Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 11:25:
[...]

Jah sure ik help je wel ik kan op hc, sc ladder en gewoon sc komen... hc ladder heb ik niet... maar is inderdaad lame ik ken het maar ik doe meestal het volgende:

-Via LAN even game maken en mulen want ik heb 6 pc's waarvan 2 online...
-Iemand uit F.list zoeken
-Game maken, 5 minuten wachten dan kan je mulen (wel snel maar is wel gevaarlijk ivm game drop en R/D)

Maar was je account whisper ik je wel... de mijne is TheUnknown_NBE en TheDeviance[NBE en ook nog Bnet_Ownage maar goed...

het is nie lullig bedoelt maar heb je veel goede stuff of dat niet? want als je eagle gejat is kan je van mij wel een nieuwe unid eagle krijgen voor noppes... als ik die nog heb tenminste hehe.. ik speel geen sc meer alleen nog ladder dus...

maar ik hoor het wel,
Regards
oe dat zou ik wel zeeer op prijs stellen :>
eveneens als men enige dankbaar krijg je ook men hulp als je die ooit nodig voor whatever _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik ken iemand die Gheed's Fortune (unique grand charm) gewoon van Meph (hell) gevonden heeft. niks speciaals dus.

wat mulen betreft (als je de tijd hebt) is dat helemala niet moeilijk of gevaarlijk alleen. je maakt game en wacht 5 minuten. dan kan je veilig rejoine met je mule (hoeft niet eens supersnel maar ga geen minuten wachten :)) en klaar. enige waar je op moet letten is dat je geen realm down krijgt door te snel uit/inloggen. dat schijnt echter "gefixed" te zijn in 1.10 dus eigenlijk is dit nu heel veilig. veiliger dan de spullen aan iemand geven die vervolgens samen met alles op de grond een dikke C/I krijgt en bye bye spullen (ja heb ik meegemaakt, niet leuk)...

tijdens trade werkt dit dus niet. iemand ff 5 mins laten wachten gaat niemand doen...

dat van Battle Command. het leuke daarvan was (ben ik zelf eens per ongeluk achter gekomen) is dat als je een skill hebt van een item (dus zelf geen punten in) zoals Frenzy van Fury en Battle Command cast, je Frenzy nog steeds hebt als je de Fury vervangt door iets anders. normaal zou je dan dus frenzy verliezen maar door de Battle Command niet. die "bug" is nu dus schijnbaar gefixed.

over MF:
ten eerste, MF werkt _niet_ (naar bliz' zeggen) meer op Act Bosses en de meeste SuperUniques. denk hierbij dus aan Meph, Baal, Dia etc en Pindle, Shenk, Eldricht etc. wel of niet MF hebben bij het kille van die gasten boeit dus geen h0l. het feit dat iemand een wf of ark "kon" vinden met 100%MF en jij geen van beiden met 150% zegt meer over je geluk (vooral van de ander) dan over "logica". het is nl een verhoging van een kans die al 0.001% is ofzo dus 100% meer boeit eigenlijk weinig. MF is puur geluk en MF helpt een beetje maar super hoge MF is geen garantie voor alleen maar uniques. punt

edit:

punt over het "dupe verhaal". het plaatje waar je "bewees" dat men kan dupen is _exact_ gelijk aan 1 van je plaatjes in het Diablo Clone verhaal. met 2 verschillen. 1e verschil is dat je nu de namen niet verwijdert hebt en 2e verschil is dat er nu maar 1 soulstone ligt.... de gelijkenis (vooral qua tekst boven, waarom duits btw? niet jouw shots dus lijkt me maar ok) is dermate groot dat ik het gewoon niet geloof :) dat iemand die je kent kan dupen zal me verder volledig koud laten.

[ Voor 15% gewijzigd door Termy op 06-11-2003 13:21 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 06 november 2003 @ 12:10:
[...]

oe dat zou ik wel zeeer op prijs stellen :>
eveneens als men enige dankbaar krijg je ook men hulp als je die ooit nodig voor whatever _/-\o_
Whisper me maar op diablo of voeg me op msn maar toe...
the_superiour_innerside@hotmail.com
of whisper ,me op TheUnknown_NBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Je hebt nu leuk zowel het 2e plaatje als je opmerking hier dat je 'gewoon' op dezelfde plek was gaan staan verwijderd, maar voor degenen die het gemist hadden: Zowel zijn 'dupe bewijs' plaatje als het plaatje wat hij zelf beweert te zijn hadden dezelfde tekst erboven, dus ook met iemand die dood was gegaan aan een Serpent Magus, alleen waren bij het 2e plaatje de namen er niet uit geedit.

Als je het eerste plaatje door een editor haalt zie je ook dat de kleuren om de verschillende steentjes heen precies gelijk zijn, waar ze ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 11:25:
[...]
de mijne is TheUnknown_NBE en TheDeviance[NBE en ook nog Bnet_Ownage maar goed...
welke van die accounts speel je ladder SC mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
@SuperiorDaemon:
Het plaatje is duidelijk gefotosoept en dus fake, maar voel je alsjeblieft niet zo aangevallen joh. Niemand zegt dat JIJ dat plaatje hebt gefaked en niemand zegt dat jij duped... (toch?)
Jij was in de veronderstelling dat iemand kon dupen in v1.10 en was daar heilig van overtuigd en dan wil je dat natuurlijk delen met andere gotters ;) dus op zich doe je dan toch niets fout...
Jij bent gewoon in de zeik gezet door die maat die dat plaatje heeft gesoept, trust me, je bent echt niet de enige die wel es goedgelovig is...

edit:
foutje hersteld :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sensei_D op 06-11-2003 17:38 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
MariahCareyLover schreef op 06 november 2003 @ 14:28:
@SuperiorDaemon:
Het plaatje is duidelijk gefotosoept en dus fake, maar voel je alsjeblieft niet zo aangevallen joh. Niemand zegt dat JIJ dat plaatje hebt gefaked en niemand zegt dat jij muled... (toch?)
Jij was in de veronderstelling dat iemand kon mulen in v1.10 en was daar heilig van overtuigd en dan wil je dat natuurlijk delen met andere gotters ;) dus op zich doe je dan toch niets fout...
Jij bent gewoon in de zeik gezet door die maat die dat plaatje heeft gesoept, trust me, je bent echt niet de enige die wel es goedgelovig is...
s/mulen/dupen/

Het punt is dat hij vervolgens het orgineel gebruikte in de post waar hij beweert zelf de Diablo Clone te hebben verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
En zo raar is op zich een Diablo clone verslaan ook weer niet (dat zullen onder tussen duizenden mensen al hebben gedaan) ... zo moeilijk is dat ook weer niet; ik heb 'm zelfs al 2x verslagen ... 1x in een volle game (met 1.10 barb) en 1x solo (met 1.09 pally).

Dupen is een ander verhaal; en mij overtuig je zowieso niet als je op een plaatje een aantal WF's ofzo laat zien (of een aantal charms op de grond ofzo) ...

Waarom heb je die annuhilus eigenlijk verschoven nadat je 'm ge-id'ed had? En waarom gebruik je een duitste versie? Damn dat zou ik nog geen minuut volhouden :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kroetsjov op 06-11-2003 14:41 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft et hier over 2 dupe plaatjes, maar ik kan er toch echt maar 1 vinden, welke 2 zijn dat dan???
Het enigste wat ik zie is dat er in dat plaatje met die duitste groene tekst flink gefotosoept is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het andere plaatje is ondertussen al verwijderd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Kom naar game smrf/smrf kan er alleen diablo niet killen met de charm.

AUb schiet een beetje op.

TOT ZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Uhmmm.... Ik heb hem wel zelf verslagen maar (ZOALS IK AL ZIJ) met 3 andere vrienden! Deze keer charm voor mij,.. vorige keer was hij voor een andere maat en de volgende keer ook... we wisselen steeds om omdat we elkaar ook helpen... maar HOUD REKENING diablo spawnde in een 4 player gamer!!! game dus dan is het een stuk makkelijker dan in een 8 player gamne... dat was ons echt niet gelukt denk ik :D
Ennuh duitse hahahaha... het is een europese maar sinds ik 1.10 heb geinstalleerd ineens niet meer :D maar items namen en menu en zo zijn nog wel ALLEMAAL engels :S :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

kan je zoveel van die turbo charms in je inv hebben als je wilt? :? nee toch...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 06 november 2003 @ 18:20:
kan je zoveel van die turbo charms in je inv hebben als je wilt? :? nee toch...
Turbo charms??? je bedoelt Faster walk/run charms?
Jah lkan je makkelijk 40 hebben... de Annilius charm maar 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

wanneer hebben jullie die clone dan geslacht. ik ben hem nog nooit tegengekomen :(
hij komt zeker alleen 's avonds als ik of in ladder bezig ben (niet hell) of geen D2 speel... mij is ook niks gegund :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

's avond komt hij inderdaad heel vaak... paar daag gelede 12games gehad waar hij ingeweest was hehe... k denk omdat meer ppl online zijn en iedereen wel janken van soj is fake... maar zo groot bedrijf als blizz zal echt niet liegen en denk ff na.... meer mensen online zie je ineen soj verkocht worden en DC komen!!!!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK OFFER op non-ladder sc een windforce jah, arkains um en nog een 2e arkains um.... ik wil de Anihilus Charm op ladder hebben... ik geef eerst 1 arkains dan geef jij me de charm daarna krijg je de wf of de 2e arkains... zeg het maar....

Bedonder me plz niet hehe 't is gewoon ik wil de charm heel graag ben de mijne net door lag verloren in baalrun :'(

PLEASE Leave msg hier of whisper me op account *TheUnknown_NBE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

als er GoTters zijn die een trapper assassin hebben, geef dan even een seintje, want ik heb daar nog allerlei leuke items voor liggen
ook nog wel een circlet met +1 assassin circlet, voor niet-trapper assassins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

mjah morge avond kan ik dus wellicht komt ie dan langs. kheb bijna enigma bij elkaar (moet ber nog) en dan kunnen we er weer tegen aan :)

btw, er is een verschil tussen "voorliegen" en een geintje uithalen :)

punt wat ik wel vervelend vind, er was belooft dat we nu kunnen kiezen welk channel we default in willen komen maar dat zie ik nergens terug. van een algehele account-mule optie zie ik ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op 06 november 2003 @ 21:51:
als er GoTters zijn die een trapper assassin hebben, geef dan even een seintje, want ik heb daar nog allerlei leuke items voor liggen
ook nog wel een circlet met +1 assassin circlet, voor niet-trapper assassins...
Ik heb een trap assa, wel op ladder europe trouwens he.
ingame accountnaam: afstuderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 09:24:
[...]

Ik heb een trap assa, wel op ladder europe trouwens he.
ingame accountnaam: afstuderen
Afstuderen wil zeker nog niet erg lukken, als je de hele dag Diablo II speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt lame
Ik log in, join een baalrun game en wat denk je??? Annihilus Charm weg!!!! :'( :|

Blizzad z'n scheuld ik sloot game af en kreeg daarom meteen een realm down (eerst 10 seconde lang w8en tot jij eindelijk in het menu komt van connecting)!!!

Kan iemand me vertellen of dit vaker gebeurt? ik heb blizzard gemailed met screenshots dat ik de charm werkdadelijk had... maar goed 100% kan ik niks bewijzen maar goed meer mensen waarmee dit (of met andere items) is gebeurt??? of misschien een verklaring? dus een lag die overloopt in een soort van drop van je inventory? :'( 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op 07 november 2003 @ 10:35:
[...]

