup nog niet gedaan, merk wel dat als je het met een betere partner speelt het makkelijker is =)

vanavond die 100cc + die 150cc's maar is halen =)

vind al die extra karts er btw cool uit zien, en ze doen nog is anders ook ;) best cool.

ook ff gebattled, maar dat is wat ik tot nu heb gezien (bob-omb ruled) een stuk beter dan de N64 versie, maps zijn leuker, en ign zei dat het trager was geworden ? vond de snelheid wel ok, met 4 spelers zal dat iig erg cool worden =)

snap al het commentaar niet echt, die special cup banen zijn allemaal erg cool, zitten in het hele spel een paar kleine banen, een paar grote banen, en een hele zooi middel-grote banen, en heb tot nu toe nog geen hekel aan een baan, en dat is best knap, want de snes/n64 versie hadden echt wel banen waarvan je d8 .. 'sigh, niet die !' =)

tot nu toe erg geslaagd spel voor mij, en die 7.9 van ign vind ik zeker onterecht =)

edit : mijn karakters btw : wario met babi mario in de ultracoole paarse cadillac =)

[ Voor 6% gewijzigd door yamAUchi op 13-11-2003 17:38 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vraag het nog maar eens: kan iemand even aangeven hoeveel punten je krijgt in de MKDD Grand Prix voor elke positie? Dank u!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

1 - 10
2 - 8
3 - 6
4 - 4
5 - 3
6 - 2
7 - 1
8 - 0

d8 ik .. is uit mijn hoofd, en weet niet zeker ;)

heb je weer lekker veel aan he =)

Ik vind de kritieke van ign ook niet helemaal terecht.
Het spel heeft voldoende snelheid, maak het nog sneller en dan wordt het ook weer een stuk onoverzichtelijk plus dat het idee van double dash zijn functie verliest (probeer maar eens bommetjes te gooien naar een flitsend snelle tegenstander...)
Wellicht dat mk64 meer gecopieerd is en dat ze er meer van verwachten maar ik vind het een beetje raar dat het vergelijk zo ver wordt doorgevoerd. We praten toch over een lijn van games en om een compleet nieuwe experience te creeeren is voor heel weinig games weggelegd.
Voor een echte party race game is MK:DD meer dan geslaagd en voor de nieuwe mensen in de nintendo scene een must have.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik kwam dit even op het grote boze internet tegen :D. Daar kan je een mooi huisje van maken _o_.

/kleinmaarfijnberichtvandedag

Anoniem: 86074

Ik heb hem ook net gehaald in Rijswijk. Eventjes geprobeerd in de winkel, coop-spelen is erg leuk! Dat was ook de bedoeling. Nu thuis eventjes proberen!

Als IGN.com zegt dat er geen snelheid in zit, hebben ze zeker alleen 50 cc gespeeld of zo :)! Die stomme eikels daar en bij gamespot spelen volgens mij sommige spelen helemaal niet goed door, dat kan niet anders. Ik heb namelijk zelfs een paar reviews bij gamespot gezien met domme fouten waaruit dit op zeker blijkt. Ik ga niet van hun reviews af, bekijk liever bij gamespot de user-reviews eronder, die zeggen vaak meer .... en komen de laatste tijd ook heel vaak niet overeen met die van gamespot, bij gamespot werken een stel lui die echt niet kunnen letten op puur spelplezier. Het ene spel kraken ze af omdat het te kort is, en het andere spel is vheel goed (terwijl het veel korter is dan het andere spel). Ze weten niet wat ze willen! Ik vrees dat sommige gewoon het oldskool-gamegevoel kwijt zijn, of nooit gehad hebben!

• Dyxtra
  • Niet online
yamAUchi schreef op 13 november 2003 @ 18:17:
d8 ik .. is uit mijn hoofd, en weet niet zeker ;)

heb je weer lekker veel aan he =)
Goed genoeg ;) Als het niet klopt hoor ik het wel :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59

SD5k

>4&X

Ik heb MKDD vandaag dus ook binnen gekregen. Even een korte samenvatting wat ik ervan vindt:

GFX: Zijn op zich gewoon lekker functioneel en typisch Nintendo, alles is goed te onderscheiden en heel herkenbaar en je ziet altijd welke kan je op moet. De characters en karts zelf zijn een beetje hoekig (klompen als handen zijn tochwel erg achterhaald :)), maar de circuits zelf vind ik erg fijn, op een paar na.

SFX: Ook dit is allemaal typisch Nintendo, allemaal samples uit de Mario serie. Een heerlijke meefluit muziekjes ;)

Gameplay: Dit is dus echt het sterkste punt van het spel, gewoon geweldig. Doet mij denken aan een combinatie van SMK en MK64. Dan bedoel ik dat de tracks echt aandoen als die in de N64 versie, met hier en daar wat nieuwe dingen. Maar de karts vind ik weer net zo heerlijk rijden als de SNES versie.

Replay: Eindeloos.. ;)

Overgens had ik het spel voor 42euro besteld bij Gamerelease.nl en heb ik hem vandaag in huis gehad. Echt een aanrader die site, goede service ook trouwens.

• JvS
  • Laatst online: 11:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

zow net voor 139 euro het zwarte GC pakket + MK gekocht bij de MM in Utrecht, daar liggen ze nu nog volop :). Gelijk een extra paarse controller (39 euro) erbij en een 251 memorycard (28 euro) , ben je toch weer bijna 200 eurokwijt. Hoezo "goedkoop" zo'n gamecube 8)7.

Achja ik ga hem zo uitpakken maar ik ga er niet veel op spelen vanavond, morgen komt mijn jeugdvriend van de 1e klas (die nog mijn beste vriend is overigens :)) waarmee ik de SNES versie echt helemaal lichtgrijs gespeeld heb! :D. Ik ben zeer negatief/kritisch over mariokart 64 en zal dan ook verslag doen of dit spel de ervaring en spanning van multiplayer van SMK weer kan terugbrengen in plaats van dat gezwalk op de N64 :'(.

Nu eerst eens kijken hoe je zo'n ding aansluit op de TV enzo :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

JvS schreef op 13 november 2003 @ 19:18:
zow net voor 139 euro het zwarte GC pakket + MK gekocht bij de MM in Utrecht, daar liggen ze nu nog volop :). Gelijk een extra paarse controller (39 euro) erbij en een 251 memorycard (28 euro) , ben je toch weer bijna 200 eurokwijt. Hoezo "goedkoop" zo'n gamecube 8)7.

Achja ik ga hem zo uitpakken maar ik ga er niet veel op spelen vanavond, morgen komt mijn jeugdvriend van de 1e klas (die nog mijn beste vriend is overigens :)) waarmee ik de SNES versie echt helemaal lichtgrijs gespeeld heb! :D. Ik ben zeer negatief/kritisch over mariokart 64 en zal dan ook verslag doen of dit spel de ervaring en spanning van multiplayer van SMK weer kan terugbrengen in plaats van dat gezwalk op de N64 :'(.

Kleine tip als je echt optimaal wilt genieten koop dan de officiele nintendo scart kabel is echt een wereld van verschil qua beeld (okay is wel 30 euro maar elke cent waard :P )

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
JvS schreef op 13 november 2003 @ 19:18:

Sukkel :-) had nou voor 6 europ meer de wavebird nintendeo draadloze controller gehaald. Dat speelt zo geweldig, ik wil nooit meer een controller met een draad hebben.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
Anoniem: 5577 schreef op 13 november 2003 @ 19:26:
[...]

Kleine tip als je echt optimaal wilt genieten koop dan de officiele nintendo scart kabel is echt een wereld van verschil qua beeld (okay is wel 30 euro maar elke cent waard :P )
Euh hij heeft wel gelijk, maar ik heb bij MM de kabel van 8 euro gekocht dat scheelt weer 22 euor met de officiele . De verkoper had ze allebei naast elkaar gehouden en zag geen verschil.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26

Nitai

Live the life you love.

was gebeld door Nedgame ivm die bonusdisc van Zelda. Ze kunnen hem niet leveren omdat hij er niet is ofzo? Whatever, ze boden hun excuses aan en hebben m'n bestelling bij deze geannuleerd....

Ik zie net dat ze het ook van hun site hebben afgehaald....suck0rz! :'(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:27
Nou, dan maar iets anders dan MK:DD :P

Heb vandaag eindelijk mijn FZero binnen......yay

Mensen die geen FZero hebben---> heb een VIP klaar liggen

Enne mensen mijn tijden komen nog >:)

Omae wa mō shindeiru.

Anoniem: 2856

BloodKnight schreef op 13 november 2003 @ 20:54:

Zou ik hem mogen hebben? :) zie profile voor mail!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01

Mooi.. een beetje leven in de fzero competitie zou geen slecht idee zijn :z

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014

Waarom maak je geen willekeurige nieuw mail adres aan, en meld je dan aan als VIP-lid via je "echte" accountnummer; dan krijg je 250 punten omdat je iemand anders aangemeld hebt.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• SD5k

SD5k

>4&X

Voor de mensen die nog zo'n Zelda Bonusdisc zoals die bij The Wind Waker(!) willen hebben:
Ze zijn nu in de sterrencatalogus verkrijgbaar voor 3000sterren.
En ik zie dat er binnenkort Phantasy Star Online shirts op komen.. heuj! 8)7

• RedruM
  • Laatst online: 01-07 16:01
Nu maar hopen dat die MK:DD bonus disc er komt voor 3000 sterren.. (en niet binnen 10 seconden weg is)..

• SD5k

SD5k

>4&X

RedruM schreef op 13 november 2003 @ 22:06:
Nu maar hopen dat die MK:DD bonus disc er komt voor 3000 sterren.. (en niet binnen 10 seconden weg is)..
Laat ons bidden.. ;)

Mario Kart heerscht wel de pannen van het spreekwoordelijke dak af!

3000 sterren i hope not 1500 lijkt me vriendelijker en toegankelijker, ik ga echt niet nog eens 8 games kopen zodat ik die zelda disc kan bemachtigen , kan ik hem goedkoper van ebay gaan plukken :(

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 5577 schreef op 13 november 2003 @ 22:16:
3000 sterren i hope not 1500 lijkt me vriendelijker en toegankelijker, ik ga echt niet nog eens 8 games kopen zodat ik die zelda disc kan bemachtigen , kan ik hem goedkoper van ebay gaan plukken :(
Ik zei er niet voor niks bij dat het die disc is die bij THE WIND WAKER zat heh ;)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:48
die 3000 sterren heb ik wel. Maar het feit dat de de ga,eboy player en de Gameboy advance SP draagtas nu alweer vergeven vin dik erg vlug aangezien ik al iedere dag minstens 3 keer per dag de hele week aan het kijken ben of hij al is aangevuld. Issie aangevuld en hoppa 4 uurtjes nadat ik voor de laatste keer heb gekeken is alles alweer weg ( dus in die 4 uur issie geupdate en alles weer "verkocht") behalve de zelda bonus disc ( en die hebbik al ik wil die van Double Dash :P )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Koffiezuiper
Zover ik weet was alles uitverkocht binnen 10 a 20 minuten :) Had namelijk al de site gekeken en toen was er niets nieuws, even wat gegeten en toen ik terug kwam was het bijgevuld en op :P

Anoniem: 75298

iemand een idee hoe ik aan een breedband adaptor kan komen?

ps het is voor mariokart online spelen geen andere doeleinden.

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou .. 42 minz ... 154 punten, verloor 3x (2e) van vriend .. 50cc all star cup .. dat wordt redelijk pittig op 150cc denk :)

verder nu alles goud behalve 100/150cc all star cup, en wat daarna nog mag komen =)

wel iets over gehoord, maar weet veel dingen nog niet, en ik vind het echt een geweldig spel, zoveel beter gevoel bij dan de eerste keer mario64, vooral battle lijkt mij veel leuker worden, maar dat had ik al vermeld ;P

drank in de bar nu, cya all vann8 wel ;P

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn JohnnyV... Ehh 1.33:435 @ Luigi Circuit ??
Ik heb ’m net toch echt een paar keer foutloos gereden en krijg geen snellere tijd dan 1.38:679

Hoe doe je dat dan ? Shortcut ofzo ?

Ennuh ik heb nu alles goud.. 50, 100 en 150 inc. All Tours Cups.
Moet alleen nog ff de Mirror mode doen :)

EDIT: Tijd @ Baby Park heb ik net verbeterd iig.

[ Voor 45% gewijzigd door Ken. op 13-11-2003 23:44 ]

Anoniem: 25534

Wow een vriend van me had gister bij Intertoys MK:DDgehaald!
Gelijk mij vandaag gebelt, en we hebben vandaag heel de tijd zitten spelen! We zitten nu alleen nog te klote met die 150 cc die hebben we nog alleen in zilver gehaald, gaat bij de laatste 2 tracks telkens mis!
Maar erg moeilijk is die nog niet echt.. maar wel veel speel plezier!!!!!

Alleen bij Battle mode zijn die tracks wel sucky zeg.. kom op ik kan me nog die battle mode van de snes herinneren die speelde ik heel veel! Leuke tracks lekker beetje groot.. maar hier zijn ze echt 4 bij 4 soms.. too bad

ohh edit.. het gaat trouwens hier om de laatste race in de 150 cc!

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 14-11-2003 00:02 . Reden: poep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

x KeN x schreef op 13 november 2003 @ 23:26:
Ik heb ’m net toch echt een paar keer foutloos gereden en krijg geen snellere tijd dan 1.38:679

Ik heb daarnet al 1:31:xxx gereden op Luigi Circuit anders :)
Anoniem: 25534 schreef op 13 november 2003 @ 23:34:
Wow een vriend van me had gister bij Intertoys MK:DDgehaald!
Gelijk mij vandaag gebelt, en we hebben vandaag heel de tijd zitten spelen! We zitten nu alleen nog te klote met die 150 cc die hebben we nog alleen in zilver gehaald, gaat bij de laatste 2 tracks telkens mis!
Maar erg moeilijk is die nog niet echt.. maar wel veel speel plezier!!!!!

Alleen bij Battle mode zijn die tracks wel sucky zeg.. kom op ik kan me nog die battle mode van de snes herinneren die speelde ik heel veel! Leuke tracks lekker beetje groot.. maar hier zijn ze echt 4 bij 4 soms.. too bad
Ik heb daarnet nog een extra Battle Mode level ge-unlockt (genaamd Luigi's Mansion trouwens), gewonnen door de 150cc mushroom cup te winnen.

Het level is iets groter dan de anderen (die inderdaad nogal klein zijn), en heeft 3 verdiepingen, morgen even multiplayer proberen :)
Overgens vind ik dat battle level met die warp pipes nog wel goed te doen kwa grootte.

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 14-11-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

anders word er eventjes veel gepost over mario kart 8)7 :X :X :X

niemand meer metriod prime code over ???

mail me :9 :X

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongens hoe speelt mariokart online????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Anoniem: 75298 schreef op 14 november 2003 @ 00:28:
Niet :+

Ik heb er iig nog niks van gehoord :P .

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Grr baal...
Probeer ik dat spul af te krassen voor sterren, kras ik perongeluk ook dat plastig gedeelte eraf en nu moet ik gewoon ontcijferen wat erstaat :+ Niet leuk :( Is me nou nog nooit gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koffiezuiper schreef op 14 november 2003 @ 00:40:
Probeer ik dat spul af te krassen voor sterren, kras ik perongeluk ook dat plastig gedeelte eraf
Deed je het met een stanley mes ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Koffiezuiper schreef op 14 november 2003 @ 00:40:
Grr baal...
Probeer ik dat spul af te krassen voor sterren, kras ik perongeluk ook dat plastig gedeelte eraf en nu moet ik gewoon ontcijferen wat erstaat :+ Niet leuk :( Is me nou nog nooit gebeurd :P
Je kan als het goed is zelfs het stickertje met krasspul eraf trekken :P Dat lukte mij iig met GX :) .

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Nee, met een achterkant van een pen. Helemaal geen scherp stuk ofzo, normaal doe ik het eigenlijk juist met een schaar :/

Ik email die lui wel weer :+

edit: Stikkertje is er nu ook vanaf, kan ik het tenminste wat makkelijker ontcijferen. Al ga ik misschien alleen nog maar mis in 1 stukje, het lijkt op een euro teken maar het is geen E....stupid me :P

[ Voor 41% gewijzigd door Koffiezuiper op 14-11-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 14:11
Zit er een difficulty setting in MK:DD, aangezien het hier lijkt alsof enkelen zo door het spel heen spelen, dan wil je over een maand wel een betere uitdaging?! En is dit spel vriendin-vriendelijk? >:)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waarom niet ?
Ik zou zeggen van wel :?
Heb net samen met m’n vriendin lekker mirror mode gespeeld :Y)

Maar over die difficulty idd.. Ik hoef alleen nog maar de Flower Cup en de All Tours Cup @ Mirror mode en dan ben ik wel klaar met de SP mode.
Wel jammer, maar wel 3 dagen dikke pret gehad !
Gaat verder ook om de MP dingen enzo hè. Plus dat de timetrial compo. nog maar net is begonnen hè :+
Thelema schreef op 14 november 2003 @ 00:00:
[...]

Ik heb daarnet al 1:31:xxx gereden op Luigi Circuit anders :)

[...]

Ik heb daarnet nog een extra Battle Mode level ge-unlockt (genaamd Luigi's Mansion trouwens), gewonnen door de 150cc mushroom cup te winnen.

Het level is iets groter dan de anderen (die inderdaad nogal klein zijn), en heeft 3 verdiepingen, morgen even multiplayer proberen :)
Overgens vind ik dat battle level met die warp pipes nog wel goed te doen kwa grootte.
Ik heb net Tilt Mario unlocked ofzo.. Battle level dat de hele tijd kantelt á la SMB hehe :)

Ennuh.. 1.31:xxx :D
Doe ik toch echt iets fout denk ik :X
Tips ? Ik rij vrij normaal enzo.. Superstart, driften en tegensturen tot je die blauwe 'turbovonken' krijgt.... mjah.. wil niet echt sneller ofzo :/

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 14-11-2003 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Multiplayer Grand Prix is wel heel erg leuk trouwens.

Kan iemand zn MKDD VIP sterren al reggen? Ik niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298 schreef op 14 november 2003 @ 00:28:
op de sites staat wat uitgelegd over de software om online te kunnen spelen helaas geen resultataten mischien dat jullie een paar hebben?
http://www.gamer.nl/nieuws/19588
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=11529

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 14-11-2003 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
x KeN x schreef op 13 november 2003 @ 23:26:

Turbostartr, twee lichte figuurtjes in de kart van Toad en gaan. Herb nu een tijd in de 1.30.*, zal die vanmiddag ff posten (heb m'n cube nu niet aan staan)

Check trouwens de www.mariokart.com site en dan de circuits, daarbij staat steeds een 'time to beat', die is bijv. bij luigi circuit 1.29.000, ben benieuwd of er iets gebeurd als je voorbij de 1.29.000 gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Anoniem: 75298 schreef op 14 november 2003 @ 09:38:
[...]

op de sites staat wat uitgelegd over de software om online te kunnen spelen helaas geen resultataten mischien dat jullie een paar hebben?
http://www.gamer.nl/nieuws/19588
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=11529
Helaas staat op de website van warppipe zelf dit aangegeven :
As many have already noticed, we have pulled our alpha software release. We have done this to avoid confusion when Mairo Kart: Double Dash is released, because the software is not compatible with the game and it does not reflect the progress we are currently in at the moment. We are focusing our efforts on beta which will function with Mario Kart: Double Dash, Kirby Air Ride, and 1080: Avalanche. As stated before, we are aiming to have beta out before the end of the year, so practice your carting and snowboarding skills.
Dus de software werkte NOG niet met mario kart.

De Breedband adapter is nergens meer te verkrijgen. Die vriend waar ik de mijne heb gekocht voor € 69.95 heeft de prijs verlaagd naar € 59.95 aangezien hij het geld nu hard nodig heeft wegens een mega bekeuring :D Hij heeft er nu nog 2.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hopelijk voegen ze die bonus disc van MK:DD snel aan de N-VIP site toe.
En voor niet meer dan 3000 sterren, meer heb ik er niet.

Anders word ik wel heel boos. ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er een ntsc en een pal broadband adapter? Anders kunnen we er misschien 5 bij lik-sang bestellen en krijgen we 10% korting en is hij zonder verzendkosten 39.36 euro per stuk. Wie heeft er ervaring om te bestellen bij lik-sang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 2856 schreef op 14 november 2003 @ 11:14:
Is er een ntsc en een pal broadband adapter? Anders kunnen we er misschien 5 bij lik-sang bestellen en krijgen we 10% korting en is hij zonder verzendkosten 39.36 euro per stuk. Wie heeft er ervaring om te bestellen bij lik-sang?
Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Uhm de bba's zijn allemaal gelijk! Hij werkt onder mijn PAL en NTSC cube. Lijkt me dus geen probleem als jullie deze bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

90710 schreef op 14 november 2003 @ 11:25:
[...]

Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde.
dan wil ik ook wel 1 bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
hahaha, lees dit! van Fok!
Nintendo komt met nieuwe spelcomputer
Gepost door Arno (Nolius) - vrijdag 14 november 2003 @ 11:23 - Bron: Trouw
1750GTV had ons via de newssubmit het volgende te melden:

Het Japanse Nintendo komt volgende jaar met een nieuwe spelcomputer om weer winst te kunnen maken. De spelcomputerfabrikant boekte in de eerste helft van het op 1 april begonnen boekjaar een verlies van 2,89 miljard yen (23,4 miljoen euro). Dat was voor het eerst sinds haar bestaan. De nieuwe spelcomputer zal in mei worden gepresenteerd in Los Angeles.

Nintendo ondervindt grote concurrentie van de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Wazig bericht.... weinig details ook. Kan het me ook haast niet voorstellen, tenzij die backwards compatible is met de NGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 13:15
harley schreef op 14 november 2003 @ 10:53:
[...]

Helaas staat op de website van warppipe zelf dit aangegeven :

[...]

Dus de software werkte NOG niet met mario kart.
Maat van mij heeft al wel met Warppipe ge-Mario Kart! dus moet wel werken volgens mij. Bij supported games staat Double Dash ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Zo hij's eindelijk binnen :D :D
Meteen de punten geregged, zit nu op iets van 4600 punten :)

En alle kritiek mag verdwijnen waar de zon niet schijnt, het spel ruled :D

Niiiiiinteendooohhh!!

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 14:11
staat ook op gamespot.com maar afgezien van of dit waar is hoop ik niet dat dit de trend gaat worden, straks ben je elke twee jaar een nieuwe console aan het halen, dan hoeft het van mij niet meer iig.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

gamespot .. 7.9 .. het is een rage ofzo aan het worden =)

2e mario-kart komt vanmiddag binnen ;) vann8 multiplayeren, en overmorgen zuipen ..

hmmz, verw8 wat yammie posts =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yamAUchi schreef op 14 november 2003 @ 12:18:
gamespot .. 7.9 .. het is een rage ofzo aan het worden =)

2e mario-kart komt vanmiddag binnen ;) vann8 multiplayeren, en overmorgen zuipen ..

hmmz, verw8 wat yammie posts =)
Jouw kennede zullen de nachtelijke posts wel niet al teveel logica hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb nog kortings bonnen van de bart smit liggen , dus daar wil ik straks ff gaan kijken voor MK:DD . Iemand die weet of bart smit MK:DD al heeft liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ik heb ehm in de bart smit nog niet gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

de logica zal er altijd in zitten, het is alleen een kwestie van denken als een yaMMie, en dat is wat lastiger voor de meesten op zulke momenten ;)

we'll see, ik ben nog ff wat mario karten, dan terug naar de randstad, is zien wat voor veranderingen er nu weer zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18468

Ik heb MK:DD gistrer gekocht bij intertoys, maar hoe kan het dat er geen sterren bij zitten?
Hij was nog in originele verpakking, niet open geweest ofzo.

Verder een hele goede game, hij speelt net zo lekker, zoniet lekkerder dan de 64 versie (persoonlijk) en hele leuke levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

staat eerder in dit topic, gewoon een mailtje sturen naar nintendo met je een scan van je bonnetje als bewijs, dan krijg je hem alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18468 schreef op 14 november 2003 @ 12:40:
Ik heb MK:DD gistrer gekocht bij intertoys, maar hoe kan het dat er geen sterren bij zitten?

Verder een hele goede game, hij speelt net zo lekker, zoniet lekkerder dan de 64 versie (persoonlijk) en hele leuke levels!
Is de tekst in de handleiding en op de doos engels ?

Ja: engelse import versie geen sterren
Nee: Nederlandse versie sterren pleite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

ff nintendo mailen met een pic van je bonnetje :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 5577 schreef op 14 november 2003 @ 12:44:
[...]

Is de tekst in de handleiding en op de doos engels ?

Ja: engelse import versie geen sterren
Nee: Nederlandse versie sterren pleite ?
in UK hebben ze toch ook die sterren (is toch deel van europa :?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Laat me raden:
Engelse doos en handleiding?
Dan moet je naar Nintendo mailen en krijg je alsnog een VIP code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uuuuh... net Mario kart gereg, krijg je daarvoor 400 sterren?
Ik dacht dat het er 250 waren?
Op de voucher staat ook 400 sterren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje offtopic, maar ik denk dat de nintendo iQue een voorbode is wat de nieuwe gba ons gaat bieden. Ze hebben nu de N64 op een enkele chip zitten, met als voordeel dat het kleiner is, sneller is, zuiniger is en natuurlijk goedkoper om te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben binnenkort een van de BETA tester van het andere progje dat het mogelijk maakt Cube games online te doen. XLINK en als ik meer weet en heb gespeeld laat ik het weten!

Over ique wat dacht je van GB met n64 power en dan hoefd alles maar op een klein scherm kun je nog meer uit de n64 hardware halen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 89542 op 14-11-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik op de site van play.com kijk, zie ik dat er bij GC games vaak de volgende opmerking staat:
PAL: Will play on UK GameCube only
Wat is dan het verschil tussen een UK en EUR PAL versie? Of is dit b***sh** en draait deze game ook gewoon in de Hollandsche SpelKubussen?

Worms 3D is daar nl maar 28 UK Pond, ofwel ca 43 euri. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 3747 op 14-11-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af of voor Europa ook gaat gelden dat je die bonus disc krijgt als je MK:DD en MP:5 aanschaft, zou wel mooi zijn, die ga ik namelijk allebei wel aanschaffen.

Ik vind het wel leuk dat die Slip Attack er in, jammer als je alleen speelt, maar ik speel gelukkig Coop, daar is het namelijk WEL mogelijk. 4 Cups gewonnen, maar nu begint het echt werk. Ik hoop dat er nog meer dan alleen Kart unlocked kunnen worden, zoals banen en hopelijk nog een hogere snelheidsklasse. Ik vind het wel lekker snel rijden als je een boost krijgt, zou leuk zijn als er een mode zou zijn die die snelheid als standaardsnelheid heeft. Ik vind het spel erg leuk, maar ben het wel een beetje met sommige kritieken eens dat het net dat extra snelheidsgevoel mist.

Er staat ook in het boekje dat er soms van die versnellers in een baan zitten, zoals in baan 1 van Cup 1 .... ehhh .... volgens mij zit het ALLEEN maar in die baan, beetje slordig, het voegt namelijk wel veel toe aan de banen, had leuk geweest net als in F-Zero als het in alle banen gezeten had. Kun je kiezen. Ik kies in die baan ervoor door de bocht te Gliden zodat ik er net 1 of 2 aan de onderkant pak, niet alle 5, zo ga ik het snelst door de bocht en tot nu toe het snelst met de Donkey Kar, die is zowieso erg lekker.

Ik vind dus best dat spellen kritieken mogen hebben, als ze maar opbouwend zijn. Ik heb heel veel goeie punten over het spel, maar het mag best zo zijn dat je niet alleen maar lovend bent over een spel.

Grafisch is het trouwens TOP!!! Ik weet de bekende 'kiddy' argumenten, maar ik hou zelf nu eenmaal wel erg van tekenfilms, dus ik zie geen probleem .... en ik ben geen 12 .... zit net iets over het 3-voudige!

Die laatste baan is top trouwens, tot nu toe vind ik die desert-baan met die tornado en die put het vervelendst (moeilijkst), maar ik vind ze wel erg goed in elkaar steken, die moelijkere banen van F-Zero waren soms wel erg ver gezocht en ik werd snel gedesorienteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op 14 november 2003 @ 13:10:
.... en ik ben geen 12 .... zit net iets over het 3-voudige!
Hehehe... Farting "Grandpa" Bob :P

just kidding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Ho Ho, kijk uit he. Kom niet aan mijn leeftijdsgenoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Justice schreef op 14 november 2003 @ 12:11:
staat ook op gamespot.com maar afgezien van of dit waar is hoop ik niet dat dit de trend gaat worden, straks ben je elke twee jaar een nieuwe console aan het halen, dan hoeft het van mij niet meer iig.
Van mij ook niet. Althans, ik heb er nu 3, maar als het zo gaat worden, ALS ik er al 1 koop, zal het de Nintendo worden. Ik gok namelijk dat ze ook stukke duurder gaan worden, 600 Euro als nieuw prijs bijvoorbeeld. Misschien dat ik wel dan gewoon bij PC blijf, maar als ik moest kiezen, zou in voor een Nintendo console gaan. Ik zit er zowieso over te denken mijn Xbox en PS2 weg te doen (met alle games) .... begint een beetje uit de hand gelopen hobby te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De zippers zitten wel in meer levels! In waluigi stadium en de eerste van mushroom cup verder heb ik er niet zo op gelet. Dat betekent dat het niet echt een gameplay noodzakelijke toevoeging is. Het gaat nou eenmaal niet zo snel asl f-zero! Maar leuk is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Zo te zien ben ik een van de weinige die MK:DD vind tegenvallen. Ik heb hem gisteren gekocht, de hele avond gespeeld en ga hem dadelijk terugbrengen.

Het spel is te beperkt voor mijn gevoel, met teveel geluksfactoren.

Jammer, dit is een van de weinige spelen van the big N waar ik de kwaliteit van vind tegenvallen.
Ho Ho, kijk uit he. Kom niet aan mijn leeftijdsgenoten ;)
hier net onder het 3-voudige, wie had het ook alweer over Kiddie ;)

[ Voor 20% gewijzigd door udenjpg op 14-11-2003 13:22 ]

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 81784 schreef op 14 november 2003 @ 12:57:
Uuuuh... net Mario kart gereg, krijg je daarvoor 400 sterren?
Ik dacht dat het er 250 waren?
Op de voucher staat ook 400 sterren...
Ik heb toch echt 400 punten gekregen, maar er staat wel Mario Kart Double Dash Bundle :? :?

Heb toch echt geen bundle gehaald...

Misschien dat gamerelease de bundels ook uit elkaar sloopt en dan de spellen los verkoopt?

[ Voor 12% gewijzigd door Ecco op 14-11-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je 4 controlers hebt een geen imaginary friends (:)) dan blijft het wel leuk :). Ik vind zowieso bijna geen enkele racer kickuh om alleen te spelen, vooral evt. story modes. Ik doe meestal Time Attacks, maar helaas moet ik vaak wel door Grandprixs heen om dingen te unlocken. De reden dat ikzelf MK wel leuk vind, is door de Coop Mode en die Battle games zijn ook erg leuk! Maar eerlijk is eerlijk, het had iets rapper gemogen, want time attacks vind ik niet boeiend genoeg om me in te verdiepen, dan moet het wel SNEL gaan.

Ik zal nog eventjes de banen afgaan voor die versnellers, heb waarschijnlijk niet goed opgelet dan.

En niet spotten met de leeftijd van wijze mannen he! Ik had trouwens een klein rekenfoutje gemaakt, het is meer ongeveer 2.5 keer .... ik zat mezelf even over de 40 te praten, maar ik moet de 30 nog halen (volgend jaar) :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 14 november 2003 @ 13:27:
[...]

Ik heb toch echt 400 punten gekregen, maar er staat wel Mario Kart Double Dash Bundle :? :?

Heb toch echt geen bundle gehaald...

Misschien dat gamerelease de bundels ook uit elkaar sloopt en dan de spellen los verkoopt?
Ik had er ook 400 in zitten bij MM. Nog niet geregistreerd, maar het is wel vreemd. Ze zouden toch niet die bonus disc eruit gehaald hebben en die los verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op 14 november 2003 @ 13:28:

En niet spotten met de leeftijd van wijze mannen he! Ik had trouwens een klein rekenfoutje gemaakt, het is meer ongeveer 2.5 keer .... ik zat mezelf even over de 40 te praten, maar ik moet de 30 nog halen (volgend jaar) :)!
Best eens kans dat we net zo oud jong zijn dan, als ik nog een beetje kan rekenen op dit late uur :P

/hey maar iemand die weet hoe dat met die Engelse PAL-versies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik zag net dat ik de VIP punten van The Wind Waker nog niet had geregged, dus ik kijk net in dat doosje en daar zit dus geen VIP code bij.. Kan ik die alsnog krijgen als ik een kassabon scan en email?
Ook de sterren van Super Smash Brothers ben ik vergeten te reggen, maar daar heb ik ook geen kassabon meer van :(

[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 14-11-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 18:42
Anoniem: 3747 schreef op 14 november 2003 @ 13:30:
[...]

Best eens kans dat we net zo oud jong zijn dan, als ik nog een beetje kan rekenen op dit late uur :P

/hey maar iemand die weet hoe dat met die Engelse PAL-versies zit?
PAL=PAL, maakt niet uit uit welk land het komt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wordt pittig zonder bonnetje, misschien eventjes bellen en desnoods foto's doorsturen (digicam???) met jou en de games erbij???

Ik had destijds mijn Cube niet geregistreerd, maar goed ook, ik had het destijds gedaan in die 2 weken dat je dubbele punten kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Bedankt! Ga ik proberen.

Kreeg je bij Resident Evil trouwens ook sterren?

De rest van de spellen waar je normaal sterren bij krijgt zijn allemaal US spellen.. dus ik had eigenlijk behoorlijk wat sterren kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij RE games niet, althans, ik niet, net als Star Wars games, hoe Nintendo ONLY ze ook mogen zijn! Vond ik ook best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 3747 schreef op 14 november 2003 @ 13:07:
Als ik op de site van play.com kijk, zie ik dat er bij GC games vaak de volgende opmerking staat:

[...]

Wat is dan het verschil tussen een UK en EUR PAL versie? Of is dit b***sh** en draait deze game ook gewoon in de Hollandsche SpelKubussen?

Worms 3D is daar nl maar 28 UK Pond, ofwel ca 43 euri. :P
UK = PAL
EUR = PAL
AMERIKA = NTSC
CANADA = NTSC
JAPAN = NTSC

maw, geen verschil....heb zelf ook een aantal GC games van play.com en als je thread een beetje door zou nemen dan had je dat wel in de gaten... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op 14 november 2003 @ 13:46:

maw, geen verschil....heb zelf ook een aantal GC games van play.com en als je thread een beetje door zou nemen dan had je dat wel in de gaten... :Y)
Dank! Nou, ik heb de thread wel doorgenomen maar vind je het heel gek als ik hier en dar wat mis? ;) 37 threads x 1000 berichten ofzow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb mijn eerste MKDD binnen. Sterren zijn geregged. Dalijk maar eens spelen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Nitai schreef op 14 november 2003 @ 13:46:
[...]

