Kom op mensen.. niet de F-Zero compo vergeten.. beetje saai om me eigen tijden te verbeteren
Bij Nedgame verkopen ze de Zelda Collection Bunusdisc los voor 19.99 euro, samen met Mario Kart DD is het 69.99 euro
!
Nu twijfel ik toch wel om hem daar te bestellen, heb namelijk maar een schamele 3000 sterren, en ik vraag me af of ik die disc daarvoor kan krijgen.zwelgh schreef op 12 november 2003 @ 20:56:
Bij Nedgame verkopen ze de Zelda Collection Bunusdisc los voor 19.99 euro, samen met Mario Kart DD is het 69.99 euro!
hij staat nog niet in de sterrercatalogusThelema schreef op 12 november 2003 @ 21:02:
[...]
Nu twijfel ik toch wel om hem daar te bestellen, heb namelijk maar een schamele 3000 sterren, en ik vraag me af of ik die disc daarvoor kan krijgen.
uuhThelema schreef op 12 november 2003 @ 21:09:
[...]
De sterrencatalogus?? Damn, daar had ik nog niet gekekend'oh
ik probeer alleen maar ff mee te denken
Woohoo! Woohoo woohoo woohoo!Thelema schreef op 12 november 2003 @ 20:39:
Voor alle mensen die MKDD net als mij bij Gamerelease.nl hebben besteld:
We krijgen hem morgen binnen!
* Ecco gaat bivakkeren voor de brievenbus
edit:
Ecco neemt een zak Dorito's mee mocht het nog een dagje duren
Ecco neemt een zak Dorito's mee mocht het nog een dagje duren
[ Voor 14% gewijzigd door Ecco op 12-11-2003 21:43 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Niet boos worden mocht het niet kloppen dan hehEcco schreef op 12 november 2003 @ 21:39:
[...]
Woohoo! Woohoo woohoo woohoo!
![]()
* Ecco gaat bivakkeren voor de brievenbus
Ik heb morgen alleen helaas geen tijd
Zeg, iemand al wat medailles in Rebel Strike verzameld? Ik sta op 11 Silver, 8 Gold en 2 Best Evers. Zijn er eigenlijk wel mensen met RS hier?
Audio commentaar van de developers had ik al unlocked, geweldig vind ik dat
Met DVDs vind ik commentaar van bijv. de regisseur ook altijd zo heerlijk, nog meer mensen met die afwijking?
Audio commentaar van de developers had ik al unlocked, geweldig vind ik dat
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 2856
Ik heb net 1 cup gehaald, dus maar 9 minuten gespeeld ofzo. Het valt met niet tegen, geen super graphics maar dat verwachte ik ook niet, maar wel goede speelbaarheid (hoewel erg simpel). Jammer dat je niet kan springen (op zich heel logisch
) en zelf kan wisselen van kart driver. Of ik moet even de handleiding lezen! Ik kan niet wachten tot morgen want dan is de multiplayer aan de beurt!
Is het spel echt de moeite waard? Beter/leuker dan Rogue Leader?D³ schreef op 12 november 2003 @ 21:53:
Zeg, iemand al wat medailles in Rebel Strike verzameld? Ik sta op 11 Silver, 8 Gold en 2 Best Evers. Zijn er eigenlijk wel mensen met RS hier?
Audio commentaar van de developers had ik al unlocked, geweldig vind ik datMet DVDs vind ik commentaar van bijv. de regisseur ook altijd zo heerlijk, nog meer mensen met die afwijking?
Ik zit echt hard te twijfelen om hem te halen.
Niet handmatig wisselen?? Volgens mij kan dat wel hoor.Anoniem: 2856 schreef op 12 november 2003 @ 21:53:
Ik heb net 1 cup gehaald, dus maar 9 minuten gespeeld ofzo. Het valt met niet tegen, geen super graphics maar dat verwachte ik ook niet, maar wel goede speelbaarheid (hoewel erg simpel). Jammer dat je niet kan springen (op zich heel logisch) en zelf kan wisselen van kart driver. Of ik moet even de handleiding lezen! Ik kan niet wachten tot morgen want dan is de multiplayer aan de beurt!
[ Voor 34% gewijzigd door SD5k op 12-11-2003 21:55 ]
Op Z drukken toch?Anoniem: 2856 schreef op 12 november 2003 @ 21:53:
en zelf kan wisselen van kart driver. Of ik moet even de handleiding lezen!
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 5577
En waar haal jij die info vandaan ?, ik ben goed bevriend met een aantal mensen die bij de nedgame werken en die zeggen toch echt dat ze de discs niet los mogen aanbieden enkel in combinatie met het pakket waar de disc inzit.zwelgh schreef op 12 november 2003 @ 20:56:
Bij Nedgame verkopen ze de Zelda Collection Bunusdisc los voor 19.99 euro, samen met Mario Kart DD is het 69.99 euro!
Ze hebben de discs namelijk niet eens los, want het is enkel een disc+handleiding geen eens een doos met boxart ofzo die bij het mk:dd pakket inzit.
Heb je twee knoppen om items gebruiken gaan ze de ZET knop gebuiken om te wisselen, de knop voor spastische aanvallen, de knop om rsi te krijgen!
Vaaaaggg morgen dan nog maar eens ff langsgaan en vragen hoe de vork in de steel zit want voor 20 euro wil ik die nieuwe bonus disc uiteraard hebbenKoffiezuiper schreef op 12 november 2003 @ 22:14:
De site van nedgame zelf...
Trouwens net ff de vip24 code van double dash geprobeerd maar werkt nog niet dus ff tot vrijdag wachten voordat ik mijn 400 sterren kan bijtellen
Anoniem: 51765
Morgen Mario Kart! Vrijdag school om kwart over 9... ben benieuwd of dat me gaat lukken 

Is het bij Rebel Strike leuk? Hoor je het dan tijdens een filmpje ofzo? Of terwijl je aan het vliegen bent?
Ben ik ook altijd erg blij mee als dat op een dvd erbij zitD³ schreef op 12 november 2003 @ 21:53:
Audio commentaar van de developers had ik al unlocked, geweldig vind ik datMet DVDs vind ik commentaar van bijv. de regisseur ook altijd zo heerlijk, nog meer mensen met die afwijking?
Is het bij Rebel Strike leuk? Hoor je het dan tijdens een filmpje ofzo? Of terwijl je aan het vliegen bent?
WOEI
Hebbenhebbenhebben 
Die bonusdisc dus
Dan bestel ik er nog wel iets anders leuk bij, anders zijn de rembourskosten zo hoog

Die bonusdisc dus
Dan bestel ik er nog wel iets anders leuk bij, anders zijn de rembourskosten zo hoog
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Well.... Selecteer je klasse, dan de rijders en dan moet je een GP selecteren (1x klikken en je ziet of, en welke beker je er hebt gehaaldAnoniem: 91491 schreef op 12 november 2003 @ 19:42:
...MK
Oh, hij is supervet. Kheb em de hele middag gemultiplayerd. Maar nu ben ik bezig met Gp. Wat me wel irriteerd is dat je niet kunt zien wat voor beters je al gewonnen hebt, en waar. Is er hier geen oplossing of iets voor? Want dat is anders telkens hokken van... wat voor medaille heb ik hier nu al bij? en waar heb ik nog geen goud...
Hopelijk kun je dat ergens zien ,anders ben ik pissed
Lees anders ff de vorige pagina door
Leuker dan RL vanwege de afwisseling vliegen/voertuigen (lopen negeer ik maarThelema schreef op 12 november 2003 @ 21:54:
Is het spel echt de moeite waard? Beter/leuker dan Rogue Leader?
Ik zit echt hard te twijfelen om hem te halen.
Je kunt het aan/uit zetten en dan speelt het tijdens het spelen van een level (bijna elk level heeft zn eigen commentaar). Als je het spel pauzeert kun je dus rustig luisterenAnoniem: 51765 schreef op 12 november 2003 @ 22:19:
Ben ik ook altijd erg blij mee als dat op een dvd erbij zit
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Zoals gezegd, 100cc uitspelen.
Als je 150cc uitspeelt krijg je All Tour Cup, alle 16 tracks achter elkaar.
Anoniem: 51765
Klinkt heel stoer. Eindelijk een keer unlockables die ook echt boeiend zijn. Niet nieuwe pakjes of concept art ofzoD³ schreef op 12 november 2003 @ 22:39:
[...]
Je kunt het aan/uit zetten en dan speelt het tijdens het spelen van een level (bijna elk level heeft zn eigen commentaar). Als je het spel pauzeert kun je dus rustig luisterenMeestal gaat het over het level design (inspiratie voor de missie, bepaalde secrets ed), technisch gebabbel (herschrijven vd engine, hoe ze Endor forest voor elkaar hebben gekregen, light scattering en nog een heleboel buzzwords
) en algemene dingetjes zoals de eerste presentatie voor Nintendo waar de Speederbike race op iets van 15FPS liep en Arakawa (Iwata kan ook) hard moest lachen
Leuk spul hoor
Thelema schreef op 12 november 2003 @ 20:39:
Voor alle mensen die MKDD net als mij bij Gamerelease.nl hebben besteld:
We krijgen hem morgen binnen!
Maar wanneer worden ze dan verstuurd
With other words: morgen krijgen jullie ze binnen en overmorgen pas op de deurmat

Ik heb net mijn oude cube verkocht voor 50 euro zonder controller. Vandaag heb ik dus ook het MK DD pakket met bonusdisc gehaald, en ben ik niet eens zo duur uit. Die extra controller kun je namelijk toch goed gebruiken voor multiplayer.
DDPEEKIW
zo vandaag even metriod prime gescoord voor 20euro
kga um zo spelen nu 
maar euh, ook meteen even f-zero gedaan + rebel III... en beide games ruleren zeg ! tziet er allemaal vet uit.. alleen bij die rebel III... moest eerst vliegen en daarna met mannetje lopen.. dat vliegen is
nix mis mee....maar dat lopen is echt bout hoor
.. maar kheb het zomar even gespeeld, en me eerste indruk was : nicee
vooral F-zero.... moet ik ook kopen dus
zoals zoveel spellen
maar euh, ook meteen even f-zero gedaan + rebel III... en beide games ruleren zeg ! tziet er allemaal vet uit.. alleen bij die rebel III... moest eerst vliegen en daarna met mannetje lopen.. dat vliegen is

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 75298
lol in de ontkennings fase...eviltweaker schreef op 13 november 2003 @ 00:31:
Ik heb net mijn oude cube verkocht voor 50 euro zonder controller. Vandaag heb ik dus ook het MK DD pakket met bonusdisc gehaald, en ben ik niet eens zo duur uit. Die extra controller kun je namelijk toch goed gebruiken voor multiplayer.
Ach ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook heel hard aan zit te denken om mijn cube+ losse mk:dd te verkopen en dat mk:dd pakket te kopen puur voor die zelda bonus disc.
Eerst maar eens kijken of die disc echt los voor 20e te krijgen is bij de nedgame, if not dan verpats ik mijn cube over een week of 2 voor zo'n mk:dd pakket.
Ik hoop mijn oude huisgenoten te bewegen om dat MK DD pakket te kopen en mij de Zelda disc te geven. Dan mogen ze mijn oude Zelda disc wel hebben. Doen ze het niet dan mogen ze mijn 2e MK DD wel overnemen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hier bij de Nedgame zeiden ze dat die disc niet los te krijgen was ... beetje vreemd
Maar goed, hoop dat Nintendo genoeg van die dingen heeft zodat ik hem uit de sterren catalogus kan halen (voor een redelijk aantal sterren dan)
Maar goed, hoop dat Nintendo genoeg van die dingen heeft zodat ik hem uit de sterren catalogus kan halen (voor een redelijk aantal sterren dan)
vaag, want ik heb hem gisteren besteld bij Nedgame's site en een orderbevestiging gehad....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zeker vreemd want hij staat toch echt op de website los te koop, of zou dat de oude zelda bonus disc zijn ? want er staat geen plaatje of beschrijving bij.TAG_Speedy schreef op 13 november 2003 @ 09:59:
Hier bij de Nedgame zeiden ze dat die disc niet los te krijgen was ... beetje vreemd![]()
Toch vanmiddag maar eens langsgaan en vragen
uiteraard nietRedruM schreef op 12 november 2003 @ 20:53:
Kom op mensen.. niet de F-Zero compo vergeten.. beetje saai om me eigen tijden te verbeteren
Maar wat ze met DD hebben gedaan... ik snap er niks van... volgens mij hebben ze gewoon MK64 gepakt en daar de gfx een beetje van opgevrolijkt. Echt totaal geen vernieuwingen. Ja oke, er zitten nu 2 mannetjes op een "kart", maar wat heb je daaraan. Ze konden er net zo goed 1 mannetje op zetten.
En dan de tracks... sorry hoor, maar volgens mij is de inspiratie totaal op. 80% van de tracks heeft veel weg van MK64. Bij elke baan heb ik wel meerdere keer een deja vu. En dan manier waarop je moet winnen... het lijkt wel of je puur geluk moet hebben met de power-ups ipv dat je goed kunt racen. Bijvoorbeeld als je met z'n 3-en aant racen bent tegenelkaar. De nummer 1 wordt altijd contant genaaid (blauw schild op z'n dak, kut powerups die je dan krijgt, de sterren/boost etc. wat je tegenstanders krijgen). Ik bedoel, wat heeft het voor nut om constant eerste te liggen... op het einde van de race wordt je meestal toch wel ingehaald door die klote powerups. Het beste kun je gewoon de hele tijd 2de blijven en dan op het laatst ff een schild tegen de nr.1 te gooien en hem dan vlak voor de finish voorbij te gaan.
Het race-element zit er voor mijn gevoel totaal niet in. En de battle mode heeft het ook gewoon nét niet. Ik mis gewoon iets...kan ook komen door de wéér inspiratieloze battletracks. Neem bijvoorbeeld de eerste.. die komt toch wel weer heel erg overeen met die van MK64. Alleen is deze gewoon minder dan die van MK64. En de Cube als battlestage
Dat IGN een 7.8 heeft gegeven kan ik heel goed begrijpen. Wat is er nu beter aan deze dan aan MK64. Net níks. Bij MK64 had je nog het gevoel dat je iemand kon verslaan op raceskills, maar bij DD is het meer het rad van fortuin geworden die het eerst over de finish gaat.
Ik zal hier wel een hoop commentaar op krijgen, maar weet ook dat anderen er net zo over denken. En dan heb ik het trouwens nog niet eens gehad over de gfx. Deze hadden ook makkelijk een stuk beter gekund.
Maar goed, ik ga weer eens Fzero spelen.
Gelukkig kan je die power-up zooi uitzetten
Heel je verhaal komt trouwens overeen met MK64 imo, dus snap je niet echt eigenlijk.
Hmm, khad beter kunnen editten.
[ Voor 90% gewijzigd door Aikon op 13-11-2003 10:16 ]
MK:DD = MK64, alleen slechter. Ze hadden toch best wel een paar nieuwe tracks kunnen verzinnen... En de bestaande tracks hadden ze in sommige gevallen wel een stuk langer mogen maken. En sommige zijn gewoon slaapverwekkend. Neem bijvoorbeeld die track met die wervelstormen/drijfzand. Kan me echt totaal niet boeien. Bij MK64 had je idd ook wel zo'n tracks, maar niet zoveel als nu.Aikon schreef op 13 november 2003 @ 10:14:
[...]
Gelukkig kan je die power-up zooi uitzetten
Heel je verhaal komt trouwens overeen met MK64 imo, dus snap je niet echt eigenlijk.
Hmm, khad beter kunnen editten.
En de balans powerups/raceskills had sowieso beter gekund.
Waar kun je dat dan uitzetten
Wat ik jammer vind aan MK:DD is dat de volgorde van hoe de tegenstanders over de finish gaan na de 1ste ronde al vast staat. Het komt zo vaak voor dat de 1ste vier plaatsten op alle tracks hetzelfde zijn. Als yoshi bijv. op de 1ste track 1ste wordt, zal ie op alle tracks 1ste worden of 2de achter jezelf. Bij f0 heb ik veel meer het gevoel dat er onderling ingehaald wordt en bij MK:DD lijkt het net of de 2de plaatst de 1ste niet mag inhalen en de 3de de tweede weer niet. MK:DD is leuk om te spelen, maar ik vind echt dat het in de schaduw staat van f0.
Hmmm, ik denk dat F-Zero ook meer bedoelt is als echte racegame en single-player game. MK DD is meer bedoelt als lekker toegankelijke party-game.
Tjemig, hoop negatieve reacties op Mario Kart zeg! Ik heb em nog niet en ik heb Mario Kart 64 ook nooit gespeeld maar ik word wel wat huiverig om em te kopen nu eerlijk gezegd...
Hopelijk krijg ik m'n broertje zo gek...
Grab shell dude!
Het is trouwens zo dat in alle MK games ooit de stand altijd nogal geforceerd overkwam, in een zeldzaam moment werd de rangorde verbroken. De tactiek die wordt genoemd over het tweede liggen en vlak voor het einde de nummer 1 van de baan kegelen is een bekende tactiek die ik in de oorspronkelijke MK al gebruikte 
Maar toegegeven, DD is een hoop verloren potentieel.
Maar toegegeven, DD is een hoop verloren potentieel.
Als je MK64 nog nooit gespeeld heb is vallen die dingen je niet op, koop het gerust je vind het een heerlijk spel. Nintendo heeft de "fout" gemaakt dat MK:DD teveel lijkt op MK64, wat op zich slim is want dat is een fantastisch spel, maar mensen die MK64 heel veel gespeeld hebben vinden MK:DD nu niet echt vernieuwend.
Het is zeker geen slecht spel, en als je MK64 nooit gespeeld hebt al zeker niet. Laat je niet afschrikken door mij he, er zijn een hoop anderen die het wel een topper vinden.jOzh schreef op 13 november 2003 @ 10:48:
Tjemig, hoop negatieve reacties op Mario Kart zeg! Ik heb em nog niet en ik heb Mario Kart 64 ook nooit gespeeld maar ik word wel wat huiverig om em te kopen nu eerlijk gezegd...
Hmm, nog geen Mario Kart van gamerelease 
Nou ja, moet toch nog die laatste cup op master mode halen om de ax cup te unlocken in F-Zero.
Men is toch niet echt onder de indruk als ik dit zo lees. Jammer, had er wel vrij veel van verwacht. Nou ja, eerst zelf maar eens zien natuurlijk
Nou ja, moet toch nog die laatste cup op master mode halen om de ax cup te unlocken in F-Zero.
Men is toch niet echt onder de indruk als ik dit zo lees. Jammer, had er wel vrij veel van verwacht. Nou ja, eerst zelf maar eens zien natuurlijk
Morgen m'n pa maar ff naar Nedgame sturen om die Zelda bonus disk te halen.
Hopelijk verkopen ze hem in apeldoorn wel los.
Hopelijk verkopen ze hem in apeldoorn wel los.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Welke winkel verkoopt die boxes al? Ik ben gisterochtend redelijk wezen zoeken maar kon echt niets vindeneviltweaker schreef op 13 november 2003 @ 00:31:
Vanavond om 18:00 nog maar een keer gaan speuren
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De site van Nedgame zegt inmiddels dattie op is, en dat hij 29,95 is..
Ik denk dat ik hem uit de sterrencatalogus pluk, maar dan zou ik eigenlijk wel vantevoren willen weten wanneer hij er in terecht komt.. ik kijk in principe wel iedere dag, maar je zal weer net zien dat hij smiddags beschikbaar wordt en dan direct uitverkocht is
.
Ik denk dat ik hem uit de sterrencatalogus pluk, maar dan zou ik eigenlijk wel vantevoren willen weten wanneer hij er in terecht komt.. ik kijk in principe wel iedere dag, maar je zal weer net zien dat hij smiddags beschikbaar wordt en dan direct uitverkocht is

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
dat van die zelda disc klopt heb net gebeld met nedgame. Ze trekken hem gewoon uit het double dash pakketten. De prijs is verhoogt vanwege de stormloop op de disc en het is dus wel die uit de double dash paketten. met alle oude zelda's erop.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
iemand nog een vip-code van metriod prime voor mij ?? bij de mijnes zat er namelijk geen.. 2e hans...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
mooi dat ik ehm al besteld heb voor die eerdere prijs dan
thnx zwelgh!
nop heb net pas mijn eigen versie geregistreerdYohann!s schreef op 13 november 2003 @ 12:07:
iemand nog een vip-code van metriod prime voor mij ?? bij de mijnes zat er namelijk geen.. 2e hans...![]()
![]()
maar ik kan mijn mario sunshine code nergens vinden.
En ik vind het nog steeds bout dat ik niet alledrie mijn GBA advance SP's kan registreren.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Hrmm net weer ff een paar keer geprobeerd om goud te winnen met de flower cup op 100cc MAAR HET LUKT NIET
Ik heb inderdaad ook het idee dat je het met alleen goed racen niet haalt, maar dat het voornamelijk de powerups zijn. EN ik vermoed de ai ervan om toch weer een beetje het cheating bastard syndroom te hebben (snel wegrijden na geraakt te zijn, even snel rijden als mij zelfs wanneer ik een nitro mushroom gebruik). Maar toch vind ik het nog steeds leuk, en het rijden voelt gewoon beter dan mk64....ik had met dat spel altijd spannende races, terwijl ik als ik de snes versie speelde ik mijn vrienden er finaal uitreed......(mijn mariokart noob vrienden that is
) ik denk dat dit met mk:dd ook zo zal zijn omdat het rijden toch wat pittiger is.
Verder las ik dat sommigen hier de gfx niet zo goed vonden? Niet mee eens, je kan dit spel imho gewoon niet vergelijken met f-zero omdat de stijl zo compleet anders is. (een beetje zoals the windwaker en oot?). Dat vond ik nog wel goed in het ign reviewtje...ok de gfx zijn niet iets wat je als een tech demo zou laten zien. Maar het ziet er toch mooi uit als je ervan uitgaat dat het over het mario universum (
) gaat? Ik vond wat dat betreft wederom toen ik mk64 voor het eerst speelde de gfx veel tegenvallender. En hetzelfde geld voor de tracks, ok baby park is bespottelijk, maar voor de rest? Niet slechter dan mk64, en ik vind zelf dat langer zeker niet altijd beter is (rainbow road *bibber*).
Maar goed, misschien hebben de mensen waarvoor mk:dd tegenvalt hetzelfde als ik het met het overgaan van de snes versie naar de mk64. Omdat ik toen zo teleurgesteld was heb ik nu mijn verwachtings patroon wat naar beneden bijgesteld.
Wat zijn trouwens jullie favourite chars/karts? Voor mij is het:
- baby mario/luigi voor de special chomp powerup
- yoshi voor zijn ei powerup
en dan de kart van luigi vanwege zijn all round eigenschappen.
Heh nu ik dit zo intyp denk ik dat ik deze combo nog niet eens gespeeld heb, maar op papier klinkt het goed

Ik heb inderdaad ook het idee dat je het met alleen goed racen niet haalt, maar dat het voornamelijk de powerups zijn. EN ik vermoed de ai ervan om toch weer een beetje het cheating bastard syndroom te hebben (snel wegrijden na geraakt te zijn, even snel rijden als mij zelfs wanneer ik een nitro mushroom gebruik). Maar toch vind ik het nog steeds leuk, en het rijden voelt gewoon beter dan mk64....ik had met dat spel altijd spannende races, terwijl ik als ik de snes versie speelde ik mijn vrienden er finaal uitreed......(mijn mariokart noob vrienden that is
Verder las ik dat sommigen hier de gfx niet zo goed vonden? Niet mee eens, je kan dit spel imho gewoon niet vergelijken met f-zero omdat de stijl zo compleet anders is. (een beetje zoals the windwaker en oot?). Dat vond ik nog wel goed in het ign reviewtje...ok de gfx zijn niet iets wat je als een tech demo zou laten zien. Maar het ziet er toch mooi uit als je ervan uitgaat dat het over het mario universum (
Maar goed, misschien hebben de mensen waarvoor mk:dd tegenvalt hetzelfde als ik het met het overgaan van de snes versie naar de mk64. Omdat ik toen zo teleurgesteld was heb ik nu mijn verwachtings patroon wat naar beneden bijgesteld.
Wat zijn trouwens jullie favourite chars/karts? Voor mij is het:
- baby mario/luigi voor de special chomp powerup
- yoshi voor zijn ei powerup
en dan de kart van luigi vanwege zijn all round eigenschappen.
Heh nu ik dit zo intyp denk ik dat ik deze combo nog niet eens gespeeld heb, maar op papier klinkt het goed
10 second ninja DONE
30 euro vuile flikkers en gister nog 19,99.harley schreef op 13 november 2003 @ 12:02:
dat van die zelda disc klopt heb net gebeld met nedgame. Ze trekken hem gewoon uit het double dash pakketten. De prijs is verhoogt vanwege de stormloop op de disc en het is dus wel die uit de double dash paketten. met alle oude zelda's erop.
Ik wacht wel ff op de sterren catalogus, 30 euro is wel erg veel geld voor een set games die ik al heb op hun respectievelijke systemen.
Ik denk dat ik heel blij ga zijn dat MK:DD zo veel op MK64 lijkt. Ik heb MK64 namelijk nog nooit gespeeld maar het wordt zo opgehemeld dat ik het bijna jammer vind. Maar dat is nu dus mooi verholpen.
En daarbij wil ik nog even toevoegen: "Beter goed gejat dan slecht bedacht!"
En daarbij wil ik nog even toevoegen: "Beter goed gejat dan slecht bedacht!"
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik vind het zowiezo een beetje een dubieuze manier van verkopen, denk niet dat Nintendo daar blij mee is. En degenen die daar een Mario Kart pack kopen (zonder Zelda-disc) waarschijnlijk ook niet...Anoniem: 5577 schreef op 13 november 2003 @ 12:14:
30 euro vuile flikkers en gister nog 19,99.
Ik wacht wel ff op de sterren catalogus, 30 euro is wel erg veel geld voor een set games die ik al heb op hun respectievelijke systemen.
Grab shell dude!
Ik weet niet of jullie m’n oude MKDD frustratie post hebben gelezen.. maarruh scratch that hahaaa 
Ik haal nu alle cups met 2 vingers in m’n eh.. where ever

Raar dat ik er 2 dagen geleden zo’n moeite meer had.. (ligt volgens mij ook echt wel puur aan je drivers en kart btw)
Timetrial compo here I come !
Ennuh voor de mensen die bang zijn geworden door de negatieve verhalen..
Vorm gewoon lekker je eigen mening en denk er maar gewoon aan dat dit het Cube topic is vol wisselvallige zeikerds
NOI mensen hehe maar het is vaak wel zo.. OMG hehehe
Ik haal nu alle cups met 2 vingers in m’n eh.. where ever
Raar dat ik er 2 dagen geleden zo’n moeite meer had.. (ligt volgens mij ook echt wel puur aan je drivers en kart btw)
Timetrial compo here I come !
Ennuh voor de mensen die bang zijn geworden door de negatieve verhalen..
Vorm gewoon lekker je eigen mening en denk er maar gewoon aan dat dit het Cube topic is vol wisselvallige zeikerds
NOI mensen hehe maar het is vaak wel zo.. OMG hehehe
Nog ff een vraagje, ligt MK:DD vandaag al in de winkel dat iedereen em schijnt te hebben?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 75177
Lees net op de site van Nintendo dat hun marktaandeel vervijfvoudigt is (in europe). Hier wordt je toch wel vrolijk van
Idd erg lekker want als het verVIJFvoudigd is en ze zitten nu op 25% dan was het daarvoor dus wel erg triest gesteld met 5%...Anoniem: 75177 schreef op 13 november 2003 @ 12:36:
Lees net op de site van Nintendo dat hun marktaandeel vervijfvoudigt is (in europe). Hier wordt je toch wel vrolijk van
Ik denk dat Nedgame zich redelijk problemen op de hals haalt door die pakketten open te slopen. Ik denk niet dat Nintendo dit zomaar zal laten gebeuren...
[ Voor 54% gewijzigd door Deddiekoel op 13-11-2003 12:57 ]
In options. Maar denk niet dat dat voor de Grand Prix's geldt, maar voor Time Trial. Moet je ff kijken
En de tracks vind ik ook te kort eigenlijk, maar vind ze wel goed in elkaar zitten over het algemeen.
Wat een hufters als ze dat doen, koop je zo'n pakket zit er geen bonusdisc in. Nou ja ze krijgen het wel een keer terug ofzo. MK:DD is al sinds eergisteren te koop bij diverse winkels, meestal was dat de engelse versie zonder sterren en met MPH aanduiding.
Lijkt me niet dat ze die pakketten dan zonder bonusdisc gaan verkopen. Halen ze niet gewoon de cubes en de mario karts eruit om die gewoon los te verkopen? In mijn Metroid Prime pak zat ook een gewone Gamecube doos met het spel daarin. De Metroid pak doos was alleen een stuk karton dat om de gwone cube doos heen zat.
Ben net terug van de Mediamarkt in Rijswijk, en heel m'n pauze lopen spelen met MKDD, ik vind et echt leuk! Heb de voorgangers ook altijd gespeeld, en voor mij is hij het geld dubbel en dwars waard....nu nog wachten totdat gamerelease hem opstuurtJvS schreef op 13 november 2003 @ 11:43:
[...]
Welke winkel verkoopt die boxes al? Ik ben gisterochtend redelijk wezen zoeken maar kon echt niets vinden
Vanavond om 18:00 nog maar een keer gaan speuren
By the way, JvS, de MKDD pakket met GC is ruime getallen verkrijgbaar hiero bij Mediamarkt Rijswijk...dus
Ik had zo'n Mario Sunshine pakket gekocht, daar zat gewoon een sticker op een normale GC doos gekwaktkNarf schreef op 13 november 2003 @ 13:01:
Lijkt me niet dat ze die pakketten dan zonder bonusdisc gaan verkopen. Halen ze niet gewoon de cubes en de mario karts eruit om die gewoon los te verkopen? In mijn Metroid Prime pak zat ook een gewone Gamecube doos met het spel daarin. De Metroid pak doos was alleen een stuk karton dat om de gwone cube doos heen zat.
Lag gister al in de beter gameszaken , en eergister zelfs al bij een aantal zaken in de randstadrajackar schreef op 13 november 2003 @ 12:36:
Nog ff een vraagje, ligt MK:DD vandaag al in de winkel dat iedereen em schijnt te hebben?
Ik heb PAL en NL handleiding en das ook mph. Volgens mij heb je geen kph. Ook eergister gekocht.Anoniem: 2856 schreef op 13 november 2003 @ 13:00:
Wat een hufters als ze dat doen, koop je zo'n pakket zit er geen bonusdisc in. Nou ja ze krijgen het wel een keer terug ofzo. MK:DD is al sinds eergisteren te koop bij diverse winkels, meestal was dat de engelse versie zonder sterren en met MPH aanduiding.
[ Voor 4% gewijzigd door Aikon op 13-11-2003 13:51 ]
Same here pal met nl handleiding en ook mph, zal toch wel ergens in te stellen zijn want het voelt zo sloom aan als er mph staatAikon schreef op 13 november 2003 @ 13:50:
[...]
Ik heb PAL en NL handleiding en das ook mph. Volgens mij heb je geen kph. Ook eergister gekocht.
Anoniem: 59347
Eindelijk ... morgen krijg ik mijn versie van Mario Kart DD binnen van GCshop!
Ben benieuwd. Al dat commentaar dat hij teveel lijkt op de n64 versie doet me eigenlijk weinig. Ik heb nooit een n64 gehad dus ik denk dat ik sowieso wel lol zal hebben met die game.
Ben benieuwd. Al dat commentaar dat hij teveel lijkt op de n64 versie doet me eigenlijk weinig. Ik heb nooit een n64 gehad dus ik denk dat ik sowieso wel lol zal hebben met die game.
Anoniem: 89542
KPH zit er wel in in de JAP versie heb ik zelf gezien! En de 50 en 100 cc zijn zo makkelijk dat ik dat ff in 1,5 uur na aanschaf van de game heb gehaald met al mijn vingers in mijn neusje 
Maar de 150 is een pijn in mijn kont de schilden en andere powerups van die gasten vliegen me on de oren
Game-pje is er fijn!
Maar de 150 is een pijn in mijn kont de schilden en andere powerups van die gasten vliegen me on de oren
Game-pje is er fijn!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89542 op 13-11-2003 14:08 ]
Wordt een beetje gek van al die mensen die klagen over een te korte track, mario circuit op de snes reed je makkelijk in 16 seconden, luigi circuit hier rij je in een seconde of 30. De enige echtkorte baan is die ovaal (ben ff de naam kwijt).Aikon schreef op 13 november 2003 @ 12:57:
[...]
In options. Maar denk niet dat dat voor de Grand Prix's geldt, maar voor Time Trial. Moet je ff kijken
En de tracks vind ik ook te kort eigenlijk, maar vind ze wel goed in elkaar zitten over het algemeen.
Heb nu alle cups op 100CC gehaald, en de mushroom cup op 150
Ow, en wat betreft favoriete figuren: Hang teen beetje van de cup af, maarmeestal toch wel Toad met Koopa Troopa, vanwege de relaxte powerups, en dan in de kinderwagen van mario ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 13-11-2003 14:17 ]
van de site van Gamerelease.nl:
*Edit: Johnnyv.nl -> WegWeze jij
hup, huiswerk maken!
*Zucht* weer een dagje zonder....morgen is ie er....410 Stuks!! Zoveel hebben we er verkocht van MKDD t/m 11 November. Dit aantal zal overigens nog wel over de 500 schieten de komende week... Bedankt allemaal voor jullie vertrouwen in ons, iedereen heeft hem Vijdag in de bus liggen!! We zijn nu ca. 3 Maanden online in de huidige vorm en we groeien elke week nog met 100%. Ook Belgie begint ons te ontdekken gezien het groeiende aantal orders. We zijn nu al de grootste online games verkopende winkel in NL!! Nogmaals, iedereen bedankt en alvast veel gameplezier dit weekend met MKDD!! (en hou onze site in de gaten de komende tijd, we gaan er namelijk een leuke Kerst van maken dit jaar!) Ps. MKDD wordt 14 November E 47,50. Bestel hem nog snel voor de oude prijs!!
*Edit: Johnnyv.nl -> WegWeze jij
[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 13-11-2003 14:17 ]
Ik zou de intertoys toch niet echt een 'betere gameszaak' noemen, en die had 'm toch echt als eersteAnoniem: 5577 schreef op 13 november 2003 @ 13:34:
[...]
Lag gister al in de beter gameszaken , en eergister zelfs al bij een aantal zaken in de randstad
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 13-11-2003 14:18 ]
Nou vandaag mk:dd gezien
zag er mooi uit ...
als ie tussen de 20-30 E kost koop ik uhm wel maar nu niet
zag er mooi uit ...
als ie tussen de 20-30 E kost koop ik uhm wel maar nu niet
This is the Way.
zo .. om 12 uur mk:dd gehaald, geen zin om tot morgen op de post te w8en 
half 1 tot half 3 nu gespeeld samen met een goede vriendin van me, zij vond het iig erg leuk, en ik vond het ook cool =)
50cc goud ging in 1x, 100cc valt dan tegen zeg ! =) .. nog geen goud =\ .. wel wat zilveren .. maar vond het een beetje jammer van mezelf dat het niet in 1x lukte =)
maar is toch beetje wennen weer
ga zo weer verder, even alle posts lezen en shagje, en dan weer los =)
edit : trouwens, goed racen werkt best wel, af en toe heb je toch wel dat je een race bijna perfect rijdt, en dan ga je dus flink ver voor alle anderen de finish over
combinatie van poppetjes is best belangrijk .. sommige combo's zijn best wel irritant (altijd neergemaaid worden als iemand tegen je op rijdt enzo)
ga zo wel weer verder, moet goud hebben op 100cc
half 1 tot half 3 nu gespeeld samen met een goede vriendin van me, zij vond het iig erg leuk, en ik vond het ook cool =)
50cc goud ging in 1x, 100cc valt dan tegen zeg ! =) .. nog geen goud =\ .. wel wat zilveren .. maar vond het een beetje jammer van mezelf dat het niet in 1x lukte =)
maar is toch beetje wennen weer
ga zo weer verder, even alle posts lezen en shagje, en dan weer los =)
edit : trouwens, goed racen werkt best wel, af en toe heb je toch wel dat je een race bijna perfect rijdt, en dan ga je dus flink ver voor alle anderen de finish over
combinatie van poppetjes is best belangrijk .. sommige combo's zijn best wel irritant (altijd neergemaaid worden als iemand tegen je op rijdt enzo)
ga zo wel weer verder, moet goud hebben op 100cc
[ Voor 29% gewijzigd door yamAUchi op 13-11-2003 14:41 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
90710
Ik heb nu MK:DD (2 dagen voordat-ie officieel uitkomt) en er zit helaas geen bonusdisc bij, maar het is echt een gaaf spel!
Btw. heb ik de bonusdisc met m'n sterren gekocht dus.........
Heel leuk maar dan heb je de verkeerde bonusdisc in gedachten, dit is een andere dan die bij de windwaker...90710 schreef op 13 november 2003 @ 14:41:
Ik heb nu MK:DD (2 dagen voordat-ie officieel uitkomt) en er zit helaas geen bonusdisc bij, maar het is echt een gaaf spel!
Oproep aan D3: zet ff de special characters en cars in de compo...
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 13-11-2003 14:42 ]
90710
Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb deze disc namelijk nog niet binnen en als antwoord op mijn e-mail kreeg dat ze die discs deze week binnenkregen.johnnyv.nl schreef op 13 november 2003 @ 14:42:
[...]
Heel leuk maar dan heb je de verkeerde bonusdisc in gedachten, dit is een andere dan die bij de windwaker...
Oproep aan D3: zet ff de special characters en cars in de compo...
Ze zouden ze volgende week opsturen (Voor de mensen die 'm ook besteld hadden)
[ Voor 9% gewijzigd door 90710 op 13-11-2003 14:50 ]
De mk : dd bonusdisc staat nog nieteens in de catalogus...90710 schreef op 13 november 2003 @ 14:49:
[...]
Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb deze disc namelijk nog niet binnen en als antwoord op mijn e-mail kreeg dat ze die discs deze week binnenkregen.
90710
Ik zal het vermelden als ik de disc heb.johnnyv.nl schreef op 13 november 2003 @ 14:49:
[...]
De mk : dd bonusdisc staat nog nieteens in de catalogus...
Grappig feitje: Ik heb nu voor de GC en GBA dezelfde racegames Mario Kart en F-Zero
[ Voor 17% gewijzigd door 90710 op 13-11-2003 14:57 . Reden: grappig feitje ]
All-New Nintendo hardware at E3!!!!!
spong.com reports -
This morning in Japan, Nintendo made a shock announcement, revealing that it would debut brand-new hardware at next year’s E3, surprising everyone as it was widely believed that nothing would be seen for over a year.
It was not revealed by senior managing director Yoshihiro Mori as to whether a home console or new handheld would be shown, though most analysts believe that Nintendo is planning to trump both Microsoft and Sony by being the first to release next-generation home hardware.
This amazing revelation was made in an attempt to counter Nintendo’s worst ever financial results since 1962. Indeed, the Osaka gaming giant has today revealed a loss of $27 million in just the first half of this year, a devastating blow for a firm used to the buoyancy of Pokemon sales in recent times.
The loss is a direct result of the terrible time endured by the GameCube pre-price cut, having to halt console production due to low demand, and obviously could not be offset by the riotous levels of sales enjoyed by the Game Boy Advance and the whopping licensing fees paid by third-parties.
With the PSP threatening to combine iPod and PlayStation 2 in miniature form, Nintendo is under siege at present. Make no mistake, despite a recent announcement of massive GameCube sales (powered by price-cuts) the next 18 months will either see Nintendo become a rejuvenated force in the $4.2 billion global games industry, or will see its demise.
spong.com reports -
This morning in Japan, Nintendo made a shock announcement, revealing that it would debut brand-new hardware at next year’s E3, surprising everyone as it was widely believed that nothing would be seen for over a year.
It was not revealed by senior managing director Yoshihiro Mori as to whether a home console or new handheld would be shown, though most analysts believe that Nintendo is planning to trump both Microsoft and Sony by being the first to release next-generation home hardware.
This amazing revelation was made in an attempt to counter Nintendo’s worst ever financial results since 1962. Indeed, the Osaka gaming giant has today revealed a loss of $27 million in just the first half of this year, a devastating blow for a firm used to the buoyancy of Pokemon sales in recent times.
The loss is a direct result of the terrible time endured by the GameCube pre-price cut, having to halt console production due to low demand, and obviously could not be offset by the riotous levels of sales enjoyed by the Game Boy Advance and the whopping licensing fees paid by third-parties.
With the PSP threatening to combine iPod and PlayStation 2 in miniature form, Nintendo is under siege at present. Make no mistake, despite a recent announcement of massive GameCube sales (powered by price-cuts) the next 18 months will either see Nintendo become a rejuvenated force in the $4.2 billion global games industry, or will see its demise.
This space is occupied
BRON: telegraaf
Nog een berichtje in NL
Nintendo komt met nieuwe spelcomputer
TOKIO - Nintendo komt volgende jaar met een nieuwe spelcomputer. De Japanse fabrikant probeert op die manier zijn concurrentiepositie te verstevigen. Het afgelopen halfjaar dook Nintendo in de rode cijfers. De nieuwe spelcomputer wordt in mei officieel gepresenteerd in Los Angeles, zo maakte de directie donderdag bekend. Bijzonderheden wil ze niet geven.
Nintendo boekte in de eerste helft van het op 1 april begonnen boekjaar zoals eerder bekendgemaakt een verlies van 2,89 miljard yen (23,4 miljoen euro). Het is voor het eerst dat het bedrijf rode cijfers schrijft. De omzet steeg 1,6 procent tot 211,4 miljard yen (1,71 miljard euro). Nintendo ondervindt met zijn GameCube grote concurrentie van de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.
Nog een berichtje in NL
Nintendo komt met nieuwe spelcomputer
TOKIO - Nintendo komt volgende jaar met een nieuwe spelcomputer. De Japanse fabrikant probeert op die manier zijn concurrentiepositie te verstevigen. Het afgelopen halfjaar dook Nintendo in de rode cijfers. De nieuwe spelcomputer wordt in mei officieel gepresenteerd in Los Angeles, zo maakte de directie donderdag bekend. Bijzonderheden wil ze niet geven.
Nintendo boekte in de eerste helft van het op 1 april begonnen boekjaar zoals eerder bekendgemaakt een verlies van 2,89 miljard yen (23,4 miljoen euro). Het is voor het eerst dat het bedrijf rode cijfers schrijft. De omzet steeg 1,6 procent tot 211,4 miljard yen (1,71 miljard euro). Nintendo ondervindt met zijn GameCube grote concurrentie van de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Wel vreemd, de cube is toch de jongste van alle consoles
Net 1,5 jaar oud, heb dat ding net een jaar, moet ik alweer gaan sparen voor de nieuwe

hmmm, als er maar genoeg spellen voor de GC blijven komen..dan vind ik het best.
Dit keer zal ik niet tot de early adopters behoren met een GC met 1 controller zonder spel -> 219 euro! (Damn...)
ik ben benieuwd wat ze gaan presenteren op de E3....zou wel een primeur zijn als ze met een nieuwe console komen en zo de concurrentie voor zijn...
Dit keer zal ik niet tot de early adopters behoren met een GC met 1 controller zonder spel -> 219 euro! (Damn...)
ik ben benieuwd wat ze gaan presenteren op de E3....zou wel een primeur zijn als ze met een nieuwe console komen en zo de concurrentie voor zijn...
Ik heb de cube met sms gekocht voor 259 euroNitai schreef op 13 november 2003 @ 15:14:
hmmm, als er maar genoeg spellen voor de GC blijven komen..dan vind ik het best.
ja man, met een extra controller + memorycard was ik toch best veel kwijt! Ik zeg wel dat ik het niet doe, maar met de N64 was het ook zo, hadden we ehm ook op de releasedate gekocht....dit keer bedwing ik me wel
johnnyv.nl -> huiswerk al af?
johnnyv.nl -> huiswerk al af?
Ik koop de volgende nintendo console blind op de realease date kan me geen reet schelen wat ie kost.Nitai schreef op 13 november 2003 @ 15:14:
Ik heb de cube ook gekocht@release met 1 extra controller en een mecard en super smahs brothers melee was toen 340 euro kwijt en geen spijt van gehad.
Heb nu ook alle 3 de next gen consoles en dat zal bij de volgende lading niet anders zijn , eerst de nintendo dan de andere 2 binnen een jaar.
wie zegt dat het om de opvolger van de cube gaatjohnnyv.nl schreef op 13 november 2003 @ 15:13:
Wel vreemd, de cube is toch de jongste van alle consolesNet 1,5 jaar oud, heb dat ding net een jaar, moet ik alweer gaan sparen voor de nieuwe
220euro voor een nieuwe console valt best mee nog. Herriner je de prijzen van de Saturn/PS2/N64 in het begin nog?
ff denken saturn 1149 gulden ps2 1200-1300 gulden psx 799 gulden n64 was ook ik meen 500 gulden.Aikon schreef op 13 november 2003 @ 15:59:
220euro voor een nieuwe console valt best mee nog. Herriner je de prijzen van de Saturn/PS2/N64 in het begin nog?
Heb toen voor mijn dreamcast nog 599 betaald
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 13-11-2003 16:06 ]
Anoniem: 24869
Zag bij Mediamarkt Turok voor 15 euro, niet echt veel dus. Maar was het een leuk spel of viel ie tegen?
219 + 60=279 * 2.20371 = FL 614,-Aikon schreef op 13 november 2003 @ 15:59:
Ik weet nog dat ik voor de N64 (+ mario 64) 630 gulden heb betaald... kost dus eigenlijk nog precies hetzelfde (ondanks de inflatie). De spellen kosten ook nog hetzelfde (of zelfs goedkoper
wat heb je daaraan dan..??
Mooi, dan ga ik vanavond even naar MM Utrecht, kost het daar nog minder dan 150 of vragen ze gewoon het nromale bedrag? Ik heb zeker ook een mem card nodigNitai schreef op 13 november 2003 @ 13:26:
By the way, JvS, de MKDD pakket met GC is ruime getallen verkrijgbaar hiero bij Mediamarkt Rijswijk...dus

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja dat backwards compatibel is leuk, maar ik ken weinig mensen die hun ps1 voor een goede prijs hebben weten te verkopen zonder spellen toen de ps2 uitkwam.
@JvS ja je hebt een memcard nodig, ga voor de Nintendo Memory Card 251 dan weet je zeker dat je nooit problemen hebt en genoeg ruimte. Hij zal rond de 30 euro zijn.
@JvS ja je hebt een memcard nodig, ga voor de Nintendo Memory Card 251 dan weet je zeker dat je nooit problemen hebt en genoeg ruimte. Hij zal rond de 30 euro zijn.
Het is natuurlijk geen must, maar je hebt dan wel gelijk de console met het grootste aanbod van spellen. Denk dat dat ook een aantal lui heeft overgehaald om een ps2 te halen (ondanks het enorm slechte aanbod van ps2 spellen int begin).Reignman schreef op 13 november 2003 @ 16:12:
[...]
wat heb je daaraan dan..??of je moet dan je cube verkope ofzo en je games houden... dan is het wel handig... maar het zou voor mij geen must zijn hoor
max 25 euro dacht ik hppr, helemaal bij de media markt.Anoniem: 2856 schreef op 13 november 2003 @ 16:29:
Ja dat backwards compatibel is leuk, maar ik ken weinig mensen die hun ps1 voor een goede prijs hebben weten te verkopen zonder spellen toen de ps2 uitkwam.
This space is occupied
Alle cups uitgespeeld op 150 CC 
Nu nog de nieuwe cup (met alle cups, ben de naam ff kwijt) uitspelen en dan zijn we alweer klaar
Het spel is toch wel iets te makkelijk, helemaal in vergelijking met f-zero
Wie verbetert mijn luigi circuit tijd even in de compo
Nu nog de nieuwe cup (met alle cups, ben de naam ff kwijt) uitspelen en dan zijn we alweer klaar

Het spel is toch wel iets te makkelijk, helemaal in vergelijking met f-zero
Wie verbetert mijn luigi circuit tijd even in de compo
[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 13-11-2003 16:47 ]
Ik ben toch bang dat zo snel met een nieuwe console komen, niet ineens een explosie van de verkoop van die console gaat zorgen. De markt is inmiddels zo verzadigd dat developers voor de 'oude' consoles met een enorm marktaandeel (PS2) gaan blijven ontwikkelen. Als die spellen ook op die oude consoles zullen blijven verschijnen, zullen mensen niet massaal overstappen voor alleen de mooiere graphics als de nieuwe console bij release veel €'s gaat kosten (Wat natuurlijk de verkoop kan helpen is het backwards-compatible maken van de console). En iedereen weet wat lagere verkopen van een console betekend: namelijk minder support van developers en zonder games dalende verkopen, nog minder support etc. etc.
Pas als Sony een nieuwe console op de markt gaat brengen, zullen mensen gaan overstappen naar een nieuwe console (PS3 of misschien wat anders)omdat er dan minder games voor de PS2 zullen verschijnen. Nintendo kan dan een voordeel halen met een lagere verkoopprijs dan de PS3 . Maar ik denk gewoon niet dat het snel op de markt brengen van een nieuwe console door Nintendo hen een groot marktaandeel gaat opleveren, zolang er nog zoveel games voor de PS2 verschijnen.
Daarbij komt ook het imago-probleem dat Nintendo nogsteeds heeft. Hoeveel jongere mensen (rond de 14 ofzo) willen geweldadigere spellen ipv een loodgieter met een rood mutsje en een waterkanon? Ook al is de gameplay nog zo geweldig, ze willen geen felle kleuren en 'knuffel'-achtige hoofdpersonen. Het lijkt wel of het tegenwoordig niet meer 'cool' is om een game te spelen zonder dat er bloed en geweld ofzo in voorkomt.
Ik ben een erg grote fan van Nintendo, maar waar zijn ze nou precies goed in? Juist (meesterlijke) games maken. Ik betwijfel of ze niet beter hun strategie kunnen aanpassen en ipv van console-bouwer een ontwikkelaar van games voor andere consoles te worden, zoals SEGA. Ik denk dat veel mensen spellen zoals f0, metroid en zelda willen spelen of dit nou op een PS, XBOX of een Gamecube is..
Pas als Sony een nieuwe console op de markt gaat brengen, zullen mensen gaan overstappen naar een nieuwe console (PS3 of misschien wat anders)omdat er dan minder games voor de PS2 zullen verschijnen. Nintendo kan dan een voordeel halen met een lagere verkoopprijs dan de PS3 . Maar ik denk gewoon niet dat het snel op de markt brengen van een nieuwe console door Nintendo hen een groot marktaandeel gaat opleveren, zolang er nog zoveel games voor de PS2 verschijnen.
Daarbij komt ook het imago-probleem dat Nintendo nogsteeds heeft. Hoeveel jongere mensen (rond de 14 ofzo) willen geweldadigere spellen ipv een loodgieter met een rood mutsje en een waterkanon? Ook al is de gameplay nog zo geweldig, ze willen geen felle kleuren en 'knuffel'-achtige hoofdpersonen. Het lijkt wel of het tegenwoordig niet meer 'cool' is om een game te spelen zonder dat er bloed en geweld ofzo in voorkomt.
Ik ben een erg grote fan van Nintendo, maar waar zijn ze nou precies goed in? Juist (meesterlijke) games maken. Ik betwijfel of ze niet beter hun strategie kunnen aanpassen en ipv van console-bouwer een ontwikkelaar van games voor andere consoles te worden, zoals SEGA. Ik denk dat veel mensen spellen zoals f0, metroid en zelda willen spelen of dit nou op een PS, XBOX of een Gamecube is..
[ Voor 4% gewijzigd door tjempjun op 13-11-2003 16:48 ]
Dit topic is gesloten.