Ik begin dus een vermoeden te krijgen dat de 2.xx serie problemen vertoont met het afspelen met WMA's, en de 1.xx serie niet. Das mooi stom als dat klopt.
Verwijderd
heb ik net weer een nieuwe van de winkel doe ik hem in me pc wil ik wat mp3 overzetten loopt ie in eens midde in overzetten vast oid trek ik de usb stekker er uit en kapt ie er al weer helemaal mee :x
O dus jij bent ook al een nieuwe gaan halen, dat ga ik morgen doen.
Btw, recoveren zal nog wel gaan, maar het staat wel lekker stom
edit:
had je hem bij de mycom gehaald?, zo ja deden ze nog moeilijk met omruilen?
[ Voor 26% gewijzigd door Nanax op 11-12-2003 22:07 ]
Ik heb hem ook bij mycom gehaald alweer een maandje terug ongeveer, zou ik ook nog kunnen ruilen???Nanax schreef op 11 december 2003 @ 22:02:
O dus jij bent ook al een nieuwe gaan halen, dat ga ik morgen doen.
edit:
en deden ze moeilijk?
Cons:::BB4E
Goedkoop blijkt dan toch duurkoop te zijn? Of zijn dit incidenten?
Verwijderd
ik heb hem niet bij mycom gehaalt maar of ze moeilijk gaat doen ligt gewoon aan de service van het bedrijf, gewoon proberen als je het nodig vind zou ik zeggen?
Ik weet niet of meer mensen hier ook last van hebben maar als ik snel van radiozender wissel dan heb ik regelmatig dat ik na het wisselen van circa 4 zenders niets meer hoor en dat ik hem uit moet zetten om weer geluid te krijgen. Het gaat trouwens om firmware 2.04. Hebben meer mensen last van dit probleem?
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Dat van die radio is dus ook een bekend probleem, ik kon vandaag dus helaas niet, morgen wel, neem maar ff me pa mee, voor als ze moeilijk gaan doen. Jongeren proberen ze nog wel om te lulen dat je het niet kan ruilen, vandaar.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe geen problemen met deze megastick! Nou ja, het enige probleem is mijn computer (windows 98, ik ga hem binnenkort opnieuw installeren met w2000).
Ik heb mijn stick op mijn werk opgeladen met wma-files en hij doet het gewoon prima. Ik heb (gelukkig?) versie 2 en wil hem binnenkort wel upgraden naar 2.04; ik hoop dat hij dan onthoudt waar ik was gebleven, als ik hem heb uitgezet. Verder vind ik het raar dat hij de microfoon inderdaad openzet als ik iets van de radio opneem. Maar gelukkig neemt hij geen geluid van buiten op; alleen de radio. De kwaliteit van zo'n opname vind ik nog enorm meevallen, ook! Ik neem aan dat het geen "bewaar-kwaliteit" is maar het is toch zeker goed aan te horen en een leuke manier om even iets vast te leggen. Kijk, als je serieus van je radio op wil nemen, dan heb je daar toch wel andere apparatuur voor, lijkt mij.
De koptelefoon vind ik ook heel redelijk, qua geluid en handig kettinkje; ik vond hem alleen niet lekker in mijn oren passen (de dopjes zijn precies rond en dat zijn mijn gehooringangen nou eenmaal niet). Ik gebruik nu dus de koptelefoon van mijn ouwe trouwe walkman. Het voordeel van mijn walkman was trouwens dat ik hem door mijn jas heen kon bedienen: volume; doorspoelen; uitzetten... Dat gaat met deze megastick niet, of veel moeilijker. Daar moet ik wel wat aan wennen.
Maar verder: niks dan lof! Een leuk, handzaam apparaat met nog wat geinige extra mogelijkheden, zoals de radio, de voice recorder, het feit dat hij ook andere bestanden kan opslaan en natuurlijk de lage prijs. Ook dat hij (bij mij in elk geval wel tot nu toe) wma afspeelt, was voor mij een belangrijke reden om hem te kopen.
Oh ja: de tonen zijn wel wat helder; het had van mij wel iets voller en lager gemogen. (Heb de equalizer op rock gezet). Maar voor die prijs ga ik er niet over klagen!
Ik ben erg blij met mijn megastick! (Laten we het zo houden, a.u.b.....).
Ik heb mijn stick op mijn werk opgeladen met wma-files en hij doet het gewoon prima. Ik heb (gelukkig?) versie 2 en wil hem binnenkort wel upgraden naar 2.04; ik hoop dat hij dan onthoudt waar ik was gebleven, als ik hem heb uitgezet. Verder vind ik het raar dat hij de microfoon inderdaad openzet als ik iets van de radio opneem. Maar gelukkig neemt hij geen geluid van buiten op; alleen de radio. De kwaliteit van zo'n opname vind ik nog enorm meevallen, ook! Ik neem aan dat het geen "bewaar-kwaliteit" is maar het is toch zeker goed aan te horen en een leuke manier om even iets vast te leggen. Kijk, als je serieus van je radio op wil nemen, dan heb je daar toch wel andere apparatuur voor, lijkt mij.
De koptelefoon vind ik ook heel redelijk, qua geluid en handig kettinkje; ik vond hem alleen niet lekker in mijn oren passen (de dopjes zijn precies rond en dat zijn mijn gehooringangen nou eenmaal niet). Ik gebruik nu dus de koptelefoon van mijn ouwe trouwe walkman. Het voordeel van mijn walkman was trouwens dat ik hem door mijn jas heen kon bedienen: volume; doorspoelen; uitzetten... Dat gaat met deze megastick niet, of veel moeilijker. Daar moet ik wel wat aan wennen.
Maar verder: niks dan lof! Een leuk, handzaam apparaat met nog wat geinige extra mogelijkheden, zoals de radio, de voice recorder, het feit dat hij ook andere bestanden kan opslaan en natuurlijk de lage prijs. Ook dat hij (bij mij in elk geval wel tot nu toe) wma afspeelt, was voor mij een belangrijke reden om hem te kopen.
Oh ja: de tonen zijn wel wat helder; het had van mij wel iets voller en lager gemogen. (Heb de equalizer op rock gezet). Maar voor die prijs ga ik er niet over klagen!
Ik ben erg blij met mijn megastick! (Laten we het zo houden, a.u.b.....).
Nou mooi dom van mij, ik dacht gister dat ik wel even naar de mycom kon gaan in zwolle. Zat vroeger altijd naast de norrod. Nou die winkel was dus weg. Me vader (die in zwolle woont )wist ook niet waar hij heen was. Stond geen bordje ofzo. Om nou in de stromende regen met 2 kleine kinderen achterin te gaan opzoeken waar die mycom gebleven was....
dus van de week een nieuwe pogin in utrecht. trouwens als je 2.04 hebt ondhoud hij dus inderdaad welk nummer je was, aleen niet waar in het nummer.
dus van de week een nieuwe pogin in utrecht. trouwens als je 2.04 hebt ondhoud hij dus inderdaad welk nummer je was, aleen niet waar in het nummer.
Verwijderd
Hm...ik ben dus van plan een Megastick te kopen, maar al deze verhalen horend ben ik er nog niet zo zeker van..
Dus dan maar morgen nog even niet langs de vobis of Mycom.
De ene is weer wel goed en de andere niet...
Zal ik um nou kopen of niet? Want ik weet het echt niet meer, is de kwaliteit nog wel goed genoeg voor de prijs? Of is het te risicovol en zal ik gewoon iets meer uitgeven en dat ik dan weet dat ik kwaliteit heb?
Voor mij is het een dilemma..
Dus dan maar morgen nog even niet langs de vobis of Mycom.
De ene is weer wel goed en de andere niet...
Zal ik um nou kopen of niet? Want ik weet het echt niet meer, is de kwaliteit nog wel goed genoeg voor de prijs? Of is het te risicovol en zal ik gewoon iets meer uitgeven en dat ik dan weet dat ik kwaliteit heb?
Voor mij is het een dilemma..
ach weet je na al mij ergernis, ik moet toegeven dat het voor 89 euro een prima mp3 speler is. en behoorlijk goedkoop. de radio en wma zijn leuke extra's voor dat geld helemaal goed. de radio werkt op zich wel maar er zit gewoon een heel korte antene aan
Als ik jou was zou ik hem gewoon halen. bij een mambox moet je bijv nog verzendkosten betalen. dat moet je ook in gedachten houden.
sterkte met je keuze
sterkte met je keuze
Verwijderd
Bedankt voor het advies, ik denk dat ik dan voor de vakantie nog ff langs de Vobis of Mycom in Arnhem loop en dan um te kopen
Want zoveel geld heb ik nou ook weer niet tot me beschikking en me Schock Protection van me discman is kaduuk..
Dus ff een nieuwe muziekbron aanschaffen...
Maar bedankt en dan ga ik ook wel eens kijken hoe ie het doet!
Dus ff een nieuwe muziekbron aanschaffen...
Maar bedankt en dan ga ik ook wel eens kijken hoe ie het doet!
Verwijderd
die van mij liep vandaag vast... denk dat ik te snel door de wma files aan het scrollen was ...
baterij eruit, er weer in, en alles weer ok
ben er zeer blij mee, op school in 2 min een wma album downloaden, speler in USB poort en overpompen maar
baterij eruit, er weer in, en alles weer ok
ben er zeer blij mee, op school in 2 min een wma album downloaden, speler in USB poort en overpompen maar
relaxte school man
nou morgen eindelijk weer tijd.. VAKANTIE
Ik heb em vandaag gekocht bij de Vobis voor 89 euro. Ben er tot nu toe tevreden over... Ik ben vooral benieuwd naar de levensduur van de batterij...
[ Voor 4% gewijzigd door Pred op 24-12-2003 17:03 ]
Ik ben inmiddels weer in het bezit van een nieuw exemplaar. radio ontvangst nieuwe exemplaar veel beter. Echter mijn problemen met wma's blijven dus. de stotteringen zijn in een ritme. maar als je terugspoelt en dan weer afspeelt zul je dus niet weer de stotr horen. erg wazig allemaal. hopen dat MSI met een nieuwe firmware komt die dit oplost.
Heb je de nieuwste firmware al geinstalleerd dan?Nanax schreef op 24 december 2003 @ 21:29:
Ik ben inmiddels weer in het bezit van een nieuw exemplaar. radio ontvangst nieuwe exemplaar veel beter. Echter mijn problemen met wma's blijven dus. de stotteringen zijn in een ritme. maar als je terugspoelt en dan weer afspeelt zul je dus niet weer de stotr horen. erg wazig allemaal. hopen dat MSI met een nieuwe firmware komt die dit oplost.
Verwijderd
FUCK waarom ben ik altijd onder een andere user ingelogged...
(Owja, ehm, omdat dit de "guest" PC is
)
(Owja, ehm, omdat dit de "guest" PC is
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 01:56 ]
Ik heb een "rip-off" MSI Megastick, zover ik begrepen heb precies dezelfde inhoud maar in een ander zeer goedkoop hoesje
. Hij komt uit Hong-Kong (hehe
) en hij doet het opzich perfect! Gewoon even een 384Kbps MP3 ernaar toe geupload en hij speelt hem zonder schokken af! Ik zal eens kijken of ik pics kan maken (het is nu al laat en camera ligt nog beneden, morgen komt ook nog eens heel de familie langs
).
En nu onder de goede user
En nu onder de goede user
Intentionally left blank.
@Pred zoals in de draad valt te lezen is het probleem zowel met 2.02 en 2.04 aanwezig.
dus het antwoord is ja.
dus het antwoord is ja.
Ik heb sinds gister ook zo'n mega-stick, maar er zit volgens mij iets niet helemaal goed met de sortering. Ik heb er een album opgezet (keurig met nummers erin, dus netjes gesorteerd), maar hij speelt ze af in een willekeurige volgorde (of hij sorteert op iets wat ik niet doorheb). Shuffle enzo staat uit natuurlijk. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Ik wil wel graag de albums in goede volgorde horen...
Verder heb ik dat probleem met stotterende WMA's ook. Als ik ze op m'n PC luister zijn ze gewoon goed, dus het ligt aan het stickje...
Ik gebruik v2.04 trouwens...
Verder heb ik dat probleem met stotterende WMA's ook. Als ik ze op m'n PC luister zijn ze gewoon goed, dus het ligt aan het stickje...
Ik gebruik v2.04 trouwens...
[ Voor 5% gewijzigd door Moartn op 25-12-2003 17:28 ]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik heb hetzelfde probleem met dezelfde firmware(v2.04) en ik heb het ook nog niet op kunnen lossen.Moartn schreef op 25 december 2003 @ 17:27:
Ik heb sinds gister ook zo'n mega-stick, maar er zit volgens mij iets niet helemaal goed met de sortering. Ik heb er een album opgezet (keurig met nummers erin, dus netjes gesorteerd), maar hij speelt ze af in een willekeurige volgorde (of hij sorteert op iets wat ik niet doorheb)....
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Ik heb maar eens een thread geopend op het MSI forum:
http://forum.msi.com.tw/thread.php?threadid=36175&sid=
Misschien dat wat mensen die daar werken het lezen, want ik vind het 2 erg irritante problemen, en het lijkt me dat dat met nieuwe firmware op te lossen moet zijn...
http://forum.msi.com.tw/thread.php?threadid=36175&sid=
Misschien dat wat mensen die daar werken het lezen, want ik vind het 2 erg irritante problemen, en het lijkt me dat dat met nieuwe firmware op te lossen moet zijn...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik ben heel erg tevreden nog met mijn msitje, maar
Als ik er nu wma opzet, en door wil spoelen, krijg ik heel vaag geluid:S
das aleen nu nadeel:(
Als ik er nu wma opzet, en door wil spoelen, krijg ik heel vaag geluid:S
das aleen nu nadeel:(
toevalig een 1.XX
dat is gefixt in de nieuwe firmware
dat is gefixt in de nieuwe firmware
Ik wilde een mp3 speler kopen en een vriend van mij had de MSI Megastick gekocht en ik vond het wel een mooi dingetje voor € 89.
Maar toen zag ik op mp3cdspeler.nl de MobiBLU DAH-1000
Soort liefde op het eerste gezicht
Kijk maar: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=441
Deze speler heeft ook nog lovende reviews. En een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vergeleken met de MobiBLU is de MSI Megastick een zelf in elkaar geknutseld mp3 spelertje.
Deze speler heeft ook nog lovende reviews. En een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vergeleken met de MobiBLU is de MSI Megastick een zelf in elkaar geknutseld mp3 spelertje.
[ Voor 13% gewijzigd door Mad. op 27-12-2003 11:41 ]
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Ja, V 1.01 heb ik
Dus als ik een firmware upgrade doe kan ik gewoon spoelen in wma
Verwijderd
sorry hoor maar jou mp3 speler valt niet echt bepaalt in de MSI megastick prijsklasse hoor, ik geef toe dat het een mooi handig ding is maar je kan het niet vergelijken met de megastick hij is bijna 3 x zo duur manMad. schreef op 27 december 2003 @ 11:40:
Ik wilde een mp3 speler kopen en een vriend van mij had de MSI Megastick gekocht en ik vond het wel een mooi dingetje voor € 89.
Zo weet ik ook nog wel 1: zo'n jukebox van 40 gigMad. schreef op 27 december 2003 @ 11:40:
Ik wilde een mp3 speler kopen en een vriend van mij had de MSI Megastick gekocht en ik vond het wel een mooi dingetje voor � 89.
Ja, oke die van 512 mb is 3 keer zo duur.
Maar die van 128 is maar € 139,-
Dat heb ik er best wel voor over om een beetje goede mp3 speler te kopen
Maar die van 128 is maar € 139,-
Dat heb ik er best wel voor over om een beetje goede mp3 speler te kopen
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Kunne we ff ontopic blijve
Ik wilde jullie behoeden van een naar mijn inzicht een miskoop.
Maar bratel hier maar gerust verder.
Van mij hebben jullie geen last meer
Maar bratel hier maar gerust verder.
Van mij hebben jullie geen last meer
Ik vind het prima dingetje, had alleen effe nodig om uit te vinden hoe die nou werkte
wel effe de firmware updaten natuurlijk
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
@Mad, ik heb de indruk dat je het ding zelf niet hebt gebruikt en het verschil tussen de 85 die ik betaalde en de 139 die jij noemt zijn nogal fors, naar mijn mening 
nou weer ontopic, ff kijken bij msi forum..
Hey Akra kun jij voor de gein eens wat foto's maken van je rip-off?
nou weer ontopic, ff kijken bij msi forum..
Hey Akra kun jij voor de gein eens wat foto's maken van je rip-off?
[ Voor 15% gewijzigd door Nanax op 28-12-2003 18:09 ]
Verwijderd
Mijn mail naar MSI laatst:
I have to add you have a great support.. after about 3 days I finally get an automated reply?
Here again are my questions, I hope they will be answered for real this time..
Dear MSI,
Recently I bought a 128Mb MSI Megastick. I have to say I really like the player. However it has come to my attention that it isn't exactly working the way it should.. I have updated the firmware of my player from v2.x to v.2.04, so that shouldn't be the problem.
The errors I and some others have run in to:
- WMA files aren't played correctly. Mostly at the end the files seem to kind of blink.. This is not an encoding mistake, but a verified error by multiple users. This error only seems to occur with WMA files, not with mp3.
- After switching radio channels a few times the player sometimes tends to stop producing sound. Again, this error has been verified by other users.
- The sorting of files seems to be totally random on my player. I haven't been able to find a structure in the order so far! The random function is certainly not on.
Further more, it would be nice to have an exact resume function implemented in future firmware versions. Many users find this function a pre and would like to have it on this player. I think this will also boost the sales for the player since so many find this feature desirable.
Also, if possible, it would be a good feature to support directory changing, to switch between albums more easily.
Finally, some (including myself) are asking themselves what the difference is between v1 and v2 players. Maybe you would be so kind to explain this to us.
I hope you will take some time to answer my questions, since they will inform a large community of (potential)customers.
Thank you for your time, and for this fabulous usb player.
Reply van MSI uiteindelijk:
Dear Tom:
About “WMA files aren't played correctly. Mostly at the end the files seem to kind of blink” issue, please use sample rate under 128Kbps,and we will try to upgrade to support higher sample rate.
About :After switching radio channels a few times the player sometimes tends to stop producing sound.
What will the screen show?
The sorting of files seems to be totally random on my player.
ANS: Only under WinXP can support song playing sequence function.
Please click mouse right key at song, choose property, and please arrange the sequence you want at summary such as 01,02,03,04.Megastick will check this sequence in summary actually.
In fact, version 2.04 support resume function, not actually where we heard before,only the first of the song. We will try to built this function in the future.
About the different between V1 and V2,it’s between chipset different ,so our firmware have to change to be compatible. The function and performance are the same ,but the firmware can’t be compatible to each other due to chipset different
Many thanks and best regards
Toni
I have to add you have a great support.. after about 3 days I finally get an automated reply?
Here again are my questions, I hope they will be answered for real this time..
Dear MSI,
Recently I bought a 128Mb MSI Megastick. I have to say I really like the player. However it has come to my attention that it isn't exactly working the way it should.. I have updated the firmware of my player from v2.x to v.2.04, so that shouldn't be the problem.
The errors I and some others have run in to:
- WMA files aren't played correctly. Mostly at the end the files seem to kind of blink.. This is not an encoding mistake, but a verified error by multiple users. This error only seems to occur with WMA files, not with mp3.
- After switching radio channels a few times the player sometimes tends to stop producing sound. Again, this error has been verified by other users.
- The sorting of files seems to be totally random on my player. I haven't been able to find a structure in the order so far! The random function is certainly not on.
Further more, it would be nice to have an exact resume function implemented in future firmware versions. Many users find this function a pre and would like to have it on this player. I think this will also boost the sales for the player since so many find this feature desirable.
Also, if possible, it would be a good feature to support directory changing, to switch between albums more easily.
Finally, some (including myself) are asking themselves what the difference is between v1 and v2 players. Maybe you would be so kind to explain this to us.
I hope you will take some time to answer my questions, since they will inform a large community of (potential)customers.
Thank you for your time, and for this fabulous usb player.
Reply van MSI uiteindelijk:
Dear Tom:
About “WMA files aren't played correctly. Mostly at the end the files seem to kind of blink” issue, please use sample rate under 128Kbps,and we will try to upgrade to support higher sample rate.
About :After switching radio channels a few times the player sometimes tends to stop producing sound.
What will the screen show?
The sorting of files seems to be totally random on my player.
ANS: Only under WinXP can support song playing sequence function.
Please click mouse right key at song, choose property, and please arrange the sequence you want at summary such as 01,02,03,04.Megastick will check this sequence in summary actually.
In fact, version 2.04 support resume function, not actually where we heard before,only the first of the song. We will try to built this function in the future.
About the different between V1 and V2,it’s between chipset different ,so our firmware have to change to be compatible. The function and performance are the same ,but the firmware can’t be compatible to each other due to chipset different
Many thanks and best regards
Toni
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een mp3/wma-speler en zit hierbij een beetje te twijfelen tusen een MSI en een Aiptek 310
Voordat ik mijn keuze definitief maak, wil ik nog een aantal dingen weten betreffende de MSI:
Is de radio zo in de koptelefoon verwerkt, dat bij gebruik van een ander koptelefoon de radio-functie vervalt? Dit is nl. geval bij Aiptek.
Kan de directorystructuur zoals op je computer is aangemaakt ook naar de speler worden gekopieerd? En kan je dan ook daadwerkelijk door de mappen scrollen naar het muziekbestand van je keuze?
Is er ook een "next" en "back" functie? of is het enkel gaan met die banaan.
Dat gedoe met het niet goed inlezen van wma-bestanden klinkt niet echt fijn. Dat is juist het formaat dat ik wil gebruiken. Doen deze problemen zich enkel voor bij firmware 2.04, en kan dit probleem door andere firmware al worden opgelost?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen mijn vragen te beantwoorden en mijn keuze evt. definitief te maken betreffende de MSI.
Voordat ik mijn keuze definitief maak, wil ik nog een aantal dingen weten betreffende de MSI:
Is de radio zo in de koptelefoon verwerkt, dat bij gebruik van een ander koptelefoon de radio-functie vervalt? Dit is nl. geval bij Aiptek.
Kan de directorystructuur zoals op je computer is aangemaakt ook naar de speler worden gekopieerd? En kan je dan ook daadwerkelijk door de mappen scrollen naar het muziekbestand van je keuze?
Dat gedoe met het niet goed inlezen van wma-bestanden klinkt niet echt fijn. Dat is juist het formaat dat ik wil gebruiken. Doen deze problemen zich enkel voor bij firmware 2.04, en kan dit probleem door andere firmware al worden opgelost?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen mijn vragen te beantwoorden en mijn keuze evt. definitief te maken betreffende de MSI.
Ik zou voor de msi gaan, zelf ben ik erheel tevreden overVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:01:
Ik ben op zoek naar een mp3/wma-speler en zit hierbij een beetje te twijfelen tusen een MSI en een Aiptek 310![]()
Niet bij de msi:)
Nog niet geprobeert aparte mappen maken op msi
Je kan gewoon next en back doen
Kheb nog nie geupdate:)
Voordeel is de fm radio dat die ingebouwd is
Hmmm je kan niet door mappen navigeren, sterker nog die ignored ie gewoon, je play files moet je in de root zetten anders ziet ie ze niet nee, wel beetje jammer maar ag.
Verwijderd
bij mij versie 1.x (laatste update) negeert hij de mappen niet.
bij aanzetten pakt hij eerst de files die niet in een map staan, en gaat daarna de mappen op alfabetische volgorde af.
als je 3 albums in mappen stopt, en je wil het 2e album luisteren, moet je dus eerst handmatig door album 1 heen met het 'volgende' knopje ...
bij aanzetten pakt hij eerst de files die niet in een map staan, en gaat daarna de mappen op alfabetische volgorde af.
als je 3 albums in mappen stopt, en je wil het 2e album luisteren, moet je dus eerst handmatig door album 1 heen met het 'volgende' knopje ...
Verwijderd
Ik wil deze player ook gaan kopen waarschijnlijk, alleen ben ik nog erg benieuwd naar de grootte t.o.v. de Creative Muvo, ik kan de grootte niet goed schatten op de foto's
Ik wil de player gaan gebruiken voor WMA 64kbit, levert dit ook problemen op of alleen bij hoge bitrates?
Ik wil de player gaan gebruiken voor WMA 64kbit, levert dit ook problemen op of alleen bij hoge bitrates?
Verwijderd
Kan iemand mij wat vertellen over de firmware.
Ik bergijp dat er 2 soorten zijn 1.xx en 2.xx, en ook dat je met het ene type firmware niet kan updaten naar het andere.
Maar worden beide typen firmware door de fabrikant zo nu en dan verbeterd/gewijzigd?
Of komen er nu enkel nog aanvullingen op firmware 2.xx.
Lijkt me lullig als ik toevallig bij aanschaf firmware type 1.xx erop heb staan.
Ik bergijp dat er 2 soorten zijn 1.xx en 2.xx, en ook dat je met het ene type firmware niet kan updaten naar het andere.
Maar worden beide typen firmware door de fabrikant zo nu en dan verbeterd/gewijzigd?
Of komen er nu enkel nog aanvullingen op firmware 2.xx.
Lijkt me lullig als ik toevallig bij aanschaf firmware type 1.xx erop heb staan.
Verwijderd
Welk knopje? "NEXT", heb net de handleiding even gedownload en daar wordt met geen woord gerept over NEXT >>l en BACK <<l.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 15:00:
bij mij versie 1.x (laatste update) negeert hij de mappen niet.
Zit deze mogelijkheid er nu wel of niet op?
Heb vandaag ook een msi sticky gekocht, lief dingetje en aardig geluidje. Alleen die panasonic batterij zit me dwars, over 12 uur is ie al leeg (waarschijnlijk eerder). Tijd voor oplaadbare batterijen dus. Heeft iemand tips? Want daar moeten dus ook nog van die extra dunne penlites in. (AAA) of (NiMh)
Ik heb van die GP800 batterijtjes gekocht, maarja ik had ook al zo'n GP oplader voor men camera om ze in op te laden. Maar zijn volgens mij wel de betere batterijtjes
Verwijderd
hi. probleem met die afspeelvolgorde is simpel. de megastick ordent op alfabetische volgorde van de ID3 tags. je mp3 bstandsnaam kan dan wel met 01. ofzo beginnen, maar als in de ID3 tag wat anders staat heb je nog niets aan je nummering. oplossing: de mp3 op je pc openen met winamp en daarin dubbelklikken op de titel. daar kun je de tag-opties aanpassen.
over dat next/previous, die functie is aanwezig. werkt met dezelfde toets als waarmee je menu bedient.
over dat next/previous, die functie is aanwezig. werkt met dezelfde toets als waarmee je menu bedient.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 22:09 ]
Verwijderd
Heb net de MSI gekocht.
Eerst leuk terug, omdat het geluid niet in stereo werd weergegeven. Geruild, en nu dan toch een goede.
Leuk apparaat.
Weet iemand hoe je ziet welke versie firmware op de stick staat?
Eerst leuk terug, omdat het geluid niet in stereo werd weergegeven. Geruild, en nu dan toch een goede.
Leuk apparaat.
Verwijderd
eigenschappen al gevondenVerwijderd schreef op 31 december 2003 @ 17:49:
Heb net de MSI gekocht.
Leuk apparaat.
Verwijderd
heb als wat punten ter verbetering gemaild naar msi voor volgende release. zijn behoorlijk snel met reageren.
Verwijderd
Ik volg zelf al een tijdje dit topic en ben oko van plan om die MSI stick te halen, maar heb een aantal vragen over. Hoe is de geluidskwaliteit van dat ding in vergelijking met bijvoorbeeld Iriver. Merk je nou echt veel verschil?
Buiten beschouwing dan van de functies
.
Buiten beschouwing dan van de functies
Verwijderd
Welk mailadres gebruik je voor aanbevelingen t.b.v. upgrade firmware?Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 13:01:
heb als wat punten ter verbetering gemaild naar msi voor volgende release. zijn behoorlijk snel met reageren.
Ik heb me nu ook zo'n ding gehaald, want ik heb nog geen vertrouwen in internetwinkels, enn de vobis was de enige winkel waar ze het ding hier verkopen. Ik hheb hem net geflashed naar versie 2.04, Mij valt op dat hij niet zo verschrikkelijk hard kan. hij gaat wel hard zat, maar echt de oren ja kop blazen lukt niet (maar zio hard zet ik hem tog niet). Voor de rest werk alles perfect. ik ben nog steeds aan de meegeleverde panasonic batterij bezig, maar ik heb er wel gelijk een setje 800mAh GP's bijgekocht voor 2 euro 50. (volgens mij is dit echt way goedkoop)
Voor mij zit er genoeg geheugen in. ik zit iedere dag een uur op de fiets, en daarna kan ik ehm volladen met andere mp3'tjes, dus 128mb is wel genoeg.
Goed geluid komt er trouwes uit. ik heb de bijgeleverde doppen nog niet gebruikt, die zitten nog in het plastic. Ik heb niet voor nix MX400's
Voor mij zit er genoeg geheugen in. ik zit iedere dag een uur op de fiets, en daarna kan ik ehm volladen met andere mp3'tjes, dus 128mb is wel genoeg.
Goed geluid komt er trouwes uit. ik heb de bijgeleverde doppen nog niet gebruikt, die zitten nog in het plastic. Ik heb niet voor nix MX400's
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Dan komt het daar door dat ie niet zo hard kan bij jou? als ik hem bij mij vol uit zet, word ik gewoon doof als ik daar uurtje naar luister
Verwijderd
volgens mij ook, waar heb je die gehaald? ook bij de Vobis?mentalmadnizz schreef op 01 januari 2004 @ 20:50:
maar ik heb er wel gelijk een setje 800mAh GP's bijgekocht voor 2 euro 50. (volgens mij is dit echt way goedkoop)
2.50 is wel erg goedkoop ja. Ik had 4 van die batterijen voor 16 euro
. Weet je wel zeker dat je de oplaadbare versie hebt, je hebt ook van die gewone van GP
Verwijderd
Ik denk ook dat hij ''gewone'' heeft gekocht, oplaadbare kunnen echt niet zo goedkoop zijndribbel schreef op 01 januari 2004 @ 22:23:
2.50 is wel erg goedkoop ja. Ik had 4 van die batterijen voor 16 euro. Weetje wel zeker dat je de oplaadbare versie hebt, je hebt ook van die gewone van GP
De MyCom in Zwolle is in juli 2003 al verhuisd naar de drie trommeltjessteeg op het eiland in Zwolle.Nanax schreef op 14 december 2003 @ 15:22:
Nou mooi dom van mij, ik dacht gister dat ik wel even naar de mycom kon gaan in zwolle. Zat vroeger altijd naast de norrod. Nou die winkel was dus weg. Me vader (die in zwolle woont )wist ook niet waar hij heen was. Stond geen bordje ofzo. Om nou in de stromende regen met 2 kleine kinderen achterin te gaan opzoeken waar die mycom gebleven was....
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Nee, ze hebben echt een vergissing gemaakt bij de vobis. Er staat toch echt heel duidelijk GP 800mAh Rechargeable NiMH AAA HR03 op.
Daarom heb ik die ook erbij gekocht. Onervaren verkoper en hij keek toen hij de prijs oplas naar een setje niet-oplaadbare AA's. Ik heb gelijk gezegd, doe maar en na het pinnen ben ik bijna die winkel uit gerend voor hij erachter kwam
Daarom heb ik die ook erbij gekocht. Onervaren verkoper en hij keek toen hij de prijs oplas naar een setje niet-oplaadbare AA's. Ik heb gelijk gezegd, doe maar en na het pinnen ben ik bijna die winkel uit gerend voor hij erachter kwam
Verwijderd
mentalmadnizz schreef op 02 januari 2004 @ 14:32:
Nee, ze hebben echt een vergissing gemaakt bij de vobis. Er staat toch echt heel duidelijk GP 800mAh Rechargeable NiMH AAA HR03 op.
offtopic:
Koop dan gelijk een paar setjes
Koop dan gelijk een paar setjes

offtopic:
khad niet meer zoveel geld op mn rekening en ik moest ook nog een jas en een trui kopen.
khad niet meer zoveel geld op mn rekening en ik moest ook nog een jas en een trui kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door mentalmadnizz op 02-01-2004 15:23 ]
@bobsnl ja daar was ik ook al achter 
nou hoop dat er snel een nieuwe firmware komt, en ook ik vraag me af welk mail adres julie gebruiken.
nou hoop dat er snel een nieuwe firmware komt, en ook ik vraag me af welk mail adres julie gebruiken.
Verwijderd
2 stuks besteld, 1 voor mij, 1 voor een vriendin + 2 gp 800 batterijtjes voor mij en 2 voor die vriendin
Ben benieuwd
Ben benieuwd
ik had laatst een klant die die graag wilde hebben
ik zag dat ze hem bij mycom hadden...
ff een mailtje sturen
ik zag dat ze hem bij mycom hadden...
ff een mailtje sturen
Hilary Duff 4-Life
Mega Stick 256 http://www.msi.com.tw/htm...004_0106_MegaStick256.htm
[ Voor 10% gewijzigd door The Source op 06-01-2004 07:48 ]
ja ik, heb hem omgeruild veder niks aan te doen.
iemand bekend met de datum dat de 256 komt in nl?
[ Voor 36% gewijzigd door Nanax op 06-01-2004 11:39 ]
Verwijderd
Ben ook wel benieuwd wanneer hij uit komtNanax schreef op 06 januari 2004 @ 11:34:
ja ik, heb hem omgeruild veder niks aan te doen.
Bij Alternate moet de 256mb versie te krijgen zijn.. Hij staat nog niet op internet, maar ik heb hier achterin de computer idee jaja. de prijslijst van alternate en daar staat ie tussen voor: €129
Hier een pic voor de duidelijkheid
Hier een pic voor de duidelijkheid

[ Voor 32% gewijzigd door Speedfight op 06-01-2004 15:56 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
vet... ff deze verkopen en een 256 bestelen
Verwijderd
Hahaha, hoeveel verkoop je de joue
Zelf vind ik de 128 voor sommige doeleinden gewoon te krap, dus zat al te wachten op een grotere
Wat ik zelf altijd doe is mp3's omzetten naar 80kbit WMA en dan kunnen er 3 cd's op die 128mb. Het is dan wel iets lagere kwaliteit dan een 128kbit mp3 maar over die oordopjes hoor je het verschil toch minder goed. En 3 albums op de stick is voor mij genoegVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 20:41:
[...]
Hahaha, hoeveel verkoop je de joue.
Zelf vind ik de 128 voor sommige doeleinden gewoon te krap, dus zat al te wachten op een grotere
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Verwijderd
Tjah, maar als ik er eentje zou willen wil ik wel een geode kwaliteit muziek eruit hebben hoorSpeedfight schreef op 06 januari 2004 @ 20:54:
[...]
Wat ik zelf altijd doe is mp3's omzetten naar 80kbit WMA en dan kunnen er 3 cd's op die 128mb. Het is dan wel iets lagere kwaliteit dan een 128kbit mp3 maar over die oordopjes hoor je het verschil toch minder goed. En 3 albums op de stick is voor mij genoeg
Met mijn sony headphone (die ook hard aan vervanging toe is) wil ik wel beter geluid eruit krijgen dan mijn discman van meer dan 6 1/2 jaar oud
Ik ben geen muziek zeikert, maar onder de 128 kbit wordt het gewoon echt kl*te om naar te luisteren

Ja dat van die wma's wist ik al (lees mijn geklaag maar even door
) maar ik vind die verdubbeling wel handig want dan kan ik hem ook wat meer als usb stick gebruiken. omdat er dan genoeg muziek op kan en toch genoeg overblijft om wat programmas mee te slepen ofzo.
edit:
wma's op 96 zijn prima te doen hoor, hoor geen verschil behalve de bekende tikjes enzo die de speler er gratis bij doet
)
wma's op 96 zijn prima te doen hoor, hoor geen verschil behalve de bekende tikjes enzo die de speler er gratis bij doet
[ Voor 24% gewijzigd door Nanax op 06-01-2004 21:17 . Reden: voutje ]
Verwijderd
ook zorgen voor orginele mp3s he
niet van mp3 naar wav en dan weer converteren naar mp3 in een andere bitrate dit komt niet ten goede
hm, ik zit ook aan zo'n stick te denken
hm, ik zit ook aan zo'n stick te denken
Probleem!
Ik heb mijn firmware van 2.02 naar 2.04 geupdated. Alles werkt perfect, behalve de opname functie. Als ik deze inschakel, dan start de stick opnieuw op en kom ik gewoon weer in de music section terecht. Wat te doen
Ik heb mijn firmware van 2.02 naar 2.04 geupdated. Alles werkt perfect, behalve de opname functie. Als ik deze inschakel, dan start de stick opnieuw op en kom ik gewoon weer in de music section terecht. Wat te doen
wow ik denk dat niemand dat nog heeft gehad hier.. maar je zou in iedergeval eens een balletje kunnen opgooien op het MSI forum. het forum (link naar bestaant topic, zou even een nieuwe maken ;) )
Hoe zit het met de bass van dit ding?
Is die een beetje goed en helpt een andere koptelefoon als tie niet goed is ?
Ik ook van plan om hem te halen voor als ik ga fitnessen!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
He goed idee, onder het fitnessen dat ding op.henkyyyyyyy schreef op 10 januari 2004 @ 12:24:
offtopic:
koptelefoon op een bezweet hoofd
, zal hij lang meegaan.
koptelefoon op een bezweet hoofd
Verwijderd
Ik heb de MSI megastick 128 mb versie. Met standaard 2.0x (weet ik veel) gedoe erop en het geluid door de standaard-oordopjes is redelijk, maar wel iets te weinig bass.henkyyyyyyy schreef op 10 januari 2004 @ 12:24:
Met een andere hoofdtelefoon is de geluidskwaliteit erg goed moet ik zeggen! Goed mp3'tje is goed geluid.
Tuurlijk zullen er wel degelijk betere mp3-spelers zijn en als die-hard audiofiel wil je waarschijnlijk het beste, maarja, wat heb je aan het beste van het beste als je muziekluistert als je onderweg bent en in een rumoerige trein zit?
Anyways, geluid is dus (zeker met andere koptelefoon) meer dan redelijk en kan hard zat.
Op allerhardste niveau begint hij te kraken, dus 1-na-hoogste niveau is beste.
Verwijderd
Ik heb er ook één!!(Trotse eigenaar)
Is echt wel een leuk ding
En 128 MB valt wel mee hoor krijg je nog 2 uurtjes op.
Is echt wel een leuk ding
En 128 MB valt wel mee hoor krijg je nog 2 uurtjes op.
Thnx voor je antwoord nog , ik had hem al gehaald en inderdaad een leuk dingentje voor dit geld !Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 17:46:
[...]
Ik heb de MSI megastick 128 mb versie. Met standaard 2.0x (weet ik veel) gedoe erop en het geluid door de standaard-oordopjes is redelijk, maar wel iets te weinig bass.
Met een andere hoofdtelefoon is de geluidskwaliteit erg goed moet ik zeggen! Goed mp3'tje is goed geluid.
Tuurlijk zullen er wel degelijk betere mp3-spelers zijn en als die-hard audiofiel wil je waarschijnlijk het beste, maarja, wat heb je aan het beste van het beste als je muziekluistert als je onderweg bent en in een rumoerige trein zit?
Anyways, geluid is dus (zeker met andere koptelefoon) meer dan redelijk en kan hard zat.
Op allerhardste niveau begint hij te kraken, dus 1-na-hoogste niveau is beste.
En zo'n audiofiel ben ik niet echt , maar wil wel een beetje leuk geluid hebben en dat heb ik nu.
Ben er erg tevreden over !!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik vond het volume van dit ding niet bijster hard, totdat ik de meegeleverde doppen probeerde...
dammit zeg, wat een kabaal. Blijkbaar ligt het dus aan mn sennheisers dat ik het totale volumeniveau tegen vond vallen. soms luister ik samen met iemand anders muziek, en dan heb je dus 1 dopje in, en dan vraag je je echt af waarom die niet harder gaat.
op het MSI forum staat trouwens een topic over wat je graag in volgende firmware versies veranderd wilt hebben.
ik pleit voor :
snellere/instelbare songname ticker
random functie ipv shuffle functie
zelf instelbare EQ. Alleen rock klinkt goed, de rest zuigt.
meer volume stappen.
Over het batterijgebruik ben ik zeer tevreden. Hij doet het nu een dikke week met 1 oplaadbare GP 800 accu. gebruik: ongeveer 75 minuten per dag.
dammit zeg, wat een kabaal. Blijkbaar ligt het dus aan mn sennheisers dat ik het totale volumeniveau tegen vond vallen. soms luister ik samen met iemand anders muziek, en dan heb je dus 1 dopje in, en dan vraag je je echt af waarom die niet harder gaat.
op het MSI forum staat trouwens een topic over wat je graag in volgende firmware versies veranderd wilt hebben.
ik pleit voor :
snellere/instelbare songname ticker
random functie ipv shuffle functie
zelf instelbare EQ. Alleen rock klinkt goed, de rest zuigt.
meer volume stappen.
Over het batterijgebruik ben ik zeer tevreden. Hij doet het nu een dikke week met 1 oplaadbare GP 800 accu. gebruik: ongeveer 75 minuten per dag.
Verwijderd
Wat is het verschil?
Zelf heb ik nu Jazz, das ook met bijgeleverde dopjes iets beter dan 'normal' maar iets minder hoog en aangezien ik vaak in de trein zit hoor je eigenlijk alleen maar hoog (door het lage gebrom vd trein zelf) dus daarom is die zo slecht nog niet.zelf instelbare EQ. Alleen rock klinkt goed, de rest zuigt.
Dat zou wel fijn zijn ja, het zijn best flinke stappen zo, vooral als je 's avonds zachtjes wilt luisteren is het verschil te groot.meer volume stappen.
.
Het verschil tussen een shuffle en een random functie is dat bij shuffle wordt de volgorde 1 x verandert, en die blijft zo. bij random wordt er na het beeindigen van een track door de megastick een random song gekozen. bij shuffle heb je zeg maar dus gewoon een andere playlist, bij random heb je altijd een willekeurig nummer.
en wat de equalizer betreft:
* mentalmadnizz gaat op zoek naar de originele doppen, die weer in de verpakking zitten
ik luister altijd door sennheiser MX400 doppen, en daar klinkt rock gewoon veel mooier op. vind ik dan.
en wat de equalizer betreft:
* mentalmadnizz gaat op zoek naar de originele doppen, die weer in de verpakking zitten
ik luister altijd door sennheiser MX400 doppen, en daar klinkt rock gewoon veel mooier op. vind ik dan.
[ Voor 25% gewijzigd door mentalmadnizz op 10-01-2004 20:12 ]
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem met mijn 128MB msi firmware v1.02. Ik gebruik windows 2000 om te uploaden.
Als ik (in ieder geval niet mp3) files upload naar de msi mp3 player gaan mijn settings verloren, zodat ik onder andere alle radio stations weer opnieuw moet instellen.
De file settings bestaat nog wel maar de settings zelf kloppen niet meer.
Hebben meer mensen dit probleem?
Waardoor komt het?
Heeft iemand een oplossing?
Als ik (in ieder geval niet mp3) files upload naar de msi mp3 player gaan mijn settings verloren, zodat ik onder andere alle radio stations weer opnieuw moet instellen.
Waardoor komt het?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 16:46 ]
Dat heb ik ook ja:(, kdacht eerst dat het kwam als ik mijn batterij verwisselde.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 14:11:
Ik heb het volgende probleem met mijn 128MB msi firmware v1.02. Ik gebruik windows 2000 om te uploaden.
Waardoor komt het?
maarja, als ik um aanzet stel ik gewoon um ff op rock in en hij is weer klaar
kluister tog nie zo vaak naar radio
hmm, helemaal geen last van met v2.04Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 14:11:
Waardoor komt het?
Verwijderd
FF een vraagje: ik krijg morgen 2 MegaSticks binnen, 1 voor mij, 1 voor een vriendin.
Raden jullie aan de firmware gelijk te upgraden of alleen als ik problemen heb?
Raden jullie aan de firmware gelijk te upgraden of alleen als ik problemen heb?
hmm waarom zou je upgraden als je er geen problemen mee hebt, dat is eigenlijk gewoon vragen om wel problemen
. Ik denk toch dat je v2.04 stickies krijgt die je dus nog niet kunt upgraden
Verwijderd
Is het nou al duidelijk wanneer de 256mb versie echt leverbaar is.
Alternate heeft hem nog steeds niet op zijn site staan en zie hem nerges
Alternate heeft hem nog steeds niet op zijn site staan en zie hem nerges
Nee ik kijk ook geregeld maar hij staat er nog niet...
Beetje raar dat ze hem wel in een advertentie zetten.
offtopic:
mijne is ingenomen op school
Verwijderd
Hahaha, daar is een leuk topic over op got!!Nanax schreef op 14 januari 2004 @ 11:19:
Nee ik kijk ook geregeld maar hij staat er nog niet...
offtopic:
Hiero: MP3 speler op school afgenomen, mag dit?
offtopic:
Lullig voor je, mijne wordt door de meeste leraren bewonderend bekeken, en 1 leraar zei dat hij zn Aiptek ging inruilen voor een MSI
Lullig voor je, mijne wordt door de meeste leraren bewonderend bekeken, en 1 leraar zei dat hij zn Aiptek ging inruilen voor een MSI
Ik heb Alternate vandaag gemaild over de 256mb versie. Zodra ik antwoord heb van wanneer hij geleverd wordt, dan deel ik dat met jullie.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:17:
[...]
offtopic:
koptelefoon op een bezweet hoofd, zal hij lang meegaan.
offtopic:
fitnessen met een koptelefoon valt best mee hoor
zeker nooit gefitnessed 
fitnessen met een koptelefoon valt best mee hoor
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
offtopic:
zat tijdens een kw te luisteren, krijg hem wel weer terug. de meeste leraren vinden dat dit reuze intresant. mijn economie leraar ging er ook een halen. na mij hebben een man 10 dat ding ook gelijk gehaald.
zat tijdens een kw te luisteren, krijg hem wel weer terug. de meeste leraren vinden dat dit reuze intresant. mijn economie leraar ging er ook een halen. na mij hebben een man 10 dat ding ook gelijk gehaald.
nog ff on-topic:
kom maar op net die 256, ben benieuwd. Hij was toch op de CES gepresenteert.?
iemand interrese in een mini faq? wil er wel ff eentje schrijven
[ Voor 10% gewijzigd door Nanax op 15-01-2004 08:01 ]
oke inmiddels weer eens op het msi forum zitten lezen, op de 256mb versie zit firmware 2.1
volgens de eigenaar van de 256 versie, die kenelijk al te krijgen is, zouden er wel dingen gefixt zijn. laat maar komen MSI die versie voor de 128.
volgens de eigenaar van de 256 versie, die kenelijk al te krijgen is, zouden er wel dingen gefixt zijn. laat maar komen MSI die versie voor de 128.