Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 21:11:
OFFER
Complete TrangOuls set clean NEED Zakarum + Shako of Zakarum + Thundergods of Zakarum + Unique pala amulet...

K offer ook Arkains +1 all....

Alls iemand wilt post eff terug kunnen we dadelijk traden... dit is een serieus bod... complete 1.10 LADDER Trangouls set voor zakarum +@ dus... anders *TheUnknown_NBE

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
TO Set net weg voor zakarum + ist + jah hehehehe
Nu offer ik nog arkains op ladder +1 all... voor shako + @ dus shako met um rune of shako + thundergods of shako + unique pala amu
Mag ik vragen waarom je je eigen trade topic niet gebruikt... Daar is die toch voor 8)7

Lijkt me net zo makkelijk, hier algemene discussie daar het traden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe/waar kun je eigenlijk zien hoeveel damage je valkery doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:25

Termy

valt er nog wat te fragge?

vandaag welgeteld 3 baal runs gedaan. 1 voor jan lul (fana gloams :X) en 1 voor xp maar nada items en de 3e dropte verbazing wekkend goed. we zaten net voor de throne-ingang toen we weer eens zaten te spelen met die gloams toen ik een unique ding zag droppe. jammer genoeg zat ik net in een WW dus toen doordrong dat het zelfs een unique CADECEUS was en erheen rende was een sorc net even te snel. bah.. gewoon ene unique "gris" wapen zeg maar... leuke ecter was dat baal 2 uniques dropte even later waaronder feral claws die ik wel heb kunnen pakken :)

al met al is de drop rate in 1.10 gruwelijk verbeterd en hoef ik geen bot meer voor items. punt is alleen... ik dan misschien niet maar als er zo wel weer een bot is en de echte die-hards (talloze key-sets, meerdere comps) weer gaan botten. die kan je niet stoppen met cd-key bans en zelfs ip bans omzeil je zo met een proxy. en dat dan met deze droprate... hm :)

kleine btw wat editor betreft, ik heb van diabloii.net die unskilled lvl 99 chars (met alle nuttige quests qua punten gedaan) nog dus heb wat kunnen kloten. zoals hydra sorc met alle synergies maxxed en een druid met op de tijd bonus na maxxed armageddon + synergies. ik weet niet of het eerder al zo was maar je kan nu gewoon constant met amrageddon rondlopen alsof het thunderstorm is. de skill reset namelijk sneller dan de duration en dat zelfs met maar 1 punt in de tijd-bonus synergy.

jammer genoeg kan ik niet mulen dus de items die op de rest van de chars zitten kan ik niet overhevelen om te proberen. best jammer. misschien eens kijken of er al een soort shadowmaster of zo is.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 22:35:
Hoe/waar kun je eigenlijk zien hoeveel damage je valkery doet?
Ze doet NIX, echt amper dmg... ze is dr om te tanken niet om te killen! Op hell met wat puntjes drin heeft ze al 7k life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
kleine btw wat editor betreft, ik heb van diabloii.net die unskilled lvl 99 chars (met alle nuttige quests qua punten gedaan

weet je soms de direct link naar die unskilled chars op diabloii.net ik kan ze niet vinden :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op 25 november 2003 @ 01:18:
kleine btw wat editor betreft, ik heb van diabloii.net die unskilled lvl 99 chars (met alle nuttige quests qua punten gedaan

weet je soms de direct link naar die unskilled chars op diabloii.net ik kan ze niet vinden :(
a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
WARNING

Protect Your Accounts - Gaile [23:52:PST]

While Blizzard ponders the solution to the current cheat whereby characters are being stripped of items or outright "killed," here is a tip for your own protection: Create an identical account on each Blizzard Diablo II Realm. In other words, if you are Fred on USWest, make an account of that same name on USEast, Asia, and Europe. Accounts must be burned in within 10 days, but there may well be a solution before that time. The essential advice is to make the accounts now. Thanks to Suryl.

Update: Reports are just in that Blizzard may have shut down the system that had the loophole through which accounts were being stolen. Nonetheless, we'd recommend using the method above for protection until this is a certainty.

bedankt voor de link Fragz ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 25-11-2003 10:53 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...maar goed nu een amazone met 18x etheral titans... alhoewel ik in andere slot een Demon Arch Balrog SPear heb... weet niet welke beter is... ik twijvel nog... iemand die dit kan vertellen welke beter is? zou k fijn vinden kan k er een van de 2 traden dus....
Die balrog spear heeft dacht ik nog magic damage waardoor lightning immune enemies toch nog dikke damage krijgen als je lightningfury gebruikt. Die is dan dus fijner om te gebruiken in die situaties...alleen heeft ie weer niet de +2 to skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

geeft fury wel non-lightning dmg mee na de eerste bolt? volgens mij is de eerst bolt die je gooit lightning van fury + physical + psn + wutever maar de daaruit volgende bolts zijn puur lightning. ik heb tenminste niets gezien dat duidt op wat anders. best jammer, als fury nou net zo zou werken als de lightning van die gloams..... hmmm ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:57
ik wil mijn vraag van eerder hierboven nog eens herhalen:
ajouin in "Diablo 2 Classic/ LoD: deel 19"

waarom zie ik op de ene computer wel wanneer de chars expire en op de andere niet? en is het nu na 44 dagen???

[ Voor 21% gewijzigd door ajouin op 25-11-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/zwaard1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/zwaard2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/zwaard3.JPG

welke 2 van de 3 doen ? ( ik vind ze alle3 te leuk :) )

en ik heb nu stats:

strenght 180
dex 100
vit 40
energy 15

(zonder item boost)

welke moet nog omhoog ? ( vit zowiezo maar tot hoever? en tot hoever moet strenght ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
vitality moet omhoog :|
en wat puntjes in dex als je straks nog wat wilt raken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 17:03:
en ik heb nu stats:

strenght 180
dex 100
vit 40
energy 15

(zonder item boost)

welke moet nog omhoog ? ( vit zowiezo maar tot hoever? en tot hoever moet strenght ?)
Ik zou vanaf nu alles in vit gooien, je bent een barb neem ik aan... Op hell heb je zoveel vit nodig als je maar kan krijgen, zeker als barb ;)

En ik weet niet welk lvl je bent, maar misschien dat je daar al een beetje laat mee begonnen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 17:33:
[...]

Ik zou vanaf nu alles in vit gooien, je bent een barb neem ik aan... Op hell heb je zoveel vit nodig als je maar kan krijgen, zeker als barb ;)

En ik weet niet welk lvl je bent, maar misschien dat je daar al een beetje laat mee begonnen bent :P
lvl 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

bullshit, ik overleef makkelijk hell met 135vit of zo (1801 life met BO) en genoeg leech. het _moet_ dus niet maar als je frenzy barb bent (dus geen schild) is het wel handig om ruim in het leven te zitten aangezien je niks blokken kan.

het lijkt mij overigens duidelijk om headstriker +bloodletter te gebruiken. malice 1hand dmg is suck en de mods minder boeiend dan die van de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 25 november 2003 @ 17:54:
bullshit, ik overleef makkelijk hell met 135vit of zo (1801 life met BO) en genoeg leech. het _moet_ dus niet maar als je frenzy barb bent (dus geen schild) is het wel handig om ruim in het leven te zitten aangezien je niks blokken kan.

het lijkt mij overigens duidelijk om headstriker +bloodletter te gebruiken. malice 1hand dmg is suck en de mods minder boeiend dan die van de andere 2.
dat was ik ook al van plein eig :)

toch tnx voor alle reply's :)

iemand enig id wat ik in VREDESNAAM aan die belachelijke !@#%$!@ lag kan doen ? ik heb breedband en t ligt niet aan mn verbinding en toch iedere keer lag, lag lag lag lag lag !!!!!!!1111111111 aaaaaaargh :(

slettebattlenet :(

NOG zoiets :( 9 van de 10 keer dat ik WW doe blijftie hangen in WW, de server speelt gewoon door maar ik kan helemaal NIKS meer, niks oppakken niks gebruiken niemand slaan niet door wp/tps gaan enz enz... ik kan wel lopen ed. maar je ziet die WW dingetjes om je heen draaien... als ik disconnect en opnieuw connect is t weg ? :/ echt UBER vervelend ? iemand een id wat ik daar aan kan doen ?

NOOOOOOG zoiets :( ( het gaat lekker vandaag :/ ) soms als ik op een server connect is mn automap options vernachelt :/ ik zie mn party dan niet meer en moet nieuwe instellingen doen :/ vervelend...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/komdan.JPG
kooooooooooooomdan komdan komdan komdan komdan!!! :)

ow en heeft iemand toevallig een 4 soceted scepter liggen

add me *SuperFruitig :>

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Drie dagen geleden ben ik begonnen met een Necromancer om maar is te beginnen met 1.10. Heb vroeger wel is wat gespeeld maar niet zo fanatiek :)

Mijn Necromancer is momenteel level 42 en nu loop ik een beetje vast waar ik eigenlijk serieus mijn punten in moet doen. Ik ben gegaan voor een summoner type wat me erg goed bevalt.

De necromancer heeft:
90 Str
57 Dex
90 Vit
55 Energy

En waar kan ik nu het beste op gaan focusen? En zijn de keuzes goed geweest met de punten verdeling? Dit is trouwens zonder items.

En dit zijn de skill punten:

1 Teeth (foutje)
1 Amp damage aangezien ik wat punten wil in Iron maiden (is dat verstandig? en hoeveel?)
11 Skeleton mastery
14 Raise Skeleton
1 Glay golem
1 Golem mastery
1 Skeletal mage
1 Blood golem
12 Summon resist
1 Revive

En hier weet ik dus serieus niet of ik wel een beetje de goede weg op ga en waar ik het beste meer kan instoppen en hoeveel precies? Ik ben net in Act 1 Nightmare beland en nu wordt het toch aardig serieus :+ Moet erbij zeggen dat dit mijn derde char is in het hele D2 gebeuren en mijn eerste Necromancer dus het is nogal lastig :)

Owh en mijn char heet NecMeow dus als je me ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

superfruitig, kheb nog nooit zo'n hoge soj-count gezien, is dat wel op europe? jammer trouwens dat hij niet kwam. ik heb ik de hoop maar opgegeven dat ik hem ooit nog zie. de laatste soj-count dinges die ik zag is nu bijna een week geleden of zo :Z

koffie zuiper, Amp is zeker niet overbodig aangezien je summons niet kunnen overleven zonder "curse" hulpjes. zeker niet in hell. iron maiden is wel handig maar zover ik weet werkt de IM/blood golem truc niet meer. het is overigens niet handig geen eigen "aanval" te hebben (gesteld dat je een wand of zo gebruikt, dus niet zelf beuke :P) aangezien al je summons op golems na eerst een corpse moet hebben. ik weet niet of je puur alleen speelt maar amp en lower resist worden zeer geapprecieerd :)

gesteld dat je dus idd geen aanval spell gebruikt (bonespear/spirit) en niet zelf beukt is het aan te raden dat je Iron golem redelijk veel life heeft zodat je in combinatie met Amp monsters neer kan krijgen voor skeletons/revives.

wat stats points betreft. zorg dat je genoeg str/dex hebt voor items (necro heeft weinig aan 200 str ;)) en investeer de rest in vit en nrg. ik weet niet precies hoe het in .10 is qua mana kosten maar in 09 kostte eigenlijk alleen revive een hoop mana en het schijnt dat revives tegenwoordig niet zo boeiend meer zijn ivm skeletons. echt een shitload aan mana heb je niet nodig lijkt me, zeker niet gezien je geen aanvalspells gebruikt.

is je char trouwens ladder of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy:

jij heb zitten spelen met die builds, wat is beter denk je een meteor sorc of een hydra sorc?

moet nu al eigenlijk voor een meteor gaan gezien ik al in inferno, blaze en firewall 1 punt heb zitten, maar bedacht me gister eigenlijk dat hydra ook wel leuk is gezien je die beter vooruit kan casten :/

mischien dat ik dan ook een hydra sorc ga maken (maat van me doet dat nu dus samen is het wel erg lekker) maar toch voor solo zit k te twijfelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Bedankt voor je info :) Ik zal wat punten gooien in amp aangezien die mij iets beter bevalt dan iron maiden, had inderdaad het gevoel dat die minder effect had en de radius is kleiner. Mijn char is in solo erg brak aangezien er gewoon eerst iets dood moet gaan en dat gaat inderdaad vermoeiend met een wand :+ Dus ik speel vooral in een party. En ik speel inderdaad in de ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
-=BoKKiE=- schreef op 26 november 2003 @ 09:45:
Termy:

jij heb zitten spelen met die builds, wat is beter denk je een meteor sorc of een hydra sorc?

moet nu al eigenlijk voor een meteor gaan gezien ik al in inferno, blaze en firewall 1 punt heb zitten, maar bedacht me gister eigenlijk dat hydra ook wel leuk is gezien je die beter vooruit kan casten :/

mischien dat ik dan ook een hydra sorc ga maken (maat van me doet dat nu dus samen is het wel erg lekker) maar toch voor solo zit k te twijfelen
Ik had een Nova/Orb sorc, en ben nu bezig met Meteor/Orb aangezien Nova zo weinig doet in 1.10.

Zelfs als Nova/Orb sorc had ik een paar puntjes in Hydra zitten, om een kamer in te kunnen gooien om 1 voor 1 monsters wakker te maken, en om door een kamer te strooien om met kleine beetjes schade fire and forget the hebben. Ik ga weer een paar punten in Hydra gooien om die reden, maar Meteor wordt mijn primaire skill vanwege de damage. Als de tegenstander even stil staat (bijvoorbeeld om te vechten met je merc) doet het gewoon een hele berg meer schade, en het werkt op een klein gebied.

Wat ik soms doe is wegrennen met een monster achter me aan, en af en toe voor me Meteor casten. Tegen de tijd dat dat monster daar dan aankomt krijgt ie net die Meteor op zijn dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 26 november 2003 @ 10:15:
[...]

Ik had een Nova/Orb sorc, en ben nu bezig met Meteor/Orb aangezien Nova zo weinig doet in 1.10.

Zelfs als Nova/Orb sorc had ik een paar puntjes in Hydra zitten, om een kamer in te kunnen gooien om 1 voor 1 monsters wakker te maken, en om door een kamer te strooien om met kleine beetjes schade fire and forget the hebben. Ik ga weer een paar punten in Hydra gooien om die reden, maar Meteor wordt mijn primaire skill vanwege de damage. Als de tegenstander even stil staat (bijvoorbeeld om te vechten met je merc) doet het gewoon een hele berg meer schade, en het werkt op een klein gebied.

Wat ik soms doe is wegrennen met een monster achter me aan, en af en toe voor me Meteor casten. Tegen de tijd dat dat monster daar dan aankomt krijgt ie net die Meteor op zijn dak.
heb net ff wat berekeningen zitten doen
en die meteor dmg is erg dik

ik ga nu voor de volgende punten verdeling

Fire
- warmth 1
- firebolt 10
- fireball 10
- meteor 20
- fire mastery 20

Cold
- blizzard 20
- cold mastery 1
- 2e cold armor 1

Lightning
- teleport 1
- telekinese 1
- static 1

firebolt doet voor 2.5 mana erg veel dmg op deze manier, wat wel leuk is :)

hierbij een act 2 defensive merc en ik moet redelijk wat solo kunnen heb met de juiste equip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Act 2 defensive zou ik wel normal nemen, dan heb je tenminste leuke defense. Vanwege Orb is act 2 Nm niet nuttig.

Waar ik op het moment erg tevreden over ben met die Nova/Orb sorc is om de act 2 hireling dan nog 1 van de 75% slow tridents te geven. Hell Meph wordt zo traag dat zelfs op lager level de merc meestal overleeft.

Ben met mijn nieuwe sorc een act 1 merc maar weer eens aan het proberen, en als ik nog een keer een betere boog kan vinden kan die nog redelijke schade doen.

Nadeel: Rent niet vooruit om klappen op te vangen.
Voordeel: Rent niet vooruit waarbij nog 50 monsters wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57
ik heb 2x al die diablo clone gezien, gister ook nog maar dat bnet was zo gaar dat ik ineens connection interrupted kreeg en realm down :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Met wat kan ik een Doombringer het beste "bevuilen" een Sheal (die ik al heb) of hopen op een IAS/ED jewel die niet te betalen is en je zelden vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
obsidian schreef op 26 november 2003 @ 12:00:
Met wat kan ik een Doombringer het beste "bevuilen" een Sheal (die ik al heb) of hopen op een IAS/ED jewel die niet te betalen is en je zelden vind?
Je kan altijd de socket weer leeghalen met een Hel+tp scroll ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 26 november 2003 @ 11:48:
Act 2 defensive zou ik wel normal nemen, dan heb je tenminste leuke defense. Vanwege Orb is act 2 Nm niet nuttig.

Waar ik op het moment erg tevreden over ben met die Nova/Orb sorc is om de act 2 hireling dan nog 1 van de 75% slow tridents te geven. Hell Meph wordt zo traag dat zelfs op lager level de merc meestal overleeft.

Ben met mijn nieuwe sorc een act 1 merc maar weer eens aan het proberen, en als ik nog een keer een betere boog kan vinden kan die nog redelijke schade doen.

Nadeel: Rent niet vooruit om klappen op te vangen.
Voordeel: Rent niet vooruit waarbij nog 50 monsters wakker worden.
ik stem me merc vaak af op wat ik zelf ben doe

als ik zelf een tank ben dan neem ik een ranged merc, en als ik zelf ranged attacks doe, neem ik een tank merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 26 november 2003 @ 12:46:
[...]

ik stem me merc vaak af op wat ik zelf ben doe

als ik zelf een tank ben dan neem ik een ranged merc, en als ik zelf ranged attacks doe, neem ik een tank merc
Deed ik gewoonlijk ook, maar ik merk dat met redelijke defense op mijn sorc deze vrij goed in leven blijft zo. Dankzij extra snel schieten van mijn merc komen van die ondode krengen niet dichtbij genoeg om schade te doen, en de meeste andere monsters kan ik ook wel aan. Met mijn 'tank' was het probleem vaak dat ik _nog steeds_ geen reduce physical damage items heb. Geen shaft, geen gaze, niets. En als ie dan weer eens besloot midden tussen zware, snelle monsters te rennen viel ie gelijk dood neer, waarna ze naar mij toe kwamen. Nu komen ze wel naar mij, maar terwijl ik rond teleport wordt er tenminste op ze geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 26 november 2003 @ 13:17:
[...]

Deed ik gewoonlijk ook, maar ik merk dat met redelijke defense op mijn sorc deze vrij goed in leven blijft zo. Dankzij extra snel schieten van mijn merc komen van die ondode krengen niet dichtbij genoeg om schade te doen, en de meeste andere monsters kan ik ook wel aan. Met mijn 'tank' was het probleem vaak dat ik _nog steeds_ geen reduce physical damage items heb. Geen shaft, geen gaze, niets. En als ie dan weer eens besloot midden tussen zware, snelle monsters te rennen viel ie gelijk dood neer, waarna ze naar mij toe kwamen. Nu komen ze wel naar mij, maar terwijl ik rond teleport wordt er tenminste op ze geschoten.
je moet idd wel de std items hebben
geef mijn merc altijd shaft (overblijfsel uit mijn verleden }> ) spire of honour en als ik kan een helm met leuke stats

zelf als sorc std
skin of the vampiremagi
luna
wizardspike
thundergods
waterwalk
frostburns
mara's
ravenfrost
andere leuke ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@De blizz/meteor build
Even ter info, ik heb voor de grap een pure firesorc gemaakt, nu leun ik wel deels op een party, maar mijn firebolt doe 11k-12k dmg, mijn firebaal 13k-14k, mijn meteor 24k-25k, ongeveer, moet nog 2lvls firemastery doen..=]

@de merc dinges:)
Ik heb een ladder orb sorc met een hf merc en het bevalt toch wel, hoewel een defense merc het mischien beter zou doen, de vertraagde cold imunes gaan toch makkelijker neer.

Ik vind de nieuwe synergie builds wel leuk eerlijk gezegt=]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft er iemand Stormshield voor me? (en nog steeds de arreats face)

Of een ander goed schild?

[ Voor 18% gewijzigd door mvds op 26-11-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:35

Kid Buu

Huh, Pietje?

Wisten julie trouwens dat er een nieuwe tradehack is? Gisteren wilde ik mijn stormshield ruilen voor een harlequin crest en ik eindigde met een gemmed cap met een perfect emerald :(

Dit is zwaar klote dus, zijn account is *cervi_cm dus NIET ruilen met hem.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat hij het item niet movede, zoals we dat vroeger deden om te bewijzen dat het geen tradehack was?

Meestal als ze dat doen zie je het mijlenver aankomen, de newb scammers moven het 100x en tegen de tijd dat ze klaar zijn heb je de trade al gecancelled.. of je checked het item nog een keer en dan is het iets anders.

Een nieuwe tradehack zou wel vervelend zijn, net als dat je unid items kunt upgraden en zo je eth iceblink een eth skullders kunt laten lijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
Koffiezuiper schreef op 25 november 2003 @ 23:11:
Drie dagen geleden ben ik begonnen met een Necromancer om maar is te beginnen met 1.10. Heb vroeger wel is wat gespeeld maar niet zo fanatiek :)

Mijn Necromancer is momenteel level 42 en nu loop ik een beetje vast waar ik eigenlijk serieus mijn punten in moet doen. Ik ben gegaan voor een summoner type wat me erg goed bevalt.

De necromancer heeft:
90 Str
57 Dex
90 Vit
55 Energy

En waar kan ik nu het beste op gaan focusen? En zijn de keuzes goed geweest met de punten verdeling? Dit is trouwens zonder items.

En dit zijn de skill punten:

1 Teeth (foutje)
1 Amp damage aangezien ik wat punten wil in Iron maiden (is dat verstandig? en hoeveel?)
11 Skeleton mastery
14 Raise Skeleton
1 Glay golem
1 Golem mastery
1 Skeletal mage
1 Blood golem
12 Summon resist
1 Revive

En hier weet ik dus serieus niet of ik wel een beetje de goede weg op ga en waar ik het beste meer kan instoppen en hoeveel precies? Ik ben net in Act 1 Nightmare beland en nu wordt het toch aardig serieus :+ Moet erbij zeggen dat dit mijn derde char is in het hele D2 gebeuren en mijn eerste Necromancer dus het is nogal lastig :)

Owh en mijn char heet NecMeow dus als je me ziet :P
ik zou max geven aan skeleton mastery en revive als je voor summoning gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

shagura, wanneer was dat en was dat ladder of niet?

wat tradehack betreft. "move" van items is overbodig (in 09 was dat zo iig) omdat bij tradehacker het item wat getrade moet worden _meteen_ in het venster verschijnt nadat je ok drukt om te gaan traden. als dat niet zo is is er dus geen tradehack. als je lagt of gewoon niet oplet of zo is om een move vragen wel handig natuurlijk ;)

hurin, dat werkt niet meer aangezien je bij upgrade automatisch het item ID'd. dat was iig zo toen ik het probeerde met een vriend. was overigens nadat men zij dat bliz het gefixt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajouin schreef op 26 november 2003 @ 16:18:
[...]

ik zou max geven aan skeleton mastery en revive als je voor summoning gaat
Revive maxen is dus het domste wat je kan doen. Met wat skillers en + skills kom je zo aan de 15 met 1 puntje drin. Stel dat je dr 20 in had gedaan, 35 beestjes? Summon je er 20 gaan de eerste paar al dood, ze leven maar 3 mins, dus je hebt er echt nix aan.

Skeleton Mastery
Skeleton
Mage
*Een* Golem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Termy schreef op 26 november 2003 @ 18:04:
shagura, wanneer was dat en was dat ladder of niet?
was ladder, ik wilde net ancients gaan doe toen zo'n sojcounter op kwam dagen (rond de 500 lag die) en even later Diablo walks the earth. Ik eerst helemaal blij, maar van de 2x dat ik die clone dus heb gezien heb ik 2x hem niet dood kunnen maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
nou met 15 revive beestjes tegen een cluster bad guys sta je als summoner machteloos

dan geraak je niet vooruit als er niemand in party voldoende corpses maakt

met 35+ maak je zelf genoeg damage en corpses om jezelf in corpses te blijven voorzien en kan je hell-bosses aan

nb ik heb het nu wel over hell games, dan doen golems, skeletons en mages onvoldoende damage

[ Voor 22% gewijzigd door ajouin op 26-11-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is t btw zo dat je als je in je eentje baalruns gaat doen dat baal dan geen uniques dropt ? ik heb 5 10 runs gedaan en nog geen unique gezien :( (normal)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 00:06 ]

• Skyclad
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:58:
is t btw zo dat je als je in je eentje baalruns gaat doen dat baal dan geen uniques dropt ? ik heb 5 10 runs gedaan en nog geen unique gezien :( (normal)
Probeer Nm, normal valt zowieso weinig. En als je geen laag tot mid level sorc bent is Baal Nm ook niet zo moeilijk, zelf Hell valt met de meeste chars nog wel te doen.

Alleen die ene mana curse is irritant voor sorcs.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 23:58:
baalruns kunnen erg effectief zijn hoor
ik maak meestal een game aan "free items" .. en een paar seconden zittie vol met irri low lvl chars dan ga ik baal hakken en beloof ik dat groepje de items die ik zelf nie kan gebruiken .. werkt ideaal.. heb hwanins bill en cats eye amulet gevonden om maar een voorbeelt te noemen

• Skyclad
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 09:06:
[...]

ik maak meestal een game aan "free items" .. en een paar seconden zittie vol met irri low lvl chars dan ga ik baal hakken en beloof ik dat groepje de items die ik zelf nie kan gebruiken .. werkt ideaal.. heb hwanins bill en cats eye amulet gevonden om maar een voorbeelt te noemen
Hwanin's rotzooi pak ik niet eens meer op, vind ik veel te vaak :/

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 27 november 2003 @ 09:22:
[...]

Hwanin's rotzooi pak ik niet eens meer op, vind ik veel te vaak :/
ik vind nauwlijks set items :(

zoek nog steeds orphens call helm en riem

ben nu lvl 32 sorcie met meteor en ik meot zeggen, baalruns gaan lekker, elke baalrun nu een lvl omhoog ongeveer (op normal)

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 27 november 2003 @ 09:39:
[...]

ben nu lvl 32 sorcie met meteor en ik meot zeggen, baalruns gaan lekker, elke baalrun nu een lvl omhoog ongeveer (op normal)
Meteor rocks voor Baal runs, aangezien die minions altijd op dezelfde plaats spawnen :)
Tegen de tijd dat ze daar verschijnen valt het grootste deel gelijk dood neer, en is de rest zwaar beschadigd.

Sommige set items vind ik aan de lopende band (Hwanin's), en sommige kom ik nooit tegen. Ik heb kort geleden voor het eerst het amulet van de Angelic set gevonden, en gebruik die nog steeds op mijn sorcje tot ze tal's amulet kan gebruiken (die ik ook pas net heb gevonden). Angelic amulet + 2*ring + body armor geeft +100% mf, +1 all skills, en nog wat stat boosts, redelijke defense en 50% fire res (wat erg leuk is, fire res is max op nm :P )

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
Skyclad schreef op 27 november 2003 @ 10:23:
[...]

Meteor rocks voor Baal runs, aangezien die minions altijd op dezelfde plaats spawnen :)
Tegen de tijd dat ze daar verschijnen valt het grootste deel gelijk dood neer, en is de rest zwaar beschadigd.
totdat Baals minions komen, die allemaal fire immume zijn @ Hell

TheS4ndm4n#1919

• Skyclad
RocketKoen schreef op 27 november 2003 @ 10:30:
[...]

totdat Baals minions komen, die allemaal fire immume zijn @ Hell
Niet veel zijn er fire _en_ cold immune, dus kan ik ook nog eens mijn Frozen Orb benutten ;)

En tegen de paar die het wel zijn gebruik ik static/teleport/act 1 merc.

Edit: Jammer dat cold piercing niet werkt tegen immunities :(

[ Voor 9% gewijzigd door Skyclad op 27-11-2003 10:57 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 27 november 2003 @ 10:55:
[...]

Niet veel zijn er fire _en_ cold immune, dus kan ik ook nog eens mijn Frozen Orb benutten ;)

En tegen de paar die het wel zijn gebruik ik static/teleport/act 1 merc.

Edit: Jammer dat cold piercing niet werkt tegen immunities :(
ik heb daar blizzard voor, samen met me tank merc, werkt erg goed moet ik zeggen, maar idd liever een party met bijv een druid of pala :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 09:06:
[...]

Is die cat's eye wat waard? Ik vond hem vorige week ook al

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 27 november 2003 @ 11:24:
[...]

Is die cat's eye wat waard? Ik vond hem vorige week ook al
The Cat's Eye
Amulet
Required Level: 50
30% Faster Run/Walk
20% Increased Attack Speed
+100 Defense Vs. Missiles
+100 Defense
+25 To Dexterity

opzich wel leuke amu :) maar heb liever mara's voor de res

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 27 november 2003 @ 12:33:
[...]

The Cat's Eye
Amulet
30% Faster Run/Walk
+100 Defense
+25 To Dexterity

Niet alleen de res, de +2 skills vind ik ook erg ok :)

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 27 november 2003 @ 12:33:
[...]

The Cat's Eye
Amulet
30% Faster Run/Walk
+100 Defense
+25 To Dexterity

Moet je em wel vinden :(
Ben al lang blij dat ik _1_ Cat's Eye gevonden heb in de tijd dat ik speel, mijn level 80 of zo barbarian moet het nog doen met dat level 10 unique amuletje.

De enige met een redelijk amulet zijn mijn sorc (tal's) en 1 amazon (hoeheetdatdingmetdieleech).
De rest loopt rond met goedkope junk. Zowieso gebruikt mijn level 85 paladin nog steeds iratha's amulet/helm/gloves omdat ik niets beters gevonden heb. Heb nog geen SoJs of zo, ben al blij wanneer ik een Raven Frost of Dwarf Star vind.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 27 november 2003 @ 13:14:
[...]

Moet je em wel vinden :(
Ben al lang blij dat ik _1_ Cat's Eye gevonden heb in de tijd dat ik speel, mijn level 80 of zo barbarian moet het nog doen met dat level 10 unique amuletje.

De enige met een redelijk amulet zijn mijn sorc (tal's) en 1 amazon (hoeheetdatdingmetdieleech).
De rest loopt rond met goedkope junk. Zowieso gebruikt mijn level 85 paladin nog steeds iratha's amulet/helm/gloves omdat ik niets beters gevonden heb. Heb nog geen SoJs of zo, ben al blij wanneer ik een Raven Frost of Dwarf Star vind.
laatst bij meph een dwarf start gevonden op normal ^_^

als je een dwarf star wil hebben, denk dat ik er nog wel 1 over heb voor je, zal vanavond ff kijken

• Row
  • Laatst online: 11-09 18:55

Row

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 20:44:
@ Row
Srry kerel, ben een hele tijd niet meer online geweest, dus pardon voor de late reply van de BotD bow :P iig heb je em nog steeds nodig ? Zoja zeg maar wanneer je keertje tijd hebt om online te komen, dan kunnen we heus wel wat regelen ;) anyway regards :)
LOL nu reageer ik pas na een week :P
eeh ja kweet niet of ik hem nog moet, ik heb een wf 8% ohmed dus tja...
Maar laat maar wat horen...

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

-=BoKKiE=- schreef op 27 november 2003 @ 09:39:
[...]

* FrostXL heeft de helm en is trots :)
is btw ook gevevonden bij baal @ nm , een van mijn weinige goede vondsten

Weet jij al?

Verwijderd

Vond gisteren drie verschillende set items @ nm. en er twee van kwijt geraakt bij het mulen :-(

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

hoe raak je een item kwijt bij het mule?? heb je iemand uit NLD-1 fzo gevraagt?? welke items waren het?

Weet jij al?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Iemand hier nog "Soul Drainer" gloves te ruil? Ik wil ze heel graag hebben maar ze zijn nergens te vinden.

I see dead pixels...

Verwijderd

Ik vond gister me 2e Herald of Zakarum op de ladder :D

Ga nu nog maar een 2e pala maken, echt relaxed :P

• Termy

Termy

jotheman, als dat ladder is.. een vriend van me heeft ze op ladder en wil ze wel traden.

leuk is dat weer, krijg je 1 msg van 394sojs sold (non ladder) en even later op ladder 600+ maar een clone? wel nee.. die zie je met sint juttemis pas zeker :|

Verwijderd

Termy schreef op 27 november 2003 @ 18:21:
jotheman, als dat ladder is.. een vriend van me heeft ze op ladder en wil ze wel traden.

leuk is dat weer, krijg je 1 msg van 394sojs sold (non ladder) en even later op ladder 600+ maar een clone? wel nee.. die zie je met sint juttemis pas zeker :|
op hell ?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Termy schreef op 27 november 2003 @ 18:21:

Yep dat is ladder, zo ze erg graag ruilen! :)
LAat maar weten evt. accountnaam enzo, mijne is *manhammer03
Thx alvast!

I see dead pixels...

• mvds

mvds

Totally awesome!

FrostXL schreef op 27 november 2003 @ 17:03:
hoe raak je een item kwijt bij het mule?? heb je iemand uit NLD-1 fzo gevraagt?? welke items waren het?
Spel aanmaken, wachten, kijken of je weer kan joinen, zo ja... dan spullen op de grond gooien, ander pupke halen, joinen... En dan realm down krijgen ofzo.. Of unable to join game... Wat de laatste tijd vaak voorkomt...

• Gaius
  • Niet online
Ik zit met een dilemma. :)

Ik heb nu een paladin op lvl70, alle skills die ik wilde hebben zijn gemax't ( fanatism, sacrifice en holy shield), maar wat is nu het beste om nog erbij te nemen?

Conviction erbij om zo in hell physical immunes sneller af te kunnen slachten, of gaan voor die 15% extra defense per lvl defiance?

Overigens begin ik nu eindelijk een beetje fatsoenlijk spul te vinden :)
Net een gloomtrap gevonden, tis misschien niet super, maar bij gebrek aan beter doen we het er maar mee. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Iemand een Arreats Face liggen die ie wil ruilen?

Verwijderd

Heeft iemand nog meer last van ongeloofelijke lag? 's Avonds heb ik een ping tussen de 500 en 900, wat het spelen in hell onmogelijk maakt. Als ik een projectiel voorbij zie vliegen, wordt ik toch geraakt.

• Koffiezuiper
Is het mogelijk om ook games te zien van Nightmare? Aangezien ik nu alleen een list krijg van Hell en dat is voor mij toch echt overkill :{

En ik begin op dit moment erg te twijfelen of me char keuze wel goed was :+ heb nu een level 60 Necromancer en mwah ik hou het wel uit maar de items die ik krijg zuigen enorm en zonder skellies kan ik niets doen :+

Verwijderd

Bij mulen kwijtgeraakt doordat ik zelf een game starte, spullen op de grond gooide en vervolgens exit deed. en vervolgens met mijn mule een join wou doen wat door lag en zo niet lukte :(. Vaak eerder gedaan en toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

alleen de eerste en de laatste minions-groep bij baal zijn fire immune op hell dus tja, niet zo'n ramp ;)

fruitig, uiteraard was dat hell.

jotheman, z'n account is *maddogz, ik heb hem nog niks (kunnen) zeggen maar hij's redelijk vaak/veel online als ie niet hoeft te werken/school dus waarschijnlijk krijg je hem makkelijk te pakken.

alleen mulen gaat 99% van de keren goed hier. is me tot nu toe slechts 1 keer overkomen dat ik een realm down kreeg en toen heb ik snel via open een vriend die game in gestuurd en was niks kwijt. gewoon game maken ruim 5 minuten rond kloten en dan heb je een redelijk zekere garantie dat je veilig kan mulen. game maken en meteen save exit is zeker weten "doei items" ja..

thufir, waarom niet synergies van sacrifice (of een andere skill) ophogen? misschien ook handig om vengeance te halen voor de pi's en zo :)

er is tegenwoordig trouwens weer een maphack van mousepad. de lol is echter dat die idioot 20$ (!) ervoor vraagt. hij zegt erbij dat het wel "zeker weten ondetecteerbaar is" en "gepatched tegen alles van bliz".... alle andere maphacks die er zijn zouden (hoe verbazend) makkelijk te detecteren zijn en dus niet veilig.
beetje te lachwekkend dat je voor een illegale hack meer vraagt dan heel D2 + LoD waard is tegenwoordig...

erg spijtig aangezien ik MH best mis. niet omdat ik de map zo nodig wil zien maar het constante gekut met "what sword you got" "botd? wow, show plz" wordt irritant. even irritant is de enorme massa CRAP op de grond. het was heerlijk spelen met m'n junk filter. helemaal geweldig in duel games. geen oren geen junk op de grond om body pop uit te lokken en tijdens "gewoon" gamen niet "crude sash" en "minor health potion" die het hele beeld vol spammen. ook prettig om runes en jewels en zo een apart kleurtje te geven en ze laten zien op de map zodat je niet kramp krijgt van constant alt drukken. die hele pvp gevoelige zooi (scroll lock, pijltjes laten zien) had ik niet eens aan staan...

zucht... hoe kan blizzard zo koppig en blind zijn :/

[ Voor 42% gewijzigd door Termy op 28-11-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb mijn chars wat geplunderd om mijn nieuwe sorc sneller door hell heen te kunnen spelen, en die loopt dus nu rond met 75/75/85/75, 75% block, fire/cold/lightning absorb, helaas (nog) geen reduce physical.

Ik red mijn 'tank' team members door hun bodies vrij van monsters te maken, ik teleport rond voor wps, etc. Begon in Hell act 1 met een groep, en we stopten na Anya te hebben gedaan (geen rush). Ging van 68 naar 75 :P

Nu nog mijn eerste Wf of Eagle vinden, en dan heeft mijn merc ook een redelijk wapen :P Die heeft slechts 55% resist all of zo op het moment, en een Goldstrike als wapen.

Nu op zoek naar vervanging voor de items die ik van mijn andere chars heb 'geleend', en wanneer dit char hoog genoeg is wat meer mf items overzetten van mijn oude sorc.

Btw, wanneer ik met 0 mf op Nightmare Meph sloop dropt ie zelfs witte items... Niet aardig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 28 november 2003 @ 09:29:
*knip*
er is tegenwoordig trouwens weer een maphack van mousepad. de lol is echter dat die idioot 20$ (!) ervoor vraagt. hij zegt erbij dat het wel "zeker weten ondetecteerbaar is" en "gepatched tegen alles van bliz".... alle andere maphacks die er zijn zouden (hoe verbazend) makkelijk te detecteren zijn en dus niet veilig.
beetje te lachwekkend dat je voor een illegale hack meer vraagt dan heel D2 + LoD waard is tegenwoordig...

erg spijtig aangezien ik MH best mis. niet omdat ik de map zo nodig wil zien maar het constante gekut met "what sword you got" "botd? wow, show plz" wordt irritant. even irritant is de enorme massa CRAP op de grond. het was heerlijk spelen met m'n junk filter. helemaal geweldig in duel games. geen oren geen junk op de grond om body pop uit te lokken en tijdens "gewoon" gamen niet "crude sash" en "minor health potion" die het hele beeld vol spammen. ook prettig om runes en jewels en zo een apart kleurtje te geven en ze laten zien op de map zodat je niet kramp krijgt van constant alt drukken. die hele pvp gevoelige zooi (scroll lock, pijltjes laten zien) had ik niet eens aan staan...

zucht... hoe kan blizzard zo koppig en blind zijn :/
heb het ook gezien ja :D ze site is nu zelfs dood volgens mij

enige wat ik mis is idd dat view equip en het item filter
Skyclad schreef op 28 november 2003 @ 10:56:
Ik heb mijn chars wat geplunderd om mijn nieuwe sorc sneller door hell heen te kunnen spelen, en die loopt dus nu rond met 75/75/85/75, 75% block, fire/cold/lightning absorb, helaas (nog) geen reduce physical.

Ik red mijn 'tank' team members door hun bodies vrij van monsters te maken, ik teleport rond voor wps, etc. Begon in Hell act 1 met een groep, en we stopten na Anya te hebben gedaan (geen rush). Ging van 68 naar 75 :P

Nu nog mijn eerste Wf of Eagle vinden, en dan heeft mijn merc ook een redelijk wapen :P Die heeft slechts 55% resist all of zo op het moment, en een Goldstrike als wapen.

Nu op zoek naar vervanging voor de items die ik van mijn andere chars heb 'geleend', en wanneer dit char hoog genoeg is wat meer mf items overzetten van mijn oude sorc.

Btw, wanneer ik met 0 mf op Nightmare Meph sloop dropt ie zelfs witte items... Niet aardig :(
wat voor items zoek je?

me sorcie is nu level 36 en het gaat erg lekker :) alleen me merc moet wat betere gear krijgen nog, maar dat komt wel goed

meteor en bliz bij baalruns is ideaal, alleen bij de laatste lichting van de minions moet ik wat oppassen (doe enkeld nog normal nu)

is nu enkeld wachten tot ik thundergods aankan en occu kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

LOL ik speel super magertjes diablo en al helemaal niet mf runs, maar gister denk es doe eens gek en ga baal nuke

Vondste:
- Tals armor
- Grand Father
- Jah rune

w000t :) echt dik tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is n sheal rune waard tegewoordig ?

iemand wou m met me traden en hij gaf me dr een PS voor. ik zei nee, kreeg een "wahahahha newb' naar mn kop en hij verliet toen de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:42:
wat is n sheal rune waard tegewoordig ?

iemand wou m met me traden en hij gaf me dr een PS voor. ik zei nee, kreeg een "wahahahha newb' naar mn kop en hij verliet toen de server?
PS? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perfect skull oid? -_-'
waar haal jij die afkorting vandaan? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 11:58:
perfect skull oid? -_-'
waar haal jij die afkorting vandaan? :x
weuh ? dat gebruikt toch iedereen @ battlenet ?

N PS O Chipped ed ?

(Perfect Skull dus :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sheal is wel lekker om zijn 20% increased attack speed.... Maar veel waar dis ie niet hoor.

Maarre... ik zit met twijfels... Ik ben nu lvl 69 dus ik kan mijn Doombringer gebruiken. Nu zit ik alleen met 2 zwaarden, beide lekkere dmg (ong 50-150) en onwijs snelle attack speed (40% increased en fast attack speed zwaarden) wat best lekker er doorheen snijd. Maar ik heb maar 1 Doombringer die nu een Sheal erin heeft zitten. Ik merk dat die twee lekkerder gaan dan die Doom.

Zou ik dan een doom met een schild gaan gebruiken voor de extra def en resist of de Doom met een ander zwaard? Of alleen de Doom (two handed) met bash gebruiken?

Two handed doet ie lekkere dmg (2-3k) en die twee zwaarden samen doen 600-1300. Waar zou ik nou voorkeur aan moeten geven? Ik kan niet kiezen, wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
-=BoKKiE=- schreef op 28 november 2003 @ 11:13:
[...]

heb het ook gezien ja :D ze site is nu zelfs dood volgens mij

enige wat ik mis is idd dat view equip en het item filter

[...]

wat voor items zoek je?

me sorcie is nu level 36 en het gaat erg lekker :) alleen me merc moet wat betere gear krijgen nog, maar dat komt wel goed

meteor en bliz bij baalruns is ideaal, alleen bij de laatste lichting van de minions moet ik wat oppassen (doe enkeld nog normal nu)

is nu enkeld wachten tot ik thundergods aankan en occu kan gebruiken
Ze heeft Whistan's schildje voor de block (met 1 P diamond erin) van mijn javazon gejat, en mijn merc gebruikt Goldstrike die mijn bowazon eerst had (omdat met de leech veranderingen ik anders niet genoeg mana leech meer had voor Buriza :( )

Verder valt het wel mee, ze draagt een thundergod's, maar die lag in een kist te verstoffen. had raven frost gejat van mijn paladin, maar die heb ik vast nog wel ergens liggen.

Mijn oude sorc's merc gebruikte Tal's masker, maar die gebruik ik nu samen met het amulet zelf. De belt heb ik in een kist liggen voor als ik ooit de andere items nog vind.

Op het moment kan ik op Nightmare 2 aanvallen van een bosspack gloams overleven, ben er nog niet zoveel op Hell tegengekomen (en ben erg voorzichtig ermee).

Mijn Paladin was eerst klaargestoomd om Diablo Clone aan te pakken omdat hij 90 res all heeft, maar nu denk ik dat ik voor mijn nieuwe sorc zou gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Skyclad op 28-11-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Mja, ik zou voor doom + schild gaan (als je een redelijk schild hebt) of 2-handed doom anders, want hij doet toch aanzienlijk meer dam (Hoezo met bash en niet concentrate ofzo?).

Over die shael, die is dus echt zeker meer waard dan een ps, omdat psen veel meer droppen en ook nog eens zwaar minder nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz kan niet veel voor je betekenen dan
hoewel ik wel een tal mask en een tal belt voor je hebt eventueel

hou wel rekening dat de clone alles 95 res heeft dacht ik, dus je bent dan vet lang bezig (veel mana pots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Sheal is redelijk makkelijk te krijgen d.m.v upgraden

ik doe veel countess runs met me lower char en ze laat veel runes vallen

ben een paar dagen ook begonnen met een bowazon ben helemaal gek van de Strafe skill hehe net of je een uzi in je hand heb

kreeg eens een mooie bow(nee helaas geen windforce :D iem and over ik neem hem graag van je over :D )

in begin gaat het langzaam maar nu ik die boog kan gebruiken wow kill als een gek nu

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
tntkiller schreef op 28 november 2003 @ 12:39:
Sheal is redelijk makkelijk te krijgen d.m.v upgraden

ik doe veel countess runs met me lower char en ze laat veel runes vallen
GVD.... Heb de countess helemaal opgegeven... Resultaat van 2 dagen lang countess Nm en Hell runs: Wat El, Eld en Eth runes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Skyclad schreef op 28 november 2003 @ 12:59:
[...]

GVD.... Heb de countess helemaal opgegeven... Resultaat van 2 dagen lang countess Nm en Hell runs: Wat El, Eld en Eth runes :/
Wat heb je nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

jah tal armor en gf van baal? not bad, not bad indeed ;)
beste dat ik van baal kreeg of zag droppen was de bonehew die m'n merc gebruikt. vriend van me zag wel WF droppen in een baalrun maar hij lagt nogal vaag daar (lage fps) dus had 0 kans om het ding ook echt te pakken.

gisteren hadden we in een run baal gewoon in 5 secs dood. ging echt ziek snel :D
was een combo van convic pala + firewall sorcs en fana/concentration pala waardoor ik 13k zerk dmg deed... lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Alle runes voor BotD? ;)

Edit: Um en Ist en zo zijn ook al leuk :P

Edit 2: Oh ja, gisteren nog een Bonehew van Mephje gekregen.

[ Voor 27% gewijzigd door Skyclad op 28-11-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

hmm ik heb vandaag de IK helm geruild hoera!
maar nu heeft ie dus 2 sockets en ik vraag me af wat je daar het beste in kan doen (als barb zijnde dus)

ik heb overigens nog een
zakarums hand scepter
iron jang bong staff inc lege socket
the ward gothic shield
bonesnap maul
voor als iemand mij nog een stukje IK wil geven
heb de gauntlets en helm al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Houston3 schreef op 28 november 2003 @ 15:04:
hmm ik heb vandaag de IK helm geruild hoera!
maar nu heeft ie dus 2 sockets en ik vraag me af wat je daar het beste in kan doen (als barb zijnde dus)

ik heb overigens nog een
zakarums hand scepter
iron jang bong staff inc lege socket
the ward gothic shield
bonesnap maul
voor als iemand mij nog een stukje IK wil geven
heb de gauntlets en helm al :P
ladder of non ladder?

non ladder heb ik riem, boots en dacht ik ook de maul

edit: zijn wel 1.09 items

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 28-11-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Skyclad schreef op 28 november 2003 @ 13:18:
[...]
Oh ja, gisteren nog een Bonehew van Mephje gekregen.
Hmmm ik kreeg 3 flawless gems + een magic axe :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
chromeeh schreef op 28 november 2003 @ 15:45:
[...]

Hmmm ik kreeg 3 flawless gems + een magic axe :D
Weet niet wat er verder viel, dat graaiden de anderen snel weg :(

Maar het is geloof ik wel een max Bonehew, dus niet verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb hele mooie gloves gekregen van Diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
GVD.... Heb de countess helemaal opgegeven... Resultaat van 2 dagen lang countess Nm en Hell runs: Wat El, Eld en Eth runes
ach dat geeft niet je kan ze allemaal upgraden

3 El Runes -> 1 Eld Rune
3 Eld Runes -> 1 Tir Rune
3 Tir Runes -> 1 Nef Rune
3 Nef Runes -> 1 Eth Rune
3 Eth Runes -> 1 Ith Rune
3 Ith Runes -> 1 Tal Rune
3 Tal Runes -> 1 Ral Rune
3 Ral Runes -> 1 Ort Rune
3 Ort Runes -> 1 Thul Rune

3 Dol Runes + 1 Chipped Emerald = Hel Rune
3 Hel Runes + 1 Chipped Diamond = Io Rune
3 Io Runes + 1 Flawed Topaz = Lum Rune
3 Lum Runes + 1 Flawed Amethyst = Ko Rune
3 Ko Runes + 1 Flawed Sapphire = Fal Rune
3 Fal Runes + 1 Flawed Ruby = Lem Rune
3 Lem Runes + 1 Flawed Emerald = Pul Rune
2 Pul Runes + 1 Flawed Diamond = Um Rune
2 Um Runes + 1 Topaz = Mal Rune
2 Mal Runes + 1 Amethyst = Ist Rune
2 Ist Runes + 1 Sapphire = Gul Rune
2 Gul Runes + 1 Ruby = Vex Rune
2 Vex Runes + 1 Emerald = Ohm Rune
2 Ohm Runes + 1 Diamond = Lo Rune
2 Lo Runes + 1 Flawless Topaz = Sur Rune
2 Sur Runes + 1 Flawless Amethyst = Ber Rune
2 Ber Runes + 1 Flawless Sapphire = Jah Rune
2 Jah Runes + 1 Flawless Ruby = Cham Rune
2 Cham Runes + 1 Flawless Emerald = Zod Rune

happy cubing :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Om 1 Thul te krijgen (die ook wel gewoon te vinden zijn, en die het niet waard zijn om mee te slepen) zou ik al 243 Eth's moeten oppakken... nee dank je!

Edit: Rekenfoutje verbeterd :P

[ Voor 14% gewijzigd door Skyclad op 29-11-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het grade idee wel leuk, maar ik zou bijvoorbeeld nooit 2 chamrunes wegdoen voor een zodrune, laat staan 100+ ists ofzo, geen zin om het uit te rekenen..:)

Maar het idee dat je zo kunt sparen als het ware vind ik wel heel erg leuk, zo maak je van midrunes al een soort van currency, hoewel het niet heel erg de moeite is tenzij je er echt massa's van opkoopt.

Word er eigenlijk getrade in dit topic? heb nog wat needs en een paar leuke offers op ladder...=)

Hoe denken jullie over de synergie builds trouwens? Ik vind het leuk dat je meer gespecialiseerde chars kunt maken, ookal moet je dan per se in een party spelen, je doet toch meer, je hebt meer aan 1 pure orb sorc en 1 fireball sorc dan aan 2 orb/fb of meteor sorc's.. en het speeld wat anders, hoewel bv alleen maar static/fireball wel saai word..>(

En de huidige droprates, zijn die beter of slechter tov .09? Er dropt wel gigantisch veel, dat maakt mfen wat leuker, maar is het uiteindelijk niet funest voor de markt? Hoewel dat tot nu toe nog erg meevalt imo.:)

Ik ga ook weer eens spelen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

dat runeupgraden is 1 van de dingen die mij nijdig maakt. die zooi is opeens ladderonly gemaakt net zoals veel leuke dingen en dus is "eigenlijk" non-ladder spelen gewoon een soort van "light" of "home" editie van D2. kost bijna evenveel en heeft 100% features minder... om te kotsen gewoon eigenlijk maar ok, wie weet verandert dat nog (ooit).

trade kan in dat andere topic dat daemon had gemaakt, grappig dat vooral hij zich er niet aan houdt maar ok, andere discussie :P

droprates zijn _veel_ hoger dan in 09 en nee dat is niet slecht want nu kan _iedereen_ z'n dingen vinden en vermijdt je dus een hele grote reden voor bots. ik zou nooit zijn begonne met botten als je met "gewoon" mfen leuke dingen kan vinden _voor_ dat je in je kist ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 29 november 2003 @ 17:43:
dat runeupgraden is 1 van de dingen die mij nijdig maakt. die zooi is opeens ladderonly gemaakt net zoals veel leuke dingen en dus is "eigenlijk" non-ladder spelen gewoon een soort van "light" of "home" editie van D2. kost bijna evenveel en heeft 100% features minder... om te kotsen gewoon eigenlijk maar ok, wie weet verandert dat nog (ooit).
ik zie ook niet in waarom mensen non ladder gaan spelen ?

k bedoel: t rot mij geen ene flikker dat ik niet in die top 100 sta :/ als ik maar gewoon kan diabloen ?

toch ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Runeupgraden werkt ook gewoon op non-ladder hoor? En zoveel dingen zijn er nou ook weer niet extra op ladder wat we niet hebben op non-ladder. Wat items enzo, meer niet. Ik mis het allemaal niet hoor. Ik speel gewoon non-ladder en het gaat prima... Als je maar fatsoenlijke items hebt, en met die verhoogde droprate gat dat ook prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 29 november 2003 @ 18:31:
Runeupgraden werkt ook gewoon op non-ladder hoor? En zoveel dingen zijn er nou ook weer niet extra op ladder wat we niet hebben op non-ladder. Wat items enzo, meer niet. Ik mis het allemaal niet hoor. Ik speel gewoon non-ladder en het gaat prima... Als je maar fatsoenlijke items hebt, en met die verhoogde droprate gat dat ook prima :D
waarom non ladder spelen ? (muv oude characters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 18:36:
[...]

waarom non ladder spelen ? (muv oude characters)
Waarom niet? Die ladder vind ik niet echt wat toevoegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 29 november 2003 @ 19:42:
[...]

Waarom niet? Die ladder vind ik niet echt wat toevoegen....
ja, ik weet t ook niet :)

Trang-Oul's Scales
Chaos Armor
(Full Plate Mail)

857 Defense
70 Durability

84 Str Required
Heavy Armor
Clvl Req: 49
Item Level: 32

-40% Item Requirements
+100 Defense vs. Missiles
+40% Poison Resistance
+2 To Summoning Skills (Necromancer Only)
+40% Faster Run/Walk
+150% Enhanced Defense

is dit wat waard ? (ben niet zo into traden )

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb een +2 poison en bone skills amu gevonden. Is dat wat waard? (verder nog +11 energy, replentish life +10 en cold resist +30%)

Nonladder softcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

obsidian schreef op 29 november 2003 @ 19:46:
Ik heb een +2 poison en bone skills amu gevonden. Is dat wat waard? (verder nog +11 energy, replentish life +10 en cold resist +30%)

Nonladder softcore
Nee niet veel waard
Als iemand intresse heeft heb nog een +2 all assa amu + 24% all resis liggen en nog wat crap mods erop roep maar...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.