Het Grote Gamecube topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 51765 schreef op 11 november 2003 @ 19:57:
[...]
Hoe kom je daarbij dan? Heb je wel eens van de PS2 gehoord? :)
Ik ga uit van hp2, aangezien dit spel dezelfde engine draait en op alledrie de consoles uit kwam. Op de cube zag het er gewoon veruit het brakst uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Copycat schreef op 11 november 2003 @ 19:48:
[...]

Anders ik wel !! Het wordt weer eens tijd voor een gewone oldskool mario game zoals super mario bros 3 of mario world. Dan moet 1.5 GB toch genoeg zij voor een paar honderd uur speelplezier.
precies... als ze nou een Mario game maken in de graphicstijl van Viewtiful Joe.. dat zou cool zijn! Gewoon leuke 2D-platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 24674 schreef op 11 november 2003 @ 19:59:
[...]

precies... als ze nou een Mario game maken in de graphicstijl van Viewtiful Joe.. dat zou cool zijn! Gewoon leuke 2D-platform!
Alleen wel jammer dat iedereen dan zoiets heeft van: hey, dat is net als VJ :(

Ik was echt verbaasd dat veel mensen SMS zo'n brakke game vonden, zelf heb ik er echt van genoten :)

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 11-11-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op 11 november 2003 @ 20:00:
[...]

Alleen wel jammer dat iedereen dan zoiets heeft van: hey, dat is net als VJ :(

Ik was echt verbaasd dat veel mensen SMS zo'n brakke game vonden, zelf heb ik er echt van genoten :)
mij zal je niet horen :) nee wel een geheel eigen stijl natuurlijk.. maar wel ongeveer dezelfde gameplay..

mooie spelfout op het eind van dat Mario Bros 4 filmpje trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

johnnyv.nl schreef op 11 november 2003 @ 19:58:
[...]

Ik ga uit van hp2, aangezien dit spel dezelfde engine draait en op alledrie de consoles uit kwam. Op de cube zag het er gewoon veruit het brakst uit...
Dan ga je uit van een PS2 spel dat slecht is geport naar de cube, niet handig dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 51765 schreef op 11 november 2003 @ 20:05:
[...]
Dan ga je uit van een PS2 spel dat slecht is geport naar de cube, niet handig dus :P
Hmmmmm, even denken: zelfde uitgever, zelfde engine, opvolger, wederom meer aandacht besteedt aan ps2 en pc versies (online multiplay etc), need I say more, maar we zullen het wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

johnnyv.nl schreef op 11 november 2003 @ 19:58:
[...]

En voor de PS2 versie was een apart team.
Terwijl de GC/PC/Xbox versie in zowat dezelfde tijd zijn geprogt door een ander team en waarschijnlijk is die versie vooral voor de Xbox en PC geprogt en toen voor de Cube door de portmachine gehaald :(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op 11 november 2003 @ 20:07:
[...]

Hmmmmm, even denken: zelfde uitgever, zelfde engine, opvolger, wederom meer aandacht besteedt aan ps2 en pc versies (online multiplay etc), need I say more, maar we zullen het wel zien...
Ik zeg ook niet dat underground er op de cube wel goed uit gaat zien. Je zei dat de cube de zwakste hardware had, daar ging ik op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen zo'n discussie hoeft helemaal niet.

Ten eerste johnnyv.nl: je hebt je feiten niet helemaal op orde. :)

NFS: HP2 is gemaakt door 2 teams. 1 voor de PS2 versie, 1 voor de Xbox/GC versie. Het team van de Xbox/GC versie heeft het dus aardig verknalt want normaalgesproken zijn die versies juist beter.

Het PS2 team maakt nu de engine van NFS: Underground voor: PS2/GC/Xbox. Dus nu kun je een beter vergelijk maken, althans mits het spel goed gepoort word.

Anders moet je gewoon kijken naar 1/2nd party titels en die met elkaar gaan vergelijken.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

johnnyv.nl schreef op 11 november 2003 @ 19:56:
Even over de hardware, de gamecube heeft qua specs nou eenmaal de zwakste inhoud... En voor de mensen die denken dat ik een fanboy ben, ik heb alleen een cube (en nes en snes en gb en pc en ps1 ok)
Toch zien spellen er op een GC er regelmatig gelikter uit dan andere op een PS2 hoor (al kan die ook hele mooie dingen) :). Megaherzen enzo zeggen niet altijd wat, een PS2 heeft een enorme zieke geheugenbandbreedte voor het grafische gedeelte (als in tientallen GB/sec), maar toch gaat een Xbox die maar 5-6Gbyte/sec bandbreedte heeft er rondjes om rennen.

Als je niet kan onderbouwen en je hebt geen zin in zo'n discussie, leg dan niet in een topic als dit zo'n ononderbouwde troll neer waarmee je alleen zo'n discussie met een baard als sinterklaas mee uitlokt.

IMO laten we die discussie verder wel achterwege, als je de GC in een topic als dit "belabberde graphics door hardware zwakte" komt zeggen, verdien je niet eens een discussie. :{

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 11-11-2003 20:23 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:22
Lees net op Fok dat de battlemode tegenvalt? Wat zijn hier de meningen erover? Kan hem zelf hopelijk morgen ophalen, maar het gaat me eigenlijk om de battlemode (denk je dat je van die N64 af bent moet tie nog blijven staan ;)).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TAG_Speedy schreef op 11 november 2003 @ 20:27:
Lees net op Fok dat de battlemode tegenvalt? Wat zijn hier de meningen erover? Kan hem zelf hopelijk morgen ophalen, maar het gaat me eigenlijk om de battlemode (denk je dat je van die N64 af bent moet tie nog blijven staan ;)).
Mm had op gamer.nl gelezen van iemand dat hij het juist gaaf vond. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 11 november 2003 @ 20:27:
dat was ik die dat zei.. waar ik me aan erger is dat de karts zo langzaam gaan in de battle mode.. dit was bij de SNES en N64 versie wel anders.. dat was lekker achter elkaar aan crossen. Bij MKDD is het gewoon niet vooruit te branden... De games zijn wel leuk hoor, standaard ballonen knallen... tikkertje ofzo en iets met bommen, nog niet helemaal geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Anoniem: 24674 schreef op 11 november 2003 @ 18:32:
[...]

nee geen sterren... je kunt Nintendo wel mailen en dan worden de sterren toegevoegd.. je moet wel bewijs hebben.. bon ofzo..
Welk email adres? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Zooo ff een uurtje f-zero gx gespeeld man wat een spel zeg, heb net de emeral cup op novice gehaald dat was nog wel te doen samen met de eerste chpater uit story mode.

Ben blij dat ik hem dan toch maar heb :P :P alleen die tijden die jullie op de meeste banen halen kom ik nog lang niet bij in de buurt (eerst maar eens wat meer cars en parts gaan kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

info@nintendo.nl denk ik... of .com .. maar Nintendo Nederland zal ook wel een emailadres hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mario Kart Double Dash competitie

Heb alleen de Grand Prix puntentelling nog nodig. Wie kan mij daar aan helpen?

Wachtwoord is overigens hetzelfde als de F-Zero GX compo, username is iets anders maar kunnen de meeste F0 deelnemers wel raden denk ik ;). Lukt het niet dan stuur je maar een mail voor de login.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

SD5k

>4&X

Iemand enig idee wanneer 'Prince of Persia: Sands of Time' hier uitkomt?? Ik heb nu wat filmpjes gekeken en reviews (9.6@IGN / 9.0@Gamespot) gelezen en heb nu toch wel erg veel zin in dat spel. Zitten echt prachtige moves in!

@D3: klasse! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

D³ schreef op 11 november 2003 @ 21:14:
Mario Kart Double Dash competitie

Heb alleen de Grand Prix puntentelling nog nodig. Wie kan mij daar aan helpen?

Wachtwoord is overigens hetzelfde als de F-Zero GX compo, username is iets anders maar kunnen de meeste F0 deelnemers wel raden denk ik ;). Lukt het niet dan stuur je maar een mail voor de login.
vraagje hoe post je je tijd? moet je er een foto van maken met je webcam? of moet je de gc op je vid in aansluiten van je vidcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

Thelema schreef op 11 november 2003 @ 21:25:
Iemand enig idee wanneer 'Prince of Persia: Sands of Time' hier uitkomt?? Ik heb nu wat filmpjes gekeken en reviews (9.6@IGN / 9.0@Gamespot) gelezen en heb nu toch wel erg veel zin in dat spel. Zitten echt prachtige moves in!

@D3: klasse! ;)
PoP lijkt mij ook een goede game. Ik heb uhm even gespeeld op de PS2 (Demo versie) en het ziet er goed uit, goede gameplay en leuke elementen

alleen denk ik dat het op den duur een beetje teveel hack n slash wordt ...

release dates staan in de OP

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 07-07 16:06

Wiebbe

<none />

Anoniem: 24674 schreef op 11 november 2003 @ 20:42:
[...]

dat was ik die dat zei.. waar ik me aan erger is dat de karts zo langzaam gaan in de battle mode.. dit was bij de SNES en N64 versie wel anders.. dat was lekker achter elkaar aan crossen. Bij MKDD is het gewoon niet vooruit te branden... De games zijn wel leuk hoor, standaard ballonen knallen... tikkertje ofzo en iets met bommen, nog niet helemaal geprobeerd.
nee joh!

ik vind van niet, in de standaard battle is het misschien een beetje saai,

maar met die bommen is echt fantastisch leuk :)
helemaal hectisch zeker met meerdere personen. De levels zijn ook VEEL kleiner in battle, wat voor veel snellere en spannende games maakt.

vergeleken met de SNES versie is die sneller vind ik, (vooral omdat de battle levels klein zijn, en dan tel ik het unlockable level niet mee) maar vergeleken met de N64 versie is hij idd wat langzamer. Maar wil niet zeggen minder leuk.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 75298 schreef op 11 november 2003 @ 21:28:vraagje hoe post je je tijd? moet je er een foto van maken met je webcam? of moet je de gc op je vid in aansluiten van je vidcard?
Bij de F-Zero GX compo was geen bewijs nodig, we rekenen er gewoon op dat iedereen op GoT eerlijk is!
(heel makkelijk voor mij, want ik heb geen digicam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Ik wil met die compo meedoen, maar hoe, is er erges een faq ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ehhhm wat is er met me aan de hand ????
Ik krijg nieteens een fatsoenlijke plek voor een beker @ 150cc 8)7 :? :X :/ :|
Bij F-Zero las ik bij jullie dat er geregeld met controllers werd gegooid..
Dat heb ik bij F-Zero niet gehad... bij MK:DD komt het dan toch echt aardig in de buurt :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Hidde schreef op 11 november 2003 @ 22:14:
Ik wil met die compo meedoen, maar hoe, is er erges een faq ofzo?
Wachtwoord + pass aanvragen door op "Wachtwoord nodig?" te klikken en dan te wachten op een meel. Als je een pass hebt kun je tijden invoeren door naar de deelnemers pagina te gaan :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
x KeN x schreef op 11 november 2003 @ 22:32:
Ehhhm wat is er met me aan de hand ????
Ik krijg nieteens een fatsoenlijke plek voor een beker @ 150cc 8)7 :? :X :/ :|
Bij F-Zero las ik bij jullie dat er geregeld met controllers werd gegooid..
Dat heb ik bij F-Zero niet gehad... bij MK:DD komt het dan toch echt aardig in de buurt :( :(
Probeer maar eens een tijd onder de 58 sec @ split oval met Death Anchor neer te zetten.. dan vliegt die controller echt constant (bij mij iig) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

2 vraagjes

1. bij gamerelease, kun je daar niet meerdere games tegelijk bestellen ?? (ik moet 3keer mariokart dubble dash bestellen) of moet ik dan 3keer alles invoeren :?

2. zit er nou wel of niet een bonus disk bij ? (op gamerelease) omdat er staat: o.v.b.

wie kan me dat even vertellen ;) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Yohann!s schreef op 12 november 2003 @ 00:56:
2 vraagjes

1. bij gamerelease, kun je daar niet meerdere games tegelijk bestellen ?? (ik moet 3keer mariokart dubble dash bestellen) of moet ik dan 3keer alles invoeren :?

2. zit er nou wel of niet een bonus disk bij ? (op gamerelease) omdat er staat: o.v.b.

wie kan me dat even vertellen ;) ?
Nee, er zit geen bonusdisk bij en kun je bij het bestellen niet het aantal kiezen :? Meel hun anders :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Nah, gooi je SNES of N64 mario kart er maar in, zelfde snelheid hoor, heb het zelf nog even nagekeken. Dat jij en je maatjes niet kunnen rijden moet je niet op het spel afschuiven he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand deze al gelezen?
http://cube.ign.com/articles/458/458922p1.html
IGN Mario Kart review

Niet echt positief allemaal, en hij krijgt maar een 7,9
Ben wel erg benieuwd nu, ik blijf wachten op de postbode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Die 7.9 is gegeven omdat het niet een vernieuwende titel is, maar meer van het zelfde en daar is naar mijn mening niet zoveel mis mee. Ik koop het spel voor de multiplayer fun en dat zit heus wel goed!

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 2856 op 12-11-2003 09:12 . Reden: signature ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Ja nu ga je dus zien welke site mega fanboy editors in dienst hebben! zelf ben ik er mischien ook wel een, maar als je een review schrijft hoor je objectief te zijn. Waarom geeft IGN deze game een 7,9 ik heb hem ook en vindt deze veruit beter dan de n64 versie beter dan de Snes wil ik niet zeggen. De bestuuring is vet, gp met 4 is vet, grfx zijn vet nee dit verdiend een 8,5 minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nah

ik ben redelijk dronken

heb gvd heel die review gelezen, maar het gaat toch richting de 5.5 voor smk van de power unlimited.

beetje een spel als prince of persia blablaba time, een 9.6 (of nog hoger) geven en deze een 7 =\ ..

kom op , dan sla je toch volledig de plank mis, ik heb het spel nog niet gespeeld, toen ik die 5.5 las ook nog niet, maar dit is gewoon belachelijk, zeiken over geluid is nog tot daarentoe, 30fps als een drawback geven voor lan play =\, het teveel hetzelfde noemen ? .. single player saai ?

gvd .. "I expected so much more than this mediocre effort." .. hoe kan je nou geloofwaardig overkomen als 'online magazine' als je van te voren het best wel in de hemel prijst, en dan .. opeens zo'n review uit je mouw schudt =\

ze zullen er vast veel negative feedback op krijgen, ze zullen er misschien zelfs positive feedback op krijgen.

ik ga het spel halen, en ik weet zeker dat ik er even veel plezier van ga krijgen als smk !

ign kan mijn rug op vanaf nu, leuk voor de exclusieve filmpjes .. maar mario kart een 7 geven (jajaja 7.9 ! .. boo fucking hoo !) .. dat kan gewoon niet !

edit: wow, dat is best netjes geschreven nog =).. hele nacht alcohol hoeft niet zo verschrikkelijk te zijn voor je !, en dit is echt wat ik voel nu .. stink ign ;)

[ Voor 9% gewijzigd door yamAUchi op 12-11-2003 09:46 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Wie heeft de review gedaan van de PU? Zeker die kale met een ninty taat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

dunno anymore, maar zo'n negatieve review is eigenlijk super veelbelovend =)

heheheheh

edit: OMFG, ign geeft godzilla monsters melee een 8.4 .. dat is dus hoger dan mario kart ... en dat spel lijkt leuk, maar het is een absoluut monster kut spel .. die review .. al genoeg over gezegd

[ Voor 55% gewijzigd door yamAUchi op 12-11-2003 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
yamAUchi schreef op 12 november 2003 @ 09:52:
dunno anymore, maar zo'n negatieve review is eigenlijk super veelbelovend =)

heheheheh

edit: OMFG, ign geeft godzilla monsters melee een 8.4 .. dat is dus hoger dan mario kart ... en dat spel lijkt leuk, maar het is een absoluut monster kut spel .. die review .. al genoeg over gezegd
Ik neem een site die Wave Race en F-Zero nagenoeg hetzelfde cijfer geeft sowieso niet serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay * Anoniem: 2766 schrapt ign van zijn lijstje goede review sites.

Nog nooit zo'n grote hoop B-shit gelezen (ow we zijn niet verniewend en inventief en oh de graphics zijn niet watertanden als in f-zero, verwend rot review ventje graphics zijn niet alles !! )

Mario kart is gameplay altijd al geweest en ik vond mk64 een super mooie titel dus zal mk:dd me wel niet teleur stellen.

Het spel krijgt gewoon nog lagere review cijfers dan de gemiddlde doorsnee bagger titel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, dit wordt het snelst vullende topic yet =)

ik heb even de ign insider forums gelezen, en er zijn zoveel flames op de review =)

ben op zich redelijk bedaard sinds mijn ena-vorige post, en deze review stemt mij eigenlijk ontzettend blij (als tweede, kwaadheid een goede eerste), we zullen zien, ik vond de cube-europe review ook niet goed, gewoon omdat ze niet aan mijn mario kart moesten komen, nou moeten ze het natuurlijk niet in het belachelijke gaan trekken zoals een 7,9 .. maar dan gaat mijn mario kart hartje toch kloppen van "EN NOU HOUDEN JULLIE OP!", maar ik heb het nog niet gespeeld, en velen met mij nog niet, maar ik weet zeker, dat ik met deze game meer plezier ga hebben dan super monkey ball

en dat zegt verdorie genoeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik vind IGN zowieso niet echt betrouwbaar, geven ook sportspellen asociaal hoge scores.. en ook sommige eerste generatie gamecube spellen hebben veel te hoge cijfers gekregen..

De reviews in CUBE (ja, dat is van papier gemaakt ja) vind ik stukken beter.
En als je toch goede online reviews wilt.. ga dan naar Gamespot, of kijk bij Gamefaqs bij de user reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

net even een rondje gameshops gedaan in utrecht, maar geen spoort van mariokart, laat staan de bundel (ook bij intertoys niet :(). Morgenavond maar een 2e poging wagen en nu racen naar m'n werk :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-07 16:42
Ach, maak je niet zo druk om de cijfers die andere mensen eraan geven. Voor de een is meer van hetzelfde precies wat'ie zoekt, voor de ander is dat juist wat'ie niet meer wil zien :)

Sowieso zou ik niet te snel oordelen over de ratings van anderen voordat je zelf het flink gespeeld hebt. Ik heb door de jaren heen ontzettend veel games gezien die de eerste week enorm gaaf waren en mij het gevoel gaven dat ik het coolste spel ooit had gevonden, om vervolgens te ontdekken dat ik het een week later nooit meer aanraakte omdat de "lasting appeal" gewoon slecht was.

Dat heb ik dus ook een beetje met Super Mario Sunshine: enorm gaaf spel, typisch het gevoel van Mario64 (dat ik heel erg cool vond en meerdere keren heb gespeeld) maar na een Shine of 20 interesseerde het me gewoon niet zoveel meer. SMS zou ik na 2 dagen spelen een 9.5 hebben gegeven, na 2 weken een 7.5. En daar komt nog bij: misschien ben ik na al die jaren wel een ouwe zeikert geworden en is het spel gewoon een 10 voor de gemiddelde doelgroep. Who knows? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik vind de reviews van eurogamer.net ook errug goed. Heb de site pas geleden pas ontdenkt en ze schrijven zeer goed imo. Ook de opmaak is lekker strak, zonder vervelende pop-ups of reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Ik heb ook de reviews gelezen maar gelukkig op een andere site :)
http://www.metacritic.com...cube/mariokartdoubledash/

metacritic.com is een van mijn favo sites want je krijgt meteen een overview van de meningen.
En wat de ign review? ach die kraakte pn 03 ook behoorlijk af en daar heb ik ook veel plezier aan beleeft. 100 spelers 1000 meningen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
En zit er nu bij sommige MK:DD nog een bonus-disk??
Denk het niet he... :'( :'(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

arghh, ik haat jullie :P een beetje MKDD halen voor de releasedate, en dan nog hier te gaan lopen inwrijven over hoe leuk hij wel niet is....STFU ;) snik.....hopelijk ligt ie bij morgen in de brievenbus....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 13:15
Bart Smit Leeuwarden heeft hem(Mario Kart) nu iig.

[ Voor 16% gewijzigd door Timen op 12-11-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind ook dat IGN op een hoop dingen niet redelijk is in die review. Dat zeuren op te weinig unlockables vind ik een beetje flauw, wat moet je nou met 5 kleuren Mario...
Maar dat het wel wat vernieuwender had gemogen kunnen ze wel gelijk in hebben. Spellen hoeven natuurlijk niet vernieuwend te zijn om leuk te zijn, maar als Nintendo aankondigd dat ze na Sunshine niet meer "updates" van spellen gaan uitbrengen maar echt compleet nieuwe delen moeten ze dat ook doen. Ik heb de eindversie nog niet gespeeld en ik weet niet hoeveel dat twee racers op één kart toevoegt, maar als het erg veel op de vorige Mario Karts lijkt hebben ze daar wel een punt. Een 7,9 lijkt me ook wat laag, maar het is nog steeds een goed cijfer. Er zijn gewoon een beetje teveel spellen die een 8+ of zelfs 9+ krijgen, die cijfers zouden echt alleen voor de beste spellen moeten zijn.

niet slaan yam ;)

Edit: Hebben jullie trouwens IGN meteen uitgeklikt na de Mario Kart review? Beyond Good & Evil is ook gereviewd namelijk, wordt echt een goed spel denk ik :)
http://cube.ign.com/articles/440/440088p1.html

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 12-11-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Que schreef op 12 november 2003 @ 13:00:
Bart Smit Leeuwarden heeft hem(Mario Kart) nu iig.
Ze hebben er nu 1 minder want ik heb hem zojuist daar ook gehaald 8) Ik vind dat rode doosje wel erg grappig eigenlijk, brengt wat variatie in de verzameling.

Verder ik zit met een dilemma, krijg zojuist een email van Nintendo dat ik de GBA player alsnog kan bestellen met mijn verzamelde sterren...ik hoef ze alleen maar te emailen of ik dat wel wil doen...
Maar ik kan ook me kans wagen op de mogelijkheid dat die Zelda bonus cd in die catalogus terecht komt...en dat ik die bestel, maar komt die wel bij ons in de catalogus :/

Ik moet erbij zeggen dat ik een enorme Zelda fan ben en nog nooit de mogelijkheid heb gehad om Zelda 1&2 + MM in mijn collectie heb weten te bemachtigen en deze wel graag wil.

Dus het is als volgt nu emailen en ik krijg de GBA Player twv 50 euro en dat ik deze zeker weten krijg of wachten op die Zelda disc.....

Wat doen ze me aan :+ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik zou wachten op de zelda disc ... de gba player kan je altijd nog los kopen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
HIValicious schreef op 12 november 2003 @ 14:18:
ik zou wachten op de zelda disc ... de gba player kan je altijd nog los kopen...
Ja, je hebt zeker gelijk op dat punt. Voor mij is het ook erg duidelijk eigenlijk dat ik wacht op die Zelda disc, maar toch mja de player is ook erg nice :P

Nah ik email ze wel terug dat het niet hoeft :) Zelda all the way 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Mooi review van BG&E, al lijkt het belangrijkste minpunt dat de gehele quest zo'n 10-12 uur duurt. Wat ik heel erg herken is dat je achteraf baalt dat het al voorbij is - dit had ik een tijd terug met de oorspronkelijk Max Payne op de PC. Ik vond het zo enorm cool dat ik het continu bleef spelen en toen baalde nadat ik het had uitgespeeld, binnen een paar dagen. Maar daar heb ik zulke goeie herinneringen aan dat ik hier absoluut voor wil gaan.

Is de NL releasedate al bekend?

[ Voor 2% gewijzigd door JeroenB op 12-11-2003 14:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenB schreef op 12 november 2003 @ 14:23:
Mooi review van BG&E, al lijkt het belangrijkste minpunt dat de gehele quest zo'n 10-12 uur duurt. Wat ik heel erg herken is dat je achteraf baalt dat het al voorbij is - dit had ik een tijd terug met de oorspronkelijk Max Payne op de PC. Ik vond het zo enorm cool dat ik het continu bleef spelen en toen baalde nadat ik het had uitgespeeld, binnen een paar dagen. Maar daar heb ik zulke goeie herinneringen aan dat ik hier absoluut voor wil gaan.

Is de NL releasedate al bekend?
Ja dat is wel jammer, maar als het echt zo mooi en relaxed is om te spelen speel je 'm gewoon nog een keer. En nog een keer :)

releasedate nog niet bekend helaas. Iig pas volgend jaar, Sony heeft 'm samen met Prince of Persia exclusief dit jaar, de eikels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Koffiezuiper schreef op 12 november 2003 @ 14:17:
[...]

Verder ik zit met een dilemma, krijg zojuist een email van Nintendo dat ik de GBA player alsnog kan bestellen met mijn verzamelde sterren...ik hoef ze alleen maar te emailen of ik dat wel wil doen...
:+ :/
Hoezo kan jij alsnog een GBA-player bestellen :? Sterrencatalogus is, zoals gewoonlijk |:( , leeg.

Maar ik zou zeker op de Zelda disk wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Anoniem: 75177 schreef op 12 november 2003 @ 14:30:
[...]

Hoezo kan jij alsnog een GBA-player bestellen :? Sterrencatalogus is, zoals gewoonlijk |:( , leeg.

