Linux/Unix (NOS) Lan-party: 6, 7 & 8 februari afgeblazen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 899 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:09

MadEgg

Tux is lievvv

Wel een grote anti-counterstriker >:)
Als ik een game haat, dan issut... naja.. ik zeg nix })

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
MadEgg schreef op 25 januari 2004 @ 19:56:
Wel een grote anti-counterstriker >:)
Als ik een game haat, dan issut... naja.. ik zeg nix })
Counter-Strike ownt man! Ik wacht ook met spanning op V2. Maar er zullen er vast wel meer zijn die CS een leuk spel vinden en iedere dag ff doen.

toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bedankt voor de regeling van het beeldschermpje :) Ik leen een koffer van mijn moeder, en ik denk dat ik daar mijn systeem wel veilig in kan vervoeren (ook al haal ik eerst even de videokaart eruit, die is veel te zwaar en zit niet goed vast :) ) dus dan zal het wel lukken om met de trein te gaan :D. Binnenkort toch maar even zoeken naar een koffer en een voeding, dan kan ik daar misschien een semi-portabel systeem van maken, ook handig voor als ik 's weekends thuis ben.

Dan kunnen we misschien ook kijken of er iemand is die kernel 2.4 op mijn systeem pratend kan krijgen, hij draait nu 2.6 en dat werkt op zich wel, maar ik wil fatsoenlijke nvidia drivers en een winex die werkt ;)

Ergens een paar honderd posts geleden werd al een lijstje gemaakt met dingen die mee moeten, misschien kunnen we daar even mee door gaan :) Ik haal in ieder geval een traytje Bullit, daar bljif ik wakker van en bovendien ben ik van plan een muur te bouwen van lege blikjes (ook al schiet dat nog niet erg op). Ik neem aan dat er daar genoeg UTP kabeltjes zijn? Ik heb weinig zin om de mijne uit de muur te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Mocht het trouwens zo zijn dat iemand "totaal" geen bak heeft...
Ik heb hier nog die 1600+ bak staan + 19" SUN monitor, die kan iemand eventueel wel lenen.
Ik neem ze zowieso mee, so leave a note of spreek me even aan daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:44

killercow

eth0

Red Nalie schreef op 25 januari 2004 @ 23:01:
Mocht het trouwens zo zijn dat iemand "totaal" geen bak heeft...
Ik heb hier nog die 1600+ bak staan + 19" SUN monitor, die kan iemand eventueel wel lenen.
Ik neem ze zowieso mee, so leave a note of spreek me even aan daar :)
Bitch!, heb jij die sun monitor gekocht?

vet man, meenemen dat ding!

wat trekt een alpa 1000 ongeveer? er is in principe genoeg stroom, en wellicht hebben we een extra groepje over.

[ Voor 15% gewijzigd door killercow op 26-01-2004 09:16 ]

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
* Attilla heeft vandaag maar 2 betalingen binnen gehad.
Dan moeten er morgen 5 betalingen binnen komen en dan zitten we pas op de 20 (en dat is met diegene die het organiseren plus iemand die het nog niet zeker weet).
Het spijt me zeer, maar ik heb er een hard hoofd in en het lijkt mij toch echt het beste om het een keer opnieuw te proberen maar dan moeten we het wel even een stukje anders regelen.

Ik wacht morgen nog even af (dat is immers wat ik gezegd heb).

[ Voor 9% gewijzigd door Attilla op 26-01-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killercow schreef op 26 januari 2004 @ 09:15:
[...]

wat trekt een alpa 1000 ongeveer? er is in principe genoeg stroom, en wellicht hebben we een extra groepje over.
uhm :P
ze kosten minimaal 250 euro en ze worden alleen verkocht met sunray 1 erbij en liefst per meerdere en niet aan particulieren dus word wat lastig.

weet niet waar hij hem vandaan heb niet via mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

* dawuss heeft ook betaald inmiddels :)

Afbeeldingslocatie: http://dawuss.student.utwente.nl/dawuss/pub/screenshot-rabo-noslan.png

[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 26-01-2004 12:36 . Reden: haakje :P ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Je hebt mijn betaling wel binnen hé? Volgens de rabo-site wel in ieder geval.

