186% ark? 180% is max voor een 09 ark en 08 is altijd 200%

maar dat terzijde
ik loop nu nog rond met een +2 to all 09 ark (ja ja, dat kan, het staat er ook echt zo) maar ik wil een Enigma maken (Jah Ith Ber) voor goede def, skills, teleport, MF of een Chains of Honor (Dol Um Ber Ist) vanwege de 65% resis all, 8% leech en nog wat dingen. aangezien ik m'n Silence Phase nu moet missen heb ik eigenlijk een beetje te weinig resis en heb ik liever een Crescent voor meer mana en dual leech maar ja. ik moet nog maar even zien
ik lees net op diabloii.net trouwens dat de super XP-pentaly pas pijnlijk wordt bij lvl 90+. dus dat verhaal van "lvl 75 wordt super hoog" is (gelukkig) onzin. ik zeg gelukkig omdat heel veel items (m'n gloves dracul's grasp is al 76

) erg hoog lvl zijn en als het jaren duurt voordat je uberhaupt al 80 bent is er ook weinig lol te beleven aan de nieuwe uniques
Kroetsjov, jouw prob is dan duidelijk dat je te weinig dmg doet. Doom is niet een supersterk wapen of zo. de "lvl 99 barb" vriend waar ik het eerder over had klaagt ook over te weinig leech met z'n GF... een legit 250% gf met legit (self found) 40/15ias erin. punt is waarschijnlijk dat nu de gemiddelde WW dmg etc niet meer werkt hij niet genoeg dmg kan doen om te leechen. de Min dmg is ook niet zo super bij een GF. bij BotD in m'n Eth CB is dat veel hoger.
Trailblazer, in een boog is BotD erg leuk ja

dat heb ik eens getest in de 1.10 beta op zowel een hydra als crusader. aangezien de snelheid gelijk is van beide bogen (base speed) leek mij crusader beter vanwege hogere min dmg. wat wel jammer is dat die nova op jou gecast wordt dus als je fijn alles op afstand wegmaaid heb je niet erg veel aan de nova's.. de dmg van de nova valt sowieso zwaar tegen op Hell... en tja dat is toch de plaats waar een BotD gebruiker rondhupt lijkt mij?
Row, andere build heb je niet echt nodig aangezien een BotD zwaard gewoon je huidige vervangt, meer niet

zie hierboven (ergens

) voor verhaaltje over armors. check ook
www.diabloii.net voor nieuwe items/runewords. grootste prob met het maken van een BotD wordt het krijgen van een Eth CB (ik neem tenminste aan dat ie daar in moet

). dat koste mij in 09 namelijk een Unid GF + Unid Tal armor

de runes, waarde heren, heb ik helemaal _zelf_ gevonden. JA ook de Zod heb ik _zelf_ gevonden, niks bot

sorry, moest ik ff kwijt
ps, de reden dat ik een 2e BotD wil (eth cb) is omdat ik dan dus kan frenzyen en aangezien frenzy magic dmg krijgt van zerk zou je daarmee dus alles moeten kunnen afmaken en kunnen leechen omdat je ook nog physical dmg doet. ok je kan niet leechen op pi's maar als je tegelijk ook de rest beukt gaat alles dus tegelijk... mjah wazig verhaal maar wie weet komt het toch over
[
Voor 9% gewijzigd door
Termy op 31-10-2003 12:21
. Reden: wzig verhaal :+ ]