oke hij staat dus ook in de computer totaal, de 256 voor zoals we al wisten 129 euro. nu moeten ze het nog op de site zetten he!
Verwijderd
Ze adverteren er wel mee, maar nog niks op hun online shopNanax schreef op 15 januari 2004 @ 18:41:
oke hij staat dus ook in de computer totaal, de 256 voor zoals we al wisten 129 euro. nu moeten ze het nog op de site zetten he!

heheheh ik heb goed nieuws voor jullie, ik had Alternate gemaild en kreeg vandaag hun antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
De MSI MegaStick 256 MB zal in de loop van de dag op onze website verschijnen. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen via 0180-440844. Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate team
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Mooi, dan ga ik hem binnenkort bestellenNitai schreef op 16 januari 2004 @ 10:26:
heheheh ik heb goed nieuws voor jullie, ik had Alternate gemaild en kreeg vandaag hun antwoord:
[...]
Nou hij staat erop hoor:P voor 129 euro:D
Klik je erop:
Pagina niet gevonden
De pagina die u zoekt is niet (meer) beschikbaar. Het kan zijn dat uw bookmark niet actueel meer is.
Gebruik deze link als u naar de startpagina van Alternate wilt gaan.
Verstuur de door u gevonden fout naar ons via het volgende e-mail adres: webmaster@alternate.nl
Bedankt!
Het Alternate team
Klik je erop:
Pagina niet gevonden
De pagina die u zoekt is niet (meer) beschikbaar. Het kan zijn dat uw bookmark niet actueel meer is.
Gebruik deze link als u naar de startpagina van Alternate wilt gaan.
Verstuur de door u gevonden fout naar ons via het volgende e-mail adres: webmaster@alternate.nl
Bedankt!
Het Alternate team
Cons:::BB4E
Kwee niet,. maar mijn vriendin heeft ook heel vaak dat sommige mp3's haperen.
Dit gebeurd meestal als de batt bijna leeg is, maar bij sommige nummer sgewoon altijd.
En dat terwijl alle nummers 64 kbit wma zijn. Dus geen verschillen in codec oid.
De mp3 speelt op de pc ewl gewoon goed af.
dit zou ik ook gaar opgelost zien in de nieuwe firmware.
Dit gebeurd meestal als de batt bijna leeg is, maar bij sommige nummer sgewoon altijd.
En dat terwijl alle nummers 64 kbit wma zijn. Dus geen verschillen in codec oid.
De mp3 speelt op de pc ewl gewoon goed af.
dit zou ik ook gaar opgelost zien in de nieuwe firmware.
echt volgen kan ik je niet, zijn het nou 64kbit wma's die happeren?, zo ja bekend probleem!
mp3's die haperen dat hebben we nog niet gehoord.
Verwijderd
heb ik ook bij een aantal wma'tjes.Nanax schreef op 17 januari 2004 @ 14:54:
echt volgen kan ik je niet, zijn het nou 64kbit wma's die happeren?, zo ja bekend probleem!
is nog niet op te lossen dus?
Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn met onze msi megastick. Een paar pagina's terug poste ik dat mijn record functie het niet meer deed. Op aanraden van het msi forum heb ik toen een re-format van de stick uitgevoerd (met windows), was (met windows) natuurlijk niet goed en het hele ding starte niet meer op. vervolgens herinstallatie met msi utility. Installatie bleef halverwege hangen met foutmelding. Vervolgens alle software eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd. Toen gebeurde de grootste nachtmerrie. bij het installeren van de stick, kon windows xp hem niet vinden. Apparaat bleef eeuwig op readings staan.
Toen ik bijna van plan was om hem mee te nemen naar de winkel, zag ik xp wel eens probleem kon geven (volgens msi forum). Vervolgens mijn laptop met win2000 SP4 erop genomen en de stick daarop geinstalleerd met de nieuwste firmware. Geen problemen. Muziek geinstalleerd via de usb van mijn laptop klingt ook veel beter dan van mijn normale pc. Hoe komt het? De stick schijnt nogal wat problemen te hebben met winxp met name in combinatie met een nforce2 moederbord (en de bijbehorende usb poorten van het nforce2 mobo) Het zou, naar het schijnt, eerder liggen aan de usb drivers van het nforce mobo dan aan de drivers van de stick. Ik hoor graag andere ervaringen. Ik gebruikte overigens altijd de laatste nieuwe msi utility en firmware. Mijn stick hardwarematig gemaakt voor versie 2 firmware.
Toen ik bijna van plan was om hem mee te nemen naar de winkel, zag ik xp wel eens probleem kon geven (volgens msi forum). Vervolgens mijn laptop met win2000 SP4 erop genomen en de stick daarop geinstalleerd met de nieuwste firmware. Geen problemen. Muziek geinstalleerd via de usb van mijn laptop klingt ook veel beter dan van mijn normale pc. Hoe komt het? De stick schijnt nogal wat problemen te hebben met winxp met name in combinatie met een nforce2 moederbord (en de bijbehorende usb poorten van het nforce2 mobo) Het zou, naar het schijnt, eerder liggen aan de usb drivers van het nforce mobo dan aan de drivers van de stick. Ik hoor graag andere ervaringen. Ik gebruikte overigens altijd de laatste nieuwe msi utility en firmware. Mijn stick hardwarematig gemaakt voor versie 2 firmware.
mooi dat het wel goed gekomen is 
(nog geen nieuwe firmware
)
iemand al een 256 besteld?
(nog geen nieuwe firmware
iemand al een 256 besteld?
[ Voor 19% gewijzigd door Nanax op 21-01-2004 17:45 ]
toch even een kleine schop..
ben erg benieuwd
ben erg benieuwd
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd
*mssl kijkt eerst de kat uit de boom
Verwijderd
Ik heb onlangs ook een MSI Mega Stick gekocht en moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit.
Ik heb alleen een vraag en ik weet niet of het al is gepost want ik heb niet het hele topic door gelezen, maar bij deze:
In het menu bij de optie ABOUT, daar zie je het versie nummer en het aantal vrije MB's. Boven aan staat er dat het een 128MB stick is, dat klopt ook, maar bij FREE staat dat er maar 122 MB vrij is en dat terwijl er nog helemaal niets op de stick staat. Is dit normaal of zal dat ding kapot zijn? Bedankt voor degene dit zijn stick even leeg wil halen en het even voor mijn geruststelling wil nakijken.
Ik heb alleen een vraag en ik weet niet of het al is gepost want ik heb niet het hele topic door gelezen, maar bij deze:
In het menu bij de optie ABOUT, daar zie je het versie nummer en het aantal vrije MB's. Boven aan staat er dat het een 128MB stick is, dat klopt ook, maar bij FREE staat dat er maar 122 MB vrij is en dat terwijl er nog helemaal niets op de stick staat. Is dit normaal of zal dat ding kapot zijn? Bedankt voor degene dit zijn stick even leeg wil halen en het even voor mijn geruststelling wil nakijken.
Dat kloptVerwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 19:04:
Ik heb onlangs ook een MSI Mega Stick gekocht en moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit.
Wat ik wel jammer vind is dat je de afspeeltijd niet kan weergeven op je lcd, je ziet allen als je gaat doorspoelen. maarja:P peg het is nog een harstikke goed spelertje kheb er nog geen problemen mee gehad
Verwijderd
heeft iemand de msi stick gekocht bij PARTSHOP.NL??
Ik zou dan graag willen weten of Partshop geleverd heeft en zo, en waar ik een firmware upgrade kan vinden???
IK vind hem wel echt vet!!!!!!!! Heeft iemand echt negatieve ervaring met de msi stick??
Ik zou dan graag willen weten of Partshop geleverd heeft en zo, en waar ik een firmware upgrade kan vinden???
IK vind hem wel echt vet!!!!!!!! Heeft iemand echt negatieve ervaring met de msi stick??
Verwijderd
2 stuks gekocht bij Partshop.nl, perfect geholpen en uiteraard geleverdVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:02:
heeft iemand de msi stick gekocht bij PARTSHOP.NL??
Heb goeie ervaringen met de stick
Verwijderd
HEEj!! Hartstikke bedankt, nou ben ik al een stuk geruster over mijn bestelde MSI Stick!!!Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:12:
[...]
2 stuks gekocht bij Partshop.nl, perfect geholpen en uiteraard geleverd
Heb goeie ervaringen met de stick
MSI laat wel op zich wachten met nieuwe firmware..
ik hoop echt op meer volume stapjes, snellere songtitle-ticker, en meer customizable spul.
ik hoop echt op meer volume stapjes, snellere songtitle-ticker, en meer customizable spul.
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Verwijderd
juist... en dat gezeik met WMA 64kbits mag ook opgelost wordenmentalmadnizz schreef op 26 januari 2004 @ 17:36:
MSI laat wel op zich wachten met nieuwe firmware..
Een vriend van mij gebruik de Stick ook icm een nForce 2 bordje & XP, maar zonder problemen.Trunksmd schreef op 19 januari 2004 @ 08:51:
Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn met onze msi megastick.
(...)
De stick schijnt nogal wat problemen te hebben met winxp met name in combinatie met een nforce2 moederbord (en de bijbehorende usb poorten van het nforce2 mobo) Het zou, naar het schijnt, eerder liggen aan de usb drivers van het nforce mobo dan aan de drivers van de stick.
De 256 ziet er érg stoer uit in het blauw, en niet eens zo duur ook.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Verwijderd
bij mycom in amsterdam hgebben zenem staan voor 130euro > 256mb vindt je nergens..met line in mic-in fm en wma +ingebouwde stick.
kopen!!
kopen!!
m'n broertje heeft ehm vandaag bij de mycom voor 129 euro gehaald, de 256 mb versie....man, dat ding is heel erg leuk
zit een zilver-metalen keycord bij, transparant hoesje, usb verleng kabel...echt top.
Verwijderd
Ja het is een leuk dingetje hoor, mijn moeder heeft er eentje.
De 128mb versie dan. Ik vraag me alleen af of MSI ooit nog eens met een firmware update gaat komen en waarom het onmogelijk is om de EQ handmatig in te stellen.
Overall een leuk speeltje voor zijn geld en in zijn prijsklasse naar mijn mening de beste optie. Wel wil ik er even op wijzen dat je dit dingetje niet moet kopen als je voor echte geluidskwaliteit gaat en dat je beter nog een setje oordopjes erbij kan kopen, want de standard dopjes geven echt 0,0 bas af
.
Overall een leuk speeltje voor zijn geld en in zijn prijsklasse naar mijn mening de beste optie. Wel wil ik er even op wijzen dat je dit dingetje niet moet kopen als je voor echte geluidskwaliteit gaat en dat je beter nog een setje oordopjes erbij kan kopen, want de standard dopjes geven echt 0,0 bas af
Verwijderd
Tja, voor dat geld kan je natuurlijk ook niet de beste oordopjes erbij verwachten. Zelf vind ik hem ook scherp geprijst, maar ik wil wel graag voor geluidskwaliteit gaan. Ik wil dus eerst de kat uit de boom kijken hoe de kwaliteit isVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:18:
Ja het is een leuk dingetje hoor, mijn moeder heeft er eentje.De 128mb versie dan. Ik vraag me alleen af of MSI ooit nog eens met een firmware update gaat komen en waarom het onmogelijk is om de EQ handmatig in te stellen.
Overall een leuk speeltje voor zijn geld en in zijn prijsklasse naar mijn mening de beste optie. Wel wil ik er even op wijzen dat je dit dingetje niet moet kopen als je voor echte geluidskwaliteit gaat en dat je beter nog een setje oordopjes erbij kan kopen, want de standard dopjes geven echt 0,0 bas af.
Verwijderd
Geluidskwaliteit van het ding is echt perfect, dopjes vind ik ook nog wel redelijk.Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:18:
Ja het is een leuk dingetje hoor, mijn moeder heeft er eentje.De 128mb versie dan. Ik vraag me alleen af of MSI ooit nog eens met een firmware update gaat komen en waarom het onmogelijk is om de EQ handmatig in te stellen.
Overall een leuk speeltje voor zijn geld en in zijn prijsklasse naar mijn mening de beste optie. Wel wil ik er even op wijzen dat je dit dingetje niet moet kopen als je voor echte geluidskwaliteit gaat en dat je beter nog een setje oordopjes erbij kan kopen, want de standard dopjes geven echt 0,0 bas af.
Met mn (nieuwe) Sennheiser mx400's klinkt t echt helemaal top
Verwijderd
Ja voor in zijn klasse is de kwaliteit goed ja, beter dan vergelijkbare producten. Maar in absolute vorm vind ik de geluidskwaliteit zwaar tekort schieten voor mijn eisen, alleen dat KUN je ook niet eisen van zo'n geprijsd apparaatje. De klasse waar ik in redeneer is iAudio, iRiver en iBead in willekeurige volgorde. Maar ja, dan betaal je wel 100 euro meer voor het apparaatjeVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:13:
[...]
Geluidskwaliteit van het ding is echt perfect, dopjes vind ik ook nog wel redelijk.
Met mn (nieuwe) Sennheiser mx400's klinkt t echt helemaal top
Je moet je alleen afvragen hoe je hem wilt gebruiken en waarom en stel je niet te hoge eisen, neem dan maar een MSI megastick 2..helemaal niets mis mee
*edit* Die sennheiser dopjes vind ik persoonlijk ook niet mooi, dus daar zit het verschil al denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 13:38 ]
Verwijderd
lol ja ik ben philips doppies van 5 euro gewendVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:37:
[...]
*edit* Die sennheiser dopjes vind ik persoonlijk ook niet mooi, dus daar zit het verschil al denk ik
ik vind ze erg goed klinken, ze vallen alleen vrij snel uit je oren

Verwijderd
Haha, een vriend van me heeft die ook altijd, om het half jaar weer nieuwe want of ze zijn kapot of ze klinken niet meer etc. De Sennheiser MX400 vind ik nou ook niet super klinken hoorVerwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:46:
[...]
lol ja ik ben philips doppies van 5 euro gewend![]()
ik vind ze erg goed klinken, ze vallen alleen vrij snel uit je oren
hoe ziet de msi megastick 256 mb er eigenlijk uit ?
ik heb namelijk daarvan geen plaatjes gezien...
Verwijderd
www.alternate.nl is hij te koop. Hij ziet er dacht ik net zo uit als de msi megastick 128mb, maar dan alleen blauw dacht ik.kenny89 schreef op 30 januari 2004 @ 15:09:
hoe ziet de msi megastick 256 mb er eigenlijk uit ?
Edit: he ik zie geen MSI's meer op alternate. Misschien dan op www.msi.com.tw
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 15:19 ]
Ze verkopen de 256 mb niet meer bij alternate. Jammer.
Verwijderd
Nou dat is dan wel van heel korte duur geweest zeg. zelfs de 128mb evrsie niet meerFernoráto schreef op 30 januari 2004 @ 16:01:
Ze verkopen de 256 mb niet meer bij alternate. Jammer.
Denk dat de internet shops het moeilijker hebben in deze tijd waardoor ze niet ene te groot assortiment willen hebben.
Na wat over en weer gemailt te hebben met die jongens zijn ze tot de conclusie gekomen dat het artikelnummer is veranderd.
en daarna nog:Geachte heer/mevrouw,
Bij nader navraag bleek de "nieuwe" msi stick niets anders te zijn dan
een omboeking naar een ander artikelnummer. Er is dus geen nieuwe versie
en de prijs blijft hetzelfde. Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee
voldoende hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate team
Is dus straks gewoon weer leverbaar!Geachte heer/mevrouw,
Inderdaad de 256mb versie is binnenkort weer te verkrijgen, een precieze
datum kunnen we u niet vertellen omdat dat bij ons ook nog even onbekend
is, de 128mb variant is wel direct te leveren.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Het Alternate team
Ik heb net een MSI Megastick I gekregen als dank voor de inzet op een project. Erg gaaf, ik was van plan om iets dergelijks te kopen nl.
[ Voor 100% gewijzigd door Devster op 05-02-2004 13:46 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Ik heb nog een bugje ontdekt, weet niet of die al bekend was?
128mb versie, sw 2.04
Als ik muziek afspeel, daarna pauze, daarna heel veel nummertjes doorskippen, daarna op play... soms speelt ie dan een andere track af dan er in beeld staat
128mb versie, sw 2.04
Als ik muziek afspeel, daarna pauze, daarna heel veel nummertjes doorskippen, daarna op play... soms speelt ie dan een andere track af dan er in beeld staat

Even melden op het MSI forum, mocht ie daar nog niet staan.
http://forum.msi.com.tw/
Op dit moment hebben ze een servermove, dus even niet bereikbaar.
http://forum.msi.com.tw/
Op dit moment hebben ze een servermove, dus even niet bereikbaar.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
ken ik die bug al vaak mee gemaakt, even een tikje terug geven en hij doet het weer
Verwijderd
Ik wacht nog lekker tot dat meer bugs eruit zijn, best irritante fouten vind ik dit. Misschien ben ik toch meer iemand voor een Iriver, liever iets meer uitgeven dan die foutjes
. Ik wacht nog wel even

Verwijderd
ja, die bug heb ik vandaag ontdekt
Heb hem vanaf maandag, en meteen nieuwe firmware opgezetn omdat hij niet goed werktte op de PC, nu wel, en luister er uren per dag naartoe, en vandaag zette ik hem aan, scrollde wat, druktte op play, en hij speelde een ander liedje af.
Maarja, dit vindt ik niet zo erg, ik vindt het een goede mp3-player/USB-stick
Verwijderd
ik ook, heb er weinig last van maar ik d8 laat ik t ns meldenVerwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 20:25:
ja, die bug heb ik vandaag ontdektHeb hem vanaf maandag, en meteen nieuwe firmware opgezetn omdat hij niet goed werktte op de PC, nu wel, en luister er uren per dag naartoe, en vandaag zette ik hem aan, scrollde wat, druktte op play, en hij speelde een ander liedje af.
Ik ga morgen de 256MB versie halen, lijkt me een perfect dingetje.
Vriend van me heeft er een van Packard Bell, maar de MSI lijkt me fijner.
Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de meegeleverde dopjes...
Vriend van me heeft er een van Packard Bell, maar de MSI lijkt me fijner.
Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de meegeleverde dopjes...
niet dat je zegt wow
gewoon mx400 dopjes kopen.
Als ik met deze oordopjes het geluid voluit zet met eq op rock in een hardhouse nummer, gaat de muziek ''haperen'' of de speler playt helemaal niet.
Als ik die mx400 koop kan ik ze dan wel voluit doen:?
Wat wel nadeel is dan dat je je keykord kwijt bent, ik heb um namelijk altijd om mn nek hangen
Verwijderd
mijn oordopjes zijn na 2 a 3 maanden kapot en ben dus ook me keykoord kwijt verder doet ie het perfect voor die prijs.
Bij de nieuwe 256MB versie zitten andere dopjes, zonder keycord (is een apart ding). Ik vind ze best meevallen, al geeft mijn sony koptelefoon een beter geluid 
Ik ben er trouwens niet helemaal achter hoe ik dat keycord van de 256MB moet gebruiken; hoe moet ik dat vastmaken aan de stick zelf?
Ik ben er trouwens niet helemaal achter hoe ik dat keycord van de 256MB moet gebruiken; hoe moet ik dat vastmaken aan de stick zelf?
Verwijderd
same hereVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 16:25:
mijn oordopjes zijn na 2 a 3 maanden kapot en ben dus ook me keykoord kwijt verder doet ie het perfect voor die prijs.
(tip voor mensen van wie het keykord nog leeft: kort het touwtje tussen 'klikding' en speler iets in zodat het snoer nooit belast kan worden. (kan het nu wel in bepaalde hoeken bij mij...)
damn ik wil een nieuw keykord, iemand enig idee waar dat soort dingen te halen zijn?
Jij gaat voor de permanente gehoorbeschadiging?Als ik met deze oordopjes het geluid voluit zet met eq op rock in een hardhouse nummer....

Hi is ook niet gebouwd voor hardhouse, de Firmware ondersteund alleen rock.
Slayer voluit gaat wel goed!!!!!!
Slayer voluit gaat wel goed!!!!!!
sexy: use feather kinky:use entire chicken ...
Mycom had ze nog liggen gisteren in Den Haag
Vandaag heb ik de 256 MB versie gekocht bij de Mycom in Eindhoven. Op zich bevalt me het ding wel goed, ik gebruik nu Sony oordopjes ipv de belachelijke "bling bling" MSI oorwarmers die erbij geleverd worden. (Ga binnenkort fatsoenlijke in ear Sony Fonotopia dopjes kopen).
Opname-functie meteen ff getest, werkt goed, radio doet het ook goed, alleen wat me wel een beetje stoort is dat het volumeverschil per stap veel te groot is, vooral het verschil tussen "op een na" hardst en vol volume. De hardste stand is gewoon te hard en de stand hiervoor is weer net wat te zacht.
Verder ben ik wel tevreden over de geluidskwaliteit van het ding, ik heb 'm gekocht als vervanging voor m'n oude (overslaande) Sony discman die wel een erg goed geluid had met Mega-bass. De MSI stick heeft wel ongeveer dezelfde sound.
Opname-functie meteen ff getest, werkt goed, radio doet het ook goed, alleen wat me wel een beetje stoort is dat het volumeverschil per stap veel te groot is, vooral het verschil tussen "op een na" hardst en vol volume. De hardste stand is gewoon te hard en de stand hiervoor is weer net wat te zacht.
Verder ben ik wel tevreden over de geluidskwaliteit van het ding, ik heb 'm gekocht als vervanging voor m'n oude (overslaande) Sony discman die wel een erg goed geluid had met Mega-bass. De MSI stick heeft wel ongeveer dezelfde sound.
[ Voor 3% gewijzigd door Toewan op 10-02-2004 21:09 ]
Verwijderd
Ook ik heb sinds kort mijn msi stick!!! het is wel een 128mb versie, maar daarom zeker niet minder.
Het is echt een mooi ding. Voor de prijs kan het zeker niet beter!!! Vooral de bediening is ZO fijn! Hoewel de radio weinig ontvangt kun is het toch een geweldige speler!! De batterij gaat zo'n acht uur mee en het display is zeer duidelijk!!!
Het aantal liedjes dat erop kan is voor mij zeker genoeg!! De voice recording functie werkt ook zeer goed!! Je kan er ook een externe microfoon op aan sluiten!!ik wil vooral benadrukken dat deze speler zeer mooi en zeer het geld waard is
De mijne heb ik gekocht bij partshop.nl deze waren het goedkoopst (89 EUr) en nadat mijn betaling binnen was ontving ik mijn SUPEr STick
HIJ IS EGT VET!!!!!!! IK kan niet meer zonder!!
Het is echt een mooi ding. Voor de prijs kan het zeker niet beter!!! Vooral de bediening is ZO fijn! Hoewel de radio weinig ontvangt kun is het toch een geweldige speler!! De batterij gaat zo'n acht uur mee en het display is zeer duidelijk!!!
Het aantal liedjes dat erop kan is voor mij zeker genoeg!! De voice recording functie werkt ook zeer goed!! Je kan er ook een externe microfoon op aan sluiten!!ik wil vooral benadrukken dat deze speler zeer mooi en zeer het geld waard is
De mijne heb ik gekocht bij partshop.nl deze waren het goedkoopst (89 EUr) en nadat mijn betaling binnen was ontving ik mijn SUPEr STick
HIJ IS EGT VET!!!!!!! IK kan niet meer zonder!!
Verwijderd
Zozo, jij betn enthousiast
. Je verhaal lees ik met moeite, een beetje ''msn'' taal. Je hoeft niet overal ''!!!'' achter te zetten en niet MET HOOFDLETTERS te typen
. Ja het is een leuk apparaattje voor het geld
Het ontvangst van de radio is slecht zeg, had ik wel beter verwacht. In hartje Eindhoven kan ik gewoon bijna geen zenders ontvangen. Wat lokale zenders ontvangt ie wel redelijk maar Radio 3 of 538 geeft alleen maar ruis.Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 16:36:
Hoewel de radio weinig ontvangt kun is het toch een geweldige speler!!
En ik had juist voor deze mp3-speler gekozen omdat ie een radio had, kan je ook nog eens het nieuws luisteren ipv mp3's.
Radio 3 en 538 zijn door heel nederland zwakker dan bijvoorbeeld noordzee
maar die kan ik teminste wel duidelijk ontvangen met me megastick
(wat klikt dat woord toch leuk hè
)

maar die kan ik teminste wel duidelijk ontvangen met me megastick
(wat klikt dat woord toch leuk hè
Verwijderd
offtopic:
Wil je muziek horen? Ik zal ff mn megastick uit mn broek halen
Wil je muziek horen? Ik zal ff mn megastick uit mn broek halen
Ik ben nog steeds erg tevreden met mn megastick, al baal ik nog steeds van dat wma 64kbits probleempje
japs nog steeds happy hiero... maar die wma's... en ** nog geen nieuwe firmware. steletje *** bij MSI
Bij Mycom hebben hebben ze de Megastick 1 256; is er ook een versie II ofzo
Op de MSI site hebben ze het gewoon over de Mega Stick 256, is deze precies het dezelfde?
Wat is het verschil tussen de 128mb en de 256mb versie? De geheugen uiteraard, de kleur wit (128) of blauw (256), oordoppen normaal (128) luxe (256)? Misschien nog meer?
Wat is het verschil tussen de 128mb en de 256mb versie? De geheugen uiteraard, de kleur wit (128) of blauw (256), oordoppen normaal (128) luxe (256)? Misschien nog meer?
In hartje Eindhoven is de ontvangst van deze zenders sowieso erg slecht. Ook al veel problemen mee gehad met autoradio's. Zodra je Ehv uit rijdt is het weer goed.Toewan schreef op 11 februari 2004 @ 18:37:
Het ontvangst van de radio is slecht zeg, had ik wel beter verwacht. In hartje Eindhoven kan ik gewoon bijna geen zenders ontvangen. Wat lokale zenders ontvangt ie wel redelijk maar Radio 3 of 538 geeft alleen maar ruis.
Verwijderd
Radio ontvangt hier anders ongeveer even goed als mijn Nokia 8310 hoor. Maar ja, ik woon dan ook in de randstad.Toewan schreef op 11 februari 2004 @ 18:37:
[...]
Het ontvangst van de radio is slecht zeg, had ik wel beter verwacht. In hartje Eindhoven kan ik gewoon bijna geen zenders ontvangen. Wat lokale zenders ontvangt ie wel redelijk maar Radio 3 of 538 geeft alleen maar ruis.
En ik had juist voor deze mp3-speler gekozen omdat ie een radio had, kan je ook nog eens het nieuws luisteren ipv mp3's.
Nooit te klagen over ontvangst, behalve de voormalige 538 frequentie (nu van Sky Radio dus!), die ontvang ik echt voor geen meter op beide stukjes electronica.

Ontzettend jammer dat er geen 512 MB versie is. Ik zou graag een simpele, to-the-point flash-MP3-player willen hebben, maar aangezien ik m'n CD's op vrij hoge kwaliteit opsla (ik wil ze namelijk gebruiken om een nieuwe CD te kunnen branden als de originele stukgaat) kan ik hooguit (en nog met mazzel) 3 CD's kwijt op 256 MB.
Ik heb wel wat in andere topics rondgekeken maar daar zie ik allemaal dure spelers als de IAUDIO, IOPS en iRiver FP die wel 512 MB ondersteunen, maar verder nauwelijks meerwaarde bieden (wat mij betreft). Is het waarschijnlijk dat er ooit een 512 MB versie van de Megastick komt, of kan ik daarop wachten tot ik een ons weeg?
Ik heb wel wat in andere topics rondgekeken maar daar zie ik allemaal dure spelers als de IAUDIO, IOPS en iRiver FP die wel 512 MB ondersteunen, maar verder nauwelijks meerwaarde bieden (wat mij betreft). Is het waarschijnlijk dat er ooit een 512 MB versie van de Megastick komt, of kan ik daarop wachten tot ik een ons weeg?
Verwijderd
Mobiblu DAH-1000 512mb voor 219 euro is toch niet echt duur? En bovendien is de kwaliteit een stuk hoger dan van een MSI megastick. 
Ik denk inderdaad niet dat er snel een 512mb versie komt van de Megastick.
Da's inderdaad een mooi ding zeg, hij is wel een stukje groter dan de Megastick. Het is wel weer 90 euro meer dan een MSI met 256 MB (of 40 euro meer voor een 256 MB versie.)Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 20:01:
Mobiblu DAH-1000 512mb voor 219 euro is toch niet echt duur? En bovendien is de kwaliteit een stuk hoger dan van een MSI megastick.
Maar die MobiBLU kan toch niet direct (zonder kabeltjes) op de USB port aangesloten worden?
Verwijderd
Nee, dat is inderdaad zo, maar ja, daar krijg je dan wel weer de hogere kwaliteit voor terug.
Ach, het is maar wat je liever hebt. Sommige mensen zweren nu eenmaal bij een ingebouwde usb plug.
Ach, het is maar wat je liever hebt. Sommige mensen zweren nu eenmaal bij een ingebouwde usb plug.
Verwijderd
Ik ben van plan de 256mb versie te gaan halen.
Kan ik er ook gewoon bestanden van me pc op zet?
andere extensies als een mp3 of wav.. wma..?
Kan ik er ook gewoon bestanden van me pc op zet?
andere extensies als een mp3 of wav.. wma..?
Natuurlijk kan dat! Zou nogal zonde zijn als die capaciteit maar voor een soort gegevens geschikt zou zijn. Afspelen kan natuurlijk alleen met MP3 en WMA (en misschien ook WAV? - maar dat wil je toch niet) maar je kan er alle bestanden op zetten die je maar wilt (net zoals op alle andere MP3 players tegenwoordig; of ze nu op HDD of flash-ROM gebaseerd zijn).
Verwijderd
oke chill, bedankt voor je informatieSoultaker schreef op 15 februari 2004 @ 03:52:
Natuurlijk kan dat! Zou nogal zonde zijn als die capaciteit maar voor een soort gegevens geschikt zou zijn. Afspelen kan natuurlijk alleen met MP3 en WMA (en misschien ook WAV? - maar dat wil je toch niet) maar je kan er alle bestanden op zetten die je maar wilt (net zoals op alle andere MP3 players tegenwoordig; of ze nu op HDD of flash-ROM gebaseerd zijn).
Ik ga maandag bij Mycom voor de deur liggen in Amersfoort
We kregen hier net het krantje van de Mycom binnen, vanaf volgende week is ie daar 119 euro (crap, ik heb er dus afgelopen dinsdag 129 voor betaald..)
Precies je moet het echt zien als een usbstick uitgebreid met een mp3 spelerSoultaker schreef op 15 februari 2004 @ 03:52:
Verwijderd
Voor jouw vervelend!Toewan schreef op 15 februari 2004 @ 12:38:
We kregen hier net het krantje van de Mycom binnen, vanaf volgende week is ie daar 119 euro (crap, ik heb er dus afgelopen dinsdag 129 voor betaald..)
Maar bedankt voor je info
Weet je ook vanaf wanneer deze actie geldt ?
Verwijderd
jij niet dan.....? en over msn, zo vaak msn ik nie!! Wat is er dan mis mee volgens jouw??Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 17:26:
Zozo, jij betn enthousiast. Je verhaal lees ik met moeite, een beetje ''msn'' taal. Je hoeft niet overal ''!!!'' achter te zetten en niet MET HOOFDLETTERS te typen
. Ja het is een leuk apparaattje voor het geld
de groeten
hij blijft errrug vet!!!
Vanaf 16 februari t/m 7 maart.Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 12:45:
[...]
Voor jouw vervelend!
Maar bedankt voor je infodoet me goed
![]()
Weet je ook vanaf wanneer deze actie geldt ?
tjonge jonge weer wat ondekt. als de baterij bijna leeg is en ik schud er mee stop ie er af en toe mee. beetje vaag want er zitten geen bewegende delen in... en MSI kom nou **** ###$$$$ #&*^#&$^#*@ eens met een nieuwe firmware..
(zo dat lucht op
)
(zo dat lucht op
Megastick 256 tov Megastick 128 (of megastick 1 128)wrcveen schreef op 12 februari 2004 @ 16:21:
Bij Mycom hebben hebben ze de Megastick 1 256; is er ook een versie II ofzoOp de MSI site hebben ze het gewoon over de Mega Stick 256, is deze precies het dezelfde?
- 256Mb
- blauwe kleur
- luxe oordoppen
- kapje usb aansluiting zit met iets vast zodat het niet verloren kan gaan
- editable display logo meen ik..... ??
- plastic carrybag / riemclib
- metalen ketting voor om Megastick om je nek te hangen
[ Voor 8% gewijzigd door The Source op 15-02-2004 15:13 ]
Verwijderd
Heeel chlll.
Dus Maandag a.s. (16 feb..) ga ik dus voor de deur liggen
ownee, heb school.. dan maar even 40 km .. fietsen uit school
Maandag --> GEEN VAN BIJDE OP VOORRAAD NOOOH LOL
Msi komt van de week weer langs,.. bij filiaal Amersfoort (mycom).
edit:
niet op voorraad
niet op voorraad
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 18:18 ]
o nee he....
weer mijn oordopjes kapot...
IK begin dit ding steeds minder leuk te vinden.
die dopjes zijn dus een teer punt
weer mijn oordopjes kapot...
IK begin dit ding steeds minder leuk te vinden.
die dopjes zijn dus een teer punt
Verwijderd
Aangezien heel veel mensen dit apparaat hebben, kan vast wel iemand mij een antwoord geven, hoe lang gaat de batterij mee?Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:44:
hoe lang kun je nou met een batterij? (met gewoon gebruik)
Verwijderd
Geen idee, ik geloof volgens de specs 10 uur ofzo.Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 10:32:
[...]
Aangezien heel veel mensen dit apparaat hebben, kan vast wel iemand mij een antwoord geven, hoe lang gaat de batterij mee?
Ik gebruik m nooit uren achter elkaar dus kan er nix over zeggen, behalve dat ik erg tevreden ben over hoe lang ie meegaat (GP800 batterijtjes)
Hello,
Ik heb net bij Mycom de MSI MegaStick 256 gekocht, prima ding inderdaad. Erg compleet met metalen draagkoordje, plastic tasje met (riem)clip, USB verlengkabel, kort headset snoertje met verlengstuk, mat zilveren klepjes om blauwe te vervangen. OK geluid is niet bijzonder maar dat geld voor geen enkele meegeleverde headset geloof ik.
Wat ik me afvroeg was of het mogelijk is de opstartlogo's te vervangen. in de root staan 9 bootlogX.mlg files maar daar kan ik nix mee, photoshop lust ze niet, wat ik ook doe. Het lijkt me namelijk wel leuk om eigen opstartlogo's te maken om de speler een beetje te personaliseren.
Alle tips zijn welkom.
Ik heb net bij Mycom de MSI MegaStick 256 gekocht, prima ding inderdaad. Erg compleet met metalen draagkoordje, plastic tasje met (riem)clip, USB verlengkabel, kort headset snoertje met verlengstuk, mat zilveren klepjes om blauwe te vervangen. OK geluid is niet bijzonder maar dat geld voor geen enkele meegeleverde headset geloof ik.
Wat ik me afvroeg was of het mogelijk is de opstartlogo's te vervangen. in de root staan 9 bootlogX.mlg files maar daar kan ik nix mee, photoshop lust ze niet, wat ik ook doe. Het lijkt me namelijk wel leuk om eigen opstartlogo's te maken om de speler een beetje te personaliseren.
Alle tips zijn welkom.
-/-/-enri
Met een gewone, niet oplaadbare batterij heb ik zeker de 10 uur wel gehaad. Denk zelfs wel richting 12 á 13. Maar de oude, oplaadbare batterijen die ik nu gebruik, gaat 'ie maar een uurtje of 4 á 6 mee. Maar die batterijen zijn dus echt oud en hoog nodig aan vervanging toe...Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 10:32:
[...]
Aangezien heel veel mensen dit apparaat hebben, kan vast wel iemand mij een antwoord geven, hoe lang gaat de batterij mee?
ze zijn al eens kapot gegaan, toen heb ik een kompleet nieuwe gekregen. nu 1maand later weer naar de kl*te. dan maar geen mooi wit koord. tenzij iemand weet of je dit soort koptelefoontjes kan kopen..
Ja, dat kan. Daar moet je de software van de cd voor installeren (MP3Studio)henri_smeets schreef op 18 februari 2004 @ 00:28:
Hello,
Alle tips zijn welkom.
Daar heb je een speciaal tabblad waar je je eigen plaatje kan maken en opslaan, waarna je die naar je MegaStick kan kopieren.
hij loopt hier ook wel uurtje of 10 / 11 op 1 AAA tje opzich vrij zuinig dus als je het mij vraagt
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Wij hebben hier 2 Megastickies 128mb.
Over de radio ontvangst is totaal niets te klagen hier in apeldoorn. Ik ontvang alles zonder ruis. Wel is de record functie niet al te best aangezien hij 41.000khz (oid) niet goed kan capturen (overspringen ed.). Verder ben ik zeer tevreden.
Over de radio ontvangst is totaal niets te klagen hier in apeldoorn. Ik ontvang alles zonder ruis. Wel is de record functie niet al te best aangezien hij 41.000khz (oid) niet goed kan capturen (overspringen ed.). Verder ben ik zeer tevreden.
Burp
Thnx voor de tip CPT_Veerhoek.
Ik heb alleen een Mac, vandaar dat ik niet wist dat de sofware dat kon, stond ook niet vermeld in de (zeer beperkte) handleiding.
De MegaStick werkt verder prima met MacOSX, zodra je 'm in de USB poort steekt wordt ie gemount op de desktop en kun je naar hartelust kopieëren.
Henri
Ik heb alleen een Mac, vandaar dat ik niet wist dat de sofware dat kon, stond ook niet vermeld in de (zeer beperkte) handleiding.
De MegaStick werkt verder prima met MacOSX, zodra je 'm in de USB poort steekt wordt ie gemount op de desktop en kun je naar hartelust kopieëren.
Henri
-/-/-enri
Kan dat ook met de 128 mb versie?Cpt_veerhoek schreef op 19 februari 2004 @ 09:03:
[...]
Ja, dat kan. Daar moet je de software van de cd voor installeren (MP3Studio)
Daar heb je een speciaal tabblad waar je je eigen plaatje kan maken en opslaan, waarna je die naar je MegaStick kan kopieren.
Verwijderd
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar een mp3-speler en heb mijn oog op de 256 mb-versie laten vallen...
ik heb de thread doorgelezen en zag dat de 128 mb-versie bij sommigen problemen had met het afspelen van wma-bestanden... heeft de 256 mb-versie ook dat probleem?
alvast bedankt voor alle reacties
Ik ben ook op zoek naar een mp3-speler en heb mijn oog op de 256 mb-versie laten vallen...
ik heb de thread doorgelezen en zag dat de 128 mb-versie bij sommigen problemen had met het afspelen van wma-bestanden... heeft de 256 mb-versie ook dat probleem?
alvast bedankt voor alle reacties
Ik zag net dat de 256mb versie van de msi megastick nu "maar" 109 euro kost bij informatique. Met deze prijs wordt het wel erg interessant.
Waarom komt die MSI nou niet met een Firmware update?
De 64 kbits wma-tjes haperen allemaal wel. Echt vreselijk irritant! Die Megastick is hierdoor echt in waarde bij mij gedaalt. Ik beveel hem nou echt niet meer zo aan bij iemand.
Dat ding moet gewoon goed werken klaar uit.
80 kbs hapert ook, hetzij in in mindere mate.
Nog hoger kan ook wel, maar dan kunnen er veel minder nummers op.....
Ik heb dat ding bij mijn vriendin aanbevolen maar die kijkt me nu niet meer zo blij aan
De 64 kbits wma-tjes haperen allemaal wel. Echt vreselijk irritant! Die Megastick is hierdoor echt in waarde bij mij gedaalt. Ik beveel hem nou echt niet meer zo aan bij iemand.
Ik heb dat ding bij mijn vriendin aanbevolen maar die kijkt me nu niet meer zo blij aan
Verwijderd
MSI staat er toch om bekend dat ze traag zijn met firmware upgradesDaOverclocker schreef op 21 februari 2004 @ 17:45:
Waarom komt die MSI nou niet met een Firmware update?
Verwijderd
Ik ga morgen een 256 MB versie halen bij de Mycom, maar mijn vraag hoe doe je die oordopjes van de 256 MB versie in
heeft iemand hier misschien een wat duidelijkere foto van of dat hij/zij ze zelf in heeft
Ik heb een uur geleden dat ding gekocht. Hier een in-action-photo!Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 19:02:
Ik ga morgen een 256 MB versie halen bij de Mycom, maar mijn vraag hoe doe je die oordopjes van de 256 MB versie in![]()
heeft iemand hier misschien een wat duidelijkere foto van of dat hij/zij ze zelf in heeft

En nog eentje van het apparaatje zelf.

First impressions: erg goed! FM-radio is ietsje minder dan m'n Philips/Nike ACT100 (maar da's ook een ding van 60E en die heeft alleen radio dus dan mag 't). MP3-kwaliteit is prima. De koptelefoon vind ik persoonlijk shit (je doet ze "in" als een soort bril achter je oor) maar da's misschien persoonlijk. Ik knal m'n Philips oortelefoontjes er wel in.
Nog 'n tip: FunPrice verkoopt de 256mb versie voor slechts 160E.
Dan rij je dus eerst langs MyCom, haalt daar een foldertje en koopt vervolgens de MSI Stick bij FunPrice voor 116E. Toch netjes die 42E korting, haha. Jammer joh, zo'n laagste prijs garantie.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Hahahaha ik ben vanmiddag bij de Mycom geweest maar ze waren op en komen morgen vroeg om 11 pas weer binnen dus nog een dagje wachten
.
Voor die € 119 euro bij de Mycom vind ik het ook wel een nette aanbieding.
Erg netjes die foto's bedankt voor de info.
Hoe zit het trouwens met dat keycord, ik heb begrepen dat het een metalen is ofzo tegen over de 128 mb die gewoon een normaal koord heeft
Hoe zit het trouwens met dat keycord, ik heb begrepen dat het een metalen is ofzo tegen over de 128 mb die gewoon een normaal koord heeft
Wat er bij de 128mb versie zit weet ik niet, maar de inhoud van die 256mb die je nu koopt is:Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:00:
Hahahaha ik ben vanmiddag bij de Mycom geweest maar ze waren op en komen morgen vroeg om 11 pas weer binnen dus nog een dagje wachten.
- speler
- earphone (wel relaxed, met verlengsnoer die je los kunt halen, zo heb je met verlengsnoer een "gebogen" plug en zonder verlengsnoer een rechte plug)
- 2 opklik dingetjes voor de earphones (standaard zit de lichtblauwe kleur erop die het spelertje zelf ook heeft, die 2 extra zijn zilverkleurig... maar goed, ik vind de earphones zo lelijk dat ik ook de opklik dingetjes laat voor wat 't is)
- metalen key-cord (zo'n soort douche-putje kettinkje met een "MEGA" symbooltje erop, ook deze zal ik niet echt gebruiken denk ik)
- doorzichtig plastic houdertje met clip voor aan je riem
- cd-rom (niet gebruikt, niet nodig ook in WinXP)
Na nog wat ge-expirimenteer word ik wel steeds enthousiaster, geluidskwaliteit is zeer ok. Wel een wat grote "trappen" in de volume-regeling (maar als je 'n beetje goeie koptelefoon zelf hebt kun je daar misschien volume regelen). Als je ziet wat vergelijkbare MP3-spelers kosten tegenwoordig is dit inderdaad geen gekke prijs.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Ik hoop dat ze er morgen wel weer zijn
Heb jij toevallig ook problemen met wma gehad wat dat heb ik hier en daar gelezen en dat dit na een firmware update weer opgelost was heeft de 256 daar ook last van ??
Ik heb geen wma-spul. De firmware upgrade is ook niet nodig bij dat ding uit de winkel zit volgens mij al de nieuwste versie. (maar moet nog effe aan de slag met die software)Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:28:
Ik hoop dat ze er morgen wel weer zijnHeb jij toevallig ook problemen met wma gehad wat dat heb ik hier en daar gelezen en dat dit na een firmware update weer opgelost was heeft de 256 daar ook last van ??