Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
nieuwste firmware, europese versie natuurlijk geïnstalleerd... ontvangst bleef slecht!

waarschijnlijk stel ik te hoge eisen aan het apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

Ik ga er eentje bestellen maar zat ff met een vraag.
ik heb hiervoor een Archos Ondio gehad en die werd niet gevonden door XP.
ik las in het topic dat dat hier ook vaak voorkomt, maar ligt dat aan die firmwares enzo of heb je dat met bepaalde boards?

verder lijkt me dit wel een goed Mp3 spelertje (45euri) in vergelijking met die zooi die je koopt bij kruidvat (Xiron ofzo) toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
/me schop

Zijn er mensen die defecten aan de 256mb versie hebben meegemaakt?

Het contact van mijn koptelefoon uitgang is namelijk defect. Het geluid is mono tenzij ik met de aansluiting 'speel', dit heb ik met meerdere koptelefoons.

Ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben en of dat onder de garantie zal vallen. Ik heb al een mail naar de leverancier (mp3man) gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Ik heb dus precies hetzelfde, het gebeurt heel af en toe, maar ik heb het nog niet getest met andere koptelefoons. Ook heb ik het probleem dat hij bij langere nummers (>1uur/100mb) flipt bij het door/terugspelen. Hij crashed, valt uit en gaat weer aan, of hij spoelt niet door/terug, maar ook geeft hij de tijd helemaal niet meer goed weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al geprobeerd t contactje schoon te maken? een klein beetje alcohol oid op plug doen en dan even erin ronddraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:40:
al geprobeerd t contactje schoon te maken? een klein beetje alcohol oid op plug doen en dan even erin ronddraaien.
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Heb ik ook gehad... volgens mij kwam het doordat ik teveel druk op de jack heb gezet toen ik deze in m'n broekzak stak...
Modbreak:dergelijk advies hoort niet thuis op GoT
<!-- Heb hem terug gedaan met een smoes en een nieuwe gekregen. -->

[ Voor 17% gewijzigd door Remy op 14-03-2005 09:05 ]

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het met mijn 256mb versie ook gehad, de uitgang was verrot :P
de desbetreffende zaak was failliet dus kon em alleen nog maar naar msi versturen (garantie) :) duurde paar weken (3 ofzo) maar heb em weer netjes gemaakt terug gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze nu inmiddels bijna een jaar en hij doet het nog steed super ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:57
Mike Jarod schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:03:
/me schop

Zijn er mensen die defecten aan de 256mb versie hebben meegemaakt?

Het contact van mijn koptelefoon uitgang is namelijk defect. Het geluid is mono tenzij ik met de aansluiting 'speel', dit heb ik met meerdere koptelefoons.

Ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben en of dat onder de garantie zal vallen. Ik heb al een mail naar de leverancier (mp3man) gedaan.
Ik had hetzelfde probleem. Ik had geen zin om hem op te sturen dus heb ik zelf mijn soldeerbout ter hand genomen. 3 contactjes opnieuw gesoldeerd en nu doetiet weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 13:49
^^ zo heb ik het ook opgelost, ik zelf heb de 128mb versie.
Met wat hulp van me broer weer vast gesoldeerd!

Aap!

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste