@Scirocco: inderdaad bizar dat die reiger zo'n grote vis naar binnen krijgt. En dan nog door zo'n dun nekje 
Die vliegende eend-serie is wel netjes!
@Schildje: twee mooie plaatjes, vooral de koolmees spreekt mij wel aan.
@guttegut: lekker centrale foto's
Behalve dat eigenlijk niks op aan te merken, mooie scherpte en kleuren.
Gisteren nog even bij de rietputten in vlaardingen geweest, helaas niks bruikbaars op de plaat gezet. er kwam amper wat dichtbij genoeg, of het zat helemaal onderin. Ik geloof dat ik in 2 uur tijd maar 1x een vogeltje bovenin een rietstengel gezien heb
Daarna nog even de polder in de Alblasserwaard in geweest, en daar hoorde ik opeens een hoop gespetter en geschreeuw.

Bitchfight #1 - The beginning by Marcel Tuit, on Flickr

Bitchfight #2 - Two equals by Marcel Tuit, on Flickr

Bitchfight #3 - Killer attack by Marcel Tuit, on Flickr

Bitchfight #4 - Bye bye dear friend... by Marcel Tuit, on Flickr
Ik weet het, de focus is absoluut ruk; maar ik was zo verrast dat ik helemaal vergat te focussen. ik was allang blij dat de camera op hi-speed bursten stond
desondanks vond ik de actie toch grappig genoeg om ze hier ff te laten zien, ter lering ende vermaak.
Die vliegende eend-serie is wel netjes!
@Schildje: twee mooie plaatjes, vooral de koolmees spreekt mij wel aan.
@guttegut: lekker centrale foto's
Gisteren nog even bij de rietputten in vlaardingen geweest, helaas niks bruikbaars op de plaat gezet. er kwam amper wat dichtbij genoeg, of het zat helemaal onderin. Ik geloof dat ik in 2 uur tijd maar 1x een vogeltje bovenin een rietstengel gezien heb
Daarna nog even de polder in de Alblasserwaard in geweest, en daar hoorde ik opeens een hoop gespetter en geschreeuw.

Bitchfight #1 - The beginning by Marcel Tuit, on Flickr

Bitchfight #2 - Two equals by Marcel Tuit, on Flickr

Bitchfight #3 - Killer attack by Marcel Tuit, on Flickr

Bitchfight #4 - Bye bye dear friend... by Marcel Tuit, on Flickr
Ik weet het, de focus is absoluut ruk; maar ik was zo verrast dat ik helemaal vergat te focussen. ik was allang blij dat de camera op hi-speed bursten stond
desondanks vond ik de actie toch grappig genoeg om ze hier ff te laten zien, ter lering ende vermaak.