Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
De MegaCD bedoel je? Was wel jaren 90 trouwens. Dat was gewoon een addon die je onder (MegaCD 1) of naast (MegaCD 2) je Megadrive prikte. Kon je CD games afspelen. Leuk die filmpjes en muziek hoor bij games, maar het stelt eigenlijk in de meeste gevallen vrij weinig voor van wat ik ervan gezien heb. (iig geen 699,- gulden waard wat het destijds gekost heeft, zal daarom ook wel niet zo'n succes zijn geweest :))

Afbeeldingslocatie: http://pelikonepeijoonit.net/kuvat/megacd.jpg
Megadrive + MegaCD

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/32x.jpg
Megadrive II + MegaCD II + 32X

Zou toch nog graag is zo'n MegaCD 1 willen hebben, jammer dat je ze hier praktisch nooit ziet :(

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy op 05-05-2004 23:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is wel aan te komen hoor, reken wel op zo'n 100euro.
Sonic CD is bijv. een erg leuk spelletje :)

En hij is idd geflopt door de erg hoge prijs en weinig voordelen (wat filmpjes, beter geluid) net zoals de 32x geflopt is door de hoge prijs en te weinig spellen.
Maar die 32x is echt zeldzaam.

Als ik iets graag wil hebben dan is het wel een megacd en/of 32x :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
32X is hier gangbaarder als een MegaCD 1 (zeker in doos), heb er al 2 in doos in handen gehad (helaas maar 1 van me zelf, zie setup op de onderste foto :)) en op eBay zijn ook wel is 32Xjes langs komen. Een MegaCD 1 in doos ben ik in dit land nog niet tegen gekomen alszijnde te koop helaas :(

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 06-05-2004 10:30 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 06 mei 2004 @ 10:29:
32X is hier gangbaarder als een MegaCD 1 (zeker in doos), heb er al 2 in doos in handen gehad (helaas maar 1 van me zelf, zie setup op de onderste foto :)) en op eBay zijn ook wel is 32Xjes langs komen. Een MegaCD 1 in doos ben ik in dit land nog niet tegen gekomen alszijnde te koop helaas :(
Ik zet binnenkort op eBay een MegaCD 1 (PAL) in doos. Het enige wat mist is de originele stroomadapter, verder is alles er: metalen montage platen, schroeven, audio kabels, handleiding en orginele spellen die bij het pakket hoorden: Sol-Feace, Cobra Command en Sega Arcade Classics.

Te koop t.e.a.b. boven de 450 euro :7

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Dan liever 1 voor 100 van onze vrienden van over het kanaal :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 06 mei 2004 @ 10:29:
Ja idd, meestal zie je de MegaCD2 idd.
ari3 schreef op 06 mei 2004 @ 14:55:
En dat gaat verkopen denk je?
Die stoomadapter is toch vereist, iig voor de Megadrive heb je de orginele nodig (werkt wel met sommige universele adapters, maar grote kans dat de MD vervroegd de geest geeft).
En dan nog: MegaCD2 = 100euro, is 1 zo zeldzaam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 06 mei 2004 @ 16:26:
[...]

Ja idd, meestal zie je de MegaCD2 idd.

[...]

En dat gaat verkopen denk je?
Die stoomadapter is toch vereist, iig voor de Megadrive heb je de orginele nodig (werkt wel met sommige universele adapters, maar grote kans dat de MD vervroegd de geest geeft).
En dan nog: MegaCD2 = 100euro, is 1 zo zeldzaam dan?
De eerste is reatierf zeldzaam, een megacd2 voor meer dan 50e los kopen is teveel geld, een megacd 1 wil wel 75-100e los opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

ah, mooi dat de topic weer leeft :D

Zelf viel koninginnedag in A'dam een beetje tegen (was er ook laat), ik heb zo'n Pac-Man tabletop van Midway/Coleco gekocht voor 3 euro en een Diddy Kong Racing cartridge van 5 euro en voor de rest wat Japanse cultfilms (Takashi Miike _/-\o_ )... maar voor de rest alleen maar Nintendo 64's waar die handelaartjes dan 50e voor wilden hebben |:(

<pimp modus>
* AntiPasta 's Mega CD 2 komt van de vuilnisbelt (werkt perfect), en ik heb afgelopen zomer 2 32X'en nieuw & compleet gekocht voor 25e per stuk :7 </pimp modus>

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultimateb schreef op 05 mei 2004 @ 18:20:
Silverbolt, realgamers, misschien geinteresseerd in een Sonic the Hedgehog Birthday pack? Mail me anders ff (zie profiel).
K'heb er al een. Toen destijds al een keer ingesealed gekocht. Maar bedankt voor het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op koninginnedag nog iets lijps tegengekomen. Een master system converter (orgineel) voor de Megadrive. Kostte me maar 10 Euro in doos. Ben ik erg blij mee. Daarnaast heb ik nog wat aankopen gedaan. Een aantal donkeykong Country Videobanden voor de handel. Wie heeft interesse. Mail me maar. Ik verkoop ze waarschijnlijk voor 10 Euro p.s. Daarnaast heb ik een aantal Sonic Toyz en Sonic Chaos + Sonic Adventure DX (Cube) gekocht voor de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 06 mei 2004 @ 14:55:
[...]

Ik zet binnenkort op eBay een MegaCD 1 (PAL) in doos. Het enige wat mist is de originele stroomadapter, verder is alles er: metalen montage platen, schroeven, audio kabels, handleiding en orginele spellen die bij het pakket hoorden: Sol-Feace, Cobra Command en Sega Arcade Classics.

Zo meneer denkt echt dat hij zoveel waard is, zonder de adaptors. Ik ben het met speedy eens 100 Euro is hij misschien nog wel waard. Ari3 je stelt me teleur. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Best wel tof om al die dingen weer terug te zien. Zo heb ik al mijn games en snes weer uit het stof gehaald.

Games:
Donkey Kong 1,2,3
Super mario Allstars
Super Aleste
F-Zero
Killer instinct
Star Wing
Parodius
R-type
Kuifje in Tibet
Mario Kart
Super Street Fighter 2 (op kon.dag voor €5,-)
Pro Action Replay 2
Game Genie
en een super game boy.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Ik had zelf helaas geen tijd om op de rommerlmarkt van Koninginnedag te gaan struinen maar zijn er meerdere van dat soort gelegenheden die interessant zouden kunnen zijn voor een retro gamer?

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:45

Robin F.

5 micron is huge

Er zijn het hele jaar door zat vlooienmarkten in het hele land, kijk bijv. eens op http://www.xs4all.nl/~mkalk/orgburo.htm voor een lijst. Vandaag waren er zelfs twee bij mij in de buurt, weer wat NES spul erbij :)

-Gumshoe
-Paperboy 2 (helaas net zo slecht als op de SNES :( )
-Lemmings (weer diezelfde levels... maar ja dat was te verwachten)
-Pin Bot

En een Aziatische verzamelcartridge met alle Mario spellen die in Japan voor de NES zijn uitgebracht. Super Mario Family heet-ie. Inclusief Famicom-to-NES adapter :D

Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://meterkast.adsl.utwente.nl/~martijn/collectie/ngpc.jpg

Net binnen gekregen met de post :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:42
Mag ik vragen wat je voor die set hebt betaald? In de US werd die geloof ik via EB Games voor $50 ofzo aangeboden...

EDIT:
Mooi setje trouwens, maar wel een vies kleurtje zeg :P

[ Voor 22% gewijzigd door Liegebeest op 11-05-2004 17:05 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op 11 mei 2004 @ 17:04:
Mag ik vragen wat je voor die set hebt betaald? In de US werd die geloof ik via EB Games voor $50 ofzo aangeboden...

EDIT:
Mooi setje trouwens, maar wel een vies kleurtje zeg :P
80 euro incl verzendkosten en die kleur, tsja is de standaard kleur van een NGPC als je een andere kleur wilt mag je er ook redelijk voor gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Hey, ik heb ook net een NEO GEO Pocket gekocht met setje spellen. Waaronder Sonic !!! Ik had de emulator en ROMS al gedownload voor een review, maar het viel niet tegen!

Leuk voor van de zomer. Mijn zoontje van 4 is ook al Sonic fan.

eGameUniverse op Ebay verkoopt ze los, kom je op ongeveer zelfde bedragen uit. $ 29 voor de console, $5-$10 per spel (zonder doosje wel in case zoals hierboven).

Mijn bestelde spellen:
Bust a Move
Turf Masters (Golf, maar erg leuk)
Puzzle Link
Metal Slug 1 en 2
PacMan
Last Blade
Sonic

Leuk spul. Ik heb volgens mij ook nog een Dreamcast game waarmee dit te linken is (Capcom vs SNK?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Ik ben van plan binnenkort eens te gaan zoeken naar een 2ehands psx of ps one. Liefst een one, want dat lijkt me wel leuk portable voor op vakantie. Zijn er nog bijzondere dingen waar je op moet letten? (minder degelijke series, bepaalde onderdelen die snel stuk gaan?)

...of is dat nog niet retro genoeg voor dit topic?

[ Voor 10% gewijzigd door Charly op 12-05-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xienix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04-2022
Nieuw !
De Sega 16-bit Paper holder voor al uw papieren en tijdschriften !

Afbeeldingslocatie: http://www.xienix.demon.nl/photo/Foto12.jpg

Dit is een oude Sega CD 1 (us) die ik ooit op een rommelmarkt heb gehaald voor weinig geld.
Bij aansluiten leuke melding dat ie niet op mn pal megadrive kon (only ntsc !!! foei !) en maar voor andere doeleinden nuttig gemaakt.

Laten we zeggen.... 300 euro ? :)
Zeer zeldzaam !

:+ 8)7

Ok ok... het klopt wel dat je ze niet vaak ziet en ik zag ze in adam liggen voor een belachelijke hoge prijs. Maar het schijnt dat sommige mensen hier graag geld aan uitgeven als verzameling.
Ben zelf helemaal nes fan maar ik vind dat sommige mensen wel erg veel vragen voor 2e hands consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Charly schreef op 12 mei 2004 @ 13:06:
Ik ben van plan binnenkort eens te gaan zoeken naar een 2ehands psx of ps one. Liefst een one, want dat lijkt me wel leuk portable voor op vakantie. Zijn er nog bijzondere dingen waar je op moet letten? (minder degelijke series, bepaalde onderdelen die snel stuk gaan?)

...of is dat nog niet retro genoeg voor dit topic?
Ja, koop vooral geen PSX met model nummer SCPH-1002... krijg je bijna gegarandeerd problemen met de lens. Als je een 2ehandsje koopt zou ik sowieso letten op de lens, dat is zo ongeveer het kwetsbaarste onderdeel, en niets is frustrerender als een console die geen discs meer kan lezen :X

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
AntiPasta schreef op 13 mei 2004 @ 12:19:
[...]

Ja, koop vooral geen PSX met model nummer SCPH-1002... krijg je bijna gegarandeerd problemen met de lens. Als je een 2ehandsje koopt zou ik sowieso letten op de lens, dat is zo ongeveer het kwetsbaarste onderdeel, en niets is frustrerender als een console die geen discs meer kan lezen :X
Alle Sony consoles zijn erg zwak qua drive. Ze gaan bij dagelijks gebruik hooguit 1.5 jaar mee in mijn ervaring.

Bekijk eens een eerste generatie Japanse PC Engine CD-ROM. Metalen drive-loopwerk! Doet het nog steeds na 15 jaar! Dit i.t.t. Sony PS1/PS2: plastic loopwerk waar wel erg veel speling in zit, dual pick-up lasers die doorbranden, enz. Gewoon goedkope troep. Ik wou dat ik gewoon een high-end versie van de PS2 kon kopen met een kwalitatief goede drive. Ik zou daar best 300 euro extra voor over hebben.

Het overigens over het algemeen zo dat Sony producten op mechanisch gebied erg slecht zijn. Klepjes, videorecorder mechaniek, CD-lades. Allemaal zodanig ge-engineerd dat het vlak na de garantieperiode stuk gaat.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:24:
[afbeelding]

Net binnen gekregen met de post :9~
Ik moet zeggen dat ik er ook een hele tijd aan heb zitten denken om dat ding te kopen vooral voor Sonic Pocket Adventure, maar één van de dingen die me er altijd van weerhield was het feit dat bij geen enkele van die setjes met games je de originele doosjes er bij krijgt maar alleen zo'n plastic bakje. En ja als ik zoiets wil hebben dan moeten er absoluut doosjes bijhebben en natuurlijk een handleiding.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die zijn ook wel te krijgen, alleen dat kost je een stuk meer. Heb mijn NGPC ook in normale doos samen met 4 games. Sonic Adventure en Fatal Fury heb ik los, maar daar was de prijs dan ook naar.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/PK57V5TS4FW6/p.jpeg

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy op 13-05-2004 16:30 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
AntiPasta schreef op 13 mei 2004 @ 12:19:
[...]

Aight, daar heb ik wat aan. :) Nou was een psx sowiso eigenlijk 2e keus. Maar nu ga ik denk ik zeker voor een ps one.
Ik heb er een op het ook bij een 2e hands shop, waar je ook garantie krijgt. Evt aanwezige lens probs. zijn dus niet echt een ramp. Dan hebben ze hem snel genoeg weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
DarkM schreef op 13 mei 2004 @ 15:57:
[...]

Ik moet zeggen dat ik er ook een hele tijd aan heb zitten denken om dat ding te kopen vooral voor Sonic Pocket Adventure, maar één van de dingen die me er altijd van weerhield was het feit dat bij geen enkele van die setjes met games je de originele doosjes er bij krijgt maar alleen zo'n plastic bakje. En ja als ik zoiets wil hebben dan moeten er absoluut doosjes bijhebben en natuurlijk een handleiding.
Zijn best te krijgen met doosje, alleen kost dat VEEL meer. Dit is niet echt uit verzamel overwegingen maar gewoon voor de lol om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play-asia heeft nog wel games in doosjes kost meteen 4-5x zoveel als losse carts dus dat is een eigen keuze.

Het gaat mij vooral om de games zelf, als ik ze eens voor een net prijsje met doosje en boekje kan krijgen is dat leuk, maar zeker nog geen must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op mensen, krijgt niemand meer leuke dingen binnen?

Ik krijg als het goed is binnenkort binnen:

Turtles IV : Turtles in Time (te veel lol mee gehad!)

Afbeeldingslocatie: http://i8.ebayimg.com/01/i/01/cf/dc/df_1.JPG

En een Fire Converter

Afbeeldingslocatie: http://i17.ebayimg.com/02/i/01/ce/0b/4c_1_b.JPG

Ben overigens nogsteeds op zoek naar:

Lufia (USA boxed)
Lufia 2 (USA boxed)
Chrono Trigger (USA boxed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 20:19:
Kom op mensen, krijgt niemand meer leuke dingen binnen?
Nee op het moment niet... ben aan het sparen voor mijn reis naar Tokyo komende zomer... DAN heb ik pas leuke dingen om te laten zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
AntiPasta schreef op 15 mei 2004 @ 13:11:
[...]

Nee op het moment niet... ben aan het sparen voor mijn reis naar Tokyo komende zomer... DAN heb ik pas leuke dingen om te laten zien :*)
Yep, prijzen zijn daar echt super. Lekker browsen in al die winkeltjes die tweede hands games verkopen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Alhoewel, ik zag vandaag dat mijn ouwe zooi op ebay best redelijk verkoopt, dus heb ik nog maar een MVS 1-slot gekocht voor 45 euro incl. verzending en ben ik nu aan het bieden op een JAMMA kast :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Wie van dit forum heeft een Wonderswan, is het wat? Zo ja welke spellen zijn leuk (geen japanse rpg's graag :) )

Het viel me van de week op dat Videopac console en spellen voor zo goed als niets verkocht worden via marktplaats en ebay. Ik heb vroeger alleen Atari en Vectrex gespeeld, en later colecovision, intellivision. Heeft er iemand een Videopac en speel je daar ook nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ik heb ooit een Videopac met 66 spellen (64 ervan boxed _/-\o_ ) op de zwarte markt in Vleuten gekocht voor 20 euro... vond het maar niets, allemaal van dat Atari 2600-achtig spul, dus toen probeerde ik het te verkopen... heb er nu iets van 80e al op gevangen en ik heb nog aardig wat spellen liggen. Het gaat inderdaad voor bijna niets weg, zelfs de spellen die op www.videopac.info als "Extremely Rare" staan aangemerkt brengen maar zo'n 10 euro op |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Vectrex Dude schreef op 16 mei 2004 @ 18:19:
Wie van dit forum heeft een Wonderswan, is het wat? Zo ja welke spellen zijn leuk (geen japanse rpg's graag :) )
WonderSwan is cool. Goede spellen:
  • Guilty Gear Petit
  • Mr. Driller
  • Pocket Fighter
  • Final Lap 2000
  • Beatmania
  • Street Dancer
  • Daimakaimura (Ghouls 'n Ghosts) ultra, ultra, super moeilijk
  • Tane o makutori (Seed Planting Bird) erg verslavend
  • Turntablist DJ Battle
  • Shanghai Mini
  • Tekken Card Challenge
  • Wild Card
  • Densha de Go! 2
  • Puzzle Bobble Mini
Complete WonderSwan catalogus vind je hier.
PS. WonderSwan is niet retro. Worden nog steeds spellen voor gemaakt. :)

[ Voor 15% gewijzigd door ari3 op 16-05-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
ik was de zolder aan het opruimen en toen kwam ik een atari 2600 tegen met 4 spellen :D, alleen de adapter doet het niet :(
voor de rest is hij in prima staat en ik ga vandaag lekker retro-gamen :D
nu nog wat meer spellen ervooer D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Mijn NeoGeo Pocket is net binnen gekomen. Het is een carbon-black versie (ik kon geen kleur kiezen, bleef een verrassing). Camera is hier even niet, maar foto volgt.

Erg leuk ding, hoewel er niet al te veel spellen voor gemaakt zijn is er voor elk wat wils. En de spellen die er zijn, vallen niet tegen.

Doet een beetje denken aan de gamegear, alleen compacter. Ik ga weer even Bust-a-move spelen (ja ik heb een vrije dag!), tot later ....

Afbeeldingslocatie: http://www.vectrex.nl/gfx/neogeo.jpg

(foto van het web)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool carbon look, je zier eigenlijk alleen die lich blauwe die ik heb overal, zou er best nog eentje bijwillen met zo'n speciale print

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn verjaardags opbrengst [:D]

Afbeeldingslocatie: http://meterkast.adsl.utwente.nl/~martijn/collectie/birthday.jpg

NGPC games:

Boxed: puzzle bobble mini , dark arms en baseball stars
Loose: Sonic pocket adventure en cherry master

Soul calibur 2 universele arcade stick
Gameboy Player voor mijn gamecube
Prince of persia the sands of time voor de x-box
Serious sam: the next encounter voor de gamecube

En mijn famicom mini box was binnen met de soundtrack van super mario brothers [:D]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.C. Munchkin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-08 21:12
Het viel me van de week op dat Videopac console en spellen voor zo goed als niets verkocht worden via marktplaats en ebay. Ik heb vroeger alleen Atari en Vectrex gespeeld, en later colecovision, intellivision. Heeft er iemand een Videopac en speel je daar ook nog mee?
Ik heb verschillende videopac-computers. Ook een G7200 met ingebouwd beeldscherm. De meeste spellen brengen inderdaad weinig op. Dat hangt echt af van de zeldzaamheid van het spel (een nummer achter in de 50 brengt bijvoorbeeld veel meer op) . Ik speel regelmatig nog een spelletje op de videopac (meestal Atlantis). Maar heel spectaculair zijn de meeste spellen niet :Z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Kleine toevoeging, maar wel een leuke :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/sunset.jpg

Sunset Riders voor de SNES

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xienix schreef op 12 mei 2004 @ 16:13:
Nieuw !

[afbeelding]

Dit is een oude Sega CD 1 (us) die ik ooit op een rommelmarkt heb gehaald voor weinig geld.
Bij aansluiten leuke melding dat ie niet op mn pal megadrive kon (only ntsc !!! foei !) en maar voor andere doeleinden nuttig gemaakt.
dan is er vast nog wel een product wat je kan helpen. datel heeft toendestijds een convertor cartridge uitgebracht, en voila, je kan een ntsc mega cd aansluiten op een europese megadrive. de mijne doet het nog steeds prima hoor !

oh, en voor ik het vergeet: je kan dan ook alle games (NTSC, PAL) spelen. CDX heete die cartridge geloof ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Jammer dat die cartridges duurder zijn als een NTSC console :) (of je moet er een met geluk vinden, maar goed dat geld voor alles).

[ Voor 37% gewijzigd door Speedy op 19-05-2004 18:54 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Nintendo© BALLOON FIGHT™ (1988) hier bij ons op het dorp bij Van Garderen** gehaald. (echte ouwerwetse retro-speelgoedzaak) waar dit console dik 15 jaar onder de toonbank lag.

Nintendo "first generation" Handheld

Aanklikbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/glashio/retro/small/box_front.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/glashio/retro/small/box_back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/glashio/retro/small/console_front.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/glashio/retro/small/console_back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/glashio/retro/small/instruction_booklet.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/glashio/retro/small/nintendo.gif

* glashio heeft vroeger voor Fl. 60 Popeye gekocht waarbij je drenkelingen moest redden van een branded schip :9, en Donkey Kong = Dualscreen

** Nee ze zijn nie meer verkrijgbaar ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die Neo Geo Games een beetje saai, alleen maar Fighting games. Geen enkel leuk avonturenspelletje, alleen Neo Poke Kun is wel vet. Toch blijft het feit dat ikzelf onderhand al de volgende games bezit: Sonic Pocket Adventure, Metal Slug 1 en 2, King of Fighters R2, Puzzle Link 2, Puzzle Bobble, Faselei(G.V.D Japans), Last Blade en Golf.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gamer heeft pas echt iets lijps gekocht. Een converter voor de NES die er als een cassette uitziet. Hier gaan Amerikaanse cassettes in. Nog voor geen 50 Eurocent op de rommelmarkt gekocht. Dat is pas cheap! Daarnaast nog bij Gameshop Enschede een aantal leuke dingen gekocht. Ze hebben de hele Gameshop ondersteboven gegooid en er een lijpe winkel van gemaakt. het is daar nu net een soort Kijkshop voor Gamers. Stoer hoor, ik zou er eens een kijkje nemen als ik jullie was, want ze hebben daar nog veel Retro spul liggen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto??

En zou graag een keer langskomen maar Enschede is wel erg ver weg om een SNES spelletje te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Xienix schreef op 12 mei 2004 @ 16:13:
Nieuw !

<knip>

Dit is erg makkelijk op te lossen met wat soldeerwerk. Je kan namelijk 2 switches inbouwen: 1 om van 50 naar 60 Hz te switchen en een om van Pal naar NTSC te switchen. Zo kan je je Megadrive in 60 Hz NTSC opstarten en zal de Sega CD het wel doen.

zie (model 1): http://www.phantasy-star-...faqs_html/md1_switch.html
en (model 2): http://www.phantasy-star-...c/faqs_pdf/md2_switch.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb hier nog twee NES-sen staan met een paar spellen of course. Pas geleden nog Super mario bros 3 en Powerblade voor 5 euro gekocht.

Ook heb ik nog twee oude grijze gameboy's liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 25-05-2004 13:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een console, maar wel heel lekker:

Afbeeldingslocatie: http://www.scholten01.cistron.nl/images/Outrun/DSC00008.gif

Sinds zondag de trotse eigenaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Vet _/-\o_ . Hoeveel heb je daarvoor moeten neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel mee, rond de €450. Is elk eurotje waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Gister bij de Platenkoning geruild voor een ouwe Pac-Man tabletop en 17 euro:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/tttrade.jpg

Laatst ook nog binnengekregen: JP Saturn Thunderforce V (mint zonder spine) en een MSX backup cartridge (was maar 1e met doos :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Die Jewels of the Oracle kan je 104 euro voor vangen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...1272&rd=1&ssPageName=WD2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Weet ik :D _/-\o_ :Y) :7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Heeft iemand een site waar je vakkundig je snes uit elkaar kan halen voor een goede reinigingbeurt? Dat ding van mij zit onder het stof, en de aan en uit knop wordt ook steeds stroever.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Segaforum bezoeker zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dj_Neo_Ziggy schreef op 26 mei 2004 @ 14:01:
Heeft iemand een site waar je vakkundig je snes uit elkaar kan halen voor een goede reinigingbeurt? Dat ding van mij zit onder het stof, en de aan en uit knop wordt ook steeds stroever.
Gewoon openmaken met een 4.5 mm gamebit (ook wel security bit genoemd). De snes stelt van binnen niet zoveel voor dus je hoeft niet bang te zijn dat er vanalles uitvalt. Als je ehm open hebt kan je er gelijk een 50/60 Hz switch inbouwen zodat je van die irritante balken afbent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

DarkM schreef op 26 mei 2004 @ 14:03:
[...]

Segaforum bezoeker zeker ;)
Dat ook, maar daar wist ik dit niet van. Staat oa op www.diehardgamer.co.uk, en een nogal fanatieke Saturn verzamelaar op een ander forum waar ik zit zat in het verleden al op te scheppen over zijn exemplaar van JotO (hij heeft ook oa 7 complete exemplaren van het PAL DBZ spel op de Saturn _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Mag je hier ook dingen te ruil aanbieden of alleen patsen en bespreken?
Ik heb nl nog wel wat NES en gameboy (de ouwe) games waar ik vanaf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

AntiPasta schreef op 26 mei 2004 @ 15:05:
[...]
Dat ook, maar daar wist ik dit niet van. Staat oa op www.diehardgamer.co.uk, en een nogal fanatieke Saturn verzamelaar op een ander forum waar ik zit zat in het verleden al op te scheppen over zijn exemplaar van JotO (hij heeft ook oa 7 complete exemplaren van het PAL DBZ spel op de Saturn _/-\o_ )
Kan natuurlijk ook, maar dr was van de week net iemand op het Segaforum die even kwam 'patsen' dat die het spel voor een prikkie gekocht had en voor 70 pond weer verkocht vandaar dat ik daar gelijk aan moest denken :)
En die DBZ kan inderdaad ook aardig in prijs oplopen, maar om er nou 7 van in je bezit te hebben gaat ook wel weer wat ver of je moet natuurlijk al en Saturn fan en DBZ fan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Mijn nieuwe speeltje is aangekomen;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/n64-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/n64-2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/n64-3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nintendo/pics/n64-4.JPG

JAP Nintendo 64
JAP Mario Kart 64 incl controller in grote omdoos
JAP Goeman's Adventure
JAP Go Go Troublemaker (althans dat is mij vertelt, kan nergens iets over het spel vinden ... het is wel van Enix, weet iemand het misschien hoe het hier of in amerika heet?)
US Starfox 64 in grote doos met Rumble Pack
US Zelda Ocarina of Time
US Zelda Majora's Mask
US Donkey Kong 64 Collectors Edition (incl Expansion Pack)

Alles compleet in doos uiteraard :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Laatst online: 18:27

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb de laatste paar weken flink nes spellen gespaard.

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/nesbox.jpg

Snake's Revenge en StarTropics was nog factory sealed.

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/nescart.jpg

Ik neem alleen spellen die ik zelf leuk vond.
Verassend genoeg resulteert dat in een overload Konami spellen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/snesbox.jpg

Mijn Square collectie :9

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom 'iedereen altijd' doosjes zwaar mishandelt en/of gewoon weggooit? Ik heb spellen die meer dan 16 jaar oud zijn en er nog als nieuw uitzien, zo moeilijk is dat toch niet. ZO zonde voor mensen als ik die graag nette spullen verzamelen :+

PS: Ik wil iedereen afraden om nog een voet binnen de deur van "De Platenkoning" (Amsterdam) te zetten. Oplichter 1eklas, als je wat inlevert mag je blij wezen dat je een dubbeltje krijgt maar vervolgens staat het voor 10x het bedrag in de vitrine. Boycotten die zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Aidix schreef op 29 mei 2004 @ 10:46:PS: Ik wil iedereen afraden om nog een voet binnen de deur van "De Platenkoning" (Amsterdam) te zetten. Oplichter 1eklas, als je wat inlevert mag je blij wezen dat je een dubbeltje krijgt maar vervolgens staat het voor 10x het bedrag in de vitrine. Boycotten die zaak.
Zakenmensen he ;)

Maar mooie verzameling heb je opgedaan in een paar weken :) Ik heb even een kleine pauze genomen met het verzamelen. Ik ga over een tijdje weer beginnen met SNES en NES spellen. Heb er een aantal, maar nog niet alles wat ik echt wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Je spullen gewoon via ebay verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAP Go Go Troublemaker (althans dat is mij vertelt, kan nergens iets over het spel vinden ... het is wel van Enix, weet iemand het misschien hoe het hier of in amerika heet?)
Ik geloof dat hij Mischief Makers heette in de US en Euro.

edit: http://www.nintendoland.c...s/n64/mischief_makers.htm

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
yup klopt, was er achter gekomen, bedankt :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Jullie weten vast of welke games regio protectie hebben:
- Megadrive?
- Saturn?
- N64?
- Gameboy?
- GBA?

Van de SNES ken ik dat ding dat hier laatst al langskwam, soort adaptor waar je US cartidge in kunt stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Vectrex Dude schreef op 29 mei 2004 @ 19:28:
Jullie weten vast of welke games regio protectie hebben:
- Megadrive?
- Saturn?
- N64?
- Gameboy?
- GBA?

Van de SNES ken ik dat ding dat hier laatst al langskwam, soort adaptor waar je US cartidge in kunt stoppen.
GBA - Nee
GameBoy - Nee
N64 - Ja
Megadrive & Saturn niet zeker, maar geloof van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
-Megadrive gaan veel games standaard al goed, sommige niet (Sonic 3 en een Ecco bv), is wel een converter voor. MegaCD en 32X zijn wel regio gebonden.
-Saturn niet regiovrij, zijn converters voor, met een Pro Action Replay speel je praktisch alles op een enkele Capcom fighter die z'n eigen geheugen kaart nodig heeft na.
-SNES is een converter voor, beste is de Fire met FX chip ondersteuning, die werkt met praktisch alles (mario RPG loopt halverwege vast en en er was nog een game)
-Virtual Boy is regio vrij
-N64 heeft regio protectie, er zijn converters voor, maar die werken niet allemaal met alle games, blijft uitproberen. Zo heb ik er een liggen die mijn US Majora's Mask en JAP Misschief Makers niet pakt bv (rest niet geprobeerd, ben voorzien van een JAP/US console nu ;))
GBA is regio vrij (net als elke gameboy, gamegear, NGP)

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy op 29-05-2004 19:59 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Waarom ga je ineens JAP zooi sparen als ik vragen mag? Het is allemaal wel "mysterieuzer", wat ik fantastisch vind, maar ikzelf zou er niet aan beginnen.

Heeft er trouwens iemand hier ook een gouden versie van OoT op de N64?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik spaar alles zolang het maar geen console voor de NES/MS is, JAP, US of EU maakt me niet uit :) Vind de boxart zowiezo mooier, en het heeft ook wel weer wat (bedoel niet iedereen heeft een JAP N64 thuis liggen) en spelen doe ik het toch niet dus met een taal probleem zit ik niet ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

GolbeZeromus schreef op 30 mei 2004 @ 15:18:
Waarom ga je ineens JAP zooi sparen als ik vragen mag? Het is allemaal wel "mysterieuzer", wat ik fantastisch vind, maar ikzelf zou er niet aan beginnen.

Hmm, kon ooit kiezen tussen een gele DK64 of een goude OoT... ben toen voor DK64 gegaan.

Trouwens, als je zoals ik voor de Saturn spaart dan kan je niet om Japans spul heen... toegegeven, het is wat moeilijker om voor een aardige prijs aan Japanse spellen (en zeker consoles) te komen maar er zijn zoveel meer spellen in Japan uitgebracht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Waarom worden er voor megaman games zulke belachelijke bedragen gevraagd? Ik heb MM4 op de vrijmarkt gekocht en ik vind er eigenlijk niet heel veel aan. :/
En echt zeldzaam zijn ze ook niet toch? De eerste 4 iig. niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Charly op 31-05-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

De eerste MegaMan is nog duur ja, die is ook niet zoveel verkocht hier in de EU denk ik. 2, 3 en 4 zijn dan weer redelijk makkelijk te verkrijgen. 5 is ook best prijzig denk ik. En laten we maar ophouden over 6, want die heb ik nog nooit gezien eigenlijk.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.

Robin F.

5 micron is huge

Klopt, deel 6 is nooit uitgebracht in Europa. Ze zijn allemaal zo duur omdat ze nou eenmaal zo populair zijn, ook al zijn ze niet zo zeldzaam... Net zoals Zelda veel meer opbrengt dan bijvoorbeeld Isolated Warrior. NES games van Capcom zijn sowieso erg populair, zie titels als Snow Brothers, die staan in rarity guides voor 25 tot 35 dollar.

* Robin F. is blij dat ie Snow Bros kreeg toen ie z'n NES kocht...voor 50 gulden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 31 mei 2004 @ 21:35:
De eerste MegaMan is nog duur ja, die is ook niet zoveel verkocht hier in de EU denk ik. 2, 3 en 4 zijn dan weer redelijk makkelijk te verkrijgen. 5 is ook best prijzig denk ik. En laten we maar ophouden over 6, want die heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Megaman is echt stoer. Heb de complete serie voor alle consoles op mijn pc staan.
Momenteel ben bezig met Megaman X2,X3 en X5

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xienix
  • Laatst online: 05-04-2022
Jaja 2 zelfs Pal en Ntsc :)
Pal nieuw met doos en boekje toen gehaald in arnhem.
Ntsc haalde ik uit de budgetbak in Amerika.

[ Voor 5% gewijzigd door Xienix op 01-06-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Zelda Get :D
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/jap_oot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zeer vet die JAP OoT, maar vond de 40 dollar die ze er voor vroegen op eBay.com wat veel ... wat heb je er nog voor betaald en waar (zoek ook nog wel wat games bij m'n JAP N64)?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

$28,- voor betaald, jammergenoeg kwam er $18 aan verzendkosten overheen (verzekerd verzenden) en een paar euro overmaak kosten omdat ik niet over een paypal account beschik. ik heb nieuwe foto's gekregen en het spel ziet er samen met z'n doosje echt puntgaaf uit!!

maargoed het is voor mij puur de verzamelwaarde want OOT heb ik inmiddels al 3x liggen op verschillende manieren :)

ik wil majora's mask echter ook nog hebben :)

edit: waar heb jij je japanse N64 gekocht? ik kwam ze nieuw tegen voor rond de $90,- (220volt versie) of voor $100,- (110volt versie) maar dat vind ik toch nog wel 'n beetje duur op 't moment

[ Voor 21% gewijzigd door RSP op 02-06-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
2e hands overgenomen van iemand hier in Nederland (anders hadden de verzendkosten me wel genekt)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Double Dragon (1) gekocht. Beetje jammer dat 1 alleen geen co-op mode heeft, daar ging het me eigenlijk om :X

* Charly verzamelt om het spelen, niet om het verzamelen

Nou exitbike O+ nog ergens op de kop zien te tikken en dan ben ik voorlopig klaar.
... qua NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
1 geen coop? Heb de NES zo even niet aangesloten, maar ik zou toch denken van wel, de Megadrive versie iig wel.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Nee je kan alleen samen spelen door om de beurt een leven te spelen of in een brakke head tot head mode.

...Of ik heb echt zitten slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik probeer nog Revival Eggerland ergens vandaan te toveren. Het is een pc-spel, maar omdat de meeste versies ervan op retro-consoles zijn uitgekomen wilde het hier even kwijt.
Het spel dat ik bedoel is uitgekomen in het jaar 2000.
Ik had hier net een apart topic voor geopend
Weet iemand toevallig een verkoopadres voor Revival Eggerland?

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 02-06-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeLLiE
  • Niet online
Als het goed is krijg ik 1 dezer dagen een NES thuis :D. Gekocht op Ebay voor 35 €. Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/01/i/01/db/0e/88_1_b.JPG

Ben ook van plan om weer een SNES te halen. Maar dan wel als ik zeker een copybox ervoor kan regelen. Want kan nog aan een hele bak vol spellen komen n.l.

Weet iemand toevallig nog een adresje waar ze die dingen verkopen 2de hands? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeLLiE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:02:
Niet echt een console, maar wel heel lekker:

[afbeelding]

Sinds zondag de trotse eigenaar :*)
WOEHAAAA!!! Outrun... cool _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik iedereen aanraden om naar de arcade hal te gaan in scheveningen
er staat 1 arcade kast precies voor de wisselbalie met allemaal oude retro games.

Heb de hele avond met mijn neefje commando van de commodore staan spelen.

Zitten schat ik 100 games op.

Weet iemand waar ik deze kast zou kunnen kopen of waar ik info over deze kast kan vinden woon zelf helaas wat ver van scheveningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Denk dat het gewoon een MAME (of een andere emu achtige) kast is, zelf te bouwen als je handig bent. Draait op een PC

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin F.

Robin F.

5 micron is huge

Gaaf, zit er ook Donkey Kong op? En Mario Bros.? Ik ben daar al een tijd niet geweest, maar nu moet ik er toch weer eens heen gaan. Heb ik eindelijk wat anders te doen dan Photo-Play :)

Wie zegt er trouwens dat de Platenkoning in Amsterdam duur is? Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~kearey80/mario+pole.jpg

Mario Bros. en Pole Position voor de Atari 2600. Inclusief doosjes en boekjes, helaas is het doosje van Mario Bros. niet erg mooi meer, maar de tekst "(c) Nintendo" maakt alles goed ;) Samen voor € 6,-

Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~kearey80/street+lock.jpg

NES Street Gangs (in de VS bekend als River City Ransom), compleet in perfecte staat voor € 8,50. Rechts Lock 'n' Chase voor de Intellivision. Compleet met doosje, boekje en twee controller overlays. € 5,-.

(moet je ze wel vantevoren bestellen via eBay :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 02 juni 2004 @ 18:27:
Denk dat het gewoon een MAME (of een andere emu achtige) kast is, zelf te bouwen als je handig bent. Draait op een PC
dit alles ben ik dus niet (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ik ook niet :Y)
Maar je kan natuurlijk gewoon een MAME emu op je pc draaien met een joystick erbij (Playstation, DC arcade stick met een USB converter), lekker retro gamen dan.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Afbeeldingslocatie: http://occultforces.mine.nu/~scorpion/home/finalfantasy/square_game_collection_640x480.jpg

mijn square game collectie :)
mist overigens nog 1x Secret Of Mana USA cartridge, maar das alleen de cartridge... gezien er al een PAL en een NTSC volledig op staan leek me dat niet echt erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 02 juni 2004 @ 21:33:
Ik ook niet :Y)
Maar je kan natuurlijk gewoon een MAME emu op je pc draaien met een joystick erbij (Playstation, DC arcade stick met een USB converter), lekker retro gamen dan.
maar das niet wat ik vroeg (-;
ik wil die kast klaar (-:

dus als iemand mij wel kan helpen graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ze staan zo nu en dan op marktplaats, gewoon op MAME zoeken en je vind ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op 03 juni 2004 @ 09:31:
Ze staan zo nu en dan op marktplaats, gewoon op MAME zoeken en je vind ze wel.
ik zal mezelf dan maar herhalen ik zoek een nieuwe.
En die wil ik zoiezo al niet bij marktplaats halen maar gewoon bij een winkel of waar arcadehallen die dingen dan ook vandaan halen.

Aangezien ik hier in ede geen arcadehal heb en er geen in de buurt is dat ik weet kan ik er weinig info over halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Aangezien MAME kasten zelfbouw zijn kan je ze niet nieuw kopen.... Het is gewoon een arcade kabinet + monitor met daarin een PC waarop MAME draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op 04 juni 2004 @ 11:31:
Aangezien MAME kasten zelfbouw zijn kan je ze niet nieuw kopen.... Het is gewoon een arcade kabinet + monitor met daarin een PC waarop MAME draait.
nogmaals dit is niet een zelfgemaakte kast dit was een complete kant en klare kast.
Die in de arcadehal stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Dit misschien?
http://www.ultracade.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je dat is ongeveer wat ik zoek