Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken die iRiver niet. Ik ben wel erg tevreden over mn MSI MegaStick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de gebruiksaanwijzing staat dat je voor Win 98 drivers moet installeren. Maar de CD geeft aan dat je minimaal Win 98SE nodig bent. Mooi pech voor mij, want ik heb Win 98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Ik ken die iRiver niet. Ik ben wel erg tevreden over mn MSI MegaStick.
ik bedoel niet de iriver maar de acer flash stik..

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/A9FD4E2D1A3EB1D5C1256DDC0033DF2C/$file/MP3_Flash_Stick_300x300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 19:05:
[...]

ik bedoel niet de iriver maar de acer flash stik..

[afbeelding]
sorry... ken ik ook niet :P
zat niet op te letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00
Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een megastick 256 :)

Standaard zit er een gewone niet oplaadbare AAA-batterij bij, en dus wil ik twee oplaadbare kopen. Kan de megastick deze opladen via de usb-poort? Lijkt me eigenlijk van niet, maar aangezien de speler het ook doet zonder batterij in de usb-poort... Anders, nog tips voor opladers of andere ideeen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timorad schreef op 31 maart 2004 @ 19:05:
Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een megastick 256 :)

Standaard zit er een gewone niet oplaadbare AAA-batterij bij, en dus wil ik twee oplaadbare kopen. Kan de megastick deze opladen via de usb-poort? Lijkt me eigenlijk van niet, maar aangezien de speler het ook doet zonder batterij in de usb-poort... Anders, nog tips voor opladers of andere ideeen? :)
Nee is idd niet mogelijk.
Tip voor oplader: GP Powerbank + AAA NIMH batterijtjes, die gaan net zo lang mee als alkalinebatterijen. Je kunt het beste GP kopen want die staan toch wel bekend om hun kwaliteit. Ik gebruik ook batterijen van GP voor camera, mp3 player etc, ik ben zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een GP powerbank + 1800mA AA batterijen. Kan ik de GP 800mA AAA batterijen hier ook gewoon in opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:10
ja kan denk ik .. Ik heb de powerbank 3 en daar kunnen in het middenste gedeelte zowel AA als AAA batterijen in . Ik weet niet hoe dat zit bij de andere modellen, maar ik ga ervanuit dat je ook de powerbank 3 hebt. Er kunnen dus maar 2 tegelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 16:42:
Ik heb een GP powerbank + 1800mA AA batterijen. Kan ik de GP 800mA AAA batterijen hier ook gewoon in opladen?
Ja kan, 2 tegelijk in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :)
dan maar een (duur) setje 800mA hale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xerogee schreef op 24 maart 2004 @ 16:55:
[...]

Ik heb exact hetzelfde :(
Bij mij geeft XP echter helemaal niks meer aan alssie weer wordt aangesloten...
Toch maar RMA? :'(
Haal de batterij eruit, play/pause knop inhoudeb. Nu je stick aansluiten, wel knop blijven inhouden (minimaal 5 seconden). Flashen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie een programma om mp3's bass boost te geven en dan in je mp3 speler te zetten. Ik heb de Windows DFX maar dat is een trail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb begrepen herkent XP de mega stick 256 automatisch? dus geen extra software installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie een programma om mp3's bass boost te geven en dan in je mp3 speler te zetten. Ik heb de Windows DFX maar dat is een trail versie.
cooledit2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 01:21:
Als ik het goed heb begrepen herkent XP de mega stick 256 automatisch? dus geen extra software installeren?
Klopt :)

[ Voor 96% gewijzigd door Moartn op 05-04-2004 01:28 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:52:
Ik twijfel tusen de MSI 256MB of de Acer 256MB mp3 speler, welke kan ik beter nemen. de msi is ongeveer 20 euro goedkoper. maar is die Acer ook beter of kan ik beter de MSI nemen?? :)
Ik heb de MSI megastick met 256MB ook ik vind het echt een uitkomst als ik onderweg ben naar school of op de bus zit te wachten. Ik zelf heb voor de megastick gekozen wegens de prijs toen ik hem kocht, en de leuke kleur (blauw)

Ik weet niet hoe de Acer eruit komt maar misschien dat er wel een topic op got is daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat mp3towma prog en bij sommige mp3's zegt hij dat er een error is en ze niet kan converten :S en krijg dan een windows foutmelding van lame.exe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 20:53:
ik heb dat mp3towma prog en bij sommige mp3's zegt hij dat er een error is en ze niet kan converten :S en krijg dan een windows foutmelding van lame.exe :S
same here... lekker laten ballen, bij mij is het 1 op de 100 mp3's ofzo

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow bij mij zijn het toevallig 10 mp3's op een rij :S in mijn mp3 map maarja wel vreemd
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 21:24:
ow bij mij zijn het toevallig 10 mp3's op een rij :S in mijn mp3 map maarja wel vreemd
iemand een oplossing?
Ik doe dat gewoon met DBpoweramp (freeware) + WMA plugin, ideaal en nog geen probleem gehad. @ 80kbit gaan er ongeveer 3cd's op 128mb :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Speedfight schreef op 05 april 2004 @ 23:42:
[...]