Maar ik zou zeker op de Zelda disk wachten _/-\o_
Omdat ik op een vriendelijke en nette manier hun gemaild heb over mijn probleem en of de bestelling alsnog door kon gaan, Nintendo heeft blijkbaar een zeer goede service en willen mij die player zo opsturen. Ik vind het zeer netjes van hun, dat maakt het voor mij moeilijker om te zeggen van laat maar zitten ik wacht op de zelda cd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Koffiezuiper schreef op 12 november 2003 @ 14:33:
[...]

Omdat ik op een vriendelijke en nette manier hun gemaild heb over mijn probleem en of de bestelling alsnog door kon gaan, Nintendo heeft blijkbaar een zeer goede service en willen mij die player zo opsturen. Ik vind het zeer netjes van hun, dat maakt het voor mij moeilijker om te zeggen van laat maar zitten ik wacht op de zelda cd :)
bestel die GB player.. geef em aan mij en ik regel die bonus disc voor je :) (plus bijbetaling oid)
iedereen blij toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 12-11-2003 14:42 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik heb het ook op een sneaky manier gedaan ;)

ik heb gezegd tegen een vriend van me:

Wil jij een nieuwe gamecube + controller + mem card + Rogue Squadron 2 + mario kart kopen voor 150 euro?

dat is natuurlijk een goede deal :P
want wat ik dan doe is: ik koop die MK:DD gamecube set, hou zelf mario kart, + zelda. ( jaja, ik weet het, maar ik wil de KPH versie ipv MPH ;), en geef ik hem mijn oude mario kart :P)

zo heb ik de zelda disk, mario kart nld versie, en hij een nieuwe cube, met mario cart, rogue squadron 2, en een mem card! (die mem card krijgt hij van mij :/ aangezien ik toch zon mega 251 heb, en zon standaard 51 ofzo)

heb ik zelda, en hij een cube met mario kart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

waarom denk je niet dat die vriend van je zelf die mariokart pakket met gc in de winkel koopt? :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nou, heb de nederlandse versie en daarin staat ook gewoon MPH. Wel een illussie armer, de battlemode is een stuk minder als die op de N64 (zelfs minder dan de SNES versie imho). Balloonfight zijn de levels veel te klein voor. Gelukkig maakt dat sterrenspul de zaak nog redelijk weer goed, maar zo tof als block fort op de N64 is het zeker niet :(
De grand prix mode is wel erg tof, leuk om te spelen zo op het eerste gezicht. Nu is even uitgebreid checken.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vind dat bombbattle ding echt VET _/-\o_
Heerlijk die hele stapels bob-ombs op kart armpje :D

Ennuh dat doosje.. iemand zei dat ’ie alleen zwarte doosjes wilde in z’n collectie.
Dan heb je wel al eerder 'problemen' gehad met SMS en Zelda niet ? ;)

Ik vind het juist vet idd.
Heb nu een paarse, een zilveren, een 'gouden', en nu dan dus ook die rode/oranje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Heeft er iemand nu al sterren bij zn MKDD gezien? Nintendo had namelijk wel 400 sterren erbij beloofd.. en ik heb echt hard sterren nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 07-07 10:30

Sagat

Is pappa x2!

w00t! Hier nog een mariokart bezitter, heb net ff de eerst eerste cup (naam weet ik ff nog niet) op 50cc gespeeld (eerste geworden met mijn ogen dicht) en de 2e op 100cc...en daar slechts een schamele 3e plaats behaalt! Dus hij is (voor mij althans) in eerste instantie zeker niet te makkelijk :) Ik heb trouwens ook mph in beeld staan, en een vip code met een kraslaag. Wel helemaal nederlandse verpakking.

Ik vind het design van de karts trouwens erg leuk. Oke het zijn misschien niet echt karts (wario heeft echt zo'n amerikaanse pimp achtige slee) maar zeker niet stom of irritant. Het is voor mij nog te vroeg om te oordelen of ie beter of slechter is dan de heilige snes versie, maar ik heb zeker geen spijt van deze aankoop :)

Oh de snelheid is idd minder dan f-zero, maar niet sloom, f-zero is gewoon fucking fast :P

En de review van ign, tsja hoe zei Dirty Harry het ook al weer is? Opinions are like assholes, everyone has one and they all stink? Ze rekenen ninty het hardste af op het niet innovatief zijn, en daar moet ik ze wel gelijk in geven. Het is al eerder gezegd maar een 7,9 is natuurlijk geen slechte score. Dat ze het spel kiddie noemen vind ik vaag. Maar ja bij gamekings was billie hatcher ook kiddie, en jak 2 'dope shit', terwijl dat in mijn ogen ook beide platformers zijn die doorgaans op een jonger publiek gericht zijn. Het zal wel..... Ik ga lekker verder spelen :Y) 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
GVD, ik ben echt een debiel. Ik krijg net een mailtje van DVDCrave dat mijn bestelling is geupdate. Dus ik kijken (denkend dat True Crime is verstuurd) maar wat blijkt...hebben ze Mario Kart verstuurd! Ik heb die ergens in Augustus besteld en daarna helemaal vergeten. Nu is er dus een Mario Kart uit australie naar me onderweg terwijl ik hem ook bij Gamerelease heb besteld...

Dussss, voor de geinteresseerden. Ik heb een Mario Kart in de aanbieding helemaal nieuw voor 50 eurootjes...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Thelema schreef op 12 november 2003 @ 15:36:
Heeft er iemand nu al sterren bij zn MKDD gezien? Nintendo had namelijk wel 400 sterren erbij beloofd.. en ik heb echt hard sterren nodig.
400 zitten erbij inderdaad

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Thelema schreef op 12 november 2003 @ 15:36:
400 klopt ja, alleen ik ga er vanuit dat ze pas vanaf vrijdag werken. Want dat was bij die andere games die stiekum te vroeg waren toch ook zo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Deddiekoel schreef op 12 november 2003 @ 15:38:
GVD, ik ben echt een debiel. Ik krijg net een mailtje van DVDCrave dat mijn bestelling is geupdate. Dus ik kijken (denkend dat True Crime is verstuurd) maar wat blijkt...hebben ze Mario Kart verstuurd! Ik heb die ergens in Augustus besteld en daarna helemaal vergeten. Nu is er dus een Mario Kart uit australie naar me onderweg terwijl ik hem ook bij Gamerelease heb besteld...

Dussss, voor de geinteresseerden. Ik heb een Mario Kart in de aanbieding helemaal nieuw voor 50 eurootjes...
pal of us?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ge-dp-ed

[ Voor 99% gewijzigd door NoTimeRemains op 12-11-2003 15:45 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ben het wel redelijk eens met de IGN review eigenlijk. EAD loopt gewoon te kakken. SMS, ZTWW en nu MKDD (al heb ik die nog niet gespeeld) zijn gewoon allemaal minder dan hun voorgangers. Erg jammer want met zoiets als MKDD kan veel meer gedaan worden, maar dat doen ze gewoon niet. Het verkoopt toch wel :/ Maar goed, zal ongetwijfeld dolle pret zijn verder hoor ;)
Anoniem: 75298 schreef op 11 november 2003 @ 21:28:
vraagje hoe post je je tijd? moet je er een foto van maken met je webcam? of moet je de gc op je vid in aansluiten van je vidcard?
Mag allemaal. En voor een #1 tijd is bewijs eigenlijk verplicht, maar niet iedereen houdt zich eraan.
Anoniem: 89542 schreef op 12 november 2003 @ 09:49:
Wie heeft de review gedaan van de PU? Zeker die kale met een ninty taat!
yam bedoelt de SMK review van heel lang terug. En toen was die Jurjen er nog niet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

D³ schreef op 12 november 2003 @ 15:52:
[...]
SMS, ZTWW en nu MKDD (al heb ik die nog niet gespeeld) zijn gewoon allemaal minder dan hun voorgangers.
[...]
IYO ! ;)
Ik ben het daar echt totaaaaal niet mee eens nl.
Heb vannacht nog Mario 64 gespeeld en zag toch echt wel een duidelijke verbetering in SMS.
De vorige Zelda’s heb ik echt nauwelijks gespeeld (OoT wel dan)
Maar goed ieder z’n ding.. en liever geen nutteloze discussie verder hierover.. Just sayin is all ;) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 12-11-2003 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Man wat is MK:DD Vetjes :)
Ik heb van alle delen genoten en ik vind deze subliem. De banen zien er fantastisch uit, char models wat minder maar door de animaties ziet alles er gewoon lekker uit. Ziet er zeer levendig uit door de kleuren en animaties van de omgeving :) Gewoon super echt geen vuile woorden over 8) Muziek en de sound effects van de chars zijn ook gewoon erg jummie, vooral die van baby mario&luigi :D Yup klasse titel :P

edit: En voor de mensen die het willen weten, heb gewoon de GBA player besteld. Bonus disk is wel op andere manieren nog te krijgen en daar is het niet eens zeker bij of ik die wel kan bemachtigen. En verder met de player kan ik fijn Lttp, OoA, OoS en LA op de tv doen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Koffiezuiper op 12-11-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Het valt me een beetje tegen dat IGN zo'n lage score geeft. :/
Als je kijkt op Gamerankings, dan zie je dat het spel gemiddeld een 9.2 krijgt en dat IGN de laagste score gegeven heeft :/

Trouwens ik heb de demo van BG&E gespeeld op de pc en ik vond hem erg tegenvallen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

BG&E op ps2 gespeeld en ik vond uhm ook minder ...

btje jack of all trades but master of none

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ook belangrijk om bij stil te staan bij het vergelijken van spellen van vroeger en nu is dat je toendertijd waarschijnlijk(?) een stuk jonger was. Die games voelden toen heel anders en konden makkelijker indruk maken.

De beste vergelijking hiermee is bijvoorbeeld de Star Wars films. Veel fans van de originele serie klagen dat Episode 1 en 2 eigenlijk een soort kinderfilms zijn. Als je objectief naar de oorspronkelijke serie kijkt zie je dat die films dat eigenlijk ook waren, maar omdat je zelf toendertijd kind was (of allicht toen je ze voor het eerst zag) en daarna voornamelijk terugdacht aan hoe je dat toen ervaarde, ben je niet meer objectief.

Oh sorry, ik dacht dat dit het Gamecube topic in W&L was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 12 november 2003 @ 15:20:
Nou, heb de nederlandse versie en daarin staat ook gewoon MPH. Wel een illussie armer, de battlemode is een stuk minder als die op de N64 (zelfs minder dan de SNES versie imho). Balloonfight zijn de levels veel te klein voor. Gelukkig maakt dat sterrenspul de zaak nog redelijk weer goed, maar zo tof als block fort op de N64 is het zeker niet :(
De grand prix mode is wel erg tof, leuk om te spelen zo op het eerste gezicht. Nu is even uitgebreid checken.
Waar heb je die weg speedy bij de nedgame ? if so dan kan ik er na stage ook ff een halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Trotse bezitter van MK:DD meldt zich!

Ik ben er erg tevreden mee. Ik vind toch zeker dat er leuke nieuwe dingen in zitten tov mk64. Met zn tweeën GP spelen op 1 kart is bijvoorbeeld hardstikke leuk. De levels zijn leuk, helaas sommige wat kort.
Het battlen vind ik opzich wel goed gebleven. Dat pipe level is leuk gemaakt vind ik.

Maar ik ga ook maar ens kijken of ik nog een beetje goede tijden kan neerzetten :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Anoniem: 5577 schreef op 12 november 2003 @ 16:38:
[...]

Waar heb je die weg speedy bij de nedgame ? if so dan kan ik er na stage ook ff een halen :P
Yup Nedgame :)

Dat Yoshi level is trouwens wel een erg vet level voor de time trail volgens mij, mooie baan. Zowiezo heeft de star cup de vetste banen (special cup heb ik nog niet), die Donkey Kong baan is ook zeer vet en dat met dat ijs en die schaatsende lui echt vet :)

[ Voor 37% gewijzigd door Speedy op 12-11-2003 16:40 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Hoe unlock je de special cup eigenlijk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarTAC schreef op 12 november 2003 @ 16:52:
Hoe unlock je de special cup eigenlijk?
Denk net zoals in bijna alle mario karts, op alle cups goud/1e plaats halen en dan unlock je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Nog belangrijker; hoe unlock je die 2 extra mp banen?

Special cup zal wel iets zijn van op 100cc alles 1e worden, of op 150cc.

Die nintendo-europe site doet nu echt helemaal niks meer hier trouwens...
Nintendo.com en mariokart.com werken wel gewoon goed.

[ Voor 34% gewijzigd door Aikon op 12-11-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hij komt uit australie en is dus PAL. Alleen zullen er wel geen sterren bij zitten. Maar ik wil hem ook best ruilen tegen Rebel Strike...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:48
Kan double dash nou inmiddels ook al online via dat programma ?
.
heb vandaag nog een Breedband adaptor weten te scoren. Nieuw in de verpakking en origineel koste wel € 69.95. Die gast had er nog drie liggen. ( kennis van me ik vertelde hem dat ik er gisteren 18 winkels voor af was geweest) Hij wist dat ze allemaal terug moesten naar nintendo en heeft er toen zo veel mogelijk ineens gekocht :P

[ Voor 17% gewijzigd door harley op 12-11-2003 17:17 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

D³ schreef op 12 november 2003 @ 15:52:
Ben het wel redelijk eens met de IGN review eigenlijk. EAD loopt gewoon te kakken. SMS, ZTWW en nu MKDD (al heb ik die nog niet gespeeld) zijn gewoon allemaal minder dan hun voorgangers. Erg jammer want met zoiets als MKDD kan veel meer gedaan worden, maar dat doen ze gewoon niet. Het verkoopt toch wel :/ Maar goed, zal ongetwijfeld dolle pret zijn verder hoor ;)
hrmmm wilde net gaan roepen 'en metroid dan' maar die is niet van ead (retro toch) maar goed. Het is een kwestie van smaak, ik vind zowel zelda en mario leuker op de cube dan op de n64. (hoewel velen dit niet met mij eens zijn)
Daarnaast waren die twee in hun tijd baanbrekende omdat ze van 2d naar 3d gingen en totdat de holodek van star trek werkelijkheid word weet ik niet wat de volgende leap zou kunnen zijn. Als we straks met zijn 16-en online kunnen spelen is dat natuurlijk ook wel een aardige evolutie :)
En deze mariokart vind ik single player leuker dan mk64, multiplayer heb ik helaas nog niet kunnen testen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Nitai schreef op 12 november 2003 @ 15:03:
waarom denk je niet dat die vriend van je zelf die mariokart pakket met gc in de winkel koopt? :D
hehe, omdat hij er nu een mem card bij krijgt en een extra game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
harley schreef op 12 november 2003 @ 17:10:
Kan double dash nou inmiddels ook al online via dat programma ?
.
heb vandaag nog een Breedband adaptor weten te scoren. Nieuw in de verpakking en origineel koste wel € 69.95. Die gast had er nog drie liggen. ( kennis van me ik vertelde hem dat ik er gisteren 18 winkels voor af was geweest) Hij wist dat ze allemaal terug moesten naar nintendo en heeft er toen zo veel mogelijk ineens gekocht :P
Nee, kan niet met de alpha .. ze werken eraan om het in de beta werkend te krijgen, maar dat duurt nog wel even :(
Wat een geld trouwens voor die BBA, gewoon 30 euro boven wat hij bij een random dixons kostte 8)7

Mijn BBA in de aanbieding, € 99,95 euro ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
100cc op goud alledrie unlocked dus de special cup. En die is zooooo vet! :)

Trouwens, bij Rainbow Road zie je weerspiegelingen van wolken, terwijl aan de hemel sterren staan, echt dom...

[ Voor 43% gewijzigd door Aikon op 12-11-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:48
TAG_Speedy schreef op 12 november 2003 @ 17:35:
[...]

Nee, kan niet met de alpha .. ze werken eraan om het in de beta werkend te krijgen, maar dat duurt nog wel even :(
Wat een geld trouwens voor die BBA, gewoon 30 euro boven wat hij bij een random dixons kostte 8)7

Mijn BBA in de aanbieding, € 99,95 euro ;)
Nou ik heb hem nooit goedkoper als € 49.95 gezien maar vond het toen niet nodig |:(

volgens warpipe site :
Supported Games
Kirby Air Ride
Mario Kart: Double Dash! (11/17/03)
1080°: Avalanche (12/1/03)
Dus het zou nu wel moeten werken alleen niet met de japanse versie aangezien die Cube nog niet goed werkt met warpipe

EDIT : Laat maar zie iets verderop ( me neus is niet zo lang :P )
Alpha Pulled, Ramping Up For Beta
As many have already noticed, we have pulled our alpha software release. We have done this to avoid confusion when Mairo Kart: Double Dash is released, because the software is not compatible with the game and it does not reflect the progress we are currently in at the moment. We are focusing our efforts on beta which will function with Mario Kart: Double Dash, Kirby Air Ride, and 1080: Avalanche. As stated before, we are aiming to have beta out before the end of the year, so practice your carting and snowboarding skills.

[ Voor 31% gewijzigd door harley op 12-11-2003 17:40 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
JeroenB schreef op 12 november 2003 @ 16:31:
Ook belangrijk om bij stil te staan bij het vergelijken van spellen van vroeger en nu is dat je toendertijd waarschijnlijk(?) een stuk jonger was. Die games voelden toen heel anders en konden makkelijker indruk maken.

De beste vergelijking hiermee is bijvoorbeeld de Star Wars films. Veel fans van de originele serie klagen dat Episode 1 en 2 eigenlijk een soort kinderfilms zijn. Als je objectief naar de oorspronkelijke serie kijkt zie je dat die films dat eigenlijk ook waren, maar omdat je zelf toendertijd kind was (of allicht toen je ze voor het eerst zag) en daarna voornamelijk terugdacht aan hoe je dat toen ervaarde, ben je niet meer objectief.

Oh sorry, ik dacht dat dit het Gamecube topic in W&L was :)
Gedeeltelijk mee eens, maar Star Wars is wel een heeeel slecht voorbeeld. Als ik er nu objectief naar kijk vind ik nog steeds 4 5 en 6 extreem veel beter kwa verhaal en uitvoering dan 1 en 2.

Weet nog wel dat toen ik nog miniscuul was ik veel meer waarde hechtte aan spellen, vooral omdat het relatief zo duur was. Zelfs het slechtste spel speelde ik tot de laatste pixel uit. Tegenwoordig leg ik sneller een spel neer. SM64 bijvoorbeeld stopte ik pas toen ik alle 120 sterren had. SMS haalde ik iets van 90 shines en speelde het uit. Sindsdien is hij niet meer in mn cube geweest :|

Teveel mooie spellen, te weinig tijd :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Deddiekoel schreef op 12 november 2003 @ 16:57:
[...]

Hij komt uit australie en is dus PAL. Alleen zullen er wel geen sterren bij zitten. Maar ik wil hem ook best ruilen tegen Rebel Strike...
wil je daar 50 € voor hebben?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

ik vind het jammer dat ign zo'n spel als mario kart punten loopt te dokken voor originaliteit en dat het ene EA sports spel na de andere een goeie review krijgt. raar maar waar hehe. wat zou de gameswereld toch zoveel beter zijn zonder EA sports :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967 schreef op 12 november 2003 @ 08:02:
[...]
Nah, gooi je SNES of N64 mario kart er maar in, zelfde snelheid hoor, heb het zelf nog even nagekeken. Dat jij en je maatjes niet kunnen rijden moet je niet op het spel afschuiven he :p
heehee! Nou ga je te ver :P Heb gisteravond dat Bombbattle ff geprobeerd en het iss idd wel leuk ja, maar de Battle-levels zijn niet zo super. Chocoland is cool, en Luigi's Mansion ook wel (met meer dan 2 spelers) maar Pipeland en Cube zuigen vind ik.. wel leuk dat er nu nieuwe battlemodes inzitten, maar het niveau van de Battlemode op de SNES is nog niet gehaald :'( daar heb ik echt jaren plezier van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay ik heb mk:dd :P

Ik ga zo maar eens lekker spelen :P

bij de nedgame gehaald ze hadden 40 stuks binnen gekregen, maar ze hadden er nog 5 ofzo })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Als je op 150cc de mushroom cup als 1e eindigt dan krijg je Luigi's Mansion bij battle :)

Trouwens, is het niet een idee om een speciaal Mario Kart topic te openen ipv hier alles neer te zetten. Net zoals bij F-Zero dus, want zo schiet het niet echt op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Anoniem: 24674 schreef op 12 november 2003 @ 18:30:
[...]

heehee! Nou ga je te ver :P Heb gisteravond dat Bombbattle ff geprobeerd en het iss idd wel leuk ja, maar de Battle-levels zijn niet zo super. Chocoland is cool, en Luigi's Mansion ook wel (met meer dan 2 spelers) maar Pipeland en Cube zuigen vind ik.. wel leuk dat er nu nieuwe battlemodes inzitten, maar het niveau van de Battlemode op de SNES is nog niet gehaald :'( daar heb ik echt jaren plezier van gehad!
Misschien had je daar wek zo'n lol in omdat het toen nog 'nieuw' was. Ik heb namelijk zwaar het gevoel dat veel mensen games minder snel leuk vinden omdat het niet meer helemaal nieuw is. Ik heb er zelf ook een beetje last van.
Maarja het is ook nog maar zelden zo dat een spel iets ECHT nieuws bevat. Dus het is niet snel meer goed tegenwoordig, helaas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Komt ook omdat je simpelweg ouder wordt denk ik.
Maar ik heb er ook last van; snel uitgekeken zijn op een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

...MK

Oh, hij is supervet. Kheb em de hele middag gemultiplayerd. Maar nu ben ik bezig met Gp. Wat me wel irriteerd is dat je niet kunt zien wat voor beters je al gewonnen hebt, en waar. Is er hier geen oplossing of iets voor? Want dat is anders telkens hokken van... wat voor medaille heb ik hier nu al bij? en waar heb ik nog geen goud...

Hopelijk kun je dat ergens zien ,anders ben ik pissed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
HIValicious schreef op 12 november 2003 @ 17:55:
[...]

wil je daar 50 € voor hebben?
Yup, ik heb hem dubbel en ben erg arm. Ik moet er snel vanaf. Maar als je serieus interesse hebt dan kunnen we dit denk ik beter via de mail regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou heb ff een uurtje mk:dd gespeeld en het valt me eigenlijk een beetje tegen allemaal (komt door de grote hype eromheen vind ik).

Mijn kleine korte impressie/review

Het spel is erg leuk om te spelen maar ik had toch wel wat meer verwacht.
De tracks zijn gewoon veel en veel te kort meeste heb je in minder dan 3 minuten al uitgespeeld, enige die ik tot nu toe de moeite waard vond was waluigi stadium (goh originele naam hadden we ook al niet wario stadium in mk64 ? ).

En als ik het toch over origineel heb een hele hoop tracks voelen aan als been there done that bijvoorbeeld daisy's boat (of hoe dat level maar heet ) voelt qua layout exact aan als bowsers castle in mk64, en zo heb ik dat bij een hele hoop tracks eigenlijk.

De graphics vielen me ook eigenlijk een beetje tegen(volgende stukje is erg personlijke mening ) het voelt allemaal net zo aan als mario sunshine qua happy happy joy joy vrolijke kleuren en grote textures, ik ben meer fan van graphics zoals in f-zero GX waarbij je echt het gevoel hebt dat je een next gen console game speelt.

Vat het niet verkeerd op het ziet er allemaal erg mooi uit maar het is niet helemaal mijn smaak

Ik heb meer het gevoel dat ik mk64+ aan het spelen ben ipv een geheel nieuwe titel dus al met al een beetje een tegenvaller, nu was ik al groot fan van mk64 dus qua speelbaarheid zit het goed, maar had toch wel wat meer verwacht van de game.

Conclusie: Een mooie game dat zeker, maar origineel en vernieuwend nee niet echt en dat is ook niet echt nodig om leuk te spelen maar dan moet nintendo niet gaan zitten verkondigen dat ze nog vernieuwend bezig zijn met hun games want dat gaat er bij mij niet in.

SilverBolts Score: een 8,5 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
WTF is er nu special aan mario kart DD??? :? 8)7 :?

Ik heb gister een filmpje ervan gezien, nou echt reclame.
Krijg helemaal niet het gevoel dat dat nu echt een game is die ik wil hebben.

Snap het niet echt waarom jullie er zo entousiast over zijn.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda
  • Laatst online: 18-06 21:46

Reda

HA DO KEN

'k ben zeer positief over mario kart..
imo is het een game die je vaak nog op regenachtige dagen uit de kast trekt.
altijd leuk

ik w8 alleen totdat die developers van Warp Pipe met die Beta uitkomen zodat ik eindelijk kan multiplayen over inet

iemand al trouwens een idee hoe het zit met het Xlink project van de GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Voor alle mensen die MKDD net als mij bij Gamerelease.nl hebben besteld:
We krijgen hem morgen binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Thelema schreef op 12 november 2003 @ 20:39:
Voor alle mensen die MKDD net als mij bij Gamerelease.nl hebben besteld:
We krijgen hem morgen binnen! :)
KIJK! Dat is nog eens goed nieuws. Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ik ben ook met name benieuwd of dat hele warppipe/xlink gedoe zal werken!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.