Winamp 5 - Wat vinden jullie ervan?

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 4.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Nieuw in de meuktracker: Winamp 5 Beta 1

En wat vinden jullie hiervan?
Ik heb hem nu geinstalleerd en vind hem echt goed eruit zien.
Winamp 5 heeft een nieuwe "standaard" skin waarbij je gelijk de nieuwe skin-engine aan het werk kunt zien.

Wat me ook opviel is dat er support is voor Winamp Pro:
Afbeeldingslocatie: http://kixass.netmastering.nl/wa5.jpg
Al krijg je wel een mooie melding als je op Purchase klikt:
We're sorry but the functionality that you were trying to use is only available in the premium version of Winamp. Unfortunately, we can't sell that to you just yet. Hold onto your credit cards for just a little while longer. We promise that we will take your money as soon as humanly possible.
_o_

Ook werken de winamp 3 skins nu goed. Vroegah waren er nogal wat "foutjes" waarbij sommige functionaliteiten niet werken maar die zijn zo te zien allemaal opgelost.
De skinning vind ik wel goed gemaakt nu, je kan er nu veel bij instellen en bijvoorbeeld kun je bij WA5 nu ook direct de opacity instellen.

Screenshots: http://kixass.netmastering.nl/open/winamp5

Nog een skin die erg aan te raden is:
http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=122902

Downloaden:
meuktracker: Winamp 5 beta 1

:)

[ Voor 63% gewijzigd door Kix@$$ op 17-10-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
plaatje:
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Nu niet meer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Wat ook wel leuk is: ga eens in de options naar Modern Skins, en ga daar naar het tabblad Color Themes... barbie winamp anyone? :P
Zelf gebruik ik de color theme 'good old winamp 2', die is net wat rustiger voor je ogen imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:42
Zoals vele zeggen, grafisch toppertje!

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ziet er op zich wel leuk uit alles ziet er ook wel stoer uit in jou lijst behalve de naam TIESTO slecht slecht slecht hoor :p (MIJN mening)
maar ik denk toch dat ik het nog op 2.91 hou deze is voor mij nog het neusje van de zalm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

draait heir rockstable :)
ben er onwijs tevreden mee

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:31:
het ziet er op zich wel leuk uit alles ziet er ook wel stoer uit in jou lijst behalve de naam TIESTO slecht slecht slecht hoor :p (MIJN mening)
maar ik denk toch dat ik het nog op 2.91 hou deze is voor mij nog het neusje van de zalm :)
Mja, die screenshot heb ik ook niet gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ach ja hij ziet er wel zeer mooi en strak uit vindt ik misschien dat ik hem eens probeer te draaien naast mijn 2.91 we zien wel ben nu nie thuis dus :p anders worden me stagebegeleiders boos :+

ben btw eens benieuwd hoelang het gaat duren voor ze een crack hebben gevonden voor die pro versie :+ ik geef ze een week dan is de crack er of een reg code })

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 14:34 . Reden: benieuwd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af of er werkelijk draagvlak is voor de pro versie! Die dingen die het porgramma "meer" kan zijn dingen die ik toch al niet in winamp doe omdat ik daar andere progs voor heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 08:13

tweakerbee

dus..?

'k Geloof niet dat ie naast 2.xx wil draaien. :(
Hij wil eerst dat ik winamp sluit... maar daar heb ik geen zin in. Zit ik straks met alleen een buggy versie...

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel leuk uit maar het wordt voor muziek gebruikt het moet geen kermis worden met al die overbodige luxe vindt ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:41:
ziet er wel leuk uit maar het wordt voor muziek gebruikt het moet geen kermis worden met al die overbodige luxe vindt ik :)
Ag liever te veel opties waar je geen gebruik van hoeft te maken dan te weinig opties.
En het hoeft natuurlijk geen kermis te worden. Je kan ook gewoon de oude standaard skin pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:41:
Het leuke is dat je al die 'kermis-troep' heel snel kan uitzetten door te switchen naar de Classic Winamp 2 skin.

Wat me heel erg opvalt, is dat deze Winamp 5 beta build in Classic mode maar 2~3MB aan geheugen gebruikt. Bij Winamp 2.91 was dit altijd zo'n 7~8MB (bij mij dan).

Die 2~3MB is echt lekker weinig, vooral voor mensen (like me) die 'maar' 256MB RAM geheugen hebben en ook nog muziek willen luisteren tijdens het gamen zonder swap-toestanden.... :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Tweeke schreef op 17 October 2003 @ 14:46:
[...]
Het leuke is dat je al die 'kermis-troep' heel snel kan uitzetten door te switchen naar de Classic Winamp 2 skin.

Wat me heel erg opvalt, is dat deze Winamp 5 beta build in Classic mode maar 2~3MB aan geheugen gebruikt. Bij Winamp 2.91 was dit altijd zo'n 7~8MB (bij mij dan).

Die 2~3MB is echt lekker weinig, vooral voor mensen (like me) die 'maar' 256MB RAM geheugen hebben en ook nog muziek willen luisteren tijdens het gamen zonder swap-toestanden.... :)
Ja idd. En als je de uitgebreide skin wilt draait tie bij mij met 10 MB mem, dit is wel wat meer maar kan ook komen omdat ik m'n hele media lib vol heb staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-09 22:12
Heeft iemand Girder en WinLIRC al geprobeerd met deze versie van Winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
Hij draait goed hier, gebruikt ongeveer 15 mb ram en 0 % cpu volgens windows task manager.

Specs:

AMD 2500+ @ 3200+
512 MB ( 2x 256 MB PC3200) dual channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mijn eerste indruk is goed :) Vreet niet echt veel geheugen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

Gebruik nog altijd winamp 2 omdat 3 van mijn logitechtoetsenbord de toetsen volgende/vorige niet accepteerde, iemand idee of dit bij 5 wel weer het geval is?

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Wat mij vooral opviel aan winamp3 en de eerste versie van winamp5 was dat ik met een uitgebreide skin rond de 20mb aan geheugen zat.
Dit vind ik zelf beetje teveel van het goeie, winamp 2.91 zat maar rond de 5 geloof ik,
maar als ik dat zo lees dat deze versie van winamp5 weer wat zuiniger omgaat met het geheugen dan ga ik hem maar weer is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
Beamer schreef op 17 oktober 2003 @ 14:58:
Gebruik nog altijd winamp 2 omdat 3 van mijn logitechtoetsenbord de toetsen volgende/vorige niet accepteerde, iemand idee of dit bij 5 wel weer het geval is?
Met het logitech corless deskopt sys met mx700 muis werken de back/next knopen gewoon evenals de stop en play knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Waar is versie 4 ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb hem nu ook draaien, draait goed en reageerd ook op de winamp toetsen in Winbar :)
2+3=5

Het gemak van versie 2 en de opties van 3 :P

[ Voor 52% gewijzigd door HielkeJ op 17-10-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Winamp 5 = Winamp 2 + Winamp 3

Ze hebben 4 overgeslagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 03-09 15:42
Sephiroth schreef op 17 October 2003 @ 14:59:
Wat mij vooral opviel aan winamp3 en de eerste versie van winamp5 was dat ik met een uitgebreide skin rond de 20mb aan geheugen zat.
Dit vind ik zelf beetje teveel van het goeie, winamp 2.91 zat maar rond de 5 geloof ik,
maar als ik dat zo lees dat deze versie van winamp5 weer wat zuiniger omgaat met het geheugen dan ga ik hem maar weer is proberen :)
Mjah wat wil je dan, een mooie skin die superlangzaam beweegt als je hem beweegt, of een gecomprimeerde mooie skin die na compressie zijn mooiheid kwijt is? Voor wat hoort wat :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
Ok clear 2+3 zo had ik er nog niet naar gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hoe is de shuffle van de nieuwe winamp?

Ik heb 8500+ nummers en wil niet steeds dezelfde selectie nummers horen zoals ik dat wel deed in de vorige winamp versies. Dat hele uiterlijk van het programmatje kan me verder gestolen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
UnderFlow schreef op 17 October 2003 @ 15:04:
Hoe is de shuffle van de nieuwe winamp?

Ik heb 8500+ nummers en wil niet steeds dezelfde selectie nummers horen zoals ik dat wel deed in de vorige winamp versies. Dat hele uiterlijk van het programmatje kan me verder gestolen worden :+
Mja ik weet het (nog) niet. Beetje snel om te zeggen natuurlijk :+ Het schijnt dat tie verbeterd is, dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Winamp 3 op m'n PIII700 met 192 MB was eigenlijk niet te draaien, vandaar dus tot nu toe altijd 2.91. Maar deze draait echt goed, minimized maar 6 MB Ram en zo goed als geen processorprocentjes.
Wat betreft die toetsen: heb ook Logitech en werkt perfect :)
Als het goed is, is wa5 op wa2 gebaseerd dus vandaar...

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
Sluuut schreef op 17 October 2003 @ 15:03:
[...]

Mjah wat wil je dan, een mooie skin die superlangzaam beweegt als je hem beweegt, of een gecomprimeerde mooie skin die na compressie zijn mooiheid kwijt is? Voor wat hoort wat :)
Tja maar 15 mb geheugen voor een skin, vind jij dat ook niet beetje veel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Toch vind ik al die extra's maar niks.

Ik wil een goed werkende audio player, en dat is winamp gelukkig ook.

Maar de mooiste en fijnste skin vind ik de default skin. 5 is ook zwaar met skinning aan.
Visualisations, coudn't care less
muziek rippen en encoden? daar heb je toch andere programma's voor.
films kijken, idem.

Maar nog steeds is dit mijn favo media player.

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 17-10-2003 15:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Hmmz als ik in de media lib een playlist aanmaak met al m'n nummers en daarna die playlist naar de playlist editor gooi vind tie dat toch niet zo leuk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Deze versie draait zeer stabiel, ben er erg tevreden over :)
Ook de cuefile plugin werkt als een zonnetje en die is erg fijn (werkte niet in winamp3).
Enige waar ik niet blij mee ben is dat winamp 3 wel meteen output (via DirectSound) levert op mijn 2e set speakers die in mijn woonkamer staan (via receiver), winamp 2 en 5 weigeren dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
VooDoo schreef op 17 October 2003 @ 15:37:
Deze versie draait zeer stabiel, ben er erg tevreden over :)
Ook de cuefile plugin werkt als een zonnetje en die is erg fijn (werkte niet in winamp3).
Enige waar ik niet blij mee ben is dat winamp 3 wel meteen output (via DirectSound) levert op mijn 2e set speakers die in mijn woonkamer staan (via receiver), winamp 2 en 5 weigeren dit te doen.
Wat voor cuefile plugin heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Leuke player, maar ik ben niet zo iemand die gaat upgraden voor looks.. ik vind WinAMP 2.92 prima werken, en ik heb zoiets van 'if its not broken, then don't fix it (or replace it, for that matter)'..

WinAMP, alles uitgeklapt:
Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/winamp.gif

WinAMP, alles ingeklapt, bovenaan m'n scherm:
Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/winamp2.gif

WinAMP 2 is prima.. there's no need for WinAMP 5

Het ziet er strak uit, crashed nooit, gebruikt maar 2mb geheugen (niet dat ik care met 1gb RAM, maargoed) en voor video's te playen en mp3's te rippen heb ik andere tools (Audiograbber en BSplayer)

[ Voor 28% gewijzigd door cappie op 17-10-2003 15:45 . Reden: ingeklapte versie toegevoegd ]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Nu online

Initial G

f.k.a. GKLQuake

cappie schreef op 17 October 2003 @ 15:40:
Leuke player, maar ik ben niet zo iemand die gaat upgraden voor looks.. ik vind winamp 2.92 prima werken, en ik heb zoiets van 'if its not broken, then don't fix it (or replace it, for that matter)'..

[afbeelding]

WinAMP 2 is prima.. there's no need for WinAMP 5

Het ziet er strak uit, crashed nooit, en voor video's te playen en mp3's te rippen heb ik andere tools (Audiograbber en BSplayer)
idd
Nullsoft kan nu gerust failliet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Volgens mij snoept deze toch wat meer geheugen en processor kracht dan Winamp 2 ?

/edit
Nou ja voornamelijk met de Modern Skin :)

[ Voor 25% gewijzigd door GUBO op 17-10-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Lijkt veel op die geleaked beta van tijdje terug, dus niet echt veel nieuws onder de zon, alleen die leaked crashede nog al eens, en deze niet :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
@ cappie - heb dezelfde skin (=super)
Die nieuwe versie biedt voor mij niet echt voordelen tov de oude winamp. Bovendien kan mijn mp3 organiser niet overweg met winamp versies boven de 2.xx (en het is voor mij de beste mp3 organiser die ik tot nu toe ben tegengekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 15:56

Zoefff

❤ 

Ik ben zeer te spreken over deze nieuwe winamp versie :)

Destijds ben ik overgestapt op winamp 3, maar dat bleef me toch wel een beetje ergeren, het werkte nooit precies zoals ik wou, en nam veel resources in beslag.

Reden echter dat ik het toch bleef gebruiken waren de extra opties, zoals video, uitgebreide playlist editor, skins, bepaalde plugins, en nog meer. Ik weet ook dat sinds versie 2.9 een hoop van die dingen ook zijn ingebouwd in de 2.x lijn, maar ben toen niet meer over gestapt.

Nu zit er best een aardig aantal van deze extra functies in 5, wat het wel weer de moeite loont om over (terug :? ) te stappen.

Het enige wat ik wel erg mis is de playlist editor uit 3. Je kon heel makkelijk meerdere playlists maken, en met 1 klik laden. Zo had ik altijd een chill, jazz, lounge, deep house, enz. playlist, en kon ik meteen klikken als ik in een bepaalde mood was. Nu moet ik al die lijsten maken, eerst saven, en dan eventueel openen ofzo... beetje omslachtig helaas :)

Verder, ga zo door Nullsoft :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peert volgens mij bij mij soms een beetje vast (nu nietmeer zovaak maar ziet er wel cool uit)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Is er nu ook weer plugin support? ik wil namelijk graag NTpitch draaien.. en winamp 3 zoog gewoon.
En gaan wij tweakertjes zich nu druk maken over 10 MB geheugenruimte? dacht jij dat je dat merkt bij het gamen?
en ik neem aan dar bijna iedereen wel 512 tot 1 gig heeft.. ik heb zelf nu namelijk sinds kort 1 gig.. 512 erbij.. maar dat het nu scheelt?.. tis dat het gratis was.. maar anders..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Er is weer gewoon support voor winamp 2 plugins ja :)

Ben ik erg blij mee, kan ik eindelijk weer mn minidiscjes opnemen met een paar sec pauze tussen de nummers, zodat ie snapt dat er een nieuw nummer komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 15:12
V2.91 draaid hier al een hele tijd prima. :Y)
Ik zie geen reden om over te stappen naar een versie die er beter uit ziet, ik zie Winamp toch amper.
Ik bestuur alle functies met m'n toetsenbord en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kix@$$ schreef op 17 October 2003 @ 15:02:
[...]

Winamp 5 = Winamp 2 + Winamp 3

Ze hebben 4 overgeslagen. :)
oftopic: Volgens statbar is de huidige versie 4.990 :) /oftopic.

Draait hier retestabiel. geheugengebruik varieert nogal tussen de 5 en de 15 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:32
Net toch maar even geprobeerd, maar ben snel weer teruggegaan naar de officiele versie 2.91 van de winamp site.
Ik denk dat het nu toch eens tijd wordt voor een nieuwe pc want mijn AMD K6-2 500MHz. met 256MB SDRAM en XP Pro. trekt het toch niet helemaal meer, met een cpu load van ± 85% kan ik eigenlijk geen andere dingen meer doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik ga hem vanavond meteen proberen, dan laat ik mijn bevindingen weten.

[ Voor 34% gewijzigd door Godjira op 17-10-2003 18:23 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt winamp 5 wel een aanrader. Vooral vanwege de meer uitgebreide versie van de library ivm 2.91. Verder die nieuwe skin is wel leuk, maar hoeft niet echt van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 17 oktober 2003 @ 16:53:
Ik ben zeer te spreken over deze nieuwe winamp versie :)

Destijds ben ik overgestapt op winamp 3, maar dat bleef me toch wel een beetje ergeren, het werkte nooit precies zoals ik wou, en nam veel resources in beslag.

Reden echter dat ik het toch bleef gebruiken waren de extra opties, zoals video, uitgebreide playlist editor, skins, bepaalde plugins, en nog meer. Ik weet ook dat sinds versie 2.9 een hoop van die dingen ook zijn ingebouwd in de 2.x lijn, maar ben toen niet meer over gestapt.

Nu zit er best een aardig aantal van deze extra functies in 5, wat het wel weer de moeite loont om over (terug :? ) te stappen.

Het enige wat ik wel erg mis is de playlist editor uit 3. Je kon heel makkelijk meerdere playlists maken, en met 1 klik laden. Zo had ik altijd een chill, jazz, lounge, deep house, enz. playlist, en kon ik meteen klikken als ik in een bepaalde mood was. Nu moet ik al die lijsten maken, eerst saven, en dan eventueel openen ofzo... beetje omslachtig helaas :)

Verder, ga zo door Nullsoft :)
In de library van 2.91 en 5 zitten een hele fijne playlist optie. Precies wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Kix@$$ schreef op 17 October 2003 @ 15:06:
Het schijnt dat tie verbeterd is, dus :P
LoL bij vrijwel elke nieuwe winamp staat er in de changelog wel iets als "fixed shuffle", dus ik zou er maar niet teveel op rekenen :)
Ik blijf winamp 2.95 gewoon gebruiken, die kan alles wat ik wil (behalve shuffelen ;)).

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik hou het ook, net als vele andere bij winAmp 2.xx.
Die kermis gebruik ik ook niet, dus waarvoor :? Daar heb ik mijn eigen progs voor.

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
KimSaRo schreef op 17 October 2003 @ 18:42:
Ik hou het ook, net als vele andere bij winAmp 2.xx.
Die kermis gebruik ik ook niet, dus waarvoor :? Daar heb ik mijn eigen progs voor.
Tijdens de installatie kan je kiezen voor "minimum install". Dan heb je een zeer compacte en beperkte speler. Die zelfs minder recources gebruikt dan WinAmp 2.xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Ik heb nu wel ondekt dat hij wel eens wat vergeet bij het openen.
Hebben meer mensen hier last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:38

mrdjey

That Shit is Wack

Ik heb hem sinds vandaag ook geinstalaard, over m'n ouwe winamp 2.92 intalatie heen, ook wel leuk dat ie dan nog gewoon mijn winamp 2.x skins meteen plakt dus qua looks is er voor mij nix verandert, maar vraag me af inderdaat over recources en meer in de trant of daat wat verandert is.

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

+ Goede functionaliteit, mooie skin, goede plugin support.
- Het video venster mag wel beter (automagisch wél een video venster als er een video wordt gedropt en géén video venster als er een audio bestand wordt gedropt)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Zoefff schreef op 17 oktober 2003 @ 17:16:
Er is weer gewoon support voor winamp 2 plugins ja :)

Ben ik erg blij mee, kan ik eindelijk weer mn minidiscjes opnemen met een paar sec pauze tussen de nummers, zodat ie snapt dat er een nieuw nummer komt :D
Yay ! dat zoog inderdaad nogal bij winamp3 ...

Gelijk ff chekken of mp3cue nog werkt :)

[EDIT]

Ja ... hij doet het , maar alleen met de classic skin

weet iemand hier nog een goeie vervanger voor ?

[ Voor 14% gewijzigd door Optical op 17-10-2003 19:17 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, met de nieuwe skin heb ik het vage probleem dat wanneer ik in de playlist editor klik het dan leeg lijkt, der gebeurt ook niks als ik ergens dubbelklik. Als een ander window (van winamp) de focus heeft (niet meteen, na een paar klikken) dan zie ik de inhoud in mijn playlist wel weer.

Met de classic skin heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er mis met windows media player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 19:51:
wat is er mis met windows media player?
Te veel onder andere die suffe MS pagina die die opvraagt moet je weer je Firewall dingen laten blokeren :P En hij zuipt te veel PC power :(
Je koopt niet extra memory om dat weer door een willekeurig programma te laten opslurpen snap je ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal ik ook winamp is downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keizer schreef op 17 oktober 2003 @ 18:30:
[...]

LoL bij vrijwel elke nieuwe winamp staat er in de changelog wel iets als "fixed shuffle", dus ik zou er maar niet teveel op rekenen :)
Ik blijf winamp 2.95 gewoon gebruiken, die kan alles wat ik wil (behalve shuffelen ;)).
2.95? Is dat die nooit uitgebrachte versie?

Want op Winamp kan je alleen 2.91 halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Als je de menus boven in het scherm uit zet dockt ie de vensters niet goed.
edit 1:
En als je scaling op locked zet kun je m nogsteeds resizen?
edit 2:
Allow multipile instances staat standaard uit, maar ik zweer dat ik er net 2 open had
edit 3:
Ga eens met je cursor boven het woord 'config' staan in het main venster
*allemaal modern skin*

[ Voor 79% gewijzigd door PrisonerOfPain op 17-10-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 10-09 09:44
Hij start (hier tenminste) gewoon langzamer dan winamp3 :? winamp3 ging nog net, maar nu kan ik net zo goed een colatje halen, bij wijze van spreken dan. En hij snapt (nog) geen b4s playlists.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 19:59:
2.95? Is dat die nooit uitgebrachte versie?

Want op Winamp kan je alleen 2.91 halen :(
meuktracker: Winamp 2.95

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:17
hij draait hier ook al een hele middag stabiel.. wat mij wel opviel.. is de geluidskwalitiet.. hebben dnaderen dat ook? ik zat eerst met de alpha versie... install de beta.. en het klinkt gewoon in 1x een stuk beter.. bij een kennis van mij idem.. de had ook zoiets van het geluid is een stuk helderder...

docken gaat idd beetje mis als je de menu's uitzet.... en de avs pakt 100% cpu van me.. maar die gebruik ik toch niet ;)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Ik vind hem erg fijn, hoopte al langer op een wat meer geinteregeerde AVS. De standaard skin is ook gewoon de moeite om te laten staan.

Wat functionaliteit betreft is het echt een mix van 2 en 3, want mij persoonlijk heel goed bevalt. Geheugen en CPU gebruik is minder als bij 3, en de gebruiksvriendelijkheis is wat mij betreft zeer hoog. Geluidskwaliteit is gewoon goed, klinkt net als Winamp 2 in mijn ogen (zonder verdere plug-ins).

Wat mij betreft mogen ze hem snel officieel releasen, op wat kleine eerder genoemde bugs na. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 18:26:
[...]

In de library van 2.91 en 5 zitten een hele fijne playlist optie. Precies wat jij wilt.
\o/

Thnx, ik heb er blijkbaar ff overheen gekeken, maar dit is idd wat ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Draai al tijden 2.78 met een skin en 4,3mbtjes gebruikt ie. Denk niet dat Winamp5 daar onder komt :) Al die extraatjes vreten alleen maar geheugen. Ik wil er muziek mee luisteren, hoef er niet steeds naar te kijken, en bedien em merendeels met toetsenbord (volume/mute) en systray.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ach, al dat gezeur over ram verbruik.... Ik heb zat mbtjes, en volgens mij heeft iedereen die hier wel.

Heb m nu aan staan met een flinke playlist, MMD3 skin, en hij verbruikt 8mb ram en minder dan 1% CPU.

Nix mis mee toch :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik vind hem echt geweldig. Hij ziet er heerlijk uit (default Winamp 5 skin). Bij mij vreet winamp 5 iets minder dan 8mb aan ram en het cpu gebruik ligt op 1%. Stabiel is hij ook nog eens daarbij :). Dat geheugen gebruik vind ik trouwens totaal geen probleem, want ik heb toch 1024mb ram, dus voordat dat vol is helemaal, dan moet ik veel winamp 5 draaien naast elkaar ;).

Ik ben zeer te spreken tot zover.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Laatst online: 09-09 21:35
Ik ben er ook erg over te spreken heb al een tijdje die ouwe 5 alpha gedraaid...
Heb nu Winamp 2 er definitief af :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:45
Het lijkt er inderdaad op dat Winamp 5 de goede dingen van 2 en 3 in zich gaat verenigen. Waar ik alleen heel erg verdrietig van word is de bestandsassociatie. :'( :'( :'( :'( :'(

Ieder bestand wat aan winamp is gekoppeld is, heeft standaard als type 'Winamp media file'. Bovendien geven onze vrienden van Nullsoft ze ook nog een hetzelfde icoontje mee. Leuk, als je in een map bestanden zowel als wav en als mp3 hebt (bijv. na converteren). Sorteren op type is dan zinloos. |:( En terwijl dit zo makkelijk is op te lossen. Neem bijv ACDSEE, dit kan ook tig formaten aan, maar heeft voor ieder formaat een apart icoon en beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Ik zit met een klein probleempje. Voorheen gebruikte ik met Winamp 2 een alternatieve weergave van de titels. Dus niet standaard "<artiest> - <titel>" maar meer iets als "<artiest> - <album> - <titel>". Dat kan ik nog steeds instellen bij de preferences van de MP3-module, maar Winamp lijkt het toch niet te gebruiken, ik zie alleen maar de artiest en titel. Zijn er meer mensen met dit probleem en is er al een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

w00t, kom er net gewoon achter dat StatBar gewoon winamp 5 kan aansturen :*). Kan ik weer lekker snel van liedje veranderen. Echt vet gwn.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

ik was ook een classic gebruiker. Winamp 3 en die andere zooi boeide mij niet. Werkte niet zoals het moet..

maar deze..yummy

J hotkey zit er weer in !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infernis schreef op 18 October 2003 @ 02:10:
ik was ook een classic gebruiker. Winamp 3 en die andere zooi boeide mij niet. Werkte niet zoals het moet..

maar deze..yummy

J hotkey zit er weer in !! :D
Dat die J key niet in Winamp3 zat was de enige reden om hem niet te gebruiken voor mij :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start ie bij jullie nou ook niet direct in de moderne skin. Bij mij als ik winamp opstart, zie ik eerst heel even de oude skin en dan laad ie pas de moderne skin :P Kan niet aan mn computer liggen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:37

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 10:36:
Start ie bij jullie nou ook niet direct in de moderne skin. Bij mij als ik winamp opstart, zie ik eerst heel even de oude skin en dan laad ie pas de moderne skin :P Kan niet aan mn computer liggen lijkt me :)
Klopt, heb ik ook. Het is nog maar een beta versie he, komt vast wel goed :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
  • Laatst online: 23-08 23:36
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 10:36:
same here. heb daarom maar die standaart skin aangezet, start ie weer net wat sneller op :) altans voor mn gevoel

“An elephant is a mouse with an operating system”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge
  • Laatst online: 24-03 10:15

Emerge

Bifidus schmifidus

Ik heb inmiddels ook twee vervelende bugs gevonden waardoor ik weer ben terug gegaan naar de allereerste alpha-release van winamp 5.

Allereerst als ik een hele map met mp3's in de playlist wil zetten, dan duurt het een eeuwigheid voordat ie alle ID3 tags heeft uitgelezen. (ik heb 't zo ingesteld dat ie ze moet uitlezen bij het laden).

Daarnaast gebruik ik de skin MMD3 in docking mode (de smalle versie zeg maar). Maar alleen het hoofdscherm wil verkleinen, de playlist blijft gewoon groot. Normaal als je op de titelbalk dubbelklikte dan dockte die ook, maar dat vertikt ie dus bij deze versie.

Gebruiken meer mensen deze skin? :?

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
Emerge schreef op 18 oktober 2003 @ 11:06:
Ik heb inmiddels ook twee vervelende bugs gevonden waardoor ik weer ben terug gegaan naar de allereerste alpha-release van winamp 5.

Allereerst als ik een hele map met mp3's in de playlist wil zetten, dan duurt het een eeuwigheid voordat ie alle ID3 tags heeft uitgelezen. (ik heb 't zo ingesteld dat ie ze moet uitlezen bij het laden).

Daarnaast gebruik ik de skin MMD3 in docking mode (de smalle versie zeg maar). Maar alleen het hoofdscherm wil verkleinen, de playlist blijft gewoon groot. Normaal als je op de titelbalk dubbelklikte dan dockte die ook, maar dat vertikt ie dus bij deze versie.

Gebruiken meer mensen deze skin? :?
Jep ik gebruik hem ook, maar hoe bedoel je dat met die playlist :?

Je hebt in de skin wel een "small playlist" zitten die in het hoofdframe zit. Das et knopje rechts van de titel. Bedoel je dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elephtera schreef op 18 October 2003 @ 10:39:
[...]

same here. heb daarom maar die standaart skin aangezet, start ie weer net wat sneller op :) altans voor mn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge

Emerge

Bifidus schmifidus

Kix@$$ schreef op 18 October 2003 @ 11:09:
[...]

Jep ik gebruik hem ook, maar hoe bedoel je dat met die playlist :?

Je hebt in de skin wel een "small playlist" zitten die in het hoofdframe zit. Das et knopje rechts van de titel. Bedoel je dat niet :?
Nee, ik bedoel dit.

Dit is de playlist in de versmalde versie. Dít doet ie dus niet bij de nieuwe release van WA5.
Dan kun je 'm alleen maar in normaal formaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keizer schreef op 17 October 2003 @ 18:30:
[...]

[mierenneuk]
2.95 is nooit gereleased ;)
2.91 is de laatste.
[/mierenneuk]

Ik blijf zelf ook lekker bij winamp 2, heb ook nooit 3 gedraaid.
En al die extra feautures in versie 5 ga ik toch niet gebruiken, heb ik andere proggels voor.
Jammer dat die gasten bij Nullsoft niet snappen dat een product ook gewoon af kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
ik zit hier met 256 mb ram, maar met die modern skin is het toch wel bagger hoor.. het scherm komt pas na enkele seconden tevoorschijn..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

tijn.online schreef op 18 October 2003 @ 00:38:
Ik zit met een klein probleempje. Voorheen gebruikte ik met Winamp 2 een alternatieve weergave van de titels. Dus niet standaard "<artiest> - <titel>" maar meer iets als "<artiest> - <album> - <titel>". Dat kan ik nog steeds instellen bij de preferences van de MP3-module, maar Winamp lijkt het toch niet te gebruiken, ik zie alleen maar de artiest en titel. Zijn er meer mensen met dit probleem en is er al een fix voor?
O ja, als ik een playlist uit de Library inmporteer dan staan alle nummers wel in het oude formaat. Maar als ik dan een nummer afspeel dan staat 'ie ineens in het nieuwe artiest-titel formaat. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rozndaal schreef op 18 October 2003 @ 11:26:
ik zit hier met 256 mb ram, maar met die modern skin is het toch wel bagger hoor.. het scherm komt pas na enkele seconden tevoorschijn..
bij mij met 512 MB en 2,53 GHZ P4 is die nieuwe skin ook niet in een keer geladen. Het is ook nog een beta....dus daar kan verandering in komen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge

Emerge

Bifidus schmifidus

tijn.online schreef op 18 October 2003 @ 11:37:
[...]

O ja, als ik een playlist uit de Library inmporteer dan staan alle nummers wel in het oude formaat. Maar als ik dan een nummer afspeel dan staat 'ie ineens in het nieuwe artiest-titel formaat. Meer mensen?
Yep, zelfde probleem hiero. Ook hetzelfde als wat tijn.onlijn beschreef over die alternatieve weergave. Dat stel ik namelijk ook altijd anders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 10-09 09:44
ginkgo schreef op 18 October 2003 @ 00:36:
Het lijkt er inderdaad op dat Winamp 5 de goede dingen van 2 en 3 in zich gaat verenigen. Waar ik alleen heel erg verdrietig van word is de bestandsassociatie. :'( :'( :'( :'( :'(

Ieder bestand wat aan winamp is gekoppeld is, heeft standaard als type 'Winamp media file'. Bovendien geven onze vrienden van Nullsoft ze ook nog een hetzelfde icoontje mee. Leuk, als je in een map bestanden zowel als wav en als mp3 hebt (bijv. na converteren). Sorteren op type is dan zinloos. |:( En terwijl dit zo makkelijk is op te lossen. Neem bijv ACDSEE, dit kan ook tig formaten aan, maar heeft voor ieder formaat een apart icoon en beschrijving.
zorg je toch gewoon dat windows de bestandsextenties weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zouden ze net zoiets moeten maken als WMP9 dat je de speel knoppen op je startbalk te zien krijgt! Ik weet wel dat er plugins zijn, maar die zijn lang niet zo mooi als bij WMP9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Zoefff schreef op 17 October 2003 @ 16:53:
Daarvoor heb ik dus dirs met die genres, omdat mijn collectie nogal regelmatig wordt aangepast...

Ik queue overigens alleen waar ik op dat moment zin in heb, en niet complete lijsten die ik toch niet 100% afluister.

Ik vind 't trouwens bullshit dat je nou voor v5 moet betalen.. voor mij weer een rede om bij 2.92 te blijven (die overigens niet meer op de nullsoft website te downloaden is, omdat 'ie ook de mp3 rip functionaliteit heeft van 5, maar dat willen ze niet toegeven)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Winamp 5 is eigenlijk gewoon een doorontwikkelde winamp2 waar ze dus plugins zoals de medialibrary O+ en de skinplugin bij hebben geprogd. Je kan ze er dus gewoon uitlaten zodat je bij de good old winamp blijft.

De goede features van winamp 3 hebben ze dmv plugins bij winamp 2 gedaan. I mis alleen nog de enqueue in de playlists dmv 'alt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

ginkgo schreef op 18 oktober 2003 @ 00:36:

Dat kan je toch ook allemaal aanpassen in de verkenner?

Gewoon bij bestandstypen in de verkenner oid. Daar kan je per extensie aangeven welk icoontje/beschrijving/enz erbij moet staan.

Moet je daarna alleen wel instellen in je winamp dat ie ze niet bij iedere start weer zelf claimt, want dan verandert het weer, en dat wil je natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net mn eerste vastloper van winamp :P Nog nooit meegemaakt met winamp :) Ik wilde wat zoeken in de library en toen liep ie vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

quazar schreef op 17 October 2003 @ 14:51:
Heeft iemand Girder en WinLIRC al geprobeerd met deze versie van Winamp?
WinLIRC werkt gewoon als vanouds met de WinLIRC 0.3-plugin. Geen enkel probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Zoefff schreef op 18 October 2003 @ 14:17:
[...]

Dat kan je toch ook allemaal aanpassen in de verkenner?

Gewoon bij bestandstypen in de verkenner oid. Daar kan je per extensie aangeven welk icoontje/beschrijving/enz erbij moet staan.

Moet je daarna alleen wel instellen in je winamp dat ie ze niet bij iedere start weer zelf claimt, want dan verandert het weer, en dat wil je natuurlijk niet.
Je kan ook een ander programma gebruiken maar dat verandert nog steeds niet het feit dat wat winamp doet heel onhandig is.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 14:10
cappie schreef op 18 October 2003 @ 12:56:omdat 'ie ook de mp3 rip functionaliteit heeft van 5, maar dat willen ze niet toegeven)
Dat geven ze wel (kijk maar op het forum) alleen gebruik van die versie is illegaal vanwege het feit dat er tegenwoordig betaald moet worden aan Fraunhofer als je mp3tjes wilt maken (vandaar dat ze dus geld vragen voor de PRO).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Net ff getest en zelfs mijn Lyrix plugin pakt ie gelukkig. Ik kan hem alleen nog niet 'plakken' aan het winamp venster :? En de kleur is nog niet hetzelfde...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/winamp.JPG

Verder trekt ie bij mij minder resources dan 2.91 (en ik heb maar 384MB)

En dat uitklap dingetje voor de equalizer vind ik leuk gedaan (geen idee, of dat bij winamp 3 ook al zo was hoor; niet veel gebruikt)

Ik ga weer verder 'spelen' :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dionysos op 18-10-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GambitRS schreef op 18 oktober 2003 @ 14:32:
[...]

Je kan ook een ander programma gebruiken maar dat verandert nog steeds niet het feit dat wat winamp doet heel onhandig is.
Juist wel een ander programma gebruiken bv. Total Commander ;) Gewoon op de ext knop drukken en voila alles op extensie gesorteerd ;)

* nero355 vindt Verkenner zwaar onhandig dat gedoe met knippen/plakken :/ Gewoon lekker met TC zoal vroeger in DOS met Norton Commander ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Veel beter dan dat itunes =)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.