He bah, net nu hij eindelijk door heeft dat niet alles letterlijk bedoeld is gaan jullie weer over hem zeiken. ik heb iig geen enkel probleem met zijn reply en aangezien hij direct naar mij gericht is lijkt mijn mening lekker het belangrijkst. lekker puh
jotheman, grappig dat je stug volhoudt ondanks dat ik naar een bron verwijs die naar een post van GFraizer op battle.net verwijst... gewoon koppig of wat?
bokkie, klinkt lekker maar waarom blizzard ipv orb?
kleine btw. m'n sorc (backup bot-sorc hehe) met nova/orb 09 build heeft niet eens zo veel problemen met 1.10 behalve dat je energy shield nu echt niet meer moet gebruiken. nu krijgt je energy shield nl dikke dmg omdat de resistances die je hebt pas _na_ je shield toegepast worden. jij krijgt dus niet veel dmg maar je mana jaag je er in no time doorheen. en als je mana eenmaal op is boeit het hele schild niet meer...
best apart dat er bij shield staat dat hij bonus krijgt van telekineses, maar wat precies staat er niet bij hehe. ik gok duration omdat zo'n shield het nu op lvl 12 opeens 800+ seconden volhoudt..
grappig is trouwens dat ook al is m'n lightning/chainlightning maar lvl 1 kaal, hij toch met alle +skills en synergies al 5-2000 dmg doet. kan je nagaan wat dat wordt met alle synergies max en de skill zelf ook. hij krijgt nu alleen grote bonus van m'n maxed nova. misschien eens kijken wat een chain light sorc voor ultra zieke dmg kan doen

helemaal als je bedenkt dat een ormus robes (en andere +xx% elemental dmg) flink de boel verhogen. m'n 11% light dmg robes die ik gevonden had verhoogt nova ook al redelijk flink.... interessant
PS:
iemand laatst nog wat gezien of zo van de Diablo Clone? ik al een paar dagen niet. tis net alsof de koek op is en ik zoals gewoonlijk achter het net gepist heb
[
Voor 14% gewijzigd door
Termy op 21-11-2003 09:40
]