[PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 17:22:
Zo, uitgespeeld. Fantastisch spel, werkelijk fantastisch :)

Het verhaal blijft spannend, de maps gevarieerd en de sfeer is ook op het einde dik in orde.
Is het dan het geld waard? Als je het uitspeelt in een dag? Of is het wel zodanig van kwaliteit dat je hem gaat halen? (je bent er wel erg positief over :P )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 17:22:
Sommigen spelen MP2 uit binnen 1 dag? Naja, dat voor 40 euro straks... :/
Dat weet je met singleplayer games. Als je ze hebt uitgespeelt in een paar dagen ben je je 50 euro kwijt. Heb je leuke tijd misschien wel gehad maartoch. Daarom kocht ik vroeger al vrijwel never singleplayer only games. Half-Life is de beste investering tot nu toe voor mij. Die serial gebruik ik bijna elke dag nog vollop om online te spelen. Is groot verschil, game die je 3 a 4 dagen speelt en een game die je na 5 jaar nog speelt. Maargoed, dat doet niet af van de kwaliteit van Max Payne 2. De kans dat er een multiplayer mod komt zoals met GTA3 en GTA: Vice City zal wel superklein zijn. Het is echt een prachtwerk en de modteams zullen denk ik al snel uit de grond schieten zodra die SDK uit is. En dat verlengt de levensduur van Max Payne 2 ook stukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld :)

Wat een sfeer!

Zelfs de aftiteling is echt goed, net een film! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

wat DOM dat ze geen worldwide release doen.. dit gaat ze klanten kosten. Helaas.. Bye Bye.. Toedoo..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:54
mensen ik ben in part 3 chapter 1: dat ziekenhuis waar je op zoek moet naar wapen, maar heb nu al tig keer overnieuw gestart omdat je dus zonder wapen niet echt ver van die commando's kan komen ;) waar vind ik een wapen, plz? :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oh, dat stuk waar je zonder ok wapen startte in MP1 kon ik ook neit uitstaan :X
Dat heb je nu dus weer? :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
FoggyFreek schreef op 16 oktober 2003 @ 18:34:
wat DOM dat ze geen worldwide release doen.. dit gaat ze klanten kosten. Helaas.. Bye Bye.. Toedoo..
Jah... zelfde verhaal met films. Komen veel eerder in Amerika, vervolgens is daar DVD la bijna uit en geleakte dvds huppelen rond op het internet en dan komt de film hier pas in de bios. Vind het niet gek dat veel mensen dan liever thuis een 'gedownload' dvdtje kijken. Maarjah de filmindustrie heeft de bioscoop, dat is een hele beleving opzich zelf. De gameindustrie heeft dat niet. Een kopietje van een game, het verschil daarin met een origineel exemplaar bestaat niet. Ik zou, zelfs al had ik het origineel, alsnog een iso downloaden vanwege het feit dat je hem dan goed kan inladen met Daemon tools (bijv Battlefield, iso van jezelf pakte hij niet vanwege beveiliging ofzo, 'scene'-iso wel). Multiplayer is het key-element om gamers je games te laten kopen. Serial nodig hebben om te kunnen gamen.

[ Voor 7% gewijzigd door Novah op 16-10-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:21
Novah schreef op 16 October 2003 @ 17:54:
[...]
Dat weet je met singleplayer games. Als je ze hebt uitgespeelt in een paar dagen ben je je 50 euro kwijt. Heb je leuke tijd misschien wel gehad maartoch. Daarom kocht ik vroeger al vrijwel never singleplayer only games. Half-Life is de beste investering tot nu toe voor mij. Die serial gebruik ik bijna elke dag nog vollop om online te spelen. Is groot verschil, game die je 3 a 4 dagen speelt en een game die je na 5 jaar nog speelt. Maargoed, dat doet niet af van de kwaliteit van Max Payne 2. De kans dat er een multiplayer mod komt zoals met GTA3 en GTA: Vice City zal wel superklein zijn. Het is echt een prachtwerk en de modteams zullen denk ik al snel uit de grond schieten zodra die SDK uit is. En dat verlengt de levensduur van Max Payne 2 ook stukken. :)
hmm dat hoopte ik ook bij max payne 1, maar daar kwamen ook maar erg weinig mods voor, en al helemaal geen total conversions :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
DarkShadow schreef op 16 oktober 2003 @ 18:40:
[...]

hmm dat hoopte ik ook bij max payne 1, maar daar kwamen ook maar erg weinig mods voor, en al helemaal geen total conversions :(
Vriend van me (Odin @ GoT) maptte zelf voor Max Payne 1. Ik kan me nog herinneren dat hij me vertelde dat hij het mappen voor Max Payne maar fucked vond vergelijken met andere games. Dat gedeelte hebben ze stukken verbeterd zeggen ze zelf + de extra documentatie die ze vrijgeven. Dat moet wel beter gaan worden van bij MP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Crapfuck.. :{

Ook uitgespeeld.. :( Naja, dan maar eens Dead Man Walking uitproberen.. En wachten op mods *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuyJay
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 17:35
Ik heb nog steeds problemen met het geluid:

EAX uitgezet.. multichannel uitgezet.. dxdiag->geluid->basisversnelling ingeschakeld (hierna deden sommige fragmenten het wel goed) ,
maar nog steeds zijn er veel geluiden die heel erg snel afgespeeld lijken te worden, waardoor je een 'computer-doorspoel' geluid hoort.

nieuwste c-media CMI8738 driver geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 16 October 2003 @ 18:39:
[...]
Jah... zelfde verhaal met films. Komen veel eerder in Amerika, vervolgens is daar DVD la bijna uit en geleakte dvds huppelen rond op het internet en dan komt de film hier pas in de bios. Vind het niet gek dat veel mensen dan liever thuis een 'gedownload' dvdtje kijken. Maarjah de filmindustrie heeft de bioscoop, dat is een hele beleving opzich zelf. De gameindustrie heeft dat niet. Een kopietje van een game, het verschil daarin met een origineel exemplaar bestaat niet. Ik zou, zelfs al had ik het origineel, alsnog een iso downloaden vanwege het feit dat je hem dan goed kan inladen met Daemon tools (bijv Battlefield, iso van jezelf pakte hij niet vanwege beveiliging ofzo, 'scene'-iso wel). Multiplayer is het key-element om gamers je games te laten kopen. Serial nodig hebben om te kunnen gamen.
Offtopic maar euh...
Daemon tools pakt mijn iso van BF wel hoor. Alleen moet je der een game-iso van maken met clonecd en safedisc emulatie aanzetten in daemontools :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMG, net 'Dead man walking' uitgeprobeer,d had er heel wat over gehoord op Paynereactor.com :9~ Het is écht leuk :+ Weer een dagje wat te doen. Zucht.. Jammer dat de leefbaarheid zo kut is :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28
:( zijn er mensen die hem nu al hebben uit gespeeld :S

Nou dna is het wel even denken of ik wel tot aan koop over gaat .
Want ik heb met het spel Chrome el weken plezier en dat op HARD .

het is echt een tof spel en ook lekker veel missions .

Maar als het met MAX weer na 20 uur spelen al klaar is .
dan zit er denk ik niet andrs op dan op HL2 wachten

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
Ik blijf me verbazen over de kwaliteit van gezichten die deze engine eruit kan poepen zeg. In Max Payne 1 waren die gezichten niet echt hoogstaand, of in iedergeval niet dat ik me kan herinneren, in 2 zijn het gewoon echt mooie gezichten:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12302/full.jpg

Alleen jammer dat er vrijwel niks te merken is van lipsync. Af en toe zie je wat bewegen rond die mond, maar om nou te zeggen dat ie echt praat, nee dat vind ik niet :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Blackhole schreef op 16 October 2003 @ 19:17:

LOL ik ben na uurtje of 3/4 spelen op 2/3 van het spel je rushed er zo doorheen wel super dikke ervaring. Maar er zijn ene stuk of 8 gamemodes die je erna nog kan spelen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb m ook al uitgespeeld, niet normaal wat een goede sfeer zeg :) max Payne is weer helemaal terug :) Ik bleef tot het einde geboeid, verhaallijn is megagoed gewoon, alleen is het wel een beetje raar dat Max Payne eigenlijk een stuk of 3x bijna dood gaat, en toch in leven blijft tot het einde maar ja...happy-ending ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Tja, sommige mensen kunnen programmeren, anderen niet. MP2 loopt best wel vloeiend op mijn machientje (TB1.33 512MB 133MHz en Radeon7200), en ziet er ook supergeil uit. Dit totaal in tegenstelling tot Halo, dat gewoon ruk is :(

Heel leuk spel, vond deel 1 ook al super. Zit ergens in Chapter1 nog :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

MaRc0 schreef op 16 oktober 2003 @ 19:17:
Ik blijf me verbazen over de kwaliteit van gezichten die deze engine eruit kan poepen zeg. In Max Payne 1 waren die gezichten niet echt hoogstaand, of in iedergeval niet dat ik me kan herinneren, in 2 zijn het gewoon echt mooie gezichten:

Alleen jammer dat er vrijwel niks te merken is van lipsync. Af en toe zie je wat bewegen rond die mond, maar om nou te zeggen dat ie echt praat, nee dat vind ik niet :P
Daar hebben we Half Life 2 voor, dit is gewoon andere koek :D maar wel supergaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Blackhole schreef op 16 oktober 2003 @ 19:17:

20 uur speeltijd.. mijn god, dat is meer dan genoeg, elke avond 3 uurtjes gamen. Boem.. een week later. :D Lekker op hard, tellen we er nog een aantal uurtjes bovenop. Half Life 2 zal denk ik niet veel langer zijn hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook uitgespeeld.
Zeker de moeite van het spelen waard.
Het verhaal is zo :9~
Je leeft er echt helemaal in op, net alsof je een film zit te kijken.
trouwens, mensen de zeggen dat het de 40 euro niet waard is..
En dvd met film kost je al 20 euro en die heb je in een kleine 2 uur uit "gespeeld"
Wat dat betreft is dit een lange film :D

In de aftileling staat zoiets als:
Max payne's yourney in the night will conteniu

Dat beloofd wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 15:06

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Het is trouwens ook wachten op wat voor een mods er in de loop der tijden zullen uitkomen voor deze game :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nau zo te horen zal ik als ik max2 strax heb maar op hard gaan spelen dan . anders heb je ut dus veel te snel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik snap geen hol van het verhaal.... ik neem aan dat het iets duidelijker word op een gegeven moment ?
Heb namelijk net dat warenhuis schoon geveegt.... eerste level ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 15:06

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

M@NIC schreef op 16 October 2003 @ 20:12:
Ik snap geen hol van het verhaal.... ik neem aan dat het iets duidelijker word op een gegeven moment ?
Beetje vaag verhaal ja, maar het wijst zich zelf wel uit :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik krijg pijn in me kop van dat spel! Snap er nix van....
En ik wordt een beetje moe van al die cutscenes tussendoor,.. 5 seconden lopen, filmpje, 5 seconde lopen, filmpje... pffff laat me toch lekker spelen!!!! Maar goed heb alleen level 1 nog gespeeld dus hopelijk wordt het beter...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
M@NIC schreef op 16 October 2003 @ 20:12:
Wat jij nu speelt is een soort van flashback als ik het goed heb. Wordt allemaal duidelijk aan het eind van part II/begin part III :)

edit:

Net even gechecked, het klopt. Je begint in het ziekenhuis waar je net wakker wordt, en er zitten wat commando's achter je aan. Uiteindelijk kom je Jim Bravura tegen, die wordt neergeschoten, en speel je verder totdat je bij het lijk van Winterson komt.
Daarna speel je de echte eerste missie, wat in feite een flashback is van wat er allemaal voor het begin van het spel was gebeurt. Uiteindelijk speel je helemaal verder tot aan het eind van part II, om in het proloog van part III weer "wakker te worden" bij Winterson's lijk.

Over het begin van part III gesproken:
Waar kan je in hemelsnaam in gun vinden in het ziekenhuis als di commando's je achterna zitten? Ik ben nu al 5 keer doodgegaan en nergns een gun :o

[ Voor 32% gewijzigd door Rafe op 16-10-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Nog 8 dagen, en er zijn al mensen die hem uitgespeeld hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik heb een probleempje met de audio van Max Payne. Wanneer ik hem gewoon opstart zijn de meeste sounds wel ok, maar ingame klopt er niets van, alle sounds zijn high-pitched waardoor iedereen klinkt als knabbel&babbel. ik kan me herinneren dat ik bij Ut2k3 hetzelfde probleem had en de oplossing was simpel: EAX uit, ik heb een Aureal Vortex 2 er in zitten en die ondersteund dat niet. maar bij Max Payne 2 werkt deze oplossing niet. ik heb geen vreemde codec packs installed staan, alleen AC3, maar dat zal hier geen probleem opleveren

BTW iemand al 'privously on max payne' gekeken? legt ie ff heel MP1 uit met diezelfde film-noir style :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op 16 October 2003 @ 20:37:
Ik krijg pijn in me kop van dat spel! Snap er nix van....
En ik wordt een beetje moe van al die cutscenes tussendoor,.. 5 seconden lopen, filmpje, 5 seconde lopen, filmpje... pffff laat me toch lekker spelen!!!! Maar goed heb alleen level 1 nog gespeeld dus hopelijk wordt het beter...
Heh, iemand die precies hetzelfde denkt als ik. Werd ook niet goed van al die filmpjes, ze lijken iets later in de game wel minder te worden btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MaRc0 schreef op 16 October 2003 @ 19:17:

[afbeelding]

die lipsync is inderdaad niet echt geweldig te noemen :/, lijkt net een foto wat staat te lullen :P. voor de rest is het hoofd wel mooi, komt door pixelshader :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:54
heb hem gespeeld, en wat een prachtgame is het weer :D :D
mijn bevindingen tot nu toe :)
- het ademt echt nog steeds die gigantisch goede max payne sfeer uit
- beretta geluid zuigt :P
- DUAL DESERT EAGLE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
- Muziek is nog steeds erg mooi
- Speciale bullet time, matrix move is cool
- Op de grond blijven liggen is een erg coole feature.
- Ik mis variatie in de slachtoffers, nog steeds.
- Alles staat op high, 1024*768 en het draait perfect :D Erg knap werk.

Hopelijk is hij niet zo kort als deeltje 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie sfeer en mooie omgeving.

Maar... alles kan open, behalve de ijskast! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-10 09:25
CU2morO schreef op 16 October 2003 @ 20:56:
Ik heb een probleempje met de audio van Max Payne. Wanneer ik hem gewoon opstart zijn de meeste sounds wel ok, maar ingame klopt er niets van, alle sounds zijn high-pitched waardoor iedereen klinkt als knabbel&babbel. ik kan me herinneren dat ik bij Ut2k3 hetzelfde probleem had en de oplossing was simpel: EAX uit, ik heb een Aureal Vortex 2 er in zitten en die ondersteund dat niet. maar bij Max Payne 2 werkt deze oplossing niet. ik heb geen vreemde codec packs installed staan, alleen AC3, maar dat zal hier geen probleem opleveren

BTW iemand al 'privously on max payne' gekeken? legt ie ff heel MP1 uit met diezelfde film-noir style :9
Nimo codepack veroorzaakte zoiets, omdat daar foute EAX codecs inzitten

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 16-10-2003 21:45 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 17:58

GG85

.......

EAX codec's bestaan niet hoor. EAX is 100% hardwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, heb hem net uit... Heerlijk spel weer, ik deed er wel iets korter over dan over Max Payne 1, heb hier een uurtje of 5/6 over gedaan. Het verhaal is gewoon te cool om een pauze tussen het spelen te nemen :)

Maareuhhm... "The journey of Max Payne though the nice will continue"? In de credits? Wo0t, Max Payne 3!! Ik ga alvast weer beginnen met Nforce checken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 21:28:
Goeie sfeer en mooie omgeving.

Maar... alles kan open, behalve de ijskast! B)
:( dus geen biertje of frikandellen :( jammer .

Hopelijk krijg ik hem ook snel want ik zit me hier op te vreten :( wil hem heel graag spelen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 19:45
nog 8 dagen, dan kun je hem kopen :) waar blijft die Rip :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dammm wil em uitspelen ben nu bij laatste level... maar weet niet hoe ik die gast omlaag moe krijgen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf spel dit ff door spele :D

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Zo, heb net al een paar uur gespeeld, en vind hem zelfs nog leuker dan deel één :). Hoeveel chapters heeft Max Payne 2 eigenlijk (zit nu bij drie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey die filmpjes van max zn site zijn DIK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 parts, 8 chapters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
20 uur? Maak daar maar 7-8 uur van want zo snel klap je er door heen.
Had eigenlijk een uitbreiding moeten zijn, alleen voor echte fans van het spel, de rest niet kopen zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik vond het verhaal eigenlijk wat minder dan Max Payne 1. *SPOILERS AHEAD EIGEN RISICO ENZO DUS PAS OP SPOILERS SPOILERS SPOILERS* Niet alleen wordt ik nogal moe van het drie keer door dat halfbakken kermisterrein waar Mona woont heenrennen, en een groot deel van de andere lokaties heb ik al in Payne 1 gehad. Leuk dat je een paar knipogen naar het eerste deel geeft, maar doe eens wat echt leuks met die engine! Het verhaal kakt op het einde trouwens wel helemaal in - ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. In het verhaal, welteverstaan. *SPOILERS AFGELOPEN (NU AL? JA NU AL!) *

De actie vond ik onveranderd goed, hoewel erg vergelijkbaar met Payne 1. Dit moet bullet time 2.0 voorstellen? De enige verschillen die ik gemerkt heb zijn de iets snellere bewegingen, de reloadmove en het effe op de grond blijven liggen nadat je gedoken hebt. Bepaald niet baanbrekend, zou ik durven te beweren.

Max Payne 2 is eigenlijk gewoon een lichtelijk opgevoerde Max Payne 1. De enige echt grote toevoeging is het Havok physics systeem, dat o.a. erg goede ragdoll physics bevat, maar dat was het wel. Ik heb me een middag prima vermaakt, maar meer ook niet.

Waarom eigenlijk geen multiplayer? Het verhaal dat we iedere keer horen is dat bullet-time niet te verwerken zou zijn in multiplayer. De Half-Life mod 'The Specialists' ontkrachtigt deze bewering - daar hebben ze bullettime perfect in een multiplayer spel verwerkt. Misschien zijn ze bang dat Max Payne 2 met minder bullettime eigenlijk een 13 in een dozijn spel zal blijken te zijn.

Ik zou het spel een 6.5 geven - mooie graphics, leuk verhaal - maar weinig nieuws.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majh het spel was leuk, je hebt het amper 1 dag en uitgespeeld :P

maar hij was wel de moeite waard om em te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 23:06:
majh het spel was leuk, je hebt het amper 1 dag en uitgespeeld :P

maar hij was wel de moeite waard om em te kopen ;)
Jah... heel erg lang issie idd niet. Gisternacht had ik hem binnen rond half 1. Toen beetje met wat vrienden zitten spelen tot half 5. Vanmiddag hele lange tijd zitten doen, en vanavond vanaf 20:00 tot nu. En ik ben nu bij het laatste level alweer. Afwisseling in de slachtofferz zou ook wel leuk zijn jah. Ook hadden ze er wel nieuwe wapens in mogen doen. Er zijn niet zo erg veel nieuwe wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 19:45
Ik denk dat de speeltijd ook wel van je skillz afhangt hoor ;) Ik denkdat ik er toch echt wel wat langer over doe dan 7/8 uur :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
vergeet niet de vele mods die gaan uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hulp nodig ! Ik zit in een ziekenhuis ZONDER wapen en wordt achterna gezeten door commandos en kon nergens een wapen vinden. Wat moet ik doen ? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon rondlopen :) je komt vanzelf een wapen tegen :D (meerdere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
evilpin0 schreef op 16 oktober 2003 @ 23:22:
vergeet niet de vele mods die gaan uitkomen
Ik heb voor MP1 ook wat mods liggen maar dta is meer van 2 levels of zo maar dat is de moeite niet .

Hopelijk kom er voor MP2 betere mods uit .
Ik zou zeggen doe eens gek, doe VALVE na , gooi vij die Code :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 23:27:
gewoon rondlopen :) je komt vanzelf een wapen tegen :D (meerdere)
mjah, als je dan ook een kleine indicatie geeft van waar ongeveer ;)
zo kan ie er nog niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
je komt op een geven moment nog een cleaner tegen dan kun je ergens son kantoor in met van die schotten als je daar vene rond loopt komt er van zelf een gaurd die word doodgeschoten en een pistool dropped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Affijn ik heb het nu een uurtje of 6 gespeeld en ben denk ik op 2/3 van het geheel

//spoiler mode *aan* SPOILER=SPOILER=SPOILER

Het gedeelte waar je als Mona speelt. En Max uit de brand moet helpen (lekker kontje
trouwens :) )
Tot nu toe moet ik zeggen, ECHT een geweldig verhaal. Dat je dus gewoon ziet dat wat zich nog moet afspelen en wat net gebeurd is op tv komt.

//spoiler mode *uit* SPOILER=SPOILER=SPOILER

De gameplay wordt wat eentonig op een gegeven moment vind ik. Maar dat had ik bij Max Payne 1 ook. Ik stoor me trouwens minder aan de cutscenes dan in MP1. En vindt het verhaal eigenlijk nog beter. Dus dat maakt het allemaal goed.

Het geluid van de beretta is inderdaad RUK.. Can you say BB-gun? Maar idd die Dual Desert Eagles :) De zoom functie van de mp5 is trouwens ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023
Deze game wordt volgens mij weer een top-game. Heb deel 1 hellemaal suf gespeeld.
Nog een weekje en dan komt ie hier uit. Hoop toch gauw op een demo om ff te checken of ie 50 euri waard is. Zo ja komt ie cker in mijn game collectie terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens... Er zijn deze keer wel erg veel moeilijkheidsgraden... Misschien dat er hiermee wat stuff te unlocken is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 16-10 17:09
Is wel leuk spellie... maar ik moet zeggen dat ik wel zit te wachten op de Kung Fu mod.....

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
w00t! Part 2 Chapter 4.... of anders om.
Begint nu idd erg leuk te worden en mag nu met Mona spelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
In 7 1/2 uur uitgespeeld...

Beetje fucked up. Ik wou hem nog kopen maar hij is zoooo kort. Het voelt echt alsof ik alleen de demo nog maar heb gespeeld. :/

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countach schreef op 16 October 2003 @ 23:48:
In 7 1/2 uur uitgespeeld...

Beetje fucked up. Ik wou hem nog kopen maar hij is zoooo kort. Het voelt echt alsof ik alleen de demo nog maar heb gespeeld. :/
het kan aan mij liggen, maar 7,5 uur vind ik niet zo heel kort hoor..

de meeste spellen zitten daar wel onder.. bij mij iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmmz ik heb de stoute schoenen maar aan getrokken...
MP2 draait iig goed! Ik heb nog geen tijd om het te spelen... helaas...
Maar 1280x1024 32 bits.. alles hoog 6xAA en hij draait nog als een zonnetje! :)
Wel gaaf... ziet er goed uit ga morgen maar us spelen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 23:02
Ik heb net ff gespeeld

eerste indruk : VEETTTTT!!!

echt cool gedaan die 2e bulletime mode, en hoe die poppetjes klappen is echt Te relaxed gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie ik geen bloed?
is er geen manier om bloed aan te schakelen?

btw, wel tof spel man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zo heb even flink doorgespeeld, maar heb het nu in 6 uur uitgespeeld, moest nog weg en werken dus anders was ik al wel eerder klaar :P

Maar echt een super spel!! zekers als je deel 1 al hebt gespeeld :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 23:50:
[...]

het kan aan mij liggen, maar 7,5 uur vind ik niet zo heel kort hoor..

de meeste spellen zitten daar wel onder.. bij mij iig..
Dit had ik met max payne 1 ook :)

Het verhaal en spel is gewoon zo goed je wilt altijd meer, maar ja een keer is gewoon genoeg :Y)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb 'm nu ook uitgespeeld, 't verhaal was leuk (game was wat aan de korte kant), en de muziek... ge-ni-aal! _/-\o_

Als je de credits afkijkt (muziekje erbij past totaal niet bij het spel, beetje jammer imho), zie je dat "Max Payne's jouney through the night will continue"... over 2 jaartjes Max Payne 3? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 17-10-2003 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 19:36
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 01:19:
Waarom zie ik geen bloed?
is er geen manier om bloed aan te schakelen?

btw, wel tof spel man.
Geen bloed ? het bloed gutst zo ongeveer van m'n scherm af man.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Als ik iemand door zn hoofd shiet zie ik geen hoofd wond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omfg het spel is zooooooooo wreed :D
Maar wel redelijk kort (of lijkt dat maar?)
Maar k heb wel hard genoten :D
En mona sax = sexy :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Kwam nog iets leuks tegen op gamefaqs. Heb het zelf alleen nog niet geprobeert ;)
HOW TO GET MONA NAKED: A TUTORIAL BY DEFLUX/BobbyM
--------------------------------------------------

1) Make a shortcut to the game's exe file.
2) Change the Target field to this:
"C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developerkeys -screenshot
3) Start a new game or load one you have saved.
4) Use PAGE UP/PAGE DOWN to scroll through models. You will get Nude Mona
quicker if you use PAGE UP.
5) Pressing F3 will allow you to move the camera around freely. Press F3 again
to set the camera and regain control of your character.
6) Pressing F10 will make a screen shot in your Max Payne 2 directory.
7) Try not to jerk it too hard.
http://deflux.host.sk/gamefaqs/nudemona01.jpg
http://deflux.host.sk/gamefaqs/nudemona02.jpg
http://deflux.host.sk/gamefaqs/nudemona03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, 't klopt :)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/faxie83/shot0000.jpg

Deze is ook wel leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/faxie83/shot0001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in part 2 hoofdstuk 2 wie o wie wil me helpen, heb echt alles nu wel gehad volgens mij. Of moet hiervoor een topic komen in SPV? Ennuh zet er ff spoiler bij ofzo voor de mensen die wel het zelf willen oplossen :P

Screen: http://members.home.nl/lichtoog/mp2_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 23:35:
Affijn ik heb het nu een uurtje of 6 gespeeld en ben denk ik op 2/3 van het geheel

//spoiler mode *aan* SPOILER=SPOILER=SPOILER

Het gedeelte waar je als Mona speelt. En Max uit de brand moet helpen (lekker kontje
trouwens :) )
Tot nu toe moet ik zeggen, ECHT een geweldig verhaal. Dat je dus gewoon ziet dat wat zich nog moet afspelen en wat net gebeurd is op tv komt.

//spoiler mode *uit* SPOILER=SPOILER=SPOILER

De gameplay wordt wat eentonig op een gegeven moment vind ik. Maar dat had ik bij Max Payne 1 ook. Ik stoor me trouwens minder aan de cutscenes dan in MP1. En vindt het verhaal eigenlijk nog beter. Dus dat maakt het allemaal goed.

Het geluid van de beretta is inderdaad RUK.. Can you say BB-gun? Maar idd die Dual Desert Eagles :) De zoom functie van de mp5 is trouwens ook wel interessant.
hell yeah _/-\o_
maar die klinken nog minstens zo goed 8) gas uitvoeringen dan. Ga weer gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 18:08
Ben nu ook in die hospital en wordt achterna gezeten door een commando ... maar snap nu eindelijk het verhaal :) Echt mooi gedaan het verhaal. Graphics zijn zeker dik in orde en geluid ook :)

Denk als game langer zou worden dat ie dan saai zou worden net als bij Max Payne 1 ... toen het eindigde de game echt zo'n gevoel had van wow maar als langer was dat je je dan zou vervelen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 21:15

Ryceck

Constants and Variables

Wat trouwens echt magnifiek is maar waar ik niemand over hoor is het volgende:

Ik heb de complete serie van Captain Baseballbat Boy zitten kijken.... Heerlijk dom.. maar echt geweldig :D

Nog meer mensen die dit hebben gedaan??? Ik ren vaak rond, en ga dan gewoon ergens tv zitten kijken... ff rust en afleiding :D

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 08:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

CU2morO schreef op 16 October 2003 @ 20:56:

Bij mij ook geluids problemen. Eerste paar seconden gaat het goed. Daarna gaat het hakkellen en vertragen. Na een minuut of 2 loopt de spraak volledig out-of-sync.
Ze lijken weg te hebben van de problemen die ik bij MS Freelancer ook had (iets met een MS-codec die overschreven was). Bij Freelancer kreeg ik het niet gefixt (dus het spel maar in de hoek gegooid). Als er iemand een idee heeft wat de oplossing is (zonder alle codecs overhoop te halen)??
Het zou jammer zijn als het niet gaat werken. Want op deze manier koop ik het spel dus niet.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 18:08
Ryceck schreef op 17 oktober 2003 @ 09:38:
Wat trouwens echt magnifiek is maar waar ik niemand over hoor is het volgende:

Ik heb de complete serie van Captain Baseballbat Boy zitten kijken.... Heerlijk dom.. maar echt geweldig :D

Nog meer mensen die dit hebben gedaan??? Ik ren vaak rond, en ga dan gewoon ergens tv zitten kijken... ff rust en afleiding :D
Yups ik kijk die ook vaak :) En iets met een prins :) Is ook lachwekkend _/-\o_ _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 21:51
Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 02:37:
:? Als ik iemand door zn hoofd shiet zie ik geen hoofd wond.
Nope, geen gore hebben de makers van Max Payne 2 gezegd, dus geen rondvliegende ledematen (gelukkig, want die ragdolls zijn TE grappig), geen gaten, geen gore :p

Moet zeggen, deze is net zo leuk als Max Payne 1, meer van hetzelfde, maar dan beter :)

edit; die series zijn inderdaad geweldig, Dick Justice is humor, daarbij nemen ze zichzelf (Max Payne) dus op de hak. Helemaal goed :) (met quotes als "i had a constipated, constant grimace on my face... i was revenge personified")

[ Voor 22% gewijzigd door LiToKi op 17-10-2003 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:34

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

doe ik dus ook.. Hee een teevee ffs kijken hoor... zo is de speelduur weer met een uurtje verlengt :P

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 17:58

GG85

.......

Die Lords en Ladies is ook zo geweldig: Oh my lord, yes my lady etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wel maf dat er geen 'gore' in zit, want eigenlijk moet ie toch al een volwassen rating krijgen. Ik heb toch al een paar keer 'fuck' gehoord. Maar ik vind de bloedsporen die je meerdere malen door de gang vind ook wel koel. Ook de introductie van de characters is koel, doet me een beetje denken aan een Tarantino film...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook super gaaf!!!! alleen ik ben nu in level twe ofzow en hij laad niet meer :S
Ik heb gesaved en afgesloten en de dag erna laad hij niet meer (mijn savegame dan he) weet eimadn hoe dat komt

Btw. daalijk ff kijken of ik mona uit de klere krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

whahaha die pcs :D dat ventje met dat bigass hoofd :D ROFL. lol btw zie ik t goed of is mona kaal :P

verder is max payne zekers weer een mooi spel, jammer dat het weer zo kort is. maar dat was al te verwachten. tis alleen inhoudelijk gewoon zwaar verbeterd.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op 17 oktober 2003 @ 01:58:
Ik heb 'm nu ook uitgespeeld, 't verhaal was leuk (game was wat aan de korte kant), en de muziek... ge-ni-aal! _/-\o_

Als je de credits afkijkt (muziekje erbij past totaal niet bij het spel, beetje jammer imho), zie je dat "Max Payne's jouney through the night will continue"... over 2 jaartjes Max Payne 3? ;)
Laten we het hopen, zolang ze maar orgineel blijven met het verhaal. Meer dan 4 delen zit er niet in zonder dat het verhaal afgezaagd wordt. Want noem mij maar eens een film die dat voor elkaar heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
in het bureau level is ook erg gaaf, zit nu in chapter 2, met mona :D Die speelt echt lekker, zelfs als op de neo manier een wapen opgepakt om er vervolgens 3 man mee neer te maaien ala lobby fight _/-\o_ _/-\o_
De dialogen zijn ook weer fan_tas_tisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:12

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hubert schreef op 17 October 2003 @ 10:01:
whahaha die pcs :D dat ventje met dat bigass hoofd :D ROFL. lol btw zie ik t goed of is mona kaal :P
Nee hoor. Ze heeft haar samen gebonden, ook wel in de volksmond "staartje" genoemd. Of bedoel je dat niet :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-10 09:25
die naakte mona heeft een bug.
linksonderin bij haar health metertje heeft ze nog wel kleren aan (of ze heeft zonder broek ook kontzakken)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

We Are Borg schreef op 17 October 2003 @ 10:45:
[...]

Nee hoor. Ze heeft haar samen gebonden, ook wel in de volksmond "staartje" genoemd. Of bedoel je dat niet :+ ?
Dat bedoelde hij niet 8) ze is kaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ryceck schreef op 17 October 2003 @ 10:56:
[...]

Dat bedoelde hij niet 8) ze is kaal :9
volgens mij snapte we are borg dat ook wel :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nog niet zo ver. het vetste van de hele game vind ik tot nu toe de manier waarop Max zijn guns reload als ie nog in bullet time zit. dat soort moves zouden veel en veel meer van in de game moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Net uitgespeeld :)

Lol dat einde, touwen loschiten, net zoals in Max Payne 1 :p

[ Voor 64% gewijzigd door The Dud3 op 18-10-2003 17:06 ]

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 08:40
zeker een toppe game

nog wel een paar vraagjes. in de intro zie je dat Max zich even 360 omdraait om zijn wapens te reloaden. Nu heb ik dat nog nooit voor elkaar gekregen... Hoe doe ik dat?
Ryceck schreef op 17 oktober 2003 @ 09:38:
[..] Ik ren vaak rond, en ga dan gewoon ergens tv zitten kijken... ff rust en afleiding :D
"zitten"... kan Max zitten?
;)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik gebruik dat hele bullet time nooit. :X
Ik gebruikt zo'n beetje alleen shift, maar wat is het voordeel nu precies met bullet time ?
De tijd gaat langzamer maar jij gaat nog steeds even snel en kan dus sneller reageren dan de AI ?
Wha... tot nu toe nog niet nodig gehad. >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 17 October 2003 @ 12:55:
zeker een toppe game

nog wel een paar vraagjes. in de intro zie je dat Max zich even 360 omdraait om zijn wapens te reloaden. Nu heb ik dat nog nooit voor elkaar gekregen... Hoe doe ik dat?

[...]

;)
Max kan prima zitten hoor, net maar even een screenie van gemaakt als bewijs :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/maxzit.JPG

K heb net ook een leuke van mona gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Hm, ik zit "vast"...
Volgens mij is iedereen hier toch al voorbij, maar ik maak het toch maar zwart. Vind ik er wel spannend uitzien :P

Nou, ik zit dus in chapter 3 in part 1. Op een gegeven moment kom je dus bij een deur en als je daar naar binnen gaat zit het barstens vol met poppetjes. Ze lijken wel steeds opnieuw te komen, ook lijkt er geen eind aan te komen.
Gewoon blijven schieten, of een andere manier om hier voorbij te komen?

hier dus:
http://www.lemonjuice.nl/users/michael/shot0003.jpg

Voor de rest, kicken spel! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Bijna alle tekst die Max Payne zegt is filosofisch. Allemaal perfect voro quotes :D. De schrijver mag imho een Oscar winnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
bestaat er een "noclip" scheat ?
Ik zit nu in dat ziekenhuis zonder dat ik wapens heb, op het punt dat je in een lijkenvries kamer ligt met een dame op de brancard, kun je de trap op, loop je op en gegevenmoment een dubbele rode klapdeur door, loop je lands 2 liften , langs een receptie hokje, door een opereatie kamer, dan weer een gang in en an kom je in een kamer waar iemand (of meerdere 8er een deur staan (aan de schaduwen en de stemmen te merken). die deur is volgenmij mijn eneige optie om verder te komen, maar nu staan die klojos er pcie 8er en kan ik de deur met geen mogelijkhijd open krijgen =\
vandaar dat ik noclip nodig heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, die stem van Max ... is dat nou Kiefer Sutherland of ben ik gek? :) en volgens mij is de stem van zijn chef niemand minder dan George Carlin, maar ook hier kan ik me vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

party42 schreef op 17 October 2003 @ 12:55:
zeker een toppe game

[...]

;)
Die 360-reload kreeg ik voor elkaar met golden-bullet-time en een sawed-off-shotgun.
Gewoon golden-bullet-time aan en knallen op die mannekes met je sawed-off en enjoy the show :'(

1 ding is wel über btw hoor... :) rondrennen... met je bek tegen een stapel dozen aan hoeken... en dan: DIE DOZEN OM ZIEN VALLEN..... HEERLIJK! :D

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.