Linux/Unix (NOS) Lan-party: 6, 7 & 8 februari afgeblazen

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 898 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:44

killercow

eth0

Spider.007, ik denk dat je
A gafe pc's meeneemt,
B Exotische OS'en,
C Games?
D Voedsel/rare cafeine houdende seepjes en drankjes,
E goed humeur,
F slaap spullen,
G nog andere interesante pats meuk,
H je faforiete NOS knuffel beestje,
I Een setje install cd's van gratis OS'en en sofrware om te verspreiden onder aanwezige bezoekers

mee neemt naar een nos-lan,

Verder zou ik het leuk vinden om op de lan met je te kletsen over die modellen site die jij hebt.

Algemeen:
Ik kan als dit nodig is de volgende netwerk apparatuur regelen.
2x IMB 24 poorts10/100 L33T switch met allebei 2x 1000SX glas,
1x Baystack 450 24 poorts10/100 +1000SX glas

+ Glas om ze aan elkaar te knopen.

1x Baystack 350 24 poorts10/100 <- hackme switch, (password is namenlijk unknown, winnaar krijgt 10 euro voor inleveren van password)
Zal ik deze reserveren? kosten voor die bovenste 3 zullen waarschijnlijk een stuk lager zijn dan normale huurprijs van leuke hardware aangezien de eigenaar ook wil komen lannen.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 12:51
Hoe zit het eigenlijk met Catering? Gaan we dat zelf regelen, dus heel vaak pizza bellen en af en toe naar de supermarkt om de Colavoorraad bij te vullen, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Eten is tenslotte ook handig, en wellicht zelfs belangrijker dan slaap :)

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebas schreef op 10 december 2003 @ 15:32:
Hoe zit het eigenlijk met Catering? Gaan we dat zelf regelen, dus heel vaak pizza bellen en af en toe naar de supermarkt om de Colavoorraad bij te vullen, of zijn er nog andere mogelijkheden?

Eten is tenslotte ook handig, en wellicht zelfs belangrijker dan slaap :)
Aan de overkant zat een friettent als het goed is toch...
Er is vast wel iemand die een magnetron meeneemt :P daar kan je je spul wel in kwijt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

killercow schreef op 10 december 2003 @ 14:54:
Spider.007, ik denk dat je
A gafe pc's meeneemt, gave laptop staat klaar; ben bezig met evt server
B Exotische OS'en, got slack?
C Games? moet ik nog even gaan zoeken :)
D Voedsel/rare cafeine houdende seepjes en drankjes, check
E goed humeur, check
F slaap spullen, check
G nog andere interesante pats meuk,check
H je faforiete NOS knuffel beestje,Hmm, ik heb nog een paar lieve pandaberen liggen :)
I Een setje install cd's van gratis OS'en en sofrware om te verspreiden onder aanwezige bezoekers check

mee neemt naar een nos-lan,

Verder zou ik het leuk vinden om op de lan met je te kletsen over die modellen site die jij hebt. ik zal eens kijken of ik een beetje grote hdd kan vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Klopt aan de overkant zit een friet-tent cafetaria,

deze op zaterdag open tot 4 uur ofzo, maar als we een mega order willen hebbn om 5 uur dan kunnen we dat wel regelen, verder zijn er vast mensen met een makro pas (ikke) die eventueel wel wat cola enzo kunne halen om te verkopen oid.

Ik heb geen magnetron staan op de lokatie, wel een waterkoker maar das maar een kleintje, ook is er geen koelkast.,

Spider->
Ik bedoelde niet een mirror van je site, maar mischien kunnen we iets commercieels bedenken rond jouw site/plaatjes.

Niet dat je geen mirror mee mag nemen hoor, er zijn denk ik zat mafkezen die wel intresse hebben in een verse lading plaatjes.

[ Voor 25% gewijzigd door killercow op 10-12-2003 16:18 ]

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. pandabeer

bij welke nos hoort dat? :+ B) 8)7 :z }) }:O >:) :P :9 :*) 8) _/-\o_ O+ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:42:
hmm.. pandabeer

bij welke nos hoort dat? :+ B) 8)7 :z }) }:O >:) :P :9 :*) 8) _/-\o_ O+ :O
er is een project dat een panda als mascotte heeft. zal eens zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

Spider.007 schreef op 10 december 2003 @ 13:27:
*kick* wat nemen we mee naar een LAN party; en wat voor lezingen staan er momenteel op het programma?
1. pc en gezelligheid
2. ik heb er nu 4 binnen en daar gaat ik en [airwolf] mee aan de slag. En zal op de site komen te staan, waar alle info te vinden valt.

:)

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

ff voor de herhaling, want victor moet zich nog inschrijven. :P

http://www.attilla.nl/nos <- voor info en aanmelding.

en nogmaals een linkje naar de afbeeldingen van de locatie.
http://killercow.picserve.nl
En dan op nos lan klikken.