Afstuderen wil zeker nog niet erg lukken, als je de hele dag Diablo II speelt ;)
LOL, het IS een gevaar ja, maar mijn afstuderen is best relaxed, heb tijd zat (nu nog wel iig) en de planning laat het wel toe om ook flink te gamen :D

Mensen die nog assassin stuff over hebben, ik wil het graag hebben!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
lol, mephisto dropte net een tals amu in een normal game :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Ik heb nu een Werewolf-druid die ook armageddon als skill heeft. Ik ben inmiddels lvl 50 en zit nog in Nightmare. Ik heb alleen het idee dat Armageddon icm de wolf niet echt geschikt is voor hell. Heeft iemand hier ervaring mee of moet ik maar weer opnieuw beginnen?

Armagedon zit op lvl6 nu en Fury op lvl 8...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ik zit met mijn lvl45 zealot ook nog in nm/act4, 1.10 is gewoon een stuk moeilijker ivm 1.09

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
TLRnZ schreef op 07 november 2003 @ 17:29:
ik zit met mijn lvl45 zealot ook nog in nm/act4, 1.10 is gewoon een stuk moeilijker ivm 1.09
Nee ik bedoelde niet dat ik nog "maar" in nm zit, dat vind ik juist mooi. Maar ik heb het idee dat ik mijn skillpoints verkeerd heb verdeeld door voor wolf EN armageddon te gaan...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFFER op sc non-ladder:

Arkains UM
Arkains UM
Stormshield UM
Stormshield UM
Stormshield UNID
Stormshield UNID
Skulders UNID
Skulders UNID
ETHERAL Skulders UNID
ETHERAL Skulders UNID
Shako UM
Shako UM
Tals Armor UM
Doombringer Championsword 236% met ETH rune erin
The Grandfather Sword 165% met ETH rune erin
Silence Sword (Rune word)
6x Shaft UNID
2x Shako UNID
4x Wartravelers UNID

NEED op sc ladder:

Annihilus charm (hiervoor wil ik wel 2 arkains geven e.t)
Thundergods
Waterwalkers / Wartravelers
Tals Amulet
Tals Armor / Vipermagi Armor
Stormshield
Dwarfstar / Stone of Jordan

Zeg maar wat je hebt op ladder en wat je op non-ladder ervoor wilt hebben... ik offer goed dus... voor de Annihilus Charm wil ik wel 2 arkains geven en als hij HEEL goed is zelfs nog iets meer... laat me maar weten mensen...

Best Regards, Demonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
al die stormshields die wij al hebben op de ladder :|

denk je nu echt dat iemand die een char heeft dat hoog genoeg is om dat soort items al te hebben @ ladder echt nog iets geeft om die non-ladder items?

daarbij, bijna iedere non-ladder speler heeft wel een flink deel van die gear die jij offert. als je 1 van die dingen hebt waar jij om vraagt @ ladder dan heb je al erg veel geluk (of een d2 verslaving)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Softcore Ladder:

Offer:
Io rune
necro summon skiller
bartucs(185%, eth)
5%mf sc
bloodfist
2socket 227 def mage plate

heb ook nog een aantal claws met +1 assa skills of +2 trap skills
ook amuletten met +1 lightning skills voor sort en +1 trap skills voor assasin

NEED:
+3traps amulet
+3traps circlet
+3traps +2/+3 lightning sentry claws
soj
vipermagi

en:
ringen en armors met veel resistances en/of life.

/w *jjwa

ik heb buiten de ladder natuurlijk ook hele voorraden items, dus als er iemand is die ladder items wilt traden voor mijn niet-ladder items, laat dat dan even horen, maar het lijkt me niet dat iemand dat wilt :).

[ Voor 5% gewijzigd door jjwa op 08-11-2003 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Offer op sc nonladder:

Tals
Eagle (clean)

Ik zoek een vex

[ Voor 50% gewijzigd door Row op 08-11-2003 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik denk dat we hier beter geen trade channel van kunnen maken, gebruik daar liever het IRC kanaal voor, of battle.net trade. Op het moment heb ik een MA assassin met alle elemental charge-up skills en dragon flight, het werkt best leuk, maar de schade is niet echt om over naar huis te schrijven.

Het is wel weer een van de enige builds waar je echt mee bezig blijft [alle charge-up skills opladen voor de finishing move] Heeft iemand zo'n assassin op non-ladder ?, en is het daar wel een beetje mee te doen in (eind) nightmare ?

Ik heb wel alleen slechte items, dus ik moet nog even zoeken naar een +3 MA claw als 2e [ik heb toch geen goed shield] en een +3 MA circlet. Ik hoop dat dat wat verdere verbetreingen oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

rocket, ik zat gister in een ladder mule game waar redelijk veel dingen voorbij kwamen zoals storm (gevonde door lvl 83 sorc) dus het valt wel mee. de droprate is gewoon goed in 1.10. ik heb gisteren een enigma gemaakt en sinds dien 5 uniques gevonden. welliswaar maar 1 daarvan exceptional maar toch. 87%mf meer op 37+6 die ik had hielp blijkbaar wel :)
kheb de wt op m'n barb nu vervangen voor een 49% en een 33ar/7%mf toegevoegd. wie weet vind ik nog eens een elite unique :)

de clone is zoals gewoonlijk niet langsgekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OFFER (ladder)

Guardian Angel
Howltusk
Cuiras
Etheral Sharktooth armor 10xx def (voor merc of zo)
Immortal Kings Maul

NEED:

Alles geef ik voor 1 Shako of 1 Tals amulet...
Of als iemand iets van Trang Ouls heeft is het ook goed maar dan geef ik niet ALLES voor 1 item... het shield heb ik al.... whisp me maar op *TheUnknown_NBE anders ff hierzo reply k ben heletijd online dus zie je wel als je intressen hebt...

mzzzzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor iedereen: Vinden jullie het goed dat dit topic gebruikt voor het handelen van items? Want ik kan me voorstellen dat het men niet boeit wat anderen te bieden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Nee eigenlijk niet. Volgens mij kunnen we ons beter concentreren op het spel zelf en de strats.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik denk dat je op battle.net trade veel meer succes hebt, en om 10x zo'n post met offer/need voorbij te zien komen is irritant. We kunnen ons het beste bezig houden met leuke builds, of het een beetje opschiet op de ladder en of je weer een leuk itempje hebt gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Hyp3rman schreef op 08 november 2003 @ 17:09:
Nee eigenlijk niet. Volgens mij kunnen we ons beter concentreren op het spel zelf en de strats.
hoeveel zie je dat gebeuren dan?

lijkt mij niet zo'n slecht idee om hier wat te traden, verder is het toch bijna uitgestorven in dit topic :)
agentorangina schreef op 08 november 2003 @ 17:20:
of je weer een leuk itempje hebt gevonden :P
ik heb gisteren een Bonehew gevonden :).
Offer? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door jjwa op 08-11-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Ik wil een charge-up skill voor m'n assassin, het liefst eentje met elemental damage (anders doe ik alleen maar physical). Welke kan ik het beste nemen, en in hoeverre is het handig om andere skills erbij te nemen (die bonussen geven).

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Als je er maar eentje neemt moet je Phoenix Strike nemen, daarmee kan je op basis van je charge-up alle soorten elemental damage doen, dus het is een goede all-rounder. Skills als Blades of Ice, Fists of Fire en Claws of Thunder geven daar weer synergy bonussen voor [de verschillende elemental damages, en de synergies werken ook omgekeerd (dus fists of fire krijgt weer extra dmg door phoenix strike ed.)]

[ Voor 19% gewijzigd door agentorangina op 08-11-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
agentorangina schreef op 08 november 2003 @ 19:09:
Als je er maar eentje neemt moet je Phoenix Strike nemen, daarmee kan je op basis van je charge-up alle soorten elemental damage doen, dus het is een goede all-rounder. Skills als Blades of Ice, Fists of Fire en Claws of Thunder geven daar weer synergy bonussen voor [de verschillende elemental damages, en de synergies werken ook omgekeerd (dus fists of fire krijgt weer extra dmg door phoenix strike ed.)]
Ik wil inderdaad maar 1 charge up skill, dan neem ik maar phoenix strike. Als ik dan nog points over heb stop ik die in de skills die bonussen daarvoor geven.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stop met diablo maar heb deze items nog liggen:

http://home.planet.nl/~cleef040/offer.html

Mn bro heeft Ladder stuff nodig of high lvl runes op sc of een van de volgende items in 1.10 versie

Skulders
Stormshield
Shako
Thundergods
Wartravelers
Wizardpike / Oculess

Of een complete trang-ouls of Tal Rasha set...
laat weten wat je nodig hebt en zelf hebt we komen er wel uit.

Teven mn vraag: Gheeds charm... hoe krijg je deze??? blizz zij dat je er iets speciaals voor moest doen maar wat?

email: cleef111@planet.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

zoals ik al zei heeft een vriend van een vriend van me hem gewoon gevonden bij mephisto. unique grand charm dus.. maar ja, ik heb hem niet gezien dus dunno in hoeverre dit waar is.

hoezo stop je trouwens opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
1.10 is te moeilijk :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Lol hoe kan het te moeilijk zijn? ik ben nu met mn sorc in een paar dagen verder gekomen dan ik vroeger ooit wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Termy schreef op 09 november 2003 @ 02:16:
zoals ik al zei heeft een vriend van een vriend van me hem gewoon gevonden bij mephisto. unique grand charm dus.. maar ja, ik heb hem niet gezien dus dunno in hoeverre dit waar is.

Bullshit

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Opmerkingen/reacties worden zeer op prijs gesteld :).

Dan kan ik hem verbeteren of weet ik tenminste dat ik hem niet voor niks heb geschreven :). Ik zal als ik door iemand zijn reactie een verbetering maak zijn naam ook even noemen :*) .

Als je een snelle link naar deze post wilt, zodat je hem bijvoorbeeld aan een ander kan geven:
http://trapperassassin.tk

(Lightning) Trapper Assasin (1.10)

Inleiding
Hallo mensen, ik heb een trapper assassin en beleef daar veel plezier aan.
Tot nu toe is ze ook erg goed, ik zit in Hell act 3 en het is daar geen probleem, en PvP gaat al helemaal goed :).

Om dat ook voor anderen mogelijk te maken zonder dat ze alles eerst moeten uitzoeken heb ik een guide gemaakt voor een Lightning Trap Assasin:

Je kan over het algemeen kiezen voor 3 builds als trapper:

A: concentreren op fire traps:
De belangrijkste skill hiervoor kan Wake of Fire of Wake of Inferno zijn.
Wake of Fire is erg handig, die schiet namelijk snel achter elkaar golven vuur af en raken zo ongeveer alles dat ter breedte van een half scherm loopt.
Het grote nadeel is dat deze, ook met de synergies gemaxed, niet zo veel damage doet.
Wake of Inferno doet veel meer damage, maar valt zoals de naam zegt, gewoon aan alsof het een inferno-sorceress is die niet kan lopen.
Door synergies word de range een stuk groter, ik geloof tot ongeveer vanuit het midden tot de randen van je scherm, en natuurlijk sterker, een stuk sterker dan Wake of Fire.
Een voordeel van Wake of Fire is weer wel dat hij in combinatie met Mind Blast veel beter stunt dan Lightning Sentry dat bijvoorbeeld zou doen.
Als 2e skill, naast Wake of Inferno of Wake of Fire, zal je waarschijnlijk Death Sentry gebruiken, vanwege de corpse explosion.
De lightning damage van Death Sentry zal slecht zijn omdat je Lightning Sentry niet als synergies hebt gemaxed.