UK = PAL
EUR = PAL
AMERIKA = NTSC
CANADA = NTSC
JAPAN = NTSC

+ Australie = PAL :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Anoniem: 86074 schreef op 14 november 2003 @ 13:28:
Als je 4 controlers hebt een geen imaginary friends (:)) dan blijft het wel leuk :). Ik vind zowieso bijna geen enkele racer kickuh om alleen te spelen, vooral evt. story modes. Ik doe meestal Time Attacks, maar helaas moet ik vaak wel door Grandprixs heen om dingen te unlocken. De reden dat ikzelf MK wel leuk vind, is door de Coop Mode en die Battle games zijn ook erg leuk! Maar eerlijk is eerlijk, het had iets rapper gemogen, want time attacks vind ik niet boeiend genoeg om me in te verdiepen, dan moet het wel SNEL gaan.

Ik zal nog eventjes de banen afgaan voor die versnellers, heb waarschijnlijk niet goed opgelet dan.

Helaas komt het bij mij niet veel voor dat ik met vrienden game (anders dan bordspelen). Racers zijn soms best leuk alleen, Burnout 2 bijv.

Spotten met respectabele leeftijden?, helaas ben ik alweer over de magische 30 grens heen.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

In de US komt Final Fantasy Crystal Chronicals op 9 februari uit, en als je hem pre-ordert krijg je er gratis een GBA-GC Link Cable bij.

edit:
Mijn pre-order is geplaatst! :)
Nu verder met MKDD

[ Voor 19% gewijzigd door SD5k op 14-11-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Die aankondiging van nieuwe Nintendo hardware wordt niet het vervolg op de cube of de gba, ze vertelt cube-europe mij :)
Gamespot has now reported the report is false as they have misinterpreted the information. Instead, Jinyou Mori clarified with some of the press that Nintendo would unveil a new product "different from the traditional machines."

Mori said that: "We hope to present a new product in America's expo [E3] next year, which will be completely different from the traditional [machines]. We hope we can release it within the year in Japan", said Mori. "It would be ideal if we can release it simultaneously overseas."

When asked if the new product was a new handheld or gaming console in line after the GameCube, Mori commented that it would be neither.

Unfortunately, we might not see the new GameCube or GBA presented, but Nintendo assured us we will be in for quite a ride with this new product it is announcing. Of course, Cube-Europe will keep you posted!
Nog ff wachten op de N5, cube2 of whatever dus.
Anoniem: 86074 schreef op 14 november 2003 @ 13:46:
Bij RE games niet, althans, ik niet, net als Star Wars games, hoe Nintendo ONLY ze ook mogen zijn! Vond ik ook best jammer.
Sterren zitten bij spellen die Nintendo uitgegeven heeft. Dus de 1st party spellen en spellen als Soul Calibur 2 die Nintendo hier uitgeeft. Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

februari .... eindelijk FF Chronicles. Ik hoorde dat het niet echt a la FF PS2 is wat betreft het combat systeem? Dus meer tegen real time aan. Anders vrees ik dat ik hem oversla .... ik heb iets tegen turnbases games, behalve Heroes of Might & Magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het heeft naast het verhaal, en de sfeer helemaal niks meer te maken met de andere FF's, het is namelijk 100% realtime.
B(of A :P) is slaan,. je hebt een knop om je aanvallen op te laden, en met de triggers switch je tussen de modes (attack / magic /defence (?))

Ik vind het zelf erg lekker spelen, maar snap geen moer van het verhaal (japans) dus ik speel het ook niet verder (zonde van het goede spel)

wel is de intro heel mooi (je ziet ze op reis gaan, met hele mooie begeleidende muziek)
ik heb dus de cube iso :P

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 14-11-2003 14:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 3747 schreef op 14 november 2003 @ 13:50:
[...]

Dank! Nou, ik heb de thread wel doorgenomen maar vind je het heel gek als ik hier en dar wat mis? ;) 37 threads x 1000 berichten ofzow 8)7
zo doe ik dat altijd, alle posts op een pagina gooien, CTRL+F en 'play.com' in jouw geval tikken....TADAAAAAAAAAAAA vast en zeker wat hits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ff wilde gedachtenspinsel van mij he

er zijn genoeg mensen hier die een bepaald spel al gerigistreerd hebben voor de sterren. Andere hebben deze spellen niet en andere hebben deze weer tweedehands gekocht. Zoals ikzelf aan Super Smash Brothers Melee ben gekomen. Hier zaten geen vipcodes meer bij. Als iemand die het toch al geregistreerd heeft zijn kassabon nou eens inscanned dan mail ik die naar nintendo en krijg ik toch mijn VIP sterren voor het spel wat ik heb :)

Vice versa natuurlijk ook :

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.