[ Voor 35% gewijzigd door killercow op 10-12-2003 17:49 ]

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook, gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja als scratch komt kom ik zeker :P
Algemeen:
Ik kan als dit nodig is de volgende netwerk apparatuur regelen.
2x IMB 24 poorts10/100 L33T switch met allebei 2x 1000SX glas,
1x Baystack 450 24 poorts10/100 +1000SX glas
IBM 8275-326 switch 24x100 2x gbit SX
IBM 8275-326 switch 24x100 1x gbit SX
Baystack 450 24x100 1xgbit SX

aan elkaar met glas is mooie backbone alleen hebben we 10+ m stukken 62.5/125 SX-SX nodig

Baystack 310 24x10 1x100mbit (deze is mooi voor SS5, SS ipx en dergelijke)

ik heb een paar SS5 met toetsenbord en muis en monitor hebben mensen hier intresse in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:56

Gotiniens

Fairly odd Tim

Zijn er nog mensen van plan om spellen mee te nemen? zoja welke.

ik heb wel zin in een potje UT/UT2003 met een stel NOS'ers :P

Of tux racer natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit idee heb ik al eerder voorgesteld; ik wil het toch nogmaals opgooien. Volgens mij heb je bij een NOS lan eerder mensen die verstand hebben van computers; en daarom wil ik wat leuks organiseren. Het lijkt mij wel aardig om het volgende te doen; ik regel een machine met wat intern geheugen; en installeer hier dan mbv VMware twee virtuele Linux bakkies op. Deze rust ik beide uit met een volledige Slackware 9.1 distro. We delen iedereen op in twee teams waarbij we er op letten dat beide teams mensen met vaardigheden hebben. Vervolgens krijgt elk team de beschikking over het rootwachtwoord van 1 van de machines. Zij hebben vervolgens (6/12/24) uur om deze te beveiligen. Uiteraard doet het andere team hetzelfde maar dan met de andere bak. Nadat deze tijd verstreken is wordt er eenzelfde tijdseenheid besteed aan het kraken van de machine van de andere partij.

Is hier interesse voor dan ga ik binnenkort hardware hiervoor aanschaffen. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om in teamverband met een aantal mensen dit te doen.... leuk?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:56

Gotiniens

Fairly odd Tim

Lijkt me idd wel leuk, Niet omdat ik mee ga doen (geen kei in beveiligen, ook niet in kraken) maar je kan er als veiligheids n00b natuurlijk wel wat van leren :).

Dat is ook de reden dat ik de hackwedstrijd van pc-active zeer geintereseerd volgt omdat ze na dat de wedstrijd is afgelopen een artikel gaan schrijven over het beveiligen van deze machine, en als hij gehackt is mag de hacker een stukkie schrijven over hoe ze het hebben aangepakt. Zeer leerzaam.

Verwijderd

vet kan misschien een ultra10 kopen voor 150 euro met minmaal 256mb geheuegn 9gb schijf misschien quadkaart mooi voor nos lan

Verwijderd

Misschien ook wel leuk:
een windows bak, ik ken iemand die zegt dat ie zo'n ding helemaal waterdicht kan krijgen. Denk dat het wel een mooie uitdaging is. >:)

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 23:05

smokalot

titel onder

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:37:
Misschien ook wel leuk:
een windows bak, ik ken iemand die zegt dat ie zo'n ding helemaal waterdicht kan krijgen. Denk dat het wel een mooie uitdaging is. >:)
Het waterdicht krijgen is niet zo moeilijk, maar het waterdicht houden!

offtopic:
Zo makkelijk is het waterdicht krijgen trouwens ook weer niet, moest vorige week winXP op de laptop van mn vriending installeren, ik installeren, netwerkkaart erin om windowsupdate te draaien , klaar (dacht ik). Komt de volgende dag iemand langs van het netwerk (zit op een studentenflat, iedereen heeft hier 100Mbit), "ja, je hebt een virus". Blijkt dus dat zodra ik die kabel erin stak, dus binnen de paar minuten dat ik windowsupdate had gedaan, besmet was geraakt.

Moest ik ff kwijt :P

Is er al iemand regio Zeist/Utrecht die nog een plaatsje over heeft in de auto?

It sounds like it could be either bad hardware or software

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
mmm, ik zie dit topic plots, klinkt wel leuk, eens wat kennis opdoen van de profs :P

Maar kan de startpost misschien worden bijgewerkt oid, ik zie hier iemand die om een plaatse in de auto vraagt, er is dus al een locatie? Er staan nogal wat posts heir :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

locatie==Zwaagdijjk (NH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
pierre-oord schreef op 11 december 2003 @ 23:42:
mmm, ik zie dit topic plots, klinkt wel leuk, eens wat kennis opdoen van de profs :P
Ik hoop voor jou dat het een LAN zonder internet is, anders krijg je een gans weekeind te horen: "gebruik de search, Read the HOWTO, FAQ, ...". Of zeggen alleen de wannabie pro's dat omdat ze geen oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 07:00

BoAC

Memento mori

poing schreef op 12 december 2003 @ 11:40:
[...]
Ik hoop voor jou dat het een LAN zonder internet is, anders krijg je een gans weekeind te horen: "gebruik de search, Read the HOWTO, FAQ, ...". Of zeggen alleen de wannabie pro's dat omdat ze geen oplossing hebben?
Nou ik denk dat je dat niet te horen krijgt, ik denk eerder dat je hulp zal krijgen waar je je oplossing zal kunnen vinden ;) of hoe je het beste kunt zoeken. Je komt daar toch om te leren van een ander :P ?
Wees daar gewoon eerlijk als je geen pro bent anders leer je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan de startpost misschien worden bijgewerkt oid, ik zie hier iemand die om een plaatse in de auto vraagt, er is dus al een locatie? Er staan nogal wat posts heir
Er zullen updates zijn zodra we de organisatie rond hebben. Tot die tijd gewoon lekker blijven inschrijven op http://www.attilla.nl/nos.
Kennis overdracht is 1 van de dingen die dit lan apart maken. Dit impliceerd dat er eea uitgelegt gaat worden. Natuurlijk gaan we ervan uit dat je zelf ook manuals, faq's en howto's leest (dat is n'l een integraal deel van het gebruik van linux. Als je dit soort docs niet kunt of wilt lezen, zal je nooit zelfstandig met linux kunnen werken zoals een pro dat doet...). Verder is het iig mijn intentie om zoveel mogelijk uit te leggen. Hoe jij er vervolgens bijkomt dat het op dit lan het tegenovergestelde is, mag je mij dan ook wel ff uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 12:17

PolarWolf

Debian, of course.

poing schreef op 12 december 2003 @ 11:40:
[...]

Heh, als je dat te horen krijgt, dan had je het al moeten doen.
Overigens staat die meuk meestal allemaal op je computer geinstalleerd, dus geen internet is *geen* excuus :-)

/usr/doc knows all.

Anyway, Zwaagdijk is best dichtbij vanuit nabij leeuwarden. Is het ook mogelijk om gewoon een dagje langs te komen i.p.v. het hele weekeinde? En ik ken nog een "goeroe" die daar vlakbij woont, misschien heeft die ook zin om een dagje te komen kijken hoe het eraan toe gaat...

Undernet #linux, Undernet #ipsec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Spider.007 schreef op 10 december 2003 @ 22:36:
Dit idee heb ik al eerder voorgesteld; ik wil het toch nogmaals opgooien. Volgens mij heb je bij een NOS lan eerder mensen die verstand hebben van computers; en daarom wil ik wat leuks organiseren. Het lijkt mij wel aardig om het volgende te doen; ik regel een machine met wat intern geheugen; en installeer hier dan mbv VMware twee virtuele Linux bakkies op. Deze rust ik beide uit met een volledige Slackware 9.1 distro. We delen iedereen op in twee teams waarbij we er op letten dat beide teams mensen met vaardigheden hebben. Vervolgens krijgt elk team de beschikking over het rootwachtwoord van 1 van de machines. Zij hebben vervolgens (6/12/24) uur om deze te beveiligen. Uiteraard doet het andere team hetzelfde maar dan met de andere bak. Nadat deze tijd verstreken is wordt er eenzelfde tijdseenheid besteed aan het kraken van de machine van de andere partij.

Is hier interesse voor dan ga ik binnenkort hardware hiervoor aanschaffen. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om in teamverband met een aantal mensen dit te doen.... leuk?
Er zijn toch vast wel mensen die een bakje over hebben? of moet je er speciaal exotische hardware voor hebben?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 12:38
Dat idee van een hack bakje is natuurlijk best leuk alleen zul je wel bepaalde eisen moeten stellen, zoals het draaien van bepaalde servers die berijkbaar moeten blijven enz. Want anders maak je gewoon een firewall die helemaal absoluut nix doorlaat en ben je ook safe, maar dat is iets wat nog uit te werken is lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

zomertje schreef op 12 december 2003 @ 14:19:
[...]

Er zijn toch vast wel mensen die een bakje over hebben? of moet je er speciaal exotische hardware voor hebben?
Er is geen exotische hardware voor nodig; maar ik zoek nog een goede reden om een bakje aan te schaffen O-) De laptop die ik mee wilde nemen voldoet niet aan de eisen die ik stel aan een bakje waar VMware op gaat draaien (minstens 192 Mb beschikbaar / vertueel systeem) :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mac_Cain13 schreef op 12 december 2003 @ 14:40:
Dat idee van een hack bakje is natuurlijk best leuk alleen zul je wel bepaalde eisen moeten stellen, zoals het draaien van bepaalde servers die berijkbaar moeten blijven enz. Want anders maak je gewoon een firewall die helemaal absoluut nix doorlaat en ben je ook safe, maar dat is iets wat nog uit te werken is lijkt mij.
Wees niet bang, ik neem een IRIX bak mee, zo'n beetje het meest hack-vriendelijk os wat er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Spider.007 schreef op 12 december 2003 @ 18:25:
[...]

Er is geen exotische hardware voor nodig; maar ik zoek nog een goede reden om een bakje aan te schaffen O-) De laptop die ik mee wilde nemen voldoet niet aan de eisen die ik stel aan een bakje waar VMware op gaat draaien (minstens 192 Mb beschikbaar / vertueel systeem) :P
Klooibakjes zijn altijd leuk he. Ik heb eventueel nog wel een P350 met 192Mb en 4gig schijfje staan voor tijdelijk gepruts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hm zo'n LAN party lijkt me erg leuk, zie het al helemaal voor me als er dan zo'n gozer komt met een SCO OS :D

krijg je van die "cheater"-tafarelen (voor diegenen die dat filmpje kennen waarbij zo'n gast gaat cheaten en dan inclusief pc de zaal uit getrapt wordt) })

maar om het even serieus te houden, als ik een paar mensen zo ver kan krijgen dat ze met me mee willen zal ik zeker overwegen hieraan deel te nemen... heb alleen maar m'n Gentoo laptop nodig ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

NoBody schreef op 13 december 2003 @ 01:27:
maar om het even serieus te houden, als ik een paar mensen zo ver kan krijgen dat ze met me mee willen zal ik zeker overwegen hieraan deel te nemen... heb alleen maar m'n Gentoo laptop nodig ;)
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je kunt ook alleen komen natuurlijk. We bijten niet. ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

mOrPhie schreef op 13 december 2003 @ 11:24:
[...]

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je kunt ook alleen komen natuurlijk. We bijten niet. ;)
:+
ik kom uit Friesland...
en het is gewoon leuker als je wat mensen bij je hebt die je al kent :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb me maar ingeschreven met het idee dat vervoer wel te regelen valt. Zo niet, dan neem ik wel weer contact op met de organisators om me uit te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Dat filmpje is zo schitterend :D
Heeft iemand er nog een URL van?

Ik ga me trouwens zo ook even inschrijven. Ben bang dat het alleen laptop wordt, tenzij vervoer lukt. Dan kan het dual CPU compilemonster ook gewoon mee :)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

/me zich ook ingeschreven heeft :)
Ben wel benieuwd naar de rest van de nerds, ik weet alleen nog niet of ik wel 3 dagen volhou :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

mag je je ook inschrijven als het niet zeker is of je wel komt :?

_als_ ik ga, en de auto van m'n pa mee kan krijgen, zou ik misschien één of 2 personen nog mee kunnen nemen all the way vanuit Frieslân (Damwoude, 4 KM ten zuiden van Dokkum en volgens routenet 124 KM vanaf daar waar de LAN zou moeten plaatsvinden :{), het betreft namelijk een VW Transporter op grijs kenteken, waar dus ook voldoende bagage in kan :)

[ Voor 13% gewijzigd door NoBody op 14-12-2003 06:14 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
NoBody schreef op 13 december 2003 @ 01:27:
krijg je van die "cheater"-tafarelen (voor diegenen die dat filmpje kennen waarbij zo'n gast gaat cheaten en dan inclusief pc de zaal uit getrapt wordt) })
Die ken ik ook >:) was toch een CS wallhacker ofzo, en ik ben een CS-er dus moetie niet doen >:)

Lijkt me leuk, misschien kan iemand me dan eens snel laten zien hoe ik m'n muis normaal kan instellen in KDE (lukt aardig, maar blijft vaag doen), hoe m'n lettertypen beter worden (antialiastered help wel wat, hoe ik windows fonts toevoeg moet ik nog eens kijken) enzo. Vinden vast meer mensen leuk om te weten? Internet is wel erg noodzakelijk op een linux lan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Idee lijkt me hartstikke leuk (ben gewoon Linux-hobby-geval) maar het is nogal een eind rijden vanuit Arnhem.

Ik zal eens kijken of ik de auto van me pa kan regelen, en mocht ik komen dan kunnen we een wireless bridge maken tussen die wl300g van Airwolf en de mijne.

Maar ik moet toch echt even gaan informeren enzo :) Lijkt me in ieder geval fun :)

Voor de liefhebbers:Cheaterfilmpie :)

Als ik kom wordt het iig handig:
- Sander?
3 man die opkijken :)

[ Voor 20% gewijzigd door neographikal op 14-12-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een knakeformaat, kan iemand hem niet ff omzetten naar iets meer algemeen formaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 22:27:
[...]

Wat een knakeformaat, kan iemand hem niet ff omzetten naar iets meer algemeen formaat? :)
Excuses, maar zo had ik hem nog op de hd gestalt staan :) En ja ik zit nu onder windhoos :) , ik gebruik Linux met name voor servermeuk. Overigens staat me lap nu ff de 2.4.24pre1 te downen :)

[ Voor 9% gewijzigd door neographikal op 14-12-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:09

MadEgg

Tux is lievvv

NoBody schreef op 14 december 2003 @ 06:11:

_als_ ik ga, en de auto van m'n pa mee kan krijgen, zou ik misschien één of 2 personen nog mee kunnen nemen all the way vanuit Frieslân (Damwoude, 4 KM ten zuiden van Dokkum en volgens routenet 124 KM vanaf daar waar de LAN zou moeten plaatsvinden :{), het betreft namelijk een VW Transporter op grijs kenteken, waar dus ook voldoende bagage in kan :)
hee, da's dichtbij :p
Dat brengt mogelijkheden. Leek me opzich wel leuk om te komen, alleen nogal eind weg en met ov wordt dat nix...

Zou'k dan eventueel mee kunnen rijden? :)

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Jaaaa ik kom ook :) hopen dat ik dan nog een werkend NOS OS heb..

heb in de afgelopen 2 jaar 4 Red Hat installaties om zeep geholpen, 1 SUSE, 1 Gentoo install die nooit is gelukt, 1 debian die nooit is gelukt en 1 Knoppix HD install. Ik draai nu weer SUSE, maar voor hoe lang dat weet ik niet :) zit nu op de PC van mijn moeder (wilt geen dualboot) Debian te installeren, en het werkt :o

Anyway, ik heb er zin in :D Ik woon in Rotterdam, dus ik kan op zich wel met OV maar als iemand met de auto gaat zou dat wel een stuk fijner zijn (ik heb een nogal lompe bak ;) ). Dit wordt mijn eerste LAN-party, spannend :D Misschien wil iemand mij wel helpen Debian op mijn eigen systeem pratend te krijgen :D Voodoo 3 meuk vind hij niet zo leuk geloof ik :|

Ook zou het handig zijn als iemand LDP even mirrored of zo :P

Is er al iets meer bekend over de kosten? tot 20 euro vind ik geen probleem.

Ook vind ik het heel leuk als er daadwerkelijk lezingen worden gehouden :D

* frim heeft er nu al zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

MadEgg schreef op 14 december 2003 @ 22:34:
[...]

hee, da's dichtbij :p
Dat brengt mogelijkheden. Leek me opzich wel leuk om te komen, alleen nogal eind weg en met ov wordt dat nix...

Zou'k dan eventueel mee kunnen rijden? :)
uiteraard, anders bood ik het niet aan ;)

maar waar woon je dan ongeveer (welk dorp/stad) :?

en ik maar denken dat ik de enigste Linux freak was in Noord-Oost Friesland 8)7 (j/k)

verder wil ik eigenlijk nog niets gaan plannen en je moet er ZEKER niet vanuitgaan dat je al vervoer hebt oid, want de kans dat ik ga hangt nog steeds van een aantal factoren af en of dat door gaat moet ik de komende tijd zien uit te vinden :)

dus wel gewoon door blijven zoeken naar vervoer als je er graag heen wilt :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoBody schreef op 14 december 2003 @ 06:11:

He, ik moet even kijken of ik nog ga, want mijn pc staat hier niet, maar als ik ga, zou ik mee kunnen rijden?
Ik woon nm. 12 km. boven jouw in Ternaard.
De kans dat ik mee ga is klein hoor omdat mijn pc staat in Emmen waar ik studeer.
(dus als er autorijders uit Emmen zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Gerben1986, zo'n pc neem je dan gewoon ff mee vanuit emmen, doen m;n vrienden ook altijd als ze vanuit studie stad naar een lan komen, ding in een sport-tas met kussen er onder, vaak heb je toch al een zoot spullen mee te nemen, dus dan kan je zo'n tas goed vullen met zachte spulltetjes en is het niet Zo veel lastiger om hem heen en weer te sleuren. zeker in de trein niet.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 10:05:
[...]

He, ik moet even kijken of ik nog ga, want mijn pc staat hier niet, maar als ik ga, zou ik mee kunnen rijden?
Ik woon nm. 12 km. boven jouw in Ternaard.
De kans dat ik mee ga is klein hoor omdat mijn pc staat in Emmen waar ik studeer.
(dus als er autorijders uit Emmen zijn...)
voor jou geldt hetzelfde als wat ik tegen MadEgg zei :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killercow schreef op 15 december 2003 @ 14:05:
Gerben1986, zo'n pc neem je dan gewoon ff mee vanuit emmen, doen m;n vrienden ook altijd als ze vanuit studie stad naar een lan komen, ding in een sport-tas met kussen er onder, vaak heb je toch al een zoot spullen mee te nemen, dus dan kan je zo'n tas goed vullen met zachte spulltetjes en is het niet Zo veel lastiger om hem heen en weer te sleuren. zeker in de trein niet.
Dat is wel een goed idee ja, die zal ik onthouden.
Maar dan heb ik ook nog 1 17" monitor (en misschien nog een 15" als 2e).
Dat wordt dus alweer een stukje lastiger, want een pc EN een monitor meenemen.

@Nobody: bedankt, je hoort nog wel van me als ik mee wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
killercow schreef op 15 december 2003 @ 14:05:
Wel als je een bigtowertje hebt :)

Maar het kan met een midi prima, al helemaal als je een tftschermpie hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarWolf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 12:17

PolarWolf

Debian, of course.

NoBody schreef op 15 december 2003 @ 04:02:
en ik maar denken dat ik de enigste Linux freak was in Noord-Oost Friesland 8)7 (j/k)
Dat zal je nog meevallen.

Undernet #linux, Undernet #ipsec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
PolarWolf schreef op 15 december 2003 @ 15:10:
[...]

Dat zal je nog meevallen.
}:O tellen niet mee ;)

geintje :)

Gaan er nog Arnhemmers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik zoek trouwens nog steeds vervoer vanuit Enschede :)
Heb een bigtower en 17" CRT, dus dat krijg ik van m'n leven niet mee met de trein :P

Helaas nog geen geld voor een laptop ;(

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op 15 december 2003 @ 19:23:
[...]

Gaan er nog Arnhemmers? :)
Hmm ik woon in Apeldoorn
Mischien dat we iets kunnen regelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 19:57

jep

Didam hooligans _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, jij bent Hilversummer. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zaterdag hebben we een vergadering van de "crew".
Dan gaan we alles bekend maken 100% zeker, ook de toegangsprijs, datum etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 19:57

jep

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 12:58:
[...]

Nee, jij bent Hilversummer. :P.
Jij binnenkort ook weer, vernam ik :P O+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

NoBody schreef op 15 december 2003 @ 04:02:
[...]

uiteraard, anders bood ik het niet aan ;)

maar waar woon je dan ongeveer (welk dorp/stad) :?

verder wil ik eigenlijk nog niets gaan plannen en je moet er ZEKER niet vanuitgaan dat je al vervoer hebt oid, want de kans dat ik ga hangt nog steeds van een aantal factoren af en of dat door gaat moet ik de komende tijd zien uit te vinden :)

dus wel gewoon door blijven zoeken naar vervoer als je er graag heen wilt :)
Ik kom uit Ee, zo'n 8 km boven Dokkum.
Ik zal m'n ogen iig open houden, maar heb niet heel veel andere mogelijkheden tot vervoer denk ik...

[ Voor 8% gewijzigd door MadEgg op 16-12-2003 17:04 ]

Tja

Verwijderd

bla bla

kom ook uit friesland..
al zal ook ik met een (illuzion) collega moeten meerijden.
misschien is er bij ons dan ook nog wel een plekje (of 2) vrij
ook nog niet zekers dusz

en anders neem ik de bus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wordt lekker druk, dan zijn er vast wel mensen die mij kunnen helpen aan een goed werkende Gentoo installatie. O-)
Ik draai nu nog Fedora, maar ik hoop op NOS lan te kunnen switchen met een beetje hulp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokalot

smokalot

titel onder

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 23:43:
het wordt lekker druk, dan zijn er vast wel mensen die mij kunnen helpen aan een goed werkende Gentoo installatie. O-)
Ik draai nu nog Fedora, maar ik hoop op NOS lan te kunnen switchen met een beetje hulp :D
* smokalot ziet al een hoop mensen distccd draaien...

stage 1 install in 10 minuten 8)

(distcc, ofwel distributed C compiler, is een progsel waarmee je compilaties kunt uitbesteden aan anderen, waardoor je het idee van distributed.net krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

op de gentoo ftp mirrors staan iig al experimental livecd's met distcc ingebakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 11-09 12:11
smokalot schreef op 20 december 2003 @ 00:53:
[...]

* smokalot ziet al een hoop mensen distccd draaien...

stage 1 install in 10 minuten 8)

(distcc, ofwel distributed C compiler, is een progsel waarmee je compilaties kunt uitbesteden aan anderen, waardoor je het idee van distributed.net krijgt)
Gaat niet lukken :P
Bootstrap moet die bak namelijk helemaal alleen doen, na bootstrap kan je wel gaan distcc'en...
Dus sorry, dat gaat niet lukken :+

Maar Scratch, wij gaan jou aan een werkende Gentoo install helpen (zoals ik al gezegd had ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Nalie schreef op 20 december 2003 @ 11:48:
[...]

Bootstrap moet die bak namelijk helemaal alleen doen, na bootstrap kan je wel gaan distcc'en...

Maar Scratch, wij gaan jou aan een werkende Gentoo install helpen (zoals ik al gezegd had ;))
Jeej, Nu schiet het niet op . Al bijna 2 maanden een halve gentoo install op een disk, Ik ben de rode draad een beetje kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Ik heb hier nog een oude mac staan, waar ik eigenlijk op wil proberen linux te installeren (er zwiepen wat kernels voor rond) dus dat wordt wel spannend :P Ook zit er een netwerkkaart in, maar dat is van het AAUI type, en daar kan ik niet echt kabels meer voor vinden. Een AAUI <-> AUI kabel zou goed zijn, omdat ik een hub heb met een AUI aansluiting, maar dan moet ik zelf een kabel maken. Op zich niet zo erg, maar ik zou echt niet weten hoe je aan een stekker voor de AAUI (mac) aansluiting zou moeten komen :/ Dus als iemand die nog heeft liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mag een Linux n00b als ik ook komen ?? :P

Lijkt me wel eens leuk :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

./Proxy schreef op 20 december 2003 @ 18:58:
Mag een Linux n00b als ik ook komen ?? :P

Lijkt me wel eens leuk :)
Alleen als je lief bent :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokalot

smokalot

titel onder

Red Nalie schreef op 20 december 2003 @ 11:48:
[...]

Kan wel (heb het op mijn p120 laptop gedaan, met hulp van mn 1700+ workstation en P!!! 866 server).

http://www.gentoo.org/doc/en/distcc.xml zie kopje 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
NOSlan 6, 7 & 8 Februari

En hierbij het sticky. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
misschien kan dat [idee] even uit de topictitel worden gehaald? en ook nog een keer de datum vermelden..

Ik moet even kijken of ik nog op 7/8 feb. kan, maar dat zal wel lukken denk ik :)
Ga binnenkort misschien een Athloon 1000Mhz vooor 75 euro kopen, dus die moet er dan ook maar aan geloven :D Misschien een kleine koffermod, dan kan ik hem tenminste fatsoenlijk meenemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

change of datum... kan ik toch nog bij de verjaardag van mijn broertje zijn :D

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Owkee, ik had net vrij gevraagd op m'n zaterdag werk, kijken of ik het dan voor de zaterdag erna kan regelen...

iig is het goed te doen voor mij. Ik neem dan m'n eigen pc mee, en misschien nog een oud bakkie, maar goed. Ik hoop dat er veel mensen zijn die al die "simpele" vraagjes kunnen beantwoorden.

Daarna mogen jullie m'n pc wel proberen te hacken, en als buit wat software kopieren (natuurlijk opensource O-) )

[ Voor 5% gewijzigd door pierre-oord op 22-12-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Zoals ik al eerder heb voorgesteld is het mogelijk dat mijn vader (met zn busje) mensen kan oppikken op station Hoorn en dan richting LAN kan brengen.

Ik zal dit nog even met Airwolf overleggen of dit ook in de sticky gezet kan worden, maar dat jullie het weten dat er dus niets aan de hand is als je met de trein wilt komen en vastloopt in Hoorn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Red Nalie, kan jij dat busje niet gewoon meenemen ?
Jou vader hoeft niet echt voor ons heen en weer te gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat 'ie een week verlaat is, en moet tot mijn spijt mededelen dat ik dat weekend op het vliegtuig naar NYC stap. Ik zal er dus helaas niet bij kunnen zijn. Hoogstens die vrijdag. Ik zal zien of dat nog te regelen valt. Logischerwijs kan ik niks beloven wegens de hectiek van een intercontinentale verhuizing. ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 09:45:
Ik zie net dat 'ie een week verlaat is, en moet tot mijn spijt mededelen dat ik dat weekend op het vliegtuig naar NYC stap. Ik zal er dus helaas niet bij kunnen zijn. Hoogstens die vrijdag. Ik zal zien of dat nog te regelen valt. Logischerwijs kan ik niks beloven wegens de hectiek van een intercontinentale verhuizing. ;(.
Jammer dat je er niet bij ben dan.
Maar helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
[Airwolf] schreef op 23 december 2003 @ 09:13:
Red Nalie, kan jij dat busje niet gewoon meenemen ?
Jou vader hoeft niet echt voor ons heen en weer te gaan rijden.
Als ik zeg dat ik 17 ben :P
En we die bus nodig hebben voor persoonlijke redenen, en hij niemand daarom in die bus laat rijden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Nalie schreef op 23 december 2003 @ 11:18:
[...]

Als ik zeg dat ik 17 ben :P
En we die bus nodig hebben voor persoonlijke redenen, en hij niemand daarom in die bus laat rijden :*)
Dude je bent jonger dan mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

En als ik nou me oude AMIGA mee neem? of is dat TE oud :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

En als ik nou me oude AMIGA mee neem? of is dat TE oud

uhm, stoer?

ik neem dan ook m'n compaq protable 2 laptopje wel mee.
Afbeeldingslocatie: http://oldcomputers.net/pics/compaqI.JPG, werkt nog helemaal 100% perfect, draait uiteraard geen windows, (maar MS-dos)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
En ik maar denken dat je daar WinXP :X op had draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
misschien kunnen we daar linux op flikkeren? Hoe klein kan je een kernel krijgen? Die 360 Kb moet wel te halen zijn ;) Misschien ergens kernel 1.0 vandaan halen? :D

Maar Mac's mogen toch ook wel? omdat er zo specifiek Linux/Unix in de topic titel staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

frim schreef op 24 december 2003 @ 12:44:
Maar Mac's mogen toch ook wel? omdat er zo specifiek Linux/Unix in de topic titel staat..
Alleen Macs met OS X dus. 8, 9 en ouder word bij de ingang ritueel geformatteerd :P

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frim schreef op 24 december 2003 @ 12:44:
misschien kunnen we daar linux op flikkeren? Hoe klein kan je een kernel krijgen? Die 360 Kb moet wel te halen zijn ;) Misschien ergens kernel 1.0 vandaan halen? :D
hehe zou wel mooi zijn als dat kan, ik heb nog een 286 compaq laptop met 640k mem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Pinball schreef op 24 december 2003 @ 12:53:
[...]

Alleen Macs met OS X dus. 8, 9 en ouder word bij de ingang ritueel geformatteerd :P
Neu, windows is ook toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:00:
[...]

hehe zou wel mooi zijn als dat kan, ik heb nog een 286 compaq laptop met 640k mem. :)
Ik zeg "allnoconfig" ;)
[Airwolf] schreef op 24 december 2003 @ 13:11:
[...]

Neu, windows is ook toegestaan.
Macs met windows? :P

Affin, ik ben even benieuwd hoe ver het is met indeling / keuze van Workshops, van wat bultoog zou regelen. Ik zou namelijk ook een workshop geven, echter heb ik hier nog vrij weinig van gehoord.

Het zou goed zijn als we hier iets over gaan kortsluiten. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

yay, chakotay, scratch, red nalie en ik zijn alvast kleine nos lan aan t houden bij mij thuis.

IS erg gezellig, iedereen is 1337 in some ways en we zijn op 2 machines gentoo aan t compilen dus we vervelen ons n beetje :P

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Ik heb al zin in die lan :) en schrijf ff de dingen op die jullie missen op jullie mini-lan :) (te weinig chips (de aardappel variant :P ), te weinig netwerkbekabeling etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 12:51
groetjes van zomixLAN en de beste wensen! :+

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Sow, ik heb net ff 20 21 euro overgemaakt, maarik zie dat er nog geen anderen hebben betaald, of werkt je site nog niet optimaal? Ik kom toch niet in m'n eentje :+

Moeten we overigens niet ff foto's online zetten om elkaar vast te leren kennen :P (jullie eerst daarna ik :P )

[ Voor 5% gewijzigd door pierre-oord op 03-01-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:53

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Er stond voorheen een redelijke verzameling foto's online - die was geloof ik opgesteld voor de eerste NOS-meeting. Redelijk wat mensen die daarin staan zullen nu ook wel komen, verwacht ik :). Geen idee meer wat de URL is, maar het stond op de servers van deadinspace, dus die heeft misschien nog ergens een kopie rondslingeren :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik heb nog niet betaald omdat ik nog geen vervoer heb.
Bij deze probeer ik nogmaals of iemand in de regio Enschede of Nijmegen mij, en mijn computer, met zich mee wil nemen.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
dawuss schreef op 04 januari 2004 @ 11:03:
Bij deze probeer ik nogmaals of iemand in de regio Enschede of Nijmegen mij, en mijn computer, met zich mee wil nemen.
Een taxi is zeker wel duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om 1 dag te komen? Vind zo'n LAN wel leuk, maar 3 dagen is iets teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op 04 januari 2004 @ 11:03:
Ik en nog 3 anderen gaan vanuit enschede. Waarschijnlijk ga ik wel met een redelijke auto, maar ik vind het nog te vroeg om iets te regelen, ook tijden dat ik ga zijn nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

pierre-oord schreef op 04 januari 2004 @ 11:26:
[...]

Een taxi is zeker wel duur...
ja ;)

Ik heb ook nog geen haast, maar het zou wel fijn zijn als ik in ieder geval enige zekerheid heb over mijn vervoer. Anders kan ik nog niet betalen natuurlijk :)
OV wordt wel erg moeilijk helaas.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:42:
Is het ook mogelijk om 1 dag te komen? Vind zo'n LAN wel leuk, maar 3 dagen is iets teveel van het goede.
sure, kom gewoon waneer je zin hebt/kan, (liefst aan het begin van de lan en zie hoelang je blijft, of er iets van de prijs af gaat weten we nog niet, moet je aan airwolf/reboot vragen.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Ik idd ook, zolang ik nog niet zeker ben of ik uberhaubt vervoer heb wil ik me nog niet vastleggen. In theorie moet ik dan zelf mn rijbewijs hebben maar dat hangt natuurlijk weer helemaal van de examinator af ;)

Dus ik wacht het noodlot nog maar even af....

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit met het vervoer probleem. Is er iemand beschikbaar die vanuit (de omgeving van) amsterdam gaat?

Het openbaar vervoer gaat toch niet zo geweldig met een behoorlijke kast + monitor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 02:58:
Ook ik zit met het vervoer probleem. Is er iemand beschikbaar die vanuit (de omgeving van) amsterdam gaat?

Het openbaar vervoer gaat toch niet zo geweldig met een behoorlijke kast + monitor. ;)
Ik geloof dat VictorB vanuit omgeving amsterdam komt, en hij heeft een bestel busje waar hij vast wel iemand in mee kan nemen. toch victor? :)

moet je hem maar ff contacten.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als ik me rijbewijs haal in februari dan word deze lanparty mijn eerste grote reis :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Nou, het lijkt erop dat de intresse helemaal gedaald is tot 0.
Alhoewel er 45 man is ingeschreven en inmiddels het sticky er al meer dan 2 weken staat, heeft er nog niemand geld overgemaakt.

We hebben natuurlijk wel geld nodig om de stoelen te regelen, anders kunnen we namelijk helemaal niks.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste