Winamp 5 - Wat vinden jullie ervan?

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 4.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

Wisten jullie dit al dat als je hem uitrekt dat je er nog een beat meter bij krijgt, (vast wel maar toch)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.dobber/pics/winamp5.jpg

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Emerge schreef op 18 October 2003 @ 12:04:
[...]

Yep, zelfde probleem hiero. Ook hetzelfde als wat tijn.onlijn beschreef over die alternatieve weergave. Dat stel ik namelijk ook altijd anders in.
Ik heb de oplossing gevonden na wat rondklooien. In de preferences vind je onder Titles een kopje Advanced Title Formatting. Als je daar het vinkje weghaalt gebruikt Winamp de instellingen van de MP3-plugin. Vrij makkelijke oplossing dus, maar je moet er maar opkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz... zal dat eens downloaden :)
Ik zit hier met de pre-alfa die eens op de frontpagina stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

mrdjey schreef op 18 October 2003 @ 20:03:
Wisten jullie dit al dat als je hem uitrekt dat je er nog een beat meter bij krijgt, (vast wel maar toch)

[afbeelding]
Nee; maar het ziet er wel mooi uit :) Overigens vindt ik hem nog te instabiel om te gaan gebruiken; en is het jammer dat hij op zijn kleinst nog zo groot is.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Ik hou het nog lekker bij de 2.91 versie. Hartstikke stabiel en gebruikt bijna geen cpu kracht.
Verder hoeft al die grafische poespas voor mij echt niet. In winamp 2 zit alles wat ik nodig het. Ik moet wel zeggen dat ik versie 5 er beter uit vindt zien als 3.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Spider.007 schreef op 18 October 2003 @ 21:18:
[...]

Nee; maar het ziet er wel mooi uit :) Overigens vindt ik hem nog te instabiel om te gaan gebruiken; en is het jammer dat hij op zijn kleinst nog zo groot is.
instabiel? ik heb nog geen crashes, fouten, of wat dan ook meegemaakt.
en ik gebruik hem het zelfde al 2.91....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 is wel wat instabieler dan 2.91 denk ik. Waarschijnlijk vooral met die moderne skins aan. Winamp is bij mij voor het eerst vastgelopen bij 5. Daarvoor nog nooit meegemaakt dat winamp vastliep. Hij is echter niet zo instazbiel dat je hem niet kunt gebruiken ofzo. Verder kun je die grafische poespas uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben heel tevreden met winamp 5, als ze er het labeltje "release" op hadden gezet dan had ik het gelooft, nog geen crashes/fouten gezien. en het lijkt erop dat ze de shuffle nou eindelijk goed hebben, ik heb nog geen een keer een nummer dubbel gehoord (of dit moet gewoon toeval zijn)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

G-Spotter schreef op 19 October 2003 @ 00:32:
[...]

Ik heb een niet te 'detachen' visualiser gehad; en na het spelen van Splinter Cell is de interface al meerdere keren vastgelopen. Het geluid speelt echter gewoon door. Verder heb ik bij het wisselen van skins ook al wat hangers meegemaakt.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
G-Spotter schreef op 19 October 2003 @ 00:32:
[...]

Ik wel hier hoor. Als ik die MMD3 skin wil gebruiken dan moet ik ff 5 seconden wachten en dan crasht winamp. Als ik hem daarna weer wil opstarten, doen doet ie het ook niet. Dan moet je hem weer opnieuw installeren wat allemaal te lang duurt. Als je dan in de installadie voor een moderne skin kiest en dan voor mmd3, dan opent ie em wel goed :? Iig ik draai nu gewoon de classic, en dan loopt hij helemaal stabiel :) Ik blijf hem dus wel gebruiken maar dan moeten ze nog steeds die buggy skin chooser ff fixen want dat is het enige minpuntje wat ik aan deze beta ontdek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

edit:

lama

[ Voor 97% gewijzigd door iAR op 19-10-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Westereinder schreef op 17 October 2003 @ 18:08:
Net toch maar even geprobeerd, maar ben snel weer teruggegaan naar de officiele versie 2.91 van de winamp site.
Ik denk dat het nu toch eens tijd wordt voor een nieuwe pc want mijn AMD K6-2 500MHz. met 256MB SDRAM en XP Pro. trekt het toch niet helemaal meer, met een cpu load van ± 85% kan ik eigenlijk geen andere dingen meer doen :+
Dan moet je niet de Modern Skin gebruiken, maar de Classic. Dan is het weer gewoon 0%-2% processor usage en 2MB ram. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat het nut van dat venstertje in de library is: "Hey, you clicked on:..." Beetje nutteloos vind ik :? verder heb ik hem weer op de classic look gezet, omdat dat moderne gebeuren niet geheel stabiel lijkt. En het is toch allemaal wat trager... Ik snap het ook allemaal niet WMP9 heeft ook een fancy look, maar dat zorgt er niet voor dat ie traag, instabiel wordt enzo moet bij winamp toch ook gewoon kunnen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 12:13:
Wat het nut van dat venstertje in de library is: "Hey, you clicked on:..." Beetje nutteloos vind ik :? verder heb ik hem weer op de classic look gezet, omdat dat moderne gebeuren niet geheel stabiel lijkt. En het is toch allemaal wat trager... Ik snap het ook allemaal niet WMP9 heeft ook een fancy look, maar dat zorgt er niet voor dat ie traag, instabiel wordt enzo moet bij winamp toch ook gewoon kunnen lijkt me
dat venstertje kun je weghalen door op het scheidingsbalkje te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, dat had ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou het toch maar bij de 2.9 versie ik heb hem geinstalleerd gehad en vond het geluid maar slecht en daar gaat het bij mij toch om.Als je zonodig een filmpje wil pakken zijn er zat betere playaz te vinden die minder geheugen vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
7.5 mb op 2400+ met 2x 512 pc2700 dual channel
geluid klinkt even helder
interface is way mooier, maar ook way bigger :|
misschien een goede reden voor dual monitor :D

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik mis de crossfade functie van 3 (dat was de enige functie die ik mooi vond aan 3)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 14:22
Er zit wel een crossfader in. Ik weet niet of je die bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

Spider.007 schreef op 18 October 2003 @ 21:18:
[...]

Dat ie zo groot is licht natuurlijk alleen maar aan de skin, je kan ook gewoon je ouwe 2.* skins gebruiken en dan is ie weer net zo groot als voorheen.

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Wat ik nou eens wil weten is over de playlist. Bij winamp 2.xx was het zo dat je in de playlist de titel en de artist ziet. Dit vond ik irritant omdat alles blanko was en kreeg je te zien onder elkaar:

onbekende artiest - onbekend nummer (in engels dan)

Je kan dan ook de bestandsnaam niet laten weergeven. Kan dit in 5 wel, dat je ipv de titel en de artiets gewoon de bestandsnaam ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een paar dagen geprobeert en ik moet zeggen, het ziet er allemaal weer netjes uit. Ik ben trouwens erg tevreden over mijn oude Winamp 2.** maar wilde gewoon ff checken. Hij komt een beetje rommelig op gang, eerst zie je een balkje van de oude winamp, dan pas gaat de nieuwe skin werken, verder vind ik het wel belangrijk dat de verschillende soorten media die je af kan spelen een ander soort icoontje krijgen. Anders weet je echt niet meer wat WAV is en wat MP3. Verder had ik steeds problemen met het minimizen. Als ik hem spelend onder de taakbalk zette kreeg ik hem niet meer gemaximised.

Dan als laatste vind ik Winamp een prima MP3 playertje, maar video's van welk formaat bekijk ik wel op andere players. Kortom, ik zit weer op Winamp 2.91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had hiervoor de leaked alpha (naja, 'leaked' tussen aanhalingstekens, volgens mij expres gedaan maar goed) die crashede bij het afsluiten, deze niet :)
De DoSomething plugin werkt gelukkig ook nog :)
[img]http://vuurvliegje.ath.cx\winamp\index.php[/img]

De nieuwe skin is mooi maar bij mij errug traag, ik heb de oude skin genomen. De meeste info komt toch op m'n LCD schermpje (WA5beta doet het prima met LCDsmartie) dus eigenlijk gebruik ik alleen de playlist.
Voor video's gebruik ik BSplayer, werkt toch beter dan WA.
Die 2mb geheugen en nog geen 2% cpu load (Duron 1300) blijft natuurlijk erg lekker :9
Ik hou het bij deze versie, vooral door dat laatste :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Nou, mijn vriendin heeft nu ook Winamp 5 en die is eigenlijk alleen gek ervan omdat er een Barbie skin bij geleverd zit :|. Wtf? Des ROZE :r.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:10
In de beginne uiteraard WA 2 gebruikt. Toen voor enkele luttele dagen WA 3 gebruikt. Leuke skins, leuke opties, maar zo traag met opstarten.... Weer terug naar 2 dus.
Aantal weken gelden de Pre-Alpha van 5. Deze was al een stuk sneller, maar had duidelijk vele bugs. (tja, daarom het het een Alpha...) Weer terug naar 2....

Deze Beta van 5 heeft een grote overlevingskans. Wat ik alleen mis wat ik bij 3 zo fijn vond, is dat je een aantal skins (waaronder de default) zelf kon 'scalen'. Bij 5 gaat het bij de default skin alleen horizontaal en bij de 'good old' ouderwetset skin is het helemaal niet modig. (ja, je kan een aantal percentages kiezen, maar ik wil 'slepen')

Tot op heden nog geen problemen gehad met skins van WA 2 of 3....
WA 5 start redelijk snel op (wa 2 blijft nog wel wat sneller), maar is goed mee te leven. Ik hoor geen kwaliteitsverschil wat het geluid betreft.

Conclusie: Laat de eerste officiele release maar komen!
Ik denk dat een PRO-versie neit aan gaat slaan. Er zijn zat programma's waarmee je CD's kunt rippen, branden en dergelijke zooi...

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop dat deze niet zo loopt te vervelen als WA3... Die wilde nog wel eens met geskinde scripts donderen.... Dan moest je hem echt reinstallen voordat er weer mee te werken was... (ontwikkelde zelf namelijk een skin. Als je dan een foutje maakte was heel je winamp overstuur en kon je geen andere skins meer laden....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

bobje86nl schreef op 19 October 2003 @ 18:47:
Wat ik nou eens wil weten is over de playlist. Bij winamp 2.xx was het zo dat je in de playlist de titel en de artist ziet. Dit vond ik irritant omdat alles blanko was en kreeg je te zien onder elkaar:

onbekende artiest - onbekend nummer (in engels dan)

Je kan dan ook de bestandsnaam niet laten weergeven. Kan dit in 5 wel, dat je ipv de titel en de artiets gewoon de bestandsnaam ziet?
je kan ook metteen de bestandsnaam laten zien, zonder die id3tags door bij input het bestand in_mp3.dll te configureren en de vinkjes bij het 2de tabblad weg te halen. Nu (laatste winamp) is dat zelfs niet meer nodig door "$filepart(%filename%)" in te vullen bij titles

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

YellowCube

Wait...what?

misschien is het al aangekaart, maar volgens mij hebben ze wederom de totale speelduur van je playlist eruit gelaten en dat vind ik wel een beetje jammer.
Als je namelijk een audio cd'tje wil maken met verschillende nummers kun je in Winamp luisteren of het ok is en je ziet gelijk de totale speeltijd.

Verder is de shuffle-functie nog net zo als bij 2 (voor zover ik kan zien).

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Mja, ik heb m ff geprobeerd, maar ik gebruik in WA2 de RMX general purpose plug-in, deze gebruik ik om winamp met mijn multimedia-toetsenbord te gebruiken. Deze plug-in is echter niet compatible met Winamp 5. Ik vind de skin van 5 wel heel mooi, en mijn vraag is dan ook of het al iemand gelukt is om de skin over te zetten naar 2?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-03 10:15

Emerge

Bifidus schmifidus

Is het al iemand gelukt om de playlist te minimaliseren met een dubbelklik op de titelbalk?
Dit lukt namelijk alleen bij de standaard skin van WA5, maar bij andere skins werkt het blijkbaar niet. :|

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Emerge schreef op 20 October 2003 @ 14:07:
Is het al iemand gelukt om de playlist te minimaliseren met een dubbelklik op de titelbalk?
Dit lukt namelijk alleen bij de standaard skin van WA5, maar bij andere skins werkt het blijkbaar niet. :|
bij mij doet ie t wel hoor, k gebruik de pluto skin

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig is dat de maker van de 'Winamp5 base skin' niemand minder is dan Sven Kistner ('bartibartman').*

Hij is namelijk ook verantwoordelijk voor MMD3 (Winamp3 skin).

Op Winamp.com kan je nog steeds MMD3 v2.2 downloaden, op Metrix.de is een Winamp2 skin van hem te vinden. :*)

*= Kijk zelf maar : 'Winamp Modern.wal' renamen naar 'Winamp Modern.zip', extracten en skin.xml openen. B)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op 20 October 2003 @ 10:41:
misschien is het al aangekaart, maar volgens mij hebben ze wederom de totale speelduur van je playlist eruit gelaten en dat vind ik wel een beetje jammer.
Als je namelijk een audio cd'tje wil maken met verschillende nummers kun je in Winamp luisteren of het ok is en je ziet gelijk de totale speeltijd.

Verder is de shuffle-functie nog net zo als bij 2 (voor zover ik kan zien).
dat is alleen bij de nieuwe skin, bij de classic skin staat het er nog gewoon onder. Er is wel een vieze workaround voor, generate HTML playlist, daarin zie je wel hoelang je playlist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

gomaster schreef op 19 oktober 2003 @ 16:30:
Er zit wel een crossfader in. Ik weet niet of je die bedoeld ;)
Waar dan??

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
yellowcube. ook bij de modern skin kan je gewoon je totale speelduur zien hoor. Rek je MediaLibary maar eens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Options -> preferences

Onder plugins, output, selecteer DirectSound output en klik configure.
onder het tabblad fading, default fade length, maak hier bijv 2000 ms van, en je hebt een crossfade. Standaard staat deze op 333 ms.

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:18

GeekK

Rag Mama Rag

MMD3 skin is mooi.

Gebruik ook de DFX-plugin - jammer dat de "snapping" nog niet werkt blijkbaar (krijg het niet voor elkaar in ieder geval).

Ik dacht dat DFX ook de skin van Winamp kon overnemen. Zie de optie hiervoor in DFX 6.4 niet meer (gebruik hiervoor de Winamp 2 versie van DFX 6.4) :?

Maar ja, tis nog maar een beta. :P

[ Voor 66% gewijzigd door GeekK op 21-10-2003 04:08 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeekK schreef op 21 October 2003 @ 04:01:

Gebruik ook de DFX-plugin - jammer dat de "snapping" nog niet werkt blijkbaar (krijg het niet voor elkaar in ieder geval).
Op het Winamp Forum kan je al een paar bekende bugs bekijken. O.a. Docking problemen moeten nog gefixed worden.

Gelukkig komt er op korte termijn een nieuwe beta uit volgens Justin's .plan :9
October 16, 2003 @ 10:28pm...Funny how our beta got out at
the same time, too.. eheheh. I think we'll be updating it early next week,
with a lot of tasty fixes and polishing...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hetvolgende al gezien? Ik heb het alleen met de MMD3 skin getest.
Ik minimaliseer die naar het smalle horizontale balkje...schitterend. En dan rechts klikken | windows settings | scaling en die aanpassen.
Als ik dan terugscale, mis ik een deel van mijn venster. Switch ik van scin of reboot ik dan mis ik dat deel nog steeds. Dit is overigens alleen in die horizontale balk modes..
Niet fijn.

Ik heb nu winapamp opnieuw moeten installeren en nu staat ie weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

khad dus laatst een nieuwe skin, de MMD3(populairste) gedownload en geinstalleerd [XP]
na een tijdje experimenteren had ik m afgesloten. Na een tijdje startte ik Winamp weer op, maar liep vast. Winamp werd weer afgesloten. Ik probeerde Winamp dus op te starten met een andere skin. dit lukte wel.
In 2k heb ik dit ook ff geprobeert. Hier werkte die wel gewoon.
Ik heb dus de skin verwijdert in XP en opnieuw geinstalleerd.
Doet t nog steeds niet.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? Wie heeft ook deze skin en XP?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij doet MMD3 het wel alleen heel brak, hij geeft altijd mono aan en geen khz, en sommige functies werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Die MMD3 is echt super strak en ik zou het echt jammer vinden als ie het niet zou doen in XP. Wel raar is dat ie het wel doet in 2k
real_FireFly, heb je ook XP?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Bij mij werkte MMD3 eerst niet (Windows XP)
heb toen heel winamp eens verwijderd (inclusies alle oude plugins en rotzooi)

en toen Winamp weer geinstalleerd en toen deed MMD3 het wel goed :D

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook zeer tevreden, hij is nog niet gecrashed en ben zeer tevreden over de interface.
Ik denk dat ik winamp 2.91 maar eens ga verwijderen.

Oja ik denk dat iedereen dit al wist, maar online radio stations kiezen en beluisteren gaat nu nog makkelijker, zat er vroeger volgnes mij ook al in, maar er zijn nu veel meer zenders. Ook die met clips uitzenden.

Vind ik toch wel een leuke fuctie die WMP niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hij draait vrij goed bij mij. Ik heb alleen een paar keer gehad dat de playlist helemaal zwart was (na het spelen van een spel geloof ik). Playlist ff wegklikken en opnieuw in beeld brengen loste het toen op. En ik heb een keer gehad dat mn player buiten de desktop kwam niet meer tevoorschijn kwam. Volgens mij kwam dat omdat ik winamp omder in beeld had staan en toen een video window aan de player attach-te, waardoor de player buiten beeld werd gedrukt. Na een tijdje stond de player plotseling weer in beeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 15:04
Oja ik denk dat iedereen dit al wist, maar online radio stations kiezen en beluisteren gaat nu nog makkelijker, zat er vroeger volgnes mij ook al in, maar er zijn nu veel meer zenders. Ook die met clips uitzenden.
zat ook al in winamp 2.91, mijn ervaring is dat het weer een hoop memory vreet, daar hou ik niet van. dus ik blijf waarschijnlijk weer eens bij winamp 2 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de classic skin werkt hij hier nog steeds perfect Heb nu geen vastlopers meer gehad. De library is echt heel veel verbeterd, hij leest de tags veel beter in. Hij is wat slimmer geworden. En dat ie je library up to date houdt is echt super, dat was het enige dat ik nog miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Die MMD3 skin wekt nog steeds niet, Ik heb de Winamp installatie ongedaan gemaakt, zoals Robinski zei, maar het wekrt nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op 22 October 2003 @ 14:51:
Die MMD3 skin wekt nog steeds niet, Ik heb de Winamp installatie ongedaan gemaakt, zoals Robinski zei, maar het wekrt nog steeds niet :(
bij mij werktie wel goed..... moet je ff de neiuwste via Winamp.com downene.... mb dat de dinges is upgedate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 22:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Dionysos schreef op 18 October 2003 @ 16:11:
Net ff getest en zelfs mijn Lyrix plugin pakt ie gelukkig. Ik kan hem alleen nog niet 'plakken' aan het winamp venster :? En de kleur is nog niet hetzelfde...

[afbeelding]

Verder trekt ie bij mij minder resources dan 2.91 (en ik heb maar 384MB)

En dat uitklap dingetje voor de equalizer vind ik leuk gedaan (geen idee, of dat bij winamp 3 ook al zo was hoor; niet veel gebruikt)

Ik ga weer verder 'spelen' :)
Ik vraag mij af, hoe heb je het werkend gekregen? Ik heb alles al geprobeerd (denk ik)

winamp/wacs
winamp/plugins/wacs

(wacs is dus de directory waar alle bestanden inzitten)

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42
Help! , ik kan library nie meer weg krijgen, als ik em wegklik of alt + l druk komt ie automatisch weer terug :'(

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 14:57:
[...]

bij mij werktie wel goed..... moet je ff de neiuwste via Winamp.com downene.... mb dat de dinges is upgedate....
Op Winamp.com staat 5 nog niet, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op 22 October 2003 @ 21:08:
[...]

moet je ff zoeken op het winamp forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Dit vind ik nu altijd het fijne aan Nullsoft : hun versie 3 flopt helemaal , maar ipv die 3 toch maar uit te bouwen en te verbeteren maken ze gewoon een nieuwe dat het beste uit de 2 samenvoegd. De nieuwe skin is uiteraard weer up-to-date en bevalt me beter dan de skin van versie 2 of de meeste custom skins.

Puntje bij voor Nullsoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis beta2 al hoor lieverds :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind em super goed man stabiel i kvind em zelfs beter dan winamp 3
en skins zijn mooier vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Laatst online: 10-09 00:07
Hmmz, ik bent zomms ff mijn main player kwijt, Moet dan van skin wisselen en trug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op 22 oktober 2003 @ 21:08:
[...]

mag ik ook een directe url geven

winamp = gratis maar tis nog een beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 12:26:
Eigenlijk zouden ze net zoiets moeten maken als WMP9 dat je de speel knoppen op je startbalk te zien krijgt! Ik weet wel dat er plugins zijn, maar die zijn lang niet zo mooi als bij WMP9
Check hier us,

http://www.truelaunchbar.com/skinslib/index.php?show=1

zitten genoeg mooie tussen, inclusief een WMP9 kloon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

Res-q schreef op 20 October 2003 @ 21:10:
[...]

Options -> preferences

Onder plugins, output, selecteer DirectSound output en klik configure.
onder het tabblad fading, default fade length, maak hier bijv 2000 ms van, en je hebt een crossfade. Standaard staat deze op 333 ms.
Dat is niet echt de crossfade zoals ie in Winamp 3 zat hoor!

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 00:27:
[...]

Check hier us,

http://www.truelaunchbar.com/skinslib/index.php?show=1

zitten genoeg mooie tussen, inclusief een WMP9 kloon
Oh das cool!, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

_WgV_ schreef op 23 October 2003 @ 08:58:
[...]

Dat is niet echt de crossfade zoals ie in Winamp 3 zat hoor!
Nee, idd, da's ook het enige wat ik mis aan 5.

Maar verder issie echt top! :)

Ik heb hem nu mooi als soort 'Winamp-bar' bovenin mijn scherm :)
Plaatje

[ Voor 23% gewijzigd door Ruudboy op 23-10-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

kun je mij de exacte link geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

hmm.. raar..
Ik heb winamp volldig verwijderd(inclusief plugins)
Daarna heb ik winamp opnieuw geinstalleerd
toen deed ie te weer gewoon met MMD3 Skin.
toen had ik wat plugins toegevoegd. Daarna deed winamp het niet meer.
Waarschijnlijk ligt dit aan DFX. Ik heb hier wel de nieuwste versie van.
Hoe kan ik DFX laten werken met de MMD3 skin?
Ik heb trouwens als skin van DFX ook de MMD3, maar dat maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef eens een link naar beta 2 dan? Tot zover zie ik alleen beta 1 download links.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Euhmm... ik heb net gezocht, maar volgens mij is er nog steeds alleen een Beta1 te downloaden. Beta2 kan ik nergens vinden. Heb je een link misschien naar Beta2?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 06-09 12:05
ik vind de internet tv functie leuk. Ik had het nog nooit eerder gezien. Alleen is de Kylie Minugue Channel de hele tijd bezet!! de server zit steeds vol. maar ja wat will je met een channel die 24 uur Kylie uit zendt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
EDIT: oops 2 keer is teveel

[ Voor 91% gewijzigd door Chillmeister op 24-10-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:11
edit:
het was een foutje :)

Heeft iemand hier die beta2 al? Upload hem dan effe :)

[ Voor 116% gewijzigd door Brent op 24-10-2003 13:41 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
5.0a10 is de versie die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis eigenlijk de optie om de playlists te kunnen exporteren en importeren. Nu ben ik ze bij een nieuwe installatie allemaal weer kwijt. Er staan wel allemaal m3u bestanden in de winamp folder, maar daar heb ik niks aan. Onherkenbare bestandsnamen, en ze komen niet meer in de library te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 10:06:
Ik mis eigenlijk de optie om de playlists te kunnen exporteren en importeren. Nu ben ik ze bij een nieuwe installatie allemaal weer kwijt. Er staan wel allemaal m3u bestanden in de winamp folder, maar daar heb ik niks aan. Onherkenbare bestandsnamen, en ze komen niet meer in de library te staan...
euhm :?

list--load?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah misschien dat ik mn vraag niet geheel duidelijk heb geformuleerd. Ik heb nu in mn library van winamp allemaal playlists gemaakt. In de winamp folder staan die playlists als m3u files met een vage code als bestandsnaam. Nu kan ik die playlists wel, per playlist opslaan, en importeren. Die lijst van playlists is niet in een keer te importeren. (dus mn hele lijst van playlists in een keer importeren) Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
zover ik zien kan zul je gewoon in de library import playlist moeten doen voor elke playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op 26 oktober 2003 @ 10:13:
zover ik zien kan zul je gewoon in de library import playlist moeten doen voor elke playlist
Heb je mijn verhaal wel gelezen eigenlijk? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 10:45:
[...]

Heb je mijn verhaal wel gelezen eigenlijk? B)
ja hoor :) maar ik zei dit nog even voor de zekerheid voor het geval je bedoelde dat je in de playlist telkens een lijst ging openen en dan pas ging importeren, omdat je ook rechstreeks kunt importeren vanuit files in de ml, maar klaarblijkelijk deedt je dat dus :p

maar ik ben ook wel nieuwsgirieg of dat verder nog anders kan, vraag het anders op het wa forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Hijs goed! :) Kan ik eindelijk de Corneramp skin weer gebruiken :) Helaas zit er toch wat teveel onnodige poespas bij...

[WA 3 zoog, te lomp in gebruik en te sloom, WA 5 pre alfa pakte corneramp nognie :)]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Ik heb als ik me Scale aanpas van 100% naar 150%, dat als ik op nieuw opstart hij gewoon weer op 100% staat :?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
GUBO schreef op 26 October 2003 @ 12:23:
Ik heb als ik me Scale aanpas van 100% naar 150%, dat als ik op nieuw opstart hij gewoon weer op 100% staat :?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
een brilletje kopen ;)

serieus: ik heb dat probleem ook, en ik denk dat het gewoon nog is omdat het beta is, iedereen heeft dat waarschijnlijk.
je kunt proberen een beetje te rommelen in winamp.ini maar ik heb er nog geen property scale of size kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Voorlopig gebruik ik nog ff 2.95, daar zit alles in wat ik wil. Misschien als WinAmp 5 gold is gegaan, dat ik hem dan ga gebruiken. Mijn trauma van WinAmp3 is nog te groot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me niet vergis, dat als je de scale aanpast, moet je die ook locken! Onderste optie bij scale.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet dingetje hoor.
Werkt goed hier, geen bugs, idd weinig geheugen en cpu verbruik.

zou alleen wel wat nederlandse radio wille horen :P

maar verder is ie erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

En hier dan Beta 2
Changelog:
Winamp 5.0beta2 10/23/03:
  • modern skin updates :
    • new skin drop
    • woo francis owns, and fixed keyboard bugs
    • fixed alt+f4 from video wnd & pledit
    • fixed resizing cursor in popups
    • fixed add to library parenting window to main window rather than to library
    • fixed switching to vis while video is playing
    • added checkmarks to scale/opacity menu
    • fixed avs fullscreen complaint when video is there hanging
    • fixed resizerect docking to viewport for snapAdjusted wnds
    • fixed slowdowns loading big playlists in mmd3
    • added redock after drawer open/close
    • gave modern skin default positions for main wnd/pledit/library
    • added popup menu on song title text
    • fixed how menus would overlap menubar buttons when skin was at the bottom of the screen
    • added "animate config drawer" in skin option menus
    • fixed saving/restoring of classic main window and eq status, and classic pledit windowshade and size
    • fixed showing classic skins at startup when loading modern skin
    • even newer skin drop
    • added "temporary" to scale menu so that this locked scale thing is a bit more obvious
    • added "pe_info" xml text display string for pledit selected/total length (not yet in skin)
    • added dsound ipc for crossfader buttons/sliders support
    • added vis menu action ("vis_menu"), made modern skin's button configurable (menu/config)
    • added localization support in gen_ff
    • added bitmap font override to ttf, added pref page with font list & scale overide
    • added altfont, altsize, altcolor, altprettymucheverything for text objects, so that
      skinners can make their skins ttf friendly, added "use alternate fonts" in fonts pref tab
    • added checkbox for using operating system font rendering
    • gave a few fontsizes to bitmapfont text objects so overrides aren't all the same size
    • fixed crashbugs when not finding ttf fonts
    • fixed empty playlist when starting with previously windowshaded playlist in classic mode but no xnf data
    • fixed crash when trying to update stuff while switching skin
    • fixed crossfader time going back to 0
    • added right to left ttf rendering
    • fixed layouts jumping on the screen when changing truetype font override
    • updated to freetype 2.1.5, fixes crash, #ifdefed out some unused stuff from it
    • fixed ctrl+w + alt+g guru
    • fixed alt+tab while resizing player
    • fixed player leaving a resize trail when aborting resize above autorefresh-on-alt+tab windows
    • removed small kerning hack due to freetype 2.1.5 having much better native kerning
    • fixed equalizer xnf entry getting duplicated over and over
    • fixed small leak in font loader
    • fixed font engine not reloading a ttf font after switching to win32 font renderer and back (and thus, using the override font, which also serves as fallback)
    • adjusted some ttf rendering paddings
    • added ability to not override bitmap font with ttf or use altfont on 7
    • bits character strings
    • fixed disabled widgets states
    • fixed typo in about box
    • added ctrl+tab / ctrl+shift+tab to cycle thru windows
  • made playlist showing deferred so startups looked cleaner with modern skins
  • fixed crash on skindir change in prefs
  • added "adding to burner" status window when using sendto/drag&drop to burner, for reassuring
    status
  • added rescan in background menu item to library menu
  • added "add folder in background" checkbox to "add folder" in library
  • added scan on startup library option
  • christophe's now playing updates
  • fixed manual playlist advance w/ repeat
  • fixed CD burning view and skin switching bug
  • fixed burning when WAV writer is configured to not write WAV headers
  • switched to new Gracenote ID
  • fixed "return" key in ml's info editor
  • added left mouse click on disabled edit boxes in ml's info editor
  • better burning error handling (shows the burning status window to easily view the error)
  • better mini-info-viewer when no internet handling
  • made winamp's open directory recurse checkbox nicer looking
  • avs doubleclick (fullscreen vs config) option in fullscreen options
  • avs alt+f4 closes winamp instead of loading preset
  • milkdrop config while running now shows help
  • added new avs default presets
  • fixed installer dual-winamp-launch bug
  • fixed gen_ml bg scanning error problem
  • optional screensaver disabling for video, fullscreen or not. now with optional mode that works
    even if winamp is not active.
  • slight avs window reorganization
  • made modern skin extracted by default, for speed
  • improved config dialogs for aac/mp3
  • made info viewer activated by button instead of slider
  • made internet radio/tv page handle resize better (search doesnt get screwed on small windows)
  • cleaned up some labeling places
  • cleaned up ripping and burning UIs more
  • fixed library prefs radio buttons
  • added Gracenote TUID retrieval in "Now Playing" tab in ML
  • cleaned up ML playlist editor buttons, added burn button
  • added wait for blank media dialogs for burning
  • made bookmarks support drag&drop more and sendto.
  • made it so you can't remove/rename modern skin
  • added option to add burned CDs to local CD DB
Titelchange dan maar? :D

[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 30-10-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

beta 2 werkt hier perfect... alleen een vraagje, hoe krijg ik het voor elkaar om in Media Library alleen albums te zien (bijvoorbeeld playlists daarvan) en als ik er dan op klik dat het album (de mp3s) dan laad in de PlayList Editor???

dan zou die helemaal geweldig zijn voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
eindelijk die fixed alt+f4 from video wnd & pledit waar ik me al een tijdje aan irriteerde opgelostt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij laad nu ook in één keer de nieuwe skin :) en een stuk sneller weer lijkt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Titel wat aangepast, nu is 'ie wat langer houdbaar (tot de final uitkomt) :P

edit:
@ Xof: ik heb je reply wat aangepast, door die list tags is het wat beter te lezen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Rafe op 29-10-2003 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 15:25

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Deze winamp ziet er netjes uit. 1 probleem wat ik niet gefixed krijg:

Ik heb een 5.1 set en hij wil de achterste speakers niet pakken. Zit al te rotsooien met output gegevens maar tot nu toe geen succes.

Iemand al aan de praat gekregen?

Audigy 2 + creative DDT 3500

[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 29-10-2003 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Laatst online: 07-07 19:22
Nou, ik gebruik beta 1 en inmiddels ook beta 2 alweer een tijdje naar volle tevredenheid, op één kleinigheidje na : ik mis m'n "oldschool" style playlist-knoppen. Die vind ik nl. verrekte makkelijk : scheelt weer 'n aantal keer klikken. Jammer dat ik dat niet in de lijst met toe te voegen features zie staan :| Of ik moet terug gaan switchen naar de wamp2 look... Voor de rest vind ik 'm _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Ik gebruik Winamp 5 nu een tijdje. Opzich geen problemen, maar:

- Ik gebruik de albumlist plugin. Hierdoor kan ik geen freeform skins gebruiken.
- De freeform skins die beschikbaar zijn, vind ik er echt verschrikkelijk lomp en onduidelijk uitzien.
- Het geluid klinkt heel dof :?
- hij lijkt soms het volume zelf aan te passen.
- De library vind ik te druk.

Dus in principe heb ik het idee dat ik gewoon winamp 2 gebruik, omdat ik de classic skins gebruik.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Magic schreef op 26 oktober 2003 @ 13:07:
[...]

een brilletje kopen ;)

serieus: ik heb dat probleem ook, en ik denk dat het gewoon nog is omdat het beta is, iedereen heeft dat waarschijnlijk.
je kunt proberen een beetje te rommelen in winamp.ini maar ik heb er nog geen property scale of size kunnen vinden.
in de nieuwe beta is dit opgelost, je kunt nu kiezen voor locked of temporary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 29 October 2003 @ 08:53:
Deze winamp ziet er netjes uit. 1 probleem wat ik niet gefixed krijg:

Ik heb een 5.1 set en hij wil de achterste speakers niet pakken. Zit al te rotsooien met output gegevens maar tot nu toe geen succes.

Iemand al aan de praat gekregen?

Audigy 2 + creative DDT 3500
Dat ligt denk ik aan jouw config. Bij mij met Win XP SP1, winamp 5 beta 2, Altec Lansing 5.1 set (dell) en Santa Cruz geluidskaart doen de achterste speakers ook mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor veel positieve dingen maar ik wil het nu wel eens gewoon duidelijk

WINAMP 5 (beta 2) BETER DAN WINAMP 2.91????

dit vraag ik me dus al een tijdje af
_/-\o_ winamp 2.91 vindt ik de ideale versie dus vraag me af als 5 dit kan evenaren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 15:25

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 09:59:
[...]

Dat ligt denk ik aan jouw config. Bij mij met Win XP SP1, winamp 5 beta 2, Altec Lansing 5.1 set (dell) en Santa Cruz geluidskaart doen de achterste speakers ook mee....
* We Are Borg gaat zo weer ff rotsooien. Bij zowel 3.0 als 2.91 deden mijn achterste 2 speakers het prima alleen bij deze niet. Ik heb een andere geluidskaart dus misschien ligt het daar aan :)
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:27:
ik hoor veel positieve dingen maar ik wil het nu wel eens gewoon duidelijk

WINAMP 5 (beta 2) BETER DAN WINAMP 2.91????

dit vraag ik me dus al een tijdje af
_/-\o_ winamp 2.91 vindt ik de ideale versie dus vraag me af als 5 dit kan evenaren _/-\o_
Wat is beter? Beter is relatief. Sneller, makkelijker, mooier, meer opties, minder opties (invoudiger). Wat is jouw definitie van beter ? Try it yourself! Als het niet bevalt gooi je het weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is beter? Beter is relatief. Sneller, makkelijker, mooier, meer opties, minder opties (invoudiger). Wat is jouw definitie van beter ? Try it yourself! Als het niet bevalt gooi je het weer weg :)[/quote]

ik wou graag weten als het niet veel geheugen eist of dat het zonder veel rotzooi er omheen kan zoals extra's die je toch niet gebruikt :)
maarja zodra ik thuis ben zal ik hem er eens opgooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:45:
Wat is beter? Beter is relatief. Sneller, makkelijker, mooier, meer opties, minder opties (invoudiger). Wat is jouw definitie van beter ? Try it yourself! Als het niet bevalt gooi je het weer weg :)
ik wou graag weten als het niet veel geheugen eist of dat het zonder veel rotzooi er omheen kan zoals extra's die je toch niet gebruikt :)
maarja zodra ik thuis ben zal ik hem er eens opgooien[/quote]

Hij draait lekker stabiel hoor hier.. en eist weinig geheugen.. was soms wel eens wat anders met 2.91 :/ .. Nee, ik ben overtuigd van W5b2 (ik had w5b1 niet gebruikt btw)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Scatman_II schreef op 26 oktober 2003 @ 12:18:
Hijs goed! :) Kan ik eindelijk de Corneramp skin weer gebruiken :) Helaas zit er toch wat teveel onnodige poespas bij...

[WA 3 zoog, te lomp in gebruik en te sloom, WA 5 pre alfa pakte corneramp nognie :)]
Kan je me uitleggen hoe je dat prcies hebt gedaan. Ik heb corneramp 1.2 maar bij mij wil ie niet echt werken. Ik krijg een melding dat die skin oud is en waarschijnlijk niet goed werkt -> duw op f5 en dan krijg ik wel het scherm, maar niets werkt ervan. In welke directory moet ik die skin bijvoorbeeld zetten, of moet ik bepaalde files van de modern skin overschrijven?