Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
defineer veel , op ebay.co.uk gaan ze voor een appel en een ei weg:AntiPasta schreef op 09 maart 2004 @ 22:21:
ach wat maakt het uit, dat ding is *veel* geld waard naar het schijnt
http://search.ebay.nl/sea...=50&from=R10&BasicSearch=
Niet dat ik er echt over na heb gedacht om hem te verkopen trouwens
[ Voor 23% gewijzigd door Speedy op 10-03-2004 09:31 ]
Wat dacht je van 130e in een gamewinkel in Straatsburg die voor de rest vrij schappelijke prijzen hanteerdedefineer veel , op ebay.co.uk gaan ze voor een appel en een ei weg:
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Verwijderd
Okay dat is wel ziekelijk durr, dus ff kijken 10 stuks kope a doorsnee 20e = 200e is daar verkopen voor zeg de helft van de prijs die zei vragen = 10x65 = 650e = 450e winst, waar zit die zaak presiesAntiPasta schreef op 10 maart 2004 @ 16:25:
[...]
Wat dacht je van 130e in een gamewinkel in Straatsburg die voor de rest vrij schappelijke prijzen hanteerde
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Rue des Frères, achter de kathedraal, zo aan de linkerhoek van het pleintjewaar zit die zaak presies
Tjezus, dat ik dat soort dingen uberhaupt onthou

en nu nog op zoek naar deze twee:
Verwijderd
Mag ik vragen waar je die Atari Classics gekocht hebt?zwelgh schreef op 14 maart 2004 @ 16:14:
Weer wat echte retro binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Namco stick heb ik laatst zelf gekocht bij ForeGames in Tilburg voor 45 euro.
De Atari Classics heb ik van Ebay voor zo'n 17 euro incl. verzendkosten (nieuw in verpakking).Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:59:
[...]
Mag ik vragen waar je die Atari Classics gekocht hebt?
Die Namco stick heb ik laatst zelf gekocht bij ForeGames in Tilburg voor 45 euro.
Je kunt 'm ook kopen bij Amazon.com of Amazon.co.uk. Ze kosten bij Amazon.com alle drie per stuk 20 dollar. Amazon.co.uk is iets duurder. Komen natuurlijk nog wel verzendkosten overheen. Maar ik zie ze ook wel eens op Ebay langskomen.
[ Voor 4% gewijzigd door zwelgh op 14-03-2004 18:10 ]
CPC 464 met tape en een groene monitor
CPC 646 Met 3'" diskette
CPC 6128 MEt 3 " Diskette
en een Nes 8 bit
Verwijderd
Die namco stick kun je voor 35e halen bij de nedgame.zwelgh schreef op 14 maart 2004 @ 16:14:
Weer wat echte retro binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een vraagje.
Ik ook vroeger zo'n 28 van die hand houd spelletjes gehad:
Ik ben nog altijd op zoek naar het handhoud spelletje Western Saloon
Dit spelletje had een ui klapbare speaker setje en daaronder zat het schermpje.
Doel van het spel was je moest alles wat de barman gooide kapot schieten. Pas op voor de vallende schotteltjes en de staaf diamiet die af en toe naar binnen werd geworpen , deze moest je dan met een wishkey fles doven. Als je maar genoeg punten gehaald had , dan kwam de badguy de saloon binnen en dan vershool je je achter een tafel om vanuit daar hem 3 kier neer te schieten. Was dit gelukt dan ging je naar het volgende level.
Wie heeft toevallig deze game nog. Ik ben er nu al enkele jaren er naar op zoek . (10 jaar ongeveer)
Gisteren ging er eentje op Ebay.nl (boxed) nog weg voor 27 euro.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=2791632105&category=8241
Losse zijn op Ebay.com and co.uk vaak te vinden voor 10-15 euro
Of bij Play.com voor ongeveer 32 a 33 euro (gratis thuisbezorgd).Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:34:
[...]
Die namco stick kun je voor 35e halen bij de nedgame.
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Ahh Thanks.TAG_Speedy schreef op 15 maart 2004 @ 08:43:
Ah Western Bar ipv SaloonDaar vind eBay er wel 3 van in amerika en 1 in engeland, dus via daar zo'n ding kopen (hoeft volgens mij niet veel te kosten)
Vandaar dat ik hem nog nooit meer gevonden had.
Ik ga gelijk bieden

Bedankt mensen
[ Voor 11% gewijzigd door Stronkie op 15-03-2004 12:50 ]
Zijn er meer mensen die deze verzamelen (ik ben net gestart)?
[ Voor 32% gewijzigd door zwelgh op 16-03-2004 18:17 ]
JAJA ik heb er een gekocht via ebay. 6 euro.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Hallo!
We organiseren op zaterdag 19 Juni 2004 van 10:00 tot 16:00 uur een Retro
Game en Computer party in het Trefpunt, Kerkweg 21 te Maarssen. We hebben
twee zalen gehuurd en alle retro computer groepen, verzamelaars en
liefhebbers zijn dan welkom!
Er zijn uitnodigingen gedaan aan het computermuseum, classicgaming.nl,
retrogames.nl, SNES web, De CVML, het Bonami computer museum, de
Spellenmarkt, HCC Games, HCC MSX, HCC Sinclair, HCC Basic, HCC P2000, HCC
650 enz. en er zullen er nog meer volgen. We willen de gehele Nederlandse
en eventueel buitenlandse "beweging" bij elkaar zien te krijgen om er zo
een overgetelijk evenement van te maken.
We gaan allerlei (top) retro computers tentoonstellen en ook natuurlijk
retro games laten zien, maar ook natuurlijk mee laten spelen. We laten
natuurlijk aan iedereen zelf over of men bereid is spullen mee te nemen
en/of een demonstratie ergens van te geven.
Er zijn inmiddels al toezeggingen gedaan door: het computermuseum,
retrogames.nl, C-Square, het Bonami computer museum, HCC Sinclair, Robert
Sprokholt, Rene Lips http://www.renelips.nl/ Bas Kornalijnslijper
http://www.bas-ditta.info/ en mr-atari.com !
Zie voor de actuele stand van zaken:
http://commodore-gg.hobby.nl/juni19.htm
Ik weet niet of ik kan komen (datum is nog ver weg natuurlijk), maar het klinkt in ieder geval interessant.
Ik heb de pagina in elk geval even in mijn favorieten gezet.
Verwijderd
Oooooh... Ik zie daar Neon Genesis Evangelion (rechts beneden). Wat was dat precies op Saturn ? RPG, Mecha fighting, strategy of zoiets ?AntiPasta schreef op 19 november 2003 @ 19:33:
woeeeeei, de oogst van vandaag:
Voor de grandioze prijs van 45 euro
Lol en daarbij heb ik nuStronkie schreef op 14 maart 2004 @ 18:14:
Ik heb nog een schneider
CPC 464 met tape en een groene monitor
CPC 646 Met 3'" diskette
CPC 6128 MEt 3 " Diskette
en een Nes 8 bit
8 !!!!! gameboys (bieden op ebay ging fout )
32 gameboy spellen (oa 8 * tetris , 4 *mario land enz)
2 Gamboy Colour
1 Game Advance
1 Supernes
Ach het word leuker en leuker
Verwijderd
er zijn 3 neon genesis games op de saturn verschenen, de gene die je daar op het plaatje ziet is een dating-sim iets.Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 09:11:
[...]
Oooooh... Ik zie daar Neon Genesis Evangelion (rechts beneden). Wat was dat precies op Saturn ? RPG, Mecha fighting, strategy of zoiets ?
De andere 2 games waren niks anders dan interactieve gallerijen etc..
De enige goede NGE game is op de n64 uitgekomen in japan en brengt tegenwoordig zo'n 150-200 euro op op ebay.
Verwijderd
http://cgi.ebay.com/ws/eB...3087849094&category=62053
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Mijn Megadrive staat alweer een maandje of 3 te draaienCaptainM schreef op 30 maart 2004 @ 13:34:
Wat ik me afvraag is of jullie al jullie consoles ook daadwerkelijk hebben aangesloten of dat ze in een kast/doos zitten? Ik heb maar 1 tv op me kamer dus ik heb maar een 5ports AV-switch gekocht. Ik kan dus maar 5 consoles tegelijk aangesloten hebben. Ik heb er 8 dus ik kan er steeds 3 niet aansluiten. Ik ben nog opzoek naar een Master System. Toch maar eens gaan kijken of ik ergens een tvtje nog kan checken.
Ik heb m maar aangesloten op mijn TV-kaart, dus lekker Old-skool gamen op de PC, zonder emulator
SCART: Dreamcast, Gamecube, DVD speler
Kabel: SNES, Megadrive, SVHS recorder (hoera import fansubs!)
Composite: video camera
Dus dat zit nog wel goed
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Ik heb 2x 5 poorts av switchboxen (mediamarkt lekker cheap en wel rgb signaal) op elkaar doorgeust zitten met daaran:CaptainM schreef op 30 maart 2004 @ 13:34:
Wat ik me afvraag is of jullie al jullie consoles ook daadwerkelijk hebben aangesloten of dat ze in een kast/doos zitten? Ik heb maar 1 tv op me kamer dus ik heb maar een 5ports AV-switch gekocht. Ik kan dus maar 5 consoles tegelijk aangesloten hebben. Ik heb er 8 dus ik kan er steeds 3 niet aansluiten. Ik ben nog opzoek naar een Master System. Toch maar eens gaan kijken of ik ergens een tvtje nog kan checken.
X-box
PS2
NGC
Dreamcast
N64
NES
SNES
Megadrive+megacd
Mastersystem II
PC-Engine core grafx
Enige wat ik niet heb aangesloten zijn mijn mastersystem I en mijn megadrive I omdat die beiden RF gebruiken wat mijn tv niet helemaal lekker pakt, die staan op de slaakamer aangesloten.
Ik heb een hele tijd geleden nog NES-spellen van die Bas Kornalijnslijper gekocht, hij had altijd heel veel op E-Bay staan, goeie gozerVectrex Dude schreef op 29 maart 2004 @ 21:44:
He Retro-fans. Ik kreeg van de week het volgende mailtje. Ik ga er hoogst waarschijnlijk naar toe met mijn Vectrex en Dreamcast.
Hallo!
We organiseren op zaterdag 19 Juni 2004 van 10:00 tot 16:00 uur een Retro
Game en Computer party in het Trefpunt, Kerkweg 21 te Maarssen. We hebben
twee zalen gehuurd en alle retro computer groepen, verzamelaars en
liefhebbers zijn dan welkom!
Er zijn uitnodigingen gedaan aan het computermuseum, classicgaming.nl,
retrogames.nl, SNES web, De CVML, het Bonami computer museum, de
Spellenmarkt, HCC Games, HCC MSX, HCC Sinclair, HCC Basic, HCC P2000, HCC
650 enz. en er zullen er nog meer volgen. We willen de gehele Nederlandse
en eventueel buitenlandse "beweging" bij elkaar zien te krijgen om er zo
een overgetelijk evenement van te maken.
We gaan allerlei (top) retro computers tentoonstellen en ook natuurlijk
retro games laten zien, maar ook natuurlijk mee laten spelen. We laten
natuurlijk aan iedereen zelf over of men bereid is spullen mee te nemen
en/of een demonstratie ergens van te geven.
Er zijn inmiddels al toezeggingen gedaan door: het computermuseum,
retrogames.nl, C-Square, het Bonami computer museum, HCC Sinclair, Robert
Sprokholt, Rene Lips http://www.renelips.nl/ Bas Kornalijnslijper
http://www.bas-ditta.info/ en mr-atari.com !
Zie voor de actuele stand van zaken:
http://commodore-gg.hobby.nl/juni19.htm
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Ik kan je zeggen: dat zijn best aardige dingen om te lezen en door te bladeren!
EDIT:
Cool
Ik dacht dat de NES geen AV had, echter alleen RF.Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:31:
[...]
Ik heb 2x 5 poorts av switchboxen (mediamarkt lekker cheap en wel rgb signaal) op elkaar doorgeust zitten met daaran:
X-box
PS2
NGC
Dreamcast
N64
NES
SNES
Megadrive+megacd
Mastersystem II
PC-Engine core grafx
Enige wat ik niet heb aangesloten zijn mijn mastersystem I en mijn megadrive I omdat die beiden RF gebruiken wat mijn tv niet helemaal lekker pakt, die staan op de slaakamer aangesloten.
Forever raver!
Verwijderd
groet retroplayer
Verwijderd

De games zijn Double Dragon 5 The Shadow Falls, Cybermorph en Iron Soldier
Dit heb ik gekregen voor 35 Eurie.
Ik zou er ook nog Bubsy bij krijgen maar die zijn ze vergeten krijg ik vast nog wel Bubsy 1 vink vet en deze is nooit op de snes gekomen en ik mis ook nog Chekerd Flag.
Verder had ik er geen RF switch bij en ook de voeding niet als het goed is krijg ik dit nog allemaal
Heb de boel wel aan de praat gekregen met een schakel power supply en ik had nog een nes/snes rf switch maar ik krijg het beeld niet scherp. Weet iemand hier waar ik een s-video of composite kabel/ power supply kan krijgen? Ik neem aan de het slechte beeld heeft te maken met de RF switch mijn snesje heeft er wel goed beeld mee!
Of kan ik niet zomaar een composite/s-video kabel gebruiken? Ik lees net iets over een catbox?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 19:55 ]
Tof ding op de plank (jammer dat je de doos niet hebt, dat is het mooiste aan het apparaat) daar niet van
Hier vindt je wat meer info over de Jaguar (en de Cat Box)
http://www.atariage.com/Jaguar/archives/hardware/index.html
Met die vragen kun je goed terecht op het forum daar
[ Voor 29% gewijzigd door Speedy op 04-04-2004 20:14 ]
Simon Says!
Je moet de computer nadoen reeks van kleurtjes. De kersthit van 1978. Ook bekend van de film close encounters of the third kind.
Ik heb de pocket (hierboven) en de normale (zie link). Voor de ouderen onder ons.
Nog een link: http://users2.ev1.net/~rik1138/MB/Simon.htm
[ Voor 11% gewijzigd door vectrex op 10-04-2004 10:39 ]

Ik ben blij! Die game wilden we al een hele tijd! Zeker nadat we gisteren weer een paar uur Mega Bomberman hebben zitten spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Liegebeest op 12-04-2004 10:24 ]
Zeker leuk spel, mijn zoontje wil ook niets anders spelen. Met z'n 4-en tegelijkertijd, in team of alleen. Niet te dicht naast elkaar zitten anders krijg je nogal eens een mep van je concurrentie na weer een briljant geplaatst bommetje.cailin_coilleach schreef op 12 april 2004 @ 10:21:
woot! Heb gisteren via eBay Bomberman Online voor de Dreamcast weten te bemachtigen voor e16,50 (excl s&h)... Ik moet zeggen dat de prijs voor die game nog redelijk op kan lopen! Heb daarom maar besloten om naar een tweede veiling van die game te gaan en gewoon "Direct kopen" te doen
[afbeelding]
Ik ben blij! Die game wilden we al een hele tijd! Zeker nadat we gisteren weer een paar uur Mega Bomberman hebben zitten spelen

Mijn aanwinsten van deze week. Koopjes vind je geloof ik niet meer met die Game&Watch spullen. Ik weet niet of die ingepakte donkey kong jr bijzonder is.
Inclusief alle kosten:
DK 1 voor 25 E
DK 2 voor 35 E
Mario voor 25E
Zaxxon voor 30E
DK jr voor 45 E
Even door mijn budget heen ...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het zoontje van de tandarts had bv Zaxxon, en daar mocht je alleen meekijken. En ik dan weer drammen bij mijn ouders, helaas nooit gehad.
Die dingen waren toen al duur, Zaxxon was fl85,- en die dubbele nintendo's fl75,-.
Je had ook van die spellen met een zonnecel, die zie je ook niet veel meer. Ik heb net op de bank Donkey Kong I gedaan, en is toch leuk voor 10 minuten. Voordeel is dat je gewoon op de bank even een spelletje kan doen, en de batterijen niet snel leeg gaan.
Verwijderd
net zelda voor de snes binnen met boekje doosje en map
kwaliteit toch zeker een 8.5
En ik had hem nog niet dus dan zeker weten de moeite waard (-:
Van de week ook een complete zelda 1 (-:
nu alleen 2 nog voor nes en dan compleet
Had mijn snes+Wild Card DX2 toch niet weg moeten doen... damn damn.
Wat is een redelijke prijs voor deze combo tegenwoordig?
Donkey Kong 1, that brings back some old memories. We speelden er ook altijd mee op het schoolplein, tenminste als je even mochtVectrex Dude schreef op 17 april 2004 @ 17:09:
[afbeelding]
Mijn aanwinsten van deze week. Koopjes vind je geloof ik niet meer met die Game&Watch spullen. Ik weet niet of die ingepakte donkey kong jr bijzonder is.
Als het goed is moet ik nog ergens DK1 (2*) en DK2 hebben liggen, rommelmarkten of gekregen. Zal eens kijken.
Hmmzz... En ik ben juist op zoek naar een complete Zelda 1. Zelda 2 heb ik compleetVerwijderd schreef op 19 april 2004 @ 14:26:
ow ow ow wat ben ik blij
net zelda voor de snes binnen met boekje doosje en map
kwaliteit toch zeker een 8.5
En ik had hem nog niet dus dan zeker weten de moeite waard (-:
Van de week ook een complete zelda 1 (-:
nu alleen 2 nog voor nes en dan compleet
Forever raver!
Heb er nu al 160. Sommige dubbel, maar dat mag de pret niet drukken.
Verwijderd
ik ben dat zelf aan het doen voor nes en snesStronkie schreef op 20 april 2004 @ 09:47:
Ik ben zelf nu alle Gameboy spellen aan het opkopen.
Heb er nu al 160. Sommige dubbel, maar dat mag de pret niet drukken.
gewoon eerst de titels die ik leuk vind zolang er maar doosje en boekje bij zit compleet dus en zo goed mogelijke staat.
En van de titels die ik wat minder vind voorlopig alleen de lekker goedkope (-;
zelda 1 staat weer compleet op ebay.nlCaptainM schreef op 20 april 2004 @ 09:06:
[...]
Hmmzz... En ik ben juist op zoek naar een complete Zelda 1. Zelda 2 heb ik compleet
Alleen snif snif nog geen gameboy colour
gelijk ff geboden he...
Forever raver!

Ik heet Simon. Ik ben een computer. Mijn bijzondere geheugen is ontworpen om u vele uren spanning en plezier te bezorgen ...
Boxed met garantiebewijs en handleiding. Bouwjaar 1978.
Zelf m'n doel gezet op alle PAL DC titels (216) dat is nog een keer bereikbaar, maar die duizenden gameboy titels ... succes
Zelf laatst dit nog als intressante aankoop gedaan;

[ Voor 18% gewijzigd door Speedy op 21-04-2004 22:35 ]
Verwijderd
Ben je echt een die hard sonic verzamelaar. Ikzelf heb onderhand al 25 Sonic Games: waaronder Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2 Battle, Sonic Chaos (MS), Sonic Chaos (GG), Sonic Birthday Pack, Sonic 1 t/m 3 (MD), Sonic Triple Trouble (GG), Sonic Drift 1 en 2 (GG), Sonic CD, Sonic Compilation (MD), Sonic Heroes (NGC), Knuckles Chaotix (X32), Sonic Mega Collection (NGC), Sonic Pocket Adventure (NGP), Sonic 3d (MD), Sonic Spinball (MD), Sonic the hedgehog (MS), Sonic R (Saturn), Sonic the hedgehog 2 (GG), Sonic Advance 1 en 2 (GBA), Sonic & Knuckles (MD). Voor de rest nog wat merchandise gekocht bij Gameshop Twente en Nedgame, ook met iemand gepraat in Gameshop Enschede die veel van Games afwist. Goeie gasten bij Gameshop Twente trouwens, ik vroeg ze laatst om een aantal goeie titels, de dag erna werd ik netjes gebeld en had Final Fantasy V en Final Fantasy 1 in mijn bezit. Voor de rest nog Final Fight CD en Afterburner 3 allebei voor een prikkie opgekocht, mwoah zo'n 10 euro.
Verwijderd
- NES
- SNES
- VIRTUAL BOY
- N64
- NINTENDO GAMECUBE
- Master System 1 en 2
- Megadrive 1 en 2
- Saturn
- Dreamcast
- Game Gear
- Mega Cd en de X32
- Game.Com
- Neo Geo home system (AES)
- Neo Geo CD
- Neo Geo Pocket
- Videopac 7000 en 7400
- Atari Lynx versie 1 en 2
- Vectrex
- Game & Watch Donkey Kong
- Atari 2600 Jr., de Woody en de black version
- Atari Jaguar
- Game Boy
- Gameboy Pocket
- Gameboy Color
- Binnenkort een Gameboy SP
- Philips Telespiel
- ABN Amro Pong systeem
- Monarch
- Philips Odessey 2100
- R.O.B (Geinig robotje van Nintendo)
etc.
Een kleine blik in mijn verzameling,
Veel succes met jouw verzameling too Silverbolt en anderen
Verwijderd
Die-hard zou ik niet willen zeggen maar ik verzamel wel alle sonic games en spul die ik kan vinden, maar er echt hard naar zoeken doe ik niet zo erg.Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 23:07:
He silverbolt,
Ben je echt een die hard sonic verzamelaar. Ikzelf heb onderhand al 25 Sonic Games: waaronder Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2 Battle, Sonic Chaos (MS), Sonic Chaos (GG), Sonic Birthday Pack, Sonic 1 t/m 3 (MD), Sonic Triple Trouble (GG), Sonic Drift 1 en 2 (GG), Sonic CD, Sonic Compilation (MD), Sonic Heroes (NGC), Knuckles Chaotix (X32), Sonic Mega Collection (NGC), Sonic Pocket Adventure (NGP), Sonic 3d (MD), Sonic Spinball (MD), Sonic the hedgehog (MS), Sonic R (Saturn), Sonic the hedgehog 2 (GG), Sonic Advance 1 en 2 (GBA), Sonic & Knuckles (MD). Voor de rest nog wat merchandise gekocht bij Gameshop Twente en Nedgame, ook met iemand gepraat in Gameshop Enschede die veel van Games afwist. Goeie gasten bij Gameshop Twente trouwens, ik vroeg ze laatst om een aantal goeie titels, de dag erna werd ik netjes gebeld en had Final Fantasy V en Final Fantasy 1 in mijn bezit. Voor de rest nog Final Fight CD en Afterburner 3 allebei voor een prikkie opgekocht, mwoah zo'n 10 euro.
Ja gameshop twente heeft soms erg goed spul en erg vriendelijke lui, alleen jammer dat er de laatste tijd niet zoveel retro spul meer bij is gekomen.
Heeft iemand nog wat te koop of wellicht een tip waar ze deze nog verkopen?
Verwijderd
Ik zie dat Speedy een aantal leuke collector's items heeft. Ikzelf heb laatst een nieuwe Sonic aan de collectie toegevoegd. Sonic Chaos voor de Master System, gekocht bij Gameshop Enschede die nog aardig wat leuke retro dingen heeft liggen. Ik zou als Gamer er zeker eens een keertje een kijkje nemen! Ik doe het nu even rustig aan, heb namelijk teveel gekocht. Gamen is namelijk een zeer grote verslaving.
Gamers veel succes met jullie verzameling, dat het groot, groter dan groots mag worden.
Verwijderd
jawel-ET- schreef op 04 januari 2004 @ 18:06:
[...]
GBA is 32bit. Maar dat is nou niet wat je noemt retro. Volgens mij is er verder nooit een 32bit TV console geweest.
de commodore cd 32
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
japanse telling of amerikaanse telling?Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 00:59:
[...]
inmiddels weer veel aangeschaft in de usa goedkoop ook.. maar alleen rpg's
deze heb ik dubbel final fantasy 2 voor snes.
iemand interesse...?
Verwijderd
Ik heb er nog een aantal. Alleen voor NTSC SNES of SFC, dus niet voor PAL. Mail me even op bemani99 -AT- hotmail.com als je geïnteresseerd bent.notgib schreef op 27 april 2004 @ 22:06:
Ik ben op zoek naar een backupunit voor de SNES.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
net binnen
de collecters edition met die 4 oude zelda's voor de gc
ook binnen zelda 2 compleet near mint
mega man 4 compleet near mint
turtles 2 the arcade game compleet near mint
alle 3 voor de nes (-:
SweetVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:33:
vandaag weer een heerlijke dag
net binnen
de collecters edition met die 4 oude zelda's voor de gc
[...]
Verder heb ik nieuw "Neon Genesis Evangelion" voor de N64 mint, en wat ander spul
Verwijderd
Mag ik vragen wat die neon genesis game je gekost heeft en waar je hem vandaan hebt ?Scorpion schreef op 05 mei 2004 @ 01:33:
[...]
Sweetdie heb ik sinds een paar dagen ook eindelijk binnen!
Verder heb ik nieuw "Neon Genesis Evangelion" voor de N64 mint, en wat ander spul
US $53.60, eBayVerwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 11:28:
[...]
Mag ik vragen wat die neon genesis game je gekost heeft en waar je hem vandaan hebt ?

Linksboven een SNES muis + muismat en Mario Paint, helaas zonder handleiding. Daarnaast een Atari 2600 plastic versie (ik heb al een houten) met Ms. Pac-man en Jr. Pac-man. Daaronder SNES Starwing compleet, en daarnaast NES Track & Field II, met doosje maar helaas zonder boekje.
Oh ja, op de achtergrond mijn nieuwe Sharp CT-2510 TV. Op Koninginnedag gevonden bij het vuilnis

Voor 5 euro op de vrijmarkt in Voorburg gevonden: een echte Intellivision van Mattel, plus 5 spellen. Alle spellen compleet met doos, boekje en 2 controller overlays. Zijn Intellivisions zeldzaam? Dit is de eerste die ik ooit gezien heb, terwijl ik toch veel vlooienmarkten bezoek. Ik moest ook wel 2 keer kijken voordat ik door had dat het een spelcomputer was, het ding leek meer op een telefoon met al die cijfertoetsen
Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!
Niks super bijzonders maar toch erg leuk
Megaman 4
starwars
Voor de nes, 10tje voor de drie, mario blijft geniaal, megaman was leuker in mijn herinnering en de starwars game suckt eigenlijk gewoon - maar de intro maakt een hoop goed
NES met trac&field en mario1 (die ik verdomme kwijt ben
Een paar jaar geleden, voor de retro hype goed op gang kwam wel een atari 65(?)XE gekocht, met een vette lightgun en een hele stapel games. Boodschappen tas vol voor ik meen 20 gulden. Maar daar doe ik eigenlijk niet zoveel meer mee.
[ Voor 50% gewijzigd door Charly op 05-05-2004 16:24 ]
- ComixZone(pal)
- Garfield, caught in the act(pal)
- earth defense (ntsc)
- herzog zwei (pal)
- urban strike (pal)
dat allemaal voor maar 5 euro
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Ik heb namelijk donkeykong en een of andere starwars game, maar ik heb geen idee wat het waard is.
Met de links in de FP kom ik niet veel verder en met ebay ook niet echt.
[ Voor 14% gewijzigd door Charly op 05-05-2004 17:23 ]
Atari 8bit list -> http://my.execpc.com/~krieg/links/8bit.cartsCharly schreef op 05 mei 2004 @ 17:22:
Ik heb eens in de tas met atari zut zitten graven, weet iemand een site waar je prijzen kan checken voor XE games of iig kan zien wat zeldzaam is?
Ik heb namelijk donkeykong en een of andere starwars game, maar ik heb geen idee wat het waard is.
Met de links in de FP kom ik niet veel verder en met ebay ook niet echt.
Donkey Kong is volgens die lijst Common, van Star Wars zijn er twee, een uncommon en een Rare. Nu zegt die lijst niet alles, maar een richtlijn is het wel. Al moet je er nog maar afwachten wat de gek er voor geeft. XE wordt maar door een beperkte groep gespaard, NES door hele volksstammen. Daardoor kan een wat lastig te krijgen XE titel wel stukken goedkoper zijn dan een gangbare NES game.
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Ja, of de Saturn. Of de Virtual Boy. Of de 32x voor de MegaDrive (nah ja, intern enzo iig).
En er staat me nog wel 1 bij, maar kan er ff niet op komen.
Thanks, het is natuurlijk inderdaad een kwestie van 'wat de gek er voor geeft' maar ik heb nu in ieder geval een beetje een idee. Binnenkort maar eens gaan testen, er zaten er een aantal tussen die het niet deden maar ik weet niet meer welke.TAG_Speedy schreef op 05 mei 2004 @ 18:15:
[...]
Atari 8bit list -> http://my.execpc.com/~krieg/links/8bit.carts
Donkey Kong is volgens die lijst Common, van Star Wars zijn er twee, een uncommon en een Rare. Nu zegt die lijst niet alles, maar een richtlijn is het wel. Al moet je er nog maar afwachten wat de gek er voor geeft. XE wordt maar door een beperkte groep gespaard, NES door hele volksstammen. Daardoor kan een wat lastig te krijgen XE titel wel stukken goedkoper zijn dan een gangbare NES game.
[P I M P mode]
Donkey Kong By nintendo RX8031 Common
Super Breakout
Final Legacy RX8067 Rare
One on One RX8093 Uncommon
Hardball RX8084 Uncommon
Star Raiders 2 RX8078 Uncommon
Resque on Fractalus RX8063 Uncommon
Defender RX8025 -
GATO RX8090 Rare
Barnyard blaster
Moon patrol RX8052 Common
Joust RX8044 Common
Jungle hunt RX8049 Uncommon
[/P I M P mode]
Verwijderd
Heb er al 3, die dingen kosten je nog 9 euro incl shipping bij lik-sang.com of play-asia.comUltimateb schreef op 05 mei 2004 @ 18:20:
Silverbolt, realgamers, misschien geinteresseerd in een Sonic the Hedgehog Birthday pack? Mail me anders ff (zie profiel).
Geloof niet dat ze zeldzaam zijn, heb er hier ook één liggen (gekocht op koninginnendag vorig jaarRobin F. schreef op 05 mei 2004 @ 15:37:
Heeft niemand hier een grote slag geslagen op Koninginnedag? Dan laat ik mijn slagje maar zien![]()
Zijn Intellivisions zeldzaam? Dit is de eerste die ik ooit gezien heb, terwijl ik toch veel vlooienmarkten bezoek. Ik moest ook wel 2 keer kijken voordat ik door had dat het een spelcomputer was, het ding leek meer op een telefoon met al die cijfertoetsen
Verder heb ik dit jaar (helaasch) niets gekocht, heb wel ergens zo'n famiclone gezien maar geen zin om te kopen, en verder voornamelijk oude PCs (8088/8086 denk ik)...
Het verbaasde me ook hoeveel eerste generatie playstations er werden verkocht en amper (geen) ander spul, nergens een oude sega of nintendo, zelfs niet een c64 of MSX
Maar goed, hoop dat het volgendjaar weer een beter jachtseizoen is
O, en dan heb ik laatst Final Fantasy 3 (US nummering) op de kop kunnen tikken, alsof hij net in de winkel heeft gelegen, orginele sealing zit er nog om heen
Veel PS's idd. Maar ook veel SNES'en hier, en vrij veel NES'en en af en toe een MegaDrive.White Dust schreef op 05 mei 2004 @ 20:12:
Het verbaasde me ook hoeveel eerste generatie playstations er werden verkocht en amper (geen) ander spul, nergens een oude sega of nintendo, zelfs niet een c64 of MSX

De Commodore 64 Mini Game Console ! Met o.a. Summer Games, Winter Games, World Games en California Games. Dat roept herinneringen op naar lang vervlogen tijden toen ik nog op de middelbare school zat!
Verwijderd
kwam dat spel nighttrap mee .... toen waren spellen nog heel erg tof als er maar veel filmpjes bij zat (jaren 80)
Dit topic is gesloten.