Reactie op Nelis.
quote:
Loebas schreef op 24 October 2003 @ 17:21:
...
en als je goed opgelet had borg
...
Krijg een beetje een vermoeden of jij wel alles goed gelezen hebt.
Of dat je het eenvoudig niet snapt, zal wel 1 van die 2 zijn.
...
en blaat dan nog eens
Ten eerste die quote die je van me doet die hier boven staat, heb ik niet steeds 3 puntjes ertussen gezet dus ... tussen mijn zinnen gezet, laatst nog een hele discussie overgeweest, dat dit ongewenst was, dus quote me ff normaal ja.
En niet net doen of ik dat zo geschreven heb met die ... ertussen, en mij aanspreken over mijn fouten, ga maar eerst even naar jezelf kijken, voordat je commetaar levert.
Herinnering één, "Reageer ontopic", lijkt ook weinig nut te hebben. Ik heb uberhaupt nog geen verklaring gezien waarom deze herinneringen zouden werken.
Hier even een voorbeeld.
Erkens schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
Ik moet zeggen dat het wel duidelijker is, die "mini faq" boven het reply venster
wat boeit het nu dat je het al kent
overigens vind ik die melding bij een oude post helemaal top, wordt het in een keer duidelijk of je met een oud topic te maken hebt of niet handig
Alfredt schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
* Alfredt gaat lekker zeggen dat hij het een goed initiatief vindt.
Ik hoop dat het een beetje effect gaat hebben.
Goedzo crew!
Wokschotel andwoord dan.
Achja, dergelijke reacties van deze 2 waren natuurlijk te verwachten
m-m schrijft dan.
Dus er wordt geflamed op Erkens.
En als toetje wordt er ook nog gezegd.
En dat irriteerd mij, dat geflame al op Erkens en alfredt, en het is in het verleden vaker gebeurd, en ga me niet aanspreken op mijn kleine schrijffoutjes, want het was vrijdag en ik had al een paar potjes bier op.
Maar het is me volledige recht op daar wat op te zeggen, net zo als anderen in dit topic er wat van gezegd hebben.
En kijk maar andere posts van mij na, die zijn wel correct geschreven. miereneuker.
'edit
O ja nog, wat ik reageerde wel een beetje laat daarop, dat geef ik toe, maar ik was even weg geweest, en toen ik terug kwam zag ik het, maar ze waren al een pagina verder.
Maar daarom mag ik altijd nog wel mijn mening zeggen, je kan niet verwachten, dat ik steeds maar naar got moet kijken, omdat ik maar snel reageren moet, voordat er weer een wijsneus komt en die zegt, offtopic.
Zo dat ben ik kwijt, en nu feest vieren, dus ik ben vanaf nu weg, vanavond kan ik weer andwoorden, als er tenminste op mij gereageerd word, (denk het wel).
[
Voor 19% gewijzigd door
Verwijderd op 25-10-2003 12:29
]