B: concentreren op lightning traps
De skill zal hierbij Lightning Sentry zijn, want Charged Bolt Sentry is rampzalig om monsters mee te raken en Shock Web is geen echte trap, maar iets dat je altijd gewoon neer kan gooien (ook nog bij 5 traps).
Voordelen van deze trap:
  • erg hoge damage
  • je hebt een afstands-attack
  • hij pierced, dus als er 10 monsters op een rijtje staan kan je ze alle 10 raken met dezelfde hoge damage.
  • de trap mikt erg goed en snel, dus is erg goed voor PvP
  • je death sentry doet ook best veel lightning dmg doordat lightnin sentry ook gemaxed is.
Nadelen:
  • lightning immumes moet je anders aanpakken (word verderop uitgelegd), maar dat probleem zou je ook hebben als je op fire zou concentreren.
C: een combinatie
Je kan gaan combineren, en dus bijvoorbeeld Wake of Inferno en Lightning Sentry gaan gebruiken en er veel skill punten aan besteden.
Het grootste voordeel zou zijn dat je bij lightning immumes of fire immumes best goed kan overschakelen naar alleen de andere skill.
Een erg groot nadeel is is dat je in plaats van 1 skill die erg veel damage doet, 2 skills hebt, maar dat ze maar matige damage doen.
Aan gezien het aantal traps dat je tegelijk kan hebben liggen hetzelfde blijft doe je dus gewoon een stuk minder damage.

Deze guide gaat over de 2e, omdat ik die zelf het leukste en beste vind.

Ik heb dit geschreven aan de hand van mijn eigen Softcore Ladder Assassin, maar als je buiten de ladder speelt is het natuurlijk alleen maar makkelijker, en als je Hardcore speelt dan moet je natuurlijk meer resistances, life, blocking, etc. hebben, maar daar heb je dan zelf wel meer ervaring mee dan ik.

Skills:

Hoofd-skills:
  • Death Sentry:
    level 20
  • Lightning Sentry:
    level 20
Dat worden je belangrijkste skills, lightning sentry voor pure die-hard damage, death sentry vanwege de corpse explosion (40-80% van het leven van het dode monster). Lightning Sentry kan 10 keer schieten, Death Sentry 5 keer, ik geloof dat de corpse explosion ook meetellen voor die 5 keer.

Bijskills:
  • Shadowmaster:
    level 1 tot 20
    Level 1 kan, dan zul je haar regelmatig opnieuw moeten casten, maar dat vind ik zelf niet zo erg.
    Op level 20 doet ze echt flinke damage en leeft ze lang, maar als je diezelfde 20 punten anders zou besteeden doe je bijvoorbeeld veel meer damage met je lightning sentry.
  • Mindblast:
    1 punt, een kans van rond de 20% om monsters te converten (dan gaan ze een seconde of 10 voor jou vechten, tegen andere monsters), maar belangrijker:
    zodra de monsters waarbij je mindblast gedaan hebt geraakt worden, worden ze gestunned, en kunnen ze dus niet aanvallen of lopen, dus jij bent veiliger en je traps hebben veel tijd om de monsters te killen.
  • Cloak of Shadows:
    1 punt
    De monsters in de buurt maak je hiermee blind.
    Monsters die van afstand aanvallen (mages en archers enzo) zullen je niet meer zien en dus niet meer raken, bijzonder handig.
    Monsters die gewoon slaan die zullen degene die ze aan het aanvallen zijn blijven aanvallen maar niet als je een keer mindblast op ze cast bijvoorbeeld.
    Bonus: jij krijgt extra defense en bij hun gaat er defense af
  • Burst of Speed:
    Hogere attack en run snelheid, 1 a 5 punten, sneller rennen is altijd handig, vooral met runs en PvP duels.
  • Fade:
    Geeft extra resistances, kan erg handig zijn, vooral op hell.
    1 skill point erin zal genoeg zijn als je een aantal +assassin skills hebt, en zo niet, dan zou je er gewoon wat meer skill points in kunnen doen.
  • Weapons Block:
    Als je 2 claws gaat gebruiken, doe hier dan 1 tot 7 punten in zodat je met je claws kunt blokken.
  • Blade Fury:
    Dit is een skill die je redelijk makkelijk ernaast kan gebruiken.
    De belangrijkste damage komt namelijk niet van de skill zelf, maar van je wapen en andere items, dus je kan Blade Fury gewoon op level 1 houden.
    Waar je wel voor moet zorgen wil je een beetje een nuttige Blade Fury hebben, is een wapen met een hoge damage (gewoon als wapen-switch, en in de andere switch je claws of je claw+schild). Wat ook erg handig is is Crushing Blow op items, dat haalt namelijk 25% van de HP van het monster af, dat is vaak nog best veel, en werkt ook gewoon als je verder erg lage damage doet met Blade Fury.
    Dingen met xx% chance to cast Level x Skill X on striking werken ook, net als dingen met +fire/cold/poison/lightning/magic damage.
    Je zou ook wat meer punten aan Dexterity kunnen besteden, want je Blade Fury werkt namelijk met je xx% chance to hit/attack rating/dexterity.
    Een groot voordeel is dat je gewoon met Blade Fury aan de gang kan gaan terwijl je je traps al hebt liggen en die ook bezig zijn met slachten.
    Een voor een lightning trapper assassin groter voordeel is dat Blade Fury geen lightning damage doet, en het dus een handige methode is tegen zulke monsters.
  • Dragon Flight
    Als je van plan bent heel veel PvP duels te gaan doen, zou je ook 1 punt in Dragon Flight kunnen doen
    Dat kost dan dus inclusief de nodige skillpunt in elke prerequisite (Dragon Talon, Dragon Claw en Dragon Tail) 4 skill points.
    Als je iemand aanvalt met Dragon Flight dan teleport je vlak voor zijn neus, waardoor je je traps gewoon naast hem kan leggen, zonder dat je achter hem aan moet blijven lopen.
    Bij bijvoorbeeld bow-gebruikende amazons zou het een mooi middel zijn om voorbij zijn/haar pijlen te teleporten.
  • Wake of Inferno:
    Wordt verderop uitgelegd.
Synergies:
Om lightning Sentry sterker te maken verder nog punten in deze skills:
  • Shock web:
    Zo veel mogelijk, maakt lightning sentry sterker, en kan soms nog een nuttige attack skill zijn.
  • Charged Bolt Sentry:
    Na shock web ook zo veel mogelijk, om lightning sentry sterker te maken, niet echt nuttig als attack skill.
  • Fire Blast:
    Normaal kan Death Sentry 5 keer schieten/ corpse explosion doen, per 3 skillpoints in Fire Blast kan dat een keer meer.
    Ik vind zelf 1 keer per 3 levels te weinig, maar ik kan me ook wel voorstellen dat je dit wel zou doen.
Statistics:
  • Strength:
    Genoeg om al je items aan te kunnen, meer niet.
    Ik denk dat dat ongeveer 80 a 100 zal zijn.
  • Dexterity:
    Idem, tenzij je een schild gebruikt, dan kan je je change to block hoog houden door meer dexterity.
  • Vitality:
    Een heleboel, eigenlijk gewoon alles wat je niet in Strenght, Dexterity en Energy gebruikt.
  • Energy:
    Ik denk dat 60 a 70 energy wel een mooie hoeveelheid is, denk er aan om er voor te zorgen dat je ook veel mana van je items krijgt (SOJ, Frostsburns, etc.).
Items:

De handigste mods op items:
  • skills
  • resistances
  • +life/vitality
  • +mana/energy
  • defence
Mods die je echt niet wilt of nodig hebt:
  • leech
  • life/mana after kill (werkt niet met traps)
  • attack rating (alleen als je veel je claws gebruikt, of voor Blade Fury)
  • slain monsters rest in peace (zorgt ervoor dat de corpse explosion niet meer werkt)
Bijna alle items en runewords die ik noem zijn nog 1.09 dingen, dat is zo omdat ik de goeie 1.10 spullen niet uit mijn hoofd ken en die over het algemeen veel te duur zijn op de ladder.

Claws:
Op claws zijn skills de handigste mods om te krijgen.
Probeer +3 traps claws te krijgen, die zijn niet zo moeilijk te vinden.
Ren bijvoorbeeld eens een tijdje heen en weer tussen anya en de rode portal en check steeds voor goeie claws.
Ideaal zou zijn claws met +2 assassin skill, +3 trap skills en +3 lightning Sentry!
Die zijn wat onrealistisch om te krijgen denk ik, maar claws met +3 trap skills en +2/+3 lightning sentry is denk ik best te doen.
Als iemand die toevallig heeft op de ladder houd ik me zeer aanbevolen :).

Alternatieven:
+2 assasin skills claws, maakt je niet-trap skills ook beter, maar geeft natuurlijk minder bonus aan je trap skills.
Bartuc's Cutthroat, hetzelfde, maar doet ook nog eens leuke damage en geeft +20 str en +20 dex.

Ander wapen:
Op een ander wapen kan je denk ik het beste zoeken naar faster cast rate, extra mana en skills.
Je zou ook niet 2x claw kunnen gebruiken, maar bijvoorbeeld een ander wapen en een schild, of een claw en een schild.
Een prima wapen lijkt me een wizard spike, vanwege de gigantische faster cast rate van 50%, de hoge resistances, en de grote hoeveelheid extra mana.
Nog een leuk wapen is de Suicide Branch, een Burnt Wand.
Die heeft namelijk:
50% Faster Cast Rate
All Resistances +10
+10% to Maximum Mana
+40 to Life
+1 to All Skills
Dat zijn dus all skills, niet alleen necromancer skills, waardoor hij ook goed te gebruiken is voor sorcesses en assassins :).

Schild:
Is dus voor als je geen 2 claws gebruikt
Op een schild kan je het beste zoeken naar een hoge kans om te blokken en veel resistances.
Voorbeelden:
Stormshield:
Hoge chance to block, 30% damage reduced, Cold Resist +60%, Lightning Resist +25%m +30 To Strength.
Sigon's Guards:
Lekker goedkoop, hoge chance to block, +1 to all skills

Nuttige schild runewords:
Ancient's Pledge (Ral+Ort+Tal)
Cold Resist +43%
Fire Resist +48%
Lightning Resist +48%
Poison Resist +48%

Rhyme (Shael+Eth)
20% Increased Chance of Blocking
All Resistances +25%
Regenerate Mana 15%
Cannot Be Frozen
25% MF

Helm:
Op een helm (circlets eigenlijk vooral) zijn skills prima te krijgen.
Voorbeelden: +3 trap skills circlet, +2 assasin skills circlet, +1 of +2 all skills helm, Shako, of iets anders met hierboven genoemde mods.
Op lage levels kan je het runeword Lore nemen, of een Tarnhelm, of iets met de andere mods.

Armor:
Op een armor zijn resistances, life en mana het handigst te krijgen.

Skin of Vipermagi zou erg leuk zijn:
20-35% resistance to all
+1 all skills
30% faster cast
magic damage taken reduced by 9-13.

Een Ormus' Robes is ook erg leuk, maar lastiger te krijgen:
20% Faster Cast Rate
+(10-15)% to Lightning (,Fire en Cold Skill) Damage
+(10-15)% Mana Regen

Nuttige armor runewords:
Smoke (Nef (#4) en Lem (#17):
Faster Hit Recovery (20)
+50% to all Resistances
+280 Defense vs. Missiles
+10 to Energy

Stealth (Tal (#7) en Eth (#5):
25% Faster Casting Rate
25% Faster Hit Recovery
25% Faster run/walk speed
+15% Mana Regeneration Rate

Amulet:
Op amuletten kan je goed skills hebben, maar ook mana, life en resistances.
(voorbeeld van een unique: mara's kaleidoscope)

Ringen:
Probeer stones of jordan te krijgen, veel extra mana en een skill.
Anders kan je denk ik het beste zoeken naar veel life, mana of resistances.

Belt:
Op belts kan je volgens mij best goed life en mana vinden, misschien ook wel resistances.
Een erg goeie unique is de nieuwe Arachnid Mesh:
20% Faster Cast Rate
+1 to All Skills
Slows Target by 10%
+5% to Maximum Mana.

Gloves:
Frostburns zou leuk zijn, geeft lekker veel mana (+40%).
Magefists kan ook, +25% regenerate mana, en 20% faster cast.
Anders is het denk ik maar net wat je tegen komt met zo veel mogelijk van de genoemde stats.

Boots:
Natuurlijk is faster run/walk erg handig, zelf probeer ik altijd 40% of 30% te krijgen.
Voorbeelden:
Sander's Riprap:
goedkoop om te krijgen en hoge run/walk.

Vidala's Fetlocks:
idem.

Waterwalk:
20% faster run/walk, maar ook nog +45-65 Life.

War Traveler:
25% Faster Run/Walk
+10 to Vitality
+10 to Strength
+30-50% Better chance of getting magical item
+40% Slower Stamina Drain.
Prima schoenen, er zit vanalles bij.

Er zijn ook een paar leuke 1.10 schoenen:
Marrowwalk:
20% Faster Run/Walk
Level 33 Bone Prison (13 Charges)
Level 12 Life Tap (10 Charges)
+10% Mana Regen
Half Freeze Duration
+(10-20) to Strength
+17 to Dexterity
Veel extra dingen, maar vooral Bone Prison kan erg handig zijn, want dan kan je bijvoorbeeld Baal gewoon vastzetten in een of meerdere bone prisons en kunnen jou traps op hun gemak hem aanvallen.
(Ik weet niet of de bone prisons de lightning tegenhouden of dat de lightning de bone prisons meteen kapot maakt, als je het een keer hebt geprobeert hoor ik het graag van je.)

Merman's Sprocket
+65% Faster Run/Walk
+310 Defense Vs. Missile
Regenerate Mana 8%
+60-75 Magic Absorb
+55 Cold Absorb
Cannot Be Frozen
+ (0.75 Per Character Level) +0.75-74.24 To Mana (Based On Character Level)
Hele leuke schoenen, de hoogste faster run/walk die je op 1 item kan krijgen, extra mana, cold absorb, magic absorb en cannot be frozen.

Sandstorm Trek
20% Faster Run/Walk
20% Faster Hit Recovery
50% Slower Stamina Drain
+(10-15) to Strength
+(10-15) to Vitality
Aardige schoenen, een aantal extra dingen, niet bijzonder goed omdat alles redelijk laag is.

Shadow Danver
30% Faster Run/Walk
30% Faster Hit Recovery
+(15-25) to Dexterity
+(1-2) to Shadow Disciplines (Assassin Only)
Prima faster run/walk, extra hit recovery, en ook nog eens Shadow skills waardoor zo goed als al je bijskills beter worden, erg nuttige schoenen.

Mercenaries:
Act 2 defensive van nightmare heeft het Holy freeze aura, daar worden monsters trager van, dus zullen ze minder (snel) aanvallen en een makkelijker doelwit zijn.
Act 3 cold: zelfde verhaal zou je denken, maar dan blijven er geen lijkjes van de monsters over voor Death Sentry, niet gebruiken dus!

Korte strategieën:

Algemeen:
Zorg dat je altijd burst of speed en een shadow master aan hebt, zodat je sneller rent en een doelwit hebt waar de monsters op kunnen aanvallen, in plaats van jou.
Je kan maximaal 5 traps tegelijk hebben liggen, zodra je er een 6e cast gaat de 1e weer weg.
Bij kleine groepjes cast je bijvoorbeeld 2 lightning sentry traps en 1 death sentry trap, als er erg weinig monsters lopen bijvoorbeeld maar 1 trap.
Bij grote groepen cast je eerst 5 lightning traps, zodra de eerste slachtoffers vallen bij de monsters zet je er 1 of 2 death sentry traps bij zodat die hij corpse explosion kunnen gebruiken.

Levelen:
Level 1 tot en met 11:
In het begin is het lastig met deze build omdat je je skills nog niet hebt, heb geduld, jou tijd komt nog wel, vanaf level 24 gaat het opeens een gigantisch stuk beter.

Monsters killen doe je met je claws, en vanaf level 6 kan je daarbij ook Shock Web gebruiken.
Bouw voorlopig alleen je strenght en dexterity op en laat vitality en energy nog even zitten. Als je te vaak dood gaat moet je het wat tactischer spelen en/of toch alvast je vitality wat hoger maken.
Je kan alvast 1 skillpunt in elke skill doen die je straks nodig hebt om de uiteindelijke skills te doen.
Dat zijn dus: Claw Mastery, Psychic Hammer, Burst of Speed, Fire Blast en Shock Web.

Level 12 tot en met 23:
Nu kan je Charged Bolt Sentry gebruiken, jammer genoeg is die nogal zwak.
Je zou ook 1 punt in Wake of Fire kunnen doen om die een tijdje te gebruiken, die is wat sterker. Gebruik je Shadow Warrior ook.
Je zou alvast wat Blood runs of Baal runs kunnen doen om wat sneller te levelen, let bij de Baal runs wel op dat je de quest niet krijgt, want dan kan je geen Baal runs meer doen op die difficulty, omdat je dan alleen nog maar games van de hogere difficulty te zien krijgt.
Skills waar je alvast 1 punt in kan doen: Cloak of Shadows, Weapon Block, (Fade, )Shadow Warrior, Charged Bolt Sentry.
Nog steeds Strenght en Dexterity.

Level 24 tot en met 29:
Gefeliciteerd, je hebt je hoofdskill! Vanaf nu zal het killen een stuk beter gaan.
Gebruik vanaf nu Lightning Sentry gebruiken om te killen en ga verder met levelen.
Je zou Baal runs op normal kunnen doen, en misschien ook al wel Blood runs op nightmare.
Je bent nu wat betreft skills ook klaar om voor de lol wat te gaan duellen, want je hebt Lightning Sentry (de damage is misschien wat laag, maar dat is bij elk character wel zo op lage levels).
Als je al bijna genoeg strenght en dexterity hebt kan je beginnen met meer punten besteden aan vitality en energy.
Doe 1 skillpoints in Mind Blast, en verder de rest in Lightning Sentry natuurlijk, voor de serieusere kill-power.

Level 30 en verder:
Je krijgt nu 2 belangrijke skills erbij: Death Sentry en Shadow Master, dat zal het killen weer makkelijker maken.
Besteed vanaf nu vooral skills points aan Lightning Sentry om de damage omhoog te krijgen, daarna aan Death Sentry, de synergies van Lightnig Sentry, en de rest van de skills die ik heb genoemd.
Wat betreft stat-points kan je nu de hoeveelheid strenth, dexterity en energy die je nodig hebt afmaken, en daarna alleen nog maar punten aan vitality besteden.

Bosses:
5 lightning sentry traps als er geen bodies omheen liggen, anders 1 of 2 death sentry traps erbij.
Als je nog tijd hebt kan je tussendoor shock webs gooien.
Probeer je mercenary en shadow master levend te houden zodat de boss zich daarmee kan bezig houden en ze hem ook nog wat extra schade kunnen aanbrengen.

Lightning Immume monsters:
Het snelste is er omheen lopen, maar dat is natuurlijk niet leuk.

Mogelijkheden om te killen:
Door je mede-gamers laten killen
Eerst niet-lightning-immume monsters eromheen killen en dan death sentry gebruiken.
Slaan met je claws (zal denk ik wel redelijk werken als je Bartucs hebt, natuurlijk niet als je low-dmg +3 traps claws hebt :)).
Je Shadow Master het werk laten doen, maar die zal in zijn eentje snel dood zijn.
Je mercenary het werk laten doen, maar die zal in zijn eentje ook snel dood zijn.
Wake of Inferno/Fire traps gebruiken.
Blade Fury gebruiken.
Als er een groepje is, Death Sentry na een van bovenstaande.

Normaal zal het een combinatie zijn

Ik heb zelf 7 punten in Wake of Inferno gedaan, en omdat Death Sentry een synergie ervan is en die gemaxed is doet Wake of Fire nog re-de-lijke damage.
Ik cast dus 5 Wake of Inferno traps en mijn shadowmaster en zorg ervoor dat ik een mercenary heb.
Zodra de eerste in een groepje dood Death Sentry casten, dan zal die zijn corpse explosion kunnen doen en zal het killen opeens een stuk sneller gaan.
(Blade Fury ben ik nog even aan het uitproberen hoe ik daar handig mee kan killen.)

PvP duel:
Ik ben geen full-time PvP-er ofzo, doe het af en toe alleen voor de lol, dit zijn algemene tactieken, zelf heb je misschien betere, dan hoor ik het graag van je.
Deze tactieken werken natuurlijk ook niet altijd, er zijn altijd mensen die gewoon erg goed zijn, of die gewoon een erg sterk character hebben.

De kill maken.
Houd je burst of speed en shadow master aan, en kill de mensen met Lightning Sentry traps (probeer er altijd 5 neer te leggen voor de maximale damage).
Deze traps zijn daar erg handig voor, ze mikken erg goed, kunnen al schieten van ongeveer een scherm afstand, en je kan ze een eindje van jezelf af (en dus mogelijk dichter bij hun) casten.

Je kan traps neergooien en er tussen of op gaan staan wachten (beetje lame), je kan de mensen erheen lokken, maar je kan ook op ze af rennen en de traps bij ze in de buurt leggen.

Een handig truukje de mouse lock, als je je ligthning sentry geselecteerd hebt op je rechter muisknop gewoon je muis op de naam van de vijand houden, de rechtsmuisknop ingedrukt houden, en als dan de vijand wegrent, blijf jij je traps naast hem casten, ook al is hij een heel eind van je scherm af gerend! :)
Een beetje lame kan je het wel vinden, maar dat is bijvoorbeeld charge ook, voor beide moet je gewoon met tactiek wegrennen :).

Het is trouwens ook lame om vlak bij de ingang naar de town traps neer te leggen.
Zodra je de tegenstander verslagen hebt, loop dan even in town of cast je traps even een heel eind weg, zodat de vorige traps weg gaan en je tegenstander zijn body op kan halen, dat is wel zo eerlijk.

Mind blast kan je ook gebruiken om bij hun er wat defense af te halen en er bij jezelf wat bij te doen, en ze worden volgens mij ook gestunned als ze geMindBlast zijn en door bijvoorbeeld door je Lightning Sentry geraakt worden.
Ik weet dat niet zeker, want meestal zijn mijn vijanden al dood voor ze binnen mijn scherm komen...

Zorgen dat de ander de kill niet maakt, of: Wat te doen bij die en die class:
Meestal zal je met wat ik hierboven schreef wel winnen, maar ik zal hier nog even wat zeggen over wat lastigere characters die ik ben tegengekomen:
  • Charge paladins:
    Rennen, hard rennen! Maar natuurlijk niet gewoon weg, dat is laf.
    Charge kan niet het bochtje om, dus ren opzij, het liefst schuin zijn richting op, zodat hij je niet zal raken.
    Hij zal te hard lopen om steeds traps netjes naast hem te casten, dus leg je traps wat verspreid neer en probeer hem in de buurt van de traps te houden, zodra dat allebei lukt (het ontwijken en het in de buurt van je traps houden) zal hij verder geen grote problemen opleveren
  • Amazons:
    Meestal zul je gewoon een salvo guided arrows achter je aan krijgen, probeer ze te ontwijken, bijvoorbeeld door er op zo'n manier langs te rennen als bij de charge paladin. Vaak is het niet zo erg om er door 1 of 2 geraakt te worden omdat ze in 1.10 niet meer piercen.
    Je kan ook buiten het bereik gaan staan, of om haar heen rennen en toch je traps in de buurt proberen te casten.
    Je Shadow en je Mercenary zijn hier geschikt als bliksem-afleiders voor de guided arrows, vooral je Shadow, omdat je die steeds opnieuw kan casten, en waar je wilt.
  • Sorcessen:
    Ontwijk natuurlijk gewoon hun aanval en probeer hem/haar in de buurt van je traps te krijgen of te houden. Laat je vooral niet verrassen door hun teleport.
    Makkelijk is het om gewoon om je heen wat traps te leggen en daar als aas tussen te staan, zodra ze naast je teleporten zullen de traps allemaal haar gaan aanvallen. Zorg wel voor veel life en resistances, anders ben je dood voordat zij dat is :).
  • Barbarians:
    Als ze whirlwind gebruiken (wat ik niet verwacht in 1.10) doe dan ongeveer hetzelfde als bij de charge paladins, als ze Leap Attack gebruiken ren dan ook op dezelfde manier als bij de charge paladin, maar probeer ook even in te schatten waar hij zal landen en leg daar snel wat traps neer.
    Wat ik niet weet is of de traps hem ook in de lucht kunnen raken, tijdens de sprong.
Een paar laatste dingen

Volgens mij was dat het wel zo'n beetje!

Mocht je leuke assassin items overhebben, geef ze dan aan mij, dan kan ik ze weer doorgeven aan beginnende assassins, want daar kom ik er best veel van tegen :).
Als je items hebt die te veel waard zijn om weg te geven kan ik ze zelf misschien wel goed gebruiken en zal ik natuurlijk gewoon met je traden.

Op het moment doe ik zelf met lightning Sentry 1-4550 damage per lightning schot.
Mijn death sentry doet ca 1-2000 lightning damage, en natuurlijk corpse explosion, wat veel belangrijker is voor die trap.
Ik heb +11 trap skills, en geen enkele +assassin skills.
Ik geloof dat mijn life rond de 1000 zit en mijn mana rond de 600 a 700.

Nog een keer toe te voegen:
Ik zal nog een keer opschrijven wat ik zelf op het moment voor items heb en hoe ik mijn stat-points en skillpoints heb verdeeld.

battle.net account: *jjwa
E-mail: jjwa@annot.net
MSN: j_j_w_a@hotmail.com

[ Voor 157% gewijzigd door jjwa op 13-11-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx man :)
Heb jij maybe nog wat ladder assa stuff voor me beginnende assa? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 17:53:
thx man :)
Heb jij maybe nog wat ladder assa stuff voor me beginnende assa? :)
whisper me op *jjwa als je ongeveer level 25 bent, ik geloof dat ik dingen heb die je vanaf dan ongeveer kan gebruiken.

heb je nog opmerkingen over de guide?
mis je er nog dingen in, staat er fouten in, is er iets onduidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

MariahCareyLover schreef op 07 november 2003 @ 19:59:
[...]

Nee ik bedoelde niet dat ik nog "maar" in nm zit, dat vind ik juist mooi. Maar ik heb het idee dat ik mijn skillpoints verkeerd heb verdeeld door voor wolf EN armageddon te gaan...
naar mijn ervaring kun je met een druid het beste voor of, elemantal en summon gaaan of shapeshift en summon. elemantal en shapeshift werkt niet zo goed naar mijn weten. :X

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wat meer dex nemen.. zodat je zeker weten MAX block hebt.. kan hoop schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

ehm, helpt dexterity wel voor het blocken met dual claw??
want ik ga dus uit van dual claw, niet van een gewoon schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op 09 november 2003 @ 23:21:
ehm, helpt dexterity wel voor het blocken met dual claw??
want ik ga dus uit van dual claw, niet van een gewoon schild
Nee, dan werkt het. volgens mij, niet nee. Ik kan niet lezen. :)

Ik zou trouwens in PvP eigenlijk wel altijd een schild gebruiken, zowel de %block, dam red en resistances zijn onontbeerlijk.

Maar goed, C/C varianten doen het ook leuk in PvP en ik ben gewoon een schild-freak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 23:29:
[...]

Nee, dan werkt het. volgens mij, niet nee. Ik kan niet lezen. :)

Ik zou trouwens in PvP eigenlijk wel altijd een schild gebruiken, zowel de %block, dam red en resistances zijn onontbeerlijk.

Maar goed, C/C varianten doen het ook leuk in PvP en ik ben gewoon een schild-freak :)
dam red, resistances? je gaat er volgens mij van uit dat iedereen een goed schild heeft zoals storm ofzo, maar veel GoTters spelen op de ladder, en daar zul je het echt moeten doen met heel wat slechtere spullen :).

Daarbij komt dat claws ook kunnen blocken, en kunnen zorgen voor meer skills, dus hogere block en bijvoorbeeld resistances bij Fade.
En een schild doet een damage, een claw wel, en als ik de tegenstander dood heb boeit mij die blocking toch niet meer :).

Ik heb laatste tijd redelijk vaak wat PvP potjes gedaan, en word bijna nooit geraakt, dat moet je als trap assa gewoon ontwijken.
Het enige waardoor ik normaal geraakt word zijn guided arrows, daarvoor zou blocken wel handig zijn, of je moet gewoon harder (schuin) tegen hun richting in lopen :).

PvP met een trapper is niet melee, dus is het prima te doen om een "raak maar word niet geraakt" spelletje te doen.
Voor guided arrows zijn trouwens ook mijn merc en shadow als vangnet :).

Maar anyway, bedankt dat je wel reageert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe 1.10 Trangouls set moet nieuwe extra skills geven die je ALLEEN met een in 1.10 gevonde item kan krijgen..

Ik had nog 1.09 items maar deze geven ook deze skills...
Krijg je de 1.10 pas met HELE set of wat is er aan de hand?

Regards, Demonic Presence >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/e1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 23:47:
De nieuwe 1.10 Trangouls set moet nieuwe extra skills geven die je ALLEEN met een in 1.10 gevonde item kan krijgen..

Ik had nog 1.09 items maar deze geven ook deze skills...
Krijg je de 1.10 pas met HELE set of wat is er aan de hand?

Regards, Demonic Presence >:)

[afbeelding]
Yup, pas bij de hele set want die skills kun je niet zomaar gebruiken. Zelfde als bij IK volledige set, dan krijg je die gloed om je heen enzo...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thnx he! snel gloves en belt zoeken dan nog hehehe... kan je me misschien vertellen wat de skills zijn? ennuh.... is het nou waar een jewel met bv lvl 12 fana erop???? omdat k een sorc zag met paladin aura (meer damage) om zich heen in town hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn 2e Diablo Clone verslagen _/-o_ :P ... ik was aan het hell questen in act 1.... ineens stond er 3xx Stone of Jordans sold to merchant... en toen het bekende

}) "DIABLO WALKS THE EARTH" })

Met 8 players kickte we hem maar te vergeefs niet één sorc van de 4 in game die slim genoeg was op static te doen, en ze lieten hem steeds alleen dus na 5 seconden weer full health....

Na een minuut of 12 waren we nog maar met 4 mensen... ik deed static met mijn sorceress en haalde toen mn necro... Iron Maiden op zn dak, 20 Revive's en een amazone en druid en een sorc..... toen uit eindelijk ging hij down toen er nog een barb met behoorlijk mooi lvl kwam... 89 of zo meen ik... had zwaart met "prevent monster healing" meen ik.... _/-o_

Al bij al is dit mn 2e charm nu al in 2 weken tijd :9 en de DC is niet erg moeilijk toch...
Let even op het eerste plaatje iedereen zegt wel die SOJ verkoop is onzin... maar net als deze keer was de vorige keer eerst het bericht van xxx SoJ verkocht en toen de DC.....

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/One.jpg
_/-o_ -=-=-=-=-=-= HIER HET BERICHT OVER DE SoJ EN DWTE =-=-=-=-=-=- _/-o_
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/Three.jpg
_/-o_ -=-=-=-=-=-= HIER IS HIJ NET GEKILLED IN COLD PLAINS =-=-=-=-=-=- _/-o_
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/Five.jpg
_/-o_ -=-=-=-=-=-= DIT IS DE CHARM UITEINDELIJK WEL NICE =-=-=-=-=-=- _/-o_

Kan iemand me meteen vertellen waar je het beste kan lvl'en vanaf een lvl of 87 met een Sorceress of Necromancer!? Mijn sorc krijgt onderhand geen experience meer met een Hell Baalrun 8 players... ik denk maar 1 cm per run... en mn lvl 86 deed ik in 2 en half run (met een 9% Annihilus Charm) en toen was ik 87 en nu per run met 7-8 players maar één cm aan experience binnen... hoe kan dit?

Is misschien hell cowen toch nog beter? ik deed het gisteren met een maatje op normaal terwijl ik al lvl 24 was en per cow 2 lvl's up... terwijl ik alleen leech deed.
Misschien moeten we toch weer gaan cowen ondanks dat iedereen zegt dat cowen niet opschiet... HET SCHIET WEL OP alleen zijn er te veel noobs...

-Door elkaar rennen en zo 150 }:O lokken en in 1.10 zijn 150 }:O je dood
-Niet kunnen killen alleen willen leechen (of niet killen of met lvl12 in hell }:O )
-Je maakt een }:O game en ze gaan baalrunnen maar jij zit wel in een 8player }:O

Dus dit schiet gewoon niet op... netzoiets hun baalrunnen met 6 man en jij dan met 2 man in een hell cow... dat is toch gewoon je dood... en exp is nu waardevol in 1.10 en het killen ook hehe... maar mijn mening blijft toch dat een hell cow game goede experience oplevert. :*)

Verder... welke skill is nu eigenlijk beter? Amplify of Iron Maiden... ik bedoel met nice lvl IM killed baal of diablo of wie dan ook zichzelf omdat hij damage tegen mijn revive's doet ;)

En veel mensen hier zeuren over items dat snap ik niet,
mijn ladder sorc heeft nu aan op haar lvl 87

-Tals Helm
-Tals Belt
-Tals staff
-Unique 2 sock armor 2* P.Topaz
-Rhyme en een Moser's Blessing 2* witte diamantjes
-2* Dwarfstar
-40% mf 20% cold amulet

Op hell met de Annihilus charm nog NET NIET alles +75 maar goed...
doe een run of 25 - 50 en je hebt wel een Stormshield Monarch or Shako of zo...
owjah Stormshield ziet er voortaan VERROTTTTT uit mensen :/ :? Net als de Buriza en nog meer andere items die kwa uiterlijk veranderd zijn |:(

(Hell Mephisto met merc "eerst static dan orb stuk lopen orb stuk lopen zo doende of met firewall op afstand casten, jij killed meppi maar hij raakt jou niet hehe" en anders lekker hell pindle... net voor de trap Static casten (lvl 5 minimaal voor de afstand tot pindle) en dan lekker orb casten maar pas op 1 hit van een undead en je bent of dood of je mana is voor ¾ leeg door je manashield... maar goed :Z )

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 09 november 2003 @ 02:16:

Nou... k had 2* Annihilus charm, stormshield 2* en gaze en zo op ladder.... ik kreeg een lag (vaak in baalruns 3 minuten beweegt er niks meer) en toen realm down... log ik overnieuw in zijn ALLLE ITEMS van ALLE popjes weg!!! (waren er maar 3 maar goed)... k heb deze ervaring nu iets te vaak meegemaakt met blizzard :( :r :'(

En daarbuiten om heb k te weinig tijd hehe (sry late reply zag msg pas laat)

het enigste wat in de mail van blizz stond was dat het hun scheult idd was MAAR ze kunnen ONDER GEEN VOORWAARDE ook maar items terug geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Leuk hoor dat je zegt dat DC afhankelijk is van de charm maar ik heb al een keer of 5 meegemaakt dat ik alleen die stones sold zie en geen Diablo walks the earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

lekker is dat :/
ik ben wel eens items kwijt geraakt door een c/i tijdens mule maar niet nooit zo.. damn ik zou ook pissed zijn.

dus al weer je 2e DC geslacht? bah.. ik heb hem nog niet eens gezien. of hij schijt voor me of ik heb gewoon pech (laatste klinkt in mijn geval erg aannemelijk) maar ja.. als hij komt pak ik hem wel alleen met m'n barb. die kan hem wel aan denk ik. BotD heeft prevent monster heal dus tja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah das ckers lekker hahaha... k had 2* BotD een zwaard en een Bow maar k speel geen sc meer dus heb em getrade hehe... iemand op ladder een trangouls belt of trangouls helm of tals amu???? ik offer op non-ladder SUPER ervoor... deze 3 items zijn laatste what i need dus... komen we wel uit...

Ennuh... idd ik zie ook 1000x 4387 sojs sold to mot$##$^merchants wordt soms helemaal gek ervan... maar het is niet elke keer raak... het is een random event dus =) B)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Zo, ik heb aardig wat dingen aan de guide toegevoegd en verbeterd.
Later zal ik hem misschien nog ver-engelsen en bijvoorbeeld naar www.DiabloII.net sturen.

SuperiorDaemon:
Wat vreselijk kut dat je items weg zijn zeg :(.
Had je trouwens twee keer BotD op de ladder?
Dat zou wel erg veel zijn, bijzonder netjes dat je dan had, en nu bijzonder zonde :(.

[ Voor 27% gewijzigd door jjwa op 10-11-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op 10 november 2003 @ 14:40:

SuperiorDaemon:
Wat vreselijk kut dat je items weg zijn zeg :(.
Had je trouwens twee keer BotD op de ladder?
Dat zou wel erg veel zijn, bijzonder netjes dat je dan had, en nu bijzonder zonde :(.
Nee gewoon op softcore hehe...
Maar dan nog... blizzard moet gewoon een patch goed maken... ze kunnen verdomme WEL zien wat er dropt en zo... alles wat we doen wordt dmv package's naar blizz gestuurt en om de zo veel seconde wordt het spel gesaved... dus ze kunnen het wel zien eigenlijk vindt ik mede hierom ook dat ze het moeten oplossen maar goed doen de $#^& dus niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:46:
[...]
Nee gewoon op softcore hehe...
Maar dan nog... blizzard moet gewoon een patch goed maken... ze kunnen verdomme WEL zien wat er dropt en zo... alles wat we doen wordt dmv package's naar blizz gestuurt en om de zo veel seconde wordt het spel gesaved... dus ze kunnen het wel zien eigenlijk vindt ik mede hierom ook dat ze het moeten oplossen maar goed doen de $#^& dus niet :'(
Ze kunnen inderdaad gewoon zien wat er dropt enzo, maar ik vind het erg logisch dat niet al die informatie allemaal opslaan.
Waarom denk je dat je characters na 3 maanden niet gebruiken weggaan?
Omdat dat met die gigantische hoeveelheid characters anders gewoon echt veel te veel word, daar zal hun server niet blij mee zijn.

Als dan in plaats van wat het character bewaard heeft ook nog moet opgeslagen worden wat er in het verleden allemaal gedropt is, dan word de hoeveelheid informatie die opgeslagen veeeeel groter, dan zou niet alleen meer ruimte kosten, maar dat moet ook allemaal heen en weer gestuurd zou worden, dus zou er ook veeeel meer internet snelheid nodig zijn.

Ook al zouden ze wel alles opslaan, nu is er ook een gedeelte van de voor jou opgeslagen informatie weg, dus dan zou gewoon ook alles weg zijn, ook wat jij 784 games geleden ooit voor item hebt gehad.

Al met al is het jammer dus, maar toch wel logisch van Blizzard zijn kant vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel... ze kunne het best ÉÉN dag opslaan langer niet nee doh is logisch hehe... maar gewoon één dagje had wel gemogen van me :D

HEEFT IEMAND TRANGOULS HELMET OF BELT OP LADDER?????

Laat me plz effe wete ik offer echt fucking goed op non-ladder.... heb het momenteel even héél hard nodig... je krijgt er geen spijt van iig dus laat maar horen als je hem hebt.... :9~

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik heb even een stukje aan de guide toegevoegd dat een soort level-up handleiding is, bijvoorbeeld wat je kan doen op level 9 om toch nog wat monsters neer te krijgen :).
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:14:
Laat me plz effe wete ik offer echt fucking goed op non-ladder.... heb het momenteel even héél hard nodig... je krijgt er geen spijt van iig dus laat maar horen als je hem hebt.... :9~
Ik zou zelf ook graag non-ladder items willen bieden voor ladder items, maar ik ben tot nu toe nog maar 1 iemand tegengekomen die dat goed vind. :(
Ik heb btw geen TO belt voor je.
Het is trouwens best een zeldzaam item, vergeleken met bijvoorbeeld de rest van de set, op de ladder dus al helemaal.

[ Voor 27% gewijzigd door jjwa op 10-11-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op 10 november 2003 @ 16:44:
Ik heb even een stukje aan de guide toegevoegd dat een soort level-up handleiding is, bijvoorbeeld wat je kan doen op level 9 om toch nog wat monsters neer te krijgen :).

[...]

Ik zou zelf ook graag non-ladder items willen bieden voor ladder items, maar ik ben tot nu toe nog maar 1 iemand tegengekomen die dat goed vind. :(
Ik heb btw geen TO belt voor je.
Het is trouwens best een zeldzaam item, vergeleken met bijvoorbeeld de rest van de set, op de ladder dus al helemaal.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Uhmmm... Trang-Ouls Belt en Trang-Ouls Helm, maar ook een Tals Amulet moet ik nog hebben dus als iemand heeft... maaruh... JJWA welke popjes en lvl's heb je? misschien dat we samen kunnen exp runnen of zo ik ken niet zo veel nederlanders op ladder... ken 43 mensen waarvan 40 Amerikaans zijn hehehe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

m'n nieuwe aanwist, softcore ladder :9~

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/infernis/crecmoon.jpg

lvl 80 concentrate barb.
Nu op naar een doombringer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
die % chance on striking zouden goed staan op mn blade fury assa

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
@Infernis: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Sensei_D op 10-11-2003 18:00 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:29:
[...]
Uhmmm... Trang-Ouls Belt en Trang-Ouls Helm, maar ook een Tals Amulet moet ik nog hebben dus als iemand heeft... maaruh... JJWA welke popjes en lvl's heb je? misschien dat we samen kunnen exp runnen of zo ik ken niet zo veel nederlanders op ladder... ken 43 mensen waarvan 40 Amerikaans zijn hehehe....
wat een schattig kadertje heb je eromheen gemaakt, was je de hele dag aan het traden en kon je niet van de kadertjes-gewoonte afkomen ofzo? :P
Ik heb op softcore ladder:
Assassin (trapper) level 77
Paladin (avenger) level 45 of 46
Necro (kleuterjuf) level 17 geloof ik
Infernis schreef op 10 november 2003 @ 17:35:
m'n nieuwe aanwist, softcore ladder :9~
[afbeelding]
lvl 80 concentrate barb.
Nu op naar een doombringer :9
RocketKoen schreef op 10 november 2003 @ 17:49:
die % chance on striking zouden goed staan op mn blade fury assa
Wow dat zou bij je assa inderdaad erg goed passen ja, erg vaak lightning spells, en dan ook nog eens die -resistance :).
Leuk wapen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

m'n ladder barbje (frenzyer) is nu 51 en net diablo op NM verslagen. ik vind gewoon een bartuc in act4 river of flame _en_ bij diablo even later weer.. lol! :D

hopelijk kan ik er een arreat's voor regelen of zo. als iemand die trade wil maken ik hou me aanbevolen :)

ik loop nu rond met cleglaw's tooth (zwaard) die samen met de gloves 3-80 dmg doet wat samen met 50%deadly strike niet slecht is en een plaque bearer. mooie is dat de gloves in dit geval 510AR geven (10 per lvl) dus ik heb nog wel redelijk raak-kansen. samen met belt en boots van sigon (10%ll dus) valt het heel redelijk te doen. enige wat echt pijn doet is lightning dmg want daar heb ik maar 41% van op nm (totaal is 75/90/41/75).

ach, het is wel leuk zo op de ladder en non-ladder behalve dat ik keer op keer genaaid lijk te worden wat de clone betreft. ik was op ladder bezig meld een vriend van me dat er ruim over de 300 sojs verkocht worden (hij ladder, ik ladder maar ik zie niks :?) en het werd helemaal donker. alleen was hij ook in NM dus geen clone.

ik dus snel naar barb non-ladder komt er natuurlijk helemaal niks. ga ik maar even tussen door dia pesten ga ik dood doordat ik per ongeluk concentrate gebruikte ipv zerk (im curse is zoo lollig nu.. NOT) en na lijk opgehaald te hebben ging ik weer dood door hetzelfd.

ik wilde wat leechen en _tijdens_ de concentrate slag kreeg ik IM... boem weer dood. ernstig pissed (doei doei xp) haalde ik m'n lijk weer op en ik had echt Zerk geselecteerd maar toen ik ipv via leech maar een full rejuv wou drinken drukte ik op f2 ipv 2 wat dus de shortcut naar Concentrate is.

gevolg? ik sloeg mezelf bijna in 1 keer dood. gelukkig ging ik TOCH dood omdat ik die #$%#@% windows toest raakte en toen ik terug kwam kon ik nog net zien dat ik in een WW zat (wtf :?) waarna ik dus dood ging.. ik heb daarna even flink... ahem, m'n mening geventileerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa whisp me maar op diablo als je wilt mn account is

TheUnknown_NBE

Laters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik gebruik nu ook cleglaw's setje op mijn beginnende paladin, best handige items allemaal bij elkaar. Extra dmg, AR, resists, en niet moeilijk te vinden. Helaas is die knockback af en toe wel vervelend [en soms wel prettig als er veel enemies om je heen staan.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... nu 4 dagen bezig verdommen k moet op ladder ALLEEN de Trangouls belt nog hebben... ik offer on NON-LADDER... voor mijn part wil je 5 shafts of 5 shako's ervoor.... als de belt (Trollbelt) Nog unid is geef ik je misschien een arkains (um) ervoor... laat maar weten als iemand hem heeft... zelfde gelt voor het Talrasha Amulet...

NeEd LaDdEr OfFeR nOn-LaDdEr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:10:
Hmmm... nu 4 dagen bezig verdommen k moet op ladder ALLEEN de Trangouls belt nog hebben... ik offer on NON-LADDER... voor mijn part wil je 5 shafts of 5 shako's ervoor.... als de belt (Trollbelt) Nog unid is geef ik je misschien een arkains (um) ervoor... laat maar weten als iemand hem heeft... zelfde gelt voor het Talrasha Amulet...

NeEd LaDdEr OfFeR nOn-LaDdEr
Ma, 1 of 2 pagina's terug werd er negatief op trade-posts gereageerd, dus blijkbaar hebben ze het liever niet...
Ik denk dat je beter op de forums van www.diabloii.net en www.battle.net een tradepost kan maken, dan krijg je nog meer serieuze reacties ook denk ik zo.

Morgen of overmorgen zal ik je account even toevoegen trouwens, zal vandaag niet echt online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, lijkt me een goed plan. SuperiorDaemon, zou je voortaan op andere plekken kunnen proberen om je spullen te verpatsen? Ik denk dat je sowiso meer succes hebt, omdat dit topic toch relatief stil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:55:
Ja, lijkt me een goed plan. SuperiorDaemon, zou je voortaan op andere plekken kunnen proberen om je spullen te verpatsen? Ik denk dat je sowiso meer succes hebt, omdat dit topic toch relatief stil is.
Dat stille daar moeten we wat aan doen, dat kan door trade-posts te maken :).
Het is namelijk zo dat dit topic weinig word gebruikt voor algemene diablo-praat, dat gebeurt namelijk al heel veel in-game, via de /f list, via een battle.net kanaal of via het IRC kanaal, maar traden is voor die manieren niet handig...

Kijk eens naar mijn superlange, uitgebreide, veel-tijd-aan-besteedde guide voor de trapper assassin, hoeveel reacties daar op zijn!?
Dus voor strategie of bespreking ervan word het topic ook niet gebruikt :(.

En als je traden via een tradeforum of tradekanaal doet heb je best vaak mensen die je proberen te naaien.
Dus ik vind hier traden best een goed idee, als men het maar aardig netjes doen.
Dus gewoon een Need-lijst en een Offer-lijst maken, met account erbij genoemd waarop te contacten is.

[ Voor 11% gewijzigd door jjwa op 10-11-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het is hier ook maar zo slim... en mensen op GoT daarvan weet ik 90% ckers dat ze je niet naaien... via www.diabloii.net MP kon het ook maar sinds 1.10 is daar niemand meer.... alle lame ass botters weg dus jah... en ik bedoel als ik iemand kan helpen en hij mij met een dooie TO belt is dat toch mooi? en zolang wel elkaar niet naaien is het helemaal mooi! :D

Maar ik maak wel een nieuwe forum misschien.... a la Trade Channel of the Battle Realms _/-\o_ :9 :9~

K zie je morgen dan thnx 4 toevoegen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG !

mn lvl 65 barb werd net gekilled door een of andere klootzak die serverbinne hupste, pp vroeg en toen hostile kwam :/ voor dat t te laat was was ik dood :(

die gast was lvl 94 :/

Account was: Ud-Fear

mocht iemand m tegen komen, plz kill m heel hard voor me :(

smerige eikels die altijd t spel moeten verzieken, dus geen HC meer voor mij :( :( :( :( :( :( :( :( :(

AAAAAARGH ik heb nu ok zon takkehekel aan t hele spel, t cdtje is net al door de kamer gevlogen! omg, hoe kan iemand hier nou plezier aan beleven :/ hij krijg dr geen items, geen exp helemaal NIKS voor terug :( ik ga ook echt NIET meer opnieuw beginnen! pleur t spel in n hoekje en ga lekker gtavc doen! smerige online kutspellen met hun eeuwige lamers dan wel cheaters! aargh! dat cs is ook al verkut door die asses en battlefield ook :(

/me Uninstall

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
De truc met HC is ook met een groep bekenden te spelen op een eigen server met pass. Want met HC op 'normale' server heb je altijd kans hierop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn amazone (met opzich nice stuff) is nu 83 of zo op hc... steeds cow games gedaan zonder maphack (chickenrun dus) en ging perfect maar sinds 1.10 nie meer hc gedaan hehe k ken niemand erop en open game no thnx... dood is dood dus ik w8 nog ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
jjwa schreef op 10 november 2003 @ 21:58:
[...]

Dat stille daar moeten we wat aan doen, dat kan door trade-posts te maken :).
Het is namelijk zo dat dit topic weinig word gebruikt voor algemene diablo-praat, dat gebeurt namelijk al heel veel in-game, via de /f list, via een battle.net kanaal of via het IRC kanaal, maar traden is voor die manieren niet handig...

Kijk eens naar mijn superlange, uitgebreide, veel-tijd-aan-besteedde guide voor de trapper assassin, hoeveel reacties daar op zijn!?
Dus voor strategie of bespreking ervan word het topic ook niet gebruikt :(.

En als je traden via een tradeforum of tradekanaal doet heb je best vaak mensen die je proberen te naaien.
Dus ik vind hier traden best een goed idee, als men het maar aardig netjes doen.
Dus gewoon een Need-lijst en een Offer-lijst maken, met account erbij genoemd waarop te contacten is.
Ik ben gisteren een Trapper begonnen op Europe SC non-ladder, en ben nu level 27. Ik was van plan lightning trapper te proberen, maar op het moment ben ik blade fury freak :P

1 skill puntje erin, zooi +damage items, cleglaw's gloves, mana leech shield en 1 life leech ring, en ik deed als level 20 al 100-250 damage per blade. Ook +cast speed, dus ik gooi 10+ blades per seconde, en door knockback (en een beetje cold) kan ik wanneer Diablo me charged hem zo lang vertragen dat ie dood is voor hij me kan bereiken. Werkt echt lekker :)
1 mana per blade (1.1 wanneer ik mijn life of mana leech amulet aandoe, aangezien die ook +1 all skills zijn) en genoeg mana leech om nooit onder max te komen... Ik heb achter een level 21 barb aangelopen op een gegeven moment (als level 20), die heeeel af en toe iets kon raken, want het moment dat hij stopte met rennen om iets aan te vallen viel het dood neer door mijn blades.

Ik hoef nooit iets te repareren, heb geen potions nodig, en bijna geen resistances. Het enige wat je nodig hebt is block, fast run/walk, eventueel lightning res (is nog 0 bij mij :P), en een klein beetje leech (3% life leech was al genoeg toen ik nog 50-100 damage deed, door het grote aantal blades).

Ik ben 1x doodgegaan, maar dat was tijdens extreme lag.

Wapen: Hellplague. Fire damage, poison damage, en mana en life leech. Paar +damage charms en jewels zorgen voor leeching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

skyclad, in't vorige topic stond een link naar een leuke ninja guide. de truc was om zo veel mogelijk Crushing Blow te krijgen. als je 100%cb hebt hak je naar het schijnt zo overal doorheen. een goed wapen om te gebruiken is het runeword Black (Thul Io Nef) want die heeft 40%cb en knockback. dan kan je andere gloves gebruiken zoals venomgrip voor extra Crushing. voor zover mogelijk is Gore Rider dan natuurlijk ook leuk. je komt dan al redelijk hoog met crushing en je hakt dan zo overal doorheen.

aangezien crushing ook zonder hoog dmg wapen veel dmg doet leech je ook als een gek :D
dat runeword kan trouwens alleen in maces, hammers of clubs maar dat maakt voor jou verder niet zo veel uit. alleen sneu als je het per ongeluk in een zwaard doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Termy schreef op 11 november 2003 @ 09:58:
skyclad, in't vorige topic stond een link naar een leuke ninja guide. de truc was om zo veel mogelijk Crushing Blow te krijgen. als je 100%cb hebt hak je naar het schijnt zo overal doorheen. een goed wapen om te gebruiken is het runeword Black (Thul Io Nef) want die heeft 40%cb en knockback. dan kan je andere gloves gebruiken zoals venomgrip voor extra Crushing. voor zover mogelijk is Gore Rider dan natuurlijk ook leuk. je komt dan al redelijk hoog met crushing en je hakt dan zo overal doorheen.

aangezien crushing ook zonder hoog dmg wapen veel dmg doet leech je ook als een gek :D
dat runeword kan trouwens alleen in maces, hammers of clubs maar dat maakt voor jou verder niet zo veel uit. alleen sneu als je het per ongeluk in een zwaard doet ;)
maar op ladder moet je gewoon spelen met wat je hebt, omdat traden nog wat moeilijk is (vooral als je hoogste char nog niet in hell zit)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

uhm, ik ben weer begonnen met d2x, maar ik vraag me af wat verschil is tussen ladder / non-ladder .. eigenlijk vooral qua levend blijven van je mannetje .. duurt die ladder 2/3 maanden ofzo, en deleten ze dan alle ladder karakters ? worden ze dan automatisch non-ladder ?

want voor de ladder hoef ik eigenlijk niet te spelen, en ik wil eigenlijk gewoon het spel is uitspelen ;), ben nou samen met die andere gast lvl 23 ofzo, dus zoveel maakt het niet uit om weer overnieuw te beginnen, maar is beetje jammer ;).

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Ik weet het, maar hij is pas 27, en Gorerider en zo zijn level 47 of zoiets :P
Zit ook te denken over Crescent Moon, met die Chain Lightning en Static wordt het dan een soort Javazon :)

Eigenlijk wilde ik zodra hij wat hoger level werd em betere items geven, maar het ging zo hard dat ik daar nauwelijks meer tijd voor had :)

Begon als level 9, en stopte op 27, waar ik niet gerusht ben. Ik heb Andariel, Duriel, Mephisto en Diablo meerdere keren gesloopt, terwijl de rest van de mensen als vliegen dood neer vielen.

Edit: Trouwens, als je 2 wapens neemt, krijg je dan de bonus van beide?

Edit 2: Btw, de 3e keer dat ik achter Mephisto aanging deed ik eerst weer de Council om de anderen ook toegang te geven, en toen gebeurde er iets vreemds. De andere 2 hadden nog geen Horadric Cubes, en toen 1 van de Council Uniques dood ging vielen er 2... Ik heb nog nooit een monster een Cube zien laten vallen :P (Kon trouwens niet een 2e Cube pakken, wel geprobeerd ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door Skyclad op 11-11-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Na afwezigheid meld ik mij weer :w Ik ben samen met een vriend begonnen vanaf level1 zonder boosten oid. We hebben allebij een FrenzyBarb omdat we dat nog nooit geprobeerd hadden. Ik kan heel goed merken dat 1.10 moeilijker is geworden in hell, en dat terwijl we niet de minste items hebben. We zijn nu l76 en ik heb het volgende aan:
Arreat's Face
Tal Rasha's Armor
Mara's Kaleidoscope
String of Ears
War Traveller
Laying of hands
2 Doombringer's
manald heal
raven frost
(heb nog een Grandfather en Gladiator's Bane liggen voor resp. l81 en l85)

M'n maat heeft ongeveer hetzelfde maar dan Bul Kathos set wapens ipv doombringer's en een atma's scarab ipv mara's kaleidoscope. Ik heb
20 Frenzy
20 BO
20 Sword Mastery
en ben nu bezig berserk te maxen.

Hell kost met deze setup best heel veel moeite. Wat wel grappig is, ik heb op normal act5 ooit een keer een barbarian merc gehuurd en die altijd gehouden, en hij heeft nu meer life, defense en resistances dan mij :+

Mana is echt een probleem geworden nu, ook als ik 2 manald heal ringen om doe is mijn mana bij sommige monsters in een klap weg. Het meest irritante was nog in act2 de arcane sanctuary met immune to physical steal's mana monsters :/ Daar heb je gewoon berserk voor nodig maar als je mana op is als je maar ook een klein beetje dichtbij staat dan is dat niet leuk :/

Het spel is nu meer een uitdaging geworden dan 1.09, omdat boosten eigenlijk niet meer kan, en omdat alles veel moeilijker is. Gelukkig heb ik wel een aantal goede items op mn mules zitten, want als ik al moeite heb met mijn setup, hoe zal Jan de n00b met verstand op 0 ooit door hell heen komen?

Iemand nog tips voor een 1.10 Frenzybarb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Boosten is iets moeilijker geworden, maar kan nog steeds. Als je in 1.10 goed wilt kunnen spelen zal je veel meer moeten letten op synergies, en dus niet gewoon een 1.09 build qua skills pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boosten moeilijk??? nee hoor duurt alleen langer.... bv arkains tp kan je niet in dus moet je met de low lvl meelopen door het palice en zo doende maaruh mijn amazone met shaft ber, wf jah, mavina's helmet 40/15 en 40*290 merkt niks van 1.10 op hell dat het moeilijker is... mn sorc ook niet eigenlijk echt veel.... nova sorc is wel fucked up want cows meer life dus krijg je meer hits ookal heb je lvl 42 nova met max block en een arkains en storm shield (of tals armor die ook nice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

yamAUchi schreef op 11 november 2003 @ 10:32:
uhm, ik ben weer begonnen met d2x, maar ik vraag me af wat verschil is tussen ladder / non-ladder .. eigenlijk vooral qua levend blijven van je mannetje .. duurt die ladder 2/3 maanden ofzo, en deleten ze dan alle ladder karakters ? worden ze dan automatisch non-ladder ?

want voor de ladder hoef ik eigenlijk niet te spelen, en ik wil eigenlijk gewoon het spel is uitspelen ;), ben nou samen met die andere gast lvl 23 ofzo, dus zoveel maakt het niet uit om weer overnieuw te beginnen, maar is beetje jammer ;).
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar, ik zal het even uitleggen:

Als je een nieuw character maakt kan je deze dingen aanvinken:
Hardcore:
Daarbij blijf je dood als je 1 keer dood gaat. Als je het niet aanvinkt dan is dat niet zo, en dat noemt met Softcore.

Ladder:
Dat is een apart gedeelte op elke realm, dat bij de release van 1.10 leeg was, en als je dat aanvinkt bij het maken van een char, dan kom je daar terecht.
In het begin moest iedereen daar dus opnieuw beginnen als level 1 character, zonder items, en zonder mules met items.
Als je het niet aanvinkt krijg je gewoon een "non-ladder" character.
Die kan niet bij ladder-characters in een game, en andersom ook niet.

Het is allebei wat anders, dus je kan het combineren, je kan bijvoorbeeld als je gekozen hebt voor de ladder, ook nog kiezen of je wel of geen hardcore doet.
Dat is ook zo bij non-ladder.

Het is nog niet bekend hoe lang zo'n ladder-periode duurt.
Blizzard heeft gezegt dat als zo'n periode voorbij is, dat dan alle ladder-characters non-ladder characters worden, en gewoon hun items houden (dus ook de ladder-only spullen die ze tijdens ladder-games hebben gevonden).

Duidelijk?
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 12:12:
boosten moeilijk??? nee hoor duurt alleen langer.... bv arkains tp kan je niet in dus moet je met de low lvl meelopen door het palice en zo doende maaruh mijn amazone met shaft ber, wf jah, mavina's helmet 40/15 en 40*290 merkt niks van 1.10 op hell dat het moeilijker is... mn sorc ook niet eigenlijk echt veel.... nova sorc is wel fucked up want cows meer life dus krijg je meer hits ookal heb je lvl 42 nova met max block en een arkains en storm shield (of tals armor die ook nice)
Ik kan me prima voorstellen dat die characters weinig van 1.10 merken, als je gewoon zo ongeveer de best mogelijke items hebt, en niet weinig ook!
Was je die spullen trouwens niet pas kwijt geraakt met die chars, of stond dat op een ander account?

[ Voor 20% gewijzigd door jjwa op 11-11-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dit is mn sc accound... ik heb nog een hc account en nog een ladder account... de spullen op mijn ladder account waren weg jammer genoeg daarom was ik zo pissed :P

Maar goed nu is mn Sorc weer lvl87 met tals shit en zo ennuh mn necro nu op belt na hele trangouls set weer... dus ik ben er weer bovenop gelukkig hehe..

net een etheral thundergods en een grisworlds armor gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

ik snap het gewoon niet, jullie hebben hier allemaal een goeie gear en ik loop met mn lvl 66 char nog steeds met gekochte gear, in vind gewoon nix moois :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houston3 schreef op 11 november 2003 @ 13:44:
ik snap het gewoon niet, jullie hebben hier allemaal een goeie gear en ik loop met mn lvl 66 char nog steeds met gekochte gear, in vind gewoon nix moois :|
Ik speel ook al vanaf diablo, daarna Hellfire en toen DiabloII en toen LoD dus dat is al een goede 5 jaar spelen... en ik begon met niks, leerde iemand kennen (speel ik nu nog elke dag mee samen) hij gaf me skulders shako en wizzy en istje... en toen elke dag 200 runs op hell meppi....... maaruh goed in de }:O vondt ik ook nog wel eens een talrasha armor of zo maar die zijn tegenwoordig ook niks meer waard maar goed toch nog wel nice nu met 1.10 wel nice extra stats... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik ga die build vanavond beginnen :) was al een tijdje op zoek naar een leuke assa build, en deze kan als ik die hele uitleg moet geloven, zelfs een multishot ama overtreffen in 1.10 mits goed ge-equiped :)

en aangezien met 1.09 ama zwaar generfed is nu kan ik mooi dit als vervanger gebruiken.

Zal me bevindingen nog wel posten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

-=BoKKiE=- schreef op 11 november 2003 @ 15:42:
[...]

Ik ga die build vanavond beginnen :) was al een tijdje op zoek naar een leuke assa build, en deze kan als ik die hele uitleg moet geloven, zelfs een multishot ama overtreffen in 1.10 mits goed ge-equiped :)

en aangezien met 1.09 ama zwaar generfed is nu kan ik mooi dit als vervanger gebruiken.

Zal me bevindingen nog wel posten
Heb je ook mijn Trapper Assassin verhaal gelezen?
Dat vind ik zelf namelijk een zeer aan te bevelen build :).
Verhaal staat op pagina 18 van dit topic, en geeft erg uitgebreide info over de build (en word nog uitgebreider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

jjwa schreef op 11 november 2003 @ 16:04:
[...]

Heb je ook mijn Trapper Assassin verhaal gelezen?
Dat vind ik zelf namelijk een zeer aan te bevelen build :).
Verhaal staat op pagina 18 van dit topic, en geeft erg uitgebreide info over de build (en word nog uitgebreider).
ja heb ik ook gelezen, en in principe kan het een combo worden omdat die bladefury alleen maar 1 punt nodig heeft en verder afhankelijk is van de gear

verder heeft ie eigenlijk geen uberspul nodig, maar zal uberspul em wel verder maxen qua damage enzo :)

heb er echt zin in om die build te maken, alleen jammer dat ik tot 6 uur moet werken en dan pas 19:00 uur thuis ben :/

twijfel alleen of ik deze ladder of non ladder moet maken

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 11-11-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

-=BoKKiE=- schreef op 11 november 2003 @ 16:13:
[...]

ja heb ik ook gelezen, en in principe kan het een combo worden omdat die bladefury alleen maar 1 punt nodig heeft en verder afhankelijk is van de gear

verder heeft ie eigenlijk geen uberspul nodig, maar zal uberspul em wel verder maxen qua damage enzo :)

heb er echt zin in om die build te maken, alleen jammer dat ik tot 6 uur moet werken en dan pas 19:00 uur thuis ben :/

twijfel alleen of ik deze ladder of non ladder moet maken
Ik vind dat non-ladder een boel van de lol wegneemt omdat je dan erg makkelijk meteen aan allemaal spullen kan kopen.

Een combo is inderdaad mogelijk, vooral qua skills.
Wat betreft items is het wat lastiger, want als je je op bladefury richt qua gear heb Je weer erg weinig extra skills voor je traps, en als je je op je traps richt heb je weer weinig dingen met bla % chance to cast on striking enzo.

Wat wel best makkelijk kan is je gewoon richten op traps, ook qua items, hooguit 1 of 2 items met xx% chance to cast X on striking, maar dan wel 1 wapen met een hele hoge damage als weaponswitch houden.
Wat betreft skills kan het inderdaad verder gewoon heel goedkoop, vooral omdat Blade Fury geen synergies heeft, en het verschil tussen level1 en 20 in damage maar ongeveer 100 dmg is.

Hoe zit het met hoe snel je die dingen achter mekaar gooit, hangt dat af van je faster cast rate?

Het lijkt mij zelf namelijk wel leuk om er bij te doen, en dan de Bonehew die ik pas vond te gebruiken als weapon switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

jjwa schreef op 11 november 2003 @ 16:56:
[...]

Ik vind dat non-ladder een boel van de lol wegneemt omdat je dan erg makkelijk meteen aan allemaal spullen kan kopen.
ja, maar ik speel samen met wat vrienden en die spelen geen ladder.
maarja ik kan er ook 2 maken, 1 ladder en 1 nonladder
Een combo is inderdaad mogelijk, vooral qua skills.
Wat betreft items is het wat lastiger, want als je je op bladefury richt qua gear heb Je weer erg weinig extra skills voor je traps, en als je je op je traps richt heb je weer weinig dingen met bla % chance to cast on striking enzo.
met gear kan je best veel doen, en idd gewoon switchen kan ook, en doel is zoveel mogelijk CB te halen, maar 100 is niet echt noodzakelijk, en je kan afhankelijk van je party en doel gear switchen
Wat wel best makkelijk kan is je gewoon richten op traps, ook qua items, hooguit 1 of 2 items met xx% chance to cast X on striking, maar dan wel 1 wapen met een hele hoge damage als weaponswitch houden.
Wat betreft skills kan het inderdaad verder gewoon heel goedkoop, vooral omdat Blade Fury geen synergies heeft, en het verschil tussen level1 en 20 in damage maar ongeveer 100 dmg is.

Hoe zit het met hoe snel je die dingen achter mekaar gooit, hangt dat af van je faster cast rate?

Het lijkt mij zelf namelijk wel leuk om er bij te doen, en dan de Bonehew die ik pas vond te gebruiken als weapon switch
ja cast rate heeft invloed op het gooien van die dingen :)
das heel leuk want dan heb je als het ware meteen meer IAS

hoe meer ik erover nadenk, hoe meer zin ik krijg om die build te gaan doen

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.