Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 15:47:
Even een vraagje over het snel oppakken van item(s) die uit een monster droppen als je met zijn allen staat te beuken. Ik merk vaak dat als alles dropt en ik klik op een item, dat mijn menneke gaat lopen in plaats van iets oppakken :|
Alsof ik er ver vanaf zou staan, maar ik hak melee op het monster dus dichterbij kan ik toch nie staan? Is er een trucje ofzo om het op te pakken? bv shift inhouden of weet ik veel wat? Vroeger was er ook een toets waarmee je alles om je heen vanzelf oppakt, maar die is gedisabled he?
Ik heb hetzelfde probleem, doe je in een week zo'n 60 baal en diablo runs in een party, heb je in totaal maar 5 items op kunnen pakken, wat natuurlijk ook nog eens altijd de kut-items zijn :(.
In de 1.10s beta was er inderdaad zo'n automatisch oppak-ding, maar volgens mij werkte dat ook alleen voor bepaalde soorten items, het zal vast geen grabbers-hulpje zijn geweest.
Ik zal het commando eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik probeer meestal +/- 2 sec voordat baal doodgaat te stoppen met slaan en dan et wachte to ie dood gaat, alt indrukken en heel snel klikken als ie dood is :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik druk gewoon altijd op alt en als ie dood is klik ik me helemaal de tering in. Werkt altijd.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe het zit mee jullie... maar als ik in een 8 player game zit en ik wi lECHT 9 van de 10 items opakken dan heb ik 9 van de 10 keer ook echt ALLES te pakken hehehe... het "Die Hard" klikken op je muisje zal ik het maar noemen :P

Maar goed... het is wel wat jullie zeggen... alleen maar grabbers... de $^$# noobs worden goed over onze rug maar goed maakt niet uit ik speel steeds meer en meer in closed games voortaan want dan is het gewoon wie wat nodig heeft die krijgt wat hij nodig heeft.... voor mij part dropt voor mij een wf.... ik geef hem zo voor free aan mn maatjes.... dropt er bij hullie een oculess of zo dan krijg ik hem..... net wie wat nodig heeft he lekker gezellig en eelijk spelen is zo het fijnste anders is het altijd zo van BOEM baal dood en VOORDAT de items de grond ûberhaupt aanraken (op de grond neer komen) hebben de spelers ALLE items al gegrabt... en iedereen beweerst wel hackit en zo werkt niet meer in 1.10 maar is dus wel.... je kan al een maphack downloaden.... een TPPK (Pk script om mensen onderandere op hardcore te killen in minder dan een halve seconden) script, en ik heb zelfs al dupe's gezien maar goed.... dit hou je niet tegen... het zijn mensen die leven voor de exploits.... minder diablo'en maar meer hacken hehe... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:08

Termy

valt er nog wat te fragge?

er is nog geen maphack voor 1.10. niet van mousepad iig en dat is de enige die ik vertrouw. als hij komt gebruik ik hem alleen buiten de realms. nodig is hij niet meer.. alleen irritant dat de functies niet gewoon in D2 zelf zitten. schijnbaar kan bliz het niet hebben dat anderen nuttige dingen maken. die "alternatieve" b.net hebben ze ook dood geprocedeerd.. stel lijers @ bliz :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
My First Trapper

Er was eens een kleine assassin, die eigenlijk een beetje een watje was.
In tegenstelling tot haar grote broers de paladin en de Barbarian vond
zij al die grote monsters maar een beetje eng, en durfte niet in de buurt
te komen. De keuze was dan ook snel gemaakt om maar met vallen te werken,
zodat zij niet dichtbij hoefde te komen. De keuze viel hierbij op het
gooien van kleine metalen schijfjes, met de skill 'Blade Fury'.
De eerste tijd ging dit erg goed, en op Normal kon zij alles aan, ook al
kostten sommige monsters wel vrij lang. Zij gebruikte eerst wapens met
mooie glimmende steentjes erin, en daarna unieke wapens met elementaire
schade om monstertjes te pesten, terwijl Cleglaw's handschoentjes ervoor
zorgden dat enge monstertjes niet te dichtbij kwamen.

Maar... toen kwam zij op Nightmare. Opeens werden die enge monsters nog
veel enger, en wilden niet zo snel meer dood. Het ging wel, maar het
kostte zoveel moeite dat alleen Duriel al meer dan 10 minuten in beslag
nam. Uit medelijden besloten haar broertjes en zusjes maar op zoek te
gaan naar een mooi nieuw wapen voor het runeword 'Black'.
Besloten werd op zoek te gaan naar een 'Battle Hammer', aangezien dit
het zwaarste 1-handige wapen was dat hun zusje al kon gebruiken.
Deze werd vrij snel gevonden, en al helemaal enthousiast keken ze voor
de zekerheid nog even hoeveel sloten er maximaal in konden. Helaas,
dat waren er 5 in plaats van 3, dus moest er opnieuw gezocht worden.
Aangezien ook een 'Knout' afviel (4 sloten) moest er naar nog een
lichter wapen gezocht worden. Tot die tijd vielen bij de zoektocht nog
regelmatig wel een 'Jagged Star', maar die viel opeens helemaal niet
meer. Na bijna een dag zoeken gaven zij het maar op.

Nu ging grote zus de sorceress maar eventjes Shenk pesten op Hell, wat
ze wel vaker placht te doen. Sloop, sloop, sloop, sloop, nieuw spel. En
weer van voor af aan. Ondertussen keek ze regelmatig wat er allemaal
op de grond viel.
Nu liep ze op een gegeven moment weer de trap af, en sloopte de eerste
paar beestjes. Bah, er viel weer niets, alleen een grijze Battle Hammer
en wat potions. Sloop, sl...
He, wacht even, een grijze 'Battle Hammer', toch maar even kijken.
Hmm... 3 sloten, en ethereal. Ach ja, die neem ik zo wel mee.
Sloop, sl...
Waaat? Een Battle Hammer met 3 sloten en ook nog ethereal??
Meteen pakte ze het ding op, en legde alleen wat andere dingen tijdelijk
op de grond om wat er verder viel te verkopen, zonder de hamer los te
laten. Even aan haar zusje geven, en hier is het uiteindelijke
resultaat:

http://www.xs4all.nl/~sschurer/black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

:D die zoek ik ook, heb alleen nog de Io rune nodig en een beter wapen met 3 sockets :)

heb wel een club maar die doet niet echt veel damage :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 08:34:
[...]

:D die zoek ik ook, heb alleen nog de Io rune nodig en een beter wapen met 3 sockets :)

heb wel een club maar die doet niet echt veel damage :D
Als het toevallig non-ladder SC Europe is heb ik nog wel een paar Io runes liggen, maar dan moet je wel tot vanavond wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 08:45:
[...]

Als het toevallig non-ladder SC Europe is heb ik nog wel een paar Io runes liggen, maar dan moet je wel tot vanavond wachten :)
P.S. Heb nog niet veel tijd gehad om te testen, maar de eerste resultaten zijn veelbelovend, vanavond gaat Mephisto eraan geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 08:45:
[...]

non ladder SC Europe ^_^

wat moet je ervoor hebben? speel alleen non ladder, dus heb helaas geen ladder spul voor je

maar ik zou je zeer dankbaar zijn ^_^

bnet acct: Yun-Bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ach, hoef er niets voor, ze liggen toch maar ruimte in te nemen en te verstoffen in kistjes :)

Edit: Message me maar vanavond op Ysidro of Ysidrotwo, denk dat ik tussen iets van 5 en 7 online kom, en daarna tot een uur of 11 wel zit te spelen ;)

[ Voor 212% gewijzigd door Skyclad op 17-11-2003 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 16 november 2003 @ 23:50:
er is nog geen maphack voor 1.10. niet van mousepad iig en dat is de enige die ik vertrouw. als hij komt gebruik ik hem alleen buiten de realms. nodig is hij niet meer.. alleen irritant dat de functies niet gewoon in D2 zelf zitten. schijnbaar kan bliz het niet hebben dat anderen nuttige dingen maken. die "alternatieve" b.net hebben ze ook dood geprocedeerd.. stel lijers @ bliz :/
Zoals ik al zij er is WEL een maphack... en ook een TPPK script en Hackit module en dergelijke (incl. sniffers en alles) die WEL werken! Ik kan weten heb ze liggen...
Maar goed ik hoop dat blizzard alleen nog maar strenger wordt.... was het maar waar... .iedereen die voor een bot gepakt werd dat die lekker BRUUT HOGE boete kan betalen.... zou me wel cool lijken... eerst maphack gebruiken en dan gaan ze liggen janken over een boete en stoppen ze met diablo spelen... weer een %#&$ noob minder echt wel beter })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

Hai :) Heeft er iemand een wapen voor een lvl 31 barb over? Mijn dmg ligt rond de 50 en dat is niet veul :P (non-ladder softcore btw)

Liefst zwaard want ik ben sword mastery aan het sparen. Andere gear mag ook. Ik kom zo niet echt verder, wil graag naar hell toe (zit nu op nightmare) maar dit kost me een kapitaal aan flesjes en geld (door het doodgaan)

Whisper me maar op *Phantomastique of charnaam Pindarotsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 11:00:
[...]

Zoals ik al zij er is WEL een maphack... en ook een TPPK script en Hackit module en dergelijke (incl. sniffers en alles) die WEL werken! Ik kan weten heb ze liggen...
Maar goed ik hoop dat blizzard alleen nog maar strenger wordt.... was het maar waar... .iedereen die voor een bot gepakt werd dat die lekker BRUUT HOGE boete kan betalen.... zou me wel cool lijken... eerst maphack gebruiken en dan gaan ze liggen janken over een boete en stoppen ze met diablo spelen... weer een %#&$ noob minder echt wel beter })
Als jij die programma's hebt liggen, dan is het een goed idee om die te zippen en naar blizzard te mailen vind ik. Dan heb je in ieder geval gedaan wat je kunt tegen die progjes. Want als ik het zo lees ben je er ook tegen?
Wie weet heeft Blizzard ze al maar wie weet hebben ze ze nog niet, kan nooit kwaad om het ze ff te mailen met wat tekst dat je anti cheat enzo bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 17 november 2003 @ 11:32:
Hai :) Heeft er iemand een wapen voor een lvl 31 barb over? Mijn dmg ligt rond de 50 en dat is niet veul :P (non-ladder softcore btw)

Liefst zwaard want ik ben sword mastery aan het sparen. Andere gear mag ook. Ik kom zo niet echt verder, wil graag naar hell toe (zit nu op nightmare) maar dit kost me een kapitaal aan flesjes en geld (door het doodgaan)

Whisper me maar op *Phantomastique of charnaam Pindarotsje
Ik heb er geen extra op het moment, maar als je toevallig het level 12 zwaardje Shadowfang hebt kan je die upgraden om er een level 30 van te maken. Wel uitkijken wanneer je die socketted maakt, geupgrade wapens hercalculeren ook de requirements, en wanneer je er iets instopt wordt het daarmee opnieuw berekend! Als je dus een level 29 (dacht ik) Shael in een level 30 geupgrade Shadowfang stopt wordt het een level 34 zwaard!

Damage is dan nog steeds niet superhoog, maar als je dan gewoon wat +damage jewels en charms verzamelt telt het aardig aan. En je hebt wat extra leech, ook niet onplezierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb nu een level 19 pally. Ik zit nu in act 3 ermee, maar echt ik word constant geraakt. Ze hebben ook een hoge kans om mij te raken. Maar ik heb verder geen goeie spullen ofzo. Iemand een idee hoe ik zorg dat mijn overlevingskans wat hoger wordt?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethereal en geen self-repair? lol.. waar ben je mee bezig? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 11:58:
[...]

Ethereal en geen self-repair? lol.. waar ben je mee bezig? :/
Met een ranged assassin die nooit melee zal hoeven vechten, hoezo?

Kleine uitleg: Blade Fury gebruikt je weapon damage voor een magical attack. Alle damage en mods die op je wapen van toepassing zijn worden in de skill verwerkt, en voor 1 mana (1.1 omdat ik +1 skills heb) gooi je een 'blade' met de schade die je links in het plaatje ziet. Maar, het minimum wat je aan de skill kan spenderen is 3 mana, dus gooi je per klik zowieso 3 blades. Als je blijft vuren kan je minstens 9+ blades per seconde gooien, dus 9 * de schade doen. En knockback. En crushing blow. En wat je verder hebt.

Het kost mij alleen mana, en met zoveel schade en 13% mana leech gaat dat niet zo snel op. Het wapen sla je nooit mee, dat is alleen om de schade te berekenen. Als ik melee wil vechten switch ik gewoon naar Bartucs + Moser's

[ Voor 64% gewijzigd door Skyclad op 17-11-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

deamon... droom lekker verder of zo. wat je nu weer uitkraamt slaat werkelijk nergens op. dat hele gedoe van bliz is een stupide heksenjacht. bah ik ga hier verder niet weer op in aangezien wel duidelijk is dat je weer eens hersenloos n00b etc gaat gillen. heb ik niet zo'n zin in :/

fijn dat je al die zooi heb liggen maar die "maphack" die uit is een trojan. de "echte" maphack van mousepad is er (nog) niet voor 1.10.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 12:03:
[...]

Met een ranged assassin die nooit melee zal hoeven vechten, hoezo?

Kleine uitleg: Blade Fury gebruikt je weapon damage voor een magical attack. Alle damage en mods die op je wapen van toepassing zijn worden in de skill verwerkt, en voor 1 mana (1.1 omdat ik +1 skills heb) gooi je een 'blade' met de schade die je links in het plaatje ziet. Maar, het minimum wat je aan de skill kan spenderen is 3 mana, dus gooi je per klik zowieso 3 blades. Als je blijft vuren kan je minstens 9+ blades per seconde gooien, dus 9 * de schade doen. En knockback. En crushing blow. En wat je verder hebt.

Het kost mij alleen mana, en met zoveel schade en 13% mana leech gaat dat niet zo snel op. Het wapen sla je nooit mee, dat is alleen om de schade te berekenen. Als ik melee wil vechten switch ik gewoon naar Bartucs + Moser's
vraagje, wat gebruik jij om elemental damage te doen? ik zie dat je poison damage doet, maar doe je alleen poison of probeer je een combo te doen?

mijn 1.09 ama is compleet generfed dus ik zat te denken om alle poison charms naar me assa te gooien

wat heb je voor de rest allemaal voor gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 11:48:
[...]

Ik heb er geen extra op het moment, maar als je toevallig het level 12 zwaardje Shadowfang hebt kan je die upgraden om er een level 30 van te maken. Wel uitkijken wanneer je die socketted maakt, geupgrade wapens hercalculeren ook de requirements, en wanneer je er iets instopt wordt het daarmee opnieuw berekend! Als je dus een level 29 (dacht ik) Shael in een level 30 geupgrade Shadowfang stopt wordt het een level 34 zwaard!

Damage is dan nog steeds niet superhoog, maar als je dan gewoon wat +damage jewels en charms verzamelt telt het aardig aan. En je hebt wat extra leech, ook niet onplezierig.
Helaas vind ik alleen die dingen allemaal niet.

Ik vond gisteren trouwens een 50 poison dmg (over 4 sec) small charm. Die heb ik nog nooit eerder gezien. Zijn die er ook van andere damages? (Fire/Cold/Lightning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Skyclad, leuk verhaal :)
Ik heb volgens mij die runes ook nog liggen, eens kijken of ik daar nog wat leuks mee kan doen.

Maphack:
Voor zover ik weet zit het op het moment zo:
Er is een (beta) maphack, die maar een klein deel van de functies heeft die de maphack van mousepad had
Mousepad heeft een nieuwe maphack (zo goed als) af, maar released hem nog niet omdat hij eerst wat beter wilt testen enzo, blijkbaar laat hij iedereen liever 1 of 2 weken langer wachten dan dat hij een flamend diablo-leger achter zich aan krijgt van mensen die zelfs na al die berichten van blizzard het risico niet gebrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 12:22:
[...]

vraagje, wat gebruik jij om elemental damage te doen? ik zie dat je poison damage doet, maar doe je alleen poison of probeer je een combo te doen?

mijn 1.09 ama is compleet generfed dus ik zat te denken om alle poison charms naar me assa te gooien

wat heb je voor de rest allemaal voor gear?
Nog niet erg veel leuks op het moment, de elemental damage is nog vrij beperkt. Eerst deed ik een zooi met mijn wapen, dus had ik verder op normale damage gefocussed. Paar poison charms, en verder kleine beetjes andere types, maar nog niets substantieels. Heb ook geen hoge poison charms jammer genoeg, dus dat kan ik zowieso niet doen. Wanneer ik een Um vind neem ik zowieso nog een 'Crescent Moon' wapen, dus dan krijg ik nog een zooi elemental damage (lightning) wanneer ik switch.

Verder ben ik Trapper, dus ik heb ook nog lightning en fire traps :)

P.S. Zou graag 'Chaos' willen, maar ik heb geen van die runes :(

Edit: Oh, en als eq:
Venom Grip (5% Crushing Blow)
Lance Guard (20% Deadly Strike)
String of Ears (7% ll)
Manald Heal (7% ml)
Rare amulet (+1 all skills, 6% ml)
Rare ring (+4 max damage, 6% ll)
Twitchtroe (met +13 max damage jewel)
Helm is gewoon met +28% ED jewel en nog wat andere zooi
Rite of Passage (kan ff niet de crushing blow boots vinden)

[ Voor 16% gewijzigd door Skyclad op 17-11-2003 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 17 november 2003 @ 12:25:
[...]

Helaas vind ik alleen die dingen allemaal niet.

Ik vond gisteren trouwens een 50 poison dmg (over 4 sec) small charm. Die heb ik nog nooit eerder gezien. Zijn die er ook van andere damages? (Fire/Cold/Lightning)
Die zijn er ook, kijk maar eens op http://www.battle.net/diablo2exp/items naar de Charms, daar staan alle mogelijkheden.

En jjwa: Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 12:32:
[...]

Nog niet erg veel leuks op het moment, de elemental damage is nog vrij beperkt. Eerst deed ik een zooi met mijn wapen, dus had ik verder op normale damage gefocussed. Paar poison charms, en verder kleine beetjes andere types, maar nog niets substantieels. Heb ook geen hoge poison charms jammer genoeg, dus dat kan ik zowieso niet doen. Wanneer ik een Um vind neem ik zowieso nog een 'Crescent Moon' wapen, dus dan krijg ik nog een zooi elemental damage (lightning) wanneer ik switch.

Verder ben ik Trapper, dus ik heb ook nog lightning en fire traps :)

P.S. Zou graag 'Chaos' willen, maar ik heb geen van die runes :(
Als je interesse hebt kan ik wel ff kijken of ik wat poison charms kan missen
ik wil namelijk een mengelmoes aan elemetal charms gaan dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 12:35:
[...]

Als je interesse hebt kan ik wel ff kijken of ik wat poison charms kan missen
ik wil namelijk een mengelmoes aan elemetal charms gaan dragen
Ik heb best wel interesse :)

Het enige wat ik heb is 1x 50 grand charm, en 2x 25 small charm :(
Ik dacht dat ik ook een char had met 1x 175 en 1x 100 large charms, maar dat zal wel op US East zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb er een paar 100 small een zut met 50 en nog wat
ben rond 5 uur thuis, zal wel ff kijken, allemaal europe SC non-ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 12:53:
Welke account? Of als het er erg veel zijn: message me maar op Ysidrotwo (of Ysidro als ik nog even Hell runs ga doen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 13:00:
[...]

Welke account? Of als het er erg veel zijn: message me maar op Ysidrotwo (of Ysidro als ik nog even Hell runs ga doen ;) )
Al mijn chars zitten op 1 Account : yun-bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 12:53:
Kan ej er een paar missen? Ik zoek nog een paar charms van fire/cold/lightning dmg. (small met 50 dmg dus)

En is dit wat waard?
Afbeeldingslocatie: http://www.markenjose.demon.nl/temp/DemonMachine.jpg
Die liet diablo net vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 17 november 2003 @ 13:10:
[...]

Kan ej er een paar missen? Ik zoek nog een paar charms van fire/cold/lightning dmg. (small met 50 dmg dus)

En is dit wat waard?
[afbeelding]
ik heb wel alleen maar poison charms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 17 november 2003 @ 13:10:
[...]

En is dit wat waard?
[afbeelding]
Je kan het proberen te ruilen met iemand, maar het is niet echt een gezocht item. Het is op zich wel een aardig ding, maar minder goed dan bijvoorbeeld de veel voorkomende Buriza-Do, die al vanaf level 42 gebruikt kan worden (IIRC).

Gebruik em eventueel zelf voor een Amazon, of voor een melee class als je niet genoeg resistances ergens tegen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 17 november 2003 @ 12:03:
deamon... droom lekker verder of zo. wat je nu weer uitkraamt slaat werkelijk nergens op. dat hele gedoe van bliz is een stupide heksenjacht. bah ik ga hier verder niet weer op in aangezien wel duidelijk is dat je weer eens hersenloos n00b etc gaat gillen. heb ik niet zo'n zin in :/

fijn dat je al die zooi heb liggen maar die "maphack" die uit is een trojan. de "echte" maphack van mousepad is er (nog) niet voor 1.10.
Mjah jij weet altijd alles beter he? hou jij je nu maar met je eigen onzin bezig doe ik dat met de mijne oke? het is niet zo moeilijk al je een beetje programma kent om 1.09 aan te passen of een trojan uit een programma te halen.... weet niet of jij da kan maar ik wel dus zit je niet druk te maken dude denk aan je bloeddruk!

En net wat je ze trouwens... ik zal wel zippen en dan naar blizz mailen who knows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 13:16:
[...]

ik heb wel alleen maar poison charms :)
Ach, paar 50 poison dmg small charms erbij en ik doe weer wat meer schade... Is iig beter dan die 50 die ik nu doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 17 november 2003 @ 13:19:
[...]

Ach, paar 50 poison dmg small charms erbij en ik doe weer wat meer schade... Is iig beter dan die 50 die ik nu doe...
zal vanavond wel ff kijken wat ik kan missen
weet niet uit me hoofd hoeveel ik er heb namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 17 november 2003 @ 13:19:
[...]

Ik zal vanavond ook wel even kijken wat ik nog heb liggen.

Heb in ieder geval wel een Plague Bearer liggen, maar die is level requirement 41 geloof ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Skyclad op 17-11-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 13:19:
[...]

Mjah jij weet altijd alles beter he? hou jij je nu maar met je eigen onzin bezig doe ik dat met de mijne oke? het is niet zo moeilijk al je een beetje programma kent om 1.09 aan te passen of een trojan uit een programma te halen.... weet niet of jij da kan maar ik wel dus zit je niet druk te maken dude denk aan je bloeddruk!

En net wat je ze trouwens... ik zal wel zippen en dan naar blizz mailen who knows :)
sssstt, gewoon niet op hem reageren SuperiorDaemon...
doe gewoon of jij daar boven staat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb net besloten straks maar eens een nieuwe sorc te maken met Static op 10-15, Teleport (1), Frozen Orb (max), Cold Mastery (10), Hydra (max), Fire Mastery (max), Warmth (5-10), en nog wat andere fire skills.

En wat is daar zo bijzonder aan? Deze gaat krijgen: Wizardspike met +13 all res juweeltje (dus +88 resist all), Thundergod's Vigor (lightning absorb), Dwarf Star (fire absorb), Guardian Angel (all resistances op 90 max), en Moser's thingie met 2* P Diamond, om alle resistances standaard op 90 te krijgen. De Guardian Angel verhoogt de block chance nog met 20%, dan nog wat dex erbij, en ik heb 75% block chance en 90% resist all, zou genoeg moeten zijn om met maar een paar heal potions Diablo Clone aan te kunnen :P (Eventueel ook nog Blackthorn's helmpje)

Kan altijd nog een Dwarf Star aan doen, of switchen naar Raven Frost, en ik heb ook redelijke eq tegen andere critters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, als ik dit hier allemaal lees begin ik toch weer lichtelijke neigingen te krijgen om t cd'tje nog es in mn cdrom te gooien. Na mn (op een extreem laffe) dood van mn lvl 65 barb @ hc heb ik t hele ding geuninstalleerd en de cd ver begraven onder een hoop andere cd's (lees maar een paar pagina's terug)

misschien dat ik m na mn tentamenweek weer installeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:25:
Zucht, als ik dit hier allemaal lees begin ik toch weer lichtelijke neigingen te krijgen om t cd'tje nog es in mn cdrom te gooien. Na mn (op een extreem laffe) dood van mn lvl 65 barb @ hc heb ik t hele ding geuninstalleerd en de cd ver begraven onder een hoop andere cd's (lees maar een paar pagina's terug)

misschien dat ik m na mn tentamenweek weer installeer...
Daarom ben ik nu weer softcore aan het spelen. Ben 1x gepked, was daarna voorzichtiger, maar had net leuke items en ben toen iets te enthousiast naar voren gerent tussen wat monsters. Ik hou er nou eenmaal niet van om achterin te zitten leechen, zelfs niet wanneer ik teveel lag heb of niet sterk genoeg ben voor het monster.

Ben gisteren 2x doodgegaan in SC, 1x door in Durance 2 Hell rond te teleporten en opeens tussen een bosspack van die ondode krengen terecht te komen, en 1x door gewoon onoplettendheid. Maar over het algemeen speel ik wel beter sinds ik HC gespeeld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

jjwa schreef op 17 november 2003 @ 13:34:
[...]

sssstt, gewoon niet op hem reageren SuperiorDaemon...
doe gewoon of jij daar boven staat! :P
"doen alsof" is idd het enige wat wellicht zou kunnen..

daemon, waar zeg ik dat ik alles beter weet? leuk voor je dat je "programma" kent maar erg logisch klinkt het niet dat de enige werkende maphack die er is een trojan erin heeft die je er "alleen ff uit moet halen"...

ik word er een beetje moe van dat jij constant de 1337 programmer uit hangt met ik weet dit en ik weet dat en ik kan dit en dat. wat je zelf zei is dus zeker (ook) van toepassing op jezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik use geen hacks of iets man... en ik zeg niet dat ik alles heb en kan want zijn altijd mensen die het wel beter of meer hebben... ik zeg alleen dat er WEL een module is en ook wel een maphack die werken... maar goed fuckit houd je maar mee je eigen bezig doe ik toch ook :) k geef alleen mn mening dat mh en zo er alweer is... :D

Net op ladder die Ormu's Armor gevonden dikke ownage sorc armor! % to light damage en fire en cold en zo... SUPER damage krijg je hiermee niet normaal meer! :D:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:52:
Ik use geen hacks of iets man... en ik zeg niet dat ik alles heb en kan want zijn altijd mensen die het wel beter of meer hebben... ik zeg alleen dat er WEL een module is en ook wel een maphack die werken... maar goed fuckit houd je maar mee je eigen bezig doe ik toch ook :) k geef alleen mn mening dat mh en zo er alweer is... :D

Net op ladder die Ormu's Armor gevonden dikke ownage sorc armor! % to light damage en fire en cold en zo... SUPER damage krijg je hiermee niet normaal meer! :D:P
volgens mij doe je echt de hele dag niks anders ofwel :/

en maar opscheppen :Z

nofi maar ik heb al je posts gelezen en je bent echt "look at me! look at me!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schep niks op ik zeg alleen dat ik veel heb, en mjah werk en vriendin inderdaad jah en k bedoel ik speel veel diablo jah inderdaad maar daarom dat ik veel items heb en zo en k schijt op wat jij denkt dude maar voor de 1000e keer koop een bril of zo en lees nu goed "en zijn veel meer mensen die 10x betere shit hebben of beter spelen als mij" dus ik zeg niet dat ik de beste ben van kijk mij en nog eens kijk mij... maar ik ben niet slecht en geef gewoon mn mening... of is dat ook al verboden tegen woordig? maar goed ik ga nu even werken en daarna naar mn meisje en dan WEER diablo... maar goed ik heb tenminste een meid... dat jij je keybord steeds plakkerig maakt omdat je heet wordt van mij af te zeiken met je zelf weten maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen hebben het over Pindle, andere over Eldrich of zoiets (shenk meen ik) en andere baalrunnen... welke is nu eigenlijk de ALLER beste om te runnen???

ik ben nu momenteel maar ff een cold sorc.. dus Shenk wordt al lastig aangezien alles cold imuun is :( misschien iemand die een goede plek weet? mephi ben ik nu wel uitgekeken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

iemand zin om een nieuw ladder karakter te beginnen vanavond ?

zit met iemand het spel te spelen, maar dat schiet niet zo erg op, en wil het eigenlijk nou wel is uitspelen =)

dus denk dat ik maar weer een paladdin ga starten dan, maar iemand zin om mee te doen ? in je eentje is ook maar zo alleen !

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mod-break

Ik heb een aantal mensen een mail of PM gestuurd na wat minder goede reacties. Als je iets in het topic ziet wat je niet vindt kunnen: Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif-knop of negeer het. Ga er niet op reageren, want dat schiet toch niet op, daarmee wordt de hele sfeer verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 15:25:
Ik schep niks op ik zeg alleen dat ik veel heb, en mjah werk en vriendin inderdaad jah en k bedoel ik speel veel diablo jah inderdaad maar daarom dat ik veel items heb en zo en k schijt op wat jij denkt dude maar voor de 1000e keer koop een bril of zo en lees nu goed "en zijn veel meer mensen die 10x betere shit hebben of beter spelen als mij" dus ik zeg niet dat ik de beste ben van kijk mij en nog eens kijk mij... maar ik ben niet slecht en geef gewoon mn mening... of is dat ook al verboden tegen woordig? maar goed ik ga nu even werken en daarna naar mn meisje en dan WEER diablo... maar goed ik heb tenminste een meid... dat jij je keybord steeds plakkerig maakt omdat je heet wordt van mij af te zeiken met je zelf weten maar goed!
/me Moet hard lachen :D :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 12:09
Heeft er misschien iemand een arctic binding (set item - belt) in de aanbieding?
Ik heb m hard nodig. Reageer maar in dit topic en dan spreken we nader af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comet schreef op 17 november 2003 @ 16:09:
Heeft er misschien iemand een arctic binding (set item - belt) in de aanbieding?
Ik heb m hard nodig. Reageer maar in dit topic en dan spreken we nader af.
Yep die heb ik gratis voor je! Ik ben nu online, maar moet zo wel werken..
afstuderen is me accountnaam. message me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is goed terr.... en lach jij maar had dude, lachen doet geen pijn...

Maar ik heb net de 1.10 bruut mooie ring genaamd "Wisp Projector" gevonden...
lekkere ring echt wel ckers te weten de volgende stats erop:

10% on hit lvl 16 lightning strike
13% Lightning absorb
15% Magic Find
lvl 7 Spirit of barbs
lvl 5 Heart of wolverine
lvl 2 Oak of sage

Je kan em dragen vanaf lvl 75... wel nice of niet :D

k post morgen wel een picture... mn FTP is down :S

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb nu een cold sorc (ik ben lvl 70) maar ik ga vrij makkelijk dood in nightmare en zeker in hell. Is er iets wat ik kan gebruiken om meer res of def te krijgen? Ik heb nu een Stealth armor met 123 def, maar dat schiet niet erg op. Iemand die me aan wat items kan helpen voor een cold sorc zodat ik ook eens op hell kan gaan runnen? Of iig het op nightmare wat langer uithoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 17 november 2003 @ 16:18:
Ik heb nu een cold sorc (ik ben lvl 70) maar ik ga vrij makkelijk dood in nightmare en zeker in hell. Is er iets wat ik kan gebruiken om meer res of def te krijgen? Ik heb nu een Stealth armor met 123 def, maar dat schiet niet erg op. Iemand die me aan wat items kan helpen voor een cold sorc zodat ik ook eens op hell kan gaan runnen? Of iig het op nightmare wat langer uithoud?
He man weet niet of jij mij ook al wilt uitbokken!??? zo niet dan wat voor skills heb je? Frozen orb, chiver armor, manashield, warmth en zo? en hoeveel strenght en zo maar 1.10 is wel harder geworden jah inderdaad... je moet eigenlijk een wizardpike probere te regelen... ik heb er geen meer maar zal je onthouden... die doen lekker + mana en regenerate of mana en ook nog eens lekker +75% all resistance... helpt super veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 16:21:
[...]

He man weet niet of jij mij ook al wilt uitbokken!??? zo niet dan wat voor skills heb je? Frozen orb, chiver armor, manashield, warmth en zo? en hoeveel strenght en zo maar 1.10 is wel harder geworden jah inderdaad... je moet eigenlijk een wizardpike probere te regelen... ik heb er geen meer maar zal je onthouden... die doen lekker + mana en regenerate of mana en ook nog eens lekker +75% all resistance... helpt super veel
Uitbokken? :?

Ehhm, ik heb 65str en 30dex, 45vit en 290energy

Verder heb ik mijn skills een beetje verkloot...

Warmth 20
Frozen Orb 12
Mastery 7
Chilling armor 7

en verder nog wat requirement op 1 staan en wat andere skills wat punten. Ik heb wel een Chromatic Ire en een +2 cold skills amu die het geheel wat opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Ik begin nu aan een nieuwe char: Necromancer, hardcore ladder 8)
Als er mensen mee willen gaan :) kan wel we spelen helemaal "normaal" dus niets boost ofzo

[ Voor 10% gewijzigd door Row op 17-11-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 12:09
Alvast bedankt Zanac!
Ik kan je nu niet online vinden want Realm Europe lag net down.
Mijn accountnaam is IdiotNL .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ook maar weer eens begonnen met D2, en aangezien ik nu eindelijk breedband heb, speel ik op b.net. Ik zit "al" op lvl 17, met mijn paladin. :)

Tot nog toe valt het me nogal mee, die 1.10 betapatch singleplayer was behoorlijk pittig, maar nu loop ik er vrij makkelijk doorheen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
heeft iemand nog een leuk palladin wapen in de aanbieding om mijn pally hell door te helpen :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
obsidian schreef op 17 november 2003 @ 16:30:
[...]

Uitbokken? :?

Ehhm, ik heb 65str en 30dex, 45vit en 290energy

Verder heb ik mijn skills een beetje verkloot...

Warmth 20
Frozen Orb 12
Mastery 7
Chilling armor 7

en verder nog wat requirement op 1 staan en wat andere skills wat punten. Ik heb wel een Chromatic Ire en een +2 cold skills amu die het geheel wat opkrikken.
Geen wonder dat je dood gaat :|
een sorc moet haar mana van items afkrijgen (als je nog geen 1337 items hebt pak je gewoon een paar ringen met +50-100 to mana)
met 45 punten in life overleef je nieteens 1 pijltje. en met 30 dex block je niks.

probeer dit eens: 65 str. 100 dex. 195vit. 40 energie in je volgende sorc (want deze is niet meer te redden)

toevoeging:
voor een cold sorc is lvl 5-10 warmth ook zat (lvl 20 alleen leuk voor nova of fireball spammers). als je een cold sorc wilt kun je je ook beter concentreren op Blizzard ipv frozen orb. blizzard kan uiteindelijk heel veel meer dmg doen. orb is alleen leuk als ondersteuningsskill (om monsters slomer te maken)

[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 17-11-2003 19:05 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian, doe dan de volgende skills:

Warmth 1 tot 5
Frozen Orb 20 of Blizzard 20
Mastery 1
Frozen/Chilling/Shiver armor 1 (Kies er 1, ik ga zelf voor Frozen)
Static field 10
Firewall 20
Fire Mastery 20
Teleport 1

Je kan ook:
Meteor 20
Fire Ball 20
Fire Bolt 20
Fire Mastery 20
Static Field 10
Teleport 1
Frozen Armor 1

maar dan kan je geen fire immune monsters aan, dus dit is meer een party build. Ze doet dan wel HEEL VEEL schade.

Of een sorc met Blizzard en alle synergys

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[n00b alert]ehhm synergys? :?[/n00b-alert]

Ik was al bang dat ik opnieuw zou moeten beginnen. Nou ja, mijn Chromatic Ire kan iig gewoon mee. Hoe moeilijk is het trouwens om aan een Oculus te komen? (tegen die Demon Machine is geen ruil mogelijk zeker?) Want met een schild erbij is dat natuurlijk meer def, en misschien kan ik er wat resistances mee opkrikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K weet niet wat jullie willen met lvl 20warmth maar ik noem het waste of skills :P
10 punten is genoeg rest van je items...

Frozen Orb maxen
Cold Masterie wel 5 punten op en 5-10 krijg je wel van items... door de pierce kill je sneller en doe je tevens gelijk meer damage...
Manashield NOOIT maxen!! Dan 1 goede hit en 1500 mana weg... maar lvl 10 of zo is netjes... natuurlijk ook lightning... Thunderstorm en mastery max, anders kan je Nova of Meteor nemen of iets in die richting voor de imuun guys.... voor meer defence zou ik (meen) chilling armor nemen, deze retaliate meteen op je tegenstanders altijd lekker handig ckers in duel....

222 dex is ideaal... fuck wat andere zeggen 222 dex op soso RULES! Max blockrate met beetje goede items, je blockt lekker veel en zo.... omdat je mana shield hebt moet je juist WEL meer mana hebben en minder life... ik heb nu 1500 mana en 623 life op sorc lvl 87 en ik ga dus echt nooitmeer dood... ze raken met niet eens meer... i ksta voor diablo of hell mephi en orb hem dood zonder weg te hoeven lopen.... dus is lekker toch?

Nou dus ik beweer het volgende:

Strenght: 120 (uiteindelijk door items wel 200 want je wilt ook storm denk k)

Dex: 222 waarom? Max blockrate :*) je wordt onderhand NOOIT meer geraakt

Vit: uhmmm... 200 of zo :P

Rest ALLES op mana.... ik heb nu iets meer dan 1,5k mana... krijg een hit en mijn manashield absorbeert onderhand alle damage... 200 mana weg en 0 life weg en ik teleport of orb gezellig verder....

Items die niet duur zijn en waarmee je kan beginnen zijn Lidless anders Mosers Blessing (doe je 2 diamanten in en hje hebt +-65 all resist) wizardpike, Pesent Crown, 2x dwarfstar ringen bijvoorbeeld en een spiritforge armor die is 2 socket... nou en je kan hell MAKKELIJK aan... lukt het dan nog niet..... niet lullig bedoelt maar doe wat duels... moet je denk k beter de sorc besturing onder de knie krijgen

success ermee...

diabloii.net en zo staan ook sorc builds...
ennuh... bovenstaande is beetje PvP gericht maar is eingelijk PvM en PvP k bedoel ik doe onderhand 24:7 mf runs anders duel.... en ik win allles wel eigenlijk.... ik heb nu aan:

2x ring met 15% lightning absorb (1.10 bruut ringen zijn dat)
Thundergods Visor 20 light absorb
Shako
Que-Hegans
Talrasha's Amulet
Stormtek Scarebshell Boots
Lidless / Stormshield
Wizardpike voor de +mana en +mana regenerate en Cast rate...
en dan Frostburns voor de 40% more mana...

in totaal rond 500-600 life en 1500 mana... 222 dex 165 strenght.... werkt helemaal perfect.... lightning killed me niet meer in iedergeval en cold heb je eigenlijk ook geel last van... misschien van fire op een baalrun... kan je in stash 2 dwarfstar ringen behouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owjah... obsidion niet lullig bedoel maar heb je nog geen stuff of zo? omdat je met chromatic ire en zo rondloopt? geef me anders je acc name, als k wa vindt mag je het hebben dit weekend toch thuis zitten dus lekker veel mf runs doen :P

Teven ik offer een Elemental skillers met 24 life en een 170% buriza... ik wil een thundergods hebben of nog een 1.10 ring of boots of belt... als iemand wilt trade laat maar wete op *TheUnknown_NBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teven ik offer een Elemental skillers met 24 life en een 170% buriza... ik wil een thundergods hebben of nog een 1.10 ring of boots of belt... als iemand wilt trade laat maar wete op *TheUnknown_NBE
Had je daar geen Diablo 2 trade topic voor gemaakt? En gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop eens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 19:36:
Owjah... obsidion niet lullig bedoel maar heb je nog geen stuff of zo? omdat je met chromatic ire en zo rondloopt? geef me anders je acc name, als k wa vindt mag je het hebben dit weekend toch thuis zitten dus lekker veel mf runs doen :P

No offence taken :)

Nee idd, ik vind geen drol... Behalve dan die kruisboog vanmiddag...

Acc naam is Phantomastique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:32
Ben bezig met een Necromancer op ladder SC. Op dit moment is hij level 74 met een Might Merc en de volgende skills:

20 RS
20 RSM
20 SM

alle curses 1 punt
1 punt CE + prereq
1 punt in alles van de summoning tree

Hoe nu verder? Investeren in de bone spells heeft niet veel zin denk ik, vanwege de synergies enzo die je dan mist. Enige optie lijkt me wat meer punten in CE? Iemand andere opties?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
revives misschien freaker?
lijken me een nuttige toevoeging.

waarom heb je als zookeeper eigenlijk geen prayer merc?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zo eindelijk lvl 22
mede dankzij wat leuke gear van skyclad ^_^
zonder Crushing Blow doe ik nu 180 dmg en nog wat elemtal :)
gaat al lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Vandaag een beetje magic find runs bij Pindle gedaan, een leuk ding gevonden, een Viperfork, maar zo veel rare crap items... :(

Zelfs in een run een keer een rare Champion Axe en een rare Colossus Blade. Verder nog een stuk of 3 rare Elegant Blades, een Cryptic Axe en nog wat dingen als een rare bone knife. Vriend van mij had ook een aantal rare elite items..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 17 november 2003 @ 13:29:
zal vanavond wel ff kijken wat ik kan missen
weet niet uit me hoofd hoeveel ik er heb namelijk
Skyclad schreef op 17 november 2003 @ 13:29:Ik zal vanavond ook wel even kijken wat ik nog heb liggen.

Heb in ieder geval wel een Plague Bearer liggen, maar die is level requirement 41 geloof ik.
Hebben jullie al gekeken voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
obsidian schreef op 18 november 2003 @ 00:47:
[...]

[...]

Volgende keer gewoon ff een message sturen dat je er bent :P

(naar Ysidro of Ysidrotwo)

Ik had een paar dingen klaar liggen, maar hoorde niets van je, dus nam ik aan dat je niet ingelogd was. Ga nu naar mijn werk, dus ik vrees dat het vanavond wordt. Ben vanavond waarschijnlijk iets later, dus probeer het rond een uur of 7 a 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 18 november 2003 @ 00:47:
[...]

[...]

vanavond 6 uur :) heb 2x 50 small poison charms voor je (had er 4 maar heb er ook 2 aan ysidro gegeven ^_^

btw ik zoek nog een 3 socket Legendary Mallet :+ SC non-ladder
Battle hammer

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2003 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 18 november 2003 @ 07:22:
[...]

vanavond 6 uur :) heb 2x 50 small poison charms voor je (had er 4 maar heb er ook 2 aan ysidro gegeven ^_^

btw ik zoek nog een 3 socket Legendary Mallet :+ SC non-ladder
Zeker ook nog ethereal he? :P

Bevalt de Blade Fury assassin nog een beetje? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Skyclad op 18-11-2003 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 18 november 2003 @ 07:57:
[...]

Zeker ook nog ethereal he? :P

Bevalt de Blade Fury assassin nog een beetje? :)
hoeft niet, mag wel :)

ja blade fury bevalt me zeer goed :)

doet nu ongeveer 200dmg wel ff wennen om je blades goed te spreiden bij multi nme's

het mooie is gewoon dat je ook nog steeds een trapper kan maken, en het valt me mee hoelang me shadow het uithoud, ze is een redelijke bliksemafleider.

enige lastige is zoals altijd de juiste gear uitzoeken, gebruik nu de The General's Tan Do Li Ga gaat erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 18 november 2003 @ 08:03:
[...]

hoeft niet, mag wel :)

ja blade fury bevalt me zeer goed :)

doet nu ongeveer 200dmg wel ff wennen om je blades goed te spreiden bij multi nme's

het mooie is gewoon dat je ook nog steeds een trapper kan maken, en het valt me mee hoelang me shadow het uithoud, ze is een redelijke bliksemafleider.

enige lastige is zoals altijd de juiste gear uitzoeken, gebruik nu de The General's Tan Do Li Ga gaat erg goed
Wat erg irritant is van de Shadow is dat, net als bij de Valkyrie tegenwoordig, bij de Frost Nova aanval van Mephisto Nm zelfs een level 10 Shadow nog meteen verdwijnt :(
(En mijn level 23 merc is nog sneller dood)

Maar Meph solo-en ging zonder problemen, en de council is al helemaal geen probleem aangezien die niet eens mijn Shadow dood krijgen. Wat vooral scheelt is dat ik nu level 47 ben, en dus ook mijn boots heb kunnen vervangen :)

Ik heb nu 60% CB, 35% Deadly Strike, en 10% Open Wounds. Zit nog te kijken waar ik mijn belt met Piercing heb gelaten, wil zien of dat ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 18 november 2003 @ 08:16:
[...]

Wat erg irritant is van de Shadow is dat, net als bij de Valkyrie tegenwoordig, bij de Frost Nova aanval van Mephisto Nm zelfs een level 10 Shadow nog meteen verdwijnt :(
(En mijn level 23 merc is nog sneller dood)

Maar Meph solo-en ging zonder problemen, en de council is al helemaal geen probleem aangezien die niet eens mijn Shadow dood krijgen. Wat vooral scheelt is dat ik nu level 47 ben, en dus ook mijn boots heb kunnen vervangen :)

Ik heb nu 60% CB, 35% Deadly Strike, en 10% Open Wounds. Zit nog te kijken waar ik mijn belt met Piercing heb gelaten, wil zien of dat ook werkt.
Hoeveel dmg doe je nu?

ik heb nog op stock liggen voor als ik het aan kan
- Gore riders/war travelers
- string of ears/thundergods/vampirefang
- Vampire gaze
- Manald heal/raven frost/Bul kathos wedding band
- Mara's kaleidodinges/Cat's eye
- Shaftstop/skullders
- Rhyme/Luna/Whitstan's Guard
- magefist/fostbrun/ hoewel ik Cleglaw's Pincers die ik nu draag wel leuk vind voor de knockbakc en slowdown

komt allemaal van me 1.09 chars die nu generfed zijn
maar ik moet alleen ff flink leveluppen voor ik die shit aan kan

ga denk ik nog wel wat experimenteren met wapens, ben ook op zoek naar oprhens call set helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Doe iets van 500 per blade op het moment, en daar komt dan dus nog die CB bovenop. Weet niet precies, kan niet echt checken terwijl ik op het werk zit :P

Cat's Eye heeft absoluut geen zin btw, dat is +IAS, terwijl je +Cast Rate moet hebben voor Blade Fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 18 november 2003 @ 08:59:
Doe iets van 500 per blade op het moment, en daar komt dan dus nog die CB bovenop. Weet niet precies, kan niet echt checken terwijl ik op het werk zit :P

Cat's Eye heeft absoluut geen zin btw, dat is +IAS, terwijl je +Cast Rate moet hebben voor Blade Fury.
ik heb in principe alles voor de volgende setup

- Gore Rider
- Thundergod's Vigor
- Vampire Gaze
- Shaftstop
- Blackoak Shield
- Magefist
- Dwarf Star 2x
- Mara's Kaleidoscope
- Black runeword

Crushing Blow : 55
Lighning resist : 20-30
Fire resist : 20-30
Cold resist : 20-30
Poison resist : 20-30
Lighning absorb : Y
Fire absorb : Y
Cold absorb : Y
Deadly strike : 15
Open wounds : 10
Cast rate : 20
Knockback (Y/N) : Y
Life Leech : Y
Mana Leech : Y

elemental resist wordt hoger door fade en door de anya quests, en eventueel charms
elemental damage moet komen van charms,

Black runeword moet ik alleen nog een wapen hebben
beter gear moet ik nog vinden, maar eerst maar zien te levelen en dit zien te halen

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iemand nodig om me te helpen mulen op sc ladder europe. Is er hier iemand zo aardig en te vertrouwen? :) accountnaam is in dit geval: Mable-Smith

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 10:23:
Ik heb iemand nodig om me te helpen mulen op sc ladder europe. Is er hier iemand zo aardig en te vertrouwen? :) accountnaam is in dit geval: Mable-Smith
Hier zijn zat mensen die je kunnen helpen, kom maar ff langs

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dudes, echt heel erg fijn dat jullie spullen voor me hebben, maar ik kon jullie accountnaam zo snel niet vinden, dus ik kon jullie gisteren ook geen berichtje sturen.

Ik weet niet hoe laat ik vanavond online ben, verplicht familiebezoek vandaag wat de hele dag gaat duren. Kan zijn dat ik pas rond 10 uur ofzo online ben. Maar als jullie er dan nog zijn stuur ik wel een berichtje, en anders kan het morgen.

Ik heb nu mezelf wel omhoog gewerkt naar lvl 35 met veel moeite. Maar welke stats zijn nou voor de barb echt goed om te hebben? Niet dat ik dadelijk weer een char verkloot.

Ik heb nu howl op 5, double swing op 5, ik wil die natural res en defence (of hoe ze ook heten) op 10 (of moeten die hoger?) en ik ga denk ik voor de ww max met swordmastery op max. Verder doe ik geen masteries.

En verder ben ik str, dex en vit aan het opkrikken (eerst dex en str voor fatsoenlijke wapens.) ik heb al LL en ML wat best lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

waarom lvl 5 howl (ik neem aan "kaal"?) als je geen berserk neemt? berserk is sowieso erg belangrijk omdat het anders nogal lastig wordt physical immunes af te maken. en om nou constant leap attack te gebruiken als je in de chaos sanc (of worldstone 3/thone :X) weer eens Iron Maiden lijkt me ook niet helemaal je van het :)

als je geen 2 wapens gaat gebruiken lijkt double swing ook niet echt nuttig. ga je dat wel doen dan lijkt frenzy me toch wel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor van alle kanten geruchten over gedupte runes op ladder enzo is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal best wel weer, sinds alles geduped wordt, OOK op de ladder, duurde alleen ff voordat ze weer een mogelijkheid hadden waarschijnlijk (als de oude uberhaupt wel weg was gehaald). Dus sja, je moet er niet raar van staan te kijken als het wel zo is :/. Duurde nog lang dan voordat ze zijn gekomen imo :P (mocht dit waar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 16:32:
ik hoor van alle kanten geruchten over gedupte runes op ladder enzo is dit waar?
op europa nog niet iig
nog niks van gemerkt in trade games/channels

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Heb iemand hier een leuk zwaardje voor een lvl 51 barby. Het liefst 1 met leech een een leuke dmg natuurlijk. Ik vind maar niks en een enemy killen duurt erg lang.
Tis een frenzy barb, mocht iemand wat over hebben dan hoor ik het graag...

*Sensei_D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IEDEREEN die nieuwe character maakt kan vanaf nu tot 19.00 joinen in game

Deviance//666

We spelen team en vanaf lvl 1 act 1 tot nm (sommige tot hell klaar is)

Kijk maar wie mee wilt... LATERS! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 18:23:
IEDEREEN die nieuwe character maakt kan vanaf nu tot 19.00 joinen in game

Deviance//666

We spelen team en vanaf lvl 1 act 1 tot nm (sommige tot hell klaar is)

Kijk maar wie mee wilt... LATERS! :*)
count me in :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLRnZ mooi hehe... kom snel k ben nu nog low lvl mn maten komen dadelijk ff ete en douchen en zo :D\

tevens mi account is: TheUnknown_NBE

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

pech voor je ben ik bang. vriend van me heeft net Gheed's Fortune gevonden zonder iets specaals te doen... best leuke charm, jammer dat ie grand is maar dan past het wel mooi in 1 kolom met annihilus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Termy schreef op 18 november 2003 @ 13:58:
waarom lvl 5 howl (ik neem aan "kaal"?) als je geen berserk neemt? berserk is sowieso erg belangrijk omdat het anders nogal lastig wordt physical immunes af te maken. en om nou constant leap attack te gebruiken als je in de chaos sanc (of worldstone 3/thone :X) weer eens Iron Maiden lijkt me ook niet helemaal je van het :)

als je geen 2 wapens gaat gebruiken lijkt double swing ook niet echt nuttig. ga je dat wel doen dan lijkt frenzy me toch wel beter ;)
Ik wil nog meer skills hebben, dus dat komt wel goed hoor :) Maar eerst even mijn def en res opkrikken, dan heb ik tenminste wat meer overlevingskans. En ik gebruik wel twee wapens hoor...

[edit] oh, en het is niet howl (die is lvl 1) maar het is shout die lvl 5 is

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 18-11-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Over Gheed's fortune, je hoeft er echt niks voor te doen.. ik heb d'r zelfs 2 gevonden [je kan er wel maar 1 in je stash per keer] FrostXL heeft de andere nu.

1e keer vond ik hem in een van de tombs in act2 op hell, de volgende keer bij Baal op NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Termy schreef op 18 november 2003 @ 22:17:
[...]

pech voor je ben ik bang. vriend van me heeft net Gheed's Fortune gevonden zonder iets specaals te doen... best leuke charm, jammer dat ie grand is maar dan past het wel mooi in 1 kolom met annihilus ^^
Gheed's is iets heel anders, die kan gewoon vallen. Maar de Annihilus charm valt ALLEEN uit diabloclone.

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Dat klopt, maar hier geeft ie alleen antwoord op je originele vraag hoe je aan Gheeds charm kwam [waar jij met bullshit op reageerde] dus dat heeft niks te maken met Annihilus.

Het is nogal logisch dat alleen de Diabloclone die dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ach, misverstandje ;)

obsidian: ah, shout is idd heel wat nuttiger :) ook shout is trouwens een zerk-synergy dus eigenlijk hoef je niet erg veel punten in zerk te doen om redelijk dmg te doen. de reden dat ik hem wel opkrik is vanwege de magic dmg die frenzy en concentrate dan krijgen. m'n 88 barb (bijna 89) heeft nu 15 punten in zerk maar dat wil ik gewoon 20 maken zodat PI's redelijk dood gaan met concentrate. in zo'n meute staan met 0 def is ondanks een schild niet zo fijn :P

is iemand de clone laatst nog tegen gekomen? eergisteren zag ik voor het laatst de soj counter naar 238 of zo gaan (natuurlijk kwam de clone echter niet, duh :|) maar sindsdien dus helemaal niks meer. gister was er wel "maintenance" aan de server naar het schijnt (kreeg ook server down msg in game, maar server ging niet down :?) en men zegt dat de soj counter gewoon weggehaald is aangezien het toch nergens op slaat of zo...

bah, ik wil die @#%$% clone tegenkomen! :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 19 november 2003 @ 09:28:
Ach, misverstandje ;)

obsidian: ah, shout is idd heel wat nuttiger :) ook shout is trouwens een zerk-synergy dus eigenlijk hoef je niet erg veel punten in zerk te doen om redelijk dmg te doen. de reden dat ik hem wel opkrik is vanwege de magic dmg die frenzy en concentrate dan krijgen. m'n 88 barb (bijna 89) heeft nu 15 punten in zerk maar dat wil ik gewoon 20 maken zodat PI's redelijk dood gaan met concentrate. in zo'n meute staan met 0 def is ondanks een schild niet zo fijn :P

is iemand de clone laatst nog tegen gekomen? eergisteren zag ik voor het laatst de soj counter naar 238 of zo gaan (natuurlijk kwam de clone echter niet, duh :|) maar sindsdien dus helemaal niks meer. gister was er wel "maintenance" aan de server naar het schijnt (kreeg ook server down msg in game, maar server ging niet down :?) en men zegt dat de soj counter gewoon weggehaald is aangezien het toch nergens op slaat of zo...

bah, ik wil die @#%$% clone tegenkomen! :( :'(
Same here

al meerdere malen dat sojs in scherm gehad, maar nog nooit tegengekomen
niet dat ik het zou overleven met mijn generfde 1.09 chars

eerst maar mijn asa boosten, gisteravond maar tot lvl 26 gekomen :/

maar ik moet ff kijken waar ik nu het beste kan levelen voor exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bokkie en Skyclad, zijn jullie er vandaag (op battle.net bedoel ik dus) dan kunnen we vandaag wel wat afspreken... Wat is jullie accountnaam btw?

Van de andere GoTters wil ik hem ook wel hebben trouwens, dan kan ik jullie toevoegen aan mijn friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 19 november 2003 @ 10:24:
Bokkie en Skyclad, zijn jullie er vandaag (op battle.net bedoel ik dus) dan kunnen we vandaag wel wat afspreken... Wat is jullie accountnaam btw?

Van de andere GoTters wil ik hem ook wel hebben trouwens, dan kan ik jullie toevoegen aan mijn friendslist.
ben er vanavond rond 8 uur denk ik

acct: yun-bok

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Hi medenerds,

Ben sinds gister een nieuw char begonnen, een necro op ladder-hardcore >:)

Hij is nog maar level 7, maar wat ik me eigenlijk afvraag is wat voor een skillz moet ik nemen, het moet namelijk een btje direct usable zijn omdat we gewoon het hele spel doorlopen, dus kan niet 20 skill points gaan sparen.

En ik zou graag willen weten de str/dex/energie/vitality verdeling, grof geschat dan en dus de skill tree.

Ik speel vrij wel altijd samen met een pala met alle aura's van dien.
En wat low level necro/pala stuff is nooit weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik ben pas oook een hc necro begonnen en het gaat nog erg goed, ik heb de skills iron golem+poison explosion (ga voor poison nova) en amp dmg (+ later lower resis) ben nu lvl 28 en kan met gemak diablo aan

Weet jij al?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.