Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

www.Goku.nl schreef op 26 juni 2004 @ 19:46:
Precies... ala de multiplayer in Conker's Bad Fur Day. Een leuk extratje. Dan kan het altijd meevallen :)
nu ik het toch zie, is Conker's Bad Fur Day beetje leuk N64 spel ? toch wel 1 van de laatste uitgebrachte spellen.... wel goede verhalen van gehoord, maar kheb graag een mening van mede-tweaker ;) zodat ik hem nog voor een leuk prijsje kan kopen

/me moet maar eerst alle andere 20 N64 spelen nog naar eens gaan spelen die ik pas gekocht heb :/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind het een van de beste games ooit! Als ik 1 woord erbij moet bedenken is het "hilarisch!" Het spel is echt supergrappig, vol met parodiën op bekende films als The Matrix en Saving Private Ryan, plus de zieke ideeën van Rare zelf. Een zingende hoop poep is 1 van de vele voorbeelden :P Echt heel tof! Kopen! :)

Ik heb hem zelf een jaar terug ofzo bij de Intertoys gekocht voor 25 euro geloof ik. Ze hadden er nog een paar.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Yohann!s schreef op 26 juni 2004 @ 20:18:
[...]

nu ik het toch zie, is Conker's Bad Fur Day beetje leuk N64 spel ? toch wel 1 van de laatste uitgebrachte spellen.... wel goede verhalen van gehoord, maar kheb graag een mening van mede-tweaker ;) zodat ik hem nog voor een leuk prijsje kan kopen
Zeker de moeite waard! Inderdaad 1 van de laatst uitgebrachte spellen, en ook de laatste die ik nog in een speelgoedwinkel heb gekocht :)

Je zal vast wel al ergens gelezen hebben dat het spel vol zit vol grove humor. En wel... dat is dan ook zo. Sommige grappen vond ik geniaal (heb echt dubbel gelegen bij bepaalde stukjes), maar op andere momenten wordt het wel erg flauw en puberaal. Maar toch, in z'n geheel bekeken vond ik het wel een humoristisch spel. Vooral alle filmparodie-stukjes zijn erg leuk gedaan. Een gevecht-scene in Matrix style (bullet-time!), de grote invasie uit Saving Private Ryan. Een hilarische parodie op Arnold Schwarzenegger als de Terminator... _/-\o_ En er is ook een (fantastisch) level wat Resident Evil parodieert. Ik vond dat leuker om te spelen dan RE zelf. En net zo eng!
En dan is er ook nog een opera-zingende drol als één van de eindbazen. Zien is geloven. En horen ook trouwens :p Dat liedje wat hij zingt spookt nog dagenlang door je hoofd.

Het is in principe gewoon een platformer, maar wel heel erg gevarieerd. Net als een film is elk level in het spel eigenlijk opgedeeld in scenes. En in al die scenes ben je iets totaal anders aan het doen. Dan eens moet je proberen om een op hol geslagen koekepan te vangen, even later speel je voor stierenvechter en moet je ondertussen een koe zoveel mogelijk pruimensap laten drinken. In één level wordt je door je achteroom (een vampier) veranderd in een vleermuis en moet je slachtoffers voor hem vangen. En er is bijvoorbeeld ook een stukje waarbij je met een soort surfplank over lava heen moet racen, en vlak daarna ben je bezig een dinosaurus te hypnotiseren :p Totaal geflipt. En al die dingen zijn zo goed uitgewerkt dat je zou willen dat ze er een heel spel van hadden gemaakt.

Sommige stukjes zijn wel echt ongelooflijk moeilijk. Op het frustrerende af. Dat je 100x achter elkaar doodgaat op precies hetzelfde plekje. Maar het spel is dan wel weer zo humaan dat het om de haverklap saved. Als je eenmaal iets gehaald hebt
hoef je het nooit meer over te doen. Dat is wel een pluspunt. En het verhaal is zo bizar dat je toch wilt weten hoe het afloopt... daardoor blijf je wel doorspelen. Maar toch is dat wel een klein nadeeltje. Als je snel gefrustreerd raakt door een spel is het wel even doorbijten af en toe. Sommige dingen voelen gewoon oneerlijk aan. Echt een kwestie van uit je hoofd leren totdat je het foutloos kan spelen. Af en toe vond ik het echt irritant... maar toen ik het spel eenmaal uitgespeeld had ben ik dezelfde dag ook weer overnieuw begonnen :) Dat zegt ook wel iets over hoe goed het uiteindelijk toch is.

De graphics zijn ook al fantastisch. Het zou volgens mij zonder problemen op de gamecube uitgebracht kunnen worden... doet zeker niet onder voor het merendeel van de cube-spellen. En ook dingen als alle dialogen die daadwerkelijk ingesproken zijn door (goede) acteurs. En als een personage praat dat z'n lippen precies gesynchroniseerd meebewegen met wat ie zegt... zulk soort dingen. De uitwerking is echt _/-\o_

Al met al zéér aanbevolen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

ik heb hem bij mij (zeeland) ook ergens nog gezien voor maar 20euro ofzo... toen maar laten liggen.. stom |:( ik zal hem nog eens gaan opzoeken !! aangezien ik toch N64 games verzamel is dit geen probleem en ik heb nu al zin om hem te spelen :D !! Danku beide !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.Goku.nl schreef op 26 juni 2004 @ 20:47:
Ik vind het een van de beste games ooit!
Goh wij hebben wel ongeveer dezelfde smaak geloof ik :) Eerst double dragon, nu dit weer... maar fijn om te weten dat er nog meer mensen zijn die zo van dit spel genoten hebben.

Wat ik zelf ook echt heel leuk vond was Greg. "Death" met die grote zeis. En z'n eeuwige gezeur over katten met hun negen levens :D "I can't stand the bastards! Nine lives! Who's the idiot who came up with that?" En als hij daar bij dat water naar die katvissen staat te maaien: "Oh I'm on to you! You're down to your last life mister!" Geweldig :) Ik viel zowat van m'n stoel van het lachen.
Ik heb hem zelf een jaar terug ofzo bij de Intertoys gekocht voor 25 euro geloof ik. Ze hadden er nog een paar.
Hehe, same here. Bij intertoys. 25 euro. Ze moesten zeker hun laatste restje N64 spul kwijt toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zo moeilijk is Conker toch niet trouwens? Ik heb alleen die lava-race een paar keer moeten doen, verder vond ik het nou niet bepaald moeilijk :? Wel groot _/-\o_ Wat betreft moeilijkheid vond ik het een middenmoter. Prima eigenlijk :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.Goku.nl schreef op 27 juni 2004 @ 00:51:
Zo moeilijk is Conker toch niet trouwens? Ik heb alleen die lava-race een paar keer moeten doen, verder vond ik het nou niet bepaald moeilijk :? Wel groot _/-\o_ Wat betreft moeilijkheid vond ik het een middenmoter. Prima eigenlijk :)
Haha, echt? Ik heb toch regelmatig zitten vloeken op dat spel :p

Bijvoorbeeld:

-In het riool waar je door die roterende messen heen moet zwemmen. Hoe vaak ik daar niet doormidden ben gehakt...

-Als je over die irritante duiveltjes heen moet plassen. En ze blijven je maar in brand steken. En je uitlachen ;)

-Dat hele gedoe in die arena. Eerst die dinosaurus, dan al die soldaten. En tenslotte die grote holbewoner. Pfff. Misschien heb ik pech gehad ofzo, maar het heeft lang geduurd voordat ik daar voorbij kwam.

-In die prehistorische grot waar je de baby-dinosaurus moet pletten in dat apparaat. Dát was irritant zeg! Niet zozeer moeilijk, maar hoe moest je in godsnaam weten waar die twee knopjes zaten die je moest raken met je katapult? Misschien heb ik eerder in het spel een hint gemist ofzo. Maar het lukte me uiteindelijk pas na vele uren zoeken en toen kwam ik er nog bij toeval achter.

-In de bijenkorf als je met het machinegeweer al die bijen moet neerschieten die van alle kanten tegelijk op je afkomen.

-Of die kelder die (razendsnel) volstroomt met water. En dan moet je met moeilijk te mikken messen stroomdraden doorhakken die wild alle kanten op bewegen. Zenuwslopend vond ik dat :p

Dat waren allemaal van die punten waar ik toch wel een flink tijdje vast heb gezeten. En dit is alleen nog maar wat er nu zo even snel bij me opkomt. Het was soms wel frustrerend ja. Maar eigenlijk ook wel weer leuk om echt een moeilijk spel (vond ik :P) te spelen.

En groot was het inderdaad ja! Nu ik er zo aan terugdenk... je maakt enorm veel dingen mee tijdens je avontuur. Ben je zeker wel een tijdje zoet mee. Ik vind het ook leuk dat er niet echt een rode draad doorheen loopt. Er is eigenlijk niet eens echt een einddoel. Hij komt gewoon steeds toevallig van de ene in de andere krankzinnige situatie terecht :) Dat ben ik nog in geen enkel ander spel zo sterk tegengekomen. Bijna altijd weet je aan het begin van het spel wat je in grote lijnen te doen staat. Je moet altijd iemand redden of iemand verslaan. Maar Conker heeft dat helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mja, dat 4e punt was inderdaad behoorlijk moeilijk. De rest vond ik wel meevallen :) Ik vind dan bijvoorbeeld een spel als Goldeneye een stuk moeilijker. (Vooral die cheats halen :))

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

dit hang al 2jaar (ongeveer) op me kamer :)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jporeel/conker.jpg
niet op de kwaliteit letten a.u.b. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dito! :9~

Goldeneye heb ik nooit gespeeld trouwens. Daar kan ik niet over meepraten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

WAAAT?!?!?! :| Nooit Goldeneye gedaan?! Ga je diep schamen! :P ;) Goldeneye is een van de beste games ooit, zeker de top 5 van de Nintendo 64. Vind ik dan tenminste... ;) Een inspiratiebron voor vele andere shooters. Als je die nog eens op de kop kan tikken moet je dat zeker doen!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.Goku.nl schreef op 27 juni 2004 @ 23:32:
WAAAT?!?!?! :| Nooit Goldeneye gedaan?! Ga je diep schamen! :P ;) Goldeneye is een van de beste games ooit, zeker de top 5 van de Nintendo 64. Vind ik dan tenminste... ;) Een inspiratiebron voor vele andere shooters. Als je die nog eens op de kop kan tikken moet je dat zeker doen!
Jaja, ik weet het. Heb dat al vaker gehoord ;)
Voordat ik Metroid Prime speelde had ik altijd een beetje een hekel aan het first person perspectief. Nu in Metroid heb ik gezien dat het toch wel leuk *kan* zijn. Ik zal goldeneye en perfect dark ook nog weleens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

jah.. Golden eye was DE shooter op de N64 (daarna kwam voor sommige perfect dark.. maar vond ik minder leuk) je had echt lekkere knal wapens bij golden eye :) en de multiplayer was super !!! die game moet je gewoon gespeeld hebben denk ik, voor de N64 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb in een grijs verleden twee Colecovisions (eentje gekregen van de tegenoverburen) met Atari-adapter gehad. Games zoals Donkey Kong, Lady Bug, Grand Prix, Mousetrap, Time Pilot, Zaxxon en de Smurfen gespeeld. In Lady Bug zat echt een bug in het spel waarmee je buiten het speelveld kon kneuren, recht door de scores heen. Grand Prix was een eenvoudige racegame met een paar verschillende tracks die elke race wel hetzelfde leek. De deuntjes van Mousetrap bleven maar in je kop hangen en Zaxxon was goed voor uren speelplezier _O_.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35806/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-04 19:51

b0p

Anoniem: 115248 schreef op 22 juni 2004 @ 09:43:
[...]

[knip]

Wat ik wel graag ooit nog eens zou willen hebben is een 64DD... vooral voor de F-Zero track-editer :D Maar dan moet je veel geluk en geld hebben. Ik heb me er pas geleden een beetje in verdiept... ik dacht eerst dat het vooral gebruikt werd als enorm opslagmedium, maar het was dus ook een soort modem. Nintendo is allang online gegaan :p En alle spellen konden alleen maar per mail-order van nintendo besteld worden, vandaar dat ze nu zo zeldzaam zijn.
Tokyo Eyes in Parijs heeft nog zo'n 64DD te koop staan (Rue Keller, nabij Place de la Bastille). Prijs rond de 350 euro meen ik mij te herinneren.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:33
nu nog een andere vraag: weet er iemand in Engeland, een games-retro-shop. dus eentje waar je NES / SNES / N64 / Sega systemen e.d. kan kopen ? en graag natuurlijk veeel games
Computer Exchange (http://www.cex.co.uk) heeft meerdere vestigingen in Engeland, waaronder een dedicated retro shop in Londen.

Veel plezier op reis!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

heb eindelijk ook een keer foto's genomen van mijn collectie.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~muld2031/snesgames.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~muld2031/dreamcast.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~muld2031/consoles.JPG

plaatjes zijn klikbaar.

Heb ook nog een ps2 en een xbox maar die staan in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

lekker wat dreamcast games :) (waarom heb je geen gamecube als ik vragen mag? wel een N64 .. en ook xbox & playstation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

b0p schreef op 28 juni 2004 @ 02:21:
[...]

Tokyo Eyes in Parijs heeft nog zo'n 64DD te koop staan (Rue Keller, nabij Place de la Bastille). Prijs rond de 350 euro meen ik mij te herinneren.
heh. Wel bedankt voor de tip, maar dat gaat toch iets boven mijn budget ;)
En ook een beetje ver weg helaas. Ik denk eigenlijk niet serieus dat ik ooit zo'n ding te pakken zal krijgen. Het is meer een soort fantasie. Zeker omdat er ook maar zo weinig spellen voor zijn uitgekomen vind ik het ook niet de moeite waard om er echt hard achteraan te gaan.

Maar als er ooit één op eBay staat met een klein startbod dan zal ik er zeker bij zijn :p
heb eindelijk ook een keer foto's genomen van mijn collectie.
Mooie collectie.
Pocky & Rocky 2 _/-\o_

En hoe is Secret Of Evermore eigenlijk? Het is één van de weinige SNES-rpg's waar ik ook negatieve recensies over lees. Het lijkt haast of er maar een kleine groep mensen is die hem kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

Heb al wel een Gamecube gehad,maar die heb ik geruild voor de xbox.
Heb er nu wel een beetje spijt van,denk dat ik er wel weer een aanschaf,lag er toen aan dat er weinig mooie spellen voor uit waren.

Heb secret of evermore zelf nog niet gespeeld.Heb er de laatste 2 weken zoveel spellen bijgekocht dat ik nog geen tijd ervoor heb.
Gelukkig nog 4 weken en dan vakantie,kan ik ze dan wel proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
En hoe is Secret Of Evermore eigenlijk? Het is één van de weinige SNES-rpg's waar ik ook negatieve recensies over lees. Het lijkt haast of er maar een kleine groep mensen is die hem kunnen waarderen.
Tja... Het is een minder gewaardeerde RPG, dat is waar. Schijnbaar omdat zij is gemaakt door de US tak van Square en die hebben d'r blijkbaar niet zo'n stellair verhaal van gemaakt...

Persoonlijk vind ik het een erg leuk spel... Heb'm een jaar geleden gekocht en heb'm tot halverwege gespeeld. Ongeveer tot waar ik was gebleven toen ik 14 was :D

Moet binnenkort maar eens vakantie opnemen om Secret of Evermore en Grandia 2 uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:38

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Yohann!s schreef op 28 juni 2004 @ 01:35:
jah.. Golden eye was DE shooter op de N64 (daarna kwam voor sommige perfect dark.. maar vond ik minder leuk) je had echt lekkere knal wapens bij golden eye :) en de multiplayer was super !!! die game moet je gewoon gespeeld hebben denk ik, voor de N64 dan.
Minder leuk als Golden Eye?! Nou, voor mij dus echt niet he. In Perfect Dark zitten veel meer coole wapens dan in Golden Eye. De Laptop Gun was echt ultimate. Die kon je dan als secundary function als Sentry Gun tegen de muur plakken zodat jij er met je dubbel Magnum DLX er naast kon staan en zo maakte je echt veel kills. Wat ook zeer vet was, was dat alle statistics (zeer uitgebreid) werden bijgehouden per saved profile inclusief awards en al. Zo kon je precies zien wie er nou echt de beste was. Bovendien zitten er in Perfect Dark ook enkele multiplayerlevels uit Golden Eye.

Eerst vond ik 3d-shooters op een console echt 3x nix, maar naar het spelen va Perect Dark was ik gelijk hooked. Sinds Perfect Dark is 3d-shooteren op een console de bom.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag weer 5 spellen voor de NES binnengekregen.

-Super Mario Bros 2 & 3
Ik had Super Mario Allstars voor de SNES al een tijdje, dus dit had niet echt een hoge prioriteit voor me. Maar nu ik ze dan voor het eerst weer origineel terugzag moest ik toch even een traantje wegpinken. :>
Vooral bij SMB2... ik denk dat ik precies op de goede leeftijd was toen ik dat speelde. Want dat is toch het spel dat de meeste indruk op me heeft gemaakt. Oh man, die muziek... die beelden... wat een herinneringen komen er weer bovendrijven :) Qua sfeer vind ik het nog steeds onovertroffen. Zoveel bizarre vijanden en mooie situaties. Ik vind het ook iets minder abstract dan de andere delen uit de serie. In andere mario-spellen spring je over allemaal bewegende blokjes, maar hier zijn het boomstammen die van een waterval afrollen. Klein verschil misschien, maar het voegde voor mij toch iets toe :)

En dan ook nog
-Chip & Dale Rescue Rangers
-Jackie Chan

Allebei spellen waar ik destijds over had gelezen in het Club Nintendo Magazine, maar geen geld had om ze te kopen. Nu dan eindelijk toch nog :p Ik moet eigenlijk iemand vinden die Chip & Dale samen met me wil spelen. Het spel komt aardig dicht in de buurt van SMB2, alleen dan met 2 spelers tegelijk... wow!

En tenslotte:
-Megaman 2

Ik heb nog nooit een 8bit megaman spel gespeeld (jaja, ik schaam me). En ik geloof dat dit door de meeste mensen als de beste wordt omschreven. Voor zover ik even snel kon zien zag het er wel leuk uit. Mooie muziek ook! Maar wel verdraaid lastig zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

CaptainM schreef op 29 juni 2004 @ 09:25:
[...]

Minder leuk als Golden Eye?! Nou, voor mij dus echt niet he. In Perfect Dark zitten veel meer coole wapens dan in Golden Eye. De Laptop Gun was echt ultimate. Die kon je dan als secundary function als Sentry Gun tegen de muur plakken zodat jij er met je dubbel Magnum DLX er naast kon staan en zo maakte je echt veel kills. Wat ook zeer vet was, was dat alle statistics (zeer uitgebreid) werden bijgehouden per saved profile inclusief awards en al. Zo kon je precies zien wie er nou echt de beste was. Bovendien zitten er in Perfect Dark ook enkele multiplayerlevels uit Golden Eye.

Eerst vond ik 3d-shooters op een console echt 3x nix, maar naar het spelen va Perect Dark was ik gelijk hooked. Sinds Perfect Dark is 3d-shooteren op een console de bom.
ik heb perfect dark zelf nooit gehad namelijk, misschien daarom dat ik hem minder leuk vond.... er zaten wel leuke "speeltjes in" zoals alles vertragen en dan alleen met mes lopen :) maar thad ook nadelen (die gun waarmee je door muren kon schieten, dus je was nooit ergens veilig... ).

ik was ook fan van golden eye om de mines die je op de muren kon plakken, leuke leveltjes, paintball functie, glas kapot schieten enzo.... en de sfeer is goed uit de james bond film overgezet vind ik :) misschien dat ik hem daarom leuker vond... maar perfect dark is en was zeker ook een erg goed spel ! alleen niet zo vaak gespeeld :/ (moet hem nog eens kopen voor mijn verzameling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Yohann!s schreef op 29 juni 2004 @ 17:49:
[...]

ik heb perfect dark zelf nooit gehad namelijk, misschien daarom dat ik hem minder leuk vond.... er zaten wel leuke "speeltjes in" zoals alles vertragen en dan alleen met mes lopen :) maar thad ook nadelen (die gun waarmee je door muren kon schieten, dus je was nooit ergens veilig... ).

ik was ook fan van golden eye om de mines die je op de muren kon plakken, leuke leveltjes, paintball functie, glas kapot schieten enzo.... en de sfeer is goed uit de james bond film overgezet vind ik :) misschien dat ik hem daarom leuker vond... maar perfect dark is en was zeker ook een erg goed spel ! alleen niet zo vaak gespeeld :/ (moet hem nog eens kopen voor mijn verzameling).
Dat was maar één wapen, en die kon je gewoon uitzetten ;) PD was zeker wel beter dan GoldenEye, de multiplayer althans. Mijn tijd staat op 3 dagen en 14 uur met m'n profile >:) En dan speelde ik nog niet eens altijd met dat profile :) En het is alleen multiplayer.
Maar bij PD zaten er gewoon dingen in die ik bij GE miste, bots was een van de belangrijkste, maar ook de teamkleuren (zodat je niet per ongeluk je teammate overhoop schoot) was leuk. En de levels waren imho beter, omdat er goed gebruik werd gemaakt van het feit dat je in PD wél gewoon van dingen af kon springen.

Ik heb trouwens bezig m'n SNES controller op m'n PC aan te sluiten, ik post later nog wel hoe dat is afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Echt cool dit topic. Sommige mensen hier hebben echt een mooie verzameling. Ik heb zelfs chrono trigger een paar keer voorbij zien komen en verder nog een hoop mooie spellen :) WOW!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36

Zeror

Ik Henk 'm!

o0-Bianca-0o schreef op 30 juni 2004 @ 16:04:
Echt cool dit topic. Sommige mensen hier hebben echt een mooie verzameling. Ik heb zelfs chrono trigger een paar keer voorbij zien komen en verder nog een hoop mooie spellen :) WOW!! _/-\o_
Sommige hebben idd een mooie verzameling.
Wat voor verzameling heb jij?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Sinds vorige week heb ik een NES maar ik heb nog maar 1 spel en dat is de 3 in 1 met: Mario bros, Tetris en world cup.

Mijn snes verzameling is beter alleen heb ik van de spellen alleen de cartridge :(
*Super Mario World
*Allstars
*Yoshi's Island
*Donkey Kong 1
*Donkey Kong 2
*Donkey Kong 3
*Illusion Of Time
*Lufia (nederlands maar ik zoek dus de engelse versie)
*Secret Of Evermore
*Legend Of Zelda ALTTP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 115248 schreef op 29 juni 2004 @ 16:14:
...

En tenslotte:
-Megaman 2

Ik heb nog nooit een 8bit megaman spel gespeeld (jaja, ik schaam me). En ik geloof dat dit door de meeste mensen als de beste wordt omschreven. Voor zover ik even snel kon zien zag het er wel leuk uit. Mooie muziek ook! Maar wel verdraaid lastig zeg :p
Goh, als je megaman 2 al moeilijk vindt... het is echt de makkelijkste van de hele serie. Maar wel de leukste ja. Vooral de muziek (Dr. Wily nummer) blijft vet!

Btw, ik ga maar niet mijn hele collectie posten... zie sig voor actuele game lijst :P

[ Voor 8% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 30-06-2004 18:05 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115248 schreef op 29 juni 2004 @ 16:14:
Vandaag weer 5 spellen voor de NES binnengekregen.

-Super Mario Bros 2 & 3
Ik had Super Mario Allstars voor de SNES al een tijdje, dus dit had niet echt een hoge prioriteit voor me. Maar nu ik ze dan voor het eerst weer origineel terugzag moest ik toch even een traantje wegpinken. :>
Vooral bij SMB2... ik denk dat ik precies op de goede leeftijd was toen ik dat speelde. Want dat is toch het spel dat de meeste indruk op me heeft gemaakt. Oh man, die muziek... die beelden... wat een herinneringen komen er weer bovendrijven :) Qua sfeer vind ik het nog steeds onovertroffen. Zoveel bizarre vijanden en mooie situaties. Ik vind het ook iets minder abstract dan de andere delen uit de serie. In andere mario-spellen spring je over allemaal bewegende blokjes, maar hier zijn het boomstammen die van een waterval afrollen. Klein verschil misschien, maar het voegde voor mij toch iets toe :)

En dan ook nog
-Chip & Dale Rescue Rangers
-Jackie Chan

Allebei spellen waar ik destijds over had gelezen in het Club Nintendo Magazine, maar geen geld had om ze te kopen. Nu dan eindelijk toch nog :p Ik moet eigenlijk iemand vinden die Chip & Dale samen met me wil spelen. Het spel komt aardig dicht in de buurt van SMB2, alleen dan met 2 spelers tegelijk... wow!

En tenslotte:
-Megaman 2

toon volledige bericht
De reden waarom SMB 2 zo anders is als al die andere Mario games is omdat het eigenlijk helemaal geen Mario game is. Het spel is in Japan uitgebracht als Doki Doki Panic. Dit was succesvol in Japan, en is in Amerika uitgebracht als SMB2. Het enige verschil tussen de twee games is een paar sprites. De personages uit DDP zijn vervangen door Mario en co... maar dat is eigenlijk alles. Best cheap eigenlijk. Nog een grappig weetje hierbij is dat SMB: The Lost Levels, die op de Mario-Allstars cart op de SNES zit, eigenlijk de echte SMB2 is. In Japan is 'ie ook uitgebracht als SMB2. Maar ze dachten dat die domme Amerikanen/Europeanen dat spel veel te moeilijk zouden vinden, en dus niet zouden kopen. >:)

Chip 'n Dale is trouwens echt een fantastisch NES spel. Ik heb sinds kort allebei de delen (er is ook een deel 2), en het is een van mijn favorieten op de NES. Megaman staat ook zeker in mijn top 10! Van degenen die ik gespeeld heb is 2 het leukst. Niet onhaalbaar moeilijk, en toffe "mans" als eindbazen :)

Wat betreft de PD vs. Goldeneye issue... ik denk dat PD op alle fronten beter is dan Goldeneye... op 1 ding na: de feel. Op een of andere manier is de sfeer in GE beter vind ik. PD vind ik allemaal een beetje te spacy, en bovendien vind ik de alien levels ook wat minder. Op mensen knallen is gewoon leuker :) Goldeneye is voor mij de klassieker.. PD overtreft GE op alles behalve de sfeer. In de Multiplayer is PD superkoel idd, en degene die de laptop gun heeft bedacht is een genie :) _/-\o_

64DD's staan ook wel eens op Ebay trouwens. Op dit moment zelfs... maar meestal worden die wel een euro of 400 helaas... Ben nog steeds aan het rondneuzen though, dus wie weet :)

Wat betreft mijn games collectie... naja, Nintendo collectie eigenlijk... die zal ik ook niet helemaal plaatsen ;) Ik ben op het moment een beetje bezig er een websiteje van te bouwen. Ik post de URL wel als 'ie af is. Ik heb momenteel ongeveer hetvolgende: 3 NESen (1 compleet) met 120 NES games (waaronder ook een aantal pirate carts met XXX-in-1 games), 3 SNESen (2 compleet.. 1 met Street Fighter 2 Turbo in de doos) met 55 SNES games en een SF2 (copybox), 2 N64's (1 compleet) met 32 games en een Dr V64 (copybox), een GB Classic met 11 games (waaronder 1 pirate 21-in-1 cart), een GBA SP (compleet, zilver) met 1 game en een EZFAdvance (256 Mb flashcard), twee Virtual Boy's (1 compleet, 1 boxed) met 14 games en een Blockbuster hardcase koffer (1 VB staat op dit moment op Ebay, dus binnenkort nog 1 VB over :)), 5 Game & Watches (waaronder een Table Top :)), een Gamecube (paars) met 20 games, binnenkort een Panasonic Q :), en nog een zooi accesoires voor van alles en merchandise en zo... Power Glove en Club Nintendo Magazines bijvoorbeeld :D

[ Voor 21% gewijzigd door Captain N op 30-06-2004 18:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@Goku: Zoveel?? Waar laat je dat allemaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@goku maak eens ff pics :) (al was het alleen van de N64 + stuff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb zelf op het moment geen digitale camera helaas. Ik heb momenteel alleen een foto van m'n boxed NES games. Ik zal proberen binnenkort een camera te sjeffen, en er wat fototjes van te maken.

* Captain N ziet het helemaal voor zich tijdens het foto's nemen. "Yeah baby, that's it! Verleidt de camera! Woei!" :P

Het grootste probleem is idd waar ik het moet laten, aangezien ik leef in een studentenkamertje :P Maar alles past nog gelukkig :)

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 30-06-2004 19:46 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Als je eens wat van die collectie verkoopt hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zie mijn sig, ik verkoop constant wel wat op Ebay. Heb nog een stuk of 30 NES games oa voor in de verkoop liggen (die zitten niet bij die 120 games in m'n verzameling ;) :D).. hou het maar in de gaten, of als je speciale verzoekjes hebt dan kan je me een meeltje sturen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Misschien wel leuk, ik vond gisteren in de kast zo'n Philips dingetje. Het is wel een oude console, maar of ie nou goed was :z .... Ik . Gaan casette's in en er zit zo'n verder/terug spoel knop e.d op. Je sloot hem aan op je tv...... Via een toetsenbord(uit mijn hoofd), kon je er mee gamen.....

Zijn er nog meer mensen met zo'n ding en hoe heet ie eigelijk... Aangezien hier veel verzamelaars komen, weet vast wel iemand hoe die heet...
edit:

google leverde niks op (geen plaatje waar hij op stond)

[ Voor 25% gewijzigd door Waypoint op 30-06-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goh, als je megaman 2 al moeilijk vindt...
Ja, bij nader inzien valt het wel mee. Ik zat me in het begin een beetje te ergeren dat hij niet kan bukken en/of omhoog schieten. Maar eigenlijk is dat juist de charme natuurlijk :p
Als je er eenmaal aan gewend bent gaat het best. Ik heb alle 8 de normale levels al gehaald. Zit nu in het eerste van die laatste paar levels vast. Bij die grote draak. Hij weet me altijd te raken en dan stuiter ik zover naar achter dat ik van mn blokje afval :(
Maar wel de leukste ja. Vooral de muziek (Dr. Wily nummer) blijft vet!
Ohja, die ken ik dan nog niet natuurlijk :) Ben benieuwd. Ik vind op dit moment de muziek bij Woodman er echt tussenuit springen. Fantastisch zeg. Zo meeslepend. En emotioneel ook :)
www.Goku.nl schreef op 30 juni 2004 @ 18:13:
[...]

...Doki Doki Panic...De personages uit DDP zijn vervangen door Mario en co... maar dat is eigenlijk alles.
Yup :) Had ik ook al eens gelezen. (er zijn trouwens nog wel een paar (kleine) verschillen. De poppetjes in DDP werden niet kleiner als ze nog maar 1 hartje hadden. En die krab-eindbaas zit ook alleen in SMB2. In DDP vecht je daar voor de 3e keer tegen Mouser. En Nintendo heeft ook de vormgeving een beetje opgepoetst. Mooier titelscherm, hier en daar wat extra frames aan animatie etc).
Best cheap eigenlijk.
Ja, dat zouden ze nu niet meer durven. Nu met internet zou iedereen er ook gelijk achterkomen. Maar toen in die tijd konden ze doen wat ze wilden. En ach, het maakt me eigenlijk ook niet uit. Doki Doki Panic was goed genoeg voor de SMB serie wat mij betreft.
In Japan is 'ie ook uitgebracht als SMB2.
En de amerikaanse versie is in Japan dan weer uitgebracht als Super Mario USA. Terwijl die japanners Doki Doki dus ook al hadden! Nee, geld verdienen waren ze in die tijd ook al niet vies van ;)
Maar ze dachten dat die domme Amerikanen/Europeanen dat spel veel te moeilijk zouden vinden, en dus niet zouden kopen. >:)
Ik denk dat ik er zelf vooral moeite mee gehad zou hebben dat het helemaal niks toevoegt aan de originele SMB. Eigenlijk vind ik zo'n direct vervolg pas echt een cheape zet :p
Chip 'n Dale is trouwens echt een fantastisch NES spel.
Lol ja, maar wel krankzinnig simpel zeg! Ik heb het vanmiddag even uitgespeeld in een half uurtje. Ben maar 2 of 3 keer een leven verloren! En het was de eerste keer dat ik het spel speelde :p Maar ik heb me er wel erg mee vermaakt. Er zitten veel leuke ideetjes in. Vooral dat alles er zo reusachtig uitziet door hun ogen. Zweetdruppeltjes als ze een tomaat dragen, en een openstaande kraan als waterval :) Ik zal ook eens op zoek gaan naar deel 2!
Wat betreft mijn games collectie
_/-\o_
Very nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jups, je hebt helemaal gelijk met al je info over SMB2/DDP ;) Liever goed gejat, dan slecht zelf gemaakt natuurlijk ;) En ik vind SMB2 ook zeker een leuk spel, maar de minste van de Mario games... omdat het gewoon geen Mario game is :) Ik had liever dezelfde releases als in Japan gehad.

En ja, Chip 'n Dale is idd wel erg simpel... net zoals deel 2, die is ook heel makkelijk. Maar wel erg leuk. Met z'n 2-en is het trouwens moeilijk, zeker als je met iemand speelt die het niet goed kan.. dat is wel leuk. Totdat de andere speler game over is en moet kijken hoe jij de rest van het spel uitspeelt :P Deel 2 is trouwens een stuk lastiger te vinden dan het eerste deel. De titel wordt trouwens meestal genoemd als Rescue Rangers ( 2 ) ;) Zonde dat er nooit een SNES vervolg op is gemaakt.

Over de SNES gesproken... Boogerman? Iemand? Dat vond ik als klein jongetje echt helemaal geweldig! Gooien met snot, scheten laten, boeren laten... _/-\o_ Jammergenoeg heb ik hem niet op cart (wel op m'n copybox). Het is geen geweldig spel, maar het idee is (/was) koel :P En dat voor op een Nintendo console!

[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 30-06-2004 21:42 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Vandaag twee nieuwe aanwinsten (naast m'n heel erg niet-retro Mario Golf op de GC): Quackshot en Sparkster (Rocket Knight Adventures), beiden voor de Megadrive.

Bij Dr. Games in Utrecht geruild voor een stapel retro games waar ik van af wilde. Vijf MD games, 2 DC games en 2 unboxed SNES games. Nu zul je zeggen "Man! Wat een rot deal! Waar zit je met je hoofd!", maar het waren stuk voor stuk games die ik _echt_ niet aan de straatstenen kwijt zou kunnen raken. Persoonlijk ben ik blij er van af te zijn (waren games die op EBay voor 1-3 euro per stuk weg gaan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb Sparkster los op de SNES, ziet er wel tof uit. Nog niet uitgebreid gespeeld trouwens... deed me in eerste instantie een beetje denken aan Super Ghouls & Ghosts... oe! POR_NL gaat verder... :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.Goku.nl schreef op 30 juni 2004 @ 21:48:
Ik heb Sparkster los op de SNES, ziet er wel tof uit. Nog niet uitgebreid gespeeld trouwens... deed me in eerste instantie een beetje denken aan Super Ghouls & Ghosts...
Nee Sparkster kan veel meer dan die ridder. Vooral die raket-moves zijn echt tof als je ze een beetje onder de knie hebt. Kun je het hele level doorstuiteren :)

Super Ghouls & Ghost is juist heel simpel en straightforward. En sadistisch moeilijk >:) Een soort ikaruga onder de platformgames ;) Ik ben op een goede dag eens gekomen tot in een level waar hij op een klein houten vlot op een wel hele wilde zee vaart terwijl de vijanden van alle kanten op hem afkomen. Is me daarna nooit meer gelukt. Net zo vaak ga ik al af in het eerste level. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als je Super Ghouls & Ghosts al moeilijk vind, dan moet je Ghost & Goblins op de NES eens proberen :) SGG was goed te doen, GG een stuk minder :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@goku: ik zal ebay eens in de gaten houden maar ik zoek meer de wat zeldzamere spellen (rpg's) voor de snes die komen daar niet zo vaak voorbij :( maarja geduld is een schone zaak he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Hm, ik moet een verlengkabel hebben voor SNES controllers, heb je die toevallig in de aanbieding Goku :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hehe, nee, dat toevallig niet :P Ik kan al mijn Nintendo's bedienen vanuit m'n bed, en vanaf m'n bank zonder verlenging (:7), dus nooit behoefte aan verlengkabeltjes gehad ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o0-Bianca-0o schreef op 30 juni 2004 @ 23:44:
@goku: ik zal ebay eens in de gaten houden maar ik zoek meer de wat zeldzamere spellen (rpg's) voor de snes die komen daar niet zo vaak voorbij :( maarja geduld is een schone zaak he ;)
snes rpg's zie ik best vaak op marktplaats. Vaker dan op ebay om wat voor reden dan ook. Ik heb chrono trigger, mario rpg, final fantasy II & III, legend of mana & illussion of gaia allemaal van marktplaats af gekocht. Alleen Terranigma heb ik via eBay.

Wel altijd vragen of het engelse schermteksten heeft, want dat "vergeten" sommige mensen nogal eens te vermelden :( Voor je het weet zit je met een duitstalige versie van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:40
Ik ben misschien ook nog van plan om eens een N64 te kopen en dan opzich puur voor zelda ( ook die nieuwe met die fluit ofzo ) maar Majora's Mask ( das toch de 1e volgens mij ja :) ) die heb ik toen nog op de Pc uit weten te spelen echt heeeeel goed spel.

Wij hebben jaren geleden ( toen woonde mijn broer nog thuis.. das lang geleden ) een N64 gehuurd bij de videotheek voor een week, kostte toen 20 gulden ofzo met 4 spelletjes. En toen Golden Eye geleend van vriend en bij die gehuurde spellen zat Duke Nukem, wat een onwijs bruut spel was dat dat hebben we echt zoooveel gespeeld :P dan had je zo'n level met een piratenschip en een soort kasteel met 1 torentje waar dat grote wapen dan lag en altijd met je jet pack langsvliegen en proberen de ander eruit te knallen :P dat heeft echt voor veel humor gezorgd :P

Ben nu ook weer veel SOM aant spelen ( Secret Of Mana ) en ook Yoshi's Island 2 ( of is er maar 1 deel, iig met baby mario ) en ben echt alles op 100 aant doen, is tot zover nog prima gelukt zit nu aant begin van world 3, en heb ook de bonuslevels van wereld 1 en 2 op 100. Volgens mij was het toch zo dat als je alle bonuslevels op 100 hebt je iets extra's krijgt?? Heb ik ooit gehoord maar had nooit gehaald maar het gaat me dit keer wel lukken :) en ook maar weer eens als ik echt vakantie heb of niets te doen proberen Zelda op de SNES uit te spelen binnen 7 uur ( oude record ;))

Moet World Cup ook nog ff bij die gozer bestellen :) nu ik die plaatjes weer zie denk ik Ja die moet ik hebben toch wel :P

[teringmodus] jezus wat een smilies weer !! ff wat weghalen, ik zou ook gek worden! [/teringmodus]

[ Voor 5% gewijzigd door orange.x op 01-07-2004 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Majora's Mask is de tweede ;) En volgens velen (waaronder ik) minder goed dan Ocarina of Time, de eerste. Vooral het tijdsaspect vind ik nog al jammer. Yoshi's Island 2 bestaat trouwens niet. Het is Super Mario World 2, oftewel Yoshi's Island. Het 'vervolg' heet Yoshi's Story.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:40
www.Goku.nl schreef op 01 juli 2004 @ 10:18:
Majora's Mask is de tweede ;) En volgens velen (waaronder ik) minder goed dan Ocarina of Time, de eerste. Vooral het tijdsaspect vind ik nog al jammer. Yoshi's Island 2 bestaat trouwens niet. Het is Super Mario World 2, oftewel Yoshi's Island. Het 'vervolg' heet Yoshi's Story.
Je hebt gewoon 2x gelijk ;)

Ik bedoelde idd gewoon Yoshi's Island, en die ik op de Pc uitgespeeld heb was Ocarina of Time, met dat fluitje, erg leuk om te spelen :) Met dat paard rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-05 15:16
www.Goku.nl schreef op 30 juni 2004 @ 20:12:
Zie mijn sig, ik verkoop constant wel wat op Ebay. Heb nog een stuk of 30 NES games oa voor in de verkoop liggen (die zitten niet bij die 120 games in m'n verzameling ;) :D).. hou het maar in de gaten, of als je speciale verzoekjes hebt dan kan je me een meeltje sturen.
Eyy ik heb van de week bij jou super mario bros 2 gekocht op de NES..
Heb hem ook aan de praat een beetje alcohol deed wonderen..

Zal eerdaags ook een paar fototjes posten maar
zit ondertussen op:

N64 met 49 spellen
Snes met 18 spellen
Nes met 14 spellen
Dreamcast met 26 spellen(House of the Dead 2 met 2 guns _/-\o_ )
PSX met 13 spellen
Megadrive met 17 spellen
2 32x games
2 mega cd games
1 saturn game (panzer Dragoon _/-\o_ )
Gb + Gba met 15 games
en een lynx met 23 games

niet retro

een Cube met 10 games
xbox met 6 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

:) Dat is toevallig. En inderdaad.. als een NES spel tegensputtelt altijd ff wat alcohol er overheen halen. Werkt uitstekend.

Ik zie dat je een Lynx hebt.. hehe, dat is lang geleden. Toen was Nintendo qua marketing nog goed bezig. De Lynx was veel mooier dan de Gameboy, maar toch kocht haast iedereen een Gameboy :P De Lynx was zelfs al in kleur! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
www.Goku.nl schreef op 01 juli 2004 @ 12:45:Ik zie dat je een Lynx hebt.. hehe, dat is lang geleden. Toen was Nintendo qua marketing nog goed bezig. De Lynx was veel mooier dan de Gameboy, maar toch kocht haast iedereen een Gameboy :P De Lynx was zelfs al in kleur! :)
Vergeet niet dat die Lynx een enorm lomp ding was/is vergeleken met de Gamboy. Denk dat ie 't mede daarom niet echt gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

En omdat de meeste devolopers Gameboy games maakten, en geen Lynx games. Dat was voor mij iig de voornaamste reden om die Lynx niet te kopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 01-07-2004 13:52 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
.Sachiel schreef op 01 juli 2004 @ 13:40:
[...]

Vergeet niet dat die Lynx een enorm lomp ding was/is vergeleken met de Gamboy. Denk dat ie 't mede daarom niet echt gemaakt heeft.
Enorm lomp vind ik ook weer wat overdreven
Hij was groter maar ik kreeg tenminste geen kramp in me handen zoals ik met alle modellen gameboy op de GBA na wel krijg.
en het 2de model lynx was al een stuk handzamer

Het grootste nadeel van de LYNX was dat hij 6 batterijen gebruikte en dan nog maar anderhalf uur meeging,
dus zat je nog vast aan de adapter en dan is de pret van een handheld snel weg.

Ik heb er 2 gehad, nu nog 1 in leven en op zijn minst net zoveel pret meegehad als met de GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

volder schreef op 01 juli 2004 @ 12:24:
[...]
N64 met 49 spellen
nog meer consoles en games
maak eens ff pics ;) en als je games kwijt wilt.... })

edit: ik bedoel vooral de N64 dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 01-07-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Yohann!s schreef op 01 juli 2004 @ 17:35:
[...]

maak eens ff pics ;) en als je games kwijt wilt.... })

edit: ik bedoel vooral de N64 dus.
De N64 met wat games
Van de meeste games heb ik de doosjes en boekjes ook, maar die liggen veilig opgeborgen op de bolder.....
en nee helaas ik wil niks kwijt :p

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~volder/Consoleshit/N641.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~volder/Consoleshit/N642.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ben ook nog in de atari jaguar gestonken... ;) Heeft iemand die computer ook nog? Het was eigenlijk een flop maar toch heb ik veel plezier mee gehad door doom en nog belangrijker: bruce lee _/-\o_ dit spel vindt ik zo geweldig.
Zijn hier nog meer mensen met een jaguar, voor die tijd wasttie echt krachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

volder schreef op 01 juli 2004 @ 20:26:
[...]

De N64 met wat games
Van de meeste games heb ik de doosjes en boekjes ook, maar die liggen veilig opgeborgen op de bolder.....
en nee helaas ik wil niks kwijt :p

[afbeelding]

[afbeelding]
wow _/-\o_ word wel een beetje jaloers :+ wil ik ook hebben :9 mooie collectie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah. Vandaag is Jikkyou Oshaberi Parodius voor de Super Famicom gearriveerd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat :'(

Ik heb zo'n Fire converter die ook 2 extra sleufjes heeft voor spellen met een FX-chip. Doet het altijd geweldig. Ik heb Mario RPG met die converter helemaal uit kunnen spelen. Maar bij dit spel weigert hij. Ik heb zelfs m'n reserve-snes (in nieuwstaat) uit de doos gehaald en aangesloten, kijken of hij het daar dan wel op zou doen... maar ook niet :(

ari3 heeft ergens in deze topic gezegd:

"De Super Famicom versie van Jikkyou Oshaberi Parodius heeft een SA-1 processor in de spelcassette om te assisteren bij het decomprimeren van het lopende commentaar tijdens het spel."

Dat zal het probleem dan wel zijn denk ik. Jammer is het wel. De plaatjes achterop het doosje en in de handleiding zien er echt :9~ uit. Ik baal wel een beetje dat ik het niet kan spelen.

En zo begint dus mijn zoektocht naar een goedkope Super Famicom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@surrounded: Ik hou marktplaats al een tijdje in de gaten maar chrono trigger (usa) en terranigma heb ik nog niet langs zien komen helaas want die wil ik toch nog wel aan mijn collectie toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na die recente posts begon het te kriebelen, en ben ik ook maar eens gaan tellen ;)

NES met 18 spellen
Gameboy/GBA met 43 spellen
2x SNES met 45 spellen (waaronder 6 USA en 9 JAP) (
offtopic:
Edit: 46 spellen. [opschep]Was de earthbound bigbox vergeten mee te tellen omdat die apart op de plank staat ;) [/opschep]
)
N64 met 21 spellen
Virtual Boy met 9 spellen
Gamecube met 23 spellen

+ nog 8 van die Zelda Windwaker speelgoedpoppetjes en ook een paar van Mario, Luigi, Peach, Toad & Yoshi

+ 1 door Shigeru Miyamoto gesigneerd t-shirt :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 01-07-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o0-Bianca-0o schreef op 01 juli 2004 @ 21:22:
@surrounded: Ik hou marktplaats al een tijdje in de gaten maar chrono trigger (usa) en terranigma heb ik nog niet langs zien komen helaas want die wil ik toch nog wel aan mijn collectie toevoegen :)
Chrono Trigger met doosje en boekje! Eergisteren aangeboden :p Mail hem snel, misschien heeft ie nog niet verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
ohja das waar ook (ik d8 dat dat om een JAP versie ging) maar sowieso had ik die kerel meteen nadat ie eropstond gemaild, maar tot nu toe nog geen reactie :( nu is er inmiddels ook al 40 euro geboden (al hecht ik weinig waarde aan die boden daar)

[ Voor 15% gewijzigd door Bianca op 01-07-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op 01 juli 2004 @ 21:09:
Bah. Vandaag is Jikkyou Oshaberi Parodius voor de Super Famicom gearriveerd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat :'(

Ik heb zo'n Fire converter die ook 2 extra sleufjes heeft voor spellen met een FX-chip. Doet het altijd geweldig. Ik heb Mario RPG met die converter helemaal uit kunnen spelen. Maar bij dit spel weigert hij. Ik heb zelfs m'n reserve-snes (in nieuwstaat) uit de doos gehaald en aangesloten, kijken of hij het daar dan wel op zou doen... maar ook niet :(

ari3 heeft ergens in deze topic gezegd:

"De Super Famicom versie van Jikkyou Oshaberi Parodius heeft een SA-1 processor in de spelcassette om te assisteren bij het decomprimeren van het lopende commentaar tijdens het spel."

Dat zal het probleem dan wel zijn denk ik. Jammer is het wel. De plaatjes achterop het doosje en in de handleiding zien er echt :9~ uit. Ik baal wel een beetje dat ik het niet kan spelen.

En zo begint dus mijn zoektocht naar een goedkope Super Famicom ;)
toon volledige bericht
Ik weet niet hoor, maar kun je met die Fire convertor ook Japanse spellen spelen? Ik dacht dat die alleen voor US games was en niet voor JAP games. Dus misschien heb je wel een JAP only convertor of zo nodig :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 02 juli 2004 @ 11:27:
[...]
Ik weet niet hoor, maar kun je met die Fire convertor ook Japanse spellen spelen? Ik dacht dat die alleen voor US games was en niet voor JAP games. Dus misschien heb je wel een JAP only convertor of zo nodig :?
Nee, hij speelt normaal gesproken ook Japanse spellen af. Alle andere Super Famicom spellen die ik heb doen het tenminste :p Dit is voor het eerst dat hij een spel weigert.

Gisteren op een rommelmarkt nog de SFamicom versie van Streetfighter II gekocht. Doet het ook perfect. Wat een geweldige game was dat zeg _/-\o_
Ik ben alleen de helft van de controls vergeten ;) Alleen Ryu en Ken (mijn favorieten van vroeger) weet ik nog helemaal. Maar Chun Li had toch ook een move waarbij ze een projectiel afschoot? En hoe ging ook alweer die legendarische spinning piledriver van Zangief? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 115248 schreef op 02 juli 2004 @ 13:31:
[...]

Nee, hij speelt normaal gesproken ook Japanse spellen af. Alle andere Super Famicom spellen die ik heb doen het tenminste :p Dit is voor het eerst dat hij een spel weigert.

Gisteren op een rommelmarkt nog de SFamicom versie van Streetfighter II gekocht. Doet het ook perfect. Wat een geweldige game was dat zeg _/-\o_
Ik ben alleen de helft van de controls vergeten ;) Alleen Ryu en Ken (mijn favorieten van vroeger) weet ik nog helemaal. Maar Chun Li had toch ook een move waarbij ze een projectiel afschoot? En hoe ging ook alweer die legendarische spinning piledriver van Zangief? :)
Zangief SPD = 360 graden draaien en een slagknop.
Chun Li fireball is pas vanaf SF2 Turbo verkrijgbaar ;). Maar halve cirkel van achter naar voor (onderlangs) op de control pad en ook een slagknop.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die Spinning Pile Driver was echt moeilijk. Is me echt maar een paar keer gelukt :P Street Fighter is voor mij nog steeds HET vechtspel. Beter dan Mortal Kombat en Tekken vind ik. Ik had vroeger ook een Street Fighter stickeralbum, en ik had ALLE stickers!! 8) (Heb hem nog steeds trouwens.) Heb voor de SNES Street Fighter 2, Street Fighter 2 Turbo, en Street Fighter 2 Alpha. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
In het augustus nummer van consol.at een video game tijdschrijft uit Oostenrijk, staat in het retro rubriekje de Vectrex centraal. Mijn eigense Vectrex prijkt daar op de eerste pagina!!! Artikel staat ook op mijn site als pdf. En de webtipp: www.vectrex.nl !!

Ik had via mijn site het verzoek gekregen wat foto's te maken voor hun artikel.

Geinig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jeej! Weer wat Nintendo spulletjes binnen :)

* Een NES met kabels, 3 controllers, en een Advantage joystick
* Super Mario Bros / Duck Hunt (C)
* Super Mario Bros 2 (CIB)
* Super Mario Bros 3 (CIB)
* Megaman 2 (CIB)
* Noah's Ark (CIB)
* Disney's Adventures in the Magic Kingdom (CIB)
* Tetris (CB)
* Talespin (CIB)
* Metroid (C)
* Kirby's Adventure (C)
* Metal Gear (C) (beschreven)
* Turtles II (C)
* The Adventures of Bayou Billy (C)
* Robocop (C)
* Famicom Convertor met een 64-in-1 Famicom Cartridge 8)

SNES met kabels en 2 controllers
* Asterix (C)
* Aladdin (C)
* Super Mario All-Stars & Super Mario World (C)
* Arcade's Greatest Hits

* Mario Party 3 (C) (N64)

Heb ik weer wat te doen van het weekend :) Even een kort legendaatje: C = Cartridge, I = Instructions, B = Box, dikgedrukt is dubbel (dus te koop/te ruil). Meel maar als je wilt dat ik iets ervan op Ebay zet. Ik ga eens even kijken hoe die vage Famicom Convertor werkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 03-07-2004 19:02 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

kirby op de N64 is best wel leuk :) mix van 2D en 3D

offtopic:
wil ik dus ff mededelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, jammer alleen dat 'ie helemaal op het laatst is uitgekomen, waardoor 'ie nogal moeilijk te krijgen is. Hetzelfde geldt voor Pokemon Stadium 2... ik moet het nu doen met een duitse versie :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 15:56

AntiPasta

d1 m0z4rella

www.Goku.nl schreef op 02 juli 2004 @ 17:50:
Die Spinning Pile Driver was echt moeilijk. Is me echt maar een paar keer gelukt :P Street Fighter is voor mij nog steeds HET vechtspel. Beter dan Mortal Kombat en Tekken vind ik. Ik had vroeger ook een Street Fighter stickeralbum, en ik had ALLE stickers!! 8) (Heb hem nog steeds trouwens.) Heb voor de SNES Street Fighter 2, Street Fighter 2 Turbo, en Street Fighter 2 Alpha. :)
Haa, nog een SF fanaat _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Voor mij is Streetfighter ook echt de onbetwiste keizer, en met die opsomhype van zojuist dan maar meteen mijn SF spellen:

GBA:
- Super SF 2 Turbo X Revival nieuw
- SF Alpha 3 nieuw

SNES:
- Street Fighter II US cart-only

PSX:
- Street Fighter Alpha 3 ex-rental

DC:
- Street Fighter Alpha 3 compleet

Saturn:
- SF Zero 2, wat mij betreft de beste _/-\o_
- Xmen VS SF boxset compleet
- Marvel Super Heroes VS Streetfighter compleet + spine

PS2:
- Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition

Ben nog naarstig op zoek naar SF Collection (PAL) en SFZ3 (JP) voor de Saturn maar die zijn nou niet bepaald makkelijk te vinden :(

Oja, en een Jaguar heb ik ook nog, maar alleen Doom en Cannon Fodder erbij :-(

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Voor de Nintendo fans, ophalen in Belgie:
http://cgi.benl.ebay.be/w...ory=11248&item=5106152430

Afbeeldingslocatie: http://i17.ebayimg.com/01/i/02/10/3e/65_1_sb.JPG

Nee, ik ben niet de verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohann!s schreef op 05 juli 2004 @ 13:46:
kirby op de N64 is best wel leuk :) mix van 2D en 3D
Mwoah... ik ben een groot Kirby-fan. Maar dit is mijn minst favoriete spel uit de serie. Er zitten beslist een paar geniale ideeën in. Dat je twee eigenschappen kan combineren was echt een gouden greep bijvoorbeeld. Degene die dat bedacht heeft verdient een medaile! _/-\o_ Ik hoop dat ze dat nog vaker zullen gebruiken!
Het geeft echt een gevoel van onbegrensde mogelijkheden, heel erg cool. Grafisch is het ook één van mijn favoriete N64-spellen. En er zitten ook een paar fantastische liedjes in.

Maar over de controls was ik minder enthousiast. Het voelt gewoon niet zo precies allemaal. Ik vind het vaak moeilijk in te schatten of je een sprong wel of niet zult halen. In makkelijke levels is dat niet zo'n ramp, maar er zitten ook stukjes in waar je echt goed moet springen en dan wordt het irritant.

En ook kan Kirby niet meer ongelimiteerd zweven! Ik snap wel dat ze het daarmee minder makkelijk willen maken... maar kom op... het is Kirby! Het voelt een beetje als heiligschennis om zijn eigenschappen in te perken :p Straks maken ze nog een spel waarin hij niet kan zuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-04 19:46
Iemand nog enig idee waar mario party 3 nog goed verkrijgbaar is. Hier in NL zie ik hem eigenlijk nooit aangeboden worden, en laat dat nou net de ene zijn die ik nog mis voor de n64 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb vorige week eens die nieuwe Kirby voor de GBA geprobeerd (iets met mirror in de titel :P), waarin je met 4 Kirby's tegelijk op het scherm zit. Ik heb nu een paar levels gedaan, maar tot heden vind ik het nog niet zo... ik ben er nog niet over uit waarom niet, maar op een of andere manier voelt het niet als Kirby :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

nadd schreef op 05 juli 2004 @ 22:02:
Iemand nog enig idee waar mario party 3 nog goed verkrijgbaar is. Hier in NL zie ik hem eigenlijk nooit aangeboden worden, en laat dat nou net de ene zijn die ik nog mis voor de n64 :(
Mail me even naar het mailadres in mijn profiel. Misschien kan ik iets voor je betekenen.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Weet iemand hier iets over converters voor de snes??

Nu heb ik eindelijk chrono trigger kunnen bemachtigen (cart only) maar van wat ik gelezen heb moet je voor sommige spellen ook nog een special convertor kopen van een bepaald merk ofzo. Dus nu moet ik snel op zoek naar een converter maar welk merk kan ik dan het beste nemen of maakt dat niks uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14:31
Fire converter met FX chip ondersteuning pakt het meeste wel, alleen Mario RPG en nog een game werken er niet op omdat Nintendo daar een of andere beveiliging op heeft gezet. Maar met die converter zit je iig vrij safe.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
oke thanks maar aangezien ik nu snel op zoek moet heb ik niet echt veel te kiezen. Wat ik wel vaak zie is een honeybee converter, heeft daar iemand ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

o0-Bianca-0o schreef op 06 juli 2004 @ 18:53:
oke thanks maar aangezien ik nu snel op zoek moet heb ik niet echt veel te kiezen. Wat ik wel vaak zie is een honeybee converter, heeft daar iemand ervaring mee??
Ik kan mij herinneren dat wij ooit eens een Cube party hadden in Tilburg in november 2002, en dat daar Lamsh zat, die ook een Honeybee convertor had en een bepaald Amerikaans spel neit opgestart kreeg. Ik weet niet meer welke precies, maar ga voor een Fire convertor, zit je altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Laatst online: 22-04 19:51

b0p

Anoniem: 104748 schreef op 01 juli 2004 @ 20:51:
Ik ben ook nog in de atari jaguar gestonken... ;) Heeft iemand die computer ook nog? Het was eigenlijk een flop maar toch heb ik veel plezier mee gehad door doom en nog belangrijker: bruce lee _/-\o_ dit spel vindt ik zo geweldig.
Zijn hier nog meer mensen met een jaguar, voor die tijd wasttie echt krachtig!
Heb hier ook een Jaguar staan maar vind Dragon The Bruce Lee Story maar een matige game. Speel er af en toe nog wel een een potje Rayman op (ziet er fijn uit en speelt wel aardig).

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 06 juli 2004 @ 18:27:
Fire converter met FX chip ondersteuning pakt het meeste wel, alleen Mario RPG en nog een game werken er niet op omdat Nintendo daar een of andere beveiliging op heeft gezet. Maar met die converter zit je iig vrij safe.
Mario RPG werkt er wél op. Ik heb Mario RPG, en een fire-converter... en ik heb het spel probleemloos helemaal uit kunnen spelen (heb ook weleens geruchten gehoord dat er op een punt halverwege het spel problemen op zouden treden... niks van gemerkt).

Het enige spel dat ik niet aan de praat krijg met m'n fire converter is nog steeds Jikkyou Oshaberi Parodius.

En inderdaad Bianca, ik zou toch voor een Fire converter gaan. Zelfs als dat betekent dat je wat langer moet wachten/meer moet betalen. Het is het echt waard. Andere converters zullen het misschien ook wel doen, maar mijn ervaring is dat het elke keer weer een gok is. Vroeger heb ik nogal eens wat SNES-spellen gehuurd, en dan kregen we ook elk weekend een andere converter mee... maar dat was echt een drama soms. Drie keer terug naar de game-o-theek fietsen voor een andere converter :( Niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14:31
Ken het ook niet persoonlijk met Mario RPG, maar dat had ik dus op diverse fora gelezen dat hij er op een bepaald punt mee op hield. Alleen maar beter dus als het wel werkt :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 15:56

AntiPasta

d1 m0z4rella

b0p schreef op 06 juli 2004 @ 22:09:
[...]

Heb hier ook een Jaguar staan maar vind Dragon The Bruce Lee Story maar een matige game. Speel er af en toe nog wel een een potje Rayman op (ziet er fijn uit en speelt wel aardig).
Ik vind Rayman echt fantastisch _/-\o_ _/-\o_
Dan moet je eigenlijk wel de Saturn/PSX/PC versie hebben, dan is de muziek ook nog eens beter :-)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
wow dat wordt moeilijk die fire converters zijn best moeilijk te krijgen (heb er eerlijk gezegd nog nooit een te koop gezien) ik zit te twijfelen om de gok te wagen. Ik ken iemand met 2 converters maar dat zijn de volgende: AD-29 universal adaptor en een universal adapter van datel
electronics

nu las ik op internet ergens dat die ad-29 soortgelijk zou zijn aan de fire adapter. Eigenlijk wil ik wel snel zo'n ding hebben want als ik eindelijk chrono trigger heb wil ik die wel meteen testen :) dus nu weet ik het ff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Wat er bij mij van de week binnenkwam :D

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SIMG0001.jpg

Een heuze gouden versie van het N64 spel The Ocarina of Time :) (Helemaal vanuit Australie) (17 Euro incl. verzendkosten)

Dat spel heb ik nu volgens mij al 5 keer.

[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 08-07-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Wat is er zo speciaal aan de Collector's Edition??
Kheb er nog nooit van gehoord trouwens.

Maar het ziet er wel heel mooi uit. :9~

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Vanitas schreef op 08 juli 2004 @ 18:33:
Wat is er zo speciaal aan de Collector's Edition??
...
Hij is van goud :)

Naja, de kleur dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Voor de mensen die van het originele Donkey Kong, Lemmings, Solomon's Key, Mario Sunshine, Mario 64, en Super Mario World houden: Mario Vs. Donkey Kong voor de GBA is een aanrader :) Ben er nu een tijdje mee bezig, en het is een erg verslavende game. Beetje ala Solomon's Key een sleutel pakken, waarmee je een deur in kan. Af en toe komt er een level in voor wat me deed denken aan Lemmings, met een rij mini-mario's achter je aan :) Probeer het eens zou ik zeggen! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36

Zeror

Ik Henk 'm!

www.Goku.nl schreef op 09 juli 2004 @ 01:34:
Voor de mensen die van het originele Donkey Kong, Lemmings, Solomon's Key, Mario Sunshine, Mario 64, en Super Mario World houden: Mario Vs. Donkey Kong voor de GBA is een aanrader :) Ben er nu een tijdje mee bezig, en het is een erg verslavende game. Beetje ala Solomon's Key een sleutel pakken, waarmee je een deur in kan. Af en toe komt er een level in voor wat me deed denken aan Lemmings, met een rij mini-mario's achter je aan :) Probeer het eens zou ik zeggen! :)
IK ben ook bezig met mario vs donkey kong. Ik kan er maar niet vanaf blijven zo verslavend dat het spel is. alle oude bekende characters zijn ook terug :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja klopt. Die paarse springende beestjes zijn wel grappig vind ik :) (Die uit SMB2) Over SMB2 gesproken... dat gooien van die beestjes komt daar vandaan :) Heb jij al geprobeerd die high scores te verbeteren? In sommige levels is dat echt moeilijk! Ik zit nu in een level met van die plankjes die een beetje heen en weer zweven door de lucht, die is echt rot. Al 10 levens verloren ofzo :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o0-Bianca-0o schreef op 06 juli 2004 @ 23:14:
wow dat wordt moeilijk die fire converters zijn best moeilijk te krijgen (heb er eerlijk gezegd nog nooit een te koop gezien)
Hm ja, bij nader inzien moet je eigenlijk ook wel erg veel geluk hebben om precies zo'n converter te vinden denk ik.
ik zit te twijfelen om de gok te wagen. Ik ken iemand met 2 converters maar dat zijn de volgende: AD-29 universal adaptor en een universal adapter van datel electronics

nu las ik op internet ergens dat die ad-29 soortgelijk zou zijn aan de fire adapter. Eigenlijk wil ik wel snel zo'n ding hebben want als ik eindelijk chrono trigger heb wil ik die wel meteen testen :) dus nu weet ik het ff niet
Ik heb van allebei nog nooit gehoord. Maar als ze niet te duur zijn kun je de gok natuurlijk wel wagen :) En ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar Chrono Trigger! :p (het zal je vast niet tegenvallen trouwens, wat een geweldig spel _/-\o_ ). En als je die persoon echt kent kun je misschien ook wel vragen of je ze allebei even mag uitproberen. Dan weet je in ieder geval zeker dat Chrono Trigger erop werkt.

Het zou natuurlijk kunnen dat die ad 29 inderdaad hetzelfde is als de fire adapter (alleen minder bekend). Wie weet. Let er in dat geval dan even op dat er 2 extra sleufjes in zitten aan beide kanten van de grote connector. Dan kun je echt bijna alle spellen erop spelen. En vooral ook Mario RPG die specifiek van die extra sleufjes gebruik maakt. Mario RPG is zeker ook aan te bevelen :) Natuurlijk niet zo episch en indrukwekkend als Chrono Trigger, maar wel zwaarverslavend en erg grappig. Ook één van de beste SNES rpg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Super Mario RPG.. jammer dat ik die niet heb. Echt onbetaalbaar.

Ik heb ondertussen een leuke collectie opgebouwd. Kan niet echt uitbreiden omdat ik een jaar ga Back-packen in Australie..

Ik zal binnenkort mijn collectie eens posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 15:48

markvt

Peppi Cola

Ik ben al tijden opzoek naar een master system 1 als iemand er een van de hand doet, stuur me maar een mail.

Zie ook de achtergrond van MEKA als je wil zien hoe die eruit ziet.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

* Captain N kijkt eens wat voor convertor hij eigenlijk heeft...

Hm... ook een Fire :) Ik heb ook een Professor SF2 copybox, en een SNES met een PAL/NTSC switch :) Ik heb nog niet uit kunnen proberen of ook Super Famicom spellen op die copybox af te spelen zijn, maar USA/PAL carts werken prima :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 09-07-2004 19:11 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Voor diegene die op zoek was naar een Fire converter. Op www.marktplaats.nl wordt er momenteel eentje aangeboden zoek op de volgende advertentie "Converte voor de snes". Ding ziet er niet uit, zolang die maar werkt. Nee, het is niet mijn advertentie anders had ik de spelfout wel verbeterd ;)

De Fire converter komt trouwens ook in verschillende soorten. De een spelt bijv. wel spellen met Super FX af en de andere Fire converter weer niet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
thanks voor de tip, maar ik heb bij toeval een fire converter kunnen kopen. Toen ik dus die andere wou kopen bleek die verkoper ook nog een fire converter te hebben liggen. Handig toch? Dus de converter heb ik al, nu het spel nog :) maar dat zal nog wel een weekje duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 16:54

Wom

Ik heb gister op een Jaguar een een Virtual Boy gespeeld. En van allebei is het te snappen dat het flops zijn :P

Die Virtual Boy is gewoon ongezond voor je ogen, zelfs de ingebouwde pauzes zouden al eerder mogen komen naar mijn idee.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.