Blijft alles op de voorgrond.
Dit lost het tijdelijk op, maar niet zoals ik wil. Als ik Winamp 2.95 startte werd het hele programma (dus inclusief equalizer en main window) gewoon in de taakbalk en system tray gezet, en op de voorgrond gezet.JanAlesi schreef op 26 december 2003 @ 12:54:
Winamp sellecteren en dan op CTRL-A drukken.
Blijft alles op de voorgrond.
Nu krijg ik alleen de playlist te zien, en moet ik eerst op het systray icoontje klikken om de "hele" winamp te zien, hij komt dan ook in mijn taakbalk te staan.
weet iemand hoe je dit kan veranderen?
heeft dit iets met de codecs te maken of is het gewoon een bug van winamp?
-edit- ik weet het al, lag aan een output plugin
[ Voor 14% gewijzigd door plakbandrol op 26-12-2003 17:51 ]
Verwijderd
Sim-pel : de Winamp5 modern skin editten...plakbandrol schreef op 26 december 2003 @ 17:35:
bij de alpha versie van winamp 5 kreeg je het media library te zien als je op het winamp logo'tje rechtsonder in je main-window klikte, bij de final krijg je een about-venster te zien..
weet iemand hoe je dit kan veranderen?
vergeten te vermelden, ik heb het over de winamp 2 classic skin
is gewoon een optie in de instelling, moet je ff opzoeken.. bij media library gedeelte, en dan eregns bij integrationplakbandrol schreef op 26 december 2003 @ 21:04:
[...]
vergeten te vermelden, ik heb het over de winamp 2 classic skin
https://wren.co/join/Devian
kzie het nergens staanDevian schreef op 26 december 2003 @ 21:37:
[...]
is gewoon een optie in de instelling, moet je ff opzoeken.. bij media library gedeelte, en dan eregns bij integration
1) hoe kan ik zorgen dat winamp bij het openen van nieuwe files automagisch de files tagged?
2) hoe kan ik het versie type van de tags veranderen?
This is the Way.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Op de site van dfx staat nog geen versie die werkt onder wa5......
options-- preferences--media library--library integration options-- en dan main window lightning bolt opens media library instead of about box aanvinken?
Verwijderd
Kheb Win XP Prof, Terratec Sixpack 5.1 soundcard en Logitech Z640 set en al het geluid gaat dus naar de front speakers, in de instellingen staat er nergens over en hardware acceleration werkt ook niet...
Iemand enig idee ?
[edit]
Kheb al een plugin gevonden, moet maar
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 20:46 ]
Ook de mogelijkheid om het Winamp-scherm te vergroten kan ik niet meer vinden. Alleen in de breedte kun je het vergroten maar dan komt alles gewoon verder uit elkaar te liggen en blijft alles klein. Liever zag ik dat je het hele scherm kan vergroten zodat het niet zo klein is wanneer je met hoge resoluties werkt.
En ook niet onbelangrijk: de "Open files" knop zit op een onlogische plaats. Liever had ik gehad dat ze dat bij het oude hadden gelaten, dus naast de knop voor de volgende track.
Maar ik kijk het nog even aan. Mocht ik er niet aan wennen kan ik altijd nog terug naar 2.8 wat naar mijn idee de beste en meest stabiele versie was.
ik heb een raar probleem met mijn winamp.. Ik heb de laatste versie gedownload maar als ik nu winamp start dan komt er alleen maar de playlist te voorschijn en soms komt er dan ook weer de rest zoals main window enzo.. Ik heb em gewoon op classic skin gezet.. En jah ik heb vinkjes gezet bij die Main Window enzo
De mogelijkheid om het scherm te vergroten is er nog wel (je bedoelt de "D"-functie toch?). Alleen heb je bij de nieuwe skins de mogelijkheid niet, je zou dan moeten overgaan op de classic skin.JazzySOB schreef op 27 december 2003 @ 21:02:
Ook de mogelijkheid om het Winamp-scherm te vergroten kan ik niet meer vinden. Alleen in de breedte kun je het vergroten maar dan komt alles gewoon verder uit elkaar te liggen en blijft alles klein. Liever zag ik dat je het hele scherm kan vergroten zodat het niet zo klein is wanneer je met hoge resoluties werkt.
En ook niet onbelangrijk: de "Open files" knop zit op een onlogische plaats. Liever had ik gehad dat ze dat bij het oude hadden gelaten, dus naast de knop voor de volgende track.
.
Dit geldt ook voor dat andere probleem, de "open files". Dit zit eenmaal in die skin zo geconfigureerd. Als je naar de oude skin toegaat, vind je em weer op de logische plek
http://specs.tweak.to/5253
Dat is het winamp scherm waar je je emailadres enzo kan invullen toch? Dit kan je uitvinken rechts onderaan met "don't bugging me"Kijoki schreef op 28 december 2003 @ 11:53:
En nog iets, als ik Winamp start moet ik steeds op start klikken moet dit niet automatisch gaan?
http://specs.tweak.to/5253
Er zit toch nog wel een klein schoonheidsfoutje in. Als je winamp opstart zie voor 3 seconden nog even de oude layout (dat oranje met zwart) en vervolgens krijg je de nieuwe layout.
Ik heb er trouwens alleen nog maar mp3's mee afgespeeld en nog geen films ofzo. Daar gebruik in winamp ook niet voor, maar bsplayer. Waarschijnlijk is winamp 5 ook wel goed in het afspelen van filmpies.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Ik krijg direct de nieuw lay-out te zien. Misschien uninstall en eens opnieuw installeren?liquid-orange schreef op 28 december 2003 @ 12:11:
Er zit toch nog wel een klein schoonheidsfoutje in. Als je winamp opstart zie voor 3 seconden nog even de oude layout (dat oranje met zwart) en vervolgens krijg je de nieuwe layout.
Weet iemand of het mogelijk is een nieuw genre 'Nederlandstalig' aan te maken? Ik bedoel niet een nieuw playlist of een nieuwe view, maar wel een nieuw genre in file info. Denk niet dat dit mogelijk is met de query builder of wel? En indien niet, is er dan een andere oplossing?
Ik heb de oude vertrouwde skin weer ingesteld en nu is alles weer helemaal naar wens!Dimmu schreef op 28 december 2003 @ 12:03:
[...]
De mogelijkheid om het scherm te vergroten is er nog wel (je bedoelt de "D"-functie toch?). Alleen heb je bij de nieuwe skins de mogelijkheid niet, je zou dan moeten overgaan op de classic skin.
Dit geldt ook voor dat andere probleem, de "open files". Dit zit eenmaal in die skin zo geconfigureerd. Als je naar de oude skin toegaat, vind je em weer op de logische plek
Maar iig bedankt voor de tip!
http://forums.winamp.com/...&threadid=155680#autoplay
het scheelt weer een keer op play drukken.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
maximized 30% cpu 10mb mem
minimized 4% cpu 3.8 MB mem
werkt als een tiet op mijn toch niet meer zo geweldige systeempje
pII-400 384MB Viper V550
/offtopic
ik draai ook evillyrics erbij voor de songteksten erg makkelijk
Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Ook winamp 5.1?Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 08:54:
Ik vindt winamp 5 echt goed, werkt lekker snel, stabiel, ik luister de hele dag naar internet radio en TV.
en hij werkt tenminste met IRC scripts (draaiende nummers spammen) ik ben zeer tevreden!
winamp 3 was echt bagger
Bij mij werkt zo'n IRC-plugin (IRC Control EX Plug-In V 2.55) niet bij 5.1, maar bij 5.0 doet die het wel. * Blaise heeft dus ff gedowngrade
Alleen heb ik bij die laatste wat probleempjes. Op een of andere manier kloppen de albums niet helemaal die erin staan. Ik krijg een beetje het idee dat winamp geheel willekeurig de namen afleid van de directory waar het nummer instaat en de ID tag.
Is het mogelijk om uit te zetten dat winamp kijkt naar de directory? Als de ID tag leeg is dan moet winamp de beschrijving ook lekker leeglaten. Heb wel iets gevonden met metatags maar geen idee wat dat nou precies doet. Iemand tips?
Nog een toevoeging, sinds vandaag is mijn playlist opeens altijd leeg. Niet echt leeg, maar de nummers zijn niet meer te zien, heb ik iets aan- of uitgezet of is dit een bug? Dit is alleen bij de modern skin, de classic skin staan de nummers er wel gewoon. Ik ben er nu achter dat mijn playlist is gelockt links boven in mijn scherm of zo. Als ik het playlist window eroverheen schuif dan zie ik wel welke nummers erin staan, als ik het scherm weer terug schuif wordt het zwart. Iemand dit al gehad?
[ Voor 31% gewijzigd door Baarsjes op 29-12-2003 22:39 ]
http://www.bonuszoeken.nl
Ik bijvoorbeeld, en ik ben blij dat je ff de moeite hebt genomen om 't te postenVerwijderd schreef op 24 december 2003 @ 12:06:
ahh ok Lekkere Kwal ... toch maar even gepost omdat veel mensen problemen leken te hebben in verband met die crossfade ... misschien kan dit hen wel helpen hé
Nu werkt 't eindelijk goed
Voor de search, bij 5.01 is er wel een optie hiervoor "No guessing" onder de library preferences bij Metadata opties, dit werkt goed, moest wel even mijn hele library leeghalen en opnieuw vullen voor alle namen er goed in stonden.Baarsjes schreef op 29 december 2003 @ 10:19:
Alleen heb ik bij die laatste wat probleempjes. Op een of andere manier kloppen de albums niet helemaal die erin staan. Ik krijg een beetje het idee dat winamp geheel willekeurig de namen afleid van de directory waar het nummer instaat en de ID tag.
Is het mogelijk om uit te zetten dat winamp kijkt naar de directory? Als de ID tag leeg is dan moet winamp de beschrijving ook lekker leeglaten. Heb wel iets gevonden met metatags maar geen idee wat dat nou precies doet. Iemand tips?
Mijn andere probleem staat nog steeds helaas.
http://www.bonuszoeken.nl
Het enige probleem dat ik met Winamp 5 heb, is het volgende:
Als ik aan het surfen ben, en tegelijkertijd MP3's of een CD afspeel, dan stopt de speler soms abrupt tijdens het laden van een nieuwe internet pagina, en zijn al mijn MP3's uit de playlist verdwenen, en staat er slechts 1 bestand in de playlist (c:\Winnt\temp\WAS845.tmp\audio\14.mp3Ü}±+XÔw'iÔwü).
Zijn er meer mensen die dit hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door RMYuma op 03-01-2004 14:06 ]
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Bij Winamp 3 kon je in de playlist-editor rechts een lijst van playlists zetten. Klikken op zo'n lijst laadde deze in in het linker scherm... Kan dit niet meer in winamp 5??
Ik heb nooit de Media-library gebruikt omdat ik dit handiger vond. Voornamelijk omdat ik toch lijsten aan moet maken omdat meer personen op het netwerk deze moeten kunnen laden...
Dit zou voor mij een reden zijn om 3 weer te gaan gebruiken... (2 kan dit ook niet).
Verwijderd
2.91 en 5 kunnen dit gewoonVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 00:47:
Na toch heel wat gezocht te hebben even dit (redelijk verbaasd dat ik er niets over kon vinden)...:
Bij Winamp 3 kon je in de playlist-editor rechts een lijst van playlists zetten. Klikken op zo'n lijst laadde deze in in het linker scherm... Kan dit niet meer in winamp 5??
Ik heb nooit de Media-library gebruikt omdat ik dit handiger vond. Voornamelijk omdat ik toch lijsten aan moet maken omdat meer personen op het netwerk deze moeten kunnen laden...
Dit zou voor mij een reden zijn om 3 weer te gaan gebruiken... (2 kan dit ook niet).
Ik heb nog nooit een banner van winamp gezien? Waar blader jij dan door je nummers?_ferry_ schreef op 04 januari 2004 @ 11:04:
best tevreden mee, luister veel streams, alleen is t nogal irritant dat tijdens t bladeren door muziek regelmatig die banner van winamp in beeld komt. wat winamp 2.9 had om de 1000 nummers ofzo, blijkt deze om de 15 te hebben OID.
Verwijderd

PSN: DutchTrickle PVoutput
Shift ingedrukt houden, en het eerste en laatste item aanklikken, werkt (netzoals in Windows) ookVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 16:26:
Wat ik klote vind is dat je niet meerder liedjes kan selecteren dmv met de muis te draggen. Als ik dus meerdere liedjes wil verwijderen uit mijn playlist dan moet ik dus op CTRL drukken en dan 1 voor 1 op de te verwijderen mp3s...
volgens mij heb je gewoon ergens adware ofzo_ferry_ schreef op 04 januari 2004 @ 11:04:
best tevreden mee, luister veel streams, alleen is t nogal irritant dat tijdens t bladeren door muziek regelmatig die banner van winamp in beeld komt. wat winamp 2.9 had om de 1000 nummers ofzo, blijkt deze om de 15 te hebben OID.
Zoals hier:

Dat vind ik zo fijn aan Winamp 2, dat ik altijd gewoon ff snel een volgend nummer kan doen.
13:37
Verwijderd
Volgens mij was ik niet helemaal duidelijk, ik bedoel dus dit: In de playlists-editor staan 2 kolommen, rechts eentje met lijsten erin en links een met de nummers van de lijst die (rechts) staat geselecteerd... (zie screenie onderaan, is overigens niet 24/7 online)Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 12:21:
[...]
2.91 en 5 kunnen dit gewoonCheck de library -> add playlist.....
Hier komt geen library aan te pas, deze gebruik ik dan ook nooit.
Ik weet best dat de library uitgebreider is, maar dat is voornamelijk met functies die ik toch niet gebruik; bovendien is dat niet erg hufterproof. Op feesten hier fungeren er computers als jukeboxen (3 meestal, all networked off course...). Dan moet het simpel en overzichtelijk zijn...
Lijsten zijn als .m3u aanwezig en kunnen door elke computer in het netwerk worden ingelezen. Iedereen kan dus de lijsten kiezen die die wil en deze in de rechter kolom zetten.
Onderstaand een plaatje van mijn situatie met winamp 3 nu...
Kan dit met winamp 5 nu ook? Ik kreeg het niet voor elkaar namelijk...

Verwijderd
Ik zal in het vervolg overigens mijn plaatjes kleiner maken (of thumbs) om lay-out-verneukerij te voorkomen (just to be ahead of all the comments on it).

bedankt
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik gebruik DFX v6.4 met WinAmp v5.01. Die werkt. Ik zou zeggen: gewoon proberen!ck2000nl schreef op 04 januari 2004 @ 17:23:
Voordat ik deze nieuwe versie ga installeren, wil ik weten of DFX 6.2 ook werkt met Winamp 5? Heb door een aantal pagina's gebladerd van deze topic, maar heb het niet zo snel gevonden![]()
bedankt
Heeft er iemand hier last van?The_Prince_of_Mu schreef op 03 januari 2004 @ 14:05:
Ik vind Winamp 5 een prima opvolger.
Het enige probleem dat ik met Winamp 5 heb, is het volgende:
Als ik aan het surfen ben, en tegelijkertijd MP3's of een CD afspeel, dan stopt de speler soms abrupt tijdens het laden van een nieuwe internet pagina, en zijn al mijn MP3's uit de playlist verdwenen, en staat er slechts 1 bestand in de playlist (c:\Winnt\temp\WAS845.tmp\audio\14.mp3Ü}±+XÔw'iÔwü).
Zijn er meer mensen die dit hebben?
ik heb nu de volgende notering van nummers:
Daft Punk - Rollin' & Scratchin' - [homework/8]
Ik heb (dus) deze line in m'n opties:
%artist% - %title% - $lower('['%album%/%tracknumber%']')
is er echter een manier om het volgende te krijgen:
Daft Punk - Rollin' & Scratchin' - [homework/(8/16)]??
waarbij de 16 het totale aantal nummers van de CD is
de cd's staan in losse mappen als dat helpt (dus een map: daft pun - homework, met de 16 nummers van deze cd erin, volledig id3v1 getagged)
[ Voor 8% gewijzigd door sjaakaq op 08-01-2004 19:42 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
ik wil graag weer gewoon zoeken in de playlist, zonder de media library te gebruiken ofzo
weet iemand waar dit te vinden is?
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
(zat al constant op de F te rammen
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Verwijderd
Meer informatie: Album Covers for Winamp v1.1

What's new in version 1.1
- When the playlist is not present or has different name, an album.m3u will be automaticly created.
- The problem with characters like ö, è, í, etc is fixed.
- If the covers have different names, a cover.jpg is extracted from the existing one.
- The winampmb.htm will be written in the Winamp directory. The batch will try to find the default path first. If the path "C:\Program Files\Winamp" does not exist you will be prompted. (A future release might look in the registry.)
- Navigation trough the use of frames is availlable as an expert option. (see album_covers_navigation.zip)
- Reduced manual editing to a bare minimum.
- No additional plugins requirred.
- Some other small improvements.
- An FAQ is included.
Ik weet niet hoe veel mensen dit nog lezen, maar voor de die hards.
Er is een versie 1.15 en binnenkort weer meer.
De website is verplaatst naar http://www.xs4all.nl/~marz/albumcovers
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 17:57 . Reden: Update ]
Had ik niet verwacht
waar zit de optie waar ik mijn hele playlist ineens zijn tags kan laten zien?
This is the Way.
Verwijderd
ja ge hebt gelijk x-man, mooie skinx-man schreef op 10 januari 2004 @ 17:24:
Deze versie is echt goed!
Vooral met http://www.winamp.com/ski...2%2F10%2F7%2FS%2FMMD3.wal plugin!
Daar sluit ik me volledig bij aan! Eén van de overzichtelijkste skins die er zijn. En verder ook nog netjes afgewerkt, dus wat wil je nog meer?
Verwijderd
Ik denk dat jij zoekt naar General Preferences > Titles > Metadata readingHIValicious schreef op 11 januari 2004 @ 22:34:
ik heb een vraag:
waar zit de optie waar ik mijn hele playlist ineens zijn tags kan laten zien?
Enige punten wat in mijn ogen goed is:
-Meer instel mogelijkheden
-Een lijst aan "File Support"
-Hotkeys (altijd handig)
-CD-Ripping
-Goede DirectSound Plugin (5.1)
-Najah en nog wel wat
Echter ik vind wel een nadeel dat die nieuwe skins zoveel Werkgeheugen slurpen, soms wel 20 mb ! beetje aso ...maar met simpele skins hou ik em mooi rond de 2/3 mb
Jah, ik kan zeggen dat dit een goeie vooruitgang is, zeker als Winamp 3 nix is...
I browse with Vivaldi
Nieuwe DFX 6.4 d'r bijgezet en de spiekertjes maar eens opengedraait. Had ik beter niet kunnen doen, want na tien minuten vloog het volume in een keer omhoog, leek wel of het huis onder me wegsmolt. Gelukkig hield dat weer na een kwart seconde op en de schade viel mee...
Gebeurt nu wel vaker heel eventjes, maar verder is dat zo'n beetje het enige minpunt. Wat wel jammer is, is dat de skin van Winamp 3 mist. Die kon ik altijd lekker op een 15px (?) hoogte instellen, zoals in winshade. Nu heeft de Modern Skin ook wel een mooie WinShade, alleen is die twee keer te dik.
De Winamp 2 Classic Skin heeft de goede hoogte, maar wil niet een lekkere breedte krijgen en is gewoon: LeLijK.
Oplossing: Skins downloaden, bijv de nieuwe BOOM 1.5
Die heeft een heel handige Remote Control meegeleverd die ik nu rechtsboven op mijn scherm tussen de Min/Max/Close knoppies en de -->Ga Naar knop zit. (IE6)
Scale op 75% Dan ff Opacity op 20% en bij hover naar 80% en je hebt een heel handig remootje. Verder ff de toetsjes van mn keyboard bijgesteld zodat Winamp vanaf m'n toetsjes te besturen is.
Conclusie: Winnie 5 = Lievvv
Om de zoveel tijd crasht Winamp 5 bij mij:
quote: winamp.exe heeft fouten gegenereerd en wordt gesloten door Windows. U dient dit programma opnieuw te starten.
Er wordt een foutenlogboek gemaakt.
Maar hier word ik ook niet veel wijzer van:
quote:
Type gebeurtenis: Informatie
Bron van gebeurtenis: DrWatson
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 4097
Datum: 18-12-2003
Tijd: 13:34:34
Gebruiker: n.v.t.
Computer: -
Beschrijving:
De toepassing , , heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 18-12-2003 om 13.34.34.648 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 012153BE (<nosymbols>)
Bij winamp 2 had ik nergens last van, maar bij 3 had ik dit probleem ook al.
Ik gebruik win2k met sp4.
Iemand enig idee?
Ik had hetzelfde, lag bij mij aan m'n codec pack, daar zat een mp3 codec in die winamp over de zeik hielp dus uninstall je codec pack en install hem opnieuw zonder de wma en mp3 codecs
Hmm, waar zou het toch aan liggen?Bron van gebeurtenis: DrWatson
[ Voor 121% gewijzigd door NLoldebroek op 23-01-2004 23:14 ]
[ Voor 36% gewijzigd door SithWarrior op 23-01-2004 23:11 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Heb je em een paar keer geupdate oid?Junktroep schreef op 17 januari 2004 @ 16:41:
Ik geloof dat ik zo ongeveer de enige ben met een serieus probleem
Om de zoveel tijd crasht Winamp 5 bij mij:
Probeer dan even om eerst alle Winamps te verwijderen. Daarna de c:\Program Files\Winamp mappen te verwijderen (indien aanwezig) en dan overnieuw installeren.

Zo hoort het, kan eindelijk dat rotte winamp3 de kast in
Verwijderd
Ziet er leuk uit, als je nou even een link geeft naar de plugin kunnen wij ook meegenieten!Maverick schreef op 30 januari 2004 @ 23:43:
eindelijk, na weken/maanden zoeken, de gewenste plugin gevonden die compatible is met winamp5
Vraag: wie koopt Winamp Pro?
/me strangeloop steekt zijn hand op
Ik gebruikte Winamp 2.91 altijd icm een mp3-writer output plugin om heerlijk snel cd's te rippen (192kbit, hele cd in 6 minuten). Ik vond het ook altijd handiger om het rippen in Winamp te doen dan in een extern programma als EAC (in dat geval met ook nog eens een externe plugin - Lame).
In Winamp 5 werkte dat allemaal niet meer. Ik twijfel er niet aan dat er binnenkort iemand wel weer met een oplossing of workaround voor komt (naast een WA5 Pro crack), maar het is duidelijk dat Nullsoft - AOL - wil dat er betaald wordt voor het rippen van mp3's vanuit WinAmp.
Toen keek ik eens naar de prijs van Pro. Hier in Nederland komt het neer op E 14,09. Veertien euro en negen cent! Ik dacht: waarom zou ik het niet gewoon aanschaffen?
Ik heb al vanaf versie 1.80 ofzo ontzettend veel plezier van WinAmp; toen in 2.91 het Media Library kwam had ik eindelijk een oplossing binnen WinAmp voor het bijhouden van een database. In Winamp 5 is dat nog verder geperfectioneerd, en laat ik ook de ontzettend plezierige Now Playing-optie niet vergeten, met wat reclame maar vooral veel steengoeie info van AMG.com. Tel daarbij op de perfecte skinmogelijkheden en de ontelbare plugins, en de haast oneindige 'customizeerbaarheid', en mijn conclusie moet luiden: WinAmp heerst bruut!
Dus die 14 euro en 9 cent heb ik met liefde aan Nullsoft betaald, en deze week komt m'n key binnen!
Zijn er meer mensen die m'n aangeschaft hebben of daarover denken?
Ik blijf graag bij en als ik dan voor iedere update moet gaan betalen dan isie nog duur.
Jantje gaat denk ik toch betalen
Edit
Weet het eigenlijk wel zeker, heb nu (foei) versie incl crack en wil daar van af.
vanavond ff regelen

[ Voor 23% gewijzigd door Ad de Jong op 03-02-2004 17:32 ]
http://www.mexp.dk/ sorryVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 17:17:
[...]
Ziet er leuk uit, als je nou even een link geeft naar de plugin kunnen wij ook meegenieten!
Verwijderd
Geen idee hoe het zit met betalen voor toekomstige updates.JanAlesi schreef op 03 februari 2004 @ 17:27:
Ik zit er over te denken, voor dat geld hoef je het niet te laten maar waar ik bang voor ben.... hoelang kan je van de updates genieten of is het zo zoals bij Total commander 1x betaald alle updates gratis
Ik blijf graag bij en als ik dan voor iedere update moet gaan betalen dan isie nog duur.
Nee, dat is het mooie juist! Geen creditcard nodig! Je vult je gegevens in, gaat verder bij 'non us-customers' en je checkt 'Pay by Invoice/Giro slip'. Formulieren completeren, en na een paar dagen krijg je een factuur van het betalingsbedrijf DigitalRiver ('thank you for your order with Digital River in association with Winamp') met daaraan een acceptgiro. Die acceptgiro wordt geïnd door Global Collect BV te Amsterdam, dat klaarblijkelijk het geld weer naar DigitalRiver stuurt; en DigitalRiver zorgt dat het bij AOL/Nullsoft komt. Een lang verhaal, maar heel erg simpel!Edit
Weet het eigenlijk wel zeker, heb nu (foei) versie incl crack en wil daar van af.
vanavond ff regelen(als ik iemand kan vinden met een creditcard
)
Ben benieuwd.
Ach alles moet eens de 1e keer zijn wor.
Verwijderd
Dankjewel!
Hmm, ik vind het vooral teleurstellend dat het een replacement van de Media Library is, met eigen database. De Winamp 5 ML heeft mogelijkheden voor rating, playcount, internet radio/tv geïntegreerd, en daarnaast bijna alle features die MEXP ook heeft. Wat ik interessant zou vinden is een goede folder view, maar daarvoor heb ik MEXP niet nodig. Daarnaast is 'ie 14 euro
Het is een kwestie van smaak denk ik, maar ik vind de ML completer en handiger. Natuurlijk, MEXP heeft een hoop features die de ML niet heeft, maar dat vooral features die ik niet nodig heb voor de manier waarop ik Winamp gebruik.
Groot pluspunt voor MEXP is wel de ingebouwde Tagging/Renaming-mogelijkheid (hoewel niet heel erg uitgebreid). Dat zou ik ook wel willen kunnen vanuit de Winamp ML.
Verwijderd
ik heb al mexp ofzo ook al geprobeerd maar daar kreeg ik dit ook niet echt in voor elkaar... deze plugin en de media library in winamp kijkt naar ID tags dat hoeft eigenlijk niet voor mijn gebruik
Het enige wat ik gebruik is de Folder view, meer whoef ik niet, de rest gebruik ik nooitVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:10:
[...]
Dankjewel!
Hmm, ik vind het vooral teleurstellend dat het een replacement van de Media Library is, met eigen database. De Winamp 5 ML heeft mogelijkheden voor rating, playcount, internet radio/tv geïntegreerd, en daarnaast bijna alle features die MEXP ook heeft. Wat ik interessant zou vinden is een goede folder view, maar daarvoor heb ik MEXP niet nodig. Daarnaast is 'ie 14 euro.
Het is een kwestie van smaak denk ik, maar ik vind de ML completer en handiger. Natuurlijk, MEXP heeft een hoop features die de ML niet heeft, maar dat vooral features die ik niet nodig heb voor de manier waarop ik Winamp gebruik.
Groot pluspunt voor MEXP is wel de ingebouwde Tagging/Renaming-mogelijkheid (hoewel niet heel erg uitgebreid). Dat zou ik ook wel willen kunnen vanuit de Winamp ML.
Verwijderd
De search "winamp3 skin" op de Winamp Forums levert onder andere deze draad op, met daarin de link: http://www.public.asu.edu/~abarber2/wa/Winamp3.wal. Heb 'm niet geprobeerd.Devian schreef op 04 februari 2004 @ 19:55:
euhm.. ik ben me winamp 3 skin for winamp2 kwijt.. iemand waar ik die vinden kan? op winamp.com zoeken naar winamp3 als skin heeft weinig nut met een paar 100 hits
/edit
Heb m'n wel geprobeerd want klikte per ongeluk op de link en dan wordt 'ie vanzelf gedownload en trekt Winamp 'm vanzelf aan als jasje. Lelijk IMHO, maar hij werkt prima. Veel plezier ermee.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 21:55 ]
nee dis was het niet.. die is idd lelijk... tis ook een winamp 3 modern skin..pokke traag.Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 21:53:
[...]
De search "winamp3 skin" op de Winamp Forums levert onder andere deze draad op, met daarin de link: http://www.public.asu.edu/~abarber2/wa/Winamp3.wal. Heb 'm niet geprobeerd.
/edit
Heb m'n wel geprobeerd want klikte per ongeluk op de link en dan wordt 'ie vanzelf gedownload en trekt Winamp 'm vanzelf aan als jasje. Lelijk IMHO, maar hij werkt prima. Veel plezier ermee.
ik heb op forum oude wel gevonden maar delinkjes erna zijn allemaal dood
Staat ergens eerder in dit topic iets over, Albumview oid? :x ff doorspitte zou ik zeggeVerwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 16:23:
kent iemand een plugin ofzo voor winamp 5 waarbij je als playlist scherm gewoon mappen kan zien..? gewoon directories dus (albums in dit geval) en dat je die dan open kan klappen en een nummer er van kan draaien.. (en dan daarna automatisch de volgende wordt gespeeld etc> )
ik heb al mexp ofzo ook al geprobeerd maar daar kreeg ik dit ook niet echt in voor elkaar... deze plugin en de media library in winamp kijkt naar ID tags dat hoeft eigenlijk niet voor mijn gebruik
Of was't winampexplorer. Nja kijk maar
Winamp 5.02 Pro
Winamp 5.02 Full
Winamp 5.02 Lite
Zie hier de changelog
Zie verder dit draadje: http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=168342* added a couple of gen_ml APIs
* fixed gen_ml radio/tv cache clearing after viewing prefs bug
* made gen_ml radio/tv keep old data when updating fails, made it not update when no
internet is available
* made gen_ml support some new quicksearch syntaxes: "* beck radiohead"
will list all things matching beck OR radiohead, and:
radiohead "<lastplay > [3 days ago]>" will show all things matching radiohead
played in the last 3 days...
* gen_ml option for any/all guess modes
* made SPS support 24 bit samples
* added priority setting for CD ripping
* made CD ripping only support one rip at at time
* added send to -> add to library for playlist (and other) send to menus.
* better media library audio view support for no artist/no album
* fixed enter after info box and popup menus in library
* moved litestep options to be in classic skin prefs
* fixed playlist editor classic redraw bug, made playlist handle mousewheel scrolling while
moving items better.
* made "EXE" filetype extension non registerable
* cleaned up "disable screensaver when video is playing" option
* latest SDKs available (AVS, Media library, new Winamp IPC calls, etc...)
* upgraded to Gracenote CDDB v2 DLLs
* improvements in gen_hotkeys
* upgraded MP3 encoding to LAME v3.95.1
* out_ds now uses winamp.ini instead of registry for settings
* new fix for upside down videos in in_dshow
* added OGM as supported extension in in_dshow
* modern skins updates :
- optimized region a bit
- fixed handling of global alpha for unparented layouts
- fixed tiny bug in keypress flow
- fixed potential layer capture cancellation issue
- fixed crash when quickly alternating alt+g and alt+w
- fixed player not coming up to front when playing a video via external URL click
- fixed assertion when arial.ttf (or whatever fallback font has been set) is not present in the font directory
- fixed faulty skin font unmapping sometimes conflicting with fallback to os default gui font
- added date and version functions to maki
- added added timerhours="1" to text object to show 1:00:00 instead of 60:00
- added timeroffstyle 3 and 4 to text object to display "0:00:00" and " : : "
- upped skin version to 1.1 - you MUST use 1.1 if you recompile your scripts
- updated maki compiler (http://bluemars.org/maki) :
- added stack protection to maki binaries - upped the binaries version header
- added self version check in maki binaries
- non-existing (future) maki functions will not crash the maki runtime anymore, YAY
- fixed unknown maki functions return values
- fixed winamp appearing on secondary taskbar with ultramon regardless of true position
- fixed extraneous invalidations
* new extended jump file dialog (thanks to Darren Owen)
* added basic MP4 AAC encoding/decoding (thanks to Menno Bakker for the help)
* fixed unicode metadata in in_vorbis
* fixed crash in installer code
* removed generation of "badframes.stt" files in VP6 decoder
*farewell Justin
[ Voor 53% gewijzigd door Chevy454 op 06-02-2004 21:57 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Hij staat nog niet eens in meuktrackerCoju schreef op 06 februari 2004 @ 21:49:
Winamp 5.02 is uit.
Winamp 5.02 Pro
Winamp 5.02 Full
Winamp 5.02 Lite
Zie hier de changelog
[...]
Zie verder dit draadje: http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=168342

Everything is possible, until it's not.
Signature
Ik vind het jammer dat winamp bij mij niet van de server kan spelen zonder giga vast te lopen, winamp 2 geen probs mee en foobar doet het ook netjes nu. Dus winamp 5 zal ik nooit gebruiken.
Hello fellow humans
Bedoel je van je server via windows shares? Moet je de drive eens proberen te mappen in de explorer. Nergens problemen mee hier. En ik draai zelfs nog een beta omdat ik te lui ben een stable te installen omdat die nog nooit is vastgelopenjoint_me schreef op 07 februari 2004 @ 16:13:
had ik al gezecht dat ik winamp vond zuigen, de support vond zuigen toen ik bugs wou melden.
Ik vind het jammer dat winamp bij mij niet van de server kan spelen zonder giga vast te lopen, winamp 2 geen probs mee en foobar doet het ook netjes nu. Dus winamp 5 zal ik nooit gebruiken.
De voledige met al die troep hoef ik niet , maar als mp3 speler waar winamp voor is , is die heel best.
Tweak!
Ik zag net dat die minimaliseer bug (sluit Winamp geminimaliseerd af, en als je hem vervolgens weer op start denkt Windows dat hij nog geminimaliseerd is, maar je ziet wel je playlist nog staan) er nog steeds in zit, dus ik ben even op hun forrum wezen kijken, waar ik dit tegenkwam:
Deze plugin verhelpt het probleem inderdaad - als je Winamp nu geminimaliseerd opnieuw opstart blijft alles netjes geminimaliseerd.-Classic skins: If Winamp is closed in minimized state, Playlist window is maximized on reopening Winamp. Also affects video window, if it is open before closing Winamp.
Note: Main, EQ, and ML windows are correctly minimized,
and single-clicking taskbar/systray icon restores them.
Tempfix (unzip to Winamp\Plugins) : will be built-in to winamp.exe in v5.03
Ik geloof alleen dat Winamp 2.xx altijd na het opstarten in beeld stond, en dat is imho net wat handiger, want nadat ik op play heb gedrukt minimaliseer in Winamp altijd, en ik sluit hem ook altijd geminimaliseerd af -> moet ik hem steeds weer terugklikken als ik hem weer aan zet
plug-insbram1234 schreef op 17 februari 2004 @ 19:54:
Hoe kan ik instellen dat ik uit al mijn 4 boxen muziek hoor? kan het ff nergens vinden.
output
Direct sound
en daar ff je geluidskaart instellen (of iets anders maar het was ongeveer zoiets)
sorry... doet het stiekem toch weerm3gA schreef op 17 februari 2004 @ 20:01:
[...]
plug-ins
output
Direct sound
en daar ff je geluidskaart instellen (of iets anders maar het was ongeveer zoiets)
[ Voor 43% gewijzigd door Brammel op 17-02-2004 20:34 ]
Ik heb gisteren mijn pc geinstalleerd maar daarvoor had ik in winamp 5 de media library zo ingesteld dat het boven rechter venster de folder naam was. Nu krijg ik daar steeds album en dat wil ik dus niet. Weet iemand hoe dit terug te zetten is.
Het is al eerder in dit topic gevraagd maar daar heb ik geen werkend antwoord op gezien
Een hele rij microsoft certificeringen.
ik heb net van de week mijn windows (xp) opnieuw geinstallerd,
als ik nu naar shoutcast.com ga voor die internet streams...
en als ik daar dan op "tune in" klik komt ie niet in winamp
hij laat duz gewoon mijn .pls niet in winamp ofzo...
ik heb al wel gekeken bij die map opties maar daar staat die gewoon
dat die naar winamp gaat...
weet iemand hoe je het duz voor elkaar kunt krijgen dat als ik op die
"tune in" druk dat die in winamp laad?
thnx voor reactie's
[ Voor 6% gewijzigd door NLoldebroek op 28-02-2004 12:22 ]
Dit topic is gesloten.