Ik doe dat gewoon met DBpoweramp (freeware) + WMA plugin, ideaal en nog geen probleem gehad. @ 80kbit gaan er ongeveer 3cd's op 128mb :)
Kun je daar toevallig ook mee normalizen? (volume verhogen/gelijktrekken) Of extra bass toevoegen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Daar gebruik ik nu Mp3gain voor, dan zit ik niet de hele tijd met die volume knopjes te klooien, is wel mooi dat alles op 1 geluids nivo is :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwste firmware erin en ik heb soms nog dat met radio zenders wissele dat hij hersart ineens en me instellinge weg zijn :S kan ik weer alle zenders opnieuw erin doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op 05 april 2004 @ 23:42:
[...]

waar haal je die wma plugin van? ik kan alleen in wav of mp3 omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 17:43:
[...]

waar haal je die wma plugin van? ik kan alleen in wav of mp3 omzetten
Gewoon van de dBpowerAMP site: http://www.dbpoweramp.com/codec-central.htm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx :)

btw waarom doet iedereen wma ipv mp3. wat is het (merkbaar)verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 23:11:
ok thnx :)

btw waarom doet iedereen wma ipv mp3. wat is het (merkbaar)verschil?
Dat je er twee keer zoveel muziek op kwijt kunt misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar 96kbit mp3 of 96kbit wma verschilt dat? anders kan je ze toch net zo goed naar 96kbit mp3 doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:46:
nee maar 96kbit mp3 of 96kbit wma verschilt dat? anders kan je ze toch net zo goed naar 96kbit mp3 doen toch?
Nee want 96kbit WMA klinkt veel beter dan 96kbit MP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Das waar maar zelfs dan vind ik de kwaliteit hoorbaarder minder dan 128 kbit mp3 tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Tja, ik heb de meeste muziek in meer MP3 opgeslagen op een gemiddelde bitrate boven de 200 Kb/s, dus dan moet ik het toch ergens naar transcoderen om meer dan twee CD's kwijt te kunnen. De Microsoft WMA codec ligt dan voor de hand omdat 'ie relatief goede kwaliteit geluid geeft op een lage bitrate en, niet onbelangrijk, razendsnel transcodeert.

Overigens geef ik je gelijk dat er nog wel een beetje een vreemde bijklank in zit als je goed luistert (hoge tonen en 'heldere' ruis zoals van hi-hats e.d. klinkt niet helemaal goed) maar het gaat niet echt ten koste van m'n luisterplezier en bovendien is 96 Kb/s ontzettend veel beter dan 64 Kb/s WMA (waarbij je dat probleem nog veel meer hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Laatst online: 19:00
Ik ga vanmiddag bij de Hema (!) een oplader kopen. Uit de consumentengids (Juli 2003) blijkt dat dit toch wel goede opladers zijn voor een zeer goede prijs. De GP Powerbank is 80 euro tegen 20 euro voor de Hema snellader, terwijl er nog geeneens zo veel verschil in zit :)

Verder twee NiMh AAA-batterijen erbij, aangezien Nikkel-Cadmium batterijen 'geheugen' schijnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:05

Nanax

Ik ben sjaak niet

NiMh batterijem hebben daar ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op 10 april 2004 @ 18:33:
NiMh batterijem hebben daar ook last van
Maar wel een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Laatst online: 22-04 11:21
heb gister een hema snellader gekocht ook vanwege het artikel in de consumentengids, en me 2 batterijen 700mah waren in 3 uur opgeladen :+

ach jah hij was ook nog toevallig in de aanbieding voor 15 euro :*) en hij doet het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje..hoelang kun je met de MSI Megastick 128MB opnemen (voice recording)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 12:17:
Even een vraagje..hoelang kun je met de MSI Megastick 128MB opnemen (voice recording)?
Tot je geheugen vol is en dat ligt aan de opnamekwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Nu online
Ik weet niet precies wat de bedoeling van de vraag is, maar ik had het idee dat de batterij vrij snel leeg ging bij het opnemen. Dat lijkt me ook wel logisch als je bedenkt dat schrijven naar flashgeheugen veel 'kostbaarder' is dan het lezen eruit.

Als je op 22050Hz opneemt (in mono 4-bits per sample ADPCM; iets anders kun je niet kiezen) dan past er ruim zes uur geluid in het geheugen. Op de hoogste sampling rate (48000 Hz) is dat nog een kleine drie uur (maar 48000 Hz is echt overdreven). Of je batterij het ruim zes uur lang uithoud betwijfel ik ten zeerste. (Iemand zin in een benchmark? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begin maart een MSI MegaStick 256 MB gekocht. Hartstikke blij ga ik ermee naar huis, blijkt 'ie DOA te zijn. Niks aan te doen, dus ik terug naar de winkel, en ik zou een neiwue krijgen.

Afijn, na een maand wachten (niet leverbaar, dankjewel FunPrice :( ) haal ik vanmiddag een nieuwe op, en jawel, hij doet het!

Ik dus als een idioot mp3's op dat ding sodemieteren, maar telkens na een tijdje blijft hij idle op 'reading' staan, moet ik dus alles er weer afflikkeren en kan ik weer opnieuw beginnen. Dat is 3 keer leuk, maar daarna is het behoorlijk irritant. Dus ik denk "ik ga mijn firmware eens upgraden". Dus ik klik op "Update", loopt dat ding gigantisch vast bij het updaten van de boot manager, hele apparaat overstuur, alles afgesloten etc.

Maar hij gaat dus mooi niet meer aan (hetgeen ook wel logisch is als de boot manager niet compleet erop staat)

Moet ik nou met dit ding (weer!) terug naar de winkel of gaat 'ie ook zonder er mee tegen de muur te gooien weer eens aan? M.a.w.: wat moet ik nou doen, want op dit moment hangt dat kreng mij mijlenver mijn strot uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 19:05:
Ik heb begin maart een MSI MegaStick 256 MB gekocht. Hartstikke blij ga ik ermee naar huis, blijkt 'ie DOA te zijn. Niks aan te doen, dus ik terug naar de winkel, en ik zou een neiwue krijgen.

Afijn, na een maand wachten (niet leverbaar, dankjewel FunPrice :( ) haal ik vanmiddag een nieuwe op, en jawel, hij doet het!

Ik dus als een idioot mp3's op dat ding sodemieteren, maar telkens na een tijdje blijft hij idle op 'reading' staan, moet ik dus alles er weer afflikkeren en kan ik weer opnieuw beginnen. Dat is 3 keer leuk, maar daarna is het behoorlijk irritant. Dus ik denk "ik ga mijn firmware eens upgraden". Dus ik klik op "Update", loopt dat ding gigantisch vast bij het updaten van de boot manager, hele apparaat overstuur, alles afgesloten etc.

Maar hij gaat dus mooi niet meer aan (hetgeen ook wel logisch is als de boot manager niet compleet erop staat)

Moet ik nou met dit ding (weer!) terug naar de winkel of gaat 'ie ook zonder er mee tegen de muur te gooien weer eens aan? M.a.w.: wat moet ik nou doen, want op dit moment hangt dat kreng mij mijlenver mijn strot uit...
naar funprice toegaan, en een compleet nieuwe eisen binnen een bepaald termijn. Waarschijnlijk is deze gerepareerd of heb je een tweedehandsje gekregen, of je hebt gewoon pech. Desnoods probeer je je geld terug te vragen en koop het in een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mycom met advertentie uit de Sp!ts €69,95 (128Mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k was van plan morgen de mega stick te kopen, nog effe vraagje, heeft hij nu een equalizer of ni??
want de 1e versie heeft dat toch wel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:45:
k was van plan morgen de mega stick te kopen, nog effe vraagje, heeft hij nu een equalizer of ni??
want de 1e versie heeft dat toch wel he?
equalizer als in kiezen tussen "POP", "ROCK", etc... maar echt schokkend is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:42

JorisPenders

Designer & Coder

heey,
Power WMA MP converter is ook wel eel lache proggie, kan alles duzz..
Ik zet alles in 64 kbps wma, goed genoeg voor mij, kmerk da toch niej so. Er kunne zo ontzettend veel op da ding.
Ik heb de MSI Megastick 256mb, ben er wel tevreden over, alleen neemt hij een raar zoemgeluid op bij het opnemen, maakt niet uit in welke kwali, maar is dat bij jullie ook zo?

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Nu online
LEER NEDERLANDS, ALSJEBLIEFT!

En ja, een bijgeluid bij het opnemen heb ik ook last van. Ik denk/hoop dat het aan de ingebouwde microfoon ligt; misschien dat het met een externe microfoon beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Mycom site staat nog niks van die de 128 mb versie 70 euro gaat kosten. Maar als ik morgen naar de Mycom ga in Eindhoven, zou die dan toch maar 70 euro gaan kosten?

Andere vraag: zit er een usb verlengkabel bij? Anders moet ik die er nog los een bij kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:59:
Op de Mycom site staat nog niks van die de 128 mb versie 70 euro gaat kosten. Maar als ik morgen naar de Mycom ga in Eindhoven, zou die dan toch maar 70 euro gaan kosten?

Andere vraag: zit er een usb verlengkabel bij? Anders moet ik die er nog los een bij kopen...
Zit er niet bij, maar je kunt m direct in je usb poort proppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 22:15

Jentae

Houdt van aglets.

Ik denk dat hij zn usb-poorten achteraan zn kast heeft zitten en er niet makkelijk bij kan.

Waar zou hij anders een usb-verlengkabel voor nodig hebben?

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op 19 april 2004 @ 17:04:
Ik denk dat hij zn usb-poorten achteraan zn kast heeft zitten en er niet makkelijk bij kan.

Waar zou hij anders een usb-verlengkabel voor nodig hebben?
Inderdaad. Ik heb wel de mogelijkheid voor front USB, alleen dat is moeilijk voor mij om aan te sluiten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Bij mijn Megastick 1 128mb, nog gekocht op de HCC Dagen, zal WEL een USB verlengkabel. Weet niet waar jullie em gekocht hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey

ik heb de 256mb versie, en daar zit wel een usb verlengkabel bij, van de 128mb weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Nu online
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:06:
Inderdaad. Ik heb wel de mogelijkheid voor front USB, alleen dat is moeilijk voor mij om aan te sluiten |:(
Ik heb heb op een andere PC wel een front USB aansluiting geprobeerd, maar daar paste 'ie niet echt lekker in (die aansluiting zat eigenlijk te diep). Je hebt waarschijnlijk dus hoe dan ook een USB verlengkabel (a 2 euro ofzo) nodig, of je hebt een praktische front USB aansluiting.

Front USB aansluiten is trouwens niet echt ingewikkeld, dus als ik jou was zou ik daar toch even de vijf minuten tijd aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
Heeft er iemand toevallig een aantal foto's van de blauwe 256 mb versie. En dan vooral van het display in werking? Heb daar nog weinig foto's van gevonden, ook omdat de reviews meestal van de 128 mb versie zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Brammel op 19-04-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yess... eindelijk binnen!

mooi mooi, bevalt goed.. Voelt wel een beetje goedkoop aan, maar ok, dat is die ook ;)

Maar waar moet ik de ketting aan de stick bevestigen? Mij lijkt aan de onderkant waar ook wel een opening daarvoor zit, alleen lukt dat niet helemaal.. (of ik moet er een pincet bij gaan gebruiken) Hoe hebben jullie dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie al eens problemen gehad met de diepte van sommige usb poorten? Lijkt net of kan ie niet in van die diepe weggewerkte usb poorten zoals bij hp pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1234 schreef op 19 april 2004 @ 21:08:
Heeft er iemand toevallig een aantal foto's van de blauwe 256 mb versie. En dan vooral van het display in werking? Heb daar nog weinig foto's van gevonden, ook omdat de reviews meestal van de 128 mb versie zijn
Wat voor verschil verwacht je dan in het display van de 256mb versie en de 128mb versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 21:10
Ik zie iedereen hier posten over USB verlengkabels kopen, maar bij de megastick hoort gewoon een usb verlengkabeltje te zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:31
spaceboy schreef op 21 april 2004 @ 22:07:
[...]

Wat voor verschil verwacht je dan in het display van de 256mb versie en de 128mb versie??
Verwacht weinig verschil, maar heb nog weinig foto's van het display gezien (128/256 versie), en al helemaal weinig foto's van de blauwe 256 mb versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bram1234 schreef op 21 april 2004 @ 22:36:
[...]

Verwacht weinig verschil, maar heb nog weinig foto's van het display gezien (128/256 versie), en al helemaal weinig foto's van de blauwe 256 mb versie
Nou vooruit. Hier twee pics van m'n 256mb versie. Eentje zonder en eentje met backlight. Heb geen zin om betere quality te maken, dus hier moet je 't mee doen. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/light.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/dark.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen een 256mb megastick, maar krijg met geen mogelijkheid de bijgeleverde mp3studio aan de gang. ik krijg dit bericht:

In MSIMp3Studio MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

en of ik de boel naar microsoft wil verzenden....etc etc.
Wie kent dit probleem, en wat is er aan te doen.
Overigens ik heb v002.100.00 in de stick zitten, voor het geval dat belangrijk is...
bedankt voor Uw aandacht :)
gr. Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 128 MB verise gaat eruit, daarom hadden ze die niet meer bij de Mycom :( In de Hema folder stond dat ze daar voor 89 euro een Freecom Beatman 128 MB met FM tuner (en Sennheiser MX300 oordopjes - zitten standaard erbij). Die ligt dus nu hier naast me,en bevalt toch goed. Jammer dat de 128 MB versie van de MSI weg gaat, ik denk namelijk dat die toch nog wel verkocht zouden worden (voor 89 euro heb je in ieder geval wel wat leuks met de MSI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb net de 256Mb versie binnengekregen. Best leuk dingetje. Zitten veel extra's bij: usb verlengkabel, soort tasje/riemclip, batterij, nekkoord, en oordopjes. Oordopjes vind ik onhandig, komt door het model. Ik heb liever echte dopjes dan die dingen die je om je oor heen doet. Kwaliteit daarvan is redelijk. Het kapje dat over de usb aansluiting gaat, zie ik nog wel een keer niet meer passen, is beetje cheap kwaliteit. Valt me op dat het ding zelf niet zoveel bass uitspuugt, pas na EQ op Rock zetten wordt het beter.

Samengevat, best leuk dingetje, maar geen topproduct. Is misschien ook niet te verwachten door de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel een vraag:
Als je de stick op de UBS poort aansluit, dan moet je hem aanzetten. Terwijl de stick gebruikt wordt / aangesloten is, gaat dat ten koste van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Je kan hem ook op je pc aansluiten zonder batterijen dus opzich zou het niet persee noodzakelijk zijn. Maar of die in de praktijk ook niks van de batterijen snoept zou je eig moeten testen door een set volle een paar dagen in je usb poort te laten zitten en dan kijken of ze nog compleet vol zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op 26 april 2004 @ 23:51:
Je kan hem ook op je pc aansluiten zonder batterijen dus opzich zou het niet persee noodzakelijk zijn. Maar of die in de praktijk ook niks van de batterijen snoept zou je eig moeten testen door een set volle een paar dagen in je usb poort te laten zitten en dan kijken of ze nog compleet vol zijn. :)
haha, bedankt! enneuh, doe 's! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke bitrate gebruiken jullie als je WMA bestanden gebruikt en met welk programma? Ik heb het nu geprobeerd met een bitrate van 96Kbit/s maar dan word de kwaliteit toch hoorbaar minder...

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had tot nu toe goede ervaringen met mijn 128mb versie, heb hem nu al paar maanden. De laatste weken was het precies of hij gaf minder kracht....minder volume zo... En paar dagen geleden is de rechterkant afgestorven, dus ik dacht dat dit aan de oortjes lag.

Nu had ik vanamiddag de oortjes van mijn vriend zijn discman ingestoken, en tot mijn verbazing was het probleem nog altijd hetzelfde!

Je zet de mp3-speler op het hardste, je hoort het ook zo in de boxen --> slechtere kwaliteit, bass slechter, ma redelijk stil :? Bij allebei de oortjes, dus volgens mij is mijn speler kapot.

Ik zoek al vlug naar het garantie bewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Nu online
Ik maak WMA bestanden met Windows Media Encoder (gewoon op de command line), ook op 96Kb/s. Ik vind dat aanzienlijk beter dan 64Kb/s WMA. Ook 96Kb/s is soms hoorbaar minder in kwaliteit dan de originele muziek (meestal in Lame VBR MP3 ~210Kbps) maar het verschil is toch zo klein dat ik me er niet echt aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ook ergens in dit topic dat er door een firmware upgrade de volume controle beter word, met name de laatste stap (van niet al te hard naar superhard). Vanaf welke firmware is dit ?ik heb V2.10 erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Firmware version: 2.05 maar het ging over de 128 MB versie (2 de versie) en niet over de 256 mb versie, maar het kan natuurlijk nooit kwaad 2.11 er op te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb het hele topic doorgelezen, en ik vraag me nog steeds af, ondersteunt de mega stick ook mappen?
ik ben niet zo'n veeleisende gebruiker, hij moet gewoon liedjes afspelen. Maar op 256 mb heb ik geen zin om door al die liedjes heen te moeten scrollen. Dus als hij wel mappen ondersteunt ga ik toch echt serieus overwegen deze te kopen.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Nu online
Zoals al genoemd is: hij maakt een grote playlist van alle bestanden, maar die sorteert 'ie wel op de eerste karakters van de directorynaam en bestandsnaam. (A\B.mp3 staat dus voor B\A.mp3, maar achter A\A.mp3). Je moet nummer voor nummer door die hele grote playlist scrollen, dus als je er 80 nummers op het staan, en je zoekt net dat ene nummer, dan moet je gemiddeld 20 keer op een knopje drukken als je weet waar 'ie staat (en gemiddeld 40 keer als je niet weet waar 'ie staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh..hmm....ok... dan maar even doorsparen voor een IFP-190T... of de 180T halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:32:
oh..hmm....ok... dan maar even doorsparen voor een IFP-190T... of de 180T halen :)
Heren,

Is er al een oplossing voor "het niet onthouden waar hij is gebleven-probleeem."

Ik hoop het zo.. Is écht een nadeel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het nog maar 2 keer gebeurt in de zoveel maanden, heb de laatste nieuwe firmware (denk ik).

Het probleem dat ik heb--> dat het geluid niet luid klinkt, dus als je op max zet dat hij dan eigenlijk normaal klinkt.... Is dit een bug of echt kapot? zal eens gaan kijken of als er een nieuwe firmware is. Ik heb versie V2.04 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site staat maar tot V2.05, en een paar post hiervoor staat iets over V2.11 ofzo, waar vind je die dan? Of is V2.05 de laatste nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk bij 'about' in de megastick dan zie ik V2.10...
Ik d8 dat ik gisteren 2.11 gedownload heb maar krijg die nie terop omdat hij niet bij apparaatbeheer erbij komt te staan, wat wel zou moeten volgens de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:33
Ik ben van plan binnenkort nieuwe oplaadbare batterijen te gaan kopen, speciaal voor in m'n Megastick 1. De oplaadbare die ik nu heb zijn oud en braque en binnen 2 uur leeg. Welke/wat voor soort/merk baterijen kan ik het beste kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog eens op de site gaan zien en de 256mb versie zit momenteel al aan V2.11, maar de 128mb versie nog maar aan V2.05 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

gabberjoost schreef op 28 april 2004 @ 21:11:
Ik ben van plan binnenkort nieuwe oplaadbare batterijen te gaan kopen, speciaal voor in m'n Megastick 1. De oplaadbare die ik nu heb zijn oud en braque en binnen 2 uur leeg. Welke/wat voor soort/merk baterijen kan ik het beste kopen?
Let me know hoe die bevallen. Voorlopig houdt ik het op (erg dure) Duracell batterijen. Niet herlaadbaar, maar ze doen het wel vreselijk lang (minstens 5 uur). Kosten dan ook 7 euro per 4 stuks. Maar ik heb zo'n naar vermoeden dat van die herlaadbare minipenlites een godsvermogen kosten en dan ook nog 's niet zo goed zijn dan de eenmalige Duracells...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
gabberjoost schreef op 28 april 2004 @ 21:11:
IK heb zelf de hema oplader, laadt me batterijen in 7 uur op ongeveer. en koste me maar 15 euro(best getest consumentengids).

Voor de batterijen gebruik ik YUASA DELTA 700mAH, ik had ze nog liggen. Deze dingen gaan trouwens wel zo'n 14 uur mee. Ook heb ik 2 hema oplaadbare batterijen gekocht. Na het succes van de lader, zullen die ook niet slecht zijn ofzo, maar zijn niet getest door de consumentenbond.
Mike Jarod schreef op 23 april 2004 @ 18:43:
Heb net de 256Mb versie binnengekregen. Best leuk dingetje. Zitten veel extra's bij: usb verlengkabel, soort tasje/riemclip, batterij, nekkoord, en oordopjes. Oordopjes vind ik onhandig, komt door het model. Ik heb liever echte dopjes dan die dingen die je om je oor heen doet. Kwaliteit daarvan is redelijk. Het kapje dat over de usb aansluiting gaat, zie ik nog wel een keer niet meer passen, is beetje cheap kwaliteit. Valt me op dat het ding zelf niet zoveel bass uitspuugt, pas na EQ op Rock zetten wordt het beter.

Samengevat, best leuk dingetje, maar geen topproduct. Is misschien ook niet te verwachten door de prijs.
DIe oordopjes zijn gewoon goed voor de prullenbak. Wat je moet kopen als je goede bass wilt zijn de Philips extra bass dopjes (18 euro), staan bekend om goede bass, icm met de EQ Rock ben ik zelfs tevreden met me hardcore, misschien met een proggie extra bass erachter gooien :D
spaceboy schreef op 28 april 2004 @ 22:08:
[...]

Let me know hoe die bevallen. Voorlopig houdt ik het op (erg dure) Duracell batterijen. Niet herlaadbaar, maar ze doen het wel vreselijk lang (minstens 5 uur). Kosten dan ook 7 euro per 4 stuks. Maar ik heb zo'n naar vermoeden dat van die herlaadbare minipenlites een godsvermogen kosten en dan ook nog 's niet zo goed zijn dan de eenmalige Duracells...
Gewoon oplaadbare batterijen kopen, in me verhaal hierboven kan je het al lezen. Voor 24 euro heb je een oplader en 2 batterijen. Dus na 16 uur muziek luisteren heb je het er al uit ten opzichte van de onoplaadbare.

[ Voor 17% gewijzigd door dev icey op 28-04-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

The Dutch Dude

Haiku Rules!

Ik heb er herlaadbare Duracell's in zitten, die gaan best lang mee en de prijs viel me nog best mee (volgens mij was het <€10, maar ik kan het bonnetje nergens vinden), in ieder geval goedkoper dan elke keer nieuwe kopen. Ik heb geen echte test gedaan, maar die 5 uur redden ze wel.

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:48
The Dutch Dude schreef op 28 april 2004 @ 22:21:
Ik heb er herlaadbare Duracell's in zitten, die gaan best lang mee en de prijs viel me nog best mee (volgens mij was het <€10, maar ik kan het bonnetje nergens vinden), in ieder geval goedkoper dan elke keer nieuwe kopen. Ik heb geen echte test gedaan, maar die 5 uur redden ze wel.
- Hoezo nemen julie dan geen i-bead, nooit meer last van batterijen kopen. Hij is iets duurder, maar na een x aantal uur luisteren heb je dat eruit en draai je winst omdat je geen batterijen hoeft te kopen.

- Hij is kleiner

- Werkt hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Nu online
Mich schreef op 29 april 2004 @ 11:29:
- Hoezo nemen julie dan geen i-bead, nooit meer last van batterijen kopen. Hij is iets duurder, maar na een x aantal uur luisteren heb je dat eruit en draai je winst omdat je geen batterijen hoeft te kopen.

- Hij is kleiner

- Werkt hetzelfde
Maar rond de tijd dat je de meerprijs eruit hebt (of misschien wel veel eerder) is je accu dood en kun je je i-bead weggooien. Je blijft met het probleem zitten dat je maar 1 charge mee kan nemen (terwijl je kilo's batterijen mee kan nemen en dus uren, dagen, weken lang muziek kunt luisteren) en je de accu uit je i-bead niet in andere apparaten kan gebruiken. (512MB is natuurlijk wel prettig, maar ok, het is geen i-bead vs Megastick topic.)

[ Voor 27% gewijzigd door Soultaker op 29-04-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen de megastick 256 MB en de megaplayer 256 MB. Welke zullen jullie nemen en dan vooral waarom? Ik zelf kan eigenlijk geen verschil ontdekken op het formaat na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

The Dutch Dude

Haiku Rules!

megaplayer heeft een female usb aansluiting, dus daar zul je nog een usb kabel bij moeten hebben om um in je pc te stoppen. De Megaplayer heeft wel een screensaver en een klok, naar wat ik op de MSI site zie (http://www.msi.com.tw/pro...pro_ia_detail.php?UID=564).

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

w0ei ik ben sinds vanmiddag ook de trotse eigenaar van een MegaStick 256 mb :) Bevalt me zeeeer goed. Meteen firmware geupdate vanwege volumeknopje.. Ging ook prima :)

Alleen wat ik wel jammer vind is dat je zelf niet de EQ kan aanpassen ofzo, want ik vind de bass een beetje matig :P Of weet iemand of dit wel mogelijk is?

Verder bevalt ie echt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Nu las ik volgens mij laatst iets over een opvolger van deze Mega Stick 1 (de Mega Stick 2... :P). Veel meer stond er dacht ik ook niet bij. Maar weten jullie hier misschien iets meer over? Wat worden de verschillen, wanneer komtie?
of ben ik dom en is de 256mb-versie de mega stick 2? nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

tijn.online schreef op 08 mei 2004 @ 19:58:
of ben ik dom en is de 256mb-versie de mega stick 2? nee toch?
Nee de 256mb-versie heet gewoon MegaStick 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DanceTrend schreef op 07 mei 2004 @ 17:08:
w0ei ik ben sinds vanmiddag ook de trotse eigenaar van een MegaStick 256 mb :) Bevalt me zeeeer goed. Meteen firmware geupdate vanwege volumeknopje.. Ging ook prima :)

Alleen wat ik wel jammer vind is dat je zelf niet de EQ kan aanpassen ofzo, want ik vind de bass een beetje matig :P Of weet iemand of dit wel mogelijk is?
Ik heb sind kort ook een MSI Megastick met 256MB.

Het probleem dat de bass wat minder is, komt door de koptelefoon. Dat is al eerder aangegeven hier.
Zet er maar eens een grote koptelefoon aan, dan merk je het ook wel goed.

Ik ga zelf ook een andere koptelefoon kopen, maar welke weet ik nog niet. :)
Ik heb nu tijdelijk een oude koptelefoon van de Gameboy eraan zitten. Dat wil ook wel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Mystic_Jack schreef op 10 mei 2004 @ 13:55:
[...]

Ik heb sind kort ook een MSI Megastick met 256MB.

Het probleem dat de bass wat minder is, komt door de koptelefoon. Dat is al eerder aangegeven hier.
Zet er maar eens een grote koptelefoon aan, dan merk je het ook wel goed.

Ik ga zelf ook een andere koptelefoon kopen, maar welke weet ik nog niet. :)
Ik heb nu tijdelijk een oude koptelefoon van de Gameboy eraan zitten. Dat wil ook wel.
Hmm dat weet ik nog niet hoor.. Ik heb vrij dure oordopjes van Sony, die op andere apparaten een mooie bass laten horen :) Daarnaast heb ik nog een of andere koptelefoon (van Philips) geprobeerd maar daar is het geluid minder mooi in.

Maar ik was zoiezo van plan om weer nieuwe oordopjes/koptelefoon te kopen omdat ze alweer stuk aan het gaan zijn :P Maar welke? Ik wil wel een goede, maar het liefst oordopjes.. Koptelefoon mag ook wel maar dan moet ie wel zo klein mogelijk zijn.. Iemand ideëen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanceTrend schreef op 10 mei 2004 @ 14:47:
[...]

Hmm dat weet ik nog niet hoor.. Ik heb vrij dure oordopjes van Sony, die op andere apparaten een mooie bass laten horen :) Daarnaast heb ik nog een of andere koptelefoon (van Philips) geprobeerd maar daar is het geluid minder mooi in.

Maar ik was zoiezo van plan om weer nieuwe oordopjes/koptelefoon te kopen omdat ze alweer stuk aan het gaan zijn :P Maar welke? Ik wil wel een goede, maar het liefst oordopjes.. Koptelefoon mag ook wel maar dan moet ie wel zo klein mogelijk zijn.. Iemand ideëen? :)
Ik ben zelf erg tevreden met de Sennheiser mx400's, lekkere bass e.d. en niet echt duur.
Echter de meningen zijn nogal verdeeld over deze dopjes en ze vallen vrij snel uit je oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 14:56:
[...]

Ik ben zelf erg tevreden met de Sennheiser mx400's, lekkere bass e.d. en niet echt duur.
Echter de meningen zijn nogal verdeeld over deze dopjes en ze vallen vrij snel uit je oren
Mja ff Gegoogled, dat soort dopjes vallen idd snel uit (mijn) oren :) Ik ga dan binnenkort wel even langs de winkel, en even vragen of ik ze daar mag testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb ook de msi (`128 mb ) versie i.c.m sensheiser mx400
Ze vallen best wel snel uit je oren tenzij je de ''kussentjes'' laat zitten, ikzelf vind dit heel irri zitten dus haal ik ze eraf.

Ik heb mijn beestje nu meer dan 1 jaar en nog geen problemen gehad, alles doet het nog perfect kheb zelfs nog geen krassen, wel kleine gebruikers krasjes

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik nieuwe firmware om mijn msi megastick had gezet heb ik hem per ongeluk dus ook geformateerd. Nu zijn die 9 bootlog filetjes dus er ook af. Maar nu kan ik geen andere startup logo's meer kiezen. Weet iemand hoe ik die probleem kan verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Oké, 'k ben vandaag naar de MyCom in Utrecht geweest om een Mega Stick 256MB te kopen. Ik helemaal blij naar huis, wat blijkt daar? Die verkoper heeft me gewoon een gebruikt exemplaar meegegeven (verpakking zeker niet meer nieuws, speler licht beschadigd, zakjes al geopend). Kan ik daar nu morgen naartoe gaan en eisen dat ze me een (echt) nieuwe geven? Of ben ik gewoon genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 17:12:
Omdat ik nieuwe firmware om mijn msi megastick had gezet heb ik hem per ongeluk dus ook geformateerd. Nu zijn die 9 bootlog filetjes dus er ook af. Maar nu kan ik geen andere startup logo's meer kiezen. Weet iemand hoe ik die probleem kan verhelpen??
Als je dat progje van MSI installeert, Mp3Studio, dan zet ie de logo's ook weer op je harde schijf (in de Program Files/Mp3 Studio folder). Dan kun je ze zo weer naar je MegaStick kopiëren..
tijn.online schreef op 10 mei 2004 @ 18:43:
Oké, 'k ben vandaag naar de MyCom in Utrecht geweest om een Mega Stick 256MB te kopen. Ik helemaal blij naar huis, wat blijkt daar? Die verkoper heeft me gewoon een gebruikt exemplaar meegegeven (verpakking zeker niet meer nieuws, speler licht beschadigd, zakjes al geopend). Kan ik daar nu morgen naartoe gaan en eisen dat ze me een (echt) nieuwe geven? Of ben ik gewoon genaaid?
Tuurlijk moet je naar de winkel toe gaan en een nieuwe eisen! Belachelijk dat ze je een gebruikte geven.. Dat doen ze overigens wel eens als je hem omruilt omdat ie stuk is ofzo. Maar als jij er een koopt moet je een nieuwe krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door DanceTrend op 10-05-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Hmm vandaag ff langs 2 winkels geweest. Bij de ene hadden ze Sennheiser koptelefoons (geen oordopjes), en heb ff naar de Sennheiser PX100 geluisterd:
Afbeeldingslocatie: http://www.unbeatable.co.uk/resources/images/products/0006300/0006361_03_lrg.jpg
Komt erg mooi geluid uit, met mooie bass, precies wat ik wil :) Alleen het is een koptelefoon, en ik heb toch liever oordopjes :P

Daarna ff bij de MediaMarkt geweest, waar mn huidige oordoppies vandaan komen, maar daar mocht ik uiteraard niet ff luisteren. En eerlijk gezegd is het volgens mij allemaal goedkope rotzooi :P

Dus ik twijfel nu sterk of ik die koptelefoon moet kopen, of even verder moet zoeken naar andere oordopjes (weet iemand winkels waar ik ze wel mag proberen? :P)

Hmm ik zit al te kijken in een aantal topics :) Maar deel uw ervaringen met de MegaStick vooral! :P
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste