Verwijderd
die 2e is echt prachtig zeg! heel wat origineler dan al die standaard snelweg-foto'sJasper schreef op 20 mei 2004 @ 15:04:
Ik zal ook eens een duit in dit topic doen
Genomen in 2001 met een Sony DSC-S50 met een exposure time van 2 sec. in Leiden.
[afbeelding]
Genomen afgelopen zomer in Thailand / Koh Tao met een Canon G2 met een exposure time van 15 sec.
[afbeelding]
Verwijderd
alleen erg veel ruis weet iemand hoe dat komt

Ik zie niet echt ruis, maar dat komt waarschijnlijk doordat het beeld geresampled is. Om beelden met zo min mogelijk ruis te krijgen moet je op een zo laag mogelijke ISO-waarde schieten. De meeste compact-digicams spuge bruikbare beelden uit bij ISO50 tot 100, de D-SLR's kun je wat verder duwen doordat ze een grotere sensor hebben. Wat voor camera heb je en heb je toevallig exif van je foto?Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 14:17:
mijn foto het was dan nog wel geen nacht. maar vond hem wel mooi
alleen erg veel ruis weet iemand hoe dat komt
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
Verwijderd
<Breackstick heen en weer geschud><aanklikbaar>

Wie kan mij advies geven over het maken van een foto van de Belgische sterrenhemel. My gaat in de zomervakantie naar de Ardennen. (nog geen tot weinig luchtvervuiling daar)
Verwijderd
http://www.tuincentrumodink.nl/nacht.jpg hier de orginele foto. je ziet in de schaduw tussen de bomen dat er veel ruis optreed. dit is een iso 100 plaat
Verwijderd
Tnx. Ik vond hem idd ook wel apart vanwege de scherpheid van de stam en de bewogen palm bladeren.Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:28:
[...]
die 2e is echt prachtig zeg! heel wat origineler dan al die standaard snelweg-foto's
Station Groningen bij nacht:

[ Voor 29% gewijzigd door Hugdepop op 21-05-2004 22:24 ]
-Whenever you set out to do something, something else must be done first -
Hier de 4 mooiste van deze avond
Alleen gecropped, niets aan levels etc aangepast.
1)

2)

3)

4)

[ Voor 7% gewijzigd door Jasper op 22-05-2004 00:18 ]
DankjeVerwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:20:
[...]
![]()
![]()
Eén van de mooiste die ik ooit gezien heb in die stijl
Zo mooi man
[ Voor 34% gewijzigd door Dennahz op 22-05-2004 11:03 ]

Geschoten met een Canon Ixus 330
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Dank u!Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:36:
[...]
Kijk dit is tenminste een mooie foto die het verdiend om hier te staan.
De brug is zichtbaar vanuit mijn kamer dus ik dacht, even op de plaat zetten.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Is Oud Heusen, ligt vlak bij Kaatsheuvel/Waalwijk (Efteling), het gehele dorpje ziet er zo uit, elk huisje in het dorpje is ook een monument. Alleen het was zo koud dat ik maar 15 foto's ofzo heb kunnen makenJasper schreef op 22 mei 2004 @ 22:49:
Leuk sfeertje TheBorg!
M'n vingers waren bevroren en ik kon de camera niet meer bedienen
Verwijderd
Bij gebrek aan beter heb ik de camera op mijn statief gezet, en uit het slaapkamerraam gericht. Dit was om 2:00 uur daarnet, dus effe aan de wandel voor een betere lokatie was er niet bij.

1) Verdraaide schaduw van die lantaarnpaal daar rechts
2) Het is net overdag, maar dan met donkere lucht
Gegevens:
Manual mode
F/2.0
30 seconden sluitertijd
ISO 100
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 02:33 ]
Verwijderd
Ik vind het er net uitzien als zo'n filmstudio maquetteVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 02:32:
[afbeelding]
Een jaar of vier geleden ging er hier in de straat een garage de fik in, nou ja, daar sta je dan met je Nikon F50

Niet echt bijzonder ofzo, maar wel grappig
beetje kromme scan kwaliteit ook, maar goed
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Heb ik deze week gemaakt met mijn niewe camera.

vond deze mooi met die boot er net onder.

vond dat deze mooie kleuren had (groot is het duidelijker), vooral op tft

duurde lang voordat die meeuw wou meewerken ;-)
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Niet echt nacht, maar wel wat donkerder
[ Voor 9% gewijzigd door Foxke op 29-05-2004 14:07 ]
Zijn dat echte huizen of heb je die in madurodam gemaakt???Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 02:32:
Net sinds vandaag heb ik een nieuwe Sony F717. Als testje heb ik een nachtfotootje geschoten.
Bij gebrek aan beter heb ik de camera op mijn statief gezet, en uit het slaapkamerraam gericht. Dit was om 2:00 uur daarnet, dus effe aan de wandel voor een betere lokatie was er niet bij.
[afbeelding]
Gegevens:
Manual mode
F/2.0
30 seconden sluitertijd
ISO 100
Nee, GroningenSteve schreef op 30 mei 2004 @ 00:53:
Toevallig Arnhem of Nijmegen?
Lens 15 sec. open gezet... met een aardig resultaat... (aangezien ik niet vaak nachtfoto's maak)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Heb je toevallig exif van die plaatjes ik heb geen idee of de S602 exif opslaat...? Ik vermoed namelijk dat je een te grote diafragma-opening hebt gebruikt (laag f-getal), waardoor je een kleine DOF krijgt. Bij dit soort beelden is een verder dichtgeknepen diafragma (bijvoorbeeld iets tussen de f/8 en f/13) meestal het mooiste. Je krijgt dan echter wel een nog langere sluitertijd, dus een statief is echt een must!Akropolis schreef op 30 mei 2004 @ 00:52:
Hier een paar nachtfoto's van mij. Gemaakt met S602 Zoom.
Ik vind sommige zelf een beetje verkeerd/slecht gefocused en toch nog een tikje overbelicht.
Welke ISO-waarde heb je de camera op ingesteld? Kies je ISO zo laag mogelijk voor weinig ruis. Beelden met een langere sluitertijd hebben sowieso erg veel last van ruis. Daarbij komt dat de sensor in een compact-camera erg klein is, wat ook veel ruis als gevolg heeft. Het enige wat je kan doen is je ISO zo laag mogelijk houden. Als je veel van dit soort beelden gaat maken, zou ik overwegen een camera met een veel grotere sensor te kopen (meestal een D-SLR) of een oude vertrouwde analoge SLR.Ook vind ik dat er vrij veel 'ruis' in zit.
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
De s602 slaat wel exif op, Ik kan (als ik het plaatje even opsla) met ACDSee zien wat de sluitertijd was enz...koraks schreef op 30 mei 2004 @ 11:50:
[...]
Heb je toevallig exif van die plaatjes ik heb geen idee of de S602 exif opslaat...? Ik vermoed namelijk dat je een te grote diafragma-opening hebt gebruikt (laag f-getal), waardoor je een kleine DOF krijgt. Bij dit soort beelden is een verder dichtgeknepen diafragma (bijvoorbeeld iets tussen de f/8 en f/13) meestal het mooiste. Je krijgt dan echter wel een nog langere sluitertijd, dus een statief is echt een must!
En ik heb idd een groot diafragma gebruikt (f2.8), ik zal eens proberen een wat kleiner diafragma te gebruiken. Bedankt voor de tip
En de sluitertijd kan zonder problemen nog wel wat hoger (deze foto's hebben een sluitertijd van 1~3 sec). De s602 kan max 15 sec sluitertijd, en ik heb een statief.
Minimale ISO waarde van de s602 is 160, en daar had ik hem ook op staan. Maar veel van deze beelden ga ik niet makenkoraks schreef op 30 mei 2004 @ 11:50:
[...]
Welke ISO-waarde heb je de camera op ingesteld? Kies je ISO zo laag mogelijk voor weinig ruis. Beelden met een langere sluitertijd hebben sowieso erg veel last van ruis. Daarbij komt dat de sensor in een compact-camera erg klein is, wat ook veel ruis als gevolg heeft. Het enige wat je kan doen is je ISO zo laag mogelijk houden. Als je veel van dit soort beelden gaat maken, zou ik overwegen een camera met een veel grotere sensor te kopen (meestal een D-SLR) of een oude vertrouwde analoge SLR.
Maar ik zal binnenkort nog eens even proberen een wat groter diafragma te gebruiken
Nu vraag ik mij af, zal diegene het erg vinden als ik foto's plaats van zijn vuurhaard ?
Waar kan je voor nop je pic's laten hosten?
Zie ondertitel

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Er lijkt me niet echt iets mis mee...Denman89 schreef op 30 mei 2004 @ 13:01:
Er was gisteravond een brand verderop, ik uit mn zolderraam foto's maken, ook van de brandweerwagen.
Nu vraag ik mij af, zal diegene het erg vinden als ik foto's plaats van zijn vuurhaard ?
Alleen, commentaren zoals: "Maffe fik, man!" lijken me niet echt gepast hier. Fototechnisch commentaar kan natuurlijk wel.
Met het plaatsen van de pics van de brandweerauto lijkt me helemaal niks mis.
Op de webspace van je internetprovider kun je er wellicht wat kwijt. @Home geeft bijvoorbeeld 25 MB.offtopic:
Waar kan je voor nop je pic's laten hosten?
Nee dat kan niet. Ik heb namelijk zo'n cheap ass abbo waarmee ik 128 kbits down en 64 kbits upload. 1 e-mailadres en geen webspaceOp de webspace van je internetprovider kun je er wellicht wat kwijt. @Home geeft bijvoorbeeld 25 MB.

Maarjah, kben wel altijd online
Zie ondertitel
Even kijken welke 1024*768 zijn, dan heb ik weer paar vet mooie achtergrondjes bij
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]
Verwijderd

Horizon is een beetje scheef en dat moet ik nog ff aanpassen.
Gisteren genomen tijdens het vuurwerkfeest in Scheveningen.
Shutter speed 1/5
Aperture F5.6
ISO 200
Porgramm S
en voor de rest alles automatisch
Handig om te weten: Vanaf vrijdag 2 juli tot en met vrijdag 6 augustus is er iedere avond om 23.00 uur een schitterende vuurwerkshow te zien. Het vuurwerk, dat vanaf de Scheveningse Pier wordt afgestoken, is goed te zien vanaf de boulevard, de terrassen en het strand.
Zet hem ff recht en crop dan ff opnieuw, dit is echt zonde IMHOVerwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 15:53:
ff kicken
[afbeelding]
Horizon is een beetje scheef en dat moet ik nog ff aanpassen.
Gisteren genomen tijdens het vuurwerkfeest in Scheveningen.
Shutter speed 1/5
Aperture F5.6
ISO 200
Porgramm S
en voor de rest alles automatisch
Handig om te weten: Vanaf vrijdag 2 juli tot en met vrijdag 6 augustus is er iedere avond om 23.00 uur een schitterende vuurwerkshow te zien. Het vuurwerk, dat vanaf de Scheveningse Pier wordt afgestoken, is goed te zien vanaf de boulevard, de terrassen en het strand.
Bericht hierboven

na terugkomst uit de kroeg nog even met het toestelletje spelen op het dak
Het is dus niet de zon, maar de maan die zo fel in beeld is
Stad is Groningen overigens
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Wauw!! Amersfoort
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
geschoten met de hp 945 photosmart
sluitertijd 16 sec

Dit is Dokkum btw
Verwijderd
(is photobucket of picserver niks voor jou?)
geen statief gebruikt en dus wel een beeeetje bewogen
Canon Powershot a80

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Is te zien aan de Rabobank in de verte.steveman schreef op 24 juli 2004 @ 23:30:
[afbeelding]
na terugkomst uit de kroeg nog even met het toestelletje spelen op het dak
Het is dus niet de zon, maar de maan die zo fel in beeld is
Stad is Groningen overigens
Hoeveel belichtstijd gebruik je nu voor zo'n foto?
De laatste vind ik het minste omdat je daar geen donkere omgeving is, en je de ruis meer ziet (is dit een normale hoeveelheid?). De eerste heeft mijn voorkeur, maar heeft die niet te veel zwart?
Ik heb verder niets aan de foto gedaan op draaien en uitsnijden na.

Model,PENTAX Optio S4i
Exposure Time,1/8 Sec
F Number,F2,6
Exposure Bias Value,0
Shutter Speed Value,None
ISO Speed Rating,100
Subject Distance,Unknown
Metering Mode,Pattern
Flash,Reserved
Lens Focal Length,5,8mm
White Balance,Auto white balance
Ik heb de camera pas, dus ben er nog mee aan het experimenteren met de camera.
deze zijn gemaakt met een minolta dimage5....(vandaar de ruis
[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Detonator op 30-07-2004 20:03 ]

Camera: Canon Powershot A60
ISO-waarde: 50
Sluitertijd: 6 sec.
F-waarde: 2,8
Ik ben vooral tevreden over de effecten van de belichting en hoe het water is geworden door de lange sluitertijd... Comments?
[ Voor 14% gewijzigd door tijn.online op 31-07-2004 00:20 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 22:25 ]
15 seconden.Snowwie schreef op 27 juli 2004 @ 22:29:
[...]
Is te zien aan de Rabobank in de verte.
Hoeveel belichtstijd gebruik je nu voor zo'n foto?
Helaas had ik de iso op 400 staan en zie je nu dus van die korrels

Ga nu even op het dak kijken of ik een beter kan nemen.
Hoezo late reactie

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Helaas was er geen maan zichtbaar, neemt toch flink wat weg van die foto
Dan maar de martinitoren:

klikmaar

Ik wilde net van het dak afgaan via de noodladder (2 verdiepingen via een ladder naar beneden
Maar helaas te weinig licht en te snelle bewegingen
Verwijderd
1:

ISO 100, F/4, 4sec
2:

ISO 100, F/4, 3sec
3:

ISO 100, F/4, 3sec
De belichting had eigenlijk wat langer gemoeten. De foto's zijn enigszins helderder gemaakt in Photoshop, en gecropped, voor de rest niet bewerkt. Wel jammer van de overbelichte lamp in foto 1: met een langere belichtingstijd in plaats van extra helderheid in Photoshop was dat misschien beter geweest.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 01:14 ]

Klikken voor een grotere versie
Camera Model: Canon EOS DIGITAL REBEL
Date/Time: 2004:07:24 20:15:02
Shutter speed: 8 sec
Aperture: 3,5
Exposure mode: Program
Metering mode: Evaluative
ISO: 100
Lens: 18 to 55mm
Focal length: 18mm
White balance: Auto
Color space: sRGB
Saturation: High
Sharpness: High
Contrast: High
Tone: Normal
De foto is uit m'n hotel kamer gemaakt in Ipoh (Maleisië).
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd

Deze is gemaakt in Kuala Lumpur in Malleisie, vanaf de KL tower met uitzicht op (tot december 2003) werelds hoogste toren, de Petronas- of Twin Towers.

Gr Peter ( Canon 10D )
Heb er zelf ook nog een paar:

Kan je ons misschien vertellen welke lens je hebt gebruikt + welke instellingen. Ben ik best wel benieuwd naar.Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:28:
Deze is gemaakt in de haven van Singapore, voor diegene die daar al eens geweest zijn, ik denk... heel herkenbaar.
[afbeelding]
Deze is gemaakt in Kuala Lumpur in Malleisie, vanaf de KL tower met uitzicht op (tot december 2003) werelds hoogste toren, de Petronas- of Twin Towers.
[afbeelding]
Gr Peter ( Canon 10D )
In ieder geval zeer mooie foto's, echt heel mooi
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Kan ik van de laatste foto een grotere versie krijgen plzVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:28:
Deze is gemaakt in de haven van Singapore, voor diegene die daar al eens geweest zijn, ik denk... heel herkenbaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gr Peter ( Canon 10D )
Dan print ik die op A1 of A0 en plak die op het werk tegen mijn saaie muur
Nog meer schitterende foto's ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 15:39 ]
Verwijderd
Mmm..., heel herkenbaar ja, vooral die onderste, die kom je bijna overal op internet tegen.Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gr Peter ( Canon 10D )
Weet alleen niet wie de fotograaf is geweest.

sorry voor het enigszins verknallen van de layout.
foto is genomen met een powershot a75, 15 seconden belichtingstijd, f8
Verwijderd
Jazeker, beide zijn gemaakt met de 17-40 van Canon.Beaves schreef op 09 augustus 2004 @ 13:38:
[...]
Kan je ons misschien vertellen welke lens je hebt gebruikt + welke instellingen. Ben ik best wel benieuwd naar.
In ieder geval zeer mooie foto's, echt heel mooi
Info over de beide foto's
Foto 1 : http://www.pbase.com/image/28903894
Foto 2 : http://www.pbase.com/image/28903912
Gr Peter.
Verwijderd
Ik heb het origineel gepost op Pbase, kun je m ophalen.Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:06:
[...]
Kan ik van de laatste foto een grotere versie krijgen plz![]()
Dan print ik die op A1 of A0 en plak die op het werk tegen mijn saaie muur
Nog meer schitterende foto's ?
ie-meel => myc_cbs@hotmail.com
http://www.pbase.com/image/32409596
Alle overige foto's: http://www.pbase.com/steldat
Verwijderd
Ik wel... dat was ikVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 04:22:
[...]
Mmm..., heel herkenbaar ja, vooral die onderste, die kom je bijna overal op internet tegen.
Weet alleen niet wie de fotograaf is geweest.
Erg mooi! Met welke camera is deze gemaakt?Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 10:09:
[afbeelding]
Foto gemaakt vanaf Arc de Triomph zo rond een uur of 10

Alsnog gelukt, van dia gescand, zo een 20 jaar geleden. De opname dus.
[ Voor 66% gewijzigd door jank op 10-08-2004 17:20 ]
Verwijderd
Met een Fuji S7000 zegt de EXIF info.Dennis schreef op 10 augustus 2004 @ 14:40:
Erg mooi! Met welke camera is deze gemaakt?
ISO 200
F/2.8
1/4 sec
Verwijderd
1. Stavoren bij nacht

2. Een weiland bij terherne in friesland aan het water

3. Idem

Verwijderd
3 mooie kruisjes
Edit: Fixed
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 00:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het Rembrandt Theater ziet er nu wel anders uitjank schreef op 10 augustus 2004 @ 15:41:
[afbeelding]
Verwijderd
Arnhem dus!Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 20:12:
[...]
Het Rembrandt Theater ziet er nu wel anders uitMooie foto
Woots Startrekjank schreef op 10 augustus 2004 @ 15:41:
[afbeelding]
Gescand van een negatief, niet verder bewerkt.

Verwijderd
Heb je nog meer afbeeldingen van Arnhem uit die tijd?jank schreef op 10 augustus 2004 @ 15:41:
[afbeelding]
Verwijderd
Gewoon van alles wat een beetje leuk is, niet zozeer mensen ofzo maar meer Arnhem op zich.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:51:
Wat zoek je uit arnhem? of gewoon algemeen van alles wat een beetje leuk is?

Hij is ongeveer 35 minuten geleden gemaakt en het zijn trouwens rozen.
[ Voor 3% gewijzigd door Justawitte op 11-08-2004 00:45 . Reden: woord toegevoegd en reden van edit ]
Ja hoor, maar niet zozeer uit de nacht, wel uit begin jaren 80.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:45:
[...]
Heb je nog meer afbeeldingen van Arnhem uit die tijd?
Ik zet er mogelijk een aantal na de vakantieperiode op mijn site.
[ Voor 14% gewijzigd door jank op 11-08-2004 10:06 . Reden: Aanvulling ]

Beide foto's zijn in Photoshop rechtgezet, gecropt en een klein beetje met de levels gespeeld. En ook een kadertje om de foto's geplaatst, ben er nog niet over uit of dat nu een verbetering is of niet. Foto's zijn gemaakt met een Canon Ixus 400.
[ Voor 13% gewijzigd door KnOeFz op 12-08-2004 12:15 ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Verwijderd

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 14:54 ]
Niet onaardig al zeg ik het zelf als noob op fotografie. Wel jammer van de ruis, maarja.
BTW dit is dus de maan en niet de zon die ondergaat ofzo. De reden dat ik mooi vind is dat de boot en de maan precies onder elkaar en in het midden zitten en de kleur van de maan en de weerspiegeling op het water daarvan vond ik ook erg mooi. Wat vinden jullie?
(klikbaar)
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
E-Rick schreef op 20 oktober 2003 @ 13:22:
Vragen, opmerkingen en aanverwant commentaar is uiteraard welkom

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ja dat weet ik, maar dat is niet zo erg. Staan toch alleen maar foto's in die ik hier heb gepost. En zeg nou zelf, ik vind t alleen maar leuk om door open dirs heen te bladeren. Zo zijn er vast wel meer mensen en die geef ik op deze manier een pleziertje
nog ongeveer 7 miljoen open dirs: [google=index name modified]
Choose life
Verwijderd
[1] Gebouw van Universiteit Twente

klik voor grotere versie
[2] Arke Stadion FC Twente

klik voor grotere versie
[3] Spoortunnel

klik voor grotere versie
[4] Waterval in vijver

klik voor grotere versie
Zo... en nu pitten...

Edit: constructief commentaar altijd welkom!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 16:29 ]
Shutter: 5.0 sec
Shutter: 8.0 sec
Deze zijn gemaakt met een Canon a40
[ Voor 13% gewijzigd door eth0 op 15-08-2004 08:05 ]
Dat is die brug vlakbij de Eiffeltoren toch? Waar metrolijn 6 op de bovenste verdieping rijdt.

ISO 800, 1/15. f/3.5
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Midtown Manhattan bij zonsondergang (dus enigszins offtopic maar gezien de andere avondfoto's misschien wel op z'n plaats) genomen in New York City in noordelijke richting kijkend vanaf de Empire State Building eind juli 2000.
Camera: Nikon F70 met 28-105mm Nikkor (op 28mm vermoed ik), film Fuji Sensia II 100.
Dia is handheld aangezien ik geen statief bij me had en ik die volgens mij in die drukte daar nooit opgesteld had gekregen. Ik heb me tegen het hek gestabiliseerd.

Edit: constructief commentaar altijd welkom!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 16:29 ]

Dit topic is gesloten.