Linux/Unix (NOS) Lan-party: 6, 7 & 8 februari afgeblazen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 900 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou, het lijkt erop dat de intresse helemaal gedaald is tot 0.
Alhoewel er 45 man is ingeschreven en inmiddels het sticky er al meer dan 2 weken staat, heeft er nog niemand geld overgemaakt.

We hebben natuurlijk wel geld nodig om de stoelen te regelen, anders kunnen we namelijk helemaal niks.

[ Voor 8% gewijzigd door Attilla op 12-01-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ow ja!

helemaal vergeten :/

Ik wil wel geld overmaken, ben alleen mijn girotel codes kwijt.. komt zo spoedig mogelijk!

iig heb ik wel nog steeds zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 12 januari 2004 @ 21:36:
Alhoewel er 45 man is ingeschreven en inmiddels het sticky er al meer dan 2 weken staat, heeft er nog niemand geld overgemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://users.bromstraat.net/fkooman/temp/noslanentree.png
Hierbij dan :)
We hebben natuurlijk wel geld nodig om de stoelen te regelen, anders kunnen we namelijk helemaal niks.
Ik reserveer hierbij een stoel en een stuk tafel :+

Overigens ben ik nu wel de enige deelnemer van de knokploeg als je er met m'n centen vandoor gaat? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
pierre-oord schreef op 03 januari 2004 @ 23:26:
Sow, ik heb net ff 20 21 euro overgemaakt, maarik zie dat er nog geen anderen hebben betaald, of werkt je site nog niet optimaal? Ik kom toch niet in m'n eentje :+
Ligt het aan mij of is er iets foutgegaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaataaps schreef op 12 januari 2004 @ 23:26:
[...]

[...]
Ligt het aan mij of is er iets foutgegaan? :)
pierre-oord zit zeker bij de Postbank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

dawuss schreef op 04 januari 2004 @ 11:03:
Ik heb nog niet betaald omdat ik nog geen vervoer heb.
Bij deze probeer ik nogmaals of iemand in de regio Enschede of Nijmegen mij, en mijn computer, met zich mee wil nemen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ja, het is stom, ik weet het. Mijn interesse is echter nog steeds groot en het is gewoon stom dat ik het geld nog niet heb overgemaakt. /me note maakt ;)
Misschien dat je iedereen die mee doet een mailtje zou kunnen sturen om de trigger te activeren?

:)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:44

killercow

eth0

Ik zie dat er een boel mensen willen carpoolen,

ik wil wel een algemene post bijhouden waarin mensen met auto en mensen die zoeken zich aan kunnen melden, (geen idee of ik dit eigenlijk kan, ivm edit rechten hier op GOT enzo maar okey, anders bouw ik een stukje zodat het op de site kan.)

Iedereen die een aantal plekjes beschkbaar heeft, graag (vertrek datum + locatie + duur van verblijf @ lan) even melden aan mij via email, dan maak ik een lijstje. deze zal ik dan proberen te matchen aan de bezoekers zoals dawuss ea die nog geen vervoer hebben, ze krijgen dan een mailtje van mij op het email adres in hun profiel.
Let op ik ga niet dit hele topic door zoeken in search of plekjes, want dan deel ik mischien plekjes in die alsnog niet beschikbaar komen.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00

UCH!

Ik heb wel overgemaakt. Maar als er ~5 mensen komen wil je het dan misschien weer terugstorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:28:
[...]

pierre-oord zit zeker bij de Postbank :+
Nope, de rabo :) inet bankieren.. maar ik maak als ik thuis ben wel ff een printscreen...

edit:
Maar bij heel weinig mensen weet ik niet of het nog wel zin heeft zoals ik al zei.

Het beste lijkt het mij om iedereen die zich op je site heeft aangemeld ff een mailtje te sturen; vraag dan of ze komen of niet, en of ze anders meteen geld willen overmaken. Misschien allemaal loze berichten van mensen die komen?

EN check je rekening nog is heel goed. Tegenrekening is: 33.55.09.371 (stortingen om tweaken te bevorderen toegestaan 8)7 )

edit:
in een noodgeval anders gewoon dit op de FP plaatsen als een GoT lanparty, en de NOS-ers een beetje bij elkaar zetten?

[ Voor 58% gewijzigd door pierre-oord op 13-01-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Hmfz,

We gaan vanavond iedereen een mailtje sturen (automatisch) met de vraag of ze nog komen, of ze willen betalen met gegevens erbij en of ze eventueel mensen kunnen meenemen (carpool).

er komen zoiezo wel 5 mensen, daar hoef je niet bang voor te zijn denk, de org is al 5 man sterk ofzo :P

Wellicht als jullie geluk hebben verloot ik onder de aanwezige deelnemers nog dingen als een utp,glas kabels, patch panelen en als ik er nog enkele heb een 19" rack van 40u ofzo. kortom be there.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 22:30

MGP

killercow schreef op 13 januari 2004 @ 15:20:

Wellicht als jullie geluk hebben verloot ik onder de aanwezige deelnemers nog dingen als een utp,glas kabels, patch panelen en als ik er nog enkele heb een 19" rack van 40u ofzo. kortom be there.
Maakt het wel interessanter om te komen ;)
Mare kom ook maar betaal mijn neef(je) [Airwolf] wel als de stufi binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je hem dan ook bezorgen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 07:42

MadCow*

<= icon space for rent

[snippie]
Oeps beetje ontschoten :Z, druk op school. Project wat donderdag af moet en volgende week tentamens (yippie :O). Maar het is onderweg. O-)
hum, auto zit wel aardig vol met 2 extra lui ... mischien toch die vrachtwagen meenemen :P

[ Voor 31% gewijzigd door MadCow* op 13-01-2004 20:55 ]

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Wie zegt dat JULLIE hem winnen?

er komen volgens de inschrijvingen 45 man dus dan heb je nog maar een kans van 1 op 45 dat je idd met een rack boven op de auto naar huis gaat. :P

tenzij je er natuurljik een wilt kopen, ze kosten 225 euro's per stuk, dus wie weet :)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmfz,

We gaan vanavond iedereen een mailtje sturen (automatisch) met de vraag of ze nog komen, of ze willen betalen met gegevens erbij en of ze eventueel mensen kunnen meenemen (carpool).

er komen zoiezo wel 5 mensen, daar hoef je niet bang voor te zijn denk, de org is al 5 man sterk ofzo :P

heeej ik eerst :P jan als je ergens vanaf moet hint glaskabels bel me ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 13:06:
[...]

heeej ik eerst :P jan als je ergens vanaf moet hint glaskabels bel me ff :P
Ik ben ook altijd beschikbaar om troep mee te nemen. Die glaskabels mag jij dan wel hebben ;)

Tenminste, of er moeten ook glasvezel switches worden weggegeven 8)7

Ik hoop dat het nog doorgaat. Ik heb nog geen mailtje ontvangen overigens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Nou, aangezien de organisatoren ook geen mailtje sturen en dit topic dood is geef me dan m'n geld maar weer terug; dit wordt toch niks meer.

En ook nog niets gehoord of m'n geld is ontvangen overigens, maar hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.pckennis.net/GoT/betaald.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Pierre, ik heb je zojuist op betaald gezet. Als je werkelijk je geld terug wil, dan kan dat natuurlijk. Je betaling kwam samen met iets anders binnen en ik check mijn saldo over de telefoon, dus ik had het niet door dat het erop stond. Mijn excuses.

Felix, jij staat ook op betaald iig. Jou betaling was op de 14e binnen.

Ik ga nu gewoon wel elke dag checken met internet bankieren of er betalingen binnen zijn, want ik wil niet dat nog een keer hetzelfde gebeurd als met pierre.

[ Voor 26% gewijzigd door Attilla op 16-01-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

pierre-oord schreef op 16 januari 2004 @ 15:22:
Nou, aangezien de organisatoren ook geen mailtje sturen en dit topic dood is geef me dan m'n geld maar weer terug; dit wordt toch niks meer.

En ook nog niets gehoord of m'n geld is ontvangen overigens, maar hier een screenshot:
[afbeelding]
dood :? ....rustig.. maar dat zijn de meeste topics in NOS :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
SKOP..

kan je nog reserveren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Newjersey schreef op 16 januari 2004 @ 19:54:
SKOP..

kan je nog reserveren? :P
uh huh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat er alleen mensen met Windows op hun computer komen, want dan zeg ik ook af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
hmm gezellig ff kijken hoe Karimo d'r naartoe gaat.. als ik met hem kan meerijden schrijf ik me wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

waarom kan ik nou nergens de rekening gegevens meer vinden waar het geld naartoe moet :? never mind; ik heb de stickie gevonden :)

Ok, het geld is onderweg

[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 16-01-2004 20:50 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
* Zwerver heeft de betaling in de queue staan voor de aankomende stufi periode :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 20:07:
[...]

Ik hoop niet dat er alleen mensen met Windows op hun computer komen, want dan zeg ik ook af :+
`
Eerst linux @ m'n SATA werkend krijgen :P da's niet zo makkelijk namelijk ;)

Maar organisatoren stuur ff een mailtje rond anders?

En rabo vind mozilla ook niet altidj liev, soms doetie het, soms neit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Zwerver schreef op 16 januari 2004 @ 20:32:
* Zwerver heeft de betaling in de queue staan voor de aankomende stufi periode :)
qmailctl --flush ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
nee nog ff wachten... nog 5 daagjes... dan is de stufi binnen....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
pierre-oord schreef op 16 januari 2004 @ 21:18:
Maar organisatoren stuur ff een mailtje rond anders?
Mja, ik ga nu een mailtje typen.
Ik heb het namelijk best wel druk gekregen helemaal enzo. Ik ben namelijk server admin bij Netgamez en dat is de week voor het noslan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
chopchop ;)
anyway, ik heb vrijdag mijn girotel-kom-langs-bij-de-postbank-briefje in harderwijk binnengekregen, en ik kan ze komen ophalen in rotterdam :| dus dat wordt aankomende maandag. Dan zal ik gelijk het geld overmaken (en mijn achterstallige huur van 2 weken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 17 januari 2004 @ 12:22:
[...]

Ik heb het namelijk best wel druk gekregen helemaal enzo. Ik ben namelijk server admin bij Netgamez en dat is de week voor het noslan.
Ik heb nog nix gehad aan mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

okey mailtje is onderweg, alle 45 deelnemers moeten hem ontvangen hebben,

De lan lijkt me eigenlijk geen probleem, als de helft gewoon komt en betaald zitten we goed, op voorhand al zeggen dat je niet komt omdat er weinig mensen komen is natuurlijk wel erg lullig voor de rest aangezien we het dan mischien niet halen.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikko.info
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 18:30
Hai, bedankt voor het mailtje, ik zou alleen een linkje van www.attilla.nl/noslan naar www.attilla.nl/nos maken, het linkje staat niet goed zo :+

Geld wordt dinsdag overgemaakt!

Ik ben benieuwd, verheug me al.

Is er nog iemand die nog een vervoermogelijkheid heeft voor 1 persoon (en mijn servertje/laptop) vanuit Amsterdam? Anders heb ik een probleempje met komen i.v.m. geen auto.

Groeten :)

Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

check ff bij victorB, hij komt uit die richting.

hmm mailtjes zijn allemaal al verstuurd, dus aanpassen gaat niet, wellicht kan airwolf die nog oplossen?

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ok, ik heb net geld overgemaakt, dus dat zou morgen oid binnen moeten zijn.

Even nog over het rijden, het is misschien handig dat zoveel mogelijk mensen die met openbaar vervoer naar Hoorn komen, zoveel mogelijk op dezelfde tijd komen.

ALS er al mensen via Hoorn gaan natuurlijk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
[Airwolf] schreef op 17 januari 2004 @ 12:22:
[...]

gehe, dat weet ik jah, maar kende ff niemand die ook ging en vond het wel best. Van de zomer ga ik natuurlijk wel weer naar Drome :)

edit:
Met 20 mensen wil ik nog wel eens komen. 'k hoop verder dat er dan nog wel plaats is voor de mensen die nog niet alles van linux weten. Ik kan de basics enzo wel, een servertje en dingen in tekstmode,maar moet ff een stoomcursus GUI hebben ;) en belangrijker, m'n SATA raid config kunnen gebruiken, zonder hem corrupt oid te maken. Er is toch wel een internet verbinding op die locatie he? En zo jah, hoe snel? Ik weet niet of ik anders namelijk nog cd's met oude debian software moet downloaden hier thuis.

[ Voor 38% gewijzigd door pierre-oord op 17-01-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Is het geld inmiddels ontvangen of niet?
Aangezien er nog geen "betaald" - JA achter mn nick staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
...als het doorgaat... ik vraag me af of er nu veel mensen betaald hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik heb nog steeds geen vervoer :'(
Dus ook nog steeds niet betaald. Ik hoop dit wel zo snel mogelijk te doen, maar ik wil wel eerst uitzicht hebben op vervoer.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:50

MadEgg

Tux is lievvv

Ik heb me nu ook ingeschreven, zal het geld morgen overmaken(stufi weer binnen :D) want ik heb nu sowieso vervoer aangezien ik mn rijbewijs gehaald heb.
Carpoolen is natuurlijk nog steeds altijd leuk maja dat schoot niet echt op. Is er al ergens een overzicht met chauffeurs en meelifters?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
dawuss: waar woon je?

en ms idd handig een carpool lijst?

[ Voor 49% gewijzigd door Zwerver op 20-01-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Zwerver schreef op 20 januari 2004 @ 19:39:
dawuss: waar woon je?

en ms idd handig een carpool lijst?
Enschede / Nijmegen (niet helemaal, maar in de buurt)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Als ik zelf geen carpool kan vinden kan ik je wel meenemen, is maar klein stukje om

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

nvm dubbelpost :S

[ Voor 91% gewijzigd door MadEgg op 20-01-2004 19:58 ]

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
dawuss schreef op 20 januari 2004 @ 19:48:
[...]

Enschede / Nijmegen (niet helemaal, maar in de buurt)
* Zwerver zijn doos staat in Nijmegen
dus je kan met mij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Zwerver schreef op 20 januari 2004 @ 20:13:
[...]

* Zwerver zijn doos staat in Nijmegen
dus je kan met mij mee
check je ICQ :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
geld net overgemaakt.

ik moet alleen nog even iets voor vervoer regelen.. vanuit rotterdam met de trein is het wel te doen, maar ik kkrijg die kast van mijn nooooit mee.. gelukkig heb ik wel een tft scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
frim schreef op 20 januari 2004 @ 20:38:
geld net overgemaakt.

ik moet alleen nog even iets voor vervoer regelen.. vanuit rotterdam met de trein is het wel te doen, maar ik kkrijg die kast van mijn nooooit mee.. gelukkig heb ik wel een tft scherm
Helaas kom ik uit Oegstgeest (bij leiden), dan moet ik eerst naar onderen en weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Sow, betalingen bijgewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

ahh mooi, Je krijgt als het goed is mijn betaling en die van scratch ook asap binnen, we moeten dan nog 12 mensen overhalen om te betalen, maar dat moet wel lukken denk, (zeker aangezien de rest van de crew ook nog niet betaald heeft)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik heb vanmorgen ook de betaling op de bus gedaan. :)

/me roept bultoog... Hij zou toch de workshops regelen en ik zou met hem meerijden, maar weinig bultoog in dit topic. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
killercow schreef op 21 januari 2004 @ 09:03:
ahh mooi, Je krijgt als het goed is mijn betaling en die van scratch ook asap binnen, we moeten dan nog 12 mensen overhalen om te betalen, maar dat moet wel lukken denk, (zeker aangezien de rest van de crew ook nog niet betaald heeft)
Ik betaal ook, maar alles staat op mijn rekening. :P
Dus ik zal mezelf even op betaald zetten. :+

Maar ik vind wel dat we voor dinsdag 27 Januari minimaal 20 betalingen moeten hebben. Anders is het namelijk niet meer waard om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

lijkt me inderdaad een goed plan airwolf, dus 20 betalingen voor 27 januari, das nog een week te gaan, laten we er van uit gaan dat mensen die betaald hebben volgens de thread ook echt betaald hebben want anders komen er wellicht nog betalingen binnen na de 27ste.

Wie port r3boot ff dat hij ook moet gaan betalen?

Kortom mensen, geef je kennisen een duw dat ze ook mee moeten doen, of dat ze ook moeten betalen als ze al ingeschreven zijn.

Voor carpoolers, mail me, ik verzamel dan alles en ik maak een lijstje. kijk ook even op de pagina van airwolf zodat je kan zien of er uberhaupt mensen uit je richting komen..

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrij voor de zaterdag, dus ga vanavond betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik mag niet komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik gok dat hij nog op z'n stufi moet wachten :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op 21 januari 2004 @ 14:11:
[...]

