Zo hier met een hele buts fanatieke piloten (ik miste McFlipp eik

) ENGM-EHAM.
Lekker met veel mensen, en ik stond eral vroeg. (maar de rest kwam laat) geplande ETD as 1930LT dus. Niels komt als eerste, en dan komt Rico, en ook alvast het begin van gezeik

(nofi rico

) ik zag rico als een PMDG737 model!!! Damn, mn FPS zakt zo in 2en als ik Rico in beeld heb

(en mn fps is al niet te hoog, dus dat gedeeld door 2 is dodelijk

) Noujah, ik stond nog op APU en mn fucking BATTFIX doet t niet, dus alles gaat blank. Dammit, nouja vooruit 1 engine gestart en hoppa ff checklist afwerken. Ik stond als enige aan de zuidkant van ENGM, en de rest was NOG STEEDS niet klaar. Inmiddels laat mn klokkie een tijd zien van 1945LT

Nouja, weet je wat, ik taxi alvast naar die gozers toe en wacht daar wel. Jezus, ik moest daar fucking 10 minuten wachten. Toen we eindelijk naar 01L konden taxien gaf de tijd al 1950LT aan

(duur grapje IRL

)
Right, ik line up als eerste en wacht tot de rest aansluit. Ondertussen zit Chi Wai in mn APU te neuzen

(mn APU ruikt naar honing

) Ikke t/o power erop. En Fly roept nog of ik 200ft wil reporten. Ik roep hehehe vooral niet te lang wachten

. "oh ik ga nu wel :P" roept Fly terwijl ik nog genees 50IAS kts heb

STARTEN STARTEN!!
EN TOEN BEGON HET GEZEIK

Ik krijg mn LNAV niet

WTF dacht ik hoe kan dat nou weer??. (hij wilde niet armen op LNAV) en mn Autopilot wilt ook al niet aan

Ik snap er echt niks meer van. Ik doe een pause en reload, en ja hoor, Klote *($&_$&*@(_ zooi, FMC route kwijt, en eenmaal airborn krijg je er NIKS meer in

zucht. WTF IS DIT!?!?! Ik doe echt NIKS aparts met mn PC hoor. Alleen surfen (veilig ja met antivirus en ik klik niet op elke link die ik zie/krijg

) en ASRCen en Flightsimmen, en toch loopt het in de soep???
Nou na veel geklooi pak ik FSNAV erbij, kut ding, dat ding werkt niet met de PMDG

Zucht, noujah dan ga ik maar met mn ND gokken en mikken met de heading select. @$&$(@&*. Goed enroute van 2 waypoints heb ik me uiterst vermaakt met de virtuele KLM1311, KLM77777777777-7 en de KLM36901200977

De 1311 was established dubai, maar missed approach en request vectors to amsterdam runway 86L

Dan ging de andere maar weer aar Dubai en ik moest radar vectors geven

TOen wilde de 1311 na een missed approach door een konijn op de baan, en wilde uitwijken met een Spaceshuttle, sure ik geef je wel radar vectors to ISS

Onderweg naar FL8009 nog een schildpad tegen gekomen

Maar die was niet van de KLM1311, maar hij wilde hem graag oppikken. Dus KLM1311 cleared for fly by with circling the schildpak to try to get it on board

en nog een UFO langs zn TCAS opgemerkt

Prachtig
Nou goed, ik had tevroeg Bremen geroepen, ja wist ik weel vaar VESTA precies ligt

Ik ging ook maar vliegen met doel de approach naar EHAM

EELDE A arrival for 18R, moest nog een 360 holding doen boven artip, maar mn ND gaf geen ATIP aan dus de controller zei wanneer ik kon beginnen

daarna DCT SPY en naar approach on 121,2. Ik mocht eerst helemaal speed terug naar 180, maar ook short approach! (zou ik dan toch voor Rico mogen landen?

ikke dus blij) maar even later riep APP me terug en moest nu heading 360 vliegen. Damn, dat word dus toch achteraan, ik hoor net iemand cleared for the approach. grr, nouja goed, toen nog een base leg heading 270 gevlogen, en werd er van voice server gewisseld, ik dacht shjiiiittttt want ik zie net mn SPY naald draaien dus ILS 18R komt er snel aan, goed een kleine ILS overschoot, met heading 150 (van de andere kant dus) toch een mooie zig ag approach gemaakt met prima ILS intercept. en ik zag Rico opeens weer in beeld en mn fps was weg damn

maar toen verdween ie weer en er was weer leven in mn dia voorstelling

En ik heb echt een hele mooie landing gemaakt. (wel AP pas uit op 200 ft

ik dacht ach we doen wel een autoland voor de 1e keer, maar ik had maar 1 ap aan, dus de 2e kreeg ik niet, dus dan maar uit en dat was op 200ft

.
Nah op het enroute fun en approach + landing na was het gewoon een KAA UU TEE vlucht. Waarom doet die fucking PC/FS gewoon niet normaal???

En alsof dat nog niet erg genoeg is, kom ik er ook nog achter dat mn plaatjes weer fucking verneukt verkleurt zijn
En t past ook nog genees op mn webspace, dus de t*ring met de laatste pics maar
What the f*ck is er toch aan de hand met fs/pc?? ik word hier toch zo ontzettend doodmoe van *zucht*
* Nd heeft het ff gehad met FS, hij gata wel werken aan zn Controller rating met ASRC....