KOM OP MENSEN, nog 5 betalingen voor morgen moet toch kunnen?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Ik kan het nu even niet zien van wie ik de betalingen binnen heb. Ik zit op mijn werk en kan alleen telefonisch horen dat er 2x 20euro is bijgeschreven. Alleen met internet bankieren kan ik kijken van wie het afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
die van mij is ook weg zag ik vanochend dus die moet er ook zijn morgen?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 22:30

MGP

[Airwolf] schreef op 26 januari 2004 @ 12:59:
Ik kan het nu even niet zien van wie ik de betalingen binnen heb. Ik zit op mijn werk en kan alleen telefonisch horen dat er 2x 20euro is bijgeschreven. Alleen met internet bankieren kan ik kijken van wie het afkomt.
1 daarvan zal wel van mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Mijn betaling is geloof ik gebounced, geen idee waarom eigenlijk.
kortom die van mij en scratch krijg je niet op tijd binnen, al lijkt me dat niet zo'n ramp, je mag van me aannemen dat ik aanwezig ben.

@victorB, heb jij nou al betaald?

Ik denk ook niet dat we het gaan halen eigenlijk, en met minder dan 20 man lijkt het me toch wel erg rustig worden.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Och, rustig is geen probleem toch?
Ik wil alleen wel graag snel weten of het doorgaat, moet namelijk nog vrij vragen bij mn baas... :)
[...]

Nee, ik had nog een SUN monitor staan, Victor verkocht em alleen met zo'n SUN bak eraan, en die heb ik tamelijk niet nodig :P (en heb ik geen geld voor)

[ Voor 66% gewijzigd door FailFr8er op 26-01-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Welnee joh, ik heb al veel te veel 19" monitors, ik zit trouwens te denken om 4 van die racks naar mijn huis te verhuizen :P

Als het niet door gaat dan mag je wel bij mij thuis van tuinhuislan2 komen genieten. :P

hebben we toch nog een beetje een lan, en kunnen we ook lullen over "het project" :)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
frim schreef op 25 januari 2004 @ 21:33:
Bedankt voor de regeling van het beeldschermpje :) Ik leen een koffer van mijn moeder, en ik denk dat ik daar mijn systeem wel veilig in kan vervoeren (ook al haal ik eerst even de videokaart eruit, die is veel te zwaar en zit niet goed vast :) ) dus dan zal het wel lukken om met de trein te gaan :D. Binnenkort toch maar even zoeken naar een koffer en een voeding, dan kan ik daar misschien een semi-portabel systeem van maken, ook handig voor als ik 's weekends thuis ben.

Dan kunnen we misschien ook kijken of er iemand is die kernel 2.4 op mijn systeem pratend kan krijgen, hij draait nu 2.6 en dat werkt op zich wel, maar ik wil fatsoenlijke nvidia drivers en een winex die werkt ;)

Ergens een paar honderd posts geleden werd al een lijstje gemaakt met dingen die mee moeten, misschien kunnen we daar even mee door gaan :) Ik haal in ieder geval een traytje Bullit, daar bljif ik wakker van en bovendien ben ik van plan een muur te bouwen van lege blikjes (ook al schiet dat nog niet erg op). Ik neem aan dat er daar genoeg UTP kabeltjes zijn? Ik heb weinig zin om de mijne uit de muur te trekken ;)
Ik dacht dat er update's waren voor die nvidia stuff? Ik hoop op mijn bak 2.4/2.6 te krijgen, maar wil nog niet zo met sata...

edit:
Waar is al die F#$king animo heen van dit topic zeg, allemaal mensen die zich aanmelden, om vervolgens niet meer te komen. Zet ze maar allemaal op een blacklist })

[ Voor 7% gewijzigd door pierre-oord op 26-01-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
* Zwerver kijkt [Airwolf] vragend aan.... is het geld nu op je rek bij ofniet? Want het is er bij mij iig wel af :(

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Zwerver schreef op 26 januari 2004 @ 16:32:
* Zwerver kijkt [Airwolf] vragend aan.... is het geld nu op je rek bij ofniet? Want het is er bij mij iig wel af :(
Dan kan je nog 1,5uur vragend blijven kijken. Ik zit namelijk nogsteeds op mijn werk en ik kan nu niet kijken zoals ik een stukje hierboven ook al heb gezegd.

Maar ik weet niet wanneer je het over heb gemaakt, maar als je de postbank heb dan duurt dat lang. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Attilla op 26-01-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

[Airwolf] schreef op 26 januari 2004 @ 16:49:
[...]

Dan kan je nog 1,5uur vragend blijven kijken. Ik zit namelijk nogsteeds op mijn werk en ik kan nu niet kijken zoals ik een stukje hierboven ook al heb gezegd.

Maar ik weet niet wanneer je het over heb gemaakt, maar als je de postbank heb dan duurt dat lang. :)
Soms zelfs 5 werkdagen :(

* dawuss is een ontevreden postbank klant ;)

Gelukkig ook nog rabo

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
killercow schreef op 26 januari 2004 @ 16:02:
Welnee joh, ik heb al veel te veel 19" monitors, ik zit trouwens te denken om 4 van die racks naar mijn huis te verhuizen :P

Als het niet door gaat dan mag je wel bij mij thuis van tuinhuislan2 komen genieten. :P

hebben we toch nog een beetje een lan, en kunnen we ook lullen over "het project" :)
Ik verneem hieruit dat als dit niet doorgaat er een tuinhuislan^2 komt?
Sounds good to me, ga ik even mn baas pesten met een verzoek tot vrijnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 26 januari 2004 @ 16:49:
[...]

Dan wil ik je hierbij het bewijs leveren dat het wel is overgemaakt:
5214931 26-01-2004 Attilla de Groot
nos-lan Zwerver (SENSUUR)
GT 605833516 Af EUR 20,00
dan kan je me iig meetellen

[ Voor 3% gewijzigd door Zwerver op 26-01-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er zit een 4 ampere voeding in (er zitten nu 4 van de 7 HD's in), en ik heb nog een externe RAID array met 7 HD's. Misschien dat ik de DLT drive ook mee neem. (heb alleen geen kabel, iemand SCSI kabels over ? :P

Voor de rest misschien een VAX 4000-60 (klein ding, misschien 1 of 2 ampere), en een normale pc. (moet me vt320 terminal dan ook meesleuren, maar die trekt niet zoveel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Red Nalie schreef op 26 januari 2004 @ 17:39:
[...]

Ik verneem hieruit dat als dit niet doorgaat er een tuinhuislan^2 komt?
Sounds good to me, ga ik even mn baas pesten met een verzoek tot vrijnemen :P
THuislan <20 man begrijp ik he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

pierre-oord schreef op 26 januari 2004 @ 18:17:
[...]

THuislan <20 man begrijp ik he :)
Passen er 19 mensen in [Airwolf]'s huis dan 8)7

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

dawuss schreef op 26 januari 2004 @ 18:20:
[...]

Passen er 19 mensen in [Airwolf]'s huis dan 8)7
Bij hem niet maar denk dat we het bij Killercow houden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
MGP schreef op 26 januari 2004 @ 18:22:
[...]

Bij hem niet maar denk dat we het bij Killercow houden dan :)
Hehe, ~20 man op de ThuishuisLAN wordt EEEEEEEERG krapjes :D
Nah, is eigenlijk iets tussen Killercow en mij, so pretend you didn't hear anything :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels zekerheid dat ik kan komen. :)
Aangezien mijn betaling er morgen nog niet is als ik die nu overmaak wacht ik daarmee (op advies van AirWolf) nog even tot morgen. Maar count me iig wel in met de telling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Volgens mij snappen er een aantal mensen de 8)7 smiley niet ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
2 erbij (pixxa & mcniek) en mijn neefje die al op betaald stond. We komen nu op 12 betaalde mensen. Plus Rodecker en Zwerver = 14. :X

Nou, wachten we morgen nog even af.

[ Voor 21% gewijzigd door Attilla op 26-01-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

haha, tuinhuis lan is voor max 4 man :P

maaruh als we nou gewoon ff doorbuffelen dan kunnen we het gewoon op mijn kantoor houden zoals de planning is.

@ hal 9000 , dat beetje stroom kunnen we zonder problemen missen, dus neem maar mee.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
RIP NOSlan

Helaas mensen, we hebben besloten om het niet door te laten gaan.
Aan de ene kant te weinig mensen (we hadden toch wel op meer gehoopt, 50 zoiets) en daarbij ook aan de organisatorische kant. R3boot heeft een nieuwe (drukke) baan, ik kreeg er ook ineens iets tussendoor wat ik totaal niet verwacht had.

We zouden het nog een keer kunnen proberen in de toekomst, maar dan moet er wel wat langere voorbereidins tijd zijn en dergelijke.

Onze excuses iniedergeval, het geld zal ik gelijk terug storten. Mocht je het uiterlijk over een week nog niet hebben stuur me dan even een mailtje (staat in profile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Had ik eindelijk vervoer geregeld... (:P nog bedankt trouwens MGP)

[ Voor 48% gewijzigd door dawuss op 26-01-2004 22:03 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

aargh dat is echt bout.... :( Maar wel een beetje begrijplijk

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-O-D-V-E-R

vrijgevraagd enzovoorts....

Mensen omgeving Friesland/Groningen die alsnog een hack weekeindje willen.... Ik nodig u uit in mijn flat in Leeuwarden (heb nu toch vrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 07:42

MadCow*

<= icon space for rent

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:39:
[...]
Mensen omgeving Friesland/Groningen die alsnog een hack weekeindje willen.... Ik nodig u uit in mijn flat in Leeuwarden (heb nu toch vrij).
Niet iedereen maakt even braaf zijn werkplaats opdrachten :+.

Maar wel vervelend dat het niet door gaat.

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:39:
G-O-D-V-E-R

vrijgevraagd enzovoorts....

Ik inderdaad ook; netjes vrijdag en maandag; jammer dat het ineens niet doorgaat. :(

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste sorry voor de tijd die jullie erin gestoken hebben. Ik had hier ook behoorlijk veel zin in, maar het schiet totaal niet op. Het was mi een te abitieus idee. Overigens wil ik nog steeds een nos-lan opzetten, maar daar zal dan wel een degelijke en uitgebreide voorbereiding aan vooraf gaan (en 't gaat nog wel een tijdje duren voordat ik daar tijd voor heb).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 22:46:
Ten eerste sorry voor de tijd die jullie erin gestoken hebben. Ik had hier ook behoorlijk veel zin in, maar het schiet totaal niet op. Het was mi een te abitieus idee. Overigens wil ik nog steeds een nos-lan opzetten, maar daar zal dan wel een degelijke en uitgebreide voorbereiding aan vooraf gaan.
In dat geval zou ik graag bij de organisatie van de volgende LAN betrokken zijn :)
Lijkt me leuk om een keer te doen.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Bij deze vanuit mij ook excuses, het idee leek leuk, de organisatie was wat meer werk als we dachten (zeker het promoten)

De afwezigheid van goede promotie heeft er helaas voor de wel betalende bezoekers voor gezorgt dat we niet door kunnen gaan, zowel de bezoekers als eventuele bedrijfen waren bljkbaar niet geintresseerd genoeg, (op de 14 die hards na natuurlijk)

Ik zit waarschijnlijk over een aantal maanden in een nieuwe kleiner pand, en weet dus niet of ik dan nog de zelfde luxe heb, zoals nu het geval was. Ik hoop wel dat we binnen afzienbare tijd (paar maanden) toch een nos-lan kunnen houden welke professioneel en netjes opgezet is en waarvoor we ook de nodige organisatie en promotie optijd kunnen op zetten zodat er genoeg deelnemers willen en kunnen komen.

Mochten er nog mensen intresse hebben in de hardware die ik wilde verkopen at nos-lan let me know.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

killercow schreef op 26 januari 2004 @ 23:32:
Mochten er nog mensen intresse hebben in de hardware die ik wilde verkopen at nos-lan let me know.
Wat wilde je allemaal verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om het binnenkort nog een keer te proberen, en dan alles wat anders op te zetten (no offence tegen de organisatoren, die zijn fantastisch). Maar dat er meer zekerheid is en er ook meer gebruikers bereikt kunnen worden.

Ik wil me er in ieder geval wel voor inzetten, ik had er superveel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Ligt het aan mij of is het nog geen/nauwelijks dinsdag toen dit gepost werd? Nou ja het zal wel.
Beetje jammer in ieder geval, ik hoop dat het nog een keer wel doorgaat. Ik snap niet hoe van 45 inschrijvingen zich zo weinig zo laat nog kunnen inschrijven als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ja.
Bedankt voor de energie die er in het organiseren gestoken is; better luck next time.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

[blaat]

[ Voor 97% gewijzigd door MadEgg op 27-01-2004 11:44 ]

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
goh jammer zeg. Nou ja, iig wat van geleerd voor de volgende keer. Overigens, er zijn hier @ GoT niet zo heel veel NOS-ers (?) lijkt het soms. Zijn er soms andere forums waar die zitten, en dat er daar ook de volgende keer een melding moet worden gemaakt? Misschien is het dan beter om een speciaal NOS forum op te zetten (hier op GoT? Of gewoon een phpBB forumpje) zodat iedereen daar kan posten als guest.

Bedankt iig Airwolf en andere organisatoren voor de moeite die jullie er toch in hebben gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

MadEgg schreef op 27 januari 2004 @ 03:30:
Ligt het aan mij of is het nog geen/nauwelijks dinsdag toen dit gepost werd? Nou ja het zal wel.
Beetje jammer in ieder geval, ik hoop dat het nog een keer wel doorgaat. Ik snap niet hoe van 45 inschrijvingen zich zo weinig zo laat nog kunnen inschrijven als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ja.
Bedankt voor de energie die er in het organiseren gestoken is; better luck next time.
Wij hadden eigenlijk gedacht dat we de sticky in NOS nog wel een aantal inschrijvingen zouden krijgen, en dat we toch minstens een 60% van de inschrijvingen betaald zouden krijgen, dan hadden we ruim 30 man gehad, al hoopten we met de sticky op 50.

Dat er bijna niemand is gaan betalen na een toch aandringend mailtje snappen wij ook niet, een NOS lan voor 15 man is eigenlijk gewoon te veel werk, je moet te veel op zetten/regelenen doen om het een beetje interesant te houden en dan zijn er maar 15 mensen die het gaan gebruiken, ook is de zaal veel te groot om het gezellig te maken met 15 man.

Ik vinnet niet stoer :(, ik wil lannen.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raswic
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:38

raswic

It is I

Potverdorie

Voordat ik er goed en wel achterkom dat er een noslan bij mij in de buurt is, is ie al weer afgelast. :'(

Nou ja, volgende keer hoop ik dat mijn oog er eerder op valt. Ik vind het een heel leuk idee.

En op de vraag of veel nosser daadwerkelijk in nos rondhangen, ik in ieder geval niet veel. Ik kijk altijd eerst in NT en daarna wil ik nog wel eens een keertje langshobbelen in NOS.
Misschien is het handig om het de volgende keer ook in nl.comp.os.linux.announce te plaatsen. Daar hangen ook veel nossers rond (maar dan voornamelijk linuxers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Mja, ik kan wel eens kijken hoe het bij het volgende Netgamez gaat. Want deze keer staat er nog een halve boven verdieping van de locatie vrij.

Plus dat hier alles al qua catering, tafels en stoelen etc. al geregeld is.

[ Voor 9% gewijzigd door Attilla op 27-01-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
[Airwolf] schreef op 27 januari 2004 @ 09:49:
Mja, ik kan wel eens kijken hoe het bij het volgende Netgamez gaat. Want deze keer staat er nog een halve boven verdieping van de locatie vrij.

Plus dat hier alles al qua catering, tafels en stoelen etc. al geregeld is.
Netgames is a.s. weekeinde geloof ik he. Voor de volgende keer misschien wel een leuk idee. Maar dan moet er ook gegamed worden natuurlijk :P

Waar is netgamez eigenlijk? Utrecht ofzo toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
pierre-oord schreef op 27 januari 2004 @ 10:05:
Netgames is a.s. weekeinde geloof ik he. Voor de volgende keer misschien wel een leuk idee. Maar dan moet er ook gegamed worden natuurlijk :P

Waar is netgamez eigenlijk? Utrecht ofzo toch
Nou, je hoeft niet speciaal te gamen. Maar ik ga wel eens kijken volgende keer of dat gaat lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

MGP schreef op 27 januari 2004 @ 00:12:
[...]

Wat wilde je allemaal verkopen?
(ookal mag die hier niet, moet eigenlijk in v&a)
Enkele 19" racks van 40u (150 euro ps)
Solaris 7 server paketten sealed (25 euro)
Sun geheugen voor enterprise en netra machines (256mb pakjes, 100 euro)
UTP en glas fiber, verschillende lengtes/soorten
PAtch panelen, rangeer panelen (7,5 euro en 5 euro)
Tapes en andere meuk

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej jan bel me ff weet je al wat van arie enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikko.info
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 18:30
Jammer, ik kon helaas niet eerder overmaken (zoals gemeld). Vandaag heeft duidelijk geen zin meer :(

In ieder geval bedankt aan de organisatie die dit heeft gebracht, ik hoop snel een nieuwe poging te kunnen verwelkomen. verder is het zo dat als iemand in de buurt van Amsterdam zit en eens met een/meer enthousiastelingen wil stoeien op Linux, ik ben mogelijk in staat om het een en ander mogelijk te maken. Ik woon niet zo groot, maar misschien kan ik toch iets regelen.

Mijn linux niveau: niet heel goed, maar door algemeen doorredeneren en lezen kom ik al een heel eind. Ik zoek alleen mensen die samen met mij verder op onderzoek willen gaan naar meer kennis. Voor meer info, mail naar s i k k o (at) g m x . n e t

Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 11-09 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Omdat ik er toch niet bij kon zijn vind ik het ook niet zo jammer 8) maar het is natuurlijk wel vervelend voor alle mensen die er al tijd ingestoken hebben.

Misschien is het een ideetje om a la HEU iets te regelen? Camping, tentjes, goed weer.
Dan wil ik ook wel komen (in ieder geval om met mijn Sun SS1000 met SSA te pimpen). Worden er ook dragers ingehuurd in een of ander donker afrikaans land?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Misschien is het handiger om gewoon af en toe een klein zaaltje te huren? Voor 10-20 man zeg maar, en er dan gewoon een middag van te maken. Dat is een stuk goedkoper, en een stuk makkelijker te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Jah, ik heb geeneens een tent. En dan die organisatie die daarbij komt kijken. Stel dat het toch regent, en de stroomtoevoer etc, doe maar gewoon, en een mooie overdekte (donkere :P ) locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

als het goed is kunnen we once in a while wel in mijn kantoor lannen, dat moet geen probleem zijn :)
Een mini campzone voor noslanners kan ook wel, ik heb 2 grote leger tenten die we kunnen gebruiken als basecamp :) 2 tenten van 5x5 meter (boogtent en een punttent)

@mdeen, met jouw ss1000 en mijn e450 moet het wel warm te krijgen zijn in een tent denk?

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 11-09 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

killercow schreef op 27 januari 2004 @ 18:06:
@mdeen, met jouw ss1000 en mijn e450 moet het wel warm te krijgen zijn in een tent denk?
8) * Maasluip regelt een paar dozijn oordopjes

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

volgende keer zou zoiets ook wel op de FP kunnen dunkt me... Als die reclame van Windows 2003 server (voor diegenen die het zich herinneren :P) erop kan... ;)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer :(
Volgende keer beter dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
* Attilla heeft nu RSI, maar al het geld staat weer op terugboeken. Ik denk dat het vanavond verwerkt zal worden door de abn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Attilla op 27-01-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien lukt het de volgende keer als we langer van te voren een datum vaststellen enzo, ik was neit zo blij dat de datum zo plotseling veranderd werd namelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
killercow schreef op 27 januari 2004 @ 18:06:
als het goed is kunnen we once in a while wel in mijn kantoor lannen, dat moet geen probleem zijn :)
Een mini campzone voor noslanners kan ook wel, ik heb 2 grote leger tenten die we kunnen gebruiken als basecamp :) 2 tenten van 5x5 meter (boogtent en een punttent)

5x5 is niet zo groot voor veel man...

Overigens, zijn het legertenten? Als je ook nog enkele ak47's kan regelen, vest, helm, en eventueel enkele HE's kunnen we cs-en in rl >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

pierre-oord schreef op 27 januari 2004 @ 22:25:
[...]

5x5 is niet zo groot voor veel man...

Overigens, zijn het legertenten? Als je ook nog enkele ak47's kan regelen, vest, helm, en eventueel enkele HE's kunnen we cs-en in rl >:)
tis met een man of 12 wel te doen denk ik, 6 per tent, maar anyway, real life CS doen is wel vet alleen heb ik alleen de vesten en helms, de guns heb ik niet :( maar we kunnen elkaar wel knifen natuurlijk :P

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste