Het Grote Gamecube topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:10:
Ik had ff een klein vraagje, ik kan via iemand viewtifull joe en f-zero krijgen (beiden us versies) werken beide spellen 100% zeker met de freeloader ?
f-zero niet..
F-Zero problemen...
F-Zero (Freeloader) problemen...

[ Voor 39% gewijzigd door admiral866 op 30-10-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:43

jOzh

Sweet dude!

F-Zero US werkt perfect met de freeloader, tenminste bij mij wel.
Viewtiful Joe overigens ook.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja klopt het gaat om de JAP versie van F-zero GX.

Die schijnt niet goed te werken met de freeloader (info op scherm valt weg enz enz).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Koffiezuiper schreef op 30 oktober 2003 @ 11:44:
Ja ik vond 40 euro ook een redelijk prijsje.

N-VIP doet het ook wel, maar je kan gewoon niks bestellen. Je krijgt na je bestelling de melding dat het niet meer op voorraad is.
Oh OK, zo ver was ik nog niet geweest. Zonde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

schnumi schreef op 30 oktober 2003 @ 12:28:
Ja klopt het gaat om de JAP versie van F-zero GX.

Die schijnt niet goed te werken met de freeloader (info op scherm valt weg enz enz).
oops. Meende dat het de US versie was..
Maargoed dan zal het wel ok werken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Walgelijk! Sinds gisteravond rond 24:00 hou ik de nintendo website al in de gaten. De GBA Player kon geheel van mij zijn als die website tenminste mee werkte, de bestel procedure kon ik niet afmaken door de melding dat de voorraad op was en dat terwijl er nog 10 waren. Ook vandaag hou ik de website in de gaten of die wel zou werken of niet.
En ja hoor het is weer raak, je refreshed voor 5 minuten niet en alles is gewoon uitverkocht :{ Daar wordt je toch niet goed van? :{

Ja, ik ben ervan op de hoogte dat het een leuke extra is die catalogus en dat heb ik ook eerder gemeld in vorige topics. Maar dit is gewoon van de zotte dat het niet werkt en dan ineens ook direct uitverkocht is. En ik maar als een debiel in de gaten houden en speciaal me wekker nog zetten zodat ik 's ochtends vroeg even kon kijken of de catalogus al werkte :+

Erg jammer zoiets, ik heb helaas het geld niet om die player in huis te halen dus daarom wil ik hem graag via de sterrencatalogus bestellen. Ik zie het volgende probleem straks weer aankomen dat ik met die 5300 punten geen zak mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

No offense maar ik word helemaal gek van dat gezeik om die sterrencatologus. Ik hoop echt dat Nintendo zulke acties voortaan uit z'n hoofd laat...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
jOzh schreef op 30 oktober 2003 @ 13:40:
No offense maar ik word helemaal gek van dat gezeik om die sterrencatologus. Ik hoop echt dat Nintendo zulke acties voortaan uit z'n hoofd laat...
Mja normaal zeik ik totaal niet snel maar ik ben lichtelijk teleurgesteld op dit moment. Tot nu toe heb ik netjes gewacht sinds de opening ervan en niet geklaagd over de downtime en dergelijke. Maar ja wat zou jij ervan vinden als je bijna een bestelling heb geplaatst na 2 maanden(?) wachten en dat je tegen een ander probleem aanloop en alsnog niet kan bestellen? Ik ben er gewoon niet zo over te spreken nu :+

Zulke acties als deze mogen ze van mij ook achterwege laten, mits het een beetje netjes geregeld is wat naar mijn mening toch wel zo was de laatste tijd maar ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik begrijp best dat je teleurgesteld bent, ik leg de schuld dan ook bij Nintendo. Of goed regelen zo'n actie of gewoon niet doen. Deze actie schaadt Nintendo meer dan dat het goed doet.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 12:44
Reignman schreef op 30 oktober 2003 @ 11:22:

Vaag man.. Mediamerkt Utrecht kost F-Zero GX 49.99 en in Heerlen 54.99 :? :?

En om nu van Den Bosch nu naar Leeuwarden te gaan ;(
Was net in de MM te Utrecht, maar heb hem niet gezien. Wel bij de Dixons, 59.99

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Nou het schijnt dat er morgen of vandaag nog een lading goodies in die catalogus terecht komen, misschien dan meer gelukt.
Ondertussen ook contact gehad met nintendo over die catalogus, gewoon even probleem verteld en of er wat geregeld kan worden B) Nog vergeten te vragen wat voor dingen we er nog in kunnen verwachten.

Jammer genoeg heeft Mediamarkt ook nog steeds niet gebeld over F-Zero GX, dus nog even wachten. Of later in de middag maar even langsgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bij bart smith hebben ze hem al :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 30 oktober 2003 @ 13:58:
Nou het schijnt dat er morgen of vandaag nog een lading goodies in die catalogus terecht komen, misschien dan meer gelukt.
Ondertussen ook contact gehad met nintendo over die catalogus, gewoon even probleem verteld en of er wat geregeld kan worden B) Nog vergeten te vragen wat voor dingen we er nog in kunnen verwachten.

Jammer genoeg heeft Mediamarkt ook nog steeds niet gebeld over F-Zero GX, dus nog even wachten. Of later in de middag maar even langsgaan :P
Jammer dat de dichtsbijzijnde MM zo'n uur fietsen bij mij vandaan is... En OV, tja dan kan ik hem beter hier halen dan ben ik goedkoper uit :o Naja, jammer maar helaasch, ik ga maar eens richting Dixons ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

evilpin0 schreef op 30 oktober 2003 @ 15:08:
bij bart smith hebben ze hem al :)
Ligt er maar net aan waar je woont ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:16

Nitai

Live the life you love.

ik zag ehm voor 60 euro bij de Free Record Shop

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Er zijn weer 2 nieuwe secret karakters bekend geworden in MK:DD. Heb er voor de zekerheid een spoiler van gemaakt:

Het gaat om Piranha en King Boo

http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=37841

http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=37840

[ Voor 13% gewijzigd door tjempjun op 30-10-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat er een competitie maken :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:38:
Wie gaat er een competitie maken :? >:)
D³?! :) Die heeft namelijk al een makkelijk scriptje van de F-Zero GX NTSC compo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 30 oktober 2003 @ 15:49:
[...]

D³?! :) Die heeft namelijk al een makkelijk scriptje van de F-Zero GX NTSC compo staan.
Ja, D³ :D Zet dat es ff om naar een paralelle PAL compo, en snel een beetje :P /me is m nu echt halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Yes!! Ik heb nu ook F-Zero GX 8)

Kom ik aan bij MM, krijg ik F-Zero in me handen gedouwd en zit er een prijs op van 54.99...de bastards maar goed ale ik nog even kleine discussie aangaan dat ik hem gereserveerd had voor 39.99...kerel wou het echt niet veranderen aangezien de inkoop prijs rond de 38 euro ligt :{
Ik kan zo toppertje natuurlijk niet laten liggen dus eenmaal bij de kassa aangekomen, dat is dan 39.99 euro...ik zo "owh dat is mooi" :P In me gedachten ging het meer van "Eat this bastard!!!"

Ik zal nu even de verpakking met style eraf halen en in me gamecube frisbeeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Zo, better :D
Hoop dat ie in Den Haag ook voor die prijs van eigenaar verwisselt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 30 oktober 2003 @ 16:04:
Yes!! Ik heb nu ook F-Zero GX 8)

Kom ik aan bij MM, krijg ik F-Zero in me handen gedouwd en zit er een prijs op van 54.99...de bastards maar goed ale ik nog even kleine discussie aangaan dat ik hem gereserveerd had voor 39.99...kerel wou het echt niet veranderen aangezien de inkoop prijs rond de 38 euro ligt :{
Ik kan zo toppertje natuurlijk niet laten liggen dus eenmaal bij de kassa aangekomen, dat is dan 39.99 euro...ik zo "owh dat is mooi" :P In me gedachten ging het meer van "Eat this bastard!!!"

Ik zal nu even de verpakking met style eraf halen en in me gamecube frisbeeën.
hmmm dan straks maar ff bij de mm in enschede kijken dies net vandaag geopend, als ie daar ook voor 39,99 is haal ik hem zeker weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

de wereld is niet eerlijk verdeeld... ik heb nog steeds geen nieuwe spellen kunnen kopen... leven van student sux soms ookwel .. want ik heb EN geen tijd (erg veel leren) EN geen geld 8)7 ....

..naja.. we zien wel he :9 dan maar weer lekker F-zero op mijn N64 doen :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Koffiezuiper: in welke MM was dat? Ik ben morgen in Utrecht dus ik hoop dat ie daar ook 40 euro is...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

StarTAC schreef op 30 oktober 2003 @ 16:54:
Koffiezuiper: in welke MM was dat? Ik ben morgen in Utrecht dus ik hoop dat ie daar ook 40 euro is...
Er is volgens mij maar 1 MM in utrecht.. in de uithoek van Hoog Catherijne :)
Achter E-Plaza/Mc Donalds daar doorlopen... kannie missen is een grote shop die MM :) Ben ik nie gewend in Beuningen :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
ReCreator schreef op 30 oktober 2003 @ 17:03:
[...]

Er is volgens mij maar 1 MM in utrecht.. in de uithoek van Hoog Catherijne :)
Achter E-Plaza/Mc Donalds daar doorlopen... kannie missen is een grote shop die MM :) Ben ik nie gewend in Beuningen :)
Ik weet wel waar de MM zit, en dat er maar 1 in utrecht zit :P
Maar omdat ik hoorde dat er tussen de MM's in de verschillende steden prijsverschil was bij F Zero. Dus wilde ik weten waar hij 40 euro was en waar niet...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
StarTAC schreef op 30 oktober 2003 @ 16:54:
De MM in Leeuwarden.

Eerste indruk van F-Zero is leuk, mooi & pittig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
F-Zero GX competitie licht aangepast. Zou nu compleet PAL compatible moeten zijn.

Ben benieuwd :)

//edit nog wat info over de Warp Pipe bij IGN

[ Voor 29% gewijzigd door Dyxtra op 30-10-2003 17:20 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ SilverBolt

Wat is MM? een nieuwe winkel? Ik woon ook in de buurt van enschede! Dus dat wil ik wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik versta dat niet hoor, hoe kan een topreleasegame nu voor 40 euro in de rekkne liggen? Bij ons (Belgie) Is de standaardprijs van IEDERE game 60 euro !!!!!!
Ik heb nog nooit geweten dat een nieuw spel voor minder dan 60 euro in de rekken ligt. Ofwel w8 je een half/heel jaar vooraleer de prijs een beetje zakt...
Maar 40 euro voor F Zero of MK DD !!! VIndt ik wel ietsje overdreven/oneerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
zit die bug nog steeds in fzero?

met dat snellere gaan ofzow?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 30 oktober 2003 @ 17:42:
zit die bug nog steeds in fzero?

met dat snellere gaan ofzow?
Dat snaken is geen bug hoor, en zit er nog steeds in. Bij AV zeiden ze erover dat het er inzat zodat mensen die echt heel goed in het spel wilden worden iets hadden om in door te oefenen. Het is namelijk heel erg moeilijk om te doen, je moet een hele zware auto hebben met heel veel acceleratie, en als er vijanden meeracen dan kan je het wel vergeten, zodra je tegen de kant of een andere racer aankomt lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 17:25:
@ SilverBolt

Wat is MM? een nieuwe winkel? Ik woon ook in de buurt van enschede! Dus dat wil ik wel weten!
MM staat voor Mediamarkt, een grote winkel in electronica met doorgaans erg schappelijke prijzen.

EDIT, Lamsh legt het al uit

[ Voor 21% gewijzigd door StarTAC op 30-10-2003 17:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:49
Is er hier iemand die SSX (de eerste of Tricky) altijd op de PS2 heeft gespeeld en nu bij deel 3 overgestapt is naar de Gamecube versie?

Ik ben namelijk erg benieuwd naar de ervaringen. Ik zit een beetje te twijfelen of ik SSX 3 voor de PS2 of GC ga halen. Waarom? Omdat ik bij de eerste 2 delen zo gigantisch gewend was aan de PS2 controller. [pats]Ik rulede zogezegd de pan uit :P scores van rond 900.000 en hoger op Garibaldi in showoff mode waren geen uitzonderingen :)
[/pats]

Nu wil ik het liefst SSX 3 voor de GC aanschaffen, maar ik ben een beetje bang dat ik gigantisch zal moeten wennen aan de controller. Sommige mensen zeggen dat de verschillen in graphics tussen beide consoles nihil zijn, maar mijn ervaring leert me toch dat spellen op de GC er vaak toch net wat gelikter uit zien...

Dus misschien dat iemand me hier wat meer info kan geven? :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
heb f-zero gekocht en het is weer echte de echte nintendo moeilijkheidsgraad , had meer gehoopt op een wat makkelijker moeilijkheidsgraad aangezien ik niet zo veel tijd heb om er goed in te worden :( , verder een vet spel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik lees net dat stuk over de performance van het Warp Pipe project en dat stemde mij erg positief.
We are anticipating playable online gaming by the end of the year with a high-speed cable or DSL broadband service (256 kbps upload recommended).
Ik heb namelijk net een 768/256 ADSL lijn!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here deddiekoel :)
IK HEB OOK F-ZERO Woohoo! Net de eerste cup op novice uitgespeeld... Damn, wat een vet spel :D Zeg ik spreek jullie over een paar lichtjaar wel weer.... Vrrroemmmmm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh daddy yes.. yes.. yesss... :P

net bij de MM in enschede geweest en ben nu de troste bezitter van viewtifull joe in een mooie roze doos :P

De cube is daar nu 79 euro ivm opening 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn lijkt erop dat ik twee cube games moet gaan aanschaffen als ik het zo hoor :+

Kan iemand die een VGA box heeft wat pics en/of anders ervaringen van F Zero posten? Ik ben nog niet helemaal zeker over deze games en ik hoor liever gebruikerservaringen dan dat ik reviews lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-09 21:27
Deddiekoel schreef op 30 oktober 2003 @ 19:14:
Ik lees net dat stuk over de performance van het Warp Pipe project en dat stemde mij erg positief.

[...]

Ik heb namelijk net een 768/256 ADSL lijn!
Bij xs4all (en neem aan dat dat ook bij andere providers gebeurd) wordt de snelheid omhoog gegooid van 768/128 naar 1024/320 :) Dus dan moet het zeker gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:29:
Oh daddy yes.. yes.. yesss... :P

net bij de MM in enschede geweest en ben nu de troste bezitter van viewtifull joe in een mooie roze doos :P

De cube is daar nu 79 euro ivm opening 8)7
Hee tof, wat kost Viewtiful daar? en lag FzeroGX er ook? moet eigenlijk sparen voor uitzet maar als ik dit zo hoor is het wel verleidelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 30 oktober 2003 @ 20:36:
[...]

Hee tof, wat kost Viewtiful daar? en lag FzeroGX er ook? moet eigenlijk sparen voor uitzet maar als ik dit zo hoor is het wel verleidelijk :X
fzero lag er vreemd genoeg niet, viewtiful joe lag er nog en stuk of 10 ze kwamen om in de platinums van alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 30 oktober 2003 @ 20:08:
[...]
Bij xs4all (en neem aan dat dat ook bij andere providers gebeurd) wordt de snelheid omhoog gegooid van 768/128 naar 1024/320 :) Dus dan moet het zeker gaan lukken.
Gebeurt niet bij XS4ALL, gebeurt bij de KPN :) Die voeren de standaard cap op van 768/256 naar 1024/320, zit goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Waren er meer die f-zero bij gcshop besteld hadden? Hopen dat hij morgen ochtend in de brievenbus ligt....

Jammer dat ik het geld al had overgemaakt, anders ging ik ook ff naar de MM hier in Leeuwarden >:)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Aargh krijg net te horen dat gcshop waarschijnlijk maandag pas viewtiful joe heeft :( :( :(

Dan maar annuleren en morgen hier in de buurt gaan zoeken :(
* NvE baalt flink :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
De Rebel Strike bonus disc is wel de meest zinloze bonus ooit zeg.

Inhoud:
• Rebel Strike demo - ja daar zit je op te wachten als je net RS3 hebt gekocht |:(
• Arcade game - unlockable in RS3 |:(
• Trailers - overal te downloaden
• Artwork - meh

Anyway, Rebel Strike is tot nu toe wel aardig. On foot missies zijn idd dramatisch. AT-ST gebeuren is wel heel aardig gedaan, leuke toevoeging. Vlieg missies zijn nog steeds het beste, maar ik vond de missies uit Rogue Leader leuker heb ik het idee (kan ook zijn omdat het mn eerste GC game was). Graphics zijn op sommige momenten echt briljant en de DivX segmenten uit de originele trilogie zijn smullen :9 De 70/80% reviews lijken tot dusver wel aardig overeen te komen met de werkelijkheid, en wat hoger voor Star Wars fans natuurlijk.

offtopic:
Heb zelf een oogje op DSL van Demon, 1024/512 voor 39pm *thumbs up*

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb zojuist een leuke bestelling geplaatst bij Lik-Sang:
- Donkey Konga (Ik vond Samba De Amiga op de DC echt geweldig leuk, dus dit lijkt me ook wel wat, daarbij kost ie daar 55euro, vond ik best meevallen)
- Emerald Controller (groenachtig dus)
- SD Memory Card Adapter 16MB

Aangezien Donkey Konga 12dec pas komt zal ik de rest wel eerder binnenkrijgen.

Hier trouwens een plaatje van de verpakking van de Advance Game Port. Zegmaar de GBA Player van Datel:
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/datel-advanced_game_port.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door SD5k op 30-10-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
ik heb ps de gele doos van VJ

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kan iemand even testen of er een wezenlijk verschil zit tussen de PAL en de US versie?

De PAL mensen kunnen misschien ns proberen of er verschil in tijd zit tussen de 60Hz en 50Hz stand. Misschien kan je dat wel doen met een opgeslagen replay.

Heeft er iemand wel eens gehoord van 'The Castle of Shikigami II'? Ik zie dat het spel pas in Japan is uitgekomen voor de Gamecube omdat het niet verkocht voor de X-BOX (d'oh, de XBOX zelf verkoopt daar ook niet).
Het is een 2D shooter (ala Ikaruga zegmaar) en het is niet echt zeker of het spel ook buiten Japan wordt uitgebracht.
Limited Edition met gratis poppetje :> voor 50euro bij Lik-Sang, dat vind ik best interessant eigenlijk.

Hier een boxshot.

Hier nog een paar plaatjes van het spel:
Afbeeldingslocatie: http://www.alfasystem.net/shikigc/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfasystem.net/shikigc/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfasystem.net/shikigc/3.jpg

ps. Het spel heet eigenlijk 'Shikigami no Shiro 2' in Japan.

[ Voor 97% gewijzigd door SD5k op 30-10-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik zie net dat er ook een microfoon in die Konga's van Donkey Konga zit die op klapsignalen reageert (tussen de 2 trommels zit dat ding):
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/gc-donkey-konga-jap1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 22-09 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Bij deze wil ik alvast vragen of iemand zijn Viewtiful Joe wil verkopen. Heb net SSX gekocht en eigenlijk geen zin om direct ook V.J. te kopen, maar als iemand 'm heeft uitgespeeld: let me know! Of is 't zo'n game die je nooooit verkoopt? (zoals Metroid of Zelda)

Op de een of andere manier heb ik de aandoening dat ik het niet kan verdragen als er games zijn die op IGN een 9.0 of hoger krijgen die ik niet in m'n collectie heb. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

spaceboy schreef op 30 oktober 2003 @ 22:14:
Bij deze wil ik alvast vragen of iemand zijn Viewtiful Joe wil verkopen. Heb net SSX gekocht en eigenlijk geen zin om direct ook V.J. te kopen, maar als iemand 'm heeft uitgespeeld: let me know! Of is 't zo'n game die je nooooit verkoopt? (zoals Metroid of Zelda)

Op de een of andere manier heb ik de aandoening dat ik het niet kan verdragen als er games zijn die op IGN een 9.0 of hoger krijgen die ik niet in m'n collectie heb. ;)
De mijne blijft in ieder geval in m'n collectie (echt een topspel).. als je wat eerder was geweest had je em van D3 kunnen overkopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 30-10-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Thelema schreef op 30 oktober 2003 @ 21:33:
Ik heb zojuist een leuke bestelling geplaatst bij Lik-Sang:
- Donkey Konga (Ik vond Samba De Amiga op de DC echt geweldig leuk, dus dit lijkt me ook wel wat, daarbij kost ie daar 55euro, vond ik best meevallen)
- Emerald Controller (groenachtig dus)
- SD Memory Card Adapter 16MB

Aangezien Donkey Konga 12dec pas komt zal ik de rest wel eerder binnenkrijgen.
Die SD adapter is niet als normale memcard te gebruiken. Hij moet speciaal door games worden ondersteunt. Momenteel is dat alleen Animal Crossing+ (JAP) meen ik. Ik weet het want ik heb er zelf ook een.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er verschillende doosjes van Viewtiful Joe?? Maakt me eigenlijk geen moer uit hoor.. ik heb een roze.. wat een tof spel is dat he! Ik zat te twijfelen tussen Joe en F-Zero.. heb geen spijt gehad van mn keuze! F-zero wel even gespeeld en man wat is dat een gave game.... ik koos uiteindelijk voor Joe omdat Mario Kart straks komt, en dan speel ik geen andere racegames meer...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op 30 oktober 2003 @ 23:46:
[...]

Die SD adapter is niet als normale memcard te gebruiken. Hij moet speciaal door games worden ondersteunt. Momenteel is dat alleen Animal Crossing+ (JAP) meen ik. Ik weet het want ik heb er zelf ook een.
fuck, valt dat even tegen.. ga em direct cancellen..

dan neem ik wel zo'n 64mb USB mem card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik zat net bij een vriend Mario SunShine te spelen! Best wel grappig spel.. alleen beetje wazig joh (letterlijk dus)! Komt dat nou omdat hij niet die nintendo RGB kabel heeft?

En nog iets, ik zie dat veel spellen 60 hz ondersteunen.. zoals Soul Calibur II. Kan je dat nou alleen instellen als je die kabel hebt van Nintendo.. of werkt dat gewoon alleen op de betere tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 00:24:
Hey ik zat net bij een vriend Mario SunShine te spelen! Best wel grappig spel.. alleen beetje wazig joh (letterlijk dus)! Komt dat nou omdat hij niet die nintendo RGB kabel heeft?

En nog iets, ik zie dat veel spellen 60 hz ondersteunen.. zoals Soul Calibur II. Kan je dat nou alleen instellen als je die kabel hebt van Nintendo.. of werkt dat gewoon alleen op de betere tv's?
Druk tijdens het opstarten van een goede game eens op B (ingedrukt) ;) dan zie je het vanzelf :)

bijna alle tv's ondersteunen het, die niet ouder zijn dan 15 jaar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik wist wel hoe je het moest instellen.. maar ik dacht dat het alleen ingesteld kon worden als je die speciale kabel had.. haha ok morgen maar eens kijken of het echt zo lekker rustig voor je ogen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hmmm, mn bestelling van Donkey Konga heb ik ook maar afgezegt, ik wist niet dat de JAP versie andere muziek had... Nog bedankt voor de tip DeKwadeKubusser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 00:31:
ja ik wist wel hoe je het moest instellen.. maar ik dacht dat het alleen ingesteld kon worden als je die speciale kabel had.. haha ok morgen maar eens kijken of het echt zo lekker rustig voor je ogen is :P
Nou, 60Hz in combinatie met een originele RGB kabel is echt ideaal (ook vereist als je US games met een Freeloader wil spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb ik potverdikke eergister nog even snel een 32MB kaart gekocht voor me savegames, valt er vandaag (donderdag) ineens mijn 64MB kaartje op de mat. Baalde ik wel een beetje van ....

Nu mag er dus 1 van de 2 weg....

30,-- inclusief versendkosten voor de 64MB versie :). fredkroket@home.nl

[ Voor 4% gewijzigd door fredkroket op 31-10-2003 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er eigenlijk een US of Pal versie van Donkey Konga uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Hebben er nog meer mensen de cube op een receiver met prologic2 staan? Ik vind het geluid echt super, vooral in eternal darkness en zelda! Het is alleen jammer dat de originele rgb kabel geen audio out heeft; hoewel de blaze kabel ook goede resultaten geeft. Goed geluid voegt heel veel toe aan de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

jaaa sorry, ik heb gisteren heel Den Haag afgestruind voor Fzero, maar helaas niets kunnen vinden. Toen dacht ik, kijken of die vage Intertoys nog z'n broadband adapter heeft....en wat was daaro te spelen, FZERO! wh00t! Ff gespeeld, en toen kon ik mezelf niet bedwingen, m'n broertje mij trouwens ook niet..., en ik heb ehm maar gekocht voor 59 euro...

Fftjes gespeeld en....wat een meesterlijk spel zeg! Nu kan ik weer rustig wachten op m'n freeloader, en dan moet VJ er ook aan geloven :D

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 31-10-2003 09:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wahhhh ik zit een beetje vast in viewtifull joe:

Ik zit nu in het 2e deel van chapter 2 in het rhing hotel in een kamer met zo'n enorme kroonluchter erin en aan het eind van de kamer een deur. Ik heb een zooi vijanden verslagen maar er blijft ?x01 staan. Ik ben die kamer al 30 keer afgeweest, kan iemand me vertellen waar ik zoeken moet want ben al 45 minuten bezig en kan het echt niet vinden :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Nitai schreef op 31 oktober 2003 @ 09:23:
jaaa sorry, ik heb gisteren heel Den Haag afgestruind voor Fzero, maar helaas niets kunnen vinden. Toen dacht ik, kijken of die vage Intertoys nog z'n broadband adapter heeft....en wat was daaro te spelen, FZERO! wh00t! Ff gespeeld, en toen kon ik mezelf niet bedwingen, m'n broertje mij trouwens ook niet..., en ik heb ehm maar gekocht voor 59 euro...

Fftjes gespeeld en....wat een meesterlijk spel zeg! Nu kan ik weer rustig wachten op m'n freeloader, en dan moet VJ er ook aan geloven :D
Hehe, kijken voor een BBA en de winkel uitlopen met F-Zero :P
Dit spel doet vreemde dingen met mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Broadband Adapter? wasdat? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Ben benieuwd hoe Ninty het met MK:DD en later 1080 Avalanche gaat doen; sommige winkels hebben nog een verdwaalde Modem Adapter, maar de BBA's zijn foetsie 8)7

Al meer info over de mogelijke MK:DD bonus-disc en de inhoud daarvan?

[ Voor 3% gewijzigd door JC op 31-10-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel Den Haag afgegaan zei iemand? Waar en hoe laat? Tegen een uurtje of 18:00 had ik hem .... bij de gamestore tegenover Plato. Later bij de Bart Smit zag ik hem ook in de schappen.

Hij is inderdaad zoals velen zeggen erg moeilijk, geen beginners game. Ik heb hem dan ook vooral gekocht voor de splitscreen .... maar ik zal proberen die extra banen te unlocken en evt. andere extra's. Als je VS-mode speelt .... heeft dan degene die zijn eigen car kiest voorsprong op de anderen? Of tellen al die extra onderdelen dan niet, of voor allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@Farting Bob, yep me, ik was rond 19.30 in de stad. BS had ehm niet meer, Gameshop die jij bedoelt in de Schoolstraat had ehm ook al niet meer. En Bij Intertoys lag ie net in de schappen (waren er nog 4 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
D³ schreef op 29 oktober 2003 @ 23:01:
Weer een leuk detail ontdekt in Metroid Prime. In de Reflecting Pool (Chozo Ruins, waar je het water door het gat weg laat lopen + Ice Beam haalt) zitten Stone Toads rondom de pool. Hier komt ie: de adem van de Stone Toads zorgt voor rimpels in het water! Toch geweldig dat soort oog voor detail? _/-\o_
Heb hem 3 keer van voor naar achter uitgespeeld en de sfeer en details van dat spel blijven me verbazen.

Had btw een pakketje in de brievenbus; F-Zero van GCShop!!!!! :D :D

Tot ziens, uhm, tot Mario Kart :P

[edit]
Jeutje mina dit spel is echt onhygiënisch snel _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 31-10-2003 12:12 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Begin nu toch wel weer heel erg te twijfelen of ik f-zero niet toch ga halen, maar mario kart komt ook al over 2 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:21

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik twijfel me zot op de games... het is toch veel geld wat je neerlegt voor z'n game.... eerst over 2 weken MK DD halen dat kan geen miskoop zijn :D

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
En ik zit te twijfelen tussen Fzero en SSX :)
En nee ik ben niet van plan om MarioKart te gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 10:10:
wahhhh ik zit een beetje vast in viewtifull joe:

Ik zit nu in het 2e deel van chapter 2 in het rhing hotel in een kamer met zo'n enorme kroonluchter erin en aan het eind van de kamer een deur. Ik heb een zooi vijanden verslagen maar er blijft ?x01 staan. Ik ben die kamer al 30 keer afgeweest, kan iemand me vertellen waar ik zoeken moet want ben al 45 minuten bezig en kan het echt niet vinden :(
Heb je die knop in het midden aan het plafond al opgemerkt? Ga eronder op die kroonluchter staan, ga in Zoom-Mode en druk op A om te springen. Je doet dan die roze aanval omhoog en de schakelaar wordt ingedrukt.
JC schreef op 31 oktober 2003 @ 11:19:
Ben benieuwd hoe Ninty het met MK:DD en later 1080 Avalanche gaat doen; sommige winkels hebben nog een verdwaalde Modem Adapter, maar de BBA's zijn foetsie 8)7

Al meer info over de mogelijke MK:DD bonus-disc en de inhoud daarvan?
Reken er maar op dat wij die hier niet meer krijgen! :(
En over die BBA: ik gok dat Nintendo of nieuwe aan het maken is met een of andere beveiliging. Maar het kan ook heel goed dat ze niet op zo'n run op die dingen hadden gerekend (wat heel logisch zou zijn).
johnnyv.nl schreef op 31 oktober 2003 @ 12:32:
Begin nu toch wel weer heel erg te twijfelen of ik f-zero niet toch ga halen, maar mario kart komt ook al over 2 weken :(
Beide blindelings aanschaffen!! Of in het vervolg net als mij van het ene de PAL en van de andere de US versie kopen zodat de releases wat meer gespreid zitten. Handig voor je tijd en je portemonnee!
Glorix Jim schreef op 31 oktober 2003 @ 12:54:
Voor F-Zero GX gaan, en als je toch een snowboardgame wil: Gewoon wachten op '1080: Avalanche' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 31 oktober 2003 @ 12:54:
Ja zo hoppa! Jij verdient een ban! Dat zulke gedachtes hier nog mogen.. geen mario kart halen :+ :9 ;)

Nee maar ik ga hem zeker halen, was eigenlijk van plan hem al te pre-orderen.. maarja.. low on cash! :)

Ach ja, des te spannender het wordt, als ik hem eigenlijk heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Iemand die enquete op Cubezone.nl al ingevuld? Er staat dat je Mario Kart kunt willen, maar ik heb het hele ding nu al 3x ingevuld maar moet nergens iets van gegevens van mezelf achterlaten.. zelf geen e-mailadres! :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:02:
[...]

Ja zo hoppa! Jij verdient een ban! Dat zulke gedachtes hier nog mogen.. geen mario kart halen :+ :9 ;)

Nee maar ik ga hem zeker halen, was eigenlijk van plan hem al te pre-orderen.. maarja.. low on cash! :)

Ach ja, des te spannender het wordt, als ik hem eigenlijk heb!
hehe en bedankt :)
Nee ik het gewoon t gevoel dat het niet de mariokart is waarop iedereen zit te wachten. Da's alles..

Maareh.. dan nog een vraagje : kan je Fzero met zn tweeen op 1 scherm spelen? En kan SSX dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Beide spellen kan je met maximaal 4 spelers op 1 scherm spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 31-10-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Thelema schreef op 31 oktober 2003 @ 13:32:
Iemand die enquete op Cubezone.nl al ingevuld? Er staat dat je Mario Kart kunt willen, maar ik heb het hele ding nu al 3x ingevuld maar moet nergens iets van gegevens van mezelf achterlaten.. zelf geen e-mailadres! :s
Heb je een link naar die enquete? Ik kan hem serieus nergens vinden op de cubezone site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

me neither, alleen maar een prijsvraag voor FZero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Koffiezuiper schreef op 31 oktober 2003 @ 13:44:
[...]

Heb je een link naar die enquete? Ik kan hem serieus nergens vinden op de cubezone site :?
Misschien heb je een anti-popup programma draaien? want die enquete komt in een klein venstertje als je naar Cubezone.nl gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Hij popt up als je de site binnenkomt.

dus ff die pop-up killer uitzetten ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Thelema has magical powers :P
Weet iemand of je Viewtiful Joe en F-Zero ook sterren krijgt voor de VIP-site? Is het iemand al gelukt iets van de site te bemachtigen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
TheEvilCuber schreef op 31 oktober 2003 @ 13:51:
Hij popt up als je de site binnenkomt.

dus ff die pop-up killer uitzetten ;)
Doh :D Rot Firebird :+ }:0

Ik zal meteen die enquete maar invullen, en daarna direct een potje F-Zero GX. Dit kan natuurlijk niet heh, bijna 2 uur en nog niet aangeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Foutje daar ging even wat mis :+ Het is mijn dag niet vandaag

[ Voor 52% gewijzigd door Koffiezuiper op 31-10-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

JC schreef op 31 oktober 2003 @ 13:53:
Thelema has magical powers :P
Weet iemand of je Viewtiful Joe en F-Zero ook sterren krijgt voor de VIP-site? Is het iemand al gelukt iets van de site te bemachtigen trouwens?
Je zult er vast wel sterren bijkrijgen, maar ik van beide spellen de US versies :(, jammer dat ik daar niks voor kan krijgen.

En ik heb ook niks meer kunnen bemachtigen, wou zo'n MP nameplate hebben, kon al mn gegevens invullen, stond eerst ook dat er nog 13 ofzo waren. En aan het eind nadat mn gegevens waren verstuurd stond er dat ze op waren.. Ga ik dus terug naar de catalogus, staat er nogsteeds dat er nog 13 zijn |:(
Begint een beetje irritant te worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol leuke enquete.. moet je weten of je gewonnen hebt doormiddel van je ip nummer ofzo?
Wat een onzin, zit ik in volle smart zelfs voor het eerst van me leven een slagzin af te maken! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wil iedereen die de PAL F-Zero GX heeft even hierheen gaan en meedoen, zou wel leuk zijn namelijk:

D³'s F-Zero GX PAL compo!

Hier ziet er zo namelijk nogal triestig uit.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 14:05:
Lol leuke enquete.. moet je weten of je gewonnen hebt doormiddel van je ip nummer ofzo?
Wat een onzin, zit ik in volle smart zelfs voor het eerst van me leven een slagzin af te maken! :@
Mja, of het is bedrog, of het is gewoon een foutje.. maar hoe kan je zoiets nu vergeten?

[ Voor 46% gewijzigd door SD5k op 31-10-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjow.. k'zat net weer eens een beetje info over True Crime : Street Of L.A te bekijken.. en ik zie hier http://www.gamesdomain.com/news/19055.html de soundtrack listing staan!

En ook nog eens dat je bij het spel, als playable char, Snoop Dogg kan unlocken! Kan niet stuk dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Ik heb 'm ook net ingevuld, volgens mij mist er inderdaad een stukje ;)

@Thelema: balen, Koffiezuiper had volgens mij last van hetzelfde euvel. Iemand zei het al eerder: doe het goed of doe het gewoon niet. Wachten wachten :z

Btw, Zelda valt weer in de prijzen: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@JC: Yep voor Fzero ook 250 sterren gehad, en ingevuld, je krijgt dan o.a. mp3tjes, een webbrowser en nog wat zooi tot je beschikking.

@Thelema: Hoe meld ik me aan bij die PAL F-Zero GX? Hoe doe ik mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Nitai schreef op 31 oktober 2003 @ 14:56:

@Thelema: Hoe meld ik me aan bij die PAL F-Zero GX? Hoe doe ik mee?
Op de site op het linkje "Wachtwoord nodig" klikken :)

[ Voor 8% gewijzigd door NvE op 31-10-2003 15:00 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mwehehehe thnx NvE, ik dacht, (teveel aannames...) dat dat was om je verloren wachtwoord terug te halen (was ik net aan et doen met een andere site vandaar...lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 31 oktober 2003 @ 11:41:
@Farting Bob, yep me, ik was rond 19.30 in de stad. BS had ehm niet meer, Gameshop die jij bedoelt in de Schoolstraat had ehm ook al niet meer. En Bij Intertoys lag ie net in de schappen (waren er nog 4 ofzo).
Ik neem aan dat je die meegegapt hebt? :) .... betaals natuurlijk hehe!

Spel is wel erg op de reflexen, ik zit nog duidelijk in mijn ' noob'-fase :). Ik moet alleen 3 grandprixs winnen om die extra banen te krijgen .... daar zit zeker ook die baan bij met die vallen rotsblokken? (Ik heb nog niet alle banen bekeken, wil niet meteen het nieuwe in 2 uur weghebben).

Dat van die AX-banen gaat moeilijk worden :). Geen speelhallen in Nederland (op Scheveningen na, en nog 1 stadje .... Gamekings was er afgelopen zomer). Zou wel handig zijn als er misschien nog ergens cheats hiervoor verstopt zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat we het wachtwoord niet ontvangen :P Nu heb ik helemaal geen richttijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Gisteren ook VJ gehaald. Kom geeneens voorbij het eerste level op Adult :/ Bij de heli zit ik al mooi vast. Na 3 potjes had ik al geen zin meer. :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Kan iemand bevestigen dat de GC bij Mediamarkt maar 79euro is? Lijkt me namelijk wel erg goedkoop. Zo ja, dan haal ik er gelijk 1. :)

Ben ze trouwens ook aan het bellen, maar hoor al een kwartier 'nog een ogenblik geduld aub' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:22:
Jammer dat we het wachtwoord niet ontvangen :P Nu heb ik helemaal geen richttijden ;(
Je kan de tijden toch bekijken zonder wachtwoord? Dat weet ik wel zeker eigenlijk.

Voor het wachtwoord moet je wachten totdat D3 zn mail leest, dan stuurd ie waarschijnlijk iedereen wel een mailtje met de login en het wachtwoord.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:13:
Spel is wel erg op de reflexen, ik zit nog duidelijk in mijn ' noob'-fase :). Ik moet alleen 3 grandprixs winnen om die extra banen te krijgen .... daar zit zeker ook die baan bij met die vallen rotsblokken? (Ik heb nog niet alle banen bekeken, wil niet meteen het nieuwe in 2 uur weghebben).

Dat van die AX-banen gaat moeilijk worden :). Geen speelhallen in Nederland (op Scheveningen na, en nog 1 stadje .... Gamekings was er afgelopen zomer). Zou wel handig zijn als er misschien nog ergens cheats hiervoor verstopt zaten.
Die baan met vallende rotsblokken is een level van de Story mode.

En wat die AX banen betreft, daar is aan gedacht.. in europa en de USA moet je niet naar de arcade gaan om die te unlocken maar die kun je gewoon verdienen door de eerste 3 Grandprixs te winnen op Master difficulty (en Master kan je weer verdienen door de eerste 3 GP's op Normal uit te spelen geloof ik). Diamond cup inlock je trouwens door de eerste 3 GPs uit te spelen op Expert.
(sorry voor de lichtelijke spoiler, maar dan heb je iets om naar uit te kijken) :)
Aikon schreef op 31 oktober 2003 @ 17:12:
Kan iemand bevestigen dat de GC bij Mediamarkt maar 79euro is? Lijkt me namelijk wel erg goedkoop. Zo ja, dan haal ik er gelijk 1. :)

Ben ze trouwens ook aan het bellen, maar hoor al een kwartier 'nog een ogenblik geduld aub' :(
Ik gok dat ze gesloten zijn, maar volgens mij hanteerd niet elke MediaMarkt dezelfde prijzen.

[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 31-10-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon: Vorige week bij MM in A'dam geweest, toen was de GC daar 88 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 17:15 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.