Airbus is en blijft mooi(st), en dat zal bij mij wel voorlopig zo blijven. Helaas dat et laatste product van PSS er zo'n rotzooi van maakt, en zo de airbus liefhebbers van zich afhoud. PSS kon goed meegaan met de payware markt, zie de 1e Airbus Pro serie reeks, Dash 8. (alhoewel daar ook eerst een patch voor moest komen) Maar het lijkt erop dat PSS hierna wat te makkelijk ging denken in de payware markt. De A330 en A340 stonden op de planning voor FS2004. Het zijn 2 verschillende vliegtuigen, de A340 heeft elk 2 systemen meer en 2 motoren meer. Maar nee PSS denk het weer makkelijk te doen door gebruik te maken van 1 gauge file. Nou ik weet niet hoe het bij de rest zit, maar bij mij komt het al over als : "als de A340 maar uitkomt, ow wacht we passen wel de A330 gauge aan dat een aangepaste A320 gauge is" Imho heb je dan helemaal niks geleert van de feeback die mn kreeg bij de A320. Nee ze neuken gewoon door op een ouwe schaap.
PSS heeft zelfs een beta team, maar om te beta testen ben je verplicht te betalen

Geeft al aan dat geld/winst maken prioriteit nummer 1 is en het product, de wat? product, owja ach joh dat is bijlage.... Als t product mislukt dan hebben we tenminste toch nog een aardig centje verdient aan de domme betatesters. Ach joh nu het geld toch bij PSS zo binnenstroomt hoef je ook niet op de beta testers te letten, of ze uberhaupt wel werk doen. Bij de release van de A330 en A340 stond het forum al meteen met bugs en fouten en errors. Zoals ik al zei, weer helemaal geen ruk van hun vorige ervaringen geleerd. BOEIEND WANT HET GELD IS TOCH LEKKER BINNEN! Tief toch een end de tering op. De A330 is bij 90% niet te installeren, bij de overige 10% die het wel lukt hoeven zich niet tot de gelukkigen te bekronen want al gauw komen ze achter de echte realiteit en kwaliteit (voor zover valt te spreken over de missende kwantiteit) van pss. (payed software shit)
De klachten op het forum blijven toenemen, en dat terwijl men weet dat het minst geringe negatiefheid niet door de beugel gaat en getrashed word voordat het ook maar 1 seconde op het forum staat. De 1e week staat de pss crew meer aan topics af te wijzen in plaats hun software te ontwikkelen. Na 5 dagen staat er een gauge patch online, jawel ontwikkeld door 1 gare lul van pss en niet meer getest. De mogelijkheid om uberhaupt het produkt te installeren waar je net 5 minuten geleden voor betaald hebt is nog steeds niet mogelijk na de patch. Je word opgelicht waar je gewoon bij staat. De A340 is zowat tijdens het produktie proces 1x in de lucht gegaan, en dat is nadat men een FDE heeft gebouwd of gegokt en verder niet meer, dat blijkt nadat je hem meeneemt. Tuurlijk 1 jaar ontwikkelen en je komt er niet achter dat je fuel verbruik 0,001lbs per 1000NM is. Ach joh de A340 daar plaatsen ze gewoon 150x de power van een F1 auto in, overpowered, ach joh kom nou dat hoeven we niet uit te testen.
Na 4 maanden weggegooid geld, niet kunnen gebruik maken van je gekocht product voel je al behoorlijk depressief, liefde voor de Airbus vliegtuigen blijft, haat tegen pss stijgt met de seconde dat je geen patch ziet. Veel mensen voelen zich geduppeerd, jezelf nog het meest. Je kon het zien aankomen, en wat bezielde je nou om te denken dat het iets goeds was? Ach ja overmacht van vliegtuig liefde lijkt het. Voortaan beter oppassen. Na 4 maanden komt dan de opluchting, althans dat moet blijken. Bij de download van de patch, wat een goedkoop freeware brak upgrade ding is, blijkt bij het downloaden maar liefst een grootte te hebben van niet minder dan 1,3MB. Zo PSS heeft weer lekker doorgewerkt. Aan de manual te zien zit hier de gauge patch, installer patch, panel view patch, overhead patch, flight dynamics patch, greenish panel patch, texture patch in begrepen, in een bestandje van maar 1,3MB. Tsja bij het downloaden van de patch zakt de moed 2x zo snel en 2x zo diep de grond in. Met een lekkere gedachte zie je de installer de melding geven dat ie de FDE heeft geupdate....
Zo alleen de FDE, tiefus zooi, en de rest dan? Op het forum staat een ontiegelijke lange post van een airbus a330 piloot met wat er allemaal aan scheelt. bugfixes? welke fixes? welke bugs? overal nog steeds vol met bugs en nog meer goedkoop zooi. Hoe het nu is is wel duidelijk, de flight dynamics zijn nog steeds a-klasse om pisneidig over te worden. De andere problemen zijn er nog steeds, en daar wacht je dan verdomme 4 maanden op. Dan ben je echt tever geaan vind ik. Ik zie in het forum 8 man dat pss crew (crew? vakantie crew zeker) geregistreerd zijn, en alleen van 1 crew member heb je het idee dat hij nog 'wat' doet, en dat is alleen beetje klooien. De rest is zeker op vakantie met het geld dat ze hebben mogen ontvangen van de opgelichte mensen?
En nog geen 2 uur na de patch release waar o zo veel mensen op hebben gewacht is het avsim-forum zo ontzettend traag. Waarom? duizende mensen voelen zich geduppeerd en willen dat publiekelijk kwijt op het forum, tegelijkertijd is pss druk bezig deze topics en post weer zo spoedig mogelijk te trashen. En bedankt héh pss. Ach als het produkt maar komt, en HOE....... releasen ze een vliegtuig dat geneens geld waard is. Hoe durven ze er uberhaupt voor zon brak produkt geld voor te vragen? Ronduit schandalig en met de korte droge antwoorden op het pss forum ga je gewoon over je nek.
En zo heb je wel meerdere gefrustreerde Airbus liefhebbers, het lief ervoor is groot, maar de haat over pss en hun belachelijke PR is groter. Liever kwijt dan rijk, maar daar zit je dan zonder airbus....................net alsof je met hun produkt wat mist.............ja je geld.
Rollebol > volgende maand ga ik een headsetje halen denk ik, maar wat kosten de modemheadsetjes bij jou?