Het zou trouwens wel cool zijn als ze een soort physgun mod wisten te maken. En dan gewoon mannetjes oppakken en lekker rond slingeren of weg gooien tegen een muur aan. Of net zoals in Half-life 2 gewoon spullen oppakken en die naar je tegenstanders schieten. 't zou niet eens perse een gun hoeven te zijn. Het kan van mij part ook gewoon zijn dat Max een soort van special powers heeft (Zoiets als "the force" uit StarWars). Ok echt realistisch is het niet. Maar wel leuk om met physics te spelen. Vraag me af in hoeverre het mogelijk zal zijn met de mod-tools...
1 probleempje, de source code van MP2 is niet openbaarAlabama_man schreef op 17 October 2003 @ 14:26:
Het zou trouwens wel cool zijn als ze een soort physgun mod wisten te maken. En dan gewoon mannetjes oppakken en lekker rond slingeren of weg gooien tegen een muur aan. Of net zoals in Half-life 2 gewoon spullen oppakken en die naar je tegenstanders schieten. 't zou niet eens perse een gun hoeven te zijn. Het kan van mij part ook gewoon zijn dat Max een soort van special powers heeft (Zoiets als "the force" uit StarWars). Ok echt realistisch is het niet. Maar wel leuk om met physics te spelen. Vraag me af in hoeverre het mogelijk zal zijn met de mod-tools...
SHit... ff Rockstar hacken danRocketKoen schreef op 17 October 2003 @ 14:30:
[...]
1 probleempje, de source code van MP2 is niet openbaar
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Simpel, niet. Je zal dan voor iedere mogelijke positie van een tafel die je wilt maken, een aparte keyframe moeten maken, dat zijn er honderden als je alleen maar kijkt om max heen, als je ze dan nog is in de verte op verschillende afstanden gaat doen, word het scripten een ongeloofelijke warboel, en dat lukt gewoon niet.Alabama_man schreef op 17 oktober 2003 @ 14:26:
Dit vind ik persoonlijk erg jammer, want maxed 1.1 is toch een editor die makkelijk te begrijpen is, ook de animatie scripting, maar niet voor zulke ingewikkelde dingen.
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
jammer, gemiste kans imo. Hierdoor blijft het gebruik van de physics alleenmaar beperkt tot ragdoll en het realistisch omvallen van spullen.
whehe ja over rennen gesproken, hebben jullie die gast wel eens ECHT zien rennen? Lijkt wel alsof ie in zn kont genomen is man 
Hij loopt echt raar hoor
Moet je maar es echt een stukje recht vooruit rennen en dan van achteren kijken
Hij loopt echt raar hoor
Moet je maar es echt een stukje recht vooruit rennen en dan van achteren kijken
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Het eerste wat ik ga doen als ik de mod-tools volgende week heb is: een map bouwen met een groot gat waar allemaal dode mannetjes inliggen en dan een granaat ertussen gooien
. Gewoon een kamer volstoppen met spullen waarmee je kan gooien
.
fout....Roland_EM25 schreef op 17 October 2003 @ 14:32:
[...]
Simpel, niet. Je zal dan voor iedere mogelijke positie van een tafel die je wilt maken, een aparte keyframe moeten maken, dat zijn er honderden als je alleen maar kijkt om max heen, als je ze dan nog is in de verte op verschillende afstanden gaat doen, word het scripten een ongeloofelijke warboel, en dat lukt gewoon niet.
Dit vind ik persoonlijk erg jammer, want maxed 1.1 is toch een editor die makkelijk te begrijpen is, ook de animatie scripting, maar niet voor zulke ingewikkelde dingen.
de havoc engine zorgt er nml voor dat dit wel kan....
het is ook dezelfde phys engine als HL2 gebruikt.
en de code voor de gun zelf in C++ is zit in de sourcecode van HL2 die iedereen onderhand heeft....
Doe s maken danRocketKoen schreef op 17 oktober 2003 @ 15:44:
[...]
fout....
en de code voor de gun zelf in C++ is zit in de sourcecode van HL2 die iedereen onderhand heeft....
[ Voor 17% gewijzigd door Ryceck op 17-10-2003 15:47 ]
Ik heb dus Exact hetzelfde probleem ook met een Areal Vortex. Ligt iig niet aan mijCU2morO schreef op 16 October 2003 @ 20:56:
Ik heb een probleempje met de audio van Max Payne. Wanneer ik hem gewoon opstart zijn de meeste sounds wel ok, maar ingame klopt er niets van, alle sounds zijn high-pitched waardoor iedereen klinkt als knabbel&babbel. ik kan me herinneren dat ik bij Ut2k3 hetzelfde probleem had en de oplossing was simpel: EAX uit, ik heb een Aureal Vortex 2 er in zitten en die ondersteund dat niet. maar bij Max Payne 2 werkt deze oplossing niet. ik heb geen vreemde codec packs installed staan, alleen AC3, maar dat zal hier geen probleem opleveren
BTW iemand al 'privously on max payne' gekeken? legt ie ff heel MP1 uit met diezelfde film-noir style
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
hey,
ik heb een probleempje ik ben inmiddels bij het politiebureu maar ik kan nergens heen?wie weet wat ik moet doen?
ik heb een probleempje ik ben inmiddels bij het politiebureu maar ik kan nergens heen?wie weet wat ik moet doen?
je mot leren luisteren. Ben je al achter je bureau gaan zitten?
