Opmerkingen/reacties worden zeer op prijs gesteld

.
Dan kan ik hem verbeteren of weet ik tenminste dat ik hem niet voor niks heb geschreven
. Ik zal als ik door iemand zijn reactie een verbetering maak zijn naam ook even noemen
.
Als je een snelle link naar deze post wilt, zodat je hem bijvoorbeeld aan een ander kan geven:
http://trapperassassin.tk
(Lightning) Trapper Assasin (1.10)
Inleiding
Hallo mensen, ik heb een trapper assassin en beleef daar veel plezier aan.
Tot nu toe is ze ook erg goed, ik zit in Hell act 3 en het is daar geen probleem, en PvP gaat al helemaal goed

.
Om dat ook voor anderen mogelijk te maken zonder dat ze alles eerst moeten uitzoeken heb ik een guide gemaakt voor een Lightning Trap Assasin:
Je kan over het algemeen kiezen voor 3 builds als trapper:
A: concentreren op fire traps:
De belangrijkste skill hiervoor kan Wake of Fire of Wake of Inferno zijn.
Wake of Fire is erg handig, die schiet namelijk snel achter elkaar golven vuur af en raken zo ongeveer alles dat ter breedte van een half scherm loopt.
Het grote nadeel is dat deze, ook met de synergies gemaxed, niet zo veel damage doet.
Wake of Inferno doet veel meer damage, maar valt zoals de naam zegt, gewoon aan alsof het een inferno-sorceress is die niet kan lopen.
Door synergies word de range een stuk groter, ik geloof tot ongeveer vanuit het midden tot de randen van je scherm, en natuurlijk sterker, een stuk sterker dan Wake of Fire.
Een voordeel van Wake of Fire is weer wel dat hij in combinatie met Mind Blast veel beter stunt dan Lightning Sentry dat bijvoorbeeld zou doen.
Als 2e skill, naast Wake of Inferno of Wake of Fire, zal je waarschijnlijk Death Sentry gebruiken, vanwege de corpse explosion.
De lightning damage van Death Sentry zal slecht zijn omdat je Lightning Sentry niet als synergies hebt gemaxed.
B: concentreren op lightning traps
De skill zal hierbij Lightning Sentry zijn, want Charged Bolt Sentry is rampzalig om monsters mee te raken en Shock Web is geen echte trap, maar iets dat je altijd gewoon neer kan gooien (ook nog bij 5 traps).
Voordelen van deze trap:
- erg hoge damage
- je hebt een afstands-attack
- hij pierced, dus als er 10 monsters op een rijtje staan kan je ze alle 10 raken met dezelfde hoge damage.
- de trap mikt erg goed en snel, dus is erg goed voor PvP
- je death sentry doet ook best veel lightning dmg doordat lightnin sentry ook gemaxed is.
Nadelen:
- lightning immumes moet je anders aanpakken (word verderop uitgelegd), maar dat probleem zou je ook hebben als je op fire zou concentreren.
C: een combinatie
Je kan gaan combineren, en dus bijvoorbeeld Wake of Inferno en Lightning Sentry gaan gebruiken en er veel skill punten aan besteden.
Het grootste voordeel zou zijn dat je bij lightning immumes of fire immumes best goed kan overschakelen naar alleen de andere skill.
Een erg groot nadeel is is dat je in plaats van 1 skill die erg veel damage doet, 2 skills hebt, maar dat ze maar matige damage doen.
Aan gezien het aantal traps dat je tegelijk kan hebben liggen hetzelfde blijft doe je dus gewoon een stuk minder damage.
Deze guide gaat over de 2e, omdat ik die zelf het leukste en beste vind.
Ik heb dit geschreven aan de hand van mijn eigen Softcore Ladder Assassin, maar als je buiten de ladder speelt is het natuurlijk alleen maar makkelijker, en als je Hardcore speelt dan moet je natuurlijk meer resistances, life, blocking, etc. hebben, maar daar heb je dan zelf wel meer ervaring mee dan ik.