Ik gok dat hij nog op z'n stufi moet wachten :)
heb geen linux :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

maakt niet zo veel uit, als je hem maar geinstalleerd wilt hebben dan helpen we je graag.
zo niet: BE GONE :P

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Is het internet nu eigenlijk geregeld? (een beetje snel inet natuurlijk hé :P 56k verbindingen tellen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Waarom niet met 45+ man op een 56K6 modemverbindinkje? Gaat vast harstikke goed! O-)

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

pierre-oord schreef op 21 januari 2004 @ 18:59:
Is het internet nu eigenlijk geregeld? (een beetje snel inet natuurlijk hé :P 56k verbindingen tellen niet)
het internet is al geregeld sinds ik mijn locatie aangeboden heb, er ligt een 2mbit adsl lijn, dus dat moet goed komen lijkt mij, voor de rest zorgen we voor een verse mirror van rpmfind, een nette hoeveelheid gentoo packages en wellicht een apt-get repository, maar die laatste weet ik niet zeker omdat ik hier geen ervaring mee heb.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
killercow schreef op 21 januari 2004 @ 19:55:
[...]

het internet is al geregeld sinds ik mijn locatie aangeboden heb, er ligt een 2mbit adsl lijn, dus dat moet goed komen lijkt mij, voor de rest zorgen we voor een verse mirror van rpmfind, een nette hoeveelheid gentoo packages en wellicht een apt-get repository, maar die laatste weet ik niet zeker omdat ik hier geen ervaring mee heb.
Vooral die laatste is belangrijk, ik werk namelijk met Debian ;)

En 2mbit trek ik zo vol overigens :+ wel handig misschien om een restrictie op bandbreedte te leggen, zodat iedereeen in % evenveel krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
pierre-oord schreef op 21 januari 2004 @ 20:09:
[...]

Vooral die laatste is belangrijk, ik werk namelijk met Debian ;)

En 2mbit trek ik zo vol overigens :+ wel handig misschien om een restrictie op bandbreedte te leggen, zodat iedereeen in % evenveel krijgt...
ik wil ook apt-get repos! :P

en dat wat jij noemt is leuk om aan teknutselen, als we daar toch bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
frim schreef op 21 januari 2004 @ 20:37:
[...]

ik wil ook apt-get repos! :P

en dat wat jij noemt is leuk om aan teknutselen, als we daar toch bezig zijn ;)
`
Laat ik daar nou eens net ervaring mee hebben (zie site) ;) maar dat wist je vast al

Ik wil graag linux (debian) kunnen installeren op m'n SATA bak, fonts van windows ofzo aan de praat krijgen, en alles beetje soepeltjes hebben draaien. Drivers etc

Maar je zal het starten van dingen wel niet sneller kunnen maken? Ik had het eens op een 80GB IDE harddisk, traag dat het was, klikken op nieuw venster (bijvoorbeeld mozilla, ok die is niet zo snel) en echt lang wachten. En die muissnelheid is om te huilen, ook na aanpassen krijg je um niet zo lekker als in windows, misschien jullie wel. Net DOS met een mouse driver :S

edit:
leuk als je ook komt frim, ken ik tenminste iemand ;) daar

[ Voor 5% gewijzigd door pierre-oord op 21-01-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

killercow schreef op 21 januari 2004 @ 19:55:
[...]

Ik kan hier op de Universiteit Twente van het interne netwerk wel een mirror maken van de (recente) SNT repository. Dat trek ik gewoon met 100Mbit binnen, dus dat is geen probleem. Het zou daarbij wel schelen als iemand een server met voldoende schijfruimte ter beschikking stelt, want ik kan die van mij niet meenemen, omdat het een 'productie' servertje is.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

dawuss schreef op 21 januari 2004 @ 22:28:
[...]

Ik kan hier op de Universiteit Twente van het interne netwerk wel een mirror maken van de (recente) SNT repository. Dat trek ik gewoon met 100Mbit binnen, dus dat is geen probleem. Het zou daarbij wel schelen als iemand een server met voldoende schijfruimte ter beschikking stelt, want ik kan die van mij niet meenemen, omdat het een 'productie' servertje is.
Dat probleem heb ik ook; mijn Linux server kan ik helaas niet zomaar uit de lucht halen. Mochten er nog mensen systemen overhebben. Vooral meenemen! We hebben ook hardware nodig om een hackme box op in te kunnen richten :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Ik heb een systeem over waarop ik wel ff een kernel 2.4.24 kan installeren... maar snel ofzo, nee. Het is een HPtje 266mhz pentium met 96MB mem, niet echt super dus ofzo.

V&A mode: Ik zoek nog een reepje DDR geheugen van 256MB+ en een cpu van 1000mhz of meer AMD, dan heb ik nog een leuk bakje staan als linux ding. Ik heb helaas geen grote HD's meer :( of ik moet zelf een mirror worden, ik heb nog wel zo'n 200GB vrij (tenminste, totdat ik op de switch ben aangesloten >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Mochten mensen nog een klootbak willen hebben om mee te spelen.
Heb hier nog een 1600+ staan, die ik wel TIJDELIJK wil doneren for "the cause" :)

Wil em wel terug aan het eind van de LAN natuurlijk, liefst in zo origineel mogelijke staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

[...]

Ik heb nog een dl360 staan die wat ruimte over heeft, daaraan kan ik dan m'n 2 Sun StorEdge A1000's hangen met ieder 12x 9.1gb. die gaan dan maar de packages leveren.

De Sun E450 met ook 12gb kan wel als intranet server gebruikt worden, ze doen toch allemaal niks @ the moment, alleen moet ik ff hulp hebben om die dl360 aan de praar te krijgen, hij heeft namenlijk zo;n vreselijk vreemde compaq smartarray controller,

booten lukt, alleen hij blijft hangen op de detectie van de partities op de disk (best vreemd allemaal, zeker omdat hij de disks 3 keer anders ziet, namenlijk in lilo install, tijdens chtroot, en tijdens de boot)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

[...]

Als je 73 GB vrij genoeg vindt mag je het wel op \\serve-me\apt dumpen dan neem ik het wel mee naar NOSlan, maar op NOSlan zet iemand maar zelf een apt-get repository op en pompen we de data over want ik heb er nu geen tijd voor over om uit te zoeken hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe zo mijn betaling doorgeven. Zal het ook ff tegen McMiek en Pixxa zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 12:24:
Ik doe zo mijn betaling doorgeven. Zal het ook ff tegen McMiek en Pixxa zeggen.
Ahh dat gaat goed, zo komen we er toch nog :)

hartelijk dank alvast,
airwolf zou jij de lijst weer kunnen updaten zodra je weer betalingen binnen hebt?

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Er zijn er weer 2 binnen (telefonisch gechecked), maar ik weet nog niet van wie. Dat moet ik vanavond even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

MGP schreef op 22 januari 2004 @ 00:30:
[...]

Als je 73 GB vrij genoeg vindt mag je het wel op \\serve-me\apt dumpen dan neem ik het wel mee naar NOSlan, maar op NOSlan zet iemand maar zelf een apt-get repository op en pompen we de data over want ik heb er nu geen tijd voor over om uit te zoeken hoe dat moet.
Als je mij nu eens toevoegt op ICQ, dan hebben we het hier nog even over. Ik heb namelijk geen rechten op de SNT server, maar ook niet op die van jou. Via dance zie ik dat het een linux bak is, dus als je een gast-accountje kunt lenen (alleen rechten om wget uit te voeren is genoeg) dan zorg ik wel dat het erop komt :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

dawuss schreef op 22 januari 2004 @ 17:14:
[...]

Als je mij nu eens toevoegt op ICQ, dan hebben we het hier nog even over. Ik heb namelijk geen rechten op de SNT server, maar ook niet op die van jou. Via dance zie ik dat het een linux bak is, dus als je een gast-accountje kunt lenen (alleen rechten om wget uit te voeren is genoeg) dan zorg ik wel dat het erop komt :)
Als jij nou eff dat uitbuit progje van microsoftie ( of natuurlijk een linux kloon van msn) een slinger geeft zie je dat ik jouw al toegevoegd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Betalingen geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

MGP schreef op 22 januari 2004 @ 20:44:
[...]

Als jij nou eff dat uitbuit progje van microsoftie ( of natuurlijk een linux kloon van msn) een slinger geeft zie je dat ik jouw al toegevoegd heb.
Uiteraard een linux progje, en ik zie niets :?

GAIM heeft me nog nooit in de steek gelaten. Heb je me op ICQ of MSN toegevoegd dan?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGP

MGP

dawuss schreef op 22 januari 2004 @ 21:12:
[...]

Uiteraard een linux progje, en ik zie niets :?

GAIM heeft me nog nooit in de steek gelaten. Heb je me op ICQ of MSN toegevoegd dan?
Zie het al had je naam maar met 2 ss'en geschreven i.p.v. 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

ahh das mooi, al 10 betalingen, die van mij en scratch staan er nog niet bij, dus dat maakt 12, r3boot heeft ook nog niet betaald , wat 13 is, dus met een beetje geluk komen we er wel.

De rest van de bezoekers, BETAAL NOU gewoon anders hoeft het mischien niet meer!
ik ga victorb en sevaz een duw geven :)

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Geen betalingen binnen vandaag. Dus we zitten nu op 13, ik gok erop dat er maandag niet zoveel binnen komen dus ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikko.info
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 18:30
Sorrie betaling van mij is ook nog niet binnen, maar kan hem ook pas a.s. dinsdag doen. (sorry, hoe kan dit goed komen met de streefdatum....)

Verder heb ik een vraagje, ik ben zelf bezig met iPAQ op Linux, is er iemand die hier iets over wil weten, ik kan er namelijk wel iets over uitleggen.

Reprap: Maak je eigen spullen met je eigen printer! kijk op http://ikmaak.nl voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet helaas waarschijnlijk pas de 30e of ik wel of niet kan komen :(
Zodra ik zekerheid heb Girotel ik meteen mijn betaling (als het dan niet al afgeblazen is wegens te weinig animo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Heel misschien komt er nog iemand die ik online sprak, je weet maar nooit...

Hoeveel betalingen moeten jullie nou hebben?
En nog een goed idee: Vraag aan de modjes of je een mailtje kunt sturen naar alle GoT users zitten er vast wel een paar bij die hier intresse in hebben. FF lekker spammen :P weet je meteen welke adressen buiten gebruik zijn, kun je een pushmessage daarnaar sturen of gewoon bruut verwijderen ;)

edit:

Kunnen jullie niet een nieuwsposter zover krijgen deze lanparty op de FP te zetten? Daar zal vast wel wat animo zijn!

En pas ff je signature aan mensen die meedoen, kijk voor een voorbeeld naar de mijne ;)

[ Voor 22% gewijzigd door pierre-oord op 23-01-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Ik wil 20 betalingen minimaal hebben as. dinsdag. Dat is gewoon iets wat we bepaald hebben, anders is het niet meer de moeite waard. Mensen kunnen al bijna een maand betalen en dan kan je het wel woensdag maken of nog een dag later, maar dat heeft geen zin. Daarbij is het voor mij niet meer mogelijk om na as. dinsdag tot en met die maandag erna de betalingen te bekijken aangezien ik het te druk heb.

Als ik zie hoeveel moeite het nou al kost om de 20 man te halen ... dan heb ik er eigenlijk al een hard hoofd in moet ik zeggen. Als er dinsdag gewoon geen 20 betalingen zijn dan blazen we gewoon de boel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Stufi was helaas erg laat(dit hele jaar lees ik net op ib-groep.nl) vandaag pas binnen.
Ik heb dus net ook gelijk het geld overgemaakt via rabobank internetbankieren, dus dat zal er morgen wel op staan, gaat doorgaans behoorlijk snel.

Da's weer een betalinkje meer :)

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

ah das mooi!

ik denk dat het toch wel idee is om dit ook op de frontpage te dumpen van tweakers, want daar kunnen we dan ook nog wat bezoekers vandaan slepen.
Ik wil wel een verhaaltje schrijven maar dan zal er een modje r3boot? het even richting fp crew moeten schuifen denk ik.

dan nog een vraagje, zijn er nog mensen die iemand uit zeist mee kunnen nemen? dan hebben we nog een betalende deelnemer!

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Mooi, ik zie dan mijn status op betaald staat.

Ik zit nog steeds met het probleem van vervoer. Ik zie dat er meerdere mensen uit Rotterdam komen, en ik wil hun nog een keer vragen of zij misschien vervoer hebben, of eventueel nog een beetje ruimte om een systeemkast+lcd scherm mee te kunnen nemen. Als dat niet kan dan zal het een beetje lastig gaan voor mij met de trein. Ik wil wel proberen om mijn kast mee te krijgen, maar dat LCD scherm erbij wordt een beetje te veel. Misschien kan iemand mij daar een monitor lenen? Dat zou een stuk schelen. Natuurlijk hoop ik nog steeds stil op iemand die mijn kast een liftje wil meegeven ;)

@pierre-oord: dat had ik ook al bedacht. Andere namen uit de lijst (zomertje, Cliffie) ken ik ook wel vaagelijk (#tweakers.net), maar die gaan niet meer, dus dan wordt mijn tweak-vrienden-club al heel erg beperkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
* Zwerver zit te wachten op zijn stufi, geld staat nl al lang in de pijplijn, maar mijn rekening is atm leeg.....

@[Airwolf]: over mijn lijk dat het niet doorgaat.... contact me ff op 21523173 over dat ene waar we het over gehad hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
@Zwerver: Ik dacht dat het de bedoeling was dat alle users iets leerden van een topic en dat er geen info werd achtergehouden :P

@frim: Ik heb nog wel een wat oudere 17" staan, die zou ik wel kunnen meenemen voor je. Maar ik wil ook nog een oude P266 meenemen waarop ik misschien was server stuff kan uittesten. Daar moet dan ook een 15" je bij, ik weet niet of dat nog past. Dus als iemand een oud rot 15" ding extra kan meenemen regel ik wel een 17" voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 08-08 09:26
ik moet eerlijk zeggen dat het nu eigenlijk al te laat is om het op de frontpage te zetten, dat had je dan al veel eerder moeten doen.

opzich lijkt het wel interessant, als er echt veel mensen zouden komen zou je bijvoorbeeld ook sponsoring hadden kunnen vragen van linux distro's, ibm etc...

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
justice_strike schreef op 24 januari 2004 @ 13:36:
ik moet eerlijk zeggen dat het nu eigenlijk al te laat is om het op de frontpage te zetten, dat had je dan al veel eerder moeten doen.

opzich lijkt het wel interessant, als er echt veel mensen zouden komen zou je bijvoorbeeld ook sponsoring hadden kunnen vragen van linux distro's, ibm etc...
Een paar pagina's terug had ik dat idee ook al geopperd :) maar toen geen reactie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

pierre-oord schreef op 24 januari 2004 @ 13:37:
[...]

Een paar pagina's terug had ik dat idee ook al geopperd :) maar toen geen reactie helaas.
hmm dat heb ik helaas gemist, maar tjah tis nu idd wel wat laat, ik heb eventueel op de locatie wel een 19" over, en twee 15" tft's die we kunnen gebruiken, ik neem zelf van thuis mee voor mijn systemen.

dus mensen met vervoers problemen kunnen eventueel (na overleg) hun monitor achter laten.

Ik had btw, zowel Yellowtab en Suse gemaild en gebeld maar helaas nog geen antwoord over eventuele sponsering/goodies

[ Voor 13% gewijzigd door killercow op 24-01-2004 15:42 ]

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
killercow schreef op 24 januari 2004 @ 15:41:
[...]

hmm dat heb ik helaas gemist, maar tjah tis nu idd wel wat laat, ik heb eventueel op de locatie wel een 19" over, en twee 15" tft's die we kunnen gebruiken, ik neem zelf van thuis mee voor mijn systemen.

dus mensen met vervoers problemen kunnen eventueel (na overleg) hun monitor achter laten.

Ik had btw, zowel Yellowtab en Suse gemaild en gebeld maar helaas nog geen antwoord over eventuele sponsering/goodies
dan zou ik mij graag willen noteren voor de 19 inch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
killercow schreef op 24 januari 2004 @ 15:41:
[...]

Er scheen nog apparatuur te worden weggegeven toch, patchkasten enzo. Vallen die 15" tft's daar ook onder, zo ja, kan er nog gecorrespondeerd worden over de uitslag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist de betaling voor McMiek doorgegeven. Die moet je vandaag nog binnen krijgen. Pixxa maakt het ook dit weekend over. Dus dat zijn er weer twee bij. Vergeet ook niet dat de betaling van HAL-9000 onderweg is. Ik denk dat we het nog wel eens kunnen gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow

killercow

eth0

ey dudes,

ik ga inderdaad wat hardware weggeven, maar daar vallen die tft's niet onder helaas :P

ook gooi ik wellicht wat orginele solaris pakketten in de prijzenton, maar dat weet ik nog niet,

@frim, die 19" kan je lenen hij staat daar al dus dat is dan geregeld.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Alphaserver 1000A 5/400 gescoord :P mag ik die meenemen (ivm met electriciteit en ruimte enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
killercow schreef op 25 januari 2004 @ 17:30:

ik ga inderdaad wat hardware weggeven, maar daar vallen die tft's niet onder helaas :P
gôh wat een pech :P

edit:
zitten er nog counter-strikers bij de mensen van NOS eigenlijk? :)

[ Voor 17% gewijzigd door pierre-oord op 25-01-2004 19:32 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste