Spider.007, ik denk dat je
A gafe pc's meeneemt,
B Exotische OS'en,
C Games?
D Voedsel/rare cafeine houdende seepjes en drankjes,
E goed humeur,
F slaap spullen,
G nog andere interesante pats meuk,
H je faforiete NOS knuffel beestje,
I Een setje install cd's van gratis OS'en en sofrware om te verspreiden onder aanwezige bezoekers
mee neemt naar een nos-lan,
Verder zou ik het leuk vinden om op de lan met je te kletsen over die modellen site die jij hebt.
Algemeen:
Ik kan als dit nodig is de volgende netwerk apparatuur regelen.
2x IMB 24 poorts10/100 L33T switch met allebei 2x 1000SX glas,
1x Baystack 450 24 poorts10/100 +1000SX glas
+ Glas om ze aan elkaar te knopen.
1x Baystack 350 24 poorts10/100 <- hackme switch, (password is namenlijk unknown, winnaar krijgt 10 euro voor inleveren van password)
Zal ik deze reserveren? kosten voor die bovenste 3 zullen waarschijnlijk een stuk lager zijn dan normale huurprijs van leuke hardware aangezien de eigenaar ook wil komen lannen.
A gafe pc's meeneemt,
B Exotische OS'en,
C Games?
D Voedsel/rare cafeine houdende seepjes en drankjes,
E goed humeur,
F slaap spullen,
G nog andere interesante pats meuk,
H je faforiete NOS knuffel beestje,
I Een setje install cd's van gratis OS'en en sofrware om te verspreiden onder aanwezige bezoekers
mee neemt naar een nos-lan,
Verder zou ik het leuk vinden om op de lan met je te kletsen over die modellen site die jij hebt.
Algemeen:
Ik kan als dit nodig is de volgende netwerk apparatuur regelen.
2x IMB 24 poorts10/100 L33T switch met allebei 2x 1000SX glas,
1x Baystack 450 24 poorts10/100 +1000SX glas
+ Glas om ze aan elkaar te knopen.
1x Baystack 350 24 poorts10/100 <- hackme switch, (password is namenlijk unknown, winnaar krijgt 10 euro voor inleveren van password)
Zal ik deze reserveren? kosten voor die bovenste 3 zullen waarschijnlijk een stuk lager zijn dan normale huurprijs van leuke hardware aangezien de eigenaar ook wil komen lannen.
openkat.nl al gezien?