Nee, zijn tot 21:00 open, de MM die ik bel dan.
Maar ze kunnen de pleuris krijgen, ik ga snel hier in de buurt een GC halen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mooi! Koop er een stapel goede spellen en een mem card bij en kom hier ook wat vaker posten!Aikon schreef op 31 oktober 2003 @ 17:16:
Nee, zijn tot 21:00 open, de MM die ik bel dan.
Dat is ie ook, daarom gaat Aikon ook naar een andere winkelVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 18:14:
MP 60 euro? zag ik niet ergens eerder staan, dat ie 30 euro was??
[ Voor 3% gewijzigd door StarTAC op 31-10-2003 18:31 ]
Ja doe maar.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
I can hardly wait
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Als je 'PSO 1 & 2' hebt heb je zowieso de goede versie.. in Japan heb je nu PSO+ en binnenkort PSO3, maar daar gaat het dus niet bij. Elk exemplaar van PSO dat je in europa en de US op het moment kan krijgen werkt "ervoor"Copycat schreef op 31 oktober 2003 @ 20:06:
OK heb PSO binnen van Wehkamp weet iemand hoe ik kan zien of ik de "goeie versie" heb
[ Voor 44% gewijzigd door SD5k op 31-10-2003 20:37 ]
£99 ~ €145This Limited Edition Mario Kart Double Dash Pak contains a purple Nintendo GameCube console, a GameCube Controller, Mario Kart Double Dash game and a Limited Edition special five games Zelda Bonus Disc.
f.k.a D³
Nintendo : Mario, Zelda, SSB:MStarTAC schreef op 31 oktober 2003 @ 18:31:
[...]
Dat is ie ook, daarom gaat Aikon ook naar een andere winkel
Maar ik heb vandaag in een gekke bui Mario Party 4 gekochtWel een geestig spelleke om met veel bier op te doen met vrienden
Wat me opviel is dat maar 20 % van mn games van 3rd parties afkomstig is. Hoe ligt dat percentage bij de rest jullie?
Mooi ik heb I & II Nu nog ff een BBA en dan onlineThelema schreef op 31 oktober 2003 @ 20:28:
[...]
Als je 'PSO 1 & 2' hebt heb je zowieso de goede versie.. in Japan heb je nu PSO+ en binnenkort PSO3, maar daar gaat het dus niet bij. Elk exemplaar van PSO dat je in europa en de US op het moment kan krijgen werkt "ervoor"
edit:
Ik zag nog iets leuks op N-Gamer..
volgens de site komt er een Mario Kart pack, met daarin het volgende:
- Nintendo GameCube Console (Purple)
- Mario Kart: Double Dash!! Game
- Zelda 5 Game Bonus Disc
Die info hebben ze van deze site.
Ik betwijfel toch of het waar is. Als het waar is hoop ik dat dit ook in de US het geval is, want ik wil toch wel graag een US cube erbij.
@D3: Ik was net aan het editten.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Tales of Fantasy wordt wel erg moeilijk. Misschien kan je beter voor 'Tales of Symphonia' of 'Final Fantasy: Crystal Chronicals' gaanCopycat schreef op 31 oktober 2003 @ 20:46:
Mooi ik heb I & II Nu nog ff een BBA en dan online
Is Tales of Fantasy trouwens ook te spelen als je geen drol van het verhaal meekrijgt ??
Dat zeg ik, gammaThelema schreef op 31 oktober 2003 @ 20:53:
[...]
Tales of Fantasy wordt wel erg moeilijk. Misschien kan je beter voor 'Tales of Symphonia' of 'Final Fantasy: Crystal Chronicals' gaan![]()
Maar voor beiden kun je beter wachten op een US of PAL release, want het verhaal is bij allebei vrij belangrijk.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
[ Voor 6% gewijzigd door Elroy op 31-10-2003 21:11 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 21:56 ]
don't get your hopes up ElroyElroy schreef op 31 oktober 2003 @ 21:08edit]Btw, op mijn dvdbox factuur stond dat ik $0 moest betalen.
Effe kijken of ze het toch nog afschrijven
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 20% gewijzigd door SD5k op 31-10-2003 22:09 ]
Meteen meegedaan aan die nieuwe prijsvraag. Zwaar balen met die F-Zero prijsvraag van hun, had meegedaan en krijg helaas alleen de eeuwige roem van hun. Had nét geen prijs gewonnenThelema schreef op 31 oktober 2003 @ 21:03:
Cubezone.nl SSX3 Prijsvraag.
En volgens mij hebben ze die enquete waarbij je Mario Kart DD kon winnen weggehaald.
Thanks voor de mededeling. Damn.. Ik zit m'n agenda al vol te plannen wanneer m'n vrienden langs kunnen komen
post je inzending hier dan ns..Koffiezuiper schreef op 31 oktober 2003 @ 22:29:
[...]
Meteen meegedaan aan die nieuwe prijsvraag. Zwaar balen met die F-Zero prijsvraag van hun, had meegedaan en krijg helaas alleen de eeuwige roem van hun. Had nét geen prijs gewonnen![]()
Sta wel in dat lijstje bij de prijsvraag woei
Is dat normaal niet bij jou dan? Bij mij is het altijd $0, beetje lastig.Elroy schreef op 31 oktober 2003 @ 21:08:
edit:
Btw, op mijn dvdbox factuur stond dat ik $0 moest betalen.
Effe kijken of ze het toch nog afschrijven
f.k.a D³
Welke gameshop is dat??x KeN x schreef op 31 oktober 2003 @ 23:03:
Gelijk Mariokart ook gereserveerd
BTW: Die dude in die gameshop zei dat er volgens de leverancier een bonusdisc bij zat met MK64..
Dan kan m'n N64 dus lekker de kast in hehe...
[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 31-10-2003 23:35 ]
Mja het is niets bijzonders, vrij weinig werk aan gehad en dat is ook wel te zien
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
[ Voor 66% gewijzigd door BrbZrk op 01-11-2003 04:51 ]
Gameshop Powerplay, Van Woustraat, Amsterdam
Verwijderd
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Die digitale uitgang is niet voor gewone tv's te gebruiken dacht ik. In de VS werken sommige tv's met die poort.spaceboy schreef op 01 november 2003 @ 10:44:
Hey, ik zit nu de manual van de Cube te lezen en daar wordt met geen woord gerept over de digitale A/V uitgang. Iemand die ooit gebruikt? Waar haal je zo'n kabeltje?
En als je een RGB-kabel hebt (die heb ik, erg tevreden mee), hoe krijg je dan surround sound? Ik wil m'n Cube aan m'n stereo (Dolby) setje hangen, kan dat??
Ooowkay... eh, maar dat is dus een kabel die jij hebt metTdV schreef op 01 november 2003 @ 10:46:
[...]
Die digitale uitgang is niet voor gewone tv's te gebruiken dacht ik. In de VS werken sommige tv's met die poort.
Voor surround geluid EN rgb kabel heb je een 3rd party kabel nodig met tulp uuitgangen. Ik heb er een van blaze.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je hebt ook alleen maar een stereo signaal nodig voor DPL(2).spaceboy schreef op 01 november 2003 @ 10:52:
Helaas ben ik de originele kabel van de Cube kwijt dus heb alleen m'n RGB (scart) kabel. Is de kwaliteit van jouw Blaze kabel wel gelijk aan die RGB-scart kabel? En als bovenstaande aansluitingen kloppen, dan heb je toch alleen stereo signaal (rechts en links)?
Aan 1 kant de cube plug; aan de andere kant 1x scart + 2x tulp. Je dolby pro logic 2 decoder maakt daar surround geluid van. Je hebt overigens wel games nodig die DPL2 gebruiken anders heb je gewoon stereo geluid.spaceboy schreef op 01 november 2003 @ 10:52:
[...]
Ooowkay... eh, maar dat is dus een kabel die jij hebt met
aan 1 kant:
-plugje in je Analog A/V op je Cube
aan 1 kant:
-1 rode (rechts) audio tulp
-1 witte (links) audio tulp
-1 gele video tulp
?
Helaas ben ik de originele kabel van de Cube kwijt dus heb alleen m'n RGB (scart) kabel. Is de kwaliteit van jouw Blaze kabel wel gelijk aan die RGB-scart kabel? En als bovenstaande aansluitingen kloppen, dan heb je toch alleen stereo signaal (rechts en links)?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 12:53 ]
Dus wat hij doet wordt door ons wel op prijs gesteld, maar niet echt door betreffende de webmaster(s).Polite notice: These videos are offered free of charge, please show common courtesy and refrain from directly linking to our media. But rather, please link to this page.
Zou niet teveel op mijn oordeel afgaan, ik vind VJ immers ruk terwijl die jou wel goed bevaltThelema schreef op 31 oktober 2003 @ 23:33:
En D3: Ik begin nu toch wel erg te twijfelen over Rebel Strike.. Dat er veel meer te doen is dan Rogue Leader had ik al begrepen, en ook lekker afwisselende dingen.
Ik ga em gewoon bestellen zometeen denk ik.
f.k.a D³
Die is idd het ergste.OK, on foot missies als de Jedi training op Dagobah zijn te slecht voor woorden (echt, zo sneu)
[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 01-11-2003 15:08 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Als je mijn post nog een keer leest kun je zien dat ik t heb ge-editAikon schreef op 01 november 2003 @ 12:51:
Ik wil echt niet lullig doen hoor maar:
[...]
Dus wat hij doet wordt door ons wel op prijs gesteld, maar niet echt door betreffende de webmaster(s).
[ Voor 9% gewijzigd door BrbZrk op 01-11-2003 15:18 ]
This space is occupied
Nee zo krijg je DPII als je reciever dat ondersteund.spaceboy schreef op 01 november 2003 @ 16:29:
Aaah! Wat een heerlijke game is dat SSX! Ik kan het zowaar een beetje!
Nog even een vraagje over Dolby Prologic. Schetsje:
[afbeelding]
Komt er in dit plaatje Dolby Prologic (2?) geluid uit m'n receiver? (ervan uitgaand dat het Cube-spel het ondersteunt) Ik kan 't niet testen want heb nog geen rear-speakers. De receiver ondersteunt wel alle vormen van surround sound, dus daar zal 't niet aan liggen.
Main question is dus of dit werkt qua Prologic, of dat ik een kabel moet hebben die rechtstreeks vanuit de Cube naar de receiver gaat?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 18:46 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Welke jij het leukst vindt natuurlijk, hoe moeten wij dat nou weten...Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 18:06:
ok welk spel wordt het: soul calibur 2, fzero of viewtiful joe? of helemaal niets en wachten op mario kart en true crime? ps ik ben een arme student.
Een staff ghost vrijspelen betekent dat je hun tijd tot op 10sec evenaard. Tot nu toe is het me nog niet gelukt om er ook maar 1 te breken (die fucking ghost speelt met de black pull op Aero Dive, ik kan echt niet rijden met die bak).. terwijl ik ze op 5 na al allemaal heb geunlockt.Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 09:00:
Hey doet niemand meer mee met de PAL F-Zero cometitie![]()
Of ben ik gewoon te goedIk heb iig op de 2 courses waar ik de tijd voor heb ingestuurd wel de staff ghosts vrijgespeeld...
Nee, geen saves deleten of van die onzin.. je kan de GPs die je al hebt gedaan ook overnieuw doen, dan krijg je gewoon weer net zoveel punten. Een beetje extra oefening kan nooit kwaad hehSwitch schreef op 01 november 2003 @ 18:29:
Ik vindt F-Zero GX een prachtig spel, mooi, snel, spannend. Je zit telkens op het puntje van je stoel/bed/bank. Maar de muziek is inderdaad veel minder
.
Maar vinden jullie het ook niet vreselijk moeilijk? Bij Grand Pix @ Novice haal ik niet eens. Zal wel aan mij liggen
.
Ohja, en ik wist niet dat je van de verdiende punten bij Story mode Chapters moest kopen. Dus heb meteen auto gekocht van 10 Tickets
. En Chapter kost 20 tickets.. Ben ik nu fucked, en moet ik de Save deleten?
Zo'n kabel lijkt me ideaal voor jou:spaceboy schreef op 01 november 2003 @ 16:29:
[afbeelding]
Komt er in dit plaatje Dolby Prologic (2?) geluid uit m'n receiver? (ervan uitgaand dat het Cube-spel het ondersteunt) Ik kan 't niet testen want heb nog geen rear-speakers. De receiver ondersteunt wel alle vormen van surround sound, dus daar zal 't niet aan liggen.
Main question is dus of dit werkt qua Prologic, of dat ik een kabel moet hebben die rechtstreeks vanuit de Cube naar de receiver gaat?
[ Voor 47% gewijzigd door SD5k op 01-11-2003 18:53 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Als je het zo aansluit heb je wel DPLII, maar aangezien hij doorgelust is met de tv, krijg je de instellingen van de tv erbij. Dus als je standaard op je tv veel bass hebt, dan heb je dat ook met je cube spellenspaceboy schreef op 01 november 2003 @ 16:29:
[afbeelding]
Die kabel had ik ja, nu heb ik een orginele digitale kabel die gemodifiseerd isThelema schreef op 01 november 2003 @ 18:32:
Zo'n kabel lijkt me ideaal voor jou:
[afbeelding]
De beeldkwaliteit van deze kabel schijnt ook evengoed te zijn als die van de officiele Nintendo RGB kabel, maar daar kunnen sommigen je hier meer over vertellen. Volgens mij zijn er hier namelijk een paar die deze kabel gebruiken.. oa Elroy dacht ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Elroy op 01-11-2003 20:24 ]
Ja doe maar.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
[ Voor 19% gewijzigd door SD5k op 01-11-2003 21:50 ]
Verwijderd
Yez! Werkt prima hier met PSO.Aikon schreef op 01 november 2003 @ 15:48:
En nogmaals: werkt die BBA ook via Chello Classic en een router?
Woohoo beters, vroeg me al af hoe je aan zoveel tickets kon komen anders
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
nee deze kabel heeft niet de zelfde kwaliteit als de originele rgb kabel van nintendo.Thelema schreef op 01 november 2003 @ 18:32:
[...]
Nee, geen saves deleten of van die onzin.. je kan de GPs die je al hebt gedaan ook overnieuw doen, dan krijg je gewoon weer net zoveel punten. Een beetje extra oefening kan nooit kwaad heh
De beeldkwaliteit van deze kabel schijnt ook evengoed te zijn als die van de officiele Nintendo RGB kabel, maar daar kunnen sommigen je hier meer over vertellen. Volgens mij zijn er hier namelijk een paar die deze kabel gebruiken.. oa Elroy dacht ik.
edit:
Die Mario Kart enquete is weer terug op Cubezone.nl.. helaas kan je nu nogsteeds geen gegevens invullen
En True Crime lijkt me best interessant als ik die IGN review zo lees, maar er zijn nog een hoop spellen die voorgaan voor mij!
"Want daar moet het zelfs via een router".Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 22:37:
[...]
Yez! Werkt prima hier met PSO.
En met warppipe zal het ook wel gaan werken want daar moet het zelfs via een router.
Verwijderd
Niet zo negatief.. ik zei trouwens "zal wel gaan werken".admiral schreef op 02 november 2003 @ 01:53:
[...]
"Want daar moet het zelfs via een router".
Uhm en dus zal het wel werken? Hoe kan de kennis over hoe pso speelt vie chello Hoe kenda?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 02:28 ]
Verwijderd
okVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 02:26:
[...]
Niet zo negatief.. ik zei trouwens "zal wel gaan werken".
Als PSO het goed doet via een router dan ga er vanuit dat dat verder geen problemen geeft met warppipe aangezien ze op de site zelf aangeven dat het via een router moet.
Over de performance van warppipe kan ik natuurlijk niks zeggen, dus in dat opzicht heb je helemaal gelijk.
Toch wel leuk om te horen.All right. I finally got the final Xbox build of Prince of Persia, and I've had the GCN for a good bit already. There has been a lot of hype surrounding the Xbox version because a full team at Ubi worked on it and it was supposed to have all sorts of extra Splinter Cell-like effects and yumminess.
Here's the deal, as I can see it.
GameCube and Xbox are actually very similar visually -- at least based on a comparison I did between the beginning two levels in each version. That said, Xbox wins out in features.
Xbox build:
Runs in progressive scan
Does not support 16x9 widescreen
Runs at 30 frames per second
Features subtle lighting differences over others
Features Prince of Persia 1 AND Prince of Persia 2 as unlockables
Includes Making of Featurette
GameCube Build
Runs in progressive scan
Does not support 16x9 widescreen
Runs at 30 frames per second
Features Prince of Persia 1
Includes Making of Featurette
From what I can tell, Xbox seems to feature slightly better lighting than the GCN one. The sun and the clouds in the distance are brighter and more atmospheric, but most people won't notice this. Also, crazily enough the GameCube version seems to have better textures, if you can believe it -- at least, based on my look at the first couple of levels. The ground and wall textures on the GCN version looked to have more detail. This could be a result of over-filtering on the Xbox version, or it could be a sacrifice made in order to get the lighting up to snuff. Not sure.
The two actually look very, very similar. In fact, we called a couple people in our demo room and showed them both versions, and many mistakenly thought the GCN build was the Xbox one.
So, with that said, this is how it breaks down for me. Xbox may have better lighting -- not sure, but it definitely has better sound quality (the voice compression in the GCN one is noticeable). It also includes Prince of Persia 2, which for some reason the GCN version doesn't.
However, GCN is otherwise identical and for me the controller more than outweighs the drawbacks.
Matt
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 10:31 ]
Verwijderd
Jij ook netjes gedaan, het kostte aardig wat moeite om het te verbeterenKoffiezuiper schreef op 02 november 2003 @ 10:43:
bastard...
Nu heb ik helemaal veel werk om dit weer te verbeteren...maar goed dat hoort erbijBinnen een week hoor je het wel of ik er geestelijk bereid voor ben om het te verbeteren
Netjes gedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 11:03 ]
[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 02-11-2003 11:06 ]
Verwijderd
Ha die Gamegod!Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 03:30:
Eej ben ik weer eens
Zijn er hier meer mensen met problemen bij Worms 3D
Hij is al 3 keer vast gelopen en er zitten nog wat bugs in![]()
Bij een multiplayer game en dan bij het golfwagen level
We kregen een zwart beeld en een melding dat er iets fout ging bij het geheugen
We hebben het al op 2 verschilende cubes getest dus het ligt niet aan onze cubes maar misschien wel aan onze legale versie
Roolio heeft er ook al een melding van gemaakt in het problemen/vragen topic
Voor de rest is de game wel super
Het oude worms gevoel is behouden gebleven
Het is wat lastiger om te mikken voor de rest is het super
Net alsof wij meteen superb spelenSwitch schreef op 02 november 2003 @ 11:05:
Als ik een beetje goed ben, en goede cars heb gehaald kom ik Koffiezuiper ook wel ownen![]()
Maar nu nog niet iniedergevalHaal steeds 28/30sec per lap op Mute City
![]()
.
succes in ieder geval.. ik had het in een keer, maar de examinator die ik had kende de stad waarin ik afreed totaal niet, dus ben ik echt langs geen een van de 'moeilijke' punten gekomenschnumi schreef op 02 november 2003 @ 11:05:
Ik ga zo ook maar eens wat F-zero GX spelen.![]()
Kan ik mooi oefenen voor mijn auto examen morgen!![]()
Zullen jullie wel duimen voor me?
hehe das wel handig.Thelema schreef op 02 november 2003 @ 11:27:
[...]
succes in ieder geval.. ik had het in een keer, maar de examinator die ik had kende de stad waarin ik afreed totaal niet, dus ben ik echt langs geen een van de 'moeilijke' punten gekomen
Verwijderd
Geniet ervanVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 11:07:
[...]
Ha die Gamegod!
Kheb de eindversie nog niet gespeeld, wel suf als er nog vastlopers in zitten. Krijg 'm volgende week als het goed is mee naar huis voor een review
Verwijderd
Verwijderd
/me zal netjes gaan duimen voor schumischnumi schreef op 02 november 2003 @ 11:05:
Ik ga zo ook maar eens wat F-zero GX spelen.![]()
Kan ik mooi oefenen voor mijn auto examen morgen!![]()
Zullen jullie wel duimen voor me?
Vind je 'm echt zo goed? Ik heb 'm nu op m'n pc, maar ik vind 'm vrij matig. De uitvoering is wel erg leuk, mooie menu's enzo, daar is Team17 wel sterk in, maar ik blijf erbij dat Worms 2D hoort te zijn. Voordeel van de pc is dat je patches kunt downloaden.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 11:43:
[...]
Geniet ervan
Het spel is super alleen de bugs lijken alleen maar erger te worden
We hebben al meegemaakt dat alle wormen dood waren (zowel die van ons als van de computer) en de missie ging nog steeds door
Konden we 45 min naar een graf kijken(of resetten natuurlijk
)
Hij is ondertussen nu ook al vast gelopen in een missie
Dank.
Nou één tijd heb ik nu van je verbeterd
[ Voor 13% gewijzigd door Koffiezuiper op 02-11-2003 12:45 ]
Ja klopt niet goed gelezen.Koffiezuiper schreef op 02 november 2003 @ 12:41:
[...]
Nou één tijd heb ik nu van je verbeterdVerschil is niet veel jammer genoeg.
edit: Heb meteen maar me eigen tijd weer verbeterd
[afbeelding]
Die worms 3d had hij ook al in een andere cube geprobeerd, of zag ik dat verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-11-2003 13:30 ]
This is the Way.
Was dit nou een grapje ofHIValicious schreef op 02 november 2003 @ 13:30:
Thelema
je gegevens kan je bij de slagzin kwijt
MOEILIJK HE LEZEN
Handig die opties!XLink Messenger GameCube support is identical to its Xbox support. The XLink Messenger, which runs on Windows-based PCs, has three modes: messenger, WGN and Rooms. Messenger Mode features a personal message interface where you can chat and play 1-on-1. WGN (World Gaming Network) Mode hooks your GameCube to a worldwide virtual LAN resembling Xbox Live! Rooms Mode lies somewhere in-between, letting users form and play within public and password-protected rooms organized by game. The XLink Messenger even boasts real-time voice streaming through a PC microphone!
f.k.a D³
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq