Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

jjwa schreef op 11 november 2003 @ 13:16:
[...]
Het is nog niet bekend hoe lang zo'n ladder-periode duurt.
Blizzard heeft gezegt dat als zo'n periode voorbij is, dat dan alle ladder-characters non-ladder characters worden, en gewoon hun items houden (dus ook de ladder-only spullen die ze tijdens ladder-games hebben gevonden).

Duidelijk?
Thnx, die informatie had ik nodig =)

Had het wat onduidelijk gevraagd, maar ik bedoelde met levend houden karakter dus wat er aan het einde van die ladder-periode met je karakter gebeurd.

Dan blijf ik vrolijk die ladder spelen tot dat is afgelopen :)

(niet dat ik hoog ga komen in die ladder, maar had niet zo'n zin om opnieuw te gaan beginnen met mijn karakter)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:08

Termy

valt er nog wat te fragge?

cast rate heeft geen invloed op gooien maar Blade fury is geen gooi-skill, gewoon magic skill ;)

mijn ladder barb is frenzyer en die heeft net baal op NM verslagen met gevonde en getrade/gekregen dingen. hij is lvl 61 en loopt niet rond met godly shit maar het is weer erg leuk zo en goed te doen. hell zal wel pittig worden maar ja :) zodat deze frenzyer non-ladder wordt zal ik hem wel fatsoenlijk spul geven van m'n mules hehe >:)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

SuperiorDaemon, ik heb je account toegevoegd, maar zo te zien ben je er op het moment niet...

[ Voor 35% gewijzigd door jjwa op 11-11-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee op moment niet vanaaf vanaf 23.00 ckers wel weer online maar ben nu even bij mijn vriendinnetje dus.... moet ook gebeuren he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

vandaag was een goeie rundag :)

- tal's amu
- raven frost
- blade barrier
- rare ring 8% life leech en resists
- arreats face

:9~

softcore ladder
lvl 81 concentrate barb
eldritch/shenk Act 5 hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
jjwa schreef op 11 november 2003 @ 16:56:
[...]

Ik vind dat non-ladder een boel van de lol wegneemt omdat je dan erg makkelijk meteen aan allemaal spullen kan kopen.

Een combo is inderdaad mogelijk, vooral qua skills.
Wat betreft items is het wat lastiger, want als je je op bladefury richt qua gear heb Je weer erg weinig extra skills voor je traps, en als je je op je traps richt heb je weer weinig dingen met bla % chance to cast on striking enzo.

Wat wel best makkelijk kan is je gewoon richten op traps, ook qua items, hooguit 1 of 2 items met xx% chance to cast X on striking, maar dan wel 1 wapen met een hele hoge damage als weaponswitch houden.
Wat betreft skills kan het inderdaad verder gewoon heel goedkoop, vooral omdat Blade Fury geen synergies heeft, en het verschil tussen level1 en 20 in damage maar ongeveer 100 dmg is.

Hoe zit het met hoe snel je die dingen achter mekaar gooit, hangt dat af van je faster cast rate?

Het lijkt mij zelf namelijk wel leuk om er bij te doen, en dan de Bonehew die ik pas vond te gebruiken als weapon switch
Combo is niet zo moeilijk als het lijkt, als je maar 2 +3 traps claws gebruikt voor het leggen van traps, en switcht naar high damage/cb/striking spul voor Blade Fury. Dat is wat ik ga doen. (Als ik tenminste niet zoals gisteren de hele avond slaap... Slaapgebrek zuigt :( )

Edit: Mana is niet zo'n erg groot probleem wanneer je het iedere keer gewoon met Blade Fury bijvult. Goede mana leech en damage is een leuke combo.

[ Voor 6% gewijzigd door Skyclad op 12-11-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 12 november 2003 @ 09:47:
[...]

Combo is niet zo moeilijk als het lijkt, als je maar 2 +3 traps claws gebruikt voor het leggen van traps, en switcht naar high damage/cb/striking spul voor Blade Fury. Dat is wat ik ga doen. (Als ik tenminste niet zoals gisteren de hele avond slaap... Slaapgebrek zuigt :( )

Edit: Mana is niet zo'n erg groot probleem wanneer je het iedere keer gewoon met Blade Fury bijvult. Goede mana leech en damage is een leuke combo.
ben nu level 5, maar waar kan ik het snelst exp boosten?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk tot lvl 25 op normaal sewer dan naar normaal baalrun games, dan op je lvl 30-40 lekker nightmare baalruns doen tot je 60 bent (soms 70 ligt aan je gear) dan 8player hell baalruns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah en hoeveel runs heb je wel niet gedaan dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Houston3 schreef op 11 november 2003 @ 13:44:
ik snap het gewoon niet, jullie hebben hier allemaal een goeie gear en ik loop met mn lvl 66 char nog steeds met gekochte gear, in vind gewoon nix moois :|
Ik ben nu lvl75 (paladin) en de gast waarmee ik speel is een Necro ... we zijn vlak bij Mephy hell nu ...

Mijn items:
Sazabi's helm
Spirit Shroud armor
Thundergod (yippie :P)
Sigon's Boots & Gloves
Mahim-Oak ammy
Dwarf Star
Manald 5%
Een 225 def Ral-Ort-Tal shield ...
Demon Limb (uniq Tyrant Club)

Mijn buddy gebruikt oa:
Lore helm
Skin of Vipermagi
Umes
Marrowwalk (uniq Boneweave boots)

Het meeste dropte echter pas in Hell ...

We hebben ook nog een Djinn Slayer (uniq Ataghan) gevonden ... dus al 3 1.10 items :+

... Nooit gedacht dat ik met een Spirit Shroud op Hell ging gebruiken :D

[ Voor 6% gewijzigd door Kroetsjov op 12-11-2003 12:18 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik moet zeggen op hell mephi en zo vindt ik dus echt NOOIT iets... die noobs of mensen met 0,0 mf vinden storm en gaze en de hele shit... ik doe 200 f%^$ng runs en het enigste is een Immortal King Maul en ik geloof een Mosers Blessing's Shield maar goed... met 1xx mf en dan 200 runs... nee ik snap het niet meestal pech maar goed 't zal wel een keer goedkomen hehehhe... vanaaf weer spele dit weekend niet maandag pas weer *snik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57
Ik heb ook een hoop runs niks gevonden maar nu toch een aardige blood raven bow, verder vind ik mephi wel verrot moeilijk... Vooral om er te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 15:27:
Nou ik moet zeggen op hell mephi en zo vindt ik dus echt NOOIT iets... die noobs of mensen met 0,0 mf vinden storm en gaze en de hele shit... ik doe 200 f%^$ng runs en het enigste is een Immortal King Maul en ik geloof een Mosers Blessing's Shield maar goed... met 1xx mf en dan 200 runs... nee ik snap het niet meestal pech maar goed 't zal wel een keer goedkomen hehehhe... vanaaf weer spele dit weekend niet maandag pas weer *snik*
mf boeit ook niet meer bij bosses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

MF doet niks op Act Bosses en SuperUniques volgens blizzard dus de enige noob hier is niet de gast die met 0,0MF meph runs doet maar jij, die 200%mf voor jan lul hebt :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Skyclad schreef op 12 november 2003 @ 09:47:
[...]

ik heb nu ook Blade Fury, maar merk dat ik voor de wapens met de echt hoge dmg niet genoeg str heb.
Wel voor Bonesnap, die heeft ook nog eens 40% Crushing Blow...
Maar niet voor mijn cruel martel de fer of mijn Bonehew :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 12 november 2003 @ 17:37:
MF doet niks op Act Bosses en SuperUniques volgens blizzard dus de enige noob hier is niet de gast die met 0,0MF meph runs doet maar jij, die 200%mf voor jan lul hebt :)
Hahaha ik een noob? gozer k heb nu inmiddels rond de 800 mf en ga nooit dood bij mephi... en die 800 fucking mf helpt ckers wel... die voidbringers droppen zelfs ontzettend goed en dat jij het niet kan aankomen oke,... maar probeer het maar eens meer mf werkt ckers wel niet meer zoveel als eerst op bosses (idd meer geluk dan mf) maar met mf kom je ckers wel ver anders liep ik nu niet met shako, wizardpike, skulders, thundergods, 40% mf amu met +1 all sorc skill en wat resist en 2 ringen met rond de 28-30mf erop (nagel ring) en dergelijke.... dussuh noob? zie jij eerst maar zulke stuff op ladder te krijgen praten we daarna verder oke?
Wat als je ff een hell baal run doet, baal dropt %^#$& LEKKKKKKER soms maar ook in de hallen en bij minons vaak wel een IK maul of een wizzardpike of iets dergelijke.... vaak raak hoor dus mf wel ckers lekker nog en ckers als je niet meer dood gaat ook al heb je minder voordeel kwa combat met mf gear

Maar goed dit gaat over mn sorc ladder account... op mn nerco/ pvp sorc account vindt ik ook (tot nu toe) geen ene donder jammergenoeg op een thundergods 1.10 pala shield en 1.10 pike en titans na dan.... maar dat komt van zelf wel :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch werkt MF niet op actbosses en superuniques... Als jij er nou een harde plasser van krijgt om met 800 MF rond te rennen is dat helemaal jouw keus. Het helpt echter nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

hah, vandaag weer perfecte dag voor runs.

http://users.pandora.be/infernis/shenk2uni.jpg

shenk is liev, dropped hij zomaar ff duriels shell voor me :9

vandaag ook nog gevonden:

- 2 x nagelring
- lidless wall, wel ethereal :(

und jawohl, ik heb met moeite 50mf op m'n gear 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Infernis op 12-11-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg ik dat dan? koop een bril of zo man.... voor de normale monsters is het lekker.... en dan nog dan heb ik gewoon veel geluk met baal en mephi maar zoals ik al zij in de hallen (durance of hate) en dergelijke ook vaak wel een wizardpike'je of een IK maul of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/trangouls.JPG en jah hoor net de belt gevonden!!!!!! baal dropte hem lekker haha... nou kijk dit is dus de 1.10 complete set... wel nice alleen een dikke vette bug zit erop :P je kan jezelf ontsterfelijk maken... wel lol ik doe hell baal in mn uppie killen en makkelijk ook nog hahaha... })

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 07:47 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
net een heerlijk imbue gehad :)

vond op een nm baalrun een boneweave armor (478 def, 168 str req)
doe een imbue bij charsi

+98% enhanced defence
+30% lightning resistance
paar nepmods, light radius ed
-30% req
socketed (2)

nu zoek ik nog een lum rune op sc ladder voor smoke runew

TheS4ndm4n#1919

• Skyclad
RocketKoen schreef op 13 november 2003 @ 00:19:

doe een imbue bij charsi

+98% enhanced defence
-30% req
socketed (2)

nu zoek ik nog een lum rune op sc ladder voor smoke runew
En dan? Je kan geen runewords in rare items zetten, alleen in 'grijze' items.

Verwijderd

[quote]RocketKoen schreef op 13 november 2003 @ 00:19:

doe een imbue bij charsi

+98% enhanced defence
-30% req
socketed (2)

Lekkere imbue toch :)
Maar is het niet verstandiger om nm (of je moet hell aan kunnen) shenk, baal, mephi te doen? die Council gevan in Travincle dropt ook nog zo nu en dan lekker dan heb je eeen unique armor hehe.... of maak een van die nieuwe runewords die zijn niet zo moeilijk, um rune heb je in 1 seconde... ff soulstone quest doen want daar dropt die Um rune van 7 v/d 10 keer duss....

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 23:04:
[...]

Hahaha ik een noob? gozer k heb nu inmiddels rond de 800 mf en ga nooit dood bij mephi... en die 800 fucking mf helpt ckers wel....... blablabla
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 23:51:
zeg ik dat dan? koop een bril of zo man.... blablabla
doe is niet zo opgefokt man.

9 van de 10 post loop je te schreeuwen etc. etc.
je kan ook normaal een discussie voeren, en als je gewoon ff goed oplet, zie dat je helemaal niet zo opgefokt hoeft te reageren op bepaalde mensen, gewoon ff relax blijven man

Verwijderd

"Als jij er nou een harde plasser van krijgt om met 800 MF rond te rennen is dat helemaal jouw keus"

Zulke dingen moeten hun dan ook voorhouden gozer... want mf werkt nog degelijk wel anders vondt ik niet zoveel lijkt mij he, en op mn andere account heb ik shit opdat k daar sorv heb met maar 1xx mf of zo... dus mf werkt ckers wel verrekt goed... misschien niet meer op eindbaas of zo maar wel op normal enemy's en dat zij ik... en ik geloof niet dat de mf niet werkt op baal (niet 100%) ik bedoel mf zal best wel een héél klein beetje verschil maken... want zonder mf heb ik 8 v/d 10 runs blauwe items, pak ik mn 800 mf heb ik 9 v/d 10 runs gele items en vaak zelfs (bijna altijd) unique ertussen... meeste is dan crap zoals die Unique Balrog Blade of een stomme nightsmoke belt maar toch... is leuk voor mn beginnende characters

En een harde plassen is np... ik krijg hem van mn vriendin, dat jij hem niet overeind krijgt kan ik niks aan doen, hoef je niet andere mensen van jou problemen te gaan verdenken okidokie!? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 09:40 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

• RocketKoen
shit, vergeten dat runewords niet werken in rares :|
maar hij is niet voor mij hoor, is voor mn merc :P
ik heb zelf al een vipermagi

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

SuperiorDaemon: Laatste waarschuwing. Ik heb je al 2 keer aangesproken op flamen, maar je blijt bezig met ruzie zoeken. Als je het niet met een reply eens bent, negeer het gewoon.

De rest: Mocht er iets in een topic zijn waar je het niet mee eens bent, plaats dan even een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif-knopje), dan kunnen we er snel(ler) iets aan doen.

Verwijderd

ok, waarschuwing aan Superior is er al. Ik houd verder mijn mond.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 10:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 09:58:
SuperiorDaemon: Laatste waarschuwing. Ik heb je al 2 keer aangesproken op flamen, maar je blijt bezig met ruzie zoeken. Als je het niet met een reply eens bent, negeer het gewoon.

De rest: Mocht er iets in een topic zijn waar je het niet mee eens bent, plaats dan even een Topic Report ([afbeelding]-knopje), dan kunnen we er snel(ler) iets aan doen.
Waarschuw dan ook eens die andere mensen en niet alleen mij meneer met de ban macht! maar is goed ik negeer voortaan wel maar als je ook even andere mensen kan waarschuwen zou ook zo eerlijk zijn... ik mag hier zeggen wat ik wil zolang het over diablo gaat en dat mensen dan afkrakende reactie's gaan geven hoeft ook niet... en ik houd mn mond dan ook niet lijkt me ook wel normaal dat je je niet laat afzijken toch? maar ik houd mn mond wel maar waarschuw ook eens andere dan :D

bvd

(k bedoel die opmerking over een harde plassen hoef ik ook niet te pikken toch!?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 10:41 ]

Verwijderd

Je zit constant op te scheppen, te flamen en anderen uit te maken voor n00bs e.d.
Logisch dat je dan commentaar krijgt + een waarschuwing...

Zijn er inmiddels als mensen in het Cow lvl geweest op hell, en wat gevonden?

• Row
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Ik zit er zwaar over te denken om men quest naar het runeword Breath Of The Dying op te geven.. :'(
Ik heb echt het id dat het me nooit gaat lukken...
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:
Voor die super wapen heb je dus een 6 socket eth cb nodig of ja dat wil ik dan :9
, een vex rune en een zod rune. en nog 4 andere runes die niet al te lastig te vinden zijn ;),

Maar tot nu toe heb ik alleen nog maar 1 zod kunnen bemachtigen...
zou ik het opgeven met traden/zoeken? of zeggen jullie je hebt die zod al ga dan nog door voor de rest ? :/

Btw vex is lastig te krijgen om nog maar te zwijgen over 6 sock eth cb :(
Maargoed ik hoor het wel.

Verwijderd

Heeft misschien iemand iets te trade op ladder?
Ik heb een een etheral thundergods, 1.10 pala shield, 6 socket Beserker Axe, Gorefoot Heavy Foot boots, Grisworld Armor,Pierre Tombale 2 keer, en een Cruel Lange axe met de stats "212% ed 12 to max damage",Cuko bow en Mesh boots (natalya's meen ik)... Aldurs wapen, Mealstom stokje... Bonesnap en een Nightsmoke belt

(ALDURS LEKKER! 3 socket voortaan hehehe net als nat set alles lekker socket!)

Ik wil ALLES geven voor tals amulet, anders maak maar gewoon een offer... vipermagi of een shako of waterwalkers of iets... boeie :D wizardpike is ook goed hehe

Verder nog mensen die PERFECTE statics weten voor een elemental druid? en misschien ook weten welke items het besten zouden zijn? please als iemand weet ff posten voor me :D dankjewel alvast hehe

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 11:54 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 13 november 2003 @ 10:59:
Ik zit er zwaar over te denken om men quest naar het runeword Breath Of The Dying op te geven.. :'(
Ik heb echt het id dat het me nooit gaat lukken...
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:
Voor die super wapen heb je dus een 6 socket eth cb nodig of ja dat wil ik dan :9
, een vex rune en een zod rune. en nog 4 andere runes die niet al te lastig te vinden zijn ;),

Maar tot nu toe heb ik alleen nog maar 1 zod kunnen bemachtigen...
zou ik het opgeven met traden/zoeken? of zeggen jullie je hebt die zod al ga dan nog door voor de rest ? :/

Btw vex is lastig te krijgen om nog maar te zwijgen over 6 sock eth cb :(
Maargoed ik hoor het wel.
stoppen met zoeken, maar niet opgeven ^_^
je komt het vast wel tegen, gewoon lekker doorspelen en als je het niet verwacht komt je het vast wel tegen :)

ik moet nog een zod + vex en CB :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 10:50:
Je zit constant op te scheppen, te flamen en anderen uit te maken voor n00bs e.d.
Logisch dat je dan commentaar krijgt + een waarschuwing...

Zijn er inmiddels als mensen in het Cow lvl geweest op hell, en wat gevonden?
ik flame geen ene donder.... als iemand mij voor lul zet of zo doe ik het terug... maarjah ik heb al in cows gezeten.. is stukken moeilijker alleen het is nogsteeds SUPER makkelijk alleen EEN heel groot nadeel... iedereen gaat rond rennen dus dan heb je 200 cows om je heen... dus speel niet met noobs... blijf je lekker bij elkaar staan dan gaat het allemaal goed, en de experience is ook niet verkeerd... alleen ik denk toch dat je met een baalrun op hell 8 players stukken sneller lvl up zult gaan of je moet cowen met een necro en een pala met conviction of zo... maar zover ik heb ge-cowed is het wel lekker maar toch wel een stuk moeilijker dan in 1.10 :P

Ennuh hoezo opscheppen trouwens??? ik schep niks op is gewoon de waarheid mag toch gezegt worden of niet dan? k bedoel zijn zoveel mensen met het dubbele van wat ik heb aan ervaring of stuff of weet ik het dus... np :P :*)

* Check je mail *

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 14:05 ]

• Row

Row

-=BoKKiE=- schreef op 13 november 2003 @ 11:06:
[...]

stoppen met zoeken, maar niet opgeven ^_^
je komt het vast wel tegen, gewoon lekker doorspelen en als je het niet verwacht komt je het vast wel tegen :)

ik moet nog een zod + vex en CB :)
Ey gast jou ken ik nog, ik had jou toch een hoop shit gegeven he? :+
een vex en die cb kom je niet "ff" tegen ECHT niet.

• RocketKoen
heel veel countess runs doen :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

hellcow droppen veel 6 socket dingen... net een 6 socket beserker axe gevonden.... BotD maak ik hem... of iemand moet hem willen traden met mij voor 2* ladder mf charms of zo of een raven/dwarfstar :P

• Row

Row

RocketKoen schreef op 13 november 2003 @ 11:34:
heel veel countess runs doen :P
nee DAAR heb ik zin in... :O

• Skyclad
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 11:05:
Heeft misschien iemand iets te trade op ladder?
Ik heb een een etheral thundergods, 1.10 pala shield, 6 socket Beserker Axe, Gorefoot Heavy Foot boots, Grisworld Armor,Pierre Tombale 2 keer, en een Cruel Lange axe met de stats "212% ed 12 to max damage",Cuko bow en Mesh boots (natalya's meen ik)... Aldurs wapen, Mealstom stokje...

(ALDURS LEKKER! 3 socket voortaan hehehe net als nat set alles lekker socket!)

Ik wil ALLES geven voor tals amulet, anders maak maar gewoon een offer... vipermagi of een shako of waterwalkers of iets... boeie :D wizardpike is ook goed hehe

Verder nog mensen die PERFECTE statics weten voor een elemental druid? en misschien ook weten welke items het besten zouden zijn? please als iemand weet ff posten voor me :D dankjewel alvast hehe
DiabloII Trading Place

Etc.

Verwijderd

Ik was net lekker met mijn druid aan het spelen (Elemental), komt er ineens een superaggresieve barbaar de game in. Die gast begint te gilen dat ik met hem moet duelen. Na heel veel zeuren van hem besloot ik om t maar te proberen. Nadat hij 23 keer terug de town is ingerend omdat ie werd ingemaakt verliet hij de game. Loser :)

Verwijderd

Nee dankjewel... marketplace kan je tijdelijk niet meer aanmelden en dan nog er zijn geen users meer onderhand... en heb hier al vaker met iemand getrade en mensen hier zijn wel te vertrouwen gelukkig... maar mephi is veelgeven vandaag...

Thundergods,
1.10 pala shield
6 socket Beserker Axe
Gorefoot Heavy Foot boots
Grisworld Armor
Pierre Tombale 3 keer
Cruel Lange axe met de stats "212% ed 12 to max damage"
Cuko bow
Natalya's Boots
Aldurs wapen
Mealstom stokje
Bonesnap
Nightsmoke belt

Wel lekker en dit in 2 uur tijd... shako moet toch echt zo droppen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 11:56 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 13 november 2003 @ 11:17:
[...]

Ey gast jou ken ik nog, ik had jou toch een hoop shit gegeven he? :+
een vex en die cb kom je niet "ff" tegen ECHT niet.
klopt jij had me een buri gegeven :) heb em nog steeds ^_^

• Termy

Termy

Pjemco, ik kan het niet meer met je eens zijn... MF werkt er gewoon _NIET_. en dat je _denkt_ van wel zit 100% tussen je oren. 800 MF is nu n00b en het was in 09 n00b dus ik ben totaal niet onder de indruk. dat jij dat alles gevonden hebt en zo is helemaal geweldig maar hoeveel speel je? 24/7 zo te horen. Ik niet en ik loop ook met alles unique/set rond op m'n ringen na. als ik de godly eikel wil uithangen heb ik daar m'n non-ladder chars voor die 1.10 nog steeds fluitend doorrammen alsof het 09 was. bah, wat een stupide geblaat gewoon. niet _elke_ opmerking is een persoonlijke aanval. punt is dat als jij iets zegt wat niet klopt wij daar op reageren. als je dat niet kan hebben is het handig om eerst _zelf_ info te verzamelen of gewoon weg te blijven van Discussie-fora...

Verwijderd

Termy schreef op 13 november 2003 @ 12:57:
Pjemco, ik kan het niet meer met je eens zijn... MF werkt er gewoon _NIET_. en dat je _denkt_ van wel zit 100% tussen je oren. 800 MF is nu n00b en het was in 09 n00b dus ik ben totaal niet onder de indruk. dat jij dat alles gevonden hebt en zo is helemaal geweldig maar hoeveel speel je? 24/7 zo te horen. Ik niet en ik loop ook met alles unique/set rond op m'n ringen na. als ik de godly eikel wil uithangen heb ik daar m'n non-ladder chars voor die 1.10 nog steeds fluitend doorrammen alsof het 09 was. bah, wat een stupide geblaat gewoon. niet _elke_ opmerking is een persoonlijke aanval. punt is dat als jij iets zegt wat niet klopt wij daar op reageren. als je dat niet kan hebben is het handig om eerst _zelf_ info te verzamelen of gewoon weg te blijven van Discussie-fora...
En Pjemco is? en btw zielige forum begint het te worden... geen waarschuwing, had ik did gezegt was het meteen blablabla waarschuwing dit waarschuwing dat... maar goed als jullie het zeggen zal het wel dat mf niks meer uitmaakt maar de voidbringers en zo bij mephi die die maar eens met 800 mf... droppen lekker hoor... en DOH dat een 1.09 snel door 1.10 loopt... maar maar ff een ladder popje praat je wel anders als je niet veel speelt en goede items hebt hehe... en ik speel niet 24:7 heb ook een vriendin en school en werk dus :P maar goed.. hoe komt het dat je alles hebt maar geen ringen? mephi dropt per 50 runs wel ringen bij mij al zijn het maar dwarfstar of nagel ringen maar toch lekker mee genomen toch?

Verwijderd

Ik heb 2 dagen niet gekeken op dit forum en de complete sfeer is in die twee dagen echt omgegooid. Gezellig hoor!

Request: weet er iemand een goede Elemental druid guide voor 1.10 die niet gebruik maakt van de windskills (d.w.z. die lvl30 skill wel, maar die anderen niet). Ik zat erover te denken om beide lvl 30 skills te maxen, en dan iets met de synergies te doen. Iemand hier een guide voor of er ervaring mee?

Verwijderd

Jah ik had ook al gevraagt wat beste is voor 1.10 Elemental druid :D maar niemand gereageerd maargoed... die wind doet niet echt veel damage of wel? en met die meteor moet je persé midden tussen de tegenstanders gaan staan geloof ik hehe... zie ik niet echt zitten zonder storm en dergelijke..

Welke Synergies heeft een druid dan tevens?

• Row

Row

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 13:25:
Jah ik had ook al gevraagt wat beste is voor 1.10 Elemental druid :D maar niemand gereageerd maargoed... die wind doet niet echt veel damage of wel? en met die meteor moet je persé midden tussen de tegenstanders gaan staan geloof ik hehe... zie ik niet echt zitten zonder storm en dergelijke..

Welke Synergies heeft een druid dan tevens?
Maar een druid in beer/wolf vorm moet toch wel slaag kunnen krijgen? daarvoor is het niet zon uber probleem om tussen de enemies te staan... toch?

of zie ik iets over het hoofd druid = sowiezo toch melee?

• Skyclad
Row schreef op 13 november 2003 @ 13:40:
[...]

Maar een druid in beer/wolf vorm moet toch wel slaag kunnen krijgen? daarvoor is het niet zon uber probleem om tussen de enemies te staan... toch?

of zie ik iets over het hoofd druid = sowiezo toch melee?
Elementalist == caster.

Verwijderd

Nou heb je geen storm met 222 dex ben je zo dood ook al heb je je soul die meer life geeft.... je krijgt gewoon te veel hits denk ik hehe... ennuh... als je elemental bent heb hje +75-95 all resist met absorb maar verander je niet in een beer of wolf toch? use gewoon die shield of zo hehe

OWJAH!!! Vindt net ff storm + Eldritch orb op ladder!!!! +11% fire skill damage en +13% Lightning skill damage :D:D:D:D

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 14:06 ]

• Row

Row

Ja bla kweet niet heb nog nooit intensief met een druid gespeelt, maar ok jullie zullen we gelijk hebben... :+ :)

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 13:44:
Nou heb je geen storm met 222 dex ben je zo dood ook al heb je je soul die meer life geeft.... je krijgt gewoon te veel hits denk ik hehe... ennuh... als je elemental bent heb hje +75-95 all resist met absorb maar verander je niet in een beer of wolf toch? use gewoon die shield of zo hehe

OWJAH!!! Vindt net ff storm + Eldritch orb op ladder!!!! +11% fire skill damage en +13% Lightning skill damage :D:D:D:D
ow?. volgends mij bedoel je cyclone armor? in dat geval die heeft geen resist je kan gewoon nie geraakt worden door ijs,vuur,lightning :P. en hoe kan op z´n hoogst wel een dmg van 400 tot paar 1000 krijgen denk ik als je ook punten in dingen waar hij bonus van krijgt steekt. is echt heerlijk tegen specials _/-\o_

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 09:39:
"Als jij er nou een harde plasser van krijgt om met 800 MF rond te rennen is dat helemaal jouw keus"

Zulke dingen moeten hun dan ook voorhouden gozer... want mf werkt nog degelijk wel anders vondt ik niet zoveel lijkt mij he, en op mn andere account heb ik shit opdat k daar sorv heb met maar 1xx mf of zo... dus mf werkt ckers wel verrekt goed... misschien niet meer op eindbaas of zo maar wel op normal enemy's en dat zij ik... en ik geloof niet dat de mf niet werkt op baal (niet 100%) ik bedoel mf zal best wel een héél klein beetje verschil maken... want zonder mf heb ik 8 v/d 10 runs blauwe items, pak ik mn 800 mf heb ik 9 v/d 10 runs gele items en vaak zelfs (bijna altijd) unique ertussen... meeste is dan crap zoals die Unique Balrog Blade of een stomme nightsmoke belt maar toch... is leuk voor mn beginnende characters
het werkt dus N I E T.

Je kan wel 1000000 keer vinden van wel maar dat maakt geen ene drol uit. Het is gewoon toeval.
En een harde plassen is np... ik krijg hem van mn vriendin, dat jij hem niet overeind krijgt kan ik niks aan doen, hoef je niet andere mensen van jou problemen te gaan verdenken okidokie!? :P
Ijzersterk commentaar weer :p

Ontopic:

Meeste druids die ik in 1.09 heb gezien, en gespeeld, gebruikten geen schild. Een IK maul voldeed prima. Doet ziekelijk veel damage en is snel. Vaak hadden ze op wapen switch wel 'baranars star' en "tiamats' voor de elemental damage.

Druid heeft niet echt een schild nodig. Veel leech, veel life en je kan het meeste wel overleven. Of dit in 1.10 nog zo is weet ik niet maar ik verwacht niet zo heel veel verschil.

Tja.. of een elementalist een (stormshield) schild nodig heeft is weer een andere vraag. Ben je van plan veel geraakt te worden? Dan wel.. Wil je veel schade doen, dan is misschien een schildje met +skills beter. tis beetje afwegen tegen elkaar denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 18:06 ]

• FlitzZ
  • Laatst online: 28-05 13:32
Ik zal ongetwijfeld Uber scheel zijn ... maar waar staat dat nou geschreven, dat MF totaal geen invloed meer heeft op het droppen van items op uniques / bosses ?

Ik heb nu een ladder sorc @ lvl 74, enige mf wat ik heb is van tal's belt en rhyme shield.
Vind elke dag wel wat eigenlijk.

Nog geen Uber wapen, maar wel dingetjes zoals Butchers pupil, eartshaker, Buri, Lycanders aim ed ..

Maar goed, het ging dus om een Url waar geschreven staat dat mf geen zin meer heeft ...... :P

edit:
Wat ik vind, vind ik dus bij Meph NM .....

[ Voor 7% gewijzigd door FlitzZ op 13-11-2003 18:08 ]

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

• RocketKoen
mephi dropt ook niet geweldig meer FlitzZ, je kunt beter iemand anders zoeken om te runnen

en een druid had vaak geen schild in 1.09 omdat ze met fury vaak midden in een groep monsters stonden, en dat ze anders in blocklock kwamen

TheS4ndm4n#1919

• FlitzZ
Nou, voor voorlopig de items die hij dropt, kan ik NM / begin hell toch wel vrij gemakkelijk doorwandelen.

Sorc draagt wat meph heeft gedropt.
Skin of vipermagi,
rhyme Bone Shield
Tal''s stokje, belt en mask
meuk gele boots
chanceguards
+1 sorc amu
2x P Nagelring

En nou vind ik persoonlijk een Buri, Lycanders aim niet 'niet geweldig'.
De ama van een vriend van mij, gaat toch wel aardig tekeer met die lycaners.

Op wie zou ik volgens jou beter mijn MF runs kunnen doen dan ?

Tis niet super, ik weet het, maar zolang is de 1.10 ladder er nog niet.
En ik heb ook nog een 8-urige baan en een vriendin, dus zo enorm veel MF Runs doe ik niet :)

edit:
was de ringen vergeten

[ Voor 24% gewijzigd door FlitzZ op 13-11-2003 18:26 ]

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

• FlitzZ
Achteraf was het toch makkelijker te vinden dan ik dacht.

Copy/paste uit: http://www.battle.net/diablo2exp/items/magic/magicfind.shtml

Does Magic Find work on bosses?
It does not work on end bosses and certain Unique monsters.

Duidelijk dus :)

• Termy

Termy

en die "certain unique monsters" zijn nogal duidelijk. welke werden het meeste gerund in 09? pindle, shenk, tresh, eldricht etc. de uniques in durance 3 waarschijnlijk ook.

waarom ik geen unique ringen heb? ik doe bijna geen MF runs. vanmiddag een 4% manald getrade voor een magefist dus dat is al weer beter dan een 3%ml magic ring. de andere ring heeft 6% ll en is verder beter dan cathan's. als ik hem vervang (probeer ik wel) is het voor een ravenfrost aangezien ik binne kort de Cleglaw's combo wil vervangen en dan verlies ik veel AR.

anyway superiordeamon, het zou al veel helpen als je niet als een klein kind verbanden legt en op alles commentaar geeft alsof wij alleen maar bestaan om jou te kleineren... komt de sfeer ten goede lijkt mij ;)

Verwijderd

Ik weet mn comentaar rules :P nee geintje... maar is wel van die hardeplasser })

Maar goed.... uhmm mephi drop shit? ik heb heledag gerunt...

Op nightmare:

Shako
Wizardpike
Pierre Tomb
Grimhelm
Natalya's boots

Op hell:
Stormshield
Eldricht Orb (pure ownage mensen)
Shako
Um rune
Blackoak
Cruel Balrog blade
Buriza (170% maar snik)
Goldstrike Hydra Bow
Koku Bow
Vampire Gaze
Nosferatu
String of Ears
Cuirass
Duriels Shell
Hellforge Armor
Grisworlds Armor
TItans
Barana stars
Naam weet ik niet meer maar een dikke vette assasin wapen PURE OWNAGE!
En een pike (geel) 214-823 met 380% ED erop... lekker voor merc

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/hmmm.JPG

Nou en jullie zeggen dan mephi niks dropt?????
K zal dadelijk screenshot alten zien van mn sorc.... k$t items maar mephi DROPT WEL! beter als in 1.09 ckers wel :D i kben blij met mn stuff voor vandaag ennu... dat uit lijstje is pas de helft.. heb een unique amulet 1.10 voor pala met dikke skills en zo erop en DE 1.10 Assasin Claw en een unique jewel.. Rainbow facet meen k

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/naamloos.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 23:08 ]

Verwijderd

Als die assa Wrist Sword nou een snelle attack speed had gehad was het echt totaal Uber geweest :)

Nu is het vooral leuk voor trappers... Ook handig om ff snel mana bij te leechen als je weer wat nodig hebt.. Maar helaas te traag voor melee assas...

Wel balen, is wel cool ding :)

Verwijderd

Jah of niet hehe.. die andere UBER Melee 1.10 assasin claw heb ik ook al gevonden wel stijl maarjah... net nog een IK Belt gevonden en nu maar pitten... morgen school en dan tot maandag continue het vrouwtje tevreden houden dus helaas geen mf'runs meer whehehe... trusten voor de gene die gaan pitten en de mensen zonder life diablo'ze :P ;)

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
trusten voor de gene die gaan pitten en de mensen zonder life diablo'ze
ik heb heledag gerunt...
Zeg nu wie geen life heeft :Z

Over die claw, die is vast rap, maar omdat het geen assassin char is staat ie op very slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 13 november 2003 @ 23:38:
Als die assa Wrist Sword nou een snelle attack speed had gehad was het echt totaal Uber geweest :)

Nu is het vooral leuk voor trappers... Ook handig om ff snel mana bij te leechen als je weer wat nodig hebt.. Maar helaas te traag voor melee assas...

Wel balen, is wel cool ding :)
als een assa em aan heeft is ie very fast attack speed.
verschilt gewoon per char class

edit:
hoezo MF :P
vind net een occulus in een kistje

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 14-11-2003 00:08 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 14 november 2003 @ 00:07:
[...]

als een assa em aan heeft is ie very fast attack speed.
verschilt gewoon per char class
Weet je dat echt zeker? Tis wel echt iets dat ik over het hoofd zou kunnen zien trouwens :) Kan wel :)

Dan is het zeker leukw apeN :D

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 00:25:
[...]

Weet je dat echt zeker? Tis wel echt iets dat ik over het hoofd zou kunnen zien trouwens :) Kan wel :)

Dan is het zeker leukw apeN :D
RocketKoen heeft helemaal gelijk ;) En het lijkt mij ook een mooi wapen om te hebben :9~ Misschien maar eens de trade channels op uswest induiken en zien wat al dat moois moet kosten.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ckers wel nice stuff jah.... maargoed het is allemaal niet duur hoor..het zijn de MENSEN die er veel voor willen hebben... bijvoorbeeld die assasin claw of ongeveer wel een thundergods waard NIET MEER!!!! Maar de mensen op de LoD Channels willen dan persé Thundergods + Shako of zo hebben :S pathetic maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

De drop rate is wel redelijk omhoog gegaan, want als ik kijk met m'n 1.10 'nieuwe' Amazon, die heeft veel Jewels, Gems & Runes....
Daarnaast ook veel Unique & Elite Bows (Erg hoge droprate)....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen check HIER EVEN dan kan je een klein lijstje zien (ongeveer de helft) van een paar uurtjes HELL MEPHI runnen op LADDER softcore... dus mephi dropt super goed ook al zeggen veel mensen van niet... k heb zelfs buri en stormshield en shako en thundergods en gaze gevonden en een lidless en de UBER 1.10 Assasin claw en de UBER UBER UBER Staff met +2 sorc skills 13% fireskill damage en lightning skill damage en zo... echt bruut lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb een vraag over charges in een item. Kun je die rechargen ofzo? Zoals in Diablo?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
Damnz :(
Gisteravond en vanochtend wat mf runs, NIKS .... Echt gaar.
Enige wat ik vond was die bloodfist (ofzo) gloves.

Zijn op zich wel ok, maar heb er al een paar van.

Maybe moet sorcje eerst maar wat lvl's up.

En net als wat SuperiorDaemon zegt, ik vind ook dat Meph nog steeds wel
redelijk dropt hoor.

Tis jmmr dat gisteravond en vanochtend meph niks dropte.

Tis alleen niet meer zo (wat ik ervan begrijp) dat je dus echt afhankelijk bent van de bosses / uniques om items te vinden.

Zie boven, oculus uit kist :9

[ Voor 19% gewijzigd door FlitzZ op 14-11-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]FlitzZ schreef op 14 november 2003 @ 11:50:
redelijk dropt hoor.
quote]

Nog steeds wel redelijk??? Nou ik vindt nu tien keer man dan in 1.09 hoor :P
Maar goed storm en gaze en titans afgegeven aan mn maatje.. was een Javazone aan het maken dusjah... ik doe het nog met een Mosars Blessing 65% all resist hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
[quote]Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 11:53:
FlitzZ schreef op 14 november 2003 @ 11:50:
redelijk dropt hoor.
quote]

Nog steeds wel redelijk??? Nou ik vindt nu tien keer man dan in 1.09 hoor :P
Maar goed storm en gaze en titans afgegeven aan mn maatje.. was een Javazone aan het maken dusjah... ik doe het nog met een Mosars Blessing 65% all resist hehe
Mja, voor mij is het redelijk dan :)

Hoogste item atm, is denk ik de buri / Lycanders aim
Of maybe Tals belt / stokje:) / mask.

Geen id wat ratings zijn van die items.
Maybe is cressent moon amu wel hoogst.

IK heb iig nog een Uber Item uit meph kunnen krijgen, maar nogmaals, zal ongetwijfld aan men te low lvl sorc (76) liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm.... mwa denk het niet dude want... mijn sorc is ook nog low lvl... 87 atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Hyp3rman schreef op 14 november 2003 @ 11:42:
Ik heb een vraag over charges in een item. Kun je die rechargen ofzo? Zoals in Diablo?
Als je je item repareert worden ook de charges weer aangevuld. Kan in sommige gevallen echt een dure aangelegenheid zijn ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ok thx. beetje nutteloos dus.

Ik zag ook een schild wat 100% chance heeft op het doen van een L44 nova als je doodgaat. Dat is nog eens cold enchanted zijn :)

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Tsja niks voor mij als ik dood ben ben ik ook echt dood :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
die kun je aan je act3 cold merc geven :P
die dingen zitten ook op de rainbow facet jewels

een een fuck you dood

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Laatst online: 29-11-2021
wow allemaal oude accounts hier :) 1.10 nou wat of kan ik diablo gewoon laten liggen?

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

hilgo schreef op 14 november 2003 @ 12:19:
[...]

Als je je item repareert worden ook de charges weer aangevuld. Kan in sommige gevallen echt een dure aangelegenheid zijn ;)
daarom zijn die cube recepten handig ;)
bijvoorbeeld ort + wapen = gerepareerd wapen :)
voor armor is het met een ral rune.

bachus. kijk zelf en gij zult weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah! Op US East heb ik een char helemaal voorbereid op Diablo Clone, en daar zie ik em nooit. Op Europe heb ik alle redelijke items van chars gesloopt om nieuwe 1.10 chars te gaan maken, en daar komt ie in act 1 hell van een level 50 necro opdagen :(

Heb alle redelijke items op chars die niet verder dan nightmare kunnen, en mijn enige overgebleven char is mijn sorc, die em nauwelijks kan beschadigen zolang ik in leven probeer te blijven (in ieder geval niet zonder tank, en mijn merc is daar niet sterk genoeg voor) :(

Message *Ysidro als je tussen nu en een uur of zo inlogt en de clone (non-ladder SC) wil slopen op Europe.

[ Voor 10% gewijzigd door Skyclad op 14-11-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn er nog mensen die HC spelen in de Ladder?
Heb ruim 1,5 jaar geen D2 meer gespeeld, ben het nu weer aan het installen, ga zo gelijk HC spelen, SC is niks voor mij :P

Gotters die nog wat starter stuff hebben op HC? Ik hoor graag van u :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Gisteren vertelde Houston ons in het #Diablo2 kanaal op irc.tweakers.net dat er in zijn game een Diablo Clone zat.
Ik had verwacht dat geval nooit tegen te komen, maar uiteindelijk was de game niet meer full en kon ik erin, en de uber Diablo had nog maar ca 20% van zijn life over.
Ik heb gezellig meegedaan (grappig gezicht, een Diablo bij Dark Wood) en was zelfs degene die de charm te pakken kreeg! :)
De stats zijn wel relatief laag, maar toch erg leuk:
+7% exp
+11 to all attributes
+11 all resistances
+1 to all skills

[ Voor 4% gewijzigd door jjwa op 15-11-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 12:02:
hmmmm.... mwa denk het niet dude want... mijn sorc is ook nog low lvl... 87 atm
Dude .. :)

Als ik me niet vergis, was het in 1.09 zo, dat een 'monster' alleen maar items kon droppen die gelijk of lager zijn dan de Clvl.
Weet niet of dit in 1.10 gewijzigd is ..

Als het niet gewijzigd is in 1.10, betekend dat dus dat ik alleen maar items kan krijgen die lager zijn dan mijn Clvl.

Jij bent lvl 87, dus kans op zga alle items, mits er items zijn die hoger dan lvl 87 req.

Correct me if I'm wrong.

ff gezocht, en denk dat deze ook in 1.10 hoogste Clvl req.

The Cranium Basher
Thunder Maul
Two-Hand Damage: (119-132) To (560-632) (339.5-382 Avg)
Required Level: 87
Required Strength: 253
Base Weapon Speed: [20]
+200-240% Enhanced Damage (varies)
+20 To Minimum Damage
+50% Damage To Undead
75% Chance Of Crushing Blow
4% Chance To Cast Level 1 Amplify Damage On Striking
20% Increased Attack Speed
All Resistances +25
+25 To Strength
+20 To Maximum Damage (not shown)
Indestructible
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

[ Voor 32% gewijzigd door FlitzZ op 15-11-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
your wrong
een monster heeft een monsterlevel, en hij kan alleen dingen droppen lager of gelijk als zijn lvl.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
jjwa schreef op 15 november 2003 @ 10:48:
+7% exp
+11 to all attributes
+11 all resistances
+1 to all skills
Bedenkt wel ff dat het een charm is he, dus je kunt er je hele inventory mee vol hebben :P Dat tikt toch aardig aan dan hoor *)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

je kan er maar 1 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Solomon schreef op 15 november 2003 @ 19:53:
[...]

Bedenkt wel ff dat het een charm is he, dus je kunt er je hele inventory mee vol hebben :P Dat tikt toch aardig aan dan hoor *)
Het 1e klopt, het 2e niet.
Het is een charm, maar je kan niet op een normale/legale manier een hele inventory vol Annihilussen hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
jjwa schreef op 15 november 2003 @ 20:38:
[...]

Het 1e klopt, het 2e niet.
Het is een charm, maar je kan niet op een normale/legale manier een hele inventory vol Annihilussen hebben :).
Waarom niet :? In de eerste week van 1.10 waren er al mensen die hem 4 waren tegengekomen. Dan zou je met wat sparen toch een heel eind moeten komen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
omdat blizzard een restriction heeft ingebouwt dat je er maar 1 kan.
net als bij de staff uit act2 en andere quest items

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
RocketKoen schreef op 15 november 2003 @ 21:02:
omdat blizzard een restriction heeft ingebouwt dat je er maar 1 kan.
net als bij de staff uit act2 en andere quest items
Owh, klootzakken :{

Anders zou je wel godlike characters krijgen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Solomon schreef op 15 november 2003 @ 21:15:
[...]

Owh, klootzakken :{

Anders zou je wel godlike characters krijgen ja :P
je inventory is 4x10=40 hokjes, dan zou je dus kunnen hebben:
+20 to all skill levels
+400 to all attributes
+400% to all resistance
+200% experience gained...
mja, tel daarbij nog een leuke gear op, en als je een skill maxed heb je hem meteen level 50 a 55 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

um? kan je niet meer rekenen? :)
40*1=40 to all lvls
40*20=800 to all attributes
40*20%=800% to all resistances
10*40=400% more XP

lijkt mij best wel godly opzich ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
800% res... ja nuttig :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Omdat GoT vandaag down was dacht ik weer eens aan Diablo 2 te beginnen :) Nou mooi niet dus :(

Als ik op start lopen er andere programma`s of mijn bureaublad door de filmpjes, na de intro`s kom ik weer terug op mijn bureaublad.

Ik heb de laatste patch erop, bij vorige versies had ik dit niet :(

Weet iemand wat ik hieraan kan doen :>

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

jjwa schreef op 15 november 2003 @ 10:48:
Gisteren vertelde Houston ons in het #Diablo2 kanaal op irc.tweakers.net dat er in zijn game een Diablo Clone zat.
Ik had verwacht dat geval nooit tegen te komen, maar uiteindelijk was de game niet meer full en kon ik erin, en de uber Diablo had nog maar ca 20% van zijn life over.
Ik heb gezellig meegedaan (grappig gezicht, een Diablo bij Dark Wood) en was zelfs degene die de charm te pakken kreeg! :)
+7% exp
+11 to all attributes
+11 all resistances
+1 to all skills
ja dat was wel heel liev van mij :D maar ben blij dat jij die charm nog heb gekregen en niet een van die maffe duitsers :P

moet wel zeggen dat die clone echt idioot sterk was, met zn 8en vet lang op m zitten hakken, staticen, orben etc. en ging maar heel langzaam en regenerate echt snel, maar het is toch gelukt met resultaat dat jjwa de charm kreeg :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Houston3 schreef op 15 november 2003 @ 23:03:
[...]

ja dat was wel heel liev van mij :D maar ben blij dat jij die charm nog heb gekregen en niet een van die maffe duitsers :P

moet wel zeggen dat die clone echt idioot sterk was, met zn 8en vet lang op m zitten hakken, staticen, orben etc. en ging maar heel langzaam en regenerate echt snel, maar het is toch gelukt met resultaat dat jjwa de charm kreeg :]
het grappige wat dat ik heb nauwelijks heb zien regeneraten terwijl ik in de game was...
maar dan komt misschien omdat ik constant 5 traps op hem aan het schieten had...

en ik kan inderdaad niet rekenen zo te zien :P

wieber kwam vandaag met iets leuk:
ironman spelen
met een groep gamen tot level 9, en dan een soort deathmatch duel met zijn allen houden, op hard-core natuurlijk.

zullen we een klein GoT ironman tournament houden? :)
reageer hier dan even als je wilt mee doen....
ik iig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

kan je op de DC leechen, zou wel kool zijn als dat gaat, ik wil btw ook wel meedoen aan die deathmatch :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou iedereen heeft moeite met hem maar vandaag heb ik hem in slechts 10 seconden verslagen met 2 players hehehhee.... een sorceress deed static en die had thundergods en 2 dwarfstar en die amu met fireresist dus DC Deed zogoed als geen damage meer.... ik had een paladin met conviction (lower defence en lower max resistance + basic resistance) en slash en hakde hem en chopte hem in slecht een seconden of 6-8.... in totaal duurde het maar een goede 10 seconden ongeveer.... maar de truuk is een wapen te hebben met "Prevent Monster Healing" en dan +75 tot +95 allresist met absorb en life leech...... en NEE dat is niet moeilijk zelfs niet op ladder.... die spullen heb je zo bij elkaar hehe, maar goed mijn 3e Annihilus (mn 1e is verdwenen foutje van blizzard anders had k er nu 4 :*D) maar goed..... gaat allemaal lekker zo... misschien iemand nog iets voor trade????? misschien een guardian angel??? ik wil goed offeren... check de forum "Diablo Trading Place" staat een korte lijst in met stuff die ik heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

typisch.. je 4e al weer. ik heb het uberhaupt nog nooit gezien :/
vriend van me had eergister de clone in z'n (ladder) game. is ie na lang kloten bijna dood dropt hij met c/i game uit en daarna "game does not exist".... kijk dan ben je blij.. not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over het snel oppakken van item(s) die uit een monster droppen als je met zijn allen staat te beuken. Ik merk vaak dat als alles dropt en ik klik op een item, dat mijn menneke gaat lopen in plaats van iets oppakken :|
Alsof ik er ver vanaf zou staan, maar ik hak melee op het monster dus dichterbij kan ik toch nie staan? Is er een trucje ofzo om het op te pakken? bv shift inhouden of weet ik veel wat? Vroeger was er ook een toets waarmee je alles om je heen vanzelf oppakt, maar die is gedisabled he?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.