Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 19:12

Row

Termy schreef op 01 november 2003 @ 11:44:
Intuliegend, check de Configuration Options. daar kan je sneltoetsen instellen (behalve de standaard F1-F8). als je "s" drukt in game komt zo'n schermpje omhoog met al je skillopties op je rechtermuisknop. als je vervolgens met je muis op een skill "hangt" en dan bv F1 drukt, zie je ook F1 verschijnen. nu is die skill dus gebonden aan F1 (voor de rechtermuisknop). dit kan ook links maar je kan weer niet 2 verschillende knoppen aangeven voor 1 skill op links en rechts. bijvoorbleed een skill als Frozen orb kan je zowel links als rechts uitvoeren maar je kan maar een snelkoppeling aanmaken voor 1 muisknop.. ik denk dat je het nu wel zelf vindt :)

Row, zo slecht is een 206% gf niet. ik vraag me alleen af waarom je Highlord en Lavagout gebruikt. in 1.10 telt nog steeds alleen IAS op wapen voor de WW. in 09 was de barb mastery ook nog eens bugged qua critical strike (altijd 100%) dus zowel gore rider als highlord waren nogal uh.. "onintuliegend :P" in 09. gesteld dat het nu gefixt is gore nog wel handig maar de 20%ias op lavagout en highlord zijn nog steeds voor de kat z'n kut. gesteld dat je vooral WW gebruikt natuurlijk ;)

Heb je trouwens geen belt? ;)

mijn accs zijn tegenwoordig Termy2, Termy3 en Ikke_mij2 en ik ben vanmiddag online. ik merk het wel :)
Ja kweet dat het kut is om lava's en highlords te gebruiken maar kom idd vanmiddag maar online ( over 2 min :P ) belt heb ik... eeeeh.... kut vergeten laat ik je vanmiddag wel zien.
kzie je wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

RocketKoen schreef op 31 oktober 2003 @ 14:43:
[...]

er zijn eigenlijk 2 soort assasins.
de trapsin en de MA.
jij wilt een vechtende sin maken zonder MA skills. lijkt me erg lastig
Vergeet de "hybrids' niet.

Mijn assa heeft phoenix strike gemaxxed en lightning sentry op slvl 20. Death sentry op slvl 20 etc.

Assa is juist goed vanwege de diversiteit. Zijn, mijns inziens, net te zwak voor puur Melee maar met die traps erbij gaat het als een trein.

Vooral Death sentry is een grote grap. Je mept 2 monstertjes neer en je plant een paar Death Sentry's en je ziet hele groepen tegen de vlakte gaan.

Werkt op hell wel ietsie minder, ivm resists etc. Maar blijft leuke ondersteuning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16:31
DS is idd interresant geworden.
in de beta deed ie 20% CE
nu in final 40-80% :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup, dat merk je echt. Vooral met wat puntjes erin. Het bereik is dan best groot.

Vooral op krappe gebieden is het zeker een aanrader :) Zodra je eenmaal iets dood hebt volgt de rest vanzelf wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

nog ff n00b vraagje ;)
heb met assasin D2 uitgespeeld en zit nu in act 5, maar dan kan ik nu toch in princiepe al op hogere difficulty setting spelen???
kan natuurlijk nog wel door act 5 heenrossen maar heb ik toch al met ander character gedaan en wil eigelijk ff opnieuw beginnen met nieuw character op nightmare.

dus hoe begin ik nu op nigtmare??? zie er geen optie voor difficulty tussenstaan :?

en heb ergens een cirklet gevonden waarbij je 21% meer kans hebt op magical items, niks voor mijn character natuurlijk maar kun je dat ding ook aan je hireling geven, zodat hij meer kans heeft bij de creeps die hij killed?? ( en ik het dan op kan schrapen >:) )

[ Voor 25% gewijzigd door intuliegend op 01-11-2003 18:55 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21

Termy

valt er nog wat te fragge?

bij game create kan je kiezen :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

Topicstarter
intuliegend schreef op 01 november 2003 @ 17:48:
nog ff n00b vraagje ;)
heb met assasin D2 uitgespeeld en zit nu in act 5, maar dan kan ik nu toch in princiepe al op hogere difficulty setting spelen???
kan natuurlijk nog wel door act 5 heenrossen maar heb ik toch al met ander character gedaan en wil eigelijk ff opnieuw beginnen met nieuw character op nightmare.

dus hoe begin ik nu op nigtmare??? zie er geen optie voor difficulty tussenstaan :?

en heb ergens een cirklet gevonden waarbij je 21% meer kans hebt op magical items, niks voor mijn character natuurlijk maar kun je dat ding ook aan je hireling geven, zodat hij meer kans heeft bij de creeps die hij killed?? ( en ik het dan op kan schrapen >:) )
Je moet baal wel eerst killen! zal je denk ik wel gedaan hebben! maar ik weet natuurlijk niet hoevaak je dit spel gespeeld heb! daarna moet je soms ff quiten uit diablo en dan weer connecten! want dat is een bugje! dat als je baal gekillt hebt! niet meteen een andere difficulty kan kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Is er hier dan niemand een necro??? ik denk dat revives met curses en CE het beste is.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-06 22:01

jjwa

CZ3 tentmuis

Hyp3rman schreef op 01 november 2003 @ 21:42:
Is er hier dan niemand een necro??? ik denk dat revives met curses en CE het beste is.
ik heb laatste tijd niet een goeie necro gehad ofzo, maar volgens mij heb je over het algemeen gelijk, maar hebben de meesten er dan ook nog een golem bij, en geen revives.
Vooral bedoelt als party-player, cursen zodat je teammates ze sneller kunnen killen, en zodra zij er 1 neer hebben gebruik je je CE.
Je golem is dan algemene killer of klappen-opvanger voor IM.

Revives en skeletons zijn meestal vooral irritant in een party, omdat het verwarrend kan werken, en laggy.
Erg veel damage doen ze normaal ook niet volgens mij.

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
intuliegend schreef op 01 november 2003 @ 17:48:
nog ff n00b vraagje ;)

idd noob, je kan beginnen met RTFM
als je LoD speelt moet je act5 WEL uitspelen
je kan niet met een nieuwe char aan nightmare beginnen, je gaat gewoon verder met je assasin.
en van je hireling: ja dat kan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Bij de Necro schijnen vooral skeletons erg goed te zijn in 1.10 en revives niet zo geweldig. geprobeerd heb ik het nog niet daar mijn necro naar de eeuwige jachtvelden is.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

ik zoek een 2 socketed exceptional claw :)

account: *Wieber

ladder, sc

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Iemand dit al gezien?
The Diablo II: Lord of Destruction World Event

The World Event was one of the most highly anticipated features of Version 1.10. Ever since Blizzard Entertainment announced this feature, rumors have sprung forth about what it would involve. Players speculated that this Realm-only game play bonus could be something of another Secret Cow Level, or a treasure hunt for an uber-item.

Blizzard has kept a tight-lipped policy about the World Event, and fans begged for more details. What we did know for sure was that it involved selling some amount of Stone of Jordan rings to non-player character merchants, and a neat little unique charm called Annihilus. We even thought it might involve a Horadric Cube recipe a la The Moo Moo Farm's portal. It turned about to be a much more straightforward, simple process.

So how does one experience the World Event?

Recall that it requires you to be playing on the Battle.net Realms in any difficulty level, and it involves selling Stone of Jordan rings. However, as long as players across the Realm you're playing on are selling Stone of Jordan rings, you won't need any! In fact, you can be sitting in a game doing nothing and the event can activate. One point which may help is taking care to play during high volume levels (when most players are active on the Realm), such as the evening in your time zone. When you do, you can expect to see the following message appear in text similar to the announcement when a character is slain.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=453527

When this number reaches high amounts, such as between 150-300, at random intervals the World Event will activate in the game you're in. It occurs at random intervals of the number of rings sold, but will only be activated once per game. You'll know it's activated by the following ominous message.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=453529

The next person to encounter a super-unique monster in your game instance will get a big surprise. The monster can be within any Act in the game, and we've seen screenshots of the clone from Acts One, Three, and Five thus far. It will transform into Diablo, or more accurately, a clone of Diablo, ground shaking as if you'd opened the five seals in The Chaos Sanctuary. It will also be a strengthened version of Diablo (95% All Elemental Resistance), who takes several minutes to kill with a fully equipped party.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=453530Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=453531Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=453532

Your ultimate reward for slaying this Diablo clone is a single item, the unique charm Annihilus. The Diablo clone is the only monster in the game that will drop it. It is certainly an item to covet, for its powerful bonuses. Take a look for yourself!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=453533

We've heard speculation that the World Event may not be at all, or is loosely tied to sold Stones of Jordan. Rumors have pointed to the sell counter being fake itself, or the World Event occurring at absolutely random times controlled by Blizzard.

After doing some research we have our doubts on these theories. The incentive for Blizzard to use Stones of Jordan sold as the actual trigger for the World Event is obvious: It's about time to get rid of all the duped Stones of Jordan out there, and here's a way to do that which truly benefits the player.

Tips for defeating Diablo clone:

Go at him in parties, especially with Paladins using Conviction (Offensive Aura) to reduce Diablo's elemental resistances.

Make sure someone in your party is alive and near him at all times. His health may reset if this is not the case.

Use tactics you learned while fighting the regular Diablo, but heed the warning that the clone is much more powerful.

Send in your own tips and strategy guides for defeating the Diablo clone and get them featured on PlanetDiablo!

We'd like to put together a nice gallery of screenshots of the World Event, so send in your best ones and you will be given credit.
Bron: http://www.planetdiablo.com/community/battlenet/worldevent/

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Over de skill gaan met je muis en f1 drukken, volgende skill f2, volgende sk.......
dan werkt previous/next skill gewoon en krijg je de skills die je gebruikt (geen pre reqs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Putjesschepper, ja kheb dat gezien en gelezen (wrom verwij je niet gewoon een link ipv hele c/p??) maar ik ben hem jammer genoeg nog nooit tegen gekomen :(

ik geloof er btw helemaal niks van dat het verkopen van sojs er ook maar iets mee te maken heeft. gisteren speelde ik met vrienden op de ladder en toen stond de counter op 88, toen opeens 288 en dat kroop dan omhoog met 1 per minuut naar de 300+!! 300 sojs gevonde binnen een week? Ja daaaahaaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Was net een game aan het opstarten, was er een wachtrij van 650 8)7 :( :(

IS NU ZEKER WEER EEN BOT MOGELIJK :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Termy schreef op 02 november 2003 @ 17:38:
Putjesschepper, ja kheb dat gezien en gelezen (wrom verwij je niet gewoon een link ipv hele c/p??) maar ik ben hem jammer genoeg nog nooit tegen gekomen :(

ik geloof er btw helemaal niks van dat het verkopen van sojs er ook maar iets mee te maken heeft. gisteren speelde ik met vrienden op de ladder en toen stond de counter op 88, toen opeens 288 en dat kroop dan omhoog met 1 per minuut naar de 300+!! 300 sojs gevonde binnen een week? Ja daaaahaaag :D
Je vergeet dat er een tijd geleden een public dupe methode was, waar men heel erg veel sojs (normale en bugged) heeft geduped. Ook de buggeds (die nog over zijn) kunnen nu verkocht worden aan de merchants als sojs. Daarom kan het best wel zo zijn dat het best snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik heb nog een paar leuke medium items gevonden net bij radament.
als iemand ze wil ruilen ofzo PM me dan

[18:56] <HTI> http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/d2_1.JPG
[18:56] <HTI> http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/d2_2.JPG

alleen vandaag, anders verkoop ik ze gewoon

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413 schreef op 02 november 2003 @ 18:24:
[...]

Je vergeet dat er een tijd geleden een public dupe methode was, waar men heel erg veel sojs (normale en bugged) heeft geduped. Ook de buggeds (die nog over zijn) kunnen nu verkocht worden aan de merchants als sojs. Daarom kan het best wel zo zijn dat het best snel gaat.
Hij bedoelt dat er nooit zoveel gevonden kunnen zijn in de 'ladder' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
volgens mij tellen non-ladder games ook mee

en als je een SoJ hebt verkocht, dan koop je em toch gewoon weer terug (tegen woekerprijzen)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

btw....ik zat gistermiddag in een game

ineens 324 SoJ's sold to merchants (en dat bleef optellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

RocketKoen schreef op 02 november 2003 @ 19:43:
volgens mij tellen non-ladder games ook mee

en als je een SoJ hebt verkocht, dan koop je em toch gewoon weer terug (tegen woekerprijzen)
neen. als je een soj hebt verkocht gebeurd er niks en staat hij negens meer, kan je hem dus niet meer terugkopen..

believe me i tried :

edit

het is gewoon een manier om alle sojs weg te doen, sojs zijn hele goede ringetjes eigenlijk hoor :) op deze manier heb je in no-time weer een soj-based market, blijkbaar beviel blizzard dat wel 8-)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 38358 op 02-11-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb op 't moment een in de aanbieding [op de ladder], + een unique grim scythe [handig voor merc of necro] Voor amazones heb ik ook een langer briser, unique arbalest (sp?) in de verkoop. Helaas is er niemand die dingen heeft waar ik iets aan heb :(, want heel NM met sigons was erg, erg moeilijk..(1.10 is een beetje rangecraft, omdat close combat vanaf act4 NM erg gevaarlijk is zonder goede items. Mijn waardeloze claws helpen ook niet veel, dus nu maar hopen dat ik binnenkort een goed ll amulet met res en +skills kan craften)

[ Voor 29% gewijzigd door agentorangina op 02-11-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:34
Heeft iemand misschien al links naar 1.10 guides (voor character builds)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik ben op zoek naar items voor mijn trapper assasin die nu level 16 is (ladder).

Hebben jullie misschien nog wat?

Belangrijk voor mij op de items:
1 of meer van deze skills:
+Wake of Inferno
+Lightning Sentry
+Death Sentry
+Shadow Master
+Trap skills (assassin)
+Assassin skills
+All skills (gewoon algemeen dus, zoals op Tarnhelm enzo)

Verder/anders zijn resistances en mana erg handig voor mij.

Ik heb nog wel wat items die ik niet gebruik en waarvoor we zouden kunnen traden, mocht je geen sinterklaas spelen :).

RocketKoen, ik heb interesse in dat 35-55 damage wapen van je :).
Ik whisper je er morgen nog wel even over.
Shagura schreef op 02 november 2003 @ 22:54:
1.10 character guides staat er op de www.diabloii.net forums.
Volgens de wetten der logica staan daar bijvoorbeeld de amazon guides in het amazon forum-gedeelte, enzovoorts :).

Oh, en ik heb 1 directe link voor je:
http://www.annot.net/jjwa/GoT/Avenger.txt
Een korte guide die ik een keer gemaakt heb voor het paladin-type Avenger.

offtopic:
hey, volgens mij mag ik nu officieel in het bikkeltopic posten, even doen :)

[ Voor 31% gewijzigd door jjwa op 03-11-2003 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik ben nu een hammerdin aant proberen, die schijnt erg sterk te zijn nu.

jjwa, misschien heb je nog wat low-lvl palagear over?
anyways, ben vanmiddag wel online :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Shagura schreef op 02 november 2003 @ 22:54:
Ja die wil ik ook graag een (voor assassin). Ik speel dat character sowieso voor het eerst, maar een guide voor 1.10 is vast al door iemand gemaakt de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

Anoniem: 16462 schreef op 03 november 2003 @ 09:14:
[...]

Ja die wil ik ook graag een (voor assassin). Ik speel dat character sowieso voor het eerst, maar een guide voor 1.10 is vast al door iemand gemaakt de laatste tijd?
ja, door mij in het vorige topic. Helaas is dat al een tijd geleden. Ik post hem hier wel:

MA:
20 tiger
1 cobra strike
1 dragon tail
1 dragon flight
2 preq (dragon talon en dragon claw)

SD:
20 claw mastery
5 burst of speed
20 venom
20 shadow master
1 mind blast
4 preq (fade, shadow warrior, psychic hammer en cloak of shadows)

TR:
1 blade sentinel (handig in bijvoorbeeld maggot lair)
1 blade fury (afstands wapen, zeer krachtig als je een goed hand wapen hebt)
2 preq (fire blast en wake of fire)

rest in bijvoorbeeld dragon flight of dragon tail

Deze build vereist veel punten, wat dus moeilijk is bij ladder characters. Probeer samen te werken :)

str/dex/vit/nrg = standaard: genoeg str voor equipment, genoeg dex voor max block of iets in die buurt, res in vit, geen nrg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93490

Ik had 213 soj LEGIT want k speel nu al sinds LoD uitkwam. Alles verkocht maar geen Clone... In totaal heb ik hem nu nog nul keer gezien. Jammer maar komt wel goed... en hij komt alleen in Hell games... ook al beweren jullie van niet... het is wel zo... en je hebt meer kans dat hij komt als je met 8 players in een game zit en het is slim om in een act en deel te gaan zitten met VEEL unique monsters...
Act1 komt hij ook vaak maar bijvoorbeel een Baalrun of Diablorun game werkt echt fantastisch. Ik heb al 12 keer in game gezeten maar hij was net 1 minuut dood... jammer maar goed het komt nog wel.

1.10 is echt super mooi... maar je kan characters maken die in duel NIET te verslaan zijn gewoon.... ze zijn gewoon sterker dan bugged characters terwijl ze 100% legit zijn... dit maakt het spel een stuk minder leuk... mijn amazone met windforce jah, arkains jah, gaze cham, en 40* 290 poison charms (jaja ik heb ze nog hehehe) die meer dan 15.000 guided doet raakt soms de barbs niet eens...
Dit is echt niet kewl meer maar goed. Ook de armors en wapen... maak bijvoorbeel een "Bramble" armor of een "Chains of Horor" armor... Enigma!!! :9~

-=-=-=-=-= Bramble =-=-=-=-=-
Level 15-21 Thorns Aura When Equipped (varies)
+50% Faster Hit Recovery
+100% To Poison Skill Damage
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
+5% To Maximum Cold Resist
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges)

=-=-=-=-=- Chains of Horor =-=-=-=-=-
+2 To All Skills
+200% Damage To Demons
+100% Damage To Undead
8% Life Stolen Per Hit
+70% Enhanced Defense
+20 To Strength
Replenish Life +7
All Resistances +65
Damage Reduced By 8%
25% Better Chance of Getting Magic Items
=-=-=-=-=- Enigma =-=-=-=-=-=-
+2 To All Skills
+45% Faster Run/Walk
+1 To Teleport
+757 Defense
+ (0.75 Per Character Level) +1-74.25 To Strength (Based On Character Level)
Increase Maximum Life 5%
Damage Reduced By 8%
+14 Life After Each Kill
15% Damage Taken Goes To Mana
+ (1 Per Character Level) +1-99% Better Chance of Getting Magic Items (Based On Character Level)

Pak een Stormshield Ber, Gaze cham en een Enigma armor... een "Breath of the Dying" Runeword swaard en dit is gewoon f&%*$ng godlike... een barbaar met een grandfather jah, shaft, gaze, wt, en string kan hier gewoon weg niet tegen op. Nu heb ik het geluk dat ik dit allemaal NU AL heb :*)... maar ik speel ook al 5 jaar waarvan 3 jaar LoD.... maar ik kan me voorstellen dan mensen die geen bots usen (zoals ik geen bot/dupe/ith/bugged gebruik) het wel kloten vinden... veel mensen kunnen dit niet betalen... :'(

Wat vinden jullie hier nou van?? }:O

En 1.10 moeilijk??? dan moet je geen diablo spelen.. mijn lvl 80 ladder sorc met geen unique items OWNED Mephi en pindle op Nightmare... doe ik Frostburns aan dan kan ik zelfs hell mephisto aan... en de drops zijn ook lekker....

=-=-=-=-=CHARACTER BUILDS=-=-=-=-=-=
Sorceress Cold.

LvL 20 Frozen Orb
LvL 10 Pierce
LvL 15 Manashield
LvL 20 Armor (die onderste armor met retalliation ben naam ff kwijt)
LvL 10 Warmth (meer met orb sorc niet nodig alleen skill verspilling)
LvL 5 Static Field

Overige skills op $%& skills gedaan... dan krijgt bijvoorbeeld je Armor meer retalliation damage... of tegenstander blijft langer bevroren.

=-=-=-=-=CHARACTER BUILDS=-=-=-=-=-=
Amazone Hybride

LvL 15 Guided arrow
LvL 10 Multiple arrow
LvL 10 Evade
LvL 10 Avoide
LvL 10 Dodge
LvL 10 penetrate
LvL 10 Pierce
LvL 10 (bovenste kans op dubbele damage ben naam ff kwijt)
LvL xx Valkery
LvL xx Decoy

Dit zijn mijn builds dan in ladder... werkt perfect... overige skills ff verdelen...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 03-11-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag iemand een zeggen Slvl 5 Burst of Speed is goed... maar daarmee maak je een nOOb Assasin man... als je aan de Internationale duels mee doet wordt je finaal geslashed. Je hebt zowiezo 2 claws nodig en die zijn Cruel met 1-2 sockets... dan het liefste jah rune en nog iets erin... Ohm of Eth of iets weet ik het... een (1.10 rune word armor) anders een 160//60 armor en een 120/45 helm allebij ias.... ik had een storm cham, gaze 15% ias en shaft ber en cruel claw met 40% ias waarin in Jah + Shael deed... ik had 40* 3/20/20 of 2/20/20 max dam, attr, life en ze ownde me hard.... nu met meer ias own ik hun hard... ik wil niet zeggen dat je skill indeling sucks... maar je hebt echt VEEEEL ias nodig en burst of speed ook wel wil je meerdere van de betere ownen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker still hier nu in het diablo topic... iedereen op school of zo :D

Maar goed iemand vanaaf zin om op Diablo a la Clone jacht te gaan? Ik heb 6 mensen nog nodig... we beginnen act I en clean ALLES!!! en daarna act II tot act IV want hierdoor (dat je met 8 mensen + langere tijd in game zit op Hell game) heb je veel meer kans op het vinden van een Diablo Clone >:) .

Mijn account is: TheUnknown_NBE
Ben nu Clvl 79 sorc... ik speel wel ladder (vanaaf daarom lvl' en want k moet minimaal 85 zijn voor 00.00 vanacht ghehehe :z) Ik wil dit weekend lvl 92+ halen dus dat moet lukken... hell is al np nu dus... alleen de souls kunnen behoorlijk damage doen ook al heb ik +75 all resist op mijn sorc maar goed...

Maar goed ik doe dus van af vanmioddag 14.00 tot 00.00 private games maken voor het vinden van de Diablo Clone.... ik add je wel in f.list je mag van mij de charm hebben maar we spelen wel door tot IEDEREEN (die mee helpt) een charm heeft anders is het ook niet eerlijk... wij spelen an 12 uur lang... en jij grabt hem na 2 uurtjes ghehe)

Maar goed... laat maar wete

Tevens ff snel ALLE rune words die ik gemaakt heb hieronder... deze vind ik goed de gene die ik niet laat zien heb ik niet gemaakt omdat ik ze niet goed genoeg vindt... om eerlijk te zijn deze armors echt beter dan shaft cham/jah/ber mensen echt lekkere armors alleen zo duur om te maken dat is het minder leuke gedeelte!
  • Runeword Armors
  • Runeword Weapons
-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-
Armor Runewords

Bramble
Ral + Ohm + Sur + Eth

Level 15-21 Thorns Aura When Equipped (varies)
+50% Faster Hit Recovery
+100% To Poison Skill Damage
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
+5% To Maximum Cold Resist
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges)
Chains of Honor
Dol + Um + Ber + Ist

+2 To All Skills
+200% Damage To Demons
+100% Damage To Undead
8% Life Stolen Per Hit
+70% Enhanced Defense
+20 To Strength
Replenish Life +7
All Resistances +65
Damage Reduced By 8%
25% Better Chance of Getting Magic Items
Enigma
Jah + Ith + Ber

+2 To All Skills
+45% Faster Run/Walk
+1 To Teleport
+757 Defense
+ (0.75 Per Character Level) +1-74.25 To Strength (Based On Character Level)
Increase Maximum Life 5%
Damage Reduced By 8%
+14 Life After Each Kill
15% Damage Taken Goes To Mana
+ (1 Per Character Level) +1-99% Better Chance of Getting Magic Items (Based On Character Level)
Weapon Runewords
Beast
Ber + Tir + Um + Mal + Lum
Axes, Hammers & Scepters only

Level 9 Fanaticism Aura When Equipped
+40% Increased Attack Speed
+240-270% Enhanced Damage (varies)
20% Chance of Crushing Blow
25% Chance of Open Wounds
+3 To Werebear
+3 To Lycanthropy
Prevent Monster Heal
+25-40 To Strength (varies)
+10 To Energy
+2 To Mana After Each Kill
Level 13 Summon Grizzly (5 Charges)
Breath of the Dying _/-o_
Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth
All Weapons

50% Chance To Cast Level 20 Poison Nova When You Kill An Enemy
Indestructible
+60% Increased Attack Speed
+350-400% Enhanced Damage (varies)
+200% Damage To Undead
-25% Target Defense
+50 To Attack Rating
+50 To Attack Rating Against Undead
7% Mana Stolen Per Hit
12-15% Life Stolen Per Hit (varies)
Prevent Monster Heal
+30 To All Attributes
+1 To Light Radius
Requirements -20%
Call To Arms
Amn + Ral + Mal + Ist +Ohm
All Weapons

+2 To All Skills
+40% Increased Attack Speed
+200-240% Enhanced Damage (varies)
Adds 5-30 Fire Damage
7% Life Stolen Per Hit
+16 To Battle Command
+13 To Battle Orders
+12 To Battle Cry
Prevent Monster Heal
Replenish Life +12
30% Better Chance of Getting Magic Items
Chaos
Fal + Ohm + Um
Claws only

9% Chance To Cast Level 11 Frozen Orb On Striking
11% Chance To Cast Level 9 Charged Bolt On Striking
+35% Increased Attacked Speed
+240-290% Enhanced Damage (varies)
Adds 216-471 Magic Damage
+1 To Whirlwind
+10 To Strength
+15 Life After Each Demon Kill
Crescent Moon
Shael + Um + Tir
Axes, Polearms & Swords only

10% Chance To Cast Level 17 Chain Lightning On Striking
20% Chance To Cast Level 13 Static Field On Striking
+20% Increased Attack Speed
+220-260% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
-35% To Enemy Lightning Resistance
+9-11 Magic Absorb (varies)
+2 To Mana After Each Kill
Level 18 Summon Spirit Wolf (30 Charges)
Doom
Hel + Ohm + Um + Lo + Cham
Axes, Hammers & Polearms only

5% Chance To Cast Level 18 Volcano On Striking
Level 12 Holy Freeze Aura When Equipped
+2 To All Skills
+45 Increased Attack Speed
+280-320% Enhanced Damage (varies)
-57% To Enemy Cold Resistance
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
Freezes Target
Requirements -20%
Eternity
Amn + Ber + Ist + Sol + Sur
All Melee Weapons

Indestructible
+276% Enhanced Damage
+9 To Minimum Damage
7% Life Stolen Per Hit
20% Chance of Crushing Blow
Hit Blinds Target
Slows Target By 33%
Replenish Mana 16%
Cannot Be Frozen
30% Better Chance Of Getting Magic Items
Level 8 Revive (88 Charges)
Famine
Fal + Ohm + Ort + Jah
Axes & Hammers only

+30% Increased Attack Speed
+270-320% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
Adds 180-200 Magic Damage
Adds 50-200 Fire Damage
Adds 51-250 Lightning Damage
Adds 50-200 Cold Damage
12% Life Stolen Per Hit
Prevent Monster Heal
+10 To Strength
Hand of Justice
Sur + Cham + Amn + Lo
All Weapons

100% Chance To Cast Level 36 Blaze When You Level-Up
100% Chance To Cast Level 48 Meteor When You Die
Level 16 Holy Fire Aura When Equipped
+33% Increased Attack Speed
+280-330% Enhanced Damage
Ignore Target's Defense
7% Life Stolen Per Hit
-20% To Enemy Fire Resistance
20% Deadly Strike
Hit Blinds Target
Freezes Target
Heart of the Oak
Ko + Vex + Pul + Thul
Staves & Maces only

+3 To All Skills
+40% Faster Cast Rate
+75% Damage To Demons
+100 To Attack Rating Against Demons
Adds 3-14 Cold Damage
7% Mana Stolen Per Hit
+1 To Blizzard (Sorceress Only)
+10 To Dexterity
Replenish Life +20
Increase Maximum Mana 15%
All Resistances +30-40 (varies)
Level 4 Oak Sage (25 Charges)
Level 14 Raven (60 Charges)
+50% Damage To Undead

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 03-11-2003 11:28 . Reden: Niks te doen was stil hier dus maar ff wa typen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]RocketKoen schreef op 03 november 2003 @ 08:01:

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Ik heb een lvl 72 nu op de ladder... en die doet 2,4k damage met die hamer skill...
en loopt nog steeds op dus hij doet ckers wel damage... +95 all resist met een silence.... (guardian angel) 2* raven frost... net een FoH maar dan met Hammer skill hehehe... maar je moet MAKKELIJK over de 2.400 damage heen kunnen komen
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn al deze monologen van SuperiorDaemon nu on-topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

SuperiorDaemon, Edit??

leuk verder dat je die hele zooi opsomt maar ja.. dat kan je ook gewoon vinden op www.diabloii.net :)

om verder maar even inhoudelijk te reageren.. BvB is idd helemaal niet leuk meer. leech is nagenoeg 0, raakkans ook. en Ja ik ben zo'n "godly" barb met BotD Eth CB etc. je raakt nog steeds geen h0nd. pvp (bvb iig) is echt totaal verneukt op deze manier... maar ja

over die Clone gesproken, jij hebt 213 Legit Self Found Sojs(gehad)? laat me niet lachen maar ja. dan nog schijnt het er niks mee te maken te hebben. de tellers ladder en niet-ladder lijken ook helemaal niet gelijk te zijn aangezien er een veel hoger getal in de ladder stond dan in niet-ladder.

leuk bedacht met de Clone-party maar ik hoop hem alleen tegen te komen aangezien ik met mijn geluk toch steeds naast de pot pis zodra de Annihilus charm valt..

kleine btw nog, hadden jullie gisteren ook zo'n superlag? wachtrijen van _lang_ en 80% van de games die ik probeerde te maken resulteerden in een Fail... en als je dan eens in een game zat werd je er om de haverklap uitgegooid. ik mag hopen dat dit iets "goed" betekent en niet gewoon gekut met verbindingen/servers :|

[ Voor 17% gewijzigd door Termy op 03-11-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 17:34
Anoniem: 93490 schreef op 03 november 2003 @ 10:29:
Ik zag iemand een zeggen Slvl 5 Burst of Speed is goed... maar daarmee maak je een nOOb Assasin man... als je aan de Internationale duels mee doet wordt je finaal geslashed.
PvM :O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Termy schreef op 03 november 2003 @ 12:01:
SuperiorDaemon, Edit??

kleine btw nog, hadden jullie gisteren ook zo'n superlag? wachtrijen van _lang_ en 80% van de games die ik probeerde te maken resulteerden in een Fail... en als je dan eens in een game zat werd je er om de haverklap uitgegooid. ik mag hopen dat dit iets "goed" betekent en niet gewoon gekut met verbindingen/servers :|
wachtrij van 650 gisteren en moeite om een game aan te maken echter niet een keer uit een game gegooid.

Wat bedoel je met iets "goed"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:37

chromeeh

the Gnome

Hmmm B.net was gister echt donders druk :/
Maar het lijkt welof sinds de 1.10 patch B.net ineens weer 10x populairder geworden is, want de wachtrijen zijn de laatste tijd wel om te huilen....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

RocketKoen schreef op 03 november 2003 @ 08:01:

jjwa, misschien heb je nog wat low-lvl palagear over?
anyways, ben vanmiddag wel online :)
ik denk dat ik bijna al mijn vorige gear al heb weggeven.
ik heb nog wel wat 1-handed wapens met een level req van 25, dus geef me tegen die tijd even een seintje...
hoewel, hammerdin, jij hebt geen damage-wapen nodig. :Y)

Trapper Assasin vind ik op het moment aardig leuk trouwens :)

oh, en even een hele korte guide, samenvatting van wat ik heb gelezen enzo:

Guide:
Assisin Trapper

Death Sentry level 20
Lightning Sentry level 20
Wake of Inferno level 20
Shadowmaster ca level 10
Mindblast level 1
Cloak of Shadows level 1

Daarna punten stoppen in de synergies van de traps.
Fireblast is bijvoorbeeld een goed idee, dat is namelijk een synergy van 2 van de 3 trap-skills.

Str:
genoeg voor je items, meer niet
Dex:
idem
Vitality:
best veel
Energy:
weinig of geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand hier die net ladder popje heeft? nergens fatsoenlijke game... k ben tot 00.00 aan het hell baal runnen... wil je meedoen whisper me dan ff op battle.net op account TheUnknown_NBE

nu lvl 82 lekkere plaats in Ladder al hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag iemand een zeggen Slvl 5 Burst of Speed is goed... maar daarmee maak je een nOOb Assasin man... als je aan de Internationale duels mee doet wordt je finaal geslashed. Je hebt zowiezo 2 claws nodig en die zijn Cruel met 1-2 sockets... dan het liefste jah rune en nog iets erin... Ohm of Eth of iets weet ik het... een (1.10 rune word armor) anders een 160//60 armor en een 120/45 helm allebij ias.... ik had een storm cham, gaze 15% ias en shaft ber en cruel claw met 40% ias waarin in Jah + Shael deed... ik had 40* 3/20/20 of 2/20/20 max dam, attr, life en ze ownde me hard.... nu met meer ias own ik hun hard... ik wil niet zeggen dat je skill indeling sucks... maar je hebt echt VEEEEL ias nodig en burst of speed ook wel wil je meerdere van de betere ownen...
Geen schild? Dual Claw? en je wilt ook nog serieus genomen worden in een duel? Ha Ha ha.

Sorry hoor, maar dat is echt ZO'N ontzettende onzin. Ja, BoS is goed, maar als je eenmaal over je wapen breakpoint zit maakt het daar niets meer voor uit. Als je BOS moet maxen om aan een beetje snelheid te komen heb je iets niet goed begrepen.

Zonder schild ben je trouwens compleet kansloos tegen zo'n beetje elke speler die weet wat ie aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Ik sluit me helemaal bij Pjemco aan Plus dat Jah pvp totaal geen enkel nut heeft behalve als je uitgelachen wil worden :)

ik weet niet hoe het nu zit (ik denk niet echt anders) maar in 09 had je met erg weinig IAS al max speed op een assa. dus 60ias armor en 45ias helm is dikke overkill..

minder dikdoen en meer nuchter info zoeken lijkt me nuttiger :Y)

gnauw, met iets "goeds" (was s vergeten :P) bedoel ik dingen als dupe-delete oid. iig een "nut" voor de lag ipv gewoon kutzooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom owned mijn assasin met 2 claws elke andere assasin met shield...
ten eerste ik val 2x aan ipv 1x en ik ben VEEEEEEEEL sneller... en vergeet je de duel claw block skill niet??? daarmee block je ook kerel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Termy schreef op 02 november 2003 @ 17:38:

och, dan leest meschien ook iemand het :P, volges mij is het trouwes ook gelul, en probeert blizzard gewoon alle sojs uit de wereld te helpen ofzo, al snap ik niet waarom ze dan zouden willen doen

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 03-11-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93490 schreef op 03 november 2003 @ 20:18:
ten eerste ik val 2x aan ipv 1x en ik ben VEEEEEEEEL sneller... en vergeet je de duel claw block skill niet??? daarmee block je ook kerel
In 1.09 betekende dat je een zeer lage FHR had, waardoor ik met mijn max FPS bartucs jou C/C makkelijk aankan. Leg mij eens uit wat je aan een lvl 20 bos hebt, als je max FPS bij 5 al wordt bereikt? Een cruel claw is leuk, maar alleen tegen andere assassins.

Ooit gevochten tegen LoD-Deathstrike? Ze was een lvl 99 perfecte all-round legit claw/shield assassin :P Ze kon zelfs bug users verslaan (behalve barbs)

Ik heb met C/C asns gevochten, ze gingen allemaal dood door m'n lightning traps of doordat ze een te lage FHR hadden. Volgens mij ben ik wel een keer gedood door een C/C asn, maar dat kwam omdat ik met iemand anders aan het vechten of chatten was.

Ik heb het trouwens over 1.10 ladder, waarbij je geen + skills hebt en ZEKER max FPS nodig hebt om wat te raken.

(neem je pilletje wat vroeger voortaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmmm is het maybe zo dat je in 1.10 minder runes vind ??
ben nu singleplayer met lvl 45 assasin bezig nightmare acts 1 maar heb de afgelopen 5 levels 1, jawel 1 rune gevonden... nog een common ook :/

in 09 had ik er meestal een stuk meer, of is het gewoon toeval???

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog ff dit:
1: Jah werkt NIET in PvP
2: Je resist all is veel te laag om te 'ownen' bovendien neem ik aan dat je geen ravenfrost gebruikt, vanwege een cham storm, waardoor je na 1 frozen orb al plat ligt
3: Volgens mij heb je nog te veel IAS, tenzij je FoF/CoT of BoI gebruikt.... maar ik neem aan dat je tiger strike en dragon claw gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93490 schreef op 03 november 2003 @ 20:18:
Je blokt veel minder en je bent helemaal niet 'veel' sneller. Je ben precies even snel.. alleen minder resists, block, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ik speel diabloII normal, en ik heb sinds vandaag de complete sigon set.. ik had eerst alles behalve de shield.. En damnz het bevalt me friggin goed.. het enige is... ik ben een barb :S ja een barb met een shield is niet zo erg... Maar heb jij weleens een hele goede 1 handed weapon gezien.. ik liep eerst met General Tan's Mace(ja de naam is eigenlijk nog langer) die een max dmg had van 64 en een Azurawrath met een max dmg van 34 (als ik het goed heb).
Maar ik heb nog nergens een betere 1 handed weapon gezien dan deze (behalve dan Civerb's Cudgel die bij mij een dmg geeft van rond de 80!, maar deze heeft weer zo weinig magic (ook al heb ik de amu ook).

Hmm the choises to make.. ik zit er nu dus ook aan te denken de Expension pack te halen want daar hebben de weapons veeeeel meer dmg :), aangezien die de laatst tijd geen drol meer kost:D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 03-11-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95224

Ik ben nu lvl 24 necro op ladder. Ben gister begonnen en zit nu act 5.

Hij doet het echt goed die summoner ben zo trots op hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zelfs willen zeggen dat zwaard/schild barbjes het beste zijn... Maar goed, ik ben ietwat bevooroordeeld wat schilden betreft.

75% kans om GEEN damage te krijgen.. Uber... :)

Tja, tis een ruil. Zij raken jou niet, jij raakt hun minder hard. Hoewel dat inderdaat in de Expansion ook wel weer meevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hoe verdelen jullie de drops als jullie in een party zijn??

gisteravond weer begonnen aan een avenger, samen met een maat van me die een charge pala maakt.

het is wel veel leuker geworden ^_^ meer unique monsters, moeilijker om ff snel door te rennen

heb nu 2 uurtjes gespeeld, ben level 11 en in act 2

bij andariel wel 4x de pijp uit gegaan ivm poison :+

maar we kregen d'r toch wel dood :)
Synergies zijn erg relaxed er zijn nu veel meer variaties op builds mogelijk, vooral voor een nieuwe sorc zie ik leuke mogelijkheden :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Drops verdelen:
Gewoon pakken van de monsters die je aan het mollen was. als jij iets niet nodig hebt vraag je eerst ff aan je party of iemand van hun het kan gebruiken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 28-05 14:55
Anoniem: 25534 schreef op 03 november 2003 @ 23:55:
Ik speel diabloII normal, en ik heb sinds vandaag de complete sigon set.. ik had eerst alles behalve de shield.. En damnz het bevalt me friggin goed.. het enige is... ik ben een barb :S ja een barb met een shield is niet zo erg... Maar heb jij weleens een hele goede 1 handed weapon gezien.. ik liep eerst met General Tan's Mace(ja de naam is eigenlijk nog langer) die een max dmg had van 64 en een Azurawrath met een max dmg van 34 (als ik het goed heb).
Maar ik heb nog nergens een betere 1 handed weapon gezien dan deze (behalve dan Civerb's Cudgel die bij mij een dmg geeft van rond de 80!, maar deze heeft weer zo weinig magic (ook al heb ik de amu ook).

Hmm the choises to make.. ik zit er nu dus ook aan te denken de Expension pack te halen want daar hebben de weapons veeeeel meer dmg :), aangezien die de laatst tijd geen drol meer kost:D
1. Pak een Shadowfang (redelijk makkelijk te vinden level requirement 12 wapen)
2. Stop het in een cube met een Perfect Emerald, een Sol en een Ral
3. Druk op het knopje
4. Maak er een socket in
5. Stop er een Shael in
6. Zorg dat je Sword Mastery redelijk is

Very Fast, redelijke schade, 9% mana en life steal, en level requirement 34 (vraag me niet waarom, voor die level 29 rune was het 30)

Ik gebruik er nu 2 met een newbie barb, met dank aan Kroetsjov voor de 2e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Skyclad schreef op 04 november 2003 @ 09:36:
[...]

1. Pak een Shadowfang (redelijk makkelijk te vinden level requirement 12 wapen)
2. Stop het in een cube met een Perfect Emerald, een Sol en een Ral
3. Druk op het knopje
4. Maak er een socket in
5. Stop er een Shael in
6. Zorg dat je Sword Mastery redelijk is

Very Fast, redelijke schade, 9% mana en life steal, en level requirement 34 (vraag me niet waarom, voor die level 29 rune was het 30)

Ik gebruik er nu 2 met een newbie barb, met dank aan Kroetsjov voor de 2e :)
Edit: En als je dan delen van Sigon's gaat vervangen kan je bijvoorbeeld +damage jewels in helm en body armor zet wordt het erg leuk :)

(Natuurlijk op hoger level ook een beter wapen nemen)

Echte Edit: En dat had dus een edit moeten zijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door Skyclad op 04-11-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Klinkt leuk maar werkt dat wel in D2C?

gister een 296%ed Bonesnap gevonden, eens kijken wat dat doet als warclub hehe, moet alleen nog ene p emerald (of 2 flawless) maar ja.. zoek je eens wat dan vind je nada :/

tevens weigert die stomme diablo clone in mijn gamepjes langs te komen... blijkbaar is ie bang of zo :P

[ Voor 21% gewijzigd door Termy op 04-11-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61222

In welk level kan ie langs komen dan ???

nog ff een vraagje, kan je met de cube een soc6 zwaard maken colus blade BV ??

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 61222 op 04-11-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Hij schijnt (volgens reports aan diabloii.net gezonden) overal te kunnen komen. norm/nm/hell hc/sc ladder/niet-ladder En ook zijn reports van de clone in D2Classic games :D

enige vervelende is dat hij alleen op Hell de charm (kan) dropt en in Classic dropte hij helemaal niks. enige hekele punt is dat er zg sojs verkocht moeten worden maar dat wordt erg vaak tegengesproken dus ik ga er stiekum van uit dat het gewoon 1 grote gein van Bliz was om de indicatie dat hij eraan komt (tussen 115-300 sojs verkocht "moet" hij komen) zo uit te beelden. enige vervelende is dat als je een soj verkoopt vrijwel direct de teller 1 omhoog gaat... het lijkt dus wel verbonden te zijn maar ja...

ik ga iig geen enkele soj verkopen. ik heb er geen 115-300 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94755

Het schijnt dat dat soj selling gedoe allemaal kwats van de bovenste plank is, op forum hadden ze het erover dat blizzard et gedaan heeft om redelijk veel duped sojs kwijt te raken, sinds nog steeds al die duped shit niet helemaal weg is :? , maar blizzard verkoopt zelf randomly sojs aan merchants en als dat tussen de 100 en 1000 sojs ligt, dan spawnt diablo in een aantal % van de zoveel bestaande games op dat moment, en dan zie je random in een game de msg komen te staan : "Diablo walks the earth". zodra die message verschijnt, moet je meteen naar een "super unique monster", zoals Eldrigh, Pindleskin, Rakanishu ofzoiets dergelijks. De meeste mensen kiezen voor Rakanishu vanwege act 1, en zijn aanhangertjes zijn daarom nogal redelijk makkelijk te mollen, zodat je alle tijd en engery in de "diablo clone" kan vergen. Eenmaal verslagen zal de unique small charm droppen, het wordt aangeraden om een 2 player game te maken, en vervolgens te joinen met een barb en een sorc. De barb tankt voor de sorc en berzerked terwijl de sorceress static field cast en vervolges op afstand frozen orb/thunderstorm/meteor of iets dergelijk cast, en maar hoopt niet geraakt te worden door een van diablo nieuwe krachtigste attacks called : Meteor storm oftewel Armageddon }) . Naja je kan dit als overbodig beschouwen, maar hulp kan nooit kwaad ofwel dan :).
anyway nu ff iets dat ik zelf wil zeggen : ik vind het zwaar zuigen dat blizzy pierce weg heeft gehaald bij guided :'( . Ik ben er maar weer weg van, kga mun ladder barby lvle.
regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Heb het aantal verkochte SoJs op US East over de 1400 zien gaan...

Als ze dat ook met de rest van de gedupete items kunnen doen, ruimt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan, maar blizzy is ook niet gek, ondertussen wij alle sojs verkope etc met de hoop dat diablo clone sneller spawnt, hebben hun nog steeds Rust storm runnen, en die verwijderd de gedupte shit ook overal over bnet nog. gogo rust storm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Diablo clone kan alleen spawnen in Hell games.

er zijn ook spawns in nm en normal, maar dat is op single player met gehackte .ini files.

als je in een Hell game zit en het juiste aantal SoJ's is bereikt, dan krijg je het bericht "diablo walks the earth".

de eerstvolgende superunique die je dan tegenkomt spawnt als superdiablo (is een andere als de diablo clone uit de beta, maar lijkt er wel op)

Deze diablo kan (maar hoeft niet altijd) een unique charm droppen. en altijd maar 1 tegelijk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ik heb nog een vraag.. misschien stom en klinkt noob, maar is zeker niet zo bedoelt.
Als je een complete set hebt.. krijg je extra magic.. Nou zie je die magic, bij elke item erbij staan.. houd dat in dat je op elke set item die magic krijgt.. of is dit gewoon een algemeen iets.. wat dus alleen over je gehele char gaat.. en niet dus over al die set items?

Als dat zo is, dat het alleen over mn gehele char wordt toegevoegd.. heeft het voor mij geen reet nut, en gebruik ik voor sommige dingen wel wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat gaat volgens mij eenmalig over je hele character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah, dat is eenmalig, et is een set bonus voor de hele set, dus eenmalig wordt die over je character uitgegooid. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 25534 schreef op 04 november 2003 @ 12:25:
Ik heb nog een vraag.. misschien stom en klinkt noob, maar is zeker niet zo bedoelt.
Als je een complete set hebt.. krijg je extra magic.. Nou zie je die magic, bij elke item erbij staan.. houd dat in dat je op elke set item die magic krijgt.. of is dit gewoon een algemeen iets.. wat dus alleen over je gehele char gaat.. en niet dus over al die set items?

Als dat zo is, dat het alleen over mn gehele char wordt toegevoegd.. heeft het voor mij geen reet nut, en gebruik ik voor sommige dingen wel wat anders!
Daarom gebruiken niet zo erg veel mensen complete sets :)

Sigon's gloves/boots voor 30% IAS, 20% faster run/walk, 10% life steal en 40% cold res, Iratha's helm en amulet voor 45% lightning/fire/poison res (en nog +15% cold res) en 75% poison length reduction, en je hebt nog zat sloten over voor ander speelgoed.

30% IAS, 20% Faster run/walk, 10% life steal, 45% fire/lightning/poison res, 55% cold res, 75% poison length reduction, en dat allemaal van maar 4 slots.
Nog vrij: Body armor, shield, 2 rings, belt en wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Haures, ik wist niet dat bliz zelf ook verkocht maar het kan een aantal dingen verklaren :)

btw, guided Pierce was een bug die nu is opgelost, guided hoorde helemaal niet te piercen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Ik zal mijn clone verhaaltje dan ook maar even posten:

Ik creerde een hellgame @ HC.
Mijn Barb killed Eldritich of zoiets en vervolgens Shenk.
Precies toen Shenk neer ging: Diablo Walks the Earth. Alles donker etc.

Ik heb geen enkele soj verkocht (ik heb geen HC sojs) en ook geen melding gehad hoeveel sojs er verkocht waren.
Ik riep 2 vrienden van me @ HC. Een Sorc en Ama. Rising Sun + Dwarfstar aangedaan. Verder de Res op max, 3600+ life, max block en gaan.
Ik tankte en beserkte, Sorcie castte wat af en ama bleef braaf haar pijlen knallen.
Diablo ging neer (healen was eigenlijk niet nodig tijdens het tanken, wel mana) en voila; een Annihilus Charm.

Op HC is het een superrush; het gevecht, de spanning vooraf, etc etc.
Erg leuke addition van Bliz.

Dit gebeurde trouwens 1 1/2 week geleden.
Mijn charm is crap in stats (+10 +11 of zoiets), maar wel max Experience gained (10%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Wat zijn goeie skills voor een sorc? Ik denk dat static field iig vereist is. Maar wat nog meer?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13:40
ik ben ook maar weer eens begonnen met spelen :)
Maar nu alleen offline, geen zin om weer zo verslaafd te worden als eerst ;)
Zal dan waarschijnlijk geen diab clone te zien krijgen maar dat neem ik maar voor lief :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Hm jaxe, zal wel dikke mazzal zijn geweest want ik heb in games die ik zelf maakte (hell uiteraard) al ettelijk superuniques geslacht en geen hond die de aarde bewandelde :(

eerlijk gezegd boeit bijna alleen de XP gained me maar van die charm. beetje resis ook leuk (dan zit ik weer aan m'n max all op barb) maar verder niet zo schokkend wat het nou is ;)

voor m'n sorc bv is het wel boeiend om hoge resis en attriubtes te krijgen (eigenlijk alles hoog leuk :P) omdat ze dan wel of niet items kan gebruiken (wiz spike) :)

ach.. ik hoop hem eens tegen te komen :) natuurlijk is het op HC wel spannender maar ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan doodgaan dus is straf genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/KanWel.PNG

Dupen kan dus wel kan ook laten zien met 10 1.10 wf of arkains... maar goed is maatje van me die het kan alleen wilt niet vertellen... is met sniffer en dan de skill "Telekineses" hehehe... hij wel stijl maar goed

Ik zoek mensen voor Baalrun op Hell... net lvl 85 geworden wil voor zondag lvl 95 halen... dus ik speel goed door wil je mee runnen whisper me op account *TheUnknown_NBE _/-\o_

Trouwens }:O eergistere om de fucking 5 minute een DC game... en k zie ze nu al 2 dagen niet meer |:( :'( nou jah zal allemaal wel die charms zijn allebij crap alleen de xx% experience is beetje leuk...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 05-11-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm klopt het dat als ik lvl 24 ben en twee maatjes zijn lvl 35 beiden dat ik gewoon amper experience krijg als we samen spelen? Zelfs als ik de game maak levelen zij wel en ik niet. En dat is gewoon op normal act 5 he. Heeft Blizzard een beveiliging qua verschil in level ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

hi all,

ik heb zin om wat algemene sjit over mijn zooi te lullen dus doe ik dat ook, al boeit het jullie wel of niet :P

Ik zit eigenlijk een btje in over het hele trade gebeuren, gister avond namelijk zat ik maar weer eens te traden, ik wil uit eindelijk een BotD maken :9 ben daarom ook erg jaloers op termy :+ maargoed ik heb nog 5 eagles 2*290 1*gul rune paar 7 mfjes 2*100psn shitload aan skillers Um rune en nog wel wat meer zooi dit allemaal voor TRADE, daarnaast heb ik men standaard gear nog...

Ben dus kortgezegd op zoek naar het wapen opzich ccb (eth :?) 6 sockets en natuurlijk de runes vex en zod. Nu moet het toch mogelijk zijn om dit met mijn zooi te krijgen? ik zou eventueel ook nog men GF (206 ed met jewel ) in de trade kunnen gooien omdat die dan vervangen word

Kan iemand mij dus vertellen of ik wel een kans heb om alles bij elkaar te krijgen met het spul dat ik te bieden heb?

Ben ik informatie vergeten ofzo ik reageer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Row schreef op 05 november 2003 @ 11:57:
hi all,

ik heb zin om wat algemene sjit over mijn zooi te lullen dus doe ik dat ook, al boeit het jullie wel of niet :P

Ik zit eigenlijk een btje in over het hele trade gebeuren, gister avond namelijk zat ik maar weer eens te traden, ik wil uit eindelijk een BotD maken :9 ben daarom ook erg jaloers op termy :+ maargoed ik heb nog 5 eagles 2*290 1*gul rune paar 7 mfjes 2*100psn shitload aan skillers Um rune en nog wel wat meer zooi dit allemaal voor TRADE, daarnaast heb ik men standaard gear nog...

Ben dus kortgezegd op zoek naar het wapen opzich ccb (eth :?) 6 sockets en natuurlijk de runes vex en zod. Nu moet het toch mogelijk zijn om dit met mijn zooi te krijgen? ik zou eventueel ook nog men GF (206 ed met jewel ) in de trade kunnen gooien omdat die dan vervangen word

Kan iemand mij dus vertellen of ik wel een kans heb om alles bij elkaar te krijgen met het spul dat ik te bieden heb?

Ben ik informatie vergeten ofzo ik reageer wel ;)
Ik moet zeggen als je een beetje een eerlijke trader bent een geen noob die persé véél meer moet hebben dan dat het eigenlijk waard is... JA ckers... met jou offer kan je makkelijk een vex en zod krijgen. 2* 290 en een um rune is wel eerlijk voor Vex rune... en aangezien je voortaan een ZOD rune kan craften :D moet deze ook niet meer echt zo super duur zijn... tenminste ik deed ze weg voor 3*290 toen ik nog sc speelde dus het is even zoeken (tracde cannel's zijn niet echt eerlijk) maar je moet het makkelijk kunnen traden... die 6socket ccb... cruel wordt moeilijk maar een gewone moet je makkelijk kunnen vinden in cow of zo... ik bedoel is verrekt moeilijk geworden maar ik doe alleen (met een sorc zonder unique shit op ladder die ik eergisteren gemaakt heb, en nu lvl 85 is :P) hell cow en hell mephi runs... dus moet handig kunnen en op nm cow droppen ze ook... hf en gl m8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

daemon.... craften (cuben eigenlijk) tot zod is Ladder Only. max non-ladder cube recept is bij mijn weten naar Shael... kan je wel vergeten dus. ik weet niet hoe het met jouw accs/chars zit maar die van Row zijn non-ladder. voor het geval dat de uitnodiging ging om non-ladder wil m'n lvl 87 barb best wel meedoen in een baalrun, acc *Termy3.

verder, BotD is een RUNEWORD. en dat gaat alleen in WITTE (grijs in dit geval) items. dus NIET magic (blue) zoals Cruel is. verder is het sowieso onmogelijk om 6 socket magic te krijgen dus tja. je zoekt dus naar een Ethereal Colussus Blade met 0 of 6 sockets.

row, zoals ik in d2 al zei moet dat vast wel kunnen. als je ook die GF nog wil gaan traden moet het wel kunnen. bedenk je wel dat als je echt een Eth CB wil je serieus moet gaan neertellen. voor de patch moest ik al een Unid GF+Unid Tal armor er voor geven en toen ik er een week of wat later zelf 1 vond heb ik iemand voor een 248%GF + een +2all 09 Ark uitgeknepen. nu iedereen opeens inziet dat BotD echt heel goed is zijn prijzen niet naar beneden gegaan... zachtjes uitgedrukt ;)

en makkelijk vinden is zware tegenvaller :) colossus blade dropt al niet vaak en Ethereal nog veel minder. ik heb ook op die ene Eth CB gebot en maar 1 gevonde in veel runs.. says it all lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Anoniem: 93490 schreef op 05 november 2003 @ 12:30:
[...]

Ik moet zeggen als je een beetje een eerlijke trader bent een geen noob die persé véél meer moet hebben dan dat het eigenlijk waard is... JA ckers... met jou offer kan je makkelijk een vex en zod krijgen. 2* 290 en een um rune is wel eerlijk voor Vex rune... en aangezien je voortaan een ZOD rune kan craften :D moet deze ook niet meer echt zo super duur zijn... tenminste ik deed ze weg voor 3*290 toen ik nog sc speelde dus het is even zoeken (tracde cannel's zijn niet echt eerlijk) maar je moet het makkelijk kunnen traden... die 6socket ccb... cruel wordt moeilijk maar een gewone moet je makkelijk kunnen vinden in cow of zo... ik bedoel is verrekt moeilijk geworden maar ik doe alleen (met een sorc zonder unique shit op ladder die ik eergisteren gemaakt heb, en nu lvl 85 is :P) hell cow en hell mephi runs... dus moet handig kunnen en op nm cow droppen ze ook... hf en gl m8 :9
Ja dat bedoel ik, het moet toch mogelijk zijn om met die shit die ik te offeren heb de spullen die ik nodig heb voor BotD kan traden maar je moet wel niet vergeten dat runes nu ERG in trek zijn, en daardoor vele malen duurder zijn ze eigenlijk zijn...

en over die zod rune is volgens mij toch niet te craften in sc? :? ik heb gelezen dat het in SP in Open B.net kan en in Ladder oid maar net niet in sc non-ladder
en die ccb tja als ik termy zo hoor heeft hij een unid gf en unid tals moeten geven voor zijn ccb.. dus kan nog lastig worden

owhja als mensen een van deze spullen hebben men acc : tesnoinsnapxe en plastic[eendje] of als je gewoon koeien willen beuken kan je me ook toegvoegen aan vriendjes ;) }:O

Maar ik vind het gewoon super vet om koeien te beuken en dat word denk ik wel eens niet bij naged8 maar daarom doe je het uiteindelijk toch allemaal, om die koei zo hard mogelijk voor zen uier te rammen dat ie zo harstikke uit elkaar knalt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Termy schreef op 05 november 2003 @ 13:18:
daemon.... craften (cuben eigenlijk) tot zod is Ladder Only. max non-ladder cube recept is bij mijn weten naar Shael... kan je wel vergeten dus. ik weet niet hoe het met jouw accs/chars zit maar die van Row zijn non-ladder. voor het geval dat de uitnodiging ging om non-ladder wil m'n lvl 87 barb best wel meedoen in een baalrun, acc *Termy3.

verder, BotD is een RUNEWORD. en dat gaat alleen in WITTE (grijs in dit geval) items. dus NIET magic (blue) zoals Cruel is. verder is het sowieso onmogelijk om 6 socket magic te krijgen dus tja. je zoekt dus naar een Ethereal Colussus Blade met 0 of 6 sockets.

row, zoals ik in d2 al zei moet dat vast wel kunnen. als je ook die GF nog wil gaan traden moet het wel kunnen. bedenk je wel dat als je echt een Eth CB wil je serieus moet gaan neertellen. voor de patch moest ik al een Unid GF+Unid Tal armor er voor geven en toen ik er een week of wat later zelf 1 vond heb ik iemand voor een 248%GF + een +2all 09 Ark uitgeknepen. nu iedereen opeens inziet dat BotD echt heel goed is zijn prijzen niet naar beneden gegaan... zachtjes uitgedrukt ;)

en makkelijk vinden is zware tegenvaller :) colossus blade dropt al niet vaak en Ethereal nog veel minder. ik heb ook op die ene Eth CB gebot en maar 1 gevonde in veel runs.. says it all lijkt mij :)
Ja kijk ik WIL die gf eigenlijk natuurlijk niet in de trade gooien maar als ik het niet bij elkaar krijg geschraapt wat wel moet lukken als ik jullie zo hoor... dan moet die GF maar mee aangezien het toch BotD + storm word voor die storm heb ik me ook de bek moeten breken trouwens, heeft me 1*290 gekost + 2*100psn/7mf
gekost :/ wel clean *vreugde*

Als ik dit zo zeg:
vex = 2*290 + um © SuperiorDaemon
zod = 1*eagle 40/15ias + 2*clean eagle's":? kwa waarde is het wel ok maar denk niet dat iemand 3 eagle's wil...

cb: GF + eagle :?

Als iemand me een btre opstelling kan geven kwa ruilwaardes roep je maar. En als je toevallig een vex/zod/cb tegenkomt je weet wie je moet wisperen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu we et over BotD hebbe, kheb er pas een van maat van me gekregen, BotD Crusader bow, kgebruik em @ the moment op mun lvl 94 amma, en kmoet zegge et heerst redelijk, vanwege de attributes en vooral de ias, goddelijke bow, kheb de runes ook nog los die ik nog ga gebruiken, maja als iemand die BotD boog nodig heb, zeg et maar, voor een goed offer issie altijd for sale >:)
regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Anoniem: 94755 schreef op 05 november 2003 @ 14:03:
Nu we et over BotD hebbe, kheb er pas een van maat van me gekregen, BotD Crusader bow, kgebruik em @ the moment op mun lvl 94 amma, en kmoet zegge et heerst redelijk, vanwege de attributes en vooral de ias, goddelijke bow, kheb de runes ook nog los die ik nog ga gebruiken, maja als iemand die BotD boog nodig heb, zeg et maar, voor een goed offer issie altijd for sale >:)
regards
mmm ik heb opzich wel hoge intresse :) Kan je vanavond online komen?
Heb men accounts al 3 x volgens mij gegeven dus kijk maar ff :)

en nee termy jij gaat er niet op bieden }) ik zei het eerste >:) :7

[ Voor 7% gewijzigd door Row op 05-11-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Kan iemand me uitleggen wat ik fout doe;

Ik heb een lvl 20 palladin en wilde blessed hammer als skill gaan gebruiken. Nu heb je daar een lvl 18 palladin voor nodig maar ik kan die skill nog steeds niet kiezen (heb 20 skillpoints te besteden)

Moet ik dan eerst de skills die ervoor zitten kiezen ofzo? Ik heb weinig zin om die skillpoints te verspillen dus vandaar dat ik het hier ff vraag.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:52
WooK schreef op 05 november 2003 @ 17:12:
Kan iemand me uitleggen wat ik fout doe;

Ik heb een lvl 20 palladin en wilde blessed hammer als skill gaan gebruiken. Nu heb je daar een lvl 18 palladin voor nodig maar ik kan die skill nog steeds niet kiezen (heb 20 skillpoints te besteden)

Moet ik dan eerst de skills die ervoor zitten kiezen ofzo? Ik heb weinig zin om die skillpoints te verspillen dus vandaar dat ik het hier ff vraag.
juist, je zal wel moeten

bekijk anders ff http://www.battle.net/diablo2exp ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95224

Ik had in 109 echt alles en het spel is zo saai als je alles hebt en alles geperfectioneerd is.

Nu in 1.10 ben ik al blij dat ik rares vind. Ik maak van alles skelly necro elemental druid ( die nog goed doet ook ).

Al die quests doen is leuk en dat is nou juist d2.

Geen cow games meer joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

misschien dat niet maar als je verstand genoeg heb om op GoT te komen (ik neem tenminste aan dat je op eigen kracht hier komt :P) dan moet je ook dit kunnen uitzoeken :)

Row... ik hoef geen Crusader BotD (tenzij goekoop, maar ik kijk er niet naar uit) dus wees niet bang ;)

over wat je d8 te offeren.... eth CB voor GF + eagle "misschien" maar ja.. probeer het. vergeet niet dat enorme vraag is tegenwoordig dus als er iemand slim is laat hij gewoon tegen elkaar opbieden (doe ik ook, ook als het niet zo is.. ik knijp iedereen uit in trade channels :)) en dan is gf + eagle niet erg boeiend. vergeet ook niet dat men tegenwoordig helemaal into de (high) runes is dus tja...

punt blijft.. probeer het en je merkt het vanzelf. wees iig er op voorbereidt dat het je meer gaat kosten dat wat je in gedachten had :)

kleine btw, CCB= Cruel Colossus Blade. dat wil je dus niet. je wilt een Eth CB (0 of 6 socks)... sugt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Termy schreef op 05 november 2003 @ 20:34:
misschien dat niet maar als je verstand genoeg heb om op GoT te komen (ik neem tenminste aan dat je op eigen kracht hier komt :P) dan moet je ook dit kunnen uitzoeken :)

Row... ik hoef geen Crusader BotD (tenzij goekoop, maar ik kijk er niet naar uit) dus wees niet bang ;)

over wat je d8 te offeren.... eth CB voor GF + eagle "misschien" maar ja.. probeer het. vergeet niet dat enorme vraag is tegenwoordig dus als er iemand slim is laat hij gewoon tegen elkaar opbieden (doe ik ook, ook als het niet zo is.. ik knijp iedereen uit in trade channels :)) en dan is gf + eagle niet erg boeiend. vergeet ook niet dat men tegenwoordig helemaal into de (high) runes is dus tja...

punt blijft.. probeer het en je merkt het vanzelf. wees iig er op voorbereidt dat het je meer gaat kosten dat wat je in gedachten had :)

kleine btw, CCB= Cruel Colossus Blade. dat wil je dus niet. je wilt een Eth CB (0 of 6 socks)... sugt :P
hey termy u need gul rune? ;)
Maar kom ff nu online ik zie immers dat je 2 min geleden deze post hebt gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Kan iemand me plz helpen met mulen ? :> ben der net een vex rune door misgelopen en al men vriendjes zijn er niet :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

sorry was meteen weg na de post :)

kheb 3 gul runes (2 gevonde sinds 1.10 lol) dus nee dank je. ik zoek naar Jah en Ber :)

spijtig dat je vex mis loopt zo... erg frustie ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Termy schreef op 05 november 2003 @ 23:35:
sorry was meteen weg na de post :)

kheb 3 gul runes (2 gevonde sinds 1.10 lol) dus nee dank je. ik zoek naar Jah en Ber :)

spijtig dat je vex mis loopt zo... erg frustie ja :(
tenminste nog 1 iemand die met me mee leeft :P
maar maakt niet uit ben slapen mzzl :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Another happy Hardcore gamer here!!! 1.36

DIABLO WALKS THE EARTH!!!!

Yeah!!!! kill kill kill!!! :9 Met 4 characters (ik was hoogste met sorc lvl 86 :*) ) hebben we heb in 5 minuten geowned... hij is sterk.... en zn life is extreem veel... static duurt goede 10 secondens en zn meteor (druid) is extreem hard hehehe... _/-\o_

Maar goed... hier een paar pics }) ... hij spawnde in Den of Evil... jammer niet in Bloodmore text stond er toen ik naast een unique stond dus ik had geen andere keuze.... :? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/9.jpg

Wel lekker toch of niet? Ghehehe maar goed. Ik zoek op Ladder nog een Shako (mag een Perfect Topaz in zitten) Ik heb niet echt veel items meer te bieden... maar ik heb nog een Clean Wizardpike 1.10.... en een Talsmask met goede defence 1.10 clean... Trang-Ouls Shield Clean 1.10... ik wil ALLES voor de Shako geven eventueel wel dus als iemand nog shako'tje heeft :9~ :P Ik houd me vrijwillig hier, krijgt gij deze 3 items van me en eventueel ook nog een Clifkiller bow en een Manald 7% Mana Leech ring!...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 06-11-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, die claim dat je kan dupen vind ik niet zo geloofwaardig als je precies hetzelfde plaatje hier post met maar 1 charm... lijkt het meer op een PhotoShop actie dan een dupe actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op 06 november 2003 @ 09:14:
Hmm, die claim dat je kan dupen vind ik niet zo geloofwaardig als je precies hetzelfde plaatje hier post met maar 1 charm... lijkt het meer op een PhotoShop actie dan een dupe actie.
Ik dupen? ik doe niet aan dupen maar een maatje van mij die kan het wel... maar hij kan ook wel iets anders dupen...zal hem wel 50 bows laten dupen en screenshot maken als ik hem weer spreek dan... ennuh... dat jij met PS werkt... nice programma maar niet goed genoeg... werken simpele mensen mee doe mij maar iets anders eerlijk gezegt ennuh... als hij niet echt kon dupen waarom zou ik het dan posten en zo dus mij zelf voor schut zetten op GoT ???? Denk ff goed na ik ben ook niet gek om mezelf zwart te maken dussuh... als je een beetje diablo gamer bent zoek een beetje rond en je ziet zo mensen met wf, storm, arkains of 40 poison charms van 290.... (Ik heb er momenteel nog 38 maar die zijn schijnbaar legit) maaruh... het kan ckers wel dan dupen... en het schijnt nog verrekt makkelijk te zijn... en IK DUPE NIET! ik speel vanaf Diablo I, toen Diablo hellfire, toen Diablo II en nu LoD dus ik heb veel accouts en ben nie zo noob om te gaan dupen ik ben veelste bang dat ik mn account dadelijk verlies. Maar goed dan geloof het maar niet...

Kennen jullie sinds 1.08 die uhmmm... Anya Exploit? kan je dus bijvoorbeeld 20 keer de Anya quest doen... dus heb je zonder items al +75 all resist op hell... dit zal ook snel met de Annihilus Charm gebeuren denk ik... maar goed... ik heb hem legit gevonden nu en het was me de strijd wel waard... en het was ckers leuk om op de "M" key te drukken en dan een heel groen scherm te zien met "xxx has died" hehe die DC is echt Ûber Sterk :P maar goed... liever serieuse reactie's en niet van die nOOb reactie als Photoshop dit en Photoshop dat... ga jij de foto's van je vriendin nu maar bewerken met Photoshop maar ik ga nu verder werken aan mn project op school.... :P :*) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

skyclad, dat viel me idd ook op ja :)
valt me verder ook op dat de moeite die hij nam om wat "namen" weg te painten nu opeens niet meer nodig is :?

ik heb zelf nog nooit HC gespeeld dus dunno of dat ergens aan te zien is in-game.... maareh, zo te zien zijn er nogal wat die het leven gelaten hebben in de strijd tegen de clone?

naja zal wel niet want wie laat zich nou afmaken door een serpent magus....

feli iig met de clone, ik zal hem wel nooit zien :/

o kleine btw, dit is dus _ladder_ of niet? zo ja dan kan ik niet mee doen met je baal runs aangezien mijn ladderchar pas net in NM is aangekomen en lvl 37 is :)

grappig trouwens dat er al veel spul gevonden in in de ladder. m'n barb (non-ladder) vindt ook best veel elite items maar nooit unique/set :(
de hoge TC's droppen iig een stuk vaker heb ik zo het idee.

o en, dat "1.10" hoeft er niet steeds achter aangezien het nogal lastig is 09 items te hebben op de ladder :P

OMG hey, reageer ff normaal man? skyclad's reactie is nogal logisch als je _precies_ hetzelfde shot laat zien maar dan zonder tig soulstones (ik zeg soulstones aangezien het niet duidelijk aantoonbaar annihilus charms zijn) op de grond rond de sorc. en dat geblaat over wat je wel niet allemaal gespeeld heb zal me werkelijk worst wezen. ik ben al zo vaak lijers tegengekomen die beweerden Diablo al vanaf geboorte te spelen die de meeste stupide dingen deden.

sorry maar op dit arrogante en overbodig (onterecht) superieure gedrag :r ik hard en ik _hoop_ dat een mod wellicht de mening (gedeeltelijk) deelt.....

[ Voor 27% gewijzigd door Termy op 06-11-2003 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen IK dupe niet!!! en daarnaast het waren SOUL STONE van act4.... die charm in mijn inventory is een Annilius... en hoezo precies de zelfde screenshot dit snap ik even niet :S leg mij eens even uit svp

Ja dankjewel :D Was ook super veel geluk dat ik de clone tegen kwam maar jij komt hem ook nog wel tegen ckers wel... dit is eigenlijk mn 2e keer nu... vorige keer mocht mn maat de charm hebben aangezien hij minder goede stuff had als mijn... vindt ik wel zo normaal als je zo voor je vrienden doet...

Ennuh.. waarom geen ladder? is vet man een mf sorc maken of zo... in ladder vindt je tenminste items die je op NON-Ladder niet kan vinden... is altijd leuk toch?!

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 06-11-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wordt wat moet van dit "liever serieuse reactie's en niet van die nOOb reactie als Photoshop dit en Photoshop dat... ga jij de foto's van je vriendin nu maar bewerken met Photoshop maar ik " soort reacties.
SuperiorDaemon, wil je mischien gewoon wat leuke, mischien zelfs interessante, zaken vertellen. Je loopt maar te blaten in dit forum en volgens mij zitten daar niet veel mensen op te wachten.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 06-11-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177 schreef op 06 november 2003 @ 09:47:
ik wordt wat moet van dit "liever serieuse reactie's en niet van die nOOb reactie als Photoshop dit en Photoshop dat... ga jij de foto's van je vriendin nu maar bewerken met Photoshop maar ik " soort reacties.
SuperiorDaemon, wil je mischien gewoon wat leuke, mischien zelfs interessante, zaken vertellen. Je loopt maar te blaten in dit forum en volgens mij zitten daar niet veel mensen op te wachten.

Bij voorbaat dank!
Ik had een normale post maar de kerel moest beginnen over Photoshop en dat geblaat... dus niet bij mij mauwen graag... jullie gaan toch door met zeuren en doen niet ik... ik heb alleen verteld over de DC en dat ik iemand ken die in 1.10 kan dupen,... ik vindt het zelf ook lame maar goed hij kan het klaar uit... ik heb dit verteld en ik mag dat toch!? nou dan...

Maar hier nog mensen die ook de Diablo Clone hebben? ennuh.. op de blizzard site stond ergens dat je iets "SPECIAALS" moet doen voor de Gheeds Charm... weet iemand hier iets meer van of kan je hem gewoon vinden op hell mephi of hell baal of zo want dan gaan we daar even runnen lijkt me toch!?

nou k hoop dat iemand me dat kan vertellen.... :D

P.S Ik doe mephi runs met 150 mf op hell (1st ladder character dus k begin met niks) maar hij dropt meer gele items dan unique (goeie items a la unique) hoe dan dat? k heb mensen gezien die maar 100 mf hebben en gewoon even een unid wf or storm of viper magi armor of lidless en shako hebben gevonden... en ik doe wel 100 runs of zo... is 100 dan beter dan 150 mf of hoe zit het nu precies?

En ik had arkains en dergelijke al na de 2e dag ladder (Van maatjes) maar die waren INEENS verdwenen :S kan dit zijn omdat het het een slechte dupe was of wat? want ik wil niet met dupe en zo spelen want dan moet ik hun ass ff kicken... maar kan iemand me dit uitleggen? de spullen zaten in mijn stash, en de arkains in mijn cube... maar zijn allebij verdwenen... wel lullig... 165 strenght gedaan maar geen arkains nu hehe... waste of points :'(

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 06-11-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anoniem: 93490 schreef op 06 november 2003 @ 09:29:
[...]

Ik dupen? ik doe niet aan dupen maar een maatje van mij die kan het wel... maar hij kan ook wel iets anders dupen...zal hem wel 50 bows laten dupen en screenshot maken als ik hem weer spreek dan... ennuh... dat jij met PS werkt... nice programma maar niet goed genoeg... werken simpele mensen mee doe mij maar iets anders eerlijk gezegt ennuh... als hij niet echt kon dupen waarom zou ik het dan posten en zo dus mij zelf voor schut zetten op GoT ???? Denk ff goed na ik ben ook niet gek om mezelf zwart te maken dussuh... als je een beetje diablo gamer bent zoek een beetje rond en je ziet zo mensen met wf, storm, arkains of 40 poison charms van 290.... (Ik heb er momenteel nog 38 maar die zijn schijnbaar legit) maaruh... het kan ckers wel dan dupen... en het schijnt nog verrekt makkelijk te zijn... en IK DUPE NIET! ik speel vanaf Diablo I, toen Diablo hellfire, toen Diablo II en nu LoD dus ik heb veel accouts en ben nie zo noob om te gaan dupen ik ben veelste bang dat ik mn account dadelijk verlies. Maar goed dan geloof het maar niet...

Kennen jullie sinds 1.08 die uhmmm... Anya Exploit? kan je dus bijvoorbeeld 20 keer de Anya quest doen... dus heb je zonder items al +75 all resist op hell... dit zal ook snel met de Annihilus Charm gebeuren denk ik... maar goed... ik heb hem legit gevonden nu en het was me de strijd wel waard... en het was ckers leuk om op de "M" key te drukken en dan een heel groen scherm te zien met "xxx has died" hehe die DC is echt Ûber Sterk :P maar goed... liever serieuse reactie's en niet van die nOOb reactie als Photoshop dit en Photoshop dat... ga jij de foto's van je vriendin nu maar bewerken met Photoshop maar ik ga nu verder werken aan mn project op school.... :P :*) O-)
Tekst die je onder het eerste plaatje had gezet:
Dupen kan dus wel kan ook laten zien met 10 1.10 wf of arkains... maar goed is maatje van me die het kan alleen wilt niet vertellen... is met sniffer en dan de skill "Telekineses" hehehe... hij wel stijl maar goed
Oftewel, je beweerde dat dat plaatje het bewijs was dat dupen mogelijk was.

Daarna post je het plaatje nog een keer, maar dan met maar 1 ding op de grond, en beweert dat je dat net meegemaakt hebt.

I call BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahaha jullie begrijpen het verkeerd ik heb foutje gemaakt... die stone is de Annilius... ik stond toch in de den of evil... dus ik pak charm op en save en exit.. maak nieuwe game en meteen screenshot gemaakt... daarom lijkt dat hehe. Maar ik zelf dupe niet ik kan het niet eens, misschien als ik me erin verdiep maar is niet nodig.

Using Battle Command can no longer erroneously retain the skill bonus granted by an item after un-equipping the item.

Dit werd gezegt door battle.net maar bedoelen ze nu dus dat als je met 2* +3 warcrie zwaarden gaat brullen en daarna op "W" drukt en je eigen melee zwaard pakt dat de BO gewoon is en niet met de +6 skills ???? of snap ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op 06 november 2003 @ 11:00:
[...]

Tekst die je onder het eerste plaatje had gezet:

[...]

Oftewel, je beweerde dat dat plaatje het bewijs was dat dupen mogelijk was.

Daarna post je het plaatje nog een keer, maar dan met maar 1 ding op de grond, en beweert dat je dat net meegemaakt hebt.

I call BS.
BS betekend???? :P

En als ik kon dupe liep ik nu niet met crap aan op een lvl 86 ladder sorc lijkt me.. check screenshot en check de nOOb items :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 06-11-2003 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Kan iemand me vanavond helpen met mulen? ik neem aan dat we hier op GoT niet zo lame zijn om items te jatten :>

Aangezien ze dat op b.net dus wel zijn, zo is gister mijn eagle gejat... :( :'(
En ik moet al zo efficient mogelijk aan doen met men items :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Row schreef op 06 november 2003 @ 11:15:
Kan iemand me vanavond helpen met mulen? ik neem aan dat we hier op GoT niet zo lame zijn om items te jatten :>

Aangezien ze dat op b.net dus wel zijn, zo is gister mijn eagle gejat... :( :'(
En ik moet al zo efficient mogelijk aan doen met men items :( :/
Jah sure ik help je wel ik kan op hc, sc ladder en gewoon sc komen... hc ladder heb ik niet... maar is inderdaad lame ik ken het maar ik doe meestal het volgende:

-Via LAN even game maken en mulen want ik heb 6 pc's waarvan 2 online...
-Iemand uit F.list zoeken
-Game maken, 5 minuten wachten dan kan je mulen (wel snel maar is wel gevaarlijk ivm game drop en R/D)

Maar was je account whisper ik je wel... de mijne is TheUnknown_NBE en TheDeviance[NBE en ook nog Bnet_Ownage maar goed...

het is nie lullig bedoelt maar heb je veel goede stuff of dat niet? want als je eagle gejat is kan je van mij wel een nieuwe unid eagle krijgen voor noppes... als ik die nog heb tenminste hehe.. ik speel geen sc meer alleen nog ladder dus...

maar ik hoor het wel,
Regards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Euh, zeg eens dat prachtige gedupte screenshot is leuk gefotosoept, beetje dom dat je het origneel op deze pagina zet zonder uitgeblokte tekst. [in een nieuw game begin je niet op dit punt, en staat je char ook niet automatisch die kant op]

En op de screenshots met n00b items.. dat is echt geen zeldzaam spul hoor.. iedereen die een sorc maakt en genoeg DII speelt heeft dat wel.. :Z toch jammer dat ze de drops niet nog kleiner hebben gemaakt..

En je zet je sowieso voor schut op GoT om te laten zien hoe stoer het wel niet is dat je iemand kent die kan dupen !, WOW !

[ Voor 74% gewijzigd door agentorangina op 06-11-2003 12:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.