Skills:
Hoofd-skills:- Death Sentry:
level 20 - Lightning Sentry:
level 20
Dat worden je belangrijkste skills, lightning sentry voor pure die-hard damage, death sentry vanwege de corpse explosion (40-80% van het leven van het dode monster). Lightning Sentry kan 10 keer schieten, Death Sentry 5 keer, ik geloof dat de corpse explosion ook meetellen voor die 5 keer.
Bijskills:- Shadowmaster:
level 1 tot 20
Level 1 kan, dan zul je haar regelmatig opnieuw moeten casten, maar dat vind ik zelf niet zo erg.
Op level 20 doet ze echt flinke damage en leeft ze lang, maar als je diezelfde 20 punten anders zou besteeden doe je bijvoorbeeld veel meer damage met je lightning sentry. - Mindblast:
1 punt, een kans van rond de 20% om monsters te converten (dan gaan ze een seconde of 10 voor jou vechten, tegen andere monsters), maar belangrijker:
zodra de monsters waarbij je mindblast gedaan hebt geraakt worden, worden ze gestunned, en kunnen ze dus niet aanvallen of lopen, dus jij bent veiliger en je traps hebben veel tijd om de monsters te killen. - Cloak of Shadows:
1 punt
De monsters in de buurt maak je hiermee blind.
Monsters die van afstand aanvallen (mages en archers enzo) zullen je niet meer zien en dus niet meer raken, bijzonder handig.
Monsters die gewoon slaan die zullen degene die ze aan het aanvallen zijn blijven aanvallen maar niet als je een keer mindblast op ze cast bijvoorbeeld.
Bonus: jij krijgt extra defense en bij hun gaat er defense af - Burst of Speed:
Hogere attack en run snelheid, 1 a 5 punten, sneller rennen is altijd handig, vooral met runs en PvP duels. - Fade:
Geeft extra resistances, kan erg handig zijn, vooral op hell.
1 skill point erin zal genoeg zijn als je een aantal +assassin skills hebt, en zo niet, dan zou je er gewoon wat meer skill points in kunnen doen. - Weapons Block:
Als je 2 claws gaat gebruiken, doe hier dan 1 tot 7 punten in zodat je met je claws kunt blokken. - Blade Fury:
Dit is een skill die je redelijk makkelijk ernaast kan gebruiken.
De belangrijkste damage komt namelijk niet van de skill zelf, maar van je wapen en andere items, dus je kan Blade Fury gewoon op level 1 houden.
Waar je wel voor moet zorgen wil je een beetje een nuttige Blade Fury hebben, is een wapen met een hoge damage (gewoon als wapen-switch, en in de andere switch je claws of je claw+schild). Wat ook erg handig is is Crushing Blow op items, dat haalt namelijk 25% van de HP van het monster af, dat is vaak nog best veel, en werkt ook gewoon als je verder erg lage damage doet met Blade Fury.
Dingen met xx% chance to cast Level x Skill X on striking werken ook, net als dingen met +fire/cold/poison/lightning/magic damage.
Je zou ook wat meer punten aan Dexterity kunnen besteden, want je Blade Fury werkt namelijk met je xx% chance to hit/attack rating/dexterity.
Een groot voordeel is dat je gewoon met Blade Fury aan de gang kan gaan terwijl je je traps al hebt liggen en die ook bezig zijn met slachten.
Een voor een lightning trapper assassin groter voordeel is dat Blade Fury geen lightning damage doet, en het dus een handige methode is tegen zulke monsters. - Dragon Flight
Als je van plan bent heel veel PvP duels te gaan doen, zou je ook 1 punt in Dragon Flight kunnen doen
Dat kost dan dus inclusief de nodige skillpunt in elke prerequisite (Dragon Talon, Dragon Claw en Dragon Tail) 4 skill points.
Als je iemand aanvalt met Dragon Flight dan teleport je vlak voor zijn neus, waardoor je je traps gewoon naast hem kan leggen, zonder dat je achter hem aan moet blijven lopen.
Bij bijvoorbeeld bow-gebruikende amazons zou het een mooi middel zijn om voorbij zijn/haar pijlen te teleporten. - Wake of Inferno:
Wordt verderop uitgelegd.
Synergies:
Om lightning Sentry sterker te maken verder nog punten in deze skills:
- Shock web:
Zo veel mogelijk, maakt lightning sentry sterker, en kan soms nog een nuttige attack skill zijn. - Charged Bolt Sentry:
Na shock web ook zo veel mogelijk, om lightning sentry sterker te maken, niet echt nuttig als attack skill. - Fire Blast:
Normaal kan Death Sentry 5 keer schieten/ corpse explosion doen, per 3 skillpoints in Fire Blast kan dat een keer meer.
Ik vind zelf 1 keer per 3 levels te weinig, maar ik kan me ook wel voorstellen dat je dit wel zou doen.
Statistics:- Strength:
Genoeg om al je items aan te kunnen, meer niet.
Ik denk dat dat ongeveer 80 a 100 zal zijn. - Dexterity:
Idem, tenzij je een schild gebruikt, dan kan je je change to block hoog houden door meer dexterity. - Vitality:
Een heleboel, eigenlijk gewoon alles wat je niet in Strenght, Dexterity en Energy gebruikt. - Energy:
Ik denk dat 60 a 70 energy wel een mooie hoeveelheid is, denk er aan om er voor te zorgen dat je ook veel mana van je items krijgt (SOJ, Frostsburns, etc.).
Items:
De handigste mods op items:
- skills
- resistances
- +life/vitality
- +mana/energy
- defence
Mods die je echt niet wilt of nodig hebt:
- leech
- life/mana after kill (werkt niet met traps)
- attack rating (alleen als je veel je claws gebruikt, of voor Blade Fury)
- slain monsters rest in peace (zorgt ervoor dat de corpse explosion niet meer werkt)
Bijna alle items en runewords die ik noem zijn nog 1.09 dingen, dat is zo omdat ik de goeie 1.10 spullen niet uit mijn hoofd ken en die over het algemeen veel te duur zijn op de ladder.
Claws:
Op claws zijn skills de handigste mods om te krijgen.
Probeer +3 traps claws te krijgen, die zijn niet zo moeilijk te vinden.
Ren bijvoorbeeld eens een tijdje heen en weer tussen anya en de rode portal en check steeds voor goeie claws.
Ideaal zou zijn claws met +2 assassin skill, +3 trap skills en +3 lightning Sentry!
Die zijn wat onrealistisch om te krijgen denk ik, maar claws met +3 trap skills en +2/+3 lightning sentry is denk ik best te doen.
Als iemand die toevallig heeft op de ladder houd ik me zeer aanbevolen
.
Alternatieven:
+2 assasin skills claws, maakt je niet-trap skills ook beter, maar geeft natuurlijk minder bonus aan je trap skills.
Bartuc's Cutthroat, hetzelfde, maar doet ook nog eens leuke damage en geeft +20 str en +20 dex.
Ander wapen:
Op een ander wapen kan je denk ik het beste zoeken naar faster cast rate, extra mana en skills.
Je zou ook niet 2x claw kunnen gebruiken, maar bijvoorbeeld een ander wapen en een schild, of een claw en een schild.
Een prima wapen lijkt me een wizard spike, vanwege de gigantische faster cast rate van 50%, de hoge resistances, en de grote hoeveelheid extra mana.
Nog een leuk wapen is de Suicide Branch, een Burnt Wand.
Die heeft namelijk:
50% Faster Cast Rate
All Resistances +10
+10% to Maximum Mana
+40 to Life
+1 to All Skills
Dat zijn dus all skills, niet alleen necromancer skills, waardoor hij ook goed te gebruiken is voor sorcesses en assassins

.
Schild:
Is dus voor als je geen 2 claws gebruikt
Op een schild kan je het beste zoeken naar een hoge kans om te blokken en veel resistances.
Voorbeelden:
Stormshield:
Hoge chance to block, 30% damage reduced, Cold Resist +60%, Lightning Resist +25%m +30 To Strength.
Sigon's Guards:
Lekker goedkoop, hoge chance to block, +1 to all skills
Nuttige schild runewords:
Ancient's Pledge (Ral+Ort+Tal)
Cold Resist +43%
Fire Resist +48%
Lightning Resist +48%
Poison Resist +48%
Rhyme (Shael+Eth)
20% Increased Chance of Blocking
All Resistances +25%
Regenerate Mana 15%
Cannot Be Frozen
25% MF
Helm:
Op een helm (circlets eigenlijk vooral) zijn skills prima te krijgen.
Voorbeelden: +3 trap skills circlet, +2 assasin skills circlet, +1 of +2 all skills helm, Shako, of iets anders met hierboven genoemde mods.
Op lage levels kan je het runeword Lore nemen, of een Tarnhelm, of iets met de andere mods.
Armor:
Op een armor zijn resistances, life en mana het handigst te krijgen.
Skin of Vipermagi zou erg leuk zijn:
20-35% resistance to all
+1 all skills
30% faster cast
magic damage taken reduced by 9-13.
Een Ormus' Robes is ook erg leuk, maar lastiger te krijgen:
20% Faster Cast Rate
+(10-15)% to Lightning (,Fire en Cold Skill) Damage
+(10-15)% Mana Regen
Nuttige armor runewords:
Smoke (Nef (#4) en Lem (#17):
Faster Hit Recovery (20)
+50% to all Resistances
+280 Defense vs. Missiles
+10 to Energy
Stealth (Tal (#7) en Eth (#5):
25% Faster Casting Rate
25% Faster Hit Recovery
25% Faster run/walk speed
+15% Mana Regeneration Rate
Amulet:
Op amuletten kan je goed skills hebben, maar ook mana, life en resistances.
(voorbeeld van een unique: mara's kaleidoscope)
Ringen:
Probeer stones of jordan te krijgen, veel extra mana en een skill.
Anders kan je denk ik het beste zoeken naar veel life, mana of resistances.
Belt:
Op belts kan je volgens mij best goed life en mana vinden, misschien ook wel resistances.
Een erg goeie unique is de nieuwe Arachnid Mesh:
20% Faster Cast Rate
+1 to All Skills
Slows Target by 10%
+5% to Maximum Mana.
Gloves:
Frostburns zou leuk zijn, geeft lekker veel mana (+40%).
Magefists kan ook, +25% regenerate mana, en 20% faster cast.
Anders is het denk ik maar net wat je tegen komt met zo veel mogelijk van de genoemde stats.
Boots:
Natuurlijk is faster run/walk erg handig, zelf probeer ik altijd 40% of 30% te krijgen.
Voorbeelden:
Sander's Riprap:
goedkoop om te krijgen en hoge run/walk.
Vidala's Fetlocks:
idem.
Waterwalk:
20% faster run/walk, maar ook nog +45-65 Life.
War Traveler:
25% Faster Run/Walk
+10 to Vitality
+10 to Strength
+30-50% Better chance of getting magical item
+40% Slower Stamina Drain.
Prima schoenen, er zit vanalles bij.
Er zijn ook een paar leuke 1.10 schoenen:
Marrowwalk:
20% Faster Run/Walk
Level 33 Bone Prison (13 Charges)
Level 12 Life Tap (10 Charges)
+10% Mana Regen
Half Freeze Duration
+(10-20) to Strength
+17 to Dexterity
Veel extra dingen, maar vooral Bone Prison kan erg handig zijn, want dan kan je bijvoorbeeld Baal gewoon vastzetten in een of meerdere bone prisons en kunnen jou traps op hun gemak hem aanvallen.
(Ik weet niet of de bone prisons de lightning tegenhouden of dat de lightning de bone prisons meteen kapot maakt, als je het een keer hebt geprobeert hoor ik het graag van je.)
Merman's Sprocket
+65% Faster Run/Walk
+310 Defense Vs. Missile
Regenerate Mana 8%
+60-75 Magic Absorb
+55 Cold Absorb
Cannot Be Frozen
+ (0.75 Per Character Level) +0.75-74.24 To Mana (Based On Character Level)
Hele leuke schoenen, de hoogste faster run/walk die je op 1 item kan krijgen, extra mana, cold absorb, magic absorb en cannot be frozen.
Sandstorm Trek
20% Faster Run/Walk
20% Faster Hit Recovery
50% Slower Stamina Drain
+(10-15) to Strength
+(10-15) to Vitality
Aardige schoenen, een aantal extra dingen, niet bijzonder goed omdat alles redelijk laag is.
Shadow Danver
30% Faster Run/Walk
30% Faster Hit Recovery
+(15-25) to Dexterity
+(1-2) to Shadow Disciplines (Assassin Only)
Prima faster run/walk, extra hit recovery, en ook nog eens Shadow skills waardoor zo goed als al je bijskills beter worden, erg nuttige schoenen.
Mercenaries:
Act 2 defensive van nightmare heeft het Holy freeze aura, daar worden monsters trager van, dus zullen ze minder (snel) aanvallen en een makkelijker doelwit zijn.
Act 3 cold: zelfde verhaal zou je denken, maar dan blijven er geen lijkjes van de monsters over voor Death Sentry, niet gebruiken dus!
Korte strategieën:
Algemeen:
Zorg dat je altijd burst of speed en een shadow master aan hebt, zodat je sneller rent en een doelwit hebt waar de monsters op kunnen aanvallen, in plaats van jou.
Je kan maximaal 5 traps tegelijk hebben liggen, zodra je er een 6e cast gaat de 1e weer weg.
Bij kleine groepjes cast je bijvoorbeeld 2 lightning sentry traps en 1 death sentry trap, als er erg weinig monsters lopen bijvoorbeeld maar 1 trap.
Bij grote groepen cast je eerst 5 lightning traps, zodra de eerste slachtoffers vallen bij de monsters zet je er 1 of 2 death sentry traps bij zodat die hij corpse explosion kunnen gebruiken.
Levelen:
Level 1 tot en met 11:
In het begin is het lastig met deze build omdat je je skills nog niet hebt, heb geduld, jou tijd komt nog wel, vanaf level 24 gaat het opeens een gigantisch stuk beter.
Monsters killen doe je met je claws, en vanaf level 6 kan je daarbij ook Shock Web gebruiken.
Bouw voorlopig alleen je strenght en dexterity op en laat vitality en energy nog even zitten. Als je te vaak dood gaat moet je het wat tactischer spelen en/of toch alvast je vitality wat hoger maken.
Je kan alvast 1 skillpunt in elke skill doen die je straks nodig hebt om de uiteindelijke skills te doen.
Dat zijn dus: Claw Mastery, Psychic Hammer, Burst of Speed, Fire Blast en Shock Web.
Level 12 tot en met 23:
Nu kan je Charged Bolt Sentry gebruiken, jammer genoeg is die nogal zwak.
Je zou ook 1 punt in Wake of Fire kunnen doen om die een tijdje te gebruiken, die is wat sterker. Gebruik je Shadow Warrior ook.
Je zou alvast wat Blood runs of Baal runs kunnen doen om wat sneller te levelen, let bij de Baal runs wel op dat je de quest niet krijgt, want dan kan je geen Baal runs meer doen op die difficulty, omdat je dan alleen nog maar games van de hogere difficulty te zien krijgt.
Skills waar je alvast 1 punt in kan doen: Cloak of Shadows, Weapon Block, (Fade, )Shadow Warrior, Charged Bolt Sentry.
Nog steeds Strenght en Dexterity.
Level 24 tot en met 29:
Gefeliciteerd, je hebt je hoofdskill! Vanaf nu zal het killen een stuk beter gaan.
Gebruik vanaf nu Lightning Sentry gebruiken om te killen en ga verder met levelen.
Je zou Baal runs op normal kunnen doen, en misschien ook al wel Blood runs op nightmare.
Je bent nu wat betreft skills ook klaar om voor de lol wat te gaan duellen, want je hebt Lightning Sentry (de damage is misschien wat laag, maar dat is bij elk character wel zo op lage levels).
Als je al bijna genoeg strenght en dexterity hebt kan je beginnen met meer punten besteden aan vitality en energy.
Doe 1 skillpoints in Mind Blast, en verder de rest in Lightning Sentry natuurlijk, voor de serieusere kill-power.
Level 30 en verder:
Je krijgt nu 2 belangrijke skills erbij: Death Sentry en Shadow Master, dat zal het killen weer makkelijker maken.
Besteed vanaf nu vooral skills points aan Lightning Sentry om de damage omhoog te krijgen, daarna aan Death Sentry, de synergies van Lightnig Sentry, en de rest van de skills die ik heb genoemd.
Wat betreft stat-points kan je nu de hoeveelheid strenth, dexterity en energy die je nodig hebt afmaken, en daarna alleen nog maar punten aan vitality besteden.
Bosses:
5 lightning sentry traps als er geen bodies omheen liggen, anders 1 of 2 death sentry traps erbij.
Als je nog tijd hebt kan je tussendoor shock webs gooien.
Probeer je mercenary en shadow master levend te houden zodat de boss zich daarmee kan bezig houden en ze hem ook nog wat extra schade kunnen aanbrengen.
Lightning Immume monsters:
Het snelste is er omheen lopen, maar dat is natuurlijk niet leuk.
Mogelijkheden om te killen:
Door je mede-gamers laten killen
Eerst niet-lightning-immume monsters eromheen killen en dan death sentry gebruiken.
Slaan met je claws (zal denk ik wel redelijk werken als je Bartucs hebt, natuurlijk niet als je low-dmg +3 traps claws hebt

).
Je Shadow Master het werk laten doen, maar die zal in zijn eentje snel dood zijn.
Je mercenary het werk laten doen, maar die zal in zijn eentje ook snel dood zijn.
Wake of Inferno/Fire traps gebruiken.
Blade Fury gebruiken.
Als er een groepje is, Death Sentry na een van bovenstaande.
Normaal zal het een combinatie zijn
Ik heb zelf 7 punten in Wake of Inferno gedaan, en omdat Death Sentry een synergie ervan is en die gemaxed is doet Wake of Fire nog re-de-lijke damage.
Ik cast dus 5 Wake of Inferno traps en mijn shadowmaster en zorg ervoor dat ik een mercenary heb.
Zodra de eerste in een groepje dood Death Sentry casten, dan zal die zijn corpse explosion kunnen doen en zal het killen opeens een stuk sneller gaan.
(Blade Fury ben ik nog even aan het uitproberen hoe ik daar handig mee kan killen.)
PvP duel:
Ik ben geen full-time PvP-er ofzo, doe het af en toe alleen voor de lol, dit zijn algemene tactieken, zelf heb je misschien betere, dan hoor ik het graag van je.
Deze tactieken werken natuurlijk ook niet altijd, er zijn altijd mensen die gewoon erg goed zijn, of die gewoon een erg sterk character hebben.
De kill maken.
Houd je burst of speed en shadow master aan, en kill de mensen met Lightning Sentry traps (probeer er altijd 5 neer te leggen voor de maximale damage).
Deze traps zijn daar erg handig voor, ze mikken erg goed, kunnen al schieten van ongeveer een scherm afstand, en je kan ze een eindje van jezelf af (en dus mogelijk dichter bij hun) casten.
Je kan traps neergooien en er tussen of op gaan staan wachten (beetje lame), je kan de mensen erheen lokken, maar je kan ook op ze af rennen en de traps bij ze in de buurt leggen.
Een handig truukje de mouse lock, als je je ligthning sentry geselecteerd hebt op je rechter muisknop gewoon je muis op de naam van de vijand houden, de rechtsmuisknop ingedrukt houden, en als dan de vijand wegrent, blijf jij je traps naast hem casten, ook al is hij een heel eind van je scherm af gerend!

Een beetje lame kan je het wel vinden, maar dat is bijvoorbeeld charge ook, voor beide moet je gewoon met tactiek wegrennen

.
Het is trouwens ook lame om vlak bij de ingang naar de town traps neer te leggen.
Zodra je de tegenstander verslagen hebt, loop dan even in town of cast je traps even een heel eind weg, zodat de vorige traps weg gaan en je tegenstander zijn body op kan halen, dat is wel zo eerlijk.
Mind blast kan je ook gebruiken om bij hun er wat defense af te halen en er bij jezelf wat bij te doen, en ze worden volgens mij ook gestunned als ze geMindBlast zijn en door bijvoorbeeld door je Lightning Sentry geraakt worden.
Ik weet dat niet zeker, want meestal zijn mijn vijanden al dood voor ze binnen mijn scherm komen...
Zorgen dat de ander de kill niet maakt, of: Wat te doen bij die en die class:
Meestal zal je met wat ik hierboven schreef wel winnen, maar ik zal hier nog even wat zeggen over wat lastigere characters die ik ben tegengekomen:
- Charge paladins:
Rennen, hard rennen! Maar natuurlijk niet gewoon weg, dat is laf.
Charge kan niet het bochtje om, dus ren opzij, het liefst schuin zijn richting op, zodat hij je niet zal raken.
Hij zal te hard lopen om steeds traps netjes naast hem te casten, dus leg je traps wat verspreid neer en probeer hem in de buurt van de traps te houden, zodra dat allebei lukt (het ontwijken en het in de buurt van je traps houden) zal hij verder geen grote problemen opleveren - Amazons:
Meestal zul je gewoon een salvo guided arrows achter je aan krijgen, probeer ze te ontwijken, bijvoorbeeld door er op zo'n manier langs te rennen als bij de charge paladin. Vaak is het niet zo erg om er door 1 of 2 geraakt te worden omdat ze in 1.10 niet meer piercen.
Je kan ook buiten het bereik gaan staan, of om haar heen rennen en toch je traps in de buurt proberen te casten.
Je Shadow en je Mercenary zijn hier geschikt als bliksem-afleiders voor de guided arrows, vooral je Shadow, omdat je die steeds opnieuw kan casten, en waar je wilt. - Sorcessen:
Ontwijk natuurlijk gewoon hun aanval en probeer hem/haar in de buurt van je traps te krijgen of te houden. Laat je vooral niet verrassen door hun teleport.
Makkelijk is het om gewoon om je heen wat traps te leggen en daar als aas tussen te staan, zodra ze naast je teleporten zullen de traps allemaal haar gaan aanvallen. Zorg wel voor veel life en resistances, anders ben je dood voordat zij dat is
. - Barbarians:
Als ze whirlwind gebruiken (wat ik niet verwacht in 1.10) doe dan ongeveer hetzelfde als bij de charge paladins, als ze Leap Attack gebruiken ren dan ook op dezelfde manier als bij de charge paladin, maar probeer ook even in te schatten waar hij zal landen en leg daar snel wat traps neer.
Wat ik niet weet is of de traps hem ook in de lucht kunnen raken, tijdens de sprong.
Een paar laatste dingen
Volgens mij was dat het wel zo'n beetje!
Mocht je leuke assassin items overhebben, geef ze dan aan mij, dan kan ik ze weer doorgeven aan beginnende assassins, want daar kom ik er best veel van tegen

.
Als je items hebt die te veel waard zijn om weg te geven kan ik ze zelf misschien wel goed gebruiken en zal ik natuurlijk gewoon met je traden.
Op het moment doe ik zelf met lightning Sentry 1-4550 damage per lightning schot.
Mijn death sentry doet ca 1-2000 lightning damage, en natuurlijk corpse explosion, wat veel belangrijker is voor die trap.
Ik heb +11 trap skills, en geen enkele +assassin skills.
Ik geloof dat mijn life rond de 1000 zit en mijn mana rond de 600 a 700.
Nog een keer toe te voegen:
Ik zal nog een keer opschrijven wat ik zelf op het moment voor items heb en hoe ik mijn stat-points en skillpoints heb verdeeld.
battle.net account: *jjwa
E-mail: jjwa@annot.net
MSN: j_j_w_a@hotmail.com
[
Voor 157% gewijzigd door
jjwa op 13-11-2003 15:09
]