Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
obsidian schreef op 19 november 2003 @ 10:24:
Bokkie en Skyclad, zijn jullie er vandaag (op battle.net bedoel ik dus) dan kunnen we vandaag wel wat afspreken... Wat is jullie accountnaam btw?

Van de andere GoTters wil ik hem ook wel hebben trouwens, dan kan ik jullie toevoegen aan mijn friendslist.
Was gisteren te moe, viel vrij vroeg in slaap :P

Ben er waarschijnlijk vanavond wel, met account naam Ysidro of Ysidrotwo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

FrostXL schreef op 19 november 2003 @ 10:50:
ik ben pas oook een hc necro begonnen en het gaat nog erg goed, ik heb de skills iron golem+poison explosion (ga voor poison nova) en amp dmg (+ later lower resis) ben nu lvl 28 en kan met gemak diablo aan
mmm das mischien idd ook optie voor mij, maar niet revive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga m weer installeren :)

wel hc en nu maar dan met gesloten games en niet public

iemand die met me mee een nieuwe char wil beginnen @ hc @ ladder dalijk?

ik kan tot 3 - half 4 diabloen, laat maar wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 13:58:
ik ga m weer installeren :)

wel hc en nu maar dan met gesloten games en niet public

iemand die met me mee een nieuwe char wil beginnen @ hc @ ladder dalijk?

ik kan tot 3 - half 4 diabloen, laat maar wat weten.
Ben niet voor 5-en thuis, en moet ook nog eten en zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Skyclad schreef op 19 november 2003 @ 14:36:
[...]

Ben niet voor 5-en thuis, en moet ook nog eten en zo :(
Same here wil graag meelopen mijn hc ladder necro is toch nog maar level 7 vind ik geen punt om ff den of evil opnieuw te doen ;)

Is wel cool btw met zen alle ladder hc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu lvl 7 heb de eerste 3 quests gedaan

ben bezig met een expirimentele assasin hc ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 12:09
Ben op zoek naar Hwanin's Blessing Belt (Set Item).
Over de ruil komen we wel uit.
/w *IdiotNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Comet schreef op 19 november 2003 @ 15:59:
Ben op zoek naar Hwanin's Blessing Belt (Set Item).
Over de ruil komen we wel uit.
/w *IdiotNL
Heb ik wel een. *manhammer03

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Row schreef op 19 november 2003 @ 11:13:
[...]

mmm das mischien idd ook optie voor mij, maar niet revive?
ik heb er idd ook nog revive bij, maar misschien had ik dat beter niet kunnen doen en me volledig op poison + curse+ iron golem kunnen doen, maar ach

btw al die mensen die hc willen doen, kom ff naar irc channel, daar vind je vast wel iemand/ een game

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouuu :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/kutdiablo.JPG

ik kon gewoon niet tegen m praten en dr stond heel droog: talk to meshif

iedereen vond me noob ;(

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
yep, battle.net lagged wat af de laatste 2 dagen :(

ik zette een skillpoint in frozen armor en 10sec later zitten er opeens 3 in :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Omdat ik Hell Meph/Shenk/dinges/Countess runs aan het doen was met mijn sorc, en nog al wat gewone beestjes ook sloopte daarbij, had ik toch maar wat mf items aangedaan, met als resultaat ongeveer 300mf. Maar verminderde resistances.

De runs kostte daardoor langer, en ik vond welgeteld 3 uniques, waaronder 2 newbie items en een nosferatu's coil.

Dus ik toch maar alle mf eq uit, en mijn gewone aan.
Richting Meph vertrokken, en wat irritante exploderende ondode kregen afgemaakt onderweg.

Wat dropt 1 van hen? Een groen Sacred Armor :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

aaargh ik ben nu level 32 maar ik heb gewoon det black runeword nodig, anders doe ik gewoon niet genoeg dmg in nm :/

plz als iemand SC non ladder een bruut 3 socket battle hammer oid heeft plz help me :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

groen sacred armor? hmmm, woot :D
zie je wel, 800%MF is niet nodig, alleen geluk :)
vandaag wat runs gedaan op meph en ormus robes gevonden, best leuk ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Nou heeft mijn barbje de volledige IK set aan, waar ik alle items zelf van heb gevonden, en krijgt zowel de aura als de set bonus. Maar.... Hij krijgt alleen van het armor de partial set bonussen, en verder van geen van de items :(

Dat was al zo voor ik de armor vond, wanneer ik alle andere items droeg kreeg ik alleen +450 AR, en niet alle extra damage en dat soort dingen :(

Enig idee hoe dat kan komen, en hoe ik het op zou kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
@ skyclad, niet alle items zijn 1.10 ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

TLRnZ schreef op 19 november 2003 @ 23:01:
Dat zou een kutstreek zijn als dat het probleem is :(

Maarre... thanks all you guys for the items :) Mijn barb is nu lvl 39 en raast door nightmare heen... :)

Btw, welke items leveren je nog meer damage reduce op? (behalve Shaftstop dus)

[ Voor 12% gewijzigd door mvds op 19-11-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

obsidian schreef op 19 november 2003 @ 23:09:
[...]

Dat zou een kutstreek zijn als dat het probleem is :(

Maarre... thanks all you guys for the items :) Mijn barb is nu lvl 39 en raast door nightmare heen... :)

Btw, welke items leveren je nog meer damage reduce op? (behalve Shaftstop dus)
(Vampire) Gaze en String (of Ears) zijn gangbare items met damage reduce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

np hor :)

mjah gaze en ears kan ook maar ja.. met 2 vingers in de neus door renne is ook niet alles :P (kuch kuch ;))

sorcje gaat ook wel ok nu gok ik? :*)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
TLRnZ schreef op 19 november 2003 @ 23:01:
Alleen de body armor, maar die andere items zouden ook al set bonussen moeten hebben in 1.09 volgens battle.net, en dat hadden ze toen ook al niet :(

De guard en maul zouden volgens de lijst ook 2 sockets moeten hebben, maar die hebben ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Termy schreef op 19 november 2003 @ 23:29:
np hor :)

mjah gaze en ears kan ook maar ja.. met 2 vingers in de neus door renne is ook niet alles :P (kuch kuch ;))

sorcje gaat ook wel ok nu gok ik? :*)
Gaat uitstekend nu :P

Nou nee, maar je merkt wel dat ik eigenlijk nog niet hoor te zijn waar ik nu ben met mijn barb :P Beestjes zijn erg sterk :) Dus als ze wat minder schade zouden doen zou het best lekker zijn...

Ik moet alleen nog even aan LL werken zie ik, dat gaat wat langzaam...

• Row

Row

Skyclad schreef op 19 november 2003 @ 23:31:
[...]

Alleen de body armor, maar die andere items zouden ook al set bonussen moeten hebben in 1.09 volgens battle.net, en dat hadden ze toen ook al niet :(

De guard en maul zouden volgens de lijst ook 2 sockets moeten hebben, maar die hebben ze ook niet.
maul heeft sowiezo geen 2 sockets, maar je MOET de hele set opnieuw vinden in 1.10 mits je alle nieuwe bonussen, niet dat ik je probleem niet snap vind het ook raar...

Verwijderd

slette kutspel :(

deadlag :(

lvl 18 opzich niet heel hoog maar heb nu al weer geen zin om opnieuw te beginne :(

/me gaat stilletjes in zn bedje slapen/huilen

• Skyclad
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 00:44:
slette kutspel :(

deadlag :(

lvl 18 opzich niet heel hoog maar heb nu al weer geen zin om opnieuw te beginne :(

/me gaat stilletjes in zn bedje slapen/huilen
Doe als ik, ga Blade Fury assassin spelen HC... je hoeft alleen maar de eerste 18 levels in leven te blijven, daarna komen monsters toch niet meer dichtbij.

Enige nadeel is dat ik nog geen andere ladder chars heb, en dus nog helemaal geen items :( (Ook niet dingen die je hard nodig hebt als ranged assassin zoals cleglaw's gloves)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 20 november 2003 @ 08:05:
[...]

Doe als ik, ga Blade Fury assassin spelen HC... je hoeft alleen maar de eerste 18 levels in leven te blijven, daarna komen monsters toch niet meer dichtbij.

Enige nadeel is dat ik nog geen andere ladder chars heb, en dus nog helemaal geen items :( (Ook niet dingen die je hard nodig hebt als ranged assassin zoals cleglaw's gloves)
Cleglaws zijn fijn idd

de knockback en slowdown zijn DE reden waarom ik nog niet naar frosties/magefist ben overgestapt

Ik zet me assa ff in de ijskast en ga wel een MF sorc maken en met me pally verder, want zolang ik geen cb spul heb doe ik niet genoeg dmg in nm en levellen gaat nu niet echt snel (op baal runs na)

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 20 november 2003 @ 08:14:
[...]

Cleglaws zijn fijn idd

de knockback en slowdown zijn DE reden waarom ik nog niet naar frosties/magefist ben overgestapt

Ik zet me assa ff in de ijskast en ga wel een MF sorc maken en met me pally verder, want zolang ik geen cb spul heb doe ik niet genoeg dmg in nm en levellen gaat nu niet echt snel (op baal runs na)
Ik gebruik met mijn SC Assassin die Venomnogwat gloves met 5% CB, en ga denk ik ook mijn helmpje vervangen door die set helm met nog eens 35% CB. Dan heb ik in het totaal 95%, zou redelijk moeten zijn ;)

Maar voor ik dat allemaal op HC ladder heb duurt nog wel even.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 20 november 2003 @ 08:38:
[...]

Ik gebruik met mijn SC Assassin die Venomnogwat gloves met 5% CB, en ga denk ik ook mijn helmpje vervangen door die set helm met nog eens 35% CB. Dan heb ik in het totaal 95%, zou redelijk moeten zijn ;)

Maar voor ik dat allemaal op HC ladder heb duurt nog wel even.
heb al me vrienden al op jacht gestuurd voor die set helm, goed 3 socket wapen en Golbin Toe ^_^

voorlopig straks eerst die boots met 15% cb das iig iets

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft iemand String of ears en Arreats Face voor me? :P

Verwijderd

wil iemand een nieuwe char beginne hc ladder ?

ik verveel me...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 20 november 2003 @ 09:30:
Heeft iemand String of ears en Arreats Face voor me? :P
string of ears heb ik nog wel :)

• Skyclad
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 09:35:

ik verveel me...
Als je dat nou 's avonds vraagt in plaats van overdag... Sommige mensen moeten werken :/

• Termy

Termy

mjah. arreat's dropte niet erg veel in 09 dus heb ik er niet veel van. in 1.10 nog niet gevonden (wel tig witte slayer guards) maar ja.

misschien ook maar eens een blade fury assa maken, niet ladder echter want daar heb ik genoeg aan 1 speel-char.

grappig trouwens dat ik net lees op diabloii.net dat MF WEL werkt op bosses en zo. of het een bug is of expres is nog niet duidelijk :o

Sorry Superior Daemon, blijkbaar krijg je naast je harde plasser tevens betere items met MF ;) (niet dat 800% nuttig is maar ok, andere discussie :P)

ook staat er een stukje bij waar verteld wordt waarom die Burning Soul, Gloom etc in hell zo'n achterlijke dmg doen. gedeelte van de reden is een bug blijkbaar en van mijn part mag die per direct gefixt worden want dit slaat echt nergens op. 75% light resis en m'n barb vangt klappe van die dingen alsof hij -100 heeft :/
truc (waar ik gelukkig zelf al achter was gekomen hehe) om niet totaal geslacht te worden is om niet stil te blijven staan omdat je anders tot 5 keer geraakt kan worden in 1 bolt (het is nl chain-lightning) wat alles opgeteld 2000+ dmg kan zijn.. van maar 1 burning soul.. en ze zijn meestal niet alleen muhahahaha :P

als extraatje, door een bug (1 van de?) doen ze ook hun melee dmg via die bolt (wat nou resistance? lol) dus raadt eens wat er gebeurt als ze Might of zo hebben... LOL. gister zat ik in een baalrun game en we kwamen een zoot van die krengen tegen met Might en de dmg was opeens toch wel erg pijnlijk geworden. iedereen behalve ik en een sorc die hem meteen peerde ging meteen dood toen we het hoekje om liepen. die "tainted" gasten in act 1 en zo schijnen ook "bugged" te zijn. klopt ook wel want die doen ook zware dmg. eigenlijk vond ik al vanaf dag 1 van 1.10 dat die 2 typen monsters wel erg zware dmg doen en de rest is niet echt boeiend als je een beetje weet wat je aan't doen bent. grappig dat nu blijkt dat precies die 2 bugged zijn..

[ Voor 40% gewijzigd door Termy op 20-11-2003 10:31 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 20 november 2003 @ 10:03:
[...]

string of ears heb ik nog wel :)
Als je een vrouw was zou ik je kussen :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 20 november 2003 @ 10:50:
[...]

Als je een vrouw was zou ik je kussen :P
vanavond rond uur of half 9 ben ik online

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 20 november 2003 @ 10:57:
[...]

Ok :)

Hebben sommige monsters op nightmare trouwens een onwijs hoge block ofzo? Ik sta op ze in te hakken mar ik raak ze niet, en zij mij wel, andere beesten die erbij staan raak ik wel... Echt vaag.

• Skyclad
obsidian schreef op 20 november 2003 @ 11:34:
[...]

Ok :)

Hebben sommige monsters op nightmare trouwens een onwijs hoge block ofzo? Ik sta op ze in te hakken mar ik raak ze niet, en zij mij wel, andere beesten die erbij staan raak ik wel... Echt vaag.
Verhoog je attack rating een beetje :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Skyclad schreef op 20 november 2003 @ 11:38:
[...]

Verhoog je attack rating een beetje :)
Die is 1k nu....

Verwijderd

Skyclad schreef op 20 november 2003 @ 10:12:
[...]

Als je dat nou 's avonds vraagt in plaats van overdag... Sommige mensen moeten werken :/
:D en sommige mensen hebben tentameweek :)

• Row

Row

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 09:35:

ik verveel me...
Ja ezel ik zeg 4x in dit topic dat ik net een necro hc ladder ben begonnen niet dat je ff iets zegt dat je wil mee lopen... :O

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Lag is dat denk ik want ik heb daar oo klastvan ik raak soms niks terwijl ik 88% kans heb om te raken dan.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

Sorry Superior Daemon, blijkbaar krijg je naast je harde plasser tevens betere items met MF ;) (niet dat 800% nuttig is maar ok, andere discussie :P)

Muhahahahahaha,.... je weet mn antwoord toch nog? m'n vriendin zorgt ervoor, zorg jij nou maar dat je hem overeind krijgt ZONDER vieze sex site's... maar ik zij toch dat mf wel werkt :D maar goed ik heb 0 mf en heb dus storm shako wizardpike lidless guardian angel eldritch doombringer en nog een paar LADDER ONLY items gevonden.... tevens heb ik ook eagle, wf en zo OP LADDER Muhahaha... maar dat is omdat een maatje van me een bug vertelde waarmee je drops 10x beter worden.... maar goed dat over je vriendin en zo was maar geintje maar dat snap je zelf ook wel hehehehe... k ga zo naar huis (ben nu @ mn meisje) en dan even mn Hammerdin lvl'en.... ze ownen man echt kick ass hehe...

• Termy

Termy

Vieze sex sites? hoezo Vies? nooit vies gevonden :P

Grappig dat je ook zonder mf blijkbaar wat vindt maar ja, tis met en zonder mf gewoon geluk. wat is die bug trouwens? of ga je ons dat niet vertellen? zal wel iets te maken hebben met een harde plasser krijgen van Meph en daarna hem strelen met een orb? niet? he jammer ik dacht echt dat het zoiets was :P

Hammerdins zijn idd wel aardig tegenwoordig. maar ja. ik vind er weinig aan om op ladder als een debiel van alles te maken als ik er verder toch niks heb. het is wel lollig om met m'n barbje daar rond te rennen maar verder... neuh.

ik vind het overigens zwaar irritant dat er zoveel ladder-only is. eerst maken ze ons lekker met van alles en nog wat, vooral de rune-upgrade tot /met zod en dan opeens boem ladder only. leukste uniques, ladder only. upgrade van uniques naar elite opeens ladder only... echt de hele 1.10 patch is opeens ladder only geworden en alles wat daarvoor bezig was kan gewoon de pest krijgen. iedereen was zwaar aan't sparen voor die upgrades en zo en dan word je zo in de kou gezet.

gewoonweg belachelijk dat de paar nieuwe "echt goede" uniques die erbij gekomen zijn allemaal ladder only zijn. wel eens naar de nieuwe niet-ladder only uniques gekeken? echt TE sneu gewoon. meestal zijn een cruel xxx of quick/evis gewoon weg beter/makkelijker en dan heb ik het nog niet eens over wel of niet sockets. het valt me nog mee dat BotD niet ladder only is geworden (of ubehaupt enig runeword). naar mijn mening is dit een verschrikkelijk misselijke manier om men te dwingen ladder te gaan spelen en dus _weer_ opnieuw te beginnen. walgelijk. hopelijk stopt de ladder na niet al te lang zodat de goede items te traden zijn van gasten zoals jij die de hele dag mf runs doen.

gewoonweg om te kotsen dat al het leuke ladder only is... en NEE dit is niet het geklaag van een botter die z'n speeltjes mist maar het geklaag van iemand die zich verheugde op dingen die komen gingen en nu opeens blijkt dat ik een extra "ban" over m'n dak heen krijg omdat anders 1.10 gewoon zwaar lachwekkend is qua "expansion waarde". en dan heb ik het nog niet eens gehad over de crapload aan bugs. grappige is dat het schijnt (heb nogal wat gelezen vandaag) dat de huidige patch _exact_ beta 1.10b is. NIKS is gefixt van wat er daar fout was.. en daar doen ze dan 2 jaar over? val dood stel lijers @ blizzard! :r

ahhh, dit is beter dan een harde plasser van 800% mf :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het aantal bugs is idd niet om vrolijk van te worden, en ook de lag van de laatste dagen is echt verschrikkelijk.... Als je al eenspel kan aanmaken dan is het de vraag of je erin kan komen, kom je erin dan is het de vraag hoelang je erin kan blijven...

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 20 november 2003 @ 10:57:
[...]

Ik ben er ook, maar ik kan je niet wisperen...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 20 november 2003 @ 20:33:
[...]

Ik ben er ook, maar ik kan je niet wisperen...
hmmz vaag ik jouw ook niet zit er wel in
europe realm he

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 20 november 2003 @ 20:54:
[...]

hmmz vaag ik jouw ook niet zit er wel in
europe realm he
Jups, maar nu ineens wel dus... Vaag dat B.net

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo na het weekend ga ik een nieuwe MF sorc maken :) had de volgende build in gedachte

fire ball 20
meteor 20
fire mastery 20
blizzard 20
cold mastery 1
teleport 1
static field 1

dat is het doel, gezien de me huidige mf sorc gewoon butt is :/

• jotheman

jotheman

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 17:41:

Muhahahahahaha,.... je weet mn antwoord toch nog? m'n vriendin zorgt ervoor, zorg jij nou maar dat je hem overeind krijgt ZONDER vieze sex site's... maar ik zij toch dat mf wel werkt :D maar goed ik heb 0 mf en heb dus storm shako wizardpike lidless guardian angel eldritch doombringer en nog een paar LADDER ONLY items gevonden.... tevens heb ik ook eagle, wf en zo OP LADDER Muhahaha... maar dat is omdat een maatje van me een bug vertelde waarmee je drops 10x beter worden.... maar goed dat over je vriendin en zo was maar geintje maar dat snap je zelf ook wel hehehehe... k ga zo naar huis (ben nu @ mn meisje) en dan even mn Hammerdin lvl'en.... ze ownen man echt kick ass hehe...
Echt geweldige humor jongens...
Maargoed, bosses zijn UNAFFECTED by MF, kun je zeggen wat je wilt, staat op schrift en al. Dus meph-runs e.d. kun je net zo goed met je normale uitrusting maken.

Heeft iemand een Zakarum te ruil btw?

I see dead pixels...

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
http://www.battle.net/for...&ReplyCount=21#post483431

MF werkt wel op bosses hier kan je het lezen

/knip modus

GF!! does magic find work on bosses or not??! | 11/18/2003 3:08:50 AM GMTST

well GF, you have confused me( and maybe others as well) at one time, it said MF didnt work on Bosses, has this changed? Did you make a typo last time, or maybe a typo now? Please confirm this. Im sure a lot of people want to know

GFraizer

Jarulf says it does in his testing. That's good enough for me :)

Jarulf

I think that during the development of the patch and perhaps even in the public beta, it might not have work on some bosses. Currently however, it works on all bosses including act bosses, at least on my copy of the game and it is the same as everyone else has :) _/-\o_

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

He bah, net nu hij eindelijk door heeft dat niet alles letterlijk bedoeld is gaan jullie weer over hem zeiken. ik heb iig geen enkel probleem met zijn reply en aangezien hij direct naar mij gericht is lijkt mijn mening lekker het belangrijkst. lekker puh :P

jotheman, grappig dat je stug volhoudt ondanks dat ik naar een bron verwijs die naar een post van GFraizer op battle.net verwijst... gewoon koppig of wat?

bokkie, klinkt lekker maar waarom blizzard ipv orb?

kleine btw. m'n sorc (backup bot-sorc hehe) met nova/orb 09 build heeft niet eens zo veel problemen met 1.10 behalve dat je energy shield nu echt niet meer moet gebruiken. nu krijgt je energy shield nl dikke dmg omdat de resistances die je hebt pas _na_ je shield toegepast worden. jij krijgt dus niet veel dmg maar je mana jaag je er in no time doorheen. en als je mana eenmaal op is boeit het hele schild niet meer... :/

best apart dat er bij shield staat dat hij bonus krijgt van telekineses, maar wat precies staat er niet bij hehe. ik gok duration omdat zo'n shield het nu op lvl 12 opeens 800+ seconden volhoudt..

grappig is trouwens dat ook al is m'n lightning/chainlightning maar lvl 1 kaal, hij toch met alle +skills en synergies al 5-2000 dmg doet. kan je nagaan wat dat wordt met alle synergies max en de skill zelf ook. hij krijgt nu alleen grote bonus van m'n maxed nova. misschien eens kijken wat een chain light sorc voor ultra zieke dmg kan doen :D helemaal als je bedenkt dat een ormus robes (en andere +xx% elemental dmg) flink de boel verhogen. m'n 11% light dmg robes die ik gevonden had verhoogt nova ook al redelijk flink.... interessant ;)

PS:

iemand laatst nog wat gezien of zo van de Diablo Clone? ik al een paar dagen niet. tis net alsof de koek op is en ik zoals gewoonlijk achter het net gepist heb :|

[ Voor 14% gewijzigd door Termy op 21-11-2003 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 21 november 2003 @ 09:36:
*knip*

bokkie, klinkt lekker maar waarom blizzard ipv orb?
ik merk dat me orb sorc gewoon zwaar generfd is
hij doet gewoon niet genoeg dmg op hell, ik hoop dat die blizzard meer dmg doet

en het is weer eens wat anders ^_^

geen TS meer om dezelfde reden, target maar 1 tegelijk

mischien dat ik ook nog wat in hydra stop ipv alles in meteor
kleine btw. m'n sorc (backup bot-sorc hehe) met nova/orb 09 build heeft niet eens zo veel problemen met 1.10 behalve dat je energy shield nu echt niet meer moet gebruiken. nu krijgt je energy shield nl dikke dmg omdat de resistances die je hebt pas _na_ je shield toegepast worden. jij krijgt dus niet veel dmg maar je mana jaag je er in no time doorheen. en als je mana eenmaal op is boeit het hele schild niet meer... :/

best apart dat er bij shield staat dat hij bonus krijgt van telekineses, maar wat precies staat er niet bij hehe. ik gok duration omdat zo'n shield het nu op lvl 12 opeens 800+ seconden volhoudt..
ja heb al gemerkt dat ik idd weinig heb aan me energy shield :/ ik moet echt rennen voor me leven voor bepaalde uniques terwijl ik eerst gewoon rustig een half uur kon gaan stilstaan
grappig is trouwens dat ook al is m'n lightning/chainlightning maar lvl 1 kaal, hij toch met alle +skills en synergies al 5-2000 dmg doet. kan je nagaan wat dat wordt met alle synergies max en de skill zelf ook. hij krijgt nu alleen grote bonus van m'n maxed nova. misschien eens kijken wat een chain light sorc voor ultra zieke dmg kan doen :D helemaal als je bedenkt dat een ormus robes (en andere +xx% elemental dmg) flink de boel verhogen. m'n 11% light dmg robes die ik gevonden had verhoogt nova ook al redelijk flink.... interessant ;)
Chain lightning sorc is ook wel leuk, maar ik heb gemerkt dat een goed gelevelde act 3 lichtning merc redelijk afdoende is in de meeste gevallen mits redelijk uitgerust natuurlijk
PS:

iemand laatst nog wat gezien of zo van de Diablo Clone? ik al een paar dagen niet. tis net alsof de koek op is en ik zoals gewoonlijk achter het net gepist heb :|
gistern 3 uur in hell games rondgehobbeld met een maat van me, 1x de sojs boodschap gezien maar voor de rest nada

mensen al nieuwe Ama builds geprobeerd? me hybridazon is gewoon dik butt

zie ook steeds meer necro's rondlopen die wel flink dmg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

jotheman schreef op 20 november 2003 @ 23:19:
[...]

Echt geweldige humor jongens...
Maargoed, bosses zijn UNAFFECTED by MF, kun je zeggen wat je wilt, staat op schrift en al. Dus meph-runs e.d. kun je net zo goed met je normale uitrusting maken.

Heeft iemand een Zakarum te ruil btw?
yep heb ik voor je, hij is geummed :P ik neem aan dat je het over sc nonladder hebt?

ben vanavond wel online
msn: ro_man86 at hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft het voor een barb eigenlijk zin om de natural resist op de krikken tot max? Ik zie dat ie er nu maar 2 punten per lvl up bijkrijgt. Zit nu op lvl 13 ofzo, vind het zonde om voor die 14 extra resist 7 punten te verspillen...

Die andere moet wel max zijn denk ik he? Die je extra def geeft... En verder Mastery maxen, en ww? Nog een warcry maxen?

[edit] Oh, en heeft er iemand de runes voor Delirium voor me? De helm heb ik al (Giant Conch)...

[ Voor 15% gewijzigd door mvds op 21-11-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Gisteravond zijn de servers down geweest van Battle.net, rond een uur of 1:30 NL tijd, misschien zijn de bugs en de lags nu minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
jjwa schreef op 21 november 2003 @ 14:43:
Gisteravond zijn de servers down geweest van Battle.net, rond een uur of 1:30 NL tijd, misschien zijn de bugs en de lags nu minder.
ik hoop het, het was deze week niet echt bepaald speelbaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Row
Srry kerel, ben een hele tijd niet meer online geweest, dus pardon voor de late reply van de BotD bow :P iig heb je em nog steeds nodig ? Zoja zeg maar wanneer je keertje tijd hebt om online te komen, dan kunnen we heus wel wat regelen ;) anyway regards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 21 november 2003 @ 12:34:
Heeft het voor een barb eigenlijk zin om de natural resist op de krikken tot max? Ik zie dat ie er nu maar 2 punten per lvl up bijkrijgt. Zit nu op lvl 13 ofzo, vind het zonde om voor die 14 extra resist 7 punten te verspillen...

Die andere moet wel max zijn denk ik he? Die je extra def geeft... En verder Mastery maxen, en ww? Nog een warcry maxen?

[edit] Oh, en heeft er iemand de runes voor Delirium voor me? De helm heb ik al (Giant Conch)...
Standaard .09 barb;
max BO
max mastery
max ww of frenzy
met +skills increased speed op Slvl14
Slvl1 zerk, of zerk als dump
Overige skills gingen in shout, omdat dat een betere defbonus geeft dan iron skin.

Een .10 barb is niet erg verschillend, hoewel je makkelijker skills in nat res doet, omdat res belangrijker is dan in .09, maar vanaf 2 res/lvl is het IMO niet de moeite, probeer dan liever je res uit je charms of schild te halen.

Hopelijk help ik daar iets mee..:)

Phew.. eerste post op GoT in een lange, erg lange tijd..=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
ben zelf nu met een Concentrate Barb bezig hij is al lvl 54 dus gaat best snel so

hij kilt als een gek en party member houden van je met BO+shout :D

Skills:

20 Concentration
20 Shout
20 Battle Orders
20 Weapon Mastery
15 Bash(synergie bonus 5% damage/level boost naar je concentrate skill)

1 in Leap Attack, Battle Cry, Grim Ward, Battle Command, Berserk, Increased Speed, Natural Resist, +all pre-reqs.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Shiiiiiit! Waarom krijgt een helm die max 3 sockets kan hebben er maar 2 bij larzuk? Nu kan ik er niks mee :( Was net zo'm mooie helm om er Delirium in t ezetten, dan zou ie 400 def hebben :(

[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 21-11-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Laatst online: 08-09 13:57
ik snap niet hoe het volgende komt:
op de ene computer staat erbij wanneer de chars expire
en op de andere niet ... met dezelfde accounts
[img]url=http://users.pandora.be/racer/download/expires0.jpg[/img]

[img]url=http://users.pandora.be/racer/download/expires1.jpg[/img]

bovendien is het nu max 44 dagen ipv 3 maanden , is dat nu zo in 1.10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nog wat vaags, ik probeer drie identieke runes te cuben, no luck... Wat is er aan de hand met het spel joh? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
obsidian schreef op 21 november 2003 @ 23:13:
Nog wat vaags, ik probeer drie identieke runes te cuben, no luck... Wat is er aan de hand met het spel joh? :(
welke runes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

3 x Thul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een C.topaz voor nodig joh;)

Hier de recepten;
http://www.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

Geen idee hoe linkjes werken hier, maar zo is het altijd goed..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oh man, wat een kloteregel is dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Laatst online: 08-09 13:57
juist genoteerd dat ik een socket van een item kan leeg maken met tp + hel rune :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ook handig om eerst diabloii.net te checken :)

btw, wat voor helm was dat? de kans op max sockets is wel groot maar niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

waah, verder dan ooit met diablo (act 4 nu .. net bezig, 1e waypoint gevonden)

partner gaat slapen, dus ik w8 weer even af.. maar vond vlak voor het einde een beserker set item, en daar had ik nog een armor van .. en nou dus de helm + de armor .. geven als je ze alle2 aan doet toch leuke bonus (+2xx attack rating helm / +81 def op armor)

alleen jammer dat het een barbarian set is .. (+1 all barbarian skills =\) en ik ben een paladin .. maar ik zie er nu leuk bruin uit ;) en dat is al hele verbetering =)

vanmiddag/morgen voor de eerste keer uitspelen .. nog nooit aan toe gekomen .. toch leuk =)

edit : a drats, onwijs rukke item-set .. nou ja... had toch nog geen betere helm/armor gevonden .. ben pas lvl 27, en ik zie er cooler uit ;)

[ Voor 11% gewijzigd door yamAUchi op 22-11-2003 09:02 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een gigantisch voordeel dat je er met .10 veel cooler uit kunt zien dan in .09, onder andere doordat de kleuren van magic items meegaan naar je char enzo.:)

Iemand al geprobeerd om een zo cool mogelijk uitziende druid te maken ofzo? Ik heb zo'n witte rare-helm, staat erg mooi op een blauwe armor, maar ben altijd in voor andere ideen..:)

Binnenkort maar weer verder met mijn laddersorc, mischien valt er nog iets leuks uit meph.

Btw, hoe zit het met de posts hier, alleen de posts inb het serieuze gedeelte tellen mee voor je count ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Termy schreef op 22 november 2003 @ 01:05:
ook handig om eerst diabloii.net te checken :)

btw, wat voor helm was dat? de kans op max sockets is wel groot maar niet 100%.
Giant Conch, met 140 def... Zou 260 def erbij krijgen en +2 skills.... Had zo'n mooi hempje geweest :'( Nu toch maar weer op zoek naar Arreats Face dan maar... Al is de kans op die helm erg klein maar ja.... Was al blij dat ik een vervanging gevonden had die net zo goed was... (misschien zelfs beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer dood :(

ik ga weer sc spelen denk k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

nu we het toch over hoe je eruit ziet hebben, mijn valkary kan soms rood of bluaw of gewoon geel zijn , wat betekent dit?? en kan ik zelf bepalen wat ik wil?
edit:

typo's

[ Voor 10% gewijzigd door FrostXL op 22-11-2003 14:33 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

frostxl, valkyries hebben altijd andere dingen aan als je ze maakt. grappige van MH was dat je ook bij golems/valkyries/shadows kon kijken. hoe hoger het lvl hoe meer items ze gebruiken. en soms dus met een effect erop dat het rood of zo maakt. :)

hurin, waarom is dit niet serieus? enige niet serieuze forum op GoT is m.i. de HK. waar ik overigens graag kom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 12:05:
Ik vind het een gigantisch voordeel dat je er met .10 veel cooler uit kunt zien dan in .09, onder andere doordat de kleuren van magic items meegaan naar je char enzo.:)

Iemand al geprobeerd om een zo cool mogelijk uitziende druid te maken ofzo? Ik heb zo'n witte rare-helm, staat erg mooi op een blauwe armor, maar ben altijd in voor andere ideen..:)
Jaja ik heb ook altijd al een smurf willen maken hoor :D ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmwa, serieus, of iig informatief... ofzo...;)

Main vraag was wanneer je posts tellen ofzo.:)

Verder wel leuk topic dit, toch mijn favo game, altijd leuk om er over te praten, maar toch niet het meest serieuze onderwerp, wel?;p

Ik vraag me af of een blauwe skull cap ofzo niet een betere smurf maakt btw/:)

Nu nog grote smurf en dan zoeken we een andere kledingstijl, k?>]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebt iemand een guardian angel/shaft/shako/gaze/string of zakarum op ladder? ik wil natalya's armor + boots + ik helmet + ik belt + ik maul + 1.10 zwaard (naam kwijt) en nog een add ervoor geven... lijkt me meer dan fair... ligt eraan welk item je hebt dus zeg maar wat je hebt en wat je wilt... heb 't hard nodig dus offers kom maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman

jotheman

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 23:26:
Hebt iemand een guardian angel/shaft/shako/gaze/string of zakarum op ladder? ik wil natalya's armor + boots + ik helmet + ik belt + ik maul + 1.10 zwaard (naam kwijt) en nog een add ervoor geven... lijkt me meer dan fair... ligt eraan welk item je hebt dus zeg maar wat je hebt en wat je wilt... heb 't hard nodig dus offers kom maar :P
Kheb angel, gaze, string en zakarum maar wil ze niet kwijt sorry, zooooo moeilijk te vinden en duur om te krijgen :(...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jotheman schreef op 23 november 2003 @ 00:26:
[...]

Kheb angel, gaze, string en zakarum maar wil ze niet kwijt sorry, zooooo moeilijk te vinden en duur om te krijgen :(...
Valt wel mee duur... moeilijk vinden oke geef ik toe hehe... maar duur valt ook wel mee heb guardian getrade voor een shako man alleen die $#^#^battle net lagte en toen dropte hij :P

Maar goed nat armor en boots en de hele ik shit is ook wel wat waard en ik zij al... ik wil best nat armor + boots + ik stuff geven voor EEN item dus guardian angel of shako of zo... zo flauw ben ik niet hehe,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman

jotheman

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 00:37:
[...]

Valt wel mee duur... moeilijk vinden oke geef ik toe hehe... maar duur valt ook wel mee heb guardian getrade voor een shako man alleen die $#^#^battle net lagte en toen dropte hij :P

Maar goed nat armor en boots en de hele ik shit is ook wel wat waard en ik zij al... ik wil best nat armor + boots + ik stuff geven voor EEN item dus guardian angel of shako of zo... zo flauw ben ik niet hehe,...
Zie maar eens een Zakarum te krijgen zonder de vétste items, lukt je nevernooit... ze zijn megaduur. En jouw spullen zijn in verhouding minder waard, nix tegen jou ofzo hoor, maar de ruilverhoudingen t.o.v. 1.09 zijn heel erg veranderd.

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ladder zijn de meeste items veel minder vaak gevallen, waardoor de bruikbare items, eigenlijk de direct bruikbare items, veel duurder zijn. Verder zullen items die ge-upgrade kunnen worden, zoals HoZ, maar ook spire of honour en bv tucs ofzo veel duurder worden, omdat je die non-ladder niet kunt graden.

Als de prijzen zich verder stabiliseren dan zullen dingen als HoZ iets minder duur worden en worden bv ist runes enz weer populair. In het begin kon je voor een HoZ net een wizz kopen, nu zijn wizzies weer iets minder populair omdat de meeste sorc's voorzien zijn.

Ik ben trouwens nog op zoek naar een ladder tal armor en een harlequin crest, heb nog een storm en allerlei elite uniques te ruil als iemand een van deze twee over heeft..:)

Iemand hier nog hoog op de ladder gestaan trouwens? Ik ben niet hoger gekomen dan 4xx met mijn sorc, daarna had ik geen zin en tijd meer..:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

3 replies gewist, 1 PM gestuurd. Hopelijk is dit de laatste keer, want ik moet hier toch iets te vaak de discussie weer op het goede pad brengen.

Als er iets is wat je niet goed vindt, plaats dan een Topic Report of een SM topic. Je kan er natuurlijk ook zelf op reageren, maar dat gaat op een gegeven moment ten koste van de sfeer in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 november 2003 @ 19:25:
*zucht*

3 replies gewist, 1 PM gestuurd. Hopelijk is dit de laatste keer, want ik moet hier toch iets te vaak de discussie weer op het goede pad brengen.

Als er iets is wat je niet goed vindt, plaats dan een Topic Report of een SM topic. Je kan er natuurlijk ook zelf op reageren, maar dat gaat op een gegeven moment ten koste van de sfeer in het topic.
sorry Terr :>
edit:
en fumoffu roxort :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

SuperiorDaemon schreef op 23 november 2003 @ 21:18:
OMG Terr waarom nu weer ikke als k mag vragen ??? heb ik iemand uitgescholde of zo? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Nou dan? waar zijn jullie mee bezig ik heb niemand uitgescholden of beledigt toch? en anders was het niet me bedoelling maar ik heb niemand uitgescholde of belachelijk gemaakt of zo!

Maar goed heb net hand of blessing gevonden... ram hem op mijn paladin... (is hammer caster) en het ding is maar +2 all skills maar geeft je wel 500 damage meer IN EEN keer.... wist niet dat dat zo veel uitmaakte :) echt wel cool hehe... gewoon gevonden bij een boost... Andriel op hell.... is heel makkelijk te verslaan en dropt vaak zelfs goede stuff... Misschien een tip voor somige mensen die nog niet aan hell baal of zo toe zijn... ik kan hem namelijk ook niet mee mn sorc hehe
stop toch eens met zeuren man, meerdere mensen vinden je irritant, doe gewoon chill man we hoeven niet om de seconde te weten wat jij allemaal vind...

[ Voor 9% gewijzigd door Row op 23-11-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 23 november 2003 @ 21:21:
[...]

stop toch eens met zeuren man, meerdere mensen vinden je irritant, doe gewoon chill man we hoeven niet om de seconde te weten wat jij allemaal vind...
:) en beledigd moet met n d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een link voor een 1.10 editor

Ik wil namelijk een aantal builds testen in singel player :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

zover ik weet is er nog geen editor. best jammer want ik wil ook wel een aantal dingen sp kunnen proberen voordat ik uren bezig ben een char te lvlen etc :/

Btw, hoezo reacties verwijderd etc? ik zag eigenlijk helemaal niks mis gaan of zo... naja zal wel, gelukkig hoef ik niet de mod te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Laatst online: 26-07 21:05
Heb een probleempje...

Heb na een jaar niet gespeeld te hebben dit spel weer uit de kast getrokken. Eerst met een Druid wat lopen kutten, spel uitgespeeld (offline, gewoon tm Act 5) en nu een Sorceress gestart. Ben in Act 3, moet Khalims Brain hebben, maar deze is gewoonweg niet aanwezig in de Flayer Dungeon :| ... heb de hele Dungeon al 3x uitgekamt.

Wat moet ik doen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Knakker schreef op 23 november 2003 @ 23:15:
Heb een probleempje...

Heb na een jaar niet gespeeld te hebben dit spel weer uit de kast getrokken. Eerst met een Druid wat lopen kutten, spel uitgespeeld (offline, gewoon tm Act 5) en nu een Sorceress gestart. Ben in Act 3, moet Khalims Brain hebben, maar deze is gewoonweg niet aanwezig in de Flayer Dungeon :| ... heb de hele Dungeon al 3x uitgekamt.

Wat moet ik doen?
ik geloof dat je in dat level een hendel moet overhalen en dan kan je door een ding naar het volgende level, waar een zooi kistjes staan, daar zit hij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Laatst online: 26-07 21:05
jjwa schreef op 23 november 2003 @ 23:34:
[...]

ik geloof dat je in dat level een hendel moet overhalen en dan kan je door een ding naar het volgende level, waar een zooi kistjes staan, daar zit hij in.
Nee dat is een ander artifact in de sewers onder Kurast Bazaar; een hendel was ik wel tegengekomen.

Ik heb elk kistje en grafkist geopend, en elk poppetje (in level 3 zit zo'n Immune-to-fire figuur die Khalims Brain had moeten hebben) gedood. Het is er gewoon niet...

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knakker schreef op 23 november 2003 @ 23:15:
Heb een probleempje...

Wat moet ik doen?
Je kan je map files in je Diablo 2 directory knippen en ergens anders neergooien. Dan maakt ie voor je char als het goed is nieuwe maplayouts aan. Dan gewoon via je waypoint en de Flayer Jungle de dungeon opnieuw bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 23 november 2003 @ 23:04:
zover ik weet is er nog geen editor. best jammer want ik wil ook wel een aantal dingen sp kunnen proberen voordat ik uren bezig ben een char te lvlen etc :/

Btw, hoezo reacties verwijderd etc? ik zag eigenlijk helemaal niks mis gaan of zo... naja zal wel, gelukkig hoef ik niet de mod te spelen :P
als het puur om builds qua skillpoints en statpoints gaat, kan je een proggie gebruiken om mem adressen te localiseren

ff zoeken naar je exp adres en die verhogen nav de tabel op de arreat summit en bam in 5 minuten lvl 80 (of welk level je dan ook wil)

zo test ik me builds, gisteravond die meteor blizzard sorc ff getest, en het ziet er veel belovend uit, straks als ik thuis ben meteen beginnen met die sorc ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 24 november 2003 @ 09:19:
[...]

als het puur om builds qua skillpoints en statpoints gaat, kan je een proggie gebruiken om mem adressen te localiseren

ff zoeken naar je exp adres en die verhogen nav de tabel op de arreat summit en bam in 5 minuten lvl 80 (of welk level je dan ook wil)

zo test ik me builds, gisteravond die meteor blizzard sorc ff getest, en het ziet er veel belovend uit, straks als ik thuis ben meteen beginnen met die sorc ^_^
Ik had eerst allemaal chars met 20+ alle skills op single player dankzij UltraEdit32 :P

Alleen het gebrek aan goede items blijft dan een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met een ama. Heb inmiddels wel een leuk wapentje, probleem is alelen de mana. Ik heb dus mana leech items nodig. Weet iemand wat leuke items die niet al te moeilijk te vinden zijn, en waar je deze kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manald heal ringetje? Lycanders aim heeft ook ml:). Kweet niet of je op ladder speelt of niet, op non ladder zijn deze items erg cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Knakker schreef op 23 november 2003 @ 23:40:
[...]

Nee dat is een ander artifact in de sewers onder Kurast Bazaar; een hendel was ik wel tegengekomen.

Ik heb elk kistje en grafkist geopend, en elk poppetje (in level 3 zit zo'n Immune-to-fire figuur die Khalims Brain had moeten hebben) gedood. Het is er gewoon niet...
Een singleplayer character, kan je daarmee via tcp-ip of open battle.net online?
Dat idee had ik in ieder geval van wel.
In dat geval zou je daar een Durance of Hate lvl 2 wp kunenn vragen (als je de council al gedaan hebt).

Mocht je wel online kunnen maar kan je niet iemand vinden om jou even die WP te geven, dan kan ik dat denk ik wel voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen deze ochten'd paar runs gedaan en dit gevonden...

34% ChanceGuard-Boodmoon-Wizardpike-Baranastar-EthBonehew-Bramble Mits-Alibaba-Djin Slayer-TO Gloves Ik Maul 2 sock-Ik Helm-Ik Belt-Bloodfist-Luna Schield-Sanders Glove+Boots

De Bonehew is wel wreed voor een barb die de DC wilt verslaan hehe... 2 socket ook nog dus wel lekker.... maar zou ik dit kunnen ruilen voor shako/zakarum/1.10 pala amulet*/thundergods/1.10 ring**

* +2 all skills en +2 aura zit erop en nog wat
** 15% lightning resist zit erop....

Ennuh... nog meer mensen hier wat lekkers gevonden?
Hell diablo dropt ook goed... k doe hem in private met mijn hammerdin...
Heb zelfs keer storm gevonden maar door rollback weg *snik* maar goed nu een amazone met 18x etheral titans... alhoewel ik in andere slot een Demon Arch Balrog SPear heb... weet niet welke beter is... ik twijvel nog... iemand die dit kan vertellen welke beter is? zou k fijn vinden kan k er een van de 2 traden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knakker schreef op 23 november 2003 @ 23:40:
[...]

Dat ventje is nu apart van de gouden kist, waar de brain inzit. Je moet een gouden kist openen op lvl3 in de flayer dungeon. Als die er niet is, dan klopt er echt iets niet. Waarschijnlijk zit de kist in het midden van het level. Vroeger was het anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 11:03:
Manald heal ringetje? Lycanders aim heeft ook ml:). Kweet niet of je op ladder speelt of niet, op non ladder zijn deze items erg cheap.
Ik speel op ladder sc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFFER
Complete TrangOuls set clean NEED Zakarum + Shako of Zakarum + Thundergods of Zakarum + Unique pala amulet...

K offer ook Arkains +1 all....

Alls iemand wilt post eff terug kunnen we dadelijk traden... dit is een serieus bod... complete 1.10 LADDER Trangouls set voor zakarum +@ dus... anders *TheUnknown_NBE

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
TO Set net weg voor zakarum + ist + jah hehehehe
Nu offer ik nog arkains op ladder +1 all... voor shako + @ dus shako met um rune of shako + thundergods of shako + unique pala amu

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 21:43 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.