Welk?
ok, goed. Dat wist ik niet. Dat bied wel weer meer kansen voor beter max payne mods. Ik werd zelf een beetje gek van het typen van:RocketKoen schreef op 17 October 2003 @ 15:44:
[...]
fout....
upon triggering of player_collide_trigger_01
::room1::door3->DO_animate(open);
upon end of 1st keyframe
::timers::door_timer14sec->Do_animate(1);
upon end of (1);
::room1::door3->DO_animate(close);
Pff, en dat allemaal voor een deurtje! laat staan als je er geluid bij wil!
this->A_play3dound(doors, wood, open,"");
Ja, ik weet het ben een beetje geek, maar weet bijna al die codes uit m'n hoofd!
THE END
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Naja, sinds een lange tijd eindelijk een leuke singleplayer game.
Ooh man wat een sfeer en vooral die dromen zijn geniaal.
En de kleine details, paar criminele die piano zitten te spelen met een lijk er boven op.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Naja, sinds een lange tijd eindelijk een leuke singleplayer game.
Ooh man wat een sfeer en vooral die dromen zijn geniaal.
En de kleine details, paar criminele die piano zitten te spelen met een lijk er boven op.
[ Voor 70% gewijzigd door M@NIC op 17-10-2003 16:14 ]
Verwijderd
Ik weet niet meer de exacte woorden maar dat stukje bij het politiebureau bij de incheckbalie dat een vrouw (hoer) kwam klagen over haar man die constant videospelletjes zat te spelen oid dat was een leuk stukje
en volgens mij ook express erin gezet voor die stomme regels en wetgeving kwa geweld oid dat videogames hebben.
Veel later krijg je in een droom ook nog een textje inhet politiebureau in de trend van this is only a videogame... iig het stond er leuker dan ik nu vertel
Het einde (uitvoeren) heeft wel wat weg van deel I overigens.
Veel later krijg je in een droom ook nog een textje inhet politiebureau in de trend van this is only a videogame... iig het stond er leuker dan ik nu vertel
Het einde (uitvoeren) heeft wel wat weg van deel I overigens.
Ook uitgespeelt, idd weer een erg goede SP game, ga hem denk ik wel halen als hij uit is, laat die mods maar komen 
Vind het verhaal iig beter dan in 2, nou ja alles is eigenlijk beter vind ik.
Heb alleen de 2e bullettime niet voor elkaar gekregen
(Iemand een idee of Mona net als Max in 1 een echt iemand is? Zo ja pics
)

(Iemand een idee of Mona net als Max in 1 een echt iemand is? Zo ja pics
[ Voor 14% gewijzigd door Albinoraptor op 17-10-2003 16:29 ]
Verwijderd
Ik zit nu (denk ik) in 1 van de laatste levels, Mona is net doodgeschoten, de bommen gaan zo ontploffen en ik kan nergens naartoe.
Max schreeuwt nog iets over "Go to the panic room" maar alle deuren zitten dicht of leiden nergens naartoe
Max schreeuwt nog iets over "Go to the panic room" maar alle deuren zitten dicht of leiden nergens naartoe

Ja!Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:20:
Bij je bureau staat zo'n uitklap bord waar je op kunt schrijven en dan staat er zoiets als:
Wake up!
You're only in a video game.
*heeft weer enige hoop gekregen*RocketKoen schreef op 17 October 2003 @ 15:44:
[...]
fout....
Leuke Spoilers M@nic en TwenteTerror
There is no art to find the minds construction in the face
En bedankt ... had je niet spoiler ofzo kunnen doen ??

[ Voor 35% gewijzigd door Ikkuh84 op 17-10-2003 16:45 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Wat ook grappig is, die hoer die aangifte doet als je in het politiebureau bent. Ze is bang dat haar vriend haar nog eens overhoop schiet, want hij speelt de hele dag videogames en zo'n controller is net een gun. Ze vertelt ook dat ze op het nieuws had gehoord dat videogames geweldadig gedrag kunnen veroorzaken enz.
Verwijderd
Nou bij de credits staat voor voice acting talent en answering machine: Wendy Hoopes voor graphic model oid: kathy tong en als laatst genoemde dit is: http://www.kathytong.tk/ is er weer een illusie verdwenenAlbinoraptor schreef op 17 October 2003 @ 16:28:
Ook uitgespeelt, idd weer een erg goede SP game, ga hem denk ik wel halen als hij uit is, laat die mods maar komen
(Iemand een idee of Mona net als Max in 1 een echt iemand is? Zo ja pics![]()
)
En die Wendy Hoopes kan ik niks over vinden bij google althans niet echt wat aan pics.
//edit: bekijken op eigen risico ofcourse
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 16:52 ]
Nah... geen spoiler, heeft niks met het verhaal te maken.Muppet schreef op 17 October 2003 @ 16:43:
Leuke Spoilers M@nic en TwenteTerror
En als je het niet weet zie je 'm ook niet echt omdat hij omgekeerd is.
Ach ja... dan niet
Teruglopen, de panicroom is naar beneden komen zetten, naar binnen stappen, deurtje dicht, en eeh afwachten op wat komen gaatVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:28:
Ik zit nu (denk ik) in 1 van de laatste levels, Mona is net doodgeschoten, de bommen gaan zo ontploffen en ik kan nergens naartoe.
Dankje voor de spoilerVerwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 16:28:

* cutter denkt dat ie niet meer hier gaat komen met al die spoilers. thks guys

Verwijderd
He jongens, ik heb het spel inmiddels ook al uitgespeeld. En weet je wat, ik heb het spel niet eens gespeeld. De mensen zijn hier al zo druk bezig met deze game dat ik het inmiddels al niet meer hoef te kopen. Jullie worden echt bedankt. Ik heb nog nooit zo makkelijk een spelletje uitgespeeld.
Ik hoef ook niet van die opmerkingen te horen van: "dan lees je deze topic toch niet?"
Ik kom hier omdat ik het 1 en ander over deze game wil weten en lezen wat voor nieuws er allemaal is. Maar nu is iedereen al bezig met de game terwijl het spel nog niet eens uit is. Als ik het nou nog moet spelen dan word het veel te makkelijk. Nu is er ook helemaal geen reden meer om hem legaal te halen, omdat ik toch al weet wat er allemal gebeurd. En dat is zonde van mijn geld.
Ik ga nu maar lekker op zoek om het lekker illegaal te downloaden en eens kijken wat nu het verschil is met het andere deel en wie weet ben ik vanavnd al klaar met het spelletje.
Ik hoef ook niet van die opmerkingen te horen van: "dan lees je deze topic toch niet?"
Ik kom hier omdat ik het 1 en ander over deze game wil weten en lezen wat voor nieuws er allemaal is. Maar nu is iedereen al bezig met de game terwijl het spel nog niet eens uit is. Als ik het nou nog moet spelen dan word het veel te makkelijk. Nu is er ook helemaal geen reden meer om hem legaal te halen, omdat ik toch al weet wat er allemal gebeurd. En dat is zonde van mijn geld.
Ik ga nu maar lekker op zoek om het lekker illegaal te downloaden en eens kijken wat nu het verschil is met het andere deel en wie weet ben ik vanavnd al klaar met het spelletje.
Nu heb je het alsnog verklapt (tenzij..........)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 17:23 ]
Verwijderd
Heb em net uitgespeelt, en ik kan niet anders dan zeggen dat ik het belachelijk vind dat het spel zo kort is
ik heb er een zestal uur over gedaan, that's it
verder niks dan lof over dit prachtige game, ik heb me er enorm mee geamuseerd.
Nu maar hopen dat er vlug mods komen
ik heb er een zestal uur over gedaan, that's it
verder niks dan lof over dit prachtige game, ik heb me er enorm mee geamuseerd.
Nu maar hopen dat er vlug mods komen
edit:
en dan heb ik nog een stuk twee keer gespeelt omdat er telkens wat mis ging met men savegames
en dan heb ik nog een stuk twee keer gespeelt omdat er telkens wat mis ging met men savegames
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 17:31 ]
ook op imdb kun je dit soort dingen terugvinden IMDB LinkVerwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 13:17:
btw, die stem van Max ... is dat nou Kiefer Sutherland of ben ik gek?en volgens mij is de stem van zijn chef niemand minder dan George Carlin, maar ook hier kan ik me vergissen...
Daar staat James McCaffrey als Max Payne
Hm... uitgespeeld. toen ik klaar was had ik wel een wow-gevoel 
Net zo kort als MP1, net zulke gameplay als MP1, net zo'n afgrijselijk meeslepend verhaal als in MP1...

Net zo kort als MP1, net zulke gameplay als MP1, net zo'n afgrijselijk meeslepend verhaal als in MP1...
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Ik nietKwartjuh schreef op 17 October 2003 @ 17:52:
Hm... uitgespeeld. toen ik klaar was had ik wel een wow-gevoel
Ik had zoiets van
hu? Nu al gedaan
vind het maar een raar einde
Dat zal haar wel niet zijn, want zij is een amerikaan, en Remedy zat dacht ik in Finland. Dus dat zal haar wel niet zijn. (gelukkigVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:50:
[...]
Nou bij de credits staat voor voice acting talent en answering machine: Wendy Hoopes voor graphic model oid: kathy tong en als laatst genoemde dit is: http://www.kathytong.tk/ is er weer een illusie verdwenen
En die Wendy Hoopes kan ik niks over vinden bij google althans niet echt wat aan pics.
//edit: bekijken op eigen risico ofcoursehoogstwaarschijnlijk dat je nu steeds deze pics in je hoofd ziet ipv de echte gamemodel
[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 17-10-2003 18:31 ]
In de game is ze toch wel een keertje of 100 geilerVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:50:
[...]
Nou bij de credits staat voor voice acting talent en answering machine: Wendy Hoopes voor graphic model oid: kathy tong en als laatst genoemde dit is: http://www.kathytong.tk/ is er weer een illusie verdwenen
//edit: bekijken op eigen risico ofcoursehoogstwaarschijnlijk dat je nu steeds deze pics in je hoofd ziet ipv de echte gamemodel
hxxp://members.fortunecity.com/scnbenstein/favpic.JPG (anti leech shit enzo)
[ Voor 7% gewijzigd door JoostBaksteen op 17-10-2003 18:31 ]
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 17:20:
He jongens, ik heb het spel inmiddels ook al uitgespeeld. En weet je wat, ik heb het spel niet eens gespeeld. De mensen zijn hier al zo druk bezig met deze game dat ik het inmiddels al niet meer hoef te kopen. Jullie worden echt bedankt. Ik heb nog nooit zo makkelijk een spelletje uitgespeeld.
[...]

sorry hoor maar jouw reactie vind ik toch wel behoorlijk triest en overdreven. Tuurlijk gaat het bij een spel ook om het verhaal, en bij MP1/2 voor een groot deel. maar om nou te zeggen dat het spel niet meer de moeite is als je per ongeluk kleine stukjes van het verhaal hebt gehoord???
en als je het bewust allemaal hebt zitten lezen is het natuurlijk je eigen stomme schuld
Rookworst zonder R is ook worst.
Dude.... ga hier niet zitten zeiken, zoek een ander topic als je je druk maakt om spoilers over een game. En ga dan ons niet de schuld zitten geven van het feit dat er voor jou nu te veel verklapt is voor het spel.Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 17:20:
[...]
Beetje kansloos dat je er nu echt op in gaat mbt het downloaden van spellen
Dat is nu eenmaal een bekend feit dat het gebeurd dus maak je er niet zo druk om.Maar nu is iedereen al bezig met de game terwijl het spel nog niet eens uit is.
Het topic is nu 9 pagina's lang en je had op pagina 5 al kunnen zien dat het spel "gereleased" was, dit brengt ons 4 paginas verder die je zelf willens en wetens hebt gelezen.
Als je het spel legaal wilt kopen, dan doe je dat toch wel (ondanks de verhalen hier, anders was je het toch al niet van plan) dus ga niet jouw gewetensproblemen op ons af zitten schuiven.
Als je het echt niet kunt laten, schrijf dan je spoiler in zo'n zwart vakje. Verder is het gebekvecht afgelopen. Heeft niets met Max Payne te maken.
[ontopic]
[ontopic]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Zo heb hem ook net uitgespeeld, deed er denk ik toch wel een dikke 10 uur over.
Sommige stukjes echt 3 keer overnieuw gespeeld!
Inderdaad jammer dat ie weer zo kort is, maarja niets aan te doen. Wat je wel krijgt is natuurlijk een meeslepend verhaal (waarom denk je dat de meeste mensen hem achter elkaar of in 2x keer uitspelen?
), geweldige gfx (zeker mooier dan MP1), heerlijke muziek en een goede dosis humor 
Ik kan maar 1 ding zeggen: Een pracht game en ik kijk uit naar deel 3
Sommige stukjes echt 3 keer overnieuw gespeeld!
Inderdaad jammer dat ie weer zo kort is, maarja niets aan te doen. Wat je wel krijgt is natuurlijk een meeslepend verhaal (waarom denk je dat de meeste mensen hem achter elkaar of in 2x keer uitspelen?
Ik kan maar 1 ding zeggen: Een pracht game en ik kijk uit naar deel 3
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Hmmjah... ik zit vast... Part 2 chapter 2... ik ben met die gasten meegereden achterin het busje, en heb iedereen afgeschoten in het verlaten gebouw 
Mona is er ook, die zou een eigen weg naar het dak vinden of zo... ik sta nu buiten bij een paar auto's maar weet niet meer waar ik heen moet
Mona is er ook, die zou een eigen weg naar het dak vinden of zo... ik sta nu buiten bij een paar auto's maar weet niet meer waar ik heen moet
I love watercooling
Verwijderd
Je kent die grote hal? Op 3 of vier hoog moet je helemaal naar boven maar grote kans dat er dus al een gedeelte van het loop gedeelte is ingestort dan moet je weer het level opnieuw doenGarrett schreef op 17 October 2003 @ 19:23:
Hmmjah... ik zit vast... Part 2 chapter 2... ik ben met die gasten meegereden achterin het busje, en heb iedereen afgeschoten in het verlaten gebouw
Verwijderd
ik heb hem ook uitgespeeld, vanochtend begonnen
schat ook ongeveer in 6 uur uitgespeeld... die dromen zijn echt mooi gemaakt en dat mannetje met die bom in ze hoofd ownt ook
wtf is het echt zo kortVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 19:52:
ik heb hem ook uitgespeeld, vanochtend begonnenschat ook ongeveer in 6 uur uitgespeeld... die dromen zijn echt mooi gemaakt en dat mannetje met die bom in ze hoofd ownt ook
naja k kan het toch niet zoveel doen op een dag dus zal er wel langer over doen
Verwijderd
SPOILER -=- -=- -=- SPOILER !!!!!!!!!Southern Sun schreef op 17 oktober 2003 @ 20:19:
[...]
wtf is het echt zo kort![]()
naja k kan het toch niet zoveel doen op een dag dus zal er wel langer over doen
Hij gaat tot Part III chapter 8
Verwijderd
die extra mode "Dead man walking" is wel leuk extratje
mijn langste is tot nu toe 7 minuten en 58 seconden bij dat 1e level... iemand die t langer vol houd?
het spel zelf is goed maar dat je hem gewoon in een vrij middagje uitspeelt is toch wel wat aan de korte kant... alhoewel dat ook wat kan zeggen over hoe goed de game moet zijn
gewoon een topgame hoor, maar ik ga hem niet kopen
mijn langste is tot nu toe 7 minuten en 58 seconden bij dat 1e level... iemand die t langer vol houd?
het spel zelf is goed maar dat je hem gewoon in een vrij middagje uitspeelt is toch wel wat aan de korte kant... alhoewel dat ook wat kan zeggen over hoe goed de game moet zijn
gewoon een topgame hoor, maar ik ga hem niet kopen
Verwijderd
Heb em net uitgespeeld...jesus tering wat een goed spel.
Niet te lang, niet te kort, en elk stukje erin was fantastisch
vooral die eind-credits maakten het af...echt net een film...
"Max Payne's journey trough the night will continue..."
ps. Ik heb het spel op letterlijk allerhoogste settings gespeeld, in 1024x780x32bit.
Liep vet soepel
Niet te lang, niet te kort, en elk stukje erin was fantastisch
vooral die eind-credits maakten het af...echt net een film...
"Max Payne's journey trough the night will continue..."
ps. Ik heb het spel op letterlijk allerhoogste settings gespeeld, in 1024x780x32bit.
Liep vet soepel
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 22:43 ]
Iemand een idee hoe ik die gave bullittime move nou ken doen
Doe het wel is maar dan heb ik geen idee wat voor knop ik heb ingedrukt
Volgens mij doe je het automatisch als je in de superman-mode zit en gewoon blijft schieten totdat je wapen geen kogels meer bevatShyne schreef op 17 oktober 2003 @ 21:33:
Nja, zo gebeurde het ieg bij mij
Maar ik had na al die reacties gehoopt dat ik met m'n ti4600 het lekker kon spelen, maar ik had de texture-detail op z'n hoogst en dan loopt het niet lekker

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Op mijn ti4400 wel zelfs met 2xAA ?Okyah schreef op 17 oktober 2003 @ 21:37:
[...]
Volgens mij doe je het automatisch als je in de superman-mode zit en gewoon blijft schieten totdat je wapen geen kogels meer bevat
Nja, zo gebeurde het ieg bij mijbeswel koel ieg
Maar ik had na al die reacties gehoopt dat ik met m'n ti4600 het lekker kon spelen, maar ik had de texture-detail op z'n hoogst en dan loopt het niet lekker
Vraagje
Part 2 chapter 5 volgens mij
Met mona
moet nu een plekje gaan zoeken waar ik wat guards ken snipen
Heb alleen geen idee waar ik naar toe moet
Is dus de missie waar ik max mot beschermen
Vraag over Part III chap 8.
Ik heb geen idee waar ik heen moet zodra die bommetjes gaan ontploffen. Geen enkele deur wil open etc. Iemand een tip? |
druk op R in bullet time mode (je reload dus met die move)Shyne schreef op 17 October 2003 @ 21:33:
Piet Lut @ huize Okyah prob
Tja, ik weet niet, het komt ook deels door dat vreemde loopje van Max, hij loopt niet lekker soepel, maar hij hobbelt, zo, zodat je in schokken vooruit rent zegmaar, daardoor ziet het er gewoon niet lekker uit

Khad net btw dat het leek alsof MP2 vastgelopen was, het stond gewoon stil voor een seconde of 20
Na een uur of 2 spelen pas
Maarja
Mjah, hebben jullie in het spel eik allemaal die texture detail ook nog omhoog geschroefd?
Alone at last
Just nostalgia and I
Ja die ken ik maar je heb er nog 1 waar die hele camera om je hene gaat draaienGandalfTheGrey schreef op 17 oktober 2003 @ 22:18:
[...]
druk op R in bullet time mode (je reload dus met die move)
Ja had ik ook last van heb het 30keer gehad ofzoOkyah schreef op 17 oktober 2003 @ 22:34:
[...]
Piet Lut @ huize Okyah prob
Tja, ik weet niet, het komt ook deels door dat vreemde loopje van Max, hij loopt niet lekker soepel, maar hij hobbelt, zo, zodat je in schokken vooruit rent zegmaar, daardoor ziet het er gewoon niet lekker uit
Khad net btw dat het leek alsof MP2 vastgelopen was, het stond gewoon stil voor een seconde of 20
Na een uur of 2 spelen pas
Maarja
Mjah, hebben jullie in het spel eik allemaal die texture detail ook nog omhoog geschroefd?
Je moet bij accelation D3D Software T&L aanzetten hielp bij mij
Software T&L?Shyne schreef op 17 October 2003 @ 22:38:
[...]
Je moet bij accelation D3D Software T&L aanzetten hielp bij mij
Bij mij is het net 1 keer gebeurd en ik gooi de clocksnelheden van m'n passief gekoelde, maar ge-oc-de, g4 even omlaag, kijken of dat helpt
Als het zoveel gebeurt bij jou, dan klopt er iets niet, hoor, als je hardwareT&L uitzet, dan wordt je vidkaart prob minder belast, dus misschien is jouw vidkaart te ver ge-oc-ed, of wordt deze te warm?
Dit alles berust enkel op pure speculatie btw
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
DutchCommando schreef op 17 October 2003 @ 21:47:
Vraag over Part III chap 8.
Ik heb geen idee waar ik heen moet zodra die bommetjes gaan ontploffen. Geen enkele deur wil open etc. Iemand een tip?
je moet het mannetje naar beneden schieten door dat ding 'los' te schieten, gewoon ff kijke waar het los schiet en dan alle 4 de kanten losschieten, als ie dan valt idem |
is er trouwens nog geen editor beschikbaar? wil wel ff een tv kamertje maken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 22:44 ]
hijs wel overgeklokt jaOkyah schreef op 17 oktober 2003 @ 22:42:
[...]
Software T&L?Maar dat wil ik helemaal niet
Bij mij is het net 1 keer gebeurd en ik gooi de clocksnelheden van m'n passief gekoelde, maar ge-oc-de, g4 even omlaag, kijken of dat helpt
Als het zoveel gebeurt bij jou, dan klopt er iets niet, hoor, als je hardwareT&L uitzet, dan wordt je vidkaart prob minder belast, dus misschien is jouw vidkaart te ver ge-oc-ed, of wordt deze te warm?
Dit alles berust enkel op pure speculatie btw
Kan iemand me een savegame vinden waar het spel af is, zodanig dat ik verder kan spelen vanaf Pt 3 Chap. 1? Ik heb namelijk per ongeluk een nieuw game begonnen =/
[MSN: mrpomegranate@hotmail.com]
- opgelost -
[ Voor 94% gewijzigd door b3ta op 17-10-2003 23:31 ]
Verwijderd
Ga naar:racoontje schreef op 17 October 2003 @ 22:46:
Kan iemand me een savegame vinden waar het spel af is, zodanig dat ik verder kan spelen vanaf Pt 3 Chap. 1? Ik heb namelijk per ongeluk een nieuw game begonnen =/
http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=8231
En installeer de reg file
Dan New Game en je kunt de parts en chapters zelf kiezen.
vandaag geinstalled, gestart en net pas afgesloten
zit nu in part 3 chap 2..
dit spel ruled
echt het oude max gevoel weer.. en de physics zijn leuk 
zeker met explosies enzo
Bullettime is ook goed gedaan, de normale versie was al goed en nu die ander erbij, vind het vooral leuk dat heel het beeld dan verkleurd
maandag ff uitspelen (van t weekend niet thuis) en dan zodra ik geld heb kopen
dit spel ruled
zeker met explosies enzo
Bullettime is ook goed gedaan, de normale versie was al goed en nu die ander erbij, vind het vooral leuk dat heel het beeld dan verkleurd
Bier, Whiskey en Metal!!
Er is geen mannetje hoor?Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 22:43:
[...]
je moet het mannetje naar beneden schieten door dat ding 'los' te schieten, gewoon ff kijke waar het los schiet en dan alle 4 de kanten losschieten, als ie dan valt idem
is er trouwens nog geen editor beschikbaar? wil wel ff een tv kamertje maken
Verwijderd
iemand van jullie (die het uitgespeeld hebben) al dead man walking gespeeld? Dat wordt weer hiscores posten denk ik
Weet iemand trouwens wat de gamemode Dead on Arrival inhoudt? 'Ze' heet trouwens Cathy Tong zag ik in de credits
Ben je daar met die tonnen met die explosieven erop? Dan zegt toch zo'n ventje get in the panic room, nou dat moet jij doen als je die gasten overhoop hebt geschoten. Het is die silver compound en daar zit gewoon een deur, daarin gaan, deur dicht, wachten tot explosie over is, en er weer uit. |
Dead man Walking is leuk
Voor 5 minuten
. Daaran wordt he nogal saai etc.
Moet je terug, daar staat een grote blikkendoos waarin je in moet staan en daar moet je de deur dicht doenVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:28:
Oke, modding community met Nvidia kaarten, opgelet.
Hieronder reken ik mezelf ook.
Ik las dit net op 3drealms.com:
Just as a heads up, a bit of unfortunate news for some people most likely.
If you want to make levels and precalculate correct dynamic lighting (used for characters and physical objects for example), our tools currently require a Radeon9500 or better (i.e. a DX9 class ATI card). GeForceFX cards (nor any older ATI or NVIDIA card) will unfortunately not work.
Our tool renders to a DirectX 9 floating point texture format, and this format is not exposed by Nvidia drivers.
Light map calculation for the levels is done with the CPU so that will work with any computer. Only the dynamic lighting system we use requires the ATI card.
The game itself works well with NVIDIA cards. It's only one of our tools.
Dus even een korte samenvatting: ( hierin heb ik meer informatie gestopt die verder in het desbetreffende topic te vinden zijn)
De realistische lightmaps zijn niet te krijgen met een Nvidia kaart, dit komt doordat het programma dat dit berekend, Volcalc genaamd, niet overweg kan met deze kaarten. In Maxed 1.0 werd gebruik gemaakt van een lightmap render systeem in maxed zelf.
nu word dat dus gedaan door een extern programma, wat als voordeel heeft, een veel snellere rendering. De dynamische objecten en characters werden dmv pointlights verlicht.
Nu word dat van te voren al berekend, door volcalc.
Kan je dus maps maken met een Nvidia kaart?
ja, maar het zal er niet uitzien, doordat de schaduwen gewoon neergegooid worden, zonder ze van te voren te berekenen, en voor de dynamische objecten, bijna alle objecten dus, geld hetzelfde.
Voor meer info hierover: http://forums.3drealms.co...llapsed&sb=5&o=93&fpart=1
Ik las dit net op 3drealms.com:
Just as a heads up, a bit of unfortunate news for some people most likely.
If you want to make levels and precalculate correct dynamic lighting (used for characters and physical objects for example), our tools currently require a Radeon9500 or better (i.e. a DX9 class ATI card). GeForceFX cards (nor any older ATI or NVIDIA card) will unfortunately not work.
Our tool renders to a DirectX 9 floating point texture format, and this format is not exposed by Nvidia drivers.
Light map calculation for the levels is done with the CPU so that will work with any computer. Only the dynamic lighting system we use requires the ATI card.
The game itself works well with NVIDIA cards. It's only one of our tools.
Dus even een korte samenvatting: ( hierin heb ik meer informatie gestopt die verder in het desbetreffende topic te vinden zijn)
De realistische lightmaps zijn niet te krijgen met een Nvidia kaart, dit komt doordat het programma dat dit berekend, Volcalc genaamd, niet overweg kan met deze kaarten. In Maxed 1.0 werd gebruik gemaakt van een lightmap render systeem in maxed zelf.
nu word dat dus gedaan door een extern programma, wat als voordeel heeft, een veel snellere rendering. De dynamische objecten en characters werden dmv pointlights verlicht.
Nu word dat van te voren al berekend, door volcalc.
Kan je dus maps maken met een Nvidia kaart?
ja, maar het zal er niet uitzien, doordat de schaduwen gewoon neergegooid worden, zonder ze van te voren te berekenen, en voor de dynamische objecten, bijna alle objecten dus, geld hetzelfde.
Voor meer info hierover: http://forums.3drealms.co...llapsed&sb=5&o=93&fpart=1
Verwijderd
Is er ondertussen al een oneindige-bullet time mod uit, want daar zit ik op te wachten (heb m vanmiddag uitgespeeld) k ga nu met cheats beetje kutten, altijd wel lol
zo wapens heb je dan niet tekortM@NIC schreef op 18 oktober 2003 @ 00:41:
Moet je dat Dead man Walking eens doen met cheats, na 20min krijgt je PC het opeens wel heel erg zwaar.![]()
[afbeelding]
10100111001
Kheb zelf het hele spel uitgespeeld met 1024*768*32 4x FSAA en alles op High.
Kmoet zeggen dat ik echt niet veel hinderlijk gestotter heb meegemaakt!
Endat met een P3 975, 256MB SDRAM, Radeon 9700 128MB En dat terwijl de readme file toch veel meer aangeeft...:P
Endat met een P3 975, 256MB SDRAM, Radeon 9700 128MB En dat terwijl de readme file toch veel meer aangeeft...:P
Thx!Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 23:33:
[...]
Ga naar:
http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=8231
En installeer de reg file
Dan New Game en je kunt de parts en chapters zelf kiezen.
Ik heb ff geen zin om een heel topic door te lezen dus sorry als dit hier al voorbij is gekomen....
Is de nude mona trick hier al bekend?
Als dit niet het geval is post ik hem zo wel ff.
Is de nude mona trick hier al bekend?
Als dit niet het geval is post ik hem zo wel ff.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
hij is al een tijdje bekend ja 
het einde is trouwens wel cool, en het plot enigzins verassend
Wat zeg ik, het plot is beter als in deeltje 1 
[rml]BaldHead in "[ PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne"[/rml]
het einde is trouwens wel cool, en het plot enigzins verassend
[rml]BaldHead in "[ PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne"[/rml]
[ Voor 19% gewijzigd door Schuey op 18-10-2003 11:09 ]
Verwijderd
Bij Penny Arcade vinden ze MP2 niet helemaal zo geweldig 

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 11:58 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DeRCT13 op 18-10-2003 11:59 ]
Mwa, ik ben toch vooral benieuwd wat ik ervan vind
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
oh ik dacht bij laatste level met die dingen die naar beneden gegooid wordenMcFlipp schreef op 18 October 2003 @ 00:15:
[...]
Ben je daar met die tonnen met die explosieven erop? Dan zegt toch zo'n ventje get in the panic room, nou dat moet jij doen als je die gasten overhoop hebt geschoten. Het is die silver compound en daar zit gewoon een deur, daarin gaan, deur dicht, wachten tot explosie over is, en er weer uit.

Kheb hem gisteren ook uitgespeeld. Heb er denk ik 7/8 uurtjes over gedaan, misschien nog wel korter. Btje jammer vind ik
, voor de rest echt een te vette game. Khoop dat er snel mod's uitkomen
idd daar zit ik nog ook erg op te wachten, jammer dat er al alle coole wapens in zitten, anders had ik er wel willen maken voor een eventuele modSTIMPPYYY schreef op 18 October 2003 @ 12:48:
Kheb hem gisteren ook uitgespeeld. Heb er denk ik 7/8 uurtjes over gedaan, misschien nog wel korter. Btje jammer vind ik, voor de rest echt een te vette game. Khoop dat er snel mod's uitkomen
Verwijderd
coole wapen kunnen er altijd nog bijkomen heSchuey schreef op 18 October 2003 @ 12:50:
[...]
idd daar zit ik nog ook erg op te wachten, jammer dat er al alle coole wapens in zitten, anders had ik er wel willen maken voor een eventuele mod
denk maar aan een kruisboog ofzo
dat lijkt me vast wel 1337 in bulettime
lol maar die vind ik persoonlijk weer niet cool
Daarom ben ik zo content met de wapens in max payne
Bijna al mijn favorieten zitten erin, behalve dan een hk69 of een m79 wat uiteindelijk hetzelfde is. en een m134 vulcan (minigun) zou ook wel gaaf zijn
Verwijderd
Ik heb het nu uitgespeeld maar een vraagje. Vonden meer mensen hier heel Part II wel ongeveer lijken op het Power Plant level uit Enter The Matrix? Al die elementen kwamen hier ook aan bod.
Verder een ontzettend relaxed spel, ga 't zeker weer in iedere mode uitspelen
Ga toch weg man, die Radeon 9700 trekt dat echt niet met zo een P3 hoor. Ik speel em bij mijn pa zijn pc op een AMD 1.1 GHZ, 756 SDRam, 2X Maxtor 40 GB Raid-0, Radeon 9700 Pro en nog ondervind ik regelmatig gestotter. Max Payne vind ik zelf behoorlijk zwaar spel hoor.Gehaktbal schreef op 18 October 2003 @ 08:10:
Kheb zelf het hele spel uitgespeeld met 1024*768*32 4x FSAA en alles op High.
Dat kan zeer goed, MP had bullittime ook uit The Matrix, dus waarom dit niet
Eigenlijk vond ik de locaties wel erg op Max Payne 1 lijken.Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 13:34:
Ik heb het nu uitgespeeld maar een vraagje. Vonden meer mensen hier heel Part II wel ongeveer lijken op het Power Plant level uit Enter The Matrix? Al die elementen kwamen hier ook aan bod.
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar in MP1 had je ook zo'n deel waar je een ruimte had die er zo uit zag (van boven):
code:
1
2
3
4
5
| |----------- | | |--------| | | | | | | |--------| | |------------| |
Dus een rechthoek met een rechthoek erin. Echt precies zo opgezet als in MP2. En je moet weer uit een brandend gebouw ontsnappen, net zoals dat restaurant in MP1. En zo waren er nog een paar momenten waar ik dacht, hey zoiets heb ik ook in MP1 gezien
Verwijderd
fk heb em ook al uitgespeeld 
binnen 2 daagjes maar ik vond hem wel cool
maar part 2 leek wel een beetje op ETM
binnen 2 daagjes maar ik vond hem wel cool
maar part 2 leek wel een beetje op ETM
Bouw jij voor mij dan maar een rockter laucnher of RPGSchuey schreef op 18 October 2003 @ 12:50:
[...]
idd daar zit ik nog ook erg op te wachten, jammer dat er al alle coole wapens in zitten, anders had ik er wel willen maken voor een eventuele mod
ik zit nu nog bij dat level waar je die ene debiel in z'n mallotenpak moet beschermen 
valt niet mee dat level, en dat ventje in dat pak is ook super eigenwijs
valt niet mee dat level, en dat ventje in dat pak is ook super eigenwijs
Verwijderd
Joh, hier draaide hij supervlot op een Ti 4400, dus je moet me niet vertellen dat een Radeon 9700 dat spel niet kan trekken zegPcManiaxx schreef op 18 October 2003 @ 14:13:
[...]
Ga toch weg man, die Radeon 9700 trekt dat echt niet met zo een P3 hoor. Ik speel em bij mijn pa zijn pc op een AMD 1.1 GHZ, 756 SDRam, 2X Maxtor 40 GB Raid-0, Radeon 9700 Pro en nog ondervind ik regelmatig gestotter. Max Payne vind ik zelf behoorlijk zwaar spel hoor.
bedoel je emt een 1ghz en alles @ high ? nou echt niet. Ik denk dat jij er dan niet van uitgaat dat er minimaal 60 FPS constant moet worden getoverd, maar 30/20 fps.
Max payne is echt niet een heel zwaar spel, het valt goed te spelen op een 1800+ en Gf2 ti, daarom is het ook een goed spel, het draait op elke pc wel redelijk.
Max payne is echt niet een heel zwaar spel, het valt goed te spelen op een 1800+ en Gf2 ti, daarom is het ook een goed spel, het draait op elke pc wel redelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 18-10-2003 15:33 ]
Verwijderd
Ok, ik heb wel een 2600+ en 1 gig DDR achter die Ti 4400 zittenSTIMPPYYY schreef op 18 October 2003 @ 15:32:
bedoel je emt een 1ghz en alles @ high ? nou echt niet. Ik denk dat jij er dan niet van uitgaat dat er minimaal 60 FPS constant moet worden getoverd, maar 30/20 fps.
idd alles op high wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 15:35 ]
ik heb een stom probleempje:
bij Chapter 1, Part 1 kan ik niet verder!
ja, helemaal het 1e deel!
ik ben uit het ziekenhuis, en ga naar dat gebouw waar schoten waren, spring uit de auto "I'm going in", en dan?
Hoe kan ik dan ooit naar binnen?
Al die rolluiken zijn dicht, die knoppen werken niet, in dat ene bestelwagentje liggen painkillers en een wapentje, maar verder?
Ik heb geen idee hoe ik binnen kom
En ja, ik heb al een tijdje lopen proberen hoe ik verder kom maar ik kan echt niks bedenken, ik heb complete tony hawk stunts uitgevoerd om in regenpijpen te klimmen en over hekjes en dat soort onzin, maar ik kom niks verder.
bij Chapter 1, Part 1 kan ik niet verder!
ja, helemaal het 1e deel!
ik ben uit het ziekenhuis, en ga naar dat gebouw waar schoten waren, spring uit de auto "I'm going in", en dan?
Hoe kan ik dan ooit naar binnen?
Al die rolluiken zijn dicht, die knoppen werken niet, in dat ene bestelwagentje liggen painkillers en een wapentje, maar verder?
Ik heb geen idee hoe ik binnen kom
En ja, ik heb al een tijdje lopen proberen hoe ik verder kom maar ik kan echt niks bedenken, ik heb complete tony hawk stunts uitgevoerd om in regenpijpen te klimmen en over hekjes en dat soort onzin, maar ik kom niks verder.
Dit topic